שלושה ילדים במכונית
-
- הודעות: 36
- הצטרפות: 12 מאי 2008, 00:48
- דף אישי: הדף האישי של לילי_ב*
שלושה ילדים במכונית
בתחושה שלי יש בוסטרים יותר קטנים מאלה עם הגב והמושב , בעלי מושב בלבד , הייתי מנסה לפעול בכיוון של להקטין את גודל המושבים ולא להגדיל את האוטו, לנו יש פוקוס 5 דלתות ורק ערן מצליח לדחוף שם כסא ושני בוסטרים ,אני לא
-
- הודעות: 550
- הצטרפות: 10 אוגוסט 2005, 12:57
- דף אישי: הדף האישי של נורית_מאור_שביט*
שלושה ילדים במכונית
מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
לנו יש סקודה-אוקטביה סטיישן, ויש לנו שני בוסטרים וכיסא.
אני חושבת שאחד הבוסטרים (עם משענת) הוא ברוחב זהה לכיסא בטיחות, כלומר - כמו שאת מתארת שתצטרכו לעשות.
העברנו את בני האמצעי לבוסטר עם משענת יחסית מוקדם - בגיל 3 וקצת - בגלל העניין הזה של כיסא בטיחות, אבל ממש נראה לי שיש להם אותו רוחב.
בהצלחה.
לנו יש סקודה-אוקטביה סטיישן, ויש לנו שני בוסטרים וכיסא.
אני חושבת שאחד הבוסטרים (עם משענת) הוא ברוחב זהה לכיסא בטיחות, כלומר - כמו שאת מתארת שתצטרכו לעשות.
העברנו את בני האמצעי לבוסטר עם משענת יחסית מוקדם - בגיל 3 וקצת - בגלל העניין הזה של כיסא בטיחות, אבל ממש נראה לי שיש להם אותו רוחב.
בהצלחה.
-
- הודעות: 3541
- הצטרפות: 15 יוני 2003, 00:44
- דף אישי: הדף האישי של ה_עוגיה*
שלושה ילדים במכונית
טויוטה קורולה. 3 כסאות/בוסטרים בלי בעיה.
ואחלה אוטו!
ואחלה אוטו!
-
- הודעות: 3574
- הצטרפות: 23 אוקטובר 2004, 18:09
- דף אישי: הדף האישי של אילה_א*
שלושה ילדים במכונית
בדיוק נכנסתי לכתוב שטיוטה
ויש לנו גם אחת למכירה
ויש לנו גם אחת למכירה
-
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
שלושה ילדים במכונית
מכירה מכונית אחת שעושה את זה למרות שהיא פצפונת (בצפיפות איומה.. אבל עושה את זה)
הטויוטה הקטנטנה - יאריס.
הטויוטה הקטנטנה - יאריס.
-
- הודעות: 468
- הצטרפות: 25 יולי 2007, 13:03
- דף אישי: הדף האישי של אמא_של_דניאל*
שלושה ילדים במכונית
אגב, לנו יש דייהו סופר רייסר.. ישן לאללה- וגם הוא מכניס- אבל כזה אין בליסינג- וגם אם היה... לא הייתי לוקחת (למרות ששלנו בובה)
שלושה ילדים במכונית
מתוך נסיון של השנה וחצי האחרונות, לתוך מכוניות כמו רנו מגאן ופורד פוקוס נכנסות כל אחת מהאפשרויות הבאות (אם כי בצפיפות): סלקל+כיסא+בוסטר עם גב, כיסא+2 בוסטרים עם גב, בוסטר בלי גב+בוסטר עם גב+כיסא. בהצלחה. אם את זקוקה ללגיטימציה לעבור למכונית גדולה יותר, אז כל האפשריות מחייבות הזזה הצידה (5 ס"מ) של כיסא אחד בזמן קשירת האחר.... ככל שיש יותר כסאות עם קשירה עצמית, כך זה קל יותר.
-
- הודעות: 178
- הצטרפות: 10 ינואר 2008, 08:41
- דף אישי: הדף האישי של נור_ק'ה*
שלושה ילדים במכונית
בפוקוס נכנס (בטויוטה- אחרי הרבה זיעה וקללות...)
שלושה ילדים במכונית
אני עם תאומים ואחות גדולה יותר, במזדה לאנטיס, עד עכשיו היינו עם 2 סלקלים וכסא בטיחות אלפא אומגה, עשינו הדרכת הרכבת כסאות בטיחות ב"בטרם", ואנחנו עם אותו רכב, 2 אלפא אומגה ובוסטר גב.
-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
נראה לי שגם לנו יש אלפא אומגה. הוא נראה ענק, אני לא מבינה איך אפשר להכניס 2 כאלה... תודה, כל המידע ממש עוזר.
שלושה ילדים במכונית
בקשר לכסאות-
לנו יש רנו מגאן ולדעתי יחסית הוא ממש אוטו רחב מבפנים.
לי יש בוסטר עם משענת וכסא. את הכסא אנחנו שמים בצד ואת הבוסטר באמצע ויש לדעתי מספיק מקום לעוד כסא לידו כי הכסאות יושבים בצורה ממש ישרה ככה.
בהצלחה.
לנו יש רנו מגאן ולדעתי יחסית הוא ממש אוטו רחב מבפנים.
לי יש בוסטר עם משענת וכסא. את הכסא אנחנו שמים בצד ואת הבוסטר באמצע ויש לדעתי מספיק מקום לעוד כסא לידו כי הכסאות יושבים בצורה ממש ישרה ככה.
בהצלחה.
-
- הודעות: 572
- הצטרפות: 28 אוגוסט 2002, 08:01
- דף אישי: הדף האישי של יער_נורווגי*
שלושה ילדים במכונית
לנו יש שני בוסטרים גדולים (עם משענת) +סלקל (עכשיו כסא תינוק). אנחנו יודעים שבפוקוס נכנס וגם ביונדאי א-ב-ל מציעה, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, לקחת גם את הבטיחות בחשבון. אנחנו בכולופן החלטנו לקחת רק אוטו שיש לו תוצאות טובות במבחני ריסוק (יונדאי למשל מזעזעת בהם). בסוף לקחנו את הרנו סניק היא לא משפחתי ולא מיני ואן אלא משו באמצע, מאד מרווחת. בנתיים אנחנו מאד מרוצים (שנה+)
-
- הודעות: 536
- הצטרפות: 04 אוגוסט 2004, 14:10
- דף אישי: הדף האישי של פלונית_כרגע*
שלושה ילדים במכונית
זה גם פונקציה אם הבוסטר עם משענת..
פורד פוקוס, 2 בוסטרים+כיסא יושבים בסדר ,רצוי שהכיסא יהיה באמצע.
בהצלחה
פורד פוקוס, 2 בוסטרים+כיסא יושבים בסדר ,רצוי שהכיסא יהיה באמצע.
בהצלחה
-
- הודעות: 2041
- הצטרפות: 21 פברואר 2005, 22:27
- דף אישי: הדף האישי של מיצי_החתולה*
שלושה ילדים במכונית
לנו יש רנו מגאן, ויש לנו שני כסאות וסלקל. למיטב הבנתי, מהיכרותי עם בוסטרים, הם תופסים פחות מקום מכסא רגיל, ונראה לי שבבוא העת, אפשר יהיה להכניס שני בוסטרים וכסא בלי בעיה. אני ממליצה לך פשוט לנסות, שלא תתקעו, ושלא תיאלצו לקנות/לקחת בליסינג (לחכור
) אוטו גדול.

-
- הודעות: 493
- הצטרפות: 20 פברואר 2004, 11:51
- דף אישי: הדף האישי של עומר_ס*
שלושה ילדים במכונית
_מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט)._
בפורד פוקוס יש מקום. בדוק. גם 2 כיסאות תינוק ובוסטר וגם סל-קל, כסא תינוק ובוסטר.
אם מדובר על מכונית ליסינג, עדיף וודאי קבוצה 2 - יותר זול שווי שימוש (באזור 1200 ש"ח) יותר זול שווי מס (1100 ש"ח), יותר חסכוניות בדלק וזיהום ויותר קל למצוא חניה.
בקבוצה 2, מבחינת המכוניות הרחבות ובטוחות יש 3 בפסגה:
פורד פוקוס, רנו מגאן וטיוטה קורולה.
הפורד הכי רחבה - 185 ס"מ, אחרכך המגאן - 177, ובסוף הטויוטה - 175 ס"מ.
בכולם אמורים להיכנס הכסאות. לפעמים יותר ברווח ולפעמים פחות. גם הידיות לפעמים מפריעות, תלוי בצורת הכסאות ואיך שמסדרים אותם.
מבחינת בטיחות המגאן הכי בטוחה (אקטיבית, פסיבית ו 8 כריות אוויר), אחרכך הפוקוס (6 כריות) ובסוף הטויוטה (4 כריות ופחות מערכות בטיחות).
מבחינת צריכת הדלק (=ירוק) הטויוטה הכי חסכונית באופן משמעותי, אחרכך הפורד והמגאן.
במחינת איכות ונוחות נהיגה הטויוטה מובילה (אם מסתדרים עם הגיר הרובוטי) ואז הפוקוס ובסוף המגאן, שהוא אוטו "אנמי" לפי הגדרת ידידי המבין.
בטויוטה יש גיר רובוטי, שמי שמתרגל אליו (50%) נהנה מאוד מהנסיעה, ומי ששונא אותו (50% מהאנשים) סובל. חובה, חובה ושוב חובה לקחת נסיעת מבחן של מספר דקות.
תא המטען של המגאן עצום (520 ליטר) לעומת האחרים (באזור 450).
הטויוטה היא הכי חדשה, שנת 2008. הפוקוס והמגאן כבר 3-4 שנים באותה גירסה בסיסית.
אני הייתי הולך על הפוקוס, אבל כל השלוש ממש מצויינות.
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט)._
בפורד פוקוס יש מקום. בדוק. גם 2 כיסאות תינוק ובוסטר וגם סל-קל, כסא תינוק ובוסטר.
אם מדובר על מכונית ליסינג, עדיף וודאי קבוצה 2 - יותר זול שווי שימוש (באזור 1200 ש"ח) יותר זול שווי מס (1100 ש"ח), יותר חסכוניות בדלק וזיהום ויותר קל למצוא חניה.
בקבוצה 2, מבחינת המכוניות הרחבות ובטוחות יש 3 בפסגה:
פורד פוקוס, רנו מגאן וטיוטה קורולה.
הפורד הכי רחבה - 185 ס"מ, אחרכך המגאן - 177, ובסוף הטויוטה - 175 ס"מ.
בכולם אמורים להיכנס הכסאות. לפעמים יותר ברווח ולפעמים פחות. גם הידיות לפעמים מפריעות, תלוי בצורת הכסאות ואיך שמסדרים אותם.
מבחינת בטיחות המגאן הכי בטוחה (אקטיבית, פסיבית ו 8 כריות אוויר), אחרכך הפוקוס (6 כריות) ובסוף הטויוטה (4 כריות ופחות מערכות בטיחות).
מבחינת צריכת הדלק (=ירוק) הטויוטה הכי חסכונית באופן משמעותי, אחרכך הפורד והמגאן.
במחינת איכות ונוחות נהיגה הטויוטה מובילה (אם מסתדרים עם הגיר הרובוטי) ואז הפוקוס ובסוף המגאן, שהוא אוטו "אנמי" לפי הגדרת ידידי המבין.
בטויוטה יש גיר רובוטי, שמי שמתרגל אליו (50%) נהנה מאוד מהנסיעה, ומי ששונא אותו (50% מהאנשים) סובל. חובה, חובה ושוב חובה לקחת נסיעת מבחן של מספר דקות.
תא המטען של המגאן עצום (520 ליטר) לעומת האחרים (באזור 450).
הטויוטה היא הכי חדשה, שנת 2008. הפוקוס והמגאן כבר 3-4 שנים באותה גירסה בסיסית.
אני הייתי הולך על הפוקוס, אבל כל השלוש ממש מצויינות.
-
- הודעות: 1091
- הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 11:38
- דף אישי: הדף האישי של POOH_והתוספות*
שלושה ילדים במכונית
לגבי כיסאות ורכב - תלוי באיזה כיסאות יש לך.
לנו היה טריומף + עוד כסא/בוסטר של אוונפלו וקנינו בנוסף אלפה אומגה עלית.
בשום רכב קטן זה לא נכנס - אפילו לא ברנו סניק.
בסוף לקחנו מזדה 5.
הבאסה בה - אין בגז' כמעט בכלל.
אם היינו קונים או זו הייתה אופציה הייתי מעדיפה קיה.
לנו היה טריומף + עוד כסא/בוסטר של אוונפלו וקנינו בנוסף אלפה אומגה עלית.
בשום רכב קטן זה לא נכנס - אפילו לא ברנו סניק.
בסוף לקחנו מזדה 5.
הבאסה בה - אין בגז' כמעט בכלל.
אם היינו קונים או זו הייתה אופציה הייתי מעדיפה קיה.
-
- הודעות: 133
- הצטרפות: 22 מרץ 2005, 14:55
- דף אישי: הדף האישי של אמא_נחה*
שלושה ילדים במכונית
לנו יש סל קל, ושני כסאות בטיחות רחבים (איוונפלו). ניסינו בפורד פוקוס וממש ממש לא הצלחנו (באמת שניסינו.......) ובסוף קנינו יד שנייה רנו סיניק שהיא היחידה שהמושב האחורי שלה מספיק רחב (חוץ מזה שיש אפשרות לנטרל את הכרית אוויר מקדימה אם רוצים.....). ויתרון נוסף שלה זה הבטיחות. מושבים איזופיקס. ממש ממש מומלץ
-
- הודעות: 3314
- הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
- דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*
שלושה ילדים במכונית
רציתי להודות לך על הסקר הזה.
גמנחנו חושבים על הנושא הזה לא מעט וממש עזר לי לקרוא את התגובות שכתבו לך פה.
תודה
גמנחנו חושבים על הנושא הזה לא מעט וממש עזר לי לקרוא את התגובות שכתבו לך פה.
תודה

-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
מישהו הצליח להכניס למכונית משפחתית רגילה שני כיסאות ילדים + בוסטר?
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט).
עכשיו אנחנו צריכים לבחור אוטו בליסינג, ולא יודעים אם נצליח להכניס את הילדים לאוטו רגיל (קבוצה 2) כשהתינוקת תעבור לכיסא, עוד כמה חודשים (נראה לנו שכל הכיסאות יותר רחבים מסלקל, לא?). לא בא לנו לעבור לוואן עם 7 מקומות (הם כולם מקבוצה 4).
אינפורמציה תתקבל בברכה, תודה.
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט).
עכשיו אנחנו צריכים לבחור אוטו בליסינג, ולא יודעים אם נצליח להכניס את הילדים לאוטו רגיל (קבוצה 2) כשהתינוקת תעבור לכיסא, עוד כמה חודשים (נראה לנו שכל הכיסאות יותר רחבים מסלקל, לא?). לא בא לנו לעבור לוואן עם 7 מקומות (הם כולם מקבוצה 4).
אינפורמציה תתקבל בברכה, תודה.
-
- הודעות: 8851
- הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
- דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*
שלושה ילדים במכונית
עומר, המספרים שכתבת הם מבחוץ. מה הרוחב מבפנים, אתה יודע?
טרה,
ראיתי 2 כסאות ובוסטר בפז'ו.
לנו יש מולטיפלה (=מלאן מקום), אבל אנחנו פוגשים את המוסך יותר מדי לטעמנו.
טרה,
ראיתי 2 כסאות ובוסטר בפז'ו.
לנו יש מולטיפלה (=מלאן מקום), אבל אנחנו פוגשים את המוסך יותר מדי לטעמנו.
-
- הודעות: 2737
- הצטרפות: 26 יולי 2001, 21:35
- דף אישי: הדף האישי של אם_פי_3*
שלושה ילדים במכונית
מצטרפת לסיכום של עומר.
כרגע עם יונדאי אי-לנטרה, בדיוק משיקולי רוחב.
מכיוון שחשוב לנו להשאר בקבוצה 2, הרכב הבא יהיה פורד פוקוס - למרות שכבר עברנו לבוסטר אחד וכסא אחד, צפיפות היא עדיין אחד הגורמים מרבי המריבות וההצקות.
עוד משהו שעזר, זה העברת הבכורים (בזמנו), לכסאות שהם בוסטר משופר (כלומר - עם גב וחגירה פנימית). אמנם פחות בטיחותי, אבל כן מתאים לגיל/משקל, וגם יותר צר ומספיק נוח, ואחרי גיל 4, זה נראה לנו סביר.
הטויוטה עם הגיר הרובוטי - זוועה. זינוק בעליה בדיוק כמו עם הילוכים - אחרת מתדרדר (עשינו נסיעת נסיון).
כרגע עם יונדאי אי-לנטרה, בדיוק משיקולי רוחב.
מכיוון שחשוב לנו להשאר בקבוצה 2, הרכב הבא יהיה פורד פוקוס - למרות שכבר עברנו לבוסטר אחד וכסא אחד, צפיפות היא עדיין אחד הגורמים מרבי המריבות וההצקות.
עוד משהו שעזר, זה העברת הבכורים (בזמנו), לכסאות שהם בוסטר משופר (כלומר - עם גב וחגירה פנימית). אמנם פחות בטיחותי, אבל כן מתאים לגיל/משקל, וגם יותר צר ומספיק נוח, ואחרי גיל 4, זה נראה לנו סביר.
הטויוטה עם הגיר הרובוטי - זוועה. זינוק בעליה בדיוק כמו עם הילוכים - אחרת מתדרדר (עשינו נסיעת נסיון).
-
- הודעות: 3060
- הצטרפות: 02 אפריל 2005, 11:04
- דף אישי: הדף האישי של במבי_ק*
שלושה ילדים במכונית
אנחנו עם סיטרואן ברלינגו 6 דלתות - רחבה, גבוהה, המון מקום לשלושה ילדים וגם הרבה שטח אחסון. חיפשנו הרבה, והיה מאוד משתלם להתאמץ. כתבתי על זה הרבה ב מהי מכונית משפחתית (אחת ההודעות האחרונות)
-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
לקחנו לניסיון את הטויוטה החדשה. קודם כל, האוטו מכוער. הגיר באמת קצת מעצבן את בעלי. מאחור יש מקום לסלקל, בוסטר עם משענת וכסא גדול. אבל הצלחנו רק כשהסלקל באמצע, ואז זה ממש לא נוח להכניס ולהוציא את התינוקת. והדבר הכי מעצבן - יש איזה פיצ'ר בחגורות הבטיחות מאחורה, שהן ננעלות. אם הבת שיושבת בבוסטר שמה את החגורה, היא לא יכולה למשוך אותה קדימה אפילו מילימטר. אז כדי לצאת, היא חייבת לנתק את החגורה, וזה כמובן מאוד קשה להגיע לאבזם, ואחר כך צריך לחלץ את החגורה בין הבוסטר לסלקל. בקיצור, סיוט. לפני כן, היא הייתה מושכת את החגורה ויוצאת בלי לנתק אותה, אבל באוטו הזה אי אפשר לעשות את זה.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
כשאנחנו בדקנו את זה ראינו שבמכונית המשפחתית הרגילה שהיתה לנו אז (רנו מגאן) זה אמנם נכנס, אבל הכסאות לא יושבים מספיק טוב, ובעיקר הכסא האמצעי - הגב שלו לא נצמד לגב המושב של הרכב.
אנחנו הגענו למסקנה שהדרך היחידה לקשור 2 כסאות בטיחות + בוסטר בצורה שלא רק "ידחסו" פנימה אלא גם ישבו טוב, ויהיו צמודים לגב המושב האחורי, היא ברכבים שבהם הספסל האחורי מחולק ל- 3 מושבים.
לנו יש מזדה פרמסי, ואנחנו מאוד מרוצים ממנה, אבל לא יודעת אם יש אותה בליסינג.
אפשרויות נוספות: פ'זו 307 סטיישן, רנו סניק, ויש גם דגם של שברולט שאני לא זוכרת את שמו.
אנחנו הגענו למסקנה שהדרך היחידה לקשור 2 כסאות בטיחות + בוסטר בצורה שלא רק "ידחסו" פנימה אלא גם ישבו טוב, ויהיו צמודים לגב המושב האחורי, היא ברכבים שבהם הספסל האחורי מחולק ל- 3 מושבים.
לנו יש מזדה פרמסי, ואנחנו מאוד מרוצים ממנה, אבל לא יודעת אם יש אותה בליסינג.
אפשרויות נוספות: פ'זו 307 סטיישן, רנו סניק, ויש גם דגם של שברולט שאני לא זוכרת את שמו.
שלושה ילדים במכונית
אם פי המחיקה הייתה בטעות. סליחה.
-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
עוד דבר - בגלל הפיצ'ר של הנעילה של החגורה, מאוד מאוד קשה לקשור את הכיסאות. כי אם מושכים את החגורה, אבל לא מספיק, ואז רוצים למשוך עוד, אי אפשר. צריך מההתחלה להוציא את כל החגורה, ולהחזיק כך שלא תחזור.
והצורה של משענת המושב היא כזו שבצדדים יש בליטה שלא מאפשרת לדחוף את הבוסטר עד קצה המושב. את הכיסא אפשר לדחוף עד הסוף, כי הגב שלו צר יותר מהרוחב הכולל שלו (יש לו מין "כנפיים" שלא נוגעות במשענת של האוטו ).
המסקנעה שלנו היא שהרוחב החיצוני של האוטו הוא לא המדד הטוב, אלא הרוחב הפנימי, ותלוי במבנה של המושב והמשענת של האוטו. ויותר מזה, תלוי אילו כיסאות יש. חלק רחבים יותר מאחרים. בכל אופן, הגענו למסקנה שייצא לנו יותר זול למכור כסא רחב ולקנות אפילו חדש צר יותר, אם זה חוסך לנו לעלות לקבוצת רכב יקרה יותר.
והצורה של משענת המושב היא כזו שבצדדים יש בליטה שלא מאפשרת לדחוף את הבוסטר עד קצה המושב. את הכיסא אפשר לדחוף עד הסוף, כי הגב שלו צר יותר מהרוחב הכולל שלו (יש לו מין "כנפיים" שלא נוגעות במשענת של האוטו ).
המסקנעה שלנו היא שהרוחב החיצוני של האוטו הוא לא המדד הטוב, אלא הרוחב הפנימי, ותלוי במבנה של המושב והמשענת של האוטו. ויותר מזה, תלוי אילו כיסאות יש. חלק רחבים יותר מאחרים. בכל אופן, הגענו למסקנה שייצא לנו יותר זול למכור כסא רחב ולקנות אפילו חדש צר יותר, אם זה חוסך לנו לעלות לקבוצת רכב יקרה יותר.
-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
אה, ועוד דבר....
הבנתי שחברות הליסינג מורידות כל מני פיצ'רים כדי להוזיל את המכונית, כך שתיכנס לקבוצה זולה יותר, ולכן יכול להיות שמבדקי הבטיחות שצוטטו פה לעיל, לא רלוונטיים, אם במקרה הם הורידו גם דברים של בטיחות (נגיד 7 כריות אוויר במקום 9 כמו בדגם המקורי או משהו כזה).
הבנתי שחברות הליסינג מורידות כל מני פיצ'רים כדי להוזיל את המכונית, כך שתיכנס לקבוצה זולה יותר, ולכן יכול להיות שמבדקי הבטיחות שצוטטו פה לעיל, לא רלוונטיים, אם במקרה הם הורידו גם דברים של בטיחות (נגיד 7 כריות אוויר במקום 9 כמו בדגם המקורי או משהו כזה).
שלושה ילדים במכונית
כשאנחנו בדקנו את זה ראינו שבמכונית המשפחתית הרגילה שהיתה לנו אז (רנו מגאן) זה אמנם נכנס, אבל הכסאות לא יושבים מספיק טוב, ובעיקר הכסא האמצעי - הגב שלו לא נצמד לגב המושב של הרכב.
לא יודעת אצלי נראה לי שדווקא המושב האמצעי ממש שטוח יחסית (קודם היתה לנו סוברו אימפרזה והמושב האמצעי היה באמת בלתי נסבל)
ודרך אגב אצלי החגורות נמתחות ממש בקלות.
לא יודעת אצלי נראה לי שדווקא המושב האמצעי ממש שטוח יחסית (קודם היתה לנו סוברו אימפרזה והמושב האמצעי היה באמת בלתי נסבל)
ודרך אגב אצלי החגורות נמתחות ממש בקלות.
-
- הודעות: 2051
- הצטרפות: 05 אוקטובר 2001, 17:35
- דף אישי: הדף האישי של חגית_ל*
שלושה ילדים במכונית
סוזוקי בלנו. בינתיים אני עם גדולה וקטנה על בוסטר מאחור והקטנה בסלקל לפנים.
שלושה ילדים במכונית
אצלנו כיסא (רחב מאוד, האיוונפלו החדשים), בוסטר עם גב ובוסטר נטול באמצע. במאזדה 3 וכנ"ל בדייהו רייסר.
הטיפ שלנו: להשאיר את הבוסטרים חגורים. הילדים מטפסים, אנחנו עוזרים להם למשוך את הרצועה והם משתחלים. הכסאות מתלכלכים מסוליות הנעליים אבל הסיוט של להתכופף +להשחיל את היד שתמיד נשרטת+ למצוא את האבזמים וולחגור * 39 פעם ביום שווה את זה.
לא ניסינו עם 2 כסאות, אבל אולי עם דגם לא מאוד מרווח ובוסטר בלי גב זה יצליח.
הטיפ שלנו: להשאיר את הבוסטרים חגורים. הילדים מטפסים, אנחנו עוזרים להם למשוך את הרצועה והם משתחלים. הכסאות מתלכלכים מסוליות הנעליים אבל הסיוט של להתכופף +להשחיל את היד שתמיד נשרטת+ למצוא את האבזמים וולחגור * 39 פעם ביום שווה את זה.
לא ניסינו עם 2 כסאות, אבל אולי עם דגם לא מאוד מרווח ובוסטר בלי גב זה יצליח.
-
- הודעות: 2818
- הצטרפות: 28 אוקטובר 2003, 20:13
- דף אישי: הדף האישי של מיכל_שץ*
שלושה ילדים במכונית
אם מדובר על מכונית ליסינג, עדיף וודאי קבוצה 2 - יותר זול שווי שימוש (באזור 1200 ש"ח) יותר זול שווי מס (1100 ש"ח
שווי מס של קבוצה 2 החל מ-2008 הוא 1530 ש"ח
שווי שימוש - תלוי בהסכם של מקום העבודה עם חברת הליסינג...
שווי מס של קבוצה 2 החל מ-2008 הוא 1530 ש"ח
שווי שימוש - תלוי בהסכם של מקום העבודה עם חברת הליסינג...
-
- הודעות: 1231
- הצטרפות: 29 נובמבר 2004, 10:10
- דף אישי: הדף האישי של נוסעת_סמויה*
שלושה ילדים במכונית
הבוקר ניסינו להכניס ליונדאי לנטרה שלנו כיסא בטיחות לתינוקת + שני בוסטרים ללא משענת גב. לא הלך.
מישהו מכיר דגם צר במיוחד של בוסטר (רוחב עד 40 סמ') או פתרון אחר בשבילנו? ממש לא מתאים לנו להחליף מכונית.
מישהו מכיר דגם צר במיוחד של בוסטר (רוחב עד 40 סמ') או פתרון אחר בשבילנו? ממש לא מתאים לנו להחליף מכונית.
-
- הודעות: 163
- הצטרפות: 07 אוגוסט 2007, 13:48
- דף אישי: הדף האישי של אמא_ל'ה*
שלושה ילדים במכונית
אפשר לקנות בסופר כריות לכסאות פינת אוכל, שטוחות יחסית ומרובעות (5 במאה בפעם האחרונה שבדקתי בשופרסל). מניחים אחת על גבי השנייה (בד"כ 2 מספיקות). מתאים לילדים שיושבים היטב כמובן, אלה שזקוקים רק להגבהה ולא לתמיכת ראש למשל.
-
- הודעות: 6808
- הצטרפות: 28 נובמבר 2005, 19:35
- דף אישי: הדף האישי של ניצן_אמ*
שלושה ילדים במכונית
בלת"ק.
אני הצלחתי להונדה לא רחבה במיוחד להכניס שני בוסטרים וכסא (בוסטר אחד גדול עם משענת) הסוד שלי הוא לשים את כסא הבטיחות באמצע. ככה לא מתבזבז מקום בין הכסא ובין הדלת. חברה שלי עשתה אותו הדבר עם סובארו סטיישן.
ככלל, הכסא הכי רחב ומעצבן - לאמצע.
אני הצלחתי להונדה לא רחבה במיוחד להכניס שני בוסטרים וכסא (בוסטר אחד גדול עם משענת) הסוד שלי הוא לשים את כסא הבטיחות באמצע. ככה לא מתבזבז מקום בין הכסא ובין הדלת. חברה שלי עשתה אותו הדבר עם סובארו סטיישן.
ככלל, הכסא הכי רחב ומעצבן - לאמצע.
-
- הודעות: 3625
- הצטרפות: 19 יוני 2007, 18:46
- דף אישי: הדף האישי של נקודות_ורודות_אגדיות*
שלושה ילדים במכונית
מתי יצרניות הרכב יתחילו לייצר מכוניות עם מערכת חגורות מתאימה לילדים?? מה הבעיה ליצור שתי מערכות חגורות למושב??
האם יש פה לובי כלכלי??
כל תעשיית הכיסאות המטופשים האלה... כל כך לא נוחים (הם כולם קשים יחסית למושב של אוטו- בדוק!!), כל כך מזהמי סביבה וכל כך יקרים.
):<
האם יש פה לובי כלכלי??
כל תעשיית הכיסאות המטופשים האלה... כל כך לא נוחים (הם כולם קשים יחסית למושב של אוטו- בדוק!!), כל כך מזהמי סביבה וכל כך יקרים.
):<
-
- הודעות: 1231
- הצטרפות: 29 נובמבר 2004, 10:10
- דף אישי: הדף האישי של נוסעת_סמויה*
שלושה ילדים במכונית
תודה.
מעתיקה מדף הבית שלי את תשובתה של הילה:
_לנו יש בוסטר שהגיע עם גב, של MEGGY , נקנה בטויס אר אס. דגם ללא רצועות איטגראליות (גם כזה יש לנו והבסיס מאד רחב). הבוסטר הבסיסי אחרי שהגב מפורק צר מ40 ס"מ ומנסיון, נכנס לרכבים משפחתיים נורמליים, בתור כסא שלישי.
חוץ מזה, ראיתי באייס בוסטר מאד צר._
מעתיקה מדף הבית שלי את תשובתה של הילה:
_לנו יש בוסטר שהגיע עם גב, של MEGGY , נקנה בטויס אר אס. דגם ללא רצועות איטגראליות (גם כזה יש לנו והבסיס מאד רחב). הבוסטר הבסיסי אחרי שהגב מפורק צר מ40 ס"מ ומנסיון, נכנס לרכבים משפחתיים נורמליים, בתור כסא שלישי.
חוץ מזה, ראיתי באייס בוסטר מאד צר._
-
- הודעות: 305
- הצטרפות: 19 מרץ 2006, 02:49
- דף אישי: הדף האישי של אורגנית_מתחילה*
שלושה ילדים במכונית
אני לא יודעת אם עדיין רלוונטי
אבל במזדה 3
נכנסים לנו יופי
כסא תינוק + ערסל + בוסטר די רחב.
לא שזה קל לחגור את כולם, והערסל באמצע (כי הכי קל להוציא את הכי קלה מהאמצע, להבדיל מאת שני הגדולים כשהם ישנים...)
אבל אין תלונות. לא צריך ממש להאבק בשביל להכניס את כולם למכונית.
אבל במזדה 3
נכנסים לנו יופי
כסא תינוק + ערסל + בוסטר די רחב.
לא שזה קל לחגור את כולם, והערסל באמצע (כי הכי קל להוציא את הכי קלה מהאמצע, להבדיל מאת שני הגדולים כשהם ישנים...)
אבל אין תלונות. לא צריך ממש להאבק בשביל להכניס את כולם למכונית.
-
- הודעות: 305
- הצטרפות: 19 מרץ 2006, 02:49
- דף אישי: הדף האישי של אורגנית_מתחילה*
שלושה ילדים במכונית
הטיפ שלנו: להשאיר את הבוסטרים חגורים. הילדים מטפסים, אנחנו עוזרים להם למשוך את הרצועה והם משתחלים. הכסאות מתלכלכים מסוליות הנעליים אבל הסיוט של להתכופף להשחיל את היד שתמיד נשרטת למצוא את האבזמים וולחגור * 39 פעם ביום שווה את זה.
ינוסה וידווח
ינוסה וידווח
-
- הודעות: 181
- הצטרפות: 19 ספטמבר 2004, 14:49
- דף אישי: הדף האישי של מנסה_לעזור*
שלושה ילדים במכונית
הסוד שלי הוא לשים את כסא הבטיחות באמצע מרחבית את צודקת, אבל אז הגב נשבר בכל פעם שמושיבים/מוציאים את הגורים.
גם ככה העמידה הכפופה הזו באוטו רותח או כשגשם יורד לי על הגב מוציאה ממני טקסטים שלא ראויים למגע יד אדם...
הגדולים מטפסים לשם בעצמם.
גם ככה העמידה הכפופה הזו באוטו רותח או כשגשם יורד לי על הגב מוציאה ממני טקסטים שלא ראויים למגע יד אדם...
הגדולים מטפסים לשם בעצמם.
-
- הודעות: 1539
- הצטרפות: 20 דצמבר 2007, 20:56
- דף אישי: הדף האישי של אלטר_אגו*
שלושה ילדים במכונית
האם יש פה לובי כלכלי??
בדיוק.
http://www.3rdwwwave.com/[po]display article[/po].cgi?4
http://www.3rdwwwave.com/[po]display article[/po].cgi?157
(אני אקשר ואקשר לאתר הזה עד שכולם ידעו עליו. זה יקח מאתיים שנה, אז מה?)
בדיוק.
http://www.3rdwwwave.com/[po]display article[/po].cgi?4
http://www.3rdwwwave.com/[po]display article[/po].cgi?157
(אני אקשר ואקשר לאתר הזה עד שכולם ידעו עליו. זה יקח מאתיים שנה, אז מה?)
-
- הודעות: 6808
- הצטרפות: 28 נובמבר 2005, 19:35
- דף אישי: הדף האישי של ניצן_אמ*
שלושה ילדים במכונית
גם אצלנו, אגב, כשנוסעים שלושה ילדים, קודם חוגרים את הבוסטרים. טיפ חשוב!
_האם יש פה לובי כלכלי??
בדיוק._

(רק מצטטת את הפסקה הרלבנטית ביותר מהאתר שאלטר הביאה)
Another thing indicating that car designers don't have women in mind: children's seats. We're told to put the infant seat in the middle of the back of the car; never in the front, especially if there's a passenger-side airbag. From a structural safety viewpoint, I can certainly see the logic to this -- but as someone who's been on a 500 mile trip with a restless two-year-old who hates the car seat and has figured out how to get out of it.... (This should be a requirement for every person who designs cars.) If the child is in the front passenger seat, it's easier to check on the child (I want my rear-view mirror set so I can see the road, not the baby!) and to administer a comforting pat or a push back into the seat if needed. Are there really no other options? Is there really no other way to design a car or the seats?
מנקודת ההשקפה שלי, כל תעשיית ייצור הכסאות למכוניות עובדת על הפחדה לא רציונאלית ולא על הגיון ועל מספרים. מה? תסכני את מחמלי נפשך בשביל 800שקל?! איזו אמא את?!
קודם לכל, consumer]הם לא עושים את העבודה, רק אומרים שהם עושים את העבודה reports reveals the shocking[/po].html?cat=5
זה נותן תחושת בטחון שקרית ותו לא. (עוד קישור מהסוג הזה עם ביקורת יותר רחבה על כל האספקטים של השימוש, כולל חגירה ונוחות שימוש. יש עוד הרבה.)
הם עולים הרבה הרבה יותר ממה שהם צריכים באמת לעלות. (אין לי כח למצוא את זה, אפשר לחפש profit margins בגוגל...)
והחשיבות של החלפה עם כל ילד היא מפוקפקת (מוכחת על ידי היצרנים.)
בקיצור. נורא מפחיד להסתכל על הדברים האלה בעיניים, כי מדובר בבטיחות של הילדים וזה. הרבה יותר קל להיות לוחמניים ומוחלטים בקשר לזה. אבל כמו כל דבר בחיים, לא כל דבר בחיים הוא כמו כל דבר בחיים...
זה לא מוחלט.
_האם יש פה לובי כלכלי??
בדיוק._

(רק מצטטת את הפסקה הרלבנטית ביותר מהאתר שאלטר הביאה)
Another thing indicating that car designers don't have women in mind: children's seats. We're told to put the infant seat in the middle of the back of the car; never in the front, especially if there's a passenger-side airbag. From a structural safety viewpoint, I can certainly see the logic to this -- but as someone who's been on a 500 mile trip with a restless two-year-old who hates the car seat and has figured out how to get out of it.... (This should be a requirement for every person who designs cars.) If the child is in the front passenger seat, it's easier to check on the child (I want my rear-view mirror set so I can see the road, not the baby!) and to administer a comforting pat or a push back into the seat if needed. Are there really no other options? Is there really no other way to design a car or the seats?
מנקודת ההשקפה שלי, כל תעשיית ייצור הכסאות למכוניות עובדת על הפחדה לא רציונאלית ולא על הגיון ועל מספרים. מה? תסכני את מחמלי נפשך בשביל 800שקל?! איזו אמא את?!

קודם לכל, consumer]הם לא עושים את העבודה, רק אומרים שהם עושים את העבודה reports reveals the shocking[/po].html?cat=5
זה נותן תחושת בטחון שקרית ותו לא. (עוד קישור מהסוג הזה עם ביקורת יותר רחבה על כל האספקטים של השימוש, כולל חגירה ונוחות שימוש. יש עוד הרבה.)
הם עולים הרבה הרבה יותר ממה שהם צריכים באמת לעלות. (אין לי כח למצוא את זה, אפשר לחפש profit margins בגוגל...)
והחשיבות של החלפה עם כל ילד היא מפוקפקת (מוכחת על ידי היצרנים.)
בקיצור. נורא מפחיד להסתכל על הדברים האלה בעיניים, כי מדובר בבטיחות של הילדים וזה. הרבה יותר קל להיות לוחמניים ומוחלטים בקשר לזה. אבל כמו כל דבר בחיים, לא כל דבר בחיים הוא כמו כל דבר בחיים...

-
- הודעות: 3625
- הצטרפות: 19 יוני 2007, 18:46
- דף אישי: הדף האישי של נקודות_ורודות_אגדיות*
שלושה ילדים במכונית
צריך להציף אותם (יצרני המכוניות) בפניות לחגורות שמתאימות לילדים. אם המוני אנשים יעשו זאת, אולי בסוף איזה יצרנית תרים את הכפפה ותעשה מזה (מייחודה בתחום) כסף?
איך אין יצרן רכב שחושב שזה יהפוך את הרכב שלו לאטרקטיבי??
מה, כולם מתיישרים עם תעשיית הכיסאות?
איך אין יצרן רכב שחושב שזה יהפוך את הרכב שלו לאטרקטיבי??
מה, כולם מתיישרים עם תעשיית הכיסאות?
שלושה ילדים במכונית
אנחנו קבלנו בוסטר ממש קומפקטי וקל (נכנס למזוודת עליה למטוס). נאמר לי שנקנה בפרדס חנה. לא יודעת איפה וגם לא ממש יכולה לברר. אבל קיים כך ששווה לחפש.
-
- הודעות: 8400
- הצטרפות: 25 יולי 2004, 19:10
שלושה ילדים במכונית
צריך להציף אותם (יצרני המכוניות) בפניות לחגורות שמתאימות לילדים. אם המוני אנשים יעשו זאת, אולי בסוף איזה יצרנית תרים את הכפפה ותעשה מזה (מייחודה בתחום) כסף?
לא בטוח. זה אומנם ייתפס כיתרון ליצרני מכוניות משפחתיות, אבל הפיתוח יעלה להם די הרבה: עוד מבחני ריסוק, עוד זמן ארוך של פיתוח הנדסי ועיצוב. ולא בטוח בכלל שיגיעו לקשירה (או כיסא מובנה) שתהיה באותה רמת בטיחות כמו המכונית עצמה. לדעתי זה נובע יותר מעצלות ו/או חוסר מעוף.
לא בטוח. זה אומנם ייתפס כיתרון ליצרני מכוניות משפחתיות, אבל הפיתוח יעלה להם די הרבה: עוד מבחני ריסוק, עוד זמן ארוך של פיתוח הנדסי ועיצוב. ולא בטוח בכלל שיגיעו לקשירה (או כיסא מובנה) שתהיה באותה רמת בטיחות כמו המכונית עצמה. לדעתי זה נובע יותר מעצלות ו/או חוסר מעוף.
-
- הודעות: 3625
- הצטרפות: 19 יוני 2007, 18:46
- דף אישי: הדף האישי של נקודות_ורודות_אגדיות*
שלושה ילדים במכונית
קרוטונית, הי
לא צריך לעצב ולהנדס שום דבר, רק לעשות חגורות כמו אלה של הגדולים שמתחילות יותר נמוך כדי שהן לא יעברו לילד על הצוואר (שזו הסיבה שהם יושבים על הכיסא) ובוודאי שזה לא עניין של עצלות- המכוניות עוברות פיתוחים ועיצובים באופן מתמיד ואין ליצרנים שום בעיה לפתח דברים הרבה יותר מתוסבכים ממה שאני מדברת עליו.
זה בדיוק כמו שאפשר לייצר מכוניות שייפגעו הרבה פחות מפגיעות קלות (חניה וכדומה) ובכוונה מייצרים אותן כך, שיישחקו, ככה אפשר למכור עוד.!
לא צריך לעצב ולהנדס שום דבר, רק לעשות חגורות כמו אלה של הגדולים שמתחילות יותר נמוך כדי שהן לא יעברו לילד על הצוואר (שזו הסיבה שהם יושבים על הכיסא) ובוודאי שזה לא עניין של עצלות- המכוניות עוברות פיתוחים ועיצובים באופן מתמיד ואין ליצרנים שום בעיה לפתח דברים הרבה יותר מתוסבכים ממה שאני מדברת עליו.
זה בדיוק כמו שאפשר לייצר מכוניות שייפגעו הרבה פחות מפגיעות קלות (חניה וכדומה) ובכוונה מייצרים אותן כך, שיישחקו, ככה אפשר למכור עוד.!
שלושה ילדים במכונית
נקודות, אני לא מהנדסת אבל פעם מישהו שמבין בזה יותר ממני הסביר לי שהאימפקט של הפגיעה לא נעלם כשהמכונית "עמידה" אלא ממשיך פנימה אל המרכב והנוסעים.
לדוג' המכוניות האמריקאיות הישנות, אלה שבנויות כמו טנק, באמת מתקמטות פחות אבל הפגיעה במקרה של תאונה קשה יותר. מהאספקט הבטיחותי עדיף שבמקרה פגיעה קלה הפח יתקמט וזה יעצר שם. נכון? לא יודעת. שווה אולי לשאול מישהו שמבין בקינטיקה.
לדוג' המכוניות האמריקאיות הישנות, אלה שבנויות כמו טנק, באמת מתקמטות פחות אבל הפגיעה במקרה של תאונה קשה יותר. מהאספקט הבטיחותי עדיף שבמקרה פגיעה קלה הפח יתקמט וזה יעצר שם. נכון? לא יודעת. שווה אולי לשאול מישהו שמבין בקינטיקה.
-
- הודעות: 3625
- הצטרפות: 19 יוני 2007, 18:46
- דף אישי: הדף האישי של נקודות_ורודות_אגדיות*
שלושה ילדים במכונית
גם אני לא מבינה בזה כלום! נאדה, אבל לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שאם היו עושים למשל מגנינים מאוד רחבים סביב המכונית מחומר כזה רך (כמו של משחקי ילדים) או אז, כשאת "מנשקת" את שכנך בזמן חניה לא את ולא הוא מתרגשים (-:
וזה לא סוד שכיום התפיסה היצרנית היא שמה שלא נשחק לא כלכלי לייצר וככה הקץ למכוניות כמו פולסווגן או כמו מוצרים שונים אחרים איכותיים שמחזיקים מעמד עשורים.
וזה לא סוד שכיום התפיסה היצרנית היא שמה שלא נשחק לא כלכלי לייצר וככה הקץ למכוניות כמו פולסווגן או כמו מוצרים שונים אחרים איכותיים שמחזיקים מעמד עשורים.
-
- הודעות: 439
- הצטרפות: 06 אוגוסט 2005, 21:56
- דף אישי: הדף האישי של עולם_קטן*
שלושה ילדים במכונית
האם יש אפשרות לשים בוסטר או כסא בטיחות במושב האמצעי (מאחורה),
ברכב בו יש חגורת מותניים בלבד?
ברכב בו יש חגורת מותניים בלבד?
שלושה ילדים במכונית
אנחנו קבלנו בוסטר ממש קומפקטי וקל (נכנס למזוודת עליה למטוס). נאמר לי שנקנה בפרדס חנה. לא יודעת איפה וגם לא ממש יכולה לברר. אבל קיים כך ששווה לחפש.
אשמח אם תבררי.
אשמח אם תבררי.
שלושה ילדים במכונית
לי יש 2 כסאות רחבים+בוסטר צר ומומלץ מאחורה במזדה לנטיס. הבוסטר הוא קוסקו פרוטק והוא הכי צר שמצאתי אחרי חיפוש של כמה חודשים טובים.
-
- הודעות: 8851
- הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
- דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*
שלושה ילדים במכונית
שווה אולי לשאול מישהו שמבין בקינטיקה
למיטב הבנתי (הסופית),
אם האנרגיה הולכת לקימוט הפח, היא לא הולכת לקימוט המנוע, שזה נאה.
אבל אם הפח הוא - נניח - דק כמו נייר, יש מספיק אנרגיה בשביל לקמט את שניהם.
כלומר - לדעתי קיימים (או ניתן לייצר) חומרים שגם סופגים את כל (רוב) האנרגיה של הפגיעה, וגם לא חלה בהם דפורמציה בלתי הפיכה.
ואני מנחשת (זה כבר ענין לספקולציה המבוססת על כך שמה שלא נשחק לא כלכלי לייצר ) שלייצרני הרכב יש כמה דברים בוערים יותר לפתח.
למשל, טיפול רציני בנושא ישיבת ילדים באוטו, ככה שזה יהיה נוח להורים ולילדים. (פחחחחח מענין מה נמוך יותר בסדר העדיפויות: שלאמא שמסיעה את הילדים 17 פעמים ביום יהיה נוח, או שהאוטו יהיה עמיד בפגיעות מכניות מינוריות).
למיטב הבנתי (הסופית),
אם האנרגיה הולכת לקימוט הפח, היא לא הולכת לקימוט המנוע, שזה נאה.
אבל אם הפח הוא - נניח - דק כמו נייר, יש מספיק אנרגיה בשביל לקמט את שניהם.
כלומר - לדעתי קיימים (או ניתן לייצר) חומרים שגם סופגים את כל (רוב) האנרגיה של הפגיעה, וגם לא חלה בהם דפורמציה בלתי הפיכה.
ואני מנחשת (זה כבר ענין לספקולציה המבוססת על כך שמה שלא נשחק לא כלכלי לייצר ) שלייצרני הרכב יש כמה דברים בוערים יותר לפתח.
למשל, טיפול רציני בנושא ישיבת ילדים באוטו, ככה שזה יהיה נוח להורים ולילדים. (פחחחחח מענין מה נמוך יותר בסדר העדיפויות: שלאמא שמסיעה את הילדים 17 פעמים ביום יהיה נוח, או שהאוטו יהיה עמיד בפגיעות מכניות מינוריות).
שלושה ילדים במכונית
כרגע אנחנו עם סלקל+כיסא ילדים+בוסטר והם נכנסים בקושי במכונית (יונדאי אקסנט).
כיף לשמוע. דבר ראשון שבעלי עשה כשנודע על ההריון האחרון הוא לבדוק האם הסלקל נכנס מאחורה בין הבוסטר לכיסא הבטיחות והחליט שלא. אני טענתי שכן. אז טוב לדעת שהם יכנסו באקסנט שלנו גם אם בדוחק,
(ודיה צרה לשעתה)
כיף לשמוע. דבר ראשון שבעלי עשה כשנודע על ההריון האחרון הוא לבדוק האם הסלקל נכנס מאחורה בין הבוסטר לכיסא הבטיחות והחליט שלא. אני טענתי שכן. אז טוב לדעת שהם יכנסו באקסנט שלנו גם אם בדוחק,
(ודיה צרה לשעתה)
-
- הודעות: 2900
- הצטרפות: 22 אוגוסט 2003, 11:13
- דף אישי: הדף האישי של תזמורת_הים*
שלושה ילדים במכונית
לנו יש מולטיפלה (=מלאן מקום), אבל אנחנו פוגשים את המוסך יותר מדי לטעמנו.
גם לנו יש, ואנחנו לא רואים את המוסך בכלל (טפו טפו טפו חמסה חמסה!). לפני שקניתי בררתי והמולטיפלה נחשבת דווקא לרכב אמין מאד. לדעתי זה ה-רכב למשפחה גדולה, כי המחיר הוא כמו של משפחתית ולא רק שיש מקום ל 3 כסאות מאחורה, יש גם בגז' ענק, אפשרות לשים סלקל מקדימה (כרית אויר שמתנתקת) ומקום ישיבה ששי.
גם לנו יש, ואנחנו לא רואים את המוסך בכלל (טפו טפו טפו חמסה חמסה!). לפני שקניתי בררתי והמולטיפלה נחשבת דווקא לרכב אמין מאד. לדעתי זה ה-רכב למשפחה גדולה, כי המחיר הוא כמו של משפחתית ולא רק שיש מקום ל 3 כסאות מאחורה, יש גם בגז' ענק, אפשרות לשים סלקל מקדימה (כרית אויר שמתנתקת) ומקום ישיבה ששי.
-
- הודעות: 3314
- הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
- דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*
שלושה ילדים במכונית
גיליתי את ההונדה הזו שנראית אחלה ל 3-4 ילדים.
מי מכיר?
מי מכיר?
-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
מישהו הצליח להכניס שני כיסאות ובוסטר (לא סלקל) במזדה 626 ?
בבדיקה עם שני כיסאות רחבים יחסית לא היה נראה שגם בוסטר ייכנס.
אשמח לשמוע מניסיונכם.
בבדיקה עם שני כיסאות רחבים יחסית לא היה נראה שגם בוסטר ייכנס.
אשמח לשמוע מניסיונכם.
-
- הודעות: 2051
- הצטרפות: 05 אוקטובר 2001, 17:35
- דף אישי: הדף האישי של חגית_ל*
שלושה ילדים במכונית
אצלינו סוזוקי בלנו, כיסא תינוק ובוסטר שניהם מקסי קוזי ועוד בת 12 שנדחקת באמצע. אבל הן מאוד רזות.
-
- הודעות: 2051
- הצטרפות: 05 אוקטובר 2001, 17:35
- דף אישי: הדף האישי של חגית_ל*
שלושה ילדים במכונית
הן באמת מתלוננות שצפוף, בעיקר כי רבות, ורוצות אוטו אחר.
-
- הודעות: 215
- הצטרפות: 16 דצמבר 2007, 22:17
- דף אישי: הדף האישי של מסע_חיפוש_של_פוקימון*
שלושה ילדים במכונית
626 זה אחלה
-
- הודעות: 11
- הצטרפות: 19 מרץ 2009, 20:15
שלושה ילדים במכונית
לנו יש כסאות בטיחות מצויינים, מתאימים עד גיל 8 (!) / 40 ק"ג, וצרים במיוחד, כך ששלושה נכנסים מאוד בנוחות בכל מכונית שניסינו -- C4, פורד פוקוס, מזדה 323...
הם נקראים רדיאן 80 - radian 80 - לא ידוע לי אם נמכרים בארץ.
הם לא היו זולים, אבל עדיין הרבה יותר זול לקנות כסאות חדשים מאשר רכב חדש.... אז השקענו.
הם נקראים רדיאן 80 - radian 80 - לא ידוע לי אם נמכרים בארץ.
הם לא היו זולים, אבל עדיין הרבה יותר זול לקנות כסאות חדשים מאשר רכב חדש.... אז השקענו.
-
- הודעות: 293
- הצטרפות: 21 נובמבר 2005, 11:31
- דף אישי: הדף האישי של אמא_בגובה_דשא*
שלושה ילדים במכונית
לא ניסית במכוניות הנכונות...
האם הם נכנסים גם באוואו או בגטס?
האם הם נכנסים גם באוואו או בגטס?
-
- הודעות: 133
- הצטרפות: 22 מרץ 2005, 14:55
- דף אישי: הדף האישי של אמא_נחה*
שלושה ילדים במכונית
לנו יש שלושה כיסאות בטיחות רחבים מאוד והמכונית היחידה שהצלחנו להכניס לתוכה זו רנו סיניק!!!! אנחנו כל כך מרוצים ממנה (וגם אפשר לנטרל בקלות כרית אויר קידמית אם בהתחלה את רוצה שהסלקל יהיה מקדימה...)
-
- הודעות: 11
- הצטרפות: 19 מרץ 2009, 20:15
שלושה ילדים במכונית
הרוחב של כל אחד מהכסאות האלה (רדיאן 80 כאמור) הוא 17 אינץ'
43.5 ס"מ. שלושה כאלה
130.5 ס"מ, לדעתי נכנס (כמעט) בכל משפחתית ממוצעת ואפילו קטנה מהממוצע.-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
לא נראה לי שיש את הכסאות האלה בארץ.
-
- הודעות: 11
- הצטרפות: 19 מרץ 2009, 20:15
שלושה ילדים במכונית
דברים ששווה לבקש שיביאו מארצות הברית
אנחנו אכן קנינו כשעוד גרנו בארה"ב, במיוחד לקראת חזרתנו לארץ. קנינו אונליין (לא בטוחה שניתן להשיג בכל החנויות), כמעט בטוח שאפשר לשלוח ישירות לארץ. שוב, זה סיפור לא זול, אבל ה-ר-ב-ה יותר זול ממכונית גדולה יותר...
אנחנו אכן קנינו כשעוד גרנו בארה"ב, במיוחד לקראת חזרתנו לארץ. קנינו אונליין (לא בטוחה שניתן להשיג בכל החנויות), כמעט בטוח שאפשר לשלוח ישירות לארץ. שוב, זה סיפור לא זול, אבל ה-ר-ב-ה יותר זול ממכונית גדולה יותר...
שלושה ילדים במכונית
לי יש תאומים בני שנה וארבע- אז עהם עם כסא בטיחות..ועוד ילד בן ארבע וחצי עם בוסטר גב של אוונפלו ...שמנו אותו באמצע ...המכונית היא I30CW ואכן היד שלי מלאה כחולים...
לא הבנתי איזה אוטו מתאים למצבי??? כי אני רוצה להחליף..לא יודעת מה לבקש...
לא הבנתי איזה אוטו מתאים למצבי??? כי אני רוצה להחליף..לא יודעת מה לבקש...
-
- הודעות: 5845
- הצטרפות: 08 ינואר 2004, 15:33
- דף אישי: הדף האישי של טרה_רוסה*
שלושה ילדים במכונית
שמעתי שיש מישהו שמכין הארכות לקליפס של חגורת הבטיחות ואז לא צריך להכניס את היד בין המושבים כדי להגיע לזה. אולי זה יעזור לך עם הבוסטר. כי אם כל הכיסאות נכנסים במושב האחורי זה כבר יותר טוב מרוב המכוניות.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
האם מישהו יודע אם שני בוסטרים וכיסא תינוק ניכנס ברנט פלואנס?
האם מישהו יודע אם שני בוסטרים וכיסא תינוק ניכנס ברנט פלואנס?
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
בדקתי סיטרואן C4 חמש מושבים .נכנסים 3 כיסאות בטיחות לילדים ויש איזו פיקס
אך לפי מה שבדקתי באיטרנט יש בעיות בגיר.
בדקתי סיטרואן C4 חמש מושבים .נכנסים 3 כיסאות בטיחות לילדים ויש איזו פיקס
אך לפי מה שבדקתי באיטרנט יש בעיות בגיר.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
מישהו ניסה להכניס 2 כיסאות ובוסטר עם גב לסוזוקי קרוסאובר???
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
מה לגבי הונדה FRV? מישהו מכיר?
מה לגבי הונדה FRV? מישהו מכיר?
שלושה ילדים במכונית
היתה לנו הונדה frv והיא מצויינת! שלושה כסאות נכנסים במרווח ויש מקום גם לתא מטען נאה. הכסאות מופרדים כך שכל כסא בזכות עצמו, וזה נוח מאד. ממליצה!
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
האם מישהו ניסה להכניס 3 כיסאות בטיחות ברנו קנגו (מדובר בכסא תינוק + סלקל גדול ומסיבי + סלקל שעוד לא רכשנו)?
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
אשמח לדעת האם למישהו יש פורד פוקוס החדשה, סטשיין משנת 2012 ומעלה שמרוצה גם מהנוחות של המושבים ילדים מאחור וגם מהאוטו בכללי. הבנתי שבשנת 2012 היו בעיות בגיר/מנוע (לא בטוחה בדיוק במה). תודה
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
שלושה ילדים במכונית
+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+
מישהו יכול לתת עצה עדכנית?
צריכים רכב עם מקום ל3 ילדים. גילאים 4.5-7, דהיינו 3 בוסטרים נכון?
למרות שזו ספינה ענקית, לא נכנסים בסקודה סופרב 2011 בגלל זויות המושב האחורי.
מישהו יודע לגבי סקודה ראפיד, או רנו מגאן סטיישן?
יש המלצה על בוסטר שנחשב מאוד צר, אבל כמובן בטיחותי? עדיפות שיהיה עם 2 רצועות לקשירת הילד, כך שהכסא תמיד יהיה מחובר לרכב, ורק הילד יצטרך להחגר, וכגה להקל על החיים של ההורים.
תודה רבה
מישהו יכול לתת עצה עדכנית?
צריכים רכב עם מקום ל3 ילדים. גילאים 4.5-7, דהיינו 3 בוסטרים נכון?
למרות שזו ספינה ענקית, לא נכנסים בסקודה סופרב 2011 בגלל זויות המושב האחורי.
מישהו יודע לגבי סקודה ראפיד, או רנו מגאן סטיישן?
יש המלצה על בוסטר שנחשב מאוד צר, אבל כמובן בטיחותי? עדיפות שיהיה עם 2 רצועות לקשירת הילד, כך שהכסא תמיד יהיה מחובר לרכב, ורק הילד יצטרך להחגר, וכגה להקל על החיים של ההורים.
תודה רבה