הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

שליחת תגובה

תפקידך הוא לחיות את חייך, לא להיות בשביל אף אחד שום דבר, אלא פשוט לחיות את חייך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי געש* » 08 נובמבר 2020, 13:35

האתר מיועד גם לנשים וגם לגברים.
מדי פעם יש גם בנות אבל הרוב פה מבוגרות.

בעיני הכיתוב מתאים - בפועל הרוב פה נשים, וגברים יכולים להבין שזה כולל גם אותם גם אם לא נאמר במפורש, כמו שאנחנו מצופות לעשות כל הזמן...

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי מעופפת_בשמיים* » 08 נובמבר 2020, 13:31

טוב, זו לא בדיוק הצעה, יותר תהייה, ואולי השאלה לא מתאימה לדף, אבל בכל זאת..
בכל פעם שמשתתף/משתתפת חדשה כותבים משהו באתר מופיע מתחת לשם שלהם הכיתוב הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה . למה זה ככה? האם האתר מלכתחילה מיועד רק לבנות? אולי כדאי להפוך את המילה משתתפת למשתתפ/ת?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי מישי* » 11 יוני 2017, 16:49

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מממ אז נכון לעכשיו הצעות העזרה שלי הן לא רלוונטיות

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 11 יוני 2017, 06:37

מישי, זה דורש ידע ב-HTML ו-CSS.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי מישי* » 10 יוני 2017, 23:00

לא נוגד את הרוח, פשוט אין כרגע מי שיעשה את זה.
ומה זה דורש?
נגיד אני ממש חסרת כל ידע בנושא אבל אשמח לעזור, האם זה בכלל רלוונטי?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 06 יוני 2017, 06:38

צודקת. בא לך לערוך את התבנית ולהכניס את זה? את יכולה לשלוח לי דואל לכתובת [email protected] ואעביר לך את הקבצים הרלוונטיים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי נוודית* » 05 יוני 2017, 22:33

קצת בהמשך לשיחה פה למעלה מלפני שנתיים, ולשאלות לא מעטות שעולות מידי פעם, אני מציעה:

להחליף את הקישור הסודי והסמוי בראש הדף, זה שלחיצה עליו מקפיצה לסוף הדף, בכפתור / איקון /קישור גלוי, עם טולטיפ שמבהיר את שימושו. זה שינוי זעיר וקל עם פוטנציאל תועלת גדול.
(אני יכולה בעקרון להוסיף למחוללת, אבל זה שינוי שמתאים שיהיה בקוד הבסיס, בעיקר כי כך בטוח ואפשרי שהוא יגיע למשתמשי סמרטפונים)

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 31 יולי 2015, 13:52

לא נוגד את הרוח, פשוט אין כרגע מי שיעשה את זה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פלוניה* » 31 יולי 2015, 10:20

יש תכנון להתאים את האתר או שזה נוגד את הרוח?
אני בעד להתאים את האתר ללוחות אבן. אם כבר אז כבר P-:

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פלונית_אלמונית* » 31 יולי 2015, 08:24

תודה, אנסה.
והכתיבה? זה לא רק הניווט בחלון, גם אי אפשר לצטט...
יש תכנון להתאים את האתר או שזה נוגד את הרוח?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 31 יולי 2015, 06:37

האתר לא מותאם, סליחה.
כן יש דרך לגלול עד למטה: אחרי כותרת הדף, בין הכותרת לחץ שמאלה, יש רווח קטן. הרווח הזה הוא קישור נסתר לתחתית הדף, ואם מקליקים עליו -- הדף נגלל לתחתית. לא מאוד נוח, אבל זה מה יש.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פלונית_אלמונית* » 31 יולי 2015, 03:16

התמכרתי לאחרונה אבל אני בעיקר גולשת מהסמארטפון.
  1. האם יש דרך לגלול ישר למטה בדפים ארוכים?
  2. אני לא מצליחה לקרוא שוב את מה שאני כותבת. החלון לא נותן לי לנווט בתוכו...
  3. אולי השאלה היא אם בכלל האתר מותאם לסמארטפונים או שאני לא יודעת להשתמש בו בסמארטפון (אייפון 5 אם זה משנה).
תודה!

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 22 אוגוסט 2013, 07:08

לא, צריך לצייר במחשב, באותו גובה כמו האייקון הקיים. לסרוק לא עוזר...

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי תמרוש_רוש » 21 אוגוסט 2013, 23:39

לצייר, לסרוק ולשלוח לך? אין לי ניסיון בזה אבל אני יכולה לנסות...

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 20 אוגוסט 2013, 07:08

יש מצב אם מישהו יצייר...

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי תמרוש_רוש » 18 אוגוסט 2013, 16:49

(תמיד נדמה לי שמישהו מנסה לזרוק תינוק לאסלה)

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי תמרוש_רוש » 18 אוגוסט 2013, 16:48

יש מצב לעצב מחדש את האייקון |יד1|? זה פרצופון נורא-נורא שימושי, אבל גם נורא נורא מבלבל...

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אופס* » 09 ינואר 2013, 16:04

הצעה: סימון גרפי לאזעקת טרול

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 29 ספטמבר 2012, 11:51

תודה על כל התגובות!

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי לירן* » 28 ספטמבר 2012, 20:31

אוקיי, הריענון עזר.
יונת, שיפור מעולה! תודה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי במבי_ק* » 28 ספטמבר 2012, 12:37

יונת, השיפור הזה ממש נהדר. כל כך כאילו קטן, ולמעשה כל כך משמעותי בחוויית הקריאה והבנת השיחה.

מעולה!

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_המחפש* » 28 ספטמבר 2012, 11:55

מישהו רואה את ההבדל בכרום?
תנסי בהדפסה על נייר רגיל , לא כרום :-)

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 27 ספטמבר 2012, 07:47

לירן, נסי לרענן את הדף בכרום.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פז* » 27 ספטמבר 2012, 06:58

מה דעתכם?
וואו זה מעולה! איזו הקלה! לא ידעתי כמה החיים שלי היו קשים עד שיונת שינתה את הצבע :-)

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי לירן* » 26 ספטמבר 2012, 23:54

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

משום מה בכרום לא ראיתי בכלל שינוי.
פתחתי את הדף בפיירפוקס וכאן אני רואה על מה מדובר.

לי זה נראה טוב. בהחלט ניתן בקלות להבדיל בין הטקסט הרגיל לציטוט.
מישהו רואה את ההבדל בכרום?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי מנסה* » 26 ספטמבר 2012, 13:48

אני בעד.

דהוי מדי

לא בטוחה שאני אוהבת את זה.

אבל זה בטוח שיפור. תודה יונת

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אלמונית_לרגע* » 26 ספטמבר 2012, 13:08

אני בעד. השינוי ביכולת הראיה שלי בשנים האחרונות, גרם לכך שהתקשיתי לזהות במהירות מה ציטוט ומה מקור. עכשיו זה ברור לגמרי. תודה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עדי_א* » 26 ספטמבר 2012, 13:05

מה דעתכם?
לדעתי מעולה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2012, 10:26

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בעד. השינוי ביכולת הראיה שלי בשנים האחרונות, גרם לכך שהתקשיתי לזהות במהירות מה ציטוט ומה מקור. עכשיו זה ברור לגמרי. תודה.
<רוזמרין>

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פז* » 25 ספטמבר 2012, 20:48

מה דעתכם?
אני אוהבת

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי לירן* » 25 ספטמבר 2012, 20:13

לא רואה שינוי

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אלה_קארי* » 25 ספטמבר 2012, 18:19

:-0 הכתב הדהוי נראה ״מחוק״, או כמו כשיש ״שדות לא פעילים״. בקיצור, אני פחות אוהבת...

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 25 ספטמבר 2012, 17:10

זה לא דהוי מדי?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 25 ספטמבר 2012, 15:20

מה דעתכם?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 25 ספטמבר 2012, 14:26

שיניתי צבע, לא בטוחה שאני אוהבת את זה. מה דעתכם?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 ספטמבר 2012, 12:22

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

גם אותי הרבה פעמים מבלבל וההבדל לא מספיק גדול.
דלית ב

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי לירן* » 24 ספטמבר 2012, 12:03

נכון, ניתן להבחין בכתב האלכסוני אבל ההבדל הוא ממש מינורי ולכן בעיניי עדיין מבלבל

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי ע* » 23 ספטמבר 2012, 07:19

אתה גולש הנה בסמארטפון / טאבלט?
כי במחשב אפשר לראות שהציטוטים מופיעים בכתב אלכסוני.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי לירן* » 23 ספטמבר 2012, 00:11

אני שם לב שבהרבה מהדיונים והתגובות אנשים מצטטים. לפעמים הודעה שלמה ולפעמים שורה שורה וביניהן עונים בנפרד.
ניתן לעיתים להתבלבל בקלות כמובן.
אפשר להוסיף לציטוט צבע, אבל לשמירה על אופי האתר אני מציע פשוט שהציטוט יהיה מודגש
תודה

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 20 מאי 2012, 20:54

_ובאמת חבל שכבר אי אפשר להעביר טקסט ישר לדף מסוים, ע"י הקלדת שמו בשדה 'שם הדף'.
יונת, האם אפשר לעשות משהו כדי להחזיר את האפשרות הזאת?_

המממ, זה אפשרי עקרונית. אני צריכה לראות איפה אני מכניסה את זה בצורה יפה.

כמו כן, האם את יכולה לומר או יש לך דרך לבדוק - אם השינוי שעשיתם גרם לכך שבאמת אנשים התחילו לפתוח פחות דפים חדשים?

הנה כמות הדפים החדשים שנפתחו בשנה האחרונה:

2011-03 38
2011-04 51
2011-05 29
2011-06 51
2011-07 89
2011-08 117
2011-09 56
2011-10 23
2011-11 40
2011-12 34
2012-01 91
2012-02 60
2012-03 38
2012-04 23
2012-05 5

אז בסך הכל היתה ירידה מאז השינוי, אבל יש תנודות גדולות.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 20 מאי 2012, 18:57

זה אמור להכניס אותך ישר לדף עצמו, או לדף שהשם שלו הכי קרוב למה שהקלדת. (במקום לרשימת דפים שמופיעה בהם מילת החיפוש).

ובאמת חבל שכבר אי אפשר להעביר טקסט ישר לדף מסוים, ע"י הקלדת שמו בשדה 'שם הדף'.
יונת, האם אפשר לעשות משהו כדי להחזיר את האפשרות הזאת?

כמו כן, האם את יכולה לומר או יש לך דרך לבדוק - אם השינוי שעשיתם גרם לכך שבאמת אנשים התחילו לפתוח פחות דפים חדשים?
(אם זה לא השפיע הרבה, אולי כדאי להחזיר את המצב לקדמותו?)

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אורי_יורמן* » 20 מאי 2012, 16:33

אפשרות אחרת היא להקליד בשדה החיפוש ואז לעשות Shift+Enter.
מה זה אמור לעשות? אני בגוגל-כרום וזה עושה לי חיפוש רגיל

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 20 מאי 2012, 16:22

באופן אישי, אני מקלידה את שם הדף בשדה הכתובת (URL) ואז הדפדפן מביא אותי לשם.
אפשרות אחרת היא להקליד בשדה החיפוש ואז לעשות Shift+Enter.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אורי_יורמן* » 20 מאי 2012, 02:53

לגבי diff אם זה דחוף תמיד אפשר לעשות אוףליין.

ובנושא אחר,
רציתי לברך על השינויים בממשק ששמתי לב אליהם מהתקופה שנעדרתי: כל ממשק הדף-חדש למשל.
מצד שני אני שואל, לא הבנתי,
זה רק אני או שאין דרך להגיע מדף אחד לדף אחר על ידי הקלדת שמו?
פעם היה אפשר פשוט להקליד בשדה שם הדף שם של דף כלשהו וכך לעבור אליו. איך עושים זאת בממשק החדש? האם חייבים להגיע דרך חיפוש, קישור ואינדקסים?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 23 יולי 2011, 23:55

שיהיה כמו בפייסבוק, שהוא מעלה רק מספר מסויים של דפים, וככל שגוללים למטה, הוא מראה שינויים יותר ישנים.

בפייסבוק זה נורא. כשגוללים למטה צריך לחכות כ"כ הרבה זמן עד שזה עולה. ועם כל גלילה צריך שוב לחכות.
רעיון ממש לא טוב לדעתי.

חוצמזה, את הרי יכולה לבחור לעצמך בראש המה חדש אם את רוצה לראות שינויים מ-3 ימים אחרונים מ-30 ימים אחרונים או מחצי יום אחרון.
כך שאם לא מעניין אותך שינויים מלפני 3 ימים, את יכולה לשנות למעלה וזהו.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי טליה_אלמתן* » 21 יולי 2011, 11:00

יש לי הצעה לשיפור מה חדש: שיהיה כמו בפייסבוק, שהוא מעלה רק מספר מסויים של דפים, וככל שגוללים למטה, הוא מראה שינויים יותר ישנים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 21 יולי 2011, 07:21

גם אני הייתי שמחה ל-diff. :-)
בינתיים זה מחכה ברשימה למימוש.

לגבי דף הסברים למי שלא מחפש הסברים אלא בא לקרוא על קומפוסט או מחפש שירים לצירים: רוב האנשים או מתעלמים או מוותרים. אולי יש טעם בהודעה קטנה מעל תוכן הדף, אבל אז היא צריכה לכלול דברים שיעניינו את הגולש ולא אוסף כללי התנהגות.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 21 יולי 2011, 04:39

אני שואלת אם יש דרך פשוטה להשוות בין גרסאות, מה שנקרא לעיתים diff. לראות בקלות מהו השינוי שנעשה

גם אני הייתי שמחה לאפשרות כזאת.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי טול_טול* » 20 יולי 2011, 23:05

הצעה שפלונית כתבה בדף מהי מהות האתר ונשמעת כמו רעיון טוב אם זה אפשרי לביצוע בקלות.

מכיון שחוזר ועולה שחלק משמעותי מהבעיות נובע מהגעה של משתמשים חדשים ישירות מתוצאות חיפוש, אולי כדאי להכין מעין "דף נחיתה" (Landing Page) אליו יופנו אוטמטית משתמשים חדשים (זיהוי על פי קוקיס). בדף יהיה הסבר קצר על האתר, נוהלים וכו', ולינק לדף המקורי אליו רצו להגיע. זה אמנם דורש עדכון טכני מסוים (לא מסובך) אבל יכול לעזור לאורחים חדשים להבין יותר איפה הם נמצאים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי ע_ע_ע* » 20 יולי 2011, 22:18

למיטב ידיעתי כרגע אין. באמת הצעה מוצלחת.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אום_גביע* » 20 יולי 2011, 22:11

אני שואלת אם יש דרך פשוטה להשוות בין גרסאות, מה שנקרא לעיתים diff. לראות בקלות מהו השינוי שנעשה. בויקיפדיה יש גם אפשרות להוסיף תקציר עריכה המתאר את השינוי שנעשה והסיבה לשינוי. כאן חסרה לי אפשרות זו.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי ע_ע_ע* » 20 יולי 2011, 22:02

אני לא בטוחה שהבנתי למה את מתכוונת.
אפשר לבקש ממה חדש להציג לפי שינויים במקום לפי דפים או כותבים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אום_גביע* » 20 יולי 2011, 21:56

אני רואה בבלאגן חסרון גדול ולא מוצאת יתרון. עם זאת, אקבל עלי את דעת הרוב, אם הרוב אכן חפץ בפורמט זה. ושאלה נוספת, במה חדש ניתן לראות מי וכמה ערכו את הדף. האם יש דרך קלה לראות את השינוי שנעשה? אני יודעת שאפשר לראות גרסאות ישנות, השאלה שלי היא האם אפשר בקלות להשוות ביניהן? תודה

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי ע_ע_ע* » 20 יולי 2011, 10:29

נכון.
אבל זה בכוונה ככה: כל התגובות לכל השאלות מעורבבות יחד
יש לזה גם יתרונות.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אום_גביע* » 19 יולי 2011, 21:33

מכירה, תודה. נעזרתי בו כדי לסדר קצת את הדף. העניין הוא שבממשק הנוכחי יהיה קשה לשמור על הסדר.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי ע_ע_ע* » 19 יולי 2011, 18:40

אום גביע,
מכירה טקסט נפרש?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אום_גביע* » 19 יולי 2011, 18:35

הצעותי לשיפור (וסליחה אם הציעו לפני): עבדתי עכשיו קשה לסדר את הדף טמפון רב פעמי עם הצלחה חלקית בלבד. הבעיה היא שהממשק הבסיסי באתר לא מאפשר לשמור על סדר. אין אפשרות נוחה לכתוב כותרת להודעה (שם המשתמש מודגש אך לא כותרת ההודעה). אין אפשרות להגיב לתגובה ספציפית, כל התגובות לכל השאלות מעורבבות יחד. גם אין אפשרות להוסיף תגיות לעריכות שיאפשרו למצוא בקלות תשובות לנושאים שונים. תודה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_המחפש* » 14 מרץ 2011, 11:38

וואו איזה דף ארוך....
יכול להיות שכבר הציעו את זה פעם אבל מפאת אורך הדף אי אפשר לבדוק.

ההצעה שלי (או אולי אפשר לקרוא לזה בעיה שצריכה פתרון) היא שהעוגיות של האתר הראשי ואתרי המשנה לא יהיו משותפות. זה על מנת לאפשר לשמור ברירות מחדל שונות בכל תת-אתר (במיוחד שם הכותב).
אני יודע שטכנית העוגיות נשמרות עבור דומיין מסויים, אבל כמובן שאפשר למצוא פתרונות שעוקפים את הבעיה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 13 מרץ 2011, 01:53

לפעמים יכול להיות דף ששייך לשני אשכולות שונים (איך לי כרגע דוגמא, אך נתקלתי בזה כמה וכמה פעמים).
אבל אני חושבת שזה לא אמור להפריע לסימון האשכולות.

(נניח אם יש אפשרות לעשות את זה כפי שהצעתי, שכל אשכול ייקרא בשם אחר).

*************

_בעיה:
אם דף שייך למדור עתיר דפים, הוא גם קשור להרבה מאוד דפים.
כלומר דרושה הבנה מנסיון או הגדרה ברורה מתי מסמנים דפים כקשורים זה לזה._

לא נראה לי שזו בעיה.
לא מקשרים דף לכל הדפים באותו מדור, אלא רק לדפים הספציפיים ששיכים לנושא המסוים שלו.
באופן יותר צר.
(למשל דף על פטירת הכלבה, את לא מקשרת לכל הדפים במדור בעלי חיים, אלא רק לדפים המאוד דומים, כמו 'דרסתי את החתולה', 'איך מספרים לילד על פטירת בעל חיים אהוב' וכו').

ובעצם, בדיוק כמו שעד היום העורכים נתנו קישורים בראש כל דף מתוך שיקול דעת, ככה יוכלו להפעיל את אותו שיקול דעת בקישור הדפים השייכים לאותו אשכול.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 13 מרץ 2011, 01:45

תמיכה כלשהי בהגדרה נוחה יותר של דפים קשורים, כך יהיה קל מאד לסמן דף קשור לדף אחר, והוא יתווסף לרשימה של דפים קשורים בראש הדף או בסרגל הצד.

וואי, אני חושבת על זה כבר שנים, ולא מצאתי את הרגע להציע את ההצעה הזו.
במיוחד שאני הרבה פעמים מוסיפה קישורים ל'דפים קשורים' בראשי דפים, ונניח שיש 5 כאלה, זה הרבה עבודה, להיכנס לעריכת כל דף, ובראש כל דף לציין את שמות 4 הדפים האחרים (זה מבלבל :-P).

יש המו-ן כאלה.

למשל, דפים על יוצאי קיבוץ, דפים על סוכר וגמילה מסוכר, דפים על מיניות של ילדים, ילדים וצעצועים, פטירה של חיות מחמד וכו' וכו'.

אני קוראת לזה אשכול דפים.

צריכה להיות דרך אולי לקרוא ל'אשכול' בשם מסוים (נגיד 'קיבוץ', 'סוכר'), ואז לסמן בשם הזה כל דף ששייך ל'אשכול' המסוים הזה - ואז אוטומטית יופיעו בראש כל אחד מהדפים הקשורים שמות שאר הדפים של אותו אשכול.

או, אפילו יותר מהפכני -
במקום שיופיעו בראש הדף שמות כ-ל הדפים הקשורים - יופיע רק קישור לאשכול. וכשייכנסו אליו יוכלו לראות את שמות הדפים הקשורים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי תבשיל_קדרה* » 12 מרץ 2011, 12:36

בעיה:
אם דף שייך למדור עתיר דפים, הוא גם קשור להרבה מאוד דפים.
כלומר דרושה הבנה מנסיון או הגדרה ברורה מתי מסמנים דפים כקשורים זה לזה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_לבנה* » 12 מרץ 2011, 11:59

דוגמה: קשרתי כדפים קשורים בין שני הדפים כישורי חיים ומשרד החינוך ו- הכנה לחיים בחינוך ביתי

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_לבנה* » 12 מרץ 2011, 09:04

דפים קשורים

מהם דפים קשורים:
בתחילת דף זה מופיעים דפים קשורים רבים, תחת הכותרות "ראו גם", "הצעות בדפים נפרדים" ו-"הצעות שמומשו".
בכל דף אפשר לכתוב בראשית הדף רשימה של דפים קשורים.
זה מצריך עריכה של כל הדף.

ההצעה (בוסר):
תמיכה כלשהי בהגדרה נוחה יותר של דפים קשורים, כך יהיה קל מאד לסמן דף קשור לדף אחר, והוא יתווסף לרשימה של דפים קשורים בראש הדף או בסרגל הצד.
בשלב שני, תמיכה בהצבעה לדפים חיצוניים ורלוונטיים (לפחות בקבוצות אחרות בתוך באופן. ר. למשל ההצבעות בראש הדף הזה (השם עלול להשתנות בקרוב): לימוד:הורות לפי אדלר שעור 3
יתרונות:
  • מוסיף קישורים איכותיים לדף, במובן זה שהקישורים רלוונטיים לנושא הדף.
  • מעלה את הערך של כל דף בכך שהוא מקל למצוא אותו אם הגענו לדפים אחרים הדנים בנושאים קרובים.
  • מקל למצוא דפים למיזוג.
  • מונע יצירה כפולה של דפים בנושא זהה ובשם קצת שונה: קל יותר לראות שהדף קיים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי גיא* » 31 ינואר 2011, 18:52

האם אפשר לבקש שליחת מייל אם דף מתעדכן?
וכדי לא להעמיס על השליחה, אפשר לשלוח רק עד פעם ביום.
כתוב "אפשר להזמין הזדמנויות" אז אני מזמין...

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_לבנה* » 03 ינואר 2011, 23:04

הגדלת השונות הגרפית בין קו אופקי וטקסט נפרש: כיום קו אופקי דומה מדי לטקסט נפרש, גם בצבע, גם הקו עצמו.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_לבנה* » 27 דצמבר 2010, 06:51

קו אופקי ותפריט צד

כיום, קו אופקי אינו יכול להופיע לצד תפריט צד, והוא כופה על הטקסט מרווח גדול.
אני מייצר דף דוגמא לכך: דוגמא לדף אופקי ותפריט צד
ההצעה: קו אופקי יוכל להופיע לצד תפריט צד.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עודד_לבנה* » 26 דצמבר 2010, 23:14

[h=3]

הסתרת מקטע טקסט נפרש[/h]
זה מועיל בעיקר לשינונים - אבל התועלת בהקשר הזה היא עצומה:
כאשר אני רוצה לשנן נושא, אינני מעוניין לשנן את מה שאני כבר יודע, אלא את מה שאינני יודע.
לדוגמא, אם אני לומד תמרורים למבחן תיאוריה, ותשעים אחוזים מהתמרורים אני מכיר - אני אשמח מאד אם הם ייעלמו לי (זמנית) מהדף, ויאפשרו לי לשנן את התמרורים שעדיין אינני זוכר בעל-פה.

ביישום הראשון של טקסט נפרש היתה אפשרות להסתיר מקטע. אני אשמח אם תהיה שוב אפשרות כזו - זה יוסיף הרבה מאד ערך לדפי הלימוד. למעשה זה יהיה ערך שאין לאף מנגנון לימוד אחר (פרט Rehearser]לתוכנת שינון index[/po].html שכתבתי לפני המון שנים).

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 21 דצמבר 2010, 01:17

אפשר להוסיף קו מוחק ?

עוד לפני קו מוחק, אני כבר המון שנים רוצה קו תחתי (כמו שעושים לכותרת או להדגשת טקסט).
טקסט מודגש בכתב עבה זה לא מספיק. לפעמים צריך לעשות כותרות, וזה מבלבל שיש רק צורת הדגשה אחת.

יונת, קו תחתון זה אפשרי?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי בערך_מוחלט* » 19 דצמבר 2010, 15:39

אפשר להוסיף קו מוחק ? יענו strike באנגלית. קו שעובר באמצע המילה לרוחבה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי ע_ע_ע* » 19 דצמבר 2010, 14:27

לא ברור לי מה את לא מצליחה לעשות.
תשני בשדה "מאת" מ-פלוני אלמונית ל-דניאל של אליה ותלחצי אנטר.
עכשיו בסדר?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 דצמבר 2010, 13:57

שלום וברכה
ניסיתי ליצר קשר ואני מקווה שזה למקום הנכון
אני נרשמתי כ - דניאל של אליה ולא מצליחה להיכנס שוב תחת אותה השם מה עושים?
זה המייל שלי [email protected]

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 27 נובמבר 2010, 14:09

הדיונים על מודעות משפחתונים כללו דיונים על מודעות בכלל.

אבל אני מבינה שמעולם לא היה דיון על כך ש-ככר השוק יופיע דרך קבע לצד מפתח נושאים?
אם כך, כן יש טעם לדבר על זה...

צריך להיזהר שלוחות המודעות לא ישתלטו על באופן

בזה אני מסכימה איתך.
אבל, לא דיברתי על 'לוחות' מודעות.
דיברתי על לוח אחד. זה המוכר והידוע לכולם - שהוא גם שימושי לכולם, וכנראה הדף הכי נקרא באתר.
וכל כמה שהוא דף 'מודעות' לכאורה - כידוע הוא הרבה מעבר לזה. זהו דף קהילתי שמאוד משקף את רוח הקהילה, ואפילו הייתי אומרת - מאגד את הקהילה.

יש אנשים שזה כמעט הדף היחיד שהם נכנסים אליו באופן קבוע.

לכן אני בהחלט חושבת שיש מקום שהוא יופיע דרך קבע בראש כל דף.

<אשמח לשמוע גם דעות של משתתפים אחרים.>

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 27 נובמבר 2010, 07:52

הדיונים על מודעות משפחתונים כללו דיונים על מודעות בכלל. כנ"ל גם הדיון על פיצול הדף מידע ירושלמי.
למרות שיש טעם שבאופן יכיל לוח מודעות, צריך להיזהר שלוחות המודעות לא ישתלטו על באופן וידחקו לשוליים את התוכן והדיונים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 26 נובמבר 2010, 17:44

דיברנו על זה כבר
לא היה ידוע לי... :-0

אני לא מוצאת את הדיון.
את יכולה לתת לי הפניה?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 26 נובמבר 2010, 17:10

אפשרי -- כן.
כדאי -- לדעתי לא.
(דיברנו על זה כבר, אין לי מרץ וחשק לחזור על הדיון.)

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 26 נובמבר 2010, 00:54

יונת, אולי אפשר להוסיף את ככר השוק בחלק העליון של כל דף, לצד דף פתיחה, מה חדש, מפתח נושאים וכו'?

נראה לי שמידת השימושיות שלו מצדיקה את זה.
זה תמיד נורא חסר לי.

מאז שהוספנו אותו ל-טור צד זה עוזר, אבל אחרי שהוסיפו לטור הצד גם את הרשימות בעלון הוא נדחק למטה וקשה למצוא אותו.
אני חושבת שכדאי שיהיה באיזה מקום נגיש ובולט. גם ב-טור צד וגם למעלה.

זה אפשרי?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי הרגע_שלפני* » 28 ספטמבר 2010, 13:45

תכתבי בשדה מאת שם אחר כלשהו ותלחצי על הכפתור "הוסף לדף". אם שדה התוכן ריק אז צ'יק צ'ק לא מוסיף כלום לדף, אבל משנה את שם המשתמש.
תודה

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי עמית_אביב* » 28 ספטמבר 2010, 11:04

שלום,
אני מתכנת מנוסה (גם ב PERL) ואשמח לקחת על עצמי משימות לשיפור האתר, בהתנדבות כמובן.
אפשר לפנות אלי במייל amitaviv99 at gmail dot com
או ב 054-4267644

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי רועי_שרון* » 25 יולי 2010, 17:41

תכתבי בשדה מאת שם אחר כלשהו ותלחצי על הכפתור "הוסף לדף". אם שדה התוכן ריק אז צ'יק צ'ק לא מוסיף כלום לדף, אבל משנה את שם המשתמש.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי הרגע_שלפני* » 25 יולי 2010, 17:39

היי אולי כבר שאלו בעבר ולא מצאתי ואולי יש כזאת אופציה ואני לא יודעת עליה -
מפריע לי שאין אפשרות לעשות יציאה מהמערכת, כלומר שאם מישהו אחר גולש מהמחשב הוא לא יראה את השם משתמש.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 14 יולי 2010, 23:08

אולי אפשר ליצור דפים מסוג כזה שאי אפשר להגיב עליהם. דפי מידע בלבד.

כן, אבל אז גם אי אפשר לערוך.
אני בעבר ערכתי כמה דפים כאלה, באופן שתרם הרבה לדעתי, ויהיה חבל אם האופציה הזאת לא תהיה זמינה.

אולי יש אפשרות לחסום את הדף מהוספה, אבל לא מעריכה?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי מיכל* » 13 יולי 2010, 13:52

בקשר להערה שלי, הדוגמה היא הדף סיור מודרך באתר

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי מיכל* » 13 יולי 2010, 13:52

יש דפים שכתוב עליהם: "נא לא להגיב בדף זה". אולי אפשר ליצור דפים מסוג כזה שאי אפשר להגיב עליהם. דפי מידע בלבד. ואז ההפניה תהיה יותר פשוטה וידידותית: "לתגובות נא לגשת לדף XXX"

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 29 אפריל 2010, 16:46

זה ברשימה
אה, הציעו את זה כבר? :-0

לא זוכרת שראיתי....

טוב, אחכה בינתיים בסבלנות.
זה יהיה נורא משמח כשתגיעו לזה.
(אחרי שתגיעו לציטוט עם שם הכותב כמובן ;-))

תודה על ההשקעה הבלתי נגמרת !

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 29 אפריל 2010, 16:34

זה ברשימה, אבל דורש תשתית קוד שעדיין לא נכתבה.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 29 אפריל 2010, 16:12

אה, הקישורים שצירפתי מופיעים עכשיו בסימן שאלה, כי מחקתי את ההפניות האוטומטיות.

העניין זה שלפעמים לא רצוי למחוק הפניות אוטומטיות.

למשל הדף מיכלי שתייה ללא BPA מוביל ל-בקבוקים ומיכלי מים בטוחים לשתייה.
והדף הראשון לא נמחק, כדי שאם מישהו יעשה חיפוש לפי BPA, יגיע אל הדף המבוקש.
או שלפעמים זה דף שרק לאחרונה עשו ממנו העברה אוטומטית, אז משאירים את הדף המקורי לאיזו תקופה.

אבל עדיין, היה מאוד עוזר אם היה סימון נפרד לדפים שמובילים לדפים אחרים, כדי לתת את הבחירה אם להיכנס אליהם או לא.
וגם כדי שאם למשל אני מעתיקה למישהו קישורים בנושא שהוא מחפש - אני לא סתם אציף אותו בקישורים לא רלוונטיים.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 29 אפריל 2010, 16:11

עניין נוסף שאני חושבת עליו כבר כמה שנים -
האם כשעושים 'חיפוש' אפשר שדפים שיש בהם רק העברה אוטומטית יהיו בצבע אחר או מסומנים באיזושהי צורה שתבהיר שאין להם תוכן משלהם?

זה מאוד מפריע, ובמיוחד כשאני באה לערוך דפים, לתת קישורים לדפים בנושא משותף, או לצרף קישורים למפתח נושאים -
שבחיפוש לפי מילה מסוימת אני מקבלת רשימה ארוכה של דפים, ואני סתם מבזבזת את הזמן בלהיכנס להרבה דפים שבעצם מתברר שכבר נכנסתי אליהם, כי השם מפנה אותי אוטומטית לדף אחר שכבר ראיתי.

זה מפריע לא רק למי שרוצה לערוך, אלא באופן כללי.
גם מי שסתם מחפש דפים בנושא מסוים, זה מטעה אותו. יש הרבה דפים שהשם שלהם נראה מעניין, ומתברר שהם רק הפניה אוטומטית.

דוגמא מעכשיו:
רציתי להוסיף הודעה על ספר ילדים שקראתי בככר השוק וחיפשתי לאיזה דף זה מתאים.
מצאתי את הדפים:
ספרי ילדים טובים
ספרי ילדים מומלצים
ספרים טובים לילדים
ספרים לילדים

הייתי צריכה להיכנס ולבדוק את כולם, כדי לגלות שכולם בעצם מפנים לאותו דף.
יש בזה גם בזבוז זמן וגם בזבוז אנרגיה.

לסיכום, יונת, האם אפשר לעשות משהו בנדון?

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי אהבת_עולם* » 15 מרץ 2010, 17:07

כאן לא בית משפט ולא צריך להביא אינספור סימוכים וטיעונים כדי לחזק את דבריך.
את צודקת.
פירוט היתר נובע מאיזשהו צורך שלי, שלפעמים יש בו הגיון אבל לא תמיד.

ככה שאני אשתדל, אבל אני לא מבטיחה. :-)

<אולי אני עורכת דין מבוזבזת? ;-)>

יחד עם זה, אחת הסיבות שראיתי לנכון לציין שכבר ביקשו את השיפור הזה לפניי -
  • גם כדי להראות שזאת בקשה מאוד ישנה, שבעצם מחכה כבר הרבה זמן למימוש, ככה שאולי אתם יכולים לתת לה קדימות ברשימה.
  • וגם כדי להראות שהצורך בה עלה על ידי אנשים שונים ולא רק על ידי, ככה שכנראה זה באמת דבר נדרש.
  • וגם כדי להיתלות ב'אילנות גבוהים' :-).
בכל מקרה, נראה לי שזה אחד השיפורים היותר נצרכים כרגע באתר. אז אני ממש אשמח אם תגיעו לזה....
תודה על ההתייחסות.
{@

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי יונת_שרון* » 14 מרץ 2010, 22:56

אהבת, זה אכן רעיון טוב אבל רועי לא יגיע לממש אותו בזמן הקרוב ואני לא הולכת להיכנס לקוד הזה בעתיד הנראה לעין.

אגב, יש לי הצעה לשיפור בהודעות שלך: בבקשה תתחשבי במי שצריך לקרוא את מה שכתבת ותחוסי על הזמן והעיניים שלנו -- כאן לא בית משפט ולא צריך להביא אינספור סימוכים וטיעונים כדי לחזק את דבריך. מספיק עצם זה שכתבת אותם.

הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 מרץ 2010, 07:10

כרגיל, אני אפילו לא זוכרת שהצעתי את הדברים האלה :-D

חזרה למעלה