תמונת האורקל מדלפי
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
-
- הודעות: 222
- הצטרפות: 19 יוני 2005, 11:52
תמונת האורקל מדלפי
ביחוד כשתעזוב אותנו לאנחות...למנהטן
<שמחה לא שמחה>
<שמחה לא שמחה>
-
- הודעות: 191
- הצטרפות: 31 מרץ 2005, 15:31
- דף אישי: הדף האישי של משה_אלבאום*
תמונת האורקל מדלפי
אחי, תודה על ההפניה, התמונות אכן מדהימות, אבל התמונה שאצלך אינה מופיעה ??
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
תמונת האורקל מדלפי
גוגל דף אחרון צד ימין שורה לפני הסוף....
לא תרגיל עיניים מסובך:-)
לא תרגיל עיניים מסובך:-)
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
תמונת האורקל מדלפי
סליחה רק עוד שאלה, נכון שהיא מדהימה?!!!
למה לדעתך היא מדהימה?
למה לדעתך היא מדהימה?
-
- הודעות: 191
- הצטרפות: 31 מרץ 2005, 15:31
- דף אישי: הדף האישי של משה_אלבאום*
תמונת האורקל מדלפי
מקבל את ההסבר וההתנצלות.
אחי, תודה על התמונה.
נראה לי שזוהי אישה מלאה בכוח, הנראית נהנית מאוד מתהליך ביקוע האדמה ויכולותיה רבות העוצמה. נראה שהקשר שלה עם האדמה וכוחות כדור הארץ שלם ופעיל בעוצמות לא רגילות.
דבר נוסך מעניין הוא שהרגלית האחורית של הכיסא בחריץ הנפתח באדמה, אך יציבת הישיבה ללא דופי.
נראה שהאישה מתבשמת מכוחות האדמה.
מה דעתך??
אחי, תודה על התמונה.
נראה לי שזוהי אישה מלאה בכוח, הנראית נהנית מאוד מתהליך ביקוע האדמה ויכולותיה רבות העוצמה. נראה שהקשר שלה עם האדמה וכוחות כדור הארץ שלם ופעיל בעוצמות לא רגילות.
דבר נוסך מעניין הוא שהרגלית האחורית של הכיסא בחריץ הנפתח באדמה, אך יציבת הישיבה ללא דופי.
נראה שהאישה מתבשמת מכוחות האדמה.
מה דעתך??
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
תמונת האורקל מדלפי
נראה שהאישה מתבשמת מכוחות האדמה.
נכון כל כך.
יש בה משהו שאני רוצה שיהיה לי גם.
מן עוצמה שקטה כזו...והחיבור שלה לאדמה,הוא כמו ששמעתי אתמול הסבר על מהי מדיטציה
כשאתה מתמקד באוביקט, וברגע מסויים הגבולות שלך נעלמים ואתה כמו הופך ליהיות חלק מהאוביקט ובכך מתרחב ותודעתך נעשית אין סופית.
יש משהו בתמונה הזו של אותה אישה, שמחובר לאדמה ממקום מאוד חושני, כאילו האדמה עושה את המדיטציה על האישה.
האישה היא האוביקט של תודעת האדמה...
נכון כל כך.
יש בה משהו שאני רוצה שיהיה לי גם.
מן עוצמה שקטה כזו...והחיבור שלה לאדמה,הוא כמו ששמעתי אתמול הסבר על מהי מדיטציה
כשאתה מתמקד באוביקט, וברגע מסויים הגבולות שלך נעלמים ואתה כמו הופך ליהיות חלק מהאוביקט ובכך מתרחב ותודעתך נעשית אין סופית.
יש משהו בתמונה הזו של אותה אישה, שמחובר לאדמה ממקום מאוד חושני, כאילו האדמה עושה את המדיטציה על האישה.
האישה היא האוביקט של תודעת האדמה...
-
- הודעות: 71
- הצטרפות: 26 יולי 2005, 18:35
- דף אישי: הדף האישי של שלווה_ב*
תמונת האורקל מדלפי
אחי, קלטתי פתאום מיהי האישה הזו בתמונה. זו האורקל מדלפי! מסופר הרי שהיא יושבת על שרפרף עם 3 רגליים (אם זכרוני אינו מטעה אותי) ויש איזה אד שהיא נושמת ואז היא מתנבאת על העתיד. וזה מתאים לאתר שממנו הבאת את התמונה שעוסק בעוצמה נשית, כישוף וכו'.
על האורקל מדלפי
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 3%D7%AA%29
על האורקל מדלפי
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7% ... 3%D7%AA%29
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
תמונת האורקל מדלפי
זו האורקל מדלפי!
אחלה שם.
כן האתר עצמו, מאוד יפה. מאוד מעמיק.
בקשר לכיסא, משה אמר שם למעלה שהרגל השלישית בבקע של האדמה .מה שיפה בתמונות באתר שם, זה שהנשים מאוד נשיות רכות מאוד ענוגות ,אירופיות כאילה(למה אין איזכור לנשים שחורות?), וחלקן עם סטיה שמאלה, קצת יותר חדות ופחות מעוגלות.במה שהן משדרות
מה שאני אוהבת זה שגם אם הן עירומות זה עירום מקסים ולא משפיל או נחות.
עירום נשי מקסים.
שכל כך חבל שכשהפחד תפס מקום כל כך מכובד מול הנשים, והעיסוק הזה שלהן, גם היחס לעירום שלהן הוקצן.
אבל זה כבר בדף אחר.
אחלה שם.
כן האתר עצמו, מאוד יפה. מאוד מעמיק.
בקשר לכיסא, משה אמר שם למעלה שהרגל השלישית בבקע של האדמה .מה שיפה בתמונות באתר שם, זה שהנשים מאוד נשיות רכות מאוד ענוגות ,אירופיות כאילה(למה אין איזכור לנשים שחורות?), וחלקן עם סטיה שמאלה, קצת יותר חדות ופחות מעוגלות.במה שהן משדרות
מה שאני אוהבת זה שגם אם הן עירומות זה עירום מקסים ולא משפיל או נחות.
עירום נשי מקסים.
שכל כך חבל שכשהפחד תפס מקום כל כך מכובד מול הנשים, והעיסוק הזה שלהן, גם היחס לעירום שלהן הוקצן.
אבל זה כבר בדף אחר.
-
- הודעות: 71
- הצטרפות: 26 יולי 2005, 18:35
- דף אישי: הדף האישי של שלווה_ב*
תמונת האורקל מדלפי
כן, במיתולוגיה היוונית מתואר שהפיתייה, הכוהנת, האורקל מהעיר דלפי, ישבה על כיסא עם 3 רגליים מעל בקע באדמה שממנו עלו אדים והאדים כנראה גרמו לה לשינוי בתודעה וכתוצאה מכך היא היתה אומרת דברי נבואה שונים.
ונזכרתי שהאורקל מדלפי היא זו שנבאה להוריו של אדיפוס שהוא יהרוג את האב ויתחתן עם האם ובעקבות הנבואה האב פקד להרוג את הבן, אבל כל התוכניות שלו השתבשו ולבסוף הנבואה של האורקל אכן התגשמה.
מעניין נכון?
ונזכרתי שהאורקל מדלפי היא זו שנבאה להוריו של אדיפוס שהוא יהרוג את האב ויתחתן עם האם ובעקבות הנבואה האב פקד להרוג את הבן, אבל כל התוכניות שלו השתבשו ולבסוף הנבואה של האורקל אכן התגשמה.
מעניין נכון?
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
תמונת האורקל מדלפי
מממממ... המשולש הפוך...
-
- הודעות: 191
- הצטרפות: 31 מרץ 2005, 15:31
- דף אישי: הדף האישי של משה_אלבאום*
תמונת האורקל מדלפי
תודה אחי, ציור מעניין מאוד ויפה.
נראה לי שמה שחשוב הוא שהמשולש בזווית המאפשרת לחבר בין האש למים, ולמקדם לנקודה אחת. הגביע שותה משניהם. השאר משום מה מאוד מזכיר את המוטיבים של מדיטציית השורשים. לא נראה כך??
מעניין גם שהחלק התחתון הוא כעין הכול מתחיל בכדור הארץ, ושאר הציור מתאר את מה שניתן למצוא בו וברוחניותו של כדור הארץ. כשהחלק העליון מראה את היציאה של הרוחניות אל מרחבי היקום תוך כדי הקניית השתקפות בחלק התחתון בו כדור הארץ בחומריותו.
מעניין גם שהחלק של האש והחלק של המים, משקפים את אותם המוטיבים בשינויים קלים אך כיסודות מאוד מוצקים של הוויית הקיום.
שילוב מקסים בין היין ליאנג.
נראה שאפשרי להבין גם את כל התמונה בהיפוך כיוונים. יכול להיות שהצייר התכוון להראות דווקא שהכול מתחיל מגורמי חוץ ארציים, ומגיעים למימושם הממוקד בקצה המשולש התחתון. כמובן שהשקפתי הפרטית שהכול מתחיל בחומר של כדור הארץ (עבור בן האדם) כחלק מהוויית כדור הארץ כגוף חיי, הוא המוביל את הניתוח הראשוני של התמונה.
חוץ מזה, הציור הוא בעצם פני האדם. המתארים את פנימיותו ומורכבותו והשתקפותו של היקום בכל אחד ואחד מאיתנו.
נראה לי שמה שחשוב הוא שהמשולש בזווית המאפשרת לחבר בין האש למים, ולמקדם לנקודה אחת. הגביע שותה משניהם. השאר משום מה מאוד מזכיר את המוטיבים של מדיטציית השורשים. לא נראה כך??
מעניין גם שהחלק התחתון הוא כעין הכול מתחיל בכדור הארץ, ושאר הציור מתאר את מה שניתן למצוא בו וברוחניותו של כדור הארץ. כשהחלק העליון מראה את היציאה של הרוחניות אל מרחבי היקום תוך כדי הקניית השתקפות בחלק התחתון בו כדור הארץ בחומריותו.
מעניין גם שהחלק של האש והחלק של המים, משקפים את אותם המוטיבים בשינויים קלים אך כיסודות מאוד מוצקים של הוויית הקיום.
שילוב מקסים בין היין ליאנג.
נראה שאפשרי להבין גם את כל התמונה בהיפוך כיוונים. יכול להיות שהצייר התכוון להראות דווקא שהכול מתחיל מגורמי חוץ ארציים, ומגיעים למימושם הממוקד בקצה המשולש התחתון. כמובן שהשקפתי הפרטית שהכול מתחיל בחומר של כדור הארץ (עבור בן האדם) כחלק מהוויית כדור הארץ כגוף חיי, הוא המוביל את הניתוח הראשוני של התמונה.
חוץ מזה, הציור הוא בעצם פני האדם. המתארים את פנימיותו ומורכבותו והשתקפותו של היקום בכל אחד ואחד מאיתנו.
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
תמונת האורקל מדלפי
השאר משום מה מאוד מזכיר את המוטיבים של מדיטציית השורשים זו הסיבה לתמונה:-)
שהכול מתחיל בחומר של כדור הארץ (עבור בן האדם) כחלק מהוויית כדור הארץ כגוף חיי, אני מאוד מסכימה לתענה הזו שלך, והרי באנו מהאדמה ולשם נשוב.
גם נכון לגבי המישפט -הולך ופוחת הדור.
שהכול מתחיל בחומר של כדור הארץ (עבור בן האדם) פעם האדמה היתה נקיה יותר, יתכן והשפעתה על האדם, היתה מדויקת יותר.
יכולות האדם היו גבוהות יותר. פחתנו ביכולת עם התיקשורת שלנו עם המקור[אדמה] שלנו ומיכאן עם עצמינו.
הגביע- מיצג מלאות ריגשית,התפתחות התעלות מהרמה החומרית והמעשית.
הבסיס של הגביע באדמה, התפתחות שנטועה היטב בעולם הממשות ,כמו המישפט
"אמת מארץ תיצמח" מחזק את מה שאתה כתבת..
משולש-הסמל הידוע מורכב משני משולשים השלובים זה בזה, כשקודקוד האחד פונה כלפי מעלה וקודקוד השני כלפי מטה,כך שהמשולש העליון מייצג את הפן המטפיזי ביקום ואילו המשולש התחתון את הפן הפיזי. מצב של שילוב מאוזן בין המשולשים מייצג מצב של שיווי משקל אידיאלי בין שתי אנרגיות מנוגדות: זו של התודעה האוניברסלית-תודעת האל והנשמה וזו של תודעת גוף התשוקות הפיזי המתקיים על פני האדמה.
אני משערת שאתה ודאי מכיר את זה.זה סתם נחמד לי לחפש על זה חומר. ליראות עד כמה כל כך הרבה סמלים מובאים בהסברים דומים כאילה ואחרים בהרבה דתות ואמונות.
ושכנירא יש זיכרון קולקטיבי.
שהכול מתחיל בחומר של כדור הארץ (עבור בן האדם) כחלק מהוויית כדור הארץ כגוף חיי, אני מאוד מסכימה לתענה הזו שלך, והרי באנו מהאדמה ולשם נשוב.
גם נכון לגבי המישפט -הולך ופוחת הדור.
שהכול מתחיל בחומר של כדור הארץ (עבור בן האדם) פעם האדמה היתה נקיה יותר, יתכן והשפעתה על האדם, היתה מדויקת יותר.
יכולות האדם היו גבוהות יותר. פחתנו ביכולת עם התיקשורת שלנו עם המקור[אדמה] שלנו ומיכאן עם עצמינו.
הגביע- מיצג מלאות ריגשית,התפתחות התעלות מהרמה החומרית והמעשית.
הבסיס של הגביע באדמה, התפתחות שנטועה היטב בעולם הממשות ,כמו המישפט
"אמת מארץ תיצמח" מחזק את מה שאתה כתבת..
משולש-הסמל הידוע מורכב משני משולשים השלובים זה בזה, כשקודקוד האחד פונה כלפי מעלה וקודקוד השני כלפי מטה,כך שהמשולש העליון מייצג את הפן המטפיזי ביקום ואילו המשולש התחתון את הפן הפיזי. מצב של שילוב מאוזן בין המשולשים מייצג מצב של שיווי משקל אידיאלי בין שתי אנרגיות מנוגדות: זו של התודעה האוניברסלית-תודעת האל והנשמה וזו של תודעת גוף התשוקות הפיזי המתקיים על פני האדמה.
אני משערת שאתה ודאי מכיר את זה.זה סתם נחמד לי לחפש על זה חומר. ליראות עד כמה כל כך הרבה סמלים מובאים בהסברים דומים כאילה ואחרים בהרבה דתות ואמונות.
ושכנירא יש זיכרון קולקטיבי.
-
- הודעות: 71
- הצטרפות: 26 יולי 2005, 18:35
- דף אישי: הדף האישי של שלווה_ב*
תמונת האורקל מדלפי
ולגבי התמונה, נוסף לאסוציאציות שלכם חשבתי שאולי העץ הוא עץ החיים, ושני הנהרות משני צידיו (הכחול והזהוב) הם שניים מ-4 הנהרות שסביב גן עדן (לפי בראשית). ויש בתמונה איחוד של ניגודים ברורים: יום ולילה, אור וחושך, שמש וירח, אש ומים, וכו'. ולגבי העץ, שימו לב שהוא נראה כמו הרכבה של שני עצים, וזה נראה קצת כמו אישה ואיש מחובקים (החלק הנשי הוא הקרוב אלינו יותר, עם הגב אלינו, שכאילו יוצא מתוך חור בתוך העץ הגדול יותר). ובהתבוננות נוספת: אולי זו אימא (העץ העבה מאחורה) ובת או בן (החלק הצר יותר, היוצא החור שנראה מאוד דומה ל...) ואז זה נראה כמו לידה של העץ הצר יותר מתוך העץ העבה יותר ושניהם מחובקים. מבחינה פמיניסטית לא נוח לי שהחלק הצר והקטן יותר הוא האישה, אז מהבחינה הזו נראה לי עדיף לראות זאת כאימא וכבן או כבת. אבל מבחינת כל הקונספט של איחוד הניגודים, דווקא מתאים שהם יהיו אישה וגבר. ואם הצייר התכוון לסמליות נוצרית, אז הגביע אולי מסמל את "הגביע הקדוש" (שאותו חיפש גם ארתור לב הארי).
מכל מקום, תמונה מעניינת ומלאת סמלים (ויש בה גם כמה דברים מאיימים ולא נעימים)
מכל מקום, תמונה מעניינת ומלאת סמלים (ויש בה גם כמה דברים מאיימים ולא נעימים)
-
- הודעות: 227
- הצטרפות: 04 דצמבר 2004, 00:32
- דף אישי: הדף האישי של אחיטוהר_לנצח*
תמונת האורקל מדלפי
"הגביע הקדוש"_ את יודעת %D7%94%D7%A7%D7%93%D7%95%D7%A9]הגביע
לא מה שהיה;-)
מבחינה פמיניסטית לא נוח לי שהחלק הצר והקטן יותר הוא האישה שלווה ב למה ?
דחיל ראבק(שירית יש לה מן שפה של ערסים לא לקחת ל ) למה מבחינה פמינסיטית חלק קטן וצר שמביע עבורך נשיות מרגיז?
אני חושבת שדברים טובים באים במנות קטנות
כן , התמונה באה להראות את האחדות שבניגוד גם בין גדול וקטן, ושאולי אין צורך בהפרדה(פמינסטי\שובינסטי)
כי הכל אחד?
תחשבי על דבר נחמד המילה "את" (את גוף שני נקבה)
מכיל את כווווול האותיות מא' עד ת'. כמה גדולות אנחנו מכילות את כל המילים שניתן ואפשר
אנחנו התחלה וסוף, מאיתנו נוצרים חיים(חוה אם כל חי) וניגמרים (אמא אדמה)
אני מציעה לפמינסטיות לעשות תרגיל גדילה:-)
לא מה שהיה;-)
מבחינה פמיניסטית לא נוח לי שהחלק הצר והקטן יותר הוא האישה שלווה ב למה ?
דחיל ראבק(שירית יש לה מן שפה של ערסים לא לקחת ל ) למה מבחינה פמינסיטית חלק קטן וצר שמביע עבורך נשיות מרגיז?
אני חושבת שדברים טובים באים במנות קטנות
כן , התמונה באה להראות את האחדות שבניגוד גם בין גדול וקטן, ושאולי אין צורך בהפרדה(פמינסטי\שובינסטי)
כי הכל אחד?
תחשבי על דבר נחמד המילה "את" (את גוף שני נקבה)
מכיל את כווווול האותיות מא' עד ת'. כמה גדולות אנחנו מכילות את כל המילים שניתן ואפשר
אנחנו התחלה וסוף, מאיתנו נוצרים חיים(חוה אם כל חי) וניגמרים (אמא אדמה)
אני מציעה לפמינסטיות לעשות תרגיל גדילה:-)