רחש המים

תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

רחש המים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

שלום פ"א,

ניתן להציע לך -
  • הכרות עם אנשים בסביבתך. כתבי איפה את גרה (בערך, אם אינך רוצה להחשף). וראי קבוצות חינוך ביתי ו הרשימה הצהובה, הרשימה הלבנה.
  • הכרות אישית/טלפונית עם אנשים - כתבי פה כתובת דוא"ל שלך, או שלחי דואל לכתובת שבראש הדף.
  • חוקית, ראי ב-מדור חינוך ביתי והחוק, וספציפית קראי את הנהלים החדשים. תוכלי, כמובן, לקבל הדרכה ממי שגר בסביבתך.
  • אבקש מאם שגם בנה על הספקטרום לכתוב לך פה.
בגדול, אוכל רק לומר, שהדרך הזו של החינוך הביתי משמעותה לקיחת כל האחריות על עצמך (על עצמכם). זה כולל איך מנהלים את הבית, את סדר היום, החלטות בדבר טיפולים, אבחונים, מטפלים. זה אתגר לא קטן, אבל לדעתי רק טוב יכול לצאת מזה.

בהצלחה!
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

רחש המים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

כתובות:
בראש הדף חגית נובק מציעה את הדאל שלה, בשביל לחבר אותך עם מישהו לשם תמיכה - [email protected].
בדף הרשימה הלבנה מציעים שתשלחי אימיל ל [email protected] בשביל למצוא אנשי בסביבתך.
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

ברוכים הנמצאים,

היום ה- 01.05.2009 יום שישי אני פותחת דף באתר 'באופן טבעי'
רוצה לשוב ולהודות על קבלת הפנים החמה, הנכונות
וההיענות בה זכיתי בדף:
קו חם לתמיכה בחינוך ביתי
אני תושבת המרכז. אם לילד על הספקטרום האוטיסטי
ואלה הם צעדיי הראשונים (המעשיים) בתחום
החינוך הביתי.
אני זקוקה להכוונה, לייעוץ, ללמידה מניסיונכם

לשמחתי גיליתי כאן הרבה מידע רלוונטי, מפרה,
אולם לפחות כהתחלה יש לי תחושת 'הצפה'
ואני זקוקה לעזרתכם על מנת לעשות סדר
בדברים.

אודה לכל מי מכם שיוכל לתרום לי מניסיונו
שיכוון וילווה אותי 'פנימה'

רחש המים
קרן_שמש_מאוחרת*
הודעות: 669
הצטרפות: 14 מרץ 2007, 22:57
דף אישי: הדף האישי של קרן_שמש_מאוחרת*

רחש המים

שליחה על ידי קרן_שמש_מאוחרת* »

טרם רחשתי ניסיון בחינוך ביתי ובהורות בכלל :-) אבל רציתי לברך אותך בברוכה הבאה ובשבת שלום. קרן
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

ברוכה הנמצאת קרן
תודה על קבלת הפנים (-:

שבת מוארת
רחש המים
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

רחש המים

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

ברוכה הבאה :-).
תתחדשי על דף בית אישי.

נכנסתי עכשיו לדף קו חם לתמיכה בחינוך ביתי, וראיתי את ההתכתבות שלך שם.
האם תרצי להעביר אותה לכאן?
או אולי לפתוח דף מיוחד בנושא הזה, כך שיותר אנשים ייכנסו ויתרמו מידיעותיהם?

אם כן, ואם את לא יודעת איך לערוך או לפתוח דף - אני אשמח לעזור לך.
{@
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

רחש המים

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

אה, ודרך אגב - כינוי מקסים ! {@
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

אהבת עולם תודה לך (גם לך כינוי מקסים)
בעקבות הודעתך אכן העברתי שתיים מההודעות
לדף האישי שלי וזה רעיון נהדר לפתוח דף
מיוחד לנושא. כך אעשה.

שבת מבורכת רחש המים
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

תודה לך שרון.
זו בת
(הניסוח הרשמי הוא בדרך-כלל בלשון זכר
ומכוון אל שני המינים)

שבת שלום רחש המים
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

רחש המים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

הי רחש המים (תתחדשי על השם ועל הדף. הספקת המון היום!),

ניסית כבר לערוך את הדף שלך?
בקוביה הצהובה של "הוספת הודעה", יש כפתור "עריכת כל הדף". לחצי עליו.
אם שינית ואת רוצה לשמור, את לוחצת על "שמור שינויים"

את יכולה ללחוץ גם על עריכה של הדף שלי, ולהסתכל מה מופיע בראש הדף.
כדי לצאת ממצב עריכה של הדף שלי, תלחצי על "בטל עריכה".

תהני :-)
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

תודה שרון אשמח להסתייע בך @}
יונת_שרון*
הודעות: 8089
הצטרפות: 13 יוני 2001, 02:23
דף אישי: הדף האישי של יונת_שרון*

רחש המים

שליחה על ידי יונת_שרון* »

שלום, כתבת לי:
_אם תוכלי להפנות אותי למידע רלוונטי
אודות טיפולים שהמדינה מעניקה
לילדים בעלי צרכים מיוחדים אודה לך מאוד_
לא יודעת בדיוק איזה טיפולים מקבלים לאיזה אבחון, אבל אולי אפשר לברר בהתפתחות הילד.

שאלת גם איך לסדר קישורים בראש הדף:
בצד שמאל למטה, בפינה של התיבה הצהובה, יש קישור "עריכת כל הדף" -- תקליקי עליו ואז תוכלי להכניס קישורים בראש הדף.
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

היי תבשיל קדרה (הזמן קצר והמלאכה מרובה (-:)

עכשיו ערכתי לאחר שראיתי דוגמה אצלך בדף
בינתיים הוספתי את הלינק לדף הראשי של
המדור על מנת שאוכל ללמוד טיפין-טיפין

תודה חמה, אני מרגישה בזכותך בבית
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

היי יונת שרון

דרך התפתחות הילד אני יודעת
לאיזה טיפולים הילדים שבספקטרום זכאים.
אולם כשילד נמצא בחינוך הרגיל הוא מקבל
טיפולים שמגיעים לו מתוקף הסל (דרך המתי"א)
השאלה מה קורה עם הטיפולים האלה
כאשר הילד מתחנך בחינוך ביתי
אם את מכירה את הגורם הרלוונטי
מולו אפשר לברר את הדברים
אשמח ללמוד אודותיו

רחש המים
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

בקשר לעריכת הדף כבר התחלתי לתרגל (-:

תודה @}
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

רחש המים

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

_הגורם הרלוונטי
מולו אפשר לברר את הדברים_
אני לא יודעת, אבל הייתי מתחילה מהפסיכולוג החינוכי במועצה, והקב"ס (היא בד"כ אשת הקשר לחינוך הביתי).
מה זה מתי"א?

אני יודעת על משפחות שלא רוצים לאשר להם חנ"ב בגלל שלא רוצים לאבחן ולטפל באופן קונבנציונלי.
לכן אני משערת שאם את תרצי לשתף פעולה עם המערכת, גם הם ירצו לשתף פעולה איתך.
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

איפה יושבים הפסיכולוג החינוכי והקב"ס?
האם הם מטעם הרשות?

מתי"א=מרכז תמיכה ישובי אזורי
גוף הפועל מטעם משרד החינוך
מירב_ב*
הודעות: 651
הצטרפות: 07 ינואר 2005, 14:37
דף אישי: הדף האישי של מירב_ב*

רחש המים

שליחה על ידי מירב_ב* »

ברוכה הבאה והתחדשי על דף הבית!
@}

מתאים לך לשתף בת כמה בתך?
ב"גלגולי הקודם" (טרום האימהות) עבדתי עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים.
אשמח לעזור גם דרך המייל שמופיע בראש דף הבית מירב ב.
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

תודה לך מֵרב, ברוכה הנמצאת
בתי בת 6.5
אשמח להסתייע בך

רחש המים
מירב_ב*
הודעות: 651
הצטרפות: 07 ינואר 2005, 14:37
דף אישי: הדף האישי של מירב_ב*

רחש המים

שליחה על ידי מירב_ב* »

בשמחה @}
שירי_ג*
הודעות: 206
הצטרפות: 08 ינואר 2009, 09:26
דף אישי: הדף האישי של שירי_ג*

רחש המים

שליחה על ידי שירי_ג* »

ברוכה הבאה ותתחדשי....אני עונה לך כאן על שאלתך בדף קו חם, ומצרפת לך קישור לחוזר מנכ"ל האחרון המפרט את כל חובותינו כהורי חינוך ביתי. בעיקרון אין צורך לפנות לרשות המקומית מלבד רישום לבית הספר (יש להציג אישור עם הבקשה). הטופס הרלוונטי היחיד הוא נספח א' בחוזר (פשוט להדפיס). עם זאת, יש מחוזות שעובדים לפי הנוהל היבש ואת הבקשה יש לשלוח למנהל המחוז ויש מחוזות כמו אצלנו (צפון) שהרכזת מטעם משרד החינוך מאוד מאמינה בחינוך ביתי ומאוד מעודדת ועוזרת והיא מרכזת את הבקשות דרכה וגם מתקשרת ואומרת אם יש בעיה או צריך דברים נוספים. את זה את יכולה לדעת או דרך הורי ח"ב השייכים למחוז שלך או דרך הקב"סית של הרשות המקומית. רק לאחר הגשת הבקשה יש ביקור בית והוא בד"כ כולל קב"ס+רכז ח"ב של משרד החינוך. שמעתי גם על מקרים שהגיע עו"ס אבל זה לגמרי ברמת השמועות. מה להגיד בביקור? וואללה אין לי מושג. אני מכירה משפחה מושב ליידנו שאותן קבס"ית+רכזת ישבו אצלה כמעט 4 שעות וניסו לשכנע שח"ב הוא רע לילדים מבחינה חברתית. אצי הן ישבו פחות מחצי שעה על הדשא בחוץ, הייתה שיחה נחמדה וקולחת (חלק גדול ממנה על הלימודים של הרכזת) וזהו. כמעט ולא שאלו שאלות ועל אלו שכן היה לי מאוד קל לענות (למה אנחנו רוצים ח"ב, מה אם הילדה תרצה כיתה א', אילו הזדמנויות חברתיות אנחנו נספק לה). זהו. הנה החוזר. שימי לב לסעיף 3.8. http://cms.education.gov.il/educationcm ... 3-1-37.htm שיהיה בהצלחה (())
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

שירי יקרה,

סעיף 3.8 מפנה אותנו לסעיף 3.4
על מגיש בקשה לצרף לבקשה כדלקמן:

א. טופס בקשה לפטור מחוק לימוד חובה ואישור לחינוך ביתי
ובו הפרטים המזהים של ההורים והתלמיד,
כמפורט בטופס הגשת הבקשה בנספח א,
וכן תצלום תעודת הזהות של ההורים שבה הילד רשום.
הבקשה תפרט מדוע גישתם החינוכית של ההורים
מחייבת לטענתם את חינוך ילדם במסגרת חינוך ביתי.
משרד החינוך מאפשר גישות חינוך שונות,
ואולם על הגישה החינוכית המוצגת לספק את
צורכי החינוך של הילדים ולהבטיח רכישת מיומנויות לימודיות,
חינוכיות וחברתיות.
ב. תכנית מפורטת שתעמוד בתנאים האלה:
  • הילד ייחשף לתחומי ידע שונים בהיקף של 55% לפחות
מתחומי הידע שבתכנית היסוד (הליבה) במערכת החינוך על פי מבנה
האשכולות, ובלבד שילמד מיומנויות לשון בשפת האם
(עברית/ערבית), מתמטיקה ומיומנויות חברתיות.
נוסף לכך ההורים והילד רשאים לבחור כל תחום ידע
שהילד מגלה בו עניין.
  • התכנית תזמן הזדמנות מתאימה לילד להתייחס באופן
נאות לקבוצת בני הגיל ולאחרים ולשתף עמם פעולה.
  • התכנית תאפשר לילד לפתח ערכים ביחס לחיים בחברה.
  • התכנית תאפשר את פיתוח כישורי הילד בפתרון בעיות,
בניתוח, בסינתזה, בקומוניקציה, באיסוף מידע, בחקירה,
ברפלקציה ובשימוש בטווח של טכנולוגיות,
כולל טכנולוגיות מבוססות-מחשב.
  • התכנית תפרט את דרכי ההערכה ו/או את פירוט התוצרים
הצפויים שאפשר יהיה ללמוד מהם שהלמידה אכן
התרחשה בתוך התקופה שהוגדרה בה.

שאלות:
  1. למי עליי להגיש את נספח א - בקשה לפטור מחוק חינוך חובה
  2. מה מומלץ לכתוב בסעיף 6 דרכי הערכה
(מראש מתנצלת אם השאלות נשמעות נאיביות)
את המדדים האישיים שאתם אני אומדת את ההישגים
אני יודעת. מה שאינני יודעת הוא מה מצופה ממני
מול המערכת ולכן חשוב לי לדעת את צורת הנוסח
או לחלופין הפרמטרים המצופים
  1. את הרישום לבית הספר כבר עשינו וכן עברנו ועדה בית-ספרית
לצורך קביעת הזכאות (אני מבינה שאת האישור
עליי לקבל מבית-הספר? אינני רוצה ליידע אותם בשלב זה
אודות החינוך הביתי מה עליי לומר להם אם ישאלו לשם
מה נחוץ לי האישור?)
  1. מדברייך הבנתי שאת נספח א עליי לשלוח למנהל המחוז ו/או לרכזת
משרד החינוך?
  1. איך אני מגיעה להורים ח"ב השייכים למחוז שלי על מנת להתייעץ אתם?
  2. מה ענית על השאלה שנשאלת לגבי רצונה של הילדה לעלות לכיתה א'?
המון תודה. |Y|

רחש המים
שירי_ג*
הודעות: 206
הצטרפות: 08 ינואר 2009, 09:26
דף אישי: הדף האישי של שירי_ג*

רחש המים

שליחה על ידי שירי_ג* »

רחש, נספח א' הוא חלק מהבקשה ולכן גם הוא נשלח למשרד החינוך. לגבי הניסוח ודרכי ההערכה, הנה מה שאנחנו כתבנו:
. תכנית לימודים דרכי לימוד והישגים מצופים
היות ואנו נוטים לאפשר לילדינו לכוון את הלמידה לתחומי העניין המעסיקים אותם, הרי שחלק גדול מנושאי הלמידה אינם מוכתבים מראש אלא עולים מן היום-יום והעולם הסובב אותנו ומסקרן אותם, ומשתנים על פי צורכיהם ובהתאם למקום, לזמן ולעונות השנה. במסגרת נושאים אלו, העולים מהם, לומדים ילדינו מדעים בסיסיים כגון גיאוגרפיה, פיסיקה, כימיה וביולוגיה – טבע (בעיקר בתחומי בוטניקה וזואולוגיה) וכן היסטוריה, ספרות ושימוש במחשב. עם זאת ישנם תחומי ליבה אשר אנו רואים כנושאי יסוד ואלה נלמדים מתוך יוזמה ויד מכוונת שלנו תוך התייחסות לאהבותיו, נטיותיו ועולמו הפנימי של הילד.
תחומים אלה כוללים: חינוך לשוני (דיבור, קריאה וכתיבה), חשבון, אנגלית, יהדות, חגי ומועדי ישראל, ידיעת הארץ.

חינוך לשוני:
תכנית הלימוד והישגים מצופים:
• יעל תלמד, משמיעה וספרות, לדבר בעברית נכונה ולהכיר אוצר מילים נרחב ועשיר בעברית, תדע להבחין בין אופני דיבור שונים לנמענים שונים ולהשתמש בהם נכון.
• יעל תלמד לקרוא בדפוס.
• יעל תכיר, תקרא ותכתוב את כל אותיות הא-ב העבריות בכתב.
• יעל תבחין בין סוגות סיפור שונות (מעשיה, אגדה, סיפור, שיר, תנ"ך) ותדע להמציא סיפור לסוגה נבחרת. כן תכיר ותבדיל בין מקורות מידע כתובים שונים ותדע לאיזה מהם יש לפנות בהתאם לסוג השאלה (מילון, אנציקלופדיה, מגדיר, אטלס).
דרכי לימוד:
ספרים (סיפורת, תנ"ך, מילון, אנציקלופדיה, מגדירים), מקורות מידע כתובים שאינם ספרים (דואר, עיתונות, מתכונים, הוראות משחק כפי שכתובות על הקופסא), משחקי שולחן (קנויים ובייצור עצמי), משחקים בבית ובחצר, יצירה, מחברת ועיפרון, מחשב, חוברות ודפי עבודה, שירי משחק, אבא ואמא.

חשבון:
תכנית הלימוד והישגים מצופים:
עמידה בתכנית הלימודים בחשבון לכיתה א' עפ"י דרישות משרד החינוך.
דרכי הלימוד:
חוברות לימוד חשבון לכיתה א': "פשוט חשבון" / שרה הוכנר ואיריס בליזובסקי.

אנגלית:
תכנית הלימוד:
• יעל תלמד בהדרגה אוצר מילים באנגלית ותלמד לדבר ולהבין שפה זו. הערכת יכולת ההתקדמות והצבת יעדים תיעשה בהתייעצות עם מורה מומחה במהלך השנה.
דרכי הלימוד:
חוג אנגלית פעם בשבוע, בחירת בוקר קבוע בשבוע בו הבית יתנהל באנגלית תוך דגש על שימוש במילים נבחרות כל פעם (כרגע 5 מילים) והוספת מילים נבחרות חדשות בכל פעם שבה מושגת שליטה בקיים. הבחירה במילים תיעשה לפי צרכי היום-יום. הדגש בהתחלה הוא על שמות בגדים, מזון, צבעים, מספרים ומילות יחס (גדול, קטן, מעל, מתחת וכו').


יהדות, חגי ומועדי ישראל:
תכנית הלימוד והישגים מצופים:
• יעל תכיר את המושג "פרשת השבוע"
• יעל תכיר ותאהב את סיפורי התורה
• יעל תכיר סיפורים תנכיים ותדע לקשרם למקומות המתאימים בארץ ישראל, כשבשנה זו הדגש יהיה באזור הגלבוע (דבורה הנביאה, יעל וסיסרא, המלכים שאול ודוד) והכרמל (אליהו הנביא).
• יעל תכיר את חגי ומועדי ישראל, את המנהגים והטקסטים הקשורים בהם ואת הסיבות ההיסטוריות והדתיות לקיומם.
• יעל תכיר את לוח השנה העברי, תשמח ותתרגש לקראת כל חודש וחג הבאים עלינו לטובה.

דרכי לימוד:
שימוש בתנ"ך, ספרים המספרים את סיפורי התנ"ך, קריאת הפרשה מידי שבוע כפי שהיא במקור (במידה והיא סיפורית מספיק) ועבודה עליה ביצירה ובמשחק, טיולים בארץ תוך לקיחת התנ"ך למקומות הרלוונטים ושימוש בו בהכנה לטיול. עבודה יומית מול לוח השנה – הדגשת ראש חודש בשיחה על מאפייני החודש, בטיול מתאים וביצירה, הכנה לקראת כל חג ביצירה, סיפור, שירים, דפי עבודה וכל הבא ליד.

ידיעת הארץ:
תכנית הלימוד והישגים מצופים:
יעל תכיר ותאהב את ארץ ישראל, תבין את משמעות זכותנו ההיסטורית למדינה יהודית בארץ ישראל, תכיר ותזהה את החי והצומח בה (השנה המטרה להכיר, לזהות ולזכור 10 פרחים ו 5 עצים/שיחים בשמותיהם) ואת מראה בעונות השנה השונות, תלמד את ההיסטוריה שלה (השנה בדגש על היסטוריה תנכ"ית) ותכיר דמויות מפתח בחיי העם היהודי בה.
דרכי לימוד:
טיולים! טיולים בטבע וטיולים עירוניים, טיולים קטנים יום-יומיים בסביבתנו הקרובה וטיולים גדולים, מתוכננים מראש תוך שימוש בספרות, בתנ"ך, במגדירים שונים בהתאם לצורך ובמפה הן במהלך הטיול עצמו והן בהכנתו.

נושאי לימוד נוספים:
• לימוד נושאי טבע מהסביבה הקרובה
• איכות סביבה וקיימות
• אחריות ומעורבות חברתית
• אמנות
• ג'ודו או אמנות לחימה אחרת
• בריאות (תזונה וספורט), היגיינה, סדר וניקיון
• מיומנויות חברתיות
דרכי לימוד:
עבודה ומשחק בבית ובחצר הכוללת גן-ירק, בוסתן עצי פרי ושדות ומטעים חקלאיים, טיולים בסביבה הקרובה (גלבוע, עמק בית שאן, רמות מנשה), משחקים, ספרים, מחשב, יצירה, נפלאות המטבח, ספריית בית-הספר, מעגל החברים הקרוב, מפגשי חינוך ביתי וקבוצת הגיל במושב, חוגים.
  1. דרכי הערכה:
• בתחומי החינוך הלשוני, אנגלית, יהדות, חגי ומועדי ישראל וכן בידיעת הארץ ההערכה תיעשה ע"י התבוננות ומעקב שלנו ההורים על התקדמות ברכישת המיומנויות והידע המצוינים לעיל והשגת שליטה משביעת רצון בהם, וכן ע"י הטלת משימות ובדיקה של יכולת עמידתה בהן.
• בתחום החשבון התבוננות ביעל בזמן עבודה עצמית שלה כדי לוודא הבנה של החומר הנלמד.
• נושאי הלימוד הנוספים הם חלק בלתי נפרד מהיום יום בביתנו והם נעשים כחלק מאורח חיינו (מחזור אשפה, עבודה שגרתית בגן הירק, פעילות גופנית וכו'...) ולכן לא תתקיים בהם הערכה.
לגבי בית הספר, בד"כ כשאדם מבקש עותק ממסמך רשמי הקשור אליו לא מבקשים סיבה. פשוט תגידי שאת מעוניינת בעותק מהאישור מירב הסיכויים שייתנו לך אותו בלי שאלות, ואם ישאלו תגידי שחשוב לך שתהיה לך כל הניירת בבית בצורה מסודרת. לגבי משפחות במחוז שלך, שילחי את לחמך על פני המים כאן באתר. על השאלה לגבי כיתה א', עניתי שילדיי יודעים ומכירים בסמכות הורית ומכבדים אותה מתוך הבנה שיש דברים שמבוגרים מבינים או רואים מתוך ניסיונם אחרת. ילדתי גם מוכנה לחיות על שוקולד וסוכר לבן אם רק יתנו לה וגם פה אבא ואמא בוחרים בשבילה אחרת. מקווה שעזרתי. יצא ארוך לאללה (-:
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

יצא נהדר. מאוד-מאוד מעריכה. תודה לך מלב {@
אהבת_עולם*
הודעות: 5866
הצטרפות: 12 ספטמבר 2008, 01:17
דף אישי: הדף האישי של אהבת_עולם*

רחש המים

שליחה על ידי אהבת_עולם* »

בקשר למה כתבת לי 'כל כך נכון'?

{@
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

היום ה- 01.01.04 כמעט שנה חלפה לה
כברת הדרך... הייתי חייבת לציין אותה לעצמי. בבית של החינוך הביתי
ולחבק בד בבד אישה יקרה ללבי

רחש המים
(טוב לשוב לכתוב כאן)
שירי_ג*
הודעות: 206
הצטרפות: 08 ינואר 2009, 09:26
דף אישי: הדף האישי של שירי_ג*

רחש המים

שליחה על ידי שירי_ג* »

איזה יופי. כבר שנה? (())
רחש_המים*
הודעות: 52
הצטרפות: 01 מאי 2009, 14:03
דף אישי: הדף האישי של רחש_המים*

רחש המים

שליחה על ידי רחש_המים* »

כן. הזמן טס. והחינוך הביתי זו |מתנה|
שליחת תגובה

חזור אל “דפים אישיים”