כבר בילדותי גיליתי בזעזוע שבמושבה הסמוכה (בלי שמות. נו טוב. כפר תבור) אסור להסתובב עם טרקטורים ברחובות בשעות מסוימות של היום
ממש ככה? לא הייתי מעלה בדעתי!
קפיטליזם ופרסומות
-
- הודעות: 8851
- הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
- דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*
-
- הודעות: 2232
- הצטרפות: 25 מרץ 2004, 18:12
- דף אישי: הדף האישי של מונו_נוקי*
קפיטליזם ופרסומות
קראתי ביקורת על ספר שנשמע מעניין. שם הכתבה שהתפרסמה בהארץ
קנו ממנה ילדים, קו-קו, א-אה
מאת יובל בן עמי
מדובר על הספר
Consuming Kids
The Hostile Takeover of Childhood
כיוון שאסור להעתיק ובטח בקרוב אי אפשר יהיה לראות את תוכן הלינק, אציין כי כותבת הספר היא פסיכולוגית ילדים העורכת בין היתר מחקרים לאוניברסיטת הרווארד ופעילה בפעילויות שמטרתם ריסון השיווק האגרסיבי לילדים ונוער.
לטענתה רבים מאיתנו לא מודעים לממימדי התופעה כיוון שלא נחשפנו אליה בהיותינו ילדים.בשל כך רבים מההורים מקבלים את הנושא הזה כמובן מאליו ולא מודעים לחומרתו. לטענתה הפרסום לילדים הוא ניצול קהל יעד של חסרי הגנה.היא מספרת על כך שבמדינות מסויימות באירופה יש מגבלות על השיווק לילדים.
היא מקדישה פרק העוסק בשיווק לתינוקות ובבעיתיות שבכך. כמו כן מדברית על הבעיתיות בשיווק בבתי הספר. בפרק האחרון ממליצה על כלים להתמודד עם הנושאים אותם העלתה בספר.
קנו ממנה ילדים, קו-קו, א-אה
מאת יובל בן עמי
מדובר על הספר
Consuming Kids
The Hostile Takeover of Childhood
- 95$ ,.Susan Linn. The New Press, 288 pp
כיוון שאסור להעתיק ובטח בקרוב אי אפשר יהיה לראות את תוכן הלינק, אציין כי כותבת הספר היא פסיכולוגית ילדים העורכת בין היתר מחקרים לאוניברסיטת הרווארד ופעילה בפעילויות שמטרתם ריסון השיווק האגרסיבי לילדים ונוער.
לטענתה רבים מאיתנו לא מודעים לממימדי התופעה כיוון שלא נחשפנו אליה בהיותינו ילדים.בשל כך רבים מההורים מקבלים את הנושא הזה כמובן מאליו ולא מודעים לחומרתו. לטענתה הפרסום לילדים הוא ניצול קהל יעד של חסרי הגנה.היא מספרת על כך שבמדינות מסויימות באירופה יש מגבלות על השיווק לילדים.
היא מקדישה פרק העוסק בשיווק לתינוקות ובבעיתיות שבכך. כמו כן מדברית על הבעיתיות בשיווק בבתי הספר. בפרק האחרון ממליצה על כלים להתמודד עם הנושאים אותם העלתה בספר.
-
- הודעות: 1055
- הצטרפות: 05 יולי 2004, 00:12
קפיטליזם ופרסומות
שתי נקודות
- הרשות השניה מנסחת מין קוד אתי לפירססומות ובאופן מעודד יש שם התיחסות ישירה לפירסומות המופנות לילדים.
- חשבתם על המסרים הסמויים של צרכו הרבה? לדוגמא: הרבה משחת שיניים על המברשת, הרבה גבינה על הלחם וכו'. - סתם הגיג.
-
- הודעות: 1055
- הצטרפות: 05 יולי 2004, 00:12
קפיטליזם ופרסומות
שתי נקודות
- הרשות השניה מנסחת מין קוד אתי לפירססומות ובאופן מעודד יש שם התיחסות ישירה לפירסומות המופנות לילדים.
- חשבתם על המסרים הסמויים של צרכו הרבה? לדוגמא: הרבה משחת שיניים על המברשת, הרבה גבינה על הלחם וכו'. - סתם הגיג.
-
- הודעות: 74
- הצטרפות: 23 נובמבר 2005, 19:02
- דף אישי: הדף האישי של בונבון_ופרח*
קפיטליזם ופרסומות
קראו לעניין זה את
}assID=2&subContrassID=12&sbSubContrassID=0
קנו ממנה ילדים, קו-קו, א-אה
מאת יובל בן עמי
מדובר על הספר
Consuming Kids
The Hostile Takeover of Childhood
כיוון שאסור להעתיק ובטח בקרוב אי אפשר יהיה לראות את תוכן הלינק, אציין כי כותבת הספר היא פסיכולוגית ילדים העורכת בין היתר מחקרים לאוניברסיטת הרווארד ופעילה בפעילויות שמטרתם ריסון השיווק האגרסיבי לילדים ונוער.
לטענתה רבים מאיתנו לא מודעים לממימדי התופעה כיוון שלא נחשפנו אליה בהיותינו ילדים.בשל כך רבים מההורים מקבלים את הנושא הזה כמובן מאליו ולא מודעים לחומרתו. לטענתה הפרסום לילדים הוא ניצול קהל יעד של חסרי הגנה.היא מספרת על כך שבמדינות מסויימות באירופה יש מגבלות על השיווק לילדים.
היא מקדישה פרק העוסק בשיווק לתינוקות ובבעיתיות שבכך. כמו כן מדברית על הבעיתיות בשיווק בבתי הספר. בפרק האחרון ממליצה על כלים להתמודד עם הנושאים אותם העלתה בספר.
אומת המזון המהיר- אריק שלוסר
ובמיוחד את החלקים העוסקים בשיווק המוצרים לילדים והמחקר שחברות הפרסום עושות על ילדים כדי למכור להם. כולל גם מתן חסויות בבי"ס תמורת מכירת מוצרים ופרסום -( דבר שכמעט והיה השבוע גם בישראל.)}assID=2&subContrassID=12&sbSubContrassID=0
קנו ממנה ילדים, קו-קו, א-אה
מאת יובל בן עמי
מדובר על הספר
Consuming Kids
The Hostile Takeover of Childhood
- 95$ ,.Susan Linn. The New Press, 288 pp
כיוון שאסור להעתיק ובטח בקרוב אי אפשר יהיה לראות את תוכן הלינק, אציין כי כותבת הספר היא פסיכולוגית ילדים העורכת בין היתר מחקרים לאוניברסיטת הרווארד ופעילה בפעילויות שמטרתם ריסון השיווק האגרסיבי לילדים ונוער.
לטענתה רבים מאיתנו לא מודעים לממימדי התופעה כיוון שלא נחשפנו אליה בהיותינו ילדים.בשל כך רבים מההורים מקבלים את הנושא הזה כמובן מאליו ולא מודעים לחומרתו. לטענתה הפרסום לילדים הוא ניצול קהל יעד של חסרי הגנה.היא מספרת על כך שבמדינות מסויימות באירופה יש מגבלות על השיווק לילדים.
היא מקדישה פרק העוסק בשיווק לתינוקות ובבעיתיות שבכך. כמו כן מדברית על הבעיתיות בשיווק בבתי הספר. בפרק האחרון ממליצה על כלים להתמודד עם הנושאים אותם העלתה בספר.
-
- הודעות: 74
- הצטרפות: 23 נובמבר 2005, 19:02
- דף אישי: הדף האישי של בונבון_ופרח*
קפיטליזם ופרסומות
קראו לעניין זה את