ארגון חסון

אנונימי

ארגון חסון

שליחה על ידי אנונימי »

ראו גם מדור בלי חיסונים

"חסון"www.hisunim.com - עמותה למתן מידע על חיסונים, הינו הארגון הישראלי המספק מידע אודות החיסונים בישראל ומסתמך על רופאים, חוקרים, מחקרים מדעיים ופרסומים בכלי התקשורת ברחבי העולם. הארגון מקיים קשר ישיר עם עשרות רופאים, פרופסורים, מדענים ואנשי תקשורת ברחבי העולם ובישראל המספקים לארגון את התשתית המקצועית.

ארגון "חסון" מעודד הורים ללמוד את נושא החיסונים, על כל היבטיו, על מנת שיוכלו לקבל החלטות מושכלות ולהיות מודעים לחופש הבחירה העומד לרשותם. הארגון מציע שירותי מידע באינטרנט, הרצאות, מענה לשאלות ופניות הציבור, תרגום מאמרים וספרים וכן ייצוג נושא החיסונים בפני הציבור באמצעות כלי התקשורת ובכנסת.

ארגון "חסון" הוקם בשנת 1999 כארגון התנדבותי ואינו נהנה ממימון של גוף כלשהו, פרטי או ציבורי.
אנו בארגון "חסון" יודעים שליקוט מידע המאפשר בריאות בת-קיימא בימינו מחייב מאמץ רב, אולם הדבר משתלם ונחוץ כשמדובר בבריאות ילדינו הנתונה תחת אחריותנו. אנו מאמינים שכל הורה אשר יקדיש את הזמן ללמוד את נושא החיסונים יעניק מתנה בעלת ערך רב לעצמו ולילדיו.

באתר מידע רב, עדכני ומתועד כולו עם רפרנסים למקור המידע.

com]ארח הרצאה content[/po]&view=article&id=3&Itemid=136 על חיסונים באזור שלך או התארח בהרצאה על מנת ללמוד עוד על חיסונים ולשאול שאלות.

קרא ניתוח מקיף ועדכני על החיסונים בספר com]האמת על החיסונים content[/po]&view=article&id=44&Itemid=137, פרי עטו של דר' ריצ'ארד האלבורסן לאחר עשר שנות מחקר על חיסונים. הספר כולל פרק ישראלי מיוחד ומורחב מאת ארגון "חסון".

בואו לדבר על זה בפורום חיסונים במחשבה תחילה

אי מייל [email protected]
"אתר ארגון חסון"www.hisunim.com
אנחנו היינו בהרצאה ויש לציין שהיא מאד מעניינת ושווה, למי שמתעניין או רוצה עוד פרטים.
היא עורכת כשעה שעה וחצי, קחו זאת בחשבון! (ורד לב)
איתי_שרון*
הודעות: 1164
הצטרפות: 27 אוגוסט 2001, 00:51
דף אישי: הדף האישי של איתי_שרון*

ארגון חסון

שליחה על ידי איתי_שרון* »

קראתי את החומר באתר שלהם והרושם שלי הוא שרב מה שיש שם הוא פשוט תעמולה לשמה. אני מוכן לשקול תאוריות קונספירציה, אבל כזאת שרומזת שכל מערכת הבריאות בארץ (ובעולם?) מתומרנת על ידי חברות התרופות שמסיבות כלשהן מצליחות לדחוף חיסונים שלא שווים כלום ולעשות הרבה כסף על הגב של כולנו זה קצת מוגזם עבורי... חסרות לי גם ההפניות למאמרים המדעיים באתר. מפריעה לי גם הצורה של לקיחת עובדות תלושות מההקשר שלהן ("בגרמניה בשנה X היתה עלייה של Y אחוזים במחלה Z, חודשיים אחרי שהתחילו לחסן נגדה". אולי בדיוק היתה התפרצות של המחלה בלי קשר לחיסון?), בטח כשלא נותנים את הקישור למאמר נייטרלי שמתאר את הארוע.
אגב - כנראה שהמוטיבציה של חברות החיסון לעשות הרבה כסף היא זו שגורמת להגברת התעמולה בעד החיסונים תוך הסתרת תופעות הלוואי, אבל מצד שני גם המוטיבציה לגלות משהו חדש שיעורר הרבה רעש כנראה גורמת לכך שאנחנו מקבלים מאמרים לא בדוקים היטב של חוקרים שרוצים להתפרסם. מצורף לינק לסיפור של הקשר בין החצבת לאוטיזם, שקצת מספר על המחקר המקורי ומה שהיה (ולא היה) בו (הפסקה הראשונה מתייחסת למאמר, השאר זה רשות :-) ). הלינק הוא אל אתר ממשלתי אמריקאי, אבל כדאי להשתדל להדחיק לרגע את העובדה הזו ולהתמקד בעובדות שהם נותנים.

באופן אישי האינטואיציה שלי אומרת "לחסן נגד מה שנראה לי חשוב, לא לחסן נגד מה שלא".
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

ארגון חסון

שליחה על ידי ורד_לב* »

איתי, יש אולי משהו בדברייך, אבל יש משהו גם בדבריו של הבחור.
אגב, בהרצאה הוא בהחלט מציג מאמרים ומחקרים ונראה לי שאם תפנה אליו הוא ישמח ביותר להפנות אותך. לפי איך שזה נראה הם עובדים באופן התנדבותי ביותר, כך שאולי לא היה מי שיכול היה להעלות את החומר לאתר. גם אני מצאתי אותו דיי חסר בדברים, אבל זה באמת עניין של מי עושה מה.
בכל אופן, אני אישית כבר הכרתי את החומר שהוא דיבר עליו (מלימודיי ומהתעניינות אישית), אבל היה לי חשוב שבעלי ישמע את הדברים גם כן, כדי שבאמת נוכל לדבר על זה וזה לא יהיה רק שגעון שלי.
איתי_שרון*
הודעות: 1164
הצטרפות: 27 אוגוסט 2001, 00:51
דף אישי: הדף האישי של איתי_שרון*

ארגון חסון

שליחה על ידי איתי_שרון* »

ורד - קראתי את הספר של ד"ר רוזנטל לפני שהחלטנו באיזה חיסונים לחסן את אור (לא החלטנו על הכל בנתיים); לא יכולתי כמובן לבדוק את כל מה שהוא אומר שם (הספר כתוב לפחות בטון יותר מאוזן מאשר האתר, גם אם הרושם שלי היה שהמסקנה שאליה הוא חותר היא אותה מסקנה) אבל הקצת שבדקתי היה בעייתי. למשל: בספר הוא טוען שהחיסונים גורמים להעסקת 70% מהמערכת החיסונית, מה שגורם לפגיעות רבה יותר של המחוסן (גם באתר הם אומרים משהו כזה, גם אם לא במילים ובאחוזים האלה). מהברור הלא מקיף שלי עם גורמים רפואיים, מתברר שהחיסון מעסיק אחוז מזערי מהמערכת החיסונית בגוף (אם אני לא טועה מדובר בתאי T בודדים מתוך המיליונים שיש לנו בגוף), בטח הרבה פחות ממה שהמחלה עצמה גורמת (שבה כמובן זה בסדר לחלות!). איך הדברים מסתדרים? אין לי מושג. אני יודע שד"ר רוזנטל הוא גם הומאופט, אז אולי הוא כותב את זה מזוית של הומאופט, מה שבשבילי הוא בעיה גדולה עוד יותר כי זה מוצג כרפואי ומדעי! אם להתייחס לחסון - האירגון מציג את עצמו כ- "חסון" הנו ארגון שאינו מייצג את הממסד ואין מאחוריו גוף מסחרי או רפואי או אחר שמממן אותו. היותו גוף בלתי תלוי מאפשר לו להביא את העובדות כפי שהם – המחקרים מדעיים ומתועדים. אבל אחרי שאני קורא באתר שלהם את מה שאני קורא (משהו בסגנון של "נביא מאמרים מדעיים כל עוד זה יתאים לתזה שלנו") אני כבר צריך להיות מאוד ספקן לגבי כל מה שהם אומרים (לפחות כמו שאני ספקן לגבי הממסד הרפואי). שלא יהיה לך ספק - אני גם לא מאמין שהממסד אומר לי את כל האמת, אבל אני כן נוטה להאמין שקשה לתמרן בשיטתיות, לאורך עשרות שנים, גופי מחקר מכובדים כמו ה-NIH.
אי לכך ובהתאם לזאת אני משתדל לקחת את מה שהממסד אומר לי ולשים על זה חסם מחמיר. לא חיסנו את אור נגד צהבת B כי זה נראה לנו מיותר (איך ילד בן כמה חודשים יכול בדיוק לחטוף את זה?), אני לא מאמין שנחסן אותו נגד אבעבועות רוח (לא נעים אבל עובר) או שפעת ולגבי החיסונים של גיל שנה אנחנו עוד לא יודעים, כי מדובר במחלות שלפחות לפי הרושם שלי הן לא קשות (אדמת, חזרת ומה עוד היה שם?). כן חיסנו אותו בחיסון המחומש של גיל חודשיים והלאה (התחלנו מגיל 3 חודשים) כי רב המחלות שם נראו לנו קשות מספיק, דלקת קרום המח למשל. לא הפרדנו בגלל מה שכתבתי למעלה, וגם בגלל שהפרדה אומר שהתינוק מקבל את כל החומרים הרעילים (מתכות וכו) עם כל זריקה במקום פעם אחת.
ורד_לב*
הודעות: 3314
הצטרפות: 24 יולי 2002, 23:08
דף אישי: הדף האישי של ורד_לב*

ארגון חסון

שליחה על ידי ורד_לב* »

אני חושבת שרוזנטל בהחלט כותב מזווית של הומיאופט ואכן ההומיאופטיה רואה דברים באופן שונה לחלוטין מהרפואה הקונבנציונלית בכל הנודע למערכת החיסונית, התפתחות המחלות, השפעת החיסונים על כך וכו'.
אני מסכימה איתך שיש איזושהי בעייתיות בהגדרה של חסון. מה שלי הפריע קצת בהרצאה היה שהוא אמר במפורש בהתחלה שהוא מעוניין רק להביא מידע ובשום פנים ואופן אין הם ממליצים לחסן או שלא לחסן. אתה אמור להבין לבד עם ה- common sense שלך לפי הדברים שהוא מציג.
אני לקחתי מדבריו את המידע שהוא נתן, כיווני חשיבה והסתכלות והשארתי את הפרופוגנדה והקונספירציות בצד.
אני חושבת שבסופו של דבר הכל boils down למקום שאליו אתה מתחבר. כי בהחלט יש כאן גם מקום של אמונה והבנה, מעבר למדע ולמחקרים. כי כדי להבין את הבסיס שההומיאופטים מדברים עליו צריך באמת להבין איך הדברים עובדים לפי הסבריהם ו... לקבל את זה. אז זה באמת נתון לשיקולים פרטייםש ל כל אחד.
אני רק שמחה שאנחנו חיים בזמן שמאפשר לנו להגיע למקורות מידע שונים, לבדוק לבד, גם אם זה לא מקובל, ולקבל החלטות ולנהוג לפיהן!
תבשיל_קדרה*
הודעות: 8851
הצטרפות: 10 נובמבר 2001, 08:15
דף אישי: הדף האישי של תבשיל_קדרה*

ארגון חסון

שליחה על ידי תבשיל_קדרה* »

כמו איתי, התרשמתי מהאתר שהוא מאוד מאוד חד צדדי.
מישהו קנה את החוברת של חסון? האם יש בה מידע בעל ערך, או רק "מפחידנות"?
למישהו יש החוברת של ד"ר רוזנטל?
האם מישהו השווה? האם החוברת של ד"ר רוזנטל שונה, במובן זה?
תמר_ס*
הודעות: 1392
הצטרפות: 30 יוני 2003, 10:48
דף אישי: הדף האישי של תמר_ס*

ארגון חסון

שליחה על ידי תמר_ס* »

גילה, קראתי אותה לפני עידן ועידנים. מה שאני זוכרת זה בעיקר הפחדות, יש מחקרים אבל הכל נראה לא ממש רציני, לא יודעת למה.
ונחשי מה? אין לי מושג איזו חוברת זאת היתה....
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

ארגון חסון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

קראתי את החוברת "חיסונים חשיפה" ואם למשהו יש ספקות אחרי קריאת חוברת זאת אז כנראה שהחיסונים שהוא קיבל עשו לו נזק מוחי שלא נותן לו לקבל את הדברים כמו שהם!
חגית*
הודעות: 212
הצטרפות: 24 יולי 2001, 13:02

ארגון חסון

שליחה על ידי חגית* »

מישהו יודע מה השם החוברת של ד"ר רוזנטל ואיך משיגים אותה??
השחור_שלה*
הודעות: 5
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 17:35
דף אישי: הדף האישי של השחור_שלה*

ארגון חסון

שליחה על ידי השחור_שלה* »

החוברת נקראת "חיסונים" בהוצאת אור-עם
ואפשר להשיגה בחנויות הספרים
40 ש"ח פחות או יותר
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

ארגון חסון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

לספר של ד"ר רוזנטל קוראים "כל מה שרצית לדעת על חיסונים ולא העיזו להגיד לך". אותי הוא שכנע לגמרי ולא נתנו שום חיסון (חוץ מהמחטף בבית החולים שגיליתי אחר כך, שילכו לכל הרוחות) וב"ה הילדה בריאה (היא אוכלת טבעי בלבד). אך הנה זווית ראיה אחרת לגמרי מכל הנ"ל: האם נראה לכם הגיוני שאלוקים ברא את העולם כך שכדי להיות בריא (דהיינו - מוגן ממחלות קשות, בין היתר) צריך טיפול פולשני כמו להזריק לתוך הוורידים חומרים זרים?
חנן_כהן*
הודעות: 7
הצטרפות: 15 יולי 2004, 22:29
דף אישי: הדף האישי של חנן_כהן*

ארגון חסון

שליחה על ידי חנן_כהן* »

אני רוצה לעדכן את קוראי המדור שהאתר של "חסון" השתדרג משמעותית.
כל מה שכתוב באתר מבוסס על מחקרים ונתונים רשמיים ממקורות שונים וישנם עשרות קישורים למקורות המידע.
הידע על חיסונים, שאלת הספק ביעילותם ונזקיהם הרבים אכן קשה לעיכול.
הטענה העיקרית של "חסון" - תלמד/י את הנושא ל פ נ י שמחסנים.
ישנם יותר משלושים ספרים שנכתבו בעולם בנושא נזקי החיסונים, עשרות אלפי עדויות של הורים וכאמור מחקרים ועבודות של רופאים וחוקרים שונים.
רק לפני חודשים מספר הודו בממסד הבריאות האמריקאי שחיסון אכן תרם לאוטיזם של ילדה - והיא זכתה במשפט נגדם.
באמריקה קיבלו נפגעי חיסונים יותר מ2 מיליארד דולר פיצויים! כיצד אפשר לטעון שנזקי החיסונים זניחים?
באתר הוכחות- מנתונים ממשלתיים רשמיים- לכך ש{{}}לא החיסונים הם שהפחיתו את מקרי המוות ממחלות מדבקות במאות ה18 וה19.
למען בריאותינו עלינו לעשות את העבודה ולחקור את הנושא בעצמנו!
האתר שלנו הוא התחלה טובה, בייחוד מצגת זו של Tenpenny]ד'' סטפאני HTML 1024[/po]/INDEX.html.
נשמח לקבל הערות בונות לשיפור ושינוי
בברכה, חנן כהן יו"ר חסון
פלוני_אלמונית*
הודעות: 43441
הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*

ארגון חסון

שליחה על ידי פלוני_אלמונית* »

פנוימוקס, חיסון לאנשים מעל גיל 65 נתן בקופת חולים מכבי. האם זה חיסון חיוני לאדם בריא שאין לו בנתיים שום נטיה לחלות.
מבקשת לדעת יותרונות וחסרונות של חיסון זה תודה
ההולכת_בדרכים*
הודעות: 2455
הצטרפות: 27 אוקטובר 2004, 19:00
דף אישי: הדף האישי של ההולכת_בדרכים*

ארגון חסון

שליחה על ידי ההולכת_בדרכים* »

ממליצה לך לפרסם את ההצעה ב ככר השוק @}
אמא_אור*
הודעות: 17
הצטרפות: 15 נובמבר 2005, 22:47
דף אישי: הדף האישי של אמא_אור*

ארגון חסון

שליחה על ידי אמא_אור* »

תודה, העברתי את ההודעה גם לשם .
אמא_אור*
הודעות: 17
הצטרפות: 15 נובמבר 2005, 22:47
דף אישי: הדף האישי של אמא_אור*

ארגון חסון

שליחה על ידי אמא_אור* »

אני מנסה לארגן הרצאה של ארגון חסון באזור נתניה והסביבה. למעונינים אנא השאירו לי הודעה עם טלפון או מייל בדף הבית שלי ואחזור אליכם.
בנתיים זה בבית שלי אז יש הגבלה עד 20 איש. באופן כללי ההרצאה מתבצעת בהתנדבות על ידי ארגון חסון אבל הם ציינו שישמחו לקבל תרומה כל אחד לפי ראות עיניו.
פרטים נוספים יש גם בככר השוק
אמא_אור*
הודעות: 17
הצטרפות: 15 נובמבר 2005, 22:47
דף אישי: הדף האישי של אמא_אור*

ארגון חסון

שליחה על ידי אמא_אור* »

לכל המתענינים לגבי ההרצאה. אנא השאירו לי מייל שלכם בדף הבית שלי ובקרוב אשלח פרטים לגבי תאריך שעה ומיקום.
נ_ע_מ_ה*
הודעות: 1021
הצטרפות: 02 אוקטובר 2006, 13:48
דף אישי: הדף האישי של נ_ע_מ_ה*

ארגון חסון

שליחה על ידי נ_ע_מ_ה* »

מי שמועוניין להגיע להרצאה של חסון בצפון מוזמן לשלוח מייל לכתובת [email protected]
נ_ע_מ_ה*
הודעות: 1021
הצטרפות: 02 אוקטובר 2006, 13:48
דף אישי: הדף האישי של נ_ע_מ_ה*

ארגון חסון

שליחה על ידי נ_ע_מ_ה* »

מה זה?
יש עוד נ ע מ ה ?
זו לא אני הפעם...
בבקשה תבחרי לך כינוי אחר או דרך אחרת לרשום את שמך

תודה
מור_סגמון*
הודעות: 16
הצטרפות: 08 דצמבר 2008, 14:53
דף אישי: הדף האישי של מור_סגמון*

ארגון חסון

שליחה על ידי מור_סגמון* »

תודה לכל המגיבים.
אכן, ארגון חסון עבר תהפוכות והתבגר מאד בשנים האחרונות.
נרשמנו כעמותה, הוספנו חברים חדשים (וגם אתם מוזמנים!), מיסדנו את ההרצאות שלנו המלוות בשקפים עדכניים ומתועדים וניקינו את האתר שלנו ממאמרים בלתי מתועדים.
כל החומרים באתר שלנו מבוססים על מדע, רופאים ופרסומים באמצעי התקשורת המקובלים.

בימים אלו אנו שוקדים על פיתוחו של אתר אינטרנט חדש שיכלול גם תכנים חדשים.
אנא פנו אלינו בכל שאלה, הערה והארה, באמצעות האימייל.

בברכה,
מור סגמון, יו"ר חסון - עמותה למתן מידע על חיסונים
מור_סגמון*
הודעות: 16
הצטרפות: 08 דצמבר 2008, 14:53
דף אישי: הדף האישי של מור_סגמון*

ארגון חסון

שליחה על ידי מור_סגמון* »

איתי שרון, אנא עיין בממצאי ועדות החקירה האירופאיות שחקרו את מסע שפעת החזירים האחרון. תוכל להתרשם שישנה שיטתיות ממושכת ומתמדת לשלוט על מדיניות, הדו"חות וההחלטות בארגון הבריאות העולמי. לא צריך להיבהל מהמילה "קונפירציה", במיוחד כאשר מחליפים אותה במילה אינטרסים ומתבוננים במה שקורה מאחורי הקלעים. ישנן עדויות חותכות נוספות, אבל אני לא רוצה להציף כרגע - לפי הביקוש :)
אירה*
הודעות: 40
הצטרפות: 05 מרץ 2005, 00:43

ארגון חסון

שליחה על ידי אירה* »

שלום.

בדיוק התלבטתי, בני בן 3 לא חוסן מעולם. גם לא בביה"ח. האו בריא, טפו טפו
בטיפול הומיאופטי מגיל שנה וחצי. אני ממש לא רוצה לחסן ואבא שלו רוצה לפחות איזה שניים.
האם יש טעם, האם יש חיסון שהוא בטוח ובאמת מגן?
אני חוששת שאני אולי חסרת אחריות או מזניחה אבל הלב שלי ממש לא רוצה לחסן את הילד.
אשמח לדעות ממבינים...
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

ארגון חסון

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

האם נראה לכם הגיוני שאלוקים ברא את העולם כך שכדי להיות בריא (דהיינו - מוגן ממחלות קשות, בין היתר) צריך טיפול פולשני כמו להזריק לתוך הוורידים חומרים זרים?

מסכימה לגמרי. במהלך האבולוציה, מי שהגיע לדור שלנו - הוא צאצא לאנשים חזקים ששרדו את המגפות הכי קשות. בנוסף, יש לנו כמה יתרונות נוספים שלא היו לאבותינו: תזונה יותר מגוונת ומאוזנת, תנאי הגיינה יותר טובים וכו'. אין שום סיבה שמערכת החיסון של מישהו שאוכל טוב וישן טוב לא תשרוד מחלות רגילות (חוץ מאיידס - שפוגע במערכת החיסון עצמה ומחלות כמו אבולה שמתפרצות מהר מידי לפני שהגוף מספיק להגיב). אפילו מחלות כמו פוליו - מתבטאות באופן רגיל כשפעת, ורק אם יש סיבוך ומערכת החיסון לא מספיק יעילה, זה הופך לשיתוק. עובדה שרוב הילדים ששתו מים מזוהמים או שחוסנו בחיידקים לא מספיק מוחלשים - לא הפכו למשותקים, למרות שהם חיו בתנאים יותר קשים מאיתנו.
ניבה_שקד*
הודעות: 652
הצטרפות: 19 מרץ 2006, 11:43
דף אישי: הדף האישי של ניבה_שקד*

ארגון חסון

שליחה על ידי ניבה_שקד* »

אני חוששת שאני אולי חסרת אחריות או מזניחה אבל הלב שלי ממש לא רוצה לחסן את הילד.

כשהבת שלי היתה בת 3 עדיין התלבטתי, בעיקר בקשר לטטנוס. עכשו היא כבר בת 8, ועדיין לא קיבלה אף חיסון מעולם. היא תמיד היתה בריאה יותר מכל שאר הילדים (היא חלתה מקסימום לכמה שעות בלילה פעם בשנה, והיו שנים שבכלל לא), אבל רק אחרי שהפסקתי להניק הייתי בטוחה לגמרי שמערכת החיסון שלה יודעת להילחם לבד, בלי קשר לנוגדנים שאני מעבירה לה בהנקה.
כשהיא היתה בת 4 היא חלתה בפעם הראשונה במחלת ילדות שמחסנים נגדה: אבעבועות רוח. היא נדבקה משני ילדים מחוסנים, שלקח להם שבוע להבריא ואצלה היו בסה"כ כמה שעות חום, יומיים פצעים וזהו. תוך יומיים הכל נגמר, בלי צלקות.
אז לא רק שהחיסונים לא היו יעילים במקרה של 2 הילדים שמהם היא נדבקה, אלא שגם עוצמת המחלה אצלם היתה רצינית יותר. ובנוסף הם גם חטפו את כל החומרים הנלווים לחיסון עצמו: כספית / אלומיניום / פורמלין. (לא זוכרת מה שמים בכל חיסון, אבל כל אחד מהם בנפרד הוא סיבה מספיק טובה לא לחסן).
הטטנוס עדיין מדאיג אותי, אז שמתי לה בתיק שמן לבנדר אתרי, שמחטא ומשמיד את כל סוגי החיידקים, ואמרתי לה שאם יש חתך עמוק, שתחטא מיד, לפני שחיידקי הטטנוס מספיקים ליצור רעלנים.

ותמיד אפשר פשוט לדחות את ההחלטה לאחר כך. אתם לא חייבים להחליט כרגע. לחסן תמיד אפשר, אבל להוציא כספית מהמוח ולתקן בעיות קשב והתנהגות שנובעות מהכספית / אלומיניום, קצת יותר קשה...
מייגן_לי*
הודעות: 23
הצטרפות: 20 יולי 2010, 21:32
דף אישי: הדף האישי של מייגן_לי*

ארגון חסון

שליחה על ידי מייגן_לי* »

אני לא קשורה לארגון חסון ולא מכירה אותם.

אני חושבת שהכי נכון זה לברר איזה חיסונים קיימים לאיזה מחלות. ואז לבדוק מה הסיכויים להיות חולה במחלה, מה הסיכויים שהחיסון יכול להגן ואיזה עוד אופציות יש לך למנוע מהמחלה ולטפל במחלה. בעיני חיסון זה אופציה אחד תוך אופציות אחרות, וכדי לשקול את כל האופציות ולבחור במה שמתאים לך.

אני לא חושבת שכל חיסון פעיל באותו רמה, וגם לא מסוכן באותו רמה.

אני גם מבינה את החשש בקשר לכספית, אלומיניום, פורמלין וכו"ל. זה נושא חם עכשיו ומנסים להגיד שזה לא ביעה. לפחות במחקר החדש מהCDC באמריקה שפרסמו לא מיזמן

אירה - אין חיסון שמגן 100%. את תמיד לוקחת סיכון שהחיסון לא יעבוד וסיכון שיהיה תופעות לאוי לא רצויות. לדעתי לא לפחד מהמחלה, אלא להבין אותה, ולא לפחד מהחיסון, אלא להבין מה יודעים ומה לא ולהחליט לפי מה את יודעת, לא לפי ממה את מפחדת.
פלונית_בחינוך_ביתי*
הודעות: 7
הצטרפות: 26 יוני 2005, 21:22

ארגון חסון

שליחה על ידי פלונית_בחינוך_ביתי* »

האם נראה לכם הגיוני שאלוקים ברא את העולם כך שכדי להיות בריא (דהיינו - מוגן ממחלות קשות, בין היתר) צריך טיפול פולשני כמו להזריק לתוך הוורידים חומרים זרים?

בגדול נכון רק מה:
כל אחד מקווה שילדיו יהיו בין אלו שהם החזקים שעוברים לשלב האבלוציוני הבא אולם תמיד יש גם את אלו שאינם שורדים...
טפו טפו טפו שלא יהיה אחד מילדינו...
לכן ההחלטה על לא לחסן אינה כה פשוטה וחד משמעית.
יש חיסונים שבפירוש ניתן לוותר עליהם. יש כאלו שניתן לדחות אותם ובטוח לא לתת חיסון לתינוק שזה עתה נולד. (וגם זה יש לבדוק כל ילד לגופו והמצב הרפואי של משפחתו, אם הם נשאים של צהבת B למשל) ויש שיחליטו לא לחסן לעולם.
אך יש סיכון לכאן ולכאן.
אחרי מחקר די מעמיק (בטוחה שאפשר גם יותר), לא חיסנתי את ילדי עד כה אולם להגיד שאין הספק עולה בי לא ניתן.
אני לוקחת אחריות על גורל ילדי כמו שמי שמחסן לאחר שעשה ברור מקיף לוקח אחריות על ילדיו.
יש סיכונים לפה ולפה. אף אחד לא יודע מה צופן לו העתיד ואף אחד לא "מחוסן" נגד שום מחלה גם אם חוסן בזריקה וגם אם לא.
צריך לדעת העובדות שגם אותם לא תמיד ניתן לדעת מפאת מידע לקוי לעתים במתכוון על ידי יצרניות התרופות או משרד הבריאות שמבקש שליטה על היקף החיסונים הארצי כך שההחלטה אם לחסן או לא אינה פשוטה גם לאור הדיסאינפורמציה לגבי הנושא.
רק בריאות
מיכל*
הודעות: 1270
הצטרפות: 09 אוקטובר 2001, 17:11

ארגון חסון

שליחה על ידי מיכל* »

שלום רב
ילדי בני שמונה, לא חוסנו עדיין.
כרגע לקראת חיסון בבי"ס - חיסון משולש של טטנוס, דיפטריה ושעלת, ועוד אחד של פוליו.
אני לא רוצה לתת להם את החיסון המשולש - רק טטנוס.
איפה קונים? מה עושים?
תודה רבה, מיכל
שיר_וישי*
הודעות: 1
הצטרפות: 01 פברואר 2015, 23:26

ארגון חסון

שליחה על ידי שיר_וישי* »

שלום,
בני בן חצי שנה וקיבל עד עכשיו את כל החיסונים למרות חששותיי....
האם זה בסדר לא לחסן אותו יותר? יש חיסון שממש חשוב?
שליחת תגובה

חזור אל “דפי בית של עורכים שבהם דיונים וטיפים”