על ידי א.א.* » 06 דצמבר 2008, 00:35
הי משה ושלום לכולם. אשתף אתכם בקושי שלי. יש לי בן בגיל 7 הילד בכיתה א'. ילד עדין ,חייכן ומושך. הוא מרכיב משקפי ראיה מזה שנה ומספר שקוראים לו משקפופר ,אך אינו מבקש להסיר אותם. אנו מדברים על הקושי ומוצאים דרכים להתגבר על כך. הבעיה המרכזית שלו היא זכרונו לטווח קצר לקוי, אין הוא זוכר את שמות האותיות כמעט, אך הוא קורא את רוב המילים לעיתים נתקל באות ומבקש את שמה וחמור יותר אינו זוכר את שמות חבריו לכיתה מה שנראה שמקשה עליו ליצור קשר ולכן הוא לא משחק איתם בהפסקות אלה עם אחיו בן ה8 וחבריו. בנוסף מספרת לי המורה על דימיו העצמי הנמוך כאשר מראש הוא קובע " אני לא אקבל כוכב" . . בבית אני עדה למשפטים אלו הנשמעים מפיו לעיתים. בחברה שלנו מחוץ לבית הספר הוא אהוד ואהוב אך גם אז לא זוכר כמעט שמות החברים והוריהם. חשבתי לטפל בו בשיטה זו כי אני עברתי תהליך אשר קידם אותי. האם לדעתך משה השיטה יכולה לעזור לו מבחינת הזיכרון? ומה אתה יודע על כך. אם משהו מכיר כזה נושא אשמח אם תשתפו אותי.התחלתי וסיפרתי שזהו הקושי שלי, כן קשה לי לראות אותו כך ואני פוחדת שמצב זה אם לא אטפל בו רק יחמיר.
תודה
הי משה ושלום לכולם. אשתף אתכם בקושי שלי. יש לי בן בגיל 7 הילד בכיתה א'. ילד עדין ,חייכן ומושך. הוא מרכיב משקפי ראיה מזה שנה ומספר שקוראים לו משקפופר ,אך אינו מבקש להסיר אותם. אנו מדברים על הקושי ומוצאים דרכים להתגבר על כך. הבעיה המרכזית שלו היא זכרונו לטווח קצר לקוי, אין הוא זוכר את שמות האותיות כמעט, אך הוא קורא את רוב המילים לעיתים נתקל באות ומבקש את שמה וחמור יותר אינו זוכר את שמות חבריו לכיתה מה שנראה שמקשה עליו ליצור קשר ולכן הוא לא משחק איתם בהפסקות אלה עם אחיו בן ה8 וחבריו. בנוסף מספרת לי המורה על דימיו העצמי הנמוך כאשר מראש הוא קובע " אני לא אקבל כוכב" . . בבית אני עדה למשפטים אלו הנשמעים מפיו לעיתים. בחברה שלנו מחוץ לבית הספר הוא אהוד ואהוב אך גם אז לא זוכר כמעט שמות החברים והוריהם. חשבתי לטפל בו בשיטה זו כי אני עברתי תהליך אשר קידם אותי. האם לדעתך משה השיטה יכולה לעזור לו מבחינת הזיכרון? ומה אתה יודע על כך. אם משהו מכיר כזה נושא אשמח אם תשתפו אותי.התחלתי וסיפרתי שזהו הקושי שלי, כן קשה לי לראות אותו כך ואני פוחדת שמצב זה אם לא אטפל בו רק יחמיר.
תודה