תגובות לפיה בשינקין

שליחת תגובה

כאשר אתה בז לעצמך, זה לא מפליא שיונת השלום האפשרי בינך ובין עצמך - מסרבת לעוף.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תגובות לפיה בשינקין

תגובות לפיה בשינקין

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 יוני 2013, 22:41

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

רונית, את לא צריכה את החיזוקים מאף אחד לגבי טיב סיפורך, הכתיבה היא לכשלעצמה המטרה, התוצאה יכולה להיות לכן ולכן זה לא רלוונטי, התובנות של הסיפור שלך סותרות את הרצון לקבל תגובות חיוביות, את יודעת... אומרים שמי שמחפש תגובות מחכה בתת מודע לשליליות... "א אחלה סיפור

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 05 פברואר 2009, 18:57

וגם בסרטים..
ברור :-)

תגובות לפיה בשינקין

על ידי אינדי_אנית* » 05 פברואר 2009, 11:44

וואלה גם אני :-) וגם בסרטים..

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 05 פברואר 2009, 07:30

רלוונטי, תמיד רלוונטי :-) תודה.
_לא אוהבת שהסיפור מטריד אותי עוד הרבה זמן אח"כ.
לדעתי הסיום מצויין-מביא לקתרזיס.._

גם אני לא אוהבת סוף פתוח. הכי אני אוהבת את הספרים האלו שמספרים לך בסוף מה קרה לכל אחת מהדמויות, כולל דמויות המשנה ואפילו הכלב.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי אינדי_אנית* » 05 פברואר 2009, 00:14

אני דווקא אוהבת שבסוף כתבת שדברים ישתנו.
לא אוהבת שהסיפור מטריד אותי עוד הרבה זמן אח"כ.
לדעתי הסיום מצויין-מביא לקתרזיס..
(אם זה עוד רלוונטי אחרי שנתיים מהתגובה האחרונה..)

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 04 נובמבר 2007, 08:36

עכשיו פשוט עברתי לדבר ישירות עם הקב"ה והתשובות מגיעות לי יותר מהר...

כן, גם אני :-)

תודה @}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ציפ_ציף* » 03 נובמבר 2007, 22:21

טוב,
לקח לי כמה ימים וגמרתי את הסיפור (מצטערת שהמדפסת שלי לא עובדת,ככה הייתי נהנית יותר מקריאה בדפים אמיתיים),

מצאתי את עצמי בנקודות הזדהות עם מיכל,גם אני דימיינתי לעצמי פיות ומלאכים ודיברתי איתם שהייתי ילדה,
עכשיו פשוט עברתי לדבר ישירות עם הקב"ה והתשובות מגיעות לי יותר מהר...:-)

סיפור נהדר,תודה!

את תותים בשמנת אקרא בהמשך...צריכה עוד זמן לבלוע את הסיפור הזה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 01 דצמבר 2006, 15:29

שיריק,
עונג מתוק מתפשט בלבי...
איזה כיף לקרוא :-)
תודה @}

פלוני אלמונית,
אני מתכוונת לכתוב המשך, זה יקרה בקרוב, אינשאללה.
תודה על הבקשה- זה יתן לי תמריץ :-)

מי מה ,
נכון, לא חשבתי על זה שתותים עם שמנת הוא מבחינה מסוימת המשך (כאילו- היה לי בראש שהוא כרונולוגית קורה קודם, רק עכשיו נזכרתי שהוא גם וגם :-) )

תגובות לפיה בשינקין

על ידי מי_מה* » 01 דצמבר 2006, 12:26

כבר יש המשך! קוראים לו תותים עם שמנת סיפור
וגם הוא יפה יפה יפה

תגובות לפיה בשינקין

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 דצמבר 2006, 07:55

רונית, אולי תכתבי המשך?

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שיריק* » 30 נובמבר 2006, 22:28

רונית, חיפשתי הוראות להכנת פיה אנתרופוסופית ומצאתי את הסיפור. אני כבר יומיים מכורה, כל רגע פנוי רצה למחשב לקרוא עוד קצת. ועכשיו כשנגמר, אני אחכה קצת להרגע, כי אני מלאה בכל מיני רגשות של אופטימיות ואהבה לעולם, ואולי מחר אני אתחיל את תותים עם שמנת.
כשאני אהיה גדולה, אני אהיה אלה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 16 נובמבר 2006, 18:30

מי מה ,
כל כך מרגש לקרוא.
תודה @}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי מי_מה* » 14 נובמבר 2006, 11:09

רונית, אחרי שכתבת לי נחשפתי גם לסיפור פיה בשינקין. נו, מה אגיד? מרגישה קצת תאומה של מיכל, גם כרונולוגית וגם מבחינת הלכי רוח. חזרתי לחוות את התחושות האלה של זרות ובדידות, שאת מתארת כל כך מדויק , עד שנשימתי נעתקה ממש. החזיר אותי לתל-אביב ולניו-יורק ולסאן -פרנציסקו (אולי לא טוב לי להיות בערים גדולות ששמן מורכב משתי מילים? (-; )
הולכת לכתוב על זה קצת בעצמי לעצמי. אולי.
תודה ענקית. יותר מהכל זו פשוט חווית קריאה מענגת.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי בונבון_ופרח* » 02 פברואר 2006, 13:32

תודה!!
תודה שהזכרת לי כמה שאני אוהבת לכתוב וכמה שאני מתביישת להראות את זה לאחרים.
תודה על תיאור כ"כ מדוייק של הרבה ממה שהרגשתי לפני שנים בת"א. רק שאני ויתרתי מהר על האפשרות אי פעם להיות "קולית" כמו כל התל אביביות האלה.
תודה על הפיה שתלך איתי היום הביתה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 17 יולי 2005, 19:27

וואו.
הדבר האחרון שציפיתי לו בשיטוט היומי כאן הוא עוד תגובות לסיפור...איזה כיף :-)

תודה ענקית, על המחמאות וגם על ה פידבק כזה מפורט .

זה המקום להזמין אתכן ל תותים עם שמנת משופץ , אם עוד לא קראתן.

אני עדיין מפרסמת אותו בהמשכים (את הגירסא הישנה מחקתי).
אולי אלך להוסיף עוד קטע, עשיתן לי חשק @}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי מיצי_החתולה* » 17 יולי 2005, 08:33

תודה,
רונית, כל כך נהניתי לקרוא. היה לי פלאשבק מטורף לתחילת-אמצע הניינטיז :-).

תגובות לפיה בשינקין

על ידי נוסעת_סמויה* » 16 יולי 2005, 18:25

רונית,
גם אני גיליתי את הסיפור שלך רק עכשיו. קראתי אותו בנשימה אחת ואני חושבת שהוא נהדר. החזרת אותי בבת אחת אל גיל עשרים לפרטי פרטיו, ותימללת בשבילי הלכי נפש מוכרים להפליא שכבר שכחתי (בעיקר ההרגשה של חיים בהמתנה והניסיון הנואש לפצח את הקוד התל-אביבי על כל מה שהוא סימל עבורי, אבל גם פרטים שוליים יותר, כמו תחרות הסיפור הקצר של 'הארץ').

לא קראתי דברים אחרים שכתבת, אבל הסיפור הזה הופך אותך בעיניי לסופרת, ואני מקווה שתפרסמי אותו גם במקומות אחרים @}.
חוצמזה, רציתי לשאול אותך אם את מכירה סיפור של רונית מטלון בשם "שנתיים"? זה אחד הסיפורים המוקדמים שלה, סיפור מדהים בעיניי, שפורסם פעם ב'סימן קריאה' ואחר-כך בספר 'זרים בבית'. אם לא קראת, כדאי לך מאוד למצוא אותו ולקרוא. גם שם המספרת היא בחורה בת עשרים שהגיעה לתל-אביב מהפריפריה ועובדת בתור מלצרית. גם בסיפור ההוא יש תחושה חריפה של חיים בהמתנה - של המון זמן שבו המספרת כביכול לא עושה כלום עם החיים שלה, אבל בדרך כלשהי הזמן הזה נחוץ על מנת שהאני שלה - אני של סופרת - יוכל להבשיל ולבקוע.

ודבר אחרון - הסיפור שלך שלם ומצוין כמו שהוא, אבל אם כבר דוּבר כאן על הסיום, בעיניי הסיום דווקא קצת סגור מדי. התחושה שדברים עומדים להשתנות עולה חזק מתוך הטקסט, והמשפט המסיים, שאומר זאת במפורש, נראה לי לא נחוץ. גם כי תמיד עדיף להראות ולא להגיד ישירות, ואת כבר הראית זאת היטב, וגם כי על אף שהשארת את השאלה איך יתחוללו השינויים כשאלה פתוחה, עצם ההבטחה שאכן יתחוללו שינויים (אמנם מרגיעה ומנחמת אבל) גורעת מהעניין של הקורא בשאלה "מה קרה אחר-כך". בעיניי, סיפור טוב הוא סיפור שנשאר אתי עוד זמן מה אחר-כך, שמטריד קצת אפילו, וכאשר הסוף סגור, רשמי הסיפור מתפוגגים מהר יותר.
(מקווה שזה בסדר מצדך שכתבתי לך פידבק כזה מפורט. אם לא, את כמובן מוזמנת למחוק).

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 20 אוקטובר 2004, 19:09

תמרולה, איזה כיף לקרוא את מה שכתבת! תודה!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי תמרול_ה* » 20 אוקטובר 2004, 13:04

זהו, גמרתי לקרוא, די בנשימה אחת. אז אני מרגישה שעברתי משהו ביחד עם מיכל. הרגשתי שאני מלטפת את הילדה שלי, שמזמן לא קיבלה ליטוף. נזכרתי קצת בבית של חברים של ההורים שלי, שמאד אהבתי להתארח אצלם, המצעים שלהם היו תמיד כל כך ריחניים ומאווררים ורכים ונעימים ונקיים. (גם אצלי בבית היה ככה, אבל זה היה כזה אחר...), הזכרתי לעצמי כמה שהכנסת אורחים זה מצוה אמיתית שיכולה להציל נפשות, כמה פעמים אנשים נגעו כך בנשמה שלי, ובמיוחד נשמע אצלי קול של איזו הרפתקנית נוודית פנימית, שרוצה לצאת ולראות ולחוות ולהתרגש מחדש.
איזה סיפור נהדר! במין קלילות כזאת (מאד קריא ומותח), מאפשר לעשות מסע פנימי ומין סווץ כזה שעובר על כל מני מחוזות שכוחים בנשמה.
איזה כיף שעכשיו סתו!
תודה!!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי תמר_ס* » 20 אוקטובר 2004, 11:30

הסוף מוצלח, פשוט לא רציתי שיגמר, הבנת?

יש סיפור חדש?

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 20 אוקטובר 2004, 11:04

תודה לכל התמריות @}
לגבי הסיום- חייבת לאמר שאני די שלמה אתו, ושמחה על זה שלא התערערתי לגמרי, שיש לי קצת עמוד שדרה :-) . טוב, זה קשור בטח גם לזה שקיבלתי גם תגובות הפוכות (שהסוף מוצלח כפי שהוא)- וזה חיזק אותי.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי תמרול_ה* » 19 אוקטובר 2004, 15:05

הי,
אני באמצע הסיפור, קצת יותר קרוב להתחלה שלו, קוראת בהפסקות.
זה מרתק
מעניינת מאד הפיה הזאת. היא נשמעת כמו קול פנימי טוב כזה, שמביא אותנו אל האור
נראה מה יהיה בהמשך...

תגובות לפיה בשינקין

על ידי תמר_ס* » 14 אוקטובר 2004, 11:03

ווי מקסים. רקכשיו קראתי. זה לא יכול להיגמר ככה. אוף.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי דקל_נור* » 12 אוקטובר 2004, 23:28

גמני על כל מה שהן אמרו מעלי.


בא לי שהסיפור ייגמר כבר, ולעבור למשהו אחר.

כן אבל מה עם איברהים הרועה הקוסם?

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 12 אוקטובר 2004, 13:33

תודה לכן @}
גם אני מרגישה שזה יכול היה להימשך, ואפילו שזה אולי עוד יימשך פעם, אבל מבחינת אורך הנשימה שלי- אז...איך להגיד את זה? בא לי שהסיפור ייגמר כבר, ולעבור למשהו אחר.
אולי זו לא סיבה כל כך טובה לגמור סיפור, ואולי דווקא כן, אני לא יודעת, אבל בכל אופן- זה מה שמרגיש לי נכון כרגע ורק אני תוהה אם זה לא עושה עוול לסיפור (כאילו- מעבר לטעם של עוד ולאינטרסים האישיים שלכן ;-) )

תגובות לפיה בשינקין

על ידי עדי_יותם* » 12 אוקטובר 2004, 12:01

תודה. תודה רבה.
<גמני>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 12 אוקטובר 2004, 11:03

נשארתי עם טעם של עוד.
גמני.
אהבתי מאד מאד!
גמני.
<מה עם סיפור חדש לקהל הקוראים הנאמן? יש באופק?>
גמני.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 11 אוקטובר 2004, 16:53

אני דווקא הרגשתי שהסיפור יכול להיגמר כאן. יש משהו בנקודה הזאת, של השינוי שמתחיל, שמאפשר להשאיר סוף פתוח אבל עם כיוון ברור.
אבל אני מסכימה עם אמא נוגי שאפשר לקחת את הדמויות הלאה לרומן ארוך (גם יש לי אינטרס ברור בענין :-) )
אהבתי מאד מאד!

<מה עם סיפור חדש לקהל הקוראים הנאמן? יש באופק?>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי אמא_נוגי* » 11 אוקטובר 2004, 16:41

אם להיות כנה, נשארתי עם טעם של עוד. ממש לא חשתי שהסיפור נגמר, בעצם הבנתי את זה רק עכשיו.
הסיפור עצמו מקסים, מתפתח יפה עד לבקתה בגליל, אבל בעצם שום דבר שקורה שם לא ממש מכין לשינוי המחשבתי של הגיבורה. יש המון דברים שנפתחו שכביכול מכינים להמשך (כמו אקדחים תלויים על הקיר) אבל הוא בעצם לא מגיע, כמו הרועה, כמו מי זו אלה, כמו הבעל הנעלם.
יש לי תחושה אשאם תרצי תוכלי עוד להמשיך ולבנות ממש סיפור עלילתי מלא ולהשתמש בהרבה "הכנות" ו"התחלות" שכבר קיימות בסיפור הזה.
בסך הכל כמו שאת יודעת אהבתי, אהבתי מאוד.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ליזה_ליזה* » 11 אוקטובר 2004, 16:16

אשמח לתגובות בונות-עריכתיות-יעילות כאלו
הסיפור מקסים! מאוד נהניתי לקרוא אותו (צר לי, זה מה שבא ברגע זה....).@}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 11 אוקטובר 2004, 10:55

טוב, זהו.
אשמח לתגובות בונות-עריכתיות-יעילות כאלו (האם הסיפור עובר טוב, מתפתח טוב, לא נגמר בפתאומיות גדולה מדי, לגבי הדמות ובכלל).
תודה לכן (לפחות באופן רשמי נראה שזה לגמרי "לכן", טוב, לכן ולאיתי שרון, אם אתה עוד קורא :-) ), על התמיכה והעידוד והנדנוד ובעיקר- פשוט על זה שקראתן, שהייתן הקהל האנונימי (פחות או יותר) הכמעט ראשון שלי (אם מתעלמים מהשירים שפרסמתי ב"הארץ שלנו" ומסיפור אחד שהתפרסם באיזה מוסף של ידיעות) (דחפתי כאן שוויץ קטן, מקווה שזה לא מפריע) .
טוב, די. ושוב תודה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי יול_יול* » 08 ספטמבר 2004, 22:23

מקסים, מקסים, מקסים.

גם אני נשמתי עמוק עם מיכל,
כל כך בא לי עכשיו לקחת את האוטו ולסוע לגליל...

תגובות לפיה בשינקין

על ידי אמא_נוגי* » 08 ספטמבר 2004, 20:57

ושוב, לא מאכזב.
אני פותחת אותו אחרון, למרות שאני הכי הכי רוצה לפתוח אותו מיד
גמני, גמני.
תודה!!!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 08 ספטמבר 2004, 17:59

ומתענגת כמו על פרוסת העוגה עם התה של אחרי הצום...)
ואני, עושה אותו דבר, אבל עם הסיפור. כשאני רואה אותו ב מה חדש, אני פותחת אותו אחרון, למרות שאני הכי הכי רוצה לפתוח אותו מיד :-)

<רציתי לומר גם שההמשך נפלא, ושאני מאד מאד אוהבת את הסיפור, אבל אני מתחילה להרגיש שאני חוזרת על עצמי>
<וגם, שקצת התבלבלת בשם של הילדה, את מחליפה שם בין נועה לנעמי. הייתי מתקנת לבד, אבל אני לא יודעת מה התכוונת שיהיה השם ומה הטעות [-: >

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ליזה_ליזה* » 08 ספטמבר 2004, 17:50

_תודה, רונית!
פשוט- תודה._
גם ממני @}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 07 ספטמבר 2004, 21:48

תודה לכולכן, כמה כיף.
(אני עושה לעצמי "צום תגובות לפיה בשינקין", ואז נכנסת לראות אם יש משהו, ומתענגת כמו על פרוסת העוגה עם התה של אחרי הצום...). @} @} @}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי פלוניתוש* » 04 ספטמבר 2004, 11:08

אני מרגישה שנכנסת לראש שלי והוצאת את המחשבות החוצה....
הסיפור מרגש אותי מאוד, תודה תודה תודה...

תגובות לפיה בשינקין

על ידי אמא_נוגי* » 01 ספטמבר 2004, 18:37

נפלא וגם מעורר מחשבה, תמשיכי...

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 31 אוגוסט 2004, 11:37

תודה, רונית!
פשוט- תודה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי אמא_נוגי* » 25 אוגוסט 2004, 11:48

רונית. תחמון מוצלח בהחלט, וגם מגביר את המתח...
פתאום הסיפור הזה נראה פונה לכיוונים חדשים לגמרי, אני מתה לדעת מה יהיה הלאה ...

<גמאני לא מבטיחה שלא לנדנד>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 23 אוגוסט 2004, 08:37

אתן מחמידות (בהשראת מאיר שלו ב"רוני ונומי והדוב יעקוב") לי מאוד על הבוקר, תודה @} .
תמר, פשוט קלטתי שבמקום לחכות שכל הקטע התקוע ישתחרר, אפשר לפצל אותו לשני קטעים קצרים יותר (מין תחמון כזה).

תגובות לפיה בשינקין

על ידי דקל_נור* » 22 אוגוסט 2004, 23:01

עוד... לא היה לי מספיק...
<נותנים לי אצבע וכו'>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 22 אוגוסט 2004, 22:35

יששש!!!
וכבר פחדתי לנדנד שוב,
וכבר פחדתי שלא תמשיכי, ועוד אחרי שפיתחתי פנטזיה, שבניגוד לספר, כאן לא צריך להיפרד מהדמויות האהובות, ואפשר להמשיך ללוות אותן, כמו בחיים (נא לא להרוס לי את הפנטזיה, עדיין :-) ).

וזה מקסים, מה שהוספת... אני ממש מחכה להמשך.

<לא מבטיחה לא לנדנד שוב>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 05 אוגוסט 2004, 20:21

תודה על הנדנוד. יש לי איזה קושי עם הקטע הבא, אז זה כנראה עוד לא הזמן...
(משהו שם צריך אולי עוד להיוולד, או שזה בכלל משהו אצלי, לא יודעת).

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 05 אוגוסט 2004, 11:26

אם מויש ואמא נוגי, אז גמני. מנדנדת. בנימוס פולני.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי אמא_נוגי* » 05 אוגוסט 2004, 10:08

מצטרפת לבקשה.

<מוכנה לקחת עלי את תפקיד הקרציה להפעם>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 04 אוגוסט 2004, 19:40

כבר מותר לבקש עוד?

<מנסה לא ללחוץ יותר מידי כדי לא להפוך לסוג של קרציה>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ענת_גביש* » 01 אוגוסט 2004, 12:35

-הכל חוזר אליכן וקסם בידיכן :-D
(עוד לא קראתי את ההמשך ומתגעגעת כבר לקרוא)

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 01 אוגוסט 2004, 11:38

שמיכת - אצלנו החתול היה מין תוספת למקרים חמורים במיוחד- הכל חוזר אליך וקקי בידיך והחתול השתין עליך :-)
מויש ותמר- כמה כיף לפתוח איתכן את השבוע! תודה, רוממתן את רוחי (שהייתה נפולה קצת) @} .

תגובות לפיה בשינקין

על ידי דקל_נור* » 31 יולי 2004, 13:30

יופי. יופי. יופי.
נוגע, מקסים. אהבתי מאוד. עוד!

בנוגע לדמות שלה - אני גם חושבת שהיא מישהי שנראית דווקא כן כמו כל המלצריות האיניות והכל-כך תל-אביביות, מאוד שייכת - רק שהיא בעצמה לא יודעת את זה. ממה שזכור לי מתקופות זהות (אבל ממש...) כל הקטע של לעשן סיגריות, לשתות המון קפה ולהתנייד עם טוסטוס זה הא'ב' של מי שרוצה להיות כזו. והיא כזו טבעי בלי הפוזה התלאביבית...

<תמר מאוד מחבבת את המיכל הזו>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 30 יולי 2004, 17:05

אוי )':
מה שכתבת נוגע בי כל כך.
תודה לך.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 29 יולי 2004, 23:06

אני מקווה שאתן מכירות את הפזמון הטיפשי ההוא
:-D אצלנו זה היה "והחתול השתין עליך." אין לי מושג למה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 29 יולי 2004, 21:50

אני מקווה שאתן מכירות את הפזמון הטיפשי ההוא ששימש ככלי נשק יעיל כשמישהו היה מקלל אותך בבית ספר! (כי קלטתי פתאום שאם אתן לא מכירות זה עלול להיות קצת לא מובן :-/

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 29 יולי 2004, 21:48

עוד לא אמא וליזה ליזה-
תודה לך. גם את, כמו פיה, נוגעת ומגשימה משאלות.

ריגשת אותי, תודה!
  • הכל חוזר אליכן וקסם בידיכן @} (במקור זה "וקקי בידייך", אבל כאן זה לא נראה לי מתאים ;-) )

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ליזה_ליזה* » 29 יולי 2004, 15:26

ריגשת אותי, תודה!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי עוד_לא_אמא* » 29 יולי 2004, 14:22

תודה לך. גם את, כמו פיה, נוגעת ומגשימה משאלות.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ליזה_ליזה* » 19 יולי 2004, 20:26

סוף סוף! הרבה זמן חיכינו הפעם.
היה שווה לחכות @}
(את מותחת אותנו בכוונה?! לא יפה...)

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 19 יולי 2004, 16:28

גו גו בה בה א-מא (ועוד צווחות גיל)! (למי שלא הבין- ראה דימוי התינוק לעיל).
>רונית מצאה דרך פשוטה לבטא את רגשי הכרת התודה העמוקים שלה, בלי שתצטרך לנסח אותם בתחכום בכל פעם מחדש מחשש לייגע<

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 19 יולי 2004, 15:22

תודה גם ממני. איזה כיף!
ההמשך בקרוב? (אם זו לא חוצפה, אז מה כן?:-))

תגובות לפיה בשינקין

על ידי עדי_יותם* » 19 יולי 2004, 14:20

נראה לך שמישהו קורא בכלל?
נראה לך שלא?!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 19 יולי 2004, 14:06

תודה - התחיל להתפתח אצלי חסך [או חשך, לפי הטרנד של טעויות נפוצות בעברית ב ? ] :-)

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 19 יולי 2004, 11:11

טוב, הוספתי. ותודה לכן, שמיכת ומויש על העידוד. (אני ממש כמו ילד קטן שרק לומד ללכת וצריך את אמא שלו שם עם הידיים הפרושות ומחיאות הכפיים הנלהבות אחרי כל צעד. פתטי, אבל זה מה שיש :-) ).

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 18 יולי 2004, 11:48

הנה גמני מנדנדת.

<מויש עדיין קוראת. בשקיקה>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 18 יולי 2004, 08:37

שמיכת, עוד לא הבנת שאני זקוקה לנדנודים שלך :-) ?
הייתה תקופה עמוסה, וגם הייתי זקוקה לתדלוק אגו קטן, כנראה. (כמענה לקולות האלו- "נראה לך שמישהו קורא בכלל? אפילו שמיכת טלאים בטח כבר לא").

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 18 יולי 2004, 00:31

איפה את? כבר שבועיים וחצי שאין המשך...
<מנסה לנדנד בלי להישמע מנדנדת>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 27 יוני 2004, 19:40

הדמות שיש לי בראש היא מין שילוב של כל מה שכתבתן, נראה לי. כשהיא רק באה לתל אביב זה היה יותר כמו שהמסעדה וים תיארו, ובמשך הזמן היא באמת הופכת יותר ל
מישהי שנראית דווקא כן כמו כל המלצריות האיניות והכל-כך תל-אביביות , אם כי עדיין לא

מאוד שייכת , (בעצם, התכוונת לזה שהיא רק נראית שייכת, אבל לא מרגישה ככה).
בכל אופן, תודה, היה כיף לשמוע את איך שהדמות עברה אליכן.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 27 יוני 2004, 13:14

אני רואה אותה רזה ועם שיער חום חלק חלק. מישהי שנראית דווקא כן כמו כל המלצריות האיניות והכל-כך תל-אביביות, מאוד שייכת - רק שהיא בעצמה לא יודעת את זה. כי הרי כולן כאלה, לא? או כמעט כולן? נראות שייכות ומעודכנות ומלאות ביטחון עצמי - ובפנים בכלל לא, המון ספקות והתלבטויות וכולן באו מרחובות או מגדרה או מפתח תקווה, לא עלינו :-) או שפיספסתי לגמרי?

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ים* » 27 יוני 2004, 13:13

רק עכשיו גיליתי את הדף הזה ונהניתי מכל רגע,
את כותבת ממש יפה,תקופה בחיים שממש אפשר להזדהות.
ככה אני תיארתי לי אותה בדמיון שלי:גובה ממוצע,שיער חלק חום בהיר,פנים נקיות,רזה.יכולה להיראות מעולה עם קצת השקעה בעצמה-אך לא יודעת
כיצד לעשות זאת.
מחכה להמשך....

תגובות לפיה בשינקין

על ידי עדי_יותם* » 27 יוני 2004, 12:07

ממוצעת. לא מפנים אחריה את הראש ברחוב. רזה אבל לא באופן בולט, לא גבוהה ולא נמוכה, לא בלונדינית ולא שחורת שער. לא מכוערת, אבל שום דבר מיוחד, גם לא העיניים. סתם נחמדה, במובן המתסכל. בהשקעה של איפור, תסרוקת ובגדים מתאימים היתה יכולה להיראות יפה, אבל בעצמה היא לא תגיע לזה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 27 יוני 2004, 11:44

טוב, אני שמחה. (מדהים איך מדי פעם משתלט עלי הפחד שאני לא עושה את זה "כמו שצריך", שאני עוברת על חוקי כתיבה בסיסיים כאלו בלי שאשים לב).

וגם, היא המספרת - אפשר בכלל להוסיף תיאור שלה מפיה בלי שזה יישמע מלאכותי?
אז זהו, שקראתי עכשיו ספר שבו הסופרת הכניסה עוד נקודות מבט, שכוללים תיאור של הגיבורה, וגם היא מסתכלת בראי או משהו.
יש לי כיוון כללי של איך שהיא נראית,

ואנחנו כבר מציירים אותה לעצמנו
בא לכן לשתף אותי? (סתם סקרנות).

תגובות לפיה בשינקין

על ידי עדי_יותם* » 27 יוני 2004, 09:51

גם לי לא חסר. להפך. יש לי כיוון כללי של איך שהיא נראית, מההתייחסויות שקיימות למראה חיצוני ובגדים, ונחמד שכ"א יכול לראות אותה באופן שונה.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 27 יוני 2004, 01:02

ממש לא היה חסר לי - אולי כי נורא קל להזדהות עם מיכל ואנחנו כבר מציירים אותה לעצמנו? וגם, היא המספרת - אפשר בכלל להוסיף תיאור שלה מפיה בלי שזה יישמע מלאכותי?

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 26 יוני 2004, 22:06

תהיה, אולי טיפשית- אני לא אמורה לתאר את הגיבורה, מתישהוא?
כאילו, זה לא בעייתי שאין דמות לדמיין?
כי שמתי לב שכבר שלב די מתקדם בסיפור ואין שום תיאור של מיכל.
מה דעתכם?

תגובות לפיה בשינקין

על ידי עירית_לוי » 15 יוני 2004, 09:57

רק עכשיו גיליתי את הדף של הסיפור.
|Y| איזה יופי! מקסים! ממש נהניתי לקרוא (אפילו הדפסתי והלכתי להתפרקד איתו בנוחות על הספה).
מצטרפת לקריאות עוד, עוד!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 13 יוני 2004, 21:03

וואו, תודה, :-]

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ליזה_ליזה* » 13 יוני 2004, 17:18

מקסים ומרגש, הדבר הראשון שאני פותחת במה חדש. עוד, עוד!
(את סופרת, סופרת מצויינת!) תודה לך.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 12 יוני 2004, 22:27

תודה לך :-) @}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 10 יוני 2004, 17:07

רק רציתי לומר לך שאני נורא נהנית,
וממש מחכה להמשכים כל פעם.

את כותבת ברגישות מופלאה.
תודה!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 01 יוני 2004, 21:36

הי! גם את כאן, איזה כיף! (זהו, נראה לי שכולם הגיעו , אפשר לנשום לרווחה :-) )

תגובות לפיה בשינקין

על ידי פלונית_על_מונית* » 01 יוני 2004, 00:48

סוף סוף!

אז אפשר כבר להתמכר שוב?

<פלונית על מונית עוצרת בצד וקוראת בנחת. ונהנית!>

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 31 מאי 2004, 18:13

יול יול תודה! איזה כיף לגלות פתאום עוד תגובה :-) @}

תגובות לפיה בשינקין

על ידי יול_יול* » 30 מאי 2004, 15:12

הסיפור מקסים, הדרך בה את מתארת את הרגעים הכל כך מורכבים האלה של העלבון והמבחן מול העולם- כל כך מוכר ומדוייק. מאפיין גיל כזה, תקופה כזו- האמת די מבאסת...
מחכה להמשך

תגובות לפיה בשינקין

על ידי א_גרויסע_מויש* » 27 מאי 2004, 12:29

גמני כאן.
אני כל כך נהנית לקרוא!

ואיזה כיף לפגוש שוב במיכל!
מבוגרת יותר, תמימה פחות, אבל אותה אחת...

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 27 מאי 2004, 12:03

ציינתי את זה בתחילת הסיפור
פיספסתי מרוב שרצתי לקרוא ישר את הסיפור (ראיתי רק כשהיא דיברה על גידי) :-]
כמו סופרת שעונה על מכתבי קוראים
למה כמו? זה זה, לא?

תגובות לפיה בשינקין

על ידי רונית_סלע* » 27 מאי 2004, 08:04

אה...(אנחת סיפוק ועונג). תודה גדולה ועמוקה לכולכם.
איתי- נראה לי שכן (החמאת לעצמך יותר מדי), כי כבר יצא לי לדבר עם כמה אנשים שקלטו את הפדיחה, אבל תודה שניסית :-).
ורד- נדמה לי שגילה חורש עשתה את זה, אם לזה התכוונת.
שמיכת- אכן. (ציינתי את זה בתחילת הסיפור, במין דרך מבודחת מרוב מבוכה היסטרית, אני מקווה שזה ברור ולא נראה שזה פשוט חלק מהסיפור. אולי סתם לא שמת לב).
ליזה ליזה- כיף לפגוש אותך גם כאן @}

>רונית מרגישה כמו סופרת שעונה על מכתבי קוראים ומשתדלת להרשות לעצמה פשוט להנות מזה<

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ליזה_ליזה* » 26 מאי 2004, 15:07

מחכה להמשך... עוד!

תגובות לפיה בשינקין

על ידי שמיכת_טלאים* » 24 מאי 2004, 23:42

כמה יפה. זו הנערה מתותים עם שמנת, נכון? כי אהבתי אותה ואני שמחה לפגוש בה שוב.

תגובות לפיה בשינקין

על ידי ורד_לב* » 24 מאי 2004, 22:55

מקסים {@
אני מאד נהנית ומחכה להמשכים |*|
זה בסדר אם אשים קישור משם לפה? כדי שיהיה קל יותר להגיע, בלי תחנה ב מה חדש ? אם לא פשוט תורידי.

חזרה למעלה