שדיים של תום הנקה

שליחת תגובה

שמיכת ההווה, לא רק שתעטוף את פחדיך, אלא שבהציצך אל מתחת לשמיכה את עשויה לגלות שהם פשוט התפוגגו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שדיים של תום הנקה

שדיים של תום הנקה

על ידי כמעט_בלי_ציצי* » 05 אוגוסט 2018, 11:09

הי לכל נפולות השדיים😃
למישהי יש נסיון?
החזה שלי אף פעם לא היה גדול, B?
בהריון ראשון ובמיוחד בתחילת ההנקה גדל חבל על הזמן, אם כי כבר נפל נראה לי. עם הזמן הידלדל, בעיקר אחרי לידה שניה במהלך ההנקה
עכשיו אני אחרי 2 הריונות ושש שנות הנקה, עדיין מניקה, אבל בחדשיים האחרונים החזה שלי פשוט נעלם!
זה כבר לא רק בנפול, השקיות שוקו הריקות, אלא פשוט מתקטן ונעלם, (בצורה נפולי נטיפים, כן? לא הקטנת חזה קוסמטית😃😃)

ניסיתי לחשוב מה השתנה והדבר היחיד שעולה לי זה שקיבלתי מחזור. מבולגן לאללה אבל מחזור. אבל עדיין מניקה פחתו או יותר אותו דבר.

מישהו?!
תודה!

שדיים של תום הנקה

על ידי שקטה* » 09 מאי 2017, 00:59

קראתי שאפשר למנוע את נפילת השדיים על ידי תזונה שמכילה הרבה שומנים מן החי, ובעיקר מדובר על חלמוני ביצה וחמאה. כמו כן ההמלצה היא לגמול את הילד בהדרגה בסביבות גיל 2-4 כדי למנוע פגיעה בצורת השדיים. מי שמעוניינת יכולה לקרוא על זה כאן:
http://www.thehealthyhomeeconomist.com/ ... r-nursing/

אין לי מושג מה זה, נתקלתי בזה עכשיו במקרה כשחיפשתי מידע באנגלית על שדיים נפולים אחרי הנקה בעקבות ההקפצה של הדף הזה למה חדש. אני בהריון ומתכננת להניק, ואני קצת מודאגת מעניין השדיים הנפולים... אני דווקא מאוד אוהבת ביצים וחמאה כך שעם זה אין לי בעיה, אבל להניק עד גיל שנתיים והלאה לא נראה לי מתאים לי אישית.

שדיים של תום הנקה

על ידי מחפשת_לצמוח* » 09 מאי 2017, 00:04

חחח....... ואם יולדים שוב בינתיים ומניקים עוד שנתיים?
יצא חרוז!!

שדיים של תום הנקה

על ידי גברת_פלפלת* » 29 דצמבר 2014, 08:35

אתמול פגשתי חברה שסיפרה לי שכשסיימה להניק השדיים היו מאוד נפולים ומרוקנים (ויש לה חזה קטן) ולאט לאט בתהליך שנמשך שנתיים, השדיים קיבלו קצת יותר נפח ועלו למעלה, ממש חזרו לעמוד. לדבריה זה לא היה כמו קודם מבחינת הגודל אבל זה בהחלט נותן תקווה. (-:

שדיים של תום הנקה

על ידי פאני* » 27 דצמבר 2012, 09:59

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני לוקחת כדורים למצק את החזה ולהגדיל הכדורים בשם פימיניסק אני בבקבוק שני אני מקוה שזה יעזור

שדיים של תום הנקה

על ידי אהבת_עולם* » 06 דצמבר 2011, 02:20

מעתיקה קישור ש-ריחות של יסמין הוסיפה בככר השוק:

מחקר - ללא חזיה השדיים מזדקפים

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 27 יולי 2010, 23:08

גם אני אשמח לטיפים קטנים, עצות, הכל בכל מכל כל,
ננסה הכל, ואולי משהו אחד יעבוד...

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_שמתגעגעת_לציצי_המפואר_שהיה_לה* » 27 יולי 2010, 22:55

לעשות תרגילים לציצים
אז אולי תעשי שרות לחברותייך ותפרטי??
מה זה בשם אלוהים תרגילים לציצים??

שדיים של תום הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יולי 2010, 22:43

זאת אני מלמעלה. רק תוספת קטנה - כניראה שזה עובד רק עם ציצים קטנים... ורק אם מניקים לעיתים תכופות בהתחלה ומפסיקים את ההנקה ממש בהדרגה, לאורך שנים...

שדיים של תום הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יולי 2010, 22:40

דווקא ההנקה סידרה לי את הציצים מחדש. הילדה שלי התיחסה לציצים בכבוד ותמיד דאגתי שהם לא ימשכו כלפי מטה בהנקה. היום הם חזרו להיות יפים ועומדים כמו בגיל 25. אמנם לא חזרתי לגיל 16, אבל גם 25 זה ממש סבבה. (אני מעל גיל 40). אני מקפידה ללכת עם חזיות טובות ולעשות תרגילים לציצים, אז זה גם עוזר...

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 10 יולי 2010, 22:44

זה בסדר ככה @}

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית_אלמותית* » 10 יולי 2010, 17:49

חשבתי גם שאפשר למתוח את זה על עוד דברים בחיים שאינם מושלמים בעינינו וגורמים לנו כאב.
כי אין לי מספיק כסף, או את עבודת החלומות ואני לא תמיד שלווה ומאושרת, ולא מתלבשת הכי מדהים, ולא אוכלת רק בריא, ואין לי את כל החברים שהייתי רוצה, או דירה וכו' וכו'.
וזה בסדר ככה.

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית_אלמותית* » 10 יולי 2010, 17:45

אכן, זה כמו כדור שלג.
ואולי עדיף לשנות את הרעיון של היופי האמיתי.

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 10 יולי 2010, 00:46

את יכולה כבר להתנחם בזה שבמיטה לא מפריע לך... לי הכי מפריע במיטה

העניין הוא שלדעתי, דבר כזה לא יכול להפתר ע"י ניתוח.
מחר יהיו לך קמטים בצוואר - גם את זה תנתחי?
מחרתיים ורידים בולטים ברגליים, עוד ניתוח?
אח"כ הרמת פנים?
הרי אין לזה סוף. הגיל מתקדם ואיתו העור מתדלדל, ויש שינויים בפיזור השומן בגוף.

אם בזמן סקס מפריע לך המראה שלך, אני לא חושבת שזה יכול להפתר בניתוחים, רק דרך הראש.

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 10 יולי 2010, 00:38

אני מכירה כמה נשים שעשו ניתוחים ויש להן חזה מהמם, לא נראה מלאכותי ותקוע, ויש עדין מגע.
הדימוי העצמי שהשתפר גם מאפשר להן באמת להנות מהחזה החדש.

אבל.... לי זה לא מתאים. לפעמים אני מהרהרת לעצמי שיש פתרון למצבי, אבל מהר מאד מבטלת את ההרהור.

גם אני מייד מתנחמת כשאני שומעת כמה זה חרא הסיליקון, אבל למראית העין זה יכול להיות החזה המושלם...

מעניין מה כן יכול לעזור, חוץ מהאפשרות הלא רצויה של הניתוח...
את יכולה כבר להתנחם בזה שבמיטה לא מפריע לך... לי הכי מפריע במיטה

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 10 יולי 2010, 00:19

רק שתדעו ששתלים מלאכותיים אינם רגישים למגע. אז הוא זה נראה יפה, אבל ממש לא תורם להנאה במיטה

או! נחמות כאלה אני אוהבת.
יש לי ידידה שעשתה השתלת סיליקון (במקביל לזה שהחלה לבגוד בבעלה, נו שוין), היא אמרה לי שבשד אחד יש לה קצת דחיה של השתל, אז הוא מאוד קשה.
ובכלל, השדיים שלה נראים כל כך מלאכותיים, כל כך תלושים! כל כך לא קשורים לכל שאר הגוף. כי הרי הניתוח לא משנה את שאר הגוף. נהיה כזה חוסר תואם. נכון שהיא חתיכה, אבל בחייאת, רואים שזה לא שלה.
אני גם תמיד זוכרת מה קרה למג ראיין, אחרי כל הניתוחים הפרצוף שלה נהיה מפלצתי.
נחמות של עניים.

שדיים של תום הנקה

על ידי ליבי* » 09 יולי 2010, 15:01

מזל שזה לא מפריע לי בסקס. אני לא חושבת על זה בסקס

מזל. כי רק שתדעו ששתלים מלאכותיים אינם רגישים למגע. אז הוא זה נראה יפה, אבל ממש לא תורם להנאה במיטה (לא ההנאה של האשה, בכל אופן).

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית_אלמותית* » 09 יולי 2010, 13:53

טוב, סליחה....
רק העליתי את מחשבותיי...

שדיים של תום הנקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 09 יולי 2010, 09:15

_בעמידת שש. ככה הכי טוב להם.
את צוחקת עלי?... הם כמעט מגיעים לרצפה ככה!_
בעמידת שש על סולם? אפשר גם לאבק את הווילונות ככה.

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 09 יולי 2010, 00:16

כנראה שכן. כנראה שהציצים הגדולים והמלאים היו חלק מהדימוי העצמי שלי.

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 08 יולי 2010, 23:35

בעמידת שש. ככה הכי טוב להם.
את צוחקת עלי?... הם כמעט מגיעים לרצפה ככה!

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 08 יולי 2010, 22:29

_אצלי אפילו בתוך החזייה הם נראים עצובים ונבוכים..
נראים מנומנמים כאלה, תשושים המסכנים_

מדהים כמה זה מנחם השיתוף הזה!
גם אצלי. הם כאילו נחים, רובצים להם בתוך הפוש אפ. כאילו שאין להם עמוד שדרה. מה שבאמת אין להם.
מזל שזה לא מפריע לי בסקס. אני לא חושבת על זה בסקס. אבל מפריע לי כשאני ערומה בבית. יודעת שהם פשוט נפולים!

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 08 יולי 2010, 21:46

תסמכי עלי ששמתי להם כרית נוחה מאד מאד.
וגם שם הם נחים להם...

שדיים של תום הנקה

על ידי ניצן_אמ* » 08 יולי 2010, 21:45

<אפשר אולי לשים להם כרית נוחה? :-)>
<זה היה בטון חיבה>
<לציצים>

שדיים של תום הנקה

על ידי ניצן_אמ* » 08 יולי 2010, 21:45

_אצלי אפילו בתוך החזייה הם נראים עצובים ונבוכים..
נראים מנומנמים כאלה, תשושים המסכנים_
אז שינוחו.

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 08 יולי 2010, 21:30

את האמת, שאם בעלי לא היה מת על חזה ענק ומפואר, לא היה מפריע לי המצב שלהם היום,
אפילו הייתי מגלה אליהם חיבה עזה מהולה בחמלה.
מפריע לי רק בסקס

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 08 יולי 2010, 21:27

אצלי אפילו בתוך החזייה הם נראים עצובים ונבוכים..
נראים מנומנמים כאלה, תשושים המסכנים

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 08 יולי 2010, 21:25

כן, אין הרבה כוונים מהם הם נראים טוב :-(

שדיים של תום הנקה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 יולי 2010, 21:24

לא עדיף לשנות את נקודת המבט?
|Y| בהחלט. למשל אם נשכבים על הקרקע, פתאום רואים אותם אחרת לגמרי ;-)

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 08 יולי 2010, 21:18

נראה לי כדאי לשקול את אופציית הניתוח

חה חה... את לא באתר הנכון. אני לפחות, לא לוקחת אפילו אקמול. אז ניתוח?! בעיני זה הזוי.
לא עדיף לשנות את נקודת המבט?

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית_אלמותית* » 08 יולי 2010, 21:16

אמנם לא הנקתי ואין לי בעיה כזו, אבל אם זה ממש מפריע, נראה לי כדאי לשקול את אופציית הניתוח. זה ניתוח עם סיכויי הצלחה גדולים מאוד.
לגבי העלות - אני חושבת שהנושא פשוט חשוב לנשים מאוד.
לגבי אג'נדה פמיניסטית - לדעתי כדאי לשים את אג'נדת ה"מה יעשה לי טוב עכשיו" לפני מניפיסט פמיניסטי כזה או אחר.

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_שמתגעגעת_לציצי_המפואר_שהיה_לה* » 05 יולי 2010, 22:41

שנה וארבעה חודשים אחרי שנתיים הנקה, שהיא שלישית בסידרה...:-)
כשסיימתי להניק השלתי מעלי 20 קילו, ובכך חזרתי למשקל שלי מלפני 10 שנים, טרום שלושה הריונות.
כיום אני מרוצה מאוד מהגוף שלי, נהנית מהיכולת שלי לחזור למשקל שרציתי כל כך.
המחיר: שני ציצים קטנים (לא מפריע לי), כמושים (מאוד מפריע לי), מרוקנים ונראים שאובים ותלויים (מאוד מאוווד מפריע לי!).
אני עוסקת המון בספורט אירובי להנאתי, ועובדה שהם לא עושים סימנים של לחזור להיות תיפארת השלמות שהם היו.
וסליחה על השחצנות אבל זאת אמת. הם היו פשוט מושלמים בעיניי ובעיני כל מי שנחשף.
ולכן רציתי לדעת מה הפטנט חוץ ממילוי בסיליקון, מה שאין לי כל כוונה לעשות.
תודה על ההקשבה,
אשמח לעזרה ממשית.

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 05 יולי 2010, 21:49

כמה זמן את אחרי הנקה? מה המצב?
<אני זו נטולת הציצי, לא זו שחזרה לעצמה ויותר..>

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_שמתגעגעת_לציצי_המפואר_שהיה_לה* » 05 יולי 2010, 21:47

לקח להם את הזמן, לפחות שנה. אבל הם חזרו
אני חושבת שזה יהיה יותר ממצווה,
או משירות לחברותייך הנשים המניקות למרחקים ארוכים,
לספר איך בדיוק עשית את זה?<
תודה.

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 05 יולי 2010, 19:19

תודה רבה על ההתייחסות (למרות שאיננה מעודדת..)

@}

שדיים של תום הנקה

על ידי גברת_פלפלת* » 02 יולי 2010, 17:17

_אחרי תום ההנקה, היו השדיים מרוטים, הפטמות ללא רגישות.
כיום, שנתיים אחרי, הם יפים, מלאים, יותר גדולים משהיו לפני ההריונות, הפטמות חשות היטב ומתגרות בקלות.
הם לא נראים כמו "שקיות שוקו ריקות". הם נראים כמו רימונים. הכי יפים, בשלים.
אני מתעמלת, עושה פאולה, שוחה. לקח להם את הזמן, לפחות שנה. אבל הם חזרוblush_
מקסים!

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 02 יולי 2010, 14:36

אשה אחרת
נראה לי שאנחנו באותה הסירה...היסטוריה ציצית די דומה.
מה אומר - מחכה בכל אופן לנס משמים. אומרים שבגיל המעבר, 45-55 בערך, החזה מתמלא שוב מההורמונים.
אז יש למה לצפות...
תודה רבה על ההתייחסות (למרות שאיננה מעודדת..)
@}

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 02 יולי 2010, 09:13

_האם היה לך חזה גדול לפני ההנקות? לקחת גלולות לפני?
ירדת במשקל אחרי הלידות?
נראה לי שכל אלה גורמים שקשורים._

יתכן שזה קשור. אכן אני רזה - ממש כמו לפני הכל. ואולי אם הייתי משמינה זה היה עוזר, אבל אני לא חושבת שבצורה משמעותית. כי בד"כ כשאני משמינה קצת, זה הולך ישר לבטן.
וכן, זה נכון גם הדבר השני. היה לי חזה גדול למדי (לא ענק) לפני ההנקות. גדול יותר ממה שרציתי (אם רק היתי יודעת שהחזה ההוא היה רק פקדון לעשרים שנה! אולי היתי מבסוטה ממנו יותר. גם אז לא היתי מבסוטה!)
וכן, לקחתי הרבה שנים גלולות, עד ההריונות.
אז אולי זה בגלל הגלולות איכשהו? שהן ניפחו לי את החזה יותר מדי?
אבל גם בתמונות של האפריקאיות, הציצים של הזקנות יותר ארוכים ונפולים. לא יכול להיות רק בגלל הגלולות.

אגב, לא היה אפילו שינוי פצפון של התמלאות אחרי ההנקות?
לא, לא חושבת. לא משהו שהבחנתי בו.

שדיים של תום הנקה

על ידי רוני_של_4* » 02 יולי 2010, 08:39

מי יכולה לשתף במצבה לאחר נניח שנה-שנתיים אחרי הנקה אחרונה?
האמת שאני לא יכולה לשתף מנסיוני כי לא ממש חויתי שנה-שנתיים בלי הנקה :-P אני עם מס' 4 בן שנה ושלושה, ובשלב הזה הם בהחלט לא זקופים וחצופים כמו שהיו בשנות נעוריי... אני כן יודעת שרוב הנשים מדווחות על כך שהם חוזרים לעצמם אחרי שנה שנתיים (שלוש?), אבל לפעמים לא. אני אישית מלמדת את עצמי לאהוב את הגוף שאחרי ההריונות-לידות-הנקות - זה לא קל, יש הרבה חלקים רופסים ופחות יפים בהגדרות של פעם, מצולקים, שמנים... אני מנסה להתייחס אל הגוף שלי עכשיו בתור זה שעזר להביא לעולם ולהזין 4 תינוקות מדהימים, שהם כל עולמי, ולאהוב אותו כמו שהוא, במיוחד על כל מה שהוא סבל בשנים הללו. מגיע לו שיאהבו אותו, לא? ;-)

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 02 יולי 2010, 06:25

אישה אחרת
האם היה לך חזה גדול לפני ההנקות? לקחת גלולות לפני?
ירדת במשקל אחרי הלידות?
נראה לי שכל אלה גורמים שקשורים.
ומשום מה נראה לי שגורלי יהיה כגורלך. איזה דכאון...
אגב, לא היה אפילו שינוי פצפון של התמלאות אחרי ההנקות? אצלי הפטמות ממש שקועות
אם רק זה ישתנה, אשרי

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה_אחרת* » 02 יולי 2010, 00:03

לי לא חזר כלום, סורי! :-( שנתיים וחצי אחרי סיום ההנקה. גם אני מתעמלת.

הם ריקים. ומקומטים.

הם הרבה יותר נעימים למגע לי, כלומר נעים לי שנוגעים בהם (פעם הם היו רגישים מדי!), ובעלי דווקא מבסוט מהשינוי בהם, כי פתאום מותר לו לגעת.
אבל הם מכוערים למדי. אין מה לומר.
מצד שני, אם בעלי מבסוט וכל השאר רואים רק את החזית פוש אפ, מה זה כל כך נורא?...

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 01 יולי 2010, 22:13

תודה לוטם על המענה והזמן.
אני מניחה שלא ניתן לגזור מהחוויה הטובה שלך עלי, אבל אני נאחזת בזה ומקווה לטוב.
שוב תודות!!

שדיים של תום הנקה

על ידי מניקה* » 01 יולי 2010, 10:20

אוף... חייבים להתעמל?

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 01 יולי 2010, 08:15

הלואי אמן כן יהי רצון!!!
הפטמות שלי דווקא רגישות, אבל החזה נראה, כמו שציינו בדף אחר, כמו קונדום ריק...
האם גם שלך היו מרוקנים מאד אחרי ההנקה?
תודה על התגובה - חיכיתי בכליון עיניים למשהו...

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 30 יוני 2010, 09:32

מחזירה את הדף ל מה חדש.
כתבתי כאן לפני כמה שנים, הריתי וילדתי שוב. אני לא מניקה כבר 4 חודשים, אחרי הנקה רצופה של ארבעה ילדים במשך 9 שנים.
התסכול בשיאו, השד מרוקן, הפטמות שקועות, העור מקומט.
אני מתביישת....
מי יכולה לשתף במצבה לאחר נניח שנה-שנתיים אחרי הנקה אחרונה?
האם יש תקווה לשיפור כלשהו?

שדיים של תום הנקה

על ידי בריג'י_נומושי* » 17 פברואר 2010, 22:34

שקית צ'וקו/מילק שייק בננה-תאנה ושקית בירה {קרה} אהלן,מה שתבקשי...
את שלי הרווחתי בכבודואני מ'זה מתה עליהם מתוקים שלי

שדיים של תום הנקה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 20 אוקטובר 2008, 00:35

ניצן ניצ, מה יהיה איתך? (-:

שדיים של תום הנקה

על ידי ניצן_אמ* » 19 אוקטובר 2008, 23:31

אבל זה דווקא טוב, לא?
ככה אפשר יהיה לזרוק את הציצי לאחור עד למנשא הגב עם הילד הבא... :-P

שדיים של תום הנקה

על ידי ניצן_אמ* » 19 אוקטובר 2008, 23:31

כמובן שככל שהם גדלים ההנקה משתנה ונהיית יותר אלימה לציצי...
אמת צרופה :-D

שדיים של תום הנקה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 אוקטובר 2008, 22:49

אני חוששת שהסוד שלה (גם נגד קמטים) הוא לעלות לאט אך בעקביות במשקל.

נשמע מעניין, אבל בכל מקרה- מה זה הנקה של שלחושה חודשים? אני מניקה כבר 4 שנים ברצף ומתוכם שנה וחצי הנקתי שניים (!).
כמובן שככל שהם גדלים ההנקה משתנה ונהיית יותר אלימה לציצי...

שדיים של תום הנקה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 19 אוקטובר 2008, 22:01

דוקא לאמא שלי יש ציצי עומד! היא בת שישים עוד חודשיים. שלושה הריונות. שלוש הנקות של שלושה חודשים כ"א. אני חוששת שהסוד שלה (גם נגד קמטים) הוא לעלות לאט אך בעקביות במשקל. לפני ההריונות שקלה 47 וכיום היא בטח שוקלת 70+. כך שכל מה שהגיל מפיל היא ממלאת מבפנים ואז יש התרוממות.

שדיים של תום הנקה

על ידי בשמת_א* » 19 אוקטובר 2008, 19:51

אין בעיה שיישאר לך ציצי של לפני ילדים. כל מה שאת צריכה זה... לא לעשות ילדים!"
מה פתאום, הוא משתנה גם עם הגיל. בכל מקרה לא יישאר עומד.

שדיים של תום הנקה

על ידי ניצן_אמ* » 19 אוקטובר 2008, 18:56

עוד פרספקטיבה...
אם הייתי אומרת לך "אין בעיה שיישאר לך ציצי של לפני ילדים. כל מה שאת צריכה זה... לא לעשות ילדים!"
לוקחת או לא לוקחת? ;-)
ציצי מפונצ'ר (מושלם!) וילדים, או ציצי ז'ורנלים בלי ילדים?

שדיים של תום הנקה

על ידי טליה_אלמתן* » 19 אוקטובר 2008, 18:47

_לא נראה לי שיש דרך (שאינה כירורגית) להעיר "שדים" מרבצם...
בטח שיש! פשוט נכנסים להריון שוב!_

את מדברת עם מישהי שבשבע השנים האחרונות היתה או בהריון, או בהנקה, או בשתיהן - 4 ילדים (הגדול 6 ורבע, הקטנה רבע לשתיים) :-D
האמת - אולי באמת יש זמן בהריון שהציצי פחות חצילי. אבל בגדול - אין לי ספק שהמצב מדרדר מדחי אל בכי! כמובן, גם הגיל עושה את שלו, ובכל זאת, אין לי ספק שגם ההענקה עושה את שלה. (מוכנה לסייג בזה שאולי אצלי יותר מאחרות)

שדיים של תום הנקה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 19 אוקטובר 2008, 13:00

שני דברים:
  1. מי אמר שציצי עומד יותר יפה?? הכל בעיני המתבונן וככמות ה"דגמים" כך כמות הטעמים. יש משהו כל כך טבעי ויפה בציצי שופע ונופל. כמו אישה נאה שהקמטים כבר ניכרים על פניה..ובכל מקרה כדאי להפנים שהזיקנה בדרך של כולנו.
  1. איך זה באמת שיש כאלה מאמות אחרי מליון ילדים שיש להן ציצי ענק?? אצלן לא קורה התהליך של התכווצות השד? או שמא אלו נשים מאוד שמנות?

שדיים של תום הנקה

על ידי תמרוש_רוש » 19 אוקטובר 2008, 12:54

הציצי המפונצ'ר אחרי שנה שנתיים פשוט נהיה ציצי מאוד קטן. מאוד מאוד קטן
זה מעודד! אז אם זה יקרה לי, אני פשוט אחזור למה שהיה קודם? איזה נחמד.
(לא שעכשיו זה לא נחמד ;-))

שדיים של תום הנקה

על ידי מיכל_שץ* » 19 אוקטובר 2008, 12:44

מה שמעניין באתר עם התמונות הוא שגם נשים עם שדיים יפהפיים מספרות שהן הרגישו חסרות בטחון, שהשדיים שלהן לא יפים וכו'

שדיים של תום הנקה

על ידי מיכל_שץ* » 19 אוקטובר 2008, 12:35

ואחרי שאסיים להניק יהיו לי שקיות חלב מפונצ'רות
שוקו, אני מבקשת! (לקרוא בטון פולני)

אצל כמה ממכרותי ובנות משפחתי הציצי המפונצ'ר אחרי שנה שנתיים פשוט נהיה ציצי מאוד קטן. מאוד מאוד קטן, כמו של נערה מתבגרת. אחרי כמה חודשי/שנות באסה רובן חיות עם זה בשלום, לא צריך חזיה, הכל קל ונוח...
אחותי משתמשת בחזיות מרופדות, אבל זה אולי בגלל שהיא יוצאת לעבודה ורוצה להרגיש ייצוגית... (היא לא מניקה כבר 10 שנים).

שדיים של תום הנקה

על ידי רחל_ברמן* » 19 אוקטובר 2008, 12:26

ניצן, כל מילה {@
(טוב, חוץ מהציצים מהז'ורנלים. אף פעם לא היו לי כאלה, אם לא מחשיבים את אופנת הטום-בוי :-d )

שני קישורים שיכולים להיות מעניינים בהקשר -
הנה breast]אתר שאוסף תמונות של שדיים נורמליים gallery[/po].php מנשים מכל העולם ששולחות תמונות של עצמן. יש שם חלוקה לגלריות של לפני ואחרי הנקה. מאלף.

והנה "בקשה להשתתפות במחקר"www.port.ac.uk/breastsurvey שאוסף תמונות של שדיים כדי ליצור "אבטיפוסים" של שדיים אנושיים ולבחון עליהם תיאוריות שקשורות בקיום שדיים אצל בני אדם (אצל קופים אחרים אין שדיים שלא בזמן הנקה). זה מחקר שעורכת מישהי שאני מכירה, אז אני יכולה להבטיח אישית שמדובר במשהו לגיטימי ולא באיזה סוטה שאוסף ככה תמונות...
(אגב, רציתי גם ככה לכתוב על זה בבאופן. דף נפרד או ככר השוק?)

שדיים של תום הנקה

על ידי דלילה* » 19 אוקטובר 2008, 09:49

ניצן את מקסימה - דברייך ממש עודדו אותי! :-)

זה כל כך נכון :
ואחרי שאסיים להניק יהיו לי שקיות חלב מפונצ'רות מושלמות של אשה שהיניקה באהבה שנים ארוכות את כל ילדיה.

ועם זאת....אני מתגעגעת לציצים המושלמים של קודם...אולי עוד לא הפנמתי את זה שעברתי לשלב חדש בחיים שלי.

שדיים של תום הנקה

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוקטובר 2008, 08:57

_לא ייתכן שכאשר תסתיים תקופת ההנקה שלי יהיה לי חזה של בת שלושים ומשהו לפני הריון ראשון... פשוט לא ייתכן ולא נורמלי.
אני חושבת שיש משהו מחריד בזה שאנחנו בכלל מצפות לזה או רוצות את זה. זה שייך לדעתי לאספקטים המעוותים בחברה שלנו, לזה שאנחנו לא יכולות לחמוק מהחשיפה לדוגמניות קטינות בכל מקום._

נמאס לי לעשות תחרות עם הנשים בזורנלים שגרפיקאים מעצבים כדי שימכרו יותר מוצרים שאני בכלל לא צריכה.

מי מדבר על דוגמניות? מדובר כאן על פרידה מאיבר שליווה אותנו למעלה מעשרים שנה. לא הגיוני להתאבל עליו ולהתגעגע אליו?
אני ממילא לובשת חזיה עם ריפוד (לא מתכוונת להחליף את המלתחה שלי, זול יותר לקנות חזויות), הסקס ממילא בחושך והם לא ריקים לגמרי, אבל הם אומליים ומחכים להריון הבא שינפח אותם חזרה.

אני רוצה את הציצי המושלם שלי חזרה, לא את של בר רפאלי (לא תודה!).
ככה, בבוקר אחד לקום ולגלות שהשתילו לי שדיים שהופכות את כל הפרופורציות שלי לגרוטסקיות? מילא להוולד עם כאלה, אבל ככה פתאום, באמצע החיים, אחרי שנה ואין שינוי.....גם אני שוקלת ניתוח, אבל לא ב10 השנים הקרובות (שזה יופי, כי לפי העלויות שפורסמו אני צריכה קצת לחסוך :-P).

שדיים של תום הנקה

על ידי סמדר_נ* » 18 אוקטובר 2008, 21:41

לא נראה לי שיש דרך (שאינה כירורגית) להעיר "שדים" מרבצם...
בטח שיש! פשוט נכנסים להריון שוב!
אני מכירה את שלב "שקית השוקו", אבל אני בכלל לא בטוחה שרק ההנקה אחראית לו ולא שינויים שבאים עם הגיל.

שדיים של תום הנקה

על ידי חוחית* » 18 אוקטובר 2008, 17:02

חייבת לציין שאני זוכרת את אמא שלי כבעלת ציצים מפונצ'רים בעברה והיום, בשלהי גיל המעבר, יש לה אחלה ציצי!!
עוד לא אבדה תקוותנו.

שדיים של תום הנקה

על ידי טליה_אלמתן* » 18 אוקטובר 2008, 16:45

אני קוראת להם "חצילים"!
כן, הלוואי שהם היו שוב חמודים כמו פעם! אבל לא נראה לי שיש דרך (שאינה כירורגית) להעיר "שדים" מרבצם...

שדיים של תום הנקה

על ידי מירב_ב* » 18 אוקטובר 2008, 16:44

_ניצן, חבל שאי אפשר לגריין פסקה שלמה.
אולי נלך על האפשרות של שלט חוצות..._

שדיים של תום הנקה

על ידי ניצן_אמ* » 18 אוקטובר 2008, 16:28

:-D
וגם עוגיה, :-] תודה.

שדיים של תום הנקה

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 18 אוקטובר 2008, 16:20

כי אנחנו לא יודעות בכלל איך נראים שדיים מושלמים של אחת כזאת. הן לא מצטלמות למגזינים
לא למגזינים אבל כן לסרטים של הנשונל ג'אוגרפיק ביערות האמזונס.

שדיים של תום הנקה

על ידי ה_עוגיה* » 18 אוקטובר 2008, 16:12

ניצן, חבל שאי אפשר לגריין פסקה שלמה.
אולי נלך על האפשרות של שלט חוצות...

שדיים של תום הנקה

על ידי ניצן_אמ* » 18 אוקטובר 2008, 16:04

:-D
חברה שלי אמרה לי פעם (כשרק התחלתי להניק והשדיים עמדו עדיין יפה כמו מגדלי הנוי.. :-P) שמאז שהיא הפסיקה להניק השדיים נראים לה כמו שקיות חלב ריקות.
"ציצי מפונצ'ר" אינדיד.
אני מוכנה גם לשתף בכך שהיו לי שדיים מושלמים לפני ההריון (כמו בז'ורנלים. למעשה, לא ידעתי שיש כל מיני סוגים. חשבתי שככה נראים שדיים כי זה כל מה שראיתי)
אלא שאלה היו שדיים מושלמים של אשה שמעולם לא היתה אמא.
עכשיו אני מניקה כבר כמעט שנתיים וחצי, והשדיים משתנים כל שבועיים בערך :-D קמים ונופלים, מתמלאים ומתרוקנים. לפעמים הם נראים כמו שקיות ריקות.

אבל אני אשתף אותך באופן המחשבה שלי - אם היו לי שדיים מושלמים של אשה שאיננה אמא לפני ההנקה, מאד סביר שיש לי כרגע שדיים מושלמים של אמא. ואחרי שאסיים להניק יהיו לי שקיות חלב מפונצ'רות מושלמות של אשה שהיניקה באהבה שנים ארוכות את כל ילדיה.
כי אנחנו לא יודעות בכלל איך נראים שדיים מושלמים של אחת כזאת. הן לא מצטלמות למגזינים :-)
אז אם תרצי, אני אשלח לך תמונות בעוד עשר שנים ככה, להראות לך איך זה אמור להראות. :-D :-D

<נכתב בחיוך... אבל בהרבה אהבה. עצמית ולנשים מניקות בכלל~ |L|>

שדיים של תום הנקה

על ידי ש_י_ר_י* » 18 אוקטובר 2008, 10:53

אני עדיין מניקה די הרבה (בן שנה ו-8),
ודווקא הצד שהוא מעדיף נראה מפונצ'ר, בעוד שהשני עדיין בימים הטובים שלו...

שדיים של תום הנקה

על ידי דלילה* » 18 אוקטובר 2008, 08:21

טוב בנות - זאת רק אני או שכמפסיקים להניק הציצי נהיה מפונצ'ר??

אני מפסיקה בימים אלה להניק וכבר מתגעגעת לימי הציצי העומד...:-)

האם זה כך אצל כולן??

שדיים של תום הנקה

על ידי פלונית* » 20 יוני 2008, 18:34

תמיד חשבתי שהציצים שלי יפים ונחמדים.
הם לא מאוד גדולים,CAP C והפיטמות קטנות וורדרדות.
גם זה הפידבק שקיבלתי עליהם תמיד .אני מודה שאני בת מזל .לפחות בגיזרה הזו.

לאחר ההנקה הראשונה שנמשכה שנה ,הם די חזרו לעצמם.
ההנקה השניה ,שנמשכה מעל שנתיים וגם היתה הרבה יותר מאסיבית וגם הסתימה כי אני כבר רציתי שתסתיים , השדים נראו לי כמו שתי שקיות מרוקנות.
בזמן שאני מניקה אני לא סובלת מיזמוזי שדים.

לאט לאט אני חוזרת לעצמי .

אני ממש מבקשת שימזמז לי את השדיים אם אני מאוד מגורה מינית.

אני חושבת שההרגשה הזו שאני חוזרת לעצמי ומקבלת את החיים שלי לעצמי ולא כל הזמן סביב הנתינה וההתעסקות עם תינוקת ,תורמת לזה.

לי זה נראה די סביר שאישה בת 30 תאבד מהזקירות המאפינת את גיל 16.זה נראה לי טבעי . כמו שערות לבנות (לבני שני המינים)וקרחת אצל הגברים.
ברור שאפשר 'לטפל' בזה ,אבל למה ?
למה לא לתת לעצמנו הרגשה שזה נורמלי .
אני בעד שכל תו בגוף שלי יראה בדיוק איך הרווחתי אותו ביושר.
נמאס לי לעשות תחרות עם הנשים בזורנלים שגרפיקאים מעצבים כדי שימכרו יותר מוצרים שאני בכלל לא צריכה.

שדיים של תום הנקה

על ידי אמא* » 20 יוני 2008, 15:01

בעצם יש עוד נחמה קטנה.

במשך כל חיי הציצים שלי היו נורא רגישים, כמעט אי אפשר היה לגעת בהם. עכשיו אפשר למזמז חופשי. אפילו הבעל שלי ציין את זה כשינוי לטובה...

רך ונעים, אוי איזה בעסה...

שדיים של תום הנקה

על ידי אמא* » 20 יוני 2008, 14:57

גם לי לא נשאר כלום, ממש כלום. ריק ואין שם כלום. היה לי פעם ציצי קצת גדול מדי לטעמי, ודי חלמתי על הקטנת חזה, אבל מה שעכשיו יש לי זה פשוט לעג לרש. קטן, ריק ונפול. אה, וגם מקומט (ואני רק בת 32)! זה מקומט בטירוף. די מבייש. עם חזית פוש אפ זה נראה טוב, נחמה קטנה.

חשבתי לעצמי, שאם היתי יודעת שקיבלתי את הציצי שלי רק ל - 20 שנה, היתי מתיחסת אליהם טוב יותר... יותר באהבה... מעריכים משהו רק אחרי שהוא נעלם (-:

שדיים של תום הנקה

על ידי גברת_פלפלת* » 12 נובמבר 2007, 18:33

מעניין מה נשות השבטים חושבות על הציצי שלהן.

אני זוכרת סרט דוקומנטרי ישראלי של כמה חבר'ה שיצאו לטייל איפשהו (ראיתי את זה ממש מזמן..)והגיעו לאיזה שבט נידח . הייתה שם בחורה ישראלית עם ציצים גדולים מאוד, ואיך שהנשים ראו אותה הן עטו עליה עם התינוקות שלהם בבקשה שתניק אותם... אפילו אותן זה הרשים!!

שדיים של תום הנקה

על ידי גברת_פלפלת* » 12 נובמבר 2007, 12:21

ומה איכפת לי מהגברים השעירים, זה בכלל לא בקטע של הגברים... זה בקטע שפתאום אני מאבדת את מקור גאוותי (ללכת בלי חזיה ולהרגיש עם!)

שדיים של תום הנקה

על ידי גברת_פלפלת* » 12 נובמבר 2007, 12:19

אני ממש מבינה אותך, אני כל כך מבואסת מאיך שהציצים שלי נראים עכשיו (בשבוע 37 להריון ראשון..) פתאום הם גדלו וקצת נפלו, והוורידים האלה.. ועוד לא הנקתי!! היו לי את הציצים הכי יפים בעולם, בחיי! כאילו קראו תגר על כוח הכבידה. ( אני צריכה לכתוב שיר הלל לזכרם.. )-: )

שדיים של תום הנקה

על ידי אשה* » 12 נובמבר 2007, 11:49

ברור שזה שונה אצל כל אשה
ולגבי מי שכתבה כאן על הגברים והקרחות.......
כפי שכתבתי למעלה, יש הרבה שינויים בגוף ובנפש .השינוי הספציפי הזה יותר קשה לי לקבל.

שדיים של תום הנקה

על ידי גברת_פלפלת* » 12 נובמבר 2007, 11:27

בדיוק לפני שבוע דיברתי עם קרובת משפחה על העניין. היא בשנות השלושים המאוחרות, 3 הריונות, 0 הנקות. היא אומרת שהיו לה ציצים כאלה יפים שכולם היו בטוחים שזה סיליקון. והם צנחו לה. אז אולי זה בכלל קשור לגוף של כל אשה ואשה?

שדיים של תום הנקה

על ידי מרוקנת* » 12 נובמבר 2007, 10:20

אני מאד מזדהה עם תרה ועם נגה.

אין לי בעיה נפילת השדיים, אלא עם ההתרוקנות שלהם. מי שיש לה שדיים, לא יודעת מה התחושה של אשה שהיו לה שדיים ואין לה, פשוט אין לה שדיים. אני לובשת חזייה מרופדת, אבל בזמן ההתעלסות, זה נראה לי קצת מגוחך. (כלומר, לפעמים זה נחמד, אבל לא באופן קבוע.)

הנקתי שני ילדים במשך ארבע שנים, ואני לא מניקה כבר למעלה משנה. ברור לי שזו תוצאה של ההנקה. זו תוצאה של מילוי וריקון השדיים שוב ושוב. כמו בלון שמנפחים ומרוקנים שוב ושוב. אני לא מאמינה שלהריון ולגיל יש השפעה מרחיקת לכת שכזו. וחוץ מזה, אני עוד לא בת 30, וריקון השד הופיע מייד לאחר תום ההנקה של הגדול.

התמודדות לא פשוטה.

שדיים של תום הנקה

על ידי ...* » 04 נובמבר 2007, 14:33

_לא יותר פשוט לעבוד על המבוכה, מאשר לעבור ניתוח?
זה ממש לא אחד לאחד. הם לא מחליפים אחד את השני._

קבלה עצמית. אין משהו אחר.
|Y|

ומוסיפה:
כשיש קבלה ואהבה עצמית, ודימוי גוף גבוה (ולא חשוב כמה הציצי נמוך) - הניתוח הופך למיותר.

שדיים של תום הנקה

על ידי אהבה_טהורה* » 04 נובמבר 2007, 12:06

כנראה הרעיון שההריון פוגם בשד הוא פרסום של " המשרד לפיקוח על הילודה" (-:

ומה עם הגברים? הקרחות? הכרס? השערות באף? ובכתפיים? חריץ התח....המבצבץ
מהמכנסיים? והתפקוד המיני המוטל בספק שהם ילקו בו בעתיד (-: ?
אז מה בנות? מה נעשה איתם? נשלח אותם להשתלת שיער? שאיבת שומן? הסרת שיער? ויאגרה? נעיף אותם מהבית? נסתכל על אחרים?נקח ממאהב?
יאללה, מה קרה? אני מתכוונת לאהוב את שלי גם אם כל הדברים המבאסים האלה יקרו לו, ואני מצפה ממנו לאותו הדבר,כי אם נמשכנו אחד לשני בעיקר בגלל המראה, איזה עתיד יש לנו בכלל? ראיתן איך הגברים של ארצנו נראים לאחר תקופת הזהר?

איזה מסר אנחנו שולחות לגברים שלנו כשאנחנו מנתחות את החזה? מסר שאומר: אני צריכה להראות ככה ולא משנה בת כמה אני ומה עברתי ואני מצפה גם ממך מתוק שלי שתעמוד בקריטריונים. זה מלחיץ.
אני הייתי מתבאסת אם חס וחלילה בעלי היה מקריח ועושה השתלת שיער, או שאיבת שומן, או ניתוח אף.

קבלה עצמית. אין משהו אחר.

שדיים של תום הנקה

על ידי תרה* » 04 נובמבר 2007, 08:27

יש לי קצת ספקות לגבי המאמר הזה, ובכלל לגבי הטענה שאין להנקה השפעה על ריקון השד.

הקושי שלי הוא לא מול הנפילה של החזה, זה תהליך שתחילתו בגיל ההתבגרות כשהשד מגיע לגודלו, ועד זיקנה.
הבעיה היא בריקון של השד, והתופעה נראית לי קשורה להנקות.

אני רואה הבדל משמעותי מאד בין חזה של אישה שמניקה לבין כזו שלא.

כמובן שזה בכלל לא היה ולא יהיה שיקול מבחינתי לגבי ההנקה (שלא לדבר על התפקיד של השד שמיועד בדיוק לזה ולא רק למטרות עינוג הגבר...).

שאלה נוספת שמטרידה אותי - בהנחה שלא אלד בשנים הקרובות, והחזה יחזור למיצוק מסויים (כמו שהובטח לי פה... ;-) ), ואכנס להריון נוסף -
אז מה? כל התהליך מחדש? ריקון, דכאון, מיצוק?...

שדיים של תום הנקה

על ידי בשמת_א* » 03 נובמבר 2007, 21:45

ובדיוק נחת אצלי במייל הקישור למאמר הזה
שמסכם מחקר שמצא שהגורמים המשפיעים על נפילת החזה הם הריונות (כל הריון פוגע יותר) ועישון, לא ההנקה.

שדיים של תום הנקה

על ידי תות_שדה* » 03 נובמבר 2007, 20:06

אפשר גם לעשות סקס עם חזיה או גופיה סקסית
ואפשר גם לעשות סקס בעמידת ידיים....

שדיים של תום הנקה

על ידי אמא_של_שפן* » 03 נובמבר 2007, 19:41

אני חסידת התאוריה שזו לא בהכרח ההנקה או ההריון ש"מפילות" את החזה, אלא פשוט השינויים - ממלא לריק וכו'. הפתרון שלי - חזיה טובה , ולהשקיע ולמצוא גם חזיית הנקה שנותנת תמיכה טובה. אם החזה מקבל תמיכה טובה כל הזמן , יש פחות סיכוי שהוא "יפול" גם בסיום תקופת ההנקה. אצלי לפחות זה פעל. זה לא שהציצים עומדים כמו בגיל 20, אבל לעומת זאת הם גם גדולים יותר בשתי מידות, אז אני לא מתלוננת (-: . אני יודעת שזה לא עוזר רטרואקטיבית. וגם אי אפשר לדעת מה יהיה אחרי הצאצא הבא, אז הכל תחת הסתייגות.
למרות שאין בעולם כמו המראה הסקסי של חזה מלא בחלב. זכורתני פעם שיצאתי להשתלמות של יום כששפן היה בן 8 או 9 חודשים, וברחתי לפני הסוף כי לא עמדתי בלחץ. אבל איזו תשומת לב מהציבור קיבלתי באוטובוס הביתה...

שדיים של תום הנקה

על ידי בשמת_א* » 02 נובמבר 2007, 12:58

אמר לה שאין בעיה לעשות ניתוח למלא את החזה למרות שיש בתוכניותיה לפחות עוד ילד אחד ועוד הנקה. לי זה נשמע מאוד מוזר, אבל מה אני מבינה?
רופא חסר אתיקה, ולא חסרים כאלה.
ניתוח כזה בהחלט עלול לפגוע בהנקה, ומי צריך את זה? חבל. שלא לדבר על לשלם הון תועפות, לעבור ניתוח מכאיב, רק בשביל שההריון יפיל את הכל שוב.

שדיים של תום הנקה

על ידי אינדי_אנית* » 02 נובמבר 2007, 09:50

אפשר גם לעשות סקס עם חזיה או גופיה סקסית ואז לא עסוקים בלחשוב איך החזה נראה..

שדיים של תום הנקה

על ידי נגה* » 02 נובמבר 2007, 07:42

אני בונה על התפתחויות טכנולוגיות מרחיקות לכת בעשר השנים הקרובות.

חזרה למעלה