ענת ג

שליחת תגובה

האושר אינו תלוי בדבר, רק בנכונות לאושר
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ענת ג

ענת ג

על ידי ענת_גביש* » 19 מאי 2019, 19:53

תודה |L| :-)

ענת ג

על ידי קור_את* » 15 מאי 2019, 05:00

נפלא!

ענת ג

על ידי עירית_לוי » 14 מאי 2019, 21:03

|L| |L| |L|

ענת ג

על ידי ענת_גביש* » 14 מאי 2019, 11:35

שמחה לספר שהספר שלי "שימי קצת כורכום" הצליח בפרוייקט מימון ההמונים ב"הדסטארט" ויוצא לאור.
בתיאור הספר, באתר של הדסטארט, כתבתי הומאג' לבאופן האהובה, (כל כך הרבה שנים לקח לי להבין שאת בת!)

"אני אימא לשלושה ילדים, כלבה ושני חתולים.
את הסיפורים התחלתי לכתוב בלילות ההנקה הארוכים, בחשכת החדר מול אורו המהבהב של מסך המחשב.
תחת שמות עט שונים, הקלדתי ימים חודשים ושנים ביד אחת, כשהשנייה אוחזת בגוף קטן מתוק ומגרגר חלב.
לא הייתי לבד. לילותיו של העולם רחשו אז ומלאו במיניקות לילה שהקלידו ביד אחת, והן היו חלק מרגש ומשמעותי מעולמי.
הסיפורים מבוססים כולם על אירועים אמיתים ומובאים בספר לאו דווקא בסדר בו נכתבו."

לרכישת הספר: https://headstart.co.il/project/51402?e ... 7aCJ79JpW0

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 28 אפריל 2019, 16:12

גם פה |L|

ענת ג

על ידי קור_את* » 28 אפריל 2019, 15:40

ואו! ברכות חמות.
איזה כיף לראות את השם שלך פה!!

ענת ג

על ידי עירית_לוי » 28 אפריל 2019, 11:02

התרגשות שיא |L| |L| |L|

ענת ג

על ידי ענת_גביש* » 28 אפריל 2019, 00:08

שלום לכולם, שמחה לספר על פרוייקט הוצאת ספרי "שימי קצת כורכום" באמצעות מימון המונים בהדסטארט.
בספר קטעים מראשית האימהות, ההנקה, המיטה המשותפת, הלבטים, העייפות, הקשיים והאהבה, והלאה לאן שהחיים לקחו.
אשמח לתמיכתכם בפרוייקט.
הסכום הנאסף הוא הסכום הנדרש להפקת הספר והוצאתו לאור.
בתודה רבה ובהתרגשות, מענת
קישור לפרוייקט: https://headstart.co.il/project/51402?edit=true

ענת ג

על ידי יעלי_לה » 03 ינואר 2015, 23:52

סליחה |L|

ענת ג

על ידי חוט_השני* » 19 פברואר 2014, 17:52

הי ענת, טסנו לפני כמה ימים לתקופה ארוכה והשארנו את האוגר הסיבירי למשמרת אצל הבני דודים (אלון הגליל) אם תרצו לאמץ אותו אנה כתבי לי מייל ואשדך ביניכם. Yoavshani בג׳ימייל{@

ענת ג

על ידי מיכל* » 23 ספטמבר 2013, 21:36

רק עכשיו ראיתי את השאלה שלך לגבי מכונת הכביסה
אני לא יודעת אם זה עוד רלוונטי אבל מכיוון שהשיטה שלנו עזרה (אינטרנטית) גם למישהי אחרת
אכתוב אותה בכל זאת

מה שהיה אצלנו פעם זה שהצינור, או הפילטר, היה נסתם,
והיינו מתקנים את זה על ידי נשיפה לצינור

תיאור מפורט: בשלב שהמכונה מלאה מים, מוציאים את הצינור של המים שהולך לביוב
אוחזים אותו , מסביבו, בכף היד כך שיוצרים מעין "טבעת" מסביב לקצה, ולתוך הטבעת הזו של היד נושפים בחוזקה
כך שאין מגע של הצינור עם הפה, וכל האויר ננשף פנימה
נושפים ממש חזק וצריך לשמוע גולו גולו של התערבלות המים, מן בועות כאלה,
אני לא זוכרת אם המים מתחילים לצאת מייד כשהסתימה נפתחת, או שצריך להפעיל שוב את שלב הוצאת המים מן המכונה ואז רואים (שומעים) שזה יוצא
אם זה לא עוזר מנסים עוד כמה פעמים
לנו לפעמים לקח 2-3-4 נשיפות חזקות כאלה עד שזה שחרר את זה
היינו עושים את זה פעם בחודש בערך.
אני לא זוכרת בדיוק כי בסוף המכונה הלכה עם קלקול רציני יותר.
בהצלחה

ענת ג

על ידי ציפורי* » 13 אוגוסט 2013, 16:58

יש בקיבוץ דפנה.

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 13 אוגוסט 2013, 15:27

תודה רבה! זה המחיר בחניונים שבדקתי. אבדוק . זה לא נורא בתוך אתר הקיאקים?

ענת ג

על ידי מוריה_הר* » 13 אוגוסט 2013, 14:36

אה, ולגבי הקמפינג- חניון ירוק ליד בית הלל עונה על ההגדרה, שקט יחסית קרוב למים וממש נעים... אך יקר!- 65 ש"ח לאדם ללילה ....

ענת ג

על ידי מוריה_הר* » 13 אוגוסט 2013, 14:29

ענת, חשבתם לבוא לקתידא? יש פה צימרים זולים ומגניבים, מטפלים בשפע ואני מבשלת אוכל טבעוני מפנק לבוקר או לערב או בכלל דברי איתי אם תרצי 054-5951654

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 09 אוגוסט 2013, 18:47

וחשבתי שפעם יפה היה תיאור שגור לחוויות ולא רק לחפצים
אוי, נכון מאוד!
אין לי ברירה אלא להעתיק את מה שתלוי לי על הקיר, שיר שחיברה בתי הגדולה כשהיתה בת ארבע בערך ולמזלי הגדול שמרתי אותו:

קמתי בבוקר היה לי יפה
ירדתי למטה במדרגות
אז אמא ביקשה שאעלה כדי להתלבש
אז ירדתי אחרי שהתלבשתי
ושטפתי גם פנים
אחר כך אני עשיתי מין עבודה
עבודה כזאת יפה
שלא היתה אי פעם במקום שלנו
והנה עכשיו אתם שומעים אותי
שרה על זה,
על זה השיר הזה,
על העבודה עכשיו אני שרה


(ככה היה החינוך הביתי בבית שלנו. ילדים עושים דברים ואמא כותבת כל תנועה שלם בהיסטריה לא להשמיט אף מילה.)

ענת ג

על ידי ציפורי* » 09 אוגוסט 2013, 17:39

חמוד שאתן חושבות שזה "יפה" . אני מרגישה כמו בשיחת ילדות -חברות-חמודות
מזכיר לי שלא מזמן שאלתי אשה שגילה קרוב לשישים איך היה באיטליה והיא ענתה- היה יפה מאוד.
וחשבתי שפעם יפה היה תיאור שגור לחוויות ולא רק לחפצים (יש את זה בספרים ישנים), ושזה הרבה יותר מוצא חן בעיני, לחופשה למשל, מאשר "כיף".
אחד השירים האהובים עלי (בזכות ציפורי
באמת? מרגש אותי..

ענת ג

על ידי אמא_של_טוסיק_דבש* » 09 אוגוסט 2013, 10:20

גמני חושבת שיפה באופן חמוד. :-)
האמת שעוד לפני שצפיתי בקישור על תבנית החינוך המוזהב, כבר קצת מקנאה.

ענת ג

על ידי קיומי* » 09 אוגוסט 2013, 09:20

שולחת באהבה תזכורת לכל מי שכמוני יש לו זיכרון קצר ומלאכה מרובה: את השיר "הכל משתנה" מאת מרסדס סוסה

אחד השירים האהובים עלי (בזכות ציפורי |L|)
מאוד מתאים ושייך :-)

ענת ג

על ידי יעל_צ* » 08 אוגוסט 2013, 23:57

@}

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 08 אוגוסט 2013, 23:43

חמוד שאתן חושבות שזה "יפה" . אני מרגישה כמו בשיחת ילדות -חברות-חמודות {@ תודה (-:
הרגשתי צורך לעדכן ולספר על השינויים ועל המזל שהיה לנו. זו הזדמנות להגיד תודה.

ענת ג

על ידי ציפורי* » 08 אוגוסט 2013, 21:59

גם בעיני יפה מאוד הפתיח.
וגם מה שכתבת על העייפות בהקשר של סידור הבית. אני מרגישה שזה יעזור לי מאוד.

ענת ג

על ידי מצ'רה* » 08 אוגוסט 2013, 13:30

:-]
(())

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 08 אוגוסט 2013, 12:14

(-:
יפה הפתיח. לא זוכרת מה היה שם קודם, אבל מה שיש - יפה.

ענת ג

על ידי מיכל_בז* » 08 אוגוסט 2013, 06:48

סבבה. הכול טוב :)

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 07 אוגוסט 2013, 23:34

הכנסתי שינויים בפתיח של הדף שלי. מוזמנים {@

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 07 אוגוסט 2013, 23:05

אה! על הסדנאות של בשמת? כן, לגמרי.
(תודה. ברוכה השווה לבאופן (-: )

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 07 אוגוסט 2013, 23:03

איפה? לא זוכרת.

ענת ג

על ידי יעל_צ* » 07 אוגוסט 2013, 19:30

ענת, כל כך נכון מה שכתבת על העייפות הסמויה הזאת שמכשילה אותנו... וכרגיל ניסחת את זה הכי טוב.

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 07 אוגוסט 2013, 19:24

מיכל אל תצטערי, בסך הכל הבאת עוד פרסומת למקום שענת המליצה עליו .
עכשיו כל כך מתחשק לי לנסוע לשם,
אף על פי שהצימרים המתוכננים בעתידי הקרוב הם קמפינג במונפור ללא מקלחת או שירותים S-: וקמפינג בפארק הירדן, שגם התנאים בו מבחינת מקלחות ושירותים הם בבחינת סיוט בשבילי....

ענת ג

על ידי מיכל_בז* » 07 אוגוסט 2013, 16:51

היי ענת, תיקנתי ולקחתי את דבריי בחזרה ועכשיו אני מרגישה נמהרת ואשמה מאוד!
בקיצור, סליחה.

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 16 יולי 2013, 13:29

וואו, איך ריגשת אותי (ותודה גם ל-בעדינות בעדינות)ואל הבוקר על רגל אחת (שניה לפני פגישה) וראיתי מייל ממך אבל עדיין לא הגעתי לקרוא כי טיפלתי רק בדברים הכי דחופים (אירגון סדנה בטבעון בשישי וסדנה בהררית בשבת (-: ענת, לתשומת לבך (-: ), ועכשיו אני מבינה שזה מה שכתבת לי גם במייל.

אולי אני אזכיר שבמיילים שלי אני גם "מנדנדת" (בעדינות, בעדינות (-: ) על החשיבות של השינה. כמה היא קריטית לתיפקוד שלנו {@

ודרך אגב, לקח לך פחות משנה. לתשומת לבך. התחלת מאוקטובר האחרון בערך (-:

הנה, זאת הסיבה שאני כל כך אוהבת להעביר את הסדנאות שלי ולכתוב את המיילים: לשמוע סיפור כזה, לדעת שהצלחתי לתרום פה משהו, לעזור למישהי לשפר את החיים (וכל אחת היא עולם ומלואו), זה הכי משמח אותי בעולם.

איזה יופי. איזה יופי. ואיך את כותבת את זה כל כך יפה, עם תובנות תורמות, ומפיצה עוד אור בעולם {@

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 16 יולי 2013, 00:46

אני מבקשת לשתף בהשפעת התהליך שהתחלתי עם בשמת לפני שנה בערך, בסדנאות סדר ואירגון בבית ובחיים.
בהתחלה, כשנחשפתי למה שבשמת מציעה, נלחצתי. חשבתי שזה גדול עלי.
ואז, זה התקרב אלי הביתה, התנסיתי, וחוויתי תחושה של התאהבות.
אחר כך נכנסתי לקצב קיצוני, אולי אפילו אובססיבי, ואז, אחרי ההיי, הגיע דאון, ונכנסתי שוב ליאוש, כי הכל חזר לקדמותו.

ואז...לא ברור לי איך, בעיקר באמצעות המיילים, גם הכלליים, וגם האישיים,
הלך והתייצב לו משהו בגישה שלי אל הבית.
שני דברים בבית, הכיור במטבח, והשירותים, הפסיקו להיות "יצורים עם חיים משלהם" שחיים איתי כאן.
בהדרגה, קיבלתי שליטה על הניהול שלהם. הם כבר לא מפחידים אותי.
יש לזה השפעה על כל הבית.
גם אם מתלכלך ויוצא משליטה, אני כבר לא פוחדת מהם, ויודעת שיכולה בתיק-תק לחזור לשגרה של כיור מטבח נקי ושירותים נקיים.
זו הקלה גדולה מאוד בחיים שלי ובחיי הבית.

שם הדברים התייצבו.
אני כותבת, כי לאחרונה הגיעה אלי הבנה שאני רוצה לשתף עם כולם:
באמצעות הסרת נקודות "מפחידות" בניהול הבית, התפנה מרחב להבין מאיפה עולה הפאניקה של ניהול הסדר והניקיון בבית. (אני עדיין מאותגרת קשה, זה לא עבר, זה רק מנוהל קצת יותר טוב.)
הבנתי שאצלי - (מן הסתם אצל אחרות הסיבות שונות ומגוונות) - הבעיה היא עייפות לא מובחנת.
כשאני עייפה בלי להבין שאני צריכה שעת שינה ושקט, המחשבות מתערפלות, נכנסים לחץ וחרדה, וטישטוש מחשבה. חדר מבולגן נראה מאיים. חפצים מפוזרים על הרצפה נראים מאיימים.
בעייפות, יש לי תחושה של אובדן שליטה, אובדן קשב וריכוז, בילבול, הצפת רגשות כמו כעס, קורבנות, חרדה, אין אונים.

גיליתי שלפעמים קל לי לסדר ולפעמים קשה. וניסיתי להבין מתי קשה, ואלה היו הזמנים של עייפות שגרמה למחשבה לא בהירה ולא רצופה.

היום, כשמטפסת עלי בהלה ממצב הבית, אני מבינה שאני צריכה ללכת לישון שעה.
עכשיו אני כבר לא מחכה להבנה אלא מקדימה אותה, שמה כל יום שעון מעורר באמצע היום- והולכת לישון לחצי שעה ואם מתאפשר אז לשעה.
עבורי זה עושה שינוי רגשי ופיזי גדול מאוד בתיפקוד בבית ועם הילדים.

הגעתי להבנה הזאת באמצעות התהליך הממושך שאני עוברת עם סדנאות סדר ואירגון, ואני מרגישה שזו תובנה חשובה.
אולי אצל אחרות זה רעב? או צורך במגע? או חום או קור?
אני מרגישה שהפרעת האירגון לא נוכחת כל הזמן באותה העוצמה.
ושווה לנסות לזהות כל אחת לעצמה, מה מגביר אותה ומתי היא מתפרצת.

ברגשי תודה, ובאמונה גדולה בתהליך שמעבירה בשמת, ובאמונה גדולה בכוח של כל אחת למצוא את דרכה המיוחדת לה. ענת

ענת ג

על ידי טליה_אלמתן* » 18 אפריל 2013, 07:52

מערכת השמש - יש סרטונים בבריינפופ, אבל רובם (בנושא הזה) סגורים למנויים.
האתר מאוד מוצלח ומומלץ - היה לנו מנוי שנה או שנתיים (כרגע מיצינו).
הפניה לסרטונים חינם שבאתר:

http://www.brainpop.co.il/[po]free movies[/po]/

ענת ג

על ידי ענבל_מזכרון_יעקב* » 17 אפריל 2013, 09:20

לגבי שלט, יש חברה בשם צמח זם שעוסקת באלקטרוניקה ומספקת לחנויות חלקים מגוונים, כולל שלטים.

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 16 אפריל 2013, 22:30

תודה צוויליך!

ענת ג

על ידי צוויליך* » 16 אפריל 2013, 21:09

הי,
ניתן לקנות שלט אוניברסלי, יעני שניתן להתאמה לכל מכשיר.

יש שלטים של MAG כאלה ויש שספציפי לDVD

אם את ממש לא בטוחה תגיעי עם המכשיר לחנות טובה, שתצאי בידיעה שזה ממש עובד.
אולי גם יצליחו לסדר את השלט המקולקל??!

צוויל

ענת ג

על ידי מים_חיים* » 07 מרץ 2013, 18:44

שלום- אשמח לקבל שם וטלפון של הנגר הצפוני. תודה!

ענת ג

על ידי אלה_חורי* » 03 מרץ 2013, 20:04

רק עכשיו ראיתי את הפניה בקשר לציור
בגלל זה בקשתי לפנות במייל כי עד שאני מגיעה לפה:)
כרגע בתהליך עם מישהי, תודה

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 02 פברואר 2013, 11:15

באתי לחפש את המודעה על הכלב כדי לראות את הטלפון מול העיניים, והנה מצאתי המלצה חמה (-: אז באתי להגיד תודה. נראה לי שאני צריכה "לגזור ולשמור" את כל הדברים המקסימים שכותבים לי {@ איזה כיף (-:

ענת ג

על ידי אורלי_נ* » 26 מאי 2012, 00:01

נכנסתי עכשיו לדף בית שלי אחרי שלא ביקרתי המון זמן.
תודה על התמיכה בנושא ההנקה.
לשמחתי הרבה, הבמבי בן 4 חודשים בעוד מספר ימים וההנקה זורמת נפלא... :-)
בעלי עשה מעשה חכם:
ביום שילדתי הוא שלח את הגדולים לאמא שלו לשלושה ימים, וטיפל בי ובבית והיה כאן שקט ונעים....:-)
הייתי כל הזמן הזה עם התינוק במיטה, הנקתי, אכלתי,היתה אצלי יועצת הנקה ולמדתי.
אחרי שלושה ימים כאלו הגיע החלב... ברוך השם, הוא עדיין כאן :-)
שבת שלום

ענת ג

על ידי אני_צ'ה* » 02 אפריל 2012, 20:11

הי ענת
אולי את מבקרת כאן בדפבית שלך..........
האם את מטפלת בשיאצו/מסאז'....? אם כן -
איך אוכל ליצור איתך קשר?
תודה (-:
אני ב- morfire בואללה נקודה קום

ענת ג

על ידי טרה_רוסה* » 27 נובמבר 2011, 12:11

תתקשרי אלי, ביררתי את מה שהבטחתי ויש לי תשובה מעניינת. לא מוצאת איפה רשמתי את הטלפון החדש

ענת ג

על ידי הרגע_שלפני* » 21 נובמבר 2011, 20:49

היי ענת תודה, אל תצטערי. אני כבר לא מעוניינת.

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 21 נובמבר 2011, 09:13

היי שולמית, זה נראה כמו טעות...בטוחה שהתכוונת אלי?

ענת ג

על ידי שולמית* » 20 נובמבר 2011, 12:06

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ענת שלום, אשמח להכירכם,הבנתי שיש לך בנים גדולים, לנו חמישה ילדים בגילאי 10,8,5,3.5,1.8
תוכלי לשלוח לי למייל את מספר הטלפון שלך?המייל שלי הוא:[email protected]

ענת ג

על ידי רסיסים_של_אור* » 15 נובמבר 2011, 23:33

אשה יקרה, מזמינה אותך באופן רשמי ומאד מצפֶה להצטרף אלינו בדף העדכני בלוג אני אמא גם לתאומים (())

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 31 אוקטובר 2011, 19:25

אה, קלטתי שערכת אותי. אז סליחה ותודה {@

ענת ג

על ידי לילה_טוב* » 28 אוקטובר 2011, 11:04

אה, זאת את :-). שלום |L|

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 28 אוקטובר 2011, 00:48

<אני צריכה לדבר איתך>
<תזכורת לעצמי, התראה מראש לך>
<מתישהו>

ענת ג

על ידי מיכל_צמות* » 27 אוקטובר 2011, 20:02

כתבתי לך בדף של הארי פוטר - העריכה שם עם השם שלך - טעות שלי. ההסבר שם.

ענת ג

על ידי אמא_ללי* » 24 אוקטובר 2011, 22:46

הגיע, תודה :-)

ענת ג

על ידי תמרול_ה* » 23 אוקטובר 2011, 10:37

תודה לך יקרה,
ותודה עמוקה על המייל ששלחת לי, לפני זמן...
אני מתנצלת שלא עניתי, מאד התרגשתי ממנו והיה לי קשה לענות...
ועד עכשיו עוד קשה לי לענות עליו..
הימים לא פשוטים, הרבה עצב ניגר.
הדברים האלה, היו של הורי, ואין לי מקום בשבילם,
זה חלק מאותו עולם שהיה ונוכחותו מורגשת באופן מכאיב בהיעדרו.
שוב חיבוק,
זוכרת את צליל קולך החם משיחת טלפון קצרצרה כשהיינו באיזורך ולא נפגשנו בסוף,
תמר

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 16 אוקטובר 2011, 23:21

:-D
:-D
:-D

ענת ג

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוקטובר 2011, 22:50

אז מה, עכשיו אני צריך להוציא את הגלוטן מהבצק?

ענת ג

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוקטובר 2011, 22:07

אז מה, עכשיו אני צריכה בתמורה לשנות את המרק הגדול ל-מ ?

ענת ג

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 אוקטובר 2011, 21:32

אז מה, עכשיו אני צריכה בתמורה לשנות את ה-צ לצוק?

ענת ג

על ידי ענת_ג* » 16 אוקטובר 2011, 17:06

(-:

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 16 אוקטובר 2011, 14:09

יו, כמה מוזר, ענת ג. איזה שינוי סדרי עולם (-:
תתחדשי! יפה לך לכבוד השנה החדשה!

ענת ג

על ידי עולם_ומלואו* » 16 אוקטובר 2011, 10:51

טוב מה זה, בלבל את האוייב? ענת ג?

ענת ג

על ידי יודפת* » 15 אוקטובר 2011, 20:45

ענת, סליחה, עכשיו קראתי לעומק. הבנתי פחות או יותר איך היא נראית, האם עדיין רלוונטי לחפש?

ענת ג

על ידי יודפת* » 15 אוקטובר 2011, 20:42

הי ענת, רק עכשיו ראיתי את ההודעה שכתבת לי על קוטן, האם מצאתם אותה? אם אני לא טועה רח' סלנט זה רח' מקביל לשוק. האם רלוונטי לעשות שם איזה סיבוב חיפוש? איזה סוג של כלבה היא? גבוהה/ נמוכה, שמנה/רזה, תכתבי לי קצת יותר, בהצלחה, יודפת.

ענת ג

על ידי מיכל_בז* » 14 אוקטובר 2011, 09:01

תודה רבה, ענת. הייתי צריכה את זה.

ענת ג

על ידי אמא_של_טוסיק_דבש* » 13 אוקטובר 2011, 10:35

תודה על מילותייך המחבקות.
בוגרת, בוגרת, אבל שמת לי פלסטר בלב, בדיוק במקום שכאב. (())

ענת ג

על ידי חגית_פ* » 12 אוקטובר 2011, 21:54

ענת, איזו הפתעה נעימה שאת כאן !!
(זה תכל'ס מה שרציתי להגיד לך. גם אני בשנים האחרונות מציצה פעם בחצי שנה ...)

ענת ג

על ידי עשב_השדה* » 05 אוקטובר 2011, 10:36

היי ענת
לצערי לא קבלתי כל מסר ממך במייל אולי תנסי שוב
[email protected]

ענת ג

על ידי שיבולת_שועל* » 05 אוקטובר 2011, 08:41

ענת,
אני מוסרת אופניים לגיל 6-9 בערך, אם את רוצה, אני במודיעין, יש הרבה פונים כי פרסמתי באגורה, אז הראשון שיגיע ייקח. מוזמנת להתקשר 054-6909079. נאוה

ענת ג

על ידי מיה_גל* » 04 אוקטובר 2011, 17:41

היי ענת,
יש לי אופני ילדים למסירה, אבל הם רבצו זמן רב ללא שימוש ואני מאמינה שיזדקקו לניקוי יסודי, שימון ואולי אפילו לטיפול כזה או אחר בצמיגים לפני שיהיו באמת שמישים.
אני (בינתיים) בכרכור
{@

ענת ג

על ידי פפריקה_הונגרית* » 03 אוקטובר 2011, 22:53

הי :)
מה בסוף עם הדיסק? :)
אם זה עדיין אקטואלי.. ?

ענת ג

על ידי תמרול_ה* » 02 אוקטובר 2011, 22:55

הי ענת,
האם קיבלת את המייל מיעל בסופו של דבר?

ענת ג

על ידי עדי_ל* » 02 אוקטובר 2011, 00:39

איזה יופי!
עכשיו אפשר לכתוב "שנה טובה" עם חיוך גדול... :-)

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 30 ספטמבר 2011, 10:22

_שמחה לשמוע שיש סוף טוב לסיפור עם הכלבה (+רעיון מצוין).
חשבתי עליכם וקיוויתי לטוב..._
הוציאה לי את המלים מהפה (-:

ענת ג

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 30 ספטמבר 2011, 08:46

שמחה לשמוע שיש סוף טוב לסיפור עם הכלבה (+רעיון מצוין).
חשבתי עליכם וקיוויתי לטוב...

ענת ג

על ידי לי_אורה* » 30 ספטמבר 2011, 08:42

בורשט זה משקה עשוי מסלק וביצים

שהמסקנה מהדיון היא שיש 5000 מתכונים לחמיצה

הבורשט המשפחתי שלנו כולל: סלק, מים, שום ותערובת מדויקת של: לימון, סוכר, מלח ופלפל שחור. זה חייב להיות מדויק: לא חמוץ מדי, לא מתוק מדי, לא מלוח מדי ולא מפולפל מדי. אבל גם לא פחות מדי. הכל בהרמוניה ובתואם מושלם :-) כלומר, סלק+טעמים שונים ומנוגדים ומשלימים. ספתה שלי הייתה שמה לפעמים גם תפוח אדמה, אבל המתכון ששרד לאורך השנים לא כולל תפו"א.

ענת ג

על ידי מה_עושות_האיילות* » 30 ספטמבר 2011, 08:32

ענת הי,
אם אני לא טועה, חיפשת לא מזמן עמוד תוים. מישהו ב"אגורה" מוסר כזה ברמת גן. השארתי לו מסר דרך האתר (יש לי עוד חברה מתענינת)..אם זה רלבנטי עדיין, סמני לי בדפבית ואעדכן אותך. שנה טובה!

ענת ג

על ידי עדי_ל* » 29 ספטמבר 2011, 20:22

adi135 בנטוויז'ן
אפיץ...
לדעתי כדאי לצור קשר בהקדם ולהתייעץ עם אלה לי לה שמס' הטל. שלה הוא 0504884667
היא מפתח תקוה, ומאוד פעילה ואמפתית בעינייני בע"ח.

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 29 ספטמבר 2011, 18:45

_קראתי שאיבדתם את כלבתכם
אין לי איך לעזור, רק שולחת עידודים ותקווה למצוא אותה במהרה_
{@

ענת ג

על ידי עדי_ל* » 29 ספטמבר 2011, 14:45

קראתי שאיבדתם את כלבתכם :-(
אין לי איך לעזור, רק שולחת עידודים ותקווה למצוא אותה במהרה , אני יודעת כמה זה מדאיג וקשה כשלא יודעים היכן היא ומה שלומה. שתשוב אליכם בהקדם,
ושנה טובה...

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 28 ספטמבר 2011, 15:34

האם זה שהוא מסרב לקנות הכשר בד"ץ זה לא מראה שהוא מסווג למגזרים
הקטע בסיפור לא היה הבד"צ אלא ענאן. האמונות העמוקות מובעות יותר בפרטים השוליים מאשר במה שהסיפור מתרכז בו (-:

אני חשבתי שחמיצה זה בורשט, לא?
כן, אבל נראה לי שהמסקנה מהדיון היא שיש 5000 מתכונים לחמיצה (-:

ענת ג

על ידי אהבת_עולם* » 28 ספטמבר 2011, 05:34

מצטרפת לשיחה המרתקתן, לא הייתי מודעת אליה עד עכשיו:

אני גם יכולה לראות במקביל סטים - סט אחד (נגיד, אף, צורת הלסת, צורת הפה) שדומה לאמא וסט אחר (החיוך, העיניים, הצבעים) שדומה לאבא.

בשמת, גם אני. לגמרי. מבינה בדיוק על מה את מדברת. (אולי זה קשור לרגישות של עקרבים? :-))

***********

_אבל נתקלת לא מעט בסירוב, הימנעות ממש, מלהכיר בהבדלים, מתוך נאורות לכאורה. מתוך אפנת כור ההיתוך.ואני אומרת: זה פאסה. זה לא עשה טוב אז, וזה לא דבר טוב היום.
[...] המגדר, ההגדרה, מאפשרים תוספת גוונים ולא החסרה שלהם._

ענת, מסכימה איתך לחלוטין.
בזמנו כשנפתח כאן הדף למה אין ערבים באתר, היו ששאלו 'ואם יש, מה זה משנה' ואני דווקא חשבתי שיהיה מאוד מעניין לגלות שחלק מאלו שאני קוראת או מתכתבת איתם הם ערבים. זה היה משנה את כל התמונה. היו שאמרו שזה גזעני, אבל לדעתי זה דווקא מאוד אנושי והגיוני להתעניין בזה, ולראות את הדברים מהזווית הזאת. ולא כאילו 'מה זה משנה, כולנו אותו הדבר'.

***********

_לא מזמן אבא שלי סיפר שהוא אמר להם שהוא לא יכול לקנות אצלם את הפיתות שהם מוכרים, כי הוא מסרב לקנות הכשר בד"צ. [...]
כשאת שומעת סיפור כזה, האם את מבינה איך אפשר שאין סיווגים של "מיגזרים"?_

בשמת, לא הבנתי איך המסקנה נובעת מהסיפור.
האם זה שהוא מסרב לקנות הכשר בד"ץ זה לא מראה שהוא מסווג למגזרים? מה בעצם הסיבה שהוא מסרב להכשר בד"ץ?

***********

בחמיצה יש עוד ירקות נוסף על הסלק. ולא כל כך הרבה מיץ לימון, אולי בכלל לא. יש כאלה ששמים בה סוכר רחמנא ליצלן. יותר מזה אני לא יודעת כי אני לא אוהבת...

אני חשבתי שחמיצה זה בורשט, לא?
אם כן, עד כמה שידוע לי בורשט זה משקה עשוי מסלק וביצים (החלבון, או החלמון?).

***********

כאילו, פתאום נהיה שהדף שלך זה המקום הכי מעניין בבאופן.

לגמרי.
(נכנסתי פשוט בגלל שראיתי איזה 5000 שינויים במה חדש... :-))

{@

ענת ג

על ידי שני_צו* » 26 ספטמבר 2011, 23:53

:-)
תודה רבה וד"ש חם לאליה ולבנות.
מתגעגעים מאוד והוגים בכם לפעמים.
למשל היום מיכאל סיפר לחברה חדשה על משחק דגים של אליה, שבטח אליה כבר לא זוכר בכלל :-)

ענת ג

על ידי עשב_השדה* » 26 ספטמבר 2011, 12:43

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

ענת לאפ צ'י י מעמד לתווים למסירה
מהככר......
שנה טובה

ענת ג

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 25 ספטמבר 2011, 20:27

גם אני גדלתי בבית שלא אוכלים בו בד"ץ מתוך עיקרון (והוריי דתיים...)

ענת ג

על ידי אמא_בבית* » 25 ספטמבר 2011, 17:44

כל הכבוד לאבא של בשמת!
גם אני רוצה לא לקנות בד"ץ מתוך עקרון אבל מה לעשות שהסופר הכי קרוב וזול מוכר כמעט רק בד"ץ? הלואי שזה היה יותר יקר אבל אצלינו זה הרבה יותר זול....

ענת ג

על ידי מתחדשת* » 25 ספטמבר 2011, 16:23

צצצ. לא ככה - האוכל הוא שום.
לא מתה על טעם של סלק
הוא שאמרתי. לא הייתי מאמינה עלייך.

ענת ג

על ידי בשמת_א* » 25 ספטמבר 2011, 14:23

את חייבת חייבת לטעום סלק בקליפתו מהתנור. כמו שעושים תפו"א בתנור. זה הסלק עם הטעם הכי מרוכז שיש. כלום לא בורח/נוזל
לא אני. לא מתה על טעם של סלק. למה את חושבת אני צריכה למסוך אותו במיץ לימון, שום או שמנת? (-:

מגדירה אותה לפי הכרוב והסלק (אבל תמיד יש עוד ירקות). בעקרון, חייב להיות בה בשר
הו הו. פה נדרש מיפוי איזורים קולינארי (-: לא סבתא שלי (מצד האבא) ולא אמא שלי, מעולם לא הכינו את החמיצה עם כרוב ומעולם לא היה בה בשר. קישואים, בצל, לא זוכרת מה, זה כן.

מאלה שהורסים את הסלק עם שום!
צצצ. לא ככה - האוכל הוא שום. לפעמים אני הורסת את השום עם סלק... קפיש? (-:

ענת ג

על ידי ולריה_י* » 25 ספטמבר 2011, 13:53

הי ענת, אני לא צריכה שמיכות לתינוק, תודה....
את פשוט יכולה לגשת ולראות- הן ברח' זבוטינסקי 4 כניסה שמאלית, אופניים די מכוערות, שחורות עם צהוב
אם הן עדיין שם ומתאים לך- פשוט קחי
שנה טובה!!

ענת ג

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 25 ספטמבר 2011, 12:11

הו, כמה נוסף כאן כשלא הייתי...
(רק בשביל לסגור את סיפור כביש שש- לא היה לי משהו חכם להגיד, באתי מלכתחילה לבדוק מה ענית לי. אני לא גרה קרוב אליו, כך שזו לא סוגייה יומיומית בשבילי.)

ולגבי הדברים המעניינים שקרו פה:
ענת- את כותבת כה יפה. בעיקר הניסוחים, אבל גם התוכן (למשל מה שציטטה קרוטונית).
בשמת- סיפורים נפלאים. מתי יוצא הספר?
מיכל- מסכימה איתך לגבי האוכל הפולני- מטבח פולני זה משהו! רק צריך להכיר., חוץ מזה שאני שונאת גפילטעפיש (או דג נע, או דגים בכלל. מעדיפה לתרום כליה בלי הרדמה מאשר להתקרב לדגים...).
ודבר נוסף בשבח המטבח הפולני (לפחות זה שאני גדלתי עליו- שלא כלל כבד או דגים או בורשט...) - הוא די קרוב לאוכל טבעי, כי לא משתמשים בתבלינים. אני גדלתי על ירקות בטעם של ירקות, למשל. רק כשגדלתי גיליתי שיש אנשים שמוסיפים מלח לכל דבר. (מצד שני- גם לא משתמשים בעשבי תיבול, שזה דווקא טבעי ואפילו טעים :-P).

ענת ג

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 ספטמבר 2011, 10:02

_תראי אוכל יהודי מזרח אירופאי. מה, הוא לא בדיוק כמו האנשים? חיוור, דשן, דאגני, מחמם את הלב, מאמץ אותך אל חזה עצום שדיים וחונק אותך באהבה קטלנית? האם תצפי למצוא במטבח מזרח אירופאי כזה פיסות דג נא שקופות מונחות, ישמור האל, על אורז יבש וקר ומצופות בסמרטוט ירוק שהוציאו מהים?!
לא, והסיבה שלא, היא כי זה לא מתאים לאנשים שם.
אני מתחילה לחשוב שדעה קדומה זה לא מילה גסה._
:-)

ענת ג

על ידי ורד_לב* » 25 ספטמבר 2011, 09:30

חמודה! ממש כיף לשמוע ממך, אחרי שנים....
טוב, אני כמעט בכלל לא פה.
את מוזמנת "לקשקש" [email protected] וגם אחותך כמובן.
שנה נפלאה {@

חזרה למעלה