עורכת עם ערכים

שליחת תגובה

גם בצד השני יושב בנאדם
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: עורכת עם ערכים

עורכת עם ערכים

על ידי פלונית_אלמונית* » 07 דצמבר 2011, 11:54

את נכנסת לעריכת כל הדף, מוחקת הכל ושומרת.

עורכת עם ערכים

על ידי מנטרה* » 07 דצמבר 2011, 10:38

שלום,
יש דף זמני שפתחתי, איך אני מוחקת אותו?
דף זמני בתי בד במרכז הארץ
אשמח לתשובה בדף הבית...
מנטרה דף בית אישי
תודה.

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 17 אוגוסט 2011, 20:21

מבטיחה לסתום לנצח בענייני דפים, איך למה וכמה.
אני אשמח אם תמשיכי לתת עצות
(למרות שכרגע אין לי אומץ לערוך, וגם לי בא קצת להיעלם....)

שתהיה מנוחה טובה

עורכת עם ערכים

על ידי יונת_שרון* » 17 אוגוסט 2011, 15:35

אוי. לא הייתי בימים האחרונים, ובקרובים גם לא אהיה הרבה, ובשבוע הבא חופשה. חבל לי, העריכות שלך תמיד היו ברגישות וקשב. מקווה שאחרי מנוחה תמצאי איך לעשות מה וכמה שמתאים לך.

עורכת עם ערכים

על ידי מיכל_בז* » 17 אוגוסט 2011, 09:53

(הגיע הזמן שאני אלמד לעשות את הדברים האלה לבד. )

עורכת עם ערכים

על ידי מיכל_בז* » 17 אוגוסט 2011, 09:52

בסדר גמור. אז אני אטפל בזה בערב.

עורכת עם ערכים

על ידי מיכל_בז* » 17 אוגוסט 2011, 09:38

ברור שלא נעלבתי.

אף אחד לא נראה לי מתאים. באמת. וחשבתי שאם זה דף עם תאריך פקיעה, זה בסדר גמור. נשטפתי כולי ברוחות משלהבות של מהפכה, את מבינה? :-)

אבל אם את יכולה לעזור לי בבקשה ולהעביר לדף שנראה לך הכי מתאים, אני ממש אשמח. אני חייבת ללכת, אז באמת, פשוט תעביר לאן שבא לך ותגידי לי, כך שאני אוכל לשנות את ההודעה בכיכר השוק.

תודה רבה {@

עורכת עם ערכים

על ידי אהבת_עולם* » 16 אוגוסט 2011, 01:03

_אני באמת חושבת שאת אישית סבבה לגמרי, את לא אלימה ולא נעליים... לא חושבת שאת התנסחת בשום מקום באלימות, ההיפך הוא הנכון!
היציאה של רבות מאיתנו (אדבר בשם עצמי אבל אני בטוחה שזה נכון לכולן!) היא בשום אופן לא נגדך אישית, אלא אך ורק נגד ההחלטה שהתקבלה בזמנו וההשלכות של ביצועה._

בדיוק !

כי הדיבור הדומיננטי כרגע הוא שהביצוע היה אלים, ואני הייתי המבצעת. אני לא רוצה להיות אלימה.

לא, הביצוע לא היה אלים. ניכר שהשתדלת להיות עדינה. אבל גם בטון הכי עדין שיכול להיות עדיין התוכן היה פוגע.
ועל התוכן לא את החלטת, אז אף אחד לא הטיל עלייך את האשמה.

בכל מקרה, אני שמחה לשמוע שאת לא פורשת מהאתר. נבהלתי.

עורכת עם ערכים

על ידי התייעצות* » 15 אוגוסט 2011, 23:04

יקרה, את זוכרת אותי?
קראתי רק עכשיו את כ---ל (כמעט) הדף ההוא המדובר, ואני ממש ממש בהלם ממה שעשו לך שם. לא כולן, ממש לא כולן, אבל חלק מהאמירות שם כל-כך לא הוגנות שנשארתי עם פה פעור.
את תמיד היית המופת שלי לעריכה רגישה. אני חושבת שאת תמיד עושה מעל ומעבר כדי להשאיר טעם טוב בפה. רואים מכל מילה עד כמה זה חשוב לך. מי שבכל זאת נשאר לה אח"כ טעם רע בפה - אני ממש מקווה שלא תיקחי על עצמך את האחריות לכך, כי זה ממש ממש לא הוגן להאשים אותך בזה.
אני שמחה בשבילך שאת פורקת את העול הכל-כך כבד הזה. אשמח בשביל האתר אם יום אחד גם תרצי להעמיס אותו בחזרה, אבל אם התוצאה היא שאת תיפגעי זה לא שווה את זה.
ושוב תודה על הדברים שכתבת לי אז.

עורכת עם ערכים

על ידי טול_טול* » 15 אוגוסט 2011, 20:57

כל כך חבל לי. רציתי לכתוב לך שאולי אחרי מנוחה תרצי לחזור, אבל זה מרגיש לי לא נכון. במיוחד עם המרגיעון שמדהים אותי כל פעם מחדש בדיוק שלו:
"תפקידך הוא לחיות את חייך, לא להיות בשביל אף אחד שום דבר, אלא פשוט לחיות את חייך."

אני עכשיו באוהל, לא נכנסתי לבאופן שבוע, חבל לי שלא הייתי לתמוך כשהיה צריך.
אני אחזור לערוך כשאחזור למחשב, עכשיו אני ברחוב.

עורכת עם ערכים

על ידי טלי_מא* » 15 אוגוסט 2011, 20:50

(())

עורכת עם ערכים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 15 אוגוסט 2011, 20:42

_את ממש לא אלימה בעיניי. ממש.
התוצאה של המהלכים שעליהם הוחלטו - היא (כמו שכתבתי שם) גסה מאוד. זה לגמרי לא קשור אליך באופן אישי. עשית את מה שהוחלט עליו באופן הכי עדין ומתחשב ואמפתי._
@}
וכל מה שהולכת אמרה, ועוד.
צר לי אם נפגעת ממשהו מדבריי.

עורכת עם ערכים

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 15 אוגוסט 2011, 20:17

נכנסת לפה כדי לאמר לך, ששום דבר ממה שאני אמרתי לא מופנה אלייך אישית. אני בכלל לא עוקבת אחרייך ולא ממש מכירה את ההתנהלות שלך באתר. זה שאת עורכת זה יופי, זה מקסים, זה חלק מן הקסם באתר הזה.
כשנכנסתי לראשונה לאתר הזה, נפעמתי מהנתינה שיש בו, מהרמה של הגולשים/ות, מהפתיחות שבו (למחיקות, לעריכות, להחלטות כאלה ואחרות).
ברבות הזמן פגשתי אמירות מאוד מאוד צורמות. לאט לאט זה שחק אותי והכניסות שלי לאתר התמעטו - לא בגלל ריבוי גולשים אלא בגלל גישה אליטיסטית.
לך אני מצדיעה על הנתינה, על התרומה, על הרצון הטוב.

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 15 אוגוסט 2011, 20:15

מצטרפת למיכל-
בבקשהההההההההה! אל תלכו! אל תלכו, אל תלכו, אל תלכו!
(וכמובן גם מכבדת את הבחירה שלכן)

תודה
{@

(הייתי כותבת יותר, אבל כרגיל, בשעות האלו, הריכוז שלי שואף לאפס... אולי מחר)

עורכת עם ערכים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 15 אוגוסט 2011, 19:23

מה שטוב לכל מיני ענתיות טוב גם בשבילי
:-D

עורכת עם ערכים

על ידי ציל_צול* » 15 אוגוסט 2011, 19:01

הכל הפיך... אל תלכי ככה, בחייאת
מקסימה. הכל בהחלט הפיך. לא מבטיחה לא לשוב יום אחד...
מה שטוב לכל מיני ענתיות טוב גם בשבילי :-)

עורכת עם ערכים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 15 אוגוסט 2011, 18:58

_את אחד הכוחות הכי חיוביים באתר והעבודה שעשית פה לאורך השנים היא לא פחות ממדהימה.
הדרך שלך תמיד היתה מנומסת ונעימה וקידמת פה את הרוח הדמוקרטית והלא כוחנית._
בדיוק! אבל אני מכבדת את החלטתך לא לערוך כרגע, זה נראה לי צעד שפוי ונראה לי שבמצב דומה הייתי עושה זאת גם.

בעתיד לא תראו את הניק ע ע ע במה חדש, אבל אני אמשיך לכתוב בניק השני שלי.
טוב, רובנו לא יודעות מהו הניק השני, אבל נסתפק בהבטחה שלך להישאר בסביבה :-)

_לא יכולה לשאת יותר את המריבות ואת הרוח הרעה שזה משרה על האתר.
סיימתי את חלקי כאן. היו שש שנים טובות ואני שמחה בהן._
הכל הפיך... אל תלכי ככה, בחייאת @}

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 15 אוגוסט 2011, 18:46

:-)
אני - מהעריכות.
כל עוד יש פה נשים נפלאות שאני אוהבת לקרוא, אני פה.
בעתיד לא תראו את הניק ע ע ע במה חדש, אבל אני אמשיך לכתוב בניק השני שלי.

עורכת עם ערכים

על ידי מיכל_בז* » 15 אוגוסט 2011, 18:44

רגע!

סדר שיהיה פה!

ע-ע-ע, את פורשת מהאתר או מהעריכות?
כי מהעריכות זה נורא, אבל מהאתר זה נורא ואיום.

וציל צול, אותה שאלה.

בבקשהההההההההה! אל תלכו! אל תלכו, אל תלכו, אל תלכו!

< לא בוחלת באמצעים דרמטיים כשהמצב דורש זאת>

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 15 אוגוסט 2011, 18:40

תודה.
נעים לפרוש ככה
:-)

עורכת עם ערכים

על ידי ציל_צול* » 15 אוגוסט 2011, 18:33

היי שלום ותודה על כל העריכות.
רק למען הסר ספק, ה"היי שלום" היה שלי כי אני סיימתי.
גם בהיעדרי אשמח מאוד מאוד לדעת שאת נשארת.
את אחד הכוחות הכי חיוביים באתר והעבודה שעשית פה לאורך השנים היא לא פחות ממדהימה.
הדרך שלך תמיד היתה מנומסת ונעימה וקידמת פה את הרוח הדמוקרטית והלא כוחנית.

עורכת עם ערכים

על ידי במבי_ק* » 15 אוגוסט 2011, 18:32

את ממש לא אלימה בעיניי. ממש.

התוצאה של המהלכים שעליהם הוחלטו - היא (כמו שכתבתי שם) גסה מאוד. זה לגמרי לא קשור אליך באופן אישי. עשית את מה שהוחלט עליו באופן הכי עדין ומתחשב ואמפתי. ברור שמכל ניסיון אפשר ללמוד ולהשתפר. אבל התגובות שם הן לגמרי לגופו של עניין. ההתנגדות היא לעניין.

אני חושבת שמתוך הכאוס, הטכני והרגשי - יכול דווקא לצמוח משהו טוב. אני חושבת (וגם את זה כתבתי לך כבר לפני שבוע, בלי קשר) שזה לא טוב לשאת קהילה על הכתפיים - לא בריא לקהילה ולא בריא לכתפיים.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 15 אוגוסט 2011, 18:15

תודה, אתן מתוקות.
אני כן לוקחת ללב. לא אתכן באופן אישי. בכלל. כי הדיבור הדומיננטי כרגע הוא שהביצוע היה אלים, ואני הייתי המבצעת. אני לא רוצה להיות אלימה.
בעיקר אני לוקחת ללב את חוסר התמיכה ממי שאת החלטותיהן הנחרצות ביצעתי. הרי קודם הדיבור הדומיננטי היה שצריך לגבות את מי שתבצע.
אבל ברור שזה לא קשור לאף אחת באופן אישי, הרי אף אחת לא אחראית לזה באופן אישי. זה לא כאילו היתה החלטה מתואמת להשאיר אותי לבד. זה פשוט קרה.
אני לוקחת ללב את המצב.

אני כנראה בנאדם טוטאלי.
כשאכפת לי איך האתר נראה, כנראה אכפת לי מדי.
אני כנראה צריכה להפסיק לגמרי להסתכל על איך שהאתר נראה, כדי לא להתערבב רגשית.
(ואני חשבתי שאני יודעת לעשות הפרדות כל כך טוב)

וחוץ מזה, לדעתי האתר זקוק לעריכה בממדים גדולים.
בעריכה כזאת יש סיכון לטעויות בממדים גדולים.
אני מבינה שזה גדול עלי.

אז לא יתאפשר לי לערוך יותר.

עורכת עם ערכים

על ידי במבי_ק* » 15 אוגוסט 2011, 17:50

כל מה שהולכת כתבה.

עורכת עם ערכים

על ידי ההולכת_בדרכים* » 15 אוגוסט 2011, 17:49

ע ע ע יקרה, אני כל כך מבינה את התחושה הרעה שנשארת איתה בעקבות הדינמיקה שנוצרה ותיארת אותה כאן .
אני באמת חושבת שאת אישית סבבה לגמרי, את לא אלימה ולא נעליים... לא חושבת שאת התנסחת בשום מקום באלימות, ההיפך הוא הנכון!
היציאה של רבות מאיתנו (אדבר בשם עצמי אבל אני בטוחה שזה נכון לכולן!) היא בשום אופן לא נגדך אישית, אלא אך ורק נגד ההחלטה שהתקבלה בזמנו וההשלכות של ביצועה.
אז בבקשה אל תקחי ללב, מותר לך להחזיק בדעתך, מותר לך לבצע הסכמות שהוסכמו, ומותר לך לצאת גם לחופש משחרר מכל זה אם הויכוח הפך למתיש מדי עבורך @}

עורכת עם ערכים

על ידי ציל_צול* » 15 אוגוסט 2011, 16:56

עורכת יקרה, צר לי מאוד על אכזבתך.
הפנו אותי לכאן דרך המייל הפרטי ובאתי לומר רק זאת -
לא יכולה לשאת יותר את המריבות ואת הרוח הרעה שזה משרה על האתר.
סיימתי את חלקי כאן. היו שש שנים טובות ואני שמחה בהן.

היי שלום ותודה על כל העריכות.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 15 אוגוסט 2011, 16:28

אני מאוכזבת.
איפה אתן, ציל צול, נועה ברוך, בשמת א, יונת שרון, עורכת קהילתית, אילה א?
הייתן חלק מהקונצנזוס.
דיברתן כל כך יפה על מבצע איחודים ומחיקות אינטנסיבי, מניעת פתיחת דפים אישיים חדשים וגיבוי מוחלט של העורכות זו בזו בביצוע.
בסוף נשארתי היחידה לבצע (מבצע עריכה קהילתי, לבד),
זכיתי לגיבוי מועט מאוד (שבתכלס לא שווה כלום),
עכשיו אומרים שמה שעשיתי זה אלימות,
ואף אחת מכן -- כמעט כולכן אושיות, עם קולות ששווים יותר (מה לעשות) -- לא פוצה פה.

החלטתי להפסיק לערוך באתר. לא כדי "להעניש" או להצטדק או כאקט של פאסיב-אגרסיב כמו שזה אולי יכול להיראות.
פשוט מי שעושה - טועה, ולי לא בא יותר לטעות על חשבון אנשים שנפגעים.
בטח לא כשאני טועה לבד.

אני לא מוחקת את הדף, כי אני חושבת שמי שרוצה לערוך יכולה למצוא פה הרבה סימני דרך.
היו שלום ותודה על הדפים
@}

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 13 אוגוסט 2011, 09:17

עעע יקרה,

חזרתי מחופשה אמיתית, הרחק מן המחשב (חיבור היה מאוד מאוד יקר ונוצל בצמצום לצרכי עבודה שפרנסה בצידה P-:)

צאי לחופש. מה שצריך לקרות יקרה.
מקסימום יהיה קצת מבולגן

|L|

עורכת עם ערכים

על ידי בשמת_א* » 11 אוגוסט 2011, 17:55

את מרגישה שזה מספיק? הייתי רוצה לחשוב שכן, אבל מרגיש לי שלא.
אוקיי, את חושבת שכדאי לעבות את המשפטים שהוספנו?
אני הרי ניסחתי כל מיני משפטים לאחרונה בדף מידע ירושלמי, בדף של אהבת, וכו'. אולי תרצי לקחת משם ולנסות להוסיף הרחבה? או הרחבה אחרת?
אני ממש לא יודעת.
חלק ממני חושב: כמה אפשר להכביר מלים בדף דרך ארץ? מה שצריך זה לשלוח לשם אבל להתייחס ספציפית לתקרית ספציפית ולהסביר שם ספציפית מה היה צריך לעשות. אף אחד (חוץ ממני ועוד כמה דקדקניות) לא יקרא פיסקה שלמה שמסבירה בטרחנות כללים מופשטים איך להסביר במקרה שמוחקים למישהו...

עורכת עם ערכים

על ידי פלוני_ת* » 11 אוגוסט 2011, 15:27

אמחוק בקרוב

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 11 אוגוסט 2011, 15:00

נסו לחשוב אם ניתן לשנות את הדף בלי למחוק את ההערה, או להעביר אותה לדף חדש, מתאים יותר
לא ברור אם לשנות את הדף בלי למחוק ובלי להעביר לדף חדש,
או שההעברה לדף חדש היא אלטרנטיבה למחיקה
(משפט דו משמעי)

(אני לא מתכוונת להיות קטנונית. זה באמת לא ברור מהניסוח)
ועכשיו ראיתי שהניסוח הזה היה גם קודם... אנסה לחשוב על תיקון.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 11 אוגוסט 2011, 14:23

את מרגישה שזה מספיק? הייתי רוצה לחשוב שכן, אבל מרגיש לי שלא.

עורכת עם ערכים

על ידי אהבת_עולם* » 11 אוגוסט 2011, 14:04

בשמת, |Y|

עורכת עם ערכים

על ידי בשמת_א* » 11 אוגוסט 2011, 14:01

טוב, לקחתי את המשפט שיצא בסוף הדיון אצלי בדף, והכנסתי אותו ל-דרך ארץ בצ'יק צ'ק בתוך הסעיף הבא:

כבדו את מילותיהם של אחרים. גם אם נראה לכם שראוי למחוק הערה מסויימת, נסו לחשוב אם ניתן לשנות את הדף בלי למחוק את ההערה, או להעביר אותה לדף חדש, מתאים יותר, ולהכניס לדף המקורי הפניה לדף החדש. אם מחקתם/קיצרתם הודעה הקפידו להשאיר הסבר. ערכו בצורה מכבדת וסבלנית.

נראה לך?
נראה לי הסעיף המתאים לתוספת, וגם לא רציתי לפתוח סעיף חדש שם לעניין.
אם נראה לכ/ן, מותר לי למחוק את הדיון בנושא מדף הבית שלי?

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 11 אוגוסט 2011, 11:41

המופלא הקטן התעורר. אמשיך אח"כ

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 11 אוגוסט 2011, 11:12

ושוב, למען הסר ספק -
התכוונתי בייביסיטר שלך האתר. לא שלך :-)

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 11 אוגוסט 2011, 11:11

אני ממש לא באה אלייך בטענות. את היחידה שאכפת לה כנראה. או שכל העורכות המנוסות בחופש אמיתי, בלי מחשב, או שהפסיק להיות להן אכפת. אני באמת לא מבינה את זה.
זאת בטח לא אשמתך ואין לך מה להתנצל.

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 11 אוגוסט 2011, 11:04

אוף, מרגישה כמו בייביסיטר
צר לי, אבל הדרך היחידה שלי לערוך היא בעזרת שאלות...

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 11 אוגוסט 2011, 10:48

אם אני כבר פה:
צריך לראות מה נסגר עם ניסוח הפסקה החדשה ל-דרך ארץ בצ'יק צ'ק (דיון בדף של בשמת) ולשים אותה במקום המתאים.
צריך להזכיר ליונת לעשות משהו עם דף פתיחה (בהתאם לטיוטה פה, או לפחות להחליף שם את הקישור השבור)

<אוף, מרגישה כמו בייביסיטר. התיאוריה של במבי לא עובדת>

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 11 אוגוסט 2011, 10:46

מתוך כל הדפים החדשים שנפתחו ב-7 הימים האחרונים, הדפים ברשימה הם אלה שצריך לעשות איתם משהו.
חלק רק צריכים תיוג של דף-בית-אישי.
אחרים צריכים תיוג למחיקה. (חלק מהם הייתי מוחקת ישר. כולל אלה על השיער.)
דפי הפירות והירקות בקהילה צריכים איחוד (העברה של הישן לחדש - או פשוט מחיקה של הישן - ושינוי קישורים ברחבי האתר. אני בטוחה שיש אליו קישור במדור צריכה נבונה לפחות)

למחוק את כל אלו שעברו שלושה ימים מיום ההודעה ואין התנגדות?
כן. חפשי גם ב-דפים למחיקה.

ומה עם חמורים באופן טבעי? מה הוחלט?
לא הוחלט. לפי הכללים היבשים צריך למחוק אותו (כבר מזמן).

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 11 אוגוסט 2011, 10:36

אולי כדאי להעביר ל שיער מה ניסינו מה עבד??
הכוונה היא ל שיער מה ניסינו ועבד

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 11 אוגוסט 2011, 10:35

למחוק את כל אלו שעברו שלושה ימים מיום ההודעה ואין התנגדות?
ומה עם חמורים באופן טבעי? מה הוחלט?

עורכת עם ערכים

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 11 אוגוסט 2011, 10:34

האם אלו הדפים החדשים ביותר?
מה עושים איתם?
למשל הדפים:
_איך להשאיר את השיער חלק ובריא
איך לשמור שיער טיבעי וחלק_
נראה לי שהם נכתבו תחת ניק תפוס. מה עושים עם זה?
בכל מקרה אולי כדאי להעביר ל שיער מה ניסינו מה עבד?
(שואלת מלא שאלות כי עדיין חדשה בעריכות...)

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 11 אוגוסט 2011, 10:21

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 10 אוגוסט 2011, 16:37

מעניין אם מי שמגיע עובר בכלל ב דף פתיחה

זו שאלה ליונת, כמובן.
אם לא עוברים שם כ"כ, אז קודם כל זה חבל בעיניי, וחוץ מזה אפשר לסדר את זה בעזרת ה{{}}טור צד:

ביקור ראשון שלך?

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 07 אוגוסט 2011, 22:26

כן, העברתי את הדיון לדף החמורים. בכל אופן עדיין לא ענית לשאלתה.

עורכת עם ערכים

על ידי איש_בפינת_החי* » 07 אוגוסט 2011, 22:24

עעע
את טיעוני שטחתי בדף הבית של יונת שרון אשר טענה שלדף חמורים אין שום קשר לדף באופן טבעי.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 07 אוגוסט 2011, 22:22

כן, העברתי את הדיון לדף החמורים. בכל אופן עדיין לא ענית לשאלתה.

עורכת עם ערכים

על ידי איש_בפינת_החי* » 07 אוגוסט 2011, 22:20

עעע
את טיעוני שטחתי בדף הבית של יונת אשר טענה שדף חמורים אינו באופן טבעי.

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 03 אוגוסט 2011, 16:49

מעניין אם מי שמגיע עובר בכלל ב דף פתיחה

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 03 אוגוסט 2011, 16:48

כן התכוונתי לסדר. להבליט את הנושאים הייחודיים עד כמה שניתן.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 03 אוגוסט 2011, 16:45

הייתי מורידה את אקולוגיה, תזונה טבעית וריפוי אלטרנטיבי ומעלה את בלי ברית מילה ובלי חיסונים וגם את המפגשים
את מתכוונת לסדר?
כן, אפשר. הלכתי לפי הסדר שמוצג שמפתח נושאים, אבל יש להודות שהוא שרירותי (אני קבעתי אותו, בלי המון מחשבה).
לגבי המפגשים, לא שיניתי מאיך שזה מוצג בדף פתיחה כרגע, ואני לא בטוחה שכדאי.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 03 אוגוסט 2011, 16:43

הכללי זה פשוט נושאי הליבה שסיכמנו עליהם (הוספתי את מדור אתגרים בהורות). על הפרטים (הדפים המוצגים מתחת לכל מדור) אני לא סגורה ב-100%. למשל במדור אקולוגיה, במדור תזונה טבעית ובמדור בלי ברית מילה.

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 03 אוגוסט 2011, 16:42

יפה מאוד. הייתי מורידה את אקולוגיה, תזונה טבעית וריפוי אלטרנטיבי ומעלה את בלי ברית מילה ובלי חיסונים וגם את המפגשים.

עורכת עם ערכים

על ידי יונת_שרון* » 03 אוגוסט 2011, 16:32

וואו, חזק!
(לא מעירה לגבי הפרטים, אלא לגבי הרושם הכללי)

עורכת עם ערכים

על ידי ציל_צול* » 03 אוגוסט 2011, 16:23

עבודה מרשימה ביותר! כל הכבוד לשתיכן, עעע וחלוקית.
ממש מעורר השראה.

עורכת עם ערכים

על ידי בשמת_א* » 03 אוגוסט 2011, 16:00

יופי! עעע!

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 03 אוגוסט 2011, 15:48

עורכת עם ערכים

על ידי דפנה_שטרן* » 02 אוגוסט 2011, 22:17

שלום עורכת עם ערכים,
ראיתי שאת מכירה הרבה דפים מקרוב. האם זכור לך דף שמדבר על בקע מפשעתי/קילה אצל תינוקות או ילדים?

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 02 אוגוסט 2011, 11:32

תודה @}

עורכת עם ערכים

על ידי בשמת_א* » 02 אוגוסט 2011, 11:24

וואו, כל הכבוד לשתיכן!

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 23:35

לא,
מצחיקולה...


הקסם פג,
אצלי עובד.

תוצאות חיפוש מלא: כל כך רוצה ילד בן הזוג עדיין לא
נמצאו 1 דפים:
אני רוצה ילד בן הזוג לא

הכל בסדר!

הולכת לנסות את הדפים הכלכליים

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 23:31

הקסם פג,
זה לא עובד עכשיו
ואני פורשת
גם המרגיעון הצהבהב בעדי - "אין מה לדאוג: דאגה לא תחסר"

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 23:27

לא,
זו הטעות כנראה |אוף|

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 23:22

משהו פה לא הגיוני.
כשאת עושה חיפוש על שם של דף, את כותבת אותו עם הקווים התחתיים?

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 22:52

טוב,
אני חושבת שהצלחתי
שיניתי שם
ואז עשיתי חיפוש מלא ושם הדף הקודם הופיע במלא דפים שנראה לי לא קשורים בכלל. חוץ מזה ששיניתי שם טוב אז זה אמור להחליף לבד לא?
בדף הכלכלי, תיקנתי קישור שבור אחד ובמדור ובעוד שני מקומות הופיע רק הדף החדש.
קוניפליקט כלכלי בין בני זוג שאוחד אל תוך הדף החדש הופיע במלא דפים בחיפוש מלא אבל היות וזה היה דף די איזוטרי והמילה קונפליקט היא די שכיחה החלטתי לא לעבור על עשרות הדפים.
מה את אומרת?
פיספסתי משהו?
רוצה לבדוק?

עורכת עם ערכים

על ידי יונת_שרון* » 01 אוגוסט 2011, 21:47

אכן, כל הדברים האלה משתמשים באותה פעולה.
ולגבי השעות: זה תלוי גם באתרים אחרים שמתארחים על אותו שרת.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 18:42

_מתי כדאי לנסות את החיפוש הזה?
בעיקרון - בשעות מתות, כשאין פעילות. למעשה - גיליתי שאין ממש חוקיות. לפעמים זה לא עובד ב-3 בלילה וכן עובד כשמה חדש שוקק._

דרך אגב,
יש 3 דברים שאו שהם עובדים או שהם לא עובדים:
חיפוש מלא בתוכן הדפים, טעינה של דפי תיוג, שינוי שם דף חלק ללא הודעת שגיאה (שבו צ'יק צ'ק משלים את החלפת הקישורים אוטומטית).
אם אחד לא עובד, גם האחרים לא יעבדו.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 18:40

אני לא יודעת לעשות הפניות אוטומטיות
נורא פשוט: מוחקים הכל ומשאירים רק את השם של דף היעד.

אז אני לא עושה
זה בסדר גמור. בשינוי שם דף זה קורה לבד. מעבר לזה בדרך כלל אין ממש צורך. זה רק יוצר דפים שאפשר למחוק אבל הם לא מתויגים למחיקה. לכן במקרים מסוימים אני מבטלת העברות אוטומטיות אפילו אחרי שינוי שם דף וכותבת בהם "שם הדף שונה ל-X, דף למחיקה, תאריך". יוצאים מכלל זה הם דפים ותיקים ומוכרים שאנשים עשויים לחפש בשם הישן, ואז כדאי מאוד שתהיה העברה אוטומטית.

מתי כדאי לנסות את החיפוש הזה?
בעיקרון - בשעות מתות, כשאין פעילות. למעשה - גיליתי שאין ממש חוקיות. לפעמים זה לא עובד ב-3 בלילה וכן עובד כשמה חדש שוקק.

אני מגיעה לחיפוש המלא בתוכן הדפים אחרי חיפוש רגיל ואז הצ'יק צ'ק באדיבותו מציע לי, האם יש דרך ישירה?
לא. זאת הדרך. (פעם היה חיפוש מתקדם אבל זה לא עובד כיום)

ברשותך, כשאצליח אחזור אלייך להמשך הדרכה
עלי והצליחי |L| @}

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 18:26

אני לא יודעת לעשות הפניות אוטומטיות
אז אני לא עושה
בד"כ גם לא מוחקת רק מתייגת
מתי כדאי לנסות את החיפוש הזה?
אני מגיעה לחיפוש המלא בתוכן הדפים אחרי חיפוש רגיל ואז הצ'יק צ'ק באדיבותו מציע לי, האם יש דרך ישירה?
ברשותך, כשאצליח אחזור אלייך להמשך הדרכה

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 18:20

מה זה הפניות?
דפים שמשמשים כהפניה = דפים שיש מהם העברה אוטומטית (עכשיו אני רואה שלא עשית העברה אוטומטית מהדפים שאיחדת אלא רק תייגת למחיקה, שזה מצוין. אז רק שם הדף הקודם משמש כרגע כהפניה ויוכל להימחק אחרי שנוודא שכל הקישורים הוחלפו)

איך יודעים מה מקושר לדפים הללו?
מריצים את שמות הדפים, שצריכים למחוק או להחליף את הקישורים אליהם, בחיפוש מלא בתוכן הדפים (יודעת איך עושים חיפוש כזה?)

צריך לבדוק את כול השם או מספיק צירוף של שתי מילים?
כדאי את כל השם, אחרת את עלולה לקבל false positive בתוצאות

אני צריכה לעשות את זה לכול אחד משלושת הדפים?
לא חייבת. לא נורא בעיניי אם יישארו קישורים שבורים.
רק כדאי לוודא שאין יותר קישורים לדף ששמו הוחלף, כלומר כדאי להחליף אותם, כדי שאפשר יהיה למחוק את הדף הישן (שמשמש כהפניה) בלי נקיפות מצפון.

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 17:50

טוב
לא ידעתי, פעם ראשונה שזה קורה לי
לא הבנתי מה אני אמורה לעשות
איך יודעים מה מקושר לדפים הללו?
מה זה הפניות?
אני לא מוחקת בד"כ רק עורכת.
צריך לבדוק את כול השם או מספיק צירוף של שתי מילים?
אני צריכה לעשות את זה לכול אחד משלושת הדפים?

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 17:44

בעיה.
חשוב לעשות שינוי שם דף רק אחרי בדיקה שדפי תיוג עולים. זו אינדיקציה לכך שצ'יק צ'ק יצליח להשלים את החלפת הקישורים האוטומטית.
עכשיו יש סיכוי שנשארו איפשהו קישורים לשם הישן.
מדי פעם תבדקי ע"י חיפוש מלא בתוכן הדפים (מכירה?) על השם הישן, עד שזה יעבוד.
ברגע שזה יעבוד, תעשי חיפוש מלא גם על שמות הדפים שאיחדת.
כשיהיו לך תוצאות תצטרכי להיכנס דף דף ולשנות / למחוק קישורים. (סביר שהרשימה לא תהיה ארוכה, אם בכלל)
אח"כ יהיה אפשר למחוק את הדפים שמשמשים כהפניה.

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 17:38

קיבלתי מסך שגיאה

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 17:35

כשעשית שינוי שם דף, זה קרה חלק? או שבהתחלה קיבלת מסך שגיאה, ורק ברפרוש ראית שזה הסתדר?

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 17:29

איחדתי את מתנות וירושות בחינוך ביתי כשאחד מבני הזוג אינו עובד ואת קונפליקט כלכלי בין בני זוג אל תוך זוגיות ותלות כלכלית שהפך ל חינוך ביתי ותלות כלכלית בזוגיות
הראשון היה מאונדקס למדור כסף עבודה עם קישורים לדפי פנסיה. העתקתי אותם לדף החדש אבל לא שיניתי מעבר. הלכתי למדור כסף עבודה ולא מצאתי אותו שם בשמו הישן. מופיע קישור לדף החדש.
צריך לעשות משהו בעבר?
יכול להיות שזה מסתדר לבד?

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 01 אוגוסט 2011, 17:05

תסבירי בפירוט, לאט.

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 01 אוגוסט 2011, 16:58

יקירה,

זקוקה לעזרתך בסידור הקישורים בדפים הכלכליים.
הירושות והמתנות היה מאונדקס לדפי הפנסיה.
העתקתי את הקישורים לדף החדש אבל אני לא יודעת מה לעשות איתם הלאה

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 31 יולי 2011, 19:21

מתחנפת במקום לעזור
D-:

תודה.

עורכת עם ערכים

על ידי מצ'רה* » 31 יולי 2011, 19:05

אין, פשוט אין עליך.
<מתחנפת במקום לעזור>

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 31 יולי 2011, 14:09

הדפים הקצרים ביותר המיועדים למחיקה:
36 כת שיטת המגירות
589 ניקוי מעיים בריא או לא
3532 בלוג ניסים ונפלאות
4018 אינטרנט אלחוטי חינם
4030 ספר מתכונים של הקהילה
4227 מפסגת הפחד לפסגות הצפון
4615 תבלינים אורגניים
5722 חמורים באופן טבעי
6403 צ'וקה תשוקה
6497 סטרט אפ חדש שפיות
7385 כואב לי הלב
7832 למה אין פולניות באתר
7881 אל תגידו אי אפשר אפשר
10957 שפר עוגתך
12399 עגיל באף
12451 המלצות לרופאים בירושלים
14456 מה בעונה

הדפים הארוכים ביותר המיועדים למחיקה
86041 ספרי ילדים מומלצים
79433 אלומיניום וצרות דף עריכה זמני
43296 האם אפשר ללמד תינוק בן חודשיים לינוק
38912 בבית או בבית חולים חסרונות ויתרונות
32427 התקפי זעם וצרחות בגיל 4
25941 swedish bitter
23540 תחרות ההודעה האחרונה
16761 ייעוץ נפשי באופן טבעי


הדפים הקצרים ביותר עם התיוג דף בלוג:
524 סיילנט ליון
601 ניצה מה
1704 יאמי מאמי
2334 אמצע המסלול
2370 בלוג לבת 8
2558 באופן לייט מהגגת
2673 אורי יורמן בוקע מהביצה
3035 מעיין נובע
3045 בת מונטזומה
3361 בלוג ניסים ונפלאות
3364 בלוג חממה אורגנית
3398 בלוג קול ירוק
3746 בקרוב אבא
3853 חיה את חיי
4070 מפסגת הפחד לפסגות הצפון
4204 יהודית ה
4756 המסע לsiwa
4841 בלוג להיות אמא
4894 יוצאת לדרך חדשה
5037 אגם רוגע
5469 השתנות שתביא לצמיחה
5598 אם תעוררו את האהבה עד שתחפץ
5687 ניסיוניות בדרך
5713 בלוג ''אני עצמאית''
5767 לשרוף את מחלת הסרטן
6083 יומן גינה
6652 החיים של מישמש
6744 שמחת ציון
6783 דו שיח עם עצמי
7000 אמהות מתרחבת
7198 הנה אנחנו מתחילים
7246 כואב לי הלב
7772 אופק שרואים אותה באופק
7832 אמא של דנדי
8446 תובנות של אמא מתבגרת
8799 ע מחפשת תמיכה מאוחרת
8972 בלוג נחמה דינה יהודית בלי חיתולים
9026 משהו חייב להשתנות
9118 מיק מנווטת
9177 יומן כיתה
9281 דף ציון דרך ותודה
9444 החיים בגבס
9455 סיוננ דה
9570 בת חן
9725 עלעול דור
10371 שובה של האישה הפראית בלוג
10478 חוזרת הביתה
10806 ההריון שלי
10841 הגיגים שאלות והתחבטויות של אירית
11058 דף התפכחות
11069 שלח לחמך
11097 משתתפים באתר שהפסיקו לכתוב
11156 בלוג הרביעי בדרך
11254 בלוג זיכרונות מי שאני
11431 אחרי שנה בבית
11528 גבר מחפש אהבה
11797 סיפו רים
11852 מודה אני לפניך
11921 בי''ס אלטרנטיבי חדש במיצפה רמון בלוג
12242 שתיל רך גדל
12489 חינוך ביתי מהצד האחר
12524 מחפשת מימוש
12807 תהליך פרידה חדש
12926 שיזף עמיר
13358 חרצולים מתובלים
13430 לא מושלמת
13457 בלוג משפחה בהרפתקאה
13468 ילד ראשון
13478 גופי ישן ואני ערה דף בלוג



דף לשינוי שם:
אגדות לילדים
בבית או בבית חולים חסרונות ויתרונות
גמד להשכרה
דרוש סיעור מוחות יצירתי
האם אתם הייתם מבקשים כסף
האם ילדים ממיטה משפחתית מאמצים שמיכי או בובות
היסטריה לגבי הריון לידה והורות
הפרעת אשיות או באופן טבעי
התבגרות צעירה
זוגיות ותפקידים מגדריים בסיפורי ילדים בקשה לעזרה
חיטוט באף אצל ילדים מה אומרים ואיך מטפלים
חרדת נטישה
חתונה קונסרבטיבית
טורטיקוליס ושימוש במנשא
טיפים לרופאי ילדים
יתרונות המים הקרים לבריאות
כלבה סובלנית
כלבים והסביבה האנושית
כל הגברים
כסף פמיניסטי הזמנה למפגש
כתיבת סיפור חיים של בת משפחה מבוגרת מבקשת טיפים
להתחבר לממ''ד שבי
לימוד אנרכיסטי בחברותא
למה אין אתיופים באתר
לעזוב או לא לעזוב
לשכב על הרצפה
הריון עם בלוטת תריס לא מאוזנת
מאהב שיציל את נישואי
מה אומרים לילדה כשההורים נפרדים אנא עצתכם
מודל כלכלי של החלפת אנרגיות
מציאות אחרת
מרד גיל ההתבגרות
משהו חייב להשתנות
נותנת אור
סטרט אפ חדש שפיות
סקר לגברים מעל גיל שלושים
סקר לנשים מעל גיל שלושים
עניני בנות קטנות
פלסטיק שולטטטטט
קליעת סלים משקיות ניילון
שאלה לבנים
שיווק בבית חולים
תינוקת בת יומיים ישנונית מידי דחוף


דף לאיחוד:
מדור אהבה חופשית פוליאמוריה
אמץ חולם
דפוסי חשיבה
התקפי זעם וצרחות בגיל 4
התקפת עצבים
חוסר איזון של בלוטת התריס
כואב לי הלב
כלבים והסביבה האנושית
לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר
למה אין פולניות באתר


דף לעריכה:
אוף קרציות
אזהרות מוהלים
איך לתפקד עם כאבי מחזור
אלומיניום ושאר צרות בכלי אוכל
אלימות מילולית באתר נגד הימין
אלרגיה לחלב פרה והנקה
אמצעי מניעה לדתיים
ארץ הודו
בדיקות גנטיות
בישול בהתכתבות
בנים בחינוך ביתי
בעיות בחניכיים
בעיות כלכליות מלחיצות
בעיות שונות בהריון
גזים אצל תינוקות קוליק
גמילה מהנקה
דיאלוג בזוגיות
דיבורים מעוררי תיאבון
דלקת ריאות
דף לעריכה
האם יש דבר כזה סמים קלים
האם להקדים מתן מוצקים
הוצאו משאלות ותשובות בנושא תזונה
הכנה ללידה
המלצות מטפלים אלטרנטיביים
המלצות ספרי ילדים
המלצות על מתקשרים
המלצות על רופאי שיניים
המלצות רופאי נשים
ה מערוך
הנקה והריון שני
הפנינג באופן טבעי
הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק
הרטבת לילה
הריון ראשון
התזונה בעולם בסכנה
התלבטות בנוגע ללידת בית
התלבטות לגבי אמהות
התנהגות במשבר
התקפת עצבים
ויטמין K
חידות בצ'יק צ'ק
חינוך ביתי ועבודה מהבית
חיפוש והמלצות רופאים קונבנציונאליים
חיתולים מתכלים ביקורת והשוואה
טבע ותרבות באהבת אם
יחסים בינלאומיים
יישוב חדש זה לא אקולוגי
ילדים מאוננים
כאבים טובים
כניסה להריון
כניסה להריון בזמן הנקה
לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר
לקלף או לא לקלף
לשחרר את הבטן
מדור אהבה חופשית פוליאמוריה
מדור בלי חיסונים
מדור גיל ההתבגרות
מדור חינוך ביתי
מדור כישורי חיים
מדור עקרון הרצף
מה בעונה
מזון כריפוי
גישה אורגנית למזיקים בגינה
מצג עכוז
מרכז לידה
מתקפת מזיקים על הבית שלי
נידה וטבילה
ניתוח להסרת שקדים פוליפים
נקיון ידידותי לסביבה
נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד
סימנים ראשונים להריון
ספרי ילדים מומלצים
סקירת מערכות
עירית לוי
עלות החיים באופן טבעי
עקרון הרצף שלב 2
צרות בפות
רופאי נשים
רוצה להיות אמא שלמה
רעיונות למתנת יומולדת בבקשה
רעלת או לא
שאלות בישול ומתכונים
שאלות ותשובות בנושא גינון
שאלות ותשובות בנושא תזונה
שאלות ילדים מה לענות
שאלות מחפשות תשובות
שאלות על הפלה
שיטות להורדת שיער
שיער שאינו גדל
שרפת ענק בכרמל חנוכה2010
תוספת ברזל לתינוק יונק
תזונה ללידת תינוק בריא
תינוקות ומים

עורכת עם ערכים

על ידי דג_חתול* » 29 יולי 2011, 10:02

רק רציתי להגיד כל הכבוד {@ (ראיתי את מה חדש הבוקר)

עורכת עם ערכים

על ידי חלוקית_נחל* » 29 יולי 2011, 08:00

סתתיין על ההספק שלך, מרשים ביותר.
אני שקעתי בחמישה דפים כלכליים מקבילים ואני מתלבטת איך לארגן אותם.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 28 יולי 2011, 15:20

אכן כך

עורכת עם ערכים

על ידי ציל_צול* » 28 יולי 2011, 14:55

אה... זה איש?

עורכת עם ערכים

על ידי אילה_א* » 23 יולי 2011, 21:33

שאלה ממש קשה יש שם כמה עצות ממש גרועות
ולכן צריך עריכה יסודית ולא סתם איחוד אני חושבת שהשם האם אפשר ללמד תינוק בן חודשיים לינוק הוא שם טוב כי הוא יכול להביא הרבה נשים מגוגל לדף הזה
למרות שאנילא אוהבת דפים שיש שאלה בשמם כי בא לי תמיד לכתוב כן או לא
הייתי מחברת בין הדפים במקומך+העברה אוטמטית
ואני מקווה שיום אחד בעתיד אני אכתוב תדריך של דברים נכונים לעשו במצב הזה
אולי תשאלי את נעמה סלע אם בא לה לנקות משם שגיאות והטעיות
מקווה שעזרתי

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 23 יולי 2011, 20:23

דעי לך שממש מרגש אותי לקרוא אותך, לרוב אף אחד לא מבין את העמדה שלי בנושא הזה ואני נורא מתקשה להסביר. פשוט מרגש לראות את המחשבות שלי בתוך מילים מובנות פרי מקלדתך. תודה @}

עורכת עם ערכים

על ידי ציל_צול* » 23 יולי 2011, 20:17

תודה על הדברים שלך בדף שלי. מרגישה שקשה לי להסביר את עצמי אז כשמישהי מבינה ממש זה מעודד להמשיך להתאמץ.

עורכת עם ערכים

על ידי ע_ע_ע* » 23 יולי 2011, 09:21

שום מושג.

עורכת עם ערכים

על ידי בשמת_א* » 22 יולי 2011, 22:11

מה קרה ל איפה כאן מדברים עם העורכים? יש לך מושג? )-:
אין גירסה עדכנית.

חזרה למעלה