לחיות סינרגיה

שליחת תגובה

המחנך מהווה מופת אפילו אם אינו "מתנהג למופת".
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לחיות סינרגיה

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 23 נובמבר 2013, 20:54

שלום פלונית, לא זוכרת ... איזה סדנא? בכל אופן את מוזמנת לשלוח לי מייל ואשמח לאמן אם תרצי ,או להכנס לקישור למעלה של זמן אמת בפיסבוק ויש כוננות מאמנים מידי ערב.
ואם את שואלת למה שישלח לך שוב, כי מגיע לך טוב.
ושווה להתקרב למקום השופט והביקורתי כי הוא עושה בנו שמות.כמו שכתבתי אשמח להרחיב ולאמן אם תרצי.
בשורות טובות.

לחיות סינרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 נובמבר 2013, 12:19

מה הכוונה ?

לחיות סינרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 נובמבר 2013, 12:18

לאחר זמן רב שכמהתי והתפללתי לאהבה וזוגיות, אלוהים שלח לי,ולאחר כמה חודשים, התייחסתי אליו כמובן מאליו, ביקרתי, שפטתי ו"חינכתי" אותו,עד שעזב אותי, ועכשיו אני מלאת אשם, ומלקה את עצמי,ואומרת לעצמי שאין לי זכות לבקש מאלוהים שוב אהבה וזוגיות, כי הוא הרי שלח לי וקלקלתי, אז למה שישלח לי שוב? אם את זוכרת סיפרתי לך בסדנה

לחיות סינרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 נובמבר 2013, 12:14

לאחר זמן רב שכמהתי והתפללתי לאהבה וזוגיות, אלוהים שלח לי,ולאחר כמה חודשים, התייחסתי אליו כמובן מאליו, ביקרתי, שפטתי ו"חינכתי" אותו,עד שעזב אותי, ועכשיו אני מלאת אשם, ומלקה את עצמי,ואומרת לעצמי שאין לי זכות לבקש מאלוהים שוב אהבה וזוגיות, כי הוא הרי שלח לי וקלקלתי, אז למה שישלח לי שוב?

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 07 אפריל 2013, 07:11

הרבה זמן לא שיתפתי כאן,רוצה לספר בהתרגשות שאנחנו,קבוצת חברים שהתאמנה סינרגיה עם המורה המופלאה שלנו,רותי בר שלו,
הפכנו לקהילה עם חזון ושמחה ורצון לשיתוף.

http://www.facebook.com/ZmanEmmet?[po]bookmark t[/po]=page
פתחנו דף יפה בפיסבוק ואשמח שתצטרפו לחגיגה !
להתראותת !

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 12 יוני 2012, 22:44

זה לא עובד בכל האתר או רק בחלק מהדפים?

לחיות סינרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 יוני 2012, 20:59

כי זה לא עובד |באסה|

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 12 יוני 2012, 19:07

שאלה למביני דבר ואתר,
אם הדף הוא דף מוצנע איך הוא מופיע בגוגל ?

לחיות סינרגיה

על ידי שמחת_ציון* » 30 נובמבר 2011, 22:26

((-))

משתתפת בצערך

לחיות סינרגיה

על ידי הגבירה_בחום* » 30 נובמבר 2011, 19:19

(-:
אולי...
אצלי נפתח בסדר...
אולי בדפדפן אחר יפתח טוב.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 30 נובמבר 2011, 19:13

אולי זאת לא את,זה אני
או יותר נכון המחשב שלי שסובל מעודף שעות עבודה

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 30 נובמבר 2011, 19:13

כן...

לחיות סינרגיה

על ידי הגבירה_בחום* » 30 נובמבר 2011, 19:07

באמת?
איזו הצטרפות מקרים (-:
עולה בג'יבריש?
http://www.anandanow.com/?p=2877
גם עכשיו?

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 30 נובמבר 2011, 19:06

גבירושקה,איזה סינכרון,בדיוק אני פותחת את הפוסט שלך!
(שמשום מה עולה בג'יבריש אבל יכול להיות שהמחשב שלי התחרפן קלות)

לחיות סינרגיה

על ידי הגבירה_בחום* » 30 נובמבר 2011, 19:05

מזדהה מאוד עם היכולת להתחיל לתפקד ולהחזיר את העולם אל קנו תוך כדי העצב שנוכח.
מאחלת איסוף מעצים והרבה כוחות.

לחיות סינרגיה

על ידי הגבירה_בחום* » 30 נובמבר 2011, 19:03

((-))(())(())

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 30 נובמבר 2011, 18:58

מיום חמישי,מההלוויה,אני בעצב עמוק,לא מסוגלת להניע את עצמי לעשייה משמעותית,
ביטלתי טיפול,הבית התחיל לצבור בלאגן.
עכשיו לקראת הערב מצאתי את עצמי מנקה את המקרר ובאותו הזמן שולחת טיפול לחברה אהובה (יש חיה כזאת)
מניחה סירים מלאים כל טוב על הכיריים,
משקמת את הבית
תוך כדי עולה מחשבה-
אני קמה משבעה !
לא הייתה שבעה כי היא לא ילדה ביולוגית שלנו (אבסורד...)
אבל כל השבוע אימי קיבלה מנחמים רבים
והרבה שיחות טלפון
עכשיו אנחנו אוספים את עצמינו
צועדים למציאות חדשה

לחיות סינרגיה

על ידי חמו_מה* » 28 נובמבר 2011, 19:15

הבנתי. שאלתי אותך, כי נראה לי שהסיפור עליך בכל המצב המשפחתי הזה הוא מרתק. הרי אנחנו שומעים הרבה על הורים וילדים מאומצים, אבל אף פעם אין את סיפור החיים של האחים עצמם, שנראה לי לא פחות עמוס... סתם נקודה למחשבה..

וגם, מענין שאני מכירה בדיוק אנשים דומים. כנראה באותם גילאים. הם טיפוסים חזקים ומיוחדים אפילו שהם לא מרגישים ככה באופן מיוחד, הרי יש להם יכולת התמודדות מדהימה כדי לעבור את כל זה. מקווה איתך שימצאו את הכוחות. .@}

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 28 נובמבר 2011, 09:02

חמומית,הסיפור היה מהמקום בו נכנסה לבית חמלה ורכות ואהבה שקצת הייתה חסרה שם קודם.
אז באופן עקיף הייתי שם לראות את זה
וכן,היו הרבה רגעים יפים
היו גם רגעים לא פשוטים.
יש עכשיו תחושה של ריק גדול ואפילו פחד איך הם יהיו בלי מישהו שצריך להתעסק סביבו.
במובן מסויים זה מפיל את הזיקנה בקול רעם גדול לבית הורי.
הם יכולים לצמוח מזה אבל אני לא בטוחה שזה מה שיקרה...

לחיות סינרגיה

על ידי מתחדשת* » 27 נובמבר 2011, 22:26

((-))

לחיות סינרגיה

על ידי נועה_ברוך* » 27 נובמבר 2011, 22:16

חיבוק גם ממני.
משתתפת בצערך

לחיות סינרגיה

על ידי חמו_מה* » 27 נובמבר 2011, 21:23

מתוקה.
ההזדהות שלי , מעבר לקשר שלנו, היא המשפוחה, שהם מאמצים כרוניים, ויש גם תסמונת דאון.
אם אני מבינה אותך, זאת ריקנות כזאת, אחרי המאמץ, והסבל של השנתיים האחרונות, אפילו אין כוח לספר,
אין תסמונת יש רק דאון... ( לך אני מסוגלת לכתוב, גם במצב כזה, משפט ציני. אבל תמחקי חופשי יקרה :) )
איך שאני מכירה אותך, בטח היו לכם רגעים יפים.
מעניין אותי אם הסיפור שכתבת אז, היה על הילדים עצמם, או עליך- איפה את במקום הזה של אחות מולה, ומול ההורים.
כלומר, מאיזו זוית הסיפור נכתב, האם את היית שם במרכז?

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 27 נובמבר 2011, 21:00

תודה נשמה,
זה הרבה יותר מורכב מזה...היא הייתה אחת מתוך שלשה שההורים אימצו והיא השנייה שנפטרה.
פעם כתבתי על זה סיפור אבל כמובן שלא שמרתי והמחשב ההוא גם הוא זיכרונו לברכה מת.
ועכשיו כל המילים כאלו עקרות...
רק מרגישה כל היום מחנק בגרון
משחררת מידי פעם דמעות
מרשה לעצמי להתאבל.
אמא מספרת שכל היום אנשים נכנסים ומתקשרים
חברה אמרה לה,את לא צריכה לשבור את הגב על כיסא נמוך
תתאבלי בסבבה על ספה נוחה :)
ועדיין ,למשל ביישוב שלי לא יודעים מזה ואני לא באנרגיות של לשתף
אז כאן אני לבד עם זה
קשה לי לספר
הכל תקוע בגרון
מחכה שכל הדמעות יתמוססו ויצאו ממני
החיבוק שלך הגיע והתמזג לתוכי באהבה
תודה

לחיות סינרגיה

על ידי חמו_מה* » 27 נובמבר 2011, 20:49

אוי סגולה'לה, כזה חיבוק אני רוצה לתת לך ! !
לא ידעתי את הסיפור הזה שלך. תמיד הרגשתי שאת משהו מיוחד. ועכשיו הרבה דברים מתחברים לי.
חושבת עליך. וגם תהיתי באמת, עד כמה את מרשה לעצמך להתאבל בגלל שזה מקרה מיוחד, בגלל שהיא לא ביולוגית.
אם היית רוצה לדבר, לספר, לכתוב... כל דבר שמתאים לך. אני אשמח לשמוע. איך שמתאים. בזמנו.
(נראה לי שהסיפור הזה יכול להיות ספר בפני עצמו.. אפרופו כתיבת ספר.)
חיבוק. חיבוק. חיבוק.

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 27 נובמבר 2011, 19:58

((-))

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 27 נובמבר 2011, 18:54

ביום חמישי בת אל נפטרה.
התעוררתי באותו יום מחלום מפליא ומעורר
התפללתי והרגשתי הארה עצומה
לא הבנתי מה האור הזה,
ניגשתי ללוח לראות מה התאריך,אולי יש משהו מיוחד
ראיתי את יום פטירתו של הרב גורן ועדיין לא הבנתי
ואז הבליחה בי ידיעה-ביום כזה בת אל יכולה ללכת
ומצאתי את עצמי אומרת "ברוך דיין האמת"
לאחר שעה אמא התקשרה ומסרה את מה שכבר ידעתי...
למרות הפרידה המתמשכת
מידי פעם העיניים מוצפות דמעות
הרבה דברים צפים עכשיו
וכואב
אין שבעה כי היא לא היתה ילדה ביולוגית של הורי
וזה מוזר,היא גדלה אצלם מגיל 4 חודשים
היא הייתה צריכה להיות בת 24 באפריל.
הנשמה שלה חופשית סוף סוף.
כמה סבל היא עברה בשנתיים האחרונות...
וההורים לא ויתרו,לא רצו לוותר עליה.
אבא היה בדרך לבקר אותה בבי"ח
ונמסר לו שנפטרה חצי שעה לפני שהגיע.
ועכשיו אני בלי מילים
ומרגישה מאוד לבד בכאב הזה,לא מסוגלת לחלוק ולשתף.
כאילו שדרכה אני מתחילה קשר חדש עם הבורא.
אולי זאת מתנה...

לחיות סינרגיה

על ידי חמו_מה* » 14 יולי 2011, 23:48

@}

ואולי פשוט ככה נראה עיבוד. קודם כואבים- ומזדהים, ואח"כ אפשר לעבד - להפריד, למיין, להבין את המקור ולהגיע לחוסר הזדהות. אבל אין ברירה, הרבה פעמים צריך לעבור את כל הדרך מורטת העצבים הזאת.. אין כאן אייקון של אנחה??? של אוי ויי???.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 11 יולי 2011, 18:54

כן,את מדברת בשפה שלי :-)
תודה.

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 11 יולי 2011, 12:06

פרט -הסבר- נמק
נראה לי שאת כבר שם, כי על מנת לראות ולהבין את כל מה שכתבת שהבנת, נדרש לא להזדהות עם הכאב.
בכל מקרה, אני אסביר למה התכוונתי:
כאשר את מזדהה עם כאב את מאמינה ש את היא הכאב (ואני מתכוונת כאן גם לכאב רגשי וגם לכאב פיזי). נניח שאת חווה כאב של "אני לא בסדר" ומזדהה איתו: באותם רגעים בהם את כואבת, את מאמינה שאת לא בסדר, והכאב הוא כבר לא כאב נטו, אלא כאב שיושב עליו הרבה מאוד מטען: מטען של סבל, של מסכנות, של חולשה, של חוסר אונים. באותם רגעים, לא רק שאת סובלת מאוד, את גם לא ממש פוגשת את הכאב עצמו. את בורחת ממנו במקום לעבור בתוכו (או במקום לאפשר לו לעבור בתוכך).

לעומת זה, במצב בו את לא מדהה עם הכאב ורק עוברת דרכו, או מאפשרת לו לעבור דרכך - את חווה את הכאב נטו ללא המטענים והפרשנויות. במצב כזה, לא רק שאת פחות סובלת מהמפגש עם הכאב, את גם משחררת הרבה ממנו. את מתנקה. את מתפקדת כמו צינור שעוברת בתוכו פסולת בדרכה החוצה: הצינור זוכר שהוא צינור, הוא לא חווה את עצמו באותם רגעים כמו משקעי הפסולת הישנים הללו. הוא זוכר מיהו.

זה משהו שאפשר לתרגל באופן פרקטי ברגע המפגש עם הכאב. כרגע אפשר להבין, אבל את היישום ניתן ללמוד רק בזמן אמת.
לפי מה שתיארת, במהלך האימון עם רותי, את הצלחת לגמרי לא להזדהות עם הכאב.

האם הצלחתי להבהיר את הכוונה? :-)

_ואנחנו הולכים ללמוד את זה,כי אין דרך אחרת,כי אי אפשר שלא.
זה כמו ללמוד שפה חדשה.
והאמת,זה קצת מפחיד._
בהצלחה!

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 10 יולי 2011, 23:15

ואחרי אימון ארוך עם רותי,לומדת שהכאב בא ללמד אותי,יש לי פחד מהכאב,והוא כאן כחלק מהשיעור שעלי לעבור בתוכו,ללמוד שהסוף הוא לא מה שחשבתי שהוא,סוף של הריון,סוף של עבודה,סוף של חיות,
דברים שהאמנתי משתנים,אני בתוך מטמורפוזה,זה כמו לעבור סוג של קריז.
כדי לדעת שאני נולדת להוויה חדשה,שונה.
וזה שיעור שצריך ללמוד במימד משפחתי כי במשפחה שלנו יש הרבה אור גדול שעדיין לא בנה לעצמו כלים.
לכן כל מיני קצרים קורים.
אין הארקה.
אין ביטוי לאור העצום שאנחנו.
ואנחנו הולכים ללמוד את זה,כי אין דרך אחרת,כי אי אפשר שלא.
זה כמו ללמוד שפה חדשה.
והאמת,זה קצת מפחיד.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 10 יולי 2011, 21:38

_כאילו שכל מה ומי שאני מתקרבת אליו מביא אלי כאב.
אז אולי תמצית הלמידה כאן היא איך לא להזדהות עם הכאב, איך לא להשליך ממנו אלייך ועלייך?
(מנסה לקלוע מרחוק. לא יודעת...)_

פרט -הסבר- נמק :-)

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 10 יולי 2011, 20:16

כאילו שכל מה ומי שאני מתקרבת אליו מביא אלי כאב.
אז אולי תמצית הלמידה כאן היא איך לא להזדהות עם הכאב, איך לא להשליך ממנו אלייך ועלייך?
(מנסה לקלוע מרחוק. לא יודעת...)

חיבוק ואהבה (())

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 09 יולי 2011, 23:09

עירית,פתחתי רבע שעה לפני שבת ולא היה לי זמן לענות בישוב הדעת,אבל זה היה במחשבה שלי במהלך השבת.
אז כן, יש משהו בכיוון שאת שולחת אותי לברר,ואני מבינה מה שאת נותנת לי לראות (אני חושבת ) אני מכירה בי את המקום שרואה אותי כחלשה\קטנה ואפילו מה אני מרוויחה מזה,אבל בשנים האחרונות אני מוצאת את עצמי חזקה,אפילו יותר מידי... וכן,יכול להיות שהיה לי כאן שיעור סביב זה.
ועדיין אני רואה שזה לא השיעור.שוב בגלל דברים נוספים שאני לא רוצה לפרט שקרו בהמשך השנה,ועדיין קורים.
הרבה משברים וכאב שבאו לאחר ההפלה,ממש נפילה בעקבות הפלה,
ועכשיו דווקא שאני מרשה לעצמי להרפות,לוקחת שנת חופשה-אין בי מנוחה.זה צף.
ועם זה צף כאב.
כאילו שכל מה ומי שאני מתקרבת אליו מביא אלי כאב.
זה אולי קיצוני,אבל אחרי שבת מהורהרת וחמה בטירוף כך אני חשה.
ואני יודעת שיש ימים בהם המחשבות צלולות ובהירות יותר,אבל מה לעשות ,בכאן ובעכשיו זה מה שיש...
אני יודעת שהכי טוב לעצור ולהתבונן ולהתאמן-וכרגע לא מוצאת מספיק רצון לזה-אולי מחר.

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 08 יולי 2011, 17:04

אני ארחיב. תבדקי אם זה נוגע. אולי כן אולי לא:

זו לא ממש ממש קורבנות. זה יותר מעודן, זו שכבה עמוקה יותר, חמקמקה יותר של האנרגיה הזאת. אפשר אולי לקרוא לזה מסכנוּת :-)
זה המקום הזה של "אני חלשה, קטנה, מסכנה ולא יכולה". מסכנה לא בהכרח מול העולם. לפעמים זה מסכנה ביחס לכל הג'יפה שעולה מתוכי.
ואז עולה השאלה: למה??? או למה זה מגיע לי? די!!!

התגובה שהתכוונתי אליה זו הדרך שבה את בוחרת לפנות ולהגיב אל העולם, או אל הסיטואציה, או אל עצמך, או אל אלוהים. המקום בו את עומדת כאשר את מגיבה לאירוע. האם את מתמקמת בעמדת החולשה או בעמדת העוצמה/החוסן. אלו הן שתי דרכים להגיב לאירועים. לכל אחת מהדרכים יש מחירים ויש רווחים (מה שנקרא בפסיכולוגיה רווחים משניים). הצורך שלנו ברווח מסויים הוא זה שגורם לנו לבחור להתמקם בעמדה מסויימת.

ואז, ברגע שאת מתמקמת בעמדת החולשה את בעצם מסכנה וחסרת אונים מול האירוע. וברגע שאת עוברת מקום ומתמקמת בעמדה של העוצמה, את חשה בעלת בית, את חשה שהדברים בידיים שלך ושאת מסוגלת להתנהל מול הדבר.

על מנת לבחור לשנות מקום - נניח מחולשה לעוצמה - נדרשת לא רק החלטה של הראש/השכל לעשות זאת, אלא גם מוכנות והסכמה של הרגש להפסיק להשתמש ברווחים ובהגנות שהם מספקים. ולכן כדאי גם להחליט לשנות מיקום, אבל גם לבדוק מהם הרווחים ואם יש מוכנות ובשלות לוותר עליהם (ולתת רשות גם לא לוותר עליהם. כמובן :-)).

שבת שלום |L|

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 08 יולי 2011, 16:18

עירית,לאיזו תגובה התכוונת?
זקוקה להרחבה ממך,ברור לי שהחולשה שלי נחשפת במלוא הדרה...אבל נראה לי שהמקום של הקורבנות כבר לא שלי,ב"ה.

ובכלל,שמחה למילים שלך |L|

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 08 יולי 2011, 14:39

מה השיעור הזה בא ללמד אותי?
אולי משהו על קורבנות לעומת עוצמה? אולי ללמוד דרך של תגובה שנובעת מהעוצמה שלך ולא מהחולשה שלך?
(זורקת רעיון).

(()) חיבוק גדול.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 08 יולי 2011, 10:17

מעניין שעכשיו הדף חזר אחרי שבוע שהוא דמם.
קרחונית,יש כאן משהו מול האיש,הוא לא מבין על מה אני מתערערת מצד שני,הוא מבין שאני מתפרקת והוא לוקח את כל הטיפול הבירוקרטי המתיש הזה עליו,בזה אני מרגישה שהוא מרפא אותי.
אז זאת נקודת אור בתקופה בה גם הזוגיות עולה על הפרק,בתוך הטירוף הזה נקודת אור מרגיעה.

חמומית,אני וצ'רצ'יל לא באותו מקום,איזו התלהבות...? רציתי לקבור כאן אירוע והוא עולה מכוסה עפר ורפש כמו איזה ג'יני,רק שהוא לא מציע לי שלש משאלות.
ואכן זה תרגיל טוב לזכור שלא אני מנהלת כאן את העיניינים,באסה, אבל יש לזה גם יתרונות מסתבר :-)

לחיות סינרגיה

על ידי חמו_מה* » 08 יולי 2011, 07:50

זה לא נגמר,חשבתי שזה נגמר,וזה לא נגמר...
סגולתי, שמתי לב לזה שאצלי, רוב הדמעות שנשפכות מופיעות במשפט הנ"ל. דרמה בעקבות דרמה בעקבות דרמה,. הייאוש צץ לו בדיוק באכזבה הזאת שזה אף פעם לא נגמר. צ'רציל אמר : "מה זאת הצלחה? זה מעבר מכישלון לכישלון עם שמירה על אותה התלהבות" היה חכם הצ'רציל הזה.
לפעמים אני שוכחת שזה לא אני קובעת כאן את סדר העניינים, אני יכולה רק להגיב טוב יותר . שזה אומר : לבכות, ואח"כ להמשיך קדימה באותה התלהבות...
(פתאום אני רואה שבכלל כתבת את זה לפני איזה שבוע, ובטח עכשיו את בכלל במקום אחר.... :-) )

לחיות סינרגיה

על ידי קצה_הקרחון* » 08 יולי 2011, 00:48

אהובית, את מאמינה שמה שהכי קפץ לי מבין השורות האחרונות זה הקשר שלך עם האיש?
זה בטח המשקפיים שלי שמבליטות את זה אבל בכ"ז ברור שיש כאן משהו טוב..

(())

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 29 יוני 2011, 23:43

היה לי יום חופשי היום,
לפתע צלצול טלפון,מתקשרים מביה"ח בטענה שעדיין לא הבאתי התחיבות לאחד מהימים בהם הגעתי למיון באותו סיפור מתמשך,
התאריך 21.10 .
מה קורה כאן? כבר סידרתי את כל ההתחיבויות אני מנסה להוכיח את חפותי והפקידה בשלה,לתאריך הזה לא מסרת התחייבות של קופת החולים.
זה לא הוגן,אני כבר מזמן אחרי הכל.גמרתי עם זה !! מה פתאום זה צף שוב מתהומות הנשייה???
סגרתי את הטלפון ומצאתי את עצמי מוצפת דמעות ממררת בבכי שאין לו שם ולכאורה אין לו סיבה.
התקשרתי לאיש ולא הצלחתי לדבר מרב בכי,לא הצלחתי לומר מה כל כך כואב לי.
כל מה שיכולתי למלמל מבעד שיהוקי הבכי -זה לא נגמר,חשבתי שזה נגמר,וזה לא נגמר...
פתאום עלתה המחשבה ,שמאז שזה קרה עברו עלי סדרות של סרטים מטורפים,אבל מטורפים ברמות על.
(לא מפרטת,אבל תאמינו לי,שעברתי דרמות מרשימות למדי)
  • מה השיעור הזה בא ללמד אותי?
מאז אני בחולשה ריגשית כזאת...

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 24 דצמבר 2010, 15:11

קרחונית אהובה,כמה חום ואהבה אני מקבלת ממך

אוהבתותך.. הכל חוזר אליך.

לחיות סינרגיה

על ידי קצה_הקרחון* » 23 דצמבר 2010, 23:53

אוהבתותך..
(())

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 22 דצמבר 2010, 20:39

תודה יקרות
(בדיוק חזרתי ממפגש סירגיה מטלטל..)

לחיות סינרגיה

על ידי עדינה_ניפו* » 22 דצמבר 2010, 17:04

מקסים. ממש |L|

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 21 דצמבר 2010, 21:22

מקסים.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 20 דצמבר 2010, 17:09

משהו שכתבתי בהקשר לנושא "יאוש"

ר' נחמן אמר שוב ושוב :
"אין שום יאוש בעולם כלל"
ומה שאני רואה מזה,
שלפעמים נדמה לי שהגעתי למקום עם שלט גדול-ללא מוצא.
אני נבהלת מעצמי שהבאתי את עצמי עד לכאן
אני רואה את מה שעשיתי,את המחשבה שלי שאני זאת שמובילה אותי,
ואז אם אני נזכרת במה שר' נחמן מלמד אותי
אני יודעת
שאני כאן, כי אלוקים כאן
אני עומדת בדיוק במקום הזה,והוא המקום המדוייק לי כרגע
ומה שנותר הוא לעזוב,
לעזוב את המחשבה שאני עושה כאן משהו.
לתת לו להוביל אותי
להתפלל על זה
שאראה שהכל ממנו.
מה שקורה הוא,
שנוצר במקום הזה חלל
ומה שמגיע לשם הוא חסד אלוקי.
ואם הדמעות שנשטפו ממני ברגע הזה עזרו לי לראות,
עולה גם תחושה גבוהה של היטהרות
וקרבת ה' עצומה.

ואז אני גם מודה לו ששלח אלי מורה כזה
כמו ר' נחמן.
שנותן לי לראות
את מה שחשבתי שלא נמצא.

לחיות סינרגיה

על ידי שמחת_ציון* » 11 דצמבר 2010, 21:49

האם זה "נגמר"?
זה לא נגמר אף פעם

החיים גדולים מכל כאב,הם פשוט סוחפים אותי הלאה.
ולפעמים הכאב צף ואחרי זה שב למקומו המודחק.

(())

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 29 נובמבר 2010, 15:06

שראיתי את התגובה האחרונה,עלה בי הרצון לכתוב:הו,אל דאגה,אני אחרי הכל,כבר שכחתי מזה בתוך מערבולת חיי העמוסים,
ואז עלה בי קול קטן - באמת....??
האם באמת הכל מאחורי? האם זה "נגמר"?
?

מסתבר שלא ממש.
אבל החיים גדולים מכל כאב,הם פשוט סוחפים אותי הלאה.

לחיות סינרגיה

על ידי שמחת_ציון* » 28 נובמבר 2010, 09:11

((-))
רק עכשו קראתי

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 25 נובמבר 2010, 17:24

מה שמרגש אותי בקטע הזה שהיא כותבת את זה
ועבורי היא המאסטר.
כמה אני עוברת בזכותה,ממש מטמורפוזה.
שווה להציץ שם גם בקריאות כיוון אחרות,כתובים שם דברים יפים,לא רק ע"י רותי.

לחיות סינרגיה

על ידי עדינה_ניפו* » 24 נובמבר 2010, 22:16

סגולה יקרה, מצדיעה לך על האינטגריטי במענה ל פתאום.
ושמחה שעורכת נכנסה ועצרה כל המשך של השטות הזו.

ותודה על הקטע מאסטרי, באמת יפה.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 24 נובמבר 2010, 17:40

מזמינה לקרוא משהו יפה יפה שכתבה רותי בנושא "מאסטרי",הנושא הוא קריאת כיוון שמשתנה כל תקופה של זמן באתר,
מתוך האתר "אור פנימה"
מאסטרי

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 24 נובמבר 2010, 16:11

נו שויין...

לחיות סינרגיה

על ידי עורכת* » 24 נובמבר 2010, 15:43

סגולה, אל תעני לה. טרול או משהו דומה.

לחיות סינרגיה

על ידי פתאום_קם* » 24 נובמבר 2010, 15:41

אני פוגשת את אלוהים, אני פוגשת את אלוהים, רק מתוך צניעות, רק מתוך צניעות, אפילו נביאים ומורים גדולים לא דיברו כך...גם כשהיו נאמנים להשגתם (תחושות הן זרות לעבודה נקיה)
אני קוראת לך לטיפת ענווה, סגולה יקרה מאוד

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 24 נובמבר 2010, 15:04

אני נאמנה למילים שהגיעו דרך התחושות,רק מתוך צניעות אני פוגשת את אלוהים.

ואני זוכרת להודות על כך.

לחיות סינרגיה

על ידי פתאום* » 24 נובמבר 2010, 14:59

והרגשה חזקה שאני ממש בצילו של א לוהים,שכל מי שאני נוגעת בו מתמלא אור מזכיר לי כמה אור שבי,כמה אור שאני
סגולה, סגולה קצת צניעות וענווה ודאי יעזרו לאור שלך וגם לסינרגיה

לחיות סינרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 נובמבר 2010, 20:39

טוב מאוד! ככה נהניתי פעמיים.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 22 נובמבר 2010, 20:04

D-: כן,התפתתי להעתיק גם לפייסבוק ...

לחיות סינרגיה

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 נובמבר 2010, 18:56

לייק!

<עירית. לא מהבית>

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 22 נובמבר 2010, 17:51

יש ימים שלמרות כל מה שהם,למרות המורכבות,
יש בהם כל כך הרבה חסד
והרגשה חזקה שאני ממש בצילו של א לוהים,
שכל מי שאני נוגעת בו מתמלא אור
מזכיר לי כמה אור שבי,כמה אור שאני
והיום זכיתי למין יום כזה
שלו הייתי יודעת מראש מה הוא יכיל
המחשבות שלי היו קוראות לו יום עמוס
אבל בזכות אי הידיעה למה שהוא יביא,כל מה שהגיע היום היה חסד.

ואני זוכרת להודות.

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 20 נובמבר 2010, 14:05

גם ממני -
תודה סגולה יקרה שאת מחלקת את זה כאן איתנו.

...ברור שנוגע :-)

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 18 נובמבר 2010, 17:25

איזה תגובות מרגשות,ואני תהיתי האם מישהו בכלל מבין מה אני כותבת...
אני שמחה שהשיתוף הזה נוגע גם בכן.
אני יודעת שיש לי זכות גדולה לקבל כזאת מורה.
זאת מורה של פעם בחיים,זהב טהור.
אבל לפעמים מי שלא חווה את השפה האימונית לא מבין על מה אני מדברת.
@}
תודה לכן .

לחיות סינרגיה

על ידי ים_של_טורכיז* » 18 נובמבר 2010, 11:13

ואז האימון הזה החזיר אותי למקום בו אין סבל,יש מחשבה על סבל.
בו אין כזה דבר משהו שאין לו תכלית.
אין סולם מה שווה או לא שווה.
יש את השער הזה לעבור בו,
וזה מה שעשיתי,עברתי בתוכו.

את כל כך אמיצה בעיני. (())
תודה שאת משתפת.

לחיות סינרגיה

על ידי ב_עילום* » 18 נובמבר 2010, 07:38

איזה יופי @}


תודה סגולה יקרה שאת מחלקת את זה כאן איתנו.

לחיות סינרגיה

על ידי עדינה_ניפו* » 18 נובמבר 2010, 01:18

שנית- אף פעם אין היעדר אהבה. היא תמיד שם משום שאנחנו אהבה וזה משתקף.
איזה משפט מדויק ויפייפה.
אני חווה בדיוק את זה בימים אילו.
מופלא!
לכן, כשאת לא רואה את האהבה- תחפשי במבט שלך. תחפשי מה זו האהבה שאת מחפשת, ותניחי אותה לרגע בצד, ככה לידך על המיטה או על הכיסא. ותראי מה את רואה. יש שם המון המון לראות.
אוי וההמשך הזה... איזה יופי.
תודה סגולה יקרה שאת מחלקת את זה כאן איתנו.

לחיות סינרגיה

על ידי מתחדשת* » 17 נובמבר 2010, 21:30

|L|

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 17 נובמבר 2010, 18:30

האימון התחדד לי כשפגשתי באותו יום חברה,היא חיבקה אותי והתנצלה שלא הגיעה לבקר אותי,
הו זה בסדר,אמרתי לה,לא ילדתי שום דבר...
ואז הרגשתי את הכאב מתבצר בגרון.
כל הסבל המתמשך הזה,הוא כל כך עקר,כל כך חסר תכלית,
זה לא כמו כאב של יולדת שעושה את זה למען משהו בעל ערך-תינוק.
כל הבילבול,ההמתנה,העיכוב בחיים (כאילו,הרי החיים היו באותו רגע בעוצמות כל כך גדולות)
ולמה זה היה שווה לי...?
ואז האימון הזה החזיר אותי למקום בו אין סבל,יש מחשבה על סבל.
בו אין כזה דבר משהו שאין לו תכלית.
אין סולם מה שווה או לא שווה.
יש את השער הזה לעבור בו,
וזה מה שעשיתי,עברתי בתוכו.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 17 נובמבר 2010, 14:47

צללתי חזרה לעבודה...קיבלו אותי באהבה אך ניצלו את ההזדמנות להתמוטט ,הילדים הרגישו בטוחים עכשיו להתפרק וגם הסייעת ממש קרסה.
עכשיו אחרי שאני אוספת את השברים של כולם ושלי,אני מנסה להתבונן ולהבין מה עברתי,מה אני עדיין עוברת.

לפני שבוע ברגע של כאב גדול אני יוצרת קשר עם רותי ומתאמנת איתה בטלפון,
רותי מסכמת לי את האימון ושולחת במייל שאתבונן בזה שוב.
אני מעתיקה לכאן:

הי סגולה יקרה מאד
האימון של היום:
רגש- כאב
מחשבה- אני סובלת והסבל שלי עקר, הוא אינו מוליד דבר, וזה אומר שאני ריקה.
סיבוב מראה- אני מכאיבה לעצמי או כואבת את עצמי, בכל פעם שאני מאמינה למחשבה, שאני גורמת לעצמי סבל שאינו מוביל לדבר, אינו נותן חיים בשום צורה ובכך אני מרוקנת את עצמי.

שימי לב מתי המחשבה הזו עולה ואייך היא משפיעה עלייך- שמחת חיים, תשומת לב, כבוד לעצמך, הקשבה גם בתוך בילבול, נשימה, עיכול, קלות וכו'
שווה לדעת שאין דבר כזה עקר. עקר זה מושג שקיים רק ביחס לציפייה.
אנחנו מסתורין ונסתרות דרכי האלוהים. הדבר שאנחנו יכולים לעשות הוא להשתתף. להרגיש ולהיות ערים.
זוהי ההזמנה שאת כבר מקיימת ואליה את מזמינה את עצמך, בעומק ובפשטות גדולים יותר מאלה שהיו עד כה.
באהבה עמוקה
ותודה על מי שאת בחיי

אני ממשיכה ושואלת:

עולה בי השאלה,איך המחשבה הזאת,שאני מביאה לעצמי סבל שגורם לי לחוש מרוקנת מביא את המציאות,
בה שוב ושוב אני נמצאת ללא תמיכה ממי שקרוב אלי?
האם זה חלק מהסבל שאני מביאה על עצמי במחשבה הזאת?

וזאת התשובה שקיבלתי ממנה -

סגולה יקרה
זה יותר עדין .ומאד מופלא
ראשית- כמו שחושך הוא היעדר אור, וכשאנחנו יודעים את זה הדרמה נעלמת, במיוחד בהתחשב בכך שאנחנו אור ומה שנתקרב אליו יואר, כך- מה שאת קוראת לו סבל הוא בסך הכל חסימה של השפע ברגע האחרון, שנייה לפני שהוא מגיע אלייך. מחשבות שיוצרות מחיצה. על זה התבוננו
שנית- אף פעם אין היעדר אהבה. היא תמיד שם משום שאנחנו אהבה וזה משתקף. זו לא שירה יפה אלא האמת לאמיתה. לכן, כשאת לא רואה את האהבה- תחפשי במבט שלך. תחפשי מה זו האהבה שאת מחפשת, ותניחי אותה לרגע בצד, ככה לידך על המיטה או על הכיסא. ותראי מה את רואה. יש שם המון המון לראות.
באהבה

לחיות סינרגיה

על ידי מתחדשת* » 05 נובמבר 2010, 17:54

שבת שלום אהובה, את במחשבותיי |L|

לחיות סינרגיה

על ידי ים_של_טורכיז* » 05 נובמבר 2010, 17:04

שבת שלום סגולה, בדיוק חשבתי עליך היום ותהיתי איך את. שמחה שיש לך תמיכה,
הצהוב אומר לי- כבד את עצמך- אוי כמה זה נכון, יש לי תחושה שגם לך..

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 05 נובמבר 2010, 16:35

שבת של שלום, מנוחה ואהבה.

<אולי תמתיני עוד כמה ימים עם העבודה? רק טיפונת? :-)>

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 05 נובמבר 2010, 16:04

כל הזמן מגיעים לכאן גמדים עם דברים טובים,מאפה ביתי,לחמניות ,חטיפי בריאות ,וכולם מתובלים בהמון אהבה.
למרות שאני עדיין לא חזרתי לאיתני,חוזרת ביום ראשון לעבודה,
המקום עבר תהפוכות רבות השבוע,ויש צורך אמיתי שאחזור,יודעת שאתקבל באהבה,יודעת שהעבודה טובה לי ובכל זאת חוששת מהמאמץ הפיזי.
נקווה לטוב ויהיה טוב.
שבת שלום,תודה גם כאן על כל החיזוקים והחיבוקים,
נראה שאפשר להסתדר בלעדיהם,זה נכון.אבל איך זה משדרג את ההתמודדות שיש תמיכה...

לחיות סינרגיה

על ידי ב_עילום* » 05 נובמבר 2010, 15:50

(())

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 03 נובמבר 2010, 21:54

אני מבינה שעדיין לא מצאת את העוזרת האילמת...
כובסת,ביקשתי כובסת D-:

לחיות סינרגיה

על ידי ים_של_טורכיז* » 03 נובמבר 2010, 21:35

אני אומרת לאחרונה שאין מקריות ודברים לא קורים סתם.... ביקשת והנה זה הגיע.
שימח אותי לקרוא על ארוחת הערב שנחתה עליך..

לחיות סינרגיה

על ידי חמו_מה* » 03 נובמבר 2010, 21:13

בעודי כותבת שורות אלו,נשלחה אלי ארוחת ערב מושקעת,
כנראה עובדים שם גם בערב, במחלקת חלומות ומשאלות...

אני מבינה שעדיין לא מצאת את העוזרת האילמת... @}

לחיות סינרגיה

על ידי מתחדשת* » 03 נובמבר 2010, 17:08

(())
בתיאבון!

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 03 נובמבר 2010, 17:05

לא יאומן מה שקרה עכשיו !
בעודי כותבת שורות אלו,נשלחה אלי ארוחת ערב מושקעת,
ע"י אשה יקרה שחוותה בעצמה הפלה דומה לפני כמה חודשים,
לא היה לי איתה דבר מלבד זה שהילד שלה היה בגן שלי שנה שעברה.

ממש נס.
תודה ה' !

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 03 נובמבר 2010, 16:37

עדיין לא התאמנתי,לא עוצרת עוד להתבונן באמת,אולי בערב שהכל ישקע.
אני קצת מוטרפת מהשינוי ההורמונאלי,לא חשבתי שגם אחרי הפלה זה ככה,
הגוזלית גם חולה והיא די ניג'זית,כך שחוץ מכירבול של כשעה שתפסנו נימנום יחד,לא ממש התאפשר לי להיות עם עצמי,להניח,לבכות קצת...
אני מקבלת הרבה שיחות טלפון מנשים ששומעות ומרגישה שאין לי כח לדבר,לספר שוב ושוב.
בשלב מסוים אני לא עונה.
אני חלשה ועבודות הבית מצטברות,בא לי שתבוא לכאן איזו קוסמת אילמת שתדע בלי שאגיד לה מה לעשות-להוריד כביסה,לתלות,לקפל,לשטוף כלים ולשים סיר טוב על האש.
מידי פעם נשים מציעות עזרה ואני לא מרגישה בנוח להעזר.אולי הייתי צריכה מישהי כמו אחות שאיתה ארגיש נוח לקבל עזרה...
(אחותי,למה לא נולדת??)

טוב,הקטנה מיבבת עלי,הזדמנות טובה להפסיק לקטר...

לחיות סינרגיה

על ידי ים_של_טורכיז* » 03 נובמבר 2010, 10:50

חיבוק גדול ועוטף ממני גם.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 03 נובמבר 2010, 07:45

בדיוק עלתה בי מחשבה,כנסי מהר ותמחקי,אולי עוד לא נכנסו לדף שלך...
כתבתי בלי לערוך ובסוף תמצתתי כי התעייפתי מהכתיבה,
יש לי עוד מה להוסיף אבל יש בי לאות כזאת,אז נוותר בנתיים,
מה גם שהקטנה בסינכרון מושלם קצת חולה,כך שאם פינטזתי להכנס למיטה אני נאלצת לשמור את פינטוזי למחלקת חלומות ומשאלות,
אולי היא בעצמה תתעייף ונתכרבל יחד אח"כ.

לחיות סינרגיה

על ידי מתחדשת* » 03 נובמבר 2010, 00:17

יואו, רק עכשיו אני מתעדכנת.
אהובה, אהובה, אהובה.
:-(
|L|

לחיות סינרגיה

על ידי חמו_מה* » 02 נובמבר 2010, 23:23

אוי חמודה. תאור כל כך חי, שעכשיו אני עם דמעות בגללך ! ! !
תנוחי. תתנחמי עכשיו עם האיש שלך, תדאגי גם עכשיו לא להיות לבד, מגיע לך .

לחיות סינרגיה

על ידי עדינה_ניפו* » 02 נובמבר 2010, 22:05

חיבבבבבבבוק.
גם ממני סגולה יקרה ומקסימה {@

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 02 נובמבר 2010, 21:44

חיבבבבבבבוק.

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 02 נובמבר 2010, 21:31

מסקנה:
לא ללכת לבד.
העיניין הגופני הוא כמעט שולי,מלבד ההתאוששות מההרדמה.
יש משמעות רבה לתמיכה רגשית,לא השכלתי לדאוג שתהיה לי.
<ואת המחיר לזה שילמנו שנינו,שיעור גדול בזוגיות....>

לחיות סינרגיה

על ידי סגו_לה* » 02 נובמבר 2010, 21:29

טוב,עדיין מאוד חלשה,אבל ננסה לעשות סדר ולכתוב,
אתמול קיבלתי שיחת טלפון מביה"ח שאני מוזמנת לשעה 7:00 בבוקר לגרידה,
חבר טוב התנדב לקחת אותי כדי שהאיש ידאג לילדים,
לי היה ברור שהוא יסיים ויבוא,הוא הבין שזה בטח יקח מלא זמן והוא יצטרף בצהרים ויבוא לקחת אותי הביתה.
שנינו לא ידענו מה הולך לקרות.
אני זוכרת שעלתה לי מחשבה,שאני חייבת לתעד הכל,שמישהי אחרת,שתצטרך לעבור את זה,תדע מה צפוי לפניה.
והיום אחרי הכל חשבתי,מה יש לתעד-נכנסת לחדר ניצוח,הורדמת,התאוששת וזהו.
אז זהו שלא.
במחלקת נשים היה שקט של בוקר,מנקה ערביה מנגבת את הרצפה,שתי נשים יוצאות עם דפי תפילה בידן,יהודיה עם סידור ואישה ערביה מבוגרת אוחזת דפים בערבית וממלמלת פסוקי קוראן.
אחות מנחה אותי להתכונן,להוריד הכל וללבוש את החלוק עם הגב החשוף,אני אורזת את התיק והשקית עם הבגדים והנעלים ואז נזרקת לחלל השאלה,מי מלוה אותך?
אני לבד.פתאום עולה הבהוב של מחשבה-מה,זה לא אמור להיות ככה? האחות מראה הבעת צער ואומרת,אל תדאגי נביא לך את הכל שתסיימי עם הפרוצדורה (אשכרה פרוצדורה)
מגיע בחור שלוקח אותי במיטה לחדר ניתוח,פלורוסנטים,פלורוסנטים,פלורוסנטים ,סיבוב צילומי פרחים הולנדים על הקירות, מעלית ואני נכנסת לחדר המתנה לניתוח.איתי מחכות עוד כמה נשים,הבעל לידן ממלמל תהילים אוחז ביד,אז ירד לי האסימון ,האיש שלי לא איתי.
הפחד מטפס לגרון והספרות בשעון מתקדמות לאיתן.אני מתפללת להיות עטופה באהבה ושכל מי שיבוא במגע איתי יתמלא אהבה ויטפל בי באהבה.פעמים ניגשים אלי עם טפסים:הורדת תכשיטים?ביגוד תחתון,אין עדשות?
בסוף לוקחת אותי חבורה עליזה של אחים\סניטרים שמחליקים בדרך חיוכים וכיפים עם כל מיני אנשי צוות שהם פוגשים,אני שמחה שהתפילה שלי נענית.
בכל השעה הזאת ששכבתי על המיטה מחכה,היתה בי תחושה מוזרה,מה אני שוכבת כמו איזה חולה,עוד לא עשו כלום ואני כבר בעמדת חולה.אבל הפתח בגב לא אפשר לי הרבה תנועה,חוץ מפעם אחת שניגשתי לשירותים אוחזת היטב בכנפות החלוק.
מגיעים לחדר ניתוח,יש שם כמה אנשי צוות,הרופא עדיין לא נמצא,קר לי.
כל מי שפוגש אותי מברך אותי "בהצלחה" עם חיוך.מגיע אח שבא לשים אנפוזיה,איך הורידים שלך? מעולים אני עונה בביטחון! מאוד קל להוציא אצלי דם.האח מחפש בספקנות וממלמל,עכשיו אתגרת אותי,וכמובן שמכניס בקלות את המחט.
מגיע הרופא,ממקמים אותי על המיטה,הוא שם לי מסיכה ומברך בהצלחה,אני נושמת עמוק וצוללת לתוך שינה עמוקה.
מתעוררת בחדר התאוששות ומבינה שאני אחרי,השפתיים יבשות ואני מרגישה את הרחם מתכווצת אבל בעדינות,לא כואב מידי.
משם אני נלקחת למחלקה אחרת,פלורוסנטים,פלורוסנטים....תמונות של פרחים מהולנד,אבל הפעם אני מטושטשת ומנמנמת לסירוגין.
אני חשה מעורפלת,אחות ניגשת אלי ושואלת אם אני רוצה לאכול ולשתות (הייתי בצום מהלילה) אני מבקשת תה ומקבלת תה חם ומתוק,בדיוק כמו שאני צריכה.
אח"כ היא מוודאת שהייתי בשרותים ואכלתי,טוב,עכשיו תתלבשי ותעלי למחלקת נשים להשתחרר.
אני מבינה שאני לא מסוגלת עוד ללכת,אני מעורפלת ומבקשת לשכב עוד,
בהמשך האחות רואה שאני עדיין לא מרגישה טוב ומחברת אותי שוב לעירוי עד שאני מרגישה יותר טוב.
אני עולה לאט למחלקה,שם כבר מגיע האיש.
אני מרגישה שהעלבון והחולשה מכריעים אותי וברגע אחד אני כמעט מתעלפת.
שמים אותי לשכב עוד קצת עם עירוי ואח"כ משחררים אותי.

לחיות סינרגיה

על ידי עירית_לוי » 02 נובמבר 2010, 14:36

(())

חזרה למעלה