חוה בת חיים

שליחת תגובה

שהגוף הוא גם כלא כאשר בוחרת נפש להתבונן מבעד סורגים והוא בעיקר מקדש ליופי ולטוהר כאשר הנפש מתעלה מ ת ק ד ש ת.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: חוה בת חיים

חוה בת חיים

על ידי יולי_קו » 12 ספטמבר 2018, 10:38

שלום אליהו,
חוה לא נכנסת לכאן כמעט בשנים האחרונות.
עדיף לך לחפש דרך אחרת להתקשר אליה.

חוה בת חיים

על ידי אליהו_יצחק* » 12 ספטמבר 2018, 10:23

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום חוה גר בנתניה סמילנסקי 14 טל 052-5584774 מתעתד לבוא למצפה רמון לעבוד במלון ולעבור סדנת מנדלות מקווה שאת מעבירה שלחתי לך אס אמ אס צ רי קשר מהיר בבקשה דחוף לי ולא הפני אותי בבקשה למסגרת הנכונה תודה

חוה בת חיים

על ידי קרן_אמא_של_נועה* » 30 ינואר 2016, 15:50

חווה שלום, הבנתי שד ר כך אולי ניתן להשיג את חמוטל בת חוה, זה מקרה קצת דחוף בנוגע לפוסט שהעלתה על קטרקט אצל תינוקות. אנא אשמח לשמוע בנייד:0528384931 או במייל: karen14021982 @gmail.com

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 21 פברואר 2012, 00:27

כך יש פער מובנה בין היכולת הפיזית להתקיים , לבין היכולת המנטלית לפתח "רצון" .
התכוונתי שבשלב התינוקות אין לנו יכולת פיזית להתקיים ללא טיפול מסור - תלות גדולה .
ומצד שני יש יכולת שכלית וכישורים מנטליים ללמוד מה "רוצים"
ואיך להשיג זאת וזה פער אשר קובע משהו לגבי האישיות האנושית ..
עכשיו אני חושבת שייתכן שכאן נעוצה הנחיצות הגדולה לייצר "אגו" ..
צריך הורים עם הרבה סמכות הורית ובטחון עצמי כדי לרסן את האגו הזה שלא יתנפח יתר על המידה . אולי בגלל זה היו קשוחים כל כך באופן מסורתי.
יש עוד.
אכתוב בהמשך.
הרעיון שפיתחת על האהבה והמסירות נראה לי מאוד מהותי .

חוה בת חיים

על ידי דנה_ה* » 20 פברואר 2012, 22:00

כך יש פער מובנה בין היכולת הפיזית להתקיים , לבין היכולת המנטלית לפתח "רצון"
האם את מתכוונת לכך שזה שאנו חסרי אונים מעכב את התפתחות הרצון שלנו?
מעניין אם זה כך באמת?
אני מתבוננת בנדב הקטן שלי (בן חצי שנה), הוא בהחלט חסר אונים במובנים רבים אבל לא נראה שחסר רצון - הלא הרצון שלו דוחף אותו לנסות - לנוע, לתפוס, לזחול, לדבר, לא? נראה שיש לו כוח רצון חזק ביותר עם בעיה קלה וזמנית ביישום..
אגב, נדמה לי שחוסר אונים ארוך טווח יחסית בתינוקות מצביע על מידת ההתפתחות הגדולה של המין - המוח שלנו מתפתח הרבה זמן אחרי שאנו נולדים ואולי זאת גם הסיבה שיש יותר ויותר לידות מוקדמות? כי הראש של התינוקות גדל כחלק (אולי) מהתפתחות אבולוציונית נוספת שמתרחשת בזמן הזה..

אני מאמינה שלבני אדם יש זכות בחירה מולדת אבל באמת לוקח לה זמן להתפתח.. קודם כל מתפתח החלק במוח שאומר "לא" לדברים (ולכן פעוטות כל כך אוהבים לומר "לא!".) ורק כמה שנים מאוחר יותר מתפתח החלק במוח שיכול להגיד "כן" לדברים - אולי לקראת גיל 6 או 8..

לעובדה הזאת יש השפעה מכרעת על האישיות האנושית.
אני רואה בזה עוד משהו - העובדה שאנו נולדים כה תלותיים היא חלק מתכנון כה נפלא בעיניי - זה אומר שאנו מגיעים לעולם דרך בן אדם אחר (ולא צומחים מזרעים או מביציים שהוטמנו בחול איפשהו) וחווים את העולם דרכה במשך 9 חודשים, וחווים טיפול שלפחות אמור להיות צמוד במשך כמה שנות חיים ראשונות - כל זה יוצר היכל של אהבה ו- care (אין לזה תרגום טוב בעברית) עבורינו לחיות, לגדול ולשגשג בתוכו בשנותינו הראשונות. באים מאהבה. צומחים בתוך אהבה.
משהו הנדס את זה כך שנצטרך לחוות אהבה וקשר אנושי וחמימות וליווי צמוד במשך הרבה זמן - וזו מתנה נפלאה להתחיל איתה את החיים (אני כמובן לא נאיבית ויודעת שלמרבה הצער זה לא תמיד בדיוק כך, אבל בואי לא נלך לשם הפעם..).

אבל ספרי קצת את... איזו השפעה את חושבת שיש לזה על האישיות האנושית..

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 19 פברואר 2012, 08:51

וואו דנה ,
נראה לי שיש משהו בסיסי משותף ביני ובינך והוא המיקוד בשלבים הראשונים של החיים מחוץ לרחם :-)
יש כאן נק' מוצא גם לשיחה שלנו .
משהו קרה למין האנושי שהראש הכל כך גדול מאלץ אותנו להיוולד לפני הזמן . כך שאנחנו באים לעולם עם חוסר אונים ארוך טווח .
מצד שני הראש הגדול הזה מכיל מוח בעל יכולת מחשבה .
כך יש פער מובנה בין היכולת הפיזית להתקיים , לבין היכולת המנטלית לפתח "רצון" .
לעובדה הזאת יש השפעה מכרעת על האישיות האנושית.
?
@}

חוה בת חיים

על ידי דנה_ה* » 17 פברואר 2012, 23:40

ואוו, מאיפה להתחיל?
קודם כל עולה בי המחשבה שזה נכון - תינוקות באמת רואים את עצמם כחלק מהכל ומאמא שלהם בפרט ואין להם בכלל תחושת נפרדות, וזו אכן מתפתחת..
למה זה באמת? אף פעם לא שאלתי את עצמי. 2 סיבות אפשרויות: האחת, שאולי תינוקות מגיעים ממקום שהוא הרבה יותר מחובר למהות האמיתית של בני אדם והם מגיעים ממקום של מודעות גבוהה, ומוותרים עליה באופן זמני בזמן שהם מאיישים גוף (הדרוש לנו כדי ולהתפתח, מה שלא אפשרי בעולם הרוח). כשהם ברחם הם עוד יודעים מי הם ולמה הם עושים את זה ויש להם גם אפשרות לצאת משם לפעמים כשזה נעשה קשה מאוד, אבל אחרי שהם נולדים הם שוכחים, וטוב שכך, אחרת לא היו מצליחים להתפתח אלא היו שבויים בהרגלים ומגבלות של קיומם הארצי הקודם. בגלל זה אנו מתים ונולדים מחדש - כדי שנוכל להתחיל כל פעם מחדש ללא הדברים שאספנו שעוצרים את המשך ההתפתחות שלנו.

הבעיה היא שהעולם שלנו כבר הרבה מאוד זמן הלך off וכל המשימה האנושית נשכחה ע"י רוב בני האדם, וכל התרבות בה אנו חיים מעודדת בדיוק לערכים ההפוכים ממה שנכון וטבעי לחיי אדם. אז במקום לגדול באופן טבעי אל המקום בו היינו אמורים להיות, אנו גדלים לתוך זרועותיה הפתוחות לרווחה של התרבות שמעודד אגו ותחרותיות ורכושנות וקנאה וכל מה שהולך עם זה.. במקום לזכור שאנו חלק משלם גדול אנו מקבלים עידוד להלחם אחד בשני, להתחרות, ומי שנותן מעצמו נחשב לפראייר..

מחשבה מכיוון אחר - אנחנו כן אמורים לפתח נפרדות, כי משהו בנפרדות הזאת נחוץ לנו כדי שנתפתח, וכדי שנביא לכלל הגשמה את המתנות הייחודיות שלנו. כל אחד מאיתנו הוא קצה עצב של אלוהים ויכול לחוש, לראות ולחוות את העולם בדרך הייחודית שלו. וחשוב למצוא את הדרך הייחודית שלנו, וכמובן לזכור שהיא חלק משלם, אבל בכל זאת ייחודית.
בגיל מסויים, ככל שגדלים, היינו אמורים להיות פחות ופחות אישיים.. היינו אמורים לראות דברים פחות מנקודת מבט אישית ויותר מסוגלים לראות את התמונה הגדולה, פחות מונעים לפעולה ע"י החשקים והרצונות האישיים אלא יותר על פי מה שנחוץ כרגע לאלוהים ולבריאה - ולא היינו רואים בזה בעיה כי המודעות שלנו היתה גדלה שוב והיינו מזהים את עצמינו כחלק מאלוהים וכחלק מן הבריאה ולכן מזדהים עם המטרות שלהם ורואים אותן כמטרותינו.

כתבתי על זה פעם שיר, ואני מצרפת אותו כאן.. מקווה שנמשיך את השיחה..

גופים נפרדים ניתנו לנו,
ייחוד, עצמיות וזהות.
והם הפכו למחיצות
קרות ובלתי חדירות,
כלא לרוח הכמהה,
לשיתוף ,אחדות ואחווה.

אנחנו זקוקים לפלזמה חיה
כדי לתמוך בגדילת האחר.

אנו זקוקים למערכת שורשים מסועפת,
שמובילה למערכת ענפים משורגת,
שמצמיחה אין ספור עלים וניצנים,
שנושאים בבוא העת פירות ופרחים.

אנו צריכים לטוות בינינו,
רשת של קורים,
שמחברת אותך אלי,
אותי אליו,
אותו אליה,
אותה אלינו.

אנו צריכים להיות כמו זרמי המים בנהר,
משתלבים, מתמזגים, מתערבבים,
טועמים אחד את השני מבפנים,

מאבדים את עצמנו לפעמים,
חוזרים ונפרדים, משנים כיוון.

חוה בת חיים

על ידי ב_עילום* » 21 דצמבר 2011, 16:42

חוה שלום.

שלחתי לך מייל פרטי לכתובת בג'י מייל

תודה @}

חוה בת חיים

על ידי סגו_לה* » 01 דצמבר 2011, 15:49

חוה,מה העלות של הסדנה שפרסמת בכיכר?

חוה בת חיים

על ידי אמא_של_טוסיק_דבש* » 14 נובמבר 2011, 10:40

הי חווה,
צום מהמחשב זה דבר מבורך...
השבוע קצת עמוס לי כי אחותי נמצאת בארץ, בביקור קצרצר. אז אם לא השבוע, אצור קשר בשבוע הבא.
הרבה תודה@}

<ממשיכה לעקוב בעניין רב אחרי הדף של הילדים. מנסה ליישם. (לא רק מה שכתבת לי, אלא באופן כללי). קצת קשה בתוך הסיטואציה של גן חובה עם כל המשתמע.
בשבת, אחרי הרבה זמן שזה לא, הצטרפתי אליה ויחד ישבנו לצייר בצבעי פנדה. מאד נהנינו>

חוה בת חיים

על ידי רוזי* » 14 נובמבר 2011, 10:03

מבחינתי אין שום מניעה, פשוט לא הייתי בטוחה אם אפשר לשאול בדף הזה.
ואשמח לשמוע את דעתך בנושא.

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 12 נובמבר 2011, 10:54

רוזי , ברצון אשיב לך בדף עקרון הרצף באמנות של ילדים ,
זה בהחלט נושא אשר רבים רוצים התייחסות אליו .
האם את מסכימה שאגזור ואדביק את הפוסט שלך לדף ?

חוה בת חיים

על ידי אמא_של_טוסיק_דבש* » 01 נובמבר 2011, 11:10

הי חוה,
מקוה שאת בטוב.
בבקשה תפרסמי (גם) כאן את התשובות לשאלות לגבי הקורס בת״א. גמני מתעניינת. מניחה שכמוני יש עוד.
<נכנסתי לאתר שלך ואין בו פרטים..?>
תודה ויום מקסים! @}

חוה בת חיים

על ידי אמא_בגבעתיים* » 01 נובמבר 2011, 08:12

לגבי הסדנה- אשמח לקבל פרטים נוספים:
  1. מיקום ושעות
  2. מחיר
  3. מה נותנן ציור מנדלות? שלווה?
[email protected]
תודה

חוה בת חיים

על ידי אמא_נמרה* » 30 אוקטובר 2011, 19:46

שום,

איך יוצרים אצך קשר בעניין קורס המנדלות בתל אביב. קודם כל חשוב לי לדעת באיזה שעות...וגם המחיר.

נמרה

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 05 אוקטובר 2011, 10:29

היי חוה יקרה
שנה טובה מאד לך
אני עברתי דירה ואני שוב בתל אביב
הטלפון נשאר כשהיה
אשמח להפגש
עשב

חוה בת חיים

על ידי פלונית* » 02 ספטמבר 2011, 10:04

:-P או P-:

חוה בת חיים

על ידי נועה_ברוך* » 17 אוגוסט 2011, 00:30

חוה יקרה ואהובה, קראתי קצת מהדף שחיבר בין שתינו ונדהמתי לגלות שם מושגים "מוארים" שהפכו היום לשפה שגורה בפי, ואז עדיין בכלל לא היה לי מושג כמה התקשורת איתך והידע שאת מביאה הוא גבוה.
מרגש אך לא מפתיע :-)

געגועי ואהבתי אלייך @}

חוה בת חיים

על ידי מרים* » 14 יולי 2011, 13:58

שלום חוה, אנחנו מתכננים רילוקיישן ללונדון, משפחה צעירה בת שלושה נפשות. שמעתי שכדאי לדבר עם חמוטל בת חוה ושאולי דרכך אפשר למצוא את הקשר אליה? אני במייל [email protected]. תודה רבה!

חוה בת חיים

על ידי '_'* » 12 פברואר 2011, 00:25

המספר היה נכון
ה צ ל ח ת י

חוה בת חיים

על ידי '_'* » 11 פברואר 2011, 15:35

תודה ,
שמעתי את ההודעה בטלפון, אבל נראה לי שרשמתי מספר שגוי .
אני אתקשר אליך לשאול מה המספר הנכון .

אפשר להתקשר יש בערב או שבת ?

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 11 פברואר 2011, 07:13

כתבתי לך בדף שלך @}

חוה בת חיים

על ידי '_'* » 10 פברואר 2011, 17:25

שלום

אנחנו בדרך ללנדון (משפחה עם שלושה בנים)
ואני מנסה ליצור קשר עם חמוטל לכמה עצות אם אפשר,
אבל היא לא כתבה כאן כבר הרבה זמן. . .

תכלי לקשר בבקשה ?

חוה בת חיים

על ידי אפרת* » 13 נובמבר 2010, 17:16

תודה, זה בהחלט עוזר

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 13 נובמבר 2010, 07:30

השיעור לדוגמה ביום ד' הקרוב (17/11) מתקיים בתל אביב . כך גם כל הקורסים שלי .
(אנשים מגיעים מכל הארץ) .(לפעמים כשיש קבוצה ביישוב מסוים אני באה אליהם ברצון . כמו במצפה רמון למשל .)

ונדמה לי שגם באתר שלך לא מצויין.
@} תודה לך , אכניס את הפרט הזה לאתר .

חוה בת חיים

על ידי אפרת* » 11 נובמבר 2010, 21:21

היי חווה
לא ציינת היכן מתקיימת הסדנה ונדמה לי שגם באתר שלך לא מצויין.
תודה

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 17 אוקטובר 2010, 16:42

נראה לי שחזרת מזמן
מה שלומך? וחמוטל? ובכלל?

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 26 אוגוסט 2010, 09:38

היי מתוקה
מקווה שקצת יותר קר בבריטניה
השם שלך קיבל י נוספת ולכן גם סימן שאלה
חייים כזה
אשמח לדבר
ועד אז שנה טובה לכולם

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 08 אוגוסט 2010, 23:27

@}

חוה בת חיים

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 01 יולי 2010, 20:42

היי,
כל שהוע אני רוצה לבוא, וכל יום רביעי זה זורח מפרחוני...
אבל השבוע כבר אמרתי לפרח הלימון שנלך (ושתינו שכחנו), אני מקווה שנזכור בשבוע הבא.
תודה על ההזמנה!

חוה בת חיים

על ידי זהירות_חרצולים* » 17 מאי 2010, 23:50

הי!
תודה על ההסבר שלך! אהבתי אותו מאוד והבנתי את הנקודה שלך :)
אמא היא מנהיגה ,לפי הבנתי גם אני חושבת כך וכך גם גידל אותי אבי, אין יותר טוב מהורים מנהיגים זה מוריד המון עול מהילד שיודע שיש לו הורים חזקים להשען עליהם!
חוץ מזה לגבי השם זהירות חרצולים רשמתי על זה בדף שלי... באחד הקורסים שלקחתי בתואר ראשון סיפר הפרופסור על חקלאי שגידל עצי פרי ליד כביש ראשי וכל הזמן אנשים היו עוצרים ליד המטע שלו וקוטפים לו מהפירות עד שנמאס לו והוא תלה שלט : "זהירות חרצולים", מה זה חרצולים??? אין לי מושג, גם לחקלאי לא היה מושג וכנראה שאין דבר כזה חרצולים אבל מאז שהוא תלה את השלט אף אחד יותר לא קטף לו פירות מהעץ! וזה סוף הסיפור!!!!!
יאללה בי

חוה בת חיים

על ידי סתיו_בחוץ* » 17 מאי 2010, 22:10

שלום חוה, ראיתי עכשיו שכתבת לי בדף הבית. התרגשתי מאוד!
ביקשת שאאסוף ואראה לך שירבוטים או ציורים של ביתי. בטח, בשמחה.
אשמח לפגוש אותך ולהתבונן מזווית הראייה שלך על הציורים.
אכתוב לך שוב בקרוב, כשיהיה לי מה להראות.
להתראות (-:

חוה בת חיים

על ידי זהירות_חרצולים* » 17 מאי 2010, 03:25

הי חווה!
הגבת לי בדף בן שלוש מרביץ לאמא ורשמת ש "אם תעשה את זה שוב תלך לחדר" להתבטא כך ,זו טעות לדעתי .
לא לקחתי שום דבר ממה שרשמת כתוקפנות :) האם תוכלי להסביר לי למה לדעתך זו טעות להתבטא כך ואני שואלת כדי להחליט בראש שלי אם את צודקת או לא לטובת ילדתי הקטנה (שעדיין לא צריכה שיגידו לה ללכת לחדר ואני גם מקווה שהיא תכבד את ההורים שלה כדי שזה לעולם לא יצטרך להגיע למצב שכזה)
אשמח לתשובה שלך
לילה טוב

חוה בת חיים

על ידי אפרת_ו* » 14 מאי 2010, 14:00

היי חוה
נעמה דיברה עם עוזי היום - יהיה נחמד אם זה יסתדר עם העבודה
בכל אופן, הם אמורים לקבוע להפגש מתישהו אז אולי תצטרפי לביקור?
יהיה ממש כיף להתראות שוב :-)

חוה בת חיים

על ידי אפרת_ו* » 13 מאי 2010, 21:24

היי חוה
איזה קטע, אני קוראת אדוקה של הדף שלך עקרון הרצף באמנות של ילדים
ורק עכשיו גיליתי שאני בעצם מכירה אותך - נפגשנו ממש ממש מזמן לפני שנים
אני הייתי בת זוג של עוזי (מאוסטרליה). יש לנו עכשיו שני ילדים ואנחנו גרים (בנפרד) בישובי גדרות
מקווה שהכל טוב אצלך ואולי עוד נפגש יום אחד :-)

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 01 מאי 2010, 20:08

היי חוה
זו אני,
יש לך דרישת שלום מאד חמה מדיויד
הוא יוצר מדהים ממש
והרבה אהבה ממני
אם יש לך זמן וחשק את מוזמנת לבלוג החדש שלי
בלוג עשב השדה בצמיחה
(()) @}

חוה בת חיים

על ידי ללי* » 22 אפריל 2010, 22:37

וואו ירדנה מדהימה
כל הכבוד!!!
איך אפשר לפגוש אותה שוב?
קצת התנתקתי ואפילו שלמתי על שעורים מראש...
היא מלמדת לפעמים עדיין?
אני בearthworkשטרודל 013.net
תודה

חוה בת חיים

על ידי אומ_איליי* » 09 אפריל 2010, 23:50

חוה, אשמח להתיעץ איתך איך אוכל ליצור איתך קשר?
תודה
תוכלי להחזיר לי תשובה למייל
[email protected]
אם את מעדיפה שלא לרשום כתובת מייל באתר.
המון תודה

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 19 מרץ 2010, 09:17

תודה [-:
כן , זה היה בדף הילד המקסים שלי נהפך למפלצת בזעיר אנפין , שדרך אגב , לא הצלחתי לחזור אליו. אולי טעות בשם הדף?

חוה בת חיים

על ידי מצ'רה* » 18 מרץ 2010, 13:37

שלום לך,
איפשהו באתר (אולי בבלוג של קרוטונית?) קראתי את מה שכתבת על הצורך הטבעי של בנים זכרים לזרוק חפצים.
שיתפתי בזה חברה שבדיוק קיבלה לחייה ילד קטן, לאחר שלפני כן היתה אם לבנות בלבד, והיא הרגישה שזה הפיל לה אסימון בגודל סלע בקשר לילד וצרכיו.
אז תודה, בשם חברה טובה וילד שצרכיו זוכים להבנה והכרה (-:

חוה בת חיים

על ידי אילה_א* » 07 מרץ 2010, 21:04

הי
יש לך פייסבוק או מייל שאשלח לך תמונה עם בתי

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 08 נובמבר 2009, 14:32

איבדתי את הטלפון שלך
צרי קשר ,....
|L|

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 07 נובמבר 2009, 22:39

היי חוה

חוה בת חיים

על ידי שאק_טי* » 04 נובמבר 2009, 07:49

גם כאן וגם בסקייפ - תמיד נעים לי לדבר איתך :-)

חוה בת חיים

על ידי חוט_השני* » 28 ספטמבר 2009, 18:44

בקרוב נתראה. אמן.
אחותי ילדה ביום ראשון שעבר ומיום שני אני איתה אצל אמא.
אוטוטו נחזור הביתה ואולי סוףסוף נבוא לבקרך.
מתגעגעת וחושבת עליך
בינתיים נשיקות חיבוקים ושנה נפלאה{@

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 22 ספטמבר 2009, 01:14

@}

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 20 ספטמבר 2009, 11:40

חוה יקרה ,
אחולי שנה טובה , בריאות טובה ,צמיחה אישית ושמחה לחיות,
לך ולכל אהוביך ויקריך
אוהבת תמיד
כוכבה

חוה בת חיים

על ידי יול_יול* » 01 ספטמבר 2009, 17:32

חוה יקרה ואהובה,
תודה על מה שכתבת לי,
מתגעגעת אליך,
איך היו נדודיך?

חוה בת חיים

על ידי תפוח_אדמה* » 29 אוגוסט 2009, 23:02

שלום חוה,
איפה מתקיימים הקורסים?

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 28 אוגוסט 2009, 12:00

חזרתי מנסיעה ואני מתחילה מחדש לגלגל מעגלי מנדלה . יהיו מפגשים בימי ד' בערב ובימי ה' בבקר .
זאת לידיעת כל המתעניינים מן העבר וכל המתעניינים מן ההווה.
@}

חוה בת חיים

על ידי ש_י_ר_י* » 28 יולי 2009, 13:05

תודה חווה @}
לא התכוונתי שאת כתבת את זה במילים אחרות - אלא שדברייך נשמעים לי כמו הגישה הרווחת וכו'.
לכן לא ציטטתי אותך, אלא רק התייחסתי לאווירה הכללית שאני הרגשתי מדברייך. מכיוון שאין לי עניין להפוך את זה לאישי לא ביקשתי הסברים או יותר פירוט. את כמובן יכולה לפרט או לנסות להבהיר בכל זאת, אם הרגשת לא מובנת. :-)
המשך יום מקסים!

חוה בת חיים

על ידי חן_נושי* » 27 יוני 2009, 08:28

היי חוהל'ה,
רק עכשיו ראיתי את הד"ש שלך מלפני שבועיים...
תחשבי עלי טוב טוב בשבועות הקרובים, אה?
חיבוק גדול.

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 20 מאי 2009, 16:14

שלחתי לך דוא'ל והוא חזר(הכתובת מהאתר שלך).
נכון . הכתובת באתר מנמנמת . התיבה ההיא נסגרה לי .( ?) הכתובת המייל:HAVABH אט ג'ימייל דוט קום

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 20 מאי 2009, 16:10

שירה !@} !@} !
רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך ! אז אני מחכה ליוני .
ציירתי רק מנדלה אחת מאז שנגמרו הפגישות שלנו אבל אני רואה ומרגישה מנדלות ויודעת שזה עוד יצא ממני |לב| ברור . נמצא שם ויצא משם. נשיקות .

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 20 מאי 2009, 13:32

ר ו ת ה , רונית - יש מפגשים בתל-אביב , יש סיכוי טוב גם לקבוצת בקר ממש לאלתר... דברו איתי 03-5604891

נועה , שולחת לך מייל עכשיו.@}

חוה בת חיים

על ידי רונית* » 19 מאי 2009, 23:59

רוצה גם לצייר מנדלות ,האם יש משהו בתל אביב?

חוה בת חיים

על ידי נועה* » 18 מאי 2009, 22:25

שלום חוה,
שלחתי לך דוא'ל והוא חזר(הכתובת מהאתר שלך).
ראיתי שאת מתכוונת להעביר סדנא בחודש יולי במצפה רמון. אודה לך על פרטים נוספים,בעיקר תאריכים,שעות ומחיר. בברכה,נועה [email protected]

חוה בת חיים

על ידי ר_ו_ת_ה* » 18 מאי 2009, 04:15

האם יש לך מפגשי ציור באיזור תל אביב?
תוכלי לתת לי קצת פרטים?

חוה בת חיים

על ידי שירה* » 16 מאי 2009, 21:44

הי לך יקירה. אין לי כאן דף בית. שמחתי לשמוע מדנה שתרצי להשתתף בקבלת הפנים לקטנטון שמארגנת לי רקפת. נחכה ליוני, כשלדנה יהיה קל יותר להסתובב. מתגעגעת. ציירתי רק מנדלה אחת מאז שנגמרו הפגישות שלנו אבל אני רואה ומרגישה מנדלות ויודעת שזה עוד יצא ממני. חיבוק גדול. שירה

חוה בת חיים

על ידי דיאנה_בר_לב* » 30 אפריל 2009, 21:07

את חייבת להיכנס לקישור הזה,זה תמונות של כוכבים,כדור הארץ ועוד כוכבי לכת מהחלל,
פשוט מדהים כמה זה מזכיר את המנדלות שלך(שלנו).האור על השחור.
אם הקישור לא עובד(קצת ארוך),את יכולה פשוט לכתוב esa בגוגל ותגיעי,שווה הצצה.
http://www.esa.int/esa-mmg/mmg.pl?b=b&t ... b&start=41
בינתיים נשיקות ולהתראות

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 30 אפריל 2009, 12:01

לא לא לא לא הבנת אותי בכלל
דווקא הדיבור על זה יביא לנו מזלD-:
כלומר,התכוונתי לדיון תאורטי לא שזה יקרה לך ובטח לא לי,כרגע
אנחנו לא נמות כל כך מהר...... אלא מאי.....
לכשיגיע הרגע בעוד שלושים ארבעים שנה בכל זאת הייתי רוצה
מיתה ביתית , וליווי חמולתי הולם,ובחירה באופן הזדקנותי, ובאופן קבורתי,ובמידת ההתערבויות של הרופאים והסביבה,
לא צריך להבהל D-: איך שלא יהיה, זה יהיה.

חוה בת חיים

על ידי דיאנה_בר_לב* » 29 אפריל 2009, 23:31

הי חוה יקרה,
האמת שיום שני זה מעולה,בימי שלישי בבוקר אני בכל מקרה באופן זמני לא מטפלת
ואפילו יש לי עכשיו טיפול קבוע בתל-אביב כל יום שני ב20-30
כך ש...יהיה לי אפשרי להגיע אלייך הביתה באיזה יום שני בסביבות 18-30 ולתת לך את מלוא השירות!!!
מתאים?כמובן שאפשר גם בקליניקה אם זה יותר מתאים לך.אז דברי איתי(או כיתבי!)
(())

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 27 אפריל 2009, 17:23

חוה מתוקה רציתי להזמין אותך לדיון בדף
אישה מתבגרת (הייתי צריכה לערוך כי כתבתי בעברית צחה )
נראה לי שדעתך ,סיפוריך ועמדותיך יתרמו רבות.
או שאולי נפתח דף דיון על מיתה בייתית או הכנה למוות טבעי בבית
מה דעתך? אותי זה מרתק וחשוב לי.

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 18 אפריל 2009, 12:28

פלונית המפגשים שאמרתי ל נקודות אור התכוונתי בתל-אביב , זה נפתח השבוע.
יש התאגנות נוספת שתתקיים בקרית ביאליק בימי שישי בבקר כנראה החל מה1 למאי.@}

חוה בת חיים

על ידי פלונית* » 18 אפריל 2009, 10:32

איפה יתקיימו המפגשים?

חוה בת חיים

על ידי ג'ודיתה_בן_דוד* » 18 אפריל 2009, 09:20

הי חוה
אתמול נדברתי עם דיאנה ושוב נזכרנו בקורס המנדלות, צבענו קצת על הניירות השחורים :-) ונזכרתי שרצינו שתבואי לבית לחם הגלילית. ?

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 17 אפריל 2009, 14:32

שלום נקודות אור ,
"במקרה הכינותי מראש" ... P-: בדיוק מתארגן מעגל מנדלות חדש , 12 מפגשים , יעבוד בשעות הערב , מתחיל ביום ד' הקרוב .
03-5604891 בואי נדבר @}

חוה בת חיים

על ידי נקודת_אור* » 16 אפריל 2009, 09:25

בוקר טוב חווה,
מתעניינת לגבי קורס או מפגש . האם נפתח משהו בקרוב? יום שישי או מתישהו בערב?
חיפשתי באתר שלך אבל אין מידע מעודכן.
תודה ויום מבורך בטוב

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 12 אפריל 2009, 23:18

@}@}@}@}

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 03 אפריל 2009, 22:30

גם אגם מצייר מנדלות,מטחינה בעיקר,וזה לא מפריע לי כי מי אמר שזה צריך להיות יפה?!?!?
כמה צחקתי ..... מכל הלב ...... אהבתי
שלומות לכל המתחדשים עם האביב @}@}@}@}
והרבה אהבה לחוגגים

חוה בת חיים

על ידי דיאנה_בר_לב* » 03 אפריל 2009, 00:24

הי חוה יקרה,
חסר לי המפגש היום,ובכלל יחסר לי מעכשיו מאד!!!
מזל שתמיד אני יכולה לצייר-שזו מתנה חדשה ואדירה בשבילי-תודה לך
גם אגם מצייר מנדלות,מטחינה בעיקר,וזה לא מפריע לי כי מי אמר שזה צריך להיות יפה?!?!?

בכל אופן,רציתי להזכיר לך שאני עודני מזמינה אותך למסאג' אצלי,בימי שלישי בבוקר/צהריים אני בקליניקה שלי
ואם לא מתאים אפשא כמובן למצוא זמן אחר...
מאד אשמח שתפגשי את המדיטציית ריפוי שלי יש להציע.

אני בדפבית,נשיקות

חוה בת חיים

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 מרץ 2009, 14:21

שמי איריס והשאלה שלי מה ההבדל בשלבי הציור מהשירבוט לתיאוריבמחקרים בעברלבין היום אשמח לדעת

חוה בת חיים

על ידי ניצן_אמ* » 23 מרץ 2009, 20:08

זה ממני. נעמה הציעה. כנראה מסצ'וסטס.

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 22 מרץ 2009, 19:30

היי חווה
דווקא נחמד לי למצוא פתאום מכתב ממך אצלי בדף
חוצמזה הטלפון שלי רשורם בראש בדף וגם לא השתנה
גררתי איתי את מספר הטלפון לרמת גן
03 5289717
ובאשר לגמגום יש הצלחות עם מקרים דומים
שווה לקחת שעור נסיון ולבדוק את ההמשך אחכך
מה שלומך.? אני גדלתי בשנה נוספת
הילדים עדיין סופרים לי כל שנה
מתוקים שנייהם
אביב נפלא סביב,אז תהנו ממנו עם כל החידושים הקרבים ובאים
אוהבת
כוכבה

חוה בת חיים

על ידי אילה_א* » 18 מרץ 2009, 18:53

ניפגשנו פעם בהחלפות,
את היית עם הבת הבכורה של מיכל
ואני גם שמרתי על הבת של יהונתן
ואם כל הרמזים האלה לא עוזרים אז תצטרכי לשאול את מיכל :-) או ורד

חוה בת חיים

על ידי אילה_א* » 18 מרץ 2009, 10:34

טוב מסתבר שורד קוראת אותו עכשיו
(ומאוד נהנית) אז יקח יותר זמן עד שתקבלי אותו
(הייתי צריכה להעביר דרך יהונתן )

חוה בת חיים

על ידי אילה_א* » 15 מרץ 2009, 10:37

נתתי לורד לתת למיכל שתיתן לך
את הספר המשוקץ
שטוב שיצא לי מהבית
(נראה אם תמצאי משהו יצירתי לעשות איתו אחרי כן :)

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 13 מרץ 2009, 21:32

תודה חמודה@}

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 11 מרץ 2009, 22:57

היי חוה
מה שלום מיכלי
מתקרב לא?

חוה בת חיים

על ידי אילה_א* » 10 מרץ 2009, 09:32

הי
אם את רוצה יש לי את הספר של הלוחשת לתינוקות בערימת הדברים שאין לי מושג מה לעשות בהם
אשמח להעביר אותו למישהי שרוצה לקרוא אותו (כי אני לא רוצה)
אולי דרך יהונתן או מיכל

חוה בת חיים

על ידי שירה* » 03 מרץ 2009, 22:48

הי חוה. רוצה לספר לך שקיבלתי אישור רפואי לחזור לעולם החיצוני... וחזרתי היום בחדווה. מחכה כבר למפגש של יום חמישי. מתגעגעת. תודה על מתנת המנדלות, על שיחות העידוד הטלפוניות ובכלל. ניפגש בחמישי. שירה

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 07 פברואר 2009, 10:43

היי חוה
בוקר שבת
אתמול לפני שנרדמתי חשבתי רבות על מיכל ותהיתי האם עדיין מתעגלת?
או שאולי כבר לא?,,,..

תמסרי את אהבתי
וכמובן גם לך

חוה בת חיים

על ידי אינדי_אנית* » 06 פברואר 2009, 15:38

היי חוה, זיהיתי את השיר..
לגבי סדרת המפגשים, אני לא יודעת להגיד לך אבל בהחלט שווה לנסות. אין לך מה להפסיד בעיקר כי הפרסום הוא עליה :-)
אני עצמי, אחרי שקראתי את הדף שלך, התחלתי להנות קצת מציור אחרי שלא נגעתי מכיתה ה' בערך.
מאוד אשמח אם תבואי שוב, כי הרגשתי שממש לא מוצא הנושא..(יש עוד כל כך הרבה להגיד בעניין)...

חוה בת חיים

על ידי חוה_בת_חיים* » 06 פברואר 2009, 14:49

תשובה ,
הקבוצה ההיא לא קמה ובינתיים גם יום ד' (שהיה היום המיועד) בבקר תפוס.
האם את רוצה להצטרף ,למקרה שתתארגן קבוצה לימי א' או ב' בבקר?

חוה בת חיים

על ידי שאלה* » 04 פברואר 2009, 16:42

שלום חוה,
מתי מתחילה הקב' אצלך בבית, בשעות הבוקר?
זוכרת שהיה כתוב על זה משהו לא מזמן בכיכר.
תודה.

חוה בת חיים

על ידי אינדי_אנית* » 04 פברואר 2009, 12:45

היי חוה.. תודה על התודות... רציתי לכתוב לך והקדמת אותי.
היה תענוג לפגוש אותך ומאוד נהניתי מההרצאה.
קיבלתי גם תגובות חיוביות משאר הבנות, והגננת היתה מאוד מרוצה מעצמה :-)
מקווה שהספקת לרכבת..
ושאלה קטנה דיברת איתה על המדבקות?

חוה בת חיים

על ידי דיאנה_בר_לב* » 25 ינואר 2009, 22:00

הי חוה
כיף לפגוש אותך גם כאן.|יש|
מנצלת את ההזדמנות לומר לך שאני מציירת וכל הזמן חושבת על
לצייר ונהנית מזה מאד מאד מאד...
ממש הכניס מדיטציה לחיי היום יום שלי.
יש לך במקרה קבוצה באיזור עפולה?אמא שלי גרה בכפר תבור ומאד הייתה שמחה לקחת חלק במעגל שכזה.
נתראה ביום חמישי.

חוה בת חיים

על ידי אמא_נמרה* » 21 דצמבר 2008, 15:03

שלום חוה,

עזבתי את ההתכתבות שלנו בדף על הרצף באמנות של ילדים. אנחנו כבר לא מתעסקים בזה. הילד מצייר איך ומה שבא לו, ואני לא מתערבת גם האבא והבייביסיטר הפסיקו להתערב. ראי זה פלא - הילד החל לצייר יותר ויותר. לא מתערבת.

באתי לכתוב לך משהו שישמח אותך. אני מאד אוהבת מנדלות, ומאד נהנת לצבוע. לא הצלחתי לצייר מנדלה בעצמי, עד שיום אחד התארחנו אצל חבר של הילד. הבנים שיחקו, והאחות בת השמונה ואני דיברנו. היא הציעה לי לצייר, ואני הסכמתי. הביאה דף ועיפרון ואמרה "אני אצייר משהו, ואת תציירי מסביב, ואז אני אצייר מסביב, ואז יהיה התור שלך". ציירנו ויצאה מנדלה. מדהים, ככה למדתי לצייר מנדלה, בגילי היפה (שלושים פלוס) מילדה בת שמונה. שמחה גדולה.

בברכה,

נמרה

חוה בת חיים

על ידי עשב_השדה* » 16 דצמבר 2008, 08:46

(-:

חזרה למעלה