על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 16 יולי 2010, 00:35
D-:
תוצרים...
יאללה, זה פשוט לא מובן לי - אני מעדיפה לא להמשיך, כדי לא להעליב אותם.
אני מניחה שהם קוראים פה - לא?
מה זה תוצרים? מה הילד בית חרושת למוצרי הוכחה על פועליו???
אני יש לי ילדה(חמש וחצי) שמאוד מאוד אוהבת יצירה ויש המון מה להראות: ריקמות, ציורים, פיסולים בנייר (שהיא ממציאה לגמרי לבד), חוברות לימוד שהיא מקפידה לבקש לעשות ועוד ועוד.
אבל הקטן יותר? (ארבע וחצי) לא היה לי מה לתת! אולי את המכוניות הרבות שהוא שבר? אולי את השעות הרבות שהוא יושב במשחקי דמיון ומדבר אל עצמו בזמן שהוא בורא עולמות? אולי את החיוכים המקסימים שלו, אולי את החול הרב שנשפך כשהוא משחק בו, אולי את אריות הפלסטיק, אולי, אולי, אולי...
לא כולם מייצרים מוצרים! תכירי להם את הדדאיסטים, הם היו יוצרים ואז כאות להדגשת התהליך ואי חשיבותו של התוצר- הם היו משמידים את עבודותיהם.
עכשיו ברצינות - אם אין תוצרים, באמת לצלם זה רעיון לא רע, אולי לכתוב מכתב ארוך המתאר את פעילותו ואת גישתך בעניין תהליכים ותוצרים.
D-:
תוצרים...
יאללה, זה פשוט לא מובן לי - אני מעדיפה לא להמשיך, כדי לא להעליב אותם.
אני מניחה שהם קוראים פה - לא?
מה זה תוצרים? מה הילד בית חרושת למוצרי הוכחה על פועליו???
אני יש לי ילדה(חמש וחצי) שמאוד מאוד אוהבת יצירה ויש המון מה להראות: ריקמות, ציורים, פיסולים בנייר (שהיא ממציאה לגמרי לבד), חוברות לימוד שהיא מקפידה לבקש לעשות ועוד ועוד.
אבל הקטן יותר? (ארבע וחצי) לא היה לי מה לתת! אולי את המכוניות הרבות שהוא שבר? אולי את השעות הרבות שהוא יושב במשחקי דמיון ומדבר אל עצמו בזמן שהוא בורא עולמות? אולי את החיוכים המקסימים שלו, אולי את החול הרב שנשפך כשהוא משחק בו, אולי את אריות הפלסטיק, אולי, אולי, אולי...
לא כולם מייצרים מוצרים! תכירי להם את הדדאיסטים, הם היו יוצרים ואז כאות להדגשת התהליך ואי חשיבותו של התוצר- הם היו משמידים את עבודותיהם.
עכשיו ברצינות - אם אין תוצרים, באמת לצלם זה רעיון לא רע, אולי לכתוב מכתב ארוך המתאר את פעילותו ואת גישתך בעניין תהליכים ותוצרים.