לימודי ימימה
-
- הודעות: 128
- הצטרפות: 19 מרץ 2007, 11:56
- דף אישי: הדף האישי של אמא_דתית*
לימודי ימימה
אני מתעניינת לגבי קבוצה של ימימה באזור השומרון, אריאל או בנימין..
תודה!
תודה!
לימודי ימימה
רונית יקרה
שמחה שיכולתי לעזור. פשוט תלמידה של של שנים של הלימוד ושל החיים.
לפעמים עובר בי הרצון לפתוח קבוצת לימוד אבל מאוד מפחדת.
שולחת לך המון כח
שמחה שיכולתי לעזור. פשוט תלמידה של של שנים של הלימוד ושל החיים.
לפעמים עובר בי הרצון לפתוח קבוצת לימוד אבל מאוד מפחדת.
שולחת לך המון כח
לימודי ימימה
מעצם ההודיה על הטוב תתבסס כבר האמונה שהטוב ישנו. . . . אולי יש רק ערפל שמסתיר אותו
יפה מאוד איה, יישר כוחך.
שלום וברכה לרונית, איה ואליה, יישר כוחכן על ההתמדה. היו ברוכות.
ולרונית, יה"ר שתזכי לרפואה שלמה במהרה. חזקי ואמצי.
יפה מאוד איה, יישר כוחך.
שלום וברכה לרונית, איה ואליה, יישר כוחכן על ההתמדה. היו ברוכות.
ולרונית, יה"ר שתזכי לרפואה שלמה במהרה. חזקי ואמצי.
לימודי ימימה
נוגה ,אייה אליה תודות.
עברתי טיפול שלישי.
עוברת שיעורים איך להתחבר לטוב ברגעים לא טובים.איזו עבודה.כשהגוף חלש,וחולשה גדולה במערכת.
אך לא מוותרת על הלימוד, ואתמול מבינה עוד ומזהה אולי שרש... את החוסר אמון של הילדה בטוב שהולך ובא....,ומגלה ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
והילדה כל כך חלשה ומבוהלת ופוחדת.אך הכח הטוב מבחין ומחזק
בי.בנות.
איה,אני עוסקת באימון,...אם תרצי שנדבר ,אני לרשותך.04 6902070 [email protected]
עברתי טיפול שלישי.
עוברת שיעורים איך להתחבר לטוב ברגעים לא טובים.איזו עבודה.כשהגוף חלש,וחולשה גדולה במערכת.
אך לא מוותרת על הלימוד, ואתמול מבינה עוד ומזהה אולי שרש... את החוסר אמון של הילדה בטוב שהולך ובא....,ומגלה ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
והילדה כל כך חלשה ומבוהלת ופוחדת.אך הכח הטוב מבחין ומחזק
בי.בנות.
איה,אני עוסקת באימון,...אם תרצי שנדבר ,אני לרשותך.04 6902070 [email protected]
לימודי ימימה
ואתמול מבינה עוד ומזהה אולי שרש... את החוסר אמון של הילדה בטוב שהולך ובא....,ומגלה ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
זה גם כנראה השיעור שלי, בימים אלה.@}
רונית יקרה, כשקראתי את המשפט הזה עברה בי צמרמורת מהזדהות.
ב"ה שתדעי רפואה שלמה.
שבת של שלום ואהבה|L|
זה גם כנראה השיעור שלי, בימים אלה.@}
רונית יקרה, כשקראתי את המשפט הזה עברה בי צמרמורת מהזדהות.
ב"ה שתדעי רפואה שלמה.
שבת של שלום ואהבה|L|
לימודי ימימה
וגם....לומדת לשמור על מקומי האישי. לא לוותר עליו למען האחר. שיעור לא קל.
ויתור על המקום האישי תמיד "דורש את שלו"...מציאת האיזון הזה, בין מקומי האישי לזה של האחר, בן הזוג...הדחף לוותר על מקומי "למען" רצונו של האחר, ותחושת חוסר ועייפות שבאה אחרי כן, מכיון שלא היה מדוייק הויתור הזה....לא לי ולא לו...
הילדה מול הלומדת , הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים ? איך נותנים ללומדת "לנצח" בסוף? איך מרגיעים את הילדה ,שלא תמיד מאמינה בטוב שמגיע בהווה ונאחזת חזק מחשש להישאר אבודה?
אייי...עבודה רצינית יש לי לעשות....
ויתור על המקום האישי תמיד "דורש את שלו"...מציאת האיזון הזה, בין מקומי האישי לזה של האחר, בן הזוג...הדחף לוותר על מקומי "למען" רצונו של האחר, ותחושת חוסר ועייפות שבאה אחרי כן, מכיון שלא היה מדוייק הויתור הזה....לא לי ולא לו...
הילדה מול הלומדת , הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים ? איך נותנים ללומדת "לנצח" בסוף? איך מרגיעים את הילדה ,שלא תמיד מאמינה בטוב שמגיע בהווה ונאחזת חזק מחשש להישאר אבודה?
אייי...עבודה רצינית יש לי לעשות....
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
_לומדת לשמור על מקומי האישי...מציאת האיזון הזה, בין מקומי האישי לזה של האחר, בן הזוג...הדחף לוותר על מקומי "למען" רצונו של האחר...
הילדה מול הלומדת , הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים?_
מתמודדת עם שאלות דומות.
הדיוק הולך ומעמיק מתוך העמקה וביסוס של ההכרה למקומי והרגש לקיומי. זה משחרר את הפגיעות ומאפשר גמישות ללא ערבוב עם הילדה.
אז, ללא הערבוב, לא מתפתה לאשליות העומס, נשארת במקומי, במרחב (הו, כמה מרחב יש בו!), לא מותנית לקפוץ מכל דרישה או כאילו-דרישה של השני, יכולה אז לגלות את נקודות החיבור בטוב בין רצוני לרצון השני, וכך נותנת מתוך היש ולא מתוך החסר.
הילדה מול הלומדת , הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים?_
מתמודדת עם שאלות דומות.
הדיוק הולך ומעמיק מתוך העמקה וביסוס של ההכרה למקומי והרגש לקיומי. זה משחרר את הפגיעות ומאפשר גמישות ללא ערבוב עם הילדה.
אז, ללא הערבוב, לא מתפתה לאשליות העומס, נשארת במקומי, במרחב (הו, כמה מרחב יש בו!), לא מותנית לקפוץ מכל דרישה או כאילו-דרישה של השני, יכולה אז לגלות את נקודות החיבור בטוב בין רצוני לרצון השני, וכך נותנת מתוך היש ולא מתוך החסר.
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
או בתמצות: העיקר להתמקד בבנייה (במקרה הזה, של ההכרה למקום, רגש לקיום), ואז השחרור (במקרה הזה, מהאחיזה במאבק ובפער ביני לבין עצמי והשני - כך אני רואה את זה) נעשה מאליו.
לימודי ימימה
תודה יעלי לה @}
מסכימה. כלומר, ההכרה למקומי, ההכרה בצורך הזה של לתת לעצמי ולאפשר לעצמי מרחב אישי , רגש לקיומי, מאפשר את הקיום שלי, ואת השהות הזו במרחב האישי שלי ללא פחד ,אלא בידיעה שאני מיטיבה עם עצמי, ואז מגיע שחרור, כי פעלתי מתוך דיוק לעצמי,והשחרור הזה הוא שחרור מהאחיזה של הילדה באחר, מתוך הפחד להישאר לבד במרחב...ואז מגיע דיוק אמיתי וחיבור אמיתי למהותי ולאחר...כי פועלת בטוב ומיטיבה עם עצמי , מכבדת את מקומי האישי.
הולכת לחשוב על זה לעומק...@}
מסכימה. כלומר, ההכרה למקומי, ההכרה בצורך הזה של לתת לעצמי ולאפשר לעצמי מרחב אישי , רגש לקיומי, מאפשר את הקיום שלי, ואת השהות הזו במרחב האישי שלי ללא פחד ,אלא בידיעה שאני מיטיבה עם עצמי, ואז מגיע שחרור, כי פעלתי מתוך דיוק לעצמי,והשחרור הזה הוא שחרור מהאחיזה של הילדה באחר, מתוך הפחד להישאר לבד במרחב...ואז מגיע דיוק אמיתי וחיבור אמיתי למהותי ולאחר...כי פועלת בטוב ומיטיבה עם עצמי , מכבדת את מקומי האישי.
הולכת לחשוב על זה לעומק...@}
לימודי ימימה
קצת לפני השבת...... בנות.
אליה.תודה.
אליה לזהות את הילדה המוותרת,המפוחדת המחסירה מעצמה מקום.
לצפות על ההתנהגות. לקחת מידת רוחק להתחזק מהכח הטוב.מהיש הטוב לקיומי,דיוק, מקום ,קבלה, חם שלי לעצמי,לא מותנה בחוץ.הילדה תלויה בחום שבחוץ,,הבוגרת נותנת חם לעצמה,אמון קבלה ואהבה לעצמה.בלי שכנוע,בלי ויתור,בלי הפרזה.קבלה שקטה.מבינה מיישמת.דיוק יחסי, ממשיכה לבנות.לאט לאט.בי.גבולות פנימיים יוצרים בהירות וסדר החוצה.באהבה.
אליה.תודה.
אליה לזהות את הילדה המוותרת,המפוחדת המחסירה מעצמה מקום.
לצפות על ההתנהגות. לקחת מידת רוחק להתחזק מהכח הטוב.מהיש הטוב לקיומי,דיוק, מקום ,קבלה, חם שלי לעצמי,לא מותנה בחוץ.הילדה תלויה בחום שבחוץ,,הבוגרת נותנת חם לעצמה,אמון קבלה ואהבה לעצמה.בלי שכנוע,בלי ויתור,בלי הפרזה.קבלה שקטה.מבינה מיישמת.דיוק יחסי, ממשיכה לבנות.לאט לאט.בי.גבולות פנימיים יוצרים בהירות וסדר החוצה.באהבה.
לימודי ימימה
רונית מותק שבת שלום.
ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
זה שיעור חשוב גם עבורי. זה כמו להכנס לחדר הכושר ולאמן את המקום הזה בו אני בוחרת להאמין.
תודה לך. מקווה שאת חשה בטוב. שבת שלום
ומבינה ולומדת לתת לעצמי אמון בטוב.זה השיעור שלי.
זה שיעור חשוב גם עבורי. זה כמו להכנס לחדר הכושר ולאמן את המקום הזה בו אני בוחרת להאמין.
תודה לך. מקווה שאת חשה בטוב. שבת שלום
לימודי ימימה
אליה,
והשחרור הזה הוא שחרור מהאחיזה של הילדה באחר, מתוך הפחד להישאר לבד במרחב...ואז מגיע דיוק אמיתי וחיבור אמיתי למהותי ולאחר...כי פועלת בטוב ומיטיבה עם עצמי , מכבדת את מקומי האישי.
מהמקום שלי, אותו שחרור גם מהאחיזה שלי בכל מיני קליפות שלכאורה מגנות עליי. האחיזה של הילדה בכל מיני דרכים ששרתו אותה בתור ילדה ולאו דווקא יש להן מקום בתוך זמן תגובה של מבוגר. במיוחד רואה את זה מול בן זוגי ובנותיי. הפחד שלי הוא לא להיות לבד במרחב אלא לבד תקועה בזמן אחר ואז מתפספסת פעם אחר פעם הזדמנות לזמן תגובה עדכני ולהגיב באמת לנשמע ולא למה שאני מדמיינת לעצמי בראש ששומעת. בתוך אותה תגובה עדכנית מגיע איזשהו שחרור מדפוסים שתוקעים אותי, יכולה על אותו הציר גם לראות מכלול והתפתחות. הרי כשאנחנו מגיבות מתוך הזמן ילדה לרוב זה לא איזה שוס גדול. מנסה לא לשכוח שאותה ילדה גם לעיתים היתה גבורה אמיתית ובתור אדם בוגר מוצאת עצמי מתגברת על כל מיני מכשולים שהדרך מזמנת ועושה שם עבודה שמזהה אותה עם הזמן כמלאכת חיים שלמה. העניין הוא לדבר את הרגש ולא להתנהג אותו. כל פעם שמצליחה, אפילו אם בקטנה, מרגישה הרגשת נצחון גדולה.
והשחרור הזה הוא שחרור מהאחיזה של הילדה באחר, מתוך הפחד להישאר לבד במרחב...ואז מגיע דיוק אמיתי וחיבור אמיתי למהותי ולאחר...כי פועלת בטוב ומיטיבה עם עצמי , מכבדת את מקומי האישי.
מהמקום שלי, אותו שחרור גם מהאחיזה שלי בכל מיני קליפות שלכאורה מגנות עליי. האחיזה של הילדה בכל מיני דרכים ששרתו אותה בתור ילדה ולאו דווקא יש להן מקום בתוך זמן תגובה של מבוגר. במיוחד רואה את זה מול בן זוגי ובנותיי. הפחד שלי הוא לא להיות לבד במרחב אלא לבד תקועה בזמן אחר ואז מתפספסת פעם אחר פעם הזדמנות לזמן תגובה עדכני ולהגיב באמת לנשמע ולא למה שאני מדמיינת לעצמי בראש ששומעת. בתוך אותה תגובה עדכנית מגיע איזשהו שחרור מדפוסים שתוקעים אותי, יכולה על אותו הציר גם לראות מכלול והתפתחות. הרי כשאנחנו מגיבות מתוך הזמן ילדה לרוב זה לא איזה שוס גדול. מנסה לא לשכוח שאותה ילדה גם לעיתים היתה גבורה אמיתית ובתור אדם בוגר מוצאת עצמי מתגברת על כל מיני מכשולים שהדרך מזמנת ועושה שם עבודה שמזהה אותה עם הזמן כמלאכת חיים שלמה. העניין הוא לדבר את הרגש ולא להתנהג אותו. כל פעם שמצליחה, אפילו אם בקטנה, מרגישה הרגשת נצחון גדולה.
לימודי ימימה
יעלי-לה
דברייך תמיד כל כך ממקדים. איזה כיף שחזרת.
דברייך תמיד כל כך ממקדים. איזה כיף שחזרת.
לימודי ימימה
אליה
_הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים ? איך נותנים ללומדת "לנצח" בסוף? איך מרגיעים את הילדה ,שלא תמיד מאמינה בטוב שמגיע בהווה ונאחזת חזק מחשש להישאר אבודה?
אייי...עבודה רצינית יש לי לעשות...._
וואו..... אין עלייך. כל כך מדברים אליי הדברים שאת מעלה. את יודעת, פעם כשאני ובן זוגי היינו רבים הוא פעם אחר פעם היה אומר לי שהוא הולך. כל פעם שהוא היה אומר את המשפט הזה הייתי רואה את עצמי ילדה אבודה ולא יודעת מה לעשות עם עצמה. הרגשה כאילו הלכתי לאיבוד בקניון ענק. ככל שהזמן עובר מזהה עצמי כפחות פוחדת. הרי גם בתוך הביחד לעיתים יש הרגשת בדידות מאוד גדולה והיא לא תמיד קשורה לאחר. הלומדת, ברגע שמצליחה עליה לרשום את שזיהתה על מנת שתוכל לזכור את הרגעים בהם היא בטוב, ברגעים בהם הצליחה לפרוץ מחסומים, ברגעים בהם היא בשקט על מקומה. ואז אם לפתע יש רגעים מורידים היא יכולה להזכר שקיים גם טוב, שהיו רגעים בהם האמינה כל כך חזק בטוב ששום דבר אחר לא יכול למוטט אותו, לזהות חלקים בהם היתה ממוקדת. ונראה לי הכי נכון לזכור שלמעשה אנחנו אף פעם לא לבד. לפעמים רק עולה תחושה כזאת.
_הלומדת שרוצה ויודעת שעליה לשמור על מקומה והילדה שרוצה סיפוקים מיידיים וחוששת להישאר לבד במרחב בלי האחר...איך מאזנים ? איך נותנים ללומדת "לנצח" בסוף? איך מרגיעים את הילדה ,שלא תמיד מאמינה בטוב שמגיע בהווה ונאחזת חזק מחשש להישאר אבודה?
אייי...עבודה רצינית יש לי לעשות...._
וואו..... אין עלייך. כל כך מדברים אליי הדברים שאת מעלה. את יודעת, פעם כשאני ובן זוגי היינו רבים הוא פעם אחר פעם היה אומר לי שהוא הולך. כל פעם שהוא היה אומר את המשפט הזה הייתי רואה את עצמי ילדה אבודה ולא יודעת מה לעשות עם עצמה. הרגשה כאילו הלכתי לאיבוד בקניון ענק. ככל שהזמן עובר מזהה עצמי כפחות פוחדת. הרי גם בתוך הביחד לעיתים יש הרגשת בדידות מאוד גדולה והיא לא תמיד קשורה לאחר. הלומדת, ברגע שמצליחה עליה לרשום את שזיהתה על מנת שתוכל לזכור את הרגעים בהם היא בטוב, ברגעים בהם הצליחה לפרוץ מחסומים, ברגעים בהם היא בשקט על מקומה. ואז אם לפתע יש רגעים מורידים היא יכולה להזכר שקיים גם טוב, שהיו רגעים בהם האמינה כל כך חזק בטוב ששום דבר אחר לא יכול למוטט אותו, לזהות חלקים בהם היתה ממוקדת. ונראה לי הכי נכון לזכור שלמעשה אנחנו אף פעם לא לבד. לפעמים רק עולה תחושה כזאת.
לימודי ימימה
שלום רב. אם מישהו מכיר\למד\שמע על הלימוד אצל אורנה שלמון מפ"ח
אנא האירו את עיני, אשתו של חבר מעוניינת להתחיל ללמוד, ורציתי לברר האם להמליץ לו על אורנה שלמון כמדריכה.
אשמח לפירוט כמה שניתן.
תודה רבה.
אנא האירו את עיני, אשתו של חבר מעוניינת להתחיל ללמוד, ורציתי לברר האם להמליץ לו על אורנה שלמון כמדריכה.
אשמח לפירוט כמה שניתן.
תודה רבה.
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
אני למדתי אצל אורנה שלמון וממליצה מאוד. מדריכה מעולה.
אשמח לפירוט כמה שניתן.
מה בדיוק אתה רוצה לדעת?
אשמח לפירוט כמה שניתן.
מה בדיוק אתה רוצה לדעת?
-
- הודעות: 92
- הצטרפות: 01 מרץ 2006, 21:03
- דף אישי: הדף האישי של גליה_והבנות*
לימודי ימימה
גם _אני למדתי אצל אורנה שלמון וממליצה מאוד. מדריכה מעולה.
אשמח לפירוט כמה שניתן._
אשמח לפירוט כמה שניתן._
לימודי ימימה
האם תוכלו לתת את מספר הטלפון ע"מ שהיא תוכל ליצור איתה קשר?
-
- הודעות: 92
- הצטרפות: 01 מרץ 2006, 21:03
- דף אישי: הדף האישי של גליה_והבנות*
לימודי ימימה
אני לא בטוחה לגבי השארת מספר טלפון פה. אתה יכול לשלוח לי מייל ואשלח לך את הפרטים: galiamm ב - gmail.com
לימודי ימימה
אני קוראת שוב את הדברים.יש בי מדת רוחק ופחות מעורבבת בסבל,בעצב.מקבלת יותר.יכולה לתת לעצמי את המתנות מהדברים הכתובים יותר בבהירות.
איה דברים מלפני חודש...למה התכוונת לראות את המכלול ובתוך זה את החלקיקים.קטע נפלא שלך איך לחזק בתוכי את מלאכת השמחה.לוקחת את המלאכה לרשום הבנות טובות בשדה ההכרה מול כל שמחה.ואז השמחה גדלה...אני בטוחה.
מתחזקית מהלימוד [והגוף גם בעזרת זריקות]וועובדת על חיזוק האמונות.
אשמח לבהירות והתייחסות.אני רוצה להעמיק בעקר את האמונה שאני חלק ממכלול......באהבה.רונית
איה דברים מלפני חודש...למה התכוונת לראות את המכלול ובתוך זה את החלקיקים.קטע נפלא שלך איך לחזק בתוכי את מלאכת השמחה.לוקחת את המלאכה לרשום הבנות טובות בשדה ההכרה מול כל שמחה.ואז השמחה גדלה...אני בטוחה.
מתחזקית מהלימוד [והגוף גם בעזרת זריקות]וועובדת על חיזוק האמונות.
- השמחה והטוב לא מותנים.[במחלה.....
- יש טוב מול עומס אך יש טוב שהוא מכלול.יכולים להיות גם במגביל זה לזה.
- הנוכחות להיות בכאן ועכשו.ושמחת העשייה.
- לא הכל באחריותי....
אשמח לבהירות והתייחסות.אני רוצה להעמיק בעקר את האמונה שאני חלק ממכלול......באהבה.רונית
לימודי ימימה
רונית יקרה_
היכולת לראות מכלול ובחלקי חלקיקים לראות אור קטן בתוך חושך גדול נותן תקוה, נותן כח. רונית, אני בטוחה שניחנת לא רק בכח גבורה אלא גם ביכולת לראות את החיים כבתוך מכלול._
לפעמים בתוך כאוס אני שוכחת לראות אור. גם אם הוא נראה כחלקיק קטן בתוך חושך גדול. עדיין ,הצפייה עליו ורישומו כטוב לי למערכת ,כבר מזיז ממשקל החושך. הרי היכולת לראות מכלול היא כבר הבנה שיש גם מזה וגם מזה וגם מזה..... ואז פחות או יותר מתאזנים. (בשאיפה....)
שבת שלום ושאור גדול יהיה בליבנו. אמן.
היכולת לראות מכלול ובחלקי חלקיקים לראות אור קטן בתוך חושך גדול נותן תקוה, נותן כח. רונית, אני בטוחה שניחנת לא רק בכח גבורה אלא גם ביכולת לראות את החיים כבתוך מכלול._
לפעמים בתוך כאוס אני שוכחת לראות אור. גם אם הוא נראה כחלקיק קטן בתוך חושך גדול. עדיין ,הצפייה עליו ורישומו כטוב לי למערכת ,כבר מזיז ממשקל החושך. הרי היכולת לראות מכלול היא כבר הבנה שיש גם מזה וגם מזה וגם מזה..... ואז פחות או יותר מתאזנים. (בשאיפה....)
שבת שלום ושאור גדול יהיה בליבנו. אמן.
לימודי ימימה
מרגיעון: ההווה הוא הצומת בו נפגשים זמן ומרחב- כאן ועכשיו. נתינה לעצמי ולקיומי. קיום בהווה ותיחום הפחד שלא שייך לרגע הזה. זו העבודה שלי בימים אלו. מן שעת מבחן. אני מול האחר. מול האהבה הגדולה הזו שהילדה מתקשה לשחרר ולהיות כאן ועכשיו, ללא פחד, בנוכחות.
מרגישה היצמדות של הילדה, פחד עולה לעיתים תכופות כמו לפני איום סכנת נטישה. קושי לתת לאחר להתקרב אליי בקצב שלו. הילדה שבי נאבקת שוב את אותו מאבק מוכר...הגבול ביני ובינו, הקושי לראות במידת רוחק את הדברים , הראייה הצרה של הילדה שרק רוצה להיעטף באהבה בכול רגע.
הקושי לשחרר את זה ולכבד את האישה שבי, הלומדת , הטובעת בפחד של הילדה. הלוואי והייתה לי בינה שתגבר על הילדה שיכולה להרוס לי את הדבר הכי יקר לי.
הלוואי ואזכה לחסדי שמיים ורחמים ,ואוכל לגבור על הפחד, ולהגיב לחשוב ולפעול מתוך הלומדת הבונה, המכבדת את קיומה וקיומו של האחר, את המרחב האישי, שאזכה להיות באמונה שלמה שאני ראוייה לאהבה הזאת ושאתן לה לבוא אליי ולא אבריח אותה עם הפחדים שלי...
הלוואי ואזכה גם באומץ להתמודד עם כול רגש שעולה. הלוואי וזה עוד לא מאוחר...מי ייתן ובשמיים ישמעו אותי ואזכה להיטהר ולפנות מקום יותר רחב בתוכי ללומדת שבי, המבינה, המאמינה והיודעת, ופחות לילדה שמאיימת להרוס כול חלקה טובה מהפחד...
מרגישה היצמדות של הילדה, פחד עולה לעיתים תכופות כמו לפני איום סכנת נטישה. קושי לתת לאחר להתקרב אליי בקצב שלו. הילדה שבי נאבקת שוב את אותו מאבק מוכר...הגבול ביני ובינו, הקושי לראות במידת רוחק את הדברים , הראייה הצרה של הילדה שרק רוצה להיעטף באהבה בכול רגע.
הקושי לשחרר את זה ולכבד את האישה שבי, הלומדת , הטובעת בפחד של הילדה. הלוואי והייתה לי בינה שתגבר על הילדה שיכולה להרוס לי את הדבר הכי יקר לי.
הלוואי ואזכה לחסדי שמיים ורחמים ,ואוכל לגבור על הפחד, ולהגיב לחשוב ולפעול מתוך הלומדת הבונה, המכבדת את קיומה וקיומו של האחר, את המרחב האישי, שאזכה להיות באמונה שלמה שאני ראוייה לאהבה הזאת ושאתן לה לבוא אליי ולא אבריח אותה עם הפחדים שלי...
הלוואי ואזכה גם באומץ להתמודד עם כול רגש שעולה. הלוואי וזה עוד לא מאוחר...מי ייתן ובשמיים ישמעו אותי ואזכה להיטהר ולפנות מקום יותר רחב בתוכי ללומדת שבי, המבינה, המאמינה והיודעת, ופחות לילדה שמאיימת להרוס כול חלקה טובה מהפחד...
לימודי ימימה
איה מקסימה...רק עכשיו משום מה קראתי את התגובה שלך לדברים שכתבתי ,שוב על הילדה שמרגישה אבודה...מדהים...דווקא ברגע שאני הכי צריכה...תודה. המילים שלך מרגיעות.@}
לימודי ימימה
ונראה לי הכי נכון לזכור שלמעשה אנחנו אף פעם לא לבד. לפעמים רק עולה תחושה כזאת.
שוב תודה על המשפט הזה|L|
שוב תודה על המשפט הזה|L|
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
שלום לכולם...אני מאוד רוצה להתחיל ללמוד לימודי ימימה...יש למישהו המלצות על מדריכות מפ"ת? אשמח לשמוע כי אני מחפשת.... ומה העלות בערך של לימוד כזה(אני לא עובדת כרגע) ?.....
לימודי ימימה
שלום,
רציתי לשאול היכן אוכל למצוא טקסטים, בעיקר בהקשר של התכוננות ללידה ההולכת וקרבה. (ניסיתי באינטרנט. בנתיים לא מצאתי).
תודה !
רציתי לשאול היכן אוכל למצוא טקסטים, בעיקר בהקשר של התכוננות ללידה ההולכת וקרבה. (ניסיתי באינטרנט. בנתיים לא מצאתי).
תודה !
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
רציתי לשאול היכן אוכל למצוא טקסטים, בעיקר בהקשר של התכוננות ללידה ההולכת וקרבה. (ניסיתי באינטרנט. בנתיים לא מצאתי).
בעיקרון, חלקים ("טקסטים") של ימימה לא אמורים להימסר אלא במסגרת לימוד בקבוצה,
אבל לדעתי החלק של הלידה הוא מיוחד ויוצא דופן בהקשר הזה.
פעם היה אפשר לקרוא אותו באתר של דבש מסלע, אבל עכשיו גם אני לא מוצאת באמת.
קבלי: http://forums.ort.org.il/files/30/2529032/8062940.doc
בעיקרון, חלקים ("טקסטים") של ימימה לא אמורים להימסר אלא במסגרת לימוד בקבוצה,
אבל לדעתי החלק של הלידה הוא מיוחד ויוצא דופן בהקשר הזה.
פעם היה אפשר לקרוא אותו באתר של דבש מסלע, אבל עכשיו גם אני לא מוצאת באמת.
קבלי: http://forums.ort.org.il/files/30/2529032/8062940.doc
לימודי ימימה
בספר הכנה רוחנית ללידה יש את החלק של ימימה
לימודי ימימה
98איה....איזה כח של מילים.כנראה שאנו איננן במידת רוחק יש כולת חלקית לקבל.מה את יכולה לומר לי עוד על המכלול? החלקיקים?
אני מבינה חלקית.כנראה הרגש פחד כאב חוסר מנהל את המערכת.אשמח להרחבה.
אליה...נותנת לך מתנה את מדת הרוחק וההמתנה מהגל המציף.כמו פחד חזק של צורה שמנהלת.
קבלי את הקושי,החוסר .
חבקי את הילדה הקטנה שבך.היא כל כך סובלת,מפוחדת.
תני לה הרבה מקום,בטחון.אהבה ללא תנאי.
קבלה גדולה.ראיית האי מקום לעצמי, ואז שחרור האחזות בצורה.
אני מתחזקית לאט.עוד קצת טיפולים.
באהבה.רונית.
לכל המחפשים מדריכות מקומות יש אתר ללמודי ימימה ובחורה נפלאה שוראנגיז שמרכזת ועוזרת לכל מי שמבקש.
אם צריך אעביר טלפון.
פסח קרב,...אביב מהמם בגליל.....
אני מבינה חלקית.כנראה הרגש פחד כאב חוסר מנהל את המערכת.אשמח להרחבה.
אליה...נותנת לך מתנה את מדת הרוחק וההמתנה מהגל המציף.כמו פחד חזק של צורה שמנהלת.
קבלי את הקושי,החוסר .
חבקי את הילדה הקטנה שבך.היא כל כך סובלת,מפוחדת.
תני לה הרבה מקום,בטחון.אהבה ללא תנאי.
קבלה גדולה.ראיית האי מקום לעצמי, ואז שחרור האחזות בצורה.
אני מתחזקית לאט.עוד קצת טיפולים.
באהבה.רונית.
לכל המחפשים מדריכות מקומות יש אתר ללמודי ימימה ובחורה נפלאה שוראנגיז שמרכזת ועוזרת לכל מי שמבקש.
אם צריך אעביר טלפון.
פסח קרב,...אביב מהמם בגליל.....
לימודי ימימה
רוית,
בספר הכנה רוחנית ללידה יש את החלק של ימימה
בנתיים אני רואה שאת הספר ניתן לרכוש רק דרך האינטרנט. הייתי רוצה להספיק לקרוא לפני הלידה... האם יש לך מושג האם נמכר גם בחנויות ?
בספר הכנה רוחנית ללידה יש את החלק של ימימה
בנתיים אני רואה שאת הספר ניתן לרכוש רק דרך האינטרנט. הייתי רוצה להספיק לקרוא לפני הלידה... האם יש לך מושג האם נמכר גם בחנויות ?
לימודי ימימה
הכול בסדר.
תודה רונית על החיזוק.
הילדה שלווה והלומדת אכן חיבקה אותה ואיפשרה לה מקום להיות, להתקיים בו. ללא שפיטה.
באופן מפתיע הילדה נרגעה. יש לה מקום.
אל מול מידת רוחק הלומדת מתחזקת, חוזרת למקומה, לציר כוחה הפנימי , לשמחה ולטוב.
שנזכה לרגעים ארוכים ארוכים של קבלה ודיוק ממהותינו, ללא פחד, רק בנוכחות ובטוב, שנזכור תמיד שמגיע לנו כול הטוב הזה. אמן
תודה רונית על החיזוק.
הילדה שלווה והלומדת אכן חיבקה אותה ואיפשרה לה מקום להיות, להתקיים בו. ללא שפיטה.
באופן מפתיע הילדה נרגעה. יש לה מקום.
אל מול מידת רוחק הלומדת מתחזקת, חוזרת למקומה, לציר כוחה הפנימי , לשמחה ולטוב.
שנזכה לרגעים ארוכים ארוכים של קבלה ודיוק ממהותינו, ללא פחד, רק בנוכחות ובטוב, שנזכור תמיד שמגיע לנו כול הטוב הזה. אמן
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
איזה יופי
כמה אני שמחה שמצאתי את הפורום הזה
אשמח לחלוק אתכם הבנות
יש לי מדריכה נפלאה ויחד עם זאת נהדר לקרוא את ימימה ולפגוש אותה בדרכים אחרות כמו באינטרנט
תודה חברים נפלאים
כמה אני שמחה שמצאתי את הפורום הזה
אשמח לחלוק אתכם הבנות
יש לי מדריכה נפלאה ויחד עם זאת נהדר לקרוא את ימימה ולפגוש אותה בדרכים אחרות כמו באינטרנט
תודה חברים נפלאים
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
שאלה ובקשת עזרה
לומדת ימימה
יודעת שעלינו לתחום את ההבנה מצד אחד ואת המיותר, העומס מן הצד השני.
אבל לא תמיד אני רואה הבנה. כלומר, אני רואה כן את העומס. את המיותר. ואני יודעת שהסוויץ' הוא לתחום את ההבנה וממנה להביט אל המיותר. אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?
לומדת ימימה
יודעת שעלינו לתחום את ההבנה מצד אחד ואת המיותר, העומס מן הצד השני.
אבל לא תמיד אני רואה הבנה. כלומר, אני רואה כן את העומס. את המיותר. ואני יודעת שהסוויץ' הוא לתחום את ההבנה וממנה להביט אל המיותר. אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?
לימודי ימימה
הי פלונית.
להבנתי,הדרך שלי בלמידה,והיא מ-2 מורים שונים.
באהבה.ממני.מקוה שקצת עזרתי.
אני בסיום טיפולים כימיים,והכלים כל כך מחזקים.תודה גדולה ללמוד,ולחוכמתה של ימימה, ,והעמקה לכולנו.
להבנתי,הדרך שלי בלמידה,והיא מ-2 מורים שונים.
- הכרה ערה רואה גם את ההבנה וגם את המיותר. כשיש רגש שלילי,לתחם,להפריד מהמהות הטובה,ולפעול מהטוב לקיומי.מהמהות הטובה שהיא אהבה נתינה התפתחות למידה שקט,התנהגות מיטיבה לי,.רגש שלילי הוא כעס,פחד,...שיוצרים מחשבה שלילית והתנהגות מזיקה לי.עבודת ימימה,התעוררות.הכרה ערה לזהות להבחין לתחם להפריד את העומס מהמהות,כל רגע ....
- זיהוי החוסר,תיחום והפרדה והשלמה מה לחזק ממה שחסר...ולהשלים.
באהבה.ממני.מקוה שקצת עזרתי.
אני בסיום טיפולים כימיים,והכלים כל כך מחזקים.תודה גדולה ללמוד,ולחוכמתה של ימימה, ,והעמקה לכולנו.
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?
אם ברגע האמת את זוכרת שהמיותר הוא מיותר ושכדאי לתחם אותו, זו כבר הבנה עצומה!
ואחרי-כן יש כלי נפלא שנקרא המתנה
נוכחת על עיקר וממתינה להבנה נוספת שתבוא להאיר לי את הדיוק הבא.
אם ברגע האמת את זוכרת שהמיותר הוא מיותר ושכדאי לתחם אותו, זו כבר הבנה עצומה!
ואחרי-כן יש כלי נפלא שנקרא המתנה
נוכחת על עיקר וממתינה להבנה נוספת שתבוא להאיר לי את הדיוק הבא.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
תודה רבה. בינתיים עזרתן לי מאד
אשתף אתכן בדברים קונקרטיים
אשמח להכוונה מצידכן
תודה
אשתף אתכן בדברים קונקרטיים
אשמח להכוונה מצידכן
תודה
-
- הודעות: 1392
- הצטרפות: 30 יוני 2003, 10:48
- דף אישי: הדף האישי של תמר_ס*
לימודי ימימה
אני מחפשת קבוצה באזור בית שמש.
תודה @}
תודה @}
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
אם בית שמש קרובה לכפר גימזו יש לך את אביטל ברעם. מדריכה מעולה
-
- הודעות: 814
- הצטרפות: 25 פברואר 2008, 21:44
- דף אישי: הדף האישי של לבנה_במילואה*
לימודי ימימה
תמר יקירה, בית שמש???
לימודי ימימה
המלצה לגבי כיתה חדשה בתל אביב או בני ברק או רמת גן או גבעתיים או יפווכן אצל מורה ממולץ , תודה
לימודי ימימה
אשמח לדעת אם למישהו יש מידע לגבי קבוצה בעמק בית שאן...תודה רבה...
לימודי ימימה
אוי סליחה מזמן לא הייתי....
אפשר לקנות את הכנה רוחנית ללידה ישירות דרך דפנה חסדאי היא שולחת בדואר
02-9960993 לא יקר ומומלץ ביותר גם המאמרים האחרים נפלאים...
אפשר לקנות את הכנה רוחנית ללידה ישירות דרך דפנה חסדאי היא שולחת בדואר
02-9960993 לא יקר ומומלץ ביותר גם המאמרים האחרים נפלאים...
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
לירון, אם תשאירי מייל אוכל לכתוב לך מס' טלפון של מדריך באזור עמק ב"ש.
לימודי ימימה
שלום
מחפש כיתה חדשה שמתחילה בת"א. (או בבני ברק, רמת גן, גבעתיים,) עם מורה טוב ומומלץ, ( מצאתי כיתה שהתחילה לפני 3 חודשים עם ג.דמרי)
תודה
מחפש כיתה חדשה שמתחילה בת"א. (או בבני ברק, רמת גן, גבעתיים,) עם מורה טוב ומומלץ, ( מצאתי כיתה שהתחילה לפני 3 חודשים עם ג.דמרי)
תודה
לימודי ימימה
_לפלונית אלמונית
אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?_
הנה, בלי ששמת לב התחלת לעבוד. לראות שלא מבינה, גם זו הבנה.
תתחילי בקטן, הבנות קטנות. תבני לאט לאט, אל תמהרי גם להבין. תנסי לזהות אם המקום של אין לי הבנה בא מתוך התנגדות. כמו שרונית אמרה, הלימוד הוא התפתחות מאוד איטית. על מנת לבנות מבנה יציב בנפש יש לבנות אבן על אבן ולכבד את הקצב האישי שלך.
בהצלחה.
אבל מה קורה אם אין לי הבנה? איך אני מתחילה לעבוד?_
הנה, בלי ששמת לב התחלת לעבוד. לראות שלא מבינה, גם זו הבנה.
תתחילי בקטן, הבנות קטנות. תבני לאט לאט, אל תמהרי גם להבין. תנסי לזהות אם המקום של אין לי הבנה בא מתוך התנגדות. כמו שרונית אמרה, הלימוד הוא התפתחות מאוד איטית. על מנת לבנות מבנה יציב בנפש יש לבנות אבן על אבן ולכבד את הקצב האישי שלך.
בהצלחה.
לימודי ימימה
ואחרי-כן יש כלי נפלא שנקרא המתנה
כמו שאמרה יעלי-לה. וההמתנה נושאת עימה מתנה מאוד גדולה. תשובה תגיע.
כמו שאמרה יעלי-לה. וההמתנה נושאת עימה מתנה מאוד גדולה. תשובה תגיע.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
תודה
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
תודה. היתה לי הבנה נוספת אתמול בשיעור.
זה נפלא איך ימימה עונה לשאלות המציקות מבפנים בחלקים הניתנים בשיעור.
איך השאלות מקבלות פתאום מענה מזווית אחרת לגמרי.
כלומר פתאום מבינה שמה ששאלתי לא היתה השאלה הנכונה אלא ביקשתי כנראה תשובה אחרת.
זה מעודד. כי לפעמים אני חושבת שאולי מיותר לי להשתתף שיעורים.
לא מפני שאני כבר מבינה גדולה אלא בגלל חוסר התאמה.
זה נפלא איך ימימה עונה לשאלות המציקות מבפנים בחלקים הניתנים בשיעור.
איך השאלות מקבלות פתאום מענה מזווית אחרת לגמרי.
כלומר פתאום מבינה שמה ששאלתי לא היתה השאלה הנכונה אלא ביקשתי כנראה תשובה אחרת.
זה מעודד. כי לפעמים אני חושבת שאולי מיותר לי להשתתף שיעורים.
לא מפני שאני כבר מבינה גדולה אלא בגלל חוסר התאמה.
לימודי ימימה
לפלונית אלמונית
_לפעמים אני חושבת שאולי מיותר לי להשתתף שיעורים.
לא מפני שאני כבר מבינה גדולה אלא בגלל חוסר התאמה._
אז אם את מרגישה חוסר התאמה פשוט אפשר להחליף מדריכה. לפעמים אין כימיה עם המדריכה. מיותר להשתתף בשיעורים בטח לא. כמה זמן את לומדת?
_לפעמים אני חושבת שאולי מיותר לי להשתתף שיעורים.
לא מפני שאני כבר מבינה גדולה אלא בגלל חוסר התאמה._
אז אם את מרגישה חוסר התאמה פשוט אפשר להחליף מדריכה. לפעמים אין כימיה עם המדריכה. מיותר להשתתף בשיעורים בטח לא. כמה זמן את לומדת?
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
זו השנה הראשונה שלי.
לא חושבת שהסיבה שאני מרגישה חוסר התאמה היא בגלל המדריכה.
יותר בגללי אל השיטה.
המדריכה שלי מקסימה. חכמה. נהדרת.
לא חושבת שהסיבה שאני מרגישה חוסר התאמה היא בגלל המדריכה.
יותר בגללי אל השיטה.
המדריכה שלי מקסימה. חכמה. נהדרת.
לימודי ימימה
הי חברות.
סיימתי בשלב זה טיפולים.שמחה חדשה הגיעה למערכת.ואני מקבלת.אך גם מתחמת.רוצה לבנות שמחה שאינה מותנית בטוב או ברע שעוברת.
לפלונית אלמונית, גם לתלמידה כמוך כמוני,אני מבינה שאני בבנייה.קבלה של מה שאני רואה.אין חיטוט,אין מאמץ בלימוד.לגבור על העומס , זה קבלה של הרגע הנוכחי ומה שמביא.דרך הטוב ,לתחום עומס ומיותר לזהות ולהפריד.זה לימוד חשוב.עומס יכול להיות,התנגדות מאבק יאוש והייתי שם,וזה כל כך קשה לזהות.להיות בטוב כאילו...זה זיוף שהאמת מבינה,הלומדת הבוגרת, ואני לא בהבנה וקליטה בזמנים כאלה,ולא מזהה את הילדה,אך ממתינה להבנות שיגיעו..מבקשת שקט,שמחה עוד התפתחות.העבודה הרוחנית איטית.הנבטות לוקחות זמן. ולא לשכוח להכניס אהבה בכל המעשים ,אין מעשים קטנים,ניקיון,בישול,שיחה עם כל אחד,נוחכות של קשב מלא ,קבלה גדולה שלמה של גם מה שלא מתאפשר,נותן מקום לי ולאחר החלל הפנימי מתרחב.מתמלא ביש..ביי.
סיימתי בשלב זה טיפולים.שמחה חדשה הגיעה למערכת.ואני מקבלת.אך גם מתחמת.רוצה לבנות שמחה שאינה מותנית בטוב או ברע שעוברת.
לפלונית אלמונית, גם לתלמידה כמוך כמוני,אני מבינה שאני בבנייה.קבלה של מה שאני רואה.אין חיטוט,אין מאמץ בלימוד.לגבור על העומס , זה קבלה של הרגע הנוכחי ומה שמביא.דרך הטוב ,לתחום עומס ומיותר לזהות ולהפריד.זה לימוד חשוב.עומס יכול להיות,התנגדות מאבק יאוש והייתי שם,וזה כל כך קשה לזהות.להיות בטוב כאילו...זה זיוף שהאמת מבינה,הלומדת הבוגרת, ואני לא בהבנה וקליטה בזמנים כאלה,ולא מזהה את הילדה,אך ממתינה להבנות שיגיעו..מבקשת שקט,שמחה עוד התפתחות.העבודה הרוחנית איטית.הנבטות לוקחות זמן. ולא לשכוח להכניס אהבה בכל המעשים ,אין מעשים קטנים,ניקיון,בישול,שיחה עם כל אחד,נוחכות של קשב מלא ,קבלה גדולה שלמה של גם מה שלא מתאפשר,נותן מקום לי ולאחר החלל הפנימי מתרחב.מתמלא ביש..ביי.
לימודי ימימה
יותר בגללי אל השיטה.
שיטה????????????????????
שיטה????????????????????
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
איה
בטוח שסימנת את כל סימני השאלה? לא חסרים כמה?
ומה הבעיה עם ההגדרה: "שיטה"?
בטוח שסימנת את כל סימני השאלה? לא חסרים כמה?
ומה הבעיה עם ההגדרה: "שיטה"?
לימודי ימימה
לא נראה שיש בעיה עם המילה שיטה. נכון שנאמר שלימודי חשיבה הכרתית אינם שיטה אלא דרך, אבל ממש אין צורך להתנפל על מי שרואה בלימוד שיטה, אפשר ממש להרגיע
לימודי ימימה
התגובה למילה שיטה היא שלי מתוך איזושהי דרך בתוך הלימוד. הקפיצה אותי המילה שיטה וזה שלי. אין כאן שום עניין של התנפלות על אף אחת. רצון לנסות לראות את הדברים בצורה אחרת כן ושוב, שלי. לוקחת אחריות מלאה. כולנו בדרך.
לימודי ימימה
כן גם בשבילי ימימה היא לימוד ותיקון כל הזמן.כלים להתתקרבות למחשבה טובה רגש טוב לקיומי ולקיום בכלל.
כלים לימים טובים ופחות טובים.התבוננות פנימה ליש והשלמת החסר על ידי בנייה כל הזמן
תדייקי ותדייקי עד שתדייקי. קיד'ום הקו האנכי בחלק של ימימה שבו העמקה ופתיחות מול הקו האופקי קבלת עוד ועוד חלקים בשדה ההכרה ואנו לומדים כל הזמן בשני הקווים ובונים מבנה פנימי.
כלים לימים טובים ופחות טובים.התבוננות פנימה ליש והשלמת החסר על ידי בנייה כל הזמן
תדייקי ותדייקי עד שתדייקי. קיד'ום הקו האנכי בחלק של ימימה שבו העמקה ופתיחות מול הקו האופקי קבלת עוד ועוד חלקים בשדה ההכרה ואנו לומדים כל הזמן בשני הקווים ובונים מבנה פנימי.
לימודי ימימה
התגובה למילה שיטה היא שלי מתוך איזושהי דרך בתוך הלימוד
נראה לי שהלימוד עצמו הוא לימוד של דרך, דרך חיים, חיים ללא מאבק, חיים של קבלה ושמחה.
נראה לי שהלימוד עצמו הוא לימוד של דרך, דרך חיים, חיים ללא מאבק, חיים של קבלה ושמחה.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
איזה יופי, אהובה
תודה
אהבתי
תודה
אהבתי
לימודי ימימה
מסכימה עם מילותייך אהובה שהלימוד הוא לימוד של דרך, עם זאת קיים ציר התקדמות בתוך הלימוד. התקרבתי, נמצאת על הציר. התרחקתי, מתרחקת מאותו ציר תנועה. יכולת התיחום והתבוננות, ההמתנה, הצפייה, כלים בהם משתמשת. יש פעמים בהם מפוזרת ולא אסופה ואז, אותם כלים כאילו נשמטים מידיי, אז מגיעה הנפילה. מפעם לפעם יש יכולת התרוממות מאותה "נפילה" בתווכי זמנים יותר קצרים ועל כך שמחה אני.
שמה לב איך בתוך מערכת זוגית בתוך התנגשויות של רצונות, מידות, דיבור, הכלים מאוד עוזרים לי. גם אם נכשלתי בלשוני, או העין שלי לא היתה טובה,יכולה לתקן.
שמה לב איך בתוך מערכת זוגית בתוך התנגשויות של רצונות, מידות, דיבור, הכלים מאוד עוזרים לי. גם אם נכשלתי בלשוני, או העין שלי לא היתה טובה,יכולה לתקן.
-
- הודעות: 117
- הצטרפות: 27 דצמבר 2004, 09:54
- דף אישי: הדף האישי של יושי_י*
לימודי ימימה
כיצד ואם בכלל ניתן להשיג בכתובים את משנתה של ימימה בנוגע ללידה?
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
שמתי קישור בהודעה הזאת:
לימודי ימימה (2009-03-20T13:14:46)
לימודי ימימה (2009-03-20T13:14:46)
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
מישהי יכולה לנסות להסביר את ההבדל בין הפרדה לתיחום?
לימודי ימימה
ההפרדה היא מעין מלאכת בירור. מפרידה את המיותר מהעיקר, מתמקדת במהות הנשמע, הנראה, הלב. התיחום הוא כבר שלב בנוי או בתהליך בניה יחסי כמו כבר מכיר את מה שמיותר (אחרי שכבר הפרדנו) ומתחם אותו על מנת שנוכל להתקדם במלאכת התיקון. תיחום שייך לזמן ולעשייה ומכניס שקט למערכת. (התיחום למעשה כבר נותן לנו את האפשרות לבחור לא לערבב שמחה בשמחה).
שבוע טוב לכולן
שבוע טוב לכולן
-
- הודעות: 4315
- הצטרפות: 08 ספטמבר 2005, 09:00
- דף אישי: הדף האישי של יעלי_לה
לימודי ימימה
אני רואה את זה בצורה קצת שונה
התיחום מאפשר את ההפרדה
הטוב מתוחם בנפרד מהמיותר
ככל שהתיחומים יותר יציבים, ההפרדה מתאפשרת יותר בקלות וגם הולכת ומעמיקה.
התיחום מאפשר את ההפרדה
הטוב מתוחם בנפרד מהמיותר
ככל שהתיחומים יותר יציבים, ההפרדה מתאפשרת יותר בקלות וגם הולכת ומעמיקה.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
יש מישהו/מישהי המכירים היכן יש לימודי ימימה באיזור נס-ציונה/רחובות?
אני מאוד מעוניינת לתחיל ללמוד ומחפשת באיזור שלי...
תודה....
מיכל מראשל"צ
אני מאוד מעוניינת לתחיל ללמוד ומחפשת באיזור שלי...
תודה....
מיכל מראשל"צ
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
וכמובן שכחתי לציין באיזור ראשל"צ האם יש?? ))
תודה,
מיכל
תודה,
מיכל
לימודי ימימה
התיחום הוא זיהוי והפרדה של המיותר כך שלא ימשיך לפעול במערכת. הבנה מהותית מאפשרת תיחום. דרך ההתרחשות ביומיום אנחנו קולטות את הקיום והתיקונים. התיחום מאפשר שמירה על הנבנה.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
הבנה?
כשאני בירידה להיות בנתינה. זה פותח מרחב מהות והרי כל מה שצריך בירידה זה "הצעד הראשון" פתיחת המרחב שמביא איתו עוד מרחב לטוב ועוד מרחב לטוב...
כשאני בירידה להיות בנתינה. זה פותח מרחב מהות והרי כל מה שצריך בירידה זה "הצעד הראשון" פתיחת המרחב שמביא איתו עוד מרחב לטוב ועוד מרחב לטוב...
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
שם הספר של ימימה
לימודי ימימה
שלום.
חיים ללא מאבק חיים עם שמחה וקבלה.רוצה לקדם את עצמי,אך מחלת הסרטן, סיבוב שני,אני כרגע בסדר,ורצון הרופא שלי להכנס למחקר מביאה אותי לחוסר שקט.ואני מתבוננת,צופה,רוצה מדת רוחק להפריד פחדים,ולבחור ברגש טוב לקיומי במחשבה טובה לקיומי,ו העומס הפחד דורש קבלה תיחום,הרגעה.
חיים ללא מאבק חיים עם שמחה וקבלה.רוצה לקדם את עצמי,אך מחלת הסרטן, סיבוב שני,אני כרגע בסדר,ורצון הרופא שלי להכנס למחקר מביאה אותי לחוסר שקט.ואני מתבוננת,צופה,רוצה מדת רוחק להפריד פחדים,ולבחור ברגש טוב לקיומי במחשבה טובה לקיומי,ו העומס הפחד דורש קבלה תיחום,הרגעה.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
היי רונית!!!
לא כל כך יודעת מה לכתוב לך.
שולחת אליך מכאן חיבוק גדול ותפילה לרפואה שלמה ושה' יחזק אותך ותתחברי אל המהות בבינה ורוגע.
לא כל כך יודעת מה לכתוב לך.
שולחת אליך מכאן חיבוק גדול ותפילה לרפואה שלמה ושה' יחזק אותך ותתחברי אל המהות בבינה ורוגע.
-
- הודעות: 58
- הצטרפות: 03 ספטמבר 2005, 23:14
- דף אישי: הדף האישי של קרן_ג*
לימודי ימימה
שלום וברכה
נפתחת כיתת ותיקות בתל מונד. וכן כיתה למתחילות בחיפה.
המעוניינות מוזמנות להתקשר ל - 052-6775751
נפתחת כיתת ותיקות בתל מונד. וכן כיתה למתחילות בחיפה.
המעוניינות מוזמנות להתקשר ל - 052-6775751
לימודי ימימה
פלפלונית אלמונית,להתפלל אל המהות בבינה ורגיעה.
כן שקט ולא מאבק, טוב ולא פחד ,שמחה בלי התניות ,אחדות פנימית שקטה זה השמחה.אבל הילדה רגילה לאחז בדאגה. והגילוי של השקט מתקרב,אך השכחה גם קיימת.לזכור להיות ערה וטובה לעצמי.לימוד חשוב.
כן שקט ולא מאבק, טוב ולא פחד ,שמחה בלי התניות ,אחדות פנימית שקטה זה השמחה.אבל הילדה רגילה לאחז בדאגה. והגילוי של השקט מתקרב,אך השכחה גם קיימת.לזכור להיות ערה וטובה לעצמי.לימוד חשוב.
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
"כל מה שעולה הוא נכון. כל מה שעולה הוא מה שצריך לעלות. גם אם מדובר בשעמום, בהתנגדות, בתסכול, בפחד. הכל רלוונטי ולא נמצא כאן סתם"
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
מחשבה שאני מאוד אוהבת שעוזרת לי לסלוח לאחרים:
אז יכולה להבין שעשה מה שעשה ממקומו הבלתי מתוקן, וגם לי הרבה מקומות כאלה...
אז יכולה להבין שעשה מה שעשה ממקומו הבלתי מתוקן, וגם לי הרבה מקומות כאלה...
לימודי ימימה
פלוני אלמונית, שלום ושבוע טוב.
ממש מצא חן בעיני הציטוט שהבאת:
"כל מה שעולה הוא נכון. כל מה שעולה הוא מה שצריך לעלות. גם אם מדובר בשעמום, בהתנגדות, בתסכול, בפחד. הכל רלוונטי ולא נמצא כאן סתם"
אמיתי מאוד ומלמד המון. האם זה ציטוט של ימימה או ממקור אחר ?
תודה.
ממש מצא חן בעיני הציטוט שהבאת:
"כל מה שעולה הוא נכון. כל מה שעולה הוא מה שצריך לעלות. גם אם מדובר בשעמום, בהתנגדות, בתסכול, בפחד. הכל רלוונטי ולא נמצא כאן סתם"
אמיתי מאוד ומלמד המון. האם זה ציטוט של ימימה או ממקור אחר ?
תודה.
לימודי ימימה
שמחתי להכיר אתר זה,ועל התוכן המעמיק ."החסרונות"=רשימות בנפש מילדות כל "תקלה"נרשמת בנפש ונקראת "תקלה"כי מפריעה לצמיחה הטבעית ,וכן יוצרת דפוסי התנהגות ש"מחיבים" את האדם לראות את המציאות ולהגיב בהתאם לרשימות אלה. יש לדעת כי בזמן שמתרחשת התקלה נוצר חסרון או חסימה אך יחד עם הקושי נרשם גם כח ההתגברות כח זה מתגלה לאדם תוך כדי ניקוי החסימות ובכך החסרון כשמתוקן מגלה את אותו כח שהיה טמון ציטוט מ"חלק":"מקום של חסימה נפתח משתחרר במקומה יש התפשטות החלק שנרכש ולמעשה מזוהה דרך ההכרהכנמצא באופן טבעי"
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
האם מישהי מכירה לימודים בגליל העליון- איזור קרית שמונה?
-
- הודעות: 2
- הצטרפות: 10 יולי 2009, 15:37
לימודי ימימה
הייתה לי מחשבה:
כנראה העומסים שלנו הם חלק מהחיים ולא צריך להצטער עליהם ולכאוב אותם
אלא לחבק אותם ולהבין שהם אלו שמאפשרים לנו להתקרב
כמו שצירים בלידה מאפשרים את יציאת התינוק
כך גם אני מסתכלת היום על ילדיי וזה מוריד ממני הרבה רגשי אשם
ורצון ליצור להם סביבה אחרת עבורם...
העומסים שלהם הם חלק מהם והם שלהם וחשובים להם
ולכן לא צריך לנסות למנוע אותם מהם
כנראה העומסים שלנו הם חלק מהחיים ולא צריך להצטער עליהם ולכאוב אותם
אלא לחבק אותם ולהבין שהם אלו שמאפשרים לנו להתקרב
כמו שצירים בלידה מאפשרים את יציאת התינוק
כך גם אני מסתכלת היום על ילדיי וזה מוריד ממני הרבה רגשי אשם
ורצון ליצור להם סביבה אחרת עבורם...
העומסים שלהם הם חלק מהם והם שלהם וחשובים להם
ולכן לא צריך לנסות למנוע אותם מהם
לימודי ימימה
לפלונית אלמונית אני מכירה מורה. בגליל עליון.
יש לימודים בבית הלל עם אביטל ויש לימודים בבר יוחאי עם נעה.
אם תרצי עוד פרטים צלצלי אלי.077353312 בשעות ערב מאוחרות.
משפט של ימימה ,"אני עובדת כמו פועלת .אני עושה נקי נקי שיהיה טהור טהור."עבודת ניקיון של החסימות, ניקוי יום יום עד הרגשת הניקיון בתוכי ההזככות, הזכרות והתבוננות כל הזמן...דורשת השתדלות רבה...
יש לימודים בבית הלל עם אביטל ויש לימודים בבר יוחאי עם נעה.
אם תרצי עוד פרטים צלצלי אלי.077353312 בשעות ערב מאוחרות.
משפט של ימימה ,"אני עובדת כמו פועלת .אני עושה נקי נקי שיהיה טהור טהור."עבודת ניקיון של החסימות, ניקוי יום יום עד הרגשת הניקיון בתוכי ההזככות, הזכרות והתבוננות כל הזמן...דורשת השתדלות רבה...
לימודי ימימה
מישהו יודע על מורה בטבעון או הסביבה? תודה מראש
-
- הודעות: 1700
- הצטרפות: 23 ספטמבר 2001, 07:34
- דף אישי: הדף האישי של פלונית_אלמונית*
לימודי ימימה
אשמח מאד לשמוע המלצה על מורה לנשים מתחילות באזור רמת גן/ גבעתיים /אור יהודה תודה
-
- הודעות: 43441
- הצטרפות: 19 אוגוסט 2001, 22:52
- דף אישי: הדף האישי של פלוני_אלמונית*
לימודי ימימה
אביטל ברעם. מורה מצוינת. מלמדת מתחילות וגם מתקדמות. בגבעתיים ועוד מקומות. הכנסי לאתר הרשמי של לימודי ימימה ותוכלי ליצור איתה קשר. בהצלחה.
לימודי ימימה
גם לדעתי אביטל ברעם היא מצויינת. אין צורך במתווכים, אפשר להתקשר אליה ישירות לנייד: 054-5274770
לימודי ימימה
,"אני עובדת כמו פועלת .אני עושה נקי נקי שיהיה טהור טהור."עבודת ניקיון של החסימות, ניקוי יום יום עד הרגשת הניקיון בתוכי ההזככות, הזכרות והתבוננות כל הזמן...דורשת השתדלות רבה...
כול כך יפה....
כול כך יפה....
לימודי ימימה
<כאן היו ציטוטים נרחבים של ימימה שנמחקו - להלן הדיון על המחיקה:>
לימודי ימימה
כל כך הרבה חומר הבאת, לומדת -
ומהי הבנתך מכל זה ?
ומהי הבנתך מכל זה ?