איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

שליחת תגובה

אתה מלמד הכי טוב את מה שאתה הכי צריך ללמוד בעצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי תמרוש_רוש » 29 אוגוסט 2020, 14:07

זהו דף ארכיון.
נא לא להוסיף פה הודעות.
לדיונים פעילים, נא לכתוב (ולקרוא) ב איפה כאן מדברים עם העורכות
@}

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי תמרוש_רוש » 29 אוגוסט 2020, 13:58

להלן דיוני עריכה ישנים שהועברו מהדף איפה כאן מדברים עם העורכות

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 31 דצמבר 2018, 13:41

כן, מסכימה עם הרעיון לתייג כדף קהילתי.
גם אני קראתי את הדף הזה, סקר הפעם הראשונה, והתלבטתי. אבל נראה היה לי שיש לו ערך וחבל למחוק.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי תמרוש_רוש » 31 דצמבר 2018, 11:59

דווקא בדף הנדון יש תת-דיון מעניין על חשיפה, פרטיות ואנונימיות באתר.
לא הייתי מוחקת.
הייתי מתייגת דף קהילתי או לא מתייגת כלל, ונותנת לו להתקיים בשקט.
ותביאי דפים נוספים כאלה, כשיעלה מלפנייך הרצון. נראה לי שכל מקרה לגופו.
@}

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 30 דצמבר 2018, 01:40

אני מתלבטת כי יש קבוצה שלמה של דפים ששמם מתחיל במילה סקר. נראה שבעבר זה היה מקובל פה ושיעשע את המשתתפים. בהקשר הזה אולי כדאי להשאיר, אם כי רוב הדפים הללו לא נראים לי מעניינים.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 30 דצמבר 2018, 01:32

האם סקר הפעם הראשונה הוא גם לדעתכן דף למחיקה?

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 26 דצמבר 2018, 13:47

אה, וגם הייתי משנה את שם הדף למשהו שיהיה ממנו יותר ברור שזה דף שיתוף קהילתי ולא שירות רפואי.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 26 דצמבר 2018, 13:46

אגב, שאלות על הפלה – המחיקה היתה בטעות או בכוונה? שחזרתי, ולדעתי חשוב שיהיו דפים בנושא הזה. אולי שווה לערוך, אבל ממש חבל למחוק.
המחיקה היתה בכוונה, כי הרגשתי שאין שם הרבה מידע אבל לעומת זאת הדף הפך לאבן שואבת לכל מיני תועים שחושבים שפה אתר רפואי שנותן תשובות מוסמכות.
אבל אם את מתנגדת למחיקה אולי מתחשק לך לערוך? אני ממש הייתי מוחקת שם כמעט הכל P-:

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יונת_שרון* » 26 דצמבר 2018, 07:35

אגב, שאלות על הפלה -- המחיקה היתה בטעות או בכוונה? שחזרתי, ולדעתי חשוב שיהיו דפים בנושא הזה. אולי שווה לערוך, אבל ממש חבל למחוק.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יונת_שרון* » 26 דצמבר 2018, 07:29

יולי, האלמונית צודקת. את יכולה לראות ברשימת הדפים למחיקה שהדף הזה לא מופיע. הכל טוב.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 25 דצמבר 2018, 20:12

שבר הרניה לדעתי דף למחיקה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 25 דצמבר 2018, 18:55

אני מנסה מהבוקר למחוק את כאב בטן לא ידוע , אבל הוא לא נפתח לי. מישהי יכולה לעשות את זה? האם עוד מישהי חוץ מבשמת מסכימה למחיקת כאבי מחזור בסוף ההריון ? אם כן, מוזמנות למחוק.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 25 דצמבר 2018, 18:24

גם אני בעד מחיקה של כאבי מחזור בסוף ההריון.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 25 דצמבר 2018, 13:11

כאבי מחזור בסוף ההריון נראה לי דף לעריכה מסיבית או למחיקה. לי אין זמן לזה כרגע. מי מסכימה למחיקה? מי מתנדבת לערוך?

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 19 דצמבר 2018, 17:39

אני בעד למחוק.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2018, 15:16

ואם כבר אנחנו בשוונג, אז גם הדף כאב בטן לא ידוע נראה לי עוד מלכודת כזאת...

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 19 דצמבר 2018, 13:03

תגידו, מה עם הדף שאלות על הפלה? יש לי תחושה שאולי כדאי למחוק אותו.

הסתכלתי בו עכשיו. צודקת.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 19 דצמבר 2018, 10:59

תגידו, מה עם הדף שאלות על הפלה? יש לי תחושה שאולי כדאי למחוק אותו.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 12 דצמבר 2018, 23:05

שלום,
כתבתי בדף פחד מטיסות ואשמח אם תעיפו עין אם התגובה שלי מתאימה.
דרך אגב, אולי זה בכלל דף למחיקה? או אולי לשמור רק את חלקו הראשון? כי היו בו כמה קטעים יפים, כולל זה: ש מים וארץ (07.04.2005 12:20):

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 12 דצמבר 2018, 17:42

סחוטה, תודה על הפידבק!

גם.

ואלמונית סדרנית, סחתיין גם!

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 12 דצמבר 2018, 13:48

סחוטה, תודה על הפידבק!
גם ממני [-:

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 12 דצמבר 2018, 11:00

סחוטה, תודה על הפידבק! חיבוק ויום טוב!

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית* » 11 דצמבר 2018, 17:59

גם אני נכנסתי למדור, קראתי דפים, ומייד נהיה לי חשק לזרוק כל מיני דברים מיותרים ולפנות מקום ולסדר :-)

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי סחוטה* » 11 דצמבר 2018, 17:28

אני יודעת שזה אולי לא המקום המתאים, אבל רציתי לכתוב משהו במקום שמרכז את הנשים הפעילות בלב ובנשמה של האתר הזה.
אני נמצאת כאן בערך חודש, ואני מבינה שזה חודש מאוד מטלטל מבחינת השינויים שקורים באתר - הבעלות, הפרסומות, השינויים וכדומה. אז קודם כל אני רוצה לחזק את ידי הפעילות הותיקות להמשיך במלאכתן בכך שאגיד שאני ממש מצאתי פה מזור ותמיכה והיגיון בריא שלא מצאתי בחוץ בתקופה די קשה בחיי.
ואני אסירת תודה על כך.
ומוצאת פה נשים חומלות ומעוררות השראה, ביניהן יולי קו, בשמת א ועוד רבות וטובות. אז תודה לכולכן מקרב לב.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 10 דצמבר 2018, 21:08

מדור שעושה חשק
לגמרי! חזרתי לקרוא בדפים, וישר תפסתי כיוון ביתי.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 10 דצמבר 2018, 17:07

מדור שעושה חשק (-:

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 10 דצמבר 2018, 08:48

תודה יולי קו היקרה!!

תוקן.
אם אתן סבורות שיש להחליף כותרות או בכלל קטגוריות, אשנה לפי דעותיכן כי זה מדור חשוב בעיני ויש בו דפים מעולים ומועילים.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 10 דצמבר 2018, 01:28

קוראת,
יצא מדהים!
לתיקון- הדף פנג שואי במטבח נמצא פעמיים ברשימה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 08 דצמבר 2018, 12:42

כן, אז מחקתי את הצעתי שם (מיותר לשמור היסטוריה כזאת).

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 07 דצמבר 2018, 23:50

הוספתי גם עוד דפים. מקווה שעליתי על הכול. אם לא, אמרו ואוסיף. וגם ממש מוכנה לכל שינוי שיתבקש.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 07 דצמבר 2018, 23:24

תודה יקירות מאוד.
בשמת, הכנסתי את הדף שהמלצת עליו כמובן.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי זרח_הפרח* » 07 דצמבר 2018, 22:22

מצטרפת, יצא מסודר ונהדר!

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית* » 07 דצמבר 2018, 20:05

קוראת, יצא יפה ממש. סחטיין!

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 07 דצמבר 2018, 11:15

יקירות, פתחתי מדור תחזוקת בית
העריכה בו משום מה לא יוצאת לגמרי נקיה, על אף נסיונות רבים.
הערות, בקשות, שינויים וכו' יתקבלו בברכה.
יצא ממש יפה :-]

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 06 דצמבר 2018, 23:08

אה, אני מחקתי את תוכן הדף אבל אני לא יודעת למחוק סופית. לכן הוא הגיע לרשימה... (זה היה סתם דף של מחמאות שלא היה לי לב לזרוק. אז שמרתי במחשב שלי).

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 06 דצמבר 2018, 19:31

סחתיין על המחמאות!

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 06 דצמבר 2018, 19:30

בשמת,
בדף שנקרא דף למחיקה יש דפים שסומנו ככאלה, וארכיון מספר אחד של בשמת (או שם דומה) נמצא שם בראש הרשימה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 06 דצמבר 2018, 15:54

_את הדף של רוצה להתחזק לא היה לי לב למחוק.
צודקת, הלכתי לבדוק ומסכימה._

צודקת, יוליקו היקרה וטובת הלב!
וסחתיין על העריכה.

לאחד דפים אני משאירה למי שמעוניינת.
סבבה. אולי אעשה זאת.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 06 דצמבר 2018, 13:25

את הדף של רוצה להתחזק לא היה לי לב למחוק.
צודקת, הלכתי לבדוק ומסכימה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 06 דצמבר 2018, 13:24

איזה דף ארכיון של בשמת? מה פספסתי?

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 06 דצמבר 2018, 10:55

לאחד דפים אני משאירה למי שמעוניינת.
לדף של שרון אני לא מצליחה להכנס (הוא כתוב מוזר).
בקשר לדף הארכיון של בשמת, אני מרגישה שמן הראוי שבשמת תמחוק בעצמה כשיתאים לה.
את הדף של רוצה להתחזק לא היה לי לב למחוק.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 05 דצמבר 2018, 17:29

טיפול בכוויות לא
לחץ וכאב בשלפוחית השתן לא
כביסה לבנה לאחד עם דף אחר או להפוך לכביסה באופן טבעי

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 05 דצמבר 2018, 13:47

לדעתי שרון ס מחקה בעצמה את הדף שלה כפי שגם מחקה את עצמה מכל הדפים שהשתתפה בהם באתר. גם נעמה נובק מחקה את הדפים שלה ולכן הם ברשימה הנ"ל.

יולי קו, אני בעד.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יונת_שרון* » 05 דצמבר 2018, 12:51

למה שרון ס?
כל השאר -- אני בעד.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 05 דצמבר 2018, 08:28

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 04 דצמבר 2018, 21:25

תגידו, אפשר למחוק את הדף ניתוח פיסורה טחורים ?

רצוי

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 04 דצמבר 2018, 17:47

תגידו, אפשר למחוק את הדף ניתוח פיסורה טחורים ?
עברתי על כולו ולא נראה לי שהוא שייך לאתר הזה. נכון שנפתח פעם בעבר, בתקופה שבאופן היה אתר קהילתי וכולם דיברו על הכל ובאו להתייעץ על כל דבר, אבל עכשיו הוא סתם אבן שואבת לאנשים שחושבים שזה אתר לתשובות רפואיות.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי מערכת_טבעית* » 28 נובמבר 2018, 20:12

לדיון, עדכונים ופידבקים ניתן להכנס לדף באופן טבעי עדכונים ושינויים

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 נובמבר 2018, 14:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אי אפשר לגלול את העמוד עד הסוף, ע"י קונטרול end

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלונית* » 28 נובמבר 2018, 09:27

קשה לי להאמין שמה שאנחנו רואות עכשיו זה תוצר סופי...
מניחה שזו עבודה בתהליך.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית* » 28 נובמבר 2018, 08:18

סתם אוטומטית
למה במסגרת נשנאה לפרסומות שיש כאן, אנשים מרגישים בנוח להשמיץ אחרים, סתם אוטומטית?

אני גולשת מהסלולרי. האתר נראה כרגיל מבחינת השורות, יש קישור נוח לתחתית הדף, והאתר אשכרה מותאם לסלולרי.

אבל למה לשאול בנוגע לסיבות, לבקש בנימוס שיתקנו מה שהתחרבש בטעות, כמו שכבר קרה לא פעם בעבר. עדיף מייד לייחס כוונות רעות! זה הרבה יותר כייף

ובחיאת, תעשי טובה לכל מי שלא רוצה וירוסים ושאר מרעין בישין על המחשב שלו - תגלשי בדפדפן מעודכן.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 נובמבר 2018, 18:52

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

למה האתר הפך לHTTPS ?
עכשיו הוא לא עולה בגרסאתו כרום קודמות.

וגם טור הצד כל הזמן קופץ , ואי אפשר לגלול אותו עד הסוף, ע"י קונטרול end

השורות מרווחות מדי.

למה במסגרת העברת הבעלות, ישר התחילו לחרבש את מה שהיה טוב. סתם אוטומטית

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 27 נובמבר 2018, 17:34

הרווחים החדשים המרווחים מדי והמעצבנים - שהופיעו ביחד עם פרסומות גוגל בדף - זה שינוי מכוון כתוצאה מהעברת הבעלות על האתר?
בלתי נסבל.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי תמרוש_רוש » 11 נובמבר 2018, 03:42

נכון, אבל גם הפייסבוק זמני ולא ישרוד לעד.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי מיכל_בז* » 10 נובמבר 2018, 11:58

אני בספק כמה קוראות ינהרו לפה, הרי הכל מתרחש בפייסבוק בין כה וכה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי תמרוש_רוש » 09 נובמבר 2018, 14:16

גם אני מנחשת שהגדלת כמות הגולשות כנראה לא תביא לפה את הגולשות שהיינו אנחנו הכי רוצות לפגוש פה
אי אפשר לדעת.
אם הם ישימו כמה כתבות באוריינטציה "טבעית", ויקשרו מהן אל האתר, זה יכול להיות אחלה. אנשים יגידו "או! סוף סוף משהו שאני מתחבר אליו" או "מה?? אני חייבת לדעת על זה יותר" וייכנסו בראש טוב.
הכל תלוי איך החיבור בינינו לבינם יתרחש.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 08 נובמבר 2018, 20:37

לעניין הזיהוי של כותבות מפה - אני מניחה שגולשות חדשות לא ינסו באופן אקטיבי לזהות כותבות שכתבו בעבר (אם בכלל מישהי תטרח לקרוא את הדפים אחורה, כן?) ויצליבו מידע מדפים שונים וכו'. אבל עדיין ממש ממש מבינה את ההתבאסות.

גם לדעתי לא יזהו.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 08 נובמבר 2018, 20:33

לי אין בעיה עם מה שכתבתי. אני זוכרת תמיד מה שיונת כתבה ישר מההתחלה: הכל פה ציבורי.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי טלי_ב* » 08 נובמבר 2018, 12:49

נכון נכון נכון.
וגם אני.
לעניין הזיהוי של כותבות מפה - אני מניחה שגולשות חדשות לא ינסו באופן אקטיבי לזהות כותבות שכתבו בעבר (אם בכלל מישהי תטרח לקרוא את הדפים אחורה, כן?) ויצליבו מידע מדפים שונים וכו'. אבל עדיין ממש ממש מבינה את ההתבאסות.

ותמרוש, קראתי מה שכתבת בדף שפתח רני, אני מרגישה יותר בנוח לענות פה - מסכימה עם איך שאפיינת את פורטל יולדת. לא חושבת שיש איזו אג'נדה של קונבנציונליות שם, אבל זה בפועל מה שיש.
גם אני מנחשת שהגדלת כמות הגולשות כנראה לא תביא לפה את הגולשות שהיינו אנחנו הכי רוצות לפגוש פה... זה קצת מבאס ברמה האישית אבל נראה לי לגיטימי לגמרי.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי תמרוש_רוש » 08 נובמבר 2018, 12:00

בעלי אמר לי לא פעם ולא פעמיים: כל מה שאת כותבת באינטרנט, לא משנה איפה, תכתבי מתוך הנחה שמחר הוא עשוי להיות כותרת ראשית בעתון.
ברור שלא עשיתי את זה :-P
וכמוני רבות אחרות.
ועכשיו אנחנו מתמודדות עם ההשלכות.

למזלי, ברוב השנים שכתבתי באתר, כתבתי המון דברים אישיים אבל בעין פקוחה, והייתי מוכנה שזה יתפרסם בעתון. למזלי, כמעט תמיד נמנעתי מלקרוא לאנשים אחרים בחיי בשמם האמיתי. ולכן אין לי בעיה עם כל מה שמופיע פה תחת שמי, טונות של סיפורים אישיים ודעות אישיות.
למזלי, דברים אישיים יותר שכתבתי, התעשתתי ומחקתי זמן קצר אחרי הכתיבה. אז זה היה קל.
אבל אני מאוד מזדהה עם הדאגה של ציל צול ואחרות - הייתי יכולה בקלות להיות במצב דומה.
אני לא יודעת מה יקרה עם האתר הזה, ואף אחת אחרת לא יכולה לחזות את זה.
וזה משהו שתיאורטית היינו צריכות לקחת בחשבון, כמוכתב מהאופי הבסיסי של האינטרנט, אבל לא לקחנו, כי אנחנו אנושיות.
וגם נשים, שרוצות לחלוק ולשתף ולחיות בקהילה ;-)

(())(())(()) לכולנו.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי טלי_ב* » 08 נובמבר 2018, 11:29

החזרתי את ההודעות שנעלמו בעריכה המסתורית.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי טלי_ב* » 07 נובמבר 2018, 20:16

העריכה שהחזירה את הגירסה הזו - מה פשרה? טעות?

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 07 נובמבר 2018, 12:39

הי טלי,
עצרת אותי שניה לפני שמחקתי. מהרהרת על מה שכתבת.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי טלי_ב* » 07 נובמבר 2018, 08:57

היי @}
אז אתמול בלילה נכנסתי וראיתי את החדשות של רני.
האינסטינקט הראשון שלי היה למחוק מהר מהר את דף הבית שלי, ואני רואה שאני לא היחידה.
בינתיים לא עשיתי את זה, ואני רוצה לאוורר כאן את המחשבות שלי ומזמינה אתכן גם.

כתבנו (ואני מתכוונת למי שכתבה כאן באופן קבוע במשך תקופה) דברים מאוד אישיים, חלקינו במידה כזו או אחרת של אנונימיות, מתוך איזו תחושת ביטחון במקום.
הדברים משתנים, ובהפתעה, כמו שדברים נוטים לעשות ברוב חוצפתם (-; , וזה מטלטל.
אני חושבת שאפשר להסכים שלאחרונה לא היה פה משהו משהו מהרבה בחינות. יכול להיות שזו תקופה שהייתה חולפת מעצמה ויכול להיות שלא.
אני גם מאוד מאוד מבינה את השיקולים של רני.
זה לא אומר ששינוי יהיה בהכרח לטעמנו, או שהוא לא יגיע מעורבב עם עוד חסרונות (כנראה שכן), אבל אני מחפשת קצת בתוך עצמי את המקום שמוכן לתת לזה הזדמנות אמתית. מכיוון שלאחרונה לא כתבתי פה ואני לא חושבת שיהיה לי פרץ כתיבה בקרוב, זה בעיקר אומר פשוט לא לברוח מפה ולא למחוק את הדברים שכתבתי.
יכול להיות שיש אחרות שגם ככה הרגישו איזה סוף, והשינוי הזה רק נותן חותמת ממשית או דחיפה אחרונה.
ריפרפתי על דף הבית שלי וחזרתי לאותה מסקנה שהגעתי אליה כשהחלטתי מראש לכתוב את הדברים שכתבתי - אני כן רוצה שהם יהיו בעולם, גם אם זה לא באותה מידה של מוגנות (שמראש כנראה לא הייתה לגמרי מוחשית).
אני חושבת גם שאין המון מקומות איכותיים לכתוב בהם באנונימיות (חלקית או מלאה) וזו אפשרות ממש חשובה בעיני.
בכל אופן, אני מקווה להמשיך לפגוש פה אתכן מדי פעם לפחות |L|

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית_רקדנית* » 06 נובמבר 2018, 10:55

מקווה שהמצב ישכך במהרה
רעיון מצויין! גם אני יוצאת מהלא-דיון הזה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 06 נובמבר 2018, 08:55

אני ממש מצטערת על חלקי בקורה בימים האחרונים. לא הייתי צריכה להשיב לחיה מלכתחילה, אלא פשוט למחוק את דבריה. ודאי לא הייתי צריכה להשיב לרקדנית אלמונית. כל זה נתן לה במה להכפשות קהילה קשות וחזרה לתחושה של חוסר מוגנות שרבות הרגישו בתקופה של אישה במסע. יולי קו תיארה היטב.
מתנצלת :-(.
מקווה שהמצב ישכך במהרה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 06 נובמבר 2018, 07:10

קוראת, תודה שסוף סוף סיפקת דוגמאות

אלמונית רקדנית, בבקשה. רק שהשתמשת בדוגמאות הללו כדי לכתוב שוב דברי בלע משמיצים ועוינים על כותבות האתר כחבורת נשים נוטרות, אכזריות ומתעללות.

אם היא תשאר פה הנשים שפנו נגדה יזכרו לה את זה לנצח וימשיכו לתקוף אותה במקומות לא קשורים.

מה שאת עושה הוא נורא ונדמה כאילו את לא מודעת למעשייך כלל. ככל שמראים לך את זה, את מחמירה את זה. כמובן מתמיהה ההישארות בקהילה שמתוארת על ידך כך, אבל זו החלטתך האישית.
מה שכן, המשך הדיון איתך עלול להמשיך את ההשמצות האיומות על הכותבות פה.
לכן, אני לוקחת אחריות פורשת מהדיון איתך.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי חיה_כאן* » 05 נובמבר 2018, 23:21

תראי מה כתבו עכשיו בדף הוכחני
״חיה, אולי די? אני בטוחה שיש פורומים של אגודת אפר"ת, או להב"ה, או או ההאמיש, או אייאטולות אירניים שישמחו להמשיך ולנהל איתך את הדיון הזה. הבנו-הפלה היא רצח. לנשים אין זכות על גופן. הבנו. הבנו. הבנו. די כבר.״
רוח באופן עאלק.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי חיה_כאן* » 05 נובמבר 2018, 23:19

אלמונית רקדנית נראה לי שהבנתי את הכללים שהן רוצות פה:
להן יהיה מותר לפגוע ולהביע כל דעה שקופצת להן למוח, להשפיל, להסתלבט, להיות יהירות והכל בלי למצמץ או לחשוב אם זה יפגע במישהו
(דתייה, השתלטות הימין, רוצה להכניס בחקיקה הגבלות על החופש האישי, בורה, חשוכה, טרול...)
ולאחרות אסור. הן מותר להן וימצאו את כל התירוצים להכשיר את זה, זה בסדר מבחינתן, הן לא מבינות שגם אחרות (כמוני) יכולות למצוא תירוצים להתנהגות כזאת,
העיקר הן יטיפו לכאורה לאיזו ״רוח באופן״, שום רוח באופן אין בהתנהלות הבריונית שלכן.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית_רקדנית* » 05 נובמבר 2018, 22:56

מה שאת אומרת הוא אמת, והאחרות אומרות סתם
ניסיתי לענות לך ברצינות, אולם ראיתי שהתחלתי להדרדר רמתך ולנסות להגחיך לטיעונים במקום לענות להם, למרות שיש לי טיעוני נגד.

כן, אני אומרת את האמת, ואת הדעות שלי. אני לא ממציאה דברים על אנשים, בניגוד לאחרות שאכן אומרות כל מיני דברים סתם. למשל, שחיה דתייה ושהכתיבה שלה היא חלק מהמגמה של השתלטות הימין על האתר ומגמת ההדתה. הציטוטים למעלה.

גם את יכולה לא להגן על נשים אומרות דברים סתם, ולהגיד רק עובדות שהן אמת, ואת הדעות שלך. אולי ככה, בפעם הבאה יהיו לך טיעוני נגד, ולא רק ציניות, בתור תשובה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלונית_אחרת* » 05 נובמבר 2018, 22:13

עכשיו הכל יותר ברור. את פשוט צודקת, מה שאת אומרת הוא אמת, והאחרות אומרות סתם :-)

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית_רקדנית* » 05 נובמבר 2018, 22:09

מקטלגות, מפלות, לא רואות אישה כבת אדם, משתמשות באופן מניפולטיבי במה שחיה אומרת כנגדה, מדמיינות...
אני מוכנה להביא ראיות וציטוטים לכל טענה וטענה. באמת לא רואים את חיה בתור בת אדם שרוצה טוב - את זה השמטת. למשל:
כשמישהי אמרה שרואים שלחיה מאוד אכפת מתינוקות, קוראת ענתה: זה ממש לא הסיפור של חיה._ וכל הזמן קוראים לה טרול, ובשמת אמרה ש _מישהי שבאה להשפריץ דיעות אפלות
החלק של הישומש נגדה בא מזה שקטלגו אותה בתור דתייה ושמרנית, וזה עלה בתור טיעון נגדה. מפה גם בא ה"מדומיין" - כי הדתיות הזו מדומיינת. האפליה היא בסטנדרטים הכפולים. פספסתי משהו?

כחסרות הגינות, כעושות לינץ',
כי הנשים פה באמת חסרות הגינות ועושות לינץ'.

כדוגמטיות בצורה קיצונית,
מאיפה זה בא? מזה שאני חושבת שנשים לא ישנו את השיפוט שלהן כלפי חיה? את לא מסכימה איתי? את חושבת שיש סיכוי שהנשים שהחליטו שחיה הן טרול ישנו את דעתן? ואגב, אני בכלל לא חושבת שיש משהו קיצוני במה שקורה פה. לדעתי זו תגובת ingroup-outgroup סטנדרטית לחלוטין של המין האנושי, שקיימת עוד מימי הציידים-קטים. נורמלי, טבעי, שלילי.

כפטרוניות,
סוף סוף הבנתי מאיפה באה הפטרוניות המסתורית הזו! לא, זה שקראו לחיה דתית והתעקשו שהיא כזו למרות שהיא אמרה שלא, זה לא פטרוניות. זה קטלוג.

ככאלה שמייחסות דברים באופן גחמני
אני לא חושבת שזה גחמני בכלל - להפך. הסיבה ברורה - רוב המתנגדות העזות להפלות הן דתיות ושמרניות. סימן שחיה דתיה ושמרנית. צורת הסקת מסקנות מוטעית, אבל לא גחמנית בכלל.

את מציגה את הכותבות הנוכחיות כאכזריות, עד כדי כך שכדאי שתיעלם ותחזור בשם אחר.
כן. ואני חושבת שהאמירה הזו היא אמת. כלומר, אכזריות זו כמובן פרשנות שלי למתקפות של חיה. אבל להעלם ולחזור בשם אחר? זו עצה שאני מביאה מניסיוני האישי, בתור אלמונית מזה שנים רבות. זו המציאות. אם היא תשאר פה הנשים שפנו נגדה יזכרו לה את זה לנצח וימשיכו לתקוף אותה במקומות לא קשורים. אם היא תבחר שם אחר, היא תוכל לנהל עם אותן נשים ממש שעכשיו תוקפות איתה שיחות ידידותיות. אם היא עדיין רוצה לנהל שיחות ידידותיות איתן, זה מה שכדאי לה לעשות.

אם כמה נשים כתבו את זה אז אולי יש בזה משהו.
ואם כמה נשים כתבו שהמתקפה על חיה לא הוגנת אולי יש בזה משהו?

קוראת, תודה שסוף סוף סיפקת דוגמאות @}

פלונית אחרת, אני לא חושבת שהמתקפות של חיה הן הצדקה לתקוף אותה בחזרה.

וכמו שאמרתי, אני חושבת שלדון במקרה הפרטי שבגללו התחיל הדיון, בדף ווכחני שאליו מי שעלולה להפגע ממנו לא תכנס, זה לא רגיש או בעייתי באיזשהו מובן. זה לגמרי לגיטימי לחזור שוב ושוב לאותו עניין פרטי.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלונית_אחרת* » 05 נובמבר 2018, 21:51

אני רואה שבינתיים קוראת עשתה את העבודה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלונית_אחרת* » 05 נובמבר 2018, 21:49

תקראי את את מה שכתבת ותדלי את כל הפנינים שכתבת על הכותבות באתר, תבדקי את עצמך. אם כמה נשים כתבו את זה אז אולי יש בזה משהו.
איך שאני רואה את הסיטואציה זה שחיה כתבה בצורה פוגענית בדף תמיכה, הפנו אותה לדף אחר וניסו לדון איתה שם באופן תיאורטי, אך היא התעקשה לחזור שוב ושוב לאותו עניין פרטי.
לי ולעוד נשים אולי זה נראה היה כמו בריונות (פה כנראה פיספסת הודעות שהיא כתבה וערכה אחרי התגובות שלנו ) ונאלצנו להתייצב כנגד התוקפנות וגם ניסינו להזהיר אותך שבלי משים (כך לפחות חשבתי ) את נותנת לה במה להמשיך ולחזור ו"לצלוב" את אותה אישה.
את בחרת להמשיך ולעודד אותה תוך כדי הפניית אצבע מאשימה כלפינו.
דרך אגב , באותו הלהט והרבה יותר הייתי מגנה על אישה שמנסים לשכנע לבצע הפלה בניגוד לרצונה /מצפונו. וכך גם עשיתי בעבר.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 05 נובמבר 2018, 21:46

אילו עלבונות אני מטיחה? בינתיים כבר כמה נשים כתבו את זה, ואף אחת לא סיפקה דוגמא.

בבקשה:

התוצאה? התקפה רבתי. כל מי שתומכת בהפלות באותו להט ואמונה במוסריות דרכה שיש לך, התנפלה עלייך. בצורה לא הוגנת בכלל. ומי שלא, כמוני, לא קמה להגנתך. אבל מה שיותר גרוע, לא רואים פה אותך. אותך בתור בת אדם שרוצה טוב. אני מבינה איך זה יכול לקרות, אבל חושבת שזה לא הוגן כלפייך. הכניסו אותך למשבצת, ועכשיו כל מה שאת עושה ואומרת ישומש נגדך כדי להמשיך ולשמר את הדמות הדמיונית שלך. כל דבר טיפה בעייתי שעשית בשוגג יפורש כזדון, בעוד שמקרה אחר היו מקסימום שואלים אותך, וכנראה מניחים שזו טעות ועשית את זה בלי כוונה. כל מה שתכתבי במקומות אחרים - נשים יקראו ויחשבו שאת הטרול שמתנגד להפלות.

את מתארת את הכותבות פה כדמוניות ממש: מקטלגות, מפלות, לא רואות אישה כבת אדם, משתמשות באופן מניפולטיבי במה שחיה אומרת כנגדה, מדמיינות...

כשיו, אני לא חושבת שיש לך סיכוי הוגן. רוב נשות האתר הפעילות כרגע (ופעם הוא היה הרבה יותר פעיל) כבר פנו נגדך, ושום דבר שתעשי לא יגרום להן לשנות את השיפוט שלהן. חלק מהן אפילו החליטו שהן יודעות מה הדת שלך יותר טוב ממך (אפשר היה לחשוב שהניסיון עם המתנחלת הימנית מרובת הילדים אבל הבכלל לא דתייה ילמד את השיעור הזה, אבל לא).

את מתארת את הנשים פה כחסרות הגינות, כעושות לינץ', כדוגמטיות בצורה קיצונית, כפטרוניות, ככאלה שמייחסות דברים באופן גחמני, ככאלה שעושות לינץ'.

למרות שלפעמים הוא גם יכול להיות אכזרי ולא הוגן,

את מציגה את הכותבות הנוכחיות כאכזריות, עד כדי כך שכדאי שתיעלם ותחזור בשם אחר.

אם את עדיין רוצה לכתוב פה, כדאי לך להפסיק לכתוב פה, לעשות הפסקה, לבחור כינוי אחר, ולחזור

אלה דברים פוגעניים מאוד מאוד.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית_רקדנית* » 05 נובמבר 2018, 21:34

זה היה אחרי שהיא הטיחה בנו עלבונות והאשמות
כנראה פספספתי את זה.

זה בכלל לא היה בציניות,
מתנצלת על שפירשתי אותך לא נכון.

אך התעקשת לעודד את חיה להמשיך ולקטול את אותו עניין רגיש שאישה אחת העלתה בתור מקור הסבל שלה.
העבירו את הדיון מהדף של האישה בדכאון לדף ההפלות הווכחני כדי להמשיך אותו. להמשיך אותו במקום בו הוויכוח העקרוני שהעניין הזה עורר לא יפגע במי שרגישה. אני חושבת שזו שאלה לגיטימית לחלוטין בדיון, ושהדעה של חיה לגיטימית לחלוטין. אני לא מסכימה איתה, בכלל, וכתבתי את דעתי שם.
ואני חושבת שהניסיונות להשתיק את הדיון הזה, היו ניסיונות השתקה וצנזורה של דעה. וזה לא בסדר. מי שחושבת שהדעה שהפלה היא רצח לא לגיטימית, ושאין לנהל דיון כזה - שתכתוב, למשל בדף הזה, שהיא חושבת שאין לאפשר דיונים כאלו. אבל ללכת למי שמנהלת דיון ולהגיד לה שתשתוק, או לקרוא לה בשמות או לנסות לגרום לאחרות, שכן רוצות את הדיון הזה להפסיק על ידי אמירות חוזרות ונשנות שאין טעם והכפשה של חיה - לא בסדר.

אני חושבת שכל המשתתפות בדיון הזה שפויות, אבל הקולות שעודדו אותי היו הקולות שהיו בהתחלה. כל הנשים שהגיבו לחיה בצורה מנומסת, העלו טיעונים, ניהלו דיון. המתקפות האישיות והניסיונות להשתיק את הדיון במיני דרכים עקיפות הן לא אות לשפיות בעיניי. ובטח לא הקריאה בשמות (שהיא לא לגיטימית כשחיה עושה את זה, ולא לגיטימית כשהיא מופנית כלפי חיה. בלי סטנדרטים כפולים).

אילו עלבונות אני מטיחה? בינתיים כבר כמה נשים כתבו את זה, ואף אחת לא סיפקה דוגמא.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלונית_אחרת* » 05 נובמבר 2018, 21:15

אני כתבתי שאם היא לא דתיה שנמשיך לדבר בשבת , זה היה אחרי שהיא הטיחה בנו עלבונות והאשמות (אני לא זוכרת הכל אבל זה כלל פמיניסטיות בתור מילת גנאי וזה היה ממש מגעיל ) שאח"כ מחקה. חשבתי שהיא כן דתייה ורציתי שתפסיק עם הלכלוך שלה והבחישה שלה במה שכתבה האישה בדכאון.
אני גם כתבתי תודה על שהיא הזכירה לנו כמה אור יש בבאופן. זה בכלל לא היה בציניות, באמת מאוד נהנתי מכל הקולות השפויים שעלו שם והתחמם לי הלב.
את לא חייבת להאמין לי, מהדברים שאת כותת פה ביומיים האחרונים נשמע שאת פשוט שונאת את כולנו ומפרשת לאור זה את דברינו.

אני לא אתחיל לצטט את מה שכתבת, אך התעקשת לעודד את חיה להמשיך ולקטול את אותו עניין רגיש שאישה אחת העלתה בתור מקור הסבל שלה.
נראה שאת לחלוטין עיוורת לעלבונות שאת מטיחה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 05 נובמבר 2018, 21:05

פלונית רקדנית, ראוי לקחת אחריות על מעשייך.

ואם התיאור שלי את המעשים של נשים פה מרגיש כמו מתקפה, אז אולי כדאי להפסיק להאשים את התיאור ולהתחיל להאשים את המעשים.

לא תיארת! את יודעת זאת היטב. תקפת, הכללת, העללת, ייחסת כוונות, השמצת, התנסחת בצורה פוגענית מאוד. במילים אחרות, כיסחת פה אינספור כותבות. ליבית את הריב בצורה בלתי רגילה.

קחי אחריות (על אף שלא נראה לי שזה יקרה :-( ).

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית_רקדנית* » 05 נובמבר 2018, 20:56

כל השאר הגיבו לתוקפנות שלה.
מה בדיוק הקשר בין המתקפות עליה לתוקפנות שלה? הייתי מקבלת את הטיעון לו היה קשר בין ההתקפה עליה להתנהלות שלה בדף של אמא בדכאון.

אבל ההתקפות האלו באו אחרי זמן מה, בו היא ניהלה דיון איתי ועם אחרות נגד הפלות. ועל זה גם תקפו אותה - על הדעה החזקה שלה נגד הפלות. קראו לה דוגמטית, ופאנטית, ודתייה, קשרו את זה להשתלטות הימין על האתר. לו הבעיה הייתה באמת הדף ההוא, הרי שהמתקפה הייתה באה מייד אחרי שהיא כתבה שם, ולא אחרי שהיא המשיכה להגן על הדעה שלה, והייתה מתמקדת בהתנהגות שלה בדף ההוא, ולא בזה שהיא באמת-באמת מאמינה שעובר הוא ילד, ושהפלה זה הרג בכוונת תחילה.
הרושם שלי היה הוא שמנסים להשתיק את הדיון. שהדעה שעובר הוא אדם והפלה זה רצח היא לא לגיטימית. ולכן כל מי שמחזיקה בדעה הזו היא פאנטית והזוייה ומותר להגחיך אותה ואת הדעה שלה, ומותר לנסות להשתיק את הדיון. אני ועוד לפחות ארבע נשים שספרתי (או חמש, הפסקתי לספור כשהבנתי שאני מתבלבלת בספירה) ניהלנו דיון תרבותי. ואז קוראת ופלונית אמרו שאין טעם לדבר איתה. ובדיוק כשהגיע החלק המעניין בדיון הגיע מטח התקפות.

תמרוש כתבה ומאוד מצטערת שהתחלת בכלל את הדיון בדף המקורי, ומנעת מאשה ואמא במצוקה את התמיכה והחמלה שהגיעו לה. - זה באמת היה תגובה לתוקפנות, ואני לא סופרת את תמרוש במניין הנשים שתקפו את חיה.

אבל מה הקשר בין זה לאמירות הבאות:
חיה, אם את לא דתיה, נמשיך את הדיון בשבת הקרובה. בינתיים שמענו מספיק את דברי הטעם שלך. תודה. אין צורך שתחזרי עוד על דברייך, בטוח יש המון אתרים נוספים שיוכלו להנות מהאור שאת מפיצה.
_אני סבורה שהדיון עם חיה עקר לחלוטין. היא דוגמטית, לא מטילה ספק בדעותיה, לא מביאה בחשבון שיש סיכוי אפילו קלוש שהיא טועה.
היא באה מין הסתם מחברה דתית מהסוג השמרן מאוד._
הטפה דוגמטית, כחלק מהשתלטות הימין על כל קול ייחודי.
אני יכולה להתערב איתך שחיה דתיה, ושזה חלק מהדתה שמתנגדת לקולות מגוונים ורוצה להכניס בחקיקה הגבלות על החופש האישי של האדם להחליט על גופו ועל אורחות חייו.
את פשוט בורה, שמשתמשת בפסוודו מדע בשביל לנסות להוכיח את הדברים שלך.
תודה לחיה שהזכירה לנו שוב כמה אור יש בבאופן טבעי, וכמה יפה הוא זורח (בציניות)

אם כבר, זה כאילו ילד סטר לילד אחר, ואז, יום אחרי, אחרי שהילד הביע עמדות שמאלניות בשיעור אזרחות, חבורת ילדים מתנפלת עליו בהפסקה, וצועקת "סמולני מסריח".

לי זה לא נראה כמו ילד ש"מחזיר" (למרות שגם במקרה כזה, להתנפל בקבוצה על ילד אחד זה לא כוחות, ואפילו ילדים יודעים את זה), זה נראה כאילו מנסים להשתיק דעה. ליתר דיוק, את הדעה ה"דוגמטית" שעובר הוא ילד והפלה זה רצח. אני ממש לא מסכימה איתה, אבל זו דעה לגיטימית. ולגיטימי להיות בטוחה-מאוד בדעה ולא לשנות אותה. כמו שיש אנשים שמאמינים באלוהים, או בזכויות האדם. אני מאמינה בזכויות האדם, ואין לי שום הוכחות לזה, ואין שום סיכוי בעולם שמישהו ישכנע אותי אחרת. אבל על זה לא יקראו לי דוגמטית...

וגם אם זה היה בתגובה למה שהיא כתבה, אני עדיין חושבת שזה מאוד לא פרופורציאונלי.

תודה על התגובה העניינית @}

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 נובמבר 2018, 20:07

הסימטריה פה ברורה וגלויה. יש לך טיעון כלשהו שובר סימטריה? איזשהי קנה מידה בסיסי לשיפוט הוגן?

כי היא התחילה, וסליחה על הילדותיות. או במילים אחרות - היא תקפה מישהי ללא כל סיבה או קשר למשהו. כל השאר הגיבו לתוקפנות שלה.
זה כמו שמישהו יכנס למסעדה, ישב לשולחן ויתן אגרוף לאחד הסועדים, ואחרי שתפרוץ תגרה בינו לבין מי שיגן על הנפגע יאמרו שיש אחריות שווה לכל הצדדים והפגיעות סימטריות.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית_רקדנית* » 05 נובמבר 2018, 19:55

יוליקו

ניסיתי מאוד למצוא על מה לענות לך, אבל לא מצאתי שום טיעון. כלומר, שום טיעון שאי אפשר להפנות סימטרית לכל מי שתקפה את חיה. גם לחיה כואב. גם חיה מרגישה שמעלילים עליה (ובאמת מעלילים עליה - אומרים שהיא דתייה ומסרבים להאמין לה שהיא לא, למשל). גם היא מרגישה רצון לעזוב.

אני באמת צריכה לכתוב את זה? זה לא ברור מאליו?

רמת דיון גבוהה בעיני, היא קודם כל העלאת טענות. כל תשובה שניסיתי לכתוב לך נתקלה בחומה הבצורה של אין-טענות. אז אני מקווה שתטעני טענה כלשהי שאפשר להשיב אליה. אולי תתחילי מזה שתכתבי בצורה פחות מכלילה, ויותר נקודתית או לכל הפחות תעלי טענה כלשהי שאפשר להתייחס אליה. (נניח, מה כתבתי לא עדין, או מכליל, או משלא יהיה).

כי תכלס? בינתיים הרושם שלי שחטאי הוא בזה שאני לא בצד שלך בוויכוח. כי מי שבצד שלך יכולה לכתוב בצורה בוטה בהרבה, וזה לא יפריע לך.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אלמונית_רקדנית* » 05 נובמבר 2018, 19:41

אחת

כשכתבתי את ההודעה ההיא לחיה, ציפיתי לתגובות שליליות משני הצדדים. הרי "תקפתי" - כלומר תיארתי בצורה שיפוטית - את שני הצדדים. כי לדעתי, שניהם התנהגו בצורה לא ראויה. תיארתי את המצב, כמו שאני רואה אותו. והרי שני הצדדים בטוחים בצדקתם. כל צד בטוח שהוא צדיק תמים שלא חטא, והתקיפו אותו באכזריות וללא סיבה. ואם מעירים לו על מעשיו השליליים? הרי הוא ירגיש מותקף, ושמעלילים עליו.
הופתעתי לטובה מתגובתה של חיה, וכבר הרשתי לעצמי לקוות שגם לשאר הנשים יהיה את החן והיכולת להסתכל על מעשיהן מהצד. נראה שטעיתי.

בטח שאת מרגישה מותקפת וכו'. גם הצד השני מרגיש בדיוק אותו הדבר. הלא-באמת-טיעון הזה מוכיח יותר מידי. לפי צורת המחשבה הזו, אסור היה לתקוף את חיה - אני בטוחה שגם היא מרגישה מותקפת ושמעלילים עליה ושהיא רוצה ללכת למקום אחר. וכל זה, כדי להגן על אישה שמתנהגת בצורה ממש רעה.

הסימטריה פה ברורה וגלויה. יש לך טיעון כלשהו שובר סימטריה? איזשהי קנה מידה בסיסי לשיפוט הוגן?

כי אני תיארתי את שני הצדדים בצורה הרבה יותר הגונה משתקפו פה את חנה. והסטנדרט "לצד שלי מותר להתנהג בצורה מגעילה כי הוא שלי" זה לא סטנדרט שאני מוכנה לקבל.

ואם התיאור שלי את המעשים של נשים פה מרגיש כמו מתקפה, אז אולי כדאי להפסיק להאשים את התיאור ולהתחיל להאשים את המעשים.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אחת* » 05 נובמבר 2018, 17:10

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

_ני מרגישה מותקפת.
אני מרגישה שמעלילים עלי.
אני גם מרגישה שתוקפים נשים יקרות שאני בקשר עמוק איתן.
זה לא נעים לי. זה כואב לי. זה גורם לי לרצות ללכת מפה למקום אחר._

אני לא כתבתי לחיה בהתחלה (עכשיו כן), אבל גם אני חושבת שזה מה שעשית, אלמונית רקדנית. פתחת בהתקפה רבתי על הנשים פה בשביל להגן על אישה שמתנהגת בצורה ממש רעה. על מה ולמה? מוזר מאוד.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 05 נובמבר 2018, 16:58

דרך אגב,
אני אשמח אם כל אחת מאיתנו תקרא את השורות שכתבתי ל אלמונית רקדנית, בשביל לבדוק אם משהו מזה מהדהד גם בפוסטים שלה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 05 נובמבר 2018, 16:56

אלמונית רקדנית,
בחרתי לא להגיב מיד על ההודעות שלך לחיה, כדי לנשום קצת.
עכשיו, כשקצת נשמתי, אני רוצה לשתף אותף במה שאני מרגישה למקרא הפוסטים האחרונים שלך בדף הזה:
אני מרגישה מותקפת.
אני מרגישה שמעלילים עלי.
אני גם מרגישה שתוקפים נשים יקרות שאני בקשר עמוק איתן.
זה לא נעים לי. זה כואב לי. זה גורם לי לרצות ללכת מפה למקום אחר.
אני אשמח אם תשימי לב להבא להתבטא בצורה יותר עדינה, פחות מכלילה, ויותר נקודתית, כדי למנוע מצב של התלהמות, ריב והחרפה.
אני אשמח אם תדגימי רמת שיח גבוהה כדי שאוכל להצטרף לדיונים איתך.
לא חייבים להסכים, אבל אולי נסכים איך לא להסכים?

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי אחת* » 05 נובמבר 2018, 16:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

קוראת, אל תעני ואל תאכילי את הטרול. בבקשה...

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי יולי_קו » 05 נובמבר 2018, 16:07

בסדר. נשאיר את הדף הסתבכתי עם הפסיכולוגית שלי.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי חיה* » 05 נובמבר 2018, 11:35

קור את
את זו שהשמצת וחברותיך יצאו עלייך, בצדק גמור,
לנושא הדיון עצמו לא תרמת בכלום,
עסקת בפוליטיקלי קורקט, תוך כדי מחיקות של מה שלא נראה לך ובלנסות לתייג אותי כבורה דתיה ימנייה ללא ידע במדע ושאר השמצות,
במקרה אני לא מישיבה ממאה שערים אלא מתחום ההייטק אז דיי מהר נראה לי הבנתי איך הדברים עובדים פה,
את דברי בדף התמיכה מחקתם וקיבלתי, את שאר הדברים ביקשתם שאשים בדף שביקשתם ושמתי,
אבקש לא למחוק את הדברים בדף הוכחני, אם תמחקו תכנסו איתי למלחמת עריכה.
נא לכבד דעות של אחרים, תודה.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי בשמת_א* » 05 נובמבר 2018, 11:28

נוטה להסכים עם קור את.

איפה מדברים עם העורכות ארכיון 2015 2018

על ידי קור_את* » 05 נובמבר 2018, 11:04

האם לדעתכם לשמור או למחוק את הדף הסתבכתי עם הפסיכולוגית שלי, כולל ההמשכים שלו?

לדעתי, לשמור. רבות מהכותבות הוותיקות או הפעילות פה כתבו שם בהשקעה רבה. גם עיסוק בפסיכולוגים הוא די רווח בין פעילי האתר.

חזרה למעלה