איסוף ואגירת מי גשם

שליחת תגובה

רדיפה אחר הכבוד, מרחיקה את היכולת לקבלו
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: איסוף ואגירת מי גשם

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 ינואר 2019, 08:17

שלום אשמחצלהכוונה על מסננים למים כי המון חול נכנס לי למיכלים .
[email protected]

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי חי* » 08 מאי 2014, 13:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

איך אפשר לשמור מי גשם בבקבוקים לתקופה ארוכה .שאינם מיועדים לשתיה .האם להקפיא אותם בבקבוקים זה מאריך את אורך חייהם????

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי יואב_בן_צבי* » 13 מאי 2012, 11:57

בימים הקרובים אני הולך לקנות שלשה מיכלי מיים גדולים, שחורים, עגולים ומשומשים.
בתוכנית לקנות ממפעל לחמוצים.
כל מיכל מכיל כקוב מיים.
המיכלים יוצבו בבור שחפור ליד הבית (כמטר וחצי עומק ורוחב)
ואז וכוסה הבור עם המיכלים בעפר.

אני צריך ייעוץ איך ליצור את המערכת כך ש:
  1. מיים שמגיעים למערכת מהגג מתחלקים בין שלשת המיכלים
  2. OVERFLOW - כשהמיכלים מתמלאים
  3. משאבה טבולה שואבת את המיים שהצטברו במיכלים

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי מצ'רה* » 17 נובמבר 2010, 09:23

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי לילי_ב* » 16 נובמבר 2010, 14:29

האם אגירת מי גשם מוסרית , הסתובבתי סביב השאלה הזו די הרבה זמן והתשובות שמצאתי בפוסט בעץ הפקאן

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 דצמבר 2009, 17:33

צביקה שלום, ראיתי את ההודעה שלך גם בפורומים אחרים, השאלה היא כמה אתה רוצה להשקיע כח המערכות למיחזור הן מאוד יקרות גם אני מתעניינת והגעתי לאתר של המטהר, המחירים שם לא מתאימים לתקציב שלי אבל אולי לאחרים כן, חבל שאין סיוע ממשלתי למי שעוזר לחיסכון :
http://www.hametaher.co.il/index.php?option=[po]com content[/po]&view=article&id=69&Itemid=228

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי נהלל_במעגל* » 19 פברואר 2009, 12:13

מישהו יודע היכן ניתן להשיג כלי קיבול גדולים שיכולים לאגור מים(אפילו כלי פלסטיק ארוכים כאלו ששותלים בהם עצים גדולים במשתלות).
שבת הקרובה הולכת להיות גשומה מאוד,ומכיוון שבמהלך הקיץ אני משקה את הגינה (למעט הדשא שמתייבש לאיטו...) רק ממי גשמים שאגרנו, עד שאלו אוזלים,אני מעוניינת להגיע לקיץ מצויידת במים.
אזור עמק יזרעאל,חשוב.
תודה נועם
או שזו הודעה שמתאימה לכיכר העיר

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי עודד_המחפש* » 19 פברואר 2009, 11:56

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 04 נובמבר 2008, 21:24

האם חיות שכאלה מסוכנות לרחצה איתן?
אני מתארת לעצמי שגם כשאני רוחצת בטבע במקווה מיים אני עושה את זה עם צפרדים ומיני ווילדה חייס

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי חגית_נובק* » 04 נובמבר 2008, 06:09

מאיפה הגיעו כל החיים השוקקים הללו למים?
מן הסתם יתושים שבאו והטילו במים את ביציהם, שבעקבות הימים החמים שבאו אחרי הגשם בקעו לאינספור זחלי יתושים.
אם הבריכה פתוחה בחוץ, כלומר לא בתוך מבנה וחשופה לאור, תמיד ימצא מי שימהר לאכלס את מימיה. להכליר את המים יהיה קצת כמו "לשפוך אותם עם התינוק", לא?! מה שאפשר לעשות זה לקנות כמה עשרות דגי גמבוזיה (יש בצפון מישהו שמוכר. נדמה לי ש- 30 דגיגים עולים משהו כמו 50 ש"ח. אפשר לשאול את שלומית דור, היא יודעת). הדגיגים האלה (אורכם מספר סנטימטרים) ניזונים על זחלי יתושים ושומרים על המים נקיים מהם. עדיין, אם הברכה פתוחה לשמיים, מהר מאוד יתמקמו בה צפרדעים, ובחורף אפשר לצפות להרבה ראשנים.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי הרגע_שלפני* » 29 אוקטובר 2008, 11:43

אפשר לשים מי גשם במגהץ?

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי יואב_שורק* » 29 אוקטובר 2008, 09:50

שאלה חשובה ודחופה לכל מי שמבין בענייני טיהור מים,
במסגרת שיפוץ שעשינו בניתי בביתי מקווה טהרה - מעין בריכה רבועה עמוקה, המחוברת למרזב המנקז מחצית מהגג.
בבריכה נאגרים כ-800 ליטר מים, ובמקרה של גשם נוסף או הוספת מי ברז מתבצעת תחלופה של המים באמצעות גלישה של העודף החוצה.
סופסוף ירדו הגשמים המשמעותיים הראשונים - הבריכה התמלאה לשמחתי אך כעת היא מלאה חיים, כלומר רימות של אינני יודע מה, יתושים או ראשנים או מה שלא יהיה.
אומרים לי לשים טבלית כלור שהורגת את כולם, ואז לרוקן את המים ומכאן ואילך לשמור על רמת חיטוי בכלור.
אני ממש לא אוהב את הרעיון ומניח שיש דרכים טבעיות יותר.
השאלה שלי, קודם כל, היא מאיפה הגיעו כל החיים השוקקים הללו למים? האם בגלל שלא המתנתי למספיק גשמים שישטפו את הגג לפני שהזרמתי אותם פנימה? האם זה היה קורה גם אם המים שהיו נכנסים היו נקיים ומסוננים?
אשמח לכל מידע והפניה.
תודה מראש
יואב

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי מורינגה* » 05 נובמבר 2007, 09:17

בור מים. מישהו יודע איך משתמשים בו?
תלוי איך הוא אוסף את המים:
אם זה ליד גג, צריך לחבר אליו את המרזב מהגג. אם זה מהחצר בטח יש לו איזשהו אגן ניקוז של שטח סביבו.
צריך לרשת את הכניסה אליו באיזשהו פילטר כדי שיכנסו רק מים ולא עלים, ענפים וחיות שנסחפים בזרמי הגשם.
והבור צריך להיות מכוסה כדי שהמים ישארו נקיים ולא יתפתחו בהם אצות (הן צריכות שמש) וכדי שיתושים לא יטילו שם ביצים.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 אוקטובר 2007, 07:59

אצלינו, בית ירושלמי משנות ה70, יש בור מים. מישהו יודע איך משתמשים בו?

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אילה_בשדה_הדגן* » 15 ספטמבר 2007, 19:13

לפי הסבתות של בן זוגי שגרו בירושלים בזמן הקמת המדינה +-, היה בור למי גשמים ליד כל בית. השתמשו במים האלה להשקיה ושטיפה.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי ספר_למכירה_בנושא* » 15 ספטמבר 2007, 18:16

שלום ושנה טובה,
קניתי וגם קיבלתי את הספר Rainwater Harvesting for drylands של בראד לנקסטר.
הספר מתאר בפרוט את הפילוסופיה,העקרונות הבסיסיים והשלבים של איסוף מי גשמים באקלימים יבשים יחסית.
חדש מהאריזה בהזמנה מאמזון, מחירו 80 ש"ח, בנייד - 7915906 054
תודה.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אמא_אדמה* » 07 אפריל 2007, 21:57

עוד לא אספתי מספיק מידע על זה ..
סורי.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 07 אפריל 2007, 21:43

תלוי איך אוספים , באיזה כלי, ואיך הם מאוחסנים..
אז יש לך כמה טיפים לזרוק לי?

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אמא_אדמה* » 07 אפריל 2007, 21:25

לא מומלץ לאסוף בעונה הזאת מי גשם לשתיה..
יותר טוב מים של אמצע החורף , מארוע גשם של 3-4 ימים...


לגבי כמה זמן - תלוי איך אוספים , באיזה כלי, ואיך הם מאוחסנים..

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 07 אפריל 2007, 18:44

בתקוה שהגשם עוד לא אמר את המילה האחרונה השנה, כמה זמן אפשר להחזיק מי גשם שאספתי לפני שהם נהיים מסוכנים לשתיה?

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 ינואר 2007, 15:38

פילטר של 20 מיקרון, לא ירחיק חיידקים מן המים.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אמא_של_א_א_א* » 27 ספטמבר 2006, 23:46

קראתי באזה מקום שאם על הגג יש גינה ויש איזה חברה שהתמחתה בכך - (נדמה לי שבקדרון) אז המים מחלחלים דרך האדמה ומתנקים.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי avi ha om@g ail.com* » 26 ספטמבר 2006, 10:20

טוב בסוף לא קמה הסדנא ההיא, ועכשיו אני מקים מערכת לבד ומחפש פתרונים.
המערכת היא מאוד פשוטה עד שנכנסים לפרטים הקטנים, ואז מסתבר שיש הרבה מה לבדוק.
אני מרכז כאן שאלות, בתקווה שבעתיד יהיו תשובות , וזה יהוה מאגר מידע
  1. הגג
הגג שלי מחופה באיסכורית, האיסכורית צבועה לבן. איך בודקים אם הצבע מכיל עופרת (שחלקיקים ממנה נכנסים למים...) האם כדאי לצבוע את הגג בכל מקרה? באיזה צבע?
  1. מסנן מרזב, יש מסננים נפלאים של WISY להשגה באירופה, איפה אפשר להשיג אותם בארץ. יש חשיבות גבוהה מאוד לסינון לפני מיכל האכסון כי במים נקיים לא מתפתחים חיידקים.
  2. מסננים לפני השימוש לא חסרים בארץ, כאלה שמותקנים על הברז של מקורות, כמה צריך לסנן והאם יש צורך ב UV ?
  3. כל כמה זמן רצוי לבצע בדיקות מעבדה?
  4. מה עושים עם ארובה של קמין שנמצאת בסמיכות לגג?

והנה כמה תשובות
לעמיעד AMIAD.CO.IL
יש פילטרים של 20 מיקרון שאולי יתאימו לי בתור פילטר מרזב.
ואמיר יחיאלי מציע לכסות את הגג בניילון.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אוגרים_בעתיד* » 23 מאי 2006, 21:02

ירון
איזה בזבוז. מי גשם אינם מזוהמים. הם נקיים יותר ממי נחלים המזוהמים בצואת בקר שרועה לידם, ומי בארות המזדהמים מתחנות דלק הממוקמות בשטח החילחול., בורות ספיגה ועוד. מי גשם עשויים להיות מזוהמים עקב זיהום אויר בימי גשם ראשונים, או מלכלוך אשר התאסף על שטח האגירה, גג או חצר. לכן אוספים מים לשתיה רק מהיום השלישי של הגשם (יום שלישי ברצף). צריך שיהיה אפשר להזיז את החיבור בין המרזב למיכל האיסוף. אפשר לאגור לבריכת שחיה למשל, במידה ואתה לא רוצה לשתות, או להשקות. לבזבז מים על ניאגרה? טול לך שרותי קומפוסט. כך לא תהפוך מים שהיו טהורים וזכים, מי גשם, למי ביוב שנשתה אחר כך או נשחה בהם כולנו.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אבישלום_שליט* » 23 מאי 2006, 14:46

מצאתי בעראבה מיכלים שחורים גדולים ממש בזול
קוב - ב 500 ש"ח
קוב וחצי ב 700 ש"ח

זה באופן משמעותי הכי זול שראיתי.
שתי תהיות,
האחת - האם יש משהו שצריך להזהר ממנו איך נראה מיכל חדש (לי הם נראו חדשים לגמרי),
השניה - האם המיכלים השחורים האלו טובים לאחסון מים בקיץ , האם המיים לא מקבלים טעם מגעיל אחרי חודשיים בפלסטיק?

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי ירון* » 18 נובמבר 2005, 08:48

אני לא בטוח שכל הענין של איסוף מי גשמים לשתיה זה ענין משתלם ומעשי לאנשים פרטיים. מכל החומר שאני מלקט בנושא, אני מבין שהמערכות האלה יקרות מאד, מסובלות, וצריך לעשות באופן קבוע ורציף בדיקות מעבדה שהן כשלעצמן לא זולות .
מים מזוהמים מסוכנים מאד לשתיה.

בנוסף לכל אלה, הארץ שלנו כ"כ דלה במישקעים, שאני לא בטוח שזה משתלם כלכלית, ואי-אפשר לאגור כמות כ"כ גדולה של מי-גשם. אני גם חושב שרוב המים הולכים לא על שתיה אלא על שימוש בשירותים מקלחות וגינה. הגינה די בעיתית כיוון שיש צמחי תבלין שאסור שהמים המשקים יהיו מזוהמים ומרשימות שכתבו כאן מסתבר שאפילו דשא שהילדים מתגלגלים עליו ,חייב שיהיה לא מזוהם.


אני סבור שמקור הבזבוז הגדול ביותר זה השירותים .4-5 נפשות בבית כל אחד מוריד מים 4 פעמים ביום לדוגמא, זה 20- פעמים .זה אומר
200 ליטר ביום. אם כופלים את זה בחודש אחד זה יוצא 6 קו"ב. בשנה בערך 70 קו"ב.

אני סבור שכל מערכת האגירה בבתים פרטיים צריכה להתמקד אך ורק במים לניאגרות, דהיינו מיכל אגירה המוזן ממרזב ומסנן כלשהו .
אם המיכל נמצא על הקרקע משאבה שתמשוך את המים לניאגרה . אני אישית מעדיף ומתכנן בעתיד לקבע את המיכל גבוה , מעל השירותים, כך שהמים יירדו למיכל ומשם בכח הכבידה ירדו לניאגרה.כך אני אחסוך את עלות המשאבה וחשמל . גם כך אני לא אצליח לאגור מים לשירותים לכל השנה .אבל חסכון חלקי זה גם משהו.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי בשמת_א* » 10 אוקטובר 2005, 20:45

האם מים מעובים מהמזגן טובים לשתייה?
לא.

חשוב לדעת שגם מי גשמים עלולים להיות מזוהמים.
מי שגר בסביבה עירונית לא מומלץ לו לשתות מי גשם.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי עומר_ס* » 09 אוקטובר 2005, 22:13

אנחנו (תמר בבית כל היום ואני חצי יום) שותים 4 ליטר ביום. בסתיו. בקיץ הגענו ל 7 ליטר כששתינו רק מים. בחורף זה מאוד יורד.

האם מים מעובים מהמזגן טובים לשתייה?

חשוב לדעת שגם מי גשמים עלולים להיות מזוהמים.
במקום בו קיים זיהום אוויר, או אם בשכבות האוויר (אפילו הגבוהות) קימים חלקיקים רעילים, טיפות הגשם יצטברו סביבם וירד גשם מזוהם.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי בשמת_א* » 09 אוקטובר 2005, 21:20

זה שונה ממשפחה למשפחה, אי אפשר להעריך.
את יכולה להעריך במשפחה שלך.
למשל, תכיני כך-וכך בקבוקים או קנקנים של מי שתיה ליום אחד, ותקבעי עם כל יתר בני הבית (בעלך בעיקר?) שאת כל השתיה שלכם לאותו יום תשתו מהמיכלים שהכנת. ככה בסוף היום תדעי כמה מים שתיתם.
תעשי דגימה כזאת בשלושה ימים רנדומליים לאורך החודש (בזמנים שונים, למשל ביום רגיל או בסופשבוע, ביום שנמצאים בעיקר בבית או ביום שמסתובבים בחוץ).
אחרי שיהיו לך הנתונים תוכלי להעריך ממוצע שתייה ליום, ואת זה להכפיל ב-365 ימים.
וזה ישתנה כשהילד/ים יגדלו.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אמא_אדמה* » 09 אוקטובר 2005, 12:44

מי יודע להעריך כמה מים כדאי לאגור רק לשתיה? (כמה זה יוצא לחודש, נניח?)

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי בשמת_א* » 10 פברואר 2005, 16:13

מקורות פועלים נגד מתקני אגירה פרטיים, לדוגמא של הדרוזים ברמה"ג
שמנצלים מי גשם?!
יש מונופול למדינה על מי גשם?! שפה בתל אביב גם הולכים לביוב?
לא יודעת להחליט בין "מניאקים" ל"מטורפים".

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אבישלום* » 10 פברואר 2005, 13:41

טרה רוסה
אם גם יהודיה, וגם אוגרת רק את המים שנפלו לך על הבית אז זה כנראה בסדר.
מקורות פועלים נגד מתקני אגירה פרטיים, לדוגמא של הדרוזים ברמה"ג. (מאגרים שהיו קיימים עוד לפני "מקורות")
לי זה מזכיר את הפעולה של הבריטים נגד ההודים שיפסיקו להפיק מלח מהים (כדי שיקנו מלח מהבריטים, אחרי מס)
http://www.kamat.com/mmgandhi/dandi.htm

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי טרה_רוסה* » 10 פברואר 2005, 11:32

מישהו יודע מה המעמד החוקי של איסוף ואגירת מי גשם. מישהו פעם אמר לי זה לא חוקי (יעני, המים האלה שייכים למדינה).

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי בשמת_א* » 09 פברואר 2005, 21:50

מי גשם הם מים מזוקקים, נכון?
לא. מים מזוקקים הם מים שהוציאו מהם הכל, כלומר: לא טבעיים. מי גשם הם מים טבעיים, ומובן שאין נזק בשתייתם (בירושלים חיו מאות שנים מבורות המים, שהיו כמובן מתקנים לאגירת מי גשמים).

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי חגית_ל* » 09 פברואר 2005, 05:47

את המינרלים רצוי לקבל מירקות אורגניים.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי ה_עוגיה* » 08 פברואר 2005, 21:15

מי גשם הם מים מזוקקים, נכון?
האם אין בעיה בשתית מים מזוקקים, נטולי מינרלים?

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי טרה_רוסה* » 05 פברואר 2005, 22:04

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי טרה_רוסה* » 02 פברואר 2005, 10:44

נדמה לי שכן.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי ריח_מנטה* » 02 פברואר 2005, 10:21

האם מי גשם טובים למגהץ אדים במקום מים מזוקקים שקונים?

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי ה_עוגיה* » 01 פברואר 2005, 19:32

יש כתבה מעניינת בנושא ב"באופן" החדש (הגיע אלינו אתמול).
צביקה, אתה יכול לאגור מים לשתיה. מדובר בכמות קטנה יחסית אבל אתה חוסך מערכות סינון או קניה של מים מינרלים ומקבל מים באיכות מצויינת.
לגבי השקיה - מיחזור מים ביתי לגינון

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי צביקהאו* » 01 פברואר 2005, 14:07

תודה,

אני כן מעוניין לאגור מי גשמים לקיץ. אבל אז הכמות הנאגרת צריכה להיות גדולה מאוד. מיכל של 1700 ליטר עולה 1500 שקל.
השקיית הגינה לוקחת (בערך) קוב 1 ביום - בקיץ. כך שהמיכל הזה הוא שום דבר.
בחורף לא צריך לאגור - האדמה ספוגה הרבה זמן - טוב שיש הפוגות לפעמים.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי בשמת_א* » 25 ינואר 2005, 21:46

יופי!
להוסיף לדברי טרה, כן יש איסוף לטווח ארוך ולא קצר: איסוף מי גשמים ושימוש בהם גם הלאה, בחודשים נטולי הגשם, הן להשקיית הגינה והן לשימושים בבית.
כאמור, יש מומחה למערכות כאלה בירושלים, ויש לפחות עוד מומחה אחד בארץ. ל- דנה יחזקאלי יש מידע בנושא.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי רני_כשר* » 23 ינואר 2005, 16:08

בבאופן הבא עלינו לטובה תהיה כתבה על איסוף מי גשם.

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי טרה_רוסה* » 23 ינואר 2005, 14:58

למעשה, כותרת הדף צריכה להיות איסוף מי גשמים, כיוון שאתה לא ממש רוצה לאגור אותם, אלא להשתמש בהם מהר ככל האפשר, ולפנות את החבית למי גשם חדשים שירדו. לא טוב להחזיק מיים עומדים.
כדי לדעת איזו מערכת לבנות, צריך להחליט מה רוצים לעשות עם המים, ולדעת כמה מים אתה יכול לאסוף, ולפי זה להחליט על גודל המיכלים הדרושים.
יש אפשרות לאסוף מי גשמים לשתייה - אבל אז יש צורך במערכת של מסננים. המים שמתקבלים נקיים יותר ממי ברז (דיברתי עם מישהו בירושליים שאוסף מי גשמים כבר די הרבה שנים, והוא עשה פרויקט יחד עם משרד הבריאות, שבדקו את המים ונדהמו מאיכותם ונקיונם).
אם לא רוצים להשתמש במים לשתיה, אפשר לנצל אותם להשקיה או להדחת האסלה. העניין הוא שבדרך כלל אם ירד גשם, גם לא ממש צריך להשקות את הגינה...כדי להשתמש במים להדחת האסלה, צריך להיעזר במשאבה שתעביר את המים ממיכל האיסוף לניאגרה.
לא צריך מיכל גדול כמו שחושבים. כדי לחשב מה גודל המיכל הדרוש, צריך לחשב את השימוש היומי במים שאוספים, ולהפחית אותו מהכמות שאוספים.
לדוגמה, נניח שרוצים להשתמש במים כדי להדיח את השירותים: נניח שבניאגרה יש 10 ליטר ומדיחים את השירותים 10 פעמים ביום = אז כל יום משתמשים ב-100 ליטר מתוך המיכל.
לגבי האיסוף: מחשבים את שטח הגג (כמו שטח קומה אחת של הבית) ואת כמות המים שאפשר לאסוף ביום או בשבוע, לפי נתוני ירידת הגשמים באזור. מכמות זו מפחיתים את השימוש היומי.
בהצלחה.

כתבה ממצה על איסוף מי גשם
דוגמה של מערכת איסוף
מיכל האיסוף

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי צביקהאו* » 23 ינואר 2005, 14:12

שלום,
כבר כתבתי מספר פעמים בפורומים אחרים על הנושא, אבל עכשיו שאני קצת יותר מסודר ורואה כמה מים הולכים לאיבוד...
אני מעוניין לאגור מי-גשם. יש לנו בית פרטי עם גינה גדולה וגג גדול, ז"א אפשר לאסוף הרבה מים, ויש גינה גדולה שתקבל את הכל.
חבית נראה לי קטן מדי סה"כ 200 ליטר.
אשמח להצעות ממוקדות יותר, תודה

איסוף ואגירת מי גשם

על ידי אנונימי » 23 ינואר 2005, 14:12

ראו גם פינת מים

The Texas Manual on Rainwater Harvesting להורדה חינם

חזרה למעלה