טור צד

שליחת תגובה

ערכו של דבר לעולם משתנה בהתאם לנסיבות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: טור צד

טור צד

על ידי פלוני_אלמוני* » 31 מאי 2022, 16:22

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי
אני מרגישה שאני מתפחלצת ממש ככה!
התחתנתי לפני שנה וקצת עם בחור מדהים, אבל פתאום אני מגלה שאני לא אוהבת אותו ואני כל הזמן ללא הפסק לא מפסיקה לחשוב על הבחור הראשון שיצאתי איתו , לא יצאתי עם הרבה סבך הכל 3 אבל הבחור הראשון היה ממש בראש שלי היה לי כיף איתו צחוקים היה כמה דברים קטנים שלא ממש אהבתי אבל זה דברים שהיה ניתן לשנות.מה שהכי היה חשוב שהוא היה בראש שלי ואני לא מפסיקה לרגע לחשוב עליו אני לא מפסיקה להיתגעגע!ואין לי מושג בככל מה איתו עכשיו! יצאנו רק לכמה דייטים ואז החלטתי שבגלל שאני באצע לימודים אז אני אוריד אותו_( אני בחורה חרדית ואצלינו יוצאים ומיתחתנים לא מחכים שנה שנתיים) ולכן לא יכולתי לשים אותו בסטנד ביי ולומר לו תחכה עד שאי אסיים את הלימודים.
אחרי שסיימתי את הלימודים יצאתי עם אחר של חברה שהוא בעלי הנוכחי הוא בחור טוב עם לב טוב אבל מהתחלה הרגשתי שהוא לא מבין אותי אבל התעלמתי מיזה בתקווה שאחרי שניתחתן אולי זה ישתפר אבל לא!זה רק הולך ומחמיר!הוא לא בראש שלי בכלל לא מבין אותי בשום צד ולא מנסה אפילו להבין לא כיף לי איתו ואני מרגישה בודדה ועצובה. קשה לי אני בסך הכל די צעירה . ואני נימצאת במצב שאי מרגישה שאני הולכת להישתגע! חשוב לילציין שהוא בחור טוב עם אופי מדהים אבל העיקר חסר אין לו הבנה בסיסית אלי אין לנו שיחות משותפות וגם שאנחנו מנסים לדבר אין על מה פתאום השיחה ניתקעת!אני לא מבינה איך היתי מוסנוורת ולא ראיתי את זה במהלך הדייטים כי יצאנו יחסית זמן ארוך כמעט שנה. אני מרגישה שאני חיבת עזרה . מרגוע מרפא משהו! לא יכולה !אני לא מפסיקה לחשוב על הבחור הראשון ואת בעלי אני בכלל לא אוהבת ולא כיף לי איתו כמה שאנחנו מנסים אין לא הולך גם לא הטיפול הזוגי!! מה אני יכולה לעשות בבקשה תיצרי איתי קשר במ

טור צד

על ידי עורכת_בקטנה* » 29 מאי 2022, 11:49

(תיקנתי למעלה ציטוט שהשתבש.)

טור צד

על ידי שי* » 11 מאי 2020, 13:23

היי יונת שרון אם את צריכה גישה לקוד האתר או שיש לך להמלצות לשיפורים, את תמיד מוזמנת :)
אגב המתכנת ממש התרשם מהמקצועיות והסדר שלך

טור צד

על ידי פלוני_אלמוני* » 19 אוקטובר 2018, 22:17

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני אוהבת משהו שהוא גר רחוק ממני וכבר אנחנו לא מדברים אבל חצי שנה אבל עדיין הוא בראש שלי וקשה לי לשכוח אותו עשיתי הכל כדי לשכוח אותו אבל הדבר הראשון שאני חושבת עליו בברור זה הוא איך אני בדיוק שוכחת אותו?

טור צד

על ידי מיטל* » 11 אוקטובר 2018, 23:20

איך נפטרים מטחורים

טור צד

על ידי אנונימי » 11 אוקטובר 2018, 23:20

שיתוף ותמיכה -- כאן אפשר להיות
דפים חדשים:
[->recent.pl?what=titles&max=10&type=N&time=365]
דפים שעלו בגורל:
[->random.pl?5]
חיפוש באתר:
[?]
טור צד זה פתוח לעריכה!

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 14 ינואר 2015, 22:28

דף סטטי זה רעיון טוב. אז אני יכולה להחליף לו את הקידוד אצלי מקומית, ולעשות סקאיפט שבוחר מתוכו קישורים. אני מוסיפה לי לרשימה. :-)

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 12 ינואר 2015, 23:14

למרבה הצער, השפה שבה כתבתי את האתר (פרל) מתבלבלת מקידודים שונים של טקסט. ולכן כשאני מנסה להזין לה טקסט מהעלון (ביוניקוד) אז הדפים כאן מתחרבשים. אני בטוחה שיש דרך להתגבר על זה, אבל אני לא רואה את עצמי משקיעה את הזמן והמרץ למצוא אותה.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 11 ינואר 2015, 22:12

צודקת. ומוזמנת לבחור רשימות!

טור צד

על ידי יעלי_לה » 08 פברואר 2014, 15:50

אה! הוא חזר! יכול להיות שבזה שכתבתי פה החזרתי אותו???

טור צד

על ידי יעלי_לה » 08 פברואר 2014, 15:49

לאן הוא נעלם??

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 14 דצמבר 2010, 16:48

אוקי, עכשיו הטור צד טוב בעיניי.
תודה רבה יונת !

טור צד

על ידי מצ'רה* » 14 דצמבר 2010, 13:02

גם אני לא מתה על זה ולא רואה איזה יתרון יש בזה למשתתפים חדשים.
וגם לא לותיקים. זה סתם מעבה את טור הצד.
(בעיני גם מי פעיל עכשיו לא כזה נחוץ)

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 14 דצמבר 2010, 10:33

הרעיון היה לתת תחושה של מה שקורה כאן באתר. אבל אולי באמת זה לא ממש עובד. אני הולכת לערוך שוב.

טור צד

על ידי ע_ע_ע* » 13 דצמבר 2010, 23:52

שמדובר בלקט אקראי של דפים.
זה לא אקראי, אלה 5 השינויים האחרונים.

גם אני לא מתה על זה ולא רואה איזה יתרון יש בזה למשתתפים חדשים
(אם כי למכורים כמוני, שנמצאים באתר במשך רוב היום וכבר זוכרים בעל פה מקטעים ממה חדש של אותו יום, זה + מי פעיל עכשיו ממש חוסך כניסה למה חדש... רק חסר לראות את סוג השינוי...)

(העליתי רעיון לגבי מפתח נושאים בדף איפה כאן מדברים עם העורכים, מוזמנות)

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 13 דצמבר 2010, 23:33

אהבת, אני מיד מחזירה לך את דפים באקראי

תודה :-).

לא הבנתי מה נותן 5 קישורים מ-מה חדש בטור צד?
גולשים וותיקים ממילא לא יסתפקו בזה, וייכנסו ל-מה חדש כרגיל.
גולשים חדשים לא בדיוק יבינו במה מדובר, ולא בהכרח יבינו שהם אמורים להיכנס ל-מה חדש, או שמדובר בלקט אקראי של דפים. זה נראה מוזר....

בקיצור, מה התכלית של זה?
בעיניי זה מיותר.

אני מציעה לכתוב רק את הקישור ל-מה חדש איפשהו בטור צד.
מתחת ל'ביקור ראשון שלך', או מתחת ל'לשירות הקהילה', או איפשהו אחר.
וכדאי לכתוב ליד זה 'עדכונים אחרונים באתר' לשם הבהרה, (לא מחייב, אך רצוי בעיניי).

בכל מקרה, שכן יישאר הקישור ל-מה חדש, אך בלי הרשימה האקראית.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 13 דצמבר 2010, 22:52

יערה, אני מסכימה לגבי דפי בית. עדיין, נראה לי שהרוב זה לא דפי בית ושזה נותן איזשהו מושג לגבי מה קורה כאן.

לגבי מה חדש: עדיין יש אליו קישור בטור צד, פשוט לא כל כך למעלה. אני לא חושבת שמשתמשים חדשים צריכים להתחיל מ-מה חדש, לכן בעיני זה טוב שהוא לא יהיה הדבר הראשון שנכנסים אליו.

לגבי סיור מודרך באתר: אולי באמת צריך לערוך אותו שוב. נדמה לי שהוא השמין מאוד מאז הפעם האחרונה שנפגשנו.

אהבת, אני מיד מחזירה לך את דפים באקראי (אבל במקום קצת פחות בולט).

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 13 דצמבר 2010, 13:47

אני לא חושבת ש-מה חדש באתר עם רשימה אקראית של דפים מתוכו זה רעיון טוב.
כי אנשים חדשים גם כך לא יבינו שיש צורך להיכנס ל-מה חדש עצמו. וזה עדיין לא מסביר להם את הרעיון של מה חדש ומה אפשר למצוא בו.
לעומת זאת הוותיקים לא צריכים את הרשימה הזאת. היא סתם מכבידה על הטור צד.

אני מציעה במקום זאת, לכתוב כפי שהיה כתוב קודם (כל השנים האחרונות) לפני שהתחלנו להתעסק עם כל זה (אני מחקתי כדי שיהיה יותר מסודר):
"מה חדש - עדכונים אחרונים באתר".
ולהכניס את זה אולי גם ברשימה מתחת ל'ביקור ראשון שלך?'

זה אולי יותר מסביר מה זה מה חדש גם עבור מי שלא מכיר.

חבל שמחקתם את דפים באקראי, אני אוהבת להיכנס לשם מדי פעם להנאתי. (כשנמאס לי לרפרש את מה חדש :-P).
דפים באקראי זה למכורים קשה !

טור צד

על ידי יער_ה* » 13 דצמבר 2010, 11:54

טוב, אני עושה נסיון - תראו ותגידו מה דעתכם
מוצלח אבל בעייתי כי זה מעלה גם דפי בית. אני לא רוצה שהדף שלי יופיע למעלה.. האם דפים מוצנעים גם יופיעו?

טור צד

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2010, 11:44

רגע, יש מיני מה-חדש בצד? (אני איטית, וגוללת מעלה מטה ביד אחת כי מניקה)
אהבתי! |Y|

טור צד

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2010, 11:43

כדאי להוסיף את נושא העלון הנוכחי, כדי שאקראים לא יחשבו שהגיעו לקהילה של גננים? (או של מתימטיקאים :-))

טור צד

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2010, 11:41

ל-חי-לו-פין, לכתוב את זה באותיות קידוש לבנה בדף הסיור המודרך, ולא אחרי דף שלם של טקסט שצריך לגלול כדי להגיע אליו (משמע, משתמש חדש לא יגיע, ותיק לא יצטרך. גרבג')

טור צד

על ידי ניצן_אמ* » 13 דצמבר 2010, 11:39

לי (לי) לקח חודשיים לגלות את מה חדש. :-) הייתי צריכה לעשות מסע של חיפוש איך הדברים עובדים, לקרוא הרבה דפים וללמוד עד שנתקלתי בו במקרה. אני חושבת שזה עוזר בטור צד בפרט בתור חלק ממורה נבוכים. לחילופין - הדגשת השורה למעלה. מאידך - לא כזו שימושית, למה להדגיש אותה? מצביעה להשאיר את מה חדש בטור צד, להפנות משם גם לדף הפתיחה, וזהו.
פשוט כי הרבה מגיעים לאתר לראדונה דרך חיפוש וצריכים ONE STOP SHOP להבין מי נגד מי וכמה כמה.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 13 דצמבר 2010, 08:41

טוב, אני עושה נסיון - תראו ותגידו מה דעתכם.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 13 דצמבר 2010, 08:36

אבל כשאין חדש אז מה חדש בעצמו מפנה אותך ל-דפים באקראי גם בלי ללכת לטור צד…
לגבי המלצות דפים: אני חושבת שאפשר לשים קישור מתחת להמלצת השבוע.
מה שנשאר זה לחשוב איך לוודא ש-מה חדש ו-מפתח נושאים יהיו מספיק בולטים עבור משתמשים לא לגמרי חדשים אבל שעדיין לא מכירים אותם.

טור צד

על ידי טול_טול* » 12 דצמבר 2010, 22:51

לדעתי צריך את מסלולי הקריאה, כשאין חדש ב מה חדש, לפעמים כייף להיכנס ל דפים באקראי או אחד המסלולים האחרים ולצאת להרפתקה.
לא חושבת שהייתי מחפשת את הדף דפים באקראי או המלצות דפים אם הם לא היו זמינים ב טור צד.

אולי אפשר להוריד את זה יותר למטה ב טור צד,
למרות שעכשיו הוא הרבה יותר מסודר וברור.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 12 דצמבר 2010, 20:08

אהבת, יופי! המשכתי את הסדר בככר השוק, ואני מקווה שעכשיו זה יותר ברור וקל לעיכול (יחסית לקודם לפחות).

לגבי מסלולי הקריאה: אני מבינה מה את אומרת, וזה באמת נכון. הבעיה שלי עם זה היא שהכותרות שם לא אומרות שום דבר שמסביר לאן הגעת ולמה זה צריך לעניין אותך או אולי דווקא להבהיר לך שזה לא מעניין אותך. אני לא בטוחה איך אפשר לשלב כאן את השימושיות עבור מבקרים חצי ותיקים (כאלה שכבר מבינים מה האתר הזה אבל עדיין לא מוצאים לבד את מה חדש) לבין השימושיות עבור משתמשים חדשים (שעוד לא יודעים בכלל מה האתר הזה).

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 12 דצמבר 2010, 19:46

טוב, עשיתי קצת סדר בפתיח של ככר השוק.
הוספתי למעלה הפניה צנועה לדפים המקומיים.
ובאותה הזדמנות ערכתי וסגננתי מחדש את הפתיח שיהיה יותר קריא וקל להתמצאות.

טור צד

על ידי ע_ע_ע* » 12 דצמבר 2010, 17:16

אני חושבת שזה דווקא טוב שאנשים חדשים יהיה להם ברור מה האפשרויות שלהם - יש אפשרות להתעדכן דרך מה חדש, ויש אפשרות לחפש לפי נושא במפתח נושאים וכו'.
מסכימה עם אהבת בעניין הזה.

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 12 דצמבר 2010, 17:15

_להכניס לככר את הקישורים לדפי מודעות כפי שהם מופיעים בדפי מודעות? בצורה מצומצמת יותר? איך?
ואז מה יתפוס את המקום בראש הככר, הקישורים או כללי השימוש? אם הקישורים, אף אחד לא יראה שיש כללים. אם הכללים, אף אחד לא יראה שיש קישורים._

זה גם מה שאני תהיתי.
בגלל זה אני חושבת שממש יש מקום למדור נפרד ל-דפי מודעות.
כפי שאמרתי, מצדי אפשר להחליף לו את השם.

(גם ככה ככר השוק מספיק מבולגן. אז לא צריך לסמוך עליו שיתפקד גם כמדור :-P).

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 12 דצמבר 2010, 17:13

בינתיים נראה לי שגם כדאי להוריד את כל הקטע של "מסלולי קריאה":
אוף, למה?
אני חושבת שזה ממש מועיל למישהו חדש באתר שלא מכיר את האופציות - לתת לו באופן מסודר את כל האופציות.
אני למשל כשהגעתי לאתר, לקח לי כמה חודשים להבין את התפקיד של מה חדש. לא הבנתי איך כולם יודעים איפה כתבתי וכל זה.
וזה למרות שהוא מופיע בראש כל דף. פשוט לא הבנתי שאני אמורה להיכנס אליו.
שמעתי מעוד כמה אנשים את אותו הדבר.

אני חושבת שזה דווקא טוב שאנשים חדשים יהיה להם ברור מה האפשרויות שלהם - יש אפשרות להתעדכן דרך מה חדש, ויש אפשרות לחפש לפי נושא במפתח נושאים וכו'.

אני ממש מבקשת שתשאירי את זה.

טור צד

על ידי ע_ע_ע* » 12 דצמבר 2010, 17:09

את המלצות דפים אפשר אולי להוסיף מתחת להמלצת, לדוגמא לכתוב "(מתוך המלצות דפים)".
|Y|

מה חדש ו-מפתח נושאים ממילא מופיעים למעלה כמקובל
נכון, אבל אני תוהה באיזו מידה אנשים חדשים מבחינים בזה.
לדעתי מפתח נושאים הוא מסלול קריאה טוב, הוא מציג את האתר בצורה שמשקפת מהו. אז לפחות אותו כן כדאי להשאיר בטור צד, לדעתי.

אני מסכימה עם ההערה שכדאי לסדר את הפתיח של ככר השוק.
איך? להכניס לככר את הקישורים לדפי מודעות כפי שהם מופיעים ב{{}}דפי מודעות? בצורה מצומצמת יותר? איך?
ואז מה יתפוס את המקום בראש הככר, הקישורים או כללי השימוש? אם הקישורים, אף אחד לא יראה שיש כללים. אם הכללים, אף אחד לא יראה שיש קישורים.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 12 דצמבר 2010, 16:06

אהבת, מה שמופיע בטור צד הוא אכן משמעותי יותר מבחינת מנועי חיפוש לעומת מה שמופיע בהמשך הדף.
אני מסכימה עם ההערה שכדאי לסדר את הפתיח של ככר השוק. זה עדיף בהרבה על לבלגן מחדש את הטור צד או ליצור דפים חדשים.

בינתיים נראה לי שגם כדאי להוריד את כל הקטע של "מסלולי קריאה":

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 12 דצמבר 2010, 15:34

אבל רוב הקישורים ששמת ב-דפי מודעות קיימים ממילא ב-ככר השוק...
נכון, אבל בצורה מבולגנת. וצריך לגלול את הדף ולחפש אותם כדי להגיע אליהם.

לעומת זאת, הקישורים שהיו בטור צד, נמצאים עכשיו בדף דפי מודעות מיד בתחילתו, ובמסודר. כך שאם נכנסים אליו, אפשר מיד להגיע לדפים ההם.

טור צד

על ידי ע_ע_ע* » 12 דצמבר 2010, 08:13

אבל רוב הקישורים ששמת ב-דפי מודעות קיימים ממילא ב-ככר השוק...

טור צד

על ידי אהבת_עולם* » 12 דצמבר 2010, 01:52

_לא לשים בטור צד את המלה "מודעות"!
זו מלה בעייתית מבחינת האנשים שהיא מושכת ממנועי החיפוש._

לא הבנתי, מה ששמים בטור צד יותר מושך ממה ששמים בשאר האתר?

************

חוצמזה, זה לא פייר מה שקרה כאן.
אני הצעתי לאחד את דפי המודעות המקומיים (ירושלמי וכו') כדי למנוע בלגן בטור צד.
הרעיון היה לאחד אותם לתוך דף אחד - שרק הוא יופיע בטור צד.
לא כדי להוריד אותם לגמרי אלא כדי לעשות סדר.
מה שקרה, שאחרי שאיחדתי לדף אחד, מחקתם גם אותו - ועכשיו מי שמשתמש בדפים האלה באופן קבוע, אין לו גישה אליהם.
עכשיו אני מצטערת שבכלל הצעתי את הסדר הזה מלכתחילה.
זה מה שנקרא 'הרעה בתנאים'. :-/

בקיצור, אם ירדו דפי המודעות שהיו שם, אז הדף שמאחד אותם כן צריך להופיע בטור צד.
מצידי שיקראו לו בשם אחר. (כאמור לא הבנתי למה דווקא בטור צד יש בעיה).
או שיהיה שם אחר עם העברה אוטומטית אליו.
דפי מידע זה כן בסדר?
או דפי הודעות?

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 10 דצמבר 2010, 19:49

מבקשת בכל לא של בקשה: לא לשים בטור צד את המלה "מודעות"!
זו מלה בעייתית מבחינת האנשים שהיא מושכת ממנועי החיפוש.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 07 דצמבר 2010, 13:45

לגבי מי פעיל עכשיו, מלבד מה שאמר ע ע ע (ואני כמובן מסכימה), תחשבי איך רואה את זה מישהי שנכנסת מבחוץ וככה מתרשמת מהקהילה. למשל, הנה הרשימה שאני רואה עכשיו: קודם כל זה נותן רושם של מקום פעיל. (בלילה פחות...)
שנית, שמות כמו עשב השדה, טאו להורות, חלקיקה בשלם יוצרים איזשהו רושם ראשוני לגבי האופי של האתר.

טור צד

על ידי יער_ה* » 06 דצמבר 2010, 16:43

סדר המקטעים צריך להיות כזה
הסדר שהצעת נראה לי ממש הגיוני :-)

לטעמי מי פעיל עכשיו קצת תמוה, ואף פעם לא טרחתי לעקוב אחריו. אבל אני יכולה להבין את מי שאומרת שזה מוסיף לנופך האישי.

טור צד

על ידי ע_ע_ע* » 06 דצמבר 2010, 16:36

אפשר לומר שזה מציף דברים שנעלמים לי מהעין במה חדש.

טור צד

על ידי ע_ע_ע* » 06 דצמבר 2010, 16:35

אני יודעת, כל מיני דברים...
לפעמים אני רואה שמות של כותבים במי פעיל עכשיו, ולפי זה יודעת לחפש דפים שרק הם כותבים בהם ומתחבאים לי במה חדש (מה ז"א מתחבאים? מופיעים ב"דפים שלא ביקרתי בהם אף פעם", כי הפעם האחרונה שהם היו במה חדש היתה לפני שנה. הרשימה "דפים שלא ביקרתי בהם" במה חדש תמיד ארוכה לי מדי וקשה לי להתעמק בה, וככה אני מפספסת לפעמים דפים שאני אוהבת. אני אתן לך דוגמה: אם אני רואה במה חדש ניק כמו שיחות, אני יודעת שמשהו שווה מסתתר במה חדש וכדאי לצאת ולחפש אותו)
גם זו רק דוגמה. השימוש שאני עושה במי פעיל עכשיו אכן מגוון ובהחלט לא צפוי. וכל כך כל כך נח ועוזר שזה בטור צד...

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 06 דצמבר 2010, 16:00

אני מסתכלת שוב, ובעצם סדר המקטעים צריך להיות כזה:
  1. ברוכים הבאים
  2. דפים מומלצים (מתחלפים)
  3. חדש בעלון
  4. לשירות הקהילה
  5. דמי שימוש
  6. מי פעיל עכשיו
כי כמו שזה עכשיו, צריך לעבור 3 ורבע מקטעים נייטרליים וחסרי אופי מוגדר כדי להתחיל לראות משהו שמאפיין את האתר ונותן מושג על מה הוא.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 06 דצמבר 2010, 15:52

יער ה, רעיון מצוין. אני רושמת לי.

טור צד

על ידי ניצן_אמ* » 06 דצמבר 2010, 11:59

אהבתי.

טור צד

על ידי יער_ה* » 06 דצמבר 2010, 11:53

רעיון: להוסיף קישור לדף אקראי מתוך רשימת הדפים המומלצים, בנוסף/במקום דפים באקראי

טור צד

על ידי עודד_המחפש* » 04 דצמבר 2006, 02:52

תגידו, מאז שהטור הזה צד, הוא תפס משהו?

טור צד

על ידי עודד_לבנה* » 26 אוגוסט 2005, 07:50

  1. אני מציע שברשימת הדפים הפופולריים לא יוכל להופיע "=new" (כמו שיש כרגע בקבוצת לימוד)
  2. כאשר יש טור צד וקו מפריד, כמו מתחת לשורה הזו, הקו המפריד נדחק למטה עד סוף טור הצד.

טור צד

על ידי תבשיל_קדרה* » 30 יוני 2005, 18:40

יחס S/N לא מספיק טוב.
זו בעיה כללית באתר. אולי אפשר יהיה בעתיד לעשות דפים אקראיים בנושא מסויים.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 30 יוני 2005, 16:56

כרגע לא. אבל מצד שני, ב-מה חדש מחודש אפשר להכניס מה שרוצים מתחת לרשימת השינויים.

טור צד

על ידי בועז_חן* » 30 יוני 2005, 00:55

אני חושב שהקונטקססט של דף הפתיחה שונה מהקונטקסט של טור צד, אבל האמת שאני חשבתי על טור צד ב מה חדש ולאו דוקא בכל האתר. אפשרי?

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 29 יוני 2005, 07:24

חשבתי על זה (וגם עשיתי את זה בהפצה הסטנדרטית של צ'יק צ'ק). אבל הגעתי למסקנה (זמנית) שזה לא מתאים לכאן: במקום זה שמתי את "המלצת השבוע" ואת "השבוע בהיסטוריה" שאמורים לתת את אותו דבר, פחות או יותר.

טור צד

על ידי בועז_חן* » 29 יוני 2005, 06:37

נראה לי מקום נכון להציף רשימות של הדפים החמים ושל דפים אקראייים.

טור צד

על ידי רועי_שרון* » 05 יוני 2005, 21:37

אז ככה:
  1. רק המקטע הראשון בדף זה מופיע בטור הצד בכל הדפים. כל שאר המקטעים בדף לא משפיעים על שאר הדפים.
  2. שינויים במקטע הראשון משפיעים על כל המשתמשים. אין התאמה אישית של טור הצד.
  3. ברשימת "מי פעיל" מופיעים רק כאלה שמופיעים ב-מה חדש (כלומר, לא כאלה שקוראים בלבד) בחצי השעה האחרונה (עד 20 שמות).
  4. הקישורים בטור הצד מוצגים שונה מבשאר הדפים: קישורים ארוכים לא מתפרשים על שתי שורות, אלא נעלמים בצד שמאל של המסך. זה נעשה כך בגלל שאחרת התצוגה מתחרבשת לחלוטין.
  5. יש בעיות תצוגה מיוחדות במוזילה: קישור ארוך נצמד לצד שמאל של המסך וגולש ימינה על גבי התבליט, במקום להצמד לתבליט בצד ימין ולגלוש לצד שמאל. זה באג של מוזילה, ולא נראה לי שנוכל לפתור את זה. אבל אולי זה יתוקן במוזילה באחת הגרסאות הבאות. (פיירפוקס זה גם מוזילה.)
  6. לגבי הספארי: אין לנו דרך לבדוק את זה, ולכן זו לא גרסה נתמכת. אם זה עובד -- סבבה. אחרת, אין לי הרבה מה לעשות. אבל אם יש למישהו כוח לתקן את זה, נשמח לשלב את התיקון בגרסה.

טור צד

על ידי יונת_שרון* » 05 יוני 2005, 21:22

מדוע אין CheckBox (למי יש תרגום יפה בעברית?) של "הצג טור צד" ?
כי מסיבות רבות וטובות, אני חושבת שבאתר כזה עדיף שיהיו כמה שפחות אפשרויות קינפוג. נדמה לי שאפילו כתבתי על פעם כאן. (אולי ב-הצעות לשיפור בצ'יק צ'ק? לא זוכרת.)

טור צד

על ידי מ_י_כ_ל* » 05 יוני 2005, 11:28

איך אני משנה את טור הצד רק עבורי בלי לחרב לאחרים? האם אני יכולה גם להעלימו כליל?
<מריחה אפשרות חתרנית ;-)>

טור צד

על ידי עומר_ס* » 05 יוני 2005, 01:09

מדוע אין CheckBox (למי יש תרגום יפה בעברית?) של "הצג טור צד" ?

טור צד

על ידי אנונימי » 05 יוני 2005, 01:09

[h=4]

ברוך בואך לאתר באופן טבעי {@[/h]
ביקור ראשון שלך?
המלצת השבוע |Y|
ילדים בורחים
איך שומרים על ילדים קטנים שלא יתרחקו למקומות מסוכנים?
_אל תרדפי.
אני לא רדפתי, והם לא ברחו.
המקום היחיד בו רדפתי היה במדרגות לרחוב (כי יש בסוף כביש). זה היה גם המקום היחיד בו הם ברחו. הפסקתי להתרגש ולרדוף - הפסיקו לברוח._
(מתוך המלצות דפים)
לשירות הקהילה |L|
מה חדש - עדכונים אחרונים באתר
ככר השוק
מדור קבוצות חינוך ביתי
עזרת הקהילה למשפחות נתבעות
דפים באקראי
שיתוף ותמיכה בנושאים מגוונים, ברוח קהילת באופן, אפשר לתת ולקבל "באתר השיתוף והתמיכה".
http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq.pl?support

מי פעיל עכשיו 8-)
[->recent.pl?time=0.02&what=authors&max=20&type=NAEDR]

טור צד

על ידי אנונימי » 01 ינואר 2000, 00:00

דפוסים חדשים:
[->recent.pl?what=titles&max=5&type=N&time=365]
כל הדפוסים
(גירסה להדפסה

איך אפשר לעזור

"דיונים כלליים" באופן:כריסטופר אלכסנדר

חיפוש באתר:
[?]

טור צד

על ידי אנונימי » 01 ינואר 2000, 00:00

שיטת אלבאום
מפתח נושאים
מה חדש באתר
לוח מודעות
"רשימת כל הדפים באתר" ?:[+]
דמי שימוש באתר
דפים חדשים:
[->recent.pl?what=titles&max=10&type=N&time=365]
דפים פופולריים:
[<-stats.pl?table=TITLE&format=list&time=365&records=5&sort=-V]
דפים שעלו בגורל:
[->random.pl?5]
חיפוש באתר:
[?]
מי פעיל עכשיו:
[->recent.pl?time=0.02&what=authors&max=20&type=NAEDR]
טור צד זה פתוח לעריכה!

חזרה למעלה