על ידי משה_אלבאום* » 09 ספטמבר 2009, 14:21
כן, אלו בדיוק. שנה א' מהווה הכנה ליכולת להכיל את הקורדינציה המורכבת עבור הסטודנטים, אך לא עבור הילדים שבטיפול. הם אמורים להתחיל מהתחלה עם התרגול הקורדינטיבי של ההצלבה (קפיצות 1-4 + נשימה ושאלות חשיבה ורגש) מוטוריקה עדינה (אצבעות יד אחת, יד שנייה, שתי הידיים בו זמנית, כל זה + נשימה ועפעוף, לאחר מכן + עיניים לכיוונים שונים ולאחר מכן + דיבור)
מוטוריקה של העיניים (אופקי, אנכי, מעגלי, התכנסות, כל זה + נשימה מודעת ולאחר מכן + דיבור)
גראפו מוטוריקה (החזקה נכונה, הנעת האצבעות נכון עם כלי הכתיבה, ציור צורות יסודיות של קו אופקי, אנכי, מעגלי, ציור צורות מורכבות ספיראלה שמינייה בכל מיניי צורות. כל זאת עם יד אחת לאחר מכן עם היד האחרת ולאחר מכן עם שתי הידיים בו זמנית. לאחר שהכל ברור והמטופל מסוגל בקלות ונכון, להוסיף שאלות ודיבור תוך כדי)
מה שנכתב כאן הוא היסוד המבדיל לחלוטין בין השיטות הקיימות לשיטה שלנו, כמובן שישנם דברים רבים נוספים, אך מה שכתבתי כאן הוא היסוד המשנה את המוח ומכין אותו לפעילות קלה בתחומים השונים.
כמובן שניתן להוסיף לנושאים הללו גם את התנועה המורכבת והתנועה אל הרגש (שגם הם לא קיימים בשיטות אחרות) מדיטציות על פי הצורך וכל השאר. אבל הוספות אלו הן רק לכשצריך בלבד.
כן, אלו בדיוק. שנה א' מהווה הכנה ליכולת להכיל את הקורדינציה המורכבת עבור הסטודנטים, אך לא עבור הילדים שבטיפול. הם אמורים להתחיל מהתחלה עם התרגול הקורדינטיבי של ההצלבה (קפיצות 1-4 + נשימה ושאלות חשיבה ורגש) מוטוריקה עדינה (אצבעות יד אחת, יד שנייה, שתי הידיים בו זמנית, כל זה + נשימה ועפעוף, לאחר מכן + עיניים לכיוונים שונים ולאחר מכן + דיבור)
מוטוריקה של העיניים (אופקי, אנכי, מעגלי, התכנסות, כל זה + נשימה מודעת ולאחר מכן + דיבור)
גראפו מוטוריקה (החזקה נכונה, הנעת האצבעות נכון עם כלי הכתיבה, ציור צורות יסודיות של קו אופקי, אנכי, מעגלי, ציור צורות מורכבות ספיראלה שמינייה בכל מיניי צורות. כל זאת עם יד אחת לאחר מכן עם היד האחרת ולאחר מכן עם שתי הידיים בו זמנית. לאחר שהכל ברור והמטופל מסוגל בקלות ונכון, להוסיף שאלות ודיבור תוך כדי)
מה שנכתב כאן הוא היסוד המבדיל לחלוטין בין השיטות הקיימות לשיטה שלנו, כמובן שישנם דברים רבים נוספים, אך מה שכתבתי כאן הוא היסוד המשנה את המוח ומכין אותו לפעילות קלה בתחומים השונים.
כמובן שניתן להוסיף לנושאים הללו גם את התנועה המורכבת והתנועה אל הרגש (שגם הם לא קיימים בשיטות אחרות) מדיטציות על פי הצורך וכל השאר. אבל הוספות אלו הן רק לכשצריך בלבד.