תרגומי פליי ליידי

שליחת תגובה

זכותנו המלאה להיות מטומטמים - ככל שנחפוץ.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תרגומי פליי ליידי

תרגומי פליי ליידי

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוגוסט 2016, 15:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי. ווינט מחקו את כל הטורים של הפלייליידי? או שזה עניין טכני זמני, אני מקווה....

תרגומי פליי ליידי

על ידי אישה_במסע* » 09 דצמבר 2015, 10:07

יש דבר כזה?
לא...

תרגומי פליי ליידי

על ידי חנה* » 09 דצמבר 2015, 09:27

תודה רבה אבל הייתי רוצה לקבל למייל שלי את התזכורות כבר בעיברית , יש דבר כזה?

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 08 דצמבר 2015, 10:50

תיכנסי לאתר שלה ותחפשי איפה נכנסים. המיילים שלה הם באנגלית, וגם האתר באנגלית. צריך להיות די פשוט למצוא איך מצטרפים לרשימת הדיוור שלה, אבל אם זה קשה לך - גם המיילים יהיו קשים לך. בהצלחה!

תרגומי פליי ליידי

על ידי חנה* » 08 דצמבר 2015, 08:17

אני מעוניינת להצטרף לתפוצה של פליי ליידי אני מתחילה מ0 ,איך עושים זאת?
תודה, חנה

תרגומי פליי ליידי

על ידי אני_חושבת* » 16 מאי 2013, 15:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם יש להשיג את הספר שלה בתרגום לעברית?

תרגומי פליי ליידי

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 פברואר 2013, 12:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום לכולן , עברתי לבית גדול ויש לי מלא שטיחים . מי יכולה להמליץ על שואב חזק ועושה את העבודה כמו שצריך ? רק לא דייסון

תרגומי פליי ליידי

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 ינואר 2013, 20:02

שלום! ניסיתי לאתר את הספר בעברית, או חומר קריאה נוספת בעברית, ולא כ"כ הסתדרתי.. האם יש חומר מסודר לקריאה בעברית ?

תרגומי פליי ליידי

על ידי בלאגניסטית_עם_תעודה* » 29 מרץ 2012, 21:18

האם יש ספר לכל הדבברים הנפלאים הללו???

תרגומי פליי ליידי

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מרץ 2009, 23:27

נו, אז מי מתרגם לנו מאמרים?

תרגומי פליי ליידי

על ידי אמא_נמרה* » 19 מרץ 2009, 22:07

למה בתרגום, גוף יחיד הוא בנקבה ורבים זה בזכר?

כיוון שזו אני קוראת את התרגום, אני שמחה שסוף סוף יש טקסט שפונה אלי, ולא כולל אותי עם הזכר. אני יודעת שזו לא תשובה בשבילך, אבל אני מתגעגעת לספרי הבישול שנכתבו בלשון נקבה.

תרגומי פליי ליידי

על ידי ירח_לבן* » 19 מרץ 2009, 20:56

אולי שווה להקדיש שעה לדבר עם בן הזוג שלך על חלוקת תפקידים שיוויונית בבית, במקום לנקות את הכיור?
ואני דווקא חייבת להסכים עם מה שהפליי ליידי אומרת ביחס לכך (בקצרה: שזה מדבק).
כשאני התחלתי להכנס לשגעון הפליי ליידי, עשיתי את זה לבד, בלי ציפיות מאף אחד, ורק שיתפתי מדי פעם את בעלי בטיפים וברעיונות (טיפין טיפין). אז כן, הוא נדבק. לא שהוא קורא אותה או מרגיש חייב לה משהו ;-) אבל בהחלט מנקה את הכיור. לפעמים הוא לפעמים אני.

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 17 מרץ 2009, 23:45

היא פשוט עדות למשהו מעוות בחברה שלנו. משהו שצריך לתקן. ואחת הדרכים להיאבק בו היא ע"י לא לקחת אותו כמובן מאליו
וגם, אשה שפותחת אתר, מתוך ידיעה ברורה שהקוראות שלה יהיו כמעט כולן נשים, יכולה לרצות:
א. לדבר ישירות ובלי מסיכות ישר אל קהל היעד שלה, בלי להעמיד פנים שהוא לא נשים.
ב. לתת הרגשה לנשים, שמדברים אלייך באופן אישי, ולא מטייחים את העובדות.
גם זה חשוב.
להודות בסטאטיסטיקה.
להכיר במה שקורה לנשים.
וגם לקבל בזרועות פתוחות את הגברים שמגיעים לאתר.

אולי שווה להקדיש שעה לדבר עם בן הזוג שלך על חלוקת תפקידים שיוויונית בבית, במקום לנקות את הכיור?
מנסיוני, המצב הוא כזה: מי שאפשר לדבר איתו על חלוקת תפקידים שיוויונית בבית (ממש לדבר) הוא זה שמלכתחילה מנקה את הכיור P-:
<גילוי נאות: גדלתי בבית שיוויוני, ועד גיל צבא לא תיארתי לעצמי שאצל אחרים זה אחרת P-: >

תרגומי פליי ליידי

על ידי החיפושאי* » 17 מרץ 2009, 22:47

ואני חושב שהפנייה של האתר בעיקר לנשים היא צעד שמחזק דיכוי הנשים ואת הסקסיזם
(למה בתרגום, גוף יחיד הוא בנקבה ורבים זה בזכר?)
היה דיון קצר על זה בתחילת הדף הזה שהסתיים בהכרזה של בשמת ש"זו גם עובדה פסיכו-ביולוגית, שנשים מזהות את הבית עם עצמן, וגברים בד"כ לא".
לא צריך לבלב בין סטטיסטיקה לבין ביולוגיה. זה שנשים מזהות את הבית עם עצמן, וגבריםן לא, מעיד על איך חינכו כל אחד מהמגדרים, איך גידלו אותנו.
והעובדה שמבחינה סטטיסטית בדר"כ האישה דואגת לבית (אם אנחנו מניחים מראש זוגיות הטרוסקסואלית, שגם זה לא מובן מאליו), היא פשוט עדות למשהו מעוות בחברה שלנו. משהו שצריך לתקן. ואחת הדרכים להיאבק בו היא ע"י לא לקחת אותו כמובן מאליו.
הרי גם כששני בני הזוג עובדים, עדיין תפקיד הטיפול בבית נתפס כתפקיד "טבעי" של האישה, והגבר ברוב טובו לפעמים "עוזר" בבית.
אולי שווה להקדיש שעה לדבר עם בן הזוג שלך על חלוקת תפקידים שיוויונית בבית, במקום לנקות את הכיור?

תרגומי פליי ליידי

על ידי nhyk* » 08 ינואר 2009, 19:22

אז אי אפשר לקבל את המשימה היומית בעברית כל יום למייל?

תרגומי פליי ליידי

על ידי מונו_נוקי* » 08 פברואר 2008, 15:18

רוני, שמת לב שהקבוצה כבר לא עובדת?

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוזמרין* » 31 יולי 2007, 01:39

אילה א , זוכרת את הארון שדיברתי עליו בחודש מרץ?
זהו, הוא מוכן סוף סוף. בעלי קורא לו "ארון הזוגיות שלנו". איתו נלך לכל מקום. ולגבי מחירים:
את העץ הוא קנה דרך הנגר (שבנגריה שלו בעלי הכין) ויחד עם הידיות, הגלגלים והצבע עלה לו 700 ש"ח.
הוא עבד בסופי שבוע וכשאוספים את כל השעות זה מגיע לשבעה ימי עבודה.
לארון יש 9 מגירות לניירת ו-12 מגירות לפיצ'פקעס.
זה יצא יפהפה שחבל"ז...
זהו, ליקטנו מכל פינות הבית את ה"עומסים" (זה מין שפת ימימה כזה) ועכשיו הבית מתחיל לקבל צורה.

תרגומי פליי ליידי

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 יולי 2007, 17:47

תרגומי פליי ליידי

על ידי אחת* » 28 מרץ 2007, 14:11

השוני העיקרי הוא שמגירה אטומה יותר לאבק ולעיניה הבולשות של החמות. :-)
עלית על הנקודה העיקרית, לדעתי.

תרגומי פליי ליידי

על ידי שוכנת_הצוק* » 28 מרץ 2007, 13:48

אז אני הגעתי למסקנה שהארון האולטמטיבי שצריך להיות בכל בית (ואף אחד לא מוכר דבר כזה!!! הסתכלתי במלא חנויות) זה ארון שעשוי כולו ממגירות.

|Y|

ומי שאין לו אפשרות, יכול להשתמש בתחליף מגירות: סלסילות/קופסאות שמונחות על המדפים ומחליקים אותן על המדף כמו על מסילה. האפקט דומה - יש דפנות אז לא נופל שום דבר החוצה, עוזר למיון, ואפשר לזרוק פנימה בלי לקפל דברים קטנים ועדיין מסודר. השוני העיקרי הוא שמגירה אטומה יותר לאבק ולעיניה הבולשות של החמות.
זה גם רעיון ל מיחזור קופסאות .

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוני_בלוני* » 28 מרץ 2007, 13:26

עכשיו יש קבוצה גם בעברית.
יש להירשם קודם ל- YAHOO
http://groups.yahoo.com/group/FLYingInHebrew/

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוני_בלוני* » 15 מרץ 2007, 11:38

מאמי אין לך ברירה... קצת תשומת לב... מן משמעת עצמית...

אחרי שאת עושה את זה, תטפחי לעצמך על השכם, תתני לעצמך פרס, תדביקי מדבקה של סמיילי ביומן שלך ותכתבי עליה "עשיתי את זה!!!!! אני גדולה!!!!!!!!!!!!!!" או משהו כזה.
גדול בשמת!! הצעה נהדרת!

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 14 מרץ 2007, 22:11

אם זה היה אפשרי, לא נראה לי שהייתי צריכה את הזבובית
מתחילים מדבר אחד. אחד בלבד. נגיד שהדבר היחיד שאת עושה הוא לשים את התיק במקום שקבעת לו כשאת נכנסת הביתה, וזהו.
אחרי שאת עושה את זה, תטפחי לעצמך על השכם, תתני לעצמך פרס, תדביקי מדבקה של סמיילי ביומן שלך ותכתבי עליה "עשיתי את זה!!!!! אני גדולה!!!!!!!!!!!!!!" או משהו כזה.
רק דבר אחד.
עד שזה יהיה אוטומטי.
ותפרגני לעצמך ב-ע-נ-ק על כל פעם שאת מצליחה לעשות את זה.

תרגומי פליי ליידי

על ידי ירח_לבן* » 14 מרץ 2007, 21:10

אני חושבת שנלך על קרטון, שזה גם זוועה בעייני, אבל אולי נקשט אותו או נדביק עליו משהו, אפילו אני והבת יחד.
אפשר לצפות בעיסת נייר ולקשט וככה גם למחזר ניירת אם יש

_למשל, מוציאים מהארון דבש בשביל התה, להחזיר מייד ולא להשאיר על השיש.
חוזרים הביתה, לפרק את התיק של התינוק וכו'.._
זה עקרון שהבנתי כבר מזמן, אבל זה כנראה למתקדמים... זה פשוט, ולא ברור לי למה, בלתי אפשרי עבורי. אפילו אם זה רק דבר אחד. אפילו אם זה רק לשים את התיק באותו מקום שאני מניחה את המעיל והשקית והמפתחות כשאני נכנסת הביתה (כל אחד מהם כיום במקום אחר, בדרך כלל אפילו בחדר אחר). אם זה היה אפשרי, לא נראה לי שהייתי צריכה את הזבובית...

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 12 מרץ 2007, 22:37

אכן, אכן. זה העיקרון ששמו: "להחזיר למקום".

תרגומי פליי ליידי

על ידי אידה_ג* » 12 מרץ 2007, 22:27

תובנה חדשה:
על משקל
לפי מה שהכי מלוכלך

יש לי גם תובנה, לסיים כל מה שמתחילים, לא להשאיר באמצע.
למשל, מוציאים מהארון דבש בשביל התה, להחזיר מייד ולא להשאיר על השיש.
חוזרים הביתה, לפרק את התיק של התינוק וכו'..
כרגע אחרי הלידה, זה לא ממש עובד - לקח לי היום 3 שעות להכין סלט אבוקדו...
אבל בעיקרון זה נראה לי פתרון טוב אצלנו שיש לנו נטייה להשאיר דברים בבית באמצע ו זה עושה הרבה בלגן.

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 12 מרץ 2007, 17:02

ארון גבוה שהחלק העליון שלו לא ישר (כדי לא למצוא עוד מקום להניח בלגנים)
אני תמיד בעד ארון שמגיע עד התקרה, משלוש סיבות לפחות:
  1. לא יצטבר שם אבק ולא צריך לנקות מעל הארון!
  2. ניצול מקסימלי של החלל. תמיד חסר מקום איכסון.
  3. לא יהיה מקום להניח בלגנים כי לא יהיה משטח עליון.
אילה א, אהבתי את הפירוט שלך. מעולה!

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוזמרין* » 12 מרץ 2007, 17:00

כשנסיים לבנות (ואם אני אזכור) אני אגיד לך כמה עלה החומר.
בכל מקרה, זה אמור להחליף לנו לפחות שלוש כונניות בבית אז גם נרוויח מקום וגם סדר...

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 12 מרץ 2007, 09:05

ארון כזה צריך לעלות המון כסף מגירות הן הפונקציה הכי יקרה בנגרות

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוזמרין* » 12 מרץ 2007, 08:45

רוקדת לאור ירח יקרה. ביקשת רעיונות אפסון, נכון?
אז אני הגעתי למסקנה שהארון האולטמטיבי שצריך להיות בכל בית (ואף אחד לא מוכר דבר כזה!!! הסתכלתי במלא חנויות)
זה ארון שעשוי כולו ממגירות. ארון גבוה שהחלק העליון שלו לא ישר (כדי לא למצוא עוד מקום להניח בלגנים) והמון מגירות.
חלק ברוחב של A4 כדי להכניס מסמכים וניירת, והרוב ברוחב לא גדול בשביל הפיצ'פקעס. למזלי יש לי בעל עם "ידי זהב".
הוא שירטט על נייר בדיוק את כל משאלותיי ובקרוב הוא הולך לבנות לנו. הרעיון המרכזי הוא שלא יסתובבו לנו ניירות, צרכי משרד, כלי עבודה קטנים וכו' בכל פינה שטוחה בבית... כל כמה ימים מוציאים מגירה אחת, שופכים על השולחן, ממיינים 5 דק' (ברוח "הזבובה")
ומחזירים לארון. מה דעתך?
אה, חשוב שהארון ישב בחדר הכי מועד לפורענות.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 12 מרץ 2007, 08:06

האם אני הולכת לבצע את זה?
בדרך כלל כן, מבצעת. לפעמים לוקח לי הרבה זמן, לפעמים התיקון עצמו לוקח לי זמן (להסב שמלה לחצאית נגיד) אבל בסוף עושה.

לתייק בקלסר- אין מצב. החוברות המסויימות צריכות להישאר שלמות וזמינות יחסית, אחרת יהיו סיכסוכים במשפחה.

כל השאר- זה פחות או יותר מה שחשבתי, אבל אין לי סלסלות קש בבית ולא יכולה לשאת את הרעיון של לשים בפלסטיק מרצוני החופשי. אני חושבת שנלך על קרטון, שזה גם זוועה בעייני, אבל אולי נקשט אותו או נדביק עליו משהו, אפילו אני והבת יחד.
גבוה נגיד מעל המקרר
זה רעיון, כרגע זה על השידה בקופסת נעליים והיא כל הזמן רוצה לחטט בזה ו"לראות מה יש פה" כאני מחזיקה אותה על הידיים ואין לי סבלנות לזה. מצד שני, הא תרצה שארים אותה גם מעל המקרר, אין מצב שמשהו יזוז בבית והיא לא תדע, תראה ותרצה לגעת. צודקת, האמת. על המקרר יש לי כרגע תרופות, כאלה שאני צריכה ברמה זמינה (ויטמינים בעיקר) אולי כדאי להוסיף כמה מדפים גבוהים בבית, נראה כבר.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 11 מרץ 2007, 23:49

מהסוף להתחלה
איפה שמים בגדים שמתכוונים לתקן/לשנות/לעצב מחדש.
יש שאלה שאת חייבת לשאול את עצמך לפני שאת מוצאת להם מקום והיא האם אני הולכת לבצע את זה? כי אם לא המקום שלהם הוא ליד הדלת (מבחוץ)
אם כן לא צריך עבורם מקום תעשי את התיקונים קפלי והכניסי לארון . או קצת פחות מתחכם הניחי אותם בשקית ותלי אותה על ידית דלת חדר השינה
שיפריעו לך. אם הם יפריעו מספיק אולי תתקני אותם אם עד החמישי באפריל לא תיקנת אותם אין טעם לחכות עוד העיפי אותם משם .

לגבי חומרי היצירה חלקי אותם לשני סוגים אלה שאמורים להיות נגישים ברמה יומיומית נגיד טושים מספריים ודפים.
ואלה שדורשים פיקוח והכוונה .
את הזמינים הניחי בקופסה(נעליים או מאיקאה מה שמתאים לבית שלך ) את אלה אפשר להניח במקום קרוב אבל גבוה נגיד מעל המקרר
את השוים והלא נגישים עבורה הניחי בקופסה ואותם כדאי לאכסן בתוך איזה שהוא ארון
את יכולה לחלק גם אותם לאלה שצריך לעיתים יותר קרובות (קרובים) ואת אלה שצריך רק לפני סוכות(גבוהים)
ככה אני חילקתי את בגדי הריקוד שלי אלה שאני מתאמנת בהם במדף נמוך אלה שאני מופיעה איתם לעיתים קרובות במדף גבוה אבל זמין . ההכי חגיגים שצריך רק פעם ב בשקית במדף שצריך להביא כיסא כדי להוריד. לפעמים כשנמאס לי אני מחליפה( במקום לקנות חליפה חדשה)

וקיבלה צבע מצייר על הקיר?
בקטנה לגיסתי הדביקו על קיר מסוייד חדש גלילי נייר טואלט (לקשט את הבית ) היא לא הצליחה לכעוס אפילו .

צמר, מסרגות, בדים שאני רוצה לעבוד איתם, דוגמאות (במגזינים)
כל אחד מהם בקופסא או לפי נושאים נגיד צמר ומסרגות יכולים לעשות קופסא אחת .
דוגמאות תגזרי רק את מה שאת צריכה מתוך המגזין ותייקי לך בקלסר מיוחד (ככה אני עושה עם כל הדוגמאות שאינ אמורה להשתמש בהן- זה לוקח המון זמן אבל שוה כי אז כשרוצים דוגמא של ברז במקרה שלי כיסים לקלמר במקרה שלך יכולים לגשת לחוצץ כיסים או ברזים ולמצוא בקלות יחסית )
בדים קפלי וסדרי בקופסא (אצלי ז המין ארגז מיוחד שמותאם להיכנס מתחת למיטה .והוא בדיוק ברשימת המיונים הקרבים שלי .
מקוה שלא בירברתי יותר מידי

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 11 מרץ 2007, 22:53

העניין הזה של הבגדים עם הקולבים חוזר אצלי בהרבה מקומות.
לפני כשנה מסרתי ארון בן 30 שסתם לי את הבית ועצבן אותי מאד מכיון שהזכיר לי כל מיני דברים מהילדות שרציתי לנקות מהחיים שלי. הוא היה מהריצפה לתקרה, ארבע דלתות למטה וארבע למעלה. במקומו נכנס בית ארון של מטר שבעים גובה, שתי דלתות בקושי ועוד כוננית אחת לאחסון, לא ממש גדולה. ככה כבר שנה הדברים מסתובבים להם ממקום למקום ועוד לא מצאתי פתרונות איחסון נאותים, בעיקר מסרתי וזרקתי הרבה דברים, אבל עדיין יש הרבה דברים שאין לי מושג מה עושים איתם.

הדילמה הבאה:
דפים, צבעים, מספריים, דבק וכל מיני חומרי יצירה לילדים.
מצד אחד אני רוצה שיהיו נגישים וזמינים, מצד שני אני רוצה שיהיו במקום גבוה או בלתי נגיש לקטנה, כי מדובר בדברים שאני רוצה לתת לה בהשגחה (מי סובבה את הראש לשניה אתמול וקיבלה צבע מצייר על הקיר? שלא לדבר על אלה שהיא מחליטה לטעום) . אני רוצה שהם יהיו מאורגנים. אני רוצה שחלק מהם יהיו מופרדים מאחרים, להוציא אותם בהזדמנויות מיוחדות או בעוד כמה זמן ולא מיד, יש לי לא מעט חומרי יצירה לילדים בבית מתקופה שהפעלתי קייטנות, את הרוב העפתי אבל דברים יקרים ונהדרים השארתי, לא כולם מתאימים לעכשיו. אין לי מושג איך לאחסן אותם. רצוי שאת חלקם היא לא תראה גם, חשבתי למשל על סלסלה מעל הארון, אבל זה לא פותר לי את החומרים הזמינים והיומיומיים כמו צבעים ודפים ודבק...

עוד דברים שלא מצאתי עדיין פיתרון בשבילם:
איך ואיפה לארגן חומרי יצירה שלי כמו צמר, מסרגות, בדים שאני רוצה לעבוד איתם, דוגמאות (במגזינים) שמהם אני רוצה להכין דברים מסויימים. וגם איפה שמים בגדים שמתכוונים לתקן/לשנות/לעצב מחדש.

אשמח לשמוע רעיונות לקראת פסח המתקרב.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 11 מרץ 2007, 18:30

באמת שהמשפט
שישה כפיות רגילות למטבח עולות הרבה יותר!!!
הסתים לי את הפה באופן מוחלט

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוני_בלוני* » 11 מרץ 2007, 13:00

כבר אמרתי:
(לא ממש "באופני") אבל נוח
לפעמים זה עדיף! וזה עדיין רק בגדר המלצה.
לפי מה שבדקתי הרבה יותר זול.
אני קונה פעם בכמה זמן בחנות סיטונאית, בפחות משני שקלים חבילה שלמה של כפיות חד-פעמיות (גם אנחנו שוטפים אותם ולא זורקים לפח)!
שישה כפיות רגילות למטבח עולות הרבה יותר!!! כל אחת תעשה את החישוב של מה שמתאים לה.

תרגומי פליי ליידי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 מרץ 2007, 23:18

כשהילדים "חולים" על מעדנים וקורנפלקס
קודם כל, מעדנים זה לא ברוח הפליי ליידי ;-) תעבירי אותם מייד ליוגורט ביו מחלב עזים. שנית, אם אני יכולה למחזר את ספל הקפה שלי לקפה נוסף, 3 שעות אחרי ששתיתי (שופכת את השארית ושוטפת לשנייה במים), אפשר לעשות כך גם לקערית הדגנים של הילדים. לא חייבים סקוטש וסבון על כלי שמשתמשים בו בתכיפות גדולה כזו לאותו מצרך.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 08 מרץ 2007, 23:10

אני לא חושבת שזה ברוח הפליי ליידי
אולי שוה לקנות עוד חבילת כפיות עם יש בעיה כל כך רצינית או להקדיש להם מקום מיוחד בכיור ואז יותר קל למצוא אותן ולשטוף (קופסא קטנה בצד או מחוץ לכיור )

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 08 מרץ 2007, 21:54

אני פשוט קונה גם חבילת כפיות חד פעמיות
אפילו חיתולים חד פעמיים אין אצלי בבית, אז את רוצה שכפיות? יש לי בבית חד פעמית אחת, היא במגירה כבר איזה חמש שנים ונשטפה כמו כל כפית אחרת בלי אפליות.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוני_בלוני* » 08 מרץ 2007, 10:42

אם אין לי כפיות במגירה כי כולן בכיור בכל פעם שאני צריכה ויש לי יותר מחמש כפיות בבית, אז גם כנראה שכדאי לארגן שם וכו'
אני פשוט קונה גם חבילת כפיות חד פעמיות (לא ממש "באופני") אבל נוח כשהילדים "חולים" על מעדנים וקורנפלקס.
נוח ממש.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 07 מרץ 2007, 11:29

אני פשוט גאה להיות בשלב מתקדם כל כך :-
יש לך על מה!

תרגומי פליי ליידי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 מרץ 2007, 10:46

אני פשוט גאה
אילה, אולי תנסי את האייקון הזה - |יש|

תרגומי פליי ליידי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 07 מרץ 2007, 10:45

ואז עכשיו לפתע הבריק בי משהו איך אני אחליט מה לנקות היום ?
המנגנון שלי שונה: במצב שבו אין סיכוי להשתלט על כל הבלגן בבת אחת, אני שואפת שלפחות יהיה "בלגן מאורגן", עד שנגיע לטפל בו בצורה יסודית יותר.

למשל, אם אני לא מתכוונת לשטוף כלים בעשר בערב והמטבח מלא כלים מלוכלכים, אני מכניסה הכל לכיור, מנקה רק את הכלים הגדולים (סיר או קרש חיתוך) שהכי "מפריעים בעין", דואגת לשטוף ספל אחד וכפית אחת כדי שיהיה לי בבוקר לקפה :-) מנקה פירורים מהשולחן והרצפה... זה נשמע הרבה, אבל בסופו של דבר התוצאה היא שיש נקי שלא חוטפים חום כשמסתכלים עליו, ריכוז של כלים מלוכלכים במקום אחד, ועם השאר מתמודדים בבוקר.

כנ"ל לגבי כל דבר: אם יש ערימת עיתונים ישנים, שכולם יהיו יחד במרפסת ולא 2-3 בכל חדר בבית. אם סל הכביסה עולה על גדותיו, מכניסה חצי מהבגדים למכונה (למרות שיהיה לי זמן להפעיל אותה רק אחה"צ למשל). ואם כל הצעצועים נגרפים לאזור מדף הצעצועים של פוצקי, זה כבר נראה יותר טוב גם אם אין לי כוח לסדר אותם על המדפים. וכולי וכולי.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 07 מרץ 2007, 00:40

לא התכוונתי להעליב אבל אני פשוט גאה להיות בשלב מתקדם כל כך :-}

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 06 מרץ 2007, 22:22

כנראה שאין לך שיגרה כי כשיש שיגרה אין בעית כפיות אין בעיית צעצעועים בסלון
יש שגרה, היא רק חדשה וכדי להגיע למצב הזה עבדתי בזמן האחרון כי מה שהלך מסביב לכיור שלי כבר לא הולך שם, וערימות הבגדים שהיו מונחות בכמה מקומות בבית כבר לא מונחות שם. עוד לא סידרתי קולבים אבל הצלחתי להתארגן איכשהו.
בכל זאת, כשאני חושבת על מה הדבר הבא (ויש הרבה, תאמיני לי) אני פשוט חושבת על מה הכי מפריע לי לתפקד. לא ברור לי כרגע, אבל אני משוכנעת שבימים הקרובים זה יתבהר לי.

תרגומי פליי ליידי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 06 מרץ 2007, 20:24

מה לנקות כשמסיימים את השיגרה
משעמם לך?... תערבבי את הקומפוסט במרפסת! :-)

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 06 מרץ 2007, 16:35

אה כנראה שאין לך שיגרה כי כשיש שיגרה אין בעית כפיות אין בעיית צעצעועים בסלון
אני מדברת על מה לנקות כשמסיימים את השיגרה .

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 06 מרץ 2007, 15:05

לפי מה שהכי מלוכלך
טריוויאלי.
אבל אצלי לפחות תמיד יש דברים דחופים שהם מלוכלכים ואז לא נשאר זמן לאחרים. נגיד כלים, אי אפשר לא לרחוץ. היה לי כאן כמה חודשים מדיח, לא הסתדרתי איתו הוא תפס לי מקום ועצבן אותי ולא חסך לי עבודה. אבל בימים האחרונים הכיור שלי או ריק או פחות מלא ממה שהיה אי פעם בשנים האחרונות וגם סביבותיו כמעט מפונים לגמרי.
לא מה שהכי מלוכלך, אלא מה שהכי מפריע לך בתיפקוד. נגיד, אם אני כל היום נופלת על צעצועים, אז כדאי להתחיל לשים אותם באיזה מקום, לאסוף אותם טיפה כשמסיימים לשחק, בסוף היום או לפני האוכל או מתישהו. אם אין לי כפיות במגירה כי כולן בכיור בכל פעם שאני צריכה ויש לי יותר מחמש כפיות בבית, אז גם כנראה שכדאי לארגן שם וכו'.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 06 מרץ 2007, 12:38

עליתי על משהו
כל הזמן שאלתי את עצמי איך יודעים מה לנקות לשיטת האזורים מאוד לא התחברתי . לכל שיטה אחרת שדיברה על דברים קבועים בימים קבועים לא התחברתי בגלל שאני עובדת על בסיס יומי .
ואז עכשיו לפתע הבריק בי משהו איך אני אחליט מה לנקות היום ?
לפי מה שהכי מלוכלך. אני מתארת לעצמי שיש רבות שעבורן זה בנאלי אבל עבורי מדובר בגאונות

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 06 מרץ 2007, 11:30

התכוונתי למנשיית זבדה.
הם יקרנים לעומת דלית אל כרמל, אבל קרובים יותר וגם דלק עולה כסף. בכל מקרה האוטו חזר אלי היום עם הוצאה של כמעט משכורת (משכורת נמוכה), עם המלצה להתקין אביזר ברכב שגם הוא יעלה וכשפתחתי את הדואר שלא הספקתי אתמול ראיתי שיש לי טסט בחודש הבא. אולי אני אעבור לגור ברכב?
בכל מקרה נראה לי שנדחה קצת את הסלסלות ומקסימום אני אבקש כאלה ליומולדת שקצת אחרי פסח.

תרגומי פליי ליידי

על ידי שונמי_ת* » 06 מרץ 2007, 11:20

רוקדת, יש כאלה זולות ומקסימות במנשיית זבדה (מקווה שכתבתי נכון, את מכירה את החנות של המוצרי קש בסוף האזור המסחרי משמאל?)

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 04 מרץ 2007, 03:00

אצלנו בשכונה מוכרים תותים בסלסלות :-)

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 03 מרץ 2007, 23:12

אם כבר לא התעצלת לשים על קולב אז תכניסי חזרה לארון.
לא מסכימה. מה שבארון נקי ולא נלבש, אחרת בחיים לא אזכור מה כיבסתי ומה כבר לבשתי. יכולים להיות שם 2-3 קולבים באופן קבוע.

בקשר לפיצוי- אוכל לא כל כך עובד עלי. אבל אני כבר יומיים חושבת שאולי יהיה הפעם פיצוי שיהיה גם פיתרון, לפחות חלקי , לבלגן. פיצוי יקר יותר מבייגלה או פסק זמן, אבל הי, מגיע לי. אני חושקת כבר המון זמן בסלסלות קש מלבניות לסדר חלק מהדברים בבית. יש לי אחת לצעצועים והיא מקסימה, אבל עוד 2-3 יעזרו מאד עם אחסון אסתטי של דברים שכרגע מציקים לי בעיניים. יש פה בסביבה והן ממש לא זולות, אבל בהתחשב בזה שהפיצוי כאן הוא רק חיובי, אני חושבת שאולי הגיע הזמן לקנות אותן. מצד שני, אני חושבת שאחכה כמה ימים שהאוטו יצא מהמוסך ואראה כמה זה יעלה לי ואז אחליט אם לפצות את עצמי בסלסלות או בתותים.

הבית אגב, במצב הרבה יותר טוב בימים האחרונים. יש עדיין לא מעט איזורים שנראים כמו אסון, אבל לפחות אני מצליחה לשמור על אלה שביטלתי לא רע יחסית. נראה לי שעד פסח הרוב יהיה במצב הרבה יותר טוב וכבר עכשיו הרבה יותר נעים לי בבית והבת שלי כבר לא נופלת על הצעצועים של עצמה כל הזמן.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 03 מרץ 2007, 17:49

אם כבר לא התעצלת לשים על קולב אז תכניסי חזרה לארון
אני את אלה שישאר בהם סימן משכיבה מעל השלושה ווים בגלל זה בחרתי ווים גדולים

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 03 מרץ 2007, 15:20

לגבי ווים - הם עושים בבגדים סימן ואי אפשר ללבוש אותם אחכ
קחי קולבים מהארון ותלי אותם על הווים. את הבגדים תניחי על הקולב ולא ישירות על הוו.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 02 מרץ 2007, 14:43

זה שילוב של פרסים ,דיאטה קפדנית שאסור לשבור בלי סיבה,ושימוש בפרסים כמוטיביוטורים.
את יכולה להשתמש בכל דבר אחר שאת חושקת בו כמוטיביטור אם את נורא רוצה לקנות מפה לסלון סבבה אבל רק אחרי שתפני את כל בגדי החורף
ברור לי שזה לא עובד על כולם לי זאת שיטה שעוזרת ולכן חלקתי אותה כמו עוד דברים שחלקתי. למשל קביעת תאריך יעד לפינוי דברים.

תרגומי פליי ליידי

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 08:54

_אני אתן דוגמה נפוצה בהרבה בתים.
נגיד לבשתי בגד מסויים היום, הוא לא ממש מלוכלך ואני לא רוצה לכבס עדיין. הוא לא לגמרי נקי אז לא אחזיר לארון ומצד שני נניח לצורך הדוגמה שמחר אני לא רוצה ללבוש אותו כי הוא קל וצפוי מזג אויר סוער יותר, או שהוא זרוק ומחר אני רוצה להיות יותר ייצוגית.
איפה מניחים אותו בינתיים? ברוב הבתים שאני מכירה יש כיסאות או כורסאות וכו' שסופגים את זה ונערמים ערימות עד שאי אפשר לדעת מה יש מתחת._
זאת _ה בעיה שלי. (לא היחידה כמובן, הבית שלי בכאוס תמידי). אבל לזה ממש לא מצאתי פתרון, אפילו לא תאורטי. לגבי ווים - הם עושים בבגדים סימן ואי אפשר ללבוש אותם אחכ. אצלנו שידת ההחתלה משמשת כבסיס להר של בגדים, שנערם במהירות שפשוט לא תאמן. בארון אצלי אין מקום כמו ההצעה של בשמת לקולבים לנקיים וקולבים לחצי נקיים...(בשמת, אני חושדת בך שאת BO ;-)). ובכלל אין אצלנו שום משטח פנוי בבית, כל משטח מיד נתפס...

_אם אני מצליחה לעשות משימה הרבה לפני זמן היעד שלה אני זוכה בביגלה
אם אני מצליחה לעשות משימה קשה מאוד אני זוכה בפסק זמן
ולמשהו בלתי אפשרי מסובך קשה ומורכב אני זוכה בסלייס של פיצה_
את העניין הזה לא ממש הצלחתי להבין. אם בא לי סלייס של פיצה אני קונה סלייס של פיצה, ופסק זמן למנה אחרונה (בייגלה ממש לא נראה לי אטרקטיבי...). למה אני צריכה לעשות משהו בלתי אפשרי מסובך קשה ומורכב בשביל זה? D-:

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 01 מרץ 2007, 15:17

נסעתי למשק האורגני ולא היו תותים :-/
הסתפקתי בלעשות עוד מיליון דברים בבית (נחת עלי יום חופש בלי הקטנה) ולרדת על אגוזי מלך שכבר היו בבית. נראה לי שבכל זאת אני אקנח בסביח, אבל לנסוע עד אליו, טוב, נראה. לפעמים בא לי אוכל זבל, כמו עוגת פרג, הבעיה שהגוף שלי לא מגיב אליו כל כך טוב, אז תלוי אם אני אוהבת באותו רגע את עצמי או לא. אם אנחנו ב FLY LADY אז אני צריכה לעשות לפחות כאילו אני אוהבת את עצמי, לא?

לא בא לך משהו משמין יותר ?
בא לי מאד, אבל שום דבר לא משמין (אותי).

תרגומי פליי ליידי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 01 מרץ 2007, 12:13

_לא בא לך משהו משמין יותר ?
עוגת פרג?_
:-0
זה עושה פירורים! אחר כך צריך שעתיים פליי ליידי בשביל לנקות הכל!

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 01 מרץ 2007, 10:22

לא בא לך משהו משמין יותר ?
עוגת פרג?

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 01 מרץ 2007, 09:54

נראה לי מצדיק סלסלת תותים אורגניים, לא?
|Y|

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 01 מרץ 2007, 01:00

אתן לא תאמינו אבל בקשר לבייבידולים הכתומים של שושי, אז היו לי שתי שקיות כאלה בבגאז' של האוטו להחזיר לקרובת משפחה. התחלתי לחשוב איך אני מעבירה לה הכי מהר וזה רחוק ולא בא לי לנסוע במיוחד ואני גם ככה דוחה את הנסיעה הזו כבר כמה חודשים וכבר לא נעים (היא ילדה ונראה לי שחלק מהבגדים בבגאז' שעברו אלינו מהבת הגדולה יותר שלה כבר לא יעלו על התינוקת החדשה, למזלי רובם דווקא כן יעלו, אולי אפילו בחורף הבא) וחשבתי אולי בקרוב אני אראה איכשהו את ההורים שלה ולא לשכוח לתת להם כמו בפעמים הקודמות שנפגשנו.

אז מה היה? בדיוק היום הוריה עברו אצל הורי, במקרה אמא שלי בלי לדעת על החבילות התקשרה אלי להגיד שהם באו ואם אני מגיעה מתישהו. הם באו לזמן קצר, אבל זה הספיק לנו לקפוץ מאיפה שהיינו ולהעביר שקיות מאוטו שלי לאוטו שלהם. אסטה לה ויסטה בייבי. כשמתכוונים על משהו היקום מתיישר, לא?
התפנה לי טיפה מקום בבגאז'. היד נטויה, אני בשוונג.
נראה לי מצדיק סלסלת תותים אורגניים, לא?

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 01 מרץ 2007, 00:50

רדיאטור עושה אותה עבודה ובזול יותר
סליחה, כן? אצלי הרדיאטור עובד בתור מייבש כביסה.
אוף, כתבתי ואז ראיתי שאיילה כבר אמרה את אותו דבר.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 28 פברואר 2007, 23:58

כמה עולה רדיטור משומש ?
ועליו שומרים כביסה רטובה לא ?
אז למה את מערבבת כביסה רטובה עם בגדים חצי נקיים ?

תרגומי פליי ליידי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 28 פברואר 2007, 15:14

ועכשיו זה נורא מפתה.
רדיאטור עושה אותה עבודה ובזול יותר :-)

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 28 פברואר 2007, 14:55

תבטיחי לעצמך פרס על כל דבר מסובך שתפתרי ותשמיני מאוד
רעיון מעולה. גם אוהבת לאכול וגם לא עולה במשקל, אוהבת להאשים את ההנקה, אלא מה. היום עשיתי איזו משימה. סילקתי איזה זבל שהיה בפתח הבית בחוץ, אני מתביישת להגיד כמה זמן, רק להגיד שלא ידעתי שהוא שם הרבה זמן ואז גיליתי אותו, חלקו הגדול מקולקל, עשיתי בו סדר היום, הוצאתי את המעט מתוכו שלא היה במצב של זבל ואת השאר זרקתי. מה כדאי לי לקנות לי מחר? חלווה? אולי סביח. נראה לי שאני אלך על איזה מאה גרם אגוזי מלך...

אפילו לא להליכון מקופל קטן רק בשביל שתוכלי להניח עליו בגדים ?
אז זהו, שעד היום מעולם לא עלה בדעתי לרכוש הליכון ומאז מה שכתבת פתאום הבנתי מה השימוש האמיתי שלו ועכשיו זה נורא מפתה.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 27 פברואר 2007, 15:54

עוד משהו אולי לא הכי חינוכי אבל לי הוא עוזר
אם אני מצליחה לעשות משימה הרבה לפני זמן היעד שלה אני זוכה בביגלה
אם אני מצליחה לעשות משימה קשה מאוד אני זוכה בפסק זמן
ולמשהו בלתי אפשרי מסובך קשה ומורכב אני זוכה בסלייס של פיצה
תבטיחי לעצמך פרס על כל דבר מסובך שתפתרי ותשמיני מאוד
אבל הפרס האמיתי יהיה כמובן הבית המסודר שלך

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 27 פברואר 2007, 15:52

אפילו לא להליכון מקופל קטן רק בשביל שתוכלי להניח עליו בגדים ?
סתם צוחקת
אני מקוה ששושי תשמח עם הביבידולים הכתומים ביום ההולדת שלי :-)

תרגומי פליי ליידי

על ידי רותם* » 27 פברואר 2007, 10:08

ראית פעם הליכון בלי בגדים מונחים עליו ?
:-D

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 27 פברואר 2007, 09:10

לקבוע תאריך יעד לכל דבר. עד ה5 לאפריל אני חייבת לעבור אצל שושי להחזיר לה את כל הביבידולים הכתומים
יכול לעזור לחלק ניכר מהדברים. תודה!

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 27 פברואר 2007, 09:08

ראית פעם הליכון בלי בגדים מונחים עליו ?
כן


או לשנות הרגלים או לקנות הליכון
יש לי כבר שפע כיסאות בבית ואין לי מקום להליכון בבית ובכלל אין מקום לשומדבר. גם בגלל הבלגן, אבל גם בגלל שקטן כאן, יש מקום למה שצריך אבל לא למותרות, אני הולכת ברגל מול נוף ואין טלויזיה בבית (וכשהיתה היא היתה ה הקולב לבגדים).

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 26 פברואר 2007, 22:19

בקשר לבגדים כנראה שלא תיהיה לך ברירה או לשנות הרגלים או לקנות הליכון
ראית פעם הליכון בלי בגדים מונחים עליו ?

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 26 פברואר 2007, 22:18

לקבוע תאריך יעד לכל דבר. עד ה5 לאפריל אני חייבת לעבור אצל שושי להחזיר לה את כל הביבידולים הכתומים
יכול לעזור לך ?
אצלי הבקבוקים הם בדרך למכולת. הבגדים בדרך לדיאטקנית . למצוא מסלולים שמתאימים לדברים שאת רוצה לעשות.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 26 פברואר 2007, 21:19

החוכמה היא לא לפנות מקום אלא זמן נגיד כל יום שלישי ב5 לוקחים בגדים למחסן של וי"צו . כל בוקר זוגי לוקחים בקבוקים למיחזור. וכו'
זה הפיתרון בשבילי , כי זה בדיוק ככה עובד. פעם בחודש אני מגיעה למקום X למסור דברים מסויימים (יש שוק החלפות איזורי) לדברים האחרים אני צריכה להמציא רוטינות. אחרת, הם סותמים לי את הכניסה לבית או את האוטו או לא יודעת. עכשיו נשארה הבעיה מה עם הבגדים (של הבת) שאני אמורה להחזיר לכל מיני אנשים. אולי המחסן זה בכל זאת מקום טוב, אין לי נטיה לשכוח את הדברים האלה, אלא יותר נטיה שהם יסתמו לי את הבית.
בקשר לקולב, זה באמת נכון, אבל איכשהו גם כשהיו לי קולבים כאלה לא השתמשתי בהם. אולי הגיע הזמן לשנות הרגלים.

תרגומי פליי ליידי

על ידי אילה_א* » 26 פברואר 2007, 12:18

לבגדים שנלבשו אבל לא מאימים לחזור שנית לארון יש אחלה פתרון
קונים שני מתלים ווים כאלה פשוטים ומתקינים אותם באיזור שבו מתלבשים אצלי יש שלושה אחד לקימונו שאני לובשת בבית. אחד לבגדים שלו ואחד לבגדים שלי . בלי כיסא ,כורסא או הכי גרוע הליכון . לדברים שצריך לקחת למקומות החוכמה היא לא לפנות מקום אלא זמן נגיד כל יום שלישי ב5 לוקחים בגדים למחסן של וי"צו . כל בוקר זוגי לוקחים בקבוקים למיחזור. וכו'

תרגומי פליי ליידי

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 פברואר 2007, 10:13

איפה מניחים אותו בינתיים?
נו, בדיוק בשביל זה קונים שידת החתלה לתינוק :-D בתוכה בגדים לתינוק, ומעליה בגדים לבושים של אמא...
את הבגדים הלבושים של הילד אני מניחה בסלסלת קש קטנה שעומדת על המשטח בחדר האמבטיה - שם גם לרוב אני מלבישה אותו, אז קל להושיט לשם יד ולשלוף פריטי לבוש.

תרגומי פליי ליידי

על ידי עדי_יותם* » 26 פברואר 2007, 09:06

איפה מניחים אותו בינתיים?
יש מתלים שמתלבשים על דלת החדר, אפילו בלי ברגים או שום דבר כזה - המצאה מעולה, לא תופסת מקום ולא עושה בלגן. אם את לא מוצאת כזה, יש מתלים סטנדרטיים עם ברגים.
שקיות למסירה - מסכימה עם יונת - ליד הדלת, ואם באוטו - אז במושב הנוסע, שיהיו מול העיניים שלך ולא תשכחי מהן.

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 26 פברואר 2007, 08:43

ונערמים ערימות עד שאי אפשר לדעת מה יש מתחת.
אם לא נלבש את זה מחר - אז לכביסה, כי זה מתעפש אחרי שלבשו את זה פעם אחת ועמד כמה ימים.
מכנסיים, שאני לא מכבסת אחרי פעם אחת - בארון הבגדים יש מתלים למה שנקי ואיזור אחר למכנסיים שנלבשים.
חשוב שבארון יהיו מלכתחילה רק מעט הבגדים שבאמת לובשים, ואז יש מקום.

תרגומי פליי ליידי

על ידי יונת_שרון* » 26 פברואר 2007, 08:38

בגדים -- אפשר לקנות באיקאה משהו שדומה למקבילים מיניאטוריים וטוב בדיוק למטרה הזאת.
שקיות בדרך -- חייבות להיות ליד הדלת, אחרת שוכחים לקחת אותן.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 26 פברואר 2007, 00:15

יש דברים שאני לא מצליחה לסדר כי אין לי מושג מה עושים איתם.
אני אתן דוגמה נפוצה בהרבה בתים.
נגיד לבשתי בגד מסויים היום, הוא לא ממש מלוכלך ואני לא רוצה לכבס עדיין. הוא לא לגמרי נקי אז לא אחזיר לארון ומצד שני נניח לצורך הדוגמה שמחר אני לא רוצה ללבוש אותו כי הוא קל וצפוי מזג אויר סוער יותר, או שהוא זרוק ומחר אני רוצה להיות יותר ייצוגית.
איפה מניחים אותו בינתיים? ברוב הבתים שאני מכירה יש כיסאות או כורסאות וכו' שסופגים את זה ונערמים ערימות עד שאי אפשר לדעת מה יש מתחת.
מה עושים עם זה?
עוד דוגמה: דברים שאני מוסרת (ותמיד יש לי שקיות בדרך לתרומה/חנויות יד שניה/חברות וכו') נתקעים באמצע הבית ואם לא בבית אז באוטו שהופך לסוג של מחסן. איפה שמים בינתיים? הרי באמצע זה לפחות מעיק עלי אז נמסר יותר מהר.
הבית קטן, מעט מדי מקומות איחסון.
הבעיה שלי לא איך ומתי לנקות ולסדר, אלא מה המקום הראוי מראש לחלק מהדברים.

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 25 פברואר 2007, 21:28

אח, נהדר! כל הכבוד, עדי. כך אוכל להשלים כמה טורים שפספסתי.

תרגומי פליי ליידי

על ידי עדי_יותם* » 25 פברואר 2007, 11:53

עדכנתי בכתובות של טורים נוספים שהתפרסמו (למעלה).

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 28 דצמבר 2006, 15:51

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוני_בלוני* » 07 נובמבר 2006, 11:09

ובשבוע הניקוי החודשי של החדר הזה, לסמן V בטוש
בשמת, אם שבוע נקיון לכל חדר, שבוע בחודש, יוצא שמנקים כל חדר 12 שבועות (פעמים) בשנה?
אז יוצא שבכל שבוע מתמקדים בחדר אחר (לא כל חודש)

אני לא עושה ככה אף פעם. כשאני מחליפה סדינים אני גם עוברת על אבק בחדר. או שלפעמים יום אחד סתם ככה אני רק מנקה אבק בבית. לא מתעסקת עם הכביסה. לא שוטפת שום חדר. רק אבק.
מן משימות כאלה שאני מחליטה אותם על דעת עצמי. כל יום משהו קטן.
(בהשראה מהפליי ליידי)

תרגומי פליי ליידי

על ידי בשמת_א* » 06 נובמבר 2006, 21:48

רק לנסח ולכתוב את הוראות השימוש - כבר מוציא המון אנרגיות
לנסח? למה, למי?
קחי חתיכת דף.
תעמדי בחדר שאת רוצה לעשות עליו רשימת ניקוי. תשימי טיימר על חמש דקות. תסתכלי מסביב ותכתבי בכל שורה משהו ש את רוצה לנקות בניקוי החודשי הקבוע. לדוגמא, אם את מוכנה שחלונות ותריסים יתנקו פעם בשנה, אל תכתבי אותם.
זה יכול להיראות ככה:
אבק מהארון
תמונות (הכוונה לנקות אבק מהמסגרות של התמונות שתלויות על הקירות)
לשאוב הספה
שטיח (הכוונה לשאוב ממנו אבק ולגלגל אותו הצידה)

וכן הלאה.
את מה שבסוגריים סתם תרגמתי. מספיק שתכתבי לעצמך מלה, וזה הקוד שלך למה שאת רוצה לעשות.
היא ממליצה לשים בניילונית, ובשבוע הניקוי החודשי של החדר הזה, לסמן V בטוש מחיק של לוחות על הניילונית ליד כל שורה.
כשגמרת, את מוחקת והניילונית נקייה ומוכנה לV בחודש הבא.

מצלצל הטימר? גמרת את המשימה.
מחר או בעוד שבוע תמשיכי אותה.
ככה חמש דקות, עד שיש לך בקלסר דף לכל חדר.

תרגומי פליי ליידי

על ידי עדי_יותם* » 06 נובמבר 2006, 10:43

תודה על התגובות לכולן. לא מבטיחה, אבל אשתדל לעדכן. בכל מקרה - בכל יום חמישי זה מופיע, וגם יש הפניה מהעמוד הראשי של ויינט.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוני_בלוני* » 06 נובמבר 2006, 10:02

לאותו חדר, אמורה להיות לך רשימת ניקוי מפורטת.
מה זאת אומרת? כל חדר צריך הוראות שימוש? הוראות ביצוע?
רק לנסח ולכתוב את הוראות השימוש - כבר מוציא המון אנרגיות.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רוני_בלוני* » 05 נובמבר 2006, 11:43

תודה עדי, איזה יופי! המשיכי לעדכן ולהוסיף לינקים

<לא מסתדרת עם האנגלית>

תרגומי פליי ליידי

על ידי ציפ_ציף* » 04 נובמבר 2006, 21:31

כל הכבוד על התרגומים והלינקים!
<אישית שונאת את האתר והעיתון,אבל שווה להגיע לשם בשביל לעוף...>
אשמח אם תעדכני אותנו בכל פעם שתוסיפי מדור.

תרגומי פליי ליידי

על ידי רונית_סלע* » 04 נובמבר 2006, 21:00

למרות שכבר קראתי את כל זה באנגלית, היה כיף לקרוא שוב. תמיד טוב לקבל תזכורת, ועוד בעברית!
אהבתי את תרגום המונחים וראשי התיבות.
(רק התגובות מצליחות לבאס אותי כל פעם מחדש :-( )

חזרה למעלה