תמונות בחדר שינה והזוגיות

שליחת תגובה

קירבה ללא הקרבה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: תמונות בחדר שינה והזוגיות

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוקטובר 2022, 14:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בת זוגתי מתעקשת לשים בחדר השינה תמונות של הוריה ושלה עם הבן התינוק של חברה טובה שלי, לי זה ממש מפריע במיוחד כשאנחנו מקיימים יחסי מין

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי לאורה* » 06 אוקטובר 2021, 19:36

בחדר שינה שלי יש גלויות מצוירות שקניתי בהודו, של רדהא וקרישנה רוקדים יחד, ושל שיווה, פרווטי וגאנש התינוק הקטן ביחד במיטה.
הן מאד יפות וצבעוניות, מי שאוהב\ת את הודו יכול\ה להתחבר. :)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי בשמת_א* » 25 אוגוסט 2015, 15:17

אם יש לך אינטואיציה שיש משהו שלילי בתמונה, לא צריך להתייעץ עם זרים שלא ראו אותה מעולם (-: התשובה כבר אצלך.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי ניקי_ניים* » 25 אוגוסט 2015, 11:10

במטותא.
אם אפשר..

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי ניקי_ניים* » 25 אוגוסט 2015, 11:10

במטותא.
אם אפשר..

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אוגוסט 2015, 21:32

שלום לכם,
התייעצות במטוטה מכם:
בתחילת הקשר (לפני כשנה וחצי) קניתי לבנזוגי תמונה שמישהו מהשירות הצבאי שלי צייר(נסעתי במיוחד כדי לקנות אותה ממנו)
תמונה בהחלט מגניבה ויפה(לפחות לדעתי)
אבל יש לי הרגשה שהיא קצת שלילית.
הצבעים שלה כחולים...
ציור מופשט שבתוכו מתחבא דבר, והדבר הוא במקרה זה-סוג של ציפור אולי נשר עם פנים שנראות אולי קצת כועסות...
תליתי אותה בחדר שלו, בבית של ההורים, שם חיינו במהלך השנה האחרונה..
ועכשיו עוברים דירה, תוהה ביני לבין עצמי אם לקחת אותה איתנו..

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי מצ'רה* » 24 נובמבר 2011, 08:38

אני שואלת את עצמי מה עדיף ...
מצביעה: עדיף שיהיה לך נוח.

_עדיף לא לישון כשהדלת מאחורי המיטה כלומר שהאדם הישן במיטה צריך לסובב את הראש אחורה
על מנת לראות מי נכנס - העניין הזה יכול לייצר תחושה של חוסר שליטה בחיים.
גם לישון מול הדלת זה בעייתי_
אז מה נשאר? (במיוחד שזה לא התנאי היחיד... יש גם את המיקום של המראה ועוד כל מיני...)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 נובמבר 2011, 22:28

_עדיף לא לישון כשהדלת מאחורי המיטה כלומר שהאדם הישן במיטה צריך לסובב את הראש אחורה
על מנת לראות מי נכנס - העניין הזה יכול לייצר תחושה של חוסר שליטה בחיים.
גם לישון מול הדלת זה בעייתי_
ובכן, החדר החדש שלי (שונה לגמרי מזה שמתואר במעלה הדף), הוא בעצם חצי חדר. יש שם מיטה בגודל מיטה וחצי, שממוקמת לאורך כי כך יותר נוח. אבל אני רואה שעדיף שהמיטה לא תמוקם עם צד אחד לאורך הקיר, וזה מה שקורה כעת.היא גם בין החלון לדלת (אם כי לא ישירות, אלא קצת הצידה).
אם אסובב אותה ב-90 מעלות כל הבעיות האלה ייפתרו. אבל אז יישאר מרווח ממש צר בין צד הרגליים של המיטה לבין הקיר - בקושי 20 ס"מ, ככה שכמעט אי אפשר יהיה לעבור לצד השני שלה. גם לא נוח וגם לא ממש מזמין להגיע לשם :-P

אני שואלת את עצמי מה עדיף ... :-/

<קרוטונית>

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 נובמבר 2011, 13:33

אני לא אדבר מיסטית או פאנג שוויאית, אבל אני מרגישה איך עצם העובדה שכמה פעמים ביום יוצא לי לראות אותנו ולהזכר שהוא אוהב ואני אוהבת, יש בה משהו מחזק ומקרב.
אכן יש דברים בגו.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי מ_דווחת* » 23 נובמבר 2011, 11:45

נדמה לי שיש דברים בגו.
שנים היו תלויות בחדר השינה שלנו שתי תמונות של שאגאל, בשתיהן בני זוג במצבי תעופה.
לא מזמן, וכשהדף הזה בלבי, התבוננתי בהן מקרוב וראיתי שאני בכלל לא אוהבת את הזוגיות המשתקפת
האשה נראתה לי מעולפת, שניהם נראו לי לא מתקשרים, לא אוהבים בכלל.
הורדתי את התמונות. במקומן קניתי שלוש מסגרות קטנות, צבעתי אותן ושמתי בהן שלוש תמונות מן החתונה שלנו, בשלושתן רואים כמה שמחים ונרגשים ומאוהבים אנחנו.
עכשיו זה בערך חודשיים.
אני לא אדבר מיסטית או פאנג שוויאית, אבל אני מרגישה איך עצם העובדה שכמה פעמים ביום יוצא לי לראות אותנו ולהזכר שהוא אוהב ואני אוהבת, יש בה משהו מחזק ומקרב.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי נטע_ש* » 03 מאי 2010, 04:20

זיכרי שתמונות הן השאיפות שלנו בחיים...
יש תמונה אחת בבית, בפינת מחשב שלי, זה ציור שציירה סבתא שלי 1978 ובו אגרטל עם פרח אחד גדול אדום-כתום, ופרח נוסף באותו צבע שעלי הכותרת שלו נשרו (כפרח אחד לא מפוזרים) על השולחן עליו עומד האגרטל. ציור יפיפיה, ונוגע לליבי גם כי הוא של סבתא שלי האהובה שעדיין בחיים
אז מה זה אומר לגבי שאיפות?

_מה שכן, זה אחלה להיות תקופהמסויימת בכלל בלי תמונות.
זה קצת כמו חינוך ביתי שילדים אומרים "משעמם לי" ואנחנו מצפות מהם שיעשו משהו עם עצמם :-)
זה בסדר להיות בריק.
זה מאפשר לדברים חדשים להכנס לחיים._
יפה, מסכימה |Y|

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי ענת_קדם* » 06 אפריל 2010, 19:49

ציורים מדהימים ענת
תודה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי משהו* » 05 אפריל 2010, 14:47

ציורים מדהימים ענת

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי ענת_קדם* » 05 אפריל 2010, 13:28

אני מציירת ציורים מתוקשרים ובזמנו יצרתי עבורי ובן זוגי ציור. לציור קראתי "זוג". שנינו לא ממש אהבנו אותו.
בהמשך התבוננתי בו וראיתי כי זאת אכן זוגיות משלימה הרמונית אך לא הזוגיות שלנו. היה בה גם משהו מסנוור וצעקני.
מייד התישבתי לצייר את הזוגיות שלנו. אז הקדשתי את הזמן הנכון למדיטציה וקבלת מידע (בציור הקודם הייתה סוג של שליפה או פנטזיה אישית שנכנסה שם) יצא ציור מקסים עם צניעות, כל אחד לעצמו בזוגיות אך עם השענות אחד על השני בעת הצורך. היחד שלנו שיוצר מציאות ותורם לסביבה. קראתי לציור"זוגיות".
זה היה מדוייק. ומיד נתלה בחדר השינה שלנו. מצרפת לינק: http://my.misgeret.co.il/anatkedem/Show ... 06059&pos=
אפשר לקנות או ליצור דברים שקשורים בזוגיות עבור חדר השינה. אך חשוב לזכור שזאת הזוגיות שלכם וחשוב שתהיה מדוייקת ותואמת אותה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 16 מרץ 2010, 08:46

אם בן זוגך חושב כך הייתי מורידה את זה מחד השינה ומחפשת לזה פינה אחרת
שהיא יותר "שלך" בבית...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טלי_מתכוננת_לביאת_המשיח* » 15 מרץ 2010, 23:09

יאווו....
דף יפה!!!

אני תליתי מעל המיטה שלי "לוח חזון" אישי" ברקע צהוב זוהר ועליו כל-מיני חלומות, ( שחלקם ב"ה התגשם מהר מהמצופה)
בן זוגי הביע את עמדתו שהלוח "מזעזע".
  1. תודה על ההארה ש:
זיכרי שתמונות הן השאיפות שלנו בחיים...
  1. היכן למקם את הלוח האישי? אני אוהבת אותו מאד, מתחזקת ממנו ומגשימה משאלות לב.
  1. עצות נוספות לגבי תמונות?.... (הקישורים לא נפתחים לי.)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 21 אפריל 2009, 18:19

ילדת טבע...
ציורים מופשטים מזמנים מצבים לא ברורים בחיים.
אם חשקה נפשכם בסדר או במטרות ממוקדות, ותרו על התמונות הלא ברורות.
זיכרי שתמונות הן השאיפות שלנו בחיים...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אמא_אינקובטור* » 21 אפריל 2009, 16:56

לי אישית זה לא מדבר ולא מרגיש רומנטי אבל זה אישי שלי כמובן... התמונות לחלוטין לא רומנטיות. באחת רואים הר מושלג עם עקבות הרגליים של הצלם האמיץ, בשניה אגם מוקף הרים, ובשלישית בקתת עץ. כולן צולמו בטיולים שטייל הבנזוג לבדו, או כולנו עם הילדים. נראה שלא לעניין בחדר שינה שגם כך יש בו רהיטים פשוטים שבפשוטים, מצעים לא תואמים וקירות בצבע בז'.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 21 אפריל 2009, 12:27

אם יש משהו שאני לא מתחברת אליו זה נושא ההכללה לגבי צבעים בחדר שינה.
אישית אני זקוקה לצבעים חמים בחיים שלי, באופן כללי.
בזמנו כשצבעו לי את הבית, אינטואיטיבית בחרתי צבע אדמדם לחדר שינה (למרות שהכרתי את הכלל של הפאנג שואי) ורק מאוחר יותר הבנתי מניסוי שראיתי במו עיני ואף עשיתי בעצמי (ניסוי בצבעי מים) שבעצם הצבעים המרגיעים הם הצבעים החמימים ולא הצבעים הקרים. לא הייתי ממליצה לאף אחד לצבוע באדום אש או כתום את החדר (אם כי לי יש מצעים כאלה והם עושים לי ממש טוב) אבל אני אישית עלולה ממש לקפוא מקור בחדר עם צבעים קרים. צבע חמים נותן לי תחושה של חמימות וביטחון שאין לי עם כחלחלים וירקרקים. חדר אחד בבית בצבע מעט יותר קר והשטיח שלו תכלת ופחת נעים לי בו, ממש ככה, בגלל הצבע.
היום האדמדם שבחרתי אז כבר קצת כהה לי מדי, עברו 3 שנים ורק לאחרונה הוא התחיל ממש קצת להימאס עלי (מזל שיש שוב שיפוצים בקרוב), נראה לי שאבחר באותו צבע רק בגוון מעט יותר בהיר.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי ילדת_טבע* » 21 אפריל 2009, 11:14

אני רק שאלה. בסלון שלנו תמונה אחת גדולה, ציור מופשט בצבעים חמים (אדום, צהוב, כתום) של משהו שאני קוראת לו בהשארת חוה בת אדם מוקד מקרין, זה מן כתם צבע בתוך כתם צבע בתוך כתם צבע שעליו יש השפרצות צבע לבנות. אפשר לפרש את זה כשמש או מקור חום או כביצית בשלב הטרום הפריה (כשהזרעונים חגים סביבה) או בעצם מה שהמתבונן חושב לנכון. התמונה חיובית, נותנת הרגשה חיובית אך אין לה משמעות מלבד זו בעיני המתבונן וכל אחד נתון לפרשנותו.
מה דינן של תמונות שכאלו?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אפריל 2009, 10:47

מה לגבי צילומי נוף (שחור-לבן, צילום עצמי) בחדר השינה?
מאוד תלוי איך את חווה את הזוגיות שלך ומה חסר לך.
נניח לדוגמא שהייתי מתלוננת על עליות ומורדות או תחושה שאת או בן זוגך רואים את החיים בשחור ולבן
והיית רוצה לשנות את זה
אז הייתי ממליצה להחליף את התמונה.
לי אישית זה לא מדבר ולא מרגיש רומנטי אבל זה אישי שלי כמובן...
(הקוסמת מארץ עוץ ממחשב אחר)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אלה_לי_לה* » 20 אפריל 2009, 22:16

תודה :-)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אמא_אינקובטור* » 20 אפריל 2009, 16:30

לנו יש תמונה של אריק ובנץ תלויה ממש מעל המיטה - הם אחת הדוגמאות הטובות בעיני לזוגיות יציבה וארוכת שנים.. :-D

מה לגבי צילומי נוף (שחור-לבן, צילום עצמי) בחדר השינה?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 20 אפריל 2009, 09:22

לא ממש משנה, אם התמונה ממוקמת במקום דומיננטי.
העיקר שהיא לא תבלע בין המון תמונות אחרות.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אלה_לי_לה* » 20 אפריל 2009, 04:06

מקפיצה

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אלה_לי_לה* » 18 אפריל 2009, 12:16

זכור לי דיון בנושא מיקום תמונות בחלל כדי לזמן לנו את מה שאנו רוצים.
באיזה כיוון בסלון אמורים למקם את תמונת החזון?
(סוף כל סוף מצאתי תמונת שבט אופטימית :-) )
תודה

אלה

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי כבשה_בחלון* » 06 ינואר 2009, 23:46

לנו יש תמונה של אריק ובנץ תלויה ממש מעל המיטה - הם אחת הדוגמאות הטובות בעיני לזוגיות יציבה וארוכת שנים..

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי יער_נורווגי* » 06 ינואר 2009, 10:24

לנו יש פיית צמר שקבלנו מהגן של הגדולים כשהקטנה נולדה, וציור של ג'ון לנון שלו ושל יוקו (שהם משולבים קצת זה בזה. מכירים?).האמת שמאד הייתי רוצה לצבוע את הקירות - דווקא הרבה יותר נשמע לי גוונים חמים, כתומים-ורודים מאשר כחולים או ירוקים. אבל בכל מקרה אני מתעצלת לעשות את זה אז אין בעיה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי נוסעת_סמויה* » 06 ינואר 2009, 07:13

איזה יופי של דף.
קרוטונית, תודה על ההפניה לדף של כריסטופר אלכסנדר. הדפוסים שלו מרתקים. לא ידעתי על פרוייקט התרגום הזה.

הנה התמונה שאני רוצה לתלות בחדר השינה. ראיתי אותה פעם אצל חבר, ואחר כך בתערוכה במטרופוליטן. עוד לא הצלחתי לשים יד על הפוסטר אבל אולי אקח על עצמי את זה כמשימה לקראת יום הנישואין הבא שלנו, ביוני.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 05 ינואר 2009, 09:04

תראי קרוטונית, כשאדם מזמין יועץ אליו הביתה הוא מזמין כי יש לו בעיה.
אם חייו רגועים ושקטים והכל סבבה, אז אין בעיה. נכון?
בגלל זה אני תמיד אומרת שאין טעם להתחיל לסדר את הבית אחרת לפני שמבררים בירור עמוק
לגבי הנושאים הדורשים טיפול. (זוגיות, שפע, התפתחות אישית, הרמוניה, שמחה, קריירה ועוד...).

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 05 ינואר 2009, 08:49

|יד1| ולכן קשה לי לנסח יותר מעודן.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 05 ינואר 2009, 08:48

_לבן הוא לא צבע "רגוע" כמו שהרבה אנשים חושבים. זה דווקא צבע שמכניס הרבה מתח
ולפעמים תחושת ריקנות (אם גם הרהיטים וגם הקירות בלבן)..._
נו, ומה אם אני מקשרת אותו לשקט ורוגע? האם האסוציאציות של הפנג שוואי "חזקות" משלי?
מה גם שמעולם לא היתהאצלי בעיה עם איכות השינה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 04 ינואר 2009, 22:00

לא ממש הבנתי את השאלה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי פאנג* » 04 ינואר 2009, 20:46

מאמר מעניין מסיינטיפיק walla

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אמא_אינקובטור* » 04 ינואר 2009, 19:28

_לא נראה לי שצריך לבקש אישור מבעל בית לצבוע קירות. הוא אפילו עשוי לשמוח!
אצלי בעלי הבית תמיד מבסוטים. אני צובעת,שוברת קירות,מגדילה חלונות ועוד..._ בקנדה הדברים מתנהלים קצת אחרת. בעיקרון אנחנו אמורים לבקש אישור אפילו לפני קדיחה בקירות ולהחזיר את הבית בדיוק באותו מצב שבו קיבלנו אותו. למזלנו מותר לתקוע מסמרים ולתלות תמונות בלי הגבלה. (בפועל קדחנו ספריה שלמה על הקיר ונסתום את החורים כשנצא מכאן).

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי שולמית* » 04 ינואר 2009, 17:53

אצלינו המיטה הזוגית הפכה למשפחתית על ידי הגדלתה למימדי החדר כלומר המיטה היא מקיר לקיר סהכ 250 וכך כולם ישנים בנועם בלי דחיפות..
מה שאומר שביטלנו את האפשרות שכל אחד מאיתנו יוכל להכנס למיטה דרך הצד משום שהמיטה בעצם חסומה על ידי שני קירות מימין ומשמאל וגם גב המיטה ...
אנחנו ישנים טוב הילדים נרדמים בחדרם שלהם ובמיטות שלהם ובמשך הלילה עוברים אלינו לעיתים אנחנו בכלל לא יודעים שהם עברו..אין אפשרות אחרת משום שהבית פצפון ביותר
השאלה מופנת לקוסמת

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי דגים* » 04 ינואר 2009, 16:03

לחדר אמבטיה?
לא.
לבריכה :-D (זאת שאין לי כמובן)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי שמש_בחורף* » 04 ינואר 2009, 13:58

אם לא לחדר שינה, לאיזה חדר כן מתאימה התמונה?
לחדר אמבטיה? (-:

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי מיה_גל* » 04 ינואר 2009, 13:43

הדגים מסודרים כשני זוגות + שלושה בודדים (משפחה?)
עד כמה שאני יודעת, חדר השינה אמור להיות מקדש לזוגיות, כלומר - לא מכניסים לשם תמונות של הילדים, של ההורים וכן הלאה, אלא רק תמונות שמסמלות זוגיות.
תוכלי לקרוא קצת על זה במאמר של גאיה

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי דגים* » 04 ינואר 2009, 13:39

טרה רוסה תודה על ההתיחסות. אני לא בטוחה לגבי מה אני מרגישה עם התמונה הזו...גם אם מישהי תגיד שזה מצויין לפי תורה כלשהי, ועדיין ארגיש שמשהו לא מתחבר לי, לא אתלה אותה. אבל זהו, שההרגשה שלי לגבי התמונה לא ברורה לי. כל זמן שזה לא ברור התמונה מחכה שאחליט אם לתלות או להחזיר אותה למי שנתן לי...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 04 ינואר 2009, 11:07

לדעתי אם משהו מרגיש לך לא נוח בתמונה, זה לא משנה מה אומרים על זה בפנג שווי.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי דגים* » 04 ינואר 2009, 08:57

שואלת שוב, אולי ישהו יודע:

קיבלתי במתנה תמונה של דגים. 7 דגים, בצבע חום-כתום, עם רקע כחול (ים כמובן) ביניהם. תמונה יפה, הדגים נראים קצת...עצובים? לא בטוחה. מאד מתלבטת אם לתלות אותה בחדר השינה, או אם לתלות אותה בכלל. אני לא מצליחה להסביר, אפילו לעצמי, את תחושת ההתלבטות במילים.

הדגים מסודרים כשני זוגות + שלושה בודדים (משפחה?)
אם לא לחדר שינה, לאיזה חדר כן מתאימה התמונה?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 04 ינואר 2009, 08:44

לא נראה לי שצריך לבקש אישור מבעל בית לצבוע קירות. הוא אפילו עשוי לשמוח!
אצלי בעלי הבית תמיד מבסוטים. אני צובעת,שוברת קירות,מגדילה חלונות ועוד...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 04 ינואר 2009, 06:59

לשמחתי לא...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אמא_אינקובטור* » 04 ינואר 2009, 03:46

יש לך ערימת שלג מחוץ לדלת וערימת פולי-פוקט בחדר הילדים? אז כן.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 03 ינואר 2009, 23:39

הופה. חדר שינה פונה לדרום, עם קירות לבנים וארון קיר מכוער להפליא מפורמייקה שהיתה רוצה להיות עץ.
את גרה בבית שלי ? 0-:

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אמא_אינקובטור* » 03 ינואר 2009, 23:35

אם הוא יהיה ממוקם בדרום למשל יהיה לו קצת קשה להיות כזה.

לבן הוא לא צבע "רגוע" כמו שהרבה אנשים חושבים. זה דווקא צבע שמכניס הרבה מתח

הופה. חדר שינה פונה לדרום, עם קירות לבנים וארון קיר מכוער להפליא מפורמייקה שהיתה רוצה להיות עץ. הבית שכור ואין לי חשק להתחיל להתעסק עם בעל הבית ולבקש את אישורו, מה גם שעוד כמה חודשים נצטרך להתפנות מפה. אבל באמת שנינו לא ישנים טוב בחדר הזה, ושמנו לב שבאחד המקומות במיטה (הדרומי, זה שקרוב לחלון) ישנים אפילו פחות טוב מבדרך כלל.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 03 ינואר 2009, 23:07

וגם מה שלאפיס ציירה, יפה!
תודה על הרעיונות. אצלי עדיין אין תמונות בכל הבית, חוץ מציור אחד..

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 03 ינואר 2009, 23:06

הציור הזה של מיכל שמעוני מקסים! ממש גרם לי אושר רק להביט בו!
נכון!

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 03 ינואר 2009, 22:44

הי קרוטונית
לבן הוא לא צבע "רגוע" כמו שהרבה אנשים חושבים. זה דווקא צבע שמכניס הרבה מתח
ולפעמים תחושת ריקנות (אם גם הרהיטים וגם הקירות בלבן)...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 03 ינואר 2009, 21:04

_חדר שינה אמור להיות מקום רגוע.
אם הוא יהיה ממוקם בדרום למשל יהיה לו קצת קשה להיות כזה. בכל מקרה עדיף לצבוע בצבעים קרירים..._
מעניין. רוב חדר השינה שלי הוא לבן/אוף ווייט (כולל ארון הקיר והווילונות), ומתוך כך צבעתי קיר אחד בבריק כהה ושמתי 2 מנורות בצבע דומה, כדי לתת מראה קצת יותר עשיר, מזמין ונעים. ואכן כך הרגשתי... (עד עתה :-P )

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 03 ינואר 2009, 21:01

לא מסכימה איתך בשמת (די נדיר נראה לי (-:).
יש דברים שאינם קשורים לספציפיות של הדיירים או מיקום החדר. חדר שינה אמור להיות מקום רגוע.
אם הוא יהיה ממוקם בדרום למשל יהיה לו קצת קשה להיות כזה. בכל מקרה עדיף לצבוע בצבעים קרירים...
סלון למשל אמור להיות מקום חם ומלא תנועה. לכן ספות בצבע כחול כהה למשל לא מתאימות באופן עקרוני.
לא משנה איפה הסלון ממוקם...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי בשמת_א* » 03 ינואר 2009, 20:56

ההמלצה על צבעים בחדר השינה בפנג שוואי חייבת בכל מקרה לקחת בחשבון את המאפיינים של בני הזוג (באיבחון הספציפי של הפנג שוואי) ואת המיקום של חדר השינה בבית הספציפי (כיוונים וכדומה). לכן לא רצוי להחיל המלצות כלליות סתם על חדר השינה שלכם... זה יכול להשפיע בצורות הפוכות P-:

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי מיה_גל* » 03 ינואר 2009, 19:51

זה קשור לכיוון של החדר ולכוכב שלו (לא מבינה בזה כמעט בכלל), אבל עכשיו ראיתי שגם הקוסמת מארץ עוץ כתבה ש{{}}_הצבעים שמתאימים הם צבעים ממשפחת הקרירים על מנת להשרות אווירה שלווה ורגועה שמתאימה לשינה.
מצעים כתומים או אדומים למשל יכולים לעורר וליצור אי שקט.
מה שכן, אפשר לתבל עם נגיעות של צבעים חמים..._

אז אולי זו בכל זאת המלצה כללית לחדרי שינה

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 03 ינואר 2009, 19:43

צבענו את הקירות שהיו צבועים בכתום-בורדו בכחלחלים
למה?
כלומר האם זו המלצה אישית לכם או כללית לחדרי שינה? (כי אצלי צבוע במין בריק כזה...)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי דו* » 03 ינואר 2009, 18:09

הציור של מיכל שמעוני באמת מקסים. לצערי מצאתי שהציורים שלה די יקרים. לא שהם לא שווים את זה, פשוט לא מתאים לתקציב שלי. מישהו מכיר דומים במחיר נוח יותר?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אומ_איליי* » 03 ינואר 2009, 15:27

_אמא אינקובטור (30.09.2008 16:17):
מול המיטה תלויה לנו תמונה שאני מאוד אוהבת: אשה צעירה ודקת גו (הבכורה שאלה פעם האם זו אני. פחחככככ), בג'ינס וזהו, רוכנת מעל שולחן שעליו פתוח ספר עבה (מילון?). מולה על השולחן חתול יפהפה. הם מתבוננים זה בזו בריכוז. האשה ממש לא בודדה בתמונה אלא נראית שלווה ומרוכזת.
**הלכתי שוב להתבונן. החתול מתבונן באשה אבל לדעתי היא בכלל לא מסתכלת עליו אלא חולמת על משהו אחר לגמרי. אולי בכל זאת התמונה קצת בודדה._
  • יו זו בדיוק התמונה שיש אצלי מעל המיטה! ומאחר ויש לי חתולה סיאמית התינוק שלי בטוח <וגם כאן פחח> שזו אמא... וכן העירו לי על זה בנושא של אשה לבד והייתי לבד...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי בשמת_א* » 03 ינואר 2009, 12:17

הציור הזה של מיכל שמעוני מקסים! ממש גרם לי אושר רק להביט בו!

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי מיה_גל* » 03 ינואר 2009, 11:26

אחרי שיעצת הפג-שואי המצויינת גאיה אריאל היתה אצלנו בבית, הורדנו את כל התמונות שהיו לנו בחדר השינה, צבענו את הקירות שהיו צבועים בכתום-בורדו בכחלחלים, כיסינו את המראה, שינינו את מיקום המיטה בתוך החדר, הוספנו וילונות תכולים ושטיחונים משני צידי המיטה וציירתי את file]ציפורי האהבה האלה 0 original[/po].jpg כסמל לזוגיות המופלאה שלנו. הן תלויות מול המיטה.

לציור הזה של מיכל שמעוני, אני ממתינה, הוא בדרך אלי. אני רואה בו התכרבלות זוגית קסומה ורכה.

יש לנו גם זוג רימונים אדומים שמחכים למדף קטן בפינה הדרום-מערבית של החדר.

המון שינויים, אוירה מצויינת, אם כי היה לנו קושי מסויים להסתגל אל החדר התכלכל, יו חנן אמר שהוא מרגיש שהוא ישן באקווריום.....

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי דגים* » 03 ינואר 2009, 10:58

קיבלתי במתנה תמונה של דגים. 7 דגים, בצבע חום-כתום, עם רקע כחול (ים כמובן) ביניהם. תמונה יפה, הדגים נראים קצת...עצובים? לא בטוחה. מאד מתלבטת אם לתלות אותה בחדר השינה, או אם לתלות אותה בכלל. אני לא מצליחה להסביר, אפילו לעצמי, את תחושת ההתלבטות במילים.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אמא_בבית* » 01 אוקטובר 2008, 22:42

תודה קוסמת! את יכולה להרחיב על: דלת תקינה, נפתחת בקלות עד הסוף בלי משהו שמונע = חובה.?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 01 אוקטובר 2008, 21:22

שלחתי בלי לבדוק...סליחה על כל הטעויות כתיב...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 01 אוקטובר 2008, 21:21

קראו לי אז באתי.
קצת מתיש לי לענות על כל השאלות ולהתייחס להכל לכן אני אתן ייעוץ כללי על חדר שינה.
אז ככה. חדר שינה אמור להיות מקום אינטימי. בגלל המיטה המשפחתית יש עם זה בעיה ולמשל אם
הייתי רואה לפני חמש שנים חדר עם מיטה משפחתית הייתי אומרת שהילדים תופסים את מקום האינטימיות.
היום כאמא שישנה כבר חמש שנים עם ילדים אני מודה שיש בזה אמת, במיוחד כשישן לידך תינוק רך ונעים
(בלי חיתול!!!).
אז אני אתייחס לחדר שינה רגיל. בלי מיטה משפחתית. קודם כל חשוב שלמיטה יהיו "צדדים" כלומר
שכל אחד מבני הזוג יוכל להכנס דרך הצד שלו.
כשמיטה צמודה לקיר, לפי מיטב ניסיוני, האדםשישן צמוד לקיר פחות בא לידי ביטוי בקשר.
הצבעים שמתאימים הם צבעים ממשפחת הקרירים על מנת להשרות אווירה שלווה ורגועה שמתאימה לשינה.
מצעים כתומים או אדומים למשל יכולים לעורר וליצור אי שקט.
מה שכן, אפשר לתבל עם נגיעות של צבעים חמים...
עדיף לא לישון כשהדלת מאחורי המיטה כלומר שהאדם הישן במיטה צריך לסובב את הראש אחורה
על מנת לראות מי נכנס - העניין הזה יכול לייצר תחושה של חוסר שליטה בחיים.
גם לישון מול הדלת זה בעייתי והכוונה ממש מול הדלת. אם אין ברירה, כדאי לשים בין המיטה לדלת
שטיח צמרירי ו/או מובייל על מנת לחסום את האנרגיה החזקה מידי שמתפרצת מהדלת.
גם חלון מאחורי המיטה זה לא אידיאלי אבל אם אין ברירה אני ממליצה לסגור את התריסים בלילה
ולסגור את הוילון.
מומלץ לישון בחדר נטול קרינה אלקטרו מגנטית כלומר בלי טלויזיה, מחשב וכו...
תמונותתתתתת - אז ככה תמונות אשר מייצגות אינטימיות, זוגיות הן התמונות שמומלצות ולא שום דבר אחר.
תמונות של אנשים בודדים - יזמנו כזאת אנרגיה.
תמונות של הילדים - יזמנו מרכוז הילדים ותחושה שהם באים במקום אינטימיות
תמונות ילדותיות - יקבעו אנשים כתינוקיים ולא מתבגרים
חשוב לבדוק טוב טוב מה מצוייר בתמונה כולל כל הפרטים הקטנים. זה לא יאמן כמה זה משפיע
וכמה אפשר ללמוד מזה על הזוגיות.
חדר השינה טוב שיהיה רחוק מהסלון ורחוק מדלת הכניסה על מנת שיהיה שקט ואינטימי.
דלת תקינה, נפתחת בקלות עד הסוף בלי משהו שמונע = חובה.
בכלל כדאי לפנות מסמכים, ערמות, אגירה....
חשוב שיהיו פריטים זוגיים, לא שבורים, תקינים...
זהו. אם שכחתי משהו אני אוסיף יותר מאוחר. אההה. הכי חשוב. (אם מישהו יודע להגדיל קצת אשמח אם יגדיל)

להוריד את האגו!!!

זה הכי חשוב בזוגיות.
@}

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אילה_א* » 01 אוקטובר 2008, 20:00

מה אומרים המומחים?
אני קוראת להן

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי עופרי* » 30 ספטמבר 2008, 21:07

לנו יש תמונות של הילדים שלנו (שתייםמכל אחד מהם)
אולי כדי להזכיר לנו שבשבילם אנחנו עוד יחד........:'(
ויש תמונה חמודה על השידה שלי שלנו מרגע של אתנחתה בבית קפה, לפני החתונה שלנו |L|
אני מרגישה צורך לצייר ציור לחדר השינה שלנו, אבל אני חוששת שהוא יצא כבד מידי (אני נוטה מאוד לצייר נשים בודדות בכל פעם שאני מציירת ).
אולי אצליח לצייר משהו אחר, עכשיו כשנעשיתי מודעת לכך בעקבות הדיון?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2008, 20:00

לנו יש תמונה אחת קטנה בחדר השינה, תמונה הודית של איזו חיה (אולי סוס) שמקרוב רואים שכולה מורכבת מדמויות קאמה סוטרא קטנות באורגיה המונית.
מה אומרים המומחים?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי לי_אורה* » 30 ספטמבר 2008, 18:59

ומה יש בדף אבא סבבא אמא קרציה , למי שמתעצל לקרוא?
מה שרלוונטי לנושא הנידון כאן: לקראת סוף הדף יש דיון בתמונות שיש בחדר השינה של פותחת הדף ושל משתתפות נוספות בדיון. ובדיון נאמר שלא כדאי לשים בחדר השינה (ואני מוסיפה: בבית בכלל) תמונות של נשים אומללות, בודדות, שמקרינות רגשות קשים ומצבים קשים.

ורוצה להוסיף: לפי הפנג שואי, בחדר השינה של זוג (או של מי שרוצה בזוגיות) כדאי לשים חפצים ותמונות המסמלים זוגיות טובה ומאושרת. ולכן מומלץ לשים זוגות פסלים (למשל, זוג ברווזי פקין) ולא פסל יחיד לבד. מומלץ לשים תמונות שמייצגות זוגיות טובה, ולא תמונות של אנשים לבד עם פרצופים עצובים וכו'. ואם כבר, רוצה להוסיף שלא כדאי לשים TV בחדר השינה ולא מחשב ולא שום דבר שקשור לעבודה (גם בשל הקרינה). וכדאי לעצב את החדר כך שייראה נעים ושליו ורגוע.

שנה טובה!

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי POOH_והתוספות* » 30 ספטמבר 2008, 17:40

אצלנו תלויה הכתובה שלנו שצויירה במיוחד בשבילנו כך שהיא גם ציור [של פו מחזיק כד דבש ועל הכד כתובה הכתובה] וגם הכתובה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי עודד_המחפש* » 30 ספטמבר 2008, 16:56

אחד הדברים שאנחנו אוהבים בחדר השינה שלנו, מעל המיטה, זה הדפס של השליה מהלידה האחרונה. נדמה לי שיש איזה דף באתר על זה, אבל אין לי כח לחפש. פשוט לוקחים את השליה ומניחים אותה על קרטון ביצוע בצורה שרוצים (וגם את חבל הטבור). הדם של השליה יוצר ציור, שבמקרה שלנו נראה ממש כמו פרח (חבל הטבור הוא הגבעול שעולה מלמטה למעלה, ולמעלה השליה עצמה).
מסגרנו את זה יפה, וזה תלוי מעל המיטה.
יש עוד כמה דברים, אבל רציתי לספר רק על זה.
ומה יש בדף אבא סבבא אמא קרציה , למי שמתעצל לקרוא?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי לוטם_מרווני* » 30 ספטמבר 2008, 16:35

היתה לי מעל המיטה תמונה של אשה עם 2 מלאכים מעליה, האשה היתה מאוד דומה לי. הקוסמת מעוץ (=יועצת הפנג שווי שלנו) הציעה לסלק אותה מחדר השינה, בשל בדידותה ובגלל הקונוטציה החופשית שלה של מלאכים ומוות. הוצאתי. במקום זה שמתי ציור שציירתי עם חתולה בחלון בית וכמה חתולים מסתכלים עליה מתחתית סולם. ציור שליוו כזה, במיוחד לחובבי חתולים. כמו כן תמונה ארוגה של שתי נשים יושבות וברקע כפר הררי כזה. אוהבת. החדר הואר באמצעות וילונות דקים ומתנופפים והפך לנעים ומזמין.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אמא_אינקובטור* » 30 ספטמבר 2008, 16:17

מול המיטה תלויה לנו תמונה שאני מאוד אוהבת: אשה צעירה ודקת גו (הבכורה שאלה פעם האם זו אני. פחחככככ), בג'ינס וזהו, רוכנת מעל שולחן שעליו פתוח ספר עבה (מילון?). מולה על השולחן חתול יפהפה. הם מתבוננים זה בזו בריכוז. האשה ממש לא בודדה בתמונה אלא נראית שלווה ומרוכזת.

**הלכתי שוב להתבונן. החתול מתבונן באשה אבל לדעתי היא בכלל לא מסתכלת עליו אלא חולמת על משהו אחר לגמרי. אולי בכל זאת התמונה קצת בודדה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי תלתל_בתוך_תלתל* » 30 ספטמבר 2008, 15:18

קלוז אפ חלומי שלנו כזוג צעיר בנשיקה רומנטית,
צולם על רחבת הריקודים במסיבת החתונה שלנו.
התמונה מונחת על השידה בצמידות למיטה הזוגית.
זהו החדר היחיד בבית ללא אזכורים "ילדותיים", (טוב, אחרי שהקטנה ישנה איתנו שנתיים)
אני גם משתדלת לא לאכסן בחדר הזה מצעים או בגדים של הצאצאית.
בשאיפה ליצור לנו חלל זוגי אינטימי משלנו.
@}

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 30 ספטמבר 2008, 10:51

אכן...תמונות קשות..

פסלונים של פיות זו גם בעיה? יש לי במקלחת "של הילדים" ובמטבח. (יש לי גם גמדים והשבוע מצאתי קוסם!)

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי תזמורת_הים* » 30 ספטמבר 2008, 07:40

פתאום נזכרתי שכשהכרתי את בן זוגי, שהיה בסוף תהליך הגירושין שלו, היתה תלויה בחדר השינה שלו ושל אשתו לשעבר תמונה מזעזעת של אגון שילה, של אשה שוכבת עם פרצוף כזה מסכן. אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשנכנסתי לגור פה היה לזרוק אותה :-)
היום אין לנו תמונות בכלל בחדר השינה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי תזמורת_הים* » 30 ספטמבר 2008, 07:38

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 30 ספטמבר 2008, 07:31

מה לגבי תמונות הריון?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי מיכל_שץ* » 29 ספטמבר 2008, 23:42

Y, איזה קטע. רק עכשיו גיליתי שאין דף על פנג שוואי בבאופן!
אצלנו אין תמונות כרגע בכלל כי עדיין לא גמרנו לסדר את הבית אחרי המעבר :-P
אבל תמיד היו תלויות איזה שתיים מהחתונה.
אמא שלי לפני שנה בערך הוציאה גם היא את כל התמונות ה"בודדות" והכניסה ציור שהיא ציירה ע"פ תמונה זוגית (שלהם כמובן)
יש שיפור!

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 ספטמבר 2008, 22:52

מנסה לקשר דפוס:דברים מחייך

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 29 ספטמבר 2008, 18:51

לנו יש תמונה של שנינו מהטיול בהודו, עם הקטנה אצלי בבטן.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי אם* » 29 ספטמבר 2008, 13:58

אנחנו גם באותה התלבטות, גם אצלינו עלה הרעיון של ציור אינטואיטיבי משותף תוך כדי מדיטציה ,לחשוב על הזוגיות שלנו ולהתחיל להוזיז את המכחול על הבד,אך הבעייה היא שהוא ייצג רק את מה שקורה אצלינו בלב ובזוגיות באותו יום ובאותו רגע והזוגיות הרי דינמית ומשתנה .
לגבי תמונות חתונה , אם הייתי שמה משהו זה היה משהו יחסית אבסטרקטי, צילום שלנו ברגע אאחד קטו אינטימי וספונטני בחתונה, צילום של "מבט שאומר הכל" ולא תמונות מבויימות של איפור-שמלה -טלפון ציבורי עתיק ושטויות קיציות כאלו ,כי זה נמאס בעיניים אחרי זמן מה.

בבית הקודם לא היו לנו תמונות בחדר שינה אך הקירות נצבעו בצבע חום קקאו ויצרו אוירה של מערה והקפדנו רק על סדינים ומצעים לבנים ותלינו בית סארי ממשי מאוד מאוד עשיר ואיכותי,הבעייה היא שעכשיו זה גם חדר של תינוק בן שנה וחצי שישן איתנו ולכבוד החג - והבעייה תגדל היום כי הסבתא קנתה לו לחג מצעי מיטה לילדים (ספיידרמן או פו הדוב או משהו בסגנון) וזה לא הכי רומנטי.

בקיצור- תודה על הדף אשמח לשמוע עוד רעיונות.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 29 ספטמבר 2008, 13:42

עכשו רק ראיתי שהגבת לדברים בדף שלך...
לגבי לצייר ציור לבד - צריך להיות מדוייק כי אז לתמונה יש יותר השפעה.
ומה שכתבת לגבי הציורים האקספרסיוניסטים. כן. יש בזה משהו שלא מעביר את המציאות כמו שהיא.
מצד שני גם על זה אפשר להתפלסף כי מהי בעצם המציאות? האם לא הכל בעיני המתבונן?
תראי, גם חלונות מלוכלכים לא נראים את המציאות כמו שהיא וגם יכולים להזיק לעיניים
כי החלונות הן העיניים שלנו.
הרבה פעמים אני ממליצה לנקות את החלונות כדי לראות את המציאות כמו שהיא תרתי משמע...

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי טרה_רוסה* » 29 ספטמבר 2008, 13:39

דף כיפי

במקרה שלא שמתם לב, בעקבות ההתפתחויות הדרמטיות בדף אבא סבבא אמא קרציה, נראה לי שכל נשות באופן כרגע עסוקות בבישול לחג ובהורדת התמונות מהקירות בבית :-D
אז כדי לא להצטרך להמשיך לבקר לכולן בדף הבית לקרוא מה הן כותבות, אני פותחת דף מיוחד לצורך העניין!

אז, הבנתי כבר מה לא לתלות בחדר השינה (ציורים של אשה בודדה, גבר הולך לבד ולבבות שבורים).
אז מה כן? כל מה שטוב (תמונות של אינטימיות וזוגיות) נשמע לי קיטש נוראי. יש לכן רעיונות? אולי צילומים מהחתונה?


אצלינו אין אף תמונה בחדר שינה (וכמעט בכלל בכל הבית. רק ציור נוף אחד שציירתי ותלוי בסלון).
פעם היה תלוי לנו בחדר שינה שלט הכוונה לחתונה שלנו, ושתי רקמות מקסימות שרקמה דודה של בןזוגי שנפטרה. אלה רקמות בסגנון חופשי של נוף ילדותו, נחל ועצים, בסגנון אימפרסיוניסטי (שונה מאוד מכל שאר הרקמות שיצרה אותה דודה אהובה). כשעברנו דירה לפני חמש שנים הורדנו את התמונות ולא תלינו מאז שוב.
יש לנו גם צילום מדהים וגדול שצילם חמי, של אישה ערומה שוחה מתחת למים, והכל מטושטש כזה והיא נראית כמו פיה. פעם זה היה תלוי לנו בבית, ועכשיו במשרד של בעלי.

חשבתי אולי לצייר ציור יחד עם בן זוגי, במיוחד לחדר שינה. רעיון טוב, לא?

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 29 ספטמבר 2008, 13:36

מה שכן, זה אחלה להיות תקופהמסויימת בכלל בלי תמונות.
זה קצת כמו חינוך ביתי שילדים אומרים "משעמם לי" ואנחנו מצפות מהם שיעשו משהו עם עצמם (-:
זה בסדר להיות בריק.
זה מאפשר לדברים חדשים להכנס לחיים.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 29 ספטמבר 2008, 13:33

תראי, קירות בית ריקים זה בד"כ מעיד על חוסר כוון בחיים.
תמונות של בני המשפחה זה יכול להביא למצב (שאולי קיים) שזה הדבר היחיד בחייך.
אני אישית ממליצה על תמונות שמעוררות תאבון במטבח, תמונות שמחות וצבעוניות בסלון,
ותמונה זוגית או סימבול זוגי בחדר שינה. (לא כל כך פשוט למצוא, מניסיון).

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי בשמת_א* » 29 ספטמבר 2008, 10:20

חשבת לצייר או ליצור תמונה בעצמך לחדר השינה שלך?
אני לא כל כך בכיוון בשנים האחרונות.
אבל זה רעיון יפה מאוד בעיני.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי עופרי* » 29 ספטמבר 2008, 07:56

בוקר טוב בשמת

חשבת לצייר או ליצור תמונה בעצמך לחדר השינה שלך?
אפשר לתלות אותה ולהמשיך לצייר עליה רבדים על רבדים. לחזק אותה שוב ושוב.

תוך כדי קריאה חשבתי שזה מה שאני הולכת לעשות אצלי.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי בשמת_א* » 29 ספטמבר 2008, 00:06

_אם את לא חושבת שהזוגיות שלך צריכה
חיזוק - אל תשני._
צריכה חיזוק. אני עובדת על זה, היא מתחזקת, אבל למה לעבוד קשה נגד תמונות מכשילות? אולי לא אצטרך "לעבוד על זה" כל כך אם אוציא אותן?

שאולי את חשה פתוחה יותר מבעלך, חושפת יותר?
לגמרי. זה תיאור מדוייק שלנו.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי בשמת_א* » 29 ספטמבר 2008, 00:02

אולי זה מעיד על חשיפה של צד אחד שלך?
פתאום עלה בדעתי:
יש משהו שמפריע לי. כאילו שבזוגיות, האיש רואה רק צד אחד שלי: הצד הפיזי. כאילו אין מספיק התייחסות לצדדים האחרים שלי בזוגיות. לא בדיוק, אבל עובדה שיש פה משהו בזה שמפריע לי. והנה, מה תלוי בחדר השינה? נשים, שרואים רק חלק מהן בתמונה, והחלק שרואים - עירום. אמנם יפהפה ומושך (ואמנם כך ההתייחסות לצד הפיזי שלי, ממש בהתאם לתמונות), אבל אין צדדים אחרים.

ככל שהתמונה ברורה ובהירה יותר , כך המציאות תהיה
אז תמונות אקספרסיוניסטיות, שבהן האובייקטים או דימיוניים, או לא ברורים, או לא דומים למציאות - מפריעות לקליטה ברורה ובהירה של המציאות? אני תוהה.

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 28 ספטמבר 2008, 23:58

תראי, הסינים אומרים "לא מחליפים כד שלא נשבר" כלומר, אם את לא חושבת שהזוגיות שלך צריכה
חיזוק - אל תשני.
לעומת זאת אם את חושבת שזה יכול לשפר - הייתי מוציאה את כל התמונות האלו מחדר השינה.
ודרך אגב - אין דבר כזה "במקרה" כמו שאת יודעת. אם התמונות האלו בחדר שינה זה אומר משהו.
זה כמו שאני אנעל נעליים חדשות ואלך איתן כברת דרך ואז בגלל שהן ילחצו על הרגל יווצרו לי יבלות.
אם אראה את הרגל לרפלקסולוגית, למרות שזה בגלל נעל חדשה, יהיו ליבלות ולמיקום שלהן משמעות.
בעניין החשיפה, התכוונתי שאולי את חשה פתוחה יותר מבעלך, חושפת יותר?
דרך אגב זה תהליך מעניין למצוא תמונה אינטימית לחדר השינה. עדיין לא מצאתי את המושלמת
(-:

תמונות בחדר שינה והזוגיות

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 28 ספטמבר 2008, 23:14

לגבי הציורים בחדר שינה, תצטרכי לתאר לי אותם.
בכל אופן, ככל שהתמונה ברורה ובהירה יותר , כך המציאות תהיה.
ואם התמונה בחדר שינה אז תשליכי את מה שכתבתי לגבי זוגיות.
לא נראה לי שסוג התמונות הזה מתאים לחדר שינה, אבל אולי אני טועה, ספרי לי מה יש בהן ונראה.

חזרה למעלה