איך חוזרים ללמוד עם תינוק

שליחת תגובה

כל גיל והשמחה שלו
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: איך חוזרים ללמוד עם תינוק

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 דצמבר 2007, 21:04

תתלי מודעה או תשאלי אישית חברות ללימודים (הן הרי לומדות באותן שעות כמוך, אם הן גרות קרוב, מה אכפת להן?).

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי גברת_פלפלת* » 21 דצמבר 2007, 19:57

היי ילדת קיץ.. כן, אפשר להגיד מזל טוב... היום הגוזל בן חודש..
אז זהו, שהדף הזה עושה לי לחשוב שנית האם לדחות... אולי אנסה לקחת איזה כמה קורסים... אני ממש מתלבטת! אני יודעת שאני ממש אתפדח אם הוא יתן איזה צרחה באמצע השיעור..
לשכור בתשלום סמלי חדר במרחק הליכה מהקמפוס לשעות הספורות הללו - למשל, מסטודנטית ששוכרת חדר בדירה בסביבה
אבל איך מוצאים אחת כזאתי (לשכור ממנה חדר..)

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי ילדת_קיץ* » 21 דצמבר 2007, 00:01

ענבל, קראתי עכשיו את הדף פעם ראשונה. אז עוד אפשר להגיד מזל טוב?! בן כמה המתוק?
בעצם, כבר החלטת להישאר השנה איתו ושנה הבאה להמשיך ולסיים?

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אוד_ליה* » 20 דצמבר 2007, 23:49

ממש לא, אם את יוצאת מייד. וגם, עם הזמן לומדים להכיר את הילד, למשל כל כמה זמן בערך הוא צריך לאכול וכו' ואז פועלים למניעה- ז"א תמיד לפני שיעור להניק, ואז לזכור מתי הוא אמור להיות רעב שוב. ומקס' להחזיק בקבוק מים או מוצץ ל"סתימת פיות" ראשונית עד שאת יוצאת מהכיתה...

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי גברת_פלפלת* » 20 דצמבר 2007, 22:54

היי, תודה לכולכן על העצות. הפלונית אלמונית מלפני שלוש הודעות זו אני...
חופש גדול- אני לומדת בסניף ת"א.
מה זה אצלינו? איפה את מלמדת?
יש את העניין הזה שהבייבי שלי קצת צרחן, ז"א הוא לא בוכה הרבה, אבל כשהוא רוצה להודיע שהוא צריך משהו הוא מודיע בצרחה בלי התראה מיידית. נראה לי שזה קצת בעייתי בכיתה...

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 דצמבר 2007, 21:33

אם אני לא טועה אמור להיות היום לפי חוק חדר שמיועד לנושא
באוניברסיטה העברית גם יש חדרי הנקה וטיפול בתינוקות, ואפילו שמרטפיה לשעות בודדות בימים לא סדירים עד גיל מסוים.

פתרונות אחרים שראיתי:
  • סבתא זפטה: סבתות/מטפלות שבאות עם התינוקות לקמפוס ומטיילות איתם בזמן השיעורים. תלוי כמובן במזג האוויר.
  • התמקמות בשטח: אם לא אפשרי ללמוד במקום אחר או לגור במקום אחר אז לשכור בתשלום סמלי חדר במרחק הליכה מהקמפוס לשעות הספורות הללו - למשל, מסטודנטית ששוכרת חדר בדירה בסביבה, ולומדת באותו הזמן (כך שהחדר פנוי). לשכן בחדר את התינוק/ת + אביה, סבתה, או מי שיכול, ולקפוץ להנקות בהפסקות (אפשר גם קצת לאחר לשיעורים)
  • יום שדה: להיכנס לשיעור עם התינוק/ת במנשא ועזרי הנקה, ללמוד להתארגן להנקה בכיתה או לדעת שאולי צריך לצאת לכמה דקות (כמו שסטודנטים אחרים יוצאים וחוזרים בלי בעיה לסיבות פחות חשובות)
  • לגיבורות במיוחד: ראיתי פעם בחורה גיבורה ששאבה במרץ במשאבה חשמלית בשירותי הנשים הלא סטריליים (אבל בלי לגעת בשום דבר) באוניברסיטת בר אילן. אפילו לא הרגישה צורך להתחבא בתא (בכל מקרה הטרטור החשמלי נשמע מוזר..), ופשוט חלצה ושאבה עם הרבה אסרטיביות ובלי להתנצל. (נכון, לא פתרון נוח לכל אחת)
הסתייגות מסוימת : בכל מקרה כל התכנון והפתרונות הטכניים לזמן היציאה מהבית הם קצת מגדלים באוויר, כי הרבה גורמים עשויים להשתנות אחרי הלידה ולהשפיע על כל סדר היום שלך כגון כושר הריכוז, קיבולת הלמידה (הרבה מיומנויות ללמוד ולחשוב עליהן), עייפות פיזית, כמות הזמן וכו'.

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי חופש_גדול* » 20 דצמבר 2007, 19:02

מזל טוב! זכרתי שאת לומדת נטורופתיה ולכן נכנסתי כדי להציע לך ללכת עם התינוק, במנשא. מאוד מפליא ש"ההנהלה מתנגדת". למה לשאול שאלות קיטבג? ומה זה עניינם בכלל? אם למרצה ספציפי יש בעיה, אז תדחי את הקורס המסוים הזה לשנה הבאה. אני פרשתי את השנה הרביעית על פני שנתיים בגלל לידה, כי גרנו מ-א-ו-ד רחוק מהמכללה (3 שעות לכל כיוון!). באתי עם התינוק במנשא, אם קיטר עמדתי / זזתי בסוף הכיתה ואם בכה יצאתי החוצה והשלמתי חומר. כשגדל מדי הבאתי בייביסיטר ויצאתי להניק בהפסקות ולפי הצורך. את מבחן הגמר התחלתי כשהוא עלי במנשא (!) ומאוחר יותר הוצאתי אותו אל בעלי. הסטודנטים האחרים פירגנו, המרצים נשפכו מהתהלבות והיה מצוין.
השנה חזרתי ללמד מספר שבועות אחרי לידה. הגעתי עם התינוק במנשא, פשוט העמדתי אותם בפני עובדה. הסטודנטים ממש שמחו, המנהל כמעט התעלף מהתרגשות, זה נראה לו כמו אטרקציה מטורפת והוא מנפנף בזה ומתגאה מאוד. כשהתחלתי להגיע עם בייביסיטר כי התינוק גדל היתה אכזבה קשה בכיתה... בהפסקות הם רודפים אחרי לכיתה הריקה בה אני מניקה כדי לראות אותו (בכל זאת, ליוו אותי מתחילת ההריון...).
מוזר לי מאוד מה שאת מספרת. באיזה סניף של רידמן את לומדת?

ועכשיו ראיתי:
_לא הבנתי מה קשורה ההנהלה לעיניין?
תגיעי עם הילד, ותבקשי מהמרצה הספציפי של אותו שיעור להיכנס עם הילד. נראה לך שיחזירו אותך הבייתה? עד כדי כך?
ואולי אפילו כדאי להמשיך ללמוד במקם אחר? ממש צריך להחרים מקומות כאלו!_

מסכימה! בואי ללמוד אצלינו... בסמסטר הבא תהיה לי סטודנטית שמגיעה עם תינוקת, אמנם בעגלה ולא יונקת, ועדיין זה נראה לי נפלא.

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי פלונית_אלמונית* » 20 דצמבר 2007, 17:34

אני מסכימה איתך.
אתמול אחרי שקראתי את מה שכתבת חשבתי אולי לנסות להתעקש, אבל אז נזכרתי שלפני יומיים הייתי בסטימצקי, והוא היה עלי במנשא, ופתאום החליט שהוא רעב. הדרך שלו להודיע על כך היא בצרחה.. (נפסקת אחרי שניה כשהוא מקבל את מבוקשו, אבל בכל זאת זה בא ללא התראה).
נראה לי שלא מתאים לקחת את הצרחן הקטן לשיעור ולהפריע ככה.

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אוד_ליה* » 20 דצמבר 2007, 08:38

לא הבנתי מה קשורה ההנהלה לעיניין?
תגיעי עם הילד, ותבקשי מהמרצה הספציפי של אותו שיעור להיכנס עם הילד. נראה לך שיחזירו אותך הבייתה? עד כדי כך?
ואולי אפילו כדאי להמשיך ללמוד במקם אחר? ממש צריך להחרים מקומות כאלו!

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי גברת_פלפלת* » 20 דצמבר 2007, 01:47

אני לומדת ברידמן. וזה בדיוק האבסורד, שזה אמור להיות מקום הוליסטי וכו'. הבעיה היא לא המרצים, אלא ההנהלה.
ואני לא חוזרת השנה בדיוק בגלל זה- אני לא אפגע בבן שלי בשביל הלימודים.
טוב הנה הוא מתחיל לבכות...

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אוד_ליה* » 20 דצמבר 2007, 01:03

אני לומדת בספיר
ומה ז"א אנטי- תינוקות? אם תגיעי בפועל עם תינוק- יסלקו אותך?
איזו חוצפה! את משלמת כסף בשביל לשבת שם!
ומי בדיוק אנטי? (ההנהלה או המרצים)
אני ניגשתי למרצים באופן אישי לפני השיעור ושאלתי, והדגשתי שאם יהיה פיפס אני יוצאת... עכשיו אני נזכרת שהייתה דווקא מרצה אישה שעיקמה פרצוף, ואמרה שזה לא יעבוד... אז הבטחתי לה שאצא אם אצטרך. ובסה"כ, באמת קרה פעם- פעמיים שיצאתי, אבל ברוב השיעורים ישבתי והיה בסדר...
בקשר לשנה הבאה- זה אחרת, אני העדפתי לשים אצל המטפלת (שאני סומכת עליה והיא כמו משפחה- מטפלת נשמע כ"כ קר...)- כי א. באמת אחרי גיל חצי שנה בערך הם מתחילים לעשות רעשים, מה שמסיח את דעתי וגם תשומת הלב של כולם מופנית אלי וזה לא נעים וגם לא מתחשב כלפי המרצה, ו-ב. לא כל כך "באופני" מצידי, אני יודעת, אבל היה לי קשה כל היום להיות עם הילד (מניקה וגם ישנה איתם)- לא ה"עבודה" כל כך כמו האינטנסיביות של 24 שעות, בעלי עובד שעות ארוכות מחוץ לבית. והאמת- כמה שעות בשבוע אוורור עשו לי טוב, וחשק וגעגוע לילדים... להתלבש יפה, לדבר עם צעירים בגילי, לשתות קפה הפוך כמו בן אדם... וכשהיה לי קשה להיפרד- הברזתי (נניח בממוצע 2 שיעורים מכל מקצוע)... כמובן שהשלמתי הכל ויש לי ממוצע גבוה מאוד.

כמה שאלות- למה את לא חוזרת השנה? והאם יש לך אפשרות (כמו אצלנו) לתכנן לעצמך מערכת קצת יותר גמישה (אפילו אם ייצא 4-5 סמסטרים)? איפה את לומדת?

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי גברת_פלפלת* » 20 דצמבר 2007, 00:16

היי אודליה...
תודה על המזל טוב..
אני לא יודעת איפה כולכן למדתן, אבל משום מה במכללה שלי הם נורא אנטי תינוקות ולא מוכנים להכניס תינוקות לשיעורים (האבסורד- בשנה שעברה הייתה סטודנטית שהכניסה את הכלבה שלה לשיעורים!! את זה דווקא קיבלו בסבבה). בכל אופן כרגע אני לא חוזרת, התיכנון הוא לחזור בשנה הבאה. אז הוא כבר יאכל מזון מוצק בנוסף להנקה, כך שמהבחינה הזאת לפחות לא אמורה להיות בעיה..
מעניין כמה זמן יקח לי לסיים את שלושת הסמסטרים שנותרו לי )-:

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אוד_ליה* » 20 דצמבר 2007, 00:11

ענבל, קראתי שילדת, אז קודם כל- מזל טוב!
אם את עוד מתלבטת, אז רציתי להגיד שמסכימה עם תרה...
גם אני ילדתי 2 ילדים תוך התואר הראשון, בראשון התחלתי סמסטר כשהוא היה בן מס' שבועות, והייתי איתו כל הסמסטר במנשא, זה התקבל יפה מאוד, ואפילו פעם אחת שבאתי בלעדיו (כי היה ממש סוער בחוץ)- הוא שאל איפה הוא והתעניין אם אני אשלים לו את החומר :-)
הנקתי בחלונות שתכננתי מראש, ורוב הזמן הוא ישן במנשא. (מה שכן, בתקופת הגזים היינו מצויידים ב"גליכול"... P-:) בהפסקות אם נגיד רציתי פיפי וכאלה היו המון מתנדבות להחזיק... ואם מפריע לך להניק בפומבי תמיד יש משרד שאפשר להתבודד (ולא רק בלימודים- למשל באולמות אירועים וכאלה...).
בגיל חצי שנה (קצת יותר) שמתי אצל מטפלת, פעמיים בשבוע, ושאבתי.
הקטן נולד באמצע סמסטר, ולא היה אוהב מנשא אבל היה ישן יופי בסל- קל. הגעתי איתו כבר בגיל שבועיים (או פחות). וגם ארגנתי חלונות כדי להניק ולהחליף בנחת. כולם היו בהלם כמה שהוא שקט (אבל הוא באמת תינוק יוצא דופן בנוחיותו), בכלל לא הרגשתי אותו.
מה שכן- עכשיו הוא דיי קשקשן, מגיל 4 חודשים הוא אצל מטפלת לכמה שעות, ארגנתי לי את המערכת כך שאני לומדת כל יום קורס אחד (שעתיים וחצי), אמנם יוצא לי הרבה כסף על נסיעות אבל אני מעדיפה ככה...

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי הצריף_של_תמרי* » 24 אוקטובר 2007, 17:12

אני חזרתי ללמוד (יום בשבוע) כשהקטן היה בן 3 חודשים. הינו נוסעים יחד 3 שעות ברכבת (כל כיון). חברה היתה שומרת עליו עם בקבוק שאוב ועם היא לא היתה פנויה הייתי מצרפת את הקטן כסטודנט מן המינין. המורים אישרו שאר הסטודנטים תמכו, תנסי ואני מקוה שתזכי לאישור ותמיכה.
בענין הבייביסיטר, משלמים לה לא? ולמה בול עץ? היא יכולה לטייל איתו עם המנשא וכשהוא מבקש ציצ פשוט לקרא לך!

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אמא_לתמרה* » 24 אוקטובר 2007, 14:22

ישבתי אתמול עם מרכזת המגמה שלי ואמרתי לה שאני חייבת לסיים .(תמרה בת חצי שנה ויונקת)
הצעתי לחלק את השנה לשתיים וכך אבא שלה יוכל לשמור עליה חלק מהזמן .להפתעתי היא שאלה אותי למה בעצם אני לא יכולה לבוא איתה ושמשהו ישמור בייביסיטר בחוץ (אחד הסטודנטים) וכשצריך ציצי אז הופ.בתמורה לזה שסטודנטים אחרים ישמרו עליה בזמן הלימודים אני התחייבתי לתרום את חלקי וכנראה שאסעד סטודנטית בודדה שמתחילה ללמוד אצלינו .(ארוחות שישי ,חגים וכו..)
ההמלצה שלי זה שתשוחחי עם האחראי/ת ותנסו למצוא פיתרון יצירתי - זה תמיד אפשרי עם קצת רצון טוב של שני הצדדים ..
בהצלחה

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוקטובר 2007, 13:18

אני ביקשתי מהמזכירות מקום שקט לשאוב, ומאוד עזרו לי עם זה

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי תרה* » 24 אוקטובר 2007, 13:11

לענבל שלום

אני למדתי שנתיים שלמים באוניברסיטה עם תינוקות. בתואר הראשון זה היה עם בני הבכור, שאיתו סיימתי את התואר,
בתואר השני זה היה עם בני השלישי, לאורך סמסטר וחצי (עד שהוא גדל והתחיל להפריע).

מנסיוני - תינוקות עד גיל חצי שנה - שמונה חודשים, ניתן בכיף להגיע איתם ללימודים, בעיקר תינוקות יונקים.
מרצים מכירים ומבינים את הצורך הזה, וחלקם אפילו מגיבים בחיבה וחן. חלקם נחסים (אבל זה בטח קשור לטבע שלהם ולא לתינוק).

טכנית - הייתי מביאה איתי מנשא, צעצועים, עגלה (לשים את כל הדברים), והרבה אוכל בשבילי (משום מה הלחץ מיום כזה מרעיב ביותר).

בשיעורים - מיד עם הציוץ הראשון הייתי מצמידה לשד. וזה עוזר פלאים. השתדלתי שבהפסקות הם יהיו ערים, כדי שישנו בשיעורים.

חברות התחלקו איתי ומדי פעם מישהי יצאה איתם החוצה.

תכל'ס - זה אפשרי, זה תענוג גדול להיות איתם כל הזמן והראש לא טרוד במה עובר עליהם.
יחד עם זאת - זה מעייף מאד מאד. אני הייתי גמורה אחרי יום לימודים. הלחץ והלוגיסטיקה הרבה יותר מעייפים מהם (אהה וגם הלילות בלי השינה תורמים).
וחסרון נוסף הוא שלא מאד מרוכזים, וקשה לסכם (התינוק עליך ואי אפשר לכתוב)

מגיל חצי שנה - שמונה חודשים (תלוי בילד - כמה הוא פעיל ואנרגטי) - הייתי מביאה מישהי איתי לאוניברסיטה והיא הייתה איתם בחוץ בזמן שאני למדתי.
וככה המשכתי הנקה מלאה, והייתי עדין בהשגחה צמודה (בכי אחד שהייתי שומעת בחוץ, והופ - הוא עם אמא).

אני מאמינה שכמעט ואין מסגרת שזה בלתי אפשרי להגיע עם עולל בן 3 חודשים. והכי חשוב - אל פחד!!
איכשהו הדברים תמיד מתאזנים

בהצלחה

@}

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אימא_טרייה_פלוס* » 24 אוקטובר 2007, 09:41

אני כבר מתחילה לחשוב שאולי עדיף לי לדחות את הלימודים בעוד שנה

בדיעבד- אם יכולתי הייתי דוחה את לימודי. אבל לא יכולתי, אז אני את שנתי האחרונה בלימודי הומיאופתיה ביליתי עם בתי היונקת. ביום הסטאז' השבועי היא הייתה עם מטפלת בבית וינקה חלב שאוב מבקבוק שהכינותי מראש, והייתי שואבת במהלך יום הסטאז'. בהמשך כשהתחילה עם מוצקים זה הוסף לתפריט.
ביום הלימודים השני בשבוע היא הייתה מגיעה איתי. ישנה במנשא או בעגלה. ינקה וכשגדלה זחלה על הרצפה בין הכסאות עם חברתה שהייתה קטנה ממנה בשלושה שבועות.
אני יודעת שזה לא תמיד מתאפשר להביא את הקטנים- אבלתבררי. אולי ייתנו לך- לפחות בשלושת החודשים הראשונים, כשהם ישנים ויונקים.....

שני דברים בנוגע לחלב שאוב: את חייבת להמשיך לשאוב כשאתן בנפרד כדי לא לפגוע בתפוקת החלב, וכדאי גם לשאוב במרווחי אכילה הגיוניים (כל 3 ש' אם מתאפשר).
והטיפ השני: להתחיל עם בקבוק פעם ביום. 10 או 20 cc יספיקו לתרגול, ויש להפריד בין האכלה מבקבוק להנקה.

מישהי פה המליצה על מטפלת קרובה ללימודים- אני בעד.
בהצלחה!!!!!!! :-)

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי ירח_לבן* » 24 אוקטובר 2007, 09:08

אני כבר מתחילה לחשוב שאולי עדיף לי לדחות את הלימודים בעוד שנה

לא חייבים להחליט מראש אבל זה לא בהכרח אפשרות שיש לפסול אותה על הסף.

אני תכננתי לחזור לעניינים (אמנם עבודה ולא לימודים) תוך 3 חודשים, ואחרי הלידה (לידה ראשונה כמובן), התברר לי שהדברים נראים אחרת לגמרי, ואחרי 3 חדשים הצלחתי בקושי רב להשאיר אותה עם אמא שלי לשעה וחצי בקרבת מקום וכוננות הנקה (לא לקחה בקבוק)... וחוץ מזה גם לא היה לי ראש לשום דבר אחר מלבד האמהות ושום רצון ללמוד או לעבוד.

אם היו אומרים לי את זה לפני הלידה הייתי מזדעזעת.

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי גברת_פלפלת* » 23 אוקטובר 2007, 21:27

איפה שאני לומדת- האופציה היחידה (שהיא מבחינתי ממש לא אופציה) זה לשאוב בשירותים זעירים ומריחים. אין מצב. וגם אין מצב שאשאב לעין כל בכיתה, אמאלה!
תמצאי מישהי שגרה ליד הלימודים שלך, תשלמי לה על לשמור על התינוק ולהביא לך אותו להנקה.
איך אני מוצאת אחת כזאת? ונראה לכן שזה לא בסדר לטלטל תינוק בן 3 חודשים ברכב שעה וחצי פעמיים בשבוע? אולי ככה אני חושפת אותו לפגיעה ברכב חס ושלום?
אני כבר מתחילה לחשוב שאולי עדיף לי לדחות את הלימודים בעוד שנה )-:

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי תבשיל_קדרה* » 23 אוקטובר 2007, 19:56

ואני גם לא רואה אפשרות לשאוב בלימודים
באוניברסיטת בן גוריון יש חדרי שאיבה לסטודנטיות.
בדקי איך את יוצרת כאלה גם במוסד הלימודים שלך.

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי פלונית_כרגע* » 23 אוקטובר 2007, 19:55

מניסיוני בילד הראשון במזכירות החוג שלי היו ממש נחמדים ואמרו שאין בעיה שהשאיר את החלב שאני שואבת אצלם במקרר.
אם אני לא טועה אמור להיות היום לפי חוק חדר שמיועד לנושא.
אני באופן אישי התיישבתי בכיתה לפני השיעור (עוד היה ריק) ושאבתי בכיף. וזכורה הפרופסורית הקשוחה שקמתי באלגנטיות לפני סוף השיעור והיא נזפה בי פשוט אמרתי לה שאני מטפטפת ומיד היא נרגעה ופירגנה. מניסיוני מפרגנים לשואבות והמניקות
לשיעור השלמה אחד הגעתי עם היורש והנקתי באלגנטיות אף אחד לא אמר דבר.אבל זה היה חד פעמי. באופן קבוע נראה לי שלא הייתי מצליחה ללמוד עם כול הפוצי- מוצי של כולם עליו ומזה שאני הייתי יותר מרוכזת בו- הוא היה יותר מעניין מהמרצים

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אומה_לי* » 23 אוקטובר 2007, 18:54

אולי לשאוב חלב, שיינתן כשאת לומדת,
ושאיבה גם במשך הלימודים כדי לא לדלל את תפוקתו היומיומית.
אבל נדמה לי, ואל תתפסי אותי על המילה,
שכדאי להתחיל לתת בקבוק שאוב בשלב שההנקה כבר השתרשה,
כדי לא ליצור בילבול פטמות.
יש הרבה מדריכות הנקה ומניקות מדופלמות שיוכלו לענות על הסוגיה.
ובכלל שתהיה לידה מעצימה.
ואני גם לא רואה אפשרות לשאוב בלימודים
לי יש משאבה ידנית, שברבע שעה עושה פלאים.
אני בטוחה שעם קצת יצירתיות תוכלי למצוא את הנוסחה הייחודית לך בנושא.

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי מחפשת_שינוי* » 23 אוקטובר 2007, 18:28

תמצאי מישהי שגרה ליד הלימודים שלך, תשלמי לה על לשמור על התינוק ולהביא לך אותו להנקה.

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי גברת_פלפלת* » 23 אוקטובר 2007, 17:48

אני צריכה ללדת בעוד כחודשיים, בפעם הראשונה... אולי בגלל זה אין לי מושג האם אצליח להתמודד עם חזרה ללימודים בלי להזניח את האפרוח החדש ובלי להפסיק את ההנקה כמובן. יש לכן רעיונות לתרום מנסיונכן איך עושים את זה? את הלימודים אני יכולה לצמצם לפעמיים בשבוע, של 5.5 ו- 7 שעות (כולל הנסיעה הדי ארוכה).
אין אפשרות שיביאו לי את התינוק להנקה, כי אני גרה די רחוק מהלימודים (חצי שעה בלי פקקים, שעה-שעה וחצי עם) ואני גם לא רואה אפשרות לשאוב בלימודים (מבחינת מקום, פרטיות, הגיינה וזמן).
למעשה, אני זקוקה לאיזה פתרון קסם... למישהי יש?

איך חוזרים ללמוד עם תינוק

על ידי אנונימי » 23 אוקטובר 2007, 17:48


חזרה למעלה