שמונה ימים בפארק הירדן 2005

שליחת תגובה

החסרונות הם היתרונות
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שמונה ימים בפארק הירדן 2005

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ורדי_תיק* » 13 אוקטובר 2005, 14:25

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ורדה_בן_ארי* » 13 אוקטובר 2005, 09:40

מישהו יודע אם יש דף תגובות מ"שמונה ימים בפארק הירדן"??

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי מיכל_שץ* » 13 ספטמבר 2005, 23:24

יש שירונים מוכנים.
יש מי שמתנדב ללוות ערב שירה בציבור.
אפשר לשלוח לי "מייל" [email protected]
או ל תבשיל קדרה - אימייל בדף הבית

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רני_כשר* » 13 ספטמבר 2005, 22:55

_נו, אז מי יודע באיזה יום תהיה סדנת העירום?
עדיין לא ידוע. יתכן שנעשה פעמיים או שלוש. בכל מקרה - בכל יום תוכלי למצוא כמה עירומים באיזה בריכה רחוקה. אפשר להתחיל שם.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 13 ספטמבר 2005, 22:51

האם יש עצים באזור האוהלים?
כן.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אחיטוהר_לנצח* » 13 ספטמבר 2005, 21:54

לכל מי שיוצא תעשו אחלה חיים !!! הינה רעיון לסדנא ניראה מאוד...טיבעי
תמונה
תישמרו על עצמכם שירית.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ר_ו_ב_י_נ_א* » 13 ספטמבר 2005, 21:16

אולי מישהו יספיק לענות לי לפני שהאתר יוצא לחופשה...
האם יש עצים באזור האוהלים? מרוב שמדברים פה על חום וחרקים אהובי פתאום מעלה חששות ואני רוצה להרגיע שיש איפה לתלות ערסל ורשת צל ליד האוהל :-/

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אנונימי » 13 ספטמבר 2005, 18:26

יש המון דשא, וגם אדמה. תלוי איפה תתמקמי.
דמייני פארק, כמו פארק הירקון או הפארק הלאומי ברמת גן, שכל אחד שרוצה, מגיע אליו לקמפינג. חוץ ממקלחות ושירותים ציבוריים, אין שם כלום ציבורי.
כשרים, שפרונים וצוות ההקמה, מקימים אזור עם רשתות צל ומחצלות עליהן אפשר להתארח במשך היום.
שנה שעברה, (כמעט?) כולם הקימו אוהלים וישנו על מזרונים בתוכם.
אם את לא רגישה ליתושים, אין סיבה למה לא לישון תחת כיפת השמים בעצם.
שנה שעברה מזג האורי היה יותר חם לדעתי, ואנחנו לא היינו צריכים להתכסות כמעט. לא יודעת אם השנה יהיה אותו דבר.
מבחינת אוכל, אם לא התארגנת עם אנשים, אז כדאי שתדאגי לעצמך לאוכל. כולל גזיה לבשל עליה דברים, כי רוב הגזיות תפוסות כשמארגנים אוכל לכולם. אלא אם כן תסתפקי באוכל לא מבושל.
(אם יש לך עוד שאלות, את יכולה גם להתקשר אלי.)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי לוטם_מרווני* » 13 ספטמבר 2005, 17:34

פיות=פעיות:-D

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי לוטם_מרווני* » 13 ספטמבר 2005, 17:33

אנחנו לא נגיע אבל רציתי להבטיח שאם וכאשר הבייבי יתווסף למשפחתנו- שרהלה תעביר את הבשורה לכל המעוניין. :-]
תבלו יפה, תהני במים ובברכות ובמדשאות ובלילה עם הנביחות המרגיעות של הכלבים והפיות של היונקים המחפשים בגישוש את שד אמם.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רני_כשר* » 13 ספטמבר 2005, 16:34

ננסה לארגן אספקה סדירה של קרח למקום, וגם אם לא - ניתן לקנות קרח בתחנות הדלק באזור (כרבע שעה נסיעה).
לגבי הציליה - יש עצים, ויש רשתות צל שתשמשנה לשהייה במשך היום (לא לאוהלים).
לכן, אם את לא מתכוונת לצאת מהפארק כל השהייה, ואין לך חברים שיעשו כן - אין צורך בצידנית.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי סיגל_ב* » 13 ספטמבר 2005, 14:12

אין שם שום אמצעי קירור של אוכל, נכון?
אם כך, אין ממש טעם להביא צידנית כי היא תתחמם כבר בסוף היום הראשון, נכון?

והאם יש צורך בצילייה?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 13 ספטמבר 2005, 13:48

להביא אוהל
בעיקר דשא או משטח אדמה. אנחנו מביאים מזרונים.
בלילה נעים.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי יונת_שרון* » 13 ספטמבר 2005, 11:37

לא אם ההורים שלהם לוקחים אותם על הידיים כשצריך... :-)
את רוב המסלול הילדים יוכלו ללכת בעצמם, אם הם מאוהבי הטיולים ולא מפחדים לדרוך במים. יש שניים או שלושה קטעים קצרים שצריך לקחת אותם על הידיים (מטרים ספורים).

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי יהודה* » 13 ספטמבר 2005, 10:27

אנחנו מתכננים לטייל ביום שני במג'רסה ומזמינים את מי שרוצה להצטרף

יש גיל מינימום לילדים ?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי מונו_נוקי* » 13 ספטמבר 2005, 08:43

מה עם לסדר ארגזים לפי מידות?
האם יש סיכוי להגיע למקום שיש בו אנשים עם ילדים ללא במבה???????

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי יונת_שרון* » 13 ספטמבר 2005, 01:24

אנחנו מתכננים לטייל ביום שני במג'רסה ומזמינים את מי שרוצה להצטרף. המסלול לא קשה ולא ארוך אבל כולל הליכה במים, אז מי שמעוניין -- להביא נעליים מתאימות. (וכמובן גם שאר מה שצריך לטיול -- כובעים, תרמילים, וכו'.)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ענת_גיגר* » 12 ספטמבר 2005, 21:56

עוד הצעה: אולי החלפת זרעים?
(תופסים פחות מקום באוטו משקי הבגדים הישנים)
מישהו בעניין?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי בשמת_א* » 12 ספטמבר 2005, 21:25

תבשיל, אני באופן אישי לא אהבתי את הבלאגן שהיה שם. בגדים התגלגלו באדמה, התפזרו בכל השטח. לי זה נתן תחושה של הזנחה שלא מתאימה למחנה.
בדיוק, וגם לי זה הציק, ולכן הצעתי מקודם.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי מיכל_שץ* » 12 ספטמבר 2005, 16:38

שירה בציבור
ארגנו שירון ודאגנו לגרון...
מסתמן ערב שירה בציבור ביום שלישי.
מי שיכול להתנדב לנגן (ואפילו להוביל) אנא פנו אלי או ל תבשיל קדרה לפרטים נוספים..
תודה!

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 12 ספטמבר 2005, 14:34

קיבלתי.
ארוע שיוקדש רק לענינים כאלו
בסוכות, לכבוד הסתיו?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ירון_זהבי* » 12 ספטמבר 2005, 11:42

תוכנית סודית

חסמבה חסמבה חסמבה

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי חדוה_כשר* » 12 ספטמבר 2005, 11:06

בשנה שעברה, המחצלת עם הדברים (לא רק בגדים!) היתה פרושה כל השבוע

תבשיל, אני באופן אישי לא אהבתי את הבלאגן שהיה שם. בגדים התגלגלו באדמה, התפזרו בכל השטח. לי זה נתן תחושה של הזנחה שלא מתאימה למחנה.
בכל מקרה יש לנו תוכנית סודית לעשות איזה ארוע שיוקדש רק לענינים כאלו. אז אולי אפשר לחכות.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 12 ספטמבר 2005, 08:02

רצוי שמי שמביא בגדים יישב לידם
בשנה שעברה, המחצלת עם הדברים (לא רק בגדים!) היתה פרושה כל השבוע.
כן, טרה, סביר שזה יהיה אפשרי (עם הסתייגות: מקום באוטו).

מה עם לא-בגדים? מישהו יכול לדאוג לפינוי?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי טרה_רוסה* » 11 ספטמבר 2005, 20:18

אני יכולה לקחת חלק מהבגדים. אני רק לא יכולה להבטיח שאהיה בפארק ביום האחרון. קדרה, אולי אתם תפנו למחסן אצלנו?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי בשמת_א* » 11 ספטמבר 2005, 16:09

מתאים או סתם יעשה בלגן?
טכנית: רצוי שמי שמביא בגדים יישב לידם, ואפשר לקבוע את העניין בהודעה מראש. לא בערב כשחשוך, אפשר בבוקר, באיזור המרכזי. מוגבל לשעה ספציפית. אולי בשני בקרים שונים (לא כולם מגיעים בבת אחת, ולא כולם נשארים עד הסוף).
מעבר להודעה על לוח המודעות, אפשר כבר פה להחליט שכל מי שרוצה להביא או לקחת בגדים יבוא לרחבה המרכזית ביום שלישי בין 9-10 בבוקר, נגיד.
ומי שיש לו אוטו מספיק גדול כדי לקחת אחר כך את כל הבגדים שיישארו לתרום לצדקה - שיגיד כבר עכשיו.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 ספטמבר 2005, 15:48

בשנה שעברה זה היה על מחצלת, והיה מי שפינה שאריות.
מישהו יכול לסכם עם מקבל-שאריות?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ה_עוגיה* » 11 ספטמבר 2005, 12:43

ואפשר מסיבת החלפות ענקית בפארק
עדיף. קהל גדול יותר.
השאלה היא איך עושים את זה טכנית, כך שלא יהיו המוני בגדים מתגוללים בעפר וישמר הסדר (חלוקה לפי מידות וכד'. אחרת יהיה בלתי אפשרי למצוא משהו)
וחשוב מזה: מי דואג למה שישאר?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תמר_ס* » 11 ספטמבר 2005, 12:36

מה מה אתו? אתם באים?
ברור. אחרת למה אנחנו שואלים?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי מיכל_שץ* » 11 ספטמבר 2005, 12:25

_ונרשמת לטאי-צ'י!
<אופטימית, אופטימית>_

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 ספטמבר 2005, 12:18

מה עם ה "מחנה הקמה"?
מה מה אתו? אתם באים?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 ספטמבר 2005, 12:17

(ואם לא - מי יגיד לי מה אני עושה איתם?)
אפשר מסיבת החלפות ביער, ואפשר מסיבת החלפות ענקית בפארק. רק תחליטו.

פינת השוויץ:
הארון של הקטנה כבר מסודר לחורף, חבילות עצומות של בגדים באותה מידה מוכנות בשביל אחיינצ'יק, ונעשתה עבודת הכנה נאה לקראת סידור הארון של הגדולים.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ה_עוגיה* » 11 ספטמבר 2005, 10:05

מה עם בגדים למסירה, ממוינים ומסודרים לפי מידות, של ילדים ומבוגרים?
מתאים או סתם יעשה בלגן?
(ואם לא - מי יגיד לי מה אני עושה איתם?)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי עומר_ס* » 10 ספטמבר 2005, 22:14

מה עם ה "מחנה הקמה"?
אני מוכן לתרום מכוחי, מירצי וכלי עבודתי ביום שישי (+ שתי ידיים עובדות של מתן (3.5 שנים)), אם צריך, והקמתי יותר מאסו"ם ואוהל 12 אחד בימי חולדי.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי יערת_דבש* » 10 ספטמבר 2005, 22:02

מוכנה להקריא לפעמים למי שירצה לשמוע

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אביב_חדש* » 10 ספטמבר 2005, 21:40

אנחנו מתכוונים להביא את הטבון שלנו כדי לעשות פיתות.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ענת_גיגר* » 10 ספטמבר 2005, 21:04

אני בעד ספרייה, ומוכנה להקריא לפעמים למי שירצה לשמוע.
ונרשמת לטאי-צ'י!

<אופטימית, אופטימית>

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אילנה_אילן* » 10 ספטמבר 2005, 20:10

טוב, אז אנחנו מלאי קנאה וגעגועים אבל ניהיה איתכם בפארק הפעם בלבנו הרחב וחלומותינו הרבים...
מאחלים לכם כיף גדול...
באהבה - ממשפחת אילן אשר רחוקה איזה 8,000 ק"מ מכם...

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי עגור_לבן* » 09 ספטמבר 2005, 18:48

אסנת - גם אני בדיוק התכוונתי לנדב את אסף, לשיעורי טאי-צ'י מודרכים, וראיתי שהקדמת אותי :-)
אולי ככה אני סוף סוף אוכל להשתתף בשיעורים שלו.

<מקווה שהוא לא יהרוג אותי>

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אביב_חדש* » 09 ספטמבר 2005, 12:57

אני מזמינה אותך תמר למדוד את הקובבה שלי למרות שאני חוששת שיהיה קצת גדול עלייך.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תמר_ס* » 09 ספטמבר 2005, 10:26

למי שיש קובבה שאינו בשימוש ומוכן להלוות לנו לכמה ימים-נשמח. חייבת לנסותותו סופסופ.
ואם לא, נמצא איזה באופני שייתן לנו למדוד בפארק :-)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אביב_חדש* » 09 ספטמבר 2005, 00:40

כל אחד יאסוף את ספריו לפני שיעזוב את המחנה.
הזדמנות להחלפת ספרים? אפשר גם ספרי ילדים. מביאים את הספרים שרוצים להחליף ובסוף שמונת הימים כל אחד לוקח מה שבא לו תמורת כמה שהביא.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אישה_אחת* » 08 ספטמבר 2005, 16:13

זו הזדמנות טובה לפנות לכל מתרגלי הטאי-צ'י ודומיו, אומנויות לחימה,

טוב, אני מנדבת את אח שלי. הוא מדריך של כל אלה. בן זוגה של עגור לבן

<קל לנדב אחרים. P-: אני מקווה שהם לא יהרגו אותי>

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי נהר* » 08 ספטמבר 2005, 15:39

חשבתי לארגן סיפרית ילדים ומשחקיה על המחצלות המרכזיות.
כל אחד מוזמן להביא מהבית ספר או כמה לרשום את שמו על הכריכה הפנימית ולנדב לסיפריה שתהיה בתוך ארגזים על המחצלות ה מרכזיות.
על הארגזים יהיה מכתב המבקש להנות מהספרים, לשמור עליהם ולהחזירם לארגז בתום הקריאה.
כל אחד יאסוף את ספריו לפני שיעזוב את המחנה.

לגבי המשחקיה, כל אחד מוזמן להביא משחקים שהוא לא מעוניין בהם עוד, גם הם יהיו מרוכזים בארגזים אבל אני לא בטוחה כמה יהיו ראויים לשימוש בתום המחנה.

{@ {@ {@

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רני_כשר* » 07 ספטמבר 2005, 21:51

תהיה הנחייה למתענינים ?
זו הזדמנות טובה לפנות לכל מתרגלי הטאי-צ'י ודומיו, אומנויות לחימה, יוגה פקיסטנית או התעמלות כורדית, שנשמח לפעילות מודרכת בשעות הנעימות (בבוקר ובערב), אז... הכינו עצמכם.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי פלוני* » 07 ספטמבר 2005, 09:18

לחובבי היוגה, נוכל לתרגל בצוותא בבקרים

תיהיה הנחיה למתענינים ?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ה_עוגיה* » 06 ספטמבר 2005, 23:53

יש לי רשימת "להביא". נשארה לי משנה שעברה.
עכשיו אני מוסיפה את כל החוטים והמזרונים שחגית ממליצה להביא.

<תודה חגית>

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי חגית_נובק* » 06 ספטמבר 2005, 23:33

לחובבי היוגה, נוכל לתרגל בצוותא בבקרים (או לעת ערב, או בכל זמן אחר). הביאו עמכם את מזרוניכם.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי עודד_המחפש* » 06 ספטמבר 2005, 15:12

לא עדיף שקט?
גם לי עדיף שקט.
מצד שני - מסיבת ריקודים באופן טבעי יכולה להיות כיף, עם הילדים. אז אולי אפשר לעשות את זה רחוק מהאוהלים. למשל:

מסיבת ריקודים במים

נשמע לי מגניב

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי חיים* » 06 ספטמבר 2005, 08:58

ה"סווינגר סינגרס". מישהו יודע איך?

כאן

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רני_כשר* » 06 ספטמבר 2005, 08:04

אם תהיה הגברה, אני אדאג לדי.ג'יי. למסיבת ראגיי
לכל היותר אפשר מוסיקת גוספל, או להזמין את ה"סווינגר סינגרס". מישהו יודע איך?
<אפשר מוגברת קצת>

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי סיגל_ב* » 05 ספטמבר 2005, 20:09

אוי כיף!

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 05 ספטמבר 2005, 07:43

לדעתי אפשר מוגברת קצת.
דווקא יכולה להיות חוויה טובה, לעומת מוגברת-בטירוף.
מסיבת ריקודים באופן טבעי.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי בשמת_א* » 05 ספטמבר 2005, 00:37

מוזיקה מוגברת
אוי לא. למה? לא עדיף שקט?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי טרה_רוסה* » 05 ספטמבר 2005, 00:29

אפשר לארגן מוזיקה מוגברת?)
אם תהיה הגברה, אני אדאג לדי.ג'יי. למסיבת ראגיי :-)
(אם יהיו מעוניינים, כמובן)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ענת_שן_לוי* » 05 ספטמבר 2005, 00:13

כאשר הן מקבלות זרם מים ישר בפרצוף, הן חושבות שיורד גשם ואז הן בורחות הביתה. ( שרה ק מתוך פוביות דף שיתוף ותמיכה - מומלץ לחוששי הצרעות)
יתכן שיירי מאקדחי מים הוא פתרון חלקי נגד צרעות. אם זה לא יעבוד, לפחות יהיו ריענון ושעשוע.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי דנה_יחזקאלי* » 04 ספטמבר 2005, 23:06

אני מחפשת טרמפ מפארק הירדן לתל אביב בבוקר יום שלישי 20.9 ובחזרה באותו יום בצהרים.
יש מישהו שנוסע?
אשמח לתשובות בדף הבית.

וגם, אעביר בשמחה שיעורים קבוצתיים בשיטת פלדנקרייז.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ענת_גיגר* » 04 ספטמבר 2005, 22:53

_אפשר שוב שירב"צ?
בשנה שעברה זה היה די חלש.

אז אפשר לשפר השנה_

קצת בעיה לשיר בציבור בלי ליווי ובלי מישהו שמוביל ושלא ממש רואים טוב את המלים... לא מנסה להוציא רוח מהמפרשים ואפילו אצרף קולי בגאון, אבל אפשר להפיק לקחים משנה שעברה ולפתור בעיות שעלולות לצוץ שוב.

וחגית, אני בעניין |Y|

אני אשמח לעוד פעילויות פיסיות. טאי צ'י, למשל. או אולי ריקוד חופשי? (אפשר לארגן מוזיקה מוגברת?)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי חיים* » 04 ספטמבר 2005, 21:46

_אפשר שוב שירב"צ?
בשנה שעברה זה היה די חלש._

אז אפשר לשפר השנה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אמא_של_יונת* » 04 ספטמבר 2005, 21:36

אפשר שוב שירב"צ?
בשנה שעברה זה היה די חלש.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי בשמת_א* » 04 ספטמבר 2005, 21:34

בהבאת חומרי יצירה שונים,
לשם האיזון כמה דברי כפירה (-; :
איפה שמים אחר כך את כל ה"יצירות" האלה שהילדים חוזרים איתן!!!! אני נחנקת מרוב "יצירות"...

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אביב_חדש* » 04 ספטמבר 2005, 21:33

אפשר שוב שירב"צ?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי חגית_נובק* » 04 ספטמבר 2005, 18:45

חברים, מה לגבי סדנאות יצירה למיניהן, מפגשים כאלה ואחרים, שירים, סיפורים וכל מיני כאלה...?
לא שיש לי בעיה לרבוץ שמונה ימים בצל או במים, לאכול, לישון, ולפגוש חברים, זה באמת יכול להיות מעולה ומספיק, אבל אם יש מישהו שרוצה להציע משהו נוסף, שכרוך למשל בהבאת חומרי יצירה שונים, אז זה הזמן!!

בשביל סיפתח אני יכולה לספר שלא מזמן חברה שלי לימדה אותי איך מכינים לוכדי חלומות. בנסיון השלישי יצא לי אחד ממש מוצלח שניתן במתנה לחברה טובה אחרת לקראת לידתה. מי שרוצה ללמוד ממני את האומנות הפשוטה והמהנה הזאת, אני אשמח לחלוק עימו את נסיוני המאוד לא עשיר.
החומרים הדרושים, למי שרוצה להתנסות הם:
נצרים (של במבוק או של תמרים או כל ענפים דקים שהם שניתן לכופף וליצור מהם מסגרת עגולה)
חבל
חוטי רקמה או חוטים דקים אחרים ומחטים
חרוזים שונים, צדפים, וכמובן נוצות (אותן ניתן אולי לחפש ולמצוא בפארק)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי מיכל_שץ* » 04 ספטמבר 2005, 10:31

אני מבינה שיש רק סופש אחד?מה-22-24?
|Y|

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רונית_ס* » 04 ספטמבר 2005, 09:43

הסתכלתי בטעות על הלוח שנה של אוגוסט...

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רונית_ס* » 04 ספטמבר 2005, 09:42

תיקון בתאריכים ששאלתי עליהם-אני מבינה שיש רק סופש אחד?מה-22-24?

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 04 ספטמבר 2005, 09:31

ה 18/9 הוא יום ראשון.
8 הימים הם מיום ראשון עד יום ראשון.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רונית_ס* » 04 ספטמבר 2005, 09:22

כל הזמן אני קוראת על בעיית הצרעות בפארק-זה כזה נורא?
אנחנו רוצים להצטרף לסופ"ש -איזה כדאי להגיע-לראשון או לאחרון-(18-20 או 25-27)?
איזה פעילויות יש משותפות או שכל אחד מגיע לבד ונשאר לבד-הכוונה היא אם יש משהוא מאורגן להכיר אנשים שם-אנחנו קצת ביישנים...

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 ספטמבר 2005, 01:02

לקלוע סל תרתי משמע.
(יערת)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי עודד_המחפש* » 02 ספטמבר 2005, 23:20

יש מגרש כדורסל בפארק?
אפשר לעשות סל באופן טבעי. לקלוע סל מחבלים שנטוו מצמחייה מקומית, לתלות על עץ, ולזרוק לתוכו איזה מלון או אבטיח.
<מקווה שאתה טוב בריבאונדים>

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי יערת_דבש* » 01 ספטמבר 2005, 06:39

תודה, תבשיל.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 31 אוגוסט 2005, 21:08

_אני מציעה את עזרתי.
בלי קשר, אני רוצה לעזור עם זוג הידיים הריקות שלי.._
|Y| יופי, יופי!

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי רועי_כשר* » 31 אוגוסט 2005, 20:08

_יש מגרש כדורסל בפארק?
קשה לי לותר שבוע שלם על כדורסל_
לא אין

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי יערת_דבש* » 31 אוגוסט 2005, 11:02

יש כרגע תכנון עקרוני של "מחנה הקמה"
איזה רעיון יפה!

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי יערת_דבש* » 31 אוגוסט 2005, 10:46

אם יש מי שמתלבטת לבוא בגלל העדר הבנזוג שיעזור, אני מציעה את עזרתי.
בלי קשר, אני רוצה לעזור עם זוג הידיים הריקות שלי.. גם בשנה שעברה הצעתי עזרה ואנשים התביישו לבקש.
(חוץ ממך, skippy) בעיקר להחזיק תינוקות.

אז אם יש מישהי שמפחדת לבוא, זה ממש מצווה, הא?
אגב, אני לא מדברת על עזרה בתשלום או בשעות קבועות.
סתם, ככה, בספונטני.

|*|

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אילנה_לשם* » 31 אוגוסט 2005, 07:24

קוראת כאן ועושה לי חשק לבוא
היינו השבוע בקמפינג 3 ימים היה נפלא ובהחלט בא לי עוד
ועוד בחברת באופנים - שווה
אבל כמו מיכל צמות - לבוא עם 4 לבד נשמע לי קצת מופרע
אבל אולי אבוא ואז המעגל היחיד שאוכל להנחות הוא מעגל לילדים, מעגל חלומות לילדים......
נראה....או שאשכנע את בן זוגי :-)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 אוגוסט 2005, 13:27

יש מגרש כדורסל בפארק?
קשה לי לותר שבוע שלם על כדורסל

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי לילך_מ* » 29 אוגוסט 2005, 10:20

ואני רוצה להגיע ביום ד עד יום שבת אבל בן זוגי יוכל להגיע בתקווה רק ביום שישי (מישהו יכול להציע טרמפ מהמרכז?)
אז אני מחפשת בן/בת נוער שנמצאים בפארק הירדן ומוכנים לסייע לי עם יהלי (בן השנתיים) בלהיות איתו ול"תפעל" מקלחות אוהל וכו" כדיי שאוכל גם להיות עם גוני (3 חודשים) וגם להנות- (בתשלום כמובן).

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי עודד_המחפש* » 25 אוגוסט 2005, 02:48

רק לשם הבהרה (כדי שאדע לזהות):
זקֵן או זקָן ?

<מה יש רק לגבר, מתחיל בזין ונגמר בנון?>

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי הזקן_והים* » 24 אוגוסט 2005, 01:21

אני מחפש סדנא למנוחה. בלי דיבורים או הנחיות. משהו כזה מתחת לעץ, על יד הנחל.

אם אפשר לסדר בסביבה קולות של ילדים, או של מלאכים.

אם אפשר גם כמה רגעים של שקט.

שיחות של שניים, מפגשים לא מתוכננים.

אם תראו זקן, הולך עם מעט ים,
תדעו שהוא מעוניין בשיחות הקטנות.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי מיכל_צמות* » 23 אוגוסט 2005, 18:55

לימור - אחלה רעיון הסדנאות.
אם נגיע (יש ספק כי אני לבד עם ארבעת הזאטוטים, ולא בטוחה שיש לי "אומץ" להתמודדות כזו) קחי אותי בחשבון - אשמח להעביר סדנא או שתיים. (בחיים שמעבר לילדים אני מנחה סדנאות ואוהבת את זה).

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי צוויליך* » 23 אוגוסט 2005, 14:05

בחיים החיקויים שלי אפילו גרועים יותר !!
(עם הדר"אמ ים הסליחה)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי שרון_ג* » 23 אוגוסט 2005, 09:43

תלוי מאין הגעת לארץ האזיאתית הזאת
על סבתא אחת שלי אני יכולה לומר "עוד בפולניה היא היתה סקפטית"
ועל השניה "עוד ברוסיה..."

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי ב_דרך* » 23 אוגוסט 2005, 08:27

[קטן ובשקט:] עוד בדְלוֹן אנֵלְיקַה הן היו סקפטים.
צוויליך, הגזמת. זאת סתם השמצה גסה. אף דובר ספרדית לא מבטא כך.

אפילן לי, דרון-אמריקאית סקפטית שכמותי, לקח הרבה סמן להבין מה שאתה אומר.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי תבשיל_קדרה* » 23 אוגוסט 2005, 07:45

אפשר להביא כלבים?
בתנאי שאת משגיחה עליהם (כלומר - מקרוב, כל הזמן), והם לא מפתיעים ילדים בליקוק ידידותי או בשעטה פראית.
(כלומר - זה בתנאי שאת ידידותיתמקסימהאוהבתנפלאה)

(ואם יש למישהו תגובה - בבקשה העבירו את דברי לדף הכלבים והמשיכו משם.)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי הדס_מצוי* » 23 אוגוסט 2005, 06:30

אפשר להביא כלבים?
(כמובן ידידותייםמקסימיםאוהביםנפלאים)

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אמא_של_יונת* » 23 אוגוסט 2005, 01:29

צוויליך, הגזמת. זאת סתם השמצה גסה. אף דובר ספרדית לא מבטא כך.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי צוויליך* » 22 אוגוסט 2005, 23:27

[קטן ובשקט:] עוד בדְלוֹן אנֵלְיקַה הן היו סקפטים.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי אמא_של_יונת* » 22 אוגוסט 2005, 17:08

שרון,
תלוי מאין הגעת לארץ האזיאתית הזאת.
לכן זה יכול להיות אֶאוּרופה, או אֶבְרופה (אם באת למשל מרוסיה), או אוֹיְרופה (אם את ממוצא יקי), וכן הלאה וכן הלאה.

שמונה ימים בפארק הירדן 2005

על ידי מיצי_החתולה* » 22 אוגוסט 2005, 15:09

D-:
<מיצי לא תהיה בפארק הירדן אבל זה עדיין מצחיק>

חזרה למעלה