שילוב מנשא גב ומטען נוסף

שליחת תגובה

כבוד אפשר רק לתת
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: שילוב מנשא גב ומטען נוסף

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מאי 2008, 10:37

זה תלוי למה את מצפה, אם את רוצה לצאת עם הרבה חיתולים ובגדים אז את צריכה תיק גדול ואז זה באמת לא מתאים

אבל אם את רק הולכת ליציאה של שעה שעתיים לגן משחקים / לסידורים / טיול ואת רוצה משהו איתך כשהתינוק על המינשא אז זה פתרון מדליק

חשבתי שהדף מחפש פיתרון למקום לשים דברים כשהולכים עם המנשא...לי זה ממש נח. ממש ממש

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי אמא_בגובה_דשא* » 11 מאי 2008, 22:52

כן, רק שהוא קטן וממש לא מתאים למי שמשתמש בחיתולים ר"פ (אין מקום ליותר מאחד-שניים, בטח שלא לכביסה מלוכלכת).

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מאי 2008, 19:35

החברה של כיסכסא הוציאו מוצר חדש שנקרא - היפסטר , זה פאוץ למותניים עם כיסים בשני הצדדים - יש בו מקום לחתיולים בקבוק מוצץ וחבילת מגבונים קטנה ועוד כל מיני תאים קטנים.

קיבלתי מתנה לא מזמן וזה פיתרון אידאלי בשביל המנשא ואפילו סתם ליצאות לא ארוכות סידורים וכד'

זה לא משהו שאפשר לשים בו דברים ליום שלם, אבל לטיולים או יציאה לגינת משחקים וסידורים זה ממש אבל ממש אחלה...
הם נמצאים בפרדס חנה הטלפון שלהם זה 04-6276661

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 מאי 2008, 19:17

שתי אפשרויות שנאי מכירה:
1 - מנשא צד + תיק גב.
2 - מנשא גב + תיק צד.
לאחרונה אני מחזיקה את שני המנשאים, ומוצאתתצמי עם תיק צד ומנשא צד. זה לא נוח :-/

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי הילה_ב* » 10 מאי 2008, 23:45

מוכרחה לשתף!
אני חשבתי שאי אפשר לקחת ילדים מקדימה וטעיתי שבוע שעבר הצטידתי במנשא טליה ומאז כשיש רצון לנשיאה מקדימה אני לוקחת בו (עד אז פשוט הטיולים היו או בצרחות במנשא מאחור או בצרחות בעגלול או הגרוע מכל עלידיים שלי)אפילו את אליה (14 קילו)לקחתי איזה מ-ע-ו-ל-ה!

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי מונו_נוקי* » 10 מאי 2008, 20:03

מכירה היטב את הדילמה הזו והפיתרון שלי היה לחשוב פעמיים:לחשוב לגבי טיול מאתגר האם אני אהנה ממנו עם כל המשא והבלאגן ? האם הכרחי שכל הילדים יהיו על הגב? האם אפשר לעשות (חלק) מהמשא בעגלה? האם אפשר לעשות חלק מהקניות\סידורים בטלפון\אינטרנט?
עד היום לא ממש הצלחתי להעמיס ילד(ללא עזרה) על הגב , ולפעמים שאני לבד הכי נוח היה לי מקדימה דווקא, קרוב לאלמנטים המרגיעים... במקרים כאלו אפשר לשים ת'תיק על הגב, ועדיין בעיה להיחלץ מכל התיקים.
בן הזוג שלי הביא למינימום את כמות הדברים שהוא לוקח איתו, בניגוד אלי שמצטיידת לכל צרה שלא תבוא זה גם גרם לי לחשוב:אולי אני סוחבת יותר מדי? תמיד אפשר לקנות עוד בקבוק מיים או עוד משהו לאכול , או להיות עוד חצי שעה עם בגד שהתלכלך.התחלתי ללכת עם בקבוקים קטנים יותר ולנסות לקחת את מה שדרוש .
קניתי עגלת מטרייה שמתקפלת בקלות ותמיד יהיה את האדם שישמח לעזור במקרה ואני מסתבכת עם כל הילדים והציוד. יש לי חברה שמסתובבת עם תיק מותן סטייל שנות השמונים, ולא האמנתי כמה דברים היא הצליחה לדחוס שם.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי תזמורת_הים* » 10 מאי 2008, 18:52

לא זכור לי שארגו מתאים יותר לרזים.
רצועת המותן מתהדקת יותר, שכחת? :-)
למרות שהיאמואים החדשים מתהדקים יותר אז לא בטוחה שההבדל עדיין משמעותי.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ה_עוגיה* » 08 מאי 2008, 22:53

לא זכור לי שארגו מתאים יותר לרזים...
לבעלי מידות חריגות אני ממליצה על מנשא מסורתי (אני אישית מעדיפה את הסיני). במו עיני ראיתי ילדה בת 9 נושאת את אחיה בן השנה ב"מקדם". בא עליה בול.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 08 מאי 2008, 22:42

האמת שלא ניסיתי ארגו אבל הבנתי שעשוי יותר להתאים לי פיזית, כי היאמו לא לגמרי יושב עלי טוב בגלל שאני רזה והבנתי שארגו יותר בנוי לרזות ונמוכות מאשר היאמו.
אבל את בטח לא באמת מוכרת וגם לא בארץ וכרגיל נראה לי דבילי לקנות מנשא לילדה בת 3, אם כי מה שמדהים זה שחשבתי ככה גם בגיל שנה וחצי...

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 08 מאי 2008, 17:58

אני מצליבה פשוט כי אחרת אני בחיים לא אצליח להגיע לרצועת החיבור (שמזמן כבר העפתי) כי אני לא גמישה בכלל. אז פיתחתי לי טכניקות בטוחות להכנסה מאחור ולפנים בלי שום גמישות ובמאמץ מינימלי :-)
(וזו עוד בעיה שיש לי עם הארגו. לא מתאים לגושים לא גמישים כמוני. הצלבת רצועות לא באה בחשבון, ושינוי מתמיד של אורך הרצועות כרוך בייסורים פיזיים ותסכולים נפשיים... בניגוד ליאמו שממש בנוי לזה. אלא מה? הארגו יושב טוב יותר על הגוף.. יש לי חדש, מישהי מעוניינת? :-P)
סתם מחשבה, נשיאה קדמית נהיית יותר קשה ככל שהילד יותר כבד, אבל הרבה יותר קל לסחוב בה תיק גב. אז אם יש משקל בתיק אולי נשיאה קדמית עדיפה בכל זאת? כלומר, אם ממילא סוחבים משקל גם לפנים וגם מאחור, אז אולי עדיף לשים את הילד לפנים ולהיות יותר בנוחות מבחינת רצועות וכד'?
תיק צד ונשיאה קדמית זה ממממש לא נוח. |N|

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 08 מאי 2008, 17:32

אני לא מצליבה רצועות. שלא לדבר על זה שעם ילדה בת 3 אינמצב לקחת אותה מקדימה, גם אם היא מבקשת לפעמים.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 08 מאי 2008, 16:43

גם אני מצליבה רצועות, יכול להיות שזה בגלל זה?

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 08 מאי 2008, 16:42

תיק מקדימה וילד מאחורה תלוי מצד אחד בתיק ומצד שני ברגישות חושית.

אני למשל, ממש מתחרפנת מזה שהרצועות של התיק חונקות את הרצועות של היאמו ומאלצות אותן להיות יותר קרובות זו לזו במקום רחבות ופתוחות ומחלקות את המשקל כמו שצריך. זה חונק לי את הכתפיים, ומשהו בתוכי מתחיל לבעוט.
אם אני מתעקשת להרחיב את רצועות המנשא, התיק יכול להחליק מהכתפיים, ואז עולה לי הדם לראש, נהיה לי יותר כבד ואני כורעת בייאוש ובעצבים טוטאליים. (רגישות חושית העולם הוא יותר מדי?)

ירדתי מזה באופן אישי. מישהי מזדהה?

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ילדת_טבע* » 08 מאי 2008, 10:14

. סחבתי את היאמו עם הבת על הגב ואת התרמיל מקדימה. האמת? זה היה לי נוח כי זה איזן אותי
זה גם יותר נוח מאשר לשאת את התינוק מקדימה כי אין לך ראש מתחת לסנטר (בגילאים מסויימים, אצלי די מהר הם מגיעים לגובה הפה...) ומישהו שצריך כל הזמן להתחשב ולהזהר עליו כשרוכנים קדימה.
מבחינתי זה גם יותר נוח כי שליפת העולל מהגב יותר מהירה לי, מקדימה אני מצליבה רצועות, וככה יותר קל לי להוציא אותו לפשפוש ולהחזיר אותו ואם אני צריכה פרונט פנוי אני מיד שומטת את התיק ולא תקועה עם תינוק שאלוהים יודע איפה לשים אותו (כידוע אני מתנהלת עם שניים והרבה יותר קל להנעיל נעליים כשהתינוק על הגב ועוד כל מיני דברים).

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי אמא_בגובה_דשא* » 08 מאי 2008, 08:29

ניסיתי לחשוב מה עושות נשים בתרבויות אחרות,
והמסקנה שהגעתי אליה היא שאת שאר המשא שלהן הן סוחבות על הראש...

עכשיו נשארת רק השאלה איך מתאימים פתרון דומה לנשים מערביות שמעולם לא למדו לאזן כד מים על הראש.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 07 מאי 2008, 21:32

_בעלי עם הגדול ביאמו,
אני עם הקטן בטליה,
אבל איפה, איפה בדיוק נשים את השתיה? האוכל? חיתולים וכו'?_
לא מסכימה לפיתרון הבעל, רק מפני שאין לי אחד. כלומר , זה בסדר שהוא יסחוב אבל זה לא הפיתרון במובן של: איפה הוא יסחוב, גם לו צריך להיות נוח.

בחול המועד פסח שוב, כמו בשנה שעברה, יצאנו לנו לטיול עם קבוצה של אנשים חביבים. בשנה שעברה הלכתי יום אחד עם היאמו 12 ק"מ, ולמזלי הרב היתה מישהי בקבוצה שלא היה לה תיק בכלל (המים שלה היו אצל החבר שלה) אז היא סחבה לי את התיק. השנה לא היה מישהו בלי ציוד והרוב היו עם ילדים, אם לא במנשא אז כאלה שצריכים עזרה. סחבתי את היאמו עם הבת על הגב ואת התרמיל מקדימה. האמת? זה היה לי נוח כי זה איזן אותי.
באיזשהו שלב מישהו עם תיק ענק על הגב לקח לי והרגשתי פחות מאוזנת, והוא גם אמר שזה מוסיף לשיווי משקל. בכל מקרה היה כל כך חם שקיצרנו מסלולים ושתינו את המים מהר והרבה ככה שלא היה לי כבד.
אגב האוכל של הקבוצה לצהריים גם התחלק בין התיקים ככה יצא שבתחילת המסלול היו לי גם תפוחים נקטרינות ולימונים בתיק, ואני כבר לא מדברת על קרם הגנה ובגדי החלפה שהשנה סחבתי מעט אבל עדיין סחבתי.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי גברת_פלפלת* » 07 מאי 2008, 15:07

_בעלי עם הגדול ביאמו,
אני עם הקטן בטליה,
אבל איפה, איפה בדיוק נשים את השתיה? האוכל? חיתולים וכו'?_
על הבעל!
בדיוק בשביל זה האבולוציה תכננה אותו עם מסת שריר גדולה יותר מהאשה (כדי לסחוב לנו את התיק D-:)

אני מצאתי שהכי טוב, אם האיש לא בנמצא, זה לצמצם למינימום את המשא. בכל פעם לפתוח את התיק ולראות מה מיותר.
מצד שני גם אני מחכה לפתרון האולטימטיבי, כי אני עם כאבי גב ושרירים בלתי פוסקים.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ה_ברבורה* » 07 מאי 2008, 13:41

אני באוטובוסים...
גם לי היתה תקופה ארוכה של אוטובוסים פעם בשבוע.
הינוקה על הגב ואו תרמיל נוח מקדימה או עגלת קניות כזאת עם גלגלים,
כשהיא מלאה היא נורא נוחה.
נכון זה מסורבל אבל לא ממש בלתי אפשרי.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי שבע* » 07 מאי 2008, 12:43

_אז היא על הגב ואני עם תיק אלכסוני עם רצועה רחבה
עם הגדול בלופי זה היה ממש כואב. זה לחץ על המנשא והפריע לאיזון של חלוקת המשקל על הגוף._

מנסיוני מנשא גב ותיק צד אלכסוני זה די נוח לא כמו במנשא קדמי ותיק אלכסוני. אבל ברור שזה לא לכמויות גדולות של ציוד.

בטיול האחרון שעשינו, הגדול שלנו הלך ברגל אבל כשהתעייף ועבר לגב של האיש החזקנו את התיק עם המים ביחד - כל אחד כתפיה אחת ביד וכשהדרך היתה צרה אז בעלי החזיק את התיק ככה מהצד על הכתף(לא ממש נוח אבל היה בסדר)

דרך אגב אם זה רק מים אפשר לשים בקבוק גדול במנשא כזה לבקבוק (כמו תיק עם רצועה אלכסונית ואז זה לא כבד כ"כ).

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי גילית_ט* » 06 מאי 2008, 20:55

חיכיתי שמישהי תגיד את זה
ובטח ידעת שזו תהיה אני ??
כמו מנשא יש שאוהבים ויש שלא, לנו הספיק לכל היציאות בשנה האחרונה, אם הוא זוועתי לך מכירה מישהו שתרצה לקנות ממך....

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 06 מאי 2008, 15:34

לנו יש את התיק של ארגו שמתחבר למנשא, די נוח או שסוחבים תתיק מקדימה
חיכיתי שמישהי תגיד את זה. תיק זייעתי. ממש הצטערתי שקניתי. גם קטן מדי, גם לא פותר את סוגיית המשקל, וגם יושב ישר על הילד. מועך אותו אם יש יותר מדי דברים ונתקעים לו דברים בגב כי הוא לא מרופד מספיק.

תיק אלכסוני לא נוח בנשיאה קדמית, אבל באחורית מסתדר ממש טוב.
אולי תתארי בדיוק מה מפריע לך ונראה אם זה משהו שאפשר לפתור?

ככה אוף דה טופ אוב מיי הד - רצועה ארוכה ממש שמורידה את התיק עד לגובה המותן יכולה לעזור, רצועה רחבה שמחלקת את המשקל על הכתף כולה ולא חותכת את הכתף בנקודה מסויימת.
בן כמה העולל? אולי הגוף שלך פשוט עוד לא התרגל למשקל? מומלץ להתאמן... ממש ללכת הרבה ולהתחזק, ומצד שני לטפל בגוף כמה שאפשר - מסז', מנוחה, זרם מים חמים ועוד.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי חיפאית_חיננית* » 06 מאי 2008, 14:48

_כשאני יוצאת איתה עלי, אז היא על הגב ואני עם תיק אלכסוני עם רצועה רחבה
יש לי תיק גדול, עם רצועה אלכסונית ארוכה._
אז רק אני לא מסתדרת עם תיק כזה יחד עם מנשא?

והשאר באוטו
אני באוטובוסים...

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי גילית_ט* » 06 מאי 2008, 10:41

אני שמה 2 בגדים להחלפה כוס משטח החתלה 3 חיתולים בתיק ואם אני הולכת ליותר זמן אני שמה באותו תיק קטן עם עוד כמה חיתולים ר"פ
מנסה כמה שפחות דברים, אם האוטו במרחק נגיעה אני מוציאה רק תמים והשאר באוטו אם אצטרך
או תיק צד פשוט וקטן למים ומכנס להחלפה

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי פלונית_כרגע* » 06 מאי 2008, 10:38

המנשאים המערביים מצויידים בתא אחסון. חבל שיאמו לא נתנו פתרון לזה
זו הסיבה שאני כרגע עם מנשא גב קשיח, שיש בו מקום לציודים נוספים+תיק צד קטן עם ארנק, מפתחות וכו' שיהיה יותר נגיש, לא צריך להוריד..

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי גילית_ט* » 06 מאי 2008, 10:36

לנו יש את התיק של ארגו שמתחבר למנשא, די נוח או שסוחבים תתיק מקדימה

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי טרה_רוסה* » 06 מאי 2008, 08:35

כשאני יוצאת איתה עלי, אז היא על הגב ואני עם תיק אלכסוני עם רצועה רחבה
יש לי תיק גדול, עם רצועה אלכסונית ארוכה.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי חיפאית_חיננית* » 06 מאי 2008, 08:19

שלום עוגיה. תודה על התגובה!
יש לך אתר מקסים!
כל ההשוואות - פשוט עבודה מדהימה!!

יחד עם יאמו ההיפסטר מרגיש כמו "הרבה דברים על המותניים"
טוב, זה פחות נורא ממה שהרגשתי עם לופי מקדימה+תיק גב/צד.
כרגע אני משתמשת ביאמו על הגב לקטן וזה לא נוח לי (עם הגדול כן נוח). קניתי את טליה וזה אמור להגיע היום.
את טליה גם קושרים על המותן או לא (ואז ההיפסטר יסתדר טוב יותר)?

בכל מקרה, זאת באמת תעלומה בעיני. עולם המנשאים כל כך מפותח, עוד מנשא יוצא לשוק ועוד שכלול מפותח, אבל העניין הזה הוזנח!
המנשאים המערביים מצויידים בתא אחסון. חבל שיאמו לא נתנו פתרון לזה (אם אני זוכרת נכון משיטוטי באינטרנט לארגו יש תוספת למנשא). זה לפחות היה יכול לפתור את סוגיית הטיולים.
בכל מקרה זה לא נוח ליומיום. ממש מרגיש לי שחסר טריק לנשיאת דברים עם מנשא. גם לפתח את ההיפסטר, לגדלים שונים. ולדאוג שזה אכן יהיה נוח, שגם כשנושאים דברים כבדים זה לא ילחץ על המנשא.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי תזמורת_הים* » 06 מאי 2008, 08:16

מתאים יותר לאנשי הח"פ
כן, ואין בו מקום גם לאוכל- יש מקום בדיוק לשני חיתולים, בגדים להחלפה לילד, בקבוק קטן ועוד כמה פיצ'יפקעס. מהתיאור שלך נשמע שאת סוחבת הרבה יותר...

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ה_עוגיה* » 06 מאי 2008, 00:30

ההיפסטר נחמד מאוד. הנפח שלו לא די גדול לטעמי. מתאים יותר לאנשי הח"פ. עם חיתולי בד הוא נעשה תפוח מאוד.
מתאים ליציאה לגינה לשעתיים, לא לציוד ליום שלם. לזה, כנראה, מתאים רק תיק צד כלשהו...
(יחד עם יאמו ההיפסטר מרגיש כמו "הרבה דברים על המותניים" :-) )

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 05 מאי 2008, 22:21

אנחנו קוראים לו Butt pack על משקל Back Pack אבל איכשהו לא נראה לי שזה השם הרשמי :-D

תודה על כל הרעיונות והעזרה!
בכיף.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי חיפאית_חיננית* » 05 מאי 2008, 22:07

שלי מניו זילנד phased אולי בלמטייל?
חיפשתי בגוגל 'תיק מותן' - אין את מה שאני מחפשת, חוץ מזה שיש באתר המנשאים, ששוב - אשמח לשמוע ממי שיש לו אם זה אכן נוח וגודל מספק.
באתר של 'למטייל' אין. אולי שווה לי להתקשר לחנות עצמה.


אז היא על הגב ואני עם תיק אלכסוני עם רצועה רחבה
עם הגדול בלופי זה היה ממש כואב. זה לחץ על המנשא והפריע לאיזון של חלוקת המשקל על הגוף.

תודה על כל הרעיונות והעזרה!

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 05 מאי 2008, 21:54

שלי מניו זילנד :-S אולי בלמטייל?

את לא תדעי עד שלא תנסי. אני מאד מרוצה מהתיק עם הגלגלים, גם הידית מתקפלת ואז אפשר לשאת אותו באלכסון או ביד. יותר נוח מאשר להרים עגלה. זה אני אומרת לך באחריות. וגם אם יש לך גלגלים מספיק גדולים, אפשר בקלות להרים אותו במדרגות בגלגול ולא בהרמה (אני גלגלתי חופשי על מדרכות בניו יורק)

כשאני יוצאת איתה עלי בקטנה, אז היא על הגב ואני עם תיק אלכסוני עם רצועה רחבה ואם אני צריכה יותר נפח אבל זה לא כבד, אז תיק כמו תיק בריכה, על כתף אחת. (כזה עם ידיות קצרות יחסית שמחזיקים עם המרפק תחת בית השחי.)

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי חיפאית_חיננית* » 05 מאי 2008, 21:51

עוד סיבה להיות בלי חיתולים? ולהיניק
כמובן שיונק. האוכל לסחיבה זה בשבילי!
ובלי חיתולים... אני רק בחיתוליה של היכרות עם האתר. צריכה לעכל את העניין, להחליט אם מתאים לי ...

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי חיפאית_חיננית* » 05 מאי 2008, 21:40

אני שמה מקדימה. מבעס אבל זה המקום היחידי שיש
עד ששיכנעתי את בעלי שמנשאי גב זאת הוצאה הכרחית אז לסחוב מקדימה? לא בא לי...

(יש לי חגורת מתניים לטיולים שיש בה מקום לשני בקבוקים, מאד נוח ולא מכביד
יודעת איפה ניתן להשיג?
ואיך זה מסתדר לך ביחד עם המנשא?


גם בעגלה מאד לא נוח במדרגות
דווקא עם העגלות שלי אני מסתדרת ברוב המדרגות - הם "מטפסות" על המדרגות. במדרגות שלא - זה באמת מבאס. ולעלות על אוטובוס שלא מיועד גם לנכים זאת כבר באסה רצינית. אבל בכל המקרים האלו גם תיק כזה הוא לא כל כך נוח - הם בדרך כלל לא עמידים לגלגול המדרגות וצריך להרים.
באופן כללי, אני רוצה להיות ניידת ופעילה. לשם כך לפעמים הפתרון זאת עגלה, לפעמים מנשא.
כשאני בבית - מנשא אחורי מאפשר לי לעשות את עבודות הבית.
כשאני צריכה ללכת עם שניהם (חודשיים ושנתיים וארבע) - אז ברוב המקרים אני כבר מעדיפה עגלת תאומים.
כשאני רק עם הקטן עדיף לי בד"כ מנשא, וזה אחלה רעיון תיק עם גלגלים אבל זה מרגיש לי מגושם. מעדיפה תיק עלי - שלא לוחץ על המנשא, והורס את חלוקת הכובד של המנשא, ואז מכביד מאוד ולא בריא. מחפשת את התיק הזה...

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 05 מאי 2008, 21:05

לעניין הראשון - אם אין ברירה אחרת, אפשר באופן חד פעמי לשאת יותר עליכם ולדעת שאח"כ צריך מסז' או מנוחה מיוחדת. אפשר לעשות את הטיול עם חברים, להעזר במשיאה או בלשים מכונית עם ציוד בקצה הרחוק של המסלול. אפשר לחלק את החוויה לשתיים - קודם טיול ואז רק צריך לסחוב מים (יש לי חגורת מתניים לטיולים שיש בה מקום לשני בקבוקים, מאד נוח ולא מכביד.) ואז פקניק במקום נגיש.

לעניין השני -- נראה לי שזה קצת lose lose גם בעגלה מאד לא נוח במדרגות, אז אם את משווה לסירבול הזה, פתאום זה נראה דווקא עדיף להשתמש בטרולי.
ובמילים אחרות - הבעיה שלך היא בכלל לא הנשיאה אלא ריבוי המדרגותת בחיפה :-)

יש תיקים כאלה בהמון גדלים. שלי ממש נוח לי. אני בטוחה שאם תתענייני תמצאי משהו שתפור עלייך. את גם יכולה להשתמש בזה שיש לך ולחבר אליו ילקוט או תיק אחר וכך להמנע מעוד רכישה.

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ילדת_טבע* » 05 מאי 2008, 21:01

אני שמה מקדימה. מבעס אבל זה המקום היחידי שיש (בהנחה שאני לא עם הגדולה בטיולון, או אז הטיולון הוא הסבל שלי כמובן). עוד סיבה להיות בלי חיתולים ולהיניק. ככה פחות סוחבים בתיק...

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי חיפאית_חיננית* » 05 מאי 2008, 20:03

תודה ניצן!

אבל אני אאתגר אותך שוב...

יום העצמאות מגיע ואנחנו מתכננים מסלול נחמד בהרי הכרמל
בעלי עם הגדול ביאמו,
אני עם הקטן בטליה,
אבל איפה, איפה בדיוק נשים את השתיה? האוכל? חיתולים וכו'?

חוץ מזה, מה שהצעת זה רעיון מצוין, אבל באמת לא תמיד נוח בחיפה מלאת המדרגות, או בנסיעות אוטובוס, או בקניות בעיר ברחוב הרצל העמוס אדם.
דרך אגב, בדיוק עכשיו נזכרתי שיש לנו תיק כזה עם גלגלים, שקיבלנו כשפתחנו חשבון בבנק מסד. מגניב!

האמת שהתיק מותן ממש קרץ לי, אבל הייתי רוצה לשמוע ביקורות עליו, וחוץ מזה הוא נראה לי קצת קטן.
אולי משהו מכיר משהו בסגנון הזה אבל גדול יותר? (שוב, בהנחה שזה בכלל נוח ביחד עם מנשא)

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 05 מאי 2008, 19:28

עגלה לילקוט זה פתרון זול שמשתמש בתיק שכבר יש לך. החסרונות הם שהן לא מאד עמידות, ושצריך לבחור אחת שהתיק מחובר אליה באופן אמיץ :-) אחרת זה יכול להיות סיוט שזה מתפרק בדיוק כשאת יורדת במדרגות.

בדיוק חזרתי ממנהטן, שם הולכים ימים שלמים ולא ממש רוצים שהפעוט ירוץ לתוך ברודווי :-) אז היא היתה על הגב ואני הייתי עם תיק מנהלים כזה, מלא פירות, בגדים להחלפה ועוד :-)

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 05 מאי 2008, 19:24

משהו כזה בעקרון
תמונה
עגלה לילקוט
תמונה

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי ניצן_אמ* » 05 מאי 2008, 19:08

אוהו.
יש לי דוקטורט בתחום.
בתור הולכת ונושאת, נטולת עגלה ובעלת בעיות גב.
או תיק מנהלים לנסיעות (קטן, אבל עם ידית, טרולי) או סל של סופר על גלגלים כמו פעם (הרבה פחות נוח)
או לקנות כזה מנשא פלסטיק מעפן של תיקי בית ספר ולהניח עליו את התיק שלך.

אני אחפש לך תמונות תיכף...

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי חיפאית_חיננית* » 05 מאי 2008, 18:12

זה ממש תעלומה בעיני.
עם הראשון הייתי הולכת לקניות עם העגלה. סוחבת אותו במנשא ואת הדברים בעגלה.
אבל כשלא הייתי צריכה לסחוב ממש הרבה, אז לא רציתי לגרור עגלה - לא מצאתי איפה לשים. הלכתי עם לופי שאהבתי מאוד וכששמתי תיק גב זה לחץ לי ומאוד כאב לי הגב. כנ"ל עם תיק צד.
השנה אני נוסעת באוטובוסים פעם בשבוע ללימודים בגבעת שמואל שמאוד יקרים לליבי. לפני חודשיים ילדתי את בני השני המתוק בלי סוף. אני צריכה לסחוב לנסיעות אוכל, חיתולים, בגדים, כלי כתיבה. גם כשאני מצמצמת זה עדיין יוצא לסחוב כשמצטרף לזה מנשא.

אז אני מאוד אשמח לשמוע רעיונות - איך עושים את זה?

וגם - ראיתי באתר המנשאים את תיק המותן. למשהו יש ניסיון עם זה? זה באמת נוח? זה לא לוחץ על המנשא ומכאיב?

תודה!

שילוב מנשא גב ומטען נוסף

על ידי אנונימי » 05 מאי 2008, 18:12


חזרה למעלה