רווקה עם נשוי

שליחת תגובה

השכל הישר אין לו דעה. מעולם לא היתה לו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: רווקה עם נשוי

רווקה עם נשוי

על ידי יולי_קו » 08 אוגוסט 2015, 16:01

תחליפי מספר טלפון.

רווקה עם נשוי

על ידי פאלמונית* » 08 אוגוסט 2015, 11:12

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מאוחר אבל נפל לי האסימון , אחרי כמה שנים ... כנראה עד כה הכחשתי למרות שראיתי והכל היה על פניו ברור, כאילו ניסיתי "לעבוד" על עצמי
תודה מראש על כל עצה/תגובה.
בהתחלה היה מחזר, אכפתי, רגיש, מתקשר כל יום...אני מיוזמתי לא יצרתי כמעט קשר שמרתי על ריחוק.
עד שלאט לאט התקרבתי
בהודעות לרוב היה עונה בלקוניות ובאדישות, לפעמים אפילו לא מגיב.
לרוב- בכלל לא עונה לטלפונים, מתעלם ולא טורח אפילו לחזור...הבנתי שהוא כנראה עסוק.
עד שהתחלתי להתקרב אליו מעט, הוא התחיל להתקרר. נפגעתי מאד ושוב יצא שלא יזמתי יותר שום דבר, הרגשתי כל פעם "קיר בטון'' ממנו. הרבה פעמים שיתפתי אותו בדברים והוא לרוב הגיב בזלזול

הוא נשוי, שיחק בי , אולי לאתגר או סתם חיזוק האגו...ייתכן וניצל את הנאיביות שהייתה לי אז,בדיוק אחרי צבא...בהתלבטויות עם עצמי,
נפגעתי נכנסתי ממש לסוג של דאון ודכאון. קשה לי מאד לתת אמון באנשים ועד שמישהו נכנס לי בצורה כה משמעותית ללב,

יודעת שלא יצא מזה משהו חיובי . הוא שטותניק כזה, מבחינתו אחרי כמה חודשים פתאום הוא מרים אליי טלפון... אני לא עונה אבל לפעמים ממש קשה לי.
עדיין אני חושבת עליו... אפילו רכב שנראה דומה לשלו מקפיץ לי לשניה את הלב.
אני אדם שנקשר לאנשים,קשה לי להכניס עמוק אליי ללב,אבל כשמישהו נכנס...קשה להוציא. נסגרתי עוד יותר מאיך שהייתי לפני
חוששת להיות ליד הטלפון שמא פתאום הוא יצלצל...שפתאום אראה את המספר..הוא מחוק כמובן.. למרות שהסיכוי קלוש ביותר
הוא כמעט ולא מתקשר, רק לעיתים נדירות....ואני בתעצומות נפש מתעלמת ומרגישה מחנק בגרון
היו פעמים שנסחפתי וחזרתי או עניתי... עד כדי רך הרגש תעתע בי?
חשבתי שזה עבר שהתגברתי

בכל הודעה שהוא שלח אז הלב שלי צונח, בכל הזדמנות שפתאום יכולנו להתראות, עשיתי זאת בזמנו, למרות שעמוק בפנים ידעתי שאני חייבת לצאת מזה, ופשוט לא ידעתי איך.
הוא חיפש לו אתגר, ריגוש שברת שגירה, ככל הנראה. ומידי פעם הוא מצלצל...לפעמים נפלתי לזה ונשאבתי,
היו אפילו פעמים שצלצל לפתע פתאום רק כי היה צריך עזרה במשהו. נשברתי. הייתי פגועה. עצובה מאד.
איני יודעת איך עד עכשיו כאילו סירבתי לראות שהוא רק ניצל אותי... לא משהו מעבר
פשוט ככה, והוא ידע איך "לשחק" בי ולדבר, כזה הוא מניפולטיבי

פגועה ומרגישה שזלזלתי בעצמי, איך לא ראיתי זאת קודם לכן?! איך להתנתק מגבר נשוי?
בבקשה עזרתכם

רווקה עם נשוי

על ידי גרושה_עם_נשוי* » 04 אוקטובר 2011, 19:45

רגע לפני ששיקול הדעת הולך לאיבוד בים של אינטואטיביות.
אני גרושה טרייה, לא מחפשת בשום אופן אהבה או פרק ב', רק רוצה להנות מהחיים.
במסגרת חיפוש הריגושים וההנאות, פגשתי קבוצה חברתית חדשה, שנמצאת בקשר בחיים האמיתיים על בסיס כמעט שבועי, וגם בפייסבוק.
מהר מאוד התחברתי לגבר מבוגר ממני ב- 15 שנה ונשוי פלוס, הוא היה בהתחלה דמות אב כזו בתוך החבר'ה- מייעץ, תומך, מקפיץ אותי הביתה מהמפגשים.
הוא נשוי באושר רב לטענתו, ואני כמובן בכלל לא כיוונתי לשום דבר מעבר לידידות.
עם הזמן אני מוצאת את עצמי כמעט כל לילה איתו בצ'אט, מחליפים קריצות ועקיצות, מנהלים שיחות נפש ובעיקר על הקו הדקיק הזה שבין האפלטוני למשהו אחר.
חברים שמצטרפים לקבוצה ולא מכירים אותנו תמיד שואלים אם אנחנו זוג. בתוך הקבוצה אנחנו באמת כמו זוג לכל דבר.
אני מרגישה שעוד רגע, עוד דקה, אני והוא נמצא את עצמנו בבוץ שלא נדע איך לצאת ממנו.
מוצאת את עצמי נמשכת אליו, חושבת אליו. מצד שני, בכלל לא רוצה קשר כרגע.
הקבוצה החברתית המשותפת יקרה לי מאוד, לחתוך ממנו, זה אומר לוותר עליה ואני לא רוצה.
יש עצות איך מתעלים מעל הרגש והמשיכה, ואולי מצננים בחזרה את היחסים?
מרגישה שאני משחקת באש ועד שאני לא אחטוף כוויה אני לא אצליח להפסיק להתהפנט מהבערה.

רווקה עם נשוי

על ידי משחקקת* » 09 אוגוסט 2010, 21:44

כמה שאני נהנית לשחקק ולצחוק ובכלל
הרבה דברים מעניינים על התלבטויות עצות וסטוצים.
באמת תודה רבה על הכול

רווקה עם נשוי

על ידי גלים_חרישיים_של_בוקר* » 07 אוגוסט 2010, 23:56

חלומות באוויר.
התמסרות לפנטזיה,
הקלות של הבריחה מחיים אמיתיים
מקשר שיכול להתממש



הבגידה הנוראית בליבנו
הבגידה הנוראית בנפש שלא היכרנו
זו הבגידה באלוהות-
שנאת החיים



יש-יש-יש
סדר בעולם (לכל)
וכשאת\ה במצב הזה
את\ה ממש ממש
לא
בסדר.




"אנחנו זן נדיר, ציפור משונה
החלומות באוויר הראש באדמה..."

רווקה עם נשוי

על ידי אוהבת* » 07 אוגוסט 2010, 23:18

כבר מזמן רציתי להתיק לכאן את השיר הזה, שכתבתי יותר מזמן-

אתה כבר מזמן רחוק ממני
ובלב שלי אתה עמוק עדיין
אך בכל פעם שהוא יותר מתקרב
אני יותר מבינה שאני איתו
ולא איתך

ואתה איתה, שמעתי את קולה במזכירה
ובלב שלך אני כבר נמוגה
וכשהוא מחזיק בידי
אני יותר מרגישה
שאני איתו
ולא איתך

למדתי לנשום למדתי לחיות ולאהוב
מנסה לשכוח את החיבוק, תעזוב, תעזוב, תעזוב!
שלחת לי הזמנה
אמרת שאני יקרה ושתשמח אם אבוא לחתונה
מתוך כאב אמרתי בשמחה
אבוא איתו לראות
אותה איתך
למדתי לנשום, לחיות ולאהוב
מנסה לשכוח את החיבוק, המבט,
הלחישה

רווקה עם נשוי

על ידי אוהבת* » 17 יוני 2010, 10:29

מדבר אלייך?
מאוד! אבל לא ללב שלי \-:... מחכה שהזמן יירפא את הטימטום הזה, אבל הוא לא ... אני כבר מזמן מבינה את זה בהיגיון, ואנחנו כבר מזמן לא בקשר, אבל הלב... לא שוכח, כתבתי על זה שיר, אני אחפש אותו ואכתוב...

רווקה עם נשוי

על ידי אלמונית* » 17 יוני 2010, 00:49

אהלן אוהבת!
אני בסיטואציה אחרת לחלוטין, אהבה שנתקעה לי, בת שנתיים. קשר קצר, חזק וכואב, אני נשארתי בסרט הזה והוא מזמן לא..
והנה פתאום נפלה עלי ההבנה
שה"אהבה" הזו שכביכול אני חשה, שתוקעת אותי ומכעיסה אותי ונראית לי כה פאטתית
היא למעשה לא יותר מפנטזיה שאני יכולה להלביש עליה דמות, פרצוף, סיפור וזכרונות
ופתאום אני נותנת לה הרבה יותר לגיטימציה והיא לא מצטיירת לי בקווים הוצמתיים האלו אלא בתור משהו יותר סתמי וטבעי.
מדבר אלייך?

רווקה עם נשוי

על ידי אוהבת* » 16 יוני 2010, 22:34

כבר הצלחתי לא לחשוב עליו, כבר היו אחרים, עברה יותר משנה ודווקא בימים האחרונים כל כך מתגעגעת ומשתוקקת אליו ורק אליו, ככה בלי סיבה נראית לעין רוצה אותו כל כך, וכמובן שלא אעשה כלום , חוץ מלשפוך את ליבי כאן.)-:
לא הייתי קוראת לזה אהבה. לא יודעת מה זה אבל זה משגע אותי הלב משתוקק ,צמא כל כך אליו אליו אליו!

רווקה עם נשוי

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 15 יוני 2010, 23:40

לא הייתי קוראת לזה אהבה. יותר נוח ככה, זה לא מאיים. אחרת צריך לחיות והחיים הם לא פנטזיה על אש קטנה.

רווקה עם נשוי

על ידי אוהבת* » 15 יוני 2010, 21:51

עדיין אוהבת אותו, עדיין באותו המצב.

רווקה עם נשוי

על ידי יוניס* » 28 פברואר 2009, 18:37

אין פה מה שידגדג לך, הכי קשה זה להביט לאחור ולראות שפגעת בעצמך וזילזלת בעצמך ובדרך הארוכה עד למציאת הסליחה העצמית אני מדברת רק עליך. הכאב הזה שפגעת במשפחה שלמה פחות מעסיק אותי, אני חושבת עליך בעוד כמה זמן אחרי שלא תעמדי בפיתוי. הבוקר של אחרי, הזוגיות הבאה שתהייה לך ותחשבי כל הזמן שאולי גם לך עושים את זה. הפגיעה באמון האישי שלך. במילים אחרות העולם הוא עגול וכשאדם בוחר ללכלך את הקארמה שלו הוא צריך לדעת שהוא צפוי לעונש. לאו דווקא שמישהו יעשה לך אותו דבר, אבל משהו בשמירה האישית נשבר, ונפער בו חור. ואז האיש הזקן מסתכל בצער על הפיתויים שלא עמד בהם שהובילו אותו לגורלו העגום.
היי גאה במעשייך, תהייה מלאת אהבה וחיבה לעצמך, והכי חשוב -- ואהבת לרעך כמוך!
נשיקות ויישר כוח

רווקה עם נשוי

על ידי יוניס* » 28 פברואר 2009, 18:37

אין פה מה שידגדג לך, הכי קשה זה להביט לאחור ולראות שפגעת בעצמך וזילזלת בעצמך ובדרך הארוכה עד למציאת הסליחה העצמית אני מדברת רק עליך. הכאב הזה שפגעת במשפחה שלמה פחות מעסיק אותי, אני חושבת עליך בעוד כמה זמן אחרי שלא תעמדי בפיתוי. הבוקר של אחרי, הזוגיות הבאה שתהייה לך ותחשבי כל הזמן שאולי גם לך עושים את זה. הפגיעה באמון האישי שלך. במילים אחרות העולם הוא עגול וכשאדם בוחר ללכלך את הקארמה שלו הוא צריך לדעת שהוא צפוי לעונש. לאו דווקא שמישהו יעשה לך אותו דבר, אבל משהו בשמירה האישית נשבר, ונפער בו חור. ואז האיש הזקן מסתכל בצער על הפיתויים שלא עמד בהם שהובילו אותו לגורלו העגום.
היי גאה במעשייך, תהייה מלאת אהבה וחיבה לעצמך, והכי חשוב -- ואהבת לרעך כמוך!
נשיקות ויישר כוח
}ל כך מתנצלת ומתפללת שאשתו לא תקלל אותי כי זה לא היה מתוך רוע אני לא בן אדם רע הרי... והוא גם לא אדם רע ואוהב את אישתו פשוט היצר הגברי גבר עליו...והטבע (האכזר לפעמים) משך אותנו אחד לשני,כי כמו שהוא אמר לא מפסיקים להתאהב אחרי שמתחתנים

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 28 פברואר 2009, 14:54

לפעמים מדגדג לי...
מדגדג לך מה. לשכב עם נשוי?? או לשכב בכלל עם משהו?? כי בתכלס' אין ממש הבדל בעצם העניין לא? אז נראה לי שעדיף עם פנוי. אלה אם את חושבת שאצל נשואים זה עובד אחרת.

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 28 פברואר 2009, 14:54

לפעמים מדגדג לי...
מדגדג לך מה. לשכב עם נשוי?? או לשכב בכלל עם משהו?? כי בתכלס' אין ממש הבדל בעצם העניין לא? אז נראה לי שעדיף עם פנוי. אלה אם את חושבת שאצל נשואים זה עובד אחרת.

רווקה עם נשוי

על ידי אני* » 28 פברואר 2009, 09:30

נו, אפשר לחשוב איזה פיתויים מלהיבים הוא מציע לך... סקס בינוני ופחדני כשאשתו במשכב לידה.
מה פיתוי בזה?
את חייבת להבין שזאת לא סיטואציה כזאת מיוחדת ובטח יש עוד כמה שהוא מסמס להן ו"מחכה שישברו" אבל לא עם נופך רומנטי כמו שאת נותנת לזה.
סתם. זיון.
הוא עוד יתקפל כשמישהי תסכים. חחחחחחחחח

רווקה עם נשוי

על ידי אני* » 28 פברואר 2009, 09:30

נו, אפשר לחשוב איזה פיתויים מלהיבים הוא מציע לך... סקס בינוני ופחדני כשאשתו במשכב לידה.
מה פיתוי בזה?
את חייבת להבין שזאת לא סיטואציה כזאת מיוחדת ובטח יש עוד כמה שהוא מסמס להן ו"מחכה שישברו" אבל לא עם נופך רומנטי כמו שאת נותנת לזה.
סתם. זיון.
הוא עוד יתקפל כשמישהי תסכים. חחחחחחחחח

רווקה עם נשוי

על ידי כבר_לא_מתלבטת* » 28 פברואר 2009, 03:04

לילה טוב!
מצחיק פתאום לפגוש את הדף הזה...
קודם כל מעולם לא היה בינינו דבר.
מדי פעם היו סשנים של התכתבויות בSMS קצת שיחות בטלפון
כשהוא כל הזמן מכוון לפעמים באופן מאוד בוטה ללהיפגש ואני נרתעת
לא מזמן באחת הפעמים, הוא כתב לי שנולדה לו בת
המידע הזה זיעזע אותי וניתקתי איתו את הקשר שמעולם לא היה
לפני זמן מה ראה אותי ברמזור ושלח לי הודעה, מבחינתו הוא ממתין וברור לו שיום אחד אני אשבר
לפעמים מדגדג לי... אבל אני מרגישה מספיק חזקה ובטוחה בשביל לא להיענות לפיתוי השקרי הזה
קראתי כאן לא מזמן איזה משפט בסגנון שאיש זקן במבט לאחור מסתכל בצער על פיתויים שלא נענה להם
מה אתן אומרות על המשפט הזה בסיטואציה כזו...?

רווקה עם נשוי

על ידי כבר_לא_מתלבטת* » 28 פברואר 2009, 03:04

לילה טוב!
מצחיק פתאום לפגוש את הדף הזה...
קודם כל מעולם לא היה בינינו דבר.
מדי פעם היו סשנים של התכתבויות בSMS קצת שיחות בטלפון
כשהוא כל הזמן מכוון לפעמים באופן מאוד בוטה ללהיפגש ואני נרתעת
לא מזמן באחת הפעמים, הוא כתב לי שנולדה לו בת
המידע הזה זיעזע אותי וניתקתי איתו את הקשר שמעולם לא היה
לפני זמן מה ראה אותי ברמזור ושלח לי הודעה, מבחינתו הוא ממתין וברור לו שיום אחד אני אשבר
לפעמים מדגדג לי... אבל אני מרגישה מספיק חזקה ובטוחה בשביל לא להיענות לפיתוי השקרי הזה
קראתי כאן לא מזמן איזה משפט בסגנון שאיש זקן במבט לאחור מסתכל בצער על פיתויים שלא נענה להם
מה אתן אומרות על המשפט הזה בסיטואציה כזו...?

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 27 פברואר 2009, 18:59

אם הדף הזה נרגע זה אומר שמה?? שהרומן ממשיך?? שהקשר נגמר ?? שלא בא לך לספר לנו יותר ?? חבל. אשמח לשמוע מה קורה.

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 27 פברואר 2009, 18:59

אם הדף הזה נרגע זה אומר שמה?? שהרומן ממשיך?? שהקשר נגמר ?? שלא בא לך לספר לנו יותר ?? חבל. אשמח לשמוע מה קורה.

רווקה עם נשוי

על ידי אמא_נמרה* » 30 דצמבר 2008, 19:08

מגיע לי קודם כל את עצמי לאהוב

(())

רווקה עם נשוי

על ידי אמא_נמרה* » 30 דצמבר 2008, 19:08

מגיע לי קודם כל את עצמי לאהוב

(())

רווקה עם נשוי

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 דצמבר 2008, 22:49

אם יש ספק , אין ספק
לי לא היה ספק ,
והנה שנה אחרי זה, הוא עדיין נשוי ואצלי סופסוף מתעורר הספק
מבינה שכנראה איתי לא יהיה , לפחות לא ב-13 השנים הבאות.
ואני , עד לא מזמן כנראה כן הייתי מוכנה לחכות.....
אבל זהו , נראה לי הגיע הסוף,
מיציתי ,

מגיע לי קודם כל את עצמי לאהוב

וההבחנה הזו התחדדה עד מאוד מקריאת דיון זה
ועל זה אני מאוד מודה
ומזכירה לכם , שלפעמים אתם עוזרים גם שלא ביודעין
אלא סתם לעוברי אורח פשוטים

תודה.

נ.ב. לזו שפתחה את הדף
חזקי ואימצי
ותאהבי את עצמך

רווקה עם נשוי

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 דצמבר 2008, 22:49

אם יש ספק , אין ספק
לי לא היה ספק ,
והנה שנה אחרי זה, הוא עדיין נשוי ואצלי סופסוף מתעורר הספק
מבינה שכנראה איתי לא יהיה , לפחות לא ב-13 השנים הבאות.
ואני , עד לא מזמן כנראה כן הייתי מוכנה לחכות.....
אבל זהו , נראה לי הגיע הסוף,
מיציתי ,

מגיע לי קודם כל את עצמי לאהוב

וההבחנה הזו התחדדה עד מאוד מקריאת דיון זה
ועל זה אני מאוד מודה
ומזכירה לכם , שלפעמים אתם עוזרים גם שלא ביודעין
אלא סתם לעוברי אורח פשוטים

תודה.

נ.ב. לזו שפתחה את הדף
חזקי ואימצי
ותאהבי את עצמך

רווקה עם נשוי

על ידי אישה_עם_מטאטא* » 29 דצמבר 2008, 21:35

מתלבטת, קראתי אתמול את הדף ולא היה לי מה להוסיף.
מספיק כבר אמרו פה הכל.
מי אני שאגיד מה נכון או מה טוב או מה מוסרי או... מי אני שאעוץ עצות? אז החרשתי.

אבל היום צף לי משפט שידיד שלי אומר. "אם יש ספק, אין ספק"
תראי, אם היית בטוחה שזה מה שאת רוצה. אם היית נסחפת ללא לבטים, אז הייתי אומרת שאף אחד כאן לא יכול להגיד לך מה לעשות.
אבל את לא. ולמה? פשוט כי פתחת את הדף הזה. כי את מתלבטת. ובכך את עונה לעצמך. לא.

רווקה עם נשוי

על ידי אישה_עם_מטאטא* » 29 דצמבר 2008, 21:35

מתלבטת, קראתי אתמול את הדף ולא היה לי מה להוסיף.
מספיק כבר אמרו פה הכל.
מי אני שאגיד מה נכון או מה טוב או מה מוסרי או... מי אני שאעוץ עצות? אז החרשתי.

אבל היום צף לי משפט שידיד שלי אומר. "אם יש ספק, אין ספק"
תראי, אם היית בטוחה שזה מה שאת רוצה. אם היית נסחפת ללא לבטים, אז הייתי אומרת שאף אחד כאן לא יכול להגיד לך מה לעשות.
אבל את לא. ולמה? פשוט כי פתחת את הדף הזה. כי את מתלבטת. ובכך את עונה לעצמך. לא.

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 28 דצמבר 2008, 21:47

_מתלבטת
פתחת דף. ספרי מה קורה .._

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 28 דצמבר 2008, 21:47

_מתלבטת
פתחת דף. ספרי מה קורה .._

רווקה עם נשוי

על ידי פלונמונית* » 13 דצמבר 2008, 21:08

כאילו שאפשר בכלל לדעת להרפות, לאהוב פחות,לחבק ולעזוב...

רווקה עם נשוי

על ידי פלונמונית* » 13 דצמבר 2008, 21:08

כאילו שאפשר בכלל לדעת להרפות, לאהוב פחות,לחבק ולעזוב...

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 12 דצמבר 2008, 19:50

מתלבטת
פתחת דף. ספרי מה קורה ..

רווקה עם נשוי

על ידי אחת_שעשתה_את_זה* » 12 דצמבר 2008, 19:50

מתלבטת
פתחת דף. ספרי מה קורה ..

רווקה עם נשוי

על ידי ההולכת_בדרכים* » 27 נובמבר 2008, 20:08

_מנסיון חיים שלי אחרי שמתגברים על משהו שמאד קשה לנו לוותר עליו
מגיעה הפתעה הרבה יותר גדולה._
משפט מדהים. הולכת לגריין.

אולי מישהו יכול להבין שיכול להיות שקיימת אפשרות שאני והוא כן צריכים להיות ביחד ?
בהקשר זה אני ממליצה על קריאה בדף ייסורי בגידה, כולל הסוף של הקשר הכאילו חלומי שהיה שם ברומן הסודי :-|

רווקה עם נשוי

על ידי ההולכת_בדרכים* » 27 נובמבר 2008, 20:08

_מנסיון חיים שלי אחרי שמתגברים על משהו שמאד קשה לנו לוותר עליו
מגיעה הפתעה הרבה יותר גדולה._
משפט מדהים. הולכת לגריין.

אולי מישהו יכול להבין שיכול להיות שקיימת אפשרות שאני והוא כן צריכים להיות ביחד ?
בהקשר זה אני ממליצה על קריאה בדף ייסורי בגידה, כולל הסוף של הקשר הכאילו חלומי שהיה שם ברומן הסודי :-|

רווקה עם נשוי

על ידי ימים_יגידו* » 27 נובמבר 2008, 20:00

שווה לחכות לנשמה התאומה
ממש לא התכוונתי לסוג אהבה שרואים בסרטים ההוליוודים.
בעיניי אהבה זה חיבור שניבנה על אמון וקשר אמיתי ודיבור על הכל.
וכן-
קשר שנבנה לאט לאט, שלב אחרי שלב
זה סוג של קשר שמראה שהנשמה שמולך היא נשמה שתואמת לך
ששוה להשקיע בה.
שנזכה כולנו כי זה עבודה שלא נגמרת לעולם
אולימישהו יכול להבין שיכול להיות שקיימת אפשרות שאני והוא כן צריכים להיות ביחד ?
בעניי קשר שנבנה על שקר (שקר לאשתו) סופו להקמל.
מנסיון חיים שלי אחרי שמתגברים על משהו שמאד קשה לנו לוותר עליו
מגיעה הפתעה הרבה יותר גדולה.
תאמיני בעצמך@}

רווקה עם נשוי

על ידי ימים_יגידו* » 27 נובמבר 2008, 20:00

שווה לחכות לנשמה התאומה
ממש לא התכוונתי לסוג אהבה שרואים בסרטים ההוליוודים.
בעיניי אהבה זה חיבור שניבנה על אמון וקשר אמיתי ודיבור על הכל.
וכן-
קשר שנבנה לאט לאט, שלב אחרי שלב
זה סוג של קשר שמראה שהנשמה שמולך היא נשמה שתואמת לך
ששוה להשקיע בה.
שנזכה כולנו כי זה עבודה שלא נגמרת לעולם
אולימישהו יכול להבין שיכול להיות שקיימת אפשרות שאני והוא כן צריכים להיות ביחד ?
בעניי קשר שנבנה על שקר (שקר לאשתו) סופו להקמל.
מנסיון חיים שלי אחרי שמתגברים על משהו שמאד קשה לנו לוותר עליו
מגיעה הפתעה הרבה יותר גדולה.
תאמיני בעצמך@}

רווקה עם נשוי

על ידי באופן_לייט* » 27 נובמבר 2008, 15:19

מתי כבר אצליח להתנתק ממנו? מתפללת...

שוב:
יש גברים טובים, נהדרים, ומגיע לך מגיע לך מגיע לך.
תרשמי על הדלת, על המראה על המקרר על התיקרה מעל המיטה בכל מקום שאת רואה הרבה כי צריך תזכורת בשביל לשנות את התקליט הלא מודע:

אני ראויה לאהבה.
אני ראויה לאהבה שלמה.
אני ראויה לאהבה בלעדית.
מגיע לי שיאהבו אותי!

מחזקת אותך.
מבינה את הרצון להכנע לקריאה שלו (בהקשר אחר של גבר לא מושג )
בהצלחה

רווקה עם נשוי

על ידי באופן_לייט* » 27 נובמבר 2008, 15:19

מתי כבר אצליח להתנתק ממנו? מתפללת...

שוב:
יש גברים טובים, נהדרים, ומגיע לך מגיע לך מגיע לך.
תרשמי על הדלת, על המראה על המקרר על התיקרה מעל המיטה בכל מקום שאת רואה הרבה כי צריך תזכורת בשביל לשנות את התקליט הלא מודע:

אני ראויה לאהבה.
אני ראויה לאהבה שלמה.
אני ראויה לאהבה בלעדית.
מגיע לי שיאהבו אותי!

מחזקת אותך.
מבינה את הרצון להכנע לקריאה שלו (בהקשר אחר של גבר לא מושג )
בהצלחה

רווקה עם נשוי

על ידי באופן_לייט* » 27 נובמבר 2008, 15:03

חושבת עליך ומחזקת אותך. יש גברים טובים, נהדרים, ומגיע לך מגיע לך מגיע לך.
מצטרפת לאלטר

רווקה עם נשוי

על ידי באופן_לייט* » 27 נובמבר 2008, 15:03

חושבת עליך ומחזקת אותך. יש גברים טובים, נהדרים, ומגיע לך מגיע לך מגיע לך.
מצטרפת לאלטר

רווקה עם נשוי

על ידי אוהבת* » 27 נובמבר 2008, 15:00

כן... נכון...אורורה נעלבתי אבל נכון אבל אני לא בן אדם עצוב זה רק קטע עצוב של אהבה שלא יכולה להתממש. לא שלא חוויתי את זה כבר כמה וכמה פעמים בחיי... עדיין לא החכמתי או שפשוט עוד לא מצאתי את הגבר שלי ונכון הוא משחק בי וברגשות שלי איזה עצוב זה }": מתי כבר אצליח להתנתק ממנו? מתפללת...

רווקה עם נשוי

על ידי אוהבת* » 27 נובמבר 2008, 15:00

כן... נכון...אורורה נעלבתי אבל נכון אבל אני לא בן אדם עצוב זה רק קטע עצוב של אהבה שלא יכולה להתממש. לא שלא חוויתי את זה כבר כמה וכמה פעמים בחיי... עדיין לא החכמתי או שפשוט עוד לא מצאתי את הגבר שלי ונכון הוא משחק בי וברגשות שלי איזה עצוב זה }": מתי כבר אצליח להתנתק ממנו? מתפללת...

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 27 נובמבר 2008, 14:51

אולימישהו יכול להבין שיכול להיות שקיימת אפשרות שאני והוא כן צריכים להיות ביחד ?
קיימת אפשרות. איך תדעו? הוא צריך להחליט ולבחור ולהיות רק אתך כדי שתוכלו בכלל לבדוק את זה. האם הוא מוכן לזה? אם לא, הוא מנצל אותך.

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 27 נובמבר 2008, 14:51

אולימישהו יכול להבין שיכול להיות שקיימת אפשרות שאני והוא כן צריכים להיות ביחד ?
קיימת אפשרות. איך תדעו? הוא צריך להחליט ולבחור ולהיות רק אתך כדי שתוכלו בכלל לבדוק את זה. האם הוא מוכן לזה? אם לא, הוא מנצל אותך.

רווקה עם נשוי

על ידי אינטו_איציה* » 27 נובמבר 2008, 14:48

קיימת כזאת אפשרות.
אין צריך יש לבחור.
קיימת אפשרות שתבחרו להיות ביחד.
קיימת אפשרות שבוחרים לעשות דברים שלא כ"כ בריאים לנו או לעולם ופשוט נושאים בתוצאות אחר כך.
זה אפשרי ולפעמים ברגע נתון זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות.
לפעמים אין באפשרותנו להיות חכמים ומודעים לעתיד הווה עבר ולנקוט בצעד הכי "נכון".
לפעמים עם כל הפרמטרים שעוטפים אותנו הצעד אותו אנו עושים הוא היחיד שיש באפשרותנו לעשות.

כבר אמרו לך למעלה את כל הנכון, הצודק, העדיף בשבילך ,בשבילו ובשביל אשתו.

עד שאת לא תחווי בגופך את הדבר הנכון לעשות בשבילך גם אם זה ילווה בהכוות ובכאב, שום דבר לא ישכנע אותך.

אצלנו אומרים- תתפללי על זה. פשוט תתפללי שמה שאת עושה הוא נכון ומושגח ושהדרך תתבהר לך בהקדם האפשרי.

רווקה עם נשוי

על ידי אינטו_איציה* » 27 נובמבר 2008, 14:48

קיימת כזאת אפשרות.
אין צריך יש לבחור.
קיימת אפשרות שתבחרו להיות ביחד.
קיימת אפשרות שבוחרים לעשות דברים שלא כ"כ בריאים לנו או לעולם ופשוט נושאים בתוצאות אחר כך.
זה אפשרי ולפעמים ברגע נתון זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות.
לפעמים אין באפשרותנו להיות חכמים ומודעים לעתיד הווה עבר ולנקוט בצעד הכי "נכון".
לפעמים עם כל הפרמטרים שעוטפים אותנו הצעד אותו אנו עושים הוא היחיד שיש באפשרותנו לעשות.

כבר אמרו לך למעלה את כל הנכון, הצודק, העדיף בשבילך ,בשבילו ובשביל אשתו.

עד שאת לא תחווי בגופך את הדבר הנכון לעשות בשבילך גם אם זה ילווה בהכוות ובכאב, שום דבר לא ישכנע אותך.

אצלנו אומרים- תתפללי על זה. פשוט תתפללי שמה שאת עושה הוא נכון ומושגח ושהדרך תתבהר לך בהקדם האפשרי.

רווקה עם נשוי

על ידי או_רורה* » 27 נובמבר 2008, 14:37

אוי, אוהבת, איזה בן אדם עצוב את.

וילדותי מאוד.

מרחמת עלייך, אם את לא מסוגלת לתפוס שהגבר שלך - לא יכול להיות הגבר של מישהי אחרת.

צריך להישמר ממישהי כמוך.

רווקה עם נשוי

על ידי או_רורה* » 27 נובמבר 2008, 14:37

אוי, אוהבת, איזה בן אדם עצוב את.

וילדותי מאוד.

מרחמת עלייך, אם את לא מסוגלת לתפוס שהגבר שלך - לא יכול להיות הגבר של מישהי אחרת.

צריך להישמר ממישהי כמוך.

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 27 נובמבר 2008, 12:13

את כבר יודעת מה התגובה שלי, אז אני לא אכתוב אותה. חושבת עליך ומחזקת אותך. יש גברים טובים, נהדרים, ומגיע לך מגיע לך מגיע לך.

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 27 נובמבר 2008, 12:13

את כבר יודעת מה התגובה שלי, אז אני לא אכתוב אותה. חושבת עליך ומחזקת אותך. יש גברים טובים, נהדרים, ומגיע לך מגיע לך מגיע לך.

רווקה עם נשוי

על ידי רוזמרין* » 27 נובמבר 2008, 12:12

לאוהבת, כתבה למחשבה
יהיה לך מעניין לקרוא גם את הטוקבקיסטים. תמצאי שם נסיונות חיים לכאן ולכאן. שיהיה לך רק טוב.

רווקה עם נשוי

על ידי רוזמרין* » 27 נובמבר 2008, 12:12

לאוהבת, כתבה למחשבה
יהיה לך מעניין לקרוא גם את הטוקבקיסטים. תמצאי שם נסיונות חיים לכאן ולכאן. שיהיה לך רק טוב.

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 12:13

לא דיברתי על המצוקה שלכן, אלא ביקשתי מכן התחשבות במצוקה של אחרות בדף הזה.

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 12:13

לא דיברתי על המצוקה שלכן, אלא ביקשתי מכן התחשבות במצוקה של אחרות בדף הזה.

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 10:26

לא יפה. זה דף שכותבות בו נשים במצב של קושי שצריכות עזרה. סטוצינת ופלונית, אני קוראת אתכן לסדר!

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 20 נובמבר 2008, 10:26

לא יפה. זה דף שכותבות בו נשים במצב של קושי שצריכות עזרה. סטוצינת ופלונית, אני קוראת אתכן לסדר!

רווקה עם נשוי

על ידי ג'וניפר* » 16 נובמבר 2008, 17:07

אין לי ספק שהוא המשיך לבגוד בה (כאמור, אני לא בקשר איתו או איתה) אבל - הוא לא בוגד בה איתי.
אכן, אין לזה קשר עם צדקנות.
יש אנשים לא נחמדים בעולם - השאלה היא האם אני אשתף פעולה עם חוסר הנחמדות שלהם או אשאיר את זה רחוק ממני ואתרכז באנשים נחמדים.

רווקה עם נשוי

על ידי ג'וניפר* » 16 נובמבר 2008, 17:07

אין לי ספק שהוא המשיך לבגוד בה (כאמור, אני לא בקשר איתו או איתה) אבל - הוא לא בוגד בה איתי.
אכן, אין לזה קשר עם צדקנות.
יש אנשים לא נחמדים בעולם - השאלה היא האם אני אשתף פעולה עם חוסר הנחמדות שלהם או אשאיר את זה רחוק ממני ואתרכז באנשים נחמדים.

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 16:17

pani mowi po polsku?
0-:


נו, ומה זה מצפון, אם לא קולה של הפולניה הנצחית,
שנצרב לנו במוח בכדי שנוכל לבקר את עצמנו ללא עזרת הסביבה?..

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 16:17

pani mowi po polsku?
0-:


נו, ומה זה מצפון, אם לא קולה של הפולניה הנצחית,
שנצרב לנו במוח בכדי שנוכל לבקר את עצמנו ללא עזרת הסביבה?..

רווקה עם נשוי

על ידי pukbhv* » 16 נובמבר 2008, 16:06

חחח פלונית עם שם מסורבל
את לא מזהה פולניה באותיות לועזיות ;-) ?

רווקה עם נשוי

על ידי pukbhv* » 16 נובמבר 2008, 16:06

חחח פלונית עם שם מסורבל
את לא מזהה פולניה באותיות לועזיות ;-) ?

רווקה עם נשוי

על ידי pukbhv* » 16 נובמבר 2008, 16:05

'תרואה? הקטע של המצפון הוא הכי קשה (שוב, למי שיש מצפון...)
לגבי עצמי זה נכון, את צודקת. לגבי אחרות (או אחרים) אין לי מושג. אני לא הם.

רווקה עם נשוי

על ידי pukbhv* » 16 נובמבר 2008, 16:05

'תרואה? הקטע של המצפון הוא הכי קשה (שוב, למי שיש מצפון...)
לגבי עצמי זה נכון, את צודקת. לגבי אחרות (או אחרים) אין לי מושג. אני לא הם.

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 15:17

יותר לא הייתי מסוגלת לשום דבר עם מישהו שלא פנוי לגמרי חוקית, ופנוי ריגשית (עד כמה שיכולתי לאתר את זה).

'תרואה? הקטע של המצפון הוא הכי קשה (שוב, למי שיש מצפון...)
לדעתי רוב האנשים לא בוגדים לא כי אין עיצה/ביקוש/מקום/פוחדים כי מישהו יגלה,
אלא כי הם בעצמם לא יהיו מסוגלים לחיות עם עצמם ויום למחרת ירוצו לספר לבן/בת זוג ומשם הכל רק מדרדר...
כלומר, המצפון הוא החלק הקשה בכל הסיפור, והפרטים הטכניים של הבגידה אלו כבר פינאטס (peanuts)

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 15:17

יותר לא הייתי מסוגלת לשום דבר עם מישהו שלא פנוי לגמרי חוקית, ופנוי ריגשית (עד כמה שיכולתי לאתר את זה).

'תרואה? הקטע של המצפון הוא הכי קשה (שוב, למי שיש מצפון...)
לדעתי רוב האנשים לא בוגדים לא כי אין עיצה/ביקוש/מקום/פוחדים כי מישהו יגלה,
אלא כי הם בעצמם לא יהיו מסוגלים לחיות עם עצמם ויום למחרת ירוצו לספר לבן/בת זוג ומשם הכל רק מדרדר...
כלומר, המצפון הוא החלק הקשה בכל הסיפור, והפרטים הטכניים של הבגידה אלו כבר פינאטס (peanuts)

רווקה עם נשוי

על ידי pukbhv* » 16 נובמבר 2008, 14:05

מצפון? כל אחת והמצפון שלה.
כן, היה לי בעברי הרחוק מאד סטוץ עם נשוי. הוא אפילו הכיר לי את אשתו (שהיתה מקסימה ויפה). בסך הכל הייתי איתו אולי 3 פעמים. אחרי שהוא הכיר לי את אשתו (הכאמור יפה ומקסימה) חתכתי. אין לי ספק שהוא המשיך לבגוד בה (כאמור, אני לא בקשר איתו או איתה) אבל - הוא לא בוגד בה איתי. אין לי ספק שהוא המשיך/ממשיך לבגוד, כי זה אופי. זה לא שהוא בגד בה כי אני כ"כ מיוחדת או שהסקס איתי היה משהו מהסרטים, הוא פשוט אוהב את המתח. הוא עצמו סיפר לי כמה הוא בגד בה בעבר.
למה בכלל הייתי איתו? שאלה טובה. הרבה חוסר ביטחון וריגשות נחיתות אני מניחה.

זהו. יותר לא הייתי מסוגלת לשום דבר עם מישהו שלא פנוי לגמרי חוקית, ופנוי ריגשית (עד כמה שיכולתי לאתר את זה).

רווקה עם נשוי

על ידי pukbhv* » 16 נובמבר 2008, 14:05

מצפון? כל אחת והמצפון שלה.
כן, היה לי בעברי הרחוק מאד סטוץ עם נשוי. הוא אפילו הכיר לי את אשתו (שהיתה מקסימה ויפה). בסך הכל הייתי איתו אולי 3 פעמים. אחרי שהוא הכיר לי את אשתו (הכאמור יפה ומקסימה) חתכתי. אין לי ספק שהוא המשיך לבגוד בה (כאמור, אני לא בקשר איתו או איתה) אבל - הוא לא בוגד בה איתי. אין לי ספק שהוא המשיך/ממשיך לבגוד, כי זה אופי. זה לא שהוא בגד בה כי אני כ"כ מיוחדת או שהסקס איתי היה משהו מהסרטים, הוא פשוט אוהב את המתח. הוא עצמו סיפר לי כמה הוא בגד בה בעבר.
למה בכלל הייתי איתו? שאלה טובה. הרבה חוסר ביטחון וריגשות נחיתות אני מניחה.

זהו. יותר לא הייתי מסוגלת לשום דבר עם מישהו שלא פנוי לגמרי חוקית, ופנוי ריגשית (עד כמה שיכולתי לאתר את זה).

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 13:21

עוד מחשבות בנושא
כתבה בוויינט
מעניין גם לקרוא תגובות
למי שיש זמן וחשק ;-)

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 13:21

עוד מחשבות בנושא
כתבה בוויינט
מעניין גם לקרוא תגובות
למי שיש זמן וחשק ;-)

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 13:02

חחח פלונית עם שם מסורבל, רק את המצפון לא הזכרת...
אבל את צודקת גם אני מכירה כאלה שאין להם מצפון.
נשר בלידה

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 13:02

חחח פלונית עם שם מסורבל, רק את המצפון לא הזכרת...
אבל את צודקת גם אני מכירה כאלה שאין להם מצפון.
נשר בלידה

רווקה עם נשוי

על ידי pikbhv* » 16 נובמבר 2008, 12:57

ובנימה רצינית יותר - כן, אני מכירה כאלה שעזבו את האשה כדי לחיות עם המאהבת, ועזבו (יותר מאוחר) את המאהבת בשביל מאהבת אחרת. אני מכירה כאלה שעזבו את האשה, התחתנו עם המאהבת וחיו יחד באושר ועושר [למרות _שהילדים שלו יהיו אצלך כל סופשבוע שני, תוך כדי שהאמא שלהם מרעילה אותם נגדך (כי היא שונאת אותך ובצדק), והבעל מתחלק (כספית ורגשית) בין שתיכן].
בקיצור, כל מקרה לגופו.

רווקה עם נשוי

על ידי pikbhv* » 16 נובמבר 2008, 12:57

ובנימה רצינית יותר - כן, אני מכירה כאלה שעזבו את האשה כדי לחיות עם המאהבת, ועזבו (יותר מאוחר) את המאהבת בשביל מאהבת אחרת. אני מכירה כאלה שעזבו את האשה, התחתנו עם המאהבת וחיו יחד באושר ועושר [למרות _שהילדים שלו יהיו אצלך כל סופשבוע שני, תוך כדי שהאמא שלהם מרעילה אותם נגדך (כי היא שונאת אותך ובצדק), והבעל מתחלק (כספית ורגשית) בין שתיכן].
בקיצור, כל מקרה לגופו.

רווקה עם נשוי

על ידי pikbhv* » 16 נובמבר 2008, 12:50

בחייכם, אתם לא מבינים בדיחות בפולנית?

רווקה עם נשוי

על ידי pikbhv* » 16 נובמבר 2008, 12:50

בחייכם, אתם לא מבינים בדיחות בפולנית?

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 12:42

סליחה תגידו אני היחידה פה בין כל הפולניות שמכירה גברים נשואים שעזבו את האשה שלהם למען אחרת ?

אנ'לא מבינה... זה אמור להיות התסריט האופטימי?
להתחתן עם גבר שהילדים שלו יהיו אצלך כל סופשבוע שני,
תוך כדי שהאמא שלהם מרעילה אותם נגדך (כי היא שונאת אותך ובצדק),
והבעל מתחלק (כספית ורגשית) בין שתיכן?
וכולכם אכולי יסורי מצפון עד יומכם האחרון?

כבר עדיף סתם להזד**ן עם נשוי כמו שסטוצית הציעה...

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 12:42

סליחה תגידו אני היחידה פה בין כל הפולניות שמכירה גברים נשואים שעזבו את האשה שלהם למען אחרת ?

אנ'לא מבינה... זה אמור להיות התסריט האופטימי?
להתחתן עם גבר שהילדים שלו יהיו אצלך כל סופשבוע שני,
תוך כדי שהאמא שלהם מרעילה אותם נגדך (כי היא שונאת אותך ובצדק),
והבעל מתחלק (כספית ורגשית) בין שתיכן?
וכולכם אכולי יסורי מצפון עד יומכם האחרון?

כבר עדיף סתם להזד**ן עם נשוי כמו שסטוצית הציעה...

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 16 נובמבר 2008, 12:32

סליחה תגידו אני היחידה פה בין כל הפולניות שמכירה גברים נשואים שעזבו את האשה שלהם למען אחרת ?
אילה, אני מוצאת שההתיחסות שלך מקטינה ומזלזלת. באמת נוח לך עם השימוש במוצא כדי להקטין ולבטל ככה? אלא אם כן התכוונת לציין שרוב הכותבות הן עובדתית ממוצא פולני, ואם כך אני שואלת: איך את יודעת ומה הקשר?
טוב.
נרגעתי קצת.

לשאלתך: אני מנסה להיזכר וככל שאני מצליחה כרגע, התשובה היא: אני לא מכירה גברים כאלה. אני כן מכירה גברים שניסו להחזיק את כל הכדורים באויר, וכשלא הצליחו, הם לא התחתנו עם אף אחד מהכדורים האלה. אבל אילו יכלו, היו ממשיכים במשחק לנצח, מה רע? יכול להיות שמה שאני מכירה לא מייצג כלום. אני לא מכירה הרבה אנשים.
את מצפה מגבר שאומר: נראה לי שלא תהיה ברירה ונצטרך להיפגש, אפילו חד פעמי_ שיעזוב את אשתו בשבילה? וגבר שאומר: _לא מפסיקים להתאהב אחרי שמתחתנים נניח שיעזוב את אשתו בשבילה, איזה מין בן-זוג הוא יהיה לה?

רווקה עם נשוי

על ידי אלטר_אגו* » 16 נובמבר 2008, 12:32

סליחה תגידו אני היחידה פה בין כל הפולניות שמכירה גברים נשואים שעזבו את האשה שלהם למען אחרת ?
אילה, אני מוצאת שההתיחסות שלך מקטינה ומזלזלת. באמת נוח לך עם השימוש במוצא כדי להקטין ולבטל ככה? אלא אם כן התכוונת לציין שרוב הכותבות הן עובדתית ממוצא פולני, ואם כך אני שואלת: איך את יודעת ומה הקשר?
טוב.
נרגעתי קצת.

לשאלתך: אני מנסה להיזכר וככל שאני מצליחה כרגע, התשובה היא: אני לא מכירה גברים כאלה. אני כן מכירה גברים שניסו להחזיק את כל הכדורים באויר, וכשלא הצליחו, הם לא התחתנו עם אף אחד מהכדורים האלה. אבל אילו יכלו, היו ממשיכים במשחק לנצח, מה רע? יכול להיות שמה שאני מכירה לא מייצג כלום. אני לא מכירה הרבה אנשים.
את מצפה מגבר שאומר: נראה לי שלא תהיה ברירה ונצטרך להיפגש, אפילו חד פעמי_ שיעזוב את אשתו בשבילה? וגבר שאומר: _לא מפסיקים להתאהב אחרי שמתחתנים נניח שיעזוב את אשתו בשבילה, איזה מין בן-זוג הוא יהיה לה?

רווקה עם נשוי

על ידי חיה_ב_ח'* » 16 נובמבר 2008, 12:29

צוויליך אתה גאון!

אחת שחיהעם טמבל... אבל איזה סקס - אין מילים!

רווקה עם נשוי

על ידי חיה_ב_ח'* » 16 נובמבר 2008, 12:29

צוויליך אתה גאון!

אחת שחיהעם טמבל... אבל איזה סקס - אין מילים!

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 11:00

רווקה עם נשוי

על ידי קט_קטית* » 16 נובמבר 2008, 11:00

רווקה עם נשוי

על ידי צוויליך* » 15 נובמבר 2008, 21:25

וויי וויי וויי,
איזה כיף בדרמה
הנה גבר מגיב
מזתומרת למה גבר לא מגיב כאן??
כולנו עסוקים עם המאהבת
אל תספרו לצוויליכית
בזמן שהלגיטימית שלנו כותבת בבאופן

הגענו לפתרונות טכניים:
אולי את יכולה לחסום את המספר שלו בסלולרי?
אהה. לסלקום יש שירות סינון זוגי לחסימת גברים נשואים (אופציה לחסימת חותנות)

וגם, ישתבח,
_אני לא חושבת שכרווקה ואפילו כנשואה אני אחראית על זוגיותו של גבר כל שהוא. לא מי ששוכבת עם נשוי צריכה לדאוג למשפחתו ולחייו.
האחריות על משפחתו היא שלו ושלו בלבד._
קול של שפיות במדבר הצדקנות השיפוטי

אכן הדרמה נוטלת ממך את השליטה בחייך, כי הםתלויים בהחלטות של אחרים, אבל היא הרבה יותר מספקת משליטה בחיים, כך ניראה.
דרמה שולתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ניראה גם שהפחדים מניעים את גנרטור גירוש השדים הזה. האם זה יכול לקרות לי?
האם יש דרך למנוע את זה??
מה לעשות, זו אפשרות, אפשר רק לבחור כל יום את הבחירות המתאימות לנו ולחיים שלנו.

מתנצל על הטון, היום זה מצברוח כזה
צוויליך,
גבר
מונו
גם

רווקה עם נשוי

על ידי צוויליך* » 15 נובמבר 2008, 21:25

וויי וויי וויי,
איזה כיף בדרמה
הנה גבר מגיב
מזתומרת למה גבר לא מגיב כאן??
כולנו עסוקים עם המאהבת
אל תספרו לצוויליכית
בזמן שהלגיטימית שלנו כותבת בבאופן

הגענו לפתרונות טכניים:
אולי את יכולה לחסום את המספר שלו בסלולרי?
אהה. לסלקום יש שירות סינון זוגי לחסימת גברים נשואים (אופציה לחסימת חותנות)

וגם, ישתבח,
_אני לא חושבת שכרווקה ואפילו כנשואה אני אחראית על זוגיותו של גבר כל שהוא. לא מי ששוכבת עם נשוי צריכה לדאוג למשפחתו ולחייו.
האחריות על משפחתו היא שלו ושלו בלבד._
קול של שפיות במדבר הצדקנות השיפוטי

אכן הדרמה נוטלת ממך את השליטה בחייך, כי הםתלויים בהחלטות של אחרים, אבל היא הרבה יותר מספקת משליטה בחיים, כך ניראה.
דרמה שולתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ניראה גם שהפחדים מניעים את גנרטור גירוש השדים הזה. האם זה יכול לקרות לי?
האם יש דרך למנוע את זה??
מה לעשות, זו אפשרות, אפשר רק לבחור כל יום את הבחירות המתאימות לנו ולחיים שלנו.

מתנצל על הטון, היום זה מצברוח כזה
צוויליך,
גבר
מונו
גם

רווקה עם נשוי

על ידי ג'וניפר* » 15 נובמבר 2008, 20:40

מתלבטת יקרה,
והיה וכל מה שתרצי מחכה לך מעבר לדלת עכשיו ממש - לאן תכניסי את אותו גבר חביב, סימפטי ורווק (אך רק עד שיכיר אותך) אם כל זמנך, מרצך, האנרגיות והמחשבות שלך מופנות לאותו נשוי?
את כל כך בתוך זה כרגע, שאיך תוכלי להתחיל משהו חדש?

קחי מרחק.
אמרו לך כאן שאת צריכה לאהוב את עצמך - בשבילי זה קצת גדול ומלחיץ מדי.תתחילי מלעשות לעצמך טוב. בד"כ אני לא ממש בעד תרבות הצריכה, אבל בהחלט יהיה נחמד אם תצאי ותקני לעצמך איזשהי חולצה שתגרום לך להיראות שונה, שתסתכלי על עצמך במראה ותגידי 'איזה יופי'. שתעזור לך להקרין החוצה את מי שאת בפנים.
תכיני לעצמך את מה שאת אוהבת לאכול. גם אם זה משהו מסובך שאת לא מכינה בדרך כלל, תשקיעי. תזכירי לעצמך שאת כשרונית ומבשלת מצויין, גם אם זה הדבר היחיד שאת מכינה וגם אם אנחנו בעצמם מדברות כאן על טוסט גבנ"צ (אחרי הכל, זה הכל תלוי בניואנסים :-P ).
תעשי כיף עם עצמך.
תזכירי לעצמך איזה יופי של בנאדם את.

באמת שזה משנה דברים מקצה לקצה.

רווקה עם נשוי

על ידי ג'וניפר* » 15 נובמבר 2008, 20:40

מתלבטת יקרה,
והיה וכל מה שתרצי מחכה לך מעבר לדלת עכשיו ממש - לאן תכניסי את אותו גבר חביב, סימפטי ורווק (אך רק עד שיכיר אותך) אם כל זמנך, מרצך, האנרגיות והמחשבות שלך מופנות לאותו נשוי?
את כל כך בתוך זה כרגע, שאיך תוכלי להתחיל משהו חדש?

קחי מרחק.
אמרו לך כאן שאת צריכה לאהוב את עצמך - בשבילי זה קצת גדול ומלחיץ מדי.תתחילי מלעשות לעצמך טוב. בד"כ אני לא ממש בעד תרבות הצריכה, אבל בהחלט יהיה נחמד אם תצאי ותקני לעצמך איזשהי חולצה שתגרום לך להיראות שונה, שתסתכלי על עצמך במראה ותגידי 'איזה יופי'. שתעזור לך להקרין החוצה את מי שאת בפנים.
תכיני לעצמך את מה שאת אוהבת לאכול. גם אם זה משהו מסובך שאת לא מכינה בדרך כלל, תשקיעי. תזכירי לעצמך שאת כשרונית ומבשלת מצויין, גם אם זה הדבר היחיד שאת מכינה וגם אם אנחנו בעצמם מדברות כאן על טוסט גבנ"צ (אחרי הכל, זה הכל תלוי בניואנסים :-P ).
תעשי כיף עם עצמך.
תזכירי לעצמך איזה יופי של בנאדם את.

באמת שזה משנה דברים מקצה לקצה.

רווקה עם נשוי

על ידי אמא_נמרה* » 15 נובמבר 2008, 19:18

אני יכולה לתת לנשוי את מה שאשתו לא יכולה לתת לו - מין בלי חשבון - רק לתענוג.
לא הבנתי. כלומר הבנתי...כנראה שלא חווית עדין זוגיות אמיתית ומספקת עם בן זוג אוהב (ואמין). מאחלת לך שכשיגיע הזמן תדעי לענג ולהתענג גם בתוך "מסגרת".

<אף פעם לא הבנתי איך מפרידים מין מאהבה>

חזרה למעלה