קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

שליחת תגובה

קירבה ללא הקרבה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 16 ינואר 2013, 10:46

מצחיק. אני פתחתי את הדף ובינתים אני לא בחינוך ביתי ומתכוונת לעבור לגור בשכירות בבית צמוד קרקע כי התהליך שעשיתי עם עצמי בשנתיים האחרונות הבהיר לי שהחיים בעיר גורמים לי מתח מיותר. הרעיון הראשוני שלי עדין נראה לי מגניב למי שכן גר בעיר
בקשר למחירי הדיור, זאת בעיה ארצית והפתרון כך נראה לי בלי קשר לבאופן יבוא רק אחרי שהמחאה של העם תחריף ככל שיותר ויותר משפחות יכנסו למעגל מחוסרי הדיור (לצערי)
ברמת הגולן יש בעיות תעסוקה. לכן זה מסובך שם

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי צפונית* » 15 ינואר 2013, 21:34

למה זה כזה מסובך למצוא מקום זול באמת - פיסת אדמה
ופשוט לחיות שם , ב ז ו ללללל
תראו כמה דיונים איפה כמה למה?
אם יש למישהו פה פתרון זול
אנחנו נשמח, בינתיים בעדיפות לצפון .
הדבר היחיד שמצאנו זה הגולן, ושם אין חינוך ביתי!!

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עכשיו_טוב* » 14 יולי 2011, 03:05

תמר, הייתה הודעה בככר השוק על אזור ירושלים

_חברות וחברים יקרים,
שמחה לבשר על תחילת התהוותה של קהילה.
כרגע הדגשים המרכזיים של הקהילה הם חינוך ביתי ואקולוגיה.
ככל הנראה המיקום יהיה אזור הרי ירושלים.
כרגע אנחנו 3 משפחות,עם עוד מספר משפחות מתענינות,רוצים להתחיל במפגשים קבועים כדי שהחלום יקרום עור וגידים.
כל מי שמעונין\ת בפרטים אני בדף הבית_
הילהלה לנד

שיהיה לכם בהצלחה!

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי תמר* » 14 יולי 2011, 01:31

מדי פעם נכנסת לפה ומקווה שמישהו גם מעוניין, אולי באזור ירושלים... tamarwg בג'ימייל נקודה קום. לא דווקא רכישה, סתם התארגנות עירונית "באופנית", לגור ליד חנ"ב או לפחות אנשים שנמצאים הרבה בבית ורוצים קשר עם שכנים.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי נ_ע_מ_ה* » 13 ספטמבר 2010, 05:08

מוזמנים למושב רם און,תענכים,עמק יזרעאל
אני כאן עם 4 ילדים בחינוך ביתי ועם כמיהה לייצר קהילה קטנה נוסח הדברים שתוארו כאן בדף
עוד פרטים בדף איפה לגור
בסוכות,25/9 אנחנו עושים "בית פתוח" ידידותי לסביבה. מוזמנים.פרטים בדף בית שלי נ ע מ ה

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 ספטמבר 2010, 20:57

ואם יש קהילה של חינוך ביתי כמעט כל מקום בא בחשבון. גם כאלה שלא היינו חושבים לעבור אליהם "לבד".
השבט החדש בנווה איתן

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 ספטמבר 2010, 18:07

בחיפה יש כמה וכמה בניינים למכירה.
בנהריה ובסביבה יש משקים עם כמה יחידות דיור למכירה.
גם אנחנו מחפשים...

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי אור_ואהבה* » 12 ספטמבר 2010, 10:09

גם אנחנו בעניין.
מחפשים לצאת מהעיר לכיוון צפונה - כל המרחב שעד הגליל התחתון אפשרי עבורנו, ואם יש קהילה של חינוך ביתי כמעט כל מקום בא בחשבון. גם כאלה שלא היינו חושבים לעבור אליהם "לבד".
נשמח לקבל פרטים או להשתתף (וגם לארח) במפגש של מעוניינים.
מיה

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי ביתית* » 02 ספטמבר 2010, 10:54

לפלוני אלמונית שכתבה ב-30 ביוני על בניין למכירה בתל אביב עם 8 דירות: רוצה לתת מספר טלפון או מייל?

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי תמר* » 02 ספטמבר 2010, 00:18

הבהרה: אם היזמה הזו מתקדמת נשמח לשמוע על כך גם אם זה לא דווקא בירושלים.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי תמר* » 02 ספטמבר 2010, 00:17

נתקלת לראשונה בדף ומתעניינת מאוד. נשמע כמו חלום... בדיוק מה שאנחנו מחפשים.
מי הכניס כאן את הלינק על ירושלים? כי דווקא אנחנו מעדיפים את ירושלים, אז אם יש מי שמעוניין שיגיד.
האם הדיון כאן פסק? או עבר לפסים מעשיים מחוץ לכתלי הדף הזה? אם משהו קורה כתבו לי בבקשה. tamarwg בג'ימייל נקודה קום.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 יולי 2010, 11:58

מידע שכונתי על ירושלים:
http://www.academicity.org.il/?cmd=citymap

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עורבני_מצוי* » 14 יולי 2010, 07:21

שכונות
ברנדס (איפה שבית הספר הדמוקרטי) - טובה מאוד ויקרה מאוד.
בית אליעזר הישנה - לא להתבלבל בית אליעזר החדשה שהיא זוועתית.
שכונת האוצר.
שכונת נחליאל - חצי חילונית חצי דתית.
גיבעת אולגה - אומרים שהיא מתחדשת, אבל זה הימור, אף אחד לא יודע מה יהיה שם בעוד X שנים.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 12 יולי 2010, 16:11

תודה עורבני. איזה שכונות הן טובות ואילו לא?

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עורבני_מצוי* » 12 יולי 2010, 08:24

גרנו בחדרה, 6 שנים. למרות מה שאמרו עליה פה, אני מרגיש שאני חייב לעשות לעיר תיקון קל. העיר סובלת מדימוי שלילי.
בסך הכל אהבנו את העיר ועזבנו אותה לטובת קהילת חינוך ביתי בנווה איתן.
זו לדעתי אחת הערים היחידות שעוד ניתן למצוא בה בתים פרטיים ישנים במחיר סביר, 30 דקות נסיעה מתל אביב או מחיפה, עם חוף ים שהוא אחד מהיפים שהכרתי.
הכל זמין באופניים, ויש את השירותים של עיר. ניתן למצוא בתים בפאתי העיר ואז רואים יותר ירוק בעיניים (השדות המקיפים את העיר).
בקיצור זו עיר יחסית גדולה עם מנטליות של עיר כפר.
כמובן גם זה מאוד תלוי באיזו שכונה מתיישבים ומי השכנים.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי גלי* » 02 יולי 2010, 23:48

בל נשכח את גבעת אולגה. מתאים לי גבעת אולגה.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי אהבת_עולם* » 02 יולי 2010, 17:47

מי מכיר את חדרה, האם העיר מבאסת?

ילדת טבע הייתה גרה שם כמה שנים. עם ילדים.
אולי תשאלי אותה.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי יעל_ש* » 30 יוני 2010, 21:28

בהשוואה לערים שציינת חדרה מבעסת.
יש לה יתרונות משלה (בי"ס דמוקרטי, מחירים נמוכים, ים קרוב)

אגב, גם ביחס לשכנותיה (בנימינה, זכרון יעקב) היא מבעסת.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 30 יוני 2010, 21:13

מי מכיר את חדרה, האם העיר מבאסת? בהשוואה לערים נחשבות כדוגמת ת"א, גבעתיים,רעננה, כפ"ס?

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי טליה_אלמתן* » 30 יוני 2010, 20:52

$$$
אני הולכת עם הטענה שכל עוד הביקוש גובר על ההיצע, המחירים לא ירדו.
מה כן, אני חושבת שאולי תהיה עצירה במקומות שמתפתחת בועה. לא הייתי קונה להשקעה בת"א (וחבריה), או רחובות (וחבריה) ירושלים, וכד'.
לחדרה, להבדיל, יש עוד הרבה מה להציע, לדעתי.
(וגם לחיפה. מה העניין עם המחירים הנמוכים שם?!)
(טוב, אפשר להעביר את הדיון הזה לאחד מהדפים הכלכליים. הבעיה היא שאני לא זוכרת שמות שלהם, אבל מתישהו אני אחפש לפי ז'ראר או משהו)

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי טליה_אלמתן* » 30 יוני 2010, 20:50

במחיר הזה אני בעניין ומתחייבת להשכיר רק לבאופנים (אין מצב שנגור בת"א).

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 יוני 2010, 17:41

לכל מי שרצו דיבור קונקרטי:
יש למשפחה של בן-זוגי בניין בדרום ת"א שהם רוצים להפטר ממנו, ולכן ימכרו לנו את כולו בשלושה וחצי מליון שקלים (4 קומות, שתי דירות גדולות בקומה- עד כמה שזכור לי).
זה נמצא בדרום הקצת-מבאס של ת"א, אבל ממש זול- ודי משופץ.

אנחנו מחפשים קהילה (קיימת או להקמה), אבל לא בטוחים שרוצים בת"א.

האם מתארגנת פגישה של מעוניינים? נראה לי שהכי טוב זה להפגש

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי יעל_ש* » 29 יוני 2010, 16:14

את חושבת שיש כבר דבר כזה?
בטירת כרמל מתחילים בקרוב תנופת בניה.
הרכבת לת"א לוקחת שעה.
באוטו גם בערך שעה ועשרה (תלוי מתי את יוצאת, אם אין פקקיםם אין בעיה).
יש איזור הייטק גדול בעיר ואקדמיות ותעשיה קרוב (לא אמרת באיזה תחום אתם...)
יש קהילה צעירה מעורבת, הורים מעורים תותחים http://sites.google.com/site/horimtc/
והמון שירותים לקהילה זמינים ובמחיר שווה לכל נפש.
(כולל מרכז נוער פעיל, מרכז צעירים שתומך בקבוצות מקומיות וקרן קהילתית משמעותית http://sites.google.com/site/tccforgproject/main. )
הים קרוב ולא בטוח שצריך כאן בריכה, אבל אם תרצי גינה קהילתית לבניין, יש סיכוי שתקבלי ליווי מהעיריה...

כמו בפרדס חנה, יש שכונות ויש שכונות...
מבחינת מחירים, לדעתי אם לא תחפשי דירות ענק יש סיכוי שדווקא יש כאן על מה לדבר.
באיזור החדש (מול החותרים) ירוק לגמרי.
בהצלחה.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי טליה_אלמתן* » 29 יוני 2010, 15:59

אלא להמתין שהמחירים ירדו, והם ירדו בודאות.
אתה מדבר רק על אדמות? כי מחירי דירות, אני חושבת שלא ירדו בכל מקום, אם בכלל.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 29 יוני 2010, 10:44

נראה לי לא הגיוני לבנות 15 דירות של 180 מ"ר על מגרש של דונם וחצי, צריך גם שטחים ציבוריים וחניות.
חניות מתחת לבניין
שטחים ציבורים- דירת הגג והגן
לכל הסקפטים, אני מציעה: אם הרעיון קוסם לכם, בואו נתארגן, ונראה שאנחנו 10-15 משפחות בעניין ונגלגל את זה קדימה כשנתיעץ עם מומחה. אני מוכנה לקחת על עצמי חלק מהארגון עם אדע שיש לי פרטנרים
אני חושבת שאם ככ הרבה מסביב עושים את זה כנראה שזה אפשרי ומשתלם

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 29 יוני 2010, 10:39

החישוב שעשית נראה לי מוזר, שכן בחלומות כרכור כפי שכברה כתביתי כבר דירת גן נמכרת ב1.2
ובית פרטי נמכר ב1.7
יכול להיות שקרקע שמיועדת לבנייה רוויה יותר זולה?
בכל מקרה, עליות של פיתוח ותשתית קיימים גם בקניית קרקע לבית פרטי ולמיטב ידעתי מסתכמים ב120 אלף שח לבית חצי דונם

תשמעי, אם יש קבוצה של משפחות שבעניין שווה להתיעץ עם מנהל קבוצות רכישה שכן, סביר להניח שגם לאחר ביטול הנחת המס דירה בקבוצת רכישה תיהיה יותר זולה מדיר מקבלן.ראי קישור לכתבה הבאה
http://www.calcalist.co.il/[po]real estate[/po]/articles/0,7340,L-3408991,00.html

לא נראה לי סביר שדירות בכרכור ימכרו ב1.7
אין קשר בין הסכום הזה למחירי השוק, שגם ככה לפי הערכות נמצאים כרגע בשיא ולפי הערכות כנראה ירדו בשנה הבאה בעקבות המשבר הכלכלי שאירופה נכנסת אליו (אמן! שירדו כבר!)

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי אחת* » 29 יוני 2010, 01:33

נראה לי לא הגיוני לבנות 15 דירות של 180 מ"ר על מגרש של דונם וחצי, צריך גם שטחים ציבוריים וחניות.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 29 יוני 2010, 00:28

_במקומות האלה אפשר לשכוח מזה
רק מחיר הקרקע לדירה זה מיליון ש"ח_
הכן מיליון שח בערך לחצי דונם, אבל בשטח של דונם וחצי כלומר 3 מליון שח ניתן לבנות מגדל + גינה יפה מסביב.
עכשיו אם בבנין יש 15 דירות, מחיר הקרקע לדירה יהיה 200000 ש"ח תוסיפו לזה עלות בניה של דירה בגודל 180 מטרים כפול 4000 שח למטר וקיבלת 720000 ש"ח
עוד קצת עלות בריכה ודירת גן משותפות (שבעיני זאת תיהיה טעות לוותר עליהם) והגענו למיליון שח
בנות יקרות הפנטזיה שלי יכולה להיות מציאותית, אבל האם הגדול שיהיו לנו 15משפחות
דרך אגב בחלומות כרכור דירה חדשה עולה 800000 ודירת גן 1.2 גם בכפר יונה המחירים דומים ובתל מונד וקדימה המחירים יותר גבוהים
עפרה את צודקת שכדי שהזדהה
אבל אני לא קיבלתי את הרושם שחוץ ממך יש עוד משפחות שבעניין
ואני מרגישה עדין נבוכה להזדהות.:-] סליחה. מקווה שאתן מבינות

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עפרה_שחר* » 28 יוני 2010, 20:29

אם מישהו פה ידבר בשמו המלא על משהו רציני וקונקרטי- עם תאריך, סכום ומקום- יש מצב שאוכל להביא איתי את החבר'ה שלי. כרגע זה רעיון יפה, אבל תלוי בנפשות הפועלות. מי בעיניין?
אני בגישה טבעית- לא טיפוס של טראח וגמרנו. אם יש ארבע משפחות רציניות- אפשר להתחיל. זה לא קורה ביום: היכרות, גיבוש מטרות, מציאת מקום, תחושת ביתיות - זה לוקח כמה שזה לוקח, (ולא יצליח בפחות ) וצריך לדעת את זה מראש.
אפשר להתחיל מלשכור ארבע- חמש דירות בבנין ולנסות את המקום והביחד.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 28 יוני 2010, 00:11

לגבי שיכונים של שתיים שלוש קומות, זה לא ישים. הבניינים הללו לא מתפנים בבת אחת. את יכולה בתור פרט לקנות שם דירה אם נמכרת , אבל איך קבוצה שלמה יכולה לבצע רכישה במקום כזה?

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 27 יוני 2010, 17:31

לנקודות ורודות אגדיות
תודה על הפרגון בהמשך אם יהיו כמות ממשית של משפחות שיביעו עניין ברעיון זה כמובן שאצא לאור ואחשוף את שמי
אפשר בינתיים שם בדוי עינת (-8 השם המלא שמור במערכת

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 27 יוני 2010, 17:27

אהבת עולם שלום
כל אחד קונה דירה בבניין?
קונים את הקרקע ביחד ולכל אחד יש זכות לדירה בבנין המשותף
במהלך תכנון הניין והקמתו משלמים את העליות ביחס לפי מ"מ של גודל הדירה
מקובל שככל שהקומה יותק גבוהה כך מחירה עולה ב10000 ש"ח לקומה
לגבי אופציה למכירה והשכרה, אני מסכימה עם דעתה של פלונית אלמונית
ה _אלו בעיות הניתנות לפתרון, אם כי באופן חלקי. אפשר לקבוע בתקנון הבית המשותף. אפשר לעשות הסכמים. אבל אי אפשר למנוע מאדם לשנות את דעתו, מלחזור בתשובה או ללכת בשאלה. להתחיל להיות טבעוני או להתחיל להיות אוכל בשר

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יוני 2010, 17:25

אהבת עולם שלום
כל אחד קונה דירה בבניין?
קונים את הקרקע ביחד ולכל אחד יש זכות לדירה בבנין המשותף
במהלך תכנון הניין והקמתו משלמים את העליות ביחס לפי מ"מ של גודל הדירה
מקובל שככל שהקומה יותק גבוהה כך מחירה עולה ב10000 ש"ח לקומה
לגבי אופציה למכירה והשכרה, אני מסכימה עם דעתה של פלונית אלמונית
ה אלו בעיות הניתנות לפתרון, אם כי באופן חלקי. אפשר לקבוע בתקנון הבית המשותף. אפשר לעשות הסכמים. אבל אי אפשר למנוע מאדם לשנות את דעתו, מלחזור בתשובה או ללכת בשאלה. להתחיל להיות טבעוני או להתחיל להיות אוכל בשר

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עפרה_שחר* » 27 יוני 2010, 15:11

לא מבינה בנד"לן, מבינה מאד בחינוך וחינוך בייתי, ויודעת על בשרי שיש מקומות בפרדס חנה שלא. עדיף להתיעץ עם מקומיים כי הפערים פה משמעותיים באוכלוסיה.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי ורד_דרור* » 27 יוני 2010, 09:38

בתים של שתים-שלוש קומות, שבנויים בצורת רכבת ושביניהם גינות ענקיות.
באזור תל אביב הרכבות האלה שפעם היו סמל העוני, הופכות בצעדי ענק להיות פנינות הנדל"ן הבאות. חצר באזור תל אביב! ונראה לי שזה רעיון מצוין לעשות כך גם באזורים אחרים, פרדס חנה לדוגמא. ואם המחיר הוא 300 אלף (באמת כל כך זול?) אפשר אולי לקנות 2 דירות. ערך הדירות האלה יעלה מאוד בשנים הקרובות. בטוח.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי אילה_א* » 27 יוני 2010, 08:44

עוקבת בעניין

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי גלי* » 27 יוני 2010, 07:24

האמת, הרעיון עבר לי בראש לא פעם, כשאני רואה את השיכונים המגניבים האלה, בתים של שתים-שלוש קומות, שבנויים בצורת רכבת ושביניהם גינות ענקיות. פה בפרדס חנה יש שיכונים כאלה וגרים בהם בעיקר אוכלוסיות חלשות והגינות העצומות שבין הבתים בדרך-כלל מוזנחות. מעוז אביב היא גם שכונה כזו.
תמיד פינטזתי על קנייה משותפת של משפחות בחינוך ביתי דירות בכזה מקום.
אולי אפשר לקחת את הרעיון של למצוא שתי דירות שיכון כאלה פנויות. פה בפרדס חנה הן לא עולות יותר מ 300 אלף נראה לי. אבל אלה דירות קטנות. להתיישב ולהזמין לאט לאט משפחות נוספות כשדירות נוספות מתפנות. לטפח יחד את השטחים הפתוחים.
צריך לחשוב על ההתמזגות עם הדיירים הקיימים. לדעתי בריכה ומשחקיה משותפים זה מיותר. מספיק לטפח גינה יפה עם איזורי משחק לילדים.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 יוני 2010, 05:11

_ואם לא תמצאו משפחות 'באופניות' אחרות שירצו לגור שם? ייכנסו משפחות 'רגילות'?
האם בעצם הבניין יהיה שלכם ואתם מחליטים מי יאכלס את הדירות שהתרוקנו?_
אלו בעיות הניתנות לפתרון, אם כי באופן חלקי. אפשר לקבוע בתקנון הבית המשותף. אפשר לעשות הסכמים. אבל אי אפשר למנוע מאדם לשנות את דעתו, מלחזור בתשובה או ללכת בשאלה. להתחיל להיות טבעוני או להתחיל להיות אוכל בשר.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 27 יוני 2010, 00:33

לקבוצת רכישה

לא היה עדיף כינוי שאפשר לקרוא? לא יודעת, נגיד...עינת.

קודם כל רוצה לאמר לך שאני אוהבת פנטזיונרים, אני חושבת שזה חשוב ושיוצאים מזה הרבה דברים טובים.
מחזקת אותך ומקווה שהדף הזה יתעורר ושיכנסו אנשים אפילו לספר מה הפנטזיה שלהם - משם תתקדמו הלאה.

אני לא מבינה בקבוצות רכישה כלום ולי אין מליון שקל להשקיע, אבל מאוד מסכימה איתך שילדי השכונה הם מאוד מאוד מאוד חשובים בחיי ילדי חינוך ביתי ובכלל ואין כמו האפשרות של לקפוץ לחברים בלי שצריך להקפיץ. יש בזה משהו מאוד טבעי ודינמי .
את כל הילדות הצעירה שלי עברתי עם חברה ממש דלת מול דלת - וואי! חוויה נפלאה!
גם לשכנים המבוגרים יש את האופציה לקפוץ ולפטפט, למרות שעיקר העניין הוא הילדים שלא מחזיקים ברשיון נהיגה, שלא קבועים ויודעים לצפות את העתיד וכך פשוט נפגשים מתי שבא ונפרדים מתי שבא - זה מצויין!! זה המינוס הכי גדול (לדעתי כמובן) בחינוך הביתי. (המחסור בילדי השכונה)

אם תצליחי לאסוף קבוצה - זה יהיה נהדר מעבר לעובדה שתהיי בוקעת דרך.

גינה גדולה למטה - מלאה בכל טוב, גן משחקים משותף ובריכה משותפת, נשמע חלומי.
בהצלחה!

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי אהבת_עולם* » 26 יוני 2010, 23:46

לא בדיוק הבנתי איך זה עובד.

כל אחד קונה דירה בבניין? או שאוספים כסף ביחד וקונים בניין שלם?
מה קורה אם קניתם והכול, ואחרי תקופה מישהו רוצה לעזוב?

ונניח שיש לכם בניין של 4 קומות, 3 דירות בכל קומה, שווה 12 דירות,
ואז שלושה רוצים לעזוב.
מה עושים עם הדירות הנותרות?
ואם לא תמצאו משפחות 'באופניות' אחרות שירצו לגור שם? ייכנסו משפחות 'רגילות'?

האם בעצם הבניין יהיה שלכם ואתם מחליטים מי יאכלס את הדירות שהתרוקנו?
או שמי שעוזב יכול למכור את זה למי שהוא רוצה?

אז האם יכול להיות מצב שלא תהיה לכם ברירה אלא לתת למשפחות לא באופניות לגור שם?

(סליחה ששואלת מבולבל. פשוט עדיין לא ממש הבנתי את הקונספט)

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 26 יוני 2010, 17:59

הי עפרה שחר, פרדס חנה כרכור נראת לי אופציה מאוד ריאלית, האם תרצי לבדוק במפגש חינוך הביתי שלכם אם יש עוד משפחות בענין? אני חושבת שכדאי שזה יהיה כלכלי אנחנו צריכים להיות כמה שיותר משפחות. אני חושבת שלפחות 15

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי טליה_אלמתן* » 26 יוני 2010, 14:03

פירטתי הכל לא בשביל לקנטר, אלא באמת בשביל להסביר (()) אני פשוט טיפוס שצריך קהילתיות במידה (מעטה).
מאחלת בהצלחה, ומבטיחה לבוא לשרוץ בגינה ;-)

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עפרה_שחר* » 26 יוני 2010, 11:04

אם זה בפרדס חנה- אני בעיניין.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 26 יוני 2010, 09:52

_אבל, אל תתייאשי, יש אנשים שיכולים מאד להתלהב
(באמת)_אז איפה אתם האשים שעשויים להתלהב?

גם אני אוהבת את החופש שלי ולא רוצה לחיות כמו בקיבוץ מבחינת שיתוף כלכלי ומבחינת צרות עין וחוסר הפרטיות שיכולה להיות בקיבוץ
אבל לא אכפת לי לשמור למישהי על הילד לשעה ולדעת כשאני אצטרך עזרה יהיה לי ממי לבקש
כן, ההיתרנות של קהילה באים ביחד עם החסרונות
אני די מרוחקת מהמשפחה מבחינה גיאוגרפית לכן מרגישה צורך למלא את חסרון המשפחה בחברים
לגבי הפריפריה, אני במקור מהפריפריה גם, אז נכון שכד נמוך ובמחיר נמוך מדירה בבנין במרכז אפשר להשיג צמוד קרקע עם גינה וגם והאוויר נקי
אבל אין לי ולבעלי עבודה שם, אני רואה את המשפחה שלי בצפון ורואה שמבחינה תעסוקתית זאת באמת בעיה
ואם צריך/רוצים להחליף מקום עבודה אין כמעט אלטרנטיבות
וזה בא לידי ביטוי במשכורת...
טוב טליה הבנתי שלך זה באמת לא מתאים וגם לא מסגרת התקציב
אני מאחלת לך שתשיגי את בית חלומתיך בתקציב העומד לרשותך
ומזמינה אתכם הגרים בשכירות במרכז הארץ בדירה ישנה עם בעל דירה שמעלה כל שנה את שכר הדירה לקום ולעשות מעשה
לא חייבים להיות באופן טבעי קורבן של המציאות
אפשר להיות באופן טבעי יוזמים ומתאגדים וביחד יותר חזקים, זה נראה לי ההיתרון של קבוצת רכישה
שבת שלום
אור, ברכה ואהבה לכולכם

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עורכת* » 26 יוני 2010, 09:43

כדאי לבחור שם דף מתאים שיהיה יותר אינפורמטיבי בנוגע לתוכן הדף.
קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי טליה_אלמתן* » 26 יוני 2010, 07:35

הנה למה אני לא מתלהבת, למרות שאני ממש לא מסודרת נדלנית:
  1. קבוצת רכישה זה סיכון בעיני.*
  2. מליון ש"ח זה הרבה יותר ממה שאני רוצה/מסוגלת לשלם לבית. אני מעדיפה לשלם פחות ולגור בפריפריה (ואגב, זה לא כזה פריפריה, ועולה הרבה פחות).
  3. אני לא רוצה לגור בבניין.
  4. אופי העניין נשמע לי יותר קהילתי ממה שהייתי רוצה. אין מחיר לחופש (מתורנויות? מ"תשמרי לי שעה על הילד בבקשה"? מוועדת-אנא-עארף? מ"אני מבקשת לא לשלוח את הילדים עם תפוצ'יפס/קרקר/סטייק/טונה/אוכל-שאיננו-נא/מלפפון-שאיננו-אורגני לחצר המשותפת"? וכן הלאה).
אבל, אל תתייאשי, יש אנשים שיכולים מאד להתלהב
(באמת)

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי אורחת_ותיקה* » 26 יוני 2010, 01:32

ממש מעניין שהתגובות מאד חשדניות ...
אני מבינה את הרעיון, וחושבת שלהרבה אנשים הוא טוב.
יש אנשים שמימלא מחפשים לקנות בית ויש להם את האפשרות (להמון אנשים מבאופן אין מיליון שקל)
וירצו שכנים עם ראש דומה.
זה עדיף מקבוצת רכישה "רגילה".
מה שאותי קצת מלחיץ, זה ההגדרה של הקהילה. האם יש מחוייבות מלבד שכנות טובה?
האם מדובר בקיבוץ קטן? בוועדת ברכה? וכו'...
אני אישית לא מחפשת לגור בתוך קהילה מהסוג הזה, אלא למצוא לי את הקהילה שלי עם הזמן,
לא באופן מלאכותי (אלא באופן טבעי :-)
אבל, אל תתייאשי, יש אנשים שיכולים מאד להתלהב

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 25 יוני 2010, 22:39

מינעל=מינהל
אופס, נו יש לי לפעמיים נפילות דיסלקציות |אוף|
אבל אני שמחה ששיעשעתי אותך

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי צוויליך* » 25 יוני 2010, 21:26

לאחרונה ראיתי שהמנעל הפשיר קרקע
ג-דול.. תגידי לי שזה בכוונה (-:

צוויל

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 25 יוני 2010, 18:13

טליה אולי את צודקת ועדין היה נחמד אם למפגשי החינוך הביתי לא היה צריך לנסוע
לפי כמות התגבות הנמוכה אני מבינה שרוב המשפחות פה מסודרות נדלנית, אני צודקת?

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי טליה_אלמתן* » 24 יוני 2010, 14:50

מהסתכלות סביבי הגעתי למסקנה, שמגיל מסוים של הילדים, לא משנה מה אורח חייך ואיפה את גרה, את מתזזת הסעות.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 24 יוני 2010, 14:44

הי יעל,
לא, אני לא עולה חדשה ויודעת מה זה ההתיישבות העובדת, שאגב בתקופתנו בקושי יש חקלאות בההתישבות העובדת ומה שנותר ממנה זה בתים צמודי קרקע על חלקות גדולות.
אבל זה לא העניין בכלל בישבלי, באמת לא משנה לי ההגדרות אם זהמושב, ישוב, או מושבה. כל עוד זה לא עיר וזה ירוק אז זה מספיק לי
מה בעצם את מחפשת?
אני מחפשת אפשרות לראות נוף מהחלון, לשמוע ציוץ ציפורים, שכנים טובים, בריכה לא צפופה שבה אני מכירה את כולם, גינה לשחק בה ולשבת בה עם הילדים והחברים/משפחה (לא גינת משחקים ציבורית, אלא גינה מתחת לבניין שגם בה אני מכירה את כולם)
ושכל התענוג הזה יהיה במרכז הארץ, כלומר מרחק נסיעה של עד שעה מתא ויעלה עד 1200000
לא מחפשת שיתוף במשכורת כמו בקיבוץ
ואני רוצה שהחברים בחינוך ביתי יהיו מרחק הליכה של עד 10 דקות ממני
את חושבת שיש כבר דבר כזה?

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי יעל_ש* » 23 יוני 2010, 17:14

סליחה שאני כותבת כאן, פשוט אין לך דפבית...
אם את עולה חדשה/ותיקה אז סבבה.
אם לא, קצת חבל... לתת רשימה שלמה של מקומות שאף לא אחד מהם ממש לא מושב ואפילו לא מועצה איזורית (כלומר, לא יישוב כפרי...)
תחת הכותרת דוגמאות במושבים

אם בעינייך מושב זה כל מה שהוא לא עיר אז חבל
כי את מפספסת בעיני את ההבדל המהותי.
וכשאני מבינה את חוסר ההכרות שלך עם ההתישבות בכלל וההתישבות העובדת בפרט,
אני פתאום מבינה
שאולי במקום קבוצת רכישה מספיק שתדעי היכן יש קהילות לרוחך,
ובטוחה שעוד הרבה כאן ישמחו לעזור לך ולהמליץ כמו שעשתה נעמה.

מה בעצם את מחפשת?
אולי תתאים לך קהילה עירונית או קיבוץ עירוני...יש היום המון התאגדויות חמודות בישראל...
אולי שווה לומר מה את מחפשת ונסייע להכיר.
בהצלחה.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 23 יוני 2010, 16:31

כשאת כותבת נפוץ אני משערת שיש לך לפחות 3 דוגמאות במושבים, נכון? אשמח לשמוע פירוט.
מושב קדימה, תל מונד, כפר יונה, כרכור, באר יעקוב. בטח יש עוד שאני פשוט לא יודעת

עפרה הכן יותר אקולוגי ויותר באופן טבעי להתחבר לבניין ולתת לדברים לקרות מעצמם
אבל בפועל זה עוד לא קרה...
ובנתיים אנחנו לפחות גרים בשיכרות שכל הזמן עולה, עובדים במרכז וחולמים על האפשרות לחיים יותר אקולוגים, לחיי קהילה, לארח משפחה וחברים בגינה.
וככל שהזמן עובר ומחירי הנדל"ן נוסקים במהירות מסחררת, אנחנו מוצאים את עצמנו עם הלשון בחוץ
אולי רק לנו קשה ומרגיש שאי אפשר יותר ככה, לעבוד פול גז בניוטרל (כלומר לעבוד קשה ולא להצליח לחסוך כסף לקניית דירה) אז נכון אנחנו יכולים להתפשר ולקנות במליון דירת 4 חדרים בראשון לציון/חדרה/חולון (ולא להרגיש קשורים לעיר בכלל)
לגור בצפיפות בדירת 80 מטר בר"ג, לגור בתענכים בבית מרווח וליסוע כל יום במשך שעה וחצי שעתיים כל כיוון לעבודה
הלווי והיה לנו כסף לקנות דירה בת"א ליד הים, או במושב חביב בשרון.
אבל מכיוון שכל מה שיש בתקציב זה מיליון
אני חושבת איזה אפשרויות יש לנו לייצר איכות חיים גבוהה יותר

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי עפרה_שחר* » 23 יוני 2010, 15:39

יותר אקולוגי לקחת בנין מגורים קיים ולשפר אותו בתהליך איטי תוך כדי מגורים לאקולוגי בגינה משותפת, גן הורים-ילדים בקומת קרקע ומערכת מים אפורים למשל. אפשר אפילו בנינים של 4 דירות (קומותיים) באותו איזור, עם פינת חי משותפת, פינת ערסלים ומדורת שבט. בכל מקרה- אם מדובר על משהו שיקרה באופן טבעי- בואו נזכור שזה יהיה תהליך שיקח זמן מה: אחד יקנה דירה בבנין במקום נעים, אחרי חודש תתפנה דירת הקרקע, משפחה אחרת תיסע לשליחות ותשכיר את דירת הגג וכו...

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי יעל_ש* » 23 יוני 2010, 15:38

די נפוץ לאחרונה בניית מגדלים במושבים
מוזר.
חוץ ממה שהולך להבנות במצליח לא שמעתי על מגדלים בשום מושב.
(ואגב, גם שם הבנתי שהם הולכים להיות שייכים בפועל לרמלה...שווה לבדוק...)
כשאת כותבת נפוץ אני משערת שיש לך לפחות 3 דוגמאות במושבים, נכון? אשמח לשמוע פירוט.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 23 יוני 2010, 15:33

ואולי אפשר גם בדרום ת"א, בת ים, מקומות שלבד ההיתי מתבאסת לגור בהם אבל קבוצה זה נראה לי סבבה

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 23 יוני 2010, 15:22

התענכים אולי אזור עם פוטנציאל, אבל למי שעוב במרכז הארץ זאת נסיעה רחוקה מדיץ
אני חושבת שחדרה יכולה להיות אופציה, או זכרון, כרכור, כפר יונה.
צריך לבדוק איפה יש קרקעות לבניה רוויה
לאחרונה ראיתי שהמנעל הפשיר קרקע לבניה רוויה במושב מצליח
זה די נפוץ לאחרונה בניית מגדלים במושבים
בר"ג אני מעריכה שבתקציב סביב המיליון אפשר להשיג דירת 3 חדרים שזה די מעט למשפחה,
מצד שני כאשר יש שטחים משותפים זה יכול להספיק למשפחה

השאלה היא מה זה אומר באופן ?
טוב, אז מכיוון שאין קבוצה כזאת ביינתים אז כל אחד יכול לזרוק רעיונות לגבי הכל מיקום, גודל הדירה, תקציב וכומבן לגבי מה זה באופן
אני חולמת זאת כך-
חינוך ביתי, בניה אקולוגית ושטח הגינה והגג משותפים.
אני מאמינה שבזכות החינוך הביתי והשטחים המשותפים תיווצר קהילה, קצת כמו קיבוץ בעיר.
אני מאמינה שמי שלא רוצה חינוך ביתי לא יהיה לו עניין לשלם על קומת גן וגג שבה יהיו ילדים לא שלו
טבעונות? הנקה? שכל אחד ואחת יעשה ויאכלו מה שמתאים להם, אבל נראה לי שבתחומים רבים יכול להיווצר מכנה משותף {@

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי .........* » 23 יוני 2010, 11:53

מר"ג עד חדרה נראה לי אפשרי מבחינת תקציב דירה סביב המיליון
דירה באיזה גודל? 3 חדרים?

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי נ_ע_מ_ה* » 23 יוני 2010, 08:42

המלצה:

במושב "מלאה" בבחבל התענכים (עמק יזרעאל)
ישנו מישהו שקנה מלא מלא קרוונים ממפוני גוש קטיף והם עומדים כאבן שאין לה הופכין בשטח.
הוא מציע כל קרוון למכירה ב 28000-30000 ש"ח , כולל חיבורים לחשמל/ביוב והכל. קומפלט.

ההצעה שלי: לחסוך בעלויות ולנצל הזדמנויות : לשם מה לקנות עצמאית ולהוביל את כל קרוון למקום אחר?
אפשר לנצל את ה"שכונה" הקיימת שם ממילא, ולרכוש אותה כקבוצה , כמות שהיא-עם השטח שעליו עומדים הקרוונים
וכך,ליצור "שכונה" של "באופנים"
אני בדקתי לא מזמן את האפשרות הזו עם בעל הקרוונים, כולל קניית שני קרוונים וחיבור שלהם לבית גדול יותר שיתאים לנו -בכל זאת אני עם 4 ילדים... כשבאמצע בניהם מרחב מוגן מגשם/שמש.

אני גרה באזור-במושב רם און, ויש עוד לא מעט משפחות חינוך ביתי שנפגשות כל שבוע למפגש חברתי קבוע.
באמצע הדרך בין הצפון הצפוני למרכז,לא רחוק מנווה איתן, יש גם מפגש צפוני למשפחות חינוך ביתי שהתהווה לאחרונה
יש חווה אורגנית קרובה ,אפילו שלוש (מרחביה,כפר יהושוע,שדה אליהו)

כל אזור התענכים הוא נכס נדלני שעדיין נחבא משום מה מעיני אנשים: מדובר במושבים די "מוזנחים" -עם אוכלוסיה מבוגרת ובנים שרק עכשיו מתחילים לחזור, יש היצע גדול לקנייה/השכרה
אמנם המצב החברתי-המרקם החברתי לא מזהיר,אבל אםן באים כקבוצה-זה לא משנה,כי ממילא יוצרים מרחב קהילתי חברתי עצמאי.

יאללה,בואו ניצור כאן מרחב באופני באזור התיישבות כפרי שיהווה אלטרנטיבה לפרדס חנה כרכור שהפכה יקרה.

למי שחשוב מגורים בעיר-אז עפולה במרחק 10 דקות נסיעה, עיר כפרית וזולה

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי אילה_א* » 22 יוני 2010, 22:26

השאלה היא מה זה אומר באופן ?
רק חינוך ביתי ? רק מניקות? רק טבעונאים ?
שואלת ברצינות כי יש לי המון מחשבות דיור לאחרונה

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 22 יוני 2010, 22:02

כן, אני יודעת שהתחילו להרים קשיים, אבל בנתיים רק למי שזאת לא דירדתו היחידה וקונה דירה כהשקעה נדלנית.
מכיוון שכל הדירות ישתתפו בעלות הגינה והגג שיהיו קהילתיים+דמי וועד לתחזוקת השטחים המשותפים, נראה לי שמישהו לא באופן לא ירצה לגור

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי משביתת_שמחות* » 22 יוני 2010, 16:34

תמיד יהיה החכם שיקנה בשביל למכור ברווח או להשכיר, ואז זה לא לגמרי באופן. זה לא חייב להטריד, אבל חשבתי שכדאי לציין.
בנוסף, הבנקים מאוד מערימים קשיים עכשיו על קבוצות רכישה. בדיוק התרסקה עוד קבוצת רכישה השבוע.

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 22 יוני 2010, 16:07

קצת כמו השבט החדש של נווה איתן אבל במרכז הארץ

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 22 יוני 2010, 16:06

מר"ג עד חדרה נראה לי אפשרי מבחינת תקציב דירה סביב המיליון

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 22 יוני 2010, 16:05

נתארגן כמות משפחות של בניין שלם, נקנה ביחד אדמה שמיועדת לבנייה רוויה, נשכור מנהל פרויקט וקבלן. כמו שעושות כל שאר קבוצות הריכשה.
נרוויח גם הנחה בזכות זה שאנחנו קבוצה.
רק שבמקום בניין הטיסים, או יוצאי חיל הים, נהיה בניין הבאופנים. נדאג שיבנו לנו בניה אקולוגית, מים אפורים, קולטני שמש רבים, גינה על הגג שמונעת התחממות הבניין ותורמת להגדלת כמות החמצן באוויר.
קומת הגינה והגג יהיו שטחים משותפים לרווחת הכלל שבהם תיהיה גינה אורגנית, בריכה משותפת, משחקייה לילדים וכל מה שנחליט שמתאים לנו

קבוצת רכישה למשפחות חינוך ביתי

על ידי קבוצת_רכישה* » 21 יוני 2010, 23:39

חשבתי שיכול להיות כיף לגור בקהילה באופנית באזור המרכז. לא אכפת לי לוותר על חלום בית צמוד קרקע לטובת בניין עם שכנים טובים.

חזרה למעלה