צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

שליחת תגובה

אמירת תודה פשוטה, בדרכה, מניעה את העולם.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמוניתא* » 27 אוגוסט 2018, 16:21

דף-למחיקה?
התוכן רלונטי עדיין לאתר?

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אוגוסט 2018, 23:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בשבוע 6, וצריכה לעבור הפלה ללא ועדה. יש למישהי המלצה על רופא טוב?

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2018, 15:14

אין לי בעיה לעבור ועדה רק שיהיה זריז. זה הריון לא מתוכנן. ואני פשוט צריכה המלצה לאן לפנות כדי לקבל מענה זריז ומקצועי.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמוניתא* » 14 אוגוסט 2018, 14:56

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מה הסיבה להפלה ומדוע ללא ועדה?

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 אוגוסט 2018, 14:26

אנא עזרתכם אני בשבוע 8+ צריכה דחוף לעבור הפלה ללא ועדה לאן לפנות.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי ציל_צול* » 14 ספטמבר 2016, 10:47

אגב, את מוזמנת לכתוב לי למייל שבראש דף הבית שלי אם את צריכה עזרה או תמיכה. תבחרי לך איזה מייל אנונימי אם את לא רוצה להיחשף.
יש לי הרבה מידע בנושא והמון אמפטיה לנשים שזקוקות להפסקת הריון ולא עומדות בתנאי החוק. המצב בישראל הוא שערורייתי ואת לא חייבת להיכנס לסטרס רק בגלל שהחוק כל כך עקום (או מזה שיש בכלל חוק...).
רוב הנשים מתביישות בהפסקות ההריון שהן עברו (שלא בצדק, כמובן!) ולכן אף אחד לא מדבר על זה בגלוי והמידע הנחוץ לא זורם באופן חופשי.
יום אחד אני עודה אעשה עם זה משהו...

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי ציל_צול* » 14 ספטמבר 2016, 09:32

את לא חייבת רופא ללא וועדה.
כשאת עושה את זה בפרטי הוועדה היא סוג של בדיחה. הם יודעים שפונות אליהם נשים שלא רוצות את הוועדה הרגילה ולכן הם בעצם מעבירים אותך מן הליך מזורז וקליל שבו הם או מעודדים אותך לשקר לגבי נסיבות ההריון, או שאם את מתעקשת שאת לא מסכימה לשקר - ממציאים בעצמם את השקר ולוקחים את זה על עצמם. אחד הדברים הרווחים שהם ממציאים זה שלקחת תרופות חזקות כלשהן וזה עלול לפגוע בעובר ולכן יש סיבה להפלה.
זו תעשייה ענקית שמגלגלת מיליונים כבר שנים על חשבון הנשים.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 ספטמבר 2016, 07:19

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הי
זקוקה גם דחוף לפרטים של הרופא שניתן לפנות אליו
ללא וועדה.
אנא עזרתכן זה דחוף.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 מרץ 2016, 22:04

באיזה שבוע את?

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 מרץ 2016, 07:27

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום .
אי חייבת לעבור הפלה מיידית. אין לי זמן להמתנה לבדיקות ולוועדה רפואית
אני צריכה המלצות מנשים שביצעו הפלה במכונים פרטיים.
בקקשה תעזרו

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 דצמבר 2015, 15:41

היי סיגל
אשמח אם תמסרי לי דם את פרטי הרופא....דחוףףף!!!
תודה
רחלי

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 אפריל 2014, 10:24

הי סיגל,
קראתי את המילים המרגיעות שלך, אני מעוניינת לבצע הפלה פרטית ומהירה ואין לי זמן להמתין לוועדה, אשמח אם תשלחי לי את פרטי הרופא שאת מכירה , תודה.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אמא_נמרה* » 11 מרץ 2009, 12:35

לפלוני אלמוני, יש בערים מרכזים בשם "דלת פתוחה" שנותנים מידע והכוונה וצעירים במצבכם. בירושלים יש את שילה. לרופא נשים מותר לטפל בנערה בהריון ללא ידיעת הוריה, כך שכדאי ללכת גם לפנות לרופא נשים דרך קופת חולים. הריון לא רצוי הוא מאד מלחיץ, ונראה ששניכם צריכים קצת הכוונה עם אמצעי מניעה, אם זו הפעם השניה בשלושה חודשים.

הנה קישור לדלת פתוחה: http://www.opendoor.org.il/
קישור ל"שילה" : http://www.shilo4u.org.il/

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי שירז* » 11 מרץ 2009, 11:56

בחור צעיר...סיפור עצוב.
מציעה שהיא תלך לרופא נשים (אפשר גם בלי שההורים ידעו) ולהתיעץ איתו. בררו באיזה קופ"ח היא והתקשרו למוקד לקביעת תור.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 מרץ 2009, 22:18

אני צריך עזרה דחופה מאוד הכנסתי אישה להריון והיא עשתה הפלה כעבור שלושה חודשים היתגלה שהיא עוד הפעם בהיריון אני מפחד עליה אני לא רוצה שהיא תסבול מה לעשות אני צריך עזרה ממש ממש דחופה ועוד משו ששכחתי לציין אסור בתחלילת האיסור שההורים שלה או מישהו מהמשפחה ידע על זה אנא ממכם תעזרו לי אני לא עומד בלחץ הזה זה הירון לא רצוי

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי רונ_צ'ה* » 15 אפריל 2007, 17:31

_תעשי טובה - תקראי אותן קודם. אין בהן דיון, יש בהן - בדיוק כמו שכתבתי - דמגוגיה זולה שנועדה לעשות מניפולציה זולה על מישהי שנמצאת במצוקה.
גם זה נכון ראיתי את הניסוחים הבוטים._ - זה בדיוק ההבדל. דיון לא הייתי מוחקת, גם אם לדעתי (ואני ממשיכה להחזיק בדעה הזאת) שלא פה המקום לנהל אותו. ההודעות ההן לא התקדמו לכיווני דיוני, לא היה בהן כלום פרט לניסיון לעשות מניפולציה, וזה נורא מכוער בעיני.



אני רק שואלת, האם ומדוע זה שווה יותר בעיניכ/ן מאשר בקשתו המפורשת של מישהו שרוצה לפתוח רפת תעשייתית? אה... כן. מהבטן? כן, מישהי שמדברת על הפלה, וברור מהדברים שלה שלא מדובר בדיוק באירוע נורא שמח (כאילו שאצל מישהו זה אירוע משמח, אבל נו.. את מבינה למה אני מתכוונת, נכון?) ואנחנו מדברים פה לא פעם על הצורך להיות רגיש לדברים שנכתבים על ידי הזולת. בתוך המכלול הזה, הבקשה שלה יותר משמעותית מבקשתו של מי שרוצה לפתוח רפת תעשייתית. אני אגיד לך יותר מזה - לו מישהו היה פותח דף ואומר לנו שהוא עושה את זה, NO MATTER WHAT, אני חושבת שמן הראוי היה להעביר את הדיון, על האם הדבר הזה ראוי או לא לעמוד נפרד. יש מקום לדיון ויש מקום לעזרה, ובעיני כשמישהו מבקש עזרה, אין מקום לדיון - עזרה זה לדעת לקבל את ההחלטה של האחר, ולסייע לו להשיג את מה שנתפס אצלו כדרך הנכונה. זו הדרך בה אני תופסת את המונח. מבחינתי, אם חברה שלי עושה טעות פטאלית, המעשה החברי שלי יהיה לתמוך בה, גם אם אני לא מסכימה איתה, ולנסות לדבר איתה - כל עוד דעתה לא עשויה אבל מרגע שדעתה עשויה? איזה מין חברה אני אהיה, אם אני לא אעמוד לצידה?

אני מאד מזדהה עם פותחת הדף הזה. לא עברתי הפלה מימיי, אבל כמה מחברותי הטובות.. וכו' וכו' וכו'. בנוסף, אני יכולה לשפוט רק לפי התחושות של עצמי, ואני מנסה לחשוב איך הייתי מרגישה לו אני הייתי פותחת דף בקשת עזרה ובמקום הפרטים הטכניים והתמיכה שאני מחפשת, הייתי מקבלת דיון (מאד לא תיאורטי, אגב...) עלי ועל ההחלטות שלי. לא נעים לי לחשוב על סיטואציה כזאת, ולכן ממש לא נעים לי לעשות את זה למישהי אחרת.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אילה_א* » 15 אפריל 2007, 12:53

וגם כי אנשי אגודת אפרת הם מאוד מרגיזים דמגוגים ומבססים רבות מהעובדות שלהן על שקרים
אני כמובן לא פחות דמגוגית מהם ולכן מוכנה לדון איתם בנושא בדפים המתאימים
אבל כן אני משתדלת לגלות את אותה סבלנות לאנשים שרוצים להפיל ולאנשים שרוצים להכות את בני הזוג שלהם ולהשפילם, זוכרת את הדף ההוא ?
יכול להיות שאם מישהו היה פותח כאן דף על פתיחת רפת הייתי נאלצת להגן על רפתות תעשיתיות או לפחות על זכותו לשמוע עליהן
ובאותו זמן הייתי מתבאסת שמכל המקומות בעולם הוא בחר לעשות את זה פה .

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 15 אפריל 2007, 09:10

תעשי טובה - תקראי אותן קודם. אין בהן דיון, יש בהן - בדיוק כמו שכתבתי - דמגוגיה זולה שנועדה לעשות מניפולציה זולה על מישהי שנמצאת במצוקה.
גם זה נכון :-) ראיתי את הניסוחים הבוטים.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 15 אפריל 2007, 09:06

אם את סבורה אחרת ממני, את מוזמנת להחזיר את ההודעות ההן
קודם כל, להבהיר - לא כתבתי ממקום של מאבקי עריכה ולא מתוך כוונה להחזיר את ההודעות (ולא אחזיר אותן), אלא בניסיון להבין, כי הקונפליקט הזה חוזר בכל דף על הפלות.

יש דפים מתאימים מאוד לדיון כגון שיקולים בעד ונגד הפלות ועוד
אני חוזרת לדוגמאות שלי ואפילו מוסיפה עוד אחת - נאמר שמישהו היה פותח דף בבאופן ומבקש עצות להקמת רפת תעשייתית על כל תחלואיה. האם היה אסור לכתוב לו הסתייגויות באותו דף? יש באתר דפים על צמחונות ועל פרות בתעשיית החלב וכולי, אבל האם הדף הספציפי אמור להישאר כ"אתרוג" שלא נוגעים בו?

משהו יותר שנוי במחלוקת - נניח שמישהו היה מבקש עצה בהצטרפות למאחז של נוער הגבעות. יש באתר ימנים ושמאלנים על כל הספקטרום, גם הקיצוני. האם הדף היה נראה כמו "אתרוג" מבחינה זו שכולם היו נותנים עצות טובות, וכל מי שהיה כותב שהמאחזים פסולים בעיניו היה נמחק? (ויש באתר מספיק דפים וכחניים בנושאים פוליטיים כאלה).

נניח שמישהו היה מספר שהוא נמשך לגברים ומבקש דרכים להפוך לסטרייט. איך היה הדף נראה אז? (ויש באתר דפים על משיכה מינית מכל הסוגים).

ביקשו מאיתנו, בצורה נורא מפורשת לא להכנס לנושא המוסרי, ובעיני זה ענין של נימוס בסיסי. ביקשו, מישהי מפה, שקוראת, שכותבת, ביקשה כי היא בנתה על זה שפה יכבדו את רצונה. זה לא שווה בעינייך משהו?
זה בהחלט שווה בעיני.
אני רק שואלת, האם ומדוע זה שווה יותר בעיניכ/ן מאשר בקשתו המפורשת של מישהו שרוצה לפתוח רפת תעשייתית?
האם זה מפני שעם הערך "לאשה יש זכות להפיל" אתן מסכימות, ועם הערך "לכל אחד יש זכות לכרות עצים עתיקים / להפריד עגלים מאמותיהם / לכפות על עצמו סטרייטיות / לגור במאחז " אתן פחות מסכימות?

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי רונ_צ'ה* » 14 אפריל 2007, 23:25

למה בעצם? את מוזמנת להחזיר את ההודעות האלה, אבל תעשי טובה - תקראי אותן קודם. אין בהן דיון, יש בהן - בדיוק כמו שכתבתי - דמגוגיה זולה שנועדה לעשות מניפולציה זולה על מישהי שנמצאת במצוקה.
אישית, אני לא חושבת שבמקום שבו מבקשים מאיתנו עזרה, ועוד כותבת במפורש: "בבקשה, בואו נשאיר בצד את ענייני מוסר והחלטות. יש כבר החלטה, ואני ממש צריכה שיעזרו לי להבין מה עןשים הלאה, וכמה שיותר מהר" - אין מקום לדיון. לא פה, לא עכשיו.
וסבור שזה לא יעלה על הדעת לדון רק בפרטים הטכניים בלי להביע עמדה מוסרית, למה שלא יכתוב כאן? - כי ביקשו מאיתנו, בצורה נורא מפורשת לא להכנס לנושא המוסרי, ובעיני זה ענין של נימוס בסיסי. ביקשו, מישהי מפה, שקוראת, שכותבת, ביקשה כי היא בנתה על זה שפה יכבדו את רצונה. זה לא שווה בעינייך משהו?
אני גם בעד זכותו של מי שחושב אחרת (גם אם הוא מיסיונר או מעצבן), להזכיר את דעתו כאן, ולו כהצהרה ו"תקיעת דגל" בלבד, גם אם פותחת הדף כלל לא תתחשב בדבריו, וגם אם הוא לכאורה "מפריע". - ושוב, כמו שאמרתי, אם את סבורה אחרת ממני, את מוזמנת להחזיר את ההודעות ההן. אני, אישית, חושבת שזה לא הוגן ועם כל הכבוד, אם מדברים על זכותה של האישה על גופה, לטעמי, חלק מהזכות הזאת היא קודם כל לכבד את בקשותיה המפורשות, ודבר שני, לא לאפשר לאנשים בעלי אינטרסים זרים לעשות עליה מניפולציות רגשיות. אבל שוב - זו דעתי.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אילה_א* » 14 אפריל 2007, 23:03

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי שוכנת_הצוק* » 14 אפריל 2007, 22:59

אוי, קרוטונית, איפה, איפה היית כשהייתי צריכה אותך בדף על גרידה מאוחרת?

(זה בדיוק מה שניסיתי לומר שם. גם אני נגד מיסיונריות. ואני פמיניסטית מושבעת שמוכנה להגן בגופי על אישה שמחליטה לעשות הפלה. ומאוד נגד שמישהו יחליט לאישה מה לעשות עם הגוף שלה.
אבל אמרתי מה שבער לי לומר על תסמונת דאון. נושא קרוב ללבי. והותקפתי. קשות.
טוב, כאן זה קצת אחר. כאן זו הפלה מוקדמת, אנשים צעירים, ונסיבות שאין מוכנות לילד. כל ילד. זה לא כי התינוק "פגום". איכשהו המקרה הזה לא צרם לי. רק גייס אותי לתמוך. גם הביטחון השקט שלה בהחלטתה. והעובדה שהיא מייצגת את עצמה, ולא חברה שמדחיקה את כל הסיפור.)

נו שוין.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אילה_א* » 14 אפריל 2007, 22:59

יש דפים מתאימים מאוד לדיון כגון שיקולים בעד ונגד הפלות ועוד
וכל נציגי אגודת אפרת מוזמנים לשם שאני אקרע להם את העכוז בדמגוגיה לכאן לא יכנסו בבקשה בנימוס או שלא

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 אפריל 2007, 22:40

_נציגי אגודת אפרת מתבקשים בבקשה להרפות מהדף הזה.
דמגוגיה זולה היא באמת הדבר האחרון שנדרש כאן עכשיו_
למה בעצם?

נכון שפותחת הדף לא ביקשה עצות כאלה אלא רק פרטים טכניים, נכון שעל זכות האשה להפיל יש קונצנזוס, אבל אם יש מי שהנושא בנפשו וסבור שזה לא יעלה על הדעת לדון רק בפרטים הטכניים בלי להביע עמדה מוסרית, למה שלא יכתוב כאן?
לו מישהי היתה כותבת שהיא לפני לידה והחליטה מראש לא להיניק אפילו דקה, האם גם אז מי שהיתה כותבת לה שאולי כדאי להרהר שוב בנושא, היתה מוקעת ונמחקת? (אומנם ממה שראיתי, אכן הרבה מדריכות ותומכות הנקה מקפידות לא לבקר החלטה כזו אלא רק נותנות פרטים טכניים על ייבוש החלב וכולי. אבל אני לא מאמינה שדף כזה בבאופן היה נשאר רק עם פרטים טכניים).
לו מישהי היתה כותבת שהיא החליטה לעבור לדיאטה של נקניקיות וצ'יפס בלבד למשך חודשיים, האם כולם היו נותנים לה פרטים טכניים ומסתפקים בזה? מי שהיה כותב "היי, זה לא בריא" היה נמחק?
לו מישהי היתה כותבת שהיא חשבה וחשבה, והחליטה להוריד עץ שקמה בן 100 שנה מהגינה שליד ביתה, ורק מתייעצת לגבי פרטים טכניים, האם אף אחד לא היה מצייץ, מבקש ממנה שתחשוב שוב?

אז כן, גם אני בעד זכות האשה על גופה - אבל אני גם בעד זכותו של מי שחושב אחרת (גם אם הוא מיסיונר או מעצבן), להזכיר את דעתו כאן, ולו כהצהרה ו"תקיעת דגל" בלבד, גם אם פותחת הדף כלל לא תתחשב בדבריו, וגם אם הוא לכאורה "מפריע".

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אפרוח_בבית* » 14 אפריל 2007, 17:06

וגם בנוגע לכדורים אני מבולבלת...במקום אחד כותבים שלוקחים אותם אוראלית, ובמקום אחר ואגינלית (כמו נרות ואגינליותץ אני מתראת לעצמי)ץץץ

שלום לך, איני יודעת אם את לפני או אחרי הפרוצדורה. נכנסתי לכאן אחרי תקופה ארוכה.. בכל אופן פירטתי מאד בדף חווה כרגע הפלה (או הפלה כרגע)
את הפרוצדורה עם הכדורים.
עד כמה שידוע לי מדובר בלקיחה דרך הפה במקרה שלך. אבל בביה"ח אמרו לי שזה לא ממש משנה.

תרגישי טוב!

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אוגה* » 12 אפריל 2007, 23:18

עברתי שלוש סוגי הפלות,כיוון שאת מעוניינת בכדורים אסביר לך עליהם:הכי זול יוצא לפנות לשילה הם מפנים אותך לוועדה ולרופא נשים ומסדרים את הענינים!אפשר גם דרך פניה ישירה לביח שבהם מתבצעות הפלות ולברר מתי יש ועדה!יןצא יותר יקר .הועדה מורכבת מ2-3 אנשים שברגע שאת אומרת שאת לא נשואה חותמים לך אישור להפלה!אני לא זוכרת אם זה קורה באותו יום או ביום אחר תלוי בשבוע ההריון!
את הכדורים לוקחים בבית חולים יש תופעות לוואי לחלק מהנשים (לי היו)לחלק אין שום בעיה ואחרי כמה שעות משחררים הביתה אם תרופה נוספת.התרופות הם דרך הפה ופשוט גורמות לכיווץ הרחם.מתחיל דימום ואחרי שבוע שבועיים את צריכה לבוא לבדוק שאין שאריות.זה הכל פשוט !לא צריך להתרגש מזה.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אליה_גדולה* » 12 אפריל 2007, 22:19

פלונית יקרה,

יש עמותה שנקראת שילה

הנה הקישור

מנסיון, ניתן לקבל שם המון אינפורמציה בנושא.

אני אשמח לעזור עוד, אם תרצי את יכולה לפנות אלי בדף הבית שלי.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי רונ_צ'ה* » 11 אפריל 2007, 23:58

נציגי אגודת אפרת מתבקשים בבקשה להרפות מהדף הזה.
דמגוגיה זולה היא באמת הדבר האחרון שנדרש כאן עכשיו
תודה

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אפריל 2007, 15:52

וגם בנוגע לכדורים אני מבולבלת...במקום אחד כותבים שלוקחים אותם אוראלית, ובמקום אחר ואגינלית (כמו נרות ואגינליותץ אני מתראת לעצמי)ץץץ

ושוב פעם, שוכנת הצוק , Hilla Kr , פ רח, ההולכת באתרים , סיגל, מיכל צמות - תודה רבה!

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 אפריל 2007, 12:33

תודה בנות...
סה"כ אני מאד רגועה...אולי אני לא קולטת או משהו, לא יודעת...או שפשוט לא מאמינה שזה קורה לי...על כיוון של צמחים (מרווה וכו') לא חשבתי, מכיוון שפה זה כזה עניין שאני לא רוצה לקחת סיכון בתנאים ביתיים, נגיד את זה ככה...אינטואיטיבית, וגם מדברי גניקולוג חבר משפחה שדיברתי אתו, כדורים זה עדיף, למרות שסיכויי ההצלחה הם 92-95, מכיוון שבכל זאת עדיין לא ילדתי אף פעם...
מבחינת כסף - המשפחה תעזור לי. אני רק מתפללת שהכל יעבור בשלום. אמרו לי שאחרי דימומים מדממים כמה שבועות...ושוב, יש את עניין אחוזי הצלחה...אני מבינה שהרבה נשים עושות את זה בעולם, יש כאלה שגם כמה פעמים בחיים...אני כנראה, למרות כל הבגרות שלי, תופסת את עצמי עוד ילדה...

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אנונימי » 08 אפריל 2007, 21:26

באסה"ר יש ועדה בימים א' ג' ה' כל שבוע ב13:00. לא צריך לקבוע תור מראש פשוט להגיע למרפאות חוץ.
בתה"ש בימים שני ורביעי.

רק אחרי שעוברים את הועדה מקבלים תור. זה לא קורה באותו היום. לכן כדאי להזדרז...

קחי בחשבון שגם אם את זכאית, תצטרכי לשלם על ההפלה. 300 ש"ח רק על הועדה ועוד על ההפסקה עצמה. תלוי בדרך שנבחרת. זה יכול להגיע ל3000 ש"ח. הפסקה ע"ח המדינה היא רק כאשר יש בעיה רפואית מוגדרת לעובר ו/או לאם.

((-))

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי מיכל_צמות* » 08 אפריל 2007, 20:55

http://www.health.gov.il/pages/default. ... ageid=2597
את יכולה פשוט לפנות לבתי החולים שמוזכרים שם ולבקש להגיע לוועדה. אם אני לא טועה ב"הלל יפה" יש ועדה כזו שנפגשת אחת לשבועיים לערך. את יכולה פשוט להתקשר ולשאול ויתנו לך את כל התשובות טלפונית.
תהיי מוכנה לשאלות של למה את רוצה להפיל וקצת כניסה לפרטיות. חוקית - את זכאית להפלה כיוון שאינך נשואה (תקראי זה מופיע בקריטריונים בקישור המצורף).

http://www.doctors.co.il/xID-3498,xCT-5 ... ticle.html
קישור עם אפשרויות ההפלה.

הבדואיות שותות מרווה בכמויות - עושות תמצית של תה מרווה וזה מייבש את ההריון, לדבריהן, כאשר הוא לא רצוי ונמצא בשלבים התחלתיים.

בבקשה, בואו נשאיר בצד את ענייני מוסר והחלטות. יש כבר החלטה, ואני ממש צריכה שיעזרו לי להבין מה עןשים הלאה, וכמה שיותר מהר... וואלה קשה! חשוב שתהיי שלמה עם ההחלטה שלך ולא תקחי אותה בקלות ראש. בלי קשר למה היא בסופו של יום. ((-)).

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אנונימי » 08 אפריל 2007, 18:46

לא רוצה להלחיץ, אבל בירוקרטיה לוקחת זמן. אל תחכי לשבוע 7 תזיזי את הדברים מעכשיו.
קחי בחשבון שאוטוטו יתחילו לך תחושות הריוניות. לא כיף למישהי שבטוחה מעל לכל ספק בכוונתה לעבור הפלה (אני מניחה שזה המצב ולכן לא מתעסקת בכלל בשאלה - האם).

יופי שיש מי שתומך בך!

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי סיגל* » 08 אפריל 2007, 18:28

שלום לך
בשבועות הראשונים ישנה גם אפשרות לעבור פרוצדורה שנקראת שאיבה. מניסיון היא יותר קלה ופשוטה מגרידה, לא יודעת לגבי כדורים. כמו כן יודעת על רופא שעושה את התהליך באופן מיידי אצלו במרפאה, בלי וועדה ועוד פרוצדורות מעיקות. הכי נוח, מהיר ולא מלחיץ, הבעיה היא הכסף - 2500 ש"ח... אם את רוצה פרטים נוספים כתבי לי כאן. לדעתי יש מצב שיקבל אותך אפילו בחג.
בהצלחה בכל מקרה.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי ההולכת_באתרים* » 08 אפריל 2007, 17:03

אני באיחור של שבוע-שבוע וחצי...ז"א יש זמן עד 7 שבועות הריון
אני לא רוצה להפחיד בעניין הזמן אבל נדמה לי שהיריון סופרים מהיום הראשון של הוסת האחרונה לפיכך את בשבוע השביעי או משהו כזה.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פ_רח* » 08 אפריל 2007, 16:46

יש צמחים טבעיים ש(בדר"כ)מביאים להפלה, חשבת בכיוון הזה?

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אפריל 2007, 13:07

תודה בנות...
אני באיחור של שבוע-שבוע וחצי...ז"א יש זמן עד 7 שבועות הריון. אני מקווה שהכל יהיה בסדר...גם לי נראה שעם כדורים זה פחות מסוכן מגרידה. נקווה שהכל יהיה טוב...חבר שלי מאד תומך בי, וזה עוזר.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי אנונימי » 08 אפריל 2007, 10:39

תגדי תור דחוף, גם אם זה אומר להגיע לרופא אחר (אם ממילא הרופא לא זוכר אותך, אז מה זה משנה). לפעמים צריך לעבור דרך האחות, ולה תסבירי שמדובר בהריון בתחילתו וחשוב לך להספיק לשתמש בכדורים.
גרידה "פשוטה" אפשר לעבור עד שבוע 12. כדור עד שבוע 7 גג.
שתי הפרוצדורות מאד לא נעימות. נראה לי שמבחינת אפשרויות לנזק, גרידה עם פוטנציאל גבוה יותר לנזק יותר.

((-))

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי שוכנת_הצוק* » 08 אפריל 2007, 09:47

בקביעת תור - תגידי שזה דחוף, אבל לא נראה לי שסיבת הבדיקה היא מעניינה/עניינו של המזכיר/ה של הרופא.
לגבי פרטים טכניים ורפואיים, אני ממש לא יודעת להגיד לך. מקווה שייכנסו עוד א/נשים עם יותר ניסיון.
מאחלת לך בהצלחה.

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אפריל 2007, 09:44

תודה לך!
יש לי עזרה ממשית מחבר שלי ומאבא שלי. את שאר חברי המשפחה אני לא רוצה להדאיג. יש לי רופא נשים (שבטח בכלל לא זוכר אותי), אבל זה כבר יהיה רק אחרי החג...מה צריך להגיד כשאני מתקשרת לקבוע תור? שזה דחוף, ובקשר להפלה? אני קצת מבולבלת עכשיו...גם מעניין אותי לדעת מה עדיף מבחינה רפואית - כדורים, או גרידה. קראתי באתר, אך לא מצאתי ממש התייחסות לזה. אני מבחינתי מעדיפה כדורים, למרות שמבינה שזה גם שוק לגוף...מקווה להספיק עם כל הבירוקרטיה, קביעת תורים, ועדות וכו' :-(

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי שוכנת_הצוק* » 08 אפריל 2007, 09:23

האם יש לך רופא נשים? הוא יוכל להפנות אותך לגורמים הרלוונטיים, ולא נראה לי שתהיה בעיה להשיג אישור.
נסי גם לבקש עזרה בעולם הממשי - חברה/הורה/אדם קרוב שיוכל ללוות אותך בתהליך (כולל דברים טריוויאליים כמו להסיע או לנסוע איתך, להשיג סנדוויץ', לעזור עם הרישום, ובעיקר להחזיק לך את היד).

צריכה לעבור הפלה אנא עזרתכם

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אפריל 2007, 08:56

יום טוב,
גיליתי אתמול (ב-3 בדיקות ביתיות שעשיתי) שאני בהריון. לפי חישובי אני מקסימום בשבוע 5. ההחלטה הייתה ברורה - עושים הפלה. אני בשנות ה-20 לחיי, לא נשואה, ומאד מפחדת. רציתי לרוץ היום לאיזושהו רופא נשים, אך אף אחד כנראה לא נמצא בערב לחג, לכן לא עונים לטלפון....קראתי קצת על הפרוצדורה, על זה שצריך לעבור ועדה, להביא להם צילום אולטרסאונד וכו'...קראתי גם שעד 45-49 יום אפשר לעשות זאת בעזרת תרופות בבית חולים. אני מאד מקווה שיצא לי ככה. מפחדת לעבור שאיבה וגרידה...דאגתי היא שבגלל בירוקרטיה וחוסר ידע איך לזרז את העניינם, לא אספיק עד ה-45 יום...אנא, אני מבקשת את עזרתכם! אני מבינה שאין קשר ישיר ל"באופן טבעי", אך בתור מישהי שקוראת כאן המון וגם לפעמים כותבת, התרשמתי שאפשר לפנות כאן לעזרה...
בבקשה, בואו נשאיר בצד את ענייני מוסר והחלטות. יש כבר החלטה, ואני ממש צריכה שיעזרו לי להבין מה עןשים הלאה, וכמה שיותר מהר...
תודה רבה לכולכם!

חזרה למעלה