ליוחנן
_וזה מחזיר אותנו ליחס בין
המילה הכתובה המפורשת לבין מה שכתוב
בין השורות.
אפשר להיות לא מנומסים ועדיין להשתמש
ב"מילים נקיות"... אני יכול רק להוסיף את
תחושותיי: אני מוצא בהודעות שלך חוסר קשב וחוסר נימוס , גם אם
המילים "נקיות"._
אתה מבחין בין המילים הכתובות לבין
מה שכתוב בין השורות
לפי דבריך, לא מצאת בהודעותיי הרבות משפטים או מילים
כתובות בלתי מנומסות או "לא נקיות" לפי הגדרתך. אבל לפי
תחושותיך (כלומר זה לא משהו שאתה יכול להצביע עליו בטקסטים שכתבתי) לא כך הדבר במה שבין השורות, כלומר במה
שאינו כתוב במפורש.
כאמור, אין לי שום כוונה להתייחס לעניינים אישיים, להתקפות אישיות כלפיי וכו' (דוגמית להתייחסות לגופו של אדם ולא לגופו של עניין:
אני מוצא בהודעות שלך חוסר קשב וחוסר נימוס ). אין בכוונתי להתווכח עם
התחושות שלך על מה
שלא כתוב. עם תחושות אי אפשר להתווכח, הן סובייקטיביות מטיבן. אין טעם להתווכח עם קריאה סובייקטיבית וספקולטיבית של מה
שלא כתוב מפורשות בהודעותיי. אתה כנראה סבור שאתה מכיר אותי היכרות עמוקה ויכול לשמש כפרשן רש"י הרשמי שלי. מה אני יכולה לומר על דבר כזה?
יש לי רק שאלה אחת, ואם לא בא לך אתה כמובן לא חייב להשיב:
כיצד אתה מסביר שאתה מגנה אותי על
מה שלא כתבתי אלא אתה
חש בין השורות
ואינך מגנה א-נשים שכל משפט וכל מילה שלהם (והכוונה לטקסטים כתובים, לא עניין של תחושות בטן סובייקטיביות) הם מאוד לא נקיים ובלתי מנומסים בעליל? (רוצה ציטוטים?)
האם במקרים אלו תאמר שאמנם המילים הכתובות מאוד תוקפניות ובלתי מנומסות, אבל בין השורות אתה מרגיש הרמוניה ורצון טוב?
אתה בא לביקור אלי הבייתה, ומתלונן שאני עושה יותר מדי רעש בביתי שלי??...
אתה מתכוון שאני אורחת לרגע ושמישהו אחר הוא בעל הבית כאן? אתה חושב שהאתר הזה הוא האחוזה הפרטית של מישהו/י/הם? יש כאן וודעת קבלה לאתר? חשבתי שזה אתר חופשי ופתוח... (וזה שאני מתאפקת ולא כותבת במילים מפורשות ועם שמות מפורשים, לא נורא. הרי כלללללללל מי שקורא/ת את דבריך ומכיר/ה קצת את הנפשות הפועלות כבר יודע/ת הכל, וחלק לפחות צוחקות/ים בליבם/ן...)
תחושת הקיפוח מהשימוש ב-פלוני אלמוני
שום תחושת קיפוח. פשוט זה לא מתקבל על הדעת. איך היית חש אם כל האתר היה פונה לנשים בלבד? (שוב, ממש לא חייב להשיב לי גם על שאלה זו ובכלל לא חייב להשיב אם אין ברצונך). ואגב, אני ממש לא היחידה שחשה שחוסר פנייה לגולשות באתר אינה נאותה.