עו רך

שליחת תגובה

האושר אינו תלוי בדבר, רק בנכונות לאושר
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: עו רך

עו רך

על ידי פולינה* » 11 ינואר 2014, 18:23

טרול ניזון מויכוח ולכן חייב לאמר דברים פרובוקטיביים... כדי שיתעצבנו, יעלבו ויתווכחו איתו.
פשוט צריך לייבש אותו... כלומר שלא להתייחס בכלל לדבריו והוא יירגע
איך מזהים טרול? מתקיף אישית כותבות באתר, כל האמת אצלו, שופט, מבקר, מקלל, מאיים, טוען טענות שאי אפשר להתווכח איתן
וחסר אנושיות בצורה מרשימה.

פשוט אל תתווכחו איתו (איתה) והזמן כבר יעשה את שלו

היא מייצגת סוג של אנרגיה שאי אפשר לנצח ברמת הויכוח כי ויכוח אנושי הינו ויכוח שבו כל צד מכבד את הצד השני , למרות חילוקי הדעות.
כאן ה עורך לקח את הבלעדיות להחלטה של מי זה טוב ומי לא ראוי לקיום ולכן כל דבר שתאמרי מולו לא רק לא משנה אלא משאיר אותו כאן....

מה שכן הוא אינו עצמאי וזקוק לעלבונות ולויכוחים כדי להתקיים ולכן הדרך היחידה היא לייבש אותו ולהתעלם מקיומו.

ואיך אומר הצהוב מעל? זכותנו המלאה להיות מטומטמים - ככל שנחפוץ

גילוי נאות: גם אני לפעמים, בסיטואציות מסויימות הופכת לטרול....

עו רך

על ידי עורך* » 10 ינואר 2014, 14:47

_you are so sweet!
עושה חשק להיות חלק מהקהילה באתר_

Its poison - taste like honey!
זאת קהילה זאת? זה לא שיש למישהו משהו חשוב להגיד או שהנושא עצמו הוא העניין, זה סתם לעצבן (מי שמדבר על טרול) אם היה עניין אמיתי לדיון הוא היה ממשיך גם בתוך אזור מקלט, אתן מבינות - זה הכל פרובוקציה של הימניים הלא שפויים שיש כאן באתר, מתנחלות במסווה של אוהבות אדם.
בינתיים זה הולך יפה מאוד, חוץ מניסיון אחד לעורר דיון שאף אחת לא מגיבה אליו כי אף אחת לא נכנסת לדף הזה מתוך עניין באמת.

שבת שלום (אני נוסעת השבת ולא אהיה בבית אז תבלו).

עו רך

על ידי לפעמים_לא* » 09 ינואר 2014, 18:18

עושה חשק להיות חלק מהקהילה באתר :-)

עו רך

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 ינואר 2014, 11:55

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

you are so sweet!

עו רך

על ידי טליה_אלמתן* » 08 ינואר 2014, 14:17

_אני "עורך" רק לעתים רחוקות ועכשיו החלטתי להתנהג בכוחניות ובאלימות כמה שהאתר הזה מאפשר לי.
פשוט התעצבנתי לראות במה חש כל הזמן את הדף המשמים של הפוליטיקה שאפילו גננת של משרד החינוך היתה מתפטרת משם תוך דקה וחצי._
ומאז שהתחלת לנהוג כך, החווייה שלך באתר השתפרה? אולי את רואה אופק כזה?
אם לא, אולי תרצי להניח לחברי הקהילה שמרגישים נשכרים מהדיון בדף, להמשיך בו ללא הפרעות.
הקהילה זה הרבה אנשים, ולא תמיד כולם נהנים או סובלים בדיוק באותו הרגע.

עו רך

על ידי עורך* » 07 ינואר 2014, 11:18

אבל לא להצביע בבחירות ואז לבוא ולעשות סדר באתר, מרגיש לי סותר.
אכן אני מלאת סתירות.

ובכל אופן צר לי מאוד, באמת, שאנשים לא מצביעים בבחירות, ובכך פשוט נותנים קול וכח למפלגה שהפוכה מדעתם.
אם צר לך אז בבחירת הבאות אצביע. מבטיחה. (למה לא אמרת קודם?).

עו רך

על ידי אחת* » 07 ינואר 2014, 10:39

הי עורך,
גם _אני מרשה לעצמי גם לא למול את ילדי.
אני מרשה לעצמי גם לא לשלוח את ילדי מהבית._
אבל לא להצביע בבחירות ואז לבוא ולעשות סדר באתר, מרגיש לי סותר.
ובכל אופן צר לי מאוד, באמת, שאנשים לא מצביעים בבחירות, ובכך פשוט נותנים קול וכח למפלגה שהפוכה מדעתם.

עו רך

על ידי טליה_אלמתן* » 07 ינואר 2014, 08:14

, כדאי שתהיי תמיד על המשמר ותבדקי מה שלום דפים שלך מדי כמה שעות, שלא ילכו מכאן חלילה
ברור כי אין לי חיים חוץ מבאופן ואין טעם לחיים האלה בלי הדפים הפוליטיים...

עו רך

על ידי טליה_אלמתן* » 05 ינואר 2014, 21:00

חבל שאתם עונים לה. הדרך הטובה והמוכחת להילחם בטרולים היא לייבשם. נסו ותהנו.

עו רך

על ידי עורך* » 05 ינואר 2014, 19:43

שמחה שאת מבינה לבד שאת מי שצריך להעיף מכאן זה אותך
את אולי שמחה אבל אני לא לבד ואני לא חושבת שצריך להעיף אותי מכאן.

אבל כרגע אני עייפה ולא רוצה להטריד את יושבי הכיכר התמימים
הנה, את רואה, את לפחות מתחשבת ביושבי הכיכר התמימים (ביניהם יש כמה שמאלנים - עד כדי כך גדלות הרוח שלך).

_אז יש לי הצעה בשבילך : תשני את הכותרת לדבר הבא : אני שמאלנית קיצונית שונאת מתנחלים ולכן העפתי את הדף
ואסתפק בזה_
סורי מותק, אני לא כאן בשביל לספק אותך. ההצעה נדחתה ברוב קולות.

אם לא או שאעשה בלאגן בכיכר או שאחכה בסבלנות, ממילא לא הצלחתי בינתיים לעזוב את האתר, יש לי זמן, נריב מחר, נריב מחרתיים, נריב בעוד חודש, העיקר שנריב בסוף.
אם לא שמת לב אני לא רבה אתך. זו את שרבה עם עצמך.

אז תהני מותק, את שמאלנית ולכן אף אחד לא יקרא לך מופרעת ולא יעיף אותך מכאן גם אם תטרידי ותציקי ותעליבי, יש לך חסינות. ולגביי האתר, אכפת לי ממנו בדיוק כמו שלך אכפת אז נריב מחר או בעוד חודש לא נורא, לא בוער לי בכלל.
לפי האינטנסיביות והתוכן של מה שאת כותבת בוער לך ועוד איך בוער לך.
תתחממי. קר בחוץ.

לילה טוב (לא לך, לחתולים המסכנים שנאלצים לסבול את נוכחותך לידם)
גם לך שנאלצת לסבול את נוכחתי כאן.

ומכיוון שכתבת שאת לא הוגנת החלטתי לפתוח מלחמה עד הסוף, יאללה, באמת מה העניין לשמור על רמה, נהיה לא הוגנים עד הסוף.
רק כי אני לא הוגנת? כמה קל להפעיל אותך. לא רק שאני לא הוגנת אני ממש נבזית. מניאקית אמיתית - עכשיו מותר לך גם.
וחוץ מזה אני גם בוגדנית ולא אמינה, עכשיו תורך.

מעולם לא ערכתי או מחקתי דברים של מישהי אחרת, תמיד יש פעם ראשונה, היה כיף, אבוא מחר לערוך שוב אם תשני.
מבטיחה?

אגב, למה את חושבת שאני רוצה למחוק את הדברים שלך כאן?
ממש לא.

עו רך

על ידי פלונית* » 05 ינואר 2014, 18:52

ומכיוון שכתבת שאת לא הוגנת החלטתי לפתוח מלחמה עד הסוף, יאללה, באמת מה העניין לשמור על רמה, נהיה לא הוגנים עד הסוף.
מעולם לא ערכתי או מחקתי דברים של מישהי אחרת, תמיד יש פעם ראשונה, היה כיף, אבוא מחר לערוך שוב אם תשני.

עו רך

על ידי פלונית* » 05 ינואר 2014, 18:49

שמחה שאת מבינה לבד שאת מי שצריך להעיף מכאן זה אותך
אבל כרגע אני עייפה ולא רוצה להטריד את יושבי הכיכר התמימים

אז יש לי הצעה בשבילך : תשני את הכותרת לדבר הבא : אני שמאלנית קיצונית שונאת מתנחלים ולכן העפתי את הדף
ואסתפק בזה

אם לא או שאעשה בלאגן בכיכר או שאחכה בסבלנות, ממילא לא הצלחתי בינתיים לעזוב את האתר, יש לי זמן, נריב מחר, נריב מחרתיים, נריב בעוד חודש, העיקר שנריב בסוף.

אז תהני מותק, את שמאלנית ולכן אף אחד לא יקרא לך מופרעת ולא יעיף אותך מכאן גם אם תטרידי ותציקי ותעליבי, יש לך חסינות. ולגביי האתר, אכפת לי ממנו בדיוק כמו שלך אכפת אז נריב מחר או בעוד חודש לא נורא, לא בוער לי בכלל.

לילה טוב (לא לך, לחתולים המסכנים שנאלצים לסבול את נוכחותך לידם)

עו רך

על ידי עורך* » 05 ינואר 2014, 18:43

אם היית קצת הוגנת, טיפה, היית יורדת מהעניין, הפוסט האחרון שלך שכנע אותי להמשיך את הבלאגן.
לוקחת אחריות מלאה. איני הוגנת, אפילו לא טיפה, אני גם לא צודקת.
אני החלום הרטוב שלך. אני השמאלנית שמעודדת ערבים.
אני ההוכחה החיה לטענותייך.
ואפילו יותר מזה.
מעכשיו האלימות שלך, בככר השוק או בראש חוצות מוצדקת -
אני הגורם הרשמי והיחידי.

עו רך

על ידי פלונית* » 05 ינואר 2014, 18:23

תמחקי את השקרים שלך בתחילת הדף - לא שמאל ולא ימין עאלק, אז חוץ מאלימה בחרת להיות גם שקרנית ? יפה מאוד

עו רך

על ידי עורך* » 05 ינואר 2014, 18:14

אני לא אלימה מתוך הגנה עצמית. אני אלימה כי בחרתי להיות אלימה.
אף אחד לא התקיף אותי כאן ואני לא צריכה להתגונן. אני תוקפת כי אני רוצה שיהיה כאן סדר.

ולמען הסדר הטוב, גם הדף הזה יעבור לאזור מקלט.

עו רך

על ידי פלונית* » 05 ינואר 2014, 18:13

אז מה את אלימה כי אני אלימה ?
ואני אלימה כי היו אליי אלימים, ככה זה המוכה מכה (סומכת עלייך שתיכף תביאי דוגמאות מהכיבוש)

היו היה דיון מאוד מעניין כאן בתקופה של הבחירות, אני באותה תקופה שמרתי על האתר וחלק גדול מהשקט באותה תקופה אני בהחלט זוקפת לזכותי. כאמור היה דיון פוליטי ברמה גבוהה וכל פוסט שכתבתי חשבתי עליו המון ובניתי אותו באופן שיאפשר דיאלוג ושיח ולא יגרור מריבות, רק מה, הייתי די מיעוט בדיון שהתקדם באופן מאוד אינטנסיבי וכצפוי קשה לשמור כל הזמן על כתיבה מאוד איכותית אז קרה שהתפלק לי משפט טפשי ומרגיז, באמת טפשי ומרגיז, רק שאם הייתה התנהלות תקינה אז עמיתה לדיון הייתה מגיבה בחריפות או שלא והייתי מתנצלת ומוחקת, במקום זה ישבו כמה נחשים מהצד שלא אהבו דיונים טובים וחיכו מתי אפשר יהיה לתקוף, ואז כשנקרתה הזדמנות הם כמובן ניצלו אותה עד תום ותקפו ותקפו ותקפו, אם הם היו ימניים היו קוראים להם טרולים ומוחקים אותם, אבל הם היו שמאלניים אז כמובן זכו כאן להמון כבוד וייקר ובמקום להתעלם מהם עשו להם הרבה כבוד והסבירו להם (אלה שנהנו מהדיון) שלמרת שאני מתנחלת מרושעת בכל אופן כדאי לדבר אתי כי זה מאוד מעניין, כך התנהל מעל ראשי דיון אם כדאי או לא לדבר אתי.

אז מה למדתי והפנמתי מהמקרה (אחד מני רבים) ? שלמה צריך בכלל להתאמץ ? אפשר לכתוב באופן מכוער ומעליב ולהסתתר מאחורי איזה כינוי פלוני אלמוני, זה מקובל ולגיטימי באתר, אחלה, הצטרפתי למועדון.

והייתי ועודני נגד תקיפה אנונימית והלוואי שיצא כאן חוק שאוסר את זה אבל כל עוד זו הנורמה המקובלת אין לי שום כוונה להיות צדיקה בסדום.

עו רך

על ידי פלונית* » 05 ינואר 2014, 18:02

יאללה עורך באמת שכמעט הלכתי, רק נכנסתי לרגע לדף לקרא ולבדוק שלא שינו כלום וקראתי את ההודעה הניטרלית שלך בתחתית הדף.

חה חה חה וזה נקרא שאת ניטרלית עאלק ? מאשימה בכל האלימות אותי ואת טליה, טוענת שאת אלימה מתוך הגנה עצמית (וואלה, גם אני), ועוברת למתקפה כללית על המתנחלים.

כבר חשבתי לעוף, אפילו עדיל כבר הבינה שעדיף להיות בשקט ולחכות שאסתלק אבל את רוצה קרב, אין בעיה, הזמנת, תקבלי. בדף שלך. ואם תמחקי תהיה כאן מלחמת עריכות.

עו רך

על ידי עורך* » 05 ינואר 2014, 15:20

אני מרשה לעצמי גם לא למול את ילדי.
אני מרשה לעצמי גם לא לשלוח את ילדי מהבית.
ואני מרשה לעצמי גם לא להצביע בבחירות.

וזו לא הערה - זו שאלה.
או שאת רוצה לרשום לי הערה ביומן ושההורים יחתמו?

עו רך

על ידי אחת* » 05 ינואר 2014, 14:37

הערה לעורך:
איך את יכולה להרשות לעצמך לא להצביע בבחירות?

עו רך

על ידי שמאלנית* » 05 ינואר 2014, 12:17

יעל, תודה על ההסבר למרות שלי אין כוונה לעשות שימוש במידע.

עו רך

על ידי יעל* » 05 ינואר 2014, 11:56

עורך, מישהי כבר פירסמה איך להכנס לאיזור המקלט. לכן ביקשתי מיונת הסבר איך מוצים מאיזור המקלט. מקוה שתתן לי.
סליחה, הייתי צריכה לכתוב גם את זה.
בתוך הדף אזור מקלט, כשכותבים שם של דף הוא נכנס למקלט, כשנכנסים לעריכת כל הדף ומוחקים משם את השם של הדף הוא כבר לא במקלט.
שוב, חושבת שהמידע הטכני הזה צריך להיות ידוע לכול.

<תומכת בהשארת הפוליטיקה מחוץ לבאופן או לפחות מחוץ למה חדש. אבל לא באמת אכפת לי. אני לא נכנסת לדפים האלה, וכבר לא כ"כ מציק לי אפילו כשזה גולש החוצה. נוק יורסלבס אאוט>

עו רך

על ידי שמאלנית* » 05 ינואר 2014, 11:19

מאחלת לך המשך מלחמת עריכות נעימה עם טליה ושותפתיה.


דבר שני - אני לא צודקת.... הבנת?
מהמרת שכשכל זה ייגמר את תיראי, בעיני עצמך, לא נעימה בדיוק במידה שהדף הזה מרגיש לך.

אין לי עניין לקחת במלחמות חלק, למרות שתגובתך מאד לא נעימה לי.
היי שלום

עו רך

על ידי עורך* » 05 ינואר 2014, 11:11

שמאלנית,
קודם כל את צודקת.
דבר שני - אני לא צודקת.
דבר אחרון - הדף באופן טבעי ופוליטיקה יישאר באזור מקלט לפחות חודש רצוף.

הבנת?

עו רך

על ידי שמאלנית* » 05 ינואר 2014, 10:49

עורך, מישהי כבר פירסמה איך להכנס לאיזור המקלט. לכן ביקשתי מיונת הסבר איך מוצים מאיזור המקלט. מקוה שתתן לי.
יענו לך ואת תעני להן
לא השתתפתי בדיונים הפוליטיים שם.

אבל זה לא יופיע במה חדש.
מסכימה איתך לגמרי שיש הרבה מאד גסות רוח בדף.
אבל העובדה שאת בוחרת להתנהג בכוחניות ובאלימות כמה שהאתר הזה מאפשר ולהעלים את הדף ממה חדש סתם כי מתחשק לך,
בלי להתחשב באחרים שלא היו התנהגו כלפייך, או כלפי איש בגסות רוח, היא שמפריעה לי. את לא חייבת להכנס לדף, את יודעת.
כשאת בעצמך מתנהגת בכוחניות, את מפריכה את הטיעון בעד העברת הדף למקלט.

עו רך

על ידי עורך* » 05 ינואר 2014, 10:31

שמאלנית,
כמו שכבר אמרתי את יכולה להמשיך לדבר עם כל מי שזה עניין אותו בדף הזה.
תכתבי שם, הנה לך הקישור http://www.beofen-tv.co.il/cgi-bin/chiq ... 8%E1%F2%E9[/u]%E5%27%27%F4%E5%EC%E9%E8%E9%F7%E4%27%27 ויענו לך ואת תעני להן וכולן יהיו מאושרות.
אבל זה לא יופיע במה חדש.
זה הכל.

ואני לא ניצחתי, יש לנו את לוחמת החופש טליה אלמתן ועוד כמה לוחמות בעד חופש הביטוי שממשיכות להוציא את הדף מאזור מקלט. אבל יש לי סבלנות ואני גם מוצאת את הזמן.

עו רך

על ידי שמאלנית* » 05 ינואר 2014, 10:25

מה שכן, אין לי כוח למלחמת עריכות. ניצחת. כל הכבוד ושוב "תודה".

עו רך

על ידי שמאלנית* » 05 ינואר 2014, 10:23

עורך, עניתי לך קודם בדף של יונת. באופן אישי, לא השתתפתי בהחלפת מהלומות שם. גם אני אשמח אם הדפים הפוליטיים יימחקו. אבל בהחלטה משותפת.
לא נעים לך לראות את הדף במה חדש? לי לא נעים שאת מעיפה אותו.

עו רך

על ידי ציל_צול* » 05 ינואר 2014, 10:06

אני לא מעוניינת לצעוק. דווקא רוצה להגיד תודה.
לא בגלל שאני מחבבת את הדרך, אלא בגלל שאני נהנית מהתוצאה. יותר נוח לי שדף כזה נמצא רחוק. וכמי שחושבת שמוטב למחוק אותו (ואת כל דומיו) נוח לי להשלות את עצמי שזה סוג של מחיקה זמנית.
מה שכן, מתחשק לי להוסיף משהו, משום שנראה שבבסיס יש לך כוונה טובה - זו בעצם מלחמת עריכות. זה העניין שלך אם יש לך כוח לזה או לא, אבל כבעלת ניסיון (מלפני שנים) אני מציעה לך לבדוק מדי פעם האם סביר לבזבז את החיים על המאבק הזה, והאם בסופו, בלי קשר לתוצאה, תרגישי יותר טוב במשהו, או שעשית איזה טוב בעולם. אני לא הרגשתי כך, ומשום מה בשעתו לא צפיתי את זה מראש. אני חושבת שהייתי שמחה אם מישהו היה גורם לי לחשוב על זה במושגים כאלה.
רק טוב... @}

עו רך

על ידי אנונימי » 05 ינואר 2014, 10:06

יש כמה כאן באתר שמשתמשים בניק "עורך".
אז החלטתי לפתוח דף לכולנו.
אני "עורך" רק לעתים רחוקות ועכשיו החלטתי להתנהג בכוחניות ובאלימות כמה שהאתר הזה מאפשר לי.
פשוט התעצבנתי לראות במה חש כל הזמן את הדף המשמים של הפוליטיקה שאפילו גננת של משרד החינוך היתה מתפטרת משם תוך דקה וחצי.
אגב, אני שמאלנית קיצונית, שונאת מתנחלים ומייחלת למותם, אני גם זו שדחפתי נבוט בראש של מתן פוגל, היה נורא כיף, גם החגיגות בעוורתא אחרי רצח פוגל היו נורא כיפיות.

אבל החלטתי לעשות את זה ולסלק את הדף המעייף הזה לאזור מקלט כדי ששם תוכלו להמשיך ולהתקוטט כמו תרנגולים בלול.
מה לא בסדר? תוכלו להתווכח ולהתקוטט רק לא כל העולם יראה שעוד פעם אבישג נעלבת מעדי וטליה מחנכת את כולם לא לנהוג כמוה.

וכל מי שמעוניינת לצעוק עלי - מוזמנת לעשות את זה כאן.

חזרה למעלה