סקילת האתר

שליחת תגובה

מה את רוצה?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: סקילת האתר

סקילת האתר

על ידי אורה_גבריאלי* » 23 מרץ 2007, 15:41

שואלת מתוך סקרנות מציצנית, לא מתוך התעניינות כנה
:-D
:-D

סקילת האתר

על ידי ניצן_אמ* » 22 מרץ 2007, 17:41

מה שמישהי אמרה

סקילת האתר

על ידי מישהי* » 22 מרץ 2007, 13:33

מה שצפריר אמר

סקילת האתר

על ידי טלי_מא* » 21 מרץ 2007, 12:30

_למה העבירו לפה את אתם חבורת יבשים?
היה צריך להעביר לשתי כוס מים!_

אני רציתי ל כשלון האתר כפורטל לחנויות בגדים שכבר משמש אכסניה, לכל מי שהחליט לפסול ולקלס.

סקילת האתר

על ידי צפריר_שפרון* » 21 מרץ 2007, 12:22

דף _ למחיקה ?
חס וכרפס, חלילה וחס וחוזר חלילה.

הדף הזה חשוב מאוד, אם נמחק אותו הוא יחזור בווריאציה אחרת.
עכשיו, כשכבר קיים הדף הזה, אפשר יהיה לתת לו להיות האכסניה, לכל מי שהחליט לפסול ולקלס.
השאירו ככה.

סקילת האתר

על ידי עודד_המחפש* » 21 מרץ 2007, 12:19

למה העבירו לפה את אתם חבורת יבשים?
היה צריך להעביר ל{{}}שתו מים!

סקילת האתר

על ידי נומושי* » 20 מרץ 2007, 23:52

כל הפוסל במומו פוסל,קחי מעדר מאמי..

סקילת האתר

על ידי ניצן_אמ* » 20 מרץ 2007, 18:14

שואלת מתוך סקרנות מציצנית, לא מתוך התעניינות כנה
:-D

סקילת האתר

על ידי מישהי* » 17 מרץ 2007, 10:38

פלוני, אולי תגלי לנו בכל זאת מה הרגיז אותך?

>שואלת מתוך סקרנות מציצנית, לא מתוך התעניינות כנה<

סקילת האתר

על ידי מקשיבה* » 14 מרץ 2007, 15:31

לא רואה בכך סקילה או יריקה.
מחכימון: כבוד אפשר רק לתת

סקילת האתר

על ידי אנונימי » 14 מרץ 2007, 14:59

איזה דף מגניב.

סקילת האתר

על ידי חברה_ותיקה_באתר* » 14 מרץ 2007, 00:12

וואללה לפעמים גם אני מתעצבנת ומרגישה שהאתר קצת חרא... אבל בחיבה, בחיבה.

סקילת האתר

על ידי צוויליך* » 14 מרץ 2007, 00:07

רגע,
אז יעני כל העניין היה בגלל שהזה כתב "אתר חרא"?
המממ!

סקילת האתר

על ידי אילה_א* » 13 מרץ 2007, 08:35

זה לא סותר אפשר לטפל בכולם.
יש פה כל כך הרבה אנרגיות ותשומת לב שפשוט אפש רלחלק אותם גם לאנשים שמרגישיםשהאתר חרא
וגם לנשים שיולדות יש מספיק גם לאמהות שקש הלהם עם התינוק ולאלה שצריכים ורוצים לצאת מהחובות שלהם להורים שמתלבטים אם להכניס לגן
ולהסביר מהזה חינוך ביתי. וגם לגדל כלבים תוכונים למגר מזיקים ולסדר את הבית .
יש המון לכולם.

סקילת האתר

על ידי מתעצבנת* » 13 מרץ 2007, 07:58

אני לא מבינה למה משקיעים כל כך הרבה תשומת לב ואנרגיות לטרול כשיש פה באותו זמן אנשים עם נושאים אמיתיים!

נשים יולדות , אמהות שקשה להם הטיפול בתינוק, אנשים שרוצים לצאת מהחובות שלהם, הורים שמתלבטים אם להכניס לגן ומה זה בכלל חינוך ביתי ...

כאילו ראבק!

סקילת האתר

על ידי יונת_שרון* » 12 מרץ 2007, 18:34

שלום אלמונית,
האם האמירה שאת רוצה להשמיע היא "האתר חרא"? האם זה מה שחשוב לך שיישמע?
האם את חושבת שיש סיכוי לשיפור? כי אם כן, אולי תוכלי לציין מה במיוחד חרא וכדאי לשנות.
אם נראה לך שאין סיכוי, אולי כדאי לכתוב למה כדי שאנשים אחרים יבינו על מה את מדברת ולא ייפגעו ממה שפגע בך.

ואם בכל זאת נשארת, אפילו אם רק כדי לקרוא את התגובות, אולי בכל זאת יש משהו שאת רוצה לקבל כאן. אני עוד לא הצלחתי להבין מה, אבל אולי אם תגידי אז מישהו כאן יוכל לתת לך את זה.

סקילת האתר

על ידי האתר* » 12 מרץ 2007, 17:39

נפגעת ממשהו שהיה פה באתר, לא נעים, לפעמים נפגעים גם ממשפחה טובה ואוהבת, אז סליחה, סליחה שפגענו, סליחה שלא עמדנו בציפיות, סליחה שהיינו עסוקים ולא שמנו לב אלייך. אנחנו חרא משפחה? אולי, תודה שהערת את תשומת ליבנו, אבל זה מה שיש ממשיכים הלאה. <כולנו זקוקים לחסד>

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 13:24

מה לא ברור כאן? ציפית שאני אעשה דברים שלא מקובלים עלי?
הבנת את כוונתי והתחמקת בדיון צדדי, העיקר שהבנת.


ושאת ממשיכה להתחמק מדיון אמיתי
ציפית לדיון? בשום שלב לא ביקשתי פה דיון, היתה לי אמירה אמרתי אותה.
מחקת - החזרתי
דיון? לשם מה? שכנעתם אותי שאין רצון או מקום לדיונים

חוץ מזה שיש לך כאן סתירה פנימית, אתה מתיימר לדעת מי אני עובדה ששינית את כל ההפניות שלך אלי מזכר לנקבה, אבל אז אתה טוען שאין התייחסות קונקרטית שלי לדף מסויים.
אם אתה יודע מי אני אתה לא צריך התייחסות קונקרטית, ואם אתה מבקש התייחסות קונקרטית אל תתיימר לדעת מי אני. בקיצור תחליט מה אתה יודע ומה לא.

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 12 מרץ 2007, 13:14

אה, אז זו הבעיה? זה צריך להיות מקובל עליך? מכאן הכל מתחיל, היה נראה לי שזה אתר חופשי. כנראה שלא. יש שווים יותר ופחות.
אני הרי בין מתכנתי האתר, אז ברור שיש לי יכולות לשנות את התוכנה שאין לשאר המשתתפים כאן. במובן הזה האתר הזה לא שיוויוני בכלל, וגם לא נטען בשום מקום שהוא שיוויוני ברמה הזו. וברור שבשביל שאני אעשה משהו אז הוא צריך להיות מקובל עלי. מה לא ברור כאן? ציפית שאני אעשה דברים שלא מקובלים עלי?

אכן כבר הוטחה, וההתייחסות היתה שווה לתחת.
תני לי בבקשה דוגמא קונקרטית. אני דווקא זוכר דוגמאות הפוכות.

אפשר ואפשר, קוראים לי פלוני אלמונית, ולא זכור לי שאמרתי אם אני אישה או גבר.
כן, אבל את התייחסת אלי כשכתבת בשביל מלחמת עריכה צריך שני צדדים, האם את/ה יוצא/ת למלחמה? .

טוב, אני רואה שאת לא עומדת לספק התייחסות יותר קונקרטית, ושאת ממשיכה להתחמק מדיון אמיתי. על כן אני פורש מהדיון בשלב הזה.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 13:04

אני פלוני אחר, לא אני לא רוצה לבחור כינוי אחר. כלומר, כל הדפים בהם כתבת והבעת את דעתך כבר נמחקו, כיון שכבר לא היו רלוונטיים?
אני מניח שהם לא נמחקו כי לאנשים אין חשק וכח להתעסק עם זה עם המחיקות אני מתכוון מצידי הכל יכול להמחק.

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 12 מרץ 2007, 12:58

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 12:46

בואי נחזור למטרה שלך בכתיבה הזו הספציפית כאן בדף הזה.
ומה המטרה בדף מחמאות לצ'יק צ'ק? או תגובות לאתר?
או במשפטים הבאים שאין בהם הרבה מידע ותועלת, אין בהם שיכנוע או ניסיון להשפיע:

_הללויה!!!
ברוך רופא חולים._

איזה יופי! באופן חזר!

_סוף סוף
טוב לחזור הביתה_

_ו?
מה השאלה?_
מה רצית להגיד באבחנה מלמעלה? לשכנע? להשפיע? להעליב? לפגוע? ללטף? לירוק?

סקילת האתר

על ידי פלוניה* » 12 מרץ 2007, 12:29

ואם השפעת ושיכנעת הסכמת שמילותייך ימחקו?
את קצת מדלגת קדימה. חכי רגע.

בואי נחזור למטרה שלך בכתיבה הזו הספציפית כאן בדף הזה.
(על מטרותיי כבר סיפרתי לך).

מה רצית להשיג כאן בדף הזה?
האם את רוצה לשכנע מישהו במשהו? האם את רוצה להשפיע? ואם כן, כיצד?
מה את רוצה שיקרה?

אני מתנצלת, אני ממש חייבת לצאת מהבית ולהפסיק את השיחה.
אני מקווה שמישהו ינסה להמשיך במקומי את שיחתנו.
אם לא, אכנס לכאן שוב מאוחר יותר.

(אשמח בכל אופן לקרוא את תשובותייך לשאלותיי)

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 12:21

האתר חרא" זו לא דעה אלא קללה.
ו?


כדי להשפיע. או לשכנע.
ואם השפעת ושיכנעת הסכמת שמילותייך ימחקו?
כלומר, כל הדפים בהם כתבת והבעת את דעתך כבר נמחקו, כיון שכבר לא היו רלוונטיים?

סקילת האתר

על ידי פלוניה* » 12 מרץ 2007, 12:17

אף פעם לא כתבת באף דף?
וודאי.
לשם מה היית צריכה שהאמירה שלך תישמע?
כדי להשפיע. או לשכנע.

האם משהו מזה רלוונטי לגביך?

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 12:14

פלוניה תגידי אף פעם לא כתבת באף דף?
אם לא כל הכבוד.
אם כן למה? לשם מה היית צריכה שהאמירה שלך תישמע?

סקילת האתר

על ידי פלוניה* » 12 מרץ 2007, 12:05

מה אני רוצה? כבר כתבתי, שהאמירה שלי תישמע.
פלוני אלמונית,
למה חשוב לך שהאמירה הזו תישמע?
מה את רוצה להשיג בזה?
[שאלות מתעניינות]

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 11:57

ולהבין אם גם בעיני הוא בעייתי ואיך אפשר לפתור אותו
אה, אז זו הבעיה? זה צריך להיות מקובל עליך? מכאן הכל מתחיל, היה נראה לי שזה אתר חופשי. כנראה שלא. יש שווים יותר ופחות.

ביקורת שלילית פרטנית כבר הוטחה
אכן כבר הוטחה, וההתייחסות היתה שווה לתחת.
מה שאתה עושה עם הרוק על הפנים שלך עניינך, ולא קשור לאמירה שלי פה.

דבר שני, אני לא יוצא למלחמה,
אתה הכנסת את המילה הזו "לדיון".
מה אני רוצה? כבר כתבתי, שהאמירה שלי תישמע. עם הרוק שלך תסתדר בעצמך, כך גם בשיקום תחושת הערכה העצמית שלך.

קודם כל אפשר לוותר על ההנחה שאני אישה.
אפשר ואפשר, קוראים לי פלוני אלמונית, ולא זכור לי שאמרתי אם אני אישה או גבר.

אתה רוצה למחוק? תמחק את הדף מחמאות לצ'יק צ'ק ואמירות אחרות שמחמיאות ומלטפות לאתר, אין להם יותר ערך סמנטי מאשר לאמירה שלי.

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 12 מרץ 2007, 11:41

תראי, ההודעה שלך שפתחה את הדיון הזה שקולה ליריקה על האתר, בה במידה שמחמאות שקולות ללטיפות. ברור שאני מעוניין למחות את הרוק מפרצופו. וברור גם שנעים לי שהלטיפות נשארות. עד כאן הדברים הברורים מאליהם.

ועכשיו לדברים הקצת פחות ברורים מאליהם: בניגוד למה שהיא כנראה התחושה שלך, יש לי עניין אמיתי לשמוע גם ביקורת שלילית ולא רק ביקורת חיובית. אני לומד הרבה מביקורת שלילית, וכך גם יונת, וכך גם שאר העוסקים במלאכה. למעשה אנחנו לומדים יותר מביקורת שלילית מאשר מביקורת חיובית.

אבל בשביל שביקורת תועיל במשהו, היא צריכה להיות פרטנית. אמירות כלליות בסגנון האתר חרא_ או _מדובר בבעיה כללית הרבה יותר מכך! גדולה ומקיפה הרבה יותר מכך! , לא מאפשרות לי לשים את האצבע על הדבר הבעייתי ולהבין אם גם בעיני הוא בעייתי ואיך אפשר לפתור אותו. ביקורת שלילית פרטנית כבר הוטחה באתר רבות (ואם את מסתובבת כאן אז כנראה כבר ראית דפים כאלה), ובמקרים רבים השפיעה על צורת התנהלותו.

אבל, עד כה, לא הסכמת לדבר בצורה פרטנית, אלא רק בהכללות. אז אני מסיק מזה שאחד משני הדברים הבאים נכון: או שאת בכלל כועסת על משהו אחר ופשוט מוציאה קיטור על האתר כי כאן לפחות מתייחסים לזה, או שכן יש לך מה להגיד אבל את לא רוצה להחשף. אם זו האפשרות הראשונה, אז: הוצאת קצת קיטור לפני שבוע, ספגנו את זה, ועכשיו את יכולה לחזור להתנהג כמו שאת מצפה מהשאר -- באופן מוסרי וללא צביעות -- ואפשר כבר למחות את הרוק כי הוא בעצם לא קשור לאתר. אם זו האפשרות השניה, אז: הצעתי לך להתקשר אלי ולדבר איתי באופן פרטי. אשמח לשמוע את מה שאת מרגישה, ואם אוכל אז גם לנסות לעזור.

בשביל מלחמת עריכה צריך שני צדדים, האם את/ה יוצא/ת למלחמה?
קודם כל אפשר לוותר על ההנחה שאני אישה. קוראים לי רועי שרון, אני גר בקיבוץ מעין ברוך, הטלפון שלי הוא 052-8550555, ויש לי ארבעה בנים. אני לא מישהו אנונימי. דבר שני, אני לא יוצא למלחמה, להפך, אני מנסה שוב ושוב להדבר איתך, אבל מקבל התחמקויות. בפעם הקודמת את נאלמת. המתנתי שבוע וראיתי שאת לא חוזרת, אז מחקתי את הדברים. את החזרת אותם, ואני שוב שואל מה את רוצה? אם את לא רוצה לדבר, אז בבקשה אפשרי לי למחוק את הדברים ללא מאבקי עריכה.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 11:08

כתבתי את דעתי, אנשים כותבים את דעתם בכל מקום. יש גם תוכן אפסי, בלכתוב:
והכי כיף, שהבאג המסתורי במה חדש נעלם, ושוב מגיעים להודעה האחרונה שנקראה
או לכתוב איזה אתר נהדר ומקסים זה, יש צד שני לאתר הנהדר והמקסים הזה - זו דעתי.

בשביל מלחמת עריכה צריך שני צדדים, האם את/ה יוצא/ת למלחמה?

צריך גמישות סמנטית לא קטנה כדי לקרוא לזה דיון . צודק, זה לא דיון.
זו אמירה שמעוניינים להשתיק אותה כיוון שזה לא יפה ולא מחמיא או מחניף...
אם יש מקום לכל המחמאות וההתחנפוניות והליקוקים וכו' וכו', יש מקום גם לדיעה הפחות נעימה.

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 12 מרץ 2007, 10:53

למה לא?
כי התוכן הסמנטי שלו אפסי, ואני מעוניין לשפר את יחס האות לרעש באתר במידת האפשר.

למה לא לשאול את זה על אלבאום דף אחר, או על נולדו במזל טוב 2007 או על הדף אימפוטנציה ביתית או על הדף אבא אמא אל תלכו?
אפשר לשאול את זה בהחלט, ואם את רוצה לעשות כן את מוזמנת. אבל אני מחקתי את הדיון הזה, ואת החזרת אותו, אז לכן אני שואל לגביו.

ועכשיו, את מוכנה לענות לשאלתי באופן ענייני? אם יש לך סיבות שאינך מעוניינת לפרט באופן ציבורי באינטרנט, אז את מוזמנת להתקשר אלי לטלפון 052-8550555. אבל אם אין לך תשובה טובה יותר אז אני מבקש לא להכנס איתי למלחמת עריכה.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 10:28

למה לא?
למה לא לשאול את זה על אלבאום דף אחר, או על נולדו במזל טוב 2007 או על הדף אימפוטנציה ביתית או על הדף אבא אמא אל תלכו?

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 12 מרץ 2007, 09:37

מה הסיבה שבגללה את מעוניינת להשאיר אותו?

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2007, 09:30

למה?
לא צריך להוסיף משהו לדיון כדי שהוא ישאר.

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 12 מרץ 2007, 09:25

אלמונית, אפשר להמנע ממאבקי עריכה? אם אין לך מה להוסיף לדיון הזה, אני מעוניין למחוק אותו.

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 04 מרץ 2007, 21:51

אל דנטה וצוויליך בשטח! |יש|

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 04 מרץ 2007, 12:09

נראה לי שהפלונית נאלמה.

סקילת האתר

על ידי לוונדר_סגול* » 04 מרץ 2007, 12:04

ואיך אני קשורה לכל זה?

עבודת תחקיר מעמיקה מעלה את העובדה שהפלוני/ת כתב כאן בשם: גם כן , ושינה.
וגם אצלי בדף כתב/ה גם כן,
רק שאצלי נכתבה מילה אחת ארוכה וממצה:
איככככככככככככככככססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס
וכששאלתי :
על מה איכס?
נעניתי:
יעש מרגיעון שאומר הכל חוזר עלייך, כנראה זה מה שקורה עכשיו, לא נורא יעבור

אני ממש מתנצלת שפגעתי
ואני גם ממש רוצה לדעת איך זה קרה? על מה ולמה?

למה אני מעבירה את הדיון לכאן?
לוידעת,
אולי כי לא בא לי להיות לבד במתקפה הזאת...

סקילת האתר

על ידי צוויליך* » 03 מרץ 2007, 23:51

( תולה את חליפת החלל מאחורי הדלת - ורץ לעשות השלמות קריאה )

סקילת האתר

על ידי אל_דנטה* » 02 מרץ 2007, 21:26

סוף סוף דף פיקנטי! הגיע הזמן! רק משום שלא נעים לי שפלוני באופוזיציה לבד אז הנה, מבלי לדעת על מה מדובר (יש לי תעודות ל2 תארים אגב) אני מצטרף לקריאה הנרגשת:
האתר חרא!!!11111

(אבל משקף נאמנה את החיים שגם הם חרא!!!1111)

ופיפי!!!!!!!!!

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מרץ 2007, 20:42

לדעתי זה סימן שמדובר במישהו אחר
לדעתי זה אותו אדם.
מצד שני, אולי זה מישהו אחר, והוא סאב, והשני דום, והם ימצאו ביחד את עצמם ויירגעו עם ההשמצות האלה?

סקילת האתר

על ידי בשמת_א* » 02 מרץ 2007, 18:07

בשמת, אני חושבת שהוא מתרעם על שמחקו לו דף-בית-אישי שפתח, ועוד דף תוכן
בעקבות הניחוש שלך, הלכתי לבדוק (רק אז הבנתי את השאלה שלך, כי לא תפסתי למה את חושבת שהוא ד"ר גקיל ומאסטר הייד, מה גם שכמעט תיקנתי ל"מיסטר הייד" D-: ), ואני לא חושבת שזה אותו אדם.
נראה לי סביר, שאם היה מדובר באותו אדם, אז הוא היה אומר: פתחתי דף כזה-וכזה ומחקו לי (אגב, נדמה לי שאי אפשר יותר לערוך בשם פלוני אלמונית, אז בטח אפשר לדעת מי ערך שם, לא?).
אבל מי שכותב כאן נמנע בעקביות מלענות. לדעתי זה סימן שמדובר במישהו אחר.

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 12:43

ומה הקטע המגניב, כשכתבתי באופן ספציפי ובשמי המלא היתה התייחסות כ"כ לא עיניינית מלאה בתירוצים וסיבות תמוהות ומשונות, פתאום פלוני אלמונית מקבל הקשבה, רצון להבין, התעיינות כנה, מה זה אם לא צביעות?
אה, לפחות מבחינתי, הגבתי אליך לא בגלל שהופעת בתור פלוני אלמונית, אלא בגלל שהבנתי שהקללות שפיזרת היו ניסיון לפתוח דיאלוג ולא סתם פגע-וברח. לא יודע מי את, ולכן אני לא יודע לאיזה דפים את מתייחסת. ושוב אני מבקש: תצביעי לי על דף כזה.

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 12:38

התנהגת אלי באופן לא מוסרי. זה מספיק בשבילי.
באמת? איפה ומתי?

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 12:21

שוב אני אומר: אם את מחזיקה מעצמך אדם מוסרי, שמעוניין באמת, אל תניחי שאת יודעת מהי מידת הפתיחות שלי בענייני מוסר, ערכים או אנושיות.
התנהגת אלי באופן לא מוסרי. זה מספיק בשבילי.

תני לי, אם כך, דוגמא אחת לבעיה שאת רואה
לשם מה לי? קרא את ההודעה מעליך... הנה ציטוט מלא:

ומה הקטע המגניב, כשכתבתי באופן ספציפי ובשמי המלא היתה התייחסות כ"כ לא עיניינית מלאה בתירוצים וסיבות תמוהות ומשונות, פתאום פלוני אלמונית מקבל הקשבה, רצון להבין, התעיינות כנה, מה זה אם לא צביעות?

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 12:19

יש לך את האמצעים לדעת מי אני.
נכון. ובכל זאת אני לא משתמש בהם. לידיעתך, השתמשנו באמצעים כאלה רק בשבעה מקרים בכל ששת השנים שהאתר קיים, וכל המקרים האלה היו קיצוניים מאד (מישהו שהטריד מישהי ספציפית והתחזה לה; מישהו שמחק באופן שיטתי דפים באתר; וכיו"ב).

מה דעתך לגבי פתיחות לגבי מוסר? ערכים? אנושיות?
מה את יודעת לגבי הפתיחות שלי בענייני מוסר? ערכים? אנושיות?
שוב אני אומר: אם את מחזיקה מעצמך אדם מוסרי, שמעוניין באמת, אל תניחי שאת יודעת מהי מידת הפתיחות שלי בענייני מוסר, ערכים או אנושיות.

מדובר בבעיה כללית הרבה יותר מכך ! גדולה ומקיפה הרבה יותר מכך!
תני לי, אם כך, דוגמא אחת לבעיה שאת רואה.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 12:08

לידיעתך: לא אני מחקתי אותן_
צורת המחשבה ואף אופן ההאשמות שלי אינן כה חד ערכיות ומימדיות.
מדובר בבעיה כללית הרבה יותר מכך !
גדולה ומקיפה הרבה יותר מכך!

למה שתשאל אותי? את חושבת שאני יודע מי את?
יש לך את האמצעים לדעת מי אני.


פתיחות מזוייפת? מה את יודעת על הפתיחות שלי בענייני מין?
הנה הנקודה!!!! זוהי בדיוק, פתיחות בעינייני מין!!! שומו שמיים ממש מרגש, מה דעתך לגבי פתיחות לגבי מוסר? ערכים? אנושיות?
לא נראה שזה קים ולכן פתיחות לגבי מין זה די מזוייף

ומה הקטע המגניב, כשכתבתי באופן ספציפי ובשמי המלא היתה התייחסות כ"כ לא עיניינית מלאה בתירוצים וסיבות תמוהות ומשונות, פתאום פלוני אלמונית מקבל הקשבה, רצון להבין, התעיינות כנה, מה זה אם לא צביעות?

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 12:06

פתיחות מזוייפת? מה את יודעת על הפתיחות שלי בענייני מין? נראה לי שאם את באמת מעוניינת באמת, ובאמת מאמינה בפתיחות, אל תניחי מראש שאת יודעת מהם גבולות הפתיחות השלי.

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 11:59

למה צביעות? את חושבת שאני מחקתי את ההוספות האלה?

לידיעתך: לא אני מחקתי אותן.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:58

בכל מקרה, אם אכן במחיקה של ההוספות של ד"ר ג'קיל ומאסטר הייד עסקינן, אז גם לדעתי היא הייתה נמהרת מדי.
וואי וואי וואי צביעות בשידור חי!!!

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 11:52

האם אתה ד"ר ג'קיל ומאסטר הייד? למה שלא תשאלי את רועי שרון?
למה שתשאל אותי? את חושבת שאני יודע מי את?

בכל מקרה, אם אכן במחיקה של ההוספות של ד"ר ג'קיל ומאסטר הייד עסקינן, אז גם לדעתי היא הייתה נמהרת מדי.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:45

קרוטנית אם את רוצה לדבר עם בשמת למה שלא תעשי את זה בדף שלה

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מרץ 2007, 11:44

בשמת, אני חושבת שהוא מתרעם על שמחקו לו דף-בית-אישי שפתח, ועוד דף תוכן (בצדק לדעתי). הוא גם הכניס שינויים ב מדור אהבה ומיניות (שאותם מחקתי).

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:40

זה אתר חופשי, אבל הוא לא היה מחזיק מעמד אפילו 5 דקות אם לא היו נשמרים כללים בסיסיים.
זה לא נכון.
יהאתר היה נשמר, הרי מה שחשוב הוא האתר, ולא היחיד.

אפשר להרוס דפים, ואפשר להרוס אנשים, והדבר הכי חמור שאפשר זה להרוס אנשים בכוונה

אוי בשמת הדברים שאת בוחרת לא לראות באלגנטיות

זה יוצר רושם שאין באמת דף כזה, שסתם הגעת במקרה לדף הנוכחי ולדבריך אין כיסוי.
אה כן סתם בא לי ללהג שטויות, נכון?

בזה מתבטא יפי הנפש, פתאום כשזה לא מתאים לבועה לפנזטיה שאת רוצה לחיות בה הכל שטויות.
כי בדר"כ הכל לגיטימי להכל יש הסבר, אבל פתאום לא נח לראות משהו, אז פוטרים את זה בצורה קלה.

לפעמים בנ"א מתקשים לראות מעבר לאף שלהם

סקילת האתר

על ידי בשמת_א* » 02 מרץ 2007, 11:39

הצביעות והשנאה מתבטאת במה לא היה
לא היה איפה ?
כשמשמיעים מין האשמה כללית, בשורה של הודעות רצופות שנאה, זה לא מעורר אמון.
כשאתה נמנע שוב ושוב מלציין דף אחד שבו נתקלת בתופעות שאתה מוקיע - זה יוצר רושם שאין באמת דף כזה, שסתם הגעת במקרה לדף הנוכחי ולדבריך אין כיסוי.
אולי תרצה בכל זאת להתייחס ברצינות?

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:33

הכל כבר נקרא, אבל מה כאשר ותיקי האתר מחליטים לדלג על תנאי שימוש והתנהגות נורמטיבית?
מה כאשר פתאום נעלמים כל יפי הנפש?

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מרץ 2007, 11:33

כשלא הרסו לך
מה הרסו לך? אני מבינה שפתחת דף בית אישי וכן דף נוסף שהכנסת אליו מידע בנושא שמעניין אותך. המידע שנמחק נשמר בגרסאות קודמות ואתה יכול לשלוף אותו ולשמור אותו על המחשב שלך.
כאמור, א'-ב' של כניסה לאתר חדש הוא היכרות וקריאה לאורך זמן, כדי לדעת לאן נכנסים... גם אני לא נכנסת ל"כלוב" ושמה הודעה בלי לקרוא שם קודם לפחות כמה ימים, ולהבין "מי נגד מי".

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מרץ 2007, 11:31

וכמובן תנאי שימוש

ממליצה לך לקרוא עוד קצת לפני שאתה ממשיך.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:31

כמה קל לדבר כשלא הרסו לך.

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מרץ 2007, 11:28

כל אחד יכול לעשות כרצונו
ממש ממש לא.
זה אתר חופשי, אבל הוא לא היה מחזיק מעמד אפילו 5 דקות אם לא היו נשמרים כללים בסיסיים.
מאבקי עריכה
סיור מודרך באתר

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:27

כללי האתר
זה בכלל אתר חופשי, כל אחד יכול לעשות כרצונו, לכתוב לערוך למחוק להוסיף להעליב, לכעוס לפגוע לקלקל להרוס לעזור לתרום

ולדעתי התשובה היא "כן".
אז לשם מה לשאול? כנראה שאת יודעת.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:24

האם אתה ד"ר ג'קיל ומאסטר הייד?
למה שלא תשאלי את רועי שרון?

סקילת האתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מרץ 2007, 11:22

האם אתה ד"ר ג'קיל ומאסטר הייד?
האם חשבת להכיר קצת יותר את כללי האתר לפני שאתה נכנס לפעילות אינטנסיבית בו?
(גם ב-BDSM יש כללים שמחויבים לשמור עליהם, לא?)

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 11:17

למה? זה מפריע לך שאומרים את זה?
הצביעות והשנאה מתבטאת במה לא היה ולא מה כן היה

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 10:45

ההתעניינות שלי לא מזוייפת: אם לא הייתי מתעניין לא הייתי משקיע את הזמן בשביל לדבר איתך.

את יכולה לתת לי דוגמא, אפילו סתם אחת, לדף ספציפי שבו יש שנאה או צביעות? אני רוצה לוודא שאני מבין על מה את מדברת.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 10:30

יש איזה דף ספציפי?
האמת שיש כמה וכמה, לא מעט,
... מצידי תאשימו אותי בהפרכת ביקורת לחלל האויר לא ממש מזיז לי "ההתעניינות הכנה" מזוייפת, יש לכך הוכחות.

והכי גדול, זה שראיתי שצפריר נכשל בידיעת האמת הפנימית ההיא...

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 10:22

איפה ראית שנאה וצביעות? יש איזה דף ספציפי?

אני שואל באמת, לא בתור התגרות.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 10:18

_מה בדיוק מפריע לך באתר?

בדיוק?
השנאה והצביעות, האמת זה אחלה למי שאוהב את זה כלומר אתם

סקילת האתר

על ידי רועי_שרון* » 02 מרץ 2007, 10:12

לא מפריע לי שתעבירי ביקורת על האתר. אבל הדרך שבה עשית את זה -- הנוסח והצורה -- מזמינה התייחסות לא רצינית.

מה בדיוק מפריע לך באתר?

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 09:57

מה הבעיה רועי?
מפריע לך שיראו את זה, זו האמת, וכנראה אתה מנסה להסתיר את זה?

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 09:32

לא. חרא של אנשים. אבל זה יש בכל מקום. פה לפעמים יש גם אנשים טובים.

סקילת האתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 מרץ 2007, 08:33

חבל.

חרא של אתר!

סקילת האתר

על ידי אנונימי » 02 מרץ 2007, 08:33

הדיון הועבר מ האתר יוצא לחופשה.

חזרה למעלה