נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

שליחת תגובה

בתוכך על פני בתוכחה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי דניאלה* » 12 יוני 2015, 17:17

דנה חפשי בגוגל את האתר של "המנשא הנכון". יש שם סרטונים וגם פרטי קשר של יועצות בשר ודם (-:

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי דנה* » 12 יוני 2015, 17:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

טוב השרשור כאן מתחיל עוד מהימים שהאינטרנט היה מתנתק כשהיית עונה לטלפון. אני רוצה לשאול שאלה ואין לי ממש כוח לקרוא 9 שנים לאחור.
קניתי מנשא בד ואין לי מושג האם אני שמה את התינוקת כמו שצריך בתוכו וזה קצת מלחיץ אותי. האם יש איזה ייעוץ כזה שיתן לפגוש בשלושה ממדים כדי לוודא שאני עושה הכל בסדר?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תמרוש_רוש » 05 אפריל 2014, 14:20

ממש מנשא מעולה!
אה, תלוי למי. לי היו אתו כמה בעיות (אני צרה מאוד והוא היה טפה גדול עלי וגרם לי כאבי גב. וגם לא הסתדרתי עם הרצועות והקליפסים), ואני מעדיפה את הארגו.
שאלה של התאמה אישית.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אביגיל* » 03 אפריל 2014, 20:12

יש תינוקות שיכולים להתחיל להשתמש ביאמו כבר בגיל 4 חודשים, אבל להרבה תינוקות זה מתאים קצת יותר מאוחר - 5-6 חודשים. זה תלוי גם בפישוק, וגם באורך התינוק - האם הוא יכול לפסק כשהברכיים מחוץ למנשא? האם הוא מחזיק טוב את הראש?
אני מסכימה עם תמרוש שאין מה להשוות נשיאת גב לנשיאה קדמית!
תהנו - ממש מנשא מעולה!

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תמרוש_רוש » 03 אפריל 2014, 17:02

תינוק כבד וארוך
נשיאה על הגב, על הגב, על הגב. להרגיל את עצמך ואותו, להתחיל בכמה דקות כל יום. אין להשוות בכלל לנשיאה קדמית.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תמרוש_רוש » 03 אפריל 2014, 16:58

כן, הוא באמת טוב מגיל 4 ח'.
לא שמעתי מעולם על הבעיה הזאת. ברגע שהתינוק מספיק גדול בשביל להיכנס אליו בפישוק (וקל לראות את זה, אם התינוק קטן מדי הוא פשוט לא יכול לפשק רגליים מספיק, לא יושב טוב בתוך היאמו והישבן נשאר "באויר"), הכל בסדר.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 אפריל 2014, 22:47

יש לי יאמו
האם הוא באמת טוב מגיל 4 חודשים?
תינוק כבד וארוך
שמעתי שיש בעיה של פיסוק יתר איך בודקים את זה?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי המלצה_על_מנשא_מניסיוננו_האישי* » 28 יוני 2011, 20:00

אולי כאן המקום הנכון :) נראה שהתינוקוש שלנו בקטגוריית התינוקות הגדולים-בן 4 חודשים ונע באזור ה8 ק"ג :) מה שהציל אותנו אחרי הלופיקס שהיה מעולה אבל כרגע בלתי אפשרי מלפני חודש מרוב כאבי גב- זה הבקו מדגם הבטרפליי 2(מנשא ילקוט) -מאוד דומה ליאמו אבל נסגר מקדימה עם לבישה קידמית-בטן לבטן (לא מסכים להגיע לגב עדיין) יש לו מעין כיס פנימי שמקל כשחם, ומשום מה, כמה שהיאמו נראה על אותו עיקרון, הוא מעדיף העדפה ברורה את הבקו (אנחנו בטוחים שגם ליאמו נגיע בהמשך ונתאהב גם כן.. נכון לעכשיו הוא יושב וממתין שכל כמה שבועות ננסה אותו שוב)
בטוח יש עוד מנשאים טובים- אבל זו המלצתנו לנשיאה קידמית(כמובן שניתן גם אחורית)- בקו בטרפליי2 :) (לא משווקים או משהו...פשוט נהנים ממנו)

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי שבלולה* » 22 יולי 2010, 22:15

אמל ית
לפי דברייך אני מבינה שאין יותר מדי דרומיות בקהילת "באופן"...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמל_ית* » 19 יולי 2010, 14:34

הא, את לא צוחקת בענייני דרום (-: טוב, אני מקווה שמישהו יצוץ פה...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 יולי 2010, 23:18

ובאשר למיקום- בין שדרות לנתיבות
תודה

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי שבלולה* » 18 יולי 2010, 00:28

שבוע טוב לכולן!
עושה טוב על הלב לראות את האכפתיות והפרגון! 
ננסה ליישם את ההצעות ונחזור עם רשמים...
ועד אז כל טוב

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 17 יולי 2010, 08:44

הי,
לך יש פץ, ולנו בץ :-). מזדהה - בץ כבד, שקל כפץ שלך בגיל חודשיים, ב-4 חודשים הוא שקל 8-9 קילו, וכעת בגיל 7 חודשים הוא מעל 10.
עד 4 חודשים הלכנו עם מנשא בד ארוך, רק מקדימה. תנוחות נוחות לו היו ערסול (פנים קדימה) ותנוחה שבה הרצועות מצטלבות בין הרגליים, פנים אלי.
אחר כך היתה "שביתת מנשאים", ושוב חזרנו למנשא בד ארוך, וגם טעמנו מבייבי ביורן שקבלנו, והיה זועה - לא נוח לו ולא נוח לי (וגם לא לסבא ואבא שנשאו בו). הנוחות היחידה היתה הלבישה המהירה. מנשא הבד הארוך כבר לא נוח לו, והוא לא מסכים לעמוד בתהליכי הלבישה והכריכה, ולכן קנינו יאמו לפני שבוע. תענוג שוה (לנו) כל שקל. לא מרגישה את משקלו, הוא ואני מרגישים בנוח מאוד.
אז מצטרפת להמלצות לבחור מנשא שיתאים לשניכם.
נשיאה נוחה וקלה שתהיה @}.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אורית* » 17 יולי 2010, 00:23

יש יועצות מנשאים שבאות אליך הביתה ללא תשלום
וואלה? מי אלה? :-)
היועצות של "המנשא הנכון"www.minsaim.co.il מגיעות הביתה אך זה בהחלט כרוך בתשלום...

אנחנו משתמשים בסאפי מאי ואני לוקחת אותו על הגב
אז למה לא מקדימה? כשהוא מסכים גב אז גב וכשלא- על הבטן.
יש לי נסיון כפול בתינוקות קטנים כבדים. מכירה היטב את הסוגיה. נשיאה קדמית במנשא סיני במשקל הזה עדיין נוחה מאד. אני עדיין נושאת הרבה את בן השנה שלי (9 קילו) מקדימה.
עוד דבר שיכול לעזור בשלב הזה הוא תנוחת לוטוס. כמובן בנשיאה קדמית.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 יולי 2010, 22:06

בגיל חודשיים להסתמך בעיקר על עגלה זה די מבאס.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי nuki* » 16 יולי 2010, 21:24

תינוק כבד!?
עגלה זו המצאה נהדרת.
לא מילה גסה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמל_ית* » 16 יולי 2010, 13:35

מה שקרוטונית אמרה (-:
א. כווני אותנו לאזור בארץ וכבר יימצא כאן מי שיספר לך מי נפגש עם מי ...
ב. תקישי בגוגל "מנשא" או "מנשאים" ותגיעי לאתר של המנשא הנכון או אתר המנשאים הישראלי, יש אפשרות למדוד סוגים שונים של מנשאים ואף לקחת לניסיון אם רוצים.
בהצלחה!

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 יולי 2010, 09:57

איפה את בארץ? יש יועצות מנשאים שבאות אליך הביתה ללא תשלום ומאפשרות למדוד ולהשוות מנשאים שמתאימים לך. נסי לברר אצל תזמורת הים @}

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי שבלולה* » 16 יולי 2010, 09:47

תודה אמילי על התשובה המעודדת!
  • אולי יש לך רעיון איפה אוכל למצוא מנשא איתו אוכל לנסות נשיאת צד?
  • אולי אני עוד לא מספיק שוחה באתר, אבל במדור מפגשים נדמה שכל המפגשים או שעבר זמנם או שהם במרכז/צפון.
  • פץ הקטן ממש לא אוהב נסיעות ואמא שלו לא ממש אוהבת לנהוג מה שדי מקבע אותנו...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 יולי 2010, 09:46

אבל הוא לא מסכים להיות שם מאחור אלא אם כן אנחנו יוצאים החוצה
זה לדעתי יעבור עם הגיל. גיל חודשיים זה ממש פיצי-פיצי. ברגע שיתחיל להזיז את הראש ביתר אקטיביות ולראות למרחק גדול יותר, יהיה לו נעים יותר על הגב.

חוץ מזה, 7 קילו מקדימה - זה אפשרי בהחלט בארגו/יאמו. אולי תנסי לבדוק את תגובתו למנשא הזה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמל_ית* » 16 יולי 2010, 07:33

שבלולה, חזקי ואמצי!
ההמלצה לשאת על הגב היא ההמלצה במקרים כמו שלך ואת כבר עושה את זה... בהקשר הזה רק הייתי מציעה לך לוודא שאת לובשת את המנשא נכון והדוק מאוד, שכן אי לבישה הדוקה יכולה לגרום לחלוקת משקל לא טובה שתורמת לתחושת הכבדות.
חוץ מזה, אם ממילא את מחזיקה את הפצפון מקדימה וגומרת לך את הידיים, נסי ערסול גבוה במנשא צד- אולי הוא יהיה מהנדירים שמסכימים- זה לא נורא יעזור לך לגב אבל אולי קצת.

בעיקר זכרי שזה בדיוק שלב כזה, הגיל הזה- יש הרבהו תינוקות שקשה להם במנשא ברגעי ערות (ובטח אם הם לא מספיק מעניינים) בגיל הזה, בין הבועה של תחילת החיים ובין מה שיבוא עוד מעט- הראש המוחזק!
ואז תוכלי לגוון קצת יותר, לשאת אותו גבוה על הגב כך שיוכל לראות , וכו'...

ובאשר ל
עד אז אין איש כמעט סביבי כולם עובדים
אני אומרת, מדור מפגשים !
כי לא תמיד קל, ומותר להתבכיין, וצריך שיהיה למי (-:

שיהיה בהצלחה!

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי שבלולה* » 15 יולי 2010, 23:42

פץ שלנו הוא ממש לא פצפון, רק בן חודשיים וחצי וכבר נושק ל7 קילו... לא היה לי שום סולם מאמצים- בכל זאת 600 גר בשבוע בערך 
בטח כבר האמהות הנושאות המנוסות יודעות לאן אני מכוונת- אנחנו משתמשים בסאפי מאי ואני לוקחת אותו על הגב (קצת מסרבל בזמן שרוצה לינוק...) אבל הוא לא מסכים להיות שם מאחור אלא אם כן אנחנו יוצאים החוצה- קצת בעיתי בימי חמסין אלו ולכן אני מוצאת את עצמי מחזיקה אותו הרבה על הידיים או מחפשת פתרון יצירתי אחר- להסתכל עלי מהסל קל למשל- ומייד מקבלת קולות רוטנים. מחכה כבר לשעות הנעימות אחר הצהריים לצאת לטייל ולראות קצת אנשים( עד אז אין איש כמעט סביבי כולם עובדים) דבר שפץ מאוד אוהב גם כן פשוט להסתלבט עלי ולהקשיב.
אך עם בא הערב מגיעה שעת ההשכבה- וגם כאן מוכן רק על הידיים ולא במנשא ואחרי טיולים אין ספור וקפיצות שלא יספרו מרוב מסיימת לי יום מותשת וכואבת.
סליחה על ההתבכיינות לא תמיד אני כזו- פץ מתוק, מקסים ואהוב פשוט עבר עלי יום מתיש
אולי יש למשהי רעיון למנשא/ נשיאה לקטן הסקרן  שיעזרו לי לסיים את היום בצורה פחות תפוסה?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_אינקובטור* » 30 מרץ 2008, 05:32

עד איזה משקל אפשר לשאת מקדימה?
נשאתי את הבכורה בתינוכיס עד שהגיעה לסביבות השמונה וחצי קילו. רק שאצלה זה קרה אחרי גיל שנה :-) בשלב הזה היא כבר התרוצצה כך שהתינוכיס כבר לא היה שימושי להרם-הורד. אז היא בעיקר דחפה את העגלה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_של_תות* » 29 מרץ 2008, 18:55

עד איזה משקל אפשר לשאת מקדימה? ומה זה
נשיאות ממושכות מאד ?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תזמורת_הים* » 29 מרץ 2008, 18:20

הקטנה בת 8 חודשים, עברנו לעגלה
בגילה עדיף לשים על הגב, אבל כשהיא מציצה מעבר לכתף שלך.

השאלה היא אם מבחינת המשקל שלה זה בכלל רלוונטי
כן, אבל לא לנשיאות ממושכות מאד.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי גברת_פלפלת* » 29 מרץ 2008, 00:32

תנסי מנשא מקדם- אפשר לשים אותה עם הפנים החוצה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי חגית_ל* » 28 מרץ 2008, 22:00

הקטנה בת 8 חודשים, עברנו לעגלה כי היא חושבת שהיא ינשוף ומסובבת את הראש בכיוון ההליכה כשהיא על הבטן שלי. על הגב היא מאוד לא מרוצה כי היא לא רואה כלום והכי הרבה היא אוהבת להינשא פשוט על הכתף, מבחינתה הכי טוב להינשא תמיד על הכתף אבל זה מאוד מגביל אותי בעשיית דברים.
מצד אחד אני נורא רוצה לחבק אותה ככה כל הזמן ושיהיה לה כייף ומצד שני אני צריכה לעשות דברים שונים.
אז היא לא כ"כ מרוצה וגם אני לא.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פלונית_אלמונית* » 26 מרץ 2008, 22:47

אם את 'נעולה' על נשיאה מקדימה - נסי להשתמש במנשא בד רגיל ושימי על המותניים פאוטש - היא חצי תשב על זה כך שהמשקל שלה יעבור בחלקו למותניים

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי ילדה_יחפה* » 26 מרץ 2008, 22:41

כשאת אומרת מנשא בד את מתכוונת ל-מנשא בד ארוך? - כן! יש לנו מנשארי, וגם כזה שמורכב כבר משתי טבעות וחלק אחד ארוך, חוסך כאילו את הקשירה.
איך את יודעת שהיא לא תסכים להיות על הגב? ניסינו את זה כמה פעמים והיא לא הסכימה. היא רוצה משהו שיותר דומה לחיבוק. לשבת על כורסא או כיסא זה נכון, ואנחנו עושות את זה, אבל אנחנו רוצות גם משהו בתנועה.
השאלה היא אם מבחינת המשקל שלה זה בכלל רלוונטי, או שפשוט לחכות שזה יעבור איכשהו... אני לא בטוחה שאני רוצה להשקיע במנשא חדש..

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי טלי_ופיצקה* » 26 מרץ 2008, 22:33

אני חושבת שדווקא נשיאת גב יכולה אולי להתאים לכן. נשיאת גב,עם מנשא "שבטי"-ממש נותנת תחושת חיבוק-בניגוד למנשא "ברזלים". מנשא צד נראה לי בעייתי לגב-אלא אם כן,אלו יהיו נשיאות ממש קצרות,בגלל שהוא לא מחלק את המשקל טוב. מנשא "בד ארוך" אני ממש לא ממליצה,הוא לא מותאם למשקלים כאלו,אם הוא סטרצ'י.(יש מנשאי בד ארוך לא סטרצ'יים,אבל הרבה יותר נדיר למצוא כאלו.)

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי טרה_רוסה* » 26 מרץ 2008, 12:52

לדעתי, כדי לא לגרום לעצמך נזק לגב, כדאי לך לשאת אותה רק על הצד או על הגב, בעיקר על הגב. נשיאה על הצד היא כמו "ידיים", ולא ישבור לך פחות את הגב, אולי אפילו יותר, כי יש המון משקל על הכתף. כשמחזיקים עם הידיים זה אחרת. יש מנשא שהוא מין מושב מותניים ויכול לעזור, אבל עדיין שתי הידיים מחזיקות.
אם היא רוצה להיות מקדימה, שבי איתה על כיסא או על הספה.

איך את יודעת שהיא לא תסכים להיות על הגב? אולי יהיה לה כיף?
כשאת אומרת מנשא בד את מתכוונת ל-מנשא בד ארוך? אפשר להשתמש בו גם לצד ואחורה. תנסי לקשור אותה על הגב. יש לך את ההוראות שלו עדיין?
אפשרויות נוספות הן מנשא מסורתי ו-מנשא ילקוט

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי ילדה_יחפה* » 26 מרץ 2008, 10:25

שלום, מקווה שאוכל לקבל כאן עזרה.
הבת שלי, כמעט בת שלוש, ושוקלת בערך 13.5-14 קילו. כתינוקת נשאנו אותה הרבה (מנשא בד ומשהו שדומה לבייבי-ביורן) ואחרי שהחלה ללכת ולהיות עצמאית עברנו למנשא גב קשיח (ברזלים?) לטיולים בעיקר, או הליכות קצרות בעיר.
לאור התפתחויות בזמן האחרון, ולאחר דיון עם הגננים שלה, הוחלט כי יש צורךלנסות ולחזור לשאת אותה קצת יותר, והיא באמת אוהבת ידיים. הבעיה ש"ידיים" די שובר את הגב, ואני צריכה משהו רק בבית, להסתובב איתה קצת. אני לא רוצה מנשא גב, כי היא תרצה להיות על הצד או מקדימה (כמו חיבוק). יש לכן רעיונות? היא כבר די גדולה...
האם אני יכולה להשתמש במנשא בד איכשהו? האם אני אגרום לעצמי נזק לגב, שגם ככה כבר לא כמו פעם...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי טלי_מתכוננת_לביאת_המשיח* » 25 אפריל 2007, 11:27

_בשמת עד גיל 4 hug כל הכבוד,
אצלי עכשיו 7 חודשים הוא שוקל יותר מ 8 ק'ג (טפו טפו טפו) לא נראה לי שאני אצליח לקחת אותו במנשא כ'כ הרבה זמן אלא אם כן אעשה התעמלות משקולות רצינית_


את כבר עושה התעמלות משקולות: לסחוב תינוק! מה שצריך זה התעמלות יותר משחררת – מתיחות, הרפיות וכאלה.

יונת, סחיבת תינוק אינה מפתחת שרירים כמו הרמת משקולות במשקל מבוקר, ועם תרגילים העובדים דווקא על שרירים מסויימים.
מה שאין כן, הרמת משקולות עוזרת להתרגל למשקלים חדשים וכבדים יותר.
ראי במלצות ספרים: נשים חזקות נשארות צעירות.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תזמורת_הים* » 17 יוני 2006, 09:48

אלי מ- ראי מנשא מותן, אולי זה הפתרון בשבילך? ויש בדף מנשא צד מנשא בשם "מצידי" שמיועד לתינוקות גדולים והוא מאד מהיר לבישה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מירי_מתליני* » 17 יוני 2006, 09:37

"מנשא תליני" ניתן לראות בדף של מנשא צד

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מירי_מתליני* » 17 יוני 2006, 09:36

אלי,מנשא תליני שווה לראות ולנסות מהיר ללבישה וגם בהורדה של התינוק אני משאירה אותו עלי ,הוא לא מפריע לי ,הוא אוורירי ולא חם איתו והוא כל כך יפה. אני ממליצה מנשא תליני מנצח (ניסיתי את רוב האחרים )

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי רוצה_להיות_אני* » 16 יוני 2006, 12:41

השאלה עד כמה מהיר הסלגוזל ללבישה
אחרי הפעמים הראשונות - מהיר מאוד!

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_של_אופק* » 14 יוני 2006, 16:31

אלי, היא שוקלת כמו שלי.. :-) אני משתמשת בעיקר בבייבי ביורן, בתנוחת גב עם הוילקינט ועוד מעט נתחיל עם הארגו שמחכה לנו מאז ההריון. את הOTSBH קניתי בהריון הקודם וכל פעם שניסיתי להשתמש בו - זה לא הלך, במשקלים הנמוכים השתמשתי בתינוכיס(תינוק חורף) אבל אח"כ כשהתינוק שוקל יותר מנשא האובר דה שולדר פשוט לא מתאים לי - חלוקת העומס על כתף אחת והתינוק מרגיש לי לא בטוח כאילו אוטוטו נופל, זו תחושה סובייקטיבית אני מכירה הרבה כאלה שמסתדרות איתו נהדר. ד"א "תגלית" שגיליתי: אבות אוהבים להשתמש רק בבייבי ביורן ודומיו, מנשאים "רכים" הם לא ממש אוהבים (בטח יצוץ פה איזה גבר שיגיד שהוא יוצא דופן), זה לפי המחקר הקטן שערכתי בנושא.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אלי_מ* » 14 יוני 2006, 14:31

השאלה עד כמה מהיר הסלגוזל ללבישה, אני צריכה במיוחד בבית או קפיצות קצרות בחוץ כשהפשושה רוצה על הידיים. היא אוהבת לעלות על הידיים ולרדת לרצפה לסירוגין. אני מתלבטת בין סלגוזל, OTSBH ומאיה ווארפ.
הפשושה שלי קטנטונת יחסית לגילה...(כ-7-7.5 קילו) ...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מישל* » 14 יוני 2006, 10:36

אמנם לא _אמא של אופק אבל... לנו יש את הסלגוזל (מנשא צד) להליכות קצרות, ויאמו (בן שבועיים) שאנחנו הולכים בעיקר על הגב, וצריך קצת אומץ ומיומנות בלבישה, וגם על הבטן. אנחנו מאוד ממליצים על שניהם. היאמו נקנה כי זה פשוט נהיה בלתי אפשרי לשאת תינוק ששוקל 9 קילו לאורך יותר מחצי שעה בסלגוזל מבלי לאבד את התחושה ביד...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אלי_מ* » 14 יוני 2006, 09:21

אמא של אופק , תוכלי לפרט מה לא התאים לך ב OTSBH , אני מחפשת מנשא לבת שנה , משהו מהיר וקל ללבישה. באיזה מנשאים את משתמשת?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_של_אופק* » 13 יוני 2006, 09:25

אני מאוד מסכימה עם תזמורת הים , לא כדאי לחסוך במנשאים, אלה שהכי אהבתי הם גם הכי יקרים, ד"א הOTSBH דוקא לא התאים לי, אבל שווה לנסות וגם אם קנית ולא מתאים תמיד תוכלי למכור ב מנשאים יד שניה

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תזמורת_הים* » 11 יוני 2006, 15:47

המנשא של יעלה שהוא זול מכולם טוב באותה מידה כמו אובר דה שולדר
מדובר בשני מנשאים די שונים- לאובר יש ריפוד ואפשר להדק ולשחרר את המנשא לפי הצורך, המנשא של יעלה הוא טבעת בד לא מרופדת ובלי אפשרות להדק. לכל אחד יתרונות וחסרונות ובשורה התחתונה זה מאד אישי וצריך להתנסות כדי לדעת איזה יותר נוח לך ולתינוק.
הקטן שלי בכלל לא אהב ערסול, כך שאני לא הסתדרתי לא עם אובר דה שולדר ולא עם המנשא של יעלה.
לגבי העלות- לדעתי מנשאים זה הדבר היחיד, חוץ מכסא בטיחות, שממש לא כדאי לחסוך בו. אין מחיר לתינוק מרוצה ולאמא בלי כאבי גב/כתפיים. מנשא טוב ונוח, מנסיוני, עושה את ההבדל בין אמא נינוחה לאמא מותשת. צריך לקנות את המנשא שהכי נוח ומתאים, אחרת חבל בכלל על הכסף. אם התקציב שלך מוגבל אפשר לחפש מנשאים יד שניה.
כדאי לך לבקר בעוד דפי מנשאים (כולם נמצאים ב מדור מנשאים) ולקרוא ב נשיאת תינוקות מגיל אפס. יש עוד סוגי מנשאים שיכולים להתאים לך חוץ מ מנשא צד, כמו מנשא בד ארוך או מנשא מסורתי.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי רונית* » 11 יוני 2006, 15:25

אורית תודה על התשובה המהירה. נכנכסתי לאתר שהמלצת ואני ממשיכה לשאול: המנשא של יעלה שהוא זול מכולם טוב באותה מידה כמו אובר דה שולדר?ניסיתי ליצור איתה קשר אך ללא הצלחה




.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תזמורת_הים* » 09 יוני 2006, 22:03

רונית-
OTSBH= Over The Shoulder Baby Holder ראי מנשא צד לפרטים ותמונה שלו.
ולשאלתך, המנשא של אורי ה אינו מתאים לערסול קטנטנים אלא רק לתינוקות שאפשר לשאת בתנוחת צד (מגיל 4 חודשים בערך). אובר דה שולדר לעומת זאת כן מתאים.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי רונית* » 09 יוני 2006, 21:58

שאלה,מה זה הOTBSH? ושאלה לאוריה האם מנשא צד שלך מתאים גם לתנוחת ערסול של קטנטנים?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי סיגל_ב* » 08 יוני 2006, 22:08

עידו לוי - 052-8983661
זה המטפל שלי. תמסרי לו ד"ש ממני. :-)

ואם משהו לא מסתייע איתו מאיזשהי סיבה, בקשי ממנו שיפנה אותך למישהו אחר שהוא ממליץ.

יש גם את תמר ארזי שיצא לי להיות מטופלת שלה כמה פעמים וגם היא מעולה:
050-6531180

מזהירה:
זה טיפול לא מאלה "הנעימים". זה טיפול קצת כואב. אבל - ואולי בגלל זה - מאוד מאוד אפקטיבי.

בהצלחה ותרגישי טוב! (())

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אורי_קורי* » 08 יוני 2006, 12:59

אור - לי ברלב, כתבת בעבר:
_לי יש מטפל שיאצו (טאו שיאצו) שבא אלי הביתה.
מבחינת הטיפול עצמו, אני יכולה לומר שזה הדבר שעזר לי לשאת אותה עד עכשיו - 10 קילו - בקלילות! למרות שבמקור אני סובלת מבעיות גב, מאז שאני מטופלת אני לא זוכרת שיש לי גב! הוא פשוט לא מורגש בכלל.
אם תרצי, אני יכולה להמליץ לך על מטפלים באזורך._

האם תוכלי להמליץ על מישהו באיזור המרכז? (רצוי שבא הביתה, אבל לא חובה)

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי רוצה_להיות_אני* » 02 אפריל 2006, 15:17

נכון להיום הוא שוקל 9 וחצי קילו אבל זה לא רלוונטי כל כך לתשובה
מאיזשהו משקל, זה מאוד רלוונטי!

הייתי המומה כשקראתי שבשמת נשאה את בתה עד גיל 4, אבל אז קראתי את התרגום הקילוגרמי ותחושת האשם שקטה לה...
הפעוטה שלי (שנה ושמונה) כבר מזמן לא פעוטה,
כבר חודש אנחנו בלי מנשא, מאז הגענו ל14 ק"ג.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מיכל* » 01 אפריל 2006, 00:19

תודה מונו ואורית
אני אצור קשר עם אוריה
אני אחשוב על עניין איתותי הגוף...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 מרץ 2006, 18:50

גם לי הייתה בעיה דומה עם נשיאת תינוקת במשקל כבד
חברה נתנה לי מנשא שלה שהביאה מארהב
ואני העתקתי אותו
הוא מעולה
זה ילקוט שמניחים או מקדימה או מאחורה
ואפשר להדק כמה שרוצים
אם זה מעניין מישהוא
שיכתוב לי לדף הבית
של יהללוך מלאכים

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי תזמורת_הים* » 29 מרץ 2006, 15:17

אורי ה תופרת מנשא גב שאפשר לקשור באזור החזה. נסי ליצור אתה קשר. (ראי גם עיצובים בבד סיעור מוחות).

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מונו_נוקי* » 29 מרץ 2006, 13:42

אני הולכת עם הארגו על האגן ממש ולא על הבטן .
מנשא צד כבר יהיה לך לא נוח בגיל כזה לדעתי.....
בעיני, אם מתחיל להיות לך לא נוח , הקשיבי לאיתותי הגוף שלך .יכול להיות שאת צריכה לשאת אותה פחות עכשיו.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מיכל* » 27 מרץ 2006, 23:01

שאלה על מנשאים והריון
בתי בת שנה ו8 ואני נושאת אותה כשיוצאים לטיול קצר או סידורים על הגב בארגו
אני בהריון חודש 4 והרצועה לוחצת לי על הבטן
בקיצור מחפשת מנשא נוח יותר להתעגלות החדשה
(גם על הידיים מתחיל להיות לי יותר קשה...)

האם למישהי או מישהו יש עצה או רעיון למנשא שאוהב הריוניות??
תודה

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_בהלם* » 21 מרץ 2006, 11:05

היי
לי נתנו עצה שמאוד עזרה לי כשבני התחיל להיות כבבבבד
נכון להיום הוא שוקל 9 וחצי קילו אבל זה לא רלוונטי כל כך לתשובה
מה שאמרו לי זה שעם האימון הולכים ומתחזקים וזה הסתבר כמאוד נכון ככל שנשאתי אותו יותר נהייה לי יותר קל
אבל השוס האמיתי כאן זה הפסיכולוגיה - לסחוב ילד כשאת כל הזמן חושבת - "זה כבד נורא, אני לא מסוגלת, זה נורא כואב" הרבה יותר קשה מאשר לסחוב כשאת חושבת "עכשיו כואב לי, אבל אני עושה את זה בשביל להתחזק"
תרגיל פסיכולוגי חביב נוסף שאני עושה לעצמי, זה לקחת מנשא גב ועגלה - הילד במנשא- אני דוחפת את העגלה הריקה כשאני יודעת שאם יהיה לי כבד נורא אוכל להניח אותו בעגלה - עשיתי ככה מרחקים שבלי העגלה יכולתי רק לחלום עליהם - וזה לא שהשתמשתי בה... פשוט הידיעה שהיא שם עזרה לי פסיכולוגית כנראה

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אורי_ה* » 21 מרץ 2006, 10:39

אכתוב כאן כתשובה אליך, Tempest , אבקש שאחרי שתקראי תמחקי את תשובתי, כדי שלא תהווה פרסומת.
אני עושה שני סוגים של מנשאי גב. את מוזמנת למדוד, לקחת לנסיון, להתייעץ. כתבי אלי בדף הבית ונמשיך משם.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי Tempest* » 21 מרץ 2006, 10:14

נסיתי מנשא גב קשיח לטיולים.

:-(

לא עומדת בזה. פשוט כבד מידי. הבעיה הייתה עם הכתפיים. האם אתן מכירות מנשאים שבהם המשקל מתפזר באופן יותר שווה?

אתן יודעות איפה אפשר לנסות אותם?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מונו_נוקי* » 14 מרץ 2006, 16:44

אגב המנשא שלי עלה יותר מהעגלה שלי. המנשא עובר גם לילדים הבאים ועולה פחות מטיפולי גב.......

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מחשבות* » 14 מרץ 2006, 15:41

יש חגורה כזו עם פאוץ' קשיח (כיס שבתוכו קלקר). חוגרים על המותן כשהכיס פונה הצידה (או קדימה, או לצד שני), מחזיקים את התינוק בחיבוק של יד אחת הצידה ואת הטוסיק מניחים לו על הפאוץ'. מאד נח :-)

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי Tempest* » 14 מרץ 2006, 14:23

מה עם אופניים שקושרים למטה? או שמים במחסן?

רעיון טוב שאנסה לישם בתקווה שלא ישמידו\יגנבו את האופניים. אבל גם אם כן, ממילא לא אשתמש בהם אם אשמור אותם נעולים לעדבמחסן הגינה. /-:

תודה מונו @}

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי מונו_נוקי* » 14 מרץ 2006, 14:00

מה עם אופניים שקושרים למטה? או שמים במחסן?
הגב פחות כואב שמשתמשים במנשא מאשר "ידיים". כמו כן, את יכולה ללמוד איך להחזיק נכון את הפעוטה שלך . אירית, שלמדתי אצלה יוגה אחרי לידה דיברה על כיוץ שרירי הבטן, הקפדה על שכמות במקום וגב ישר.
אני מאד מרוצה מהארגו. בנשיאה קידמית אני סובלת מכאבי גב ,ברכיים ופרקי ידיים. , עם הארגו אני מצליחה להסתובב זמן רב.
אפשר לשאת את הילדים ברב המנשאים עד 18 ק"ג.כשהם גדלים הם שוקלים יותר אבל גם עוזרים בסחיבת משקלם בעצמם.
נשיאת פעוטות מעל גיל שנה

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי Tempest* » 14 מרץ 2006, 13:47

הי פיצה,

אולי אנחנו שכנות. :-) אני גרה במודיעין.

בת כמה ביתך? את יודעת עד מתי תוכלי להמשיך לשאת אותה במנשא גב? או עד איזה משקל?

280 שקל נשמע סביר, אבל אני לא מכירה את מוצצים. איפה זה? ברוב המקומות שבדקתי מנשא גב עולה 400 מינימום.

השימוש בתלת אופן\בימבה קשה לי מאוד, בגלל זה פתחתי את הדף.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פיצה_והתוספות* » 14 מרץ 2006, 13:24

טמפסט, חייבת לשאול את שכנה שלי? :-)
תבדקי במדור מנשאים- יש המוווון חומר.
אנחנו קנינו מנשא ברזלים במוצצים במחיר 280 שקל והוא סבבה. יש לו את המגבלות של מנשא ברזלים, אבל הוא משרת אותנו נאמנה. רבים הולכים עם מנשאי גב מבד כמו ארגו או יאמו, אנחנו (אני, אבא פיץ והקטנה) לא הסתדרנו איתו. אני מוכרת את שלי אם את מעונינת. בנוסף יש לנו בימבה עם ידית להורה מאחורה, כמו של תלת- אופן ואנחנו משתמשים בה. כן מרימים אותה במדרגות, זה לא תענוג גדול, אבל היא לא ממש כבדה. אני מרימה אותה עם הילדה ביחד או עם ילדה ביד אחת ובימבה בשניה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי Tempest* » 14 מרץ 2006, 13:12

האוצר שלי אוטוטו בת שנתיים וכבר מאוד כבדה (לי, לאבא שלה לא) אבל עדיין דורשת המון "ידיים". לפי דעתי הדרישה באה: א. כי היא רוצה להרגיש קרוב אלי (היא תמיד רוצה שאני אקח אותה) וב. כי קשה לה ללכת הרבה.

בעבר השתמשתי המון בתלת אופן עם ידית שניתן לדחוף וזה פתר חלק מהבעיה. אבל היום המצב השתנה. אנו גרים בקומה 2- ועדיין יש בעיות עם המעלית (אבל לפחות זה זמני) בבית הקודם הייתה גישה ישירה לרחוב. אנו גרים בעיר עם המון מדרגות ועליות וירידות. וגם ליד ואדי מדהים ויפה שתלת אופן לא ממש מסתדר איתו.

הפתרון הברור מאילו הוא מנשא גב לטיולים אבל יש לי את התהיות הבאות:
  • עד איזה גיל\משקל אפשר להשתמש במנשא כזה?
  • האם אוכל להשתמש בו בלי כאבי הגב שהם לאחרונה מנת חלקי כל פעם שאני נושאת את הקטנה?
האם יש עוד פתרון לבעיה שלא חשבתי עליו? אופניים גם אינם מתאימם בשל בעיית המדרגות.

רעיונות, עיצות וסתם אנקדוטות בנושא יתקבלו בברכה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי שולמית_ש* » 14 פברואר 2006, 17:27

אח, אח, אין כמו מנשא. היום התלהבתי מחדש.
קמתי לבוקר עמוס מטלות + חובת יציאה ב 9:00 מהבית.
בדר"כ בן השנתיים קם שמח וטוב לב, ומעסיק את עצמו בשעות אלו ומאפשר לי "לתקתק" עניינים.
דווקא היום (או בגלל היום (-: ) : דבק + ידיים.
מה עושים?
שמיכה + קשור פעוט על הגב = שקט + פעוט רגוע וטוב לב.
איזה יופי, איזה פטנט!!!

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 פברואר 2006, 13:58

תנסי מנשא וילקינט בתנוחת גב

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 03 פברואר 2006, 12:02

אין ספק שקשה להכניס (ולהיכנס) למנשא עם מעיל עבה (בקושי עם מעיל דק). בשביל זה המציאו את הפונצ'ו של אורי ה :-) או פטנט אחר שראיתי: לקחת שאל (או סווטשירט עם שרוולים ארוכים במיוחד), להעביר אותו על הגב סביב התינוק היושב במנשא ולקשור אותו על המותן. פותר את בעיית החימום של התינוק, אבל לא של האמא.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_בהלם* » 31 ינואר 2006, 21:23

הגעתי למסקנה שהבעיה היא גם בסירבול של בגדי החורף (אירופה...)
למישהו יש תובנות גם בקשר לזה?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי סמדר_נ* » 31 ינואר 2006, 14:17

אני משתמשת ביאמו, ופיץ ואבא שלו מתים עליו, אבל אני בכלל זקוקה לטיפים להגעה ל 8 קילו.
אנחנו בני 10 חודשים וטרם הגענו לשם :-(
>טוב, תמשיכו<

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי גלינה_המכשפה_הצפונית* » 25 ינואר 2006, 14:47

טוב, בתור אמא היסטרית לשתיים (שכול אחת שוקלת יותר מ-8 קילו) שאכן חושבת שמנשא 24 שעות/ספירת פלוצים וכיו"ב זה כן מדד לטיפול מסור. המתכוונת שלי הוא כזאת:
otsbh / maya wrap כשאני יוצאת למקום שאני צריכה תיק כמו קניון או קניות
ארגו בבית או מפגשים חברתיים כשאני לא צריכה לשחוב תיק
מנשא קוריאנית עם הגדולה (כשהיא קמה בצד שמאל) או כשכואב לי מהארגו כבר.

עגלה טוב לגדולה לטיולים יותר ארוכים בהם אני צריכה להגיע בזמן / זה רחוק לה מידי ללכת

אסור לסחוב כזה משקל מקדימה, זה ממש לא טוב לגב. אפילו בצד לאורך זמן לא מומלץ, רק על הגב.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי שרה_ק* » 23 ינואר 2006, 06:43

מה עם המנשא maya wrap

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי שני* » 23 ינואר 2006, 01:29

otsbh משהו בו פשוט נכון

אכן...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי לימור* » 21 ינואר 2006, 00:01

אני פשוט מחזיקה את התינוקי שלי ששוקל 10 ק"ג על הידיים בלי שום מנשא כך אני משנה תנוחה בכל פעם שכואב לי וגם בעגלה

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_בהלם* » 20 ינואר 2006, 12:03

אין פה עניין של קיצוניות
אני האמא הכי בכיינית בעולם (ויש בלוג שלם שיעיד על כך...) אני מעדיפה לשאת אותו עלי ככה אני יודעת בדיוק מה עובר עליו (כמה פלוצים הוא עשה בדיוק כל הטיול למשל... וסליחה על הבוטות אבל זה מידע שחשוב לי) יותר נוח לי מבחינת אוטובוסים רכבות הנקות חנויות סופר מרקט וגם אני חושדת בו שהוא ישן פחות טוב בלילה כשהוא פחות על הידים
רק שהגב כואב עד מאוד והמנשאים שקניתי לא כל כך שינו משהו והוא כבר גדול מידי למנשא הראשון שקנינו מהורות טבעית אז ככה שאני מחפשת משהו שיהיה טוב לשנינו - הוא לא מאוד אוהב את העגלה
נראה לי שאני אנסה שיאצו ויוגה וגם להתאמן כדי לחזק את הגב
יש הבדל פסיכולוגי ענק בין לסבול כאבי גב כשהילד במנשא ולחשוב שזה לא ישתפר לבין לחשוב אוקי עכשיו זה כואב אבל זה יהיה יותר טוב בעתיד


הדרך הכי נוחה לנו לשאת על הגב היא עם מנשא בד ארוך, אבל אני לא מצליחה ללבוש אותה ככה לבד

אני הזמנתי מנשא הד ארוך לנשיאה על הגב ומי שמוכרת אותו עושה שני מפגשים בני שעתיים לפחות על מנת ללמד איך לעשות את זה לבד. בהתחלה חשבתי שזה שטויות אבל האמת היא שזה מאוד עוזר!

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 ינואר 2006, 00:57

כאבי הגב הם בגלל שאנחנו לא מתורגלות בנשיאה של שומדבר. הגוף שלנו מסוגל ומותאם לכך וצריך לטפל בו כדי שלא יסבול מזה.
אני הצלתי את העורף ואת מפרקי כף היד עם פלדנקרייז.

לגבי נשיאה על הצד נראה לי שזה מתאים רק לתינוק שמחזיק טוב את הגוף ולא כל התינוקות בגיל חמישה חודשים יכולים.
אצלי הפיצקית (בת שבעה חודשים) עם טונוס שרירים נמוך, היא הסכימה להיות על הגב רק לפני שבועיים, זה שינה לי את החיים.

אמא בהלם, את צריכה סבלנות. זה עניין של כמה שבועות ויהיה לך יותר נוח איתו על הגב או על הצד.
אין דרך אחת לשאת תינוקות, כל תינוק מתפתח בקצב אחר ויש לו העדפות אחרות. כמו כן כל מנשא נוח בתקופה אחרת. למשל יש לי ווילקינט ואני מנסה כל כמה ימים לשאת אותה בו מאחורה, במשך חודשים היא לא הסכימה, אחר כך שכזה כן הלך זה לא היה לי נוח ופתאום השבוע כשהיא גדלה קצת זה הפך למנשא המועדף עלי. יש מנשאים שהשתמשנו בהם בהתחלה והם כבר הושאלו לתינוקות אחרים כי כבר לא נוח לי איתם.
קנינו גם יאמו וזה בהחלט איכות חיים, אפילו הלכתי כמה פעמים לרקוד והיא רקדה איתי במנשא.
הדרך הכי נוחה לנו לשאת על הגב היא עם מנשא בד ארוך, אבל אני לא מצליחה ללבוש אותה ככה לבד.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי סיגל_ב* » 19 ינואר 2006, 22:41

קומה ג' - :-D.

פלונית,
בכל מקרה אני חושבת שהכי חשוב זה אמא בריאה בלי כאבי גב על כל מנשא (למרות שזה נורא באופני)
אבל יש מה לעשות כדי שלא יהיו כאבי גב!
כפי שכתבתי: זה שיש קושי, עדיין לא אומר שחייבים לוותר על הרעיון. אפשר פשוט לטפל בקושי.

כאמור:
  • מנשא אחר
  • טיפול לחיזוק הגוף
תימרון עם עגלה ברחובות העיר הוא לא נעים, לא בטוח ומעצבן נורא.
זה בעיקר לאמא.
לתינוק בן חמישה חודשים זה גם אומר פחות זמן מגע עם אמא למשל.
עד כמה זה חשוב?
כל אם ותפישת עולמה.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי ליאת_טאוב* » 19 ינואר 2006, 19:56

פלונית,
כאבי הגב הם בגלל שאנחנו לא מתורגלות בנשיאה של שומדבר. הגוף שלנו מסוגל ומותאם לכך וצריך לטפל בו כדי שלא יסבול מזה. היום, עם הסטוריה של בעיות גב, ברכיים וקרסול, אני נושאת לעתים ילדה כבדה בהרבה משמונה ק"ג ולא סובלת.

תימרון עם עגלה ברחובות העיר הוא לא נעים, לא בטוח ומעצבן נורא.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי ליאת_טאוב* » 19 ינואר 2006, 19:52

אני פשוט רוצה לדעת אם יש אנשים שצלחו את השמונה קילו
כן.
כל כמה חודשים כאבי גב וברכיים ואחר כך התחזקות.
אחרי הרבה כאבים הבנתי שמומלץ לטפל בכאבים כשהם שם.
יוגה הכי מתאים לי, אבל יש מגוון אפשרויות.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי פלונית* » 19 ינואר 2006, 19:39

לא מבינה את הקטע של "המגניבות" בקיצוניות. כואב לך הגב? לכי פחות עם המנשא מרחקים ארוכים תהיה עם עגלה ילדים מתים על עגלה הם יכולים להפעיל את הידים את הרגליים לראות את העולם וכו'. החשיבות של המנשא נכונה מאד וחשובה מאד בחודשים הראשונים של החיים(כן ואני יודעת שגיל חמישה חודשים זה חודשים ראשונים). בכל מקרה אני חושבת שהכי חשוב זה אמא בריאה בלי כאבי גב על כל מנשא (למרות שזה נורא באופני)

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 19 ינואר 2006, 19:23

_וקיצוניות מכל סוג שהוא רעה ומזיקה.
אני חולקת._

(ילד צריך אמא שפויה ולא אמא עם כאבי גב!)
;-)

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי סיגל_ב* » 19 ינואר 2006, 18:12

אני פשוט רוצה לדעת אם יש אנשים שצלחו את השמונה קילו
אני נושאת עד היום את בתי בת שנה ועשר ששוקלת בטח משהו כמו 12 ק"ג.
כמו שאמרו לך - עם האובר דה שולדר ועם הארגו.

וחייבת להדגיש: מבחינתי, אין על הארגו. רק היום נשאתי את בתי בטיול בנשיאה קדמית והיא ינקה תוך כדי ונרדמה. שוב - 12 ק"ג.

את לא חייבת לשאת אותו במנשא אם זה עושה לך בעיות.
זה שיש קושי, עדיין לא אומר שחייבים לוותר על הרעיון. אפשר פשוט לטפל בקושי.
אפשר למצוא מנשא מתאים (גם לי הסלגוזל לא היה נוח), אפשר לנסות לדאוג לתחזוקה של הגוף (בשנה הראשונה לחיי בתי טופלתי בשיאצו, מה ששיחרר לי לחלוטין את כאבי הגב ואפשר לי לשאת את בתי כל הזמן).

וקיצוניות מכל סוג שהוא רעה ומזיקה.
אני חולקת. :-)

<קיצונית מוצהרת>

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אורי_ה* » 19 ינואר 2006, 17:40

אמא בהלם יקרה שלום,
ראית את הגוזל שלי בתמונות, הוא מזמן חצה את שלב 8 הק"ג (בערך לפני 5 חודשים) ועדיין נישא רק במנשא.
הוא לא מכיר עגלה. (בעיקר באשמתי. האמת, אין סבלנות לדבר המסורבל והגדול הזה. זה לא נוח לי)

מה שהכי חשוב לומר, ראשית כל, הוא שיש מנשאים רבים, נפלאים ושונים.
רבות האמהות ורבים האבות שנושאים ילדים במשקל כבד.
באיזה שהוא שלב מבינים שאין דבר כזה מנשא אחד לכל תקופת הנשיאה.
אם נשיאת תינוקך היא חלק מעולמך ומתפיסת עולמך, ומהנוחות שלך, רבים הם הפתרונות המוצעים לך בשוק הזה, שרק הולך ומתרחב.
כמו שהתינוק גדל ואת קונה לו בגדים במידה גדולה יותר, ומשחקים שיותר מעניינים אותו, וכסא אוכל כשמגיע הזמן, ככה זה גם עם מנשאים.
לא צריך שמונה מנשאים, אבל אצל מרבית האנשים, בהחלט צריך יותר מאחד-שניים.

פיצקי שוקל כבר קרוב ל-13 ק"ג ואנחנו צולחים מרחקים ארוכים ביותר. לפעמים שלוש שעות ויותר רצוף. (אנחנו טיילים רציניים)
בטיולים כאלה, הוא במנשא הגב שלי, ובמשך היום, בבית, או למרחקים קצרים, במנשא הצד, שהו וריאציה פשוטה ונוחה על otsbh
בלי הספוג (שכבר אין בו צורך בגיל הזה) ופחות ארוך ומסורבל.
הוא תוכנן בדיוק לגילאים האלה, כשהקטנטן הגיע לשם והיה לי הצורך הספציפי שאת מתארת.
לא רציתי לוותר על הנשיאה, אבל המנשאים שהיו לי עד אז או אלה שנתקלתי בהם, לא ענו יותר לצורך שלי באופן מלא.

מה שעוד היה ועדיין מאוד חשוב לי, זה שבמנשא הגב הוא יישב גבוה, עם הראש במקביל לראש שלי ויהיה שותף מלא בהתבוננות על העולם.
ברבים ממנשאי הגב, הקטנים יושבים נמוך ונחסם להם שדה הראייה שהוא לא הגב של אמא/אבא, או הצדדים.

צריך לבדוק, להתייעץ, ובעיקר לנסות עד שמוצאים את מה שהכי טוב ונוח.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אודם* » 19 ינואר 2006, 16:27

בעלי יחטוף חררה....
יתרגל...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_בהלם* » 19 ינואר 2006, 16:08

otsbh משהו בו פשוט נכון, בתפירה אולי, מרגיש יציב ויחסית נוח, לעומת מנשא בד ארוך הוא נוח יותר ללבישה ולתפעול ומאוד מאוד יציב (לא "נוזל").
זאת באמת הבעיה אם שיטות הנשיאה על הצד - מה לקנות עוד מנשא? בעלי יחטוף חררה....

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_בהלם* » 19 ינואר 2006, 16:06

מנשא גב כמו היאמו זה רק אחרי שהם כבר יושבים עצמאית לא?
קראתי את כל דפי המנשאים אני פשוט רוצה לדעת אם יש אנשים שצלחו את השמונה קילו
תודה...

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אודם* » 19 ינואר 2006, 15:56

otsbh משהו בו פשוט נכון, בתפירה אולי, מרגיש יציב ויחסית נוח, לעומת מנשא בד ארוך הוא נוח יותר ללבישה ולתפעול ומאוד מאוד יציב (לא "נוזל").
עם זאת- מנשא גב עדיין מנצח ללבישות ארוכות ולגדולים יותר , אני התחלתי עם הווילקינט שעבד פחות טוב מהנוכחי, מנשא ילקוט

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_חדשה* » 19 ינואר 2006, 15:38

מנשא גב! מנשא גב! ועכשיו.

ה "יאמו" ממש הציל את השארית של הגב שנשאר לי...
פעם פעמיים והפיצפון התרגל והתאהב גם. זה מדהים שאפשר לשאת אותו ממש כמו תיק גב.

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אמא_בהלם* » 19 ינואר 2006, 15:38

הוא בן חמישה חודשים
אני לא עושה את זה מפנטיות זה פשוט כל כך הרבה יותר נוח
לי ולו - אז זהו שכואב הגב נורא וזה נורא מסורבל עם כל המעילים
למה כולם כל כך מתלהבים מהOTBH
קנתי סל גוזל - לא משהו
ויש לי מנשא בד ארוך לא גמיש לנשיא מאחור ועל הצד אבל לא מצליח לי עם זה כל כך
במה הOTBH שונה?

נשיאת פעוטות ותינוקות במשקל כבד

על ידי אודם* » 19 ינואר 2006, 15:26

גם אצלי ילדון כבד מאוד וחורף באירופה, אין ספק שמסורבל מאוד מאוד, אם אני זוכרת נכון בגיל הזה התחלתי עם מנשא צד, ועשה הבדל גדול כשקניתי את ה otsbh,
לפניו היה לי מנשא צד אחר שלא היה לי נוח.
עכשיו הוא כבר בן שנתיים+ ועדיין במנשא, על הגב, בפעם הבאה נראה לי שאכניס את מנשא הגב לשימוש בשלב הרבה יותר מוקדם אז אולי שווה לנסות עד שתמצאי מה שנוח לשניכם,לוקח זמן להתרגל למנשא גב, וגם אצלי הוא לא אהב בהתחלה, נסי להחליף בין השניים כך גם העומס יתחלק על חלקים שונים בגוף.
והכי חשוב שיהיה לשניכם נוח ונעים, וכמו שאמרה לוטם-מרווני סולם המאמצים נבנה בהדרגה

חזרה למעלה