נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

שליחת תגובה

ככל שהתקשורת בין בני האדם משתכללת, כך התקשורת הפנימית נפגמת, וככל שהמרחקים קטנים, הדרך מאבדת משמעות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יולי 2015, 08:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני לקחתי לטיפול בדלקת במעי, 20טיפות פעמים ביום על בטן ריקה. עזר מאד. אבל אם זה כמו אנטיביוטיקה כמה ימים כדאי לקחת?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ספטמבר 2012, 18:03

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

הנה עוד כתבה שמצאתי על הממצאים האלה:
http://www.herbcraft.org/gse.html

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 ספטמבר 2012, 18:02

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

שלום, מצאתי את הדף וויקיפדיה הבא על שמן זרעי אשכולית ושם כתוב שכל המחקרים הראו שהחומר לא יעיל אלא אם כן - וזו הנקודה - הוא מעורבב בחומרי חיטוי סינטטיים. נעשו המון מחקרים שמצאו בכל החומרים הכביכול טבעיים חומרים סינטטיים. יש רפרנסים למחקרים מדעיים שמצאו זאת. כך לפחות כתוב בוויקיפדיה. מלחיץ, לא?
http://en.wikipedia.org/wiki/[po]Grapefruit seed extract[/po]

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 יוני 2012, 12:28

_רפואה שלמה!

צוויל_
תודה על התשובה צוויל!

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי צוויליך* » 08 יוני 2012, 17:11

_מותר לשתות gse עם מיץ לימון? (הטעם...בעעעע)
אפשר לשים כמה טיפות gse באמבטיה כדי לעזור לפצע מזוהם להירפא?_

למה לא עם לימון? פטל כן? (-:

השאלה עם האמבטיה היא כמה מדולל החומר. כמה שיותר מדולל הוא יהיה אפקטיבי פחות - בהנחה שלא תרבצי באמבט חודש וחצי.
מדוע לא לדלל לפי הוראות היצרן לחיטוי פצעים ולשים ישירות על הפצע? לטפטף עם פיפטה או עם ספריי קטן (אם הפצע רחב).

רפואה שלמה!

צוויל

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 פברואר 2011, 21:18

זה חומר מחטא , לא בעל ריח אז אי אפשר לקרא לזה דאודורנט

כשאני קניתי ב 2008 את בקבוקון הפלסטיק עלה לי 145 שקל. אבל עדיין יש אותו ואחרי 3 שנים זה לא מתקלקל. (סתם במגירה).

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פטריה* » 17 פברואר 2011, 18:41

יש לי פטריה בציצי במספר מוקדים ובמצב מתקדם
מוהלת 4 טיפות ב4 כפות מים ומורחת
בנוסף שותה כוס עם 10 טיפות
בינתיים אין תוצאות
המצב חמור
למישהו יש רעיון?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי רותם_סנדק* » 30 ינואר 2011, 13:50

יש לי את ה- GSE של חברת ברא, ורציתי לדעת האם מישהו התנסה בו ויכול להגיד לי דעתו עליו. בנוסף, למעלה הייתה הודעה מאוד מפורטת לגבי השימוש ב- GSE למגוון של בעיות. האם ידוע למישהו אם המינונים המצויינים מעלה תקפים גם לשימוש במוצר של ברא?
הרבה תודות.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי מעבר_לקשת* » 29 ינואר 2011, 16:16

GSE בבקבוק זכוכית, 100 מ"ל (citro plus) אורגני, טעמו כטעם מרירות האשכולית,
הוא לא מריר בלתי נסבל, להיפך, מרגישים את המרירות הטבעית של האשכולית.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי שום_כתוש* » 29 ינואר 2011, 12:53

מי הצליח להתגבר על מרירות ה - GSE? ואיך?!?
מכינים שתי חצאי כוסות מיץ תפוחים מהול במידה (במתיקותעדינה)
באחד מוהלים את טיפות הgse, שותים אותו ב"שוט" אחד, ועם הכוס השניה עם כל שלוק שוטפים את הפה. עד שמגיעים לסוף הכוס השני, כבראין טעם מר בפה.
מה שעוד יכול להקל הוא למצוץ קובית קרח לפני, להוציא אותה ואז מיד לשתות את המר כמוות, בלוטות הטעם מאבדות מרגישותן בקור.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי ילדת_טבע* » 29 ינואר 2011, 12:14

מי הצליח להתגבר על מרירות ה - GSE? ואיך?!?
מוהלים במים, אפשר לקחת מעט בכל פעם בשוט. נגיד עשר טיפות (זה המינון שאני לוקחת בהריון) בשלוק מים די גדול (שוט טקילה של הימים ההם... כשהיינו צעירים ופוחזים...), לא מרגישים בכלל בטעם.
עם תולעים לא הייתי מוהלת במיץ של שום פרי כי זה סוכרים וסוכרים הורס את כל הכייף בתמצית, לא?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 ינואר 2011, 12:00

מי הצליח להתגבר על מרירות ה - מיץ אשכוליות? ואיך?!?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי צוויליך* » 29 ינואר 2011, 11:51

אני שותה את זה עם מיץ אשכוליות ואז זה פחות מררררר...

מגניביישן!
הומאופתי לגמרי - דומה בדומה...

צוויל

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי הילה_גביש* » 29 ינואר 2011, 11:39

מי הצליח להתגבר על מרירות ה - GSE? ואיך?!?
אני שותה את זה עם מיץ אשכוליות ואז זה פחות מררררר...

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלונית* » 29 ינואר 2011, 10:33

_מי הצליח להתגבר על מרירות ה - GSE? ואיך?!?
יש את זה בכמוסות, אבל לא בארץ. אפשר להזמין באינטרנט._
אוף זה פשוט נורא. אני עם תולעים ורוצה להיפטר מהם במהרה. לא מצליחה לשתות את זה!

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 ינואר 2011, 10:03

מי הצליח להתגבר על מרירות ה - GSE? ואיך?!?
יש את זה בכמוסות, אבל לא בארץ. אפשר להזמין באינטרנט.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלונית* » 28 ינואר 2011, 23:25

מי הצליח להתגבר על מרירות ה - GSE? ואיך?!?
תבוא עליך הברכה

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי מיצי_החתולה* » 06 נובמבר 2010, 08:45

זו הייתי אני.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 נובמבר 2010, 08:45

חומר קריאה מעניין על GSE השורה התחתונה, היא שמחקרים רבים מצאו שGSE שמופק באופן תעשייתי, מזוהם לרוב בחומרי שימור או חומרים אחרים שבהם השתמשו למיצוי התמצית, שהם אלה שיש להם אולי יכולת אנטי-בקטריאלית או אנטי-פטרייתית, ולא התמצית עצמה.

בווקיפדיה באנגלית, יש ציטוט של חוקר שאומר שבסין, שבה מאוד מקובל היה להשתמש בזנים שונים של אשכוליות כמזון מרפא, זה מעולם לא היה בהקשר של החלמה מחיידק או מפטריה (אולי אני מסלפת קצת את הציטוט).

אם למישהו יש עדויות מחקריות (לא אנקדוטליות) אחרות, אשמח לשמוע אותן.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סלט_פירות* » 26 יולי 2010, 02:11

האם GSE יכול לעזור בדלקת בדרכי השתן אצל בת שנתיים? אם כן, באיזה מינון ואיך אפשר לתת לה את זה? זה מאוד מר... (מנסיון אחרי טיפול בגרון שלי, דיללתי במיץ. והיה מרררררר).

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 01 ינואר 2010, 15:10

מצטערת לשמוע :-(.
עדיף שתשאלי בככר השוק או בדף שמיועד לזה, כך שיותר סיכוי שתקבלי תשובות.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 01 ינואר 2010, 14:49

אהבת וכל המתעניינות

הבטחתי לחזור עם תוצאות הטיפול.
טיפלתי לילדון שלי בפטריה בציפורני הרגל במשך זמן ממושך עם ה-gse, כל יום לפני השינה הטבלתי את רגלו בתוך תמיסה שבה טפטפתי יותר ויותר טיפות (יותר ממה שהיה כתוב) ולצערי הרב הייתה רק הטבה קלה והפטריה נשארה בעינה.
אני ממש אובדת עיצות. זה היה הדבר היחידי שהוא היה מוכן כי אין לזה ריח וצבע ובמבחינתו זה היה מים ולכן לא התנגד.
יש לו ברגל אחת 4 ציפורניים מעוותות לחלוטין, עבות, לבנות וקמחיות. כשאני גוזרת לו אותן הוא צועק ואין לי מושג איך נפטרים מזה.
הייתי אצל רופא שנתן לי טיפול בסטרואידים לשבוע ואחר כך המשך טיפול במשחה שלא עזרה גם.
הוא אמר לי שזה בעייתי מכיוון שהפטריה שוכנת מתחת לציפורניים.
אם יש מישהו עם ניסיון ספציפי בעניין הזה - אשמח מאוד לשמוע.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 11 נובמבר 2009, 15:48

יעל, שאלת אם יש לי מה לומר על שאלתך,
אז האמת שאני לא יודעת.
לי יש את הבקבוקון פלסטיק שעלה לי 120 ש"ח. אין לי מושג על החומרים שבתוכו.
לא מפריע לי שזה מר, כי במילא אם שותים את זה או מגרגרים בזה, מוהלים את התמצית במים, ואז זה לא מפריע.
כן, כפי שכבר כתבתי הרבה פעמים, על איזורים רגישים (כמו עיניים או פות) חייבים למרוח מדולל, אחרת זה שורף.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נון* » 11 נובמבר 2009, 14:53

אגב, שימי לב שחלק מפער המחירים נובע מהשוני בכמויות שיש בכל בקבוקון.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נון* » 11 נובמבר 2009, 14:51

הי,
אני קניתי את 7]זה 31[/po].html.
מר קצת, אבל אפשר ומומלץ על האריזה לשתות עם מיץ. במיץ רימונים ובמיץ אשכוליות זה כמעט לא הורגש לי, במים זה מורגש אבל נסבל.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי יעל* » 11 נובמבר 2009, 11:31

לאחר כאב גרון איום מישהי נתנה לי לשתות כמה טיפות gse בחצי כוס מים וזה פשוט עבר
לפני שרצתי לקנות החלטתי לחקור קצת מה זה ושל איזו חברה לקנות
וראיתי שיש שתיים עיקריות-
בקבוקון פלסטיק שעולה בסביבות 120-150
http://www.vitaminglobal.co.il/gse-grap ... 50-c-[po]7 31[/po].html

ובקבוקון זכוכית (של חברה אחרת) שעולה בסביבות ה200 (בגלל זה פער המחירים מהכותבים מלמעלה)
http://bio-green.co.il/48,0,c%D7%A8%D7% ... A-gse.html

הבנתי שבקבוקון הפלסטיק מאוד מאוד מר
לעומת בקבוקון הזכוכית שהמרירות שלו היא מרירות של אשכולית שאפשר לסבול
מסתבר (או שלא) שgse מהפלסטיק מכיל גליצרין טבעי (סיטרהסיידל),רשום על הבקבוק,שעובר איזשהוא תהליך כימי ולכן
המיצוי יוצא מאוד מאוד מר וכמובן פחות טבעי!!!
מישהו יכול לאמת את דבריי?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי ציפור_בנסיקה* » 10 נובמבר 2009, 23:43

GSE של איזה חברה מומלץ לקנות?
ידוע למישהו על חברה טובה?לא חשוב מחיר

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 10 נובמבר 2009, 21:28

לנון
  • אנחנו אחרי טיפול ארוך ב -gse , לציפורני הרגליים (הפטריה מתחת לציפורניים אצל בני הקטן כבר שלוש שנים אולי יותר...) -
לצערי לא פתר את הבעיה

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי הילה_של_הקריסטלים* » 15 מאי 2009, 08:29

אגב שכחתי להוסיף אני מוסיפה את הGSE גם לסבונים שאני מכינה, הוא משמש שם כחומר משמר וכמובן כחומר אנטיבקטריאלי.
ולגבי מניקות הוא גם בטוח לשימוש לפחות מניסיון אישי, וחשבי על זה גם ככל שגוף האם נקי מפרזיטים וקנדידות למיניהן כך החלב שלה יותר טוב לתינוק!

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אפרת_מ* » 15 מאי 2009, 00:18

והילה - מצוין באתרים שונים שזה טוב לטפילים ולפטריות באופן כללי.
על האגריפס כתוב פה שהוא טוב גם כללית לפטריות וגם לפטריות עור וציפורניים בהמשך הדף עם מינון: http://www.vitaminglobal.co.il/agrisept ... 63-c-[po]7 31[/po].html
גם בברא מצוין לפטריות, חיידקים, חיטוי: http://www.bara.co.il/sections/support/ ... ticleID=52

ואגב לפני כחצי שנה חברה סבלה מאוד מדלקת בגב. זה היה במצב דלקתי קיצוני שהחלו להופיע לה פצעים מוגלתיים על הגוף בעיקר על הרגליים - לפצעים אני המלצתי על שמן עץ התה (שמעולה בניקוד דלקת, אבל כאן היה מצב פנימי קיצוני). היא קיבלה גם המלצה לתמצית זרעי אשכוליות - וזה עזר פלאים. נדמה לי שהיא לקחה טבליות, אבל אולי אני טועה.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אפרת_מ* » 15 מאי 2009, 00:08

לגבי השאלות שהיו כאן על נשים בהריון, כאן:
http://www.vitaminglobal.co.il/gse-grap ... 50-c-[po]7 31[/po].html
מצוין מינון לשימוש פנימי, ומצוין במפורש:
מבוגרים (כולל נשים בהריון)- 5-15 טיפות בכוס מים/מיץ פעמיים ביום עם/בלי מזון.

כך שלפחות הGSE של NutriBiotic (יש עוד?) מתאים גם לנשים בהריון. ואם אפשר פנימי, אז ודאי שאפשר גם חיצוני... לגבי מניקות לא צוין.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי הילה_של_הקריסטלים* » 14 מאי 2009, 23:27

טוב אז קודם כל הGSE בהקשר של פטרייה הוא ספציפי לקנדידה ולא לפטריות אחרות של הגוף.
אפשר לראות גם באתר www.candida-israel.com
אני לוקחת כדרך קבע, כבר מעל שנה את הGSE, לא כל יום אך לאחרונה כן ובתקופות מסוימות רק כמה פעמים בשבוע, 15 טיפות בכוס מים דבר ראשון על הבוקר, למי שיש קנדידה פעילה צריך לשתות 15 טיפות פעמיים ביום, בוקר וערב, במקרה של וגינלי ניתן בנוסף גם לעשות שטיפות, אך בלי לשתות זה פחות יעיל, כי הקנדידה מתחילה מתוך הגוף וכשהיא נותנת את סימניה החיצונויים זה כבר לאחר שהיא יושבת "טוב" במערכת.
אפשר לחטא עם התמיסה גם מברשות שיניים.
ככלל - בתקופות המעבר אני מקפידה לשתות יותר GSE במיוחד כשיש סביבי אנשים חולים, גם לילדה (2) אני נותנת, פעם היא הייתה לוגמת ישר מהכוס שלי.. כשהיא הצמיחה שיניים והיה לה חום נתתי לה 3 טיפות מדוללות במים בכוס קטנה וזה הוריד לה את החום לבד, ללא הקאות נוספות.
טוב לכל קלקול קיבה ,כשיש המון גזים זה עוזר לשחרר אותם, אחרי ארוחה כבדה לשתות 15 טיפות וזה יעביר את התחושה בקלות ומיידית.
כשבעלי היה עקוץ דבורים - שזה רעל לגוף ,נתתי לו גם לשתות וזה עבד מיידית על המערכת שלו.
כל מקרה של התחלה של שפעת הצטננות אפילו כאבי ראש, אנו מיד שותים GSE, 12-15 טיפות, וזה פותר הכל, ואם המחלה מתעקשת עם הגוף, לקחת 3 פעמים ביום, גם ילדים רק מינון נמוך יותר של טיפות (עד גיל 10, בין 1-6 טיפות, לקטנטנים עד 3) טיפות.זה פשוט מחזק את המערכת החיסונית!
להשתמש במרוכז אני יודעת מחברה שעושה זאת כדרך קבע רק על פצעי אקנה - פצעים הורמונליים, כאשר היא מסיימת את ניקוי הפנים עם מי הפנים היא הופכת את הצמר גפן ושמה בלוש טיפות ואז מתופפת בקלות על האזור הנגוע והולכת לישון עם זה או אפילו שמה קרם פנים אח"כ וממשיכה את היום.
נכון שזה חומר מר בטירוף ולכן חשוב מאד לערבב היטב עם המים/מיץ על מנת להימנע ממנת יתר של מר בלגימה האחרונה.. והאמת שאחרי כמה ימים של מר הגוף מתרגל לזה וזה נהיה יותר קל לשתיה.
לגבי דאודורנט - מעולם לא ניסיתי - אני אנסה, רק אוסיף ואומר שלמי שיש ריח גוף חזק זה גם ענין של שתיה סוגי מזונות ועישון אז אי אפשר לצפות שGSE ישנה מבחוץ את מה שרקוב מבפנים...
אני מניקה ואני כבר שנה עם זה כך שגם למניקות זה טוב, אני יודעת שגם בהריון מותר.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 מאי 2009, 20:41

_טיפול במים לבישול ושתייה זה מר בטירוף לא יודעת איך אפשר לחטא עם זה מים ואז לשתות אותם.
ודה על המידע אני צריכה לצפורנים לא ידעתי שטוב גם ליבלות וכינים! מקוה שיעזור

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 10 מאי 2009, 20:09

וואלה אהבת.
היום קניתי ואכן עלה 143 ש"ח לבקבוקון (מפלסטיק!).
בעפולה בחנות טבע הוא אמר לי שזה 220 לבקבוקון. (מעניין למה הפער).
יש לו לקטן שלי , קילוף עור עמוק בעקבות הפטריה, אני כולי תקווה שזה לא שורף וכאלה..
היום אנחנו מתחילים טיפול- תחזיקי לנו אצבעות @}
תודה רבה על העזרה והשיתוף

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 10 מאי 2009, 19:56

(בכל מקרה, על העור - גם כשזה מרוכז יחסית, לא נראה לי שזה יכול להזיק במיוחד. בניגוד לשימוש בעין או באיבר המין).

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 10 מאי 2009, 19:55

זה נורא יקר!! 220 ש"ח נדמה לי, לבקבוקון.
בפעם האחרונה שקניתי זה עלה 120 ש"ח. ואני לא מאמינה שהמחיר עלה כלכך הרבה מאז.

אני מתכוונת לנסות בין פעם לפעמיים ביום.
אני הייתי הולכת על בין 3 ל-5 פעמים.
רק תוודאי שדיללת את זה במידה שלא מגרה את העור (מצד שני, בטח לא כדאי לדלל יותר מדי כדי שזה יהיה אפקטיבי).

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 09 מאי 2009, 19:37

פלוני אלמונית, שתי הודעות למעלה כתוב המינון לטיפול בצפורניים. ולגבי הפעמים ביום, אם אין פה אף אחד עם נסיון שיענה אני מתכוונת לנסות בין פעם לפעמיים ביום. ככה נראה לי הגיוני. אם יש מי שיכול לענות ממקום של ידע, אשמח גם אני לשמוע.
@}

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 מאי 2009, 17:38

האם למישהו יש הצלחה מוכחת עם החומר לטיפול בפטריות בציפורניים וברגליים. באיזה מינון?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 31 מרץ 2009, 16:27

ואוו!!

הייתי לפני כמה ימים, בחנות טבע בעפולה וביקשתי GSE, אז הוא שאל אותי אם הייתה לזה פרסומת או משהו.
הוא טוען שהמכירה של זה עלתה בצורה ניכרת ושיום קודם הוא מכר את השלושה האחרונים.
זה נורא יקר!! 220 ש"ח נדמה לי, לבקבוקון.
אז לקחתי שמן עץ התה ואני מנסה לטפל איתו בפטריה עקשנית מאוד בציפורני רגלו של בני. אם לא יעזור, אעבור לחומר פלא הזה..
תודה פלוני אלמונית
אגב: לשמן עץ התה יש ריח נוראי (לי לפחות, ריח דומה לבנגיי - חריף לאללה, מבאס), איך הריח של gse?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 מרץ 2009, 11:07

הי אני מצרפת לכן פירוט של כל הנפלאות המוצר (נלקח מאתר דוקטורס)
GSE
א נ ט י ב י ו ט י ק ה ט ב ע י ת
תמצית נוזלית מזרעים והציפה של אשכוליות אורגניות
100% טבעית מומלץ למבוגרים וילדים למניעת מחלות וחיזוק הגוף

נוזל מרוכז המכיל CIDRICIDAL . תרכובת טבעית המורכבת מהזרעים והציפה
(החלק הלבן של הקליפה) של אשכוליות אורגניות.
תהליך היצור הופך את התרכובת לחזקה במיוחד שהוכחה בשימושים רבים.

G S E מומלץ ע"י מומחים בכל רחבי העולם כמוצר הטוב ביותר לחיטוי הגוף,
להשמדת פרזיטים ולחיזוק מערכת החיסון.
מומלץ לטיפול בשפעות למיניהן, כאבי גרון, בעיות חניכיים , קלקול קיבה, הרעלת מזון, פיטריות למיניהן, וטיפול נקודתי ב ק נ ד י ד ה.

לאנשים בריאים הרוצים לחטא ולשמר על הגוף.

שימוש פנימי:

מבוגרים: 15-5 טיפות בכוס מים/מיץ פעמיים ביום עם/בלי מזון.
ילדים :(מתחת לגיל 10) 6-1 טיפות בכוס מים/מיץ 3-2 פעמים ביום.
מדובר בטיפול שנועד לחזק את המערכת החיסונית ולעזור בעת הימצאות וירוסים וחיידקים באוויר
מה שמוביל להתפתחות של מחלות ויראליות וקשיי נשימה .
חייבים למהול את הGSE במים, אין לשתות את החומר בצורתו המרוכזת

טיפול במים לבישול ושתייה :
מי ברז – יש להוסיף כ15 טיפות לליטר מים להניח להם לעמוד כ-5 דקות והם מתאימים לבישול ו/או שתייה
מים מנחלים יש לסנן את המים דרך פד גאזה או כותנה להוסיף 25 טיפות לליטר מים להניח להם לשבת כ-10 דקות והם מתאימים לשתייה, יש לזכור כי טעמו של הGSE מר מעצם היותו תמצית צמחית .

שטיפה דנטאלית:
(לחניכים בריאות ונשימה רעננה)
לערבב 3 טיפות ב – ¼ כוס מים לפחות, שטפו את הפה
באופן נמרץ עם כמות קטנה של המים במשך 10 שניות לפחות 2 –1 ביום .
השימוש ימנע בעיות חניכים מדממות ויחיה אותן .

לגרגור בגרון:
ערבבו 3 טיפות ב1/2 כוס מים וגרגרו מספר פעמים ביום לפי הצורך.

שטיפה לאף:
ערבבו 1 טיפה ב ½ כוס מים. הטו את הראש לאחור ומלאו כל נחיר בכמות המלאה הנשאבת במזלף עיניים.
הטו את הראש קדימה ולמטה (הראש הפוך כעט) על מנת שהתמיסה תעבור בדרכי האף.
החזירו את הראש למצבו הטבעי כדי שעודפי התמיסה יטפטפו החוצה.
לא לנשום דרך האף במהלך השטיפה.

שטיפה וגינאלית:
לערבב 10-5 טיפות על כל כוס מים ובעזרת מזרק של שטיפה וגינאלית בצעי שטיפה יומית במשך שבוע.
במקרה הצורך אפשר להשתמש בתדירות גבוהה יותר..

שטיפת אוזניים :
לניקוי אוזניים, משעווה מיותרת והגנה על עור התוף יש לערבב 10 טיפות
בחצי כוס מים, לערבב היטב ולהניח למים "לשבת" כ-15 דקות בעזרת מזלף יש לטפטף לתוך האוזן
עד שהיא מתמלאת להישאר כך כ- 30 שניות ואז להניח לנוזל לצאת בנזילה .
אין צורך לנגב את שאריות הGSE מתוך האוזן.


שימוש חיצוני:

בעיות נשימה :
הוסיפו 10 טיפות לכוס מים חמים יחד עם 5 טיפות שמן עץ התה האוסטרלי
מהתערובת יש לטפטף עד 10 טיפות על הכרית עליה ישן האדם שסובל מקוצר נשימה
כמו כן את הכוס ואת מה שנישאר בה יש להניח ליד המיטה בסמוך לראש בעת ההליכה לישון
התערובת תפתח את דרכי הנשימה ותביא להקלה מהותית כבר לאחר מספר מועט של ימים.

ניקוי פנים:
להרטיב את הפנים במים פושרים/קרים, להרטיב את
הידיים ולטפטף 3-2 טיפות על קצות האצבעות ובעדינות לעסות את הפנים בתנועות סיבוביות.
(לא מסביב לעיניים) לשטוף טוב עם מים קרים ולנגב במטלית נקייה.
יורגש דגדוג קל באזורים הנקיים אשר מראה שפעולת הניקוי מתבצעת.

בעיות עור:
(גירודים וגירויים קלים בעור)
לערבב 10-5 טיפות בכף מים למרוח ישירות על האזור המגורה פעמיים ביום.

טיפול בפצעים חתכים ושפשופים:
מאד רצוי להחזיק בבית בקבוק תרסיס – ניתן לרכוש ב5 ₪ בכל חנות של הכול בדולר
בבקבוק של0.75 ליטר יש לערבב 30 טיפות להניח לחומר להתערבב היטב
ניתן לרסס את התערובת על כל פצע, חתך, שפשוף . אין צורך לנגב את השאריות
וניתן להניח להן להתייבש על העור, התערובת תחטא ותגן על הפצע מפני התפתחות חיידקים .

טיפול ביבלות :
ניתן באמצעות מקל ניקוי אוזניים למרוח 1 טיפה על יבלת 3 פעמים ביום
וזאת במשך כ-7 ימים, הנוזל "ישרוף" את היבלת וימנע ממנה להתפתח בעתיד

טיפול קרקפת:
להוסיף 10-5 טיפות לכל חפיפה. לערבב בכף היד יחד עם השמפו ולחפוף.
לשטוף טוב. מצוין לבעיות קרקפת כגון סבורא קשקשים ועוד,
לטיפול מונע ניתן להוסיף 10 טיפות על כל 250 מיליליטר שמפו לערבב היטב
ולהשתמש בכל חפיפה

טיפול בכינים :
א. טיפול אקטיבי לפתרון בעיה קיימת
ערבבו 25 טיפות בכוס מים הניחו לחומר לשבת כ-15 דקות ואז מיחו היטב על השיער
על שורשי השיער מאחורי האוזניים, העורף הניחו לחומר לשבת על הראש כ10 דקות ואז שיטפו
כולל חפיפה בשמפו , סרקו את השיער במסרק דק .
ב. טיפול מונע :
10 טיפות על כל 250 מיליליטר שמפו לערבב היטב ולהשתמש בכל חפיפה

מעבר לטיפול בכינים יחיה הטיפול את עור הקרקפת ויחזק את שורשי השיער

טיפול ציפורניים:
לדלל את ה GSE במים 10-5 טיפות לכף) למרוח את התמיסה ישירות על שטח הצפוניים הנגוע,
לאורך העור העוטף אותן ועל צידן האחורי. או, טבלו את ציפורניים פעמיים ביום .
אין לאפשר מגע של הציפורניים עם החומר בצורתו המרוכזת, יש להשתמש בחומר מדולל בלבד.

ניקוי ירקות/ פירות
לטפטף 50-30 טיפות של GSE לקערה גדולה מלאה מים להשרות את
הירקות והפירות ל 5-3- דקות ולשטוף טוב.




חיטוי בתחום המזון :
  1. למשטחי עבודה 5 טיפות בחצי כוס מים התזה על משטח העבודה וניגוב במטלית יבשה
  1. לחיטוי ירקות פירות במקרר ומחוצה לו יש להוסיף 10 טיפות לליטר מים בתוך בקבוק רסס
לבצע פעולת ריסוס עדינה של כל המוצרים, פעולה זו תבטיח אי הצטברות בקטריות ותגן על המזון
ומפה שתאריך את "זמן המדף " שלו יגדל מהותית ולא תהייה הצטברות של עובש ובקטריות

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי בלה* » 14 מרץ 2009, 23:36

מה עשית עם הכינים? בלעת או חפפת? מעניין לשמוע, בשביל דור העתיד
סליחה שעונה רק עכשיו.
הן הלכו בלי קשר לgse ... הלכו עוד קודם אז הלך לי הניסוי שהבטחתי לכן. (-:

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סירופ_מייפל* » 14 מרץ 2009, 22:32

האם זה יעיל נגד כינים?
אוי אוי, טוב לפחות שתיית הGSE לא עוזרת.
(חשבתי שהראש מגרד כחלק מהקנדידה ועכשיו גייתי כינים. אויייששש)

הקנדידה כבר חלפה לה. אני לא יכולה להגיד אם האשכוליות עזרו. לגירוד לא עזרו בכלל!
אמפולות של אסידופוליס ותכשיר לנרתיק של שמן עץ התה (יום כן יום לא) עשו ת'עבודה מעולה.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פאנאן_אגוזים* » 14 מרץ 2009, 20:27

המוצר קיים גם בטבליות לבליעה, אמנם לא בארץ, אבל אפשר להזמין דרך האינטרנט...

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי ש_י_ר_י* » 14 מרץ 2009, 18:28

אוי סליחה שלא הגבתי! לא הייתי הרבה זמן.

כן, כשכתבתי שמן התייחסתי לGSE . פשוט טיפה של GSE וטיפה של מים, ככה בערך 10 טיפות, ואז מרחתי.
איך קיבלתי את הרעיון? כשאין יותר מה להפסיד מנסים הכל... D-:

אם אוהבת,
אני השתמשתי במריחה על העור ואני עדיין מניקה, כידוע לך... גם ניסיתי לשתות כמה פעמים אבל זה מגעיל בטירוף ולא יכולתי להתמיד. אני בספק עם רופא יידע להגיד לך אם מותר או לא. אולי נטורופת/הומאופת?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אם_אוהבת* » 14 מרץ 2009, 18:00

יש לי ולבעלי פטריות בעור באזור הצוואר ובית החזה וקנינו את הבקבוקון. הרוקח המליץ בטיפול פנימי של שתייה אך בהוראות היה כתוב שאשה מניקה צריכה להתייעץ עם רופא.
כמניקה האם מותר לי שימוש פנימי או רק חיצוני? ומה לגבי מינונים למריחה?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 01 מרץ 2009, 20:48

_ש י ר י כתבת: עד ש שמתי מינון די שווה של טיפות מים ושמן
סתם שמן זית נגיד? מאיפה הרעיון?_

אני חשבתי ששירי התייחסה ל-GSE כשמן.
שירי?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סירופ_מייפל* » 28 פברואר 2009, 23:01

ש י ר י כתבת: עד ש שמתי מינון די שווה של טיפות מים ושמן
סתם שמן זית נגיד? מאיפה הרעיון? איזו יצירתיות, בחיים לא הייתי חושבת על משהו כזה.
מינון שווה של מים/שמן/GSE? או פחות GSE?

ואני עם קנדידה די רצינית. אתמול הופיעו הסימנים בנרתיק.
אבל שיחזרתי שבשבועיים שלושה האחרונים גירד לי בטירוף בראש (לא כינים,
וגם בפטמות- לא נעים בכלל בהנקה.
ובכלל לא חשבתי על קנדידה.
מעניין שלקחתי כדור פרוביוטיקה כל יום. אבל זה ממש לא עזר. לא היה חזק מספיק.
עכשיו הצטיידתי בפרוביוטיקה לנרטיק, שטיפות שמן עץ התה, לנרתיק- לא היה נורא יקר.
ובשתיה את ה GSE.
אוף


ותודה ורודית, והמון הצלחה!@}@}

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי תמרי* » 28 פברואר 2009, 21:46

מה עשית עם הכינים? בלעת או חפפת? מעניין לשמוע, בשביל דור העתיד

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי בלה* » 28 פברואר 2009, 21:21

ואם הכנים יישארו בחברתנו עד אז, אני אנסה גם
לא נשארו. הלכו. |יש|

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 28 פברואר 2009, 19:23

סירופ מיפל
לי זה קרה כשנכנסתי לדף של הרופא ילדים (שכחתי את שמו).
הודיתי לו על הכוונות הטובות ועל טוב ליבו ואמרתי שלשמחתי לא זקוקה לו וטראח אחד הילדים חלה ונכנסתי כדי לקבל כבר עזרה...

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סירופ_מייפל* » 28 פברואר 2009, 07:57

אך, אתמול במקרה נכנסתי לדף- וחוק מרפי בערב גיליתי תחילתה של קנדידה . אוויש.
טוב, הולכת לקנות.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 28 פברואר 2009, 00:31

תודה על השיתוף בנות.
יש לי ילדון בן 3 כבר המון המון זמן (מאז תינוקות) עם פטריה די איומה מתחת לציפורניים ברגל אחת. זה מעוות את הציפורניים וכואב לו כשאני גוזרת אותן. (כמובן שוטפת את המספריים לאחר מכן..)
בקיצור הייתי אצל הרופא נתן את כל החומרים המזעזעים כולל קורטיזון לשבוע (במשחה) - מה אומר ומה אגיד?
לא עזר. הוא אמר לי (הרופא) שנורא קשה להיפטר בפטריות בציפורניים.
אחרי הקריאה פה, הולכת להשקיע בבקבוק היקר מתוך תקווה שזה הפיתרון. כמובן כמובן שאדווח (-:
פראית- כל הכבוד על פתיחת הדף.
מעולה
שבת שלום @} (איזה גשם מופלא יורד פה. המון המון גשם)

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי בלה* » 27 פברואר 2009, 23:59

אני מקווה להשיג את התמצית בקרוב בשביל סיוט בית השחי, ואם הכנים יישארו בחברתנו עד אז, אני אנסה גם (-:
תודה על הרעיונות.
<כבר חשבתי שלעולם אצטרך לצאת מהבית עם חולצה או שתיים להחלפה>

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 27 פברואר 2009, 14:39

האם זה יעיל נגד כינים?
ואללה, מעניין !
מזל שאין לי כינים ואני לא יכולה לבחון את זה.

(מבינה שחבל לקנות ב-120 שקל אם לא יודעים שזה עובד. אולי מישהו שיש לו - גם זה וגם זה :-D - יוכל לנסות ולשתף אותנו....)

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי חגית_ל* » 26 פברואר 2009, 22:02

האם זה יעיל נגד כינים?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אם_אוהבת* » 26 פברואר 2009, 09:44

האם זה מתאים לפטריות עור בצוואר ובאזור בית החזה המוגדרות כפטריות שמש?
רופא עור נותן מן שמפו כימי שרק מעלים את הפטריות זמנית ואז הם חוזרות שוב לאחר זמן מה.
מישהו מכיר את התופעה ויודע מה זה ולמה?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 26 פברואר 2009, 00:06

יסמין, מצטערת אני לא יודעת.
אולי מישהו אחר יידע....

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי יסמין* » 25 פברואר 2009, 23:09

את יודעת אולי משהו על שימוש בזמן הריון בנרתיק או בבליעה?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אהבת_עולם* » 25 פברואר 2009, 20:32

מינון די שווה של טיפות מים ושמן...
בתור דאודורנט זה גם מה שאני עשיתי.

אבל כפי שכבר אמרתי - על העור זו לא כ"כ בעיה, אז דילול שווה נראה לי סבבה.
בנרתיק ממש כדאי להיזהר.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי ש_י_ר_י* » 25 פברואר 2009, 18:52

אחרי שכל אחד מבני המשפחה תפס לו פטריה או טפיל, קנינו את ה-GSE והתחלנו ליישם.
בגלל שחששנו שישרוף התחלנו עם דילול מסיבי - 5 טיפות לכוס. אני חושבת שששמעתי את הפטריות צוחקות עלינו.
הורדנו מינונים עד ששוב ממש חששתי שישרוף לנו.
בקיצור - לא עבד (אכזבה גדולה מאוד!) עד ש שמתי מינון די שווה של טיפות מים ושמן... כבר בפעם הראשונה (פטריה על הפטמה) ראיתי שזה עבד. אחרי 3 פעמים הפטריה נעלמה.
אותו דבר עם פטריה על הרגליים.
אולי זה מקרה פרטי אבל אם זה יעזור למישהו שניסה ולא עבד - יופי...

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי תמרי* » 27 אוקטובר 2008, 22:35

הנה: לטיפול בציפורניים ובעור, יש לדלל 5-10 טיפות בכף מים ולמרוח על האיזור הנגוע פעמיים ביום.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי תמרי* » 27 אוקטובר 2008, 10:12

כרגע הבנתי שאם זה עובד על פטריות ברגליים ובנרתיק זה אמור לעבוד גם על פטריה בבית השחי (-:
אני צריכה לבדוק את העניין לעומקו.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי תמרי* » 27 אוקטובר 2008, 10:03

בעלון המצורף לבקבוקון (באנגלית) יש מינון למריחה על פטריות ברגליים. אצל בעלי זה עבד יופי. אני יכולה לבדוק בבית ולכתוב כאן מאוחר יותר את הריכוז הדרוש.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי חתולת_בית* » 27 אוקטובר 2008, 09:56

אני דווקא שתיתי את זה מדולל במיץ תפוזים, ולא הרגשתי את זה בכלל

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סוסת_פרא* » 26 אוקטובר 2008, 23:22

_אי אפשר לבלוע את זה!
אין דבר יותר מר מהחומר הזה_

מה, זה תלוי בכמה דיללתם. אפשר לדלל כך שהטעם לא יורגש במיוחד.
מלבד זאת, למה שלא ינסה למרוח את זה ישירות על כפות הרגליים? (אחרי דילול אמנם, אך אז צריך הרבה פחות דילול. כי על העור החיצוני זה כמעט לא שורף.)

אם הוא מנסה זאת, אנא חיזרי לדווח לנו על התוצאות. :-)

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי בר_ומי* » 26 אוקטובר 2008, 23:13

קניתי לבעלי את הGSE בגלל פטריות חוזרות בכפות רגליים
זה דבר דוחה ביותר
אי אפשר לבלוע את זה!
אין דבר יותר מר מהחומר הזה
פשוט זה עכשיו שוכב אחרי יומיים שהוא שתה את הנוזל.
צריך הרבה מוכנות נפשית ופיסית כדי להכניס את זה לפה

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי חתולת_בית* » 26 אוקטובר 2008, 21:58

אוי ואבוי!! זה נשמע שששוווורררףףףף

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סוסת_פרא* » 26 אוקטובר 2008, 17:59

בכל אופן, כאשר אסיים אתה טיפול, מה שמן הסתם יקח עוד המון-המון זמן, אעדכן אם זה עבד
אשמח לשמוע.



תפרטי מה זה "שיטת השום" בבקשה
אומרים שלהכניס שן של שום לנרתיק - זה עוזר.
אז זה מה שאני עושה. מנסה את זה.
(כדי לנסות להגדיל את האפקט, אני לא מכניסה את שן השום רק כמו שהיא, אלא חורצת בה לפני כן כמה חריצות עם הציפורן. שהחריפות תבקע החוצה).

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי חתולת_בית* » 26 אוקטובר 2008, 15:24

האמת שאני עכשיו עוברת טיפול שיטת ipec כדי לעקור את ההתפרצויות שלה מן השורש אחת ולתמיד.זה שהיא כל הזמן חוזרת שוב ושוב, זה הדליק אצלי נורה אדומה. כי אין לי ספק שזה פסיכוסומטי לגמרי, כמו שהרפס יתפרץ רק כשאנחנו חולים/לחוצים/בדיכאון וכו'. הפטריה מרימה ראשה אין סיבה שלא נוכל לחיות עם הקנדידה שלנו בשלום בגוף!!
בכל אופן, כאשר אסיים אתה טיפול, מה שמן הסתם יקח עוד המון-המון זמן, אעדכן אם זה עבד :-)

פראית, תפרטי מה זה "שיטת השום" בבקשה

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי תמרי* » 26 אוקטובר 2008, 13:54

לאחר כמה חודשי שימוש: אם זה כמו אנטיביוטיקה, אז זה הורג חיידקים (כמו הסודה לשתיה), ואז שוב יש פטריה מעצבנת בבית השחי.
גם ה GSE וגם הסודה לשתייה מצויינים אבל אז הפטריה מרימה ראשה. ולערבב עם שמן עץ התה זה נורא נורא מסריח!
יש למישהו הצעה אחרת?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סוסת_פרא* » 26 אוקטובר 2008, 13:43

האם מישהי פיתחה "עמידות" ל-GSE כטיפול בפטריה ואגינלית?

מעניין שאת פתאום שואלת את זה. לצערי זה מה שקרה לי בחודש האחרון, אחרי כמה שנים שזה ממש עזר.
אז חזרתי לנסות את שיטת השום :-).

אולי באמת אם נעזרים בזה, כדאי מדי פעם להשתמש בשיטות אחרות, כדי שהפטריה לא תפתח עמידות.
לא יודעת. אני לא מבינה בזה יותר מדי.

בטח צריך היה לעשות איזשהו שינוי יותר פנימי כדי שהפטריה לא תחזור, תזונה וכאלה - רק שעדיין לא גיליתי את הפתרון הזה. :-P

טוב, בהצלחה לכולנו. {@

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי חתולת_בית* » 26 אוקטובר 2008, 12:31

האם מישהי פיתחה "עמידות" ל-GSE כטיפול בפטריה ואגינלית? כמו שכתבתם שצריך לעשות הפסקה פעם בכמה זמן עם סודה לשתייה, כי זה מםתח עמידות.
אני, כלומר הקנדידה, כבר עמידה להכל!! אפילו יוגורט ואצידופולוס כבר לא מזיז לה!! אז אני מפחדת להשתמש בתמצית שנשמעת כל כך חזקה ולפתח גם לה עמידות אז כבר לא ישאר לי במה להשתמש...

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ספטמבר 2008, 18:15

דיללתי בטיפה, ואחרי שבוע חטפתי את הכוויות, אבל ממש כוויות...כנראה שאצטרך יותר מטיפה. אני מוכרחה לחכות עד שהכוויה תתרפא לגמרי כדי לנסות שוב.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סוסת_פרא* » 13 ספטמבר 2008, 16:41

זה היה נפלא בתור דאודורנט עד שמרחתי ללא דילול מספיק
לי מספיק דילול של טיפה אחת GSE בטיפה אחת של מים.

פלוני אלמונית, בכמה את צריכה לדלל כדי שיהיה בסדר?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי פלוני_אלמונית* » 13 ספטמבר 2008, 16:38

מאד חשוב!!!! לזכור לדלל היטב !!! זה היה נפלא בתור דאודורנט עד שמרחתי ללא דילול מספיק, וגרמתי לי לכוויה רצינית בשני בתי השחי. איזה בעסה.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי תמר_ג* » 04 ספטמבר 2008, 12:15

בעבר השתמשתי בזה לניקוי ירקות/פירות מחומרי הדברה, לוקחים קערה עם מים שתיים שלוש טיפות ומכניסים לשם למשל ענבים או חסה ושוטפים שוב.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אמת_וצדק* » 04 ספטמבר 2008, 10:29

מנין הביטחון שזה מוצר "בריא" יותר (מזיק פחות) ממוצרים לא טבעיים?
הרי ידוע שטבעי הוא לאו דווקא בריא, ובסופו של דבר הכל טבעי, רק מעובד ברמה זו או אחרת.
<אני מאוד רוצה לנסות, אבל מבקשת להשתכנע קודם. וגם בהריון, אז צריכה לבדוק שבעתיים>

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי חוט_השני* » 04 ספטמבר 2008, 01:25

גם אצלי עבד מצויין אבל ד ב י ק בטירוף

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי תמרי* » 03 ספטמבר 2008, 23:43

גם אצלי, עם שלושה ילדים, מנשא, וחום יולי אוגוסט של מישור החוף, עבד מצוין כדאודורנט.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 03 ספטמבר 2008, 23:04

קיזי, התכוונת שרק כדאודורנט זה לא עזר, נכון?
כן.

אנסה שוב ואדווח. תודה על התמיכה.

@}

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי סוסת_פרא* » 03 ספטמבר 2008, 22:53

קיזי, התכוונת שרק כדאודורנט זה לא עזר, נכון? (אני מבינה שלנרתיק לא ניסית... טוב, מקווה שגם לא תצטרכי).

בכל מקרה, בעניין בית השחי, אולי תנסי כמות קצת יותר גדולה מטיפה אחת (על העור זה לא בעיה כמו בנרתיק מבחינת האפשרות לצריבה. במיוחד לא אם מדולל בטיפונת מים).

אם תנסי זאת, אנא ידעי אותנו.

**********

בקשר להיריון - אני לא יודעת.
אבל מצד שני, איזה נזק את חושבת שזה יכול לעשות?

מתארת לעצמי שאם יתנו לך את המשחה והנרות הרגילים, זה הרבה יותר מזיק. (סתם דעה, בלי שאני מבינה גדולה).

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אחת* » 03 ספטמבר 2008, 22:39

האם מותר לשימוש בנרתיק בהיריון? מישהו יודע?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 02 ספטמבר 2008, 18:08

ולי זה דווקא לא עזר לצערי...
לא יודעת למה, פעלתי לפי ההוראות. היה ריח של זיעה מעורבב בריח שנוצר מהתמצית, לא כל כך נעים.

:-(

בכל אופן תודה סוסת פרא על ההמלצה, אני תמיד שמחה לנסות פתרונות חדשים נוגדי-זיעה, אני שונאת להריח מזיעה... אולי כדאי שאנסה את הסודה לשתייה למרות חששותיי.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי אליס_מיאו* » 02 ספטמבר 2008, 18:06

איך השתמשת בזה לדלקת חניכיים?

אמא שלי נאבקת עם דלקת חניכיים כבר שנים והיא ממשיכה להשתמש במוצרים רעילים כמו כל השטיפות שמוכרים וכו',
וזה בכל מקרה לא עוזר לה... היא לא מאמינה בדברים טבעיים אבל אולי אני אנסה להציע לה את זה.
תוך כמה זמן הרגשת השפעה על הדלקת חניכיים?

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי עינב_כ* » 02 ספטמבר 2008, 18:03

כבר שבוע שאני משתמשת בתמצית כדאודורנט, וגם זה עזר לי לרפא דלקת חניכיים...
פשוט מצויין. אחרי 12 שעות יש ריח עדין עדין, קליל מאד של גוף, לא ריח זיעה.

דרך אגב, ה- agrisept-L עולה כפול מתמצית זרעי אשכולית, אפשר לראות 7]כאן 31[/po].html.

תודה לסוסת פרא :-)

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי ניצן_אמ* » 07 אוגוסט 2008, 19:15

GSE יש גם בטבליות וזה אכן ידוע כמאד עוזר במקרים של קנדידה וגינאלית או מערכתית.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי ניצן_אמ* » 07 אוגוסט 2008, 19:13

אני מציעה לאחד את ה"נפלאות" עם ה"גואל" :-P
ולקרוא לדף דאודורנטים טבעיים, הגיינת בית השחי או כל משהו בסגנון ולפתח דיון ענייני ולא רק שירי הלל לעוד חומרים שלא נבדקו אלא על ידי המשתתפים עצמם.

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי הילה_ב* » 07 אוגוסט 2008, 02:08

אתמול היא אפילו דיללה ומרחה את זה על דלקת בעין, מעניין אם זה עזר לה.
אני טיפטפתי טיפות של מיץ לימון סחוט טרי לעין (בהמלצת רופא סיני) בכיתה י"ב אחרי ששום דבר לא עזר במשך למעלה מחצי שנה , אחרי שבוע כבר לא היה כלום!

נפלאות הgse כדאודורנט ולפטריה בנרתיק

על ידי קרן* » 06 אוגוסט 2008, 11:37

הזמנתי עכשיו את התמצית.
נמאס לי לגמרי כבר מהקנדידה הזאת!

חזרה למעלה