על ידי רני_כשר* » 07 מרץ 2010, 19:33
התקשרתי היום לחברת "פלאפון" כדי לקבל שירות. עד שהגעתי לאשת השירות שטיפלה בי (ביעילות ובנחמדות), הייתי חייב לשמוע כל מיני פרסומות שקשורות ל"מבצע - אחד פלוס אחד" ו-"בוא להפגש עם כוכבי כיף לרקוד (או משהו כזה)". היות שהבחורה העבירה אותי כל פעם לדרך ללא מוצא שהתנתקה, הייתי חייב לשמוע את כל הפרסומות שוב ושוב, עד שהתייאשתי.
אז חשבתי. אם החברות מבזבזות את הזמן שלנו בנסיונותיהם הנואשים למכור לנו עוד משהו, בו נחזיר להם באותו מטבע ונבזבז את הזמן שלהם. היות שהם מחוייבים (גם כלפי עצמם) לתת את השירות הטוב ביותר, בואו, כל אחד בזמנו החופשי, ונתקשר לאנשי השירות. נסביר להם בסבלנות ובאדיבות (אני אף פעם לא כועס עליהם - הם קורבנות של השיטה יותר מאשר אנחנו) שאנחנו מתקשרים כדי להציע להם את המוצרים שלנו (מוצרים אמיתיים, מוצרים מומצאים, רעיונות וכד'), וזאת כתגובה לכך שהחברה מכריחה אותנו לשמוע את הפרסומות למוצרים שלה, ולנו אין ברירה אלא לשמוע אותן.
ולאחר שנחזיק את איש השירות זמן מה (רבע שעה, חצי שעה, שעה...) נבקש ממנו שיעביר את המסר אל המנהלים שלו, וניפרד באדיבות.
אם יש לנו זמן מיותר, אפשר לעשות זאת גם בקופה בסופר ("רוצה 2 צ'יפס בעשר שקל?", "רוצה שישיית מים מינרליים בשמונה שקל?") או בכל מקום שמציעים לנו מוצרים ופרסומות מבלי שיש לנו ברירה אלא להקשיב/לחכות וכד'.
אולי משהו יזוז...
התקשרתי היום לחברת "פלאפון" כדי לקבל שירות. עד שהגעתי לאשת השירות שטיפלה בי (ביעילות ובנחמדות), הייתי חייב לשמוע כל מיני פרסומות שקשורות ל"מבצע - אחד פלוס אחד" ו-"בוא להפגש עם כוכבי כיף לרקוד (או משהו כזה)". היות שהבחורה העבירה אותי כל פעם לדרך ללא מוצא שהתנתקה, הייתי חייב לשמוע את כל הפרסומות שוב ושוב, עד שהתייאשתי.
אז חשבתי. אם החברות מבזבזות את הזמן שלנו בנסיונותיהם הנואשים למכור לנו עוד משהו, בו נחזיר להם באותו מטבע ונבזבז את הזמן שלהם. היות שהם מחוייבים (גם כלפי עצמם) לתת את השירות הטוב ביותר, בואו, כל אחד בזמנו החופשי, ונתקשר לאנשי השירות. נסביר להם בסבלנות ובאדיבות (אני אף פעם לא כועס עליהם - הם קורבנות של השיטה יותר מאשר אנחנו) שאנחנו מתקשרים כדי להציע להם את המוצרים שלנו (מוצרים אמיתיים, מוצרים מומצאים, רעיונות וכד'), וזאת כתגובה לכך שהחברה מכריחה אותנו לשמוע את הפרסומות למוצרים שלה, ולנו אין ברירה אלא לשמוע אותן.
ולאחר שנחזיק את איש השירות זמן מה (רבע שעה, חצי שעה, שעה...) נבקש ממנו שיעביר את המסר אל המנהלים שלו, וניפרד באדיבות.
אם יש לנו זמן מיותר, אפשר לעשות זאת גם בקופה בסופר ("רוצה 2 צ'יפס בעשר שקל?", "רוצה שישיית מים מינרליים בשמונה שקל?") או בכל מקום שמציעים לנו מוצרים ופרסומות מבלי שיש לנו ברירה אלא להקשיב/לחכות וכד'.
אולי משהו יזוז...