נמאס מהפרסומות בואו נפעל

שליחת תגובה

ההגיון תוחם אזור ללא תחום; הדמיון הוא הנדרש לקפיצת הדרך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: נמאס מהפרסומות בואו נפעל

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 22 מרץ 2010, 23:12

היום התקשרו אלי לסקר לגבי שירות טכנאי שהיה אצלי בבית.
שאלו מה הייתי משנה. אמרתי שהטכנאי לא יהיה איש מכירות ולא ינסה למכור לי כל מיני דברים בזמן שהוא בא לבדוק מכשיר עם תקלה. שאלו על שיחות הטלפון, אמרתי שהשיחה האחרונה היתה מצויינת, רק למה הייתי צריכה להתקשר 3 פעמים כדי לקבל מה שביקשתי בפעם הראשונה.
מעניין אם השיחות האלה עושות משהו....

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי עודד_המחפש* » 22 מרץ 2010, 22:50

וחוץ מזה, קראת את הקישור שהבאתי?
עכשיו קראתי.
בא לי להקיא.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אהבת_עולם* » 21 מרץ 2010, 17:31

קראת את הקישור שהבאתי?
מזעזע !

<מה שעוד יותר מזעזע, שישבתי לקרוא את כל הזוועה הזאת באמצע הלילה במקום ללכת לישון... :-P>

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 21 מרץ 2010, 09:01

וחוץ מזה, קראת את הקישור שהבאתי? :-)

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 21 מרץ 2010, 09:01

3 =רמת השירות הגרועה ביותר.
לא שווה להן לתת שירות טוב, כי אנשים נשארים בחברה גם עם שירות בינוני וגם עם שירות גרוע. רק כשהשירות יהיה יותר מקטסטרופלי הם יעזבו (בין היתר כי בשוק הספציפי הזה, אצל המתחרים לא טוב יותר...). אז כל הזמן נשארים על שירות שהוא רק קצת פחות מקטסטרופלי.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי עודד_המחפש* » 20 מרץ 2010, 23:14

_אישי אמר לי שקרא כי החברות הגדולות הללו גילו בסקרים שלהם כי אנשים נוטים לעזוב (לא רק לאיים) כשרמת השירות היא 3.
כך שאין לחברות כל כך למה להתאמץ. עדיף להיות זול בשקל מאשר להיות אפילו נחמד._
לא הצלחתי להבין את המשפטים האלה. מה זה רמת שירות 3? למה אין להן סיבה להתאמץ?

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי סירופ_מייפל* » 19 מרץ 2010, 16:41

נראה לי גם קשור לדף.
אישי אמר לי שקרא כי החברות הגדולות הללו גילו בסקרים שלהם כי אנשים נוטים לעזוב (לא רק לאיים) כשרמת השירות היא 3.
כך שאין לחברות כל כך למה להתאמץ. עדיף להיות זול בשקל מאשר להיות אפילו נחמד.

ועוד דבר, הבנתי שבארה"ב מפטרים לקוחות. למשל שלא דיברו מספיק בטלפון, מקשרם ואומרים שלא מספקים להם יותר את השירות.

מגניב לא? היפ היפ לעולם.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי עודד_המחפש* » 19 מרץ 2010, 15:06

אז הסתכלתי. כמעט כל הדברים שדווחו בקישור שנתת זה השלכת בדלי סיגריות מהרכב.
והיה שם דבר אחד מעניין:
בעקבות דו"ח שנרשם בתאריך 07/12/1999, בגין שפיכת מי ביוב ביער באום אל פחם ע"י נהג הביובית, ביקש החשוד להישפט. עקב כך הגיש המשרד לאיכות הסביבה כתב אישום כנגד המעוול, וביום 28/11/2002 לאחר שסוכם הסדר טיעון הורשע ונקנס הנאשם בית משפט השלום בחיפה בסך 1500 ₪ והתחייבות כספית בסך 4000 ₪.
1500 שקל??? זה העונש על שפיכת מי ביוב מהביובית במקום להיפטר מהם כמו שצריך? איזו בדיחה.
ומה יעשו למי שתלה שלט "ביום שבת מכירת תכשיטים בקיבוץ XXX" בכביש? יתנו לו 100 שקל קנס?

מצטער, זה לא פתרון לבעיה. צריך לעשות משהו אחר.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ש_חף* » 18 מרץ 2010, 14:54

ומה זה יעזור?? מישהו שם עושה משהו?
חלק קטן מכלל דוחות העבירה שרושמים הנאמנים מגיע להליך משפטי, ונחתם בפסק דין. כל שנה אגף האכיפה במשרד שולח מכתב לנאמני ניקיון פעילים, ומעדכן אותם מה קרה עם התלונות שהגישו. מדגם מתוך "האתר של משרד איכס

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי עודד_המחפש* » 18 מרץ 2010, 11:05

במקרה הזה אפשר להגיש תלונה למשרד הגנת הסביבה, אם אתה מוסמך נאמן ניקיון.
ומה זה יעזור?? מישהו שם עושה משהו?

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 18 מרץ 2010, 10:43

חשבתי על הדף הזה אתמול.
הייתי עם עוד חברה והילד בגן העיר בת"א, ומתישהו הלכתי לפשפש אותו בשירותים.
ובשירותים שם - מנגנים בווליום לא נמוך בכלל פרסומות ומבצעים של חנויות המקום. מעצבן מאוד. ומילא מעצבן אותי, הילד מתקשה להתפשפש למשמע ההנחות באופטיקנה.
למי אני צריכה ללכת וללהג על מחירי הטיפולים שלי והעוגיות המצויינות של אבו לולי בזמן שהוא משתין להנאתו?

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 מרץ 2010, 09:56

המנגנון שמאחורי מרכזי השירות: לקרוא ולא להאמין

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ש_חף* » 16 מרץ 2010, 23:36

אם מישהו תולה קרטון עם פרסומת על רמזור בצומת (וזה ממש לא חוקי) ואני מוריד אותו
אה, דיברת על דברים כאלה.. במקרה הזה אפשר להגיש תלונה למשרד הגנת הסביבה, אם אתה מוסמך נאמן ניקיון.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי עודד_המחפש* » 16 מרץ 2010, 22:53

רק תזכורת: אנחנו מדברים פה על דברים לא חוקיים, אז כדאי להתרכז בדף הזה בדברי תיאוריה בלבד, ואת המעשה להשאיר לאפיקי תקשורת אחרים.
אין פה שום דבר לא חוקי. אם מישהו תולה קרטון עם פרסומת על רמזור בצומת (וזה ממש לא חוקי) ואני מוריד אותו - זה כמו לאסוף שקית במבה שמישהו זרק ברחוב.

אלו באמת עסקים קטנים, עם מעט תקציב, איזו אפשרות יש אחרת יש להם? בשביל מה לדפוק את הדפוקים ממילא?
האמת שהייתי צריך להתייחס לזה כבר מההתחלה כי ידעתי שתבוא השאלה הזו.
אני מצטער, אבל אני לא מסכים עם הגישה הזו. יש הרבה מאוד עסקים קטנים, חלקם עוברים על החוק בפרסומת לא חוקית מהסוג שאני מדבר עליה, וחלקם לא. איזו זכות יש להם לגנוב לנו את המרחב הציבורי ולזהם לנו את הנוף, כדי לזכות ביתרון על פני העסקים האחרים ששומרים על החוק ולא עושים זאת?
אם נסכים שכל מי שקשה לו יכול לעבור על החוק ולהפריע לאחרים רק כדי לקדם את עסקיו, אנחנו בבעיה גדולה.
יש חוקי משחק, וכולם צריכים לשחק לפי אותם חוקי משחק. אם יש כאלה שמגדירים לעצמם חוקים משלהם, ועוד על חשבוננו, אני לא מרגיש שמה שהצעתי זה "לדפוק את הדפוקים ממילא".

אני נמנע באופן מכוון עד כמה שאני יכול מפרסומות. כולנו הפכנו להיות אובייקטי-מטרה לפרסומות (ממליץ על "בלי לוגו" בהקשר הזה). בגלל זה (בין השאר) אני לא צופה בטלויזיה, התקנתי תוסף לדפדפן שמוריד פרסומות, אני לא קורא עיתונים, ממעט עד כמה שאפשר מלבקר בקניונים ושאר מקומות מועדים לפרסומות.
כשאני נוסע בשבת לטייל או לבקר חברים (או סתם ביום חול נסיעה רגילה), אני לא רוצה להרגיש כמו אובייקט-מטרה לפרסומת. יש לנו מספיק מזה גם ככה.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 מרץ 2010, 19:01

אני גם מקשיבה להם לעיתים בסבלנות (אם יש לי זמן ואני יכולה באותו רגע) נותנת להם לברבר חצי שעה ובסוף מודיעה שאני לא מעוניינת. לר ראיתי שאופק הציע את זה, חשבתי על זה לבד.

גם אני. בדיוק אותו דבר.
והן בדרך כלל (הן) כל כך המומות שהם מיד אומרות. תודה וסוגרות

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קן_לציפור* » 16 מרץ 2010, 18:32

"אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך"...
לא הייתי מצטרפת לזה, רק כדי לשחרר את התסכול שלי מפרסומות ש'מכריחים אותי' לשמוע.
מכתב, עצומה למנכ"לים של החברות הללו - אולי לא יביא לשינוי - אבל בדרך יותר נכונה.
מזדהה עם התסכול.
עם הדרך שהצעת - ממש לא.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי דלית_ב* » 16 מרץ 2010, 18:20

אני מוטרד גם מההפקעה של המרחב הציבורי על ידי עסקים קטנים שמפרסמים את עצמם לאורך הכבישים ובצמתים, במיוחד בשבתות.
אלו באמת עסקים קטנים, עם מעט תקציב, איזו אפשרות יש אחרת יש להם? בשביל מה לדפוק את הדפוקים ממילא?
אם כבר להרוס פרסומות, אז את אלו של חברות ענק עם מלא תקציב שנועד לתפוס לנו את העין בשילוט יעני חוקי ומסריח ומכוער לאללה.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ש_חף* » 15 מרץ 2010, 20:02

ויש לי פנטזיה להקים קבוצת גרילה
סבבה, אני בעניינים. בתקופתי במגמה ירוקה עשינו כמה דברים כאלה, כמו סימון של שבילי אופניים על מדרכות, אד באסטינג על שלטים של השפד"ן, וכאלה.
רק תזכורת: אנחנו מדברים פה על דברים לא חוקיים, אז כדאי להתרכז בדף הזה בדברי תיאוריה בלבד, ואת המעשה להשאיר לאפיקי תקשורת אחרים.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ג'וניפר_והמשפחה* » 15 מרץ 2010, 19:55

ישנן הפרסומות המרגיזות שמגיעות אליך לקו הפרטי, ואפילו איש שירות לא עומד מאחוריהן. רק הודעה מוקלטת.
לדעתי זה כבר לא חוקי כבר.

אכן אנשי שירות נמדדים גם לפי כמות שיחות שטיפלו בהן... לפחות במקומות שאני עבדתי בהם...
במקום בו אני עבדתי יש אמנם יעד מסויים של מינימום שיחות שצריך לענות להן בשעה, אבל יש גם מספר מקסימום . זאת כדי שהנציג לא יחפף שיחות מהר מדי, וייתן תשומת לב מינימלית (ויותר מזה) לכל מתקשר.
אבל אכן, אין הרבה מוקדים כאלה. (עבדתי באותו מוקד גם כמדריכה, אלי הגיעו הנציגים החדשים שלפעמים עבדו במוקדים אחרים קודם, והייתי מתחלחלת מסיפורי הזוועות שלהם. אבל זה כבר לא לכאן...)

ונתקשר לאנשי השירות. נסביר להם בסבלנות ובאדיבות (אני אף פעם לא כועס עליהם - הם קורבנות של השיטה יותר מאשר אנחנו) שאנחנו מתקשרים כדי להציע להם את המוצרים שלנו (מוצרים אמיתיים, מוצרים מומצאים, רעיונות וכד'), וזאת כתגובה לכך שהחברה מכריחה אותנו לשמוע את הפרסומות למוצרים שלה, ולנו אין ברירה אלא לשמוע אותן.
אני עוד עלולה לעשות את זה, אם יום אחד אתקל בהמתנה ארוכה במיוחד. האמת היא שעד היום דווקא ענו לי די מהר.

התקשרתי היום לחברת "פלאפון" כדי לקבל שירות.
אולי זאת הבעיה. אני באורנג'.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי עודד_המחפש* » 15 מרץ 2010, 13:44

אני מוטרד גם מההפקעה של המרחב הציבורי על ידי עסקים קטנים שמפרסמים את עצמם לאורך הכבישים ובצמתים, במיוחד בשבתות.
זה ממש מטרד.
ויש לי פנטזיה להקים קבוצת גרילה בסגנון של ad busters שנוסעת בשבתות קבוצות קבוצות, ומורידות שלטים לא חוקיים, ומוחקות או מורידות מדבקות על עמודי חשמל ורמזורים.
מי בעניין?

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי גרילת_הצרכנים* » 10 מרץ 2010, 05:46

אכן, לא פשוט לתכנן מחאה אפקטיבית. אין פה מבצעי בליץ, יש צורך להשקיע חשיבה לפחות כמו החשיבה שהשקיעו אנשי השיווק. טרור אנטי-תאגידי מצטלם נחמד ומזרים אדרנלין, אך תועלת ממשית לא צומחת ממנו. גם להחרים מוצרים של התאגידים, כי אם אתה מחרים מוצר של תאגיד א', אז אתה משתמש במוצר של תאגיד ב' במקום. מה שנשאר זה לזהות נקודות תורפה ושם להכות, כמו בדוגמה של תדליק:

_כשצלצלו אלי ממטה בחירות לרשות העיר ע"י הודעה מוקלטת שכזו, צלצלתי בחזרה והודעתי לנציג שהתכוונתי לבחור בעומד בראש התנועה, אבל מכיוון שאני רואה שהוא לא מכבד את פרטיות תושבי העיר, החלטתי לבחור במתחרה.
מובן שקבלתי טלפון אישי מהתמודד עצמו, אבל הייתי נחושה מאד._

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 מרץ 2010, 14:00

הצעת חוק שהוגשה בעניין -

http://www.eitancabel.org.il/index.php?option=[po]com content[/po]&view=article&id=113:2010-03-09-09-46-44&catid=3:2008-10-07-09-05-39&Itemid=20

<ג'ינ ג'ית ממחשב אחר>

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אינדי_אנית* » 09 מרץ 2010, 11:37

אני עבדתי בתור נציגת שירות באורנג'.
יש עליך בתור נציג לחץ מאוד אבל מאוד גדול להספיק כמה שיותר שיחות.
וגם למכור. לי זה נשמע כמו התעללות שמופנית למקום הלא נכון..
וזה בהחלט גם פוגע לו במשכורת אם הוא לא מספיק הרבה.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי טדליק_נהנאנע* » 08 מרץ 2010, 22:04

אני כבר עשיתי זאת בעבר.
ישנן הפרסומות המרגיזות שמגיעות אליך לקו הפרטי, ואפילו איש שירות לא עומד מאחוריהן. רק הודעה מוקלטת.
צלצלתי לעסק שעמד מאחוריהן ונדמה לי שהצעתי להם לרכוש את הדיסקים שלנו...
כשצלצלו אלי ממטה בחירות לרשות העיר ע"י הודעה מוקלטת שכזו, צלצלתי בחזרה והודעתי לנציג שהתכוונתי לבחור בעומד בראש התנועה, אבל מכיוון שאני רואה שהוא לא מכבד את פרטיות תושבי העיר, החלטתי לבחור במתחרה.
מובן שקבלתי טלפון אישי מהתמודד עצמו, אבל הייתי נחושה מאד.
;-)

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אוד_ליה* » 08 מרץ 2010, 19:30

עובדי השירות, בניגוד לאנשי המכירות, אמורים לתת שירות אדיב ללא שום קשר ל"הצלחות", עד כמה שאני מבין, ולכן אם מנסים לבזבז להם את הזמן, זה לא פוגע בהם.
אכן אנשי שירות נמדדים גם לפי כמות שיחות שטיפלו בהן... לפחות במקומות שאני עבדתי בהם...

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 מרץ 2010, 19:24

חשבתי שהתכוונת דפוקים כדפוקים כאלו שלא יכולים לעשות דבר אחר
קיוויתי שלא לזה התכוונת :-/ (כי זה רעיון ממש מתנשא ומרושע, לומר שהם דפוקים במובן "נחותים").

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אורי_יורמן* » 08 מרץ 2010, 18:09

מתוך סיינפלד:

The Pitch [4.3]
Telemarketer: Hi, would you be interested in switching over to TMI long distance service.
Jerry: Oh, gee, I can't talk right now. Why don't you give me your home number and I'll call you later.
Telemarketer: Uh, I'm sorry we're not allowed to do that.
Jerry: Oh, I guess you don't want people calling you at home.
Telemarketer: No.
Jerry: Well now you know how I feel. [hangs up]

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אורי_יורמן* » 08 מרץ 2010, 18:07

נשמע לי שאתה לא טועה,
רק על פי סרט אחד מאוד הוליוודי שנראה כמו פיקציה אחת גדולה, שראיתי פעם, נראה שנותני השירות נמדדים לפי מהירות השירות שהם נותנים

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רני_כשר* » 08 מרץ 2010, 17:18

_בכל אופן אני פורשת מהשיחה כי לא נראה לי לשפוט אנשים שעובדים בתאגידים, בחברות הגדולות,
אני אישית לא משתייכת לעובדים שכאלו ובכל זאת, אני יודעת שכשצריך לפרנס- צריך לפרנס._
אני חושב שאין כאן עניין שדופקים את עובדי התאגידים. גם אני חושב שעובדים אלו הם הכי דפוקים, ולכן גם אמרתי שאני באופן אישי משתדל מאד להתייחס אליהם בכבוד ובנימוס, למרות שאין בפני מי להוציא את הכעסים.
אבל, עובדי השירות, בניגוד לאנשי המכירות, אמורים לתת שירות אדיב ללא שום קשר ל"הצלחות", עד כמה שאני מבין, ולכן אם מנסים לבזבז להם את הזמן, זה לא פוגע בהם.
תקנו אותי אם אני טועה, כי אם כן, אז כל הסיפור שהצעתי באמת בעייתי.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אורי_יורמן* » 08 מרץ 2010, 16:39

אופק פעם אמר שאם ...
אבל עדיין קשה להתאפק

להתאפּק או להתאפק? (עם או בלי דגש באות פּ)

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ג'וי_יה* » 08 מרץ 2010, 16:17

צר לי שסגנוני לא מצא חן בעייניך..
חשבתי שהתכוונת דפוקים כדפוקים כאלו שלא יכולים לעשות דבר אחר
ולא כדפוקים שבעצם דופקים אותם...
בכל אופן אני פורשת מהשיחה כי לא נראה לי לשפוט אנשים שעובדים בתאגידים, בחברות הגדולות,
אני אישית לא משתייכת לעובדים שכאלו ובכל זאת, אני יודעת שכשצריך לפרנס- צריך לפרנס.

ועוד משו קטן- לחברתי ביולוגית במקצועה הציעו לעבוד במעבדה לניסויים בבעליי חיים,
אני הזדעזעתי מעצם הרעיון, גם היא בהתחלה, לאחר ייעוץ ושיחות וכו'
היא הגיע למסקנה שהעבודה ממילא תעשה, לכן עדיף שלפחות אדם עם רגישות וכבוד לחיים יעשה אותה.
אפשר להסכים ואפשר שלא, אבל העינין דומה בעיניי.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אום_אל_קיצקיצ* » 08 מרץ 2010, 12:38

אוי רני אתה גדול! הבעיה שאני לא מעוניינת לבזבז את הזמן הזה לעצמי.
וקשור או לא קשור:
לפני כשבועיים ישבתי במרפסת עם גיסתי כשלפתע הופיע שני בחורים צעירים לבושים במדי "מעריב" והסבירו לי שיש מבצע אם אני עושה עכשו מנוי אני מקבלת 4 חודשים עיתון חינם. גיסתי לצידי דיברה בסלולרי באותו זמן. אני עניתי שתודה אבל אני לא מתכוונת לקחת חלק בכריתת היערות שהנייר לעיתון דורש. ה"נציג" הראשי, בלי להתבלבל אפילו לשניה ואפילו בלי למצמץ ענה לי (אני לא זוכרת את הציטוט המדוייק אבל משהו כזה:) "נו וזאתי מדברת בסלולרי, אז חלאס להיות יפת נפש". מה תגידו על זה? כלומר, ברור שאם איש מכירות מגיע עד פתח ביתך הוא ינסה לדחוף את המוצר שלו, אבל בכל מחיר? בלי טיפת נימוס ואפילו בשיא החוצפה? בחצר שלי? מה זה? אני בטוחה שאם הייתי מדווחת עליו למעריב הם לא היו רואים את זה בעין יפה.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 מרץ 2010, 12:37

אולי את גם רוצה שאני אקנה ממנו כדי שיקבל עמלה יותר גבוהה?
הממ. לא :-)
(אם כי לסקרים טלפוניים למשל אני עונה כשאני יכולה, למרות שאין לי עניין לחזק את התאגידים שמעוניינים בהם, מפני שבזמנו עבדתי בעבודה הזו ואני יודעת איך הולך התשלום שם, ושעורך הסקר הוא צד שלישי ולא החברה המממנת אותו).

מבחינתי הדרך המתוארת היא שיבוש תרבות (ספר שיבוש תרבות), ושיבוש תרבות למרות שהוא רעיון מאוד מעניין, הוא לא ממש יעיל ועוזר בעיקר למשבש להרגיש ש"עשה משהו".

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 08 מרץ 2010, 12:30

אני לא בעד שיטת רובספייר, אבל לפעמים כדי להתעסק עם התאגיד יש עניין גם מול המשתף פעולה איתו. ונכון, כולנו משתפים פעולה איתו ברמה כזו או אחרת, ובכל זאת קורה לא פעם שמועסקים מנוצלים יגנו על התאגיד המנצל אותם מתוך חשש (אמיתי, שאני מאד מכבדת) לפרנסה שלהם, לרובנו יש נטיה לתת לדרוך עלינו ועוד להגיד תודה. מבחינתי נציג השירות הוא הנציג של התאגיד באותו רגע, אין לי דרך אחרת להגיע אל התאגיד. אולי את גם רוצה שאני אקנה ממנו כדי שיקבל עמלה יותר גבוהה?

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 מרץ 2010, 12:29

אבל לזה התכוונתי. למה חשבת שהתכוונתי?
דפוקים = עובדים בלי לראות כסף, או בלי לראות כסף מינימלי. אם את מושכת אותם שעה בטלפון בכוונה ולא קונה, זה מפחית עוד יותר מהמעט שהם מקבלים. את יכולה להרגיש שעבדת על סבטלנה, אבל זה לא אומר שעבדת על החברה שבה היא עובדת.
חוץ מזה, הסגנון שלך לא נעים.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ג'וי_יה* » 08 מרץ 2010, 12:24

רק עושה אותם יותר דפוקים ממה שהם
זו אמירה קצת קשה , מי אמר שהם דפוקים??
סבטלנה שמעבירה לי או לך את חלב הסויה האורגני חייבת עבודה
ואם היא צריכה להגיד תודה על השירות אז היא תגיד!
כנ"ל עבד מתחנת הדלק...
נו באמת... תתעסקו בתאגידים ולא באדם העובד.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 מרץ 2010, 11:03

אנשי המכירות הם לא ה"מטרה". לבזבז להם את הזמן, רק עושה אותם יותר דפוקים ממה שהם ומפחית להם עמלות.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 08 מרץ 2010, 10:29

אני גם מקשיבה להם לעיתים בסבלנות (אם יש לי זמן ואני יכולה באותו רגע) נותנת להם לברבר חצי שעה ובסוף מודיעה שאני לא מעוניינת. לר ראיתי שאופק הציע את זה, חשבתי על זה לבד.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי אילה_א* » 08 מרץ 2010, 08:41

אוי אוי
אופק פעם אמר שאם מתקשר אליך איש מכירות אז תדבר איתו הכי הרבה זמן שתצליח בלי שום כוונה למכור וכך תחסוך מאנשים אחרים את השיחה שלו אליהם ,ומצד שני אם מספיק אנשים היו נוהגים כך הרי שהשיטה הזאת הייתה לא משתלמת ובאמת אם מתאים לי אני עושה אתזה .
אז אני בתור משועממת רצינית מצטרפת וגם מבקשת להוסיף דברים כמו אם הפקידה בטלפון של קופ" אומרת משפט מזוייף כמו שמחתי לתת שירות
אני עונה לה גם אנחנו שמחנו לתת לך שירות ומקוים שהוא לשביעות רצונך.
הבעיה היחידה עם השיטה הזאת זה שמדובר באנשים שעובדים על עמלות וזה קצת לגזול את כבשת ברש
אבל עדיין קשה להתאפק

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ploni_almonit* » 08 מרץ 2010, 08:17

rani,

i never told this to anyone.

but you, my kind sir,
you -

you are a true -

hero.

all this time not opening a new page... waiting for the grandest of moments that will save humanity.

a genius.

as gandhi said: "..be the change.."

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רני_כשר* » 08 מרץ 2010, 07:30

מה המשמעות של פעולת מחאה כזו, אם היא בקנה מידה מזערי?
מי מדבר על מזערי? אני פותח כאן תנועה של אלפי אנשים. אני את שלי עושה. הצטרף גם אתה לתנועה שתסחוף מיליונים!!

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי עודד_המחפש* » 08 מרץ 2010, 00:04

רני, הפתעת אותי.
כשראיתי שאתה פתחת את הדף הופתעתי. חשבתי שזה איזה מישהו מתלהב שחושב שהוא יכול לעשות שינוי ככה. לא חשבתי שמדובר באדם מיושב בדעתו, ועוד עם זקן ארוך...

מה המשמעות של פעולת מחאה כזו, אם היא בקנה מידה מזערי? אז יהיו איזה 5 פקידות בסלקום ועוד 2 קופאיות בסופר פארם שיהיו משועשעות מהבדיחה של לקוח שמציע להן מבצעים משלו, אבל איזה אפקט יהיה לזה? שוםדבר.

חבל להשקיע את האנרגיה האנושית שלנו בזה. עדיף לקרוא ספר טוב...

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 07 מרץ 2010, 23:07

ג' זה היה טוב (-:

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 מרץ 2010, 21:42

יש בנקים ירוקים בעולם ואכן הם בוחרים פרוייקטים אקולוגיים וחברתיים להשקיע בהם, והלקוח אף בוחר באיזה פרוייקט להשקיע תוך ידיעת הזמן שיוכל לקבל את כספו בחזרה ובאיזו ריבית...
גם אני הייתי מעדיפה את כספי שם
יש אנשים בארץ שמשקיעים בבנקים ירוקים החו"ל...נראה לי קצת מורכב
הנה עוד כפפה שאפשר להרים

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 07 מרץ 2010, 21:32

זה רעיון לא רע לפרסום אישי הדרך הזו, אחרי שחסמו לאנשי העסקים הקטנים את כל הדרכים שהיו מקובלות לפרסום עצמי ולא עלו כמעט או בכלל.
אני לא חושבת שזה בזבוז זמן שלנו, אם יש לנו דברים ראמיתיים שחשוב לנו לקדם, זו דרך מצויינת.

ואפשר בטח להוסיף לרשימה עוד שלל שרותים שהיה ידידותי יותר לסביבה אם לא היו רואים מול עינהם רק מכירות וכסף ומיני חבילות ומבצעים.
לפני כמה שנים היתה יוזמה להקים בנק ירוק/חברתי בארץ. היום כשהכסף שלי בבנק, הם משקיעים אותו בחברות שהן לגמרי לא לרוחי ויש לי מעט מאד שליטה על זה. הרעיון של בנק כזה הוא שהכסף מושקע בפרוייקטים שהלקוח בחר, כשהמוקד הוא שמדובר בדברים שתורמים לקהילה, לא פוגעים בה כפי שנעשה בבנקים היום. הייתי שמחה שהכסף שלי לא היה אצל שרי אריסון.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 מרץ 2010, 21:27

מי מרים את הכפפה ומקים חברת תקשורת ירוקה המכבדת את לקוחותיה???
ואפשר בטח להוסיף לרשימה עוד שלל שרותים שהיה ידידותי יותר לסביבה אם לא היו רואים מול עינהם רק מכירות וכסף ומיני חבילות ומבצעים.
היום בדיוק סיחררה אותי אשת שרות ידידותית של בזק בשלל הטבות ומבצעים (ועניתי לה שאשמח לשלם את אותו מחיר שאני משלמת ושתכניס איזה הטבות שהיא רוצה במסגרת הזו...- אפילו היא צחקה)

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ג'* » 07 מרץ 2010, 21:15

יש בסיינפלד קטע משעשע עם רעיון דומה.
מתקשר לג'רי מישהו מחברת כבלים ומנסה להציע לו משהו אז ג'רי עונה לו: תן לי את הטלפון שלך בבית ואחזור אליך בערב, אה.. אתה לא רוצה? אז למה אתה חושב שאני רוצה שאתה תתקשר אלי הביתה? (-:

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רני_כשר* » 07 מרץ 2010, 20:53

אבל אז הם מבזבזים לי פעמיים את הזמן. פעם מיוזמתם ופעם כתגובת נגד שלנו.
ברור שזה בעייתי. אבל מה שאני מציע זו פעולה אקטיבית. אפשר הרי (ועדיף... הלואי...) להמנע לגמרי מהסלולרי למשל, אבל נראה לי שזה משהו כמו ללכת להפגנה - אתה משקיע את הזמן, אבל אם הפעולה יכולה לעזור - אולי זה כדאי.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי ג'ינ_ג'ית* » 07 מרץ 2010, 19:48

רני :-)

אבל אז הם מבזבזים לי פעמיים את הזמן. פעם מיוזמתם ופעם כתגובת נגד שלנו. הייתי שמחה לפתרון כלשהו, אבל כזה שיצמצם את ההתעסקות שלי ולא יגביר.

אגב לא רק פרסום בעייתי. שמתם לב שאי אפשר להתקשר ישירות לשימור לקוחות או לסמכות בכירה, צריך לעבור בכל פעם בשרות לקוחות שמעבירים לשימור שמעבירים ל.. ובכל ההעברה אנחנו נדרשים מחדש לתת פרטים מזהים.
בנוסף, אם חלילה השיחה מתנתקת מול מישהוש כבר מכיר את הבעיה, שמע את סיפור חייך ומטפל בה 20 דקות - מסרבים בתוקף להעביר אותך למי ששירת קודם כי אין אפשרות טכנית..

מיאל רק בחברות סלולאר וכו' אבל מה על קופ"ח.. בי"ח..

מעיק, מציק, מזלזל. וזה עוד לפני זמן ההמתנה הארוך, השטיקים השיווקיים, השירות הגרוע, מחירים מעצבנים מה לא.

נמאס מהפרסומות בואו נפעל

על ידי רני_כשר* » 07 מרץ 2010, 19:33

התקשרתי היום לחברת "פלאפון" כדי לקבל שירות. עד שהגעתי לאשת השירות שטיפלה בי (ביעילות ובנחמדות), הייתי חייב לשמוע כל מיני פרסומות שקשורות ל"מבצע - אחד פלוס אחד" ו-"בוא להפגש עם כוכבי כיף לרקוד (או משהו כזה)". היות שהבחורה העבירה אותי כל פעם לדרך ללא מוצא שהתנתקה, הייתי חייב לשמוע את כל הפרסומות שוב ושוב, עד שהתייאשתי.

אז חשבתי. אם החברות מבזבזות את הזמן שלנו בנסיונותיהם הנואשים למכור לנו עוד משהו, בו נחזיר להם באותו מטבע ונבזבז את הזמן שלהם. היות שהם מחוייבים (גם כלפי עצמם) לתת את השירות הטוב ביותר, בואו, כל אחד בזמנו החופשי, ונתקשר לאנשי השירות. נסביר להם בסבלנות ובאדיבות (אני אף פעם לא כועס עליהם - הם קורבנות של השיטה יותר מאשר אנחנו) שאנחנו מתקשרים כדי להציע להם את המוצרים שלנו (מוצרים אמיתיים, מוצרים מומצאים, רעיונות וכד'), וזאת כתגובה לכך שהחברה מכריחה אותנו לשמוע את הפרסומות למוצרים שלה, ולנו אין ברירה אלא לשמוע אותן.
ולאחר שנחזיק את איש השירות זמן מה (רבע שעה, חצי שעה, שעה...) נבקש ממנו שיעביר את המסר אל המנהלים שלו, וניפרד באדיבות.

אם יש לנו זמן מיותר, אפשר לעשות זאת גם בקופה בסופר ("רוצה 2 צ'יפס בעשר שקל?", "רוצה שישיית מים מינרליים בשמונה שקל?") או בכל מקום שמציעים לנו מוצרים ופרסומות מבלי שיש לנו ברירה אלא להקשיב/לחכות וכד'.
אולי משהו יזוז...

חזרה למעלה