מרים פ

שליחת תגובה

אין לך לאן לברוח. בכל בריחה שהיא, את/ה לוקח/ת איתך את עצמך.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מרים פ

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 25 יולי 2011, 19:44

תודה מומינאמא...
אשמח להמשיך לשתף בדף הזה גם לגבי מציאת גן שנכון עבורנו .

מרים פ

על ידי מומינאמא* » 24 יולי 2011, 17:46

תודה ששיתפת במחשבות ובתחושות שעלו בעקבות ההתנסות..מאוד מזדהה עם הקושי לייצר משהו "טבעי" ו"זורם" עם אנשים שאנחנו בעצם לא מכירים ואמורים להתלכד יחד סביב הילדים. מצד שני,לפעמים זה כנראה עובד וכנראה יש מי שזה מתאים לו.בהצלחה עם הכניסה של דודי לגן.

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 21 יולי 2011, 21:12

עידכון אחרון בנושא קבוצת המשחק -
הגעתי למסקנה שלא מתאים לי הקונצפט של קבוצת משחק. האסימון נפל במהלך השבוע האחרון, מתוך מפגשים עם אנשים לקראת קבוצת המשחק.
אני רושמת את החוויה שלי לטובת מי שסקרן:

מה לא מתאים לי:
  1. כל הורה יש לו הסגנון שלו וכאשר כל ההורים נמצאים בעת ובעונה אחת קיימת מתיחות שמהווה מקור לסטרס עבורי.
  2. במידה ויש הורה שמאוד קשה לי איתו אין לי אפשרות להפסיק את האינטראקציה, כיוון שזה לא מפגש של אחד על אחד.
  3. יש הבדל בין קבוצת משחק שהחברים בה מכירים זה את זה ולא רק לשם מפגש המשחק, לבין קבוצה שכל מטרתה הוא להפגיש בין הילדים.
אני מרגישה נינוחה עם חברים ומשפחה, ואפילו חברים חדשים שהרקע להיכרות הוא עניין אישי הדדי. כאשר הסיבה העיקרית למפגש הוא שלכל הצדדים יש ילדים אני לא מרגישה נינוחה באותה מידה. אני לא חשה שאני ניזונה מן הקשר האנושי הזה.
  1. כאשר המפגש הוא עם הילדים, כל אחד יש לו את ה"שריטות" והרגישויות שלו. זה פלוס הזרות ההתחלתית יוצר עבורי אווירה שלעיתים היא עכורה. אין תשתית של קשר עם תחושת ביטחון שעליה המפגש יכול להישען.

מה מתאים לי בגן:
  1. דודי שכבר אוטוטו בן שנתיים זקוק לחברת ילדים .
  2. אני זקוקה לזמן בנפרד עבור עצמי, וכן כדי שדודי יהיה ניזון מהשמחה שלי.
  3. דודי מאוד נהנה מקשרים עם דמויות מטפלות שאינן ההורים - סבא וסבתא, דודות. לאחרונה הוא בקושי אומר לנו ביי כשאנחנו מביאים אותו לבייביסיטר אצל סבא וסבתא.
  4. מתאים לי לחלוק את האחריות של הטיפול בדודי עם עוד אדם - גננת, באותו אופן שנעים לי להתחבר לאנשים בתחומים אחרים של חיי.
  5. דודי מדבר ומתקשר באופן ברור.
  6. אני מרשה לעצמי להכניס את הגן לחיים שלנו בהדרגה, כמו כל דמות מטפלת.
אני חשה שככל שהביטחון שלי בכך שאנשים אחרים גורמים לי שמחה גדל, כך גדל הביטחון שלי שאנשים אחרים גורמים לדודי שמחה.
בתקופות בהן הקשר עם המשפחה הקרובה היה מקרטע הייתי מאוד חרדה בנוגע לחוויה של דודי עם אנשים אחרים. וכעת כאשר אני חשה שמחה בקשר עם המשפחה ועם דמויות אחרות, אני חשה ביטחון גם בנוגע לחוויה של דודי.

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 19 יולי 2011, 23:13

שלום מומינאמא, אני שמחה לעדכן איך מתקדמים הענייינים-
אני בקשר עם כמה הורים מאיזור מבשרת וכן ירושלים לגבי מפגשים. השבוע אמור להתקיים מפגש ראשון אצלי בבית. טרם תליתי מודעות, מתוך מחשבה להתחיל ולראות אם מספר הילדים , שעומד על 6 הוא מספק.
ויחד עם זאת חל אצלי שינוי משמעותי. הראייה שלי השתנתה ואני חווה שמה שיעשה לי טוב יותר מאשר מפגשי משחק יומיומיים הוא שדודי יהיה בגן בשעות הבוקר מספר ימים בשבוע, תלוי איך יתאים לו.
כיוון שהפוקוס שלי הוא על מה יעשה לי טוב השינוי הזה הוא אפשרי מבחינתי. השבוע אני מתחילה לבדוק גנים בחיפוש אחר גן שתהיה לנו כימיה איתו. יש לי רצון שהשהות בגן תהיה באופן הדרגתי ומתוך הקשבה לדודי, עד כמה מתאים לו להיות בגן ועד כמה מתאים להיות שם בלעדיי, וכן מתוך נכונות לשלם תשלום חודשי מלא.

המסקנה התפתחה כך:
  1. כדי שארגיש טוב אני זקוקה לזמן לבד כל יום.
  2. הקונסטילציה שלי ושל בן זוגי היא כזו שלא מתאים שבן-זוגי יהיה עם דודי מדי יום מספר שעות קבועות באופן קבוע .
  3. בזמן שבן הזוג שלי פנוי אני רוצה שנבלה ביחד כמשפחה, ולא שנהיה בנפרד.
  4. אפשר להעזר במטפלת או בייביסיטר מספר שעות קבוע כל יום או להתחלף עם אמא אחרת.
  5. אני חושבת שדודי יותר יהנה בגן מאשר עם בייביסטר בתשלום או מאשר עם אמא אחרת. אצלנו לא מסתדר בייביסיטר קבוע של בן משפחה.
  6. אני חושבת שלי יהיה יותר נוח אם דודי יהיה בגן מאשר עם בייביסטר בתשלום או עם אמא אחרת.
  7. אני יכולה להרשות לעצמי לשלם על גן תשלום מלא , אך להעזר בגן לפי מה שמתאים לנו.
  8. דודי יודע לומר לתקשר לי שהוא אוהב ללכת לסבא וסבתא, אז יש לי הביטחון שאבין האם הוא אוהב ללכת לגן.
  9. אני מוכנה להתנסות בחווית הגן ולשנות כיוונים לפי התובנות.

אז עכשיו אני יותר בכיוון של מפגש אחד בשבוע, ובמחשבה שקבוצה שתתגבש תאפשר מספר מפגשים משתנה לפי הרצון של החברים השונים.

חשוב לי ואשמח לעדכן עוד בהמשך, כיוון שהאתר הזה היווה ומהווה עבורי מקור למידע ולהשראה.

מרים פ

על ידי מומינאמא* » 15 יולי 2011, 11:34

הי מרים
האם זה בסדר לבקש שתעדכני כאן איך העניינים מתקדמים?

מרים פ

על ידי יודה_רונן* » 10 יולי 2011, 20:16

מחזיק אצבעות (ואפנה, כמובן, אנשים שנראה לי שזה רלוונטי עבורם)…

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 02 יולי 2011, 23:34

היי יעל, איך אפשר ליצור איתך קשר?
היי חמדת השקד, אשמח לעדכן אותך במייל.
היי אביגיל, אשמח לעדכן אותך במייל.
שיהיה שבוע נפלא לכולנו (-:

מרים פ

על ידי אביגיל* » 02 יולי 2011, 22:44

שלום מרים,
אני בבית עם בן שנתיים וחצי, אבל אנחנו באזור קטמון ולא ממונעים, אז אם זה יהיה במקום נגיש לנו בתחבורה ציבורית, נשמח להצטרף.
בהצלחה בכל מקרה,
אביגיל
awiseglass בג'ימייל

מרים פ

על ידי חמדת_השקד* » 02 יולי 2011, 22:29

הי מרים, תודה על ההזמנה :) יכול להיות שיתאים לנו להצטרף
אשמח לעדכונים בדף בית או בnettosh בג'ימייל.קום

מרים פ

על ידי יעל* » 29 יוני 2011, 23:21

הי מרים
נשמע מצוין, בדיוק מה שחסר כאן כרגע (לא מזמן נזכרתי במפגשים אצל אתי בבית זית...)
מסכימה עם האמור מעלה, אשמח לתרום להפעלות ההורים במחול ופילאטיס
ימים טובים

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 29 יוני 2011, 13:21

היי שפע, נהיה בקשר (-:

היי מומינאמא, (-:
דברייך מעוררים בי את הרצון לחדד שאין לי אג'נדה לגבי מה נכון או צריך לעשות בגיל מסויים. החיבור שלי הוא למה אני רוצה ומה יעשה לי טוב :-) (וכשטוב לי טוב לכל מי שמחובר אלי...)

היי רויטל (-: , אהיה איתך בקשר.
היי הילהלה לנד, פניתי אליך במייל (-:

מרים פ

על ידי הילהלה_לנד* » 29 יוני 2011, 12:57

לטייל איתם יחד בטבע ופשוט להיות עם ילדים וגם מבוגרים אחרים ופחות להפעיל אותם....
מסכימה לגמרי...
בדיוק בשביל זה צריך להיפגש יחד כולם לפני שמקימים קבוצה כזו,לעשות תאום ציפיות...

מרים פ

על ידי רויטל* » 29 יוני 2011, 12:34

הי מרים
יופי שאת ממש מוציאה את זה לפועל
ואנחנו גם נשמח להצטרף לקבוצה שמתחילה ככה מפעמיים בשבוע,
ובאופן כללי גם אני מרגישה דומה למה שמומינאמא כתבה, שכדאי לאפשר לילדים סביבה מעניינת שבה יוכלו לשחק וליצור אינטרקציה עם ילדים אחרים,
לטייל איתם יחד בטבע ופשוט להיות עם ילדים וגם מבוגרים אחרים ופחות להפעיל אותם....
זה רעיון נפלא שבזמן הפעילות לילדים תהיה פעילות להורים ואני אשמח לעשות את זה בתחום התנועה יוגה והתעמלות.
נהיה בקשר
רויטל

מרים פ

על ידי מומינאמא* » 29 יוני 2011, 09:40

רציתי לחלוק מחשבות כנות שיש לי בעקבות מה שכתבת , גם אני בבית עם ילד בגיל דומה לשלך ובקרוב מצטרף אלינו עוד אחד.. אני נמצאת הרבה שעות לבד בבית איתו וגם לי יש מחשבות על איך וכמה לחלוק את הזמן היקר הזה עם הורים וילדים אחרים, כאשר סביבי רוב הילדים בגיל הזה כבר מזמן בגן/משפחתון וכדומה וההורים בעבודה. אני לא יודעת איך זה ב"מולד הלבנה", אבל אני מאוד נרתעת מהפעלות/חוגים בגילאים כל כך רכים לא בטוחה שבאמת צריך את זה, מהתבוננות בילד שלי אני חושבת שכרגע זה מוקדם מאוד ואולי מאיץ משהו שאני עוד לא רוצה להאיץ. הזמן הפתוח שלנו יחד בו אנחנו פשוט יחד ובו הוא עם עצמו נראה לי משמעותי מאוד. אני מקווה שזה בסדר שכתבתי את זה.. ובהצלחה רבה

מרים פ

על ידי שפע_לי* » 29 יוני 2011, 08:15

אנחנו איתך , מירים

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 28 יוני 2011, 23:28

היי הילה! איזה כיף לקבל תגובה מהירה ומפרגנת (-: אהיה איתך בקשר אוטוטו ...

מרים פ

על ידי הילהלה_לנד* » 28 יוני 2011, 23:12

היי מרים,
קוראים לי הילה ואני אמא לשלו בת השנה ו-3 חוד'.
(אני יודעת שכתבת מגיל שנה וחצי,אבל ההבדל לא נראה לי כ"כ קריטי,מה עוד ששלו מאד חברותית ומתקשרת)
אני מאד מעונינת להצטרף לקבוצת משחק.אנחנו מרמת רזיאל.
אני בדף הבית או במייל hilaouriel בג'ימייל
כל הכבוד על היוזמה @}

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 28 יוני 2011, 22:25

אוקיי, ממצאיי :
בימי ראשון אנחנו הולכים קבוע ל"גן עם אמא" של שני במרכז "מולד הלבנה" בבית זית. לאחרונה התחילה פעילות קיץ מוסיקלית בימי חמישי בבוקר.
עשינו מנוי למוזיאון המדע בירושלים, וגם ביקור במוזיאון ישראל היה כיף מאוד .
הכרתי את עודד ושפע ופטל (שפע לי) ומסתבר שאנו שכנים!
השבוע התוודעתי למפגשי "שקיעה בפארק" שמפיקה חגית המקסימה ממבשרת-ציון. סדרת מפגשי פעילות פנאי בטבע למשפחות - מוסיקה,פיתות, פעילויות, מפגש נעים עם עוד משפחות ועוד ילדים. המפגש שהגענו אליו אתמול (לצערי - לקראת הסוף) היה ב"עינות תלם" -בין מבשרת לירושלים.
כמו כן פגשתי אנשים נחמדים בגני שעשועים ובקניון מבשרת.

לקראת השנה הקרובה אני מבינה לגבי עצמי שיש לי צורך להיות מעורבת בתהליך החיברות של דודי, בני בן השנה+9 חודשים. להיות מעורבת בחשיפה שלו לסדר יום ולמפגש יומי עם ילדים אחרים. כדי שירגיש בטוח, כדי שאוכל להשפיע, כדי שאני ארגיש בטוחה, כי זה מעניין אותי.
וגם יש לי צורך לשחרר, להשתחרר, לנשום, בפסק זמן, וצורך שלי במפגש קבוע עם קהילה קבועה של חברים לדרך.

מה שמוכיח את עצמו כנוסחא כמעט מנצחת עבורי הוא חווית ה"גן עם אמא" עם שני בבית זית. ביום שאני הולכת עם דודי ל"גן עם אמא" אני מתמלאת אנרגיה ומגיעה לשעת הצהריים נינוחה ושמחה. מה שבכל זאת חסר לי בבוקר הוא פעילות נפרדת שלי.

בחודש האחרון דודי מאוד עצמאי במפגשים, ונהנה לשחק בנפרד ממני (או מאביו שלפעמים הולך איתו למפגש). בהתחלה הרגשתי קצת נטושה, ואז ראיתי את הפונטציאל של זה :)
אני רואה בעיני רוחי אותי ואת דודי במפגש כגון "גן עם אמא", בו הוא נהנה מפעילות נפרדת ואני נהנת מפעילות שאני מביאה איתי למפגש או שהמפגש מספק.
למשל רישום, למשל עבודת ניירת או סידורים, למשל כתיבה, למשל התעמלות.

הגדרתי לעצמי שבמידה ואני רוצה שבשנה הקרובה (אותה דודי יתחיל בגיל שנתיים ויסיים בגיל שלוש) דודי יהיה "איתי בבית", אני חייבת למצוא נוסחא מנצחת שבה אני מאוזנת, נינוחה ומסופקת.
וזו הנוסחא שאני מאמינה בה:
המטרה שלי היא להגיע לשעת הצהריים ( לזמן שמגדיר עבורי את המעבר מבוקר לאחר צהריים ) מאוזנת רעננה ובלי חסך - נפגשתי, שוחחתי, יצרתי, אכלתי, נחתי.


כדי לקבל השראה ורעיונות שוחחתי עם שני סובול, שמעבירה את "גן עם אמא" ב"מולד הלבנה". וכן שוחחתי עם יודה רונן, אשר שותף ב"גן הורים" בירושלים.
כמו כן קראתי על קבוצת המשחק של ארני זקס. כשחיפשתי בגוגל "play group" ראיתי שבמדינות כגון ארה"ב או אוסטרליה זהו מודל מקובל וישנם אתרים שעוזרים למצוא ולפתוח קבוצות-משחק לפי מקום מגורים.

המודל שאני חושבת עליו הוא כזה:

קבוצה של בין 4 ל8 הורים עם ילדים בגילאיי 1.5 -4 ( וכמובן אפשר פלוס תינוק)
כל יום יש "הורה מוביל" שאחראי לתפעל את היום. (שני הציעה לשקול לשכור אדם חיצוני כדי להוריד מהעומס מההורים, זו אפשרות סבירה מבחינתי שאפשר לשקול בעתיד.)
כל ילד מגיע עם הורה מלווה.
יש סדר יום קבוע כגון: פעילות בוקר חופשית, טיול בחוץ, ארוחה משותפת.
שילוב של פעילות מוסיקה, יצירה וכד' או על ידי ההורים או על ידי אדם חיצוני.
מפגשי תיכנון והתבוננות של כל הקבוצה .
מקום המפגש - גיאוגרפית לפי מה שמתאים לחברי הקבוצה במיקום ובתקציב. אפשר בבתים, בחללים ציבוריים, או בחלל שכור. אפשר חלל קבוע ואפשר לשלב בין האפשרויות השונות.
מספר המפגשים בשבוע - אני שואפת למפגש שהוא כל יום, כדי שהשגרה תדמה שגרה של עבודה (בסביבה משרדית :) .... ) או שגרה של גן-ילדים. יחד עם זאת, בן זוגי היקר המליץ לי להתחיל משני מפגשים בשבוע על מנת לתת לעניין לצמוח בצורה אורגנית. ואני מתחברת גם לזה. אז המטרה שלי היא להתחיל משני מפגשים בשבוע ולהוסיף מפגשים תוך הקשבה לעצמנו (עצמנו = כלל חברי הקבוצה)

בימים הקרובים אני אתלה מודעות בישוב שלי וכן בישובים בסביבה, וזהו נוסח המודעה:


גן קבוצת משחק

דודי יהיה בן שנתיים בספטמבר , ואני מחפשת חברים לדרך.

מתארגנת קבוצת משחק לילדים בגילאי 1.5 – 4 והוריהם שמחפשים מסגרת יומית אלטרנטיבית.

המפגשים יתקיימו בשעות הבוקר, והשאיפה היא שכל מפגש יהיה עם סדר יום קבוע הכולל פעילויות פנים, יציאה לחצר, ארוחה משותפת, ואפילו פעילויות להורים.

הפרטים, לרבות מיקום המפגשים, יפותחו על ידי הקבוצה שתתגבש.

[מקום מגוריי הוא מבשרת ציון. אני מזמינה הורים שמתגוררים בישובים הסמוכים – הר אדר, מוצא, בית זית, רמת רזיאל, גבעת יערים, אשתאול וכד', או בירושלים. ]

לפרטים נוספים – 0545717338 או "Miriam Peleg" בפייסבוק.

להתראות,

מרים פלג


אז להתראות!!
אני מקווה ומצפה להגיע אל כל ההורים באיזור , אשר יושבים בביתם ומקווים( כמוני ) לפגוש עוד הורים לילד שהוא בעצם כבר לא תינוק אלא פעוט , שכיף להם ( ואפשרי להם ) להמשיך ללוות גם בשעות הבוקר.

מרים פ

על ידי עולם_חדש_מופלא* » 25 מאי 2011, 19:12

ברוכה הבאה
(-:

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 25 מאי 2011, 17:24

תודה על קבלת הפנים החמה והמחממת :)
נדמה לי ש-מיכל ע גרה באיזור, אבל אנ'לא סגורה על זה. אולי תבדקי איתה?
אבדוק איתה :)
את יכולה גם לשאול ב-ככר השוק מי גרה באיזורך.
ואת מידע ירושלמי את מכירה?
לא חשבתי על זה, אנסה גם :)
תודה, אמשיך לעדכן על ממצאיי !

מרים פ

על ידי אהבת_עולם* » 25 מאי 2011, 14:02

ברוכה הבאה, ותתחדשי על דף בית אישי.
{@

הטריגר לפתיחת דף המשתמש הוא רצון להכיר חברים וחברות במקום המגורים החדש - מבשרת ציון.
נדמה לי ש-מיכל ע גרה באיזור, אבל אנ'לא סגורה על זה. אולי תבדקי איתה?

את יכולה גם לשאול ב-ככר השוק מי גרה באיזורך.
ואת מידע ירושלמי את מכירה?

מרים פ

על ידי קוראת* » 25 מאי 2011, 00:03

ברוכה הבאה @}

מרים פ

על ידי מרים_פ* » 24 מאי 2011, 20:44

היי, אני פותחת דף משתמש. עוקבת אחר האתר כבר שנים. לפעמים לעיתים רחוקות, ולפעמים עוקבת ומשתתפת בדיון בנושא שמעניין אותי.
קיומם של האתר והקהילה הם דבר מאוד משמח עבורי. וצמחתי מכאן בתחומים משמעותיים וגם הכרתי אנשים מדהימים.
הטריגר לפתיחת דף המשתמש הוא רצון להכיר חברים וחברות במקום המגורים החדש - מבשרת ציון.
קצת על עצמי - בת שלושים פלוס, נשואה, אמא לפעוט עוד לא בן שנתיים, נכון לעכשיו נמצאת עם הילד בבית. בעבר מתכנתת ובעתיד - אולי עצמאית מייצרת מוצרים שימושיים.

חזרה למעלה