או רורה

שליחת תגובה

אין לך הפרת אמונים כמו עצם ההבטחה
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: או רורה

או רורה

על ידי פלוני* » 28 אוגוסט 2014, 23:50

שלום אורורה ,
אני מנסה ליצור קשר עם ד"ר מיכאל פולאק דרך משרדו בהרצליה ללא הצלחה ,
האם יש לך אפשרות לעזור ? נייד שלו ? פייסבוק ?
תודה מראש .

או רורה

על ידי אל_הלב* » 21 מאי 2014, 13:01

לא מקובל לעשות אאוטין ללא יוזמת הכותב. למה זה משנה מה שמה הפרטי?

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 מאי 2014, 14:28

או רורה היא ענת?

או רורה

על ידי אל_הלב* » 13 מרץ 2014, 13:40

או רורה יקרה
שמעתי היום את בשורת האיוב שנפלה עליך, מות בעלך.
אין לי מילים. אנחנו לא מכירות אישית, אבל כל כך מעריכה אותך ומוקירה על שפתחת את הקהילה לנשים בדיכאון לאחר לידה בפייסבוק.
נתתי ושאבתי הרבה כוחות באינטרקציות שיצרתי שם עם נשים וזה קרה בזכותך.
מקוה שתתני לעצמך להתמך ולהעזר בתקופה קשה זו בכל חבריך ומכריך ותמצאי את הכוחות להמשיך הלאה עבורך ועבור ילדיך המקסימים.
חיבוק גדול.

או רורה

על ידי טנא_מלא_כוכבים* » 19 ינואר 2014, 11:56

בשעה טובה!
מקווה שהיתה לך לידה טובה, ובהתאם למשאלותיך!
<קראתי בדף על יציאת התינוק בלידה>.
@}.

או רורה

על ידי או_רורה* » 17 ספטמבר 2012, 14:27

תודה רבה! גם לך:)

או רורה

על ידי אנונה* » 16 ספטמבר 2012, 13:53

היי או רורה,
מאחלת לך שנה טובה ומתוקה ובהצלחה בכול התחלותייך והמשכייך @}

או רורה

על ידי אבישג_א* » 21 אוגוסט 2012, 21:03

הי אורורה
תודה על ההזמנה, אבל אין לי פייסבוק ולא נראה לי שאעשה
אני מנסה להבין גם באיזה הקשר כתבת לי לבוא - ככל הזכור לי לא כתבתי שאני בהיריון (או שכן ? ) ובכל מקרה אני אצטרך קיסרי (היו לי 3)
לילה טוב

או רורה

על ידי אורלי_נ* » 20 יולי 2012, 09:47

הי או רורה
עכשיו עלה לי לראש שהקישור הבא מאוד רלוונטי אליך,אני גם חברה שם
https://www.facebook.com/#!/groups/4541 ... 4/members/
רוב הסיכויים שאת מכירה אבל במידה ולא סתם חבל
בהצלחה

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 יולי 2012, 19:19

תודה. זאת שמיים

או רורה

על ידי או_רורה* » 06 יולי 2012, 11:22

שמיים.
בטיפול עצמו אין שום דבר רע.
אבל... עדיף שאת המעקב יבצע רופא שהוכשר לזה במיוחד (פסיכיאטר) ולא רופא משפחה שלא זו ההתמחות שלו.

אלה כדורים שיש להם המון תופעות והשפעות רגשיות, העלייה במינון, איזון המינונים והפסקה - תמיד עדיף אצל פסיכיאטר.

או רורה

על ידי שמים_תכולים* » 06 יולי 2012, 09:47

הי
שואלת גם כאן. מה רע בטיפול תרופתי שנתנה רופאת משפחה?

או רורה

על ידי או_רורה* » 15 יוני 2012, 11:24

אנחנו נפתחים!!!!

סדנה לנשים לאחר לידה קשה בתל אביב
ימי ראשון בערב
מחירי עלות - הרצה

לפרטים
ענת 0544-973503

או רורה

על ידי או_רורה* » 24 מאי 2012, 15:25

היי. הולכת לכתוב לך!

או רורה

על ידי ולריה_י* » 24 מאי 2012, 11:35

הי, אשמח לפרטים נוספים, אין לי פייסבוק....
yaelederer בג'ימייל

או רורה

על ידי מישהי* » 24 מאי 2012, 11:32

תודה
זה בשביל חברה :)

או רורה

על ידי או_רורה* » 24 מאי 2012, 09:48

הקבוצה לנשים לאחר לידה קשה נפתחת בתל אביב.

זו קבוצת הרצה כך שהמחיר יהיה זול יותר בהתאם.
היא כרגע כוללת 3-4 מפגשים.
לפרטים - 0544-973503 ענת

ובדף הפייסבוק -
http://www.facebook.com/pages/%D7%9C%D7 ... 4122747330

אפשר לשאול גם שם ואני אענה.

שיהיה לך יום טוב!!!

או רורה

על ידי מישהי* » 23 מאי 2012, 21:17

הי אורורה, איפה הקבוצה לנשים אחרי לידה?
אם תוכלי לענות כאן
תודה!

או רורה

על ידי אנונה* » 06 אפריל 2012, 10:19

תודה,
חג שמח ופורח@}

או רורה

על ידי נגיעה_רכה* » 23 מרץ 2012, 09:30

תודה,
שבת שלום@}

או רורה

על ידי חגית_א_א* » 17 פברואר 2012, 20:34

הי, רק כעת ראיתי שכתבת בדף מפגשםי בגבעתיים. המפגש פעיל קיים ויציב.
תוכלי לכתוב לי לפרטים נוספים hagitez בג'ימייל

או רורה

על ידי נגיעה_רכה* » 16 פברואר 2012, 10:57

נשמע נהדר העסק שהקמת,
כול הכבוד ובהצלחה @}

או רורה

על ידי או_רורה* » 05 פברואר 2012, 16:30

תודה!!!

או רורה

על ידי נגיעה_רכה* » 05 פברואר 2012, 12:28

תודה על המילים שלך אצלי,
שבוע טוב שיהיה.

או רורה

על ידי עירית_לוי » 29 ינואר 2012, 16:21

תודה גם לך! שמחה מאוד שזה תרם :-).

או רורה

על ידי או_רורה* » 18 ינואר 2012, 17:24

שלום לך מתאוששת!

לעסק שלי קוראים - "לשוב ללדת".

אנחנו מתמקדים ביולדות שעברו לידות קשות, הריונות מורכבים, ניתוחים קיסריים.
יש לנו מפגשים עבור יולדות אחרי לידה טראומטית, שמונחים ע"י פסיכולוגית מדהימה ורופא נשים.
יש לנו הכנה ללידה רגילה אחרי ניתוח קיסרי ועוד.

בעוד כחודש יש מפגש חינם בתל אביב - שווה להגיע!

האתר בדרך (כבר בבנייה בימים אלה).

ויש לי דף בפייסבוק -
לשוב ללדת - תחפשי זה ישר מופיע (לא יודעת איך לשים כאן לינק).

את גם יכולה לקרוא את סיפור הויב"ק שלי כאן - הויב"ק של אורורה וגלעד קדימון.

או להתקשר ל - 0544-973503

או כאן.
איך שנוח לך.

או רורה

על ידי מתאוששת_מקיסרי* » 18 ינואר 2012, 14:35

היי או רורה,
אני עדיין בדיסאוריאנטציה מוחלטת מהלידה, אז סליחה אם אני שואלת בצורה מפוזרת.
ראיתי דיבורים על מפגשים עבור נשים שעברו לידות תראומטיות ועל אתר אינטרנט(?). את יכולה לכתוב לי איפה אפשר לקבל פרטים.
תודה.

או רורה

על ידי רותי_קליין* » 10 ינואר 2012, 20:15

הי. את יכולה לבוא למפגש אחד ואז להחליט אם להמשיך או לא.
הרעיון הוא לעשות סדרת מפגשים, כדי שלא יהיה צריך כל פעם להכיר אחד את השני..
מאיפה את?

או רורה

על ידי אהבת_עולם* » 16 דצמבר 2011, 04:37

תודה לך. אשמור לי את הפרטים.
תזכי למצוות :-).

או רורה

על ידי אהבת_עולם* » 05 דצמבר 2011, 03:20

אורורה, תודה לך. אשמח לקבל פרטים...
{@

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 נובמבר 2011, 10:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כן! ואצור קשר בתחילת השבוע..

או רורה

על ידי פלונית_אלמונית_אחרת* » 11 נובמבר 2011, 10:02

אהלן או רורה
השארתי לך את המייל שלי לפני מספר ימים (הודעה אחת למעלה) ראית אותו?

או רורה

על ידי או_רורה* » 07 נובמבר 2011, 11:45

אקטואלי יותר מתמיד, אנחנו רק פותחים את הכל עכשיו.............
יש לך סלולרי או אי מייל שאפשר לחזור אלייך?

או רורה

על ידי פלונית_אלמונית_אחרת* » 06 נובמבר 2011, 22:36

שלום אורורה.
פונה אליך לגבי הקבוצה שפרסמת בדף רגשות _לאחר ניתוח קיסרי
עדיין אקטואלי?

או רורה

על ידי עץ_פלוני* » 17 אוקטובר 2011, 11:38

הי אורורה, קוראים לי תמר, אני כותבת לך כי הבנתי מדברים שכתבת שאת בר"ג ואולי את בחינוך ביתי עדיין? אנחנו בר"ג ליד שנקר, הילדה שלי בת 3 והחלטנו להמשיך בבית, אחרי שניסינו גן והבנתי שלא מתאים לפחות בינתיים. אני רוצה למצוא בייביסטר לכמה שעות ביוםֿ כמה ימים, שאוכל להתפנות לכמה דברים והן ישחקו להן יחד. חוץ מזה נישמח להכיר עוד אמא וילד באיזור לפטפט לשחק ככה לפעמים... אני במייל [email protected] אם בא לך להיות בקשר, וגם אם את מכירה בייביסיטר! יום מקסים ,תמר

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ספטמבר 2011, 23:42

כן בהחלט, והוא ממש מפרגן ומוכן לשחק את המשחק,
הבעיה היא שהוא לא רלוונטי !!!!!
אני מתענגת כשאשה משרתת אותי, איף הוא רשור לזה?
זה בדיוק העניין,
הרושי שלי הוא כרגע להשתחרר ולהפסיק את הסיטואציות הטבעיות שמסבות לי עונג מסוג זה
הבעיה היא שסיוטואצהי של משחק לא בטוח שתסב לי את אותו עונג כי אז זה לא בטוח אמיתי,
כזה עובדות שלי זה מסב לי את העונד כי אלו החיים האמיתיים !!!! הם מתנהגות בצורה כנועה ביחס אלי וזה מה שמעורר אותי,
ואני מנסה ומנסה ולא מצליחה להפסיק !!!!
ברור שאם אי אמצא מה שנקרא משרתת אישית אילו בשכר ז יהיה אותו דסר, וגם בעלי מפרגן אבל לכי תמצאי אחת כז ושגם תהיה נורמלית לגמרי בלי נטיה מינית בקטע שפשוט תרצה לשרת אשה, זה משהו שלדעתי לא קיים....

או רורה

על ידי או_רורה* » 05 ספטמבר 2011, 23:23

האמת, הבנות שאני מכירה באופן אישי נמצאות במערכת יחסים מחייבת (בדסמ"ית, אבל קשר מונוגמי מחייב).
אין בעיה ליצור לך יוזר בכלוב ולהתחיל להכיר, יחד עם בעלך/בן זוגך.

אני אישית לא רואה את זה כקונפליקט, אני חןשבת שהבעיה טמונה באופן שבו את מסתכלת על זה.
לא נוח לי לדבר על עצמי בסיטואציה, אז אביא כדוגמא את זוג החברים שהזכרתי קודם.
הגבר, הכנוע במערכת היחסים, הוא אדם מוכשר ורב פעלים, נושק לגיל 40.
יש לו עסק מצליח משלו, 3 ילדים (בקרוב..) ונישואים מוצלחים.
זה שבמיטה וקצת מסביב לה הוא "כנוע" ו"משרת" את האישה שלו, לא אומר דבר עליו מעבר לזה שהוא אדם מגוון ומעניין מינית, שחיי המין שלו טובים ויצירתיים.
אשתו המקסימה והחכמה, לא עושה לו עוול או פוגעת בו בשום צורה.
הכל נעשה בהסכמה הדדית ומתוך רצון לענג ולהנות ביחד.

אולי אצלך באמת הבעיה שאת מערבבת בין עובדות שלך לבין התשוקה הזו וזה מה שיוצר קונפליקטים.
אם תנסי לממש אותה עם מישהי/שהוא/שהם - שמעוניינים בזה בדיוק כמו שאת - לא יהיה לך הקונפליקט הזה.
להיפך - תרגישי שכל הצדדים המעורבים נמצאים פה לשם עינוג והנאה.

מי שבוחר להיות כנוע/עה - באמת בוחר בזה כחלק ממשחק - שונה מעובד שאין לו ברירה.
כי הוא בחר. כי הוא משחק.
ושם, לדעתי, יהיה לך נוח.

שיתפת את בעלך בכמיהותייך?

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 ספטמבר 2011, 14:35

ובכן?????

או רורה

על ידי אלמונית* » 04 ספטמבר 2011, 10:48

את מכירה מישהי כזו?
אם כן אשמח להמלצות,
מכל מקום , אני לא בטוחה שהבנת את המורכבות,
אני חייה במצב נפשי מטורף,
ההנאה שלי מהשירות שאני מקבלת אפילו מהמזכירה שלי , היא עצומה, כשהיא מגישה לי קפה, אני בעננים , ומצד שני אני אוכל תאת עצמי, שאני מתענגת מסיטואציה שהיא אפילו קצת משפילה עבורה,
כנ"ל עם העוזרת שלי כשאני מעירה לה על דברים שהיא לא בסדר ואני רואה אותה כורעת על ברכיה לסדר או לנקות זה מרים אותי לגבהים מטורפים, מצד שני אני אל ישנה בלילות מיסורי מצפון שאני כביכול משפילה אותה,
למרות ששתיהן - אני אל בטוח שבכלל יודעות שהן משופלות בסיטואציות הללו...
בקיצור, אני שבורה מזה ממש. הקונפליקט הזה בין ההנאה המינית לבין התחושה המוסרית שהפוכה לה,
אני ממש אובדת עצות, מתה להיפטר מזה אבל לא יכולה, אלף פעם החלטתי שאני אפסיק לקבל קפה מהמזכירה שלי ואני אל מסוגלת לוותר על זה....
מה לעשות?

(תתפלאי פעם ראושנה שאני נפתחת עם מישהי בכנות כזו על הבעיה הזו....)

או רורה

על ידי או_רורה* » 01 ספטמבר 2011, 16:36

אלמונית יקרה,
כן, אני מכירה עוד נשים וגברים כמוך, בשני צדדיו של המתרס....
שמחה שאת מכירה את האתר.
האמת, מה שאת מתארת, אם את מפיקה איזשהו סוג של הנאה מינית מזה שמישהי נכנעת או מתמסרת או מגישה את עצמה לצרכייך, או... (תני לזה כל שם שעולה בדעתך)... אז צר לי לומר לך, יקירתי, את בדסמ"ית.
זאת אומרת, במובן מסויים, את משתייכת לקבוצה של אנשים שמפיקים הנאה מינית ממשחקי שליטה.
לא מופרך, לא סוטה, פשוט מציאות חיים.

יש לנו זוג חברים שהאישה היא הדומיננטית, והבעל הוא הכנוע.
זה מתבטא רק במיטה או במסיבות של התחום.
אף אחד במשפחה או במעגל החברים הקרובים (חוץ מאיתנו) לא יודע.
והם?
נהנים מהחיים....

גם אם זה לא מיני, אגב, אבל ישנה הנאה שלך מזה, זה עדיין נופל בקטגורייה הזו.

את יודעת מה? את בדסמ"ית לייט.

עצתי לך, עזבי אותך מהגדרות, שתפי את בעלך בכמיהותייך ותשוקותייך ואולי... אולי תצרפו אליכם מישהי שצרכיה מתאימים לשלכם ותעשו המון כיף איתה ביחד...

או רורה

על ידי אלמונית* » 01 ספטמבר 2011, 11:50

א. תודה ב. אני ידועת מה זה ומכירה את האתר.
זו אינה תשובה עבורי.
כולם שם סוטים.
זה לא מה שאני מחפשת.
אני רוצה לחיות חיים נורמליים לגמרי אבל להנות משרות של מישהי שנכנעת לי (עדיף שנהנית מזה) לא קטע מיני ממש לא, אל עבודות שירות פשוטות, להגיש לי קפה, לחלוץ ולנעול את נעלי, יש לי הנאה מזה, (ואני לא שמחה על כך אבל זו עובדה)ואני משתגעת כי גם כאשר אני למשל מצליחה לייר סיטואציה כזו למשל כשמזכירתי בעבודה (שהיא לכשעצמה די כנועה בלי שאתאמץ לשם כך) מכינה לי קפה יש לי אחר כך יסורי מצפון, או אפילו כשאני מעירה לעוזרת שלי ועל משהו ואחר כך אני רואה אותי כורעת על ברכיה לקרצף או סתם מכינה לי קפה בבוקר כשהיא מגיעה (זה הנוהל - יושבות לשתות קפה כשהיא מגיעה אבל תמד היא מכינה והיא מפנה, זה כלל בלתי כתוב) זה גם מסב לי הנאה השירות הזה ממנה אבל גם אז יש לי יסורי מצפון כי כביכול השפלתי אותה ופרט להנאה המינית מזה אני מאוד סוסיליסטית בנשמתי...
מה לעשות ????!!!!!
את מכירה עוד נשים כמוני? בצד זה או זה של המתרס?

או רורה

על ידי חני_בונה* » 17 מרץ 2011, 18:25

{@

תוכלי לכתוב לי למייל על איך השינוי בא לידי ביטוי?
רק תזכירי לי בבקשה (במייל) מה היה בשיחה שלנו שיישמת אותו.
תודה
[email protected]

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 דצמבר 2010, 20:03

הי,
ראיתי שהמלצת בזמנו על "איש שעושה ניסים", ביחס למישהי שביקשה ייעוץ זוגי בגלל בעיות בקשר על רקע כלכלי...אשמח לקבל פרטים.
[email protected]

או רורה

על ידי או_רורה* » 09 דצמבר 2010, 10:26

כמובן זו אני מלמעלה.

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 דצמבר 2010, 10:25

טוב, אני אענה לך כאן מפאת היותך אלמונית..
אני לא רופאה ולא אחות ואין לי מושג רפואי, לא התיימרתי שיהיה לי כזה.
מה שכן אמרתי, הוא שיש רופאים בארץ שבניגוד ל"החלטת" הממסד הרפואי הציבורי, כן מגבים צעד כזה ומפקחים רפואית עליו.
כמובן, הדבר נעשה בבית חולים בלבד, תוך השגחה רפואית צמודה ועם גישה של שתי דקות לחדר ניתוח.

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 דצמבר 2010, 01:58

מזעזע!! לידה נרתיקית אחרי 2 ניתוחים קיסריים מ סו כ ן ביותר!!!!!! אני אחות בתחום וראיתי מקרים רבים של נשים שהסתבכו עד מצב של כריתת רחם וסכנת חיים!! אז בפעם הבאה תשקלו טוב טוב לפני צעד כזה.

או רורה

על ידי טליה_אלמתן* » 29 נובמבר 2010, 08:40

לחלוטין הבנתי איך זה יכול לקרות - הסיפור של מבולבלת קשות מעורר רגשות מאוד חזקים, וניכר מנימת כתיבתה שהיא זקוקה לעזרה, והטבע (האנושי) שלנו הוא להתגייס. לכן כל מי שלא מכירה את דברתיה, מיד נלחצת! כמו שכשאנחנו שומעים תינוק בוכה ובוכה, אנחנו ישר מדמיינים שמתעללים בו או לא מתייחסים אליו (ככה זה אצלי, על כל פנים...). :-D

או רורה

על ידי טליה_אלמתן* » 28 נובמבר 2010, 18:41

תקשיבי דברתיה היא ממש בסדר - וההיא כנראה לא במצב ממש טוב...
אם את רוצה עוד פרטים - בטלפון בשמחה :-)
אפס חמש ארבע 4612951

או רורה

על ידי יעל_ש* » 14 נובמבר 2010, 14:50

תודה.
בעיני משנה.
חולקת עלייך בעניין המגזרי.
ילדתי פעמיים בלניאדו ועשיתי ביות מלא.
אני דתיה והייתי בחדר עם חילוניות וחוויתי משהו די דומה לשלך, ככה שאני לא משליכה זאת מגזרית...
מה שכן, אכן התנאים לא היו משהו לביות.
הבנתי שכיום אחת משתי המחלקות ממש נועדה לעידוד ביות ואני מנסה להיות אופטימית וכמהה למידע...
יעל

או רורה

על ידי יעל_ש* » 14 נובמבר 2010, 10:46

מתעניינת,
האם היית בלניאדו אחרי פתיחת המחלקה הנוספת?
תודה רבה

או רורה

על ידי אהבת_עולם* » 07 נובמבר 2010, 17:14

אנא תראי מה יונת כתבה בדף של הילי.
{@

או רורה

על ידי מיכל_צמות* » 01 נובמבר 2010, 21:23

תודה. לא ביקשתי עבורי. (לשמחתי אני אחרי 4 לידות טבעיות, יחד עם זאת הייתי שמחה ללדת שוב, מה שכבר כנראה לא יקרה)
החברה שעבורה שאלתי יצרה קשר עם אילן הלוי - ואכן תלד תלך איתו על הלידה הטבעית. היא אחרי 3 קיסריים, אבל לדבריו עדיין יש תקווה.
הרבה תודה לך על ההפנייה.

מרגיעון: תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר.

או רורה

על ידי אומ_איליי* » 30 ספטמבר 2010, 14:30

אשמח לייעץ לך
אני מתל אביב
0528843346

או רורה

על ידי גלי_לבנדר* » 12 ספטמבר 2010, 20:40

הי
אין לי כרגע יכולת ממש להפגש איתם אבל אשמח מאוד לשמוע עצות ספציפיות ומהו בדיוק הדוח שהכינו..
אפשר גם בדף ההוא ולא אצלך
זה בטח יעניין את כולם..
תודה :)

או רורה

על ידי אמא_חורפנית* » 09 ספטמבר 2010, 22:47

הי אוררה,
אני אם לילד בן 3.5 . נשמע דומה לתיאור שלך. גם הבן..וגם הסיטואציה. אני גרה בגבעתיים. אשמח מאוד לשמוע מה עשית בסוף. אולי להציע רעיונות משלי.
אולי לחבור יחדיו כל האמהות המחפשות כאן.. אני זהירה בניסוח בשל הרגישות הרבה והמובנת כאן.
אשמח לדבר איתך אם תשאירי כאן פרטי התקשרות. או אם תצרי עימי קשר: 052-2772502.
אני מעט נואשת, אז אם המפרט הקצר שמסרתי רלוונטי אשמח מאוד מאוד לשוחח אולי מה שמצאת מתאים גם לי?....

או רורה

על ידי אמא_בגבעתיים* » 07 אוגוסט 2010, 15:48

היי אוררה,
למה עד עכשיו לא הגעתם למפגשים? הם בימי חמישי כל פעם בבית אחר ולפעמים באופן ספונטני גם בעוד יום בשבוע.
מאוד נשמח להיפגש! יהלי שלי בן 2.4 ולא פוגש ילדים בגילו (אין בקבוצה) מאז שעזבנו את הגן לפני 4 חודשים.
הוא מפותח מאוד לגילו וגם פטפטן לא קטן ולכן אם יווצר קשר בינו לבין הבן שלך זה יהיה מעולה בישבילו
וגם לי לא תזיק חברה :-)
מעבר לזה, יש רעיון איזה לגן מעורבות הורים:
ראיתי מודעה באתר "גננת" של אמא לפעוטה בת שנה וחצי שרוצה לפתוח גן מעורבות הורים, ללא מטרות רווח.
יש לה עוד אמא שבעניין וגם אני יהיה אם יהיה עוד ילד בגיל שנתיים+ אז אם גם את תרצי, נצטרך למצוא רק עוד 2 ילדים (ואולי רק 1 כי תרצי ששני הילדים שלך יהיו באותו הגן?) כדי שזה יעלה 3000 ש"ח לחודש, כאשר כל ילד נוסף יוזיל עלות (אם יהיו 8 ילדים נוכל להעסיק 3 מטפלות)
לדבריה היא בדקה את העניין וניתן לשכור בית קרקע של 2.5 ח' עם גינה ולעסיק 2 מטפלות בעלות הנ"ל על 6 ילדים
כיום הם משלמים הון למטפלת ולכן הם מוכנים לעשות את ההשקעה ההתחלתית הכרוכה בפתיחת גן (הכנת המבנה ורכישת ציוד מתאים)

אשמח לדבר איתך 052-8716838 , 077-7123410 נועה

או רורה

על ידי עשב_השדה* » 03 אוגוסט 2010, 19:34

אורורה
רק רציתי לומר לך שנותרו רק חמישה ימי עבודה שלי עם הקבוצה הנוכחית,
אם את רוצה עדיין לבדוק את האפשרות הזו
אחרי יום רביעי הבא לא תהיה קבוצה יותר
וחבל שלא תראי אותי בעבודה אם אתם עדיין שוקלים את זה
אני מעדיפה את זה על לדבר על עצמי

או רורה

על ידי עשב_השדה* » 30 יולי 2010, 00:27

בואו לבקר ללא התחייבות,
מקסימום נעבור בוקר ביחד(-:
אולי ביום ראשון או שני?

או רורה

על ידי עשב_השדה* » 29 יוני 2010, 14:33

אהה,
נכון לפני כמעט שנה וחצי ,
כן אני פנויה מספטמבר לקבל עוד ילדים,
אשמח אם תדברי איתי בטלפון, יש כאן רגישות גדולה לדיון בנושא בתוך האתר אז אני משתדלת להתחשב.....

או רורה

על ידי עשב_השדה* » 28 יוני 2010, 16:54

אורורה
קראתי ואני רוצה לשאול,
איפה אתם,
ובני כמה הילדים

או רורה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 20 יוני 2010, 20:55

לגמרי. הוא כבר שנה שנייה במסגרת, ואני לא מסוגלת "לשים אותו עד ארבע". גם כך בצהריים הוא חוזר מוצף לגמרי ותשוש מהתרוצצויות.

או רורה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 20 יוני 2010, 10:49

אם את לא חייבת שעות וימים מסוימים, אולי בייביסיטר תספיק? הגדול שלי היה עם בייביסיטר/מטפלת מגיל 2.5 עד 3.8, 10-12 שעות שבועיות, ומאוד נהנה. הלכו לכל מיני עניינים וסידורים (שלי ;-) ), טיפלו יחד בחתול שלה, ביקרו את אחותה בחנות שלה, הלכו לספריית וידאו להסתכל שעות בכל הסרטים לילדים, גם הצליחו להגיע למפגש חינוך ביתי איזה פעם... זו היתה שנה שנתנה לו המון. אבל זה תלוי באופי של הילד.

או רורה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 19 יוני 2010, 20:12

לקח לי זמן לענות... האמת שהמצב שלכם די מסובך - אם הבנתי נכון אתם מתלבטים בין גן רחוק לגן גרוע לגן של קטנים... באמת בעיה. :-/
האם אלה כל האפשרויות הקיימות מבחינת מסגרת?

או רורה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 יוני 2010, 12:13

אלא שהם "חתכו" לגן העירוני שנפתח בסמוך.
הגדולים שהיו אמורים להיות איתו. בפועל נשאר רק ילד אחד שקטן ממנו בכחצי שנה...
מודה שהיום זה נראה לי די קיצוני. אבל בגן העירוני הוא היה פשוט נרמס, במצב שהיה אז. וגנים פרטיים עם ילדים בגילו יש כאן, אבל יחסית רחוקים מאתנו, ידעתי שיהיה לי מאוד קשה להגיע כל בוקר (בהריון/אחרי לידה).

או רורה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 16 יוני 2010, 12:12

אהלן
לא התייחסתי לשנה הזו בגן אלא לשנה הקודמת, השנה הראשונה שלו בגן.
הילד כבר בן 5 פלוס היום. אבל אז היה בן רבע לארבע. הכנסתי לגן פרטי שחשבתי שיהיו עוד 1-2 ילדים בקבוצת הגיל שלו, והשאר קטנים. אלא שהם "חתכו" לגן העירוני שנפתח בסמוך. השארתי אותו שם מתוך כוונה שתהיה לו "חממה" וההסתגלות תהיה קלה עד כמה שאפשר.

בפועל אכן היה לו לא קל להסתגל, הייתי איתו ככל יכולתי, לקח איזה 3 שבועות עד שנשאר שם לבד לחצי שעה או משהו :-P עדיין היה לו קשה לעשות סוויץ' מחשבתי (וגם לי) מהטיפול האישי שחווה עד אז לטיפול של גן. אבל באמת, כיוון שהיה גן פרטי עם יחס צוות/ילדים טוב ועם אוריינטציה לגיל הרך ממש, הרבה חיבוקים והרבה חום והרבה קשב (וגננת אחלה שהיתה מאוד פתוחה לילדים), מבחינה זו עטפו אותו בהסתגלות הכי טוב שאפשר.

עדיין לקח לו כמה חודשים טובים להרגיש בנוח, למשל לצאת מעמדת המשקיף שיושב בצד, וליזום משחק עם ילדים אחרים. זה לקח בערך חצי שנה, עד חנוכה, שהוא התחיל ממש להיפתח. אלא שדווקא אז התחלתי לראות כמה הפערים בינו לבין הילדים האחרים מפריעים. הוא אמנם הסתדר/מסתדר יפה עם הקטנים ממנו בשנה. אבל היו גם הרבה קטנים יותר... וזה ממש צרם לי לראות שהוא מוקף בבני שנתיים עם מוצץ ושמיכה וחיתול, בעוד הוא בן ארבע פלוס בוגר לגילו, וצריך להתמודד עם להיות נוכח בכל החלפות החיתולים האלה. גם קוגניטיבית זה היה כבר קטן עליו, אם כי מבחינה זו דווקא לא דאגתי כי הוא ידע להשלים פערים בבית, זה לא ששלחתי אותו לגן להשתלם בשירי ע. הלל.

בקיצור, "משכנו" ככה עד לקראת הקיץ, היו גם ימים שלא הלך בכלל, והוצאתי אותו חודש לפני הזמן, ביולי, כדי להחזיר את שלוות הנפש לכולנו (היתה גם שנה משברית עם הולדת אחיו, אז בכלל).

המסקנה שלי: "חממה" עם ילדים קטנים בלבד יש היגיון מסוים, אבל אם הילד "נדון" לשנה שלמה כזו קחי בחשבון שתהיה קפיצת התפתחות איפשהו במהלך השנה, ולאחריה הפער רק יגדל ויתחיל לצרום. זה הלקח האישי שלי.

או רורה

על ידי עשב_השדה* » 20 מאי 2010, 10:11

היי או קראתי את מה שכתבת לי בבלוג
תודה על התמיכה
בשמחה אענה לשאלות בטלפון או במייל
שמחה שהתשפר אצלכם ואשמח להכירכם

או רורה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 19 אפריל 2010, 23:46

סבבה

תודה

או רורה

על ידי נ_ע_מ_ה* » 19 אפריל 2010, 15:24

תודה על ההתעניינות בשלומי
אני בטוב, תודה לאל

נחמד לדעת שהכתיבה שלי תורמת במשהו למישהו

יום נעים
נעמה

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 אפריל 2010, 16:14

או רורה יקרה,
בכוונה תחילה כתבתי שזה דף תמיכה.
אני שמחה בשבילכם שמצאתם פשרה שעובדת עבורכם.
אני בטוחה שפרטי מערכת היחסים ביניכם מורכבים מפשרות רבות שאתם מגיעים אליהן בהסכמה.
אין הזוגיות שלכם דומה לזוגיות שלנו.
מה שכתבת, לא תומך בי, בקושי שלי, בדרך שלי, ברצונות שלי.
סליחה, אבל הגדרתי כ דף תמיכה, אז אם את כבר מספרת כמה הפשרות שלכם עובדות, אולי תוכלי גם לספר כמה בעלך שותף לגידול הילדים, כמה הוא נוכח?
באיזה שעה למשל הוא נוהג לחזור הביתה מהעבודה?
כי אצלנו, היתה תקופה שהוא חשב שלחזור מוקדם בשבע וחצי בערב, זה בסדר גמור. היה עוד אור בחוץ והוא נשאר איתם בגן השעשועים עד שהחשיך בשמונה.
אז אם לא קשה לך מדי, אשמח אם תנסחי מחדש את דברייך, או שתוסיפי ותרחיבי גם בכיוונין אלו.
תודה.

או רורה

על ידי צ'ילי_ושמן_זית* » 03 אפריל 2010, 00:37

אורורה, המון תודה על ההפניה לדף שלך על הויבק. אומנם לקח לי זמן לקרוא (בהמשכים...) אבל אין לי מילים לתאר כמה הוא עוזר. בהמשך אולי יהיו לי שאלות ספציפיות, מקווה שתשמחי לענות.
אצלי בכל מקרה המצב כל כך שונה. מעולם לא הרגשתי ציר, זירזו אותי בגלל הפרעות בדפיקות הלב של העובר בשבוע 41 או 42, לא הרגשתי שום דבר אפילו עם הפיטוצין, ישנתי.... ובסוף אחרי שעות ללא פתיחה (למרות שפקעו מים) ניתחו. הייתי די נתונה לידיהם של רופאים, שפשוט החליטו בשבלי שזה היום שבו התינוק יצא ויהי מה. גם אם הוא ממש לא היה מוכן... בכל מקרה, הכל עבר חלק מאוד, הצוות (לא בארץ) סופר עדין ואדיב ואין לי ממש זיכרון טראומטי מכל זה. ובכל זאת, אני נחושה מאוד להגיע ללידה נכונה, טיבעית ועצמאית הפעם. כאן בארץ אני גם יכולה לסמוך על ליוו נכון, והעצות שלך מאוד מועילות.
אולי כבר עכשיו שאלה קטנה - לפי הסיפור שלך אני מניחה שהיה לך תקציב די חופשי לגבי הליווי והלידה. במקרה שלי אנחנו מאוד מוגבלים ובכל זאת ברור לי שאני צריכה ליווי. אם היית צריכה להעזר במלווה אחד בלבד (דולה או מיילד או רופא, לא משנה), על מי היית ממליצה לי? כיצד בחרת את המלווים שלך והאם קיבלת המלצות קודמות על דולות או שניפגשת עם כמה לפני שבחרת?

או רורה

על ידי גנגה_לילה* » 20 מרץ 2010, 19:52

הי אורורה- תשאלי ואשמח לענות לך. באופן כללי קיץ זה רק צפונה. אנחנו היינו לרוב בקאסר דווי שזה כפר ליד העיר אלמורה, אבל ממש לא מתאים שם לילדים- א- כי אין שם כמעט ילדים אחרים וב- כי גרים שם על רכס, הכביש צר, כמעט בלי שוליים או מדרונות ואין שטחים ישרים לרוץ ולשחק בהם, בקיצור לא פשוט. אבל יש שם נוף מדהים.
רישיקש היתה נהדרת, גם הגנגה שם מופלאה, הרבה ילדים, אשרמים ליוגה (אין לי מושג על טיפולית או בכלל מידע ספציפי), מפלים שאפשר לטייל אליהם, הרבה טבע קרוב. אנחנו אוהבים את אזור לקסמן ג'ולה. הבעיה שעלול להיות שם חם מאוד ולח באיזשהו שלב, אבל תמיד אפשר לקפוץ ראש לגנגה.
דרמסלה שווה בדיקה, אני לא ממש מכירה, הייתי שם לפני 17 שנים, סביר להניח שהשתנה קצת מאז. אבל יש המון מערביים שבאים אז בטוח שיש עוד ילדים, הרבה סדנאות רוחניות ובכלל אז בטח שגם יוגה. האוכלוסיה המקומית היא בעיקר טיבטים מדהימים, נוף מדהים, אפשר לבקר את הדלאי למה כשהוא שם, לי זו היתה חוייה נהדרת. הבעיה שם היא- הרבה גשם בקיץ בתקופת המונסונים.
על איזה חודשים אתם חושבים? המונסונים מתחילים ביוני אבל עדיין סבירים, ביולי זה עלול להסתבך, כי הכמויות גשם גורמות לנזקים ובעיות.
אשמח לעזור בכל עיניין. אם במקרה תגיעו לרישיקש אז יש לי איזה עיניין לברר שם, שאלה שצריכה להשאל בקשר לחבר שלי לשעבר, אימות מידע.
תהיי בקשר.

או רורה

על ידי ניצן_אמ* » 19 יולי 2009, 06:58

... חבל שלא כתבת לפני שלושה חודשים.
תודה @}

או רורה

על ידי אוד_ליה* » 08 יולי 2009, 00:08

תודה @}
אני בעקרון מאזור אשקלון אז מגיעה למפגשים באורות.
מצד שני יכול להיות שנרצה להוסיף מפגשים נוספים בעוד כמה חודשים ות"א זו בהחלט אופציה טובה מבחינתי.

או רורה

על ידי טליה_טקאוקה* » 30 יוני 2009, 14:14

תודה@}

או רורה

על ידי אוד_ליה* » 28 יוני 2009, 12:27

תודה אורורה
בינתיים בעלי הלך לדבר איתם (לא עם ההוא שצעק, עם אח אחר שגר שם), ושיכנע אותם לחכות שבוע- שבועיים, עד שהגורים יצאו בעצמם (בתקווה...)
אם לא יצאו תוך שבועיים- נקרא ללוכד כלבים.

או רורה

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 18 יוני 2009, 17:03

תודה אורורה על חימום הלב @}
לא, אני ממש לא במרכז. (בצפון- עמק יזרעאל)
נראה לי שבמרכז יהיה הרבה יותר קל למצוא מישהי שתחלוק איתך.
תכתבי הודעה ותפרסמי בככר שוק ובדף החלפת אמהות.
יש לך סיכוי לא קטן לדעתי.
ואנחנו לעת עתה ....ניפגש פה (-:

או רורה

על ידי עשב_השדה* » 23 מאי 2009, 16:14

או יקרה
הטלפון 03-5289717
ואפשר לשאול בטח

או רורה

על ידי עשב_השדה* » 02 מאי 2009, 08:32

הי או רורה
איפה את נמצאת, גרה?
שיטת פאולה מאד טובה לעזרה השיקום רצפת האגן אחרי לידה
בנוסף למדדים נוספים של ריפוי החבויים בתוכנו ומתעוררים תוך כדי טיפול
פשוט רוצה להרחיב את המידע לגבי שיטת פאולה
שמא תיגרע ותתפש כרק שיטה של " חיזוק רצפת האגן"
אני ברמת גן
האם אנחנו קרובות?

או רורה

על ידי מתוקה_שבעיר* » 27 מרץ 2009, 12:57

שלום אני אשמח שתבואי לבקרה אצלי בדף

או רורה

על ידי תקוה* » 26 מרץ 2009, 22:07

אורורה, תודה על התמיכה.
רק עכשיו נכנסתי לכאן וראיתי את המלצתך.
מיהו הרופא?
מדוע זה משנה אם בי"ח או רופא פרטי, במידה ואגיע לגרידה - הרי זהו אותו הליך, פולשני, בהרדמה, וגם מסוכן לדעתי... לא?
את לא מהחושבות שצריך לחכות שייצא? שמעתי פעם על כאלו שזה לקח מס' שבועות...
את מוזמנת לענות לי כאן, או בדף שפתחתי, לפי מה שנוח לך.
שוב תודה.

או רורה

על ידי ניצן_אמ* » 24 מרץ 2009, 22:21

:-D
אני מאד נהנית לקרוא, ומתה כבר לשמוע את כל הסיפור. אין לך מושג.
ממש כמעט כוססת פה ציפורניים!
אז בזמנך החופשי המועט, לעסק!
:-)

ליל מנוחה @}

או רורה

על ידי ניצן_אמ* » 15 מרץ 2009, 03:06

יסקיה
קיסריה. האל יודע איך יצא יסקיה...

או רורה

על ידי ניצן_אמ* » 15 מרץ 2009, 03:05

הלו גברת! אם יש לך זמן מחשב לא להקדיש אותו לטיולים ב'יסקיה. לאנשים כבר נגמרות הציפורניים בכסיסה בציפייה לסיפור לידה!
:-) אני מתלוצצת. טוב ששבת לכתוב! {@

או רורה

על ידי טליה_אלמתן* » 14 מרץ 2009, 19:24

נראה באמת שלא יהיה, אבל גם לא הייתי מגיעה - לא השתגעתי!!!

מקווה שניפגש בקרוב עם העוללים ואחיהם..!

(אני מהמרת שנשארת סקסית גם אחרי ההריון, ורוצה לבדוק ;-))

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 08 מרץ 2009, 07:58

ירדו לי המים לפנות בוקר, ואני מחכה לצירים. איזה בלגן זה... יאיר ייסע עם הילדים למפגש, ואחר כך לאמא שלו, שתגיע רק אחרי הצהריים, ומי יודע מתי הצירים, ואם הם יתחילו רק בערב, אז הילדים יצטרכו לישון אצל חמותי בלעדינו, שזה ממש מעסיק אותי (בגלל רחלי, פיפי בלילה, וכאלה). אוף אני מקווה שאיך שהם יצאו מהבית אני אפתח לידה!
(זו טליה, ערכתי את השם שלי בשביל הפרטיות...)

או רורה

על ידי כובע_קסמים* » 15 פברואר 2009, 09:48

יש דף להסתדר עם שני ילדים
בהצלחה!

או רורה

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 פברואר 2009, 07:58

תשמעי יש לי באתר המון משפחה מצד אחד, וכנראה שלא נראה אותך בשבוע הבא במפגש מצד שני, לכן אני על האלמונית.
בהזדמנות נדסקס את נושא הגבולות והחמיות ביחד ;-)
(מקווה שאת מזהה - אם יש צורך תעני כאן...)

או רורה

על ידי ניצן_אמ* » 08 פברואר 2009, 19:46

היה נעים להכיר.
מחזיקה אצבעות בידיים וברגליים (יודעת שילך הכי טוב שיש! (()))

או רורה

על ידי סגו_לה* » 08 פברואר 2009, 18:01

זה ממש טבעי לפחד,מקווה שיש בך גם שמחה .
מאחלת לך לידה טובה בה תחושי קרבת אלוקים אמיתית.
בהצלחה !!

או רורה

על ידי טליה_אלמתן* » 07 פברואר 2009, 18:40

למישהי יש רעיון, עצה, הגיג?
טוב-תכל'ס, נראה אותך מחר, הא? ;-)
(עצה: שמישהו ייקח חסות קצת על "הגדול", ואת תתפסי פינוק: אמבטיה, רביצה, סרט, טיול, מסעדה, בעל, חברות... מה שמדבר אליך!)

חזרה למעלה