מפתח סול

שליחת תגובה

הסבר פנים על פני הסתר פנים
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מפתח סול

מפתח סול

על ידי ציל_צול* » 19 יולי 2010, 12:23

ובכן...?

מפתח סול

על ידי ציל_צול* » 14 יולי 2010, 08:40

יקירתי,
הלחם שאפינו לכבודך נטרף בהנאה. חיטה מלאה עם אגוזי פקאן וחמוציות. יאמממי... נשמח לאפות חדש בתחילת שבוע הבא.
מתאים לך לקבוע לראשון או שני?

מפתח סול

על ידי גילית_ט* » 13 יולי 2010, 08:52

גם אנחנו נשמח לבגדי בנות
0542372334

מפתח סול

על ידי ציל_צול* » 11 יולי 2010, 22:26

גם אנחנו נשמח לבגדים. וגם אנחנו נשמח לדעת איפה את גרה.
תודה מראש

מפתח סול

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 יולי 2010, 19:25

הי
היכן את גרה?
אשמח לקבל את הבגדים לקטנה
אני בסלקום
6046960
תודה

מפתח סול

על ידי גילית_ט* » 28 דצמבר 2009, 17:58

אשמח מאד מאד לגיליונות באופן.
0542372334

מפתח סול

על ידי רו_נה* » 26 דצמבר 2009, 22:21

הי,
גם אני אשמח לכמה גליונות (אם משהו לא יסתדר עם פלונית מעלי..
או אם יש המון ואפשר לחלוק)
תודה

מפתח סול

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 דצמבר 2009, 10:21

הי

אשמח מאד מאד לגיליונות באופן. (אני מאלה שמכורות לאתר אך עדיין ללא אומץ לפתוח דף אישי (-: ).
אודה לך אם תחזרי אליי ל- [email protected]
תודה.

מפתח סול

על ידי עדידי* » 26 יולי 2009, 16:07

אהלן
ליהי חברה שלי נמצאת בחול ויש לה דירה מתוקה ביפו- אבל לא
ממש בפנים- אם מענין- [email protected]
בהצלחה

מפתח סול

על ידי בתנועה_מתמדת* » 18 יולי 2009, 20:16

הי זו אני מהשכונה
קיבלתי את המייל שלך רק טרם הספיקותי לענות...רשמתי בפני את אשר את מחפשת
במקרה ויגיע אלי מידע כלשהו אפנה אותך אליו מיד ובדיעבד (-:

מפתח סול

על ידי מפתח_סול* » 17 אפריל 2009, 20:40

אמאמבולבלת - לא ולא.

מפתח סול

על ידי הילד_הירוק* » 17 אפריל 2009, 18:39

שלום ילד ירוק. ראיתי שאתה צריך עזרה עם הוובקינז שלך אז כתבתי תשובה ואז ראיתי שמישהי כבר ענתה לך ושהכל הסתדר אז מחקתי את התשובה שלי.סליחה. רק רציתי לעזור.
תודה על הכוונות הטובות.
הילד הירוק

מפתח סול

על ידי אמאמבולבלת!* » 17 אפריל 2009, 16:55

מפתח סול

על ידי אמאמבולבלת!* » 17 אפריל 2009, 16:55

מפתח סול

על ידי הילד_הירוק* » 17 אפריל 2009, 10:47

שלום מפתח סול. ראיתי שערכת לי את הדף בית שלי - ואני רוצה לדעת למה. ואני גם לא ראיתי מה ערכת בו.
הילד הירוק

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 15 אפריל 2009, 21:06

באמת?
אני אחשוב על זה.
תודה!

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 14 אפריל 2009, 23:21

חשבתי על זה, אבל זה נראה לי יותר מדי - יותר מדי שעות, יותר מדי בלגן, אנשים. לא יודעת.
זה די פסיכי שפתאום שכחתי מהלידה,ההנקה, איך אני אסתדר...הכל סבבה, רק ההופעה של לאונרד כהן מטרידה אותי.

מפתח סול

על ידי יעלי_לה » 10 אפריל 2009, 12:16

אז דיברתי עם אחותי ואכן נשארו אצלה כובעים. היא גרה בלב העיר ומספרה: 054-5495537 יסמין
שבת שלום ומועדים לשמחה

מפתח סול

על ידי יעלי_לה » 06 אפריל 2009, 18:57

אני מחכה לתשובה מאחותי שבתל-אביב, אם נשארו אצלה כובעים. כשאדע, אעדכן.

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 20 מרץ 2009, 20:57

אני מבינה אותך בעניין הגליל. צודקת.
מקווה שתמצאי את המקום שלך ותהני מאד!

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 18 מרץ 2009, 22:00

ראיתי את המודעה שלך ותהיתי אם ירושלים וההרים סביב לה באים בחשבון?
אני יודעת שיש מקומות שווים.
או שכבר מצאת מקום.
גם אני רוצה לפעמים (איזה פעם בשבוע..) להתבודד רק עם עצמי בלי הבעל והילדים. רק ספרים ציפורים וירוק (-:
מה שלומך?
למה אנחנו לא מצליחות להיפגש? אולי בפסח? יש איזה חודש חופש, לא?

מפתח סול

על ידי יפעת_ו* » 17 מרץ 2009, 07:08

הי אנחנו לא מכירות בכלל
אבל
ראיתי את המודעה שלך בכיכר ונכנסתי לראות על המלצות לצימר שקיבלת
זו פשוט פנטזיה שלי:
רוצה להתבודד רק עם עצמי בלי הבעל והילדים . רק ספרים ציפורים וירוק
שאם יהיה טוב אוכל להפוך את זה למנהג קבוע
אחחחחח
בכל מקרה תהני, מקווה שזה ייצא לפועל
ועוד קטנה,
כשדיפדפתי למטה לכיוון סוף הדף ראיתי שהמליצו לך על

ד"ר אמיר אניספלד
אני רציתי לפנות אליו לעזרה בעניין אסמה של ילדי
האם היית אצלו? יש לך תובנות/המלצות על אסטמה?

תודה ובוקר טוב |H|

מפתח סול

על ידי סוניה_זרחי* » 16 מרץ 2009, 18:06

היתה כתבה מאד מפרגנת ומתלהבת, של נירה רוסו בעיתון הארץ, לגבי צימרים בקיבוץ עין חרוד. אפשר למצוא בגוגל

מפתח סול

על ידי בתנועה_מתמדת* » 04 אוגוסט 2008, 12:22

הי,
אכן יש לי הרבה מה לומר על ריקודי בטן
אשמח לשתף אותך טלפונית
אנסה גם להשיג אותך במקביל

מפתח סול

על ידי עדינה_ניפו* » 24 אפריל 2008, 22:28

היי טלי,
מה שלומך?
טוב לשמוע ממך!
אז ככה, אני הייתי הולכת לפי כמות הקמח, בערך כוס מחמצת לכל חצי קילו קמח.
מאד אשמח לשמוע איך יוצא. טרם אפיתי פיתות משאור וכבר הרבה זמן שאני רוצה... אז תדווחי.

לגבי המתכון של הלחם, אני כבר זמן רב לא משתמשת בשום ממתיק או שמן בלחמים שלי,
אך ורק בקמח, מים ומלח...... יוצא פיצוץ! (רק מגוונת לעיתים עם תוספות כמו, מרווה וזעתר מהגינה, אגוזים, עגבניות מיובשות ורוזמרין...משחקת עם זה)
אולי אשנה את המתכון הבסיסי שאני עובדת איתו בסדנאות? נראה.

תודה וחג שמח!!!

מפתח סול

על ידי אורית_של_יקו* » 30 מרץ 2008, 15:54

גם ליקו היה
קנינו בארצות הברית טיפות בשם
http://www.amazon.com/Molluscum-No-More ... B000WGS4E6
ומאוד עזר!
בהצלחה
אורית

מפתח סול

על ידי קרן* » 30 מרץ 2008, 14:54

לילדה הגדולה שלי יש מולוסקום. רופא ילדים איבחן את זה ואח"כ התייעצתי כאן עם שרון (בדף שאלות לרופא ילדים)
שלחתי לה תמונות והיא אישרה לי שאכן זה מולוסקום.

אם החיטה (צדקתי בניק?) המליצה לי לקנות תוסף מחו"ל ולדעתה זה מה שפתר תוך כמה שבועות את העניין.
שאלתי אותה על התוסף והיא לא ענתה לי...

בנתיים אצלנו השלפוחיות התחילו להעלם ואני מקווה שאנחנו לקראת הסוף.
אגב, שרון והרופא ילדים שלנו, שניהם אמרו שבעיקרון אין מה לעשות זה עובר לבד תוך שנתיים-שלוש.

איך זה אצלכם?

מפתח סול

על ידי ניק_לס* » 29 מרץ 2008, 23:39

היה דיון על מולוסקום, נדמה לי בדף שאלות לרופא ילדים
(אם זה לא שם תעשי חיפוש באתר)

מפתח סול

על ידי סוסת_פרא* » 12 מרץ 2008, 14:20

נכנסתי לראות מי זו מפתח סול, ולא מצאתי שום רמז.
אולי תספרי על עצמך קצת בתחילת הדף?
{@

מפתח סול

על ידי ציירת_הקומיקס* » 09 מרץ 2008, 12:22

היי

נראה לי שאת והילדים הגעתם לשלב שבו גילתם שלצייר קומיקס זה עבודה קשה ובכלל לא קל כמו שזה נראה מבחוץ...

ביקשת משהו "משחורר ומצחיק" והצד הפלספני שבי רוצה לשאול האם קיבלת איזו הרגשה מהילדים שזה "יותר מידי" או ש"קשה להם". אבל מצד שני או טו טו זה פורים אז יתכן שאפשר לחשוב על משהו שיענה על הצורך הזה.

קומיקס, כפי שנתפס בעיני רבים, זה גם בדיחות- הבדיחות של בזוקה, או פסי קומיקס בעיתונים (באמריקה) של שורה אחת עם פאנץ ליין (בסגנון סנופי). אולי אפשר לעשות מפגש שיתמקד יותר במלל של הקומיקס.
למשל להכין קומיקסים "עיוורים" (למחוק את המלל, אני חושבת שפיינטס-סנופי, יכול להתאים מאוד) ולתת לילדים להמצאי לבד את השורות.
לחשוב מה המצחיק אותנו ואיך קומיקס יכול להצחיק.
לספר בדיחה (אם הם בגילאי ב-ג זה השלב שבו מתחילים לאהוב בדיחות) ולאייר אותה. ושוב לחשוב מה בציור יוסיף לבדיחה.

לצייר ארוע מצחיק שהתרחש בכיתה או בבית.

כתבת שצריך להגיד להם בדיוק מה לעשות - אני לא יודעת עד לאיזו רמה את מתכוונת. האם יהיה להם קשה להמציא טקסט? לחשוב על בדיחה? אז יתכן שאת צריכה להביא את הבדיחה/טקסטים.

מה דעתך?

מפתח סול

על ידי נונה_בי* » 06 מרץ 2008, 23:57

חיינו ביפן חמש שנים וביקרנו אחרי שנתיים לחודשיים עם ילד.
את מוזמנת לקחת את מספר הטלפון שלי מ ה עוגיה
גם אני אשמח לדבר על יפן . תמיד

מפתח סול

על ידי עדינה_ניפו* » 06 מרץ 2008, 09:41

בוקר טוב טלי!
לא צריכה להיות שום בעיה עם המחמצת שלך.
מספיק אפילו שרק ישאר על דפנות הצנצנת ולתוך זה תערבבי קמח ומים.
ה"חיים" כבר חיים שם והם רק יתרבו ברגע שאת "תאכילי" (כלומר תוסיפי קמח ומים) אותם.
אם את רואה שזה עובד קצת באיטיות פשוט תאכילי כמה פעמים ואני בטוחה שתהיה revival אבל באמת שלא נראה לי שתהיה בעיה.
בהצלחה!
ובתיאבון................ (())

מפתח סול

על ידי עדינה_ניפו* » 02 מרץ 2008, 20:31

מהאתר יש את טליה טקאוקה ואת manty t

מפתח סול

על ידי באופן_לייט* » 02 מרץ 2008, 19:53

נונה בי היתה ביפן אם כי כותבת פה מעט
ויש מי שחיה ביפן כרגע אבל אני לא זוכרת את שמה אולי כדאי לשאול את יונת

מפתח סול

על ידי ה_עוגיה* » 02 מרץ 2008, 19:06

את מוזמנת להתקשר בכל דרך שתבחרי. נראה לי שטלפון (קווי) הכי מתאים כרגע.
אשמח לדבר על יפן :-)

מפתח סול

על ידי עדינה_ניפו* » 23 פברואר 2008, 11:04

איזה כיף לשמוע!!!!!!!
תודה תודה טלי,
הערב כשאתפנה קצת אכתוב מייל לכולם.
יום נעים לכולכם ומאחלת ימים טובים של אפייה מופלאה!

מפתח סול

על ידי טלי_מא* » 21 פברואר 2008, 13:37

בבקשה
וגם תודה {@

מפתח סול

על ידי בתנועה_מתמדת* » 17 פברואר 2008, 12:33

אויש, אני מתה על הילד הזה שלך D-:
נראה לי שאין ספק שהוא יודע מצויין מה טוב לו......

<ולצערי אין לי תובנות נוספות בתגובה לשאלתך. מקווה שחכמים ומנוסים ממני יוכלו לעזור>
(())

מפתח סול

על ידי לילה_טוב* » 13 פברואר 2008, 00:06

הגיע הזמן להיפגש...
אכן.

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 12 פברואר 2008, 23:55

מה נשמע?
הגיע הזמן להיפגש...

מפתח סול

על ידי קצה_הקרחון* » 03 פברואר 2008, 22:43

שמת לב שענו לך ב ככר השוק ?

מחקאמא דתית (23.01.2008 10:24):
בחר או בכרך?(אני מכירה את הורי אוהד בכרך.אם זו הכוונה)

מפתח סול

על ידי חלוקית_נחל* » 29 ינואר 2008, 11:24

הי,

אני מציעה לך לפנות למשפחת אושר, היא ילידת המקום ויותר "בעניינים"

אנחנו חדשים כאן אז אין לי הרבה מידע לחלוק איתך ובכול זאת ממה שהתרשמתי, כרגע המקום מאוד רגוע וכפרי (לא כולל יריות מהבסיס הסמוך...), ועם זאת קרוב לעיר. יש מסגרת חינוך רב-גילאית, גן עירייה ובית ספר. יש פה ושם בתים להשכרה, אני יכולה לבדוק לך בלוח מודעות ב"צרכנייה"
אנחנו מאוד מרוצים. הפליא אותנו שהמקום נשאר כמו פעם, לא מפותח, עם ועדת קבלה וכו' אבל זה גם סוד קיסמו בעייננו.

את מוזמנת בכיף לבוא ולבקר אותנו ולהתרשם בעצמך @}

מפתח סול

על ידי אינדי_אנית* » 29 ינואר 2008, 10:59

אני מכירה פסיכולוג מעולה בתל אביב ליד הסינרמה. ד"ר בר אילן שמו .טלפון 036963656 .חד מאוד ומצליח לנפות את האמת מכל הבולשיט. ממליצה!!!!!!!!

מפתח סול

על ידי אור_השמש* » 26 ינואר 2008, 10:51

זה כנראה דף בית אישי

מפתח סול

על ידי שמש_בבטן* » 26 ינואר 2008, 09:40

שכחתי שהמלצתי. כיף!

מפתח סול

על ידי דנה_אום* » 23 ינואר 2008, 10:27

שלום הולכת ובאה
לא, הטלפון לא צריך לעבוד

אולי שהחוגה תסתובב לא יותר (-:

מפתח סול

על ידי אסתי* » 22 ינואר 2008, 21:21

שלום לך,
דני אמן, בירושלים

מפתח סול

על ידי רונית_נשר* » 22 ינואר 2008, 17:46

הי הולכת ובאה,
3 המלצות:
ד"ר ליאור כהן-רז, פסיכולוג קליני, רגיש מקסים וחכם. ( מגבעתיים)
בני זנד- פסיכותרפיסט זוגי ופרטני שעובד במכון שינוי, גישה קוגנטיבית ( גליל ים, בפאתי הרצליה).
בועז שביט- פסיכולוג קליני וטרנספרסונלי ( תל אביב)
על שלושתם ממליצה בחום.
( אולי יעזור לדעת איזה סוג טיפול את מחפשת- קוגנטיבי, תמיכתי...אנליזה, על אילו סוגיות מדובר, האם יש צורך בהתמחות מסוימת של המטפל...וכו').

אם מישהו מהם נשמע לך מתאים, כתבי לי בדף הבית, ואעביר לך טלפון בשמחה.

מפתח סול

על ידי אהוד_הווה* » 22 ינואר 2008, 14:58

שלום יקרה
שמח בשבילך על המקום בו את בוחרת לתת לעצמך.
אני שמח להמליץ לך על פסיכולוג מקסים בשם יאיר צבעוני - 052-3823698
אדם יקר עם לב גדול
הלוואי ותהיי חופשיה מסבל
הלוואי ותמצאי את האושר האמיתי
רק טוב
אהוד
פתאום שמתי לב שזאת הפעם השנייה שיוצא לי לכתוב לך. קארמה מעניינת.

מפתח סול

על ידי ציירת_הקומיקס* » 20 ינואר 2008, 13:42

ועוד משהו- הייתי מביאה לילדים כדוגמה את הקומיקסים של דודו גבע ז"ל. שיראו שלא חייבים להיות "מוכשרים בציור" כדי לייצר קומיקס. יותר חשוב שיש לך משהו לספר. אתה כבר תמצא את האיך.

מפתח סול

על ידי ציירת_הקומיקס* » 20 ינואר 2008, 13:41

שמחה שעזרתי. את מוזמנת לעדכן כשתבצעי את הפעילות :-)

מפתח סול

על ידי פשוט_אלון* » 16 ינואר 2008, 19:41

גיטרה קלאסית, אני אשמח אם תתקשרי או תשאירי פרטים 0547924679.

מפתח סול

על ידי שמש_בבטן* » 09 ינואר 2008, 13:51

יש ספר מעולה שנקרא ההרפתקאות המופלאות של קוואליר וקליי. רומן שמתר יוצרי קומיקס. סתם, בשביל האוירה...

מפתח סול

על ידי ציירת_הקומיקס* » 09 ינואר 2008, 13:14

בני כמה הילדים? אני הייתי מחלקת כל מפגש (בהנחה שמדובר במספר מפגשים) לשניים- חלק עיוני שבו אתם בוחנים קומיקסים קיימים (לעודד אותם להביא ממה שיש להם בבית וגם להביא משלך כמובן) ובוחנים אותם כל פעם מזווית אחרת (עלילה, גיבור, טקסט וציור, שימוש בצבע, הבעות פנים) ובמקביל חלק מעשי שבו אתם מציירים. ילדים בגילאים צעירים (עד כיתה ג' לדעתי) יכולים להתקשות ולהתייאש (הבן שלי בכיתה ב למשל מאוד אוהב קומיקס אך אין לו את יכולות הציור הנדרשות) וכאן הייתי חושבת איך אפשר להקל- למשל להביא כבר דמויות מצוירות פשטניות (איש הולך, יושב, כיסא שולחן) ושהילדים שקשה להם לצייר יוכלו להדביק. כל זה יאפשר לכל ילד לבטא את עצמו.

את המפגש הראשון הייתי מייחדת לנושא הגיבור- מי הוא הגיבור של הקומיקס שלהם. מי הוא הגיבור האהוב עליהם. מה עושה גיבור לגיבור- מיקי מאוס, צארלי צאפלין, סופר-מן- מה מיוחד בהם? מה מייחד אותם? ואז לתת להם להמציא את הגיבור שלהם. דמות פשוטה יחסית, בעלת מאפיינים בולטים שהם יכולים לחזור עליה שוב ושוב. לחשוב על מאפיין אחד או שנים של הדמות שיהיו ייחודיים לה. זה המקום לדבר גם על השפה התמציתית של הקומיקס.

אחרי שיש גיבור אפשר לעבור לעלילה- מה קורה לגיבור? (כמובן שגיבור לא חייב להיות גיבור במובן של אמיץ או כל יכול- הוא יכול להיות גם ביש מזל).

אחרי העלילה- הרקע. איך אנחנו יוצרים אווירה מפחידה? מצחיקה? אילו פרטים אנחנו רוצים לפזר כדי לעזור לקורא להבין היכן הגיבור נמצא.

פגישה נוספת הייתי מייחדת להבעות פנים. מביאים מראה, עושים פרצופים מול המראה (או אחד לשני) ומנסים לראות איך הגדלת העיניים, חשיפת שיניים, שיער כל אלה תורמים להבעות פנים. לשיעור כזה גם הייתי מביאה תמונות- יש סדרות של תמונות (בטח אפשר למצוא באינטרנט) של תינוקות עם הבעות- נעלב נגעל מפחד צוחק- מאפשר לנו ללמוד עד כמה הבעות פנים הן דבר אוניברסאלי. למצוא בכל הבעה את הדבר שמיחד אותה ונעתיק אותה לגיבור שלנו. אפרופו העתקות- אפשר ורצוי גם להעתיק. למשל לקחת תמונה של אדם רצ ולהעתיק את מבנה הגוף שלו בזמן ריצה ולחבר לגיבור שלנו.

מקווה שיצא לך משהו מכל המלל הזה. אם שרדת עד לכאן אני אכתוב רק שאין לי נסיון בהוראה (לא של קומיקס בכל אופן) והרעיונות שהבאתי הם מנסיוני כתלמידה במסגרות שונות.

עוד משהו- נראה לי חשוב מאוד להתחיל בקטן כי בקומיקס יש משהו מאוד מתעתע- מצד אחד נראה מאוד קל אבל זה בכלל לא קל וכרוך בהמון רבדים (שפה, ציור, תכנון, הומור), וילדים נוטים להתיאש. לכן הייתי מנסה לפרק את מלאכת הקומיקס ורק בשעורים מתקדמים בהרבה ליצור עמוד או סטריפ של קומיקס.

מפתח סול

על ידי קרני_נה* » 09 ינואר 2008, 10:52

בנוגע לקומיקס, תלוי כמה שיעורים יהיו לך וכך תוכלי לדעת כיצד לחלק את הזמן,
אולי כדאי לך להתחיל בכך שתראי להם קומיקסים שאת אוהבת ותבחני איתם מה מאפיין אותם (חילוק לריבועים, כיתוב, צבעוניות וכד')
ואז שכל אחד יזכר/ימציא סיפור, לא ארוך, וינסה לצייר אותו ולחלק אותו לפי מה שלמדתם, אחר כך אפשר לעבור על הקומיקסים שלהם ולבדוק מה עובד יותר מבחינת זוייות צילום בחירת השוט וכד'
בהצלחה!

מפתח סול

על ידי אהוד_הווה* » 08 ינואר 2008, 11:22

שלום יקרה
מצרף לך לינק לאתר של חבר בשם יובל טוך, שכרגע מתגורר באנגליה.
http://www.uvtoch.com/
אפשר לומר שהוא מומחה לקומיקס.
בטוח שהוא ישמח לעזור.
מוזמנת להעביר לו חיבוק ממני
רק טוב אהוד

מפתח סול

על ידי אמא_של_ליה* » 08 ינואר 2008, 11:08

אז בעניין קומיקס אני לא מבינה הרבה, אבל יש לי רעיון בשבילך:
אולי סדנת קומיקס? כלומר: את אוהבת קומיקס? תביאי דוגמאות, תראי קצת,
אולי כדאי גם (לא כתבת בני כמה הילדים) לנסות לחלץ מהדוגמאות כמה עקרונות בסיסיים.
לדבר (ממש בקצרה) על הבחירה של מה שהייתי קוראת בקולנוע "מרחק ממצלמה".
כלומר: מתי נבחר בקלוז-אפ, לאיזה רגע בסיפור מתאים לונג-שוט, וכו'.

ואחר כך פשוט תתני להם לנסות לבד.
אפשר, אם את ממש רוצה להשקיע, להכין להם דפים עם בועות דיבור מוכנות כאלה של קומיקס,
להציע (בשביל מי שקשה לו לחשוב על רעיונות חדשים) נושא לדיאלוג ולתת להם זמן לעבוד על זה,
כשאת נמצאת שם לרשותם. פאסיבית, אבל נגישה למי שרוצה לשאול להתייעץ.

איך נשמע לך?

מפתח סול

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 08 ינואר 2008, 10:02

נסי לשאול את הבחור הזה , מומחה ואספן של קומיקס ישראלי ובינ"ל. וגם אותו (מתמחה בקומיקס ישראלי).

מפתח סול

על ידי ציבעונית_בשרון* » 02 ינואר 2008, 13:29

ה
המושב מסורתי, אך אין בעיה לנסוע בשבת לעשות על האש וכד', מסיבות פרועות פחות מקובל
בכל מקרה הבית לא ממש מתאים למשפ' עם 3 ילדים, לו היה עוד חדר..... שניים.... רוצים לבנות על הגג?

מפתח סול

על ידי אביטל_צ* » 10 דצמבר 2007, 11:22

עדיין מעוניינת ב"זמן ורוד" ?

מפתח סול

על ידי אביטל_צ* » 02 דצמבר 2007, 11:51

זמן ורוד
הייתה מישהי שהתעניינה, אבל לא חזרה אליי
אני רוצה לחכות לה עוד יום, ואז את יכולה לקבל את הספר

יש לי רעיון לספר שאני רוצה לכתוב אבל יש לי כמה חורים בהשכלה שהייתי מעוניינת למלא
מותר להתעניין על מה הספר ? :-)

מפתח סול

על ידי בתנועה_מתמדת* » 27 נובמבר 2007, 17:28

היה נחמד למרות שלא "עשינו" הרבה....אני הייתי עסוקה ביחסי ציבור עם כמה אנשים שהגיעו בפעם הראשונה, מתקן הקומפוסט המשיך להבנות והועבר אל מאחורי עץ האורן. משבוע הבא נתכנן משימות יותר מוגדרות למפגש כדי לתת לאנשים הבאים להרגיש את ההקמה במו ידיהם. אולי אפילו נתחיל עם כמה ערוגות של גידולי בעל עד שנקבל את המים מהעירייה. בהמשך לרעיון שלך בעניין הצילום, זה נראה לי רגע מצויין בזמן להתחיל את הפרוייקט שלך. בעקבות הגשם האדמה מתחילה להנביט עלים ירוקים קטנטנים והמקום ממש משנה פניו משבוע לשבוע. אם מתאים לכם לבוא לפני 4, היינו שם בשלוש וקצת וזה מאפשר יותר זמן לפני החושך.
רק בשמחות@}

מפתח סול

על ידי רותי_תותי* » 17 נובמבר 2007, 17:51

חושבני כי שקיות נייר חומות או לבנות לסנדווצים יש באיזור רח לווינסקי בת"א. זה חנות של כל מיני חד פעמיים ואריזות למתנות וסרטים. שם ראיתי כאלה.
בנוסף כדאי לשאול בפיצוציה הקרובה איפה הם קונים שקיות כאלה, ולבקש את שם הסוכן או כל מידע אחר שיקדם אותך בלי להתרחק הרבה מהבית.

מפתח סול

על ידי אמא_של_א_א_א* » 10 נובמבר 2007, 21:52

הרבה זמן לא ביקרתי באתר, אבל עכשיו נכנסתי וראיתי שחיפשת הומאופטית טובה לאסטמה
אני ממליצה מאוד על אירית וישליצקי - מגבעתיים
היא עזרה לנו ועודה עוזרת פשוט בצורה מדהימה (כבר יותר מ-4 שנים)
לכולנו, אבל בעיקר לבני הבכור שנולד פג וסבל מאסטמה ומנזלת כרונית ועוד סיבוכים,
ותודה לאל ששלח לו ולנו את אירית.
מקווה שתרגישו טוב
ומציעה לפנות אליה
הטלפון - 03-5714730
רח' המעיין גבעתיים
תמי

מפתח סול

על ידי ניחוח אדמה אחרי הגשם » 10 נובמבר 2007, 01:17

תודה רבה, מפתח סול על מה שכתבת בדף !
זה באמת מחזק אותי המון
ונחמד לראות שקוראים
שבת שלום ונעימה!

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 06 נובמבר 2007, 23:21

ראיתי שכתבת שלאחת הבנות יש התקף אסטמה. מקווה שהיא מרגישה יותר טוב.
איתי הזכיר אתכם לפני כמה ימים..זה היה חמוד שהוא זוכר. נראה לי שמזג האוויר מאפשר גיחות לתל אביב אז אולי כבר ניפגש.

מפתח סול

על ידי בתנועה_מתמדת* » 06 נובמבר 2007, 19:47

יש בשכונה מישהו אחד לפחות שקשור לענייני תאטרון. אולי הוא יוכל לעזור לך? תתקשרי אלי ואומר לך מיהו וגם אתן לך את הטלפון שלו.
ובקשר לדיסק אין בעיה.

מפתח סול

על ידי טבעונית_פרחונית* » 05 נובמבר 2007, 18:04

"המלבישה" עבדה בזה כסטודנטית, זה לא הצריך ניסיון או הכשרה, אפשר פשוט לפנות לתיאטראות. מכיוון שבניית תפאורות זה עסק שכן מצריך הכשרה פורמלית, אם את מעוניינת להתנסות הייתי ממליצה לך לפנות לתיאטראות נודדים או קטנים (זה מה שהחברה השניה עושה) או לבקש להיות "שולייה" של מעצב תפאורות. אם יש שאלות ספציפיות אשמח לברר לך עוד @}

מפתח סול

על ידי טבעונית_פרחונית* » 05 נובמבר 2007, 17:26

אולי מלבישה? חברה שלי עבדה בזה בשעות הערב. אולי בבניית תפאורות? חברה אחרת עושה זאת ואוכל לשאול פרטים אם זה עוזר לך.

מפתח סול

על ידי אמת_וצדק* » 05 נובמבר 2007, 13:53

ראיתי שהמליצו לך על חדר מלח. לא ניסינו אבל קראתי בכמה מקומות שזה שטויות. כמובן שאין מה להפסיד מלנסות (חוץ מזמן וכסף).

מפתח סול

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 05 נובמבר 2007, 09:30

לי מאוד עזר עם אסטמה
הומאופט מתל אביב
רונן לוי

מפתח סול

על ידי ליאורה_אורה* » 04 נובמבר 2007, 22:18

לטיפול הומאופטי - ממליצה מאוד על חנה גריניאסטי מגבעתיים 03-7311162
הומאופטית קלאסית שעזרה מאוד לבני עם קוצר נשימה
בריאות.

מפתח סול

על ידי קרן_קיימת* » 04 נובמבר 2007, 19:28

הומאופתית קלאסית מצוינת בת"א - נתלי מייזליץ 054-5501545. תהיו בריאים.

מפתח סול

על ידי לה_לי* » 04 נובמבר 2007, 17:31

יש את מרכז אדי"ב בת"א בטלפון 03-6476000. יש שם הומיהופט בשם אדוארדו .בנזוגי מטופל אצלו וגם אני נעזרת בו לכלמיני נושאים שקשורים לבננו. הוא מאד אכפתי ויעיל. יש להם מוקד שעובד 24 שעות (הם פירסמו גם ב ככר השוק ).

מפתח סול

על ידי רוית* » 04 נובמבר 2007, 16:52

ממליצה לך בחום לקחת את הילדה לחדר מלח. אני מאיזור הצפון אבל יודעת על אחד שנמצא בכפר הירוק.
תחפשי חדר מלח בגוגל.
בהצלחה

מפתח סול

על ידי אמת_וצדק* » 04 נובמבר 2007, 16:38

ד"ר אמיר אניספלד (7441116, 7441992) נחשב מאוד. גם יקר מאוד. היינו אצלו כמה פעמים בהקשר של קוצר נשימה. נעמה שלנו בת שנה ו-10 ומטופלת בפולסטילה, בינתיים בהצלחה (אם כי יש כנראה לייחס את ההצלחה בעיקר להוצאתה מהגן ולקייץ). אשמח לשמוע אם תבחרו בו ובאיזו תרופה תטופלו.

מפתח סול

על ידי מיכל_אמא_של_ליאור* » 28 אוגוסט 2007, 20:24

שלום , יש לנו אופניים , אני לא בטוחה אם לגיל 6 או לקטנות יותר , תוכלו לבוא לראות , אנחנו בתל אביב , והאופניים ללא תשלום . הם מתוצרת bmx ואולי צריכים ניפוח כדי שייסעו חלק יותר . אני בדף הבית , תוכלי להשאיר מייל ואמסור לך את הטלפונים שלי אם מעניין אתכם .
מיכל

מפתח סול

על ידי אמא_לשלושה_ועוד_אחד* » 26 אוגוסט 2007, 18:56

_האם בעגלה אפשר לעמוד מאחורה?
אני בדף הבית
הולכת ובאה_

אין לי מושג אם אופציה כזו אפשרית ובטוחה.
העגלה היא עגלת פג-וונציה. עגלה מאסיבית למדיי (משמשת מגיל 0) ובאופן עקרוני היא גם די רחבה כך
ששני ילדים לא גדולים במיוחד יכולים לשבת בתוכה.
אגב, אני מאזור פר"ח אם תרצי בעגלה, ואת מוזמנת ליצור קשר 054-6693075 (בשלישי אנחנו כבר עוברים..)

יום נפלא וקריר
איילת

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 14 אוגוסט 2007, 22:57

סליחה שנעלמתי ככה...יאללה בואו איזה יום אחר הצהריים לירושלים, קר ונעים.

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 31 יולי 2007, 23:56

את משעשעת עם הניקים המתחלפים.
שלומנו טוב. עדיין לא עברנו. נראה לי שבסוף אוגוסט.
אני גם אשמח להיפגש. אולי שוב אצל לילך? אני הולכת להזמין את עצמנו.

מפתח סול

על ידי בתנועה_מתמדת* » 17 יולי 2007, 00:54

'צטערת שלא חזרתי אליך היה יום קצת מטורף. מבטיחה מחר להשלים את המידע החסר.

מפתח סול

על ידי לילה_טוב* » 17 יולי 2007, 00:22

למה אנחנו לא? כדי לתדלק, לא? ואני כדי לעשות נפשות לחוג ריקוד שלי.
פטל ממש בסדר. אני צריכה להתרגל לעניין החתולי הזה, שטוב להם עם עצמם והם לא מי יודע מה צריכים חיבובים. למרות שכן, הוא צריך.

מפתח סול

על ידי הל_ל* » 16 יולי 2007, 19:04

רוצה לשמוע עוד פרטים מחירים וכו
אשמח לשלוח לך מחירון בו מופיעים רשימת המוצרים ומחירם.
הרעיון הוא לבצע הזמנה ולקבל את הסחורה אחת לשבוע או יותר.
תרשמי לי כתובת למשלוח המחירון ואשלח לך.

מפתח סול

על ידי לילה_טוב* » 05 יולי 2007, 23:36

כן! תבואו?

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 05 יולי 2007, 00:05

סליחה שלא התקשרתי, זה היה מין יום שכזה, פתאום גיליתי שעשר בלילה ואיתי אפילו לא חושב על שינה ואני עדיין לא הספקתי לעשות כלום..
יופי שנפגשים ביום ראשון. אני אתקשר מחר כדי לברר בדיוק כמה ולמה.

מפתח סול

על ידי לילה_טוב* » 24 יוני 2007, 00:19

גם אנחנו נהנינו מאוד. נתראה בקרוב?

מפתח סול

על ידי עינת_גל* » 22 יוני 2007, 16:41

היה באמת כיף,
מקווה שניפגש שוב בקרוב.

מפתח סול

על ידי מפתח_סול* » 04 יוני 2007, 23:10

תתקשרי וזהו

מפתח סול

על ידי לילה_טוב* » 04 יוני 2007, 23:04

הי, אני לגמרי מעדיפה אצלי. את יכולה בכל יום ובכל שעה? ואיפה עינת? נעבור לטלפונים?

מפתח סול

על ידי לילה_טוב* » 03 יוני 2007, 21:53

טוב, איפה?

חזרה למעלה