מנג בין

שליחת תגובה

גישתך לעולם, היא הביטוי המדויק לגישתך אל עצמך
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מנג בין

מנג בין

על ידי ''מרבה_ידיים''* » 06 נובמבר 2007, 07:34

הי,
מתי את באה לקנות איזה פוף של "מילגה"?

מנג בין

על ידי ''מרבה_ידיים''* » 21 אוגוסט 2007, 14:37

איך את לא שואלת אותי ?
יש לי בחנות- 500 ש"ח ואם הם יתעקשו, אז אוריד 10%, אבל אל תגלי...
תגידי להם שאני ביום שישי בחנות בין 10:30 ל-12:30 או שיתקשרו 050-7672040

מנג בין

על ידי דודה_דו* » 05 אוגוסט 2007, 10:59

שימחת אותי מאוד!
@}
תודה לך

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 29 יולי 2007, 20:32

עולם קטן,
כן זהו דר' דוד פלג בעל המבטא וכן, הוא עובד עם הכללית - אבל צריך לשלם 50 ש"ח לביקור.
(זאת אומרת שהוא מקבל לקוחות של הכללית במחיר מינימלי)
צריכה טלפון?

אלונ צ'יק,
תודה רבה על ההזמנה. בדיוק ראיתי שנפתח דף ההמשך.
השבוע בו התנזרתי מפחממות זכור לי (ולבעל שהצטרף לתמיכה) כסיוט מתמשך...
הפינה הטובה שלי -
התחלתי בפעילות ספורטיבית (היום!).
הפינה הפחות טובה שלי -
שלוש קוביות שוקולד הקלו את כאבי השרירים...

@}

מנג בין

על ידי אלונ_צ'יק* » 29 יולי 2007, 16:07

מנג בין

על ידי עולם_קטן* » 28 יולי 2007, 16:22

שלום, הצצתי בדף של דודה דו וראיתי שהמלצת על דר' פלג בטבריה לסקירת מע' מאוחרת,
האם זהו דר' דוד פלג (עם מבטא אמריקאי)? כי הוא היה הרופא שלי בהריון הקודם ועזב את המרפאה בגולן, ועד שמצאתי אז רופא שתומך בלידות בית, נראה לי שיהיה לי קשה למצוא אחד כזה שוב...
ידוע לך גם האם הוא עובד עם הכללית?
תודה

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 25 יולי 2007, 16:22

עניתי לך :-)

מנג בין

על ידי דודה_דו* » 25 יולי 2007, 14:28

שלחתי לך תשובה במייל
@}

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 23 יולי 2007, 13:00

ביריד שמארגנת ''מרבה ידיים''
בואי!.. בואי!..

מה לגביי הגודל?
הייתי רוצה מובייל שהחישוק הוא בקוטר 20 ס"מ לפחות (יעני, די גדול)

מנג בין

על ידי דודה_דו* » 23 יולי 2007, 12:49

את בעניין של פיה או שדון?
הפיות די חוזרות על עצמן, עם שינויים קלים (זר פרחים ביד וכאלה)
ובכל מה שקשור לשדונים השמיים הם הגבול
הם יכולים לנגן - כמעט - על כל כלי נגינה, לקפוץ, לרקוד, לרעות כבשים, לשוט בסירה, להתנדנד בערסל ועוד... תלוי במצב רוח (שלי), בבקשה (שלך) ובחומרים שיש ברשותי באותו רגע
באופן כללי אפשר די לעשות... הכל
(ואפשר גם ללכת על מוביילים יותר מורכבים, כמו שלישיית נגנים מסתובבת, למשל)
ככה שאת יכולה לבקש ממש מה שבא לך. בכל מקרה אני אכין לפי הזמנתך כי אין לי כרגע כמעט שומדבר מוכן
את הרכישה אפשר לבצע דרך אחותי
@}
אם תעבירי לי מייל אשלח לך כמה תמונות נוספות

מנג בין

על ידי ה_עוגיה* » 23 יולי 2007, 11:52

יכול להיות שדודה ושדוניה יהיו ביריד שמארגנת ''מרבה ידיים'' (צריך ששתיהן ירצו. בואי נשכנע אותן...)

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 23 יולי 2007, 11:15

ככה שאם בא לך על משהו, רק תגידי
אז אני אומרת - :-)
יש אפשרות לראות בתמונות את הדברים החדשים?
ואיך מתבצעת הרכישה?
(אני גרה קרוב לאחותך)

מנג בין

על ידי דודה_דו* » 23 יולי 2007, 10:06

הי ותודה @}
את השקיפות והסקירה הראשונה עשיתי אצל פרליץ, והייתי שמחה לעשות אצלו גם את השניה
אם היא לא היתה כל כך יקרה... (900 ש"ח)
וכן, אני מוכרת את יצירות. יש עוד מלא דברים חדשים, שלא רואים בתמונות,
ובכלל- האפשרויות עם הצמר הן די בלתי מוגבלות
ככה שאם בא לך על משהו, רק תגידי
:-)

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 23 יולי 2007, 09:33

פלוני אלמונית,
איזה רעיון מקסים!!! אהבתי!

גוזרים את הבליטות
שתשאר מין "כוס" קטנה כזאת?

מנג בין

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 יולי 2007, 23:23

עוד משהו עם תבניות ביצים:
גוזרים את הבליטות, צובעים ומקשטים, והופכים למובייל: על חישוק קטן עגול תולים חוטים באורכים שונים (למשל, כך שנוצרת ספירלה) ועליהם את הבליטות (כך שהבליטה כלפי מעלה). יפה לתלות את הבליטות האלו לפי סדר מסויים, למשל, ורוד, סגול, תכלת וחוזר חלילה, ולעשות פס של נצנצים בהיקף. לא עשיתי בעצמי, רק ראיתי מובייל כזה, מקסים, וחבל לי שאין לי תמונה שלו לשלוח לך. מקווה שההסבר מובן.

מנג בין

על ידי נמצאת* » 22 יולי 2007, 16:52

בגן של הקטן שלי, נצלנו את מלאי בקבוקי הפלסטיק צבענו אותם בגואש, מילאנו אותם בחול והפכנו אותם "לחיילים" של משחק באולינג.
וגם תחמנו בעזרתם את הערוגות בגן.

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 22 יולי 2007, 16:37

מא,
אשמח לקבל יותר פרטים.

חוה ש ובאה בימים,
תיארתי לעצמי שאפשר להכין עיסת נייר. התכוונתי ליצירה מהסוג ש- נמצאת הציעה :-)

נמצאת,
תודה!

<אגב, הפעילות היא במסגרת הגן למשך שלוש שעות וחשבנו לנצל את מלאי החומרים למיחזור>
<יש רעיונות מה אפשר לעשות עם בקבוקי שתייה מפלסטיק?>

מנג בין

על ידי נמצאת* » 22 יולי 2007, 15:27

אני הייתי עושה איתם פרחים, גוזרים את השקעים, צובעים בגואש בכל מיני צבעים ומחברים מלמטה בעזרת פלסטלינה/בצק שיפוד עץ שצבוע גם בגואש.

מנג בין

על ידי חוה_ש* » 22 יולי 2007, 15:26

תבניות ביצים
להרטיב בהרבה מים, לטחון במעבד מזון או בלנדר, לערבב עם דבק טפטים מוכן (קונים באבקה ומערבבים עם מים) מתקבלת עיסת נייר כמו בצק לעבודה ויצירה. אפשר לצבוע אחרי במתייבש (כמה ימים) בהצלחה

מנג בין

על ידי באה_בימים* » 22 יולי 2007, 15:25

אנחנו משתמשים בהן בתור פלטה לציור . שופכים פנימה את הצבעים יוצרים שילובים ולפעמים זה כלכך יפה שפשוט בגמר העבודה נותנים להתייבש ויש ציור ציבעוני יפיפה.
מתבניות של ביצים אפשר גם לעשות נייר לא זוכרת בדיוק אבל שמים את התבניות בגיגית שם מים ואחכ טוחנים ומיבשים על רשת ויש נייר

מנג בין

על ידי טלי_מא* » 21 יולי 2007, 19:24

יש חברה קטנה ביקנעם שמייצרת עגלולים מעץ.

מנג בין

על ידי מיה_ב* » 16 יולי 2007, 21:38

כן!כן! את השם שלך!!! אותך!! D-:
<מאד בעד שינויים באופן כללי בעת הזאת ...>
לילה טוב וחלומות מלאי פרחים!

מנג בין

על ידי מיה_ב* » 16 יולי 2007, 21:16

תכל'ס האאוטינג מדגדג, אפילו לי עוד יותר.
(צריכה להזכיר לעצמי שבעצם זה לא באמת מרחב פרטי...)

מנג בין

על ידי מיה_ב* » 15 יולי 2007, 23:03

להלן...
(אמרתי לך שזה מגיע... מוזמנת לאיזה קפה-צמחים!)
(ותודה על הפוש!)

מנג בין

על ידי מיה* » 15 יולי 2007, 18:33

...דרך אגב, היית צריכה לראות את ההבעה על פניו של אבא שלך כשהוא הבין שהקטנה פשוט לקחה אופניים ובאה..
הוא היה ה מ ו ם . . . האמת שגם אני, פשוט אצלי הביטוי של זה הוא שאני לא מפסיקה לצחוק, מרוב פליאה... איזו מתוקה יש לך!
שבוע טוב!

מנג בין

על ידי דינ_ור* » 25 יוני 2007, 21:59

הי....חזרתי מהשאקטי...שמעתי את ההודעה ואיבדתי את הפתק שכתבתי....
אשמח אם תתקשרי שוב או תשאירי לי בדף הבית שלי את הטלפון שלך.

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 24 יוני 2007, 09:40

השארתי לך הודעה בטלפון.

מנג בין

על ידי דינ_ור* » 23 יוני 2007, 20:55

הטלפונים שלי הם:08-9469208 0545-319902 שמי נוריה....מוזמנת מאד להתקשר...

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 21 יוני 2007, 14:59

היי דינ ור ,
אשמח אם תוכלי להעביר לי את המייל/פלאפון שנוכל להמשיך ולדבר....
תודה @}

מנג בין

על ידי דינ_ור* » 21 יוני 2007, 12:56

הי מנג בין אני ברחובות,מבשלת אוכל צמחוני וגם אורגני(לפי דרישה),אוכל ביתי,נקי...אשמח לעזור לך!

מנג בין

על ידי מיה* » 18 יוני 2007, 22:33

מים- בין שתיים לשלוש ורבע כוסות (גם טכנית קצת הסתבכתי בלכתוב את זה במספרים..)
לשים מהמילה ללוש... אפשר גם לעשות מתכון כבקשתך: " נא לשים מלא--- (אהבה,בריאות,שמחה) ולערבב בעדינות." D-:
ודף בית... לו רק אצליח להיסגר על שם. תמיד אני נתקעת על השטויות הכי קטנות. אם יש לך רעיונות את מוזמנת להציע.
(ההתלבטות היא בין השם שלי, שהוא הכי אני, לבין מידת החשיפה..)

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 18 יוני 2007, 14:50

הצבע מכל הארונות במטבח
ירד...ירד... אבל אל דאגה ביום שבת בבוקר הבכורה דאגה לארגן עוד ילדים למסיבת צבע ידיים
וכ---ל המקלחת עברה "שידרוג" לצבע אפור-חום-שאריות של ורוד :-)
מזל שהם השתמשו בכל הצבע ונכון לעכשיו נותר לנו רק לנקות...

תודה על המתכון!
לא הבנתי את החלק הזה -
-מים חמימים, 2 - 1/4 3 כוסות.
וגם את זה -
לשים מלא

וחוצמזה מה אם דף בית אישי !!

מנג בין

על ידי מיה* » 18 יוני 2007, 13:08

הי מנג! מה המצב? ירד כבר הצבע מכל הארונות במטבח...? (-:
הרי המתכון לחלות מחברה שלי - זה יוצא כמות רצינית מאד (הפעם יצאו לי 4 חלות גדולות ) :
  • קילו קמח - 3/4 מלא, 1/4 אחר
  • כוס ורבע סוכר חום, או קצת פחות
  • שמרים: יבשים-2 כפות, או שמרית- שקית 1
מערבבים ומוסיפים:
  • כפית מלח
  • 1/4 כוס שמן
מערבבים עם ההוא ומוסיפים בהדרגה
  • מים חמימים, 2 - 1/4 3 כוסות.
לשים מלא, 10-20 דקות עד שהבצק חמוד ממש וכבר לא נדבק וכו'
מכסים במגבת לחה, מתפיחים שעה או יותר, לשים שוב, מתפיחים עוד 30-60 ד',
עושים צורות ומתפיחים עוד בתבנית (אפשר בחום נמוך בתנור לכמה דקות)
ביצה,שומשום ומה שרוצים על החלות, ואופים בכ-170 מעלות. בהוראות שלה זה בין 20-40 ד' אפיה.
כמובן שלי זה תמיד יוצא הרבה יותר וצריך גם לכסות בשלב מסוים כדי שלא יישרף מלמעלה...
דבר אחרון - מה שמכומת בכוסות, מתייחס לכוסות מים קטנות יחסית, לא לכוסות-מדידה..
בהצלחה! ספרי איך יצא.

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 14 יוני 2007, 16:21

תודה רבה ת"ק, אצור איתה קשר!

מנג בין

על ידי ת''ק_פרסה* » 13 יוני 2007, 12:18

מכירה מישהי שמבשלת אוכל צמחוני (שהוא גם אורגני)
אני מניחה שהיא תשמח לשלוח לך תפריטים. המייל שלה הוא: organicmeals at gmail.com
(רק צריך לברר איתה אם היא יכולה לשלוח גם לאזור שלך)

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 12 יוני 2007, 22:05

האם מעניין אתכן מזון טבעונאי?
לא ממש...

מנג בין

על ידי פ_רח* » 12 יוני 2007, 21:31

_אוכל צמחוני עד הבית (הדגש על צמחוני ולא אורגני)
לשתי אימהות באיזור רחובות_

האם מעניין אתכן מזון טבעונאי? (ראי מדור טבעונאות)

מנג בין

על ידי רסיסים_של_אור* » 01 יוני 2007, 17:40

שלום, ה עוגיה הפנתה אותי אלייך, אני מחפשת לקנות מנשא מאיה סלינג משומש, יש לכם ?

תודה ושבת-שלום {@

מנג בין

על ידי ה_עוגיה* » 31 מאי 2007, 09:25

לא מוצאת טלפון בשליפה (אם כי יכולה להפעיל אנשים אחרים ולאתר אם זה חשוב מאוד).
הנה אימייל [email protected]

מנג בין

על ידי מיה* » 30 מאי 2007, 13:50

אוקיי, אשים לכם בתא בימים הקרובים.
מקווה שנהניתם, נחיתה טובה...

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 24 מאי 2007, 20:09

hi maya!
thank you very much - yes please
we are not in israel at the moment, we will be back on monday.
take care of the village and his people :-)

מנג בין

על ידי מיה* » 24 מאי 2007, 09:05

הי, בוקר טוב!
אתם אוהבים רוקט? יש לי מלא זרעים מהגינה..רוצים?
מיה-מאותו-הכפר...

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 10 מאי 2007, 22:22

אנחנו אצלכם מחר. אתקשר אחה"צ....

מנג בין

על ידי באופן_לייט* » 10 מאי 2007, 12:47

תודה :-) אנחנו כבר בבית

מנג בין

על ידי ה_עוגיה* » 29 אפריל 2007, 09:00

מותר להחזיק אבל אסור עור בעור... וואי... קשה...
מקווה שיעבור מהר.
תתקשרי כשיתאים. אין בעיה.

מנג בין

על ידי ה_עוגיה* » 27 אפריל 2007, 16:12

הי, מה שלום אחותך?

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 22 אפריל 2007, 10:19

רציתי רק לספר לך שאני ממש מרגישה שחלופת המיילים בינינו בבוקר הלידה "שחררה לי את החסימות"... היתי כבר בטוחה שאני הולכת למשוך את ההריון הזה מעבר ל- 40, וכנראה גם ההשתפכות שלי, וגם התגובה המבינה שלך, הניעו את התהליך...
אז בקיצור, תודה @}

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 11 אפריל 2007, 19:13

לקחה לי שנייה לקלוט מי זאת מיה... :-)
הקטנה שלי באמת נראית ענקית ליד התינוקת! כל הבני-דודים עוברים ומנשקים אותה,
בקרוב יתחילו למשוך לה בשערות...
אמסור לה מזל טוב!
להתראות בקרוב.

מנג בין

על ידי מיה* » 10 אפריל 2007, 09:50

אהלן...
מזל טוב ענק (ווירטואלי..) על הלידה של אחותך!! (קראתי ב בלוג מיילדת נולדת ...)
עכשיו גם המתוקה שלך יכולה להרגיש קצת כמו אחות גדולה... תני לה נשיקה ממני.
המשך שבוע טוב והרבה נחת לכולכם.

מנג בין

על ידי מיכלול_ה* » 10 אפריל 2007, 00:17

מנג בין. אני יכולה להוסיף למה שבשמת כתבה שגם פיצקית שלי היתה מסוממת מאפידורל ופיטוצין ובכלל חלשה מלידה מאוד ארוכה. גם היא לא קמה לינוק והתחיל לי גודש נוראי (למזלי תפסתי לםני שכאב לי). יועצת הנקה אמרה להאיר אותה כל 3 שעות. מקווה שבינתיים המצב שלה השתפר.

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 04 אפריל 2007, 22:31

הי מנג! אני חייבת לך מייל, הייתי די מנותקת בשבועות האחרונים. משתתפת מאד בצערכם, איזה סיפור נורא. אכתוב לך בהזדמנות קרובה, חיבוקים.

מנג בין

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 מרץ 2007, 19:27

אם את עדין מחפשת מדקרת , אני ממליצה על ג'וי בגבעת ברנר שהיא גם רפלקסולוגית וגם מדקרת ובכלל אשת מקצוע מעולה
08-9443383

מנג בין

על ידי יושי_י* » 10 ינואר 2007, 20:36

נדמה לי שזה הגוון (המסך שלנו קצת מזייף) הנה הלינק
http://www.negev-new.co.il/BuildaGate5/ ... 2/[po]data card[/po].php?U=no&SiteName=negev&ItemID=987126475&ValuePage=Card2
הכוונה היא לאריחים שבתמונה השמאלית. הסוג הוא גרניט פורצלן

מנג בין

על ידי יושי_י* » 10 ינואר 2007, 20:29

אהלן, מדובר על כמות של בערך (אני צריכה לראות כמה חבילות נשארו) 12 מ"ר. אלו אריחים של נגב קרמיקה מסדרת נובו. הדגם 0אותו לא מצאתי באתר שלהם) הוא אדום (בצרה) וורדה. הם לא מחלקים, כי לקחנו אותם למרפסת בחוץ - די מחוספסים. נאמר לנו שהם גם לפנים וגם לחוץ. לקחנו כמות שתספיק לשתי מרפסות - לבסוף ריצפנו רק אחת. הם בגודל 33* 33 ס"מ. בגוון אפור תכלת כהה.
אשמח לתת פרטים נוספים במייל golan wolf@hotmail.com

מנג בין

על ידי הרגע_שלפני* » 08 ינואר 2007, 20:52

אני אשאל אותה אם היא מכירה קבוצות.

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 08 ינואר 2007, 17:35

בדיוק התכוונתי לבקש ממך את הטלפון שלה! איזה יופי, תודה!

מדריכת הנקה
אשמח לשמוע מהיכן היא, אולי היא יודעת על קבוצות.
(בעיקרון אני צריכה לחפש קבוצת תמיכה לאימהות, אפשר גם לתת מידע
על פעיליות רק לתינוקות)

מנג בין

על ידי לוטם_מרווני* » 08 ינואר 2007, 12:40

הטלפון של טיפת חלב בכפר תבור-
046766868
דברי איתה...בהצלחה:-]

מנג בין

על ידי הרגע_שלפני* » 08 ינואר 2007, 06:27

את מחפשת רק משהו שהוא קבוצתי?
כי אחותי מדריכת הנקה, זה מאד מענין - אבל פרטני.

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 05 ינואר 2007, 14:12

תודה רבה לכן!
נורית, אני אקפוץ אלייך ל"מרבה ידיים" להכרות!
לוטם, אני אצור קשר עם גאולה. מקווה שהיא תסכים לתת לי פרטים נוספים בטלפון. (האם זאת פעילות של קופ"ח? או משהו פרטי?)
במרכז בייבי רותם יש קבוצות קבועות?

מנג בין

על ידי לוטם_מרווני* » 05 ינואר 2007, 10:14

הי מנג בין
בכפר תבור יש מפגשים לאמהות עם תינוקות- בטיפת חלב, כדאי לדבר עם גאולה אחות טיפת חלב בכפר, אני יודעת על מפגש קבוע בימי א' בשעה 11 לאמהות עם תינוקות צעירים יחסית.
כמו כן ביום ראשון הקרוב, ה7/1/07 יש מפגש להלצ'ה גם בכפר תבור, יבואו אימהות עם תינוקות, במרכז בייבי רותם שבמרכז המסחרי, מעל "פטל". את תצטרכי פרטים נוספים תגידי!
בהצלחה!

מנג בין

על ידי נורית_של_תום_וניבי* » 05 ינואר 2007, 09:22

שלום,
לצערי, כל עניין החוגים להורים ותינוקות עדיין מאוד לא מפותח כאן באיזור (עמק הירדן), לכן אני לא יכולה לעזור לך.
מה שכן- כשתסיימי את לימודייך- אשמח מאוד לעזור לך להקים קבוצות כאלו (אני צריכה ללדת במאי) ותוכלי להיעזר גם בפרסום שלי באתר (אם תרצי) www.yadyad.co.il

מנג בין

על ידי אבי* » 27 דצמבר 2006, 16:34

שלום מנג בין
אשמח לשוחח איתך בטלפון על הגמילה מהטלוויזיה .
תודה
אבי
[email protected]

מנג בין

על ידי דנה_ה* » 05 ספטמבר 2006, 01:36

הי מנג,
כן, אני מכירה את המשפחה המתוקה- אני עכשיו כותבת מן העבודה וכבר ראיתי אותם ובירכתי אותם בלילה טוב. רומי כזאת מתוקה ואני בטוחה שהיא תבריא ותהיה בסדר - שאלה של כמה ימים. כולנו פה האוהבים אותם ועכשיו אני גם מבינה ממי הם מסרו לי ד"ש....

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 20 אוגוסט 2006, 14:39

הי מנג. איזו באסה! דווקא כשבאנו לכמה ימים... אז מה עשיתם פה במרכז המהביל? (ולא שאצלכם היה יותר טוב, ממש טיגון עמוק!)
אנחנו נבוא שוב בקרוב, תפסנו את הטריק- לצאת לדרך בשמונה בערב ולתת לתמר להרדם ולישון כל הנסיעה...

מנג בין

על ידי נעמה_סלע* » 14 אוגוסט 2006, 17:42

תודה על הפרטים בקשר לכוס. אני אתקשר אליה

מנג בין

על ידי אנאמה_מילר* » 10 יולי 2006, 08:30

תודה על הפידבקים
להשתמע
אנאמה

מנג בין

על ידי אנאמה_מילר* » 08 יולי 2006, 08:26

אהלן
תודה על הצ'ק קיבלתי. אשמח לחוות דעת על התרסיס.
תודה על הד"ש מסיגל.
להשתמע
אנאמה

מנג בין

על ידי אנאמה_מילר* » 02 יולי 2006, 21:03

אהלן
עדיין לא יצאה החבילה אבל בעזרת השם מחר. היום נתתי את המשימה לבעלי כי הקטני שלי היה חולה ... ואת מבינה שליעדו זה לא הגיע. החבילה חזרה כלעומת שבאה.
אז מחר בעזרת השם
ביי
לילה טוב
אנאמה

מנג בין

על ידי אנאמה_מילר* » 25 יוני 2006, 22:23

אהלן. שמחתי מאוד לשמוע שהאתר שלי עשה לך חשק... את מאוד מוזמנת לקרמים. זה באמת מאוד כייפי ואני חושבת שגם מועיל ופרקטי...
אז ככה - התרסיס מורכב ממים מזוקקים, מלחים ושמנים אתריים: ליציאה קובבה, גרניום אורן וציטרונלה. הוא תרסיס עדין שמתאים לתינוקות מעל גיל 6 חודשים.
הוא יעיל אך גם נדיף כך שאם נמצאים זמן ארוך בחוץ יש צורך לחזור ולהשתמש בו שוב.
הוא נעים וקליל וריח לימוני רגיל של נגד יתושים.
מה עוד?
את מוזמנת גם להתקשר אלי כי אני לא תמיד בקשר מיידי עם דפהבית. מזל שורד לב כתבה לי במייל להסתכל כאן...
אז להשתמע
אנאמה
4790536 050
ואם לא בא לך בטלפון אז אפשר גם במייל שיומיום אני בודקת - [email protected]
לילה טוב וביי

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 05 יוני 2006, 21:39

אנחנו מצפות מהבנות שלנו לישון כמו ילדים גדולים אני בכלל לא מצפה ממנה לישון כמו גדולה. להפך, אני מאמינה שהיא באמת זקוקה לאוכל בלילה, כיוון שהיא בקושי אוכלת או יונקת במשך היום. למעשה, אין לי שום בעיה עם ההתעוררויות שלה בלילה (בגבולות הסביר), כי היא רק יונקת וממיד ממשיכה לישון. הבעיה הגדולה שלי היא עם הערב- כלומר, הזמן שבין ההשכבה שלה למתי שאנחנו הולכים לישון. זה בעצם הזמן היחידי שלי ביממה בלעדיה, ואני ממש מתבאסת מלרוץ אליה כל עשר דקות, חצי שעה, ובמקרים הכי טובים- שעה. מה שמוסיף על הבאעסה זה שרק אני יכולה להרגיע אותה. אם אבא שלה ניגש אליה היא מתחילה לצרוח (זה, אגב, השתנה מהרגע הראשון שהתחלנו להרדים לא בהנקה).
אני לא אגיד שאני לא מתגעגעת לישון לילה שלם, אבל בהחלט הייתי מסתפקת כרגע בארבע חמש שעות רצופות. בגיל שנה ורבע זו לא נראית לי דרישה מוגזמת- מה גם שביום היא מסוגלת לא לאכול גם שבע שעות (!).

מה איכפת לו הוא לא קם להניק כל שעתיים... אבא של תמר טוען שהוא מתעורר ביחד איתי כל פעם, הוא רק מתעלם מזה שהוא יכול להמשיך לשכב איך שבא לו, או לשנות תנוחה כשמתחשק לו, ואילו אני תקועה על הצד, עם יד שנרדמת מתחת לראש וברכיים שמשתוקקות להתמתח. בקיצור- עדיף שישתקו, ולא יוסיפו שמן למדורה...

בקשר לפיפי- אף פעם אין לה פיפי צהוב, אני מניחה שזו באמת האינדיקציה הכי טובה. אז אני מפסיקה לדאוג (האמת שאני לא ממש דואגת, אני סתם מחפשת סיבות להתלונן...).

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 04 יוני 2006, 20:58

_אה, המרגיעון אומר - "החסרונות הם היתרונות"
לא הצלחתי למצוא יתרון בחוסר שינה..._
:-D זה המרגיעון שעלה לי כשכתבתי לך, וחשבתי בדיוק אותו הדבר!!! אולי זה נותן זמן להירהורים :-P ?

בטי אומרת שצריך לשבור את קישורי השינה. כשמחזור השינה מגיע לשלב הרדוד שלו, התינוק מצפה למצוא את אותם התנאים בהם נרדם (ציצי בפה, אמא צמודה וכו'). אם התנאים מתקיימים, התינוק לא מתעורר, אלא חוזר לשינה עמוקה. אם התנאים השתנו, יש התעוררות מלאה. היא ממליצה בעיקר להפריד את ההנקה מההרדמה. זה הבסיס של כל העניין. בהרדמה להניק ואז להרדים בשיטות אחרות, ובמשך הלילה לקצר הנקות כמה שאפשר- כלומר רק לאוכל ולא למציצה סתם. היא ממליצה גם לעשות טקס שינה ארוך, ובכלל להקדים את שעת ההשכבה לשעה שבע, שבע וחצי. עוד דבר שהיא אומרת שחשוב מאד הוא שנת צהריים. לטענתה ככל ששנת הצהרים טובה יותר, ככה שנת הלילה טובה יותר. זה מאד נכון, מהנסיון שלנו. יש עוד כל מני שיטות, אבל זה די הבסיס. אנחנו עושים את זה כבר שבועיים, ובנתיים אין שיפור בשנת הלילה עצמה, אבל יש שיפור בזמן שבין ההשכבה ועד שאנחנו מצטרפים אליה למיטה. קודם היתה מתעוררת כל חצי שעה, רבע שעה, שעה, ועכשיו כל שעה וחצי שעתיים.
מה שאהבתי בספר זה שהיא מתנגדת מאד לכל שיטות ה- לתת לתינוק לבכות, ואומרת שאין צורך לוותר על הנקה ושינה משותפת כדי לישון יותר טוב. נחייה ונראה.

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 04 יוני 2006, 13:55

אכן היה לא ממצה... פתאום מסתבר שלמרות ההתיחסות הקלילה שלי לסדר יום , לתמר יש דרישות- קמה בשעה מסוימת, צריכה לאכול בזמן, רוצה לישון צהריים... ובסוף זה משאיר מעט מאד זמן לתמרון עם הרצונות שלי.
לא הספקנו לדבר על עניין השינה. אמרת שגם לכם יש בעיות בתחום, אז אני ממליצה לך לקרוא את הספר "לישון בלי לבכות" של אליזבת פנטלי. יש שם כמה עצות פרקטיות. האמת, אם תספרי לי מה הבעיות אני אוכל לתת לך כמה טיפים מהספר (חרשתי אותו).

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 23 מאי 2006, 14:13

רק עכשיו ראיתי את המייל שלך :-D ! אני בודקת את התיבה בערך פעם בשבועיים...
אנחנו נשארים לישון בשבועות, אבל כרגיל מלאים בחובות משפחתיות.... בכל מקרה, ניפגש בחג.

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 20 מאי 2006, 01:21

חבל שלא הייתם... אפילו אבא של תמר התעלה על עצמו והגיע למעגל וחצי! היה ממש כיף, אנחנו באים בשבועות, ואז נוכל לרכל...

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 16 מאי 2006, 15:16

מתכננים להגיע?! איזה יופי! אנחנו כנראה נהיה בהרכב חסר, כי אבא של תמר טוען שהוא חייב לעבוד...

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 15 מאי 2006, 23:30

לילה טוב לכולם! יש סיכוי שניפגש ביום עיון? @}

מנג בין

על ידי אנונימי » 07 מאי 2006, 04:54

הי מנג,
יכול להיות שאת עובדת על לינוקס? אם כן, אשמח לדסקס איתך על הנושא.
054-4544135

מנג בין

על ידי נעה* » 30 אפריל 2006, 18:39

לא, לי יש בעיה אחרת, ואני לא מכירה נשים עם התסמונת ולא את התסמונת.

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 30 אפריל 2006, 15:26

הי נעה,
אני אשאל אותה האם זה רלוונטי כי היא שייכת ל"כללית".
אגב, האם גם לך יש APLA או אולי את מכירה נשים עם התסמונת שעברו הריון?

מנג בין

על ידי נעה* » 29 אפריל 2006, 19:25

איזה רופא עקב אחרי נושא הקרישיות במהלך ההריון?
טיפל בי המטולוג דרך קופת חולים (מאוחדת). נחמד מאוד ומקצועי, אבל לא מבין במיוחד בבעיות הריון.
אם את רוצה פרטים, "כתבי לי" [email protected]

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 02 אפריל 2006, 17:53

לא אמרתי לך כבר שהקטן צריך לככב ב חוכמות של ילדים ?
ובלילה ליונקת עלה החום... :-( איזה באעסה! טוב, נראה לי שזה היה ממש בלתי נמנע...
אני ממש יכולה להזדהות עם מה שהוא אמר, גם אני מרגישה ככה כשכואב לי משהו. מתחשק לי לקחת את החלק הזה בגוף ולזרוק אותו לפח!

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 21 מרץ 2006, 19:56

היא תלמד להוציא ולהכניס את הידיים כרצונה.
מקווה, כי עכשיו היא מתעצבנת נורא כשהיד נתקעת לה. (היא לא מצליחה לשחק עם האבזם...)

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 21 מרץ 2006, 14:42

היד מתחת לרצועה - זה יכול להיות בגלל שהיא עוד קטנה- גם מבחינת גובה, וגם מבחינת שליטה מוטורית. אני מאמינה שדי מהר היא תלמד להוציא ולהכניס את הידיים כרצונה.
אנחנו כנראה נהיה אצלכם בסוף שבוע האחרון של החודש, ככה שתהיה לך הזדמנות נוספת לתדהמה ;-) ...

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 21 מרץ 2006, 14:34

צריך לראות מישהו עושה את זה בהתחלה, ואז לעשות לידו פעם פעמיים
ראיתי את תמר מתחילה בפעולה - ונדהמתי! מה, גם אני ככה אדע להניף בנונשלנטיות את ילדתי?!?... ;-)

הינו בסקי.
גרמת לבנזוג לקנא...

אז אני אשמח לתת עזרה מעשית
נראה לי שזה בדיוק מה שאנחנו צריכים. חוצמזה, שמתי לב שיד אחת שלה נכנסת מתחת לרצועה כל הזמן
וזה מעצבן אותה. יכול להיות שהיא פשוט לא יושבת כמו שצריך או שזה רק עניין של הרגל?

מנג בין

על ידי מרדיק* » 21 מרץ 2006, 08:31

אני לא בטוחה שאצליח להוציא אותה לבד כשהיא על הגב
את תצליחי |y|
גיליתי שאפשר גם להוריד את ה'חבילה' על ספסל או כסא בבית קפה (בת כמה היא? כבר יושבת?), וכשהיא ערה 'פשוט' מקפיצים אותה עם המנשא לפנים. הבעיה היחידה שנשארה זה עם אני רוצה להוריד אותה כשהיא ישנה, נאמר להעביר לעגלה.
לגבי לשים אותה על המנשא - צריך לראות מישהו עושה את זה בהתחלה, ואז לעשות לידו פעם פעמיים - וזהו.

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 20 מרץ 2006, 15:32

הי מנג. חזרנו מחו"ל אתמול... הינו בסקי. כזאת כמות של נובורישים מרוכזת במקום אחד, לא ראיתי כבר מזמן.
בקשר ליאמו: אנחנו הסתדרנו איתו מצוין ממש מההתחלה, אבל מכיוון שהתחלנו להשתמש בו כשתמר היתה בת חמישה חודשים, אז די הרבה זמן נשאנו רק מקדימה. כדי להלביש לבד על הגב צריך לעשות כמה תימרונים: לחגור את רצועת המותניים עם היריעה על הצד. להושיב את התינוק על המותן. להרים את היריעה. להתכופף קדימה תוך הקפצת התינוק לאחור. את היד שתומכת בתינוק צריך להעביר מעל הראש שלו (שלה, בעצם), עד שהתינוק מגיע לתנוחת רכיבה על הגב, ואז מלבישים את רצועות הכתף. נורא פשוט, לא ?!
בכל מקרה, אני בטוחה שלאט לאט תבינו את הקטע. זה דורש טיפה מיומנות. אנחנו בטח נבוא לבקר בזמן הקרוב, אז אני אשמח לתת עזרה מעשית (בהנחה שהיונקת תהיה ערה). שבוע נעים!

מנג בין

על ידי מנג_בין* » 20 מרץ 2006, 11:44

מה שהלך יותר לאט זה להסתובב איתה לבד בחוץ ככה
בדיוק! אני לא בטוחה שאצליח להוציא אותה לבד כשהיא על הגב. (בבית אפשר להעזר בספה/מיטה
אבל מה עושים בחוץ?!?)
ובכלל לא התפרצת! וגם עוד לא שמתי אותה לבד על הגב כי לא ניסיתי...:-)

מנג בין

על ידי מרדיק* » 19 מרץ 2006, 15:38

הי
מצטערת שאני מתפרצת אבל ראיתי ששאלת:
אני קניתי יאמו לפני כשבועיים וזה הרבה יותר קל ממה שזה נראה לשים אותם על הגב לבד, בטח עד עכשו כבר הצלחת בעצמך...
מה שהלך יותר לאט זה להסתובב איתה לבד בחוץ ככה
בהצלחה

מנג בין

על ידי תמר_מתחילה* » 28 פברואר 2006, 20:58

קיבלנו את העלון :-D. איזה הגיון בריא יש לילד שלך! ישר ל חוכמות של ילדים.

מנג בין

על ידי אורי_ה* » 27 פברואר 2006, 21:49

בטח שאפשר.
אני במייל. מחר אפשפש שם בכל מקרה ואספר לך מה מצאתי.

חזרה למעלה