ממשיכים ללדת בבית

שליחת תגובה

השיוויון האפשרי הוא שיוויון הנפש
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ממשיכים ללדת בבית

ממשיכים ללדת בבית

על ידי יולדת_במים* » 28 נובמבר 2018, 19:10

לידות בית, משרד הבריאות נלחם בשליח האחרון שלנו,
דוקטור אילן הלוי זקוק לנו,
תתגייסו, תעזרו להקים קול, למענו, הנלחם למעננו

https://www.facebook.com/haleviilan/pos ... 9428513932

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 פברואר 2012, 19:00

מדגישה שוב שמדובר בהחזר של פעם אחת לכל ההריונות.
כלומר אם בחרתן להוציא את הכסף בהריון הראשון על לידת בית/סקירות/רופא פרטי וכד' בשאר ההריונות לא מקבלים שום החזר.
כלום.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 פברואר 2012, 18:33

כללית אכן מחזירים עד 75% ממה ששילמת עד תקרה של 2500 ש"ח.
בזמנו אמרו לי שמיילדת לא נחשבת אבל ליווי הריון כן.
המיילדת שלי כתבה "ליווי הריון" על החשבונית וקיבלתי את הכסף בלי בעיה. מה שכן, לוקח להם די הרבה זמן להחזיר- משהו כמו חודשיים וחצי.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי נעמי_נואה* » 17 פברואר 2012, 13:51

פגישת נשים קראות ללדת צפונית בבריאה- מקום ללדת בבן עמי ב 4.3.2012 ב 20:00 מוזמנים כל מי שמאמין בחופש הבחירה בלידה ורצה לקדם את הנושא בצפון לתאום ופתיחת השער 0544795241

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אוה+1.5* » 05 פברואר 2012, 16:38

אני גם ראיתי באחד הדפים ב"באופן" שהכללית מחזירה, בדקתי ומה שנאמר לי (עוד לא בדקתי, לוקח חודשיים לעבור ורק בסוף נראה את ההחזרים).
כיום הסל להריון/לידה הוא 2900 ש"ח, שהם תקפים לכל הוצאה שקשורה להריון ולידה.
אני עוברת ממכבי, שם הייתי מבוטחת "זהב" (או איך שלא קורים לדבר הכי יקר שלהם) ועם המעבר הותק כמבוטחת "זהב" מומר לותק של מבוטחת "פלטינה" של הכללית, ככה שאני זכאית להחזרים מהרגע הראשון.
זה מה שאמרו לי כמה פעמים הנציגות של הכללית בטלפון.
מקווה שזה נכון.
מבחינת מחיר הביטוח, אין הרבה הבדל בין התשלום החודשי של מכבי לזה של הכללית.
סוכן הביטוח שלי אומר שיש פולחיסת ביטוח בריאות פרטית של מגדל שנותנת החזרים על דברי הריון /לידה, אבל היא חייבת להיות בתוקף שנה לפני הכניסה להריון. אז זה יחכה לפעם הבאה...
בהצלחה לכולנו!

ממשיכים ללדת בבית

על ידי לירי_יער* » 07 יולי 2010, 07:52

כמו שהבנתי פעם אחת לכל הריון ולא לכל ההריונות-אבל גם אם לא......
לדעתי זאת הכרה בלידות בית מצד המערכת.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יולי 2010, 07:45

קחו בחשבון שמדובר על החזר חד פעמי ליולדת, כלומר - פעם אחת לכל ההריונות, כולל כל הטיפולים (סקירות וכו').
עדיין נחמד, אבל לא מה שיציל אותנו.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אמא_ללי* » 29 יוני 2010, 23:23

תודה על המידע, שווה בירור!

ממשיכים ללדת בבית

על ידי סמדר_נ* » 29 יוני 2010, 22:30

כדאי לבדוק את הפוליסה, כי כשאני עשיתי פלטינום נאמר לי שההחזר הנ"ל הוא על כל שירות פרטי שקשור להריון ולידה. צריך רק לזכור שה 2100 ש"ח האלה הם גבול עליון וניתנים על כל ה"סל" הפרטי ביחד. כך שאם עשית סקירת מערכות פרטית, או הלכת להומאופת פרטי, או ליועצת הנקה פרטית, או כל שילוב של הנ"ל ועוד, שכבר מגיע לסכום הזה -- זה כבר לא משנה אם כן או לא יחזירו לך על לידת הבית.
אבל שלידת בית כשלעצמה תהיה פסולה להחזר נשמע לי חשוד מאד מאד, כי גם היא שירות פרטי שניתן ע"י בעל מקצוע. ודינה אמור להיות כדינה של כל לידה פרטית. לעניין ההחזר, מה זה משנה איפה התרחשה? מה איתי, בדקי את הפוליסה. אם אין סיוג מפורש לגבי לידות בית אני לא כל כך רואה איך מישהו יכול להגיד לך שהן לא נופלות במסגרת השירותים הזכאים להחזר.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי מה_איתי* » 29 יוני 2010, 17:18

אז למה לא שיתפת בזה?
היה על זה כל כך הרבה בזז , זה לא משהו חדש. אני התקשרתי לשרות לקוחות של פלטינום ושוב ושוב הם בדקו וחזרו אליי שלא היה ולא נברא - יולדות בית לא יקבלו החזר. לכן שאלתי את מיכל שהיתה המיילדת שלי מה קורה עם זה והיא אמרה שלאילנה יש זוג כזה שקיבל החזר. הייתי בטוחה שכבר כתבו על זה פה.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פרעושית* » 29 יוני 2010, 16:08

אז למה לא שיתפת בזה? יכולנו ועוד אחרים אולי לקבל החזרים. משמח גם אותי. מקווה להנות מזה בלידה הבאה- לנו יש פלניטום- באמת לא ביטוח יקר.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי מה_איתי* » 29 יוני 2010, 15:25

איזה מעולה!
(מיכל סיפרה לי על כך כבר מזמן)

ממשיכים ללדת בבית

על ידי לירי_יער* » 29 יוני 2010, 15:19

לא ממש יודעת לאן לשייך
יש כל כך הרבה דפים של לידות בית.......לשמחתי !
בכל מקרה-
קיבלתי השבוע מייל משמח מרונית קופליס מיילדת בית, שהעבירה לי מאילנה שמש כנ"ל-
אחד הזוגות שילד עם אילנה בבית ( או בצימר- לא ממש משנה לי- לא בב"ח)
קיבל החזר כספי של 2100 שח מקופת חולים כללית- פלטינום.-מול קבלה של המיילדת עבור לידה פרטית.
וגם החזר של 150 ש"ח על כל פגישה פרטית עם מיילדת כנ"ל -מול קבלה על מעקב הריון פרטי.
היא מוסיפה שצריך להיות מבוטחים בכללית פלטינום (לא מושלם) לפחות 9 חודשים לפני המעקב הריון ו\או הלידה .
כלומר לא באמצע ההריון לעבור- ושהביטוח בכללית לא כל כך יקר ועומד יפה מול ההחזר.
  • אני אישית עדיין לא בדקתי את עניין הביטוח. אבדוק ואעדכן.
ושזו לא ספקולציה אלה דבר מוכח- ישנו זוג שכבר קיבל החזר.
אז לכל אנשי לידות הבית- קולולולולולו ! יש התקדמות!

ממשיכים ללדת בבית

על ידי מיכל_שץ* » 03 יולי 2008, 14:23

ברגע שקובעי מדיניויות מדברים ככה, יש תקווה אמיתית.
קראתי. לא התרשמתי כאילו הוא בעד נשים או בעד לידה בבית. ההפך. הוא פשוט ניסה להיות דיפלומט.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ורד_לב* » 02 יולי 2008, 17:36

תראי, צריך גם להסתכל על ה bright side :-D
ברור שזה כתוב ומנוסח ע"י רופא בכיר ובכ"ז אני מוצאת נקודות אור במאמרו ובגישה המשתנה ומתפתחת המובלת ע"י "רק" 500 משפחות בשנה, לעומת הנתון הכללי על לידות בארץ בשנה.
תחשבי איזה מדהים זה שקומץ מצליחים לשנות תפיסות והתנהלויות של מערכות שלמות.
אין לי ספק שקשה יהיה מאד- עד כדי בלתי אפשרי- להתאים לגמרי את המערכת "אלינו" ובכ"ז זה פותח פתח גם לאלה שרוצות ולא מצליחות ללכת עד הסוף עם רעיון הלידה בבית.
ברגע שקובעי מדיניויות מדברים ככה, יש תקווה אמיתית.
זו דעתי, לפחות {@

ממשיכים ללדת בבית

על ידי דבי* » 02 יולי 2008, 08:37

ורד,תודה על ההפנייה למאמר. רציתי להגיב על הקטע "כדי להבטיח את בריאותם של היולדת והתינוק...", שוב, מאד מקומם אותי המשפט: רפואה המבוססת על עובדות, ומאד מרגיזה היהירות שבמשפט המדבר על כך שבכל הנוגע להחלטות רפואיות יש העברת אחריות מהמטופלת לצוות...בדף על הניתוח הקיסרי כתבתי כבר שהרופאים שוכחים ש האשה היא שיוצרת בגופה את התינוק, כלומר, הגוף שלה מכיל את החוכמה הבלתי ניתפסת הזו של יצירת אדם, שילוב ואיזון בין כל כך הרבה מנגנונים, חוכמה שלא קיימת בגופו של הרופא המומחה ביותר והמדופלם ביותר... ויש לכך משמעות!! יש צורך להמשיך ולכבד גוף זה, ועם כל הידע הרפואי יש עובדות החיות בתוך הגוף- בתחושותיה של אישה, בקולות הפנימיים, בדברים שנישמתה אומרת בה... והרופא חייב ללמוד לראות בהם משקולות קריטיות!!! הרפואה,לא מתעסקת רק עם עובדות, זה שקר. כמו שמדע איננו מתעסק רק בעובדות, אלא בהשערות . לרופא יכולה להיות השערה מסויימת לגבי סיכויים מסויימים, אבל בהרבה פעמים אין לו שום וודאות לגבי מה יצליח גופה של אישה לעשות ומה לא... והרי הגוף כל כך פלאי ביכולותיו, בהתגברויות על מכשולים, אם רק נותנים לו ומאמינים בו...מתישהוא צריכה להשתנות כל הגישה היהירה הזו של רופאים... מתישהוא נשים עם אמונה בגוף צריכות לחדור אל מיקצועות הגניקולוגיה והמיילדות כרופאות, כ"נותנות את הטון", כמסוגלות להטיל וטו ולתת המלצות וחוות דעת שונות, ואז אולי יהיה שינוי אמיתי בבתי החולים...

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שירי_בן_דב* » 02 יולי 2008, 04:24

קראתי בעניין, ורד, תודה.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ורד_לב* » 02 יולי 2008, 03:34

נראה לי שפה המקום הטוב ביותר לשים את הקישור הזה.
מאמר שנכתב ע"י מנהל ביה"ח ליולדות בבילינסון והוא חשוב מאד בעיניי, כי מגיע ממישהו שאחראי על חשיבה מערכתית ומודה בכך שהוא מכיר בכך ומעוניין ליצור הכרה בלידות בית ודרכים לשלבה במערכת הקיימת היום בארץ.
תהנו {@

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תמרוש_רוש » 29 דצמבר 2005, 03:21

לידה זה דבר אישי ולא ציבורי

הלידה של חוה כהן מרחובות היא אישית.
התפיסה של הלידה על ידי החברה, המדינה והממסד הרפואי היא עניין ציבורי לכל דבר.
והתפיסה של הלידה על ידי הציבור והממסד, משפיעה גם משפיעה על הלידה האישית של חוה.

כמו שכתבתי בדף את יולדת כמו שאת חיה - לפעמים יותר נכון להגיד שאת יולדת כמו שהחֶברה שלך חיה.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תמר_א* » 26 דצמבר 2005, 09:05

כתבתי שורה והתכוונתי לכתוב עוד משהו אבל יצא שהלכתי וחזרתי כעת, ובזמן שלא הייתי נתקלתי בכתבה הירודה כל כך ממוסף השבת של ידיעות. אוף איזו רמה...

בכל אופן, שרית אני מסכימה כמובן שלידה זה דבר אישי ולא ציבורי, אבל יש יולדות ומיילדות בית שחשות צורך לצאת לספרה הציבורית כדי שיוכלו לשוב וללדת בביתן פנימה. כלומר, ברור שאיש לא חוסם להם את פתח הלידה ליציאת התינוק \-: אבל יש צורך לצאת לציבורי כדי להתמודד עם כל הפוליטיקה שמסביב ללידה, ולידת בית בפרט.

<תמר סיימה אמש לשטוח את זה על פני 40 דף P-: >

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פלוני_אלמוני* » 26 דצמבר 2005, 08:27

וצדיקות מלאכתן נעשת ע"י תבשיל ותמר (-:
תודה {@

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תמר_א* » 26 דצמבר 2005, 07:55

שרית, "האישי הוא הפוליטי" .

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תבשיל_קדרה* » 26 דצמבר 2005, 07:36

למה צריך יחסי ציבור ללידת בית?
אם לידת בית תתפס (ע"י הציבור וע"י רופאים) כנורמלית ובטוחה, משרד הבריאות (כמעט כתבתי "החינוך") יפסיק לשים רגליים למיילדות בית וליולדות בית.
זה כמו שטוב שיש כתבות אוהדות על חינוך ביתי.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שרית_אמיר* » 26 דצמבר 2005, 00:37

שאלה אחת לי אליך פלוני אלמוני
  1. למה צריך יחסי ציבור ללידת בית?
לידה זה לא משהו אישי והכי אינטימי שיש?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פלוני_אלמוני* » 25 דצמבר 2005, 22:50

שני רעיונות ליחסי ציבור ללידות בית
1) לכתוב מכתב/ים למערכת של ידיעות אחריונות שכתבו כתבה (לא מחמיאה במיוחד לטעמי) על דר' מישל אודנט (לא בודקת איות) הצפוי לבקר בארץ.
2) לחבור אל ה"אויב" (-: ראיתי בתפוז שסימילק עושים תחרות סיפורי לידה נושאת פרסים - אפשר לנצל את ההזדמנות ולכתוב גם סיפורי לידות בית ו"להפיץ את הבשורה".

ליהיא

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תמרוש_רוש » 30 יוני 2005, 11:14

פתחתי דף חדש פרויקט נשים מומחיות, יש שם מכתב שהתגלגל לידי מטעם שדולת הנשים, שמעודד נשים מומחיות מכל תחום שהוא להרשם אצלם, ושדולת הנשים יזמינו אותך להתראיין ולהגיב בתקשורת על הנושא שלך, כולל תמיכה והדרכה.

חשבתי שכל הנושא של לידה הומאנית, זכויותיך בלידה ולידה בבית יקבל קצת תמיכה מארגון נשים אחד לפחות, ויהיה יותר איזון בין הקולות האלה לבין הקולות הרפואיים.
הדף הזה היה צריך להגיע ישר לנשים קוראות, אבל הן כנראה כבר לא מתפקדות כארגון, ואפילו האימייל שלהן שבק חיים.
אז אני מפרסמת כאן, בתקווה שזה יעזור.

מי מכירה נשים שהיו יכולות להתראיין, ומוכנה לשלוח להן את זה?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי עדינה_מאוד* » 02 מאי 2005, 22:16

_לידה זה כמו שפעת, נשארים בבית
רגע, לא אמרנו ש לידה זו לא מחלה ?_
כמו מחלה ויראלית שבגינה לא הולכים לבית חולים , אבל במחלה חיידקית זו בהחלט בעיה קשה! (-;

המיילדת שלי רקמה לתינוק על כובע: born @ home
גם לנו יש כובע כזה -מקסים ממש!!!
ולמונו נוקי- אפשר:
ברבאבא נולד בגינה- אני נולדתי בבית!

ממשיכים ללדת בבית

על ידי מאמא_מאוהבת* » 30 אפריל 2005, 16:49

אני אהבתי:
  • אין כמו ללדת בבית
  • home sweet homebirth
  • born @ home
@}

ממשיכים ללדת בבית

על ידי בת_ההרים* » 18 אפריל 2005, 20:03

סתם קוריוז
אני בוקית אמיתית. אפילו בלידה אני נשארת בבית
(-:

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שרה_ק* » 18 אפריל 2005, 08:51

– נולדתי בבית
– תוצרת בית
– אין כמו ללדת בבית
– אני ילד של בית

תמונה

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פשוט_אני* » 17 אפריל 2005, 11:14

המיילדת שלי רקמה לתינוק על כובע: born @ home.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי סלעית* » 17 אפריל 2005, 06:19

המועדפים עליי:
--אין כמו ללדת בבית (אין כמו ללדת בבית)
-- גם אני ילדתי בבית
-- טבעי (לי) ללדת בבית
-- ללדת טבעי בבית
-- נולדתי בבית
--home sweet homebirth

ואולי להוסיף: גם אני נולדתי בבית

מה פחות מצא חן בעיניי:
כל ענייני החיפושיות - לא צריך להעליב מי שכן ילדה על הגב
אני יולדת כמו שאני חיה - לפעמים קורה שהלידה לא יוצאת כמו שרצינו, ולהקיש באופן גורף מהלידה על החיים של מישהי מעורר אצלי לפחות אנטגוניזם.

<סלעית ילדה גם בבית וגם לא, אז היא מדברת מניסיון אישי>

ומצטרפת לבשמת
את שניהם אני אלבש, אם זה יהיה על חולצה חמודה... ולא על חולצת טריקו ארוכה וגדולה כמו שתמיד עושים לכתובות האלה (אני כבר לא הולכת בבגדים שגדולים עלי בכמה מידות ).

ממשיכים ללדת בבית

על ידי מונו_נוקי* » 16 אפריל 2005, 19:48

חשבתן על השיר "ברבאבא" - מישהו זוכר היכן הוא נולד?:-D

וחוצמיזה עוד משפט: נשים יכולות לעשות את זה בהולנד, ניו זילנד ואנגליה - וגם אצלינו!

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ענת_גיגר* » 16 אפריל 2005, 16:29

מצטרפת לבשמת:

_אלה שמצאו חן בעיני:

אין כמו ללדת בבית
לידת בית - בטוח בשבילך
גם אני ילדתי בבית
נולדתי בבית
סדרה של חולצות: לידה בבית כי ... (היא בטוחה, זה טוב לתינוק, זה טוב לאמא...)_

ממשיכים ללדת בבית

על ידי Pלונית_אחרת* » 16 אפריל 2005, 11:16

אני בעד לידת בית V בטוח בשבילי/ך
  • לא יודעת איך להוציא את ה "בטוח" מעל השורה (כמו בפרסומת שעשו לויאגרה LOL)
יש בזה גם פניה ישירה לחשש וגם כפל משמעות.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי מורן* » 16 אפריל 2005, 01:20

שלום לכולן
אני אהבתי מאוד את טבעי ללדת..בבית
ואת ללדת בבית להיוולד מחדש
שיהיה לכולן חג שמח וכשר ואני עכשיו גיליתי את האתר הזה -עדיף מאוחר מאשר לעולם לא ומקווה שבין הנקה להנקה אני גם אמצא לי קצת זמן להגיע לכאן
לילה טוב והמון אהבה

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ב_דרך* » 15 אפריל 2005, 22:15

העברתי את רשימת ההצעות לסלוגן למעלה הדף.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שיפון_1* » 15 אפריל 2005, 18:31

או גירסה נוספת: ללדת טבעי בבית

(בלי פסיקים כך שיש כפל משמעויות, ללדת, טבעי בבית ו-ללדת טבעי, בבית)

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שיפון_1* » 15 אפריל 2005, 18:24

לדעתי כמה קצר ככה קולע, המסר צריך לצור בטחון בפורמט של לידה בבית להבהיר כי הוא מתאים לא רק לפריקים, לפזר את מסך העשן של הדיעות הקדומות. האנשים שילבשו את החולצות יהיו חלק מהסלוגן.
סיסמאות שאהבתי,:
ילדתי בבית/ נולדתי בבית
אין כמו ללדת בבית
וגם..
טבעי (לי) ללדת בבית

ממשיכים ללדת בבית

על ידי בשמת_א* » 15 אפריל 2005, 14:43

נראה לי שעדיף: לידה בבית - בטוח בשבילי ולא בשבילך - פחות מטיף...
|Y|

thers no place like home, thers no birth like homebirth
|Y|

אפשר ללדת בבית שיכול לעמוד בפני עצמו, וגם כתוספת ל אפשר גם אחרת
|Y|

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שרה_לה* » 15 אפריל 2005, 13:01

רגע, לא אמרנו ש לידה זו לא מחלה ?
אמרנו שהריון זה לא מחלה.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תמר_א* » 15 אפריל 2005, 09:27

סיסמאות עם ללדת על הגב לא נשמעות גם לי. זה ישרת את האמירות של "אז תלדי בתנוחה שנוחה לך בחדר הטבעי בבי"ח, בבי"ח זה וזה מאפשרים כל שיגעון של היולדת, למה לסכן אותך ואת התינוק בבית?"

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אם_פי_3* » 15 אפריל 2005, 08:40

נראה לי שעדיף: לידה בבית - בטוח בשבילי ולא בשבילך - פחות מטיף...
לידה זה כמו שפעת גם לי עושה רע...

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ה_עוגיה* » 15 אפריל 2005, 08:07

לידה זה כמו שפעת, נשארים בבית
רגע, לא אמרנו ש לידה זו לא מחלה ?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 אפריל 2005, 07:46

thers no place like home, thers no birth like homebirth.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שרה_לה* » 15 אפריל 2005, 07:17

בעלי, המוכשר של המשפחה, מוסיף:
אפשר ללדת בבית שיכול לעמוד בפני עצמו, וגם כתוספת ל אפשר גם אחרת שיכולה להיות חולצה חדשה עם חותמת של באופן, מה שמתאים גם לחינוך אחר ואוכל אחר וכן הלאה...
אפילו חיפושיות לא יולדות על הגב
לידה זה כמו שפעת, נשארים בבית
אני בוחרת היכן ללדת

<וכל זה על הבוקר , לפני שהוא בכלל התחמם>

ממשיכים ללדת בבית

על ידי בשמת_א* » 15 אפריל 2005, 04:10

אלה שמצאו חן בעיני:
  • אין כמו ללדת בבית (אין כמו ללדת בבית)
  • לידת בית - בטוח בשבילך
  • אני יולדת כמו שאני חיה (פה לא צריך איזו התייחסות למקור?)
  • גם אני ילדתי בבית
  • נולדתי בבית
  • סדרה של חולצות: לידה בבית כי ... (היא בטוחה, זה טוב לתינוק, זה טוב לאמא...)_
לא מצאו חן בעיני (עם הסברים חלקיים):
ללדת בבית - (להוולד מחדש - "זורק" לכיוון ה"שאנטי" ולכן משחק לידיים של המיתוסים לגבי "לידת בית לא בטוחה, חסרת אחריות")
ילדתי בבית - נולדתי מחדש - (כנ"ל)
לידה זו לא מחלה - (נכון, אבל בלי הקשר לא ברור לציבור מה מנסים לומר פה (רק אנחנו מבינים, ולכן זה מחטיא את המטרה)
החופש ללדת בבית - (יש חופש ללדת בבית, זה מחטיא את הנקודה ושוב מעורר את הקישור הלא נכון)
  • ללדת כמו שאת רוצה (סיסמא טובה לנשימקו בכלל, אבל לא קשור ללידות בית)
לחופש נולד.. בבית (לחופש נולד גם אם לא בבית, זה עלול להיות אפילו מקומם)
תוצרת בית - (לדעתי לא מובן בכלל. ברור שהוא נוצר בבית - תשעה חודשים לפני הלידה)
אין אף חיה שיולדת על הגב (נכון, אבל לא יודעת...)
רק חיפושיות יולדות על הגב (לא נכון, אז למה?)
אני ילד של בית (שוב, לא ברור שמדובר בלידת בית)

ממשיכים ללדת בבית

על ידי בשמת_א* » 15 אפריל 2005, 04:01

לדעתי התעקשות על כך שכל אישה תוכל ללדת בבית
לא לא לא, יש פה טעות.
אין התעקשות על כל שכל אשה תוכל ללדת בבית. ממש לא. כולנו, לדעתי, מסכימות שבהחלט יש הריונות שאינם מתאימים ללידת בית: הריונית עם רעלת הריון, סכרת במצב קשה ולא מטופל, תאומים במצגים גרועים, עכוז פוטלינג, וכן הלאה.
הנקודה היא, שאנו מאמינות שהפרוטוקולים של אמה"י לבדיקת ההתאמה ללידת בית מבוססי-מחקר והוגנים, בעוד שהפרוטוקולים שמנסה "הממסד" להכתיב אינם מבוססי-מחקר, אינם הוגנים, חסרי היגיון רפואי או מיילדותי, ונובעים בעיקר מפחדים לא מבוססים, מדיעות קדומות, וממאבקי אגו (שבראשם התפיסה שרק רופאים יכולים ליילד, בעוד שמיילדות המהינות ליילד "לבד" ללא רופא צמוד - חוצפניות חסרות בסיס מקצועי שמסתכנות במשהו שאיננו כלל בכוחן או באמצעיהן).

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ב_דרך* » 15 אפריל 2005, 00:34

אנא הוסיפו לרשימה רעיונות חדשים.
אשמח אם כל אחד ישים סימן ליד הססמא או הססמאות שהוא הכי אוהב. מעין הצבעה.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ב_דרך* » 15 אפריל 2005, 00:25

השבוע רקמתי לנמרוד על חולצה: נולדתי ב- (ציור של בית). יצא מתוק.
אבל...
ליצור לבד חולצה זה יופי של רעיון, אך לא מתאים לכל אחד וגם לא תהיה לזה תפוצה גדולה.
מבירורים שעשיתי בנוגע להדפסת חולצות, זה לא אמור להיות עסק יקר מידי.
יכול להיות שגם נצליח למצוא מימון או מימון חלקי (אם למישהו יש רעיון - אשמח לשמוע).
אשמח אם תעזרו לי לחשוב גם על איור ולא רק על הסלוגן. תודה.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אילנה_לשם* » 14 אפריל 2005, 22:16

או
ללדת בבית - להוולד מחדש
וגם אני אהבתי את לידת בית בטוח בשבילך

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אילנה_לשם* » 14 אפריל 2005, 22:14

אולי :

"ילדתי בבית - נולדתי מחדש "

ממשיכים ללדת בבית

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 14 אפריל 2005, 18:16

הריון זו לא מחלה....
לפני כמה ימים כשפגשתי את נונה בי היא שאלה אותי אם אני יולדת בבית או בבית חולים ואמרתי לה שאני לא חולה.
אולי: לידה זו לא מחלה

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ה_עוגיה* » 14 אפריל 2005, 10:42

אולי להכין ציור, וכל אחד ירקום
רעיון מעולה!
למי כבר יש ציור?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי עדינה_מאוד* » 14 אפריל 2005, 10:17

אני אוהבת יותר את "אין כמו ללדת בבית"
ואפשר גם- הריון זו לא מחלה....

ממשיכים ללדת בבית

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 14 אפריל 2005, 09:43

אולי לעשות מעגל יצירה ביומיון עם הדפסה/כתיבה על חולצות...

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תבשיל_קדרה* » 14 אפריל 2005, 07:06

אולי להכין ציור, וכל אחד ירקום :-D
(לא, באמת, אולי אני ארקום לי חולצה עם מסר? נכנס לתור של עבודות היד ...)

ממשיכים ללדת בבית

על ידי Pלונית_אחרת* » 14 אפריל 2005, 02:33

לידת בית-בטוח בשבילך
גם לטעמי
אולי אפשר להכין מין טלאי כזה שכ"א יגהץ על החולצה שלו? (או שזה מאוד יקר?) רעיון

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שיפון_1* » 13 אפריל 2005, 14:42

הצעתי:

החופש ללדת בבית או לחופש נולד.. בבית

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אביב_חדש* » 13 אפריל 2005, 14:02

לידת בית-בטוח בשבילך
אהבתי עבורי באופן אישי אבל זה אומר שזה בטוח לכל אחת (ואנחנו יודעים שזה לא), או בטוח מתאים לכל אחת?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אורית_אוקו_ערוסי* » 13 אפריל 2005, 13:40

שרה לה, תישמרי לי כמה חולצות, הא? ;-)

ממשיכים ללדת בבית

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 13 אפריל 2005, 13:24

לידת בית-בטוח בשבילך"-מגניב בעיני!
|Y|

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 אפריל 2005, 22:28

"לידת בית-בטוח בשבילך"-מגניב בעיני!
גם בעיני.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ההולכת_בדרכים* » 11 אפריל 2005, 21:24

"לידת בית-בטוח בשבילך"-מגניב בעיני!

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שני_צו* » 11 אפריל 2005, 13:57

בעוד שניסוח כמו "ללדת כמו שאני רוצה" מתאים רק לחולצות של נשים

אפשר פשוט "ללדת כמו שאת רוצה"

אני הכי אהבתי את "אין כמו ללדת בבית" ואת "אני יולדת כמו שאני חיה"

ומה דעתכם על "לידת בית- זה בטוח בשבילך"
נראה לי יעיל כי זה אומר את המונח לידת בית (יש אנשים שאף פעם לא שמעו את המונח), זה פונה למי שקורא/ת את החולצה, מזמין לשאול- באמת זה בטוח?, נוגע בבעיה הכי עמוקה בנושא (התפישה התרבותית שלנו שלידה זה לא דבר בטוח ולכן צריכה להתרחש בבית חולים). וגם כפל משמעות נחמד.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 11 אפריל 2005, 13:04

_אין כמו ללדת בבית
זה טוב. מתאים גם לכאלה שלא ילדו בבית אבל תומכים._

נכון, וגם גברים וילדים יכולים ללבוש , בעוד שניסוח כמו "ללדת כמו שאני רוצה" מתאים רק לחולצות של נשים וגם שאר הרעיונות שהוצעו פה, למרות שחלקם מקסימים.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תבשיל_קדרה* » 11 אפריל 2005, 11:08

האם מתכוונים להעלות לרשת את השורה התחתונה של המפגש, כדי שניתן יהיה להצטרף לעשיה?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי בשמת_א* » 11 אפריל 2005, 08:44

_עדיף , לדעתי, ניסוחים כמו ללדת כמו שאני רוצה או אין כמו ללדת בבית .
הרבה יותר מבהיר את המטרה והרעיון._
לגמרי מסכימה.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי יעל_צ* » 11 אפריל 2005, 08:18

"רק חיפושיות יולדות על הגב"
"אין אף חיה שיולדת על הגב"
לתחושתי, לא בדיוק סיסמאות שיעוררו את אהדת הציבור. מה לעשות. (בהנחה שהמטרה היא לא רק מחאה אלא גם קידום הרעיון).

עדיף , לדעתי, ניסוחים כמו ללדת כמו שאני רוצה או אין כמו ללדת בבית .
הרבה יותר מבהיר את המטרה והרעיון.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי בשמת_א* » 11 אפריל 2005, 08:02

"תוצרת בית"
חמוד, אבל לא מובן לציבור (לא יקשרו).

ממשיכים ללדת בבית

על ידי נועה_ברקת* » 11 אפריל 2005, 07:48

מה עם?
"תוצרת בית"

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ה_עוגיה* » 11 אפריל 2005, 01:47

אין כמו ללדת בבית
זה טוב. מתאים גם לכאלה שלא ילדו בבית אבל תומכים.

<עוגיה עדיין לא יכולה ללכת עם חולצת "ילדתי בבית">

ממשיכים ללדת בבית

על ידי טרה_רוסה* » 11 אפריל 2005, 00:13

רק אפשר להוריד את סימן שאלה...
אה, זה טעות. אמור היה להיות מחוץ לגרשיים...

ממשיכים ללדת בבית

על ידי סיגל_ב* » 10 אפריל 2005, 23:26

"אין אף חיה שיולדת על הגב?"
|Y|
רק אפשר להוריד את סימן שאלה...

ממשיכים ללדת בבית

על ידי בשמת_א* » 10 אפריל 2005, 23:21

גם אני ילדתי בבית.
או

אין כמו ללדת בבית
את שניהם אני אלבש, אם זה יהיה על חולצה חמודה (חולצת הנקה חתיכית של בייבי בובט?) או אפילו וסט חמוד, ולא על חולצת טריקו ארוכה וגדולה כמו שתמיד עושים לכתובות האלה (אני כבר לא הולכת בבגדים שגדולים עלי בכמה מידות (-; ).

ממשיכים ללדת בבית

על ידי טרה_רוסה* » 10 אפריל 2005, 22:12

אגב, באמת חיפושיות יולדות על הגב?
לא. מטילות ביצים על עלה.

אז אולי: "אין אף חיה שיולדת על הגב?"

אבל הכי טוב
ללדת איך שאני רוצה אבל לא מתאים לגברים...

ממשיכים ללדת בבית

על ידי סיגל_ב* » 10 אפריל 2005, 22:02

_ללדת איך שאני רוצה"
אני יולדת איך שאני חיה!"
"רק חיפושיות יולדות על הגב"
אהבתי!_
גם אני.
(בתור זו שלא ילדה בבית אך תומכת ושואפת.)

אגב, באמת חיפושיות יולדות על הגב?

<סקרנית מתקטננת>

ממשיכים ללדת בבית

על ידי אביב_חדש* » 10 אפריל 2005, 21:58

ויש כובע שראיתי אצל עדינה מאוד, רקמה עליו המיילדת: born@home

ממשיכים ללדת בבית

על ידי שרה_לה* » 10 אפריל 2005, 20:46

כבר הרבה זמן מתגלגל לי הרעיון של סטיקר שכתוב עליו - גם אני ילדתי בבית.
יש חולצה שכתוב עליה באנגלית- home sweet home birth , אולי אפשר לתרגם את זה לעברית- אין כמו (ללדת) בבית כשאת הסוגרים מחליף מין V כזה.
וזה מה ששני רוצה להוסיף &)(_+%$#@! והיא מתכוונת למשהו טוב.%6&)((&^%%
<ההנאות הקטנות של החיים>

ממשיכים ללדת בבית

על ידי נונה_בי* » 10 אפריל 2005, 17:12

_ואיור?
הצד החלש שלי_
אבל בהחלט אחד מהצדדים החזקים של ב דרך

ממשיכים ללדת בבית

על ידי לוטם_מרווני* » 10 אפריל 2005, 15:30

_ללדת איך שאני רוצה"
אני יולדת איך שאני חיה!"
"רק חיפושיות יולדות על הגב"_
אהבתי!

ממשיכים ללדת בבית

על ידי מונו_נוקי* » 10 אפריל 2005, 14:58

אני חושבת שכדי שגם נשים שלא ילדו בבית יוכלו ללכת עם חולצות תומכות אז האמירה המתאימה:
"ללדת איך שאני רוצה"
אני יולדת איך שאני חיה!"
"רק חיפושיות יולדות על הגב"
"את הילד שלי אני יולדת איך שאני רוצה"
"אפשר ללדת בלי פלורסנט בעיניים":-)

ועדיף חולצות הנקה;-)

ממשיכים ללדת בבית

על ידי פלמוני* » 10 אפריל 2005, 08:08

הרי זכותה ה"יאפית" של האישה ללדת בבית לא בוערת להם כמו זכותו של ילד למרפאה בכפר בדואי לא מוכר, נגיד

אבל לפני שאני מבררת אני אשמח לדעת מה מצב העו"דים שמייצגים את התנועה

בדקת עם עורכי הדין הנ"ל, או שזאת סתם השמצה ?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תבשיל_קדרה* » 10 אפריל 2005, 07:48

אני מדמינת סידרת חולצות - "לידה בבית כי ..." (היא בטוחה, זה טוב לתינוק, זה טוב לאמא, ...)

ממשיכים ללדת בבית

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 10 אפריל 2005, 07:19

הכוונה היא להעלות את המודעות בציבור, ולכן כדאי שגם מבוגרים ילבשו את החולצה - ככה התפוצה תגדל.
חולצה למבוגרים צריכה כיתוב אחר, זה ברור. אין לי רעיון בינתיים. זה צריך להיות משהו שגם גברים יוכלו ללבוש , לכן לא "ילדתי בבית" וכזה שגם נשים שילדו בבית חולים אבל בעד לידות בית ממוסדות ובכלל יוכלו להביע את אהדתן אליו.

ואיור?
הצד החלש שלי, אבל אני אשאל חברות שזה צד חזק שלהן.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ב_דרך* » 09 אפריל 2005, 23:22

ומה עם חולצה למבוגרים?
הכוונה היא להעלות את המודעות בציבור, ולכן כדאי שגם מבוגרים ילבשו את החולצה - ככה התפוצה תגדל.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ב_דרך* » 09 אפריל 2005, 23:20

ואיור?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 09 אפריל 2005, 23:17

אני לקחתי על עצמי הפקת חולצה שתתמוך בלידות הבית, ואולי גם סטיקר
חולצה לילדים/תינוקות בכל מיני גדלים: "נולדתי בבית". זה אומר הכל, לא?

ממשיכים ללדת בבית

על ידי ב_דרך* » 09 אפריל 2005, 23:08

שכחתי לציין שצילמנו תמונות של הכנס
גם לנו יש כמה.

אני לקחתי על עצמי הפקת חולצה שתתמוך בלידות הבית, ואולי גם סטיקר.
אשמח לרעיונות.

ממשיכים ללדת בבית

על ידי תמר_ס* » 09 אפריל 2005, 21:08

אני כבר נראית אחרת אז אני אתאפק עד הפעם הבאה. (מה קודם? ללל או יומיון???)

חזרה למעלה