על ידי אןנה* » 04 מאי 2005, 16:44
אני אם לשני ילדים האחד בכיתה ה' והשני ב- ז'. את יודעת? לפעמים אני חושבת שבבית מול המחשב או מול הטלויזיה ילדיי יקבלו הרבה יותר מאשר לקום בבוקר בלי חשק כי גם למורה אין חשק ללמד 40 ילד בכיתה, והאי חשק הזה משדר הלאה לכולם. למה שהמורה תבדוק את כל הספורים שהילדים כתבו? אז היא אומרת שהסיפורים מעניינים ולא מחזירה אותם כלל, אך אין אם מי לדבר וחבל? הילדים הללו לא יודעים איך לסכם, כי אם אמא לא יושבת איתם הם ייצאו דיבילים, טיולים לאה בת ארץ ישראל אין "עוד דיבילים" (אגב קחו אותם לצופים או לכל תנועת נוער) היסטוריה ברמה של 0 אחד גדול גאוגרפיה כמעט ולא לומדים, למה ללמוד? לא יודעת, אולי בשביל הידע, טוב מילא אני לוקחת אותם להמון טיולים, אך ראבק מה עושים ההורים שאין להם אפשרות זאת, אולי את לימור ליבנת תפתחי לי בקרבת ביתי בחולון בית ספר פרטי? יש לי הרבה כסף להעשיר את ילדיי מה דעתך?
אני אם לשני ילדים האחד בכיתה ה' והשני ב- ז'. את יודעת? לפעמים אני חושבת שבבית מול המחשב או מול הטלויזיה ילדיי יקבלו הרבה יותר מאשר לקום בבוקר בלי חשק כי גם למורה אין חשק ללמד 40 ילד בכיתה, והאי חשק הזה משדר הלאה לכולם. למה שהמורה תבדוק את כל הספורים שהילדים כתבו? אז היא אומרת שהסיפורים מעניינים ולא מחזירה אותם כלל, אך אין אם מי לדבר וחבל? הילדים הללו לא יודעים איך לסכם, כי אם אמא לא יושבת איתם הם ייצאו דיבילים, טיולים לאה בת ארץ ישראל אין "עוד דיבילים" (אגב קחו אותם לצופים או לכל תנועת נוער) היסטוריה ברמה של 0 אחד גדול גאוגרפיה כמעט ולא לומדים, למה ללמוד? לא יודעת, אולי בשביל הידע, טוב מילא אני לוקחת אותם להמון טיולים, אך ראבק מה עושים ההורים שאין להם אפשרות זאת, אולי את לימור ליבנת תפתחי לי בקרבת ביתי בחולון בית ספר פרטי? יש לי הרבה כסף להעשיר את ילדיי מה דעתך?