מירי ר

שליחת תגובה

אמירת הודיה על הקיים, על מה שיש, על המובן מאליו, מעולם לא גרעה מאף אדם שום דבר.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מירי ר

מירי ר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 יולי 2010, 22:08

שלום מירי,
ראיתי שכתבת על ניתוח קיסרי ועל עריכתו בלניאדו באחד הדפים.
אני נמצאת בימים אלה בהרבה התלבטויות. בשל שליית פתח הומלץ לי לעשות ניתוח קיסרי אלקטיבי.
אני אמורה לעשותו תוך שבוע וקצת בתל השומר. המחלקה נראית לי מקצועית מאוד, אני מכירה את הרופא שכנראה ינתח אותי וסומכת עליו,
אבל- הם מאפשרים מפגש עם התינוקת שלי רק לאחר 6 שעות.
חשבנו אולי לעשות את הניתוח בלניאדו כיוון שהם מאפשרים מפגש מיד עם תום הניתוח, אבל שמענו שייתכן קושי לבעלי להיות עימי (אנחנו חילוניים, הבנתי שזה בית חולים דתי),
אני לא יודעת איך בית החולים מבחינה מקצועית ומבחינת האווירה.
אשמח מאוד לשמוע ממך איך את התרשמת ממנו.
אם יתאים לך לדבר, אני בטלפון 0507-662465
תודה.

מירי ר

על ידי עירית* » 02 אוקטובר 2008, 21:31

הי מירי,
עדיין לא הצלחנו לדבר... יעל כבר בת 4 חודשים.. אם בא לך אני באותו מס'
עירית

מירי ר

על ידי טליה_אלמתן* » 21 אוגוסט 2008, 20:21

אני בונה על זה שהיא תגלה שבית ספר זו לא מציאה גדולה ואז תבקש להשאר בבית.
גם אני שקלתי את האפשרות! טוב נקווה שהיא תגלה את זה מהר (היא ילדה חכמהעד כמה שאני זוכרת ;-)) ושנצליח להיפגש פה ושם. בינתיים אנחנו מרחיקים עעעעעעעד רמת גן פעם בשבוע. מאוד נחמד שם (לא שזה עוזר לכם - הבעיה היא רכב, נכון?).

מירי ר

על ידי טליה_אלמתן* » 22 יולי 2008, 09:59

יו לא ידעתי שאת עדיין כאן בכלל :)
רשמנו אותו ונגיש בקשה, מתישהו. האמת שעוד לא קיבלנו את האישור על גן חובה אפילו! D: הם לא מצאו זמן להגיע אלינו לביקור בית.
אני מתכננת לנסות שיעור התעמלות/אמנות וכאלה, ונראה איך יהיה לו ולנו.
אז מה - את לא מגישה בקשה בצורה רשמית? או שעוד לא החלטתם סופית?

מירי ר

על ידי מעיין* » 21 יולי 2008, 23:35

0546562576 ואז את יכולה למחוק. תודה!

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 20 יולי 2008, 21:19

מעיין
רוצה לתת לי אימייל שלך או טלפון?

מירי ר

על ידי מעיין* » 19 יולי 2008, 23:15

מחפשת אינפורמציה על ג'ודי. האם תוכלי? תודה. אין לי דף בית.

מירי ר

על ידי ליאת_טאוב* » 04 יוני 2008, 00:36

לא מספיקה להתפנות כרגע ליעץ לגבי קואופרטיב.
ביולי אולי אהיה יותר פנויה.
סליחה

מירי ר

על ידי לבנה_במילואה* » 23 אפריל 2008, 21:40

תודה רבה! אנחנו רק בשבוע 17 וחצי.. אז חיפוש אחר מיילדת עדיין רלוונטי אבל האמת שנפגשנו עם ג'ודי והחלטנו לחפש ולהפגש עם עוד מיילדת (בינתיים הייתה לי שיחה טובה עם ברברה..)
מה את ממליצה (למרות שאני יודעת שבחירת מיילדת זה עניין מאוד אישי)
את עושה קורס הכנה ללידה?? לזוג או לנשים בקבוצה?? את גם מלמדת יוגה, נכון? אני מאוד רוצה להתחיל כבר וכולם אמרו לי שאחרי פסח אז בינתיים אני עדיין מחפשת.. אנחנו גרים בעפרה, את מעבירה באיזור?
וואו... כמה שאלות:-) חג שמח בינתיים

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 22 אפריל 2008, 23:11

יונה
איזה כייף לפגוש אותך כאן!
תעשי דפבית ונדבר נורמלי!

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 22 אפריל 2008, 20:28

תגידי, את יודעת משהו על הטיול של יומחמישי? לא תופסת אותם.

מירי ר

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אפריל 2008, 13:23

אהלן מירי את כאן?
מועדים לשמחה
יונה מהחוג...
רק רציתי לשתף מישהו, אתמול טילנו והלכנו לישון מאד מאוחר קמתי בבוקר וכולם עדין ישנו ותרגלתי והיה ממש כיף לקראת הסוף גם הבת שלי (כמעט 4) התעוררה ובשיא הטבעיות באה והצטרפה אלי על השמיכה (וזה לא משהו שהיא מכירה, תרגלתי אולי פעמים בבית (נו נו נו לי...)) באיזשהו שלב היא התעיפה אז התישבה לה ישיבה ישרה בגב זקוף...
רק אני כל הזמן מסתבכת בקטע של לרדת בגב ישר, אבל במחשב זה כנראה לא כל-כך יכול לעזור...
בכל מקרה היה כיף, תודה תודה

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 12 מרץ 2008, 18:27

אמרתי ג'ודי. @}

מירי ר

על ידי לבנה_במילואה* » 12 מרץ 2008, 14:17

שלום מירי, אנחנו מחפשים מיילדת בית טובה ומקצועית שמגיעה לאיזור בנימין והשומרון, הבנתי מתמר ס שאת ילדת עם ג'ויס (או עם ג'ודי, אני לא זוכרת...) אשמח להמלצות, בינתיים זה לא לחוץ, אנחנו עוברים דירה (מחר@} ) בעז"ה לאיזור בנימין ואנחנו בשבוע 12 בערך...נשמח לשמוע ממך...תודה ובשורות טובות

מירי ר

על ידי טליה_אלמתן* » 19 פברואר 2008, 21:28

תשלחי לי מייל ואני אחזיר לך:
talisapirster ב-gmail נקודה com

מירי ר

על ידי טליה_אלמתן* » 19 פברואר 2008, 16:52

מצטערת שאני מאחרת - אין לי אינטרנט בבית כבר שבועות, וכל פעם שיש לי קצת, אז אני לא מספיקה חצי ממה שאני רוצה :P
אז מה נעשה, מה נעשה, מה נעשה... מה שהכי קל לך מתאים לי! גם ככה לא נעים לי שהשארתי אותו אצלך... נראה לי שלשלוח עולה הרבה כסף, אז אולי אני אנסה לזכור להתקשר אליך כל פעם שאנחנו עוברים שם (זה קורה פעם בשבועיים בערך)? ואם מישהו יהיה אז ניכנס שנייה לקחת?

מירי ר

על ידי פלוני_אלמונית* » 14 פברואר 2008, 18:47

שלחתי לך מייל, ראית?
אם לא, אנא כתבי "אליי" [email protected].
(עדי יותם)

מירי ר

על ידי עדי_תימן* » 07 פברואר 2008, 08:40

הי מירי
רק עכשיו ראיתי את ההודעה שלך... כן. אמא שלי יכולה לעזור בענין הזה. הכי נכון יהיה ליצור איתה קשר ולברר איתה בדיוק איך זה עובד. יש לה נסיון של המון שנים.
שמה שלומית ואפשר להשיג אותה ב 08-9761076 או 052-3739237

מירי ר

על ידי טליה_אלמתן* » 05 פברואר 2008, 21:27

מה פתאום?! ואנחנו ממתינות להזמנה - לא נעים להזמין את עצמנו, מה גם ש"עצמנו" כל כך רבים!

ולגבי החיתול - איזה דיכאון בכלל לא שמעתי את ההודעה!
כולנו נשמח להגיע בשנית (או להיפגש במקום אחר - איך שנח לכם).

מירי ר

על ידי אמא_של_אגוז_מוסקט* » 14 ינואר 2008, 00:00

שלום מירי ר

בני אמנם כמעט בן 5 חודשים אבל כבר בחינוך ביתי...

הופכת והופכת בחינוך ביתי ודתי גם יחד, מאוד אשמח להצטרף למפגשים שלכן (אם עדיין קיימים?)
אנחנו גרים מזה שנה בבקעה ביישוב חילוני עם מניין מינוס שניים..

אפשר למצוא אותי בדפבית
לילה טוב ZZZ

מירי ר

על ידי בשמת_א* » 09 ינואר 2008, 00:13

הי מירי. מתארגן חוגי בית בלי חיתולים במושב בארותיים. ראי פרטים בדף הנ"ל או בככר השוק, במקרה שאת עדיין מעוניינת.

מירי ר

על ידי אמא_דתית* » 07 נובמבר 2007, 20:27

וגם וגם אני ממש אשתדל להגיע למפגש אצלך, בעזרת ה..
תכתבו אם צריך להביא משהו..ועוד פרטים.

מירי ר

על ידי אמא_דתית* » 07 נובמבר 2007, 20:25

מירי.
אשמח לנסוע יחד למפגשים, דברתי עם אבינעם וזה נשמע מקסים מקסים...

הבעיה שהם כבר התחילו לפני חודש ויותר ולכן אין אפשרות להגיע לשיעור ניסיון, לבדוק ולהחליט ולי זה ממש חשוב לפני שאני מתחייבת ומשלמת על כל המפגשים.

יעל

מירי ר

על ידי פלוני_אלמונית* » 05 נובמבר 2007, 12:54

אני מקווה שלא אכפת לך שעדכנתי לגבי המפגש - הגעתי לאינטרנט ולא יכולתי להתאפק... :-]
מצפה להכירכם, טליה אלמתן

מירי ר

על ידי אמא_בגובה_דשא* » 26 אוגוסט 2007, 00:29

(ומצידי אפשר לארגן אצלנו, אלא שזה קצת צפוף... אנחנו חיים בקרוואן... אבל אם לכם לא אכפת גם לי לא אכפת)

מירי ר

על ידי אמא_בגובה_דשא* » 26 אוגוסט 2007, 00:19

א. 'צטערת שלקח לי כ"כ הרבה זמן לענות.
ב. האמת שחשבתי שאת גרה בנופי נחמיה. לא פספסתי בהרבה...
ג. אני אשמח מאווווד לקשר.
ד. יש לי סבלנות...

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 09 אוגוסט 2007, 11:24

גיברת, אני רואה שהשתלטתי לך על הדפבית....
התנצלותי הכנה!
|*|

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 09 אוגוסט 2007, 11:23

אפשר....
א'- דירות זולות (תרתי משמע... גם הבניה "נהדרת", בהתאם למחירים...)- בטווח היכולת שלנו (המגורדת מתחתית הכיס בלאו הכי) 100$ או משהו כזה....
ב'- קהילת חב"ד די גדולה- מה שאומר שיעורים בשביל שנינו, חברה לילדים (שיבואו עוד בע"ה!!!) וגם בשבילי , ביכ"נ חב"ד, מקווה בהתאם למסורת שלנו, רב מנחה בהתאם לדרך החיים שלנו, ועוד כאלה....
ג'- אוטובוסים מוסדרים- דבר שחשוב מאוד בשביל בעלי- 8.30 בצפ' ת"א (האוטובוס מגיע לב"ב, ומשם עוד אוטובוס), וצריך להגיע למקוה+תפילה לפני העבודה (שם, או בעמנואל).... וגם חשובים לי, כי אני עובדת פרילאנס, ולפעמים שי הדרכות ומצגות של החברה בערבים, ואני צריכה לדעת שיש לי לסמוך על תחבורה סדירה....

יש לך הצעות אחרות, אשמח לשמוע.
מאוד! @}

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 07 אוגוסט 2007, 23:43

לחייך בסינתטיות עכשיו פתאום ראיתי שכתבתי לא נכון- זה התיקון.....
תגידי, מה עם הפשפושים בלילה?
אולי תתיעצי בדף שאלות ותשובות של בלי, או לגדל בלי , כי זה נראה לי משהו שחשוב להראות גם הלאה, כי תמיד תהיה מי שתקרא את זה, גם בעוד חודשים מעכשיו, ואולי תהיה לך תשובה שתעזור לך, או לפחות שתדעי שזה נורמאלי, או לחילופין שיש פתרון.......
@}
מחפשים דירה, אז מקוה שנעבור בקרוב...
>פפרי מממשת איומים של ביקורים, תזהרי!<

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 29 יולי 2007, 01:16

אני מציעה שתקראי את לגדל ילדים בלי חיתולים (אם לא טעיתי בשם) , ותעלי שם את השאלות. לגבי בלי בלילה, תראי- הגעתי לזה בפסח, כששמתי לב, שאם אני מקפידה לפשפש אותו בבוקר, כשהוא מתעורר (מתעורר בלילה, אבל כבר מהחורף מתנגד לפשפוש לילי, וכשהבנתי שהוא מתנגד כי הוא לא צריך, הפסקתי..) ואז, קצת אחרי שאני מתאוששת מההתעוררות, שוב - הוא יבש (עד הפעם הבאה- על הרצפה/במכנס/בגיגית אם הצלחתי לתפוס) אז הורדתי חיתול בלילה.
תשאלי את בשמת, מה היא אומרת - כי אני לא הייתי ממש בלי. אלא בלי אבל עם פשפושים.
אל תכניסי עצמך ללחץ כדי "לעמוד בקריטריונים" של בלי. אם כרגע לא, אז לא. אולי עוד חודשיים תראי שהתאוששת, או שאת מסוגלת "להוסיף עוד נדבך" לבליחיתולים, או שהיא כבר מתפקדת "יותר בהתאם" ;-) , בשביל בלי בלילה.....
אל תכניסי את עצמך ללחץ.
אגב, אנחנו עוברים בזמן הקרוב, אז אם יש אוטובוס מעמנואל לרחלים, אז אולי אקפוץ לביקור?
(אם אנחנו מוזמנים, אל תכריחי את עצמך לחייך בסינטיות עכשיו... :-) )
ובכל מקרה, בהצלחה.

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 25 יולי 2007, 00:15

לגבי החיתולים- אם את מתכננת לגדל "בלי חיתולים", ממליצה על כיסוי אחד או שניים טובים (כמו קושי'ס קלאסיק, מניילון, עם סקוטש, כמובן בגודל המתאים...) וטטרות מקופלות. יש בראש העין חנות לתינוקות שמוכרת חבילה של 6 טטרא כותנה חלק ב30 או 40 % פחות מכל חנות אחרת. (לי יש איזה 6 חבילות, או משהו).
טטרא מתכבס בקלות, לא מתבלה כ"כ מהר, מתייבש מהר, ולא מסיבי. לדעתי.
אם את רוצה בכיוון הזה, אשמח להתקשר אלייך, ולכוון אותך איך לעשות את הקיפול.
@}

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 23 יולי 2007, 18:53

אשמח לקרוא, כשיזדמן לך....
כשאעבור לעמנואל, אם יש אוטובוס אליכם, אשמח לבוא...
אתם בחינוך ביתי, וכאלה באופנים?
@}

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 23 יולי 2007, 14:38

לגבי הלידה, לא ב-9 חודשים הקרובים (לא שאני יודעת בכולופן... ;-) ) , אבל יש לי הרגשה שזה קרוב נורא....
אבל הייתי רוצה לשמוע את הסיפור (לקרוא, יותר נכון) כי אני מעוניינת, ויש לי עוד 2 חברות שגרות בעמנואל- שמעוניינות לשמוע.
[עמנואל זה לא באיזור 02.... איפה זה רחלים? |אייקון מסמיקה בבורותה| ]
אולי תהיי מוכנה לכתוב אותו (אפילו בקצרה) בדפבית שלי, מבטיחה להשאיר אותו שם (בל"נ) ותוכלי להפנות אחרות שירצו לקרוא.... כי הבנתי (מזכרוני) שזו היתה לידה מופלאה, ורציתי לשמוע כמה שאת מוכנה לספר... על הלידה, על המיילדת, ומה שבא.
ואני גם ברשותך אעביר הלאה לבנות שאני מכירה שמעוניינות גם...
@}

מירי ר

על ידי עמנוא_ל* » 21 יולי 2007, 22:34

מירי שלום!
ראיתי את תשובתה של מיכל ויטל לבקשתך וליבי נחמץ.

בניגוד אליה, אני מוכן לסייע בנושאי בנייה ירוקה ולחבר אליך יועצים הגרים ממש לא רחוק ממך.
הנושא של בנייה ירוקה קרוב לליבי, השומרון קרוב לליבי, יישוב ארצנו המובטחת קרוב לליבי, כך שהכל יכול להיות משולב.

את מוזמנת לפנות אלי בדוא"ל הנידח שלי [email protected]
רק תודיעי לי כדי שאגש לפותחו.
שבוע טוב!

מירי ר

על ידי אמא_בגובה_דשא* » 19 יולי 2007, 15:16

היי.
קראתי שכתבת ב חינוך ביתי במשפחה הדתית

גם אני גרה בישוב לא מוכר בשומרון. יש לי ניחוש לגבי הישוב שאת גרה בו.
יש לך רצון אמיתי לייסד מפגש בשומרון?
כי אני ממש משתוקקת למפגש שבו אני לא אצטרך לחשוב על כל דבר שאני או הבנות מכניסות לפה...

יש על מה לדבר ברצינות?
(יש לי שכנה שגם היא בחינוך ביתי, אולי גם פפריקה תרצה להצטרף, אני מכירה עוד מישהי שגרה בישוב קצת יותר גדול בסביבה... נשמע שיש פוטנציאל בגדול)

אם כן, תכתבי לי בבקשה AVNERUT#YAHOO.COM

מירי ר

על ידי נורית_מאור_שביט* » 19 יולי 2007, 14:12

רציתי להגיד לך שוב תודה על השיחה המחזקת שהישעזרה לי לראות דברים בפורפורציות
אני כל כך שמחה ומתרגשת לקרוא זאת. אני צריכה להיזהר שלא יעלה לי לראש....
עדיין לא הגעתי לסיפור הלידה. מקוה בהקדם.

אני מדמיינת אותך אישה שמחה מאוד וצוחקת...
גם, אבל לא תמיד. יש לי גם הרבה איכויות אחרות (עצב וכעס ועוד כל מיני שביניהם).
אכן, האופטימיות עוזרת לי להתמודד עם האחרים.
מקוה שאת בטוב.
להשתמע.

<עכשיו, אחרי שהתבלבלתי, אני מעבירה לדף שלך>

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 17 יולי 2007, 21:28

_מירי שלום!
קראתי במקרה על הלידה שלך בדף אחר-
איפה לקרוא עליה במלואה?
והאם המיילדת שיילדה אותך ניתנת להשגה?
תודה_
שואלת שוב...... [-: @}

מירי ר

על ידי אמא_דתית* » 16 יולי 2007, 20:16

אפשר אפשר אפשר.

אסור להתייאש. אסור להפסיק לחלום...

אשמח לפגוש אותך ומזל טוב על הלידה.. גמני ילדתי את אהוביה לא מזמן...

האמת שעכשיו קנינו בית בישוב אבל נשמח לשמוע על מקומות ונשמח להשמיע
ביצהר יש פתיחות וקבלה רבה בנושא הזה.
אנחנו קצת חברים של חזני.. את בטח מכירה.. חוק הדתיים השלובים..

לילה טוב
יעל

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 16 יולי 2007, 16:37

מזל טוב יקירתי! @} מקווה שהיתה לך לידה טובה.
תביאי פרטים על שדמות. אין לי מושג באיזה שעה. אולי נבוא.

מירי ר

על ידי אמא_דתית* » 16 יולי 2007, 10:50

אנחנו גרים ביצהר . יש כאן כמה משפחות שבקטע ונשמח מאוד לעוד...

מירי ר

על ידי אמא_דתית* » 04 יולי 2007, 19:46

פשוט קטע!
את לא הראשונה שמתבלבלת בינינו, גם אורי ה התבלבלה ולא רק
אכן. מלאכי ויעל וגם הם היו בהודו ולפני שבוע אפילו זכיתי להכיר אותם!!

מירי ר

על ידי אמא_דתית* » 03 יולי 2007, 19:49

וגם סקרנת אותי. אני מכירה אותך באופן חלקי..? מי את ?

עדיין סקרנית...ורוצה לשמוע עוד
יעל

מירי ר

על ידי נורית_מאור_שביט* » 15 יוני 2007, 05:53

בתקוה שתראי את ההודעה הזו עד אז...
אז לא ראיתי אותה עד אז.

בואי ננסה הבוקר, לפני 9:00 (אם תראי את ההודעה עד אז).

מירי ר

על ידי נורית_מאור_שביט* » 14 יוני 2007, 18:36

אשמח לדבר איתך, השאלה היא מתי.
אולי אפשר בערב (לילה) אחרי ההשכבות.
בכל מקרה, שווה לנסות גם בשעות אחרות, ולפעמים ישנם רגעי חסד סתם כך באמצע החיים...

אני לא זוכרת שכתבתי שם...

הטלפון שלי: 077-7001441

מירי ר

על ידי טליה_אלמתן* » 23 מאי 2007, 09:46

גם אני לפעמים מנותקת :-)
הטלפון שלי: 054-4612951
תודיעי גם לאיילת שכתבה שם למעלה - נארגן פיסגה! איזה כיף! תהיה לנו בוף ממש קבוצה! :-D

מירי ר

על ידי איילת* » 17 מאי 2007, 23:41

המייל לא הגיע. את יכולה גם להתקשר: 9073542 או 054-7982526 .

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 16 מאי 2007, 22:35

אהלן איילת
שלחתי לך אימייל ושכחתי לכתוב נושא- אני מקווה שזה לא יגרום לך לזרוק אותו לסל המיחזור...

מירי ר

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 מאי 2007, 22:43

מירי שלום
אני איילת ואני גרה במגן דן, שזו הגבעה של אלקנה. יש לי שתי בנות: ארבע וכמעט שנתיים והגדולה מאז שהוצאתי אותה מהגן מאד רוצה חברות. רוצים לבוא אלינו? את יכולה לענות כאן או באי מייל: [email protected] . להשתמע.

מירי ר

על ידי טליה_אלמתן* » 12 אפריל 2007, 21:57

שלום :-) קראתי מה שכתבת ב המאפיה הדתית וחשבתי אולי להזמין אותך למפגש אצל mise
היא מתגוררת גם כן יישוב קהילתי באזור אריאל. יש לה ילה בת שנתיים וחצי כמעט, ועוד תינוק בן שנה בערך, ולי יש ארבעה כמו שתוכלי לראות בדף בית שלי :-)
לפעמים אני מזמינה את עצמי אליה, או שאנחנו נפגשות במשחקייה אצלה ביישוב. לפעמים אני גם מגיעה עם השכנה שלי, אמא בגובה דשא.
אני חילונית, mise מסורתית, ו אמא בגובה דשא דתיה. שאני אארגן משהו כזה לשבוע הבא?

מירי ר

על ידי יעל* » 21 ינואר 2007, 12:54

מירי שלום אשמח לשמוע על המיילדת הזו, כמה שיותר פרטים
וגם סקרנת אותי. אני מכירה אותך באופן חלקי..? מי את ?

אם תוכלי לחזור אלי כי ממש אוטוטו בעזרת ה..
אני ב אמא דתית

שבוע טוב!
יעל

מירי ר

על ידי פפריקה_הונגרית* » 24 דצמבר 2006, 21:21

מירי שלום!
קראתי במקרה על הלידה שלך בדף אחר-
איפה לקרוא עליה במלואה?
והאם המיילדת שיילדה אותך ניתנת להשגה?
תודה
{@

מירי ר

על ידי בלה* » 12 נובמבר 2006, 13:11

האם הודעות חדשות תמיד נכנסות ל"מה חדש"?

מירי ר

על ידי נעמה_סלע* » 14 אוגוסט 2006, 17:45

תודה, אני אשמח אם תבררי לי מי הכינה את החנוכיה משברי הכוס.

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 08 מרץ 2006, 10:44

מה נעלמת לי? אני צריכה לדבר איתך. שלחי לי מייל. או תראי סימן חיים.

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 15 ינואר 2006, 10:52

מירי,
שלחי לי מייל- tamarsela ב-gmail.com}

מירי ר

על ידי נעה* » 01 דצמבר 2005, 12:04

מירי שלום,
יש לי מכונת סריגה למסירה. ישנה מאוד, אבל בזמנו עבדה. מזמן לא נוסתה.
אם את מעוניינת כתבי לי "לכאן" [email protected]

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 25 אוגוסט 2005, 13:38

מירי, מה קורה? לאן עברתם?
ספרי קצת.

מירי ר

על ידי יערת_דבש* » 03 אוגוסט 2005, 00:17

הי מירי,
תודה על ההתעניינות.
צרי איתי קשר במייל שמצורף בדף הבית שלי, והשאירי לי מספר טלפון, אם זה בסדר מצדך.
אני אתקשר.
ימים טובים!

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 26 יולי 2005, 21:19

גם לי אין התנגדות, אבל אין לי מושג איך עושים את זה

מירי ר

על ידי רסיסים_של_אור* » 24 יולי 2005, 10:48

בקיצור, בחינוך הביתי אין הנחות ואין רשת בטחון
אין רשת בטחון, ומצד שני, גם אין חינוך למשהו אחר וזר ממה שרואים בבית. אין מצב שהילד חוזר ו"מטיף" להורים שלו. ויש הזדמנות עצומה לחיות ולחנך באמת באמת ל"דרך ארץ קדמה לתורה" ועוד כל מיני שלדעתי הולכים לאיבוד בהמון מסגרות. וגם, לכך שהחוויה הדתית, חשוב לה שתהיה גם אישית ולא רק "עדרית".

_בואו נחיה אותו. זה מעסיק את כולנו. ואנחנו הרבה יותר ממה שנדמה.
מה את אומרת? אפשר להעביר לשם את הדיונים בנושא._
לי אין שום התנגדות {@

מירי ר

על ידי תלתל_בתוך_תלתל* » 24 יולי 2005, 10:12

הי מירי!

בוקר טוב ושבוע מצויין!

קראתי את סיפור הלידה המופלא שלך.
מה אומר לך, הוא נשמע כמו התגשמות כל המאוויים של כל מי שאי פעם ילדה בבית...
מובן מאליו שבלידה כזאת נפלאה יוולד הילד המתוק ביותר עלי אדמות....(-:

את צודקת לגבי השכנוע העצמי העמוק - אין ספק שזה יהיה הדבר שיאפשר לי להגשים את החלום הזה ללא חששות וספקות
ואפילו לשכנע בכך את בן זוגי (שנטוע עמוק בתוך המיינסטרים ושאני בטוחה שנשלחתי אליו בכדי להוציא אותו משם בעדינות ובאהבה...)
אבל לצורך זה אני חייבת לחזק את האמונה והביטחון שלי בעצמי ובגוף שלי שיוכלו לייצר עבורי לידה קלה ומהנה כמו זו שאת יצרת לעצמך.

יש לי עוד דרך לעבור...

(())
ד"ש בבית,
תלתל.

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 24 יולי 2005, 08:52

מירי, יש דף חינוך ביתי במשפחה דתית . (קצר ולא רציני)
בואו נחיה אותו. זה מעסיק את כולנו. ואנחנו הרבה יותר ממה שנדמה.
מה את אומרת? אפשר להעביר לשם את הדיונים בנושא.

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 23 יולי 2005, 23:44

אני חושבת בדיוק כמוך
אבל נראה לי שמערכת החינוך הדתית היא עוד איזה רשת בטחון למקרה שההורים לא נותנים את הדוגמא האישית הכי טובה, כי הרי לחברה הדתית יש כוח מאוד חזק על אלה שגדלים בה.
אני חושבת למשל על עצמי- ההורים שלי נחשבים לדתיים מאוד, אבל גם הם לא מקפידים על הכל. למשל רחצה מעורבת או תפילות כל בוקר (לבנות). ובכל זאת אני ברוב שנותי כנערה מתבגרת הקפדתי על זה מאוד כיון שככה חונכתי באולפנא וברור לי שזה בנה משהו בנפש שלי, גם אם היום זה לא ככה.
בקיצור, בחינוך הביתי אין הנחות ואין רשת בטחון- אתה רוצה שהילד שלך ידע ויפנים אז אתה חייב להיות שם בעצמך. וזה- וואו! מפחיד לאללה.

מירי ר

על ידי רסיסים_של_אור* » 22 יולי 2005, 07:20

_שמתי לב פתאום, מאז שהיא יותר בבית איתי, שאיכשהו הפלתי את כל האחריות לחינוך ה"דתי" שלה על המעון- הרי ברור ששם יברכו לפני האוכל ויטלו ידים (מה שבבית לא תמיד מקפידים איתה), וגם יתפללו בבוקר וילמדו על פרשת השבוע וכו' וכו',
ואז הבנתי שזה לא רק חינוך דתי אלא חינוך בכלל ויחס לחיים ואינסוף השפעות עדינות ולא עדינות על הנפש שהיא נחשפת אליהם לטוב ולמוטב...
מצד אחד זה הגביר בי את ההבנה כמה חינוך מחוץ לבית הוא אבסורדי, מצד שני, לפחות מבחינה דתית זה מפחיד אותי שהכול תלוי בי, והאמונה שלה (וגם ההקפדה במצוות) תהיה תלויה בכמה שאני מאמינה ומקפידה._

אני עברתי בדיוק בדיוק את אותו תהליך ואני חושבת שאפילו כתבתי על זה ב"בלוג אני בחינוך הביתי".
בעיניי, זאת אחת המתנות של החינוך הביתי. התובנה, שאין לי אחריות על האמונה שלהם. וגם, שאם אני רוצה שהם יעשו משהו מסויים, או ידעו משהו מסויים, אני חייבת לרצות את זה קודם כל עבור עצמי.
אני מניחה שאם אני מתפללת כל בוקר, זה יעורר בהם משהו מתישהו. ובאמת, יש אחת ל... פעמים שהבכור מבקש להתעטף בציצית וכיפה ולהתפלל קמעה בבוקר. אז כשהוא רוצה אני מסייעת וכשהוא לא מדבר על זה אני ממשיכה הלאה.
ועוד אצלנו, אין לו דוגמא של אבא עם ציצית או כיפה ובהתחלה הייתי היסטרית ממש. מאיפה זה יבוא לו ? עכשיו אני מרפה. בשבת אנחנו הולכים לבית הכנסת והם לרוב חבושים.

עוד דוגמא: פרשת שבוע. חשבתי לעצמי "יו, הם לא יחשפו לזה בחיים" אז התחלתי לקרוא בעצמי, והם רצו שאקריא גם להם ועכשיו גילינו את דפי פרשת השבוע המעולים של "מבראשית" של הרב מוטי אלון שמיועדים לילדים והילדים ממש נהנים מהם (וגם אני).

אני חושבת, שאחד הדברים הבולטים והמשמעותיים שהבנתי הוא שחייבים לחנך על בסיס "דוגמא אישית" או כמו שאמרו חז"לינו: "נאה דורש, נאה מקיים"...

ושוב, תמשיכי לכתוב, זה גם עוזר לי לחשוב על דברים.

שבת-שלום {@

מירי ר

על ידי תלתל_בתוך_תלתל* » 21 יולי 2005, 23:19

הי מירי!,

קראתי כאן שבסוף ילדת בבית. תוכלי לספר איך היה?

אני חשבתי על זה אבל החלטתי לנסות את זה רק בלידה הבאה. את הקטנה שלנו ילדתי לפני 3 חודשים בבית חולים רגיל, בלידה רגילה. הדבר היחיד שהקפדתי עליו היה מה שנקרא "ביות מלא". בדיעבד הצטערתי שלא חתמתי על טופס סירוב אשפוז ושנשארתי שם 3 ימים מיותרים.

לילה טוב!

מירי ר

על ידי רסיסים_של_אור* » 21 יולי 2005, 02:58

_אני מחברת חלק לחלק ומגלה מקריאה באתר פה ושם שאתם מחנכים בבית את הילדים וגם שומרי תורה ומצוות (תקני אותי אם אני טועה...)
אנחנו גרים בישוב קהילתי קטן והרעיון לחנך בבית זר פה לרוב האנשים אם לא לכולם.
היום ברור לי שזוהי דרכי, גם במחיר של עזיבת הקהילה הזאת שעד היום היתה בית בשבילנו. אני חוששת שבקהילה קטנה ובמיוחד דתית, השונות של הילדים שלי תפגע בהם.
אשמח לשמוע איך אתם מסתדרים מבחינה חברתית._

ציטטתי כדי שאוכל לזכור להתייחס לכל מה שכתבת...

לגבי השומרי תורה ומצוות זה נכון בערך, כי אנחנו זוג מעורב, אני מהצד של השומרים ובעלי מהצד של המאפשרים... אבל בסך הכל הבית מתנהל באופן דתי, אולי טיפה יותר פתוח (כי אנחנו במםגש תמידי ובריא וחיוני עם כל הסוגים והמינים).
לנו היה מאד חשוב, באופן כללי, לגור במקום שאינו חד-ערכי. מקום שלא יחנוק אף אחד מאתנו אבל שיהיו בו בכל זאת קצת דתיים.

במושבה שאנחנו גרים בה, ושאני גדלתי בה, מצאנו את השילוב שמתאים לנו ואני מקווה שאף אחד לא יפגע באיזון ובמרקם העדין והנהדר שנרקם בה כבר למעלה ממאה שנים.

אני חושבת שבכל מקרה, בישוב קטן, דתי או לא דתי, השונות שלך יותר בולטת, וזה נכון לא רק לגבי חינוך ביתי. כל דבר שהוא טיפה חריג או מוזר מקבל פרפסקטיבה או הדים יותר עוצמתיים כשהיחס בינו לבין הנורמה קטן יותר. ככל שהמקום שגרים בו גדול יותר, הוא עשוי להכיל יותר מגוון ולחיות יותר בשלום עם המגוון.

מבחינתנו, החינוך הביתי איפשר לנו לעזוב את העיר ולחזור הביתה למושבה. בזכות הקהילה הדתית כאן, מהר מאד השתלבנו לנו במארג החברתי שכולל אירוחים בשבתות, מפגשי אחה"צ לעתים וכו'. וחוצמזה, אנחנו נתמכים חברתית ע"י קבוצת חינוך ביתי נהדרת באזורנו.

אני מקווה שהצלחתי לענות, ולו באופן חלקי ואת מוזמנת להוסיף ולשאול {@

מירי ר

על ידי רסיסים_של_אור* » 20 יולי 2005, 21:33

הי מירי , קראתי אותך אצלי ואני מבטיחה לחזור ולכתוב ביתר פירוט, אחרי שנת לילה ארוכה וטובה (בעזרת ה'...).
לילה טוב {@

מירי ר

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 יולי 2005, 15:22

הי מירי. פספסתי את השאלה שלך אז הנה:
לא , לא הודעתי לה שהיא לא רצויה לחלוטין, כיוון שהילדות שלנו חברות .
קיבלתי החלטה שלהיפגש איתה יחד עם הילדות זה רק במקומות ניטראליים, גם אם זה מוריד את תדירות המפגשים . והפסקנו להזמין אותם.
כשהיא התקשרה וביקשה לבוא, עניתי בשלילה ופירטתי:
לא מתאים לי כיוון ש... אין לי חשק לבלאגן עכשיו , הילדות עייפות ואני לא רוצה למשוך את הערב עד מאוחר,
ועוד, - כל הסיבות שבעצם הביאו אותי להחלטה.
אז לא אמרתי בפירוש "אני לא מעוניינת בחברתך כיוון שאת טפילה"
אבל נתתי לה להנין בדיוק מה הסיבות להתרחקות.
יכול להיות שעם הזמן תגיע התקרבות מחדש, אבל אז אני בטוחה שהיא תשים לב יותר.

מירי ר

על ידי נהג_מונית* » 30 מאי 2005, 21:14

הי מירי
הבנתי שילדת בבית את ילדך השני, ואילו הבת הראשונה נולדה בבית חולים.
האם את מוצאת הבדלים בהתנהגות בין ילדים שנולדו בבית לבין אלו שנולדו בבית חולים?
בנוסף, מאז שהלכת מציפים הגעגועים....
האם יש לך המלצות על מדריכות הכנה ללידה שמגיעות עד אילת?
דבר אחרון: כל הכבוד על הדברים המדהימים שכתבת בנושא אקולוגיה ו"השטחים הכבושים" - מסכים עם כל מילה
ד"ש לכולם

מירי ר

על ידי אופי* » 29 מאי 2005, 11:56

הי!
אני מקווה שתראי את זה לפני שאני אלד - כתבת על מיילדת אידיאולוגית - תני פרטים בבקשה!
אנחנו מוכני לשלם, אבל הסכום יהיה קצת יותר צנוע. את יכולה לשלוח לי מייל [email protected]
או להתקשר 052-6937128
054-5422131
תודה!

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 22 מאי 2005, 23:40

מיכל
תודה על התגובה.
התלבטתי רבות אם לכתוב את ההערה ההיא או לא כיון שלא רציתי לעורר ויכוח שאין לו תוחלת
וגם בגלל שאני תמיד בעד מילים של אהבה ולא של כעס או התנגחות.
ובכל זאת כתבתי כי הכאב רב.
הלואי והייתי יכולה להראות לך את התמונה מנקודת מבטי ,
אך כיון שאינני מסוגלת לעשות זאת אומר רק שלדעתי, הנזק האקולוגי והנזק האנושי שזורים זה בזה
והנסיון לצמצום הנזק ויצירת עולם בריא יותר
הוא התחלת הדרך למציאת פתרון נכון ואמיתי לשני הצדדים.
בכל מקרה- לברוח מכאן,
בשום מצב, לא מהווה בשבילנו פתרון...

מירי ר

על ידי אמא_לשלושה* » 22 מאי 2005, 11:58

מיכל שלום, רק רציתי לומר שאני באותה דעה שלך.

מירי ר

על ידי מיכל_ויטל* » 22 מאי 2005, 00:56

מירי
אני לא מתחמקת מהנושא שפתחת בדף הבית שלי. את צודקת, גם השטחים, כחבל ארץ שסוע וארץ מריבה, ראוי לתשומת לב של שמירת טבע והתחשבות אקולוגית. אך אני אישית לא אוכל להרשות לעצמי לעסוק בנושאים אלו באזור שבו כל יום מתים אנשים, מעונים ומדוכאים כתוצאה משנאה ופחד. הנזק האנושי גדול כרגע בהרבה מהנזק האקולוגי.
שובו לארץ, בנו את ביתכם בלי לדרוס אחרים - אז אשמח לעזור וליעץ לכם לבנות בית ירוק ככל האפשר ללא התחשבות בהבדלי השקפות העולם בינינו.

מירי ר

על ידי בת_ההרים* » 08 מאי 2005, 11:47

תודה (())

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 28 אפריל 2005, 13:53

זה פדיחה? ממש לא.
ירדן.
וסליחה שלא נפרדנו כמו בניאדם. היה כיף לרותותכם.

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 25 אפריל 2005, 22:30

[<-stats.pl?table=TITLE&format=list&filtera=$title&time=7&sort=-T]

מירי ר

על ידי נועה_ברקת* » 17 אפריל 2005, 21:54

תודה
[-:

מירי ר

על ידי טובי_י* » 09 אפריל 2005, 23:49

תתחדשי :-)

מירי ר

על ידי אמא_גמדים* » 09 אפריל 2005, 12:49

הי מירי נחשי מי אני....

מירי ר

על ידי אמא_של_יונת* » 01 אפריל 2005, 00:08

(לא מוכר, תרתי משמע)
"לא מוכר" זה מה שנקרא מאחז ?

מירי ר

על ידי חני_בונה* » 31 מרץ 2005, 23:59

נעים מאד
(-:

מירי ר

על ידי תמר_ס* » 31 מרץ 2005, 23:28

ברוכה הבאה יקירתי. (ואם את עדיין לא בטוחה מי אני, זה יבוא לך בהמשך). |תמר|

מירי ר

על ידי רסיסים_של_אור* » 31 מרץ 2005, 23:21

ברוכה הבאה {@

מירי ר

על ידי מירי_ר* » 31 מרץ 2005, 22:37


חזרה למעלה