מירוסלב כאן

שליחת תגובה

יחסי הגומלין כולם שכל ישר, מה טעם יש בפגיעה?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מירוסלב כאן

מירוסלב כאן

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 נובמבר 2011, 23:25

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מה חדש?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 23 נובמבר 2007, 22:51

פלונית? את מתגעגעת? איפה את היית כל כך הרבה זמן? בפעם האחרונה שדיברנו אמרת שאת לא רוצה לשמוע ממני יותר ועכשיו את מתגעגעת?
האמת? גם אני מתגעגע.

מירוסלב כאן

על ידי פלונית* » 25 אוגוסט 2007, 23:59

איפה אתה, מירוסלב?
מתגעגעים.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 05 דצמבר 2006, 13:35

או, זה כבר יותר הגיוני.. החיוך... נהיה מעניין כאן, ואני לא ידעתי

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 05 דצמבר 2006, 13:34

מה קורה כאן? הבורא הוא הנברא? האח הגדול שוב בעניינים?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 05 דצמבר 2006, 13:33

אני לא מאמין שהדף עדיין כאן ועבר כל כך הרבה זמן. היי מישהו שומע אותי? (חמי רודנר) למה כתוב לי "התשמע קולי באשר הינך" מעל התיבה, מישהו יודע?

מירוסלב כאן

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 ינואר 2006, 11:29

משעמממממממם

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 09 ינואר 2006, 22:09

ואת זה את כותבת בצהריים...

מירוסלב כאן

על ידי ההולכת_באתרים* » 09 ינואר 2006, 14:57

אני ציפור לילית

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 08 ינואר 2006, 22:07

או שלום שלום. באיזה אתרים את הולכת והאם זה תמיד בשעות כאלה מאוחרות בלילה?

מירוסלב כאן

על ידי ההולכת_באתרים* » 08 ינואר 2006, 00:55

מירוסלב, השמיע קול.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 05 ינואר 2006, 09:35

by the way אני לא יודע למי התודה והברכה אבל הרבה הרבה מאלה על כך שהדף שלי, למרות שעמד בשממונו זמן כל כך רב לא נמחק.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 05 ינואר 2006, 09:32

שלום לכולם. אני עכשיו אחרי קריאת כל הדף שלי מתחילתו ועד סופו, ואני מה זה מתגעגע לחברים והחברות הותיקים והותיקות. עבר הרבה זמן אבל אני מנסה עכשיו לחדש את הפעילות בדף ואשמח אם יבואו כל אלה שכבר היו וגם חדשים ומרעננים כדי שיהיה אפילו מעניין עוד יותר. להתראות בינתיים.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 04 ינואר 2006, 20:19

אני כאן ואני עוד אשוב ובגדול

מירוסלב כאן

על ידי אני_לא_מירוסלב* » 16 דצמבר 2005, 15:46

איפה מירוסלב באמת?

מירוסלב כאן

על ידי הגמד_חיוכון* » 16 דצמבר 2005, 15:41

מירוסלב כאן

על ידי יעלי_לה » 15 דצמבר 2005, 00:04

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 23 יולי 2005, 21:39

קדימה, חשוף

מירוסלב כאן

על ידי אלימלך* » 10 מאי 2005, 22:08

אדון מירוסלב היקר. לדעתי גיליתי את זהותך האמיתית. אני קורא לך להחשף לפני שאחשוף אותך

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 25 ינואר 2005, 09:35

תודה

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 22 ינואר 2005, 17:55

עניתי לך בדף שלי, כדי לשמור על רצף השיחה.

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 21 ינואר 2005, 21:04

זה נותן לי קצת תקווה כי הימים האחרונים נראו לי נטולי תקוה לחלוטין בקשר לסוגיה
רוצה להרחיב קצת? יש ימים ואפילו תקופות כאלה. קח בינתיים @}

מירוסלב כאן

על ידי יעל* » 19 ינואר 2005, 14:17

שלום לך יעל. הרבה זמן לא הייתי. יש לי שאלה דחופה שמציקה לי ואני מחפש אישה שתענה לי עליה. יש סיכוי שגברים ונשים יוכלו אי פעם להבין אחד את השניה?

שלום לך מירוסלב. פתאום ראיתי את שאלתך. והתשובה שלי היא: "יוכלו להבין, אבל אף פעם לא באופן מושלם."

מירוסלב כאן

על ידי סמדר_נ* » 17 אוקטובר 2004, 20:46

אה, אני כאן. איכשהו לא יצא לי בסופ"ש.
אבל אתה לא כאן. בעית סינכרוניזציה קלה.
לא נורא, מה שיפה בשיחות כתובות הוא שניתן לנהל אותן בהמשכים.

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 17 אוקטובר 2004, 14:26

שמת לב שחשפת את עצמך?
זה היה בכוונה תחילה, בהמשך לזה שאמרתי שאני לא אוהבת להשתמש בניקים. הניק היה לא לצורך הסתרת הזהות, אלא כחלק מהבדיחה. ברגע שהשתמשתי בו פעם אחת, נגמר לי הצורך להשתמש בו.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 16 אוקטובר 2004, 08:05

שנתחיל לחפש לך שידוך?
רגע אני אשאל את אשתי.

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 15 אוקטובר 2004, 23:34

איזה באסה אני לבד בבית.
שנתחיל לחפש לך שידוך?;-)

עכשיו אני מבינה למה זה היום הכי טוב לאינטרנט בשבילך.

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 15 אוקטובר 2004, 23:33

המתחיל במצווה - אומרים לו....
חמור?

<חכה לי, אני גם באה!>

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 15 אוקטובר 2004, 23:30

טוב, אין פרטנרים, אז לילה טוב לכולם

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 15 אוקטובר 2004, 23:24

המתחיל במצווה - אומרים לו....
גמור בחוץ...
איזה באסה אני לבד בבית. המצווה היחידה שאני יכול לקיים זה "זכור את יום השבת..."

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 15 אוקטובר 2004, 23:18

מירוסלב,
סליחה שנעדרתי.... אני והבעל צופים בסרט בוידיאו... . (ובכל זאת קפצתי לרגע לראות מה חדש). להתראות

שרון - מצוות - אולי אחר כך.. ;-)
המתחיל במצווה - אומרים לו....

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 15 אוקטובר 2004, 23:09

זמן מצויין לאינטרנט. אבל זמן עוד יותר טוב להקדיש למשפחה.
חוצמיזה, יום שישי, מצוות וכאלה...(המצווה הכי חשובה, אתה יודע ;-))

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 15 אוקטובר 2004, 12:45

איזה מזל שאת דואגת לי. מה הייתי עושה בלי עזרתך והדרכתך :-)

שבת שלום.

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 14 אוקטובר 2004, 22:16

שאלה לי אליך. באילו תחומים הקשורים לגידול ילדיכם בעלך נוטל חלק?
הוא נוטל חלק בכל התחומים, ויש אף תחום שהוא תחומו הבלעדי: גזירת ציפורניים לילדים.
מדוע שואל אתה, מירוסלב?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 14 אוקטובר 2004, 20:54

שיחקת אותה

מירוסלב כאן

על ידי סמדר_נ* » 14 אוקטובר 2004, 14:01

ואללה, עניין הוכחנות הוא באשמתי, כנראה. שלחתי אותך לקרוא בדפים המתוייגים כ _דף וכחני ושכחתי להוסיף קוים תחתיים בצדדים, וזה גרם לך להיות מתוייג ככזה.
>וואו, כמה נזק אני עושה.<
>איזה מזל שיש הריון להאשים אותו בכל זה<
>@} (אני עוד חייבת לך מימי פתיחת הדף, לא?<

מירוסלב כאן

על ידי אני_לא_מירוסלב* » 14 אוקטובר 2004, 13:03

אז תודה למי שתיקן את העוול הקשה שנעשה לי אז כנראה זו בכל זאת אני.
עכשיו אני רצה להביא ילדים מהגן... ביי.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 14 אוקטובר 2004, 13:01

אז תודה למי שתיקן את העוול הקשה שנעשה לי.

מירוסלב כאן

על ידי תבשיל_קדרה* » 14 אוקטובר 2004, 12:29

לא עשיתי כלום.
רק הלכתי לדף _דף וכחני לבדוק האם אכן, והסתבר שלא.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 14 אוקטובר 2004, 12:25

תודה

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 14 אוקטובר 2004, 12:14

מירוסלב - בעזרתה של תבשיל קדרה, דפך כבר אינו וכחני.

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 14 אוקטובר 2004, 10:46

מירוסלב - ערכתי את התשובה הקודמת שלי. מקווה שיסתדר. @}

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 14 אוקטובר 2004, 10:33

אשמח לקבל הסבר על דברייך כשיהיה לך פנאי.
מעבר לזה כולי אחוז התרגשות. כרגע כתבתי מירוסלב בגוגל והתוצאה הראשונה היתה הדף שלי. אני על המפה!

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 14 אוקטובר 2004, 10:31

מירוסלב, לדעתי דפך הפך לדף וכחני בגלל עניין טכני פשוט. אף אחד לא סיווג אותו ככזה בכוונה. כנראה בגלל שכתבו את המילים דף וכחני עם קו מפריד ביניהן זה סיווג את הדף ככזה. אני מקווה שאני לא טועה. ניסיתי לסדר את זה.
אולי מישהו מוכן לבדוק?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 14 אוקטובר 2004, 10:21

אני לא יודעת כמה דפים כבר יצא לך לקרוא באתר – אך אתה יכול להיכנס ל דף וכחני, תמצא שם את רשימת כל הדפים המתוייגים כך
פשוט לא ייאמן שהדף שלי תויג כדף וכחני. מעניין מי תייג אותו כך. בכל אופן לא באתי להתווכח עם אף אחד. באתי לומר את דעותיי, ומי שלא רוצה לקרוא לא חייב. את תגובתי לדבריה של שרון ג כתבתי כי נראה לי שההתייחסות למה שקורה במחסומים חסרה הרבה פעמים את המימד שהצגתי, וחבל. בכל אופן אין חובה לאיש לקרוא את דבריי, אבל חבל שיד זדונית מטילה כתם על דפי ללא כל הצדקה. כולי תקווה שזה לא ישפיע על באי האתר להכנס לדפי כי אחרת יהיה לי כאן באמת משעמם.

מירוסלב כאן

על ידי סמדר_נ* » 10 אוקטובר 2004, 00:35

סליחה, מחקתי כי הדברים שלי נשמעו לי (בכל זאת) נוזפניים מדי (ואני בהריון ומותר לי...), ולא חשבתי שהם צריכים להתנוסס שם עד עולם (ושבעוד שלושה חודשים מישהו יראה אותם ויחליט להגיב עליהם וכו' וכו'). בסך הכל, כתבתי לך משהו שהוא העדפה אישית שלי, לא איזה עקרון מנחה שרלוונטי לכל מי שקורא כאן. אך להבא, לבקשתך, לא אמחק דברים מדפך (ספרדיוניסטים מותר, נכון?). האם להחזיר את הדברים הקודמים שנמחקו?

לגבי מציאותנו הלא מקורית והלא מחכימה -- בנקודה זו אני מסכימה אתך בהחלט, אבל נראה לי שכשמנהלים דיון עושים זאת כי מנסים להבין משהו בקשר לאותה מציאות. וטיעונים החוזרים על עצמם בסדר ידוע מראש אינם מקדמים הבנה. בדרך כלל, בתחילת הדיונים הללו יש משהו חשוב, שמוסיף ידע חדש ומשנה את צורת ההסתכלות -- אחר כך הם חוזרים לאותו פינג פונג מוכר לעייפה, שגורם לי לתהות אם לא כדאי לרחם קצת על אלה מבאי האתר שאינם בעלי אינטרנט מהיר. אני לא יודעת כמה דפים כבר יצא לך לקרוא באתר -- אך אתה יכול להיכנס ל דף וכחני, תמצא שם את רשימת כל הדפים המתוייגים כך. רבים מהם עוסקים במצב הפוליטי-מדיני-בטחוני. הם מתחילים ממשהו חשוב, ואז נהיים דומים זה לזה כביצה לחברתה (ולא באותו אופן שדיונים על הנקה, שינה או חינוך דומים זה לזה) היכנס וקרא, ויתכן שתבין למה התכוונתי. אף על פי שאני מעריכה מאד את תרבות הדיון כאן ואת רמתו, שם יש הרבה פעמים תחושה שנכנסים למועדון צעקות -- ויהיו אשר יהיו כוונותיהם הטובות של משתתפי הדיון מלכתחילה. בנוסף, לדיונים כאלה יש נטייה לתפוח טנגנציאלית -- הם מתחילים מהערה קטנה או שתיים ותופחים במהירות לממדים מפלצתיים ממש. לכן לא רציתי לתת להם מקום ב"טריטוריה הפרטית" שלי. בנסיבות אחרות הייתי פשוט מעבירה את הדברים לאחד מהדפים בנושא, תוך הודעה למעורבים בעניין. אבל זה היה מחייב להעביר לשם גם את דבריה של שרון, ומאופן כתיבתה הסקתי שאינה מעוניינת בכך. ייתכן שטעיתי -- ועוד לא מאוחר לתקן. נא הנחיותיכם.
שבוע טוב!

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 06 אוקטובר 2004, 12:48

מירוסלב,

אני רואה שמצאת חברות חדשות (סמדר נ, שרון ג). (זה בסדר, אני לא מקנאה....)

שאלת בדפי למה גן שעשועים זה מעייף - ובכן, נצא מנקודת המוצא ששלושה ילדים (בני 7 ו 4) זה מעייף מראש...
נדיר שאני לא עייפה. אבל נכון שבגן השעשועים אני יחסית יכולה לנוח.

חג שמח! צריכה ללכת.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 06 אוקטובר 2004, 08:32

בסדר. מחקתי מכאן גם את ההערה שלי.
קודם כל אני לא בעד למחוק. לכל דבר שנאמר יש ערך, גם אם הוא לא מוצא חן בעיני מי מהבאים בדף ואני מצהיר בזאת שאני מבקש לא למחוק שום הערה שנכתבת בדפי. אשר למה שכתבת, אחרי קצת מחשבה על דברייך רציתי להגיד לך שהאמת במציאות בה אנו חיים טבעה להיות מדכאת, לא מחכימה, ולא מקורית. אם היינו (כל יושבי הביצה הזאת) אנשים מקוריים ומחכימים, כבר מזמן היינו חיים במקום טוב הרבה יותר.

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 05 אוקטובר 2004, 17:21

קראתי את הערתך המחוקה.
תתפלא לשמוע שאני מאד מסכימה איתך.
אני גם לא חושבת שאתה ימני קיצוני כלל וכלל (עוד לפני שציינת זאת בעצמך).
להיפך.
מאד נהניתי לקרוא את אשר כתבת.
היה לי נעים לגלות שמעבר לבדיחות-הדעת יש בך אדם רציני ורהוט שכותב דברי טעם. או לפחות לטעמי;-)

מירוסלב כאן

על ידי סמדר_נ* » 05 אוקטובר 2004, 16:13

בסדר. מחקתי מכאן גם את ההערה שלי.
>שמא נסכים על טשטוש עקבות כללי?<
>פרדוקסלי משהו: בכל פעם שאני מודיעה על טשטוש עקבות -- הרי בכך אני יוצרת עוד עקב...<
>מ...ט...ש..ט.....ש..ת....<

מירוסלב כאן

על ידי מתנחלת_אלמונית* » 05 אוקטובר 2004, 14:32

הי מירוסלב הרגשתי שאני חייבת לקפוץ לדף שלך אז ברוך הבא, ואל תתרגז על השם שלי כי אני ממש לא פוליטית אלא סתם כינוי כמו שאמרו שכולנו בסופו של דבר מתנחלים אלמונים

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 04 אוקטובר 2004, 22:31

מירוסלב, אני מצטערת ששברתי את לבך, אבל בעלי לא מרשה לי לדבר עם בחורים זרים באינטרנט.
הוא כבר שאל "מי זה המירוסלב הזה" והתקשיתי קצת להסביר.
אני גם נורא עייפה. את כל היום ביליתי בגני שעשועים עם ילדי הפעוטים.

<מירוסלב, כל מה שכתוב לעיל לגבי בעלי זה כמובן קשקוש מוחלט, כן....>

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 28 ספטמבר 2004, 22:11

שלום מירוסלב.

מירוסלב כאן

על ידי נזמית_לופתת_שנית* » 23 ספטמבר 2004, 21:17

אז את לא גורו או כנגורו?
אני אוליגורו.
מה שבטוח זה שניקי הוא הגורו שלי. אייך גור גורו?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 23 ספטמבר 2004, 12:11

_גורו, מפיתום גורו. מי גורו? אני לא גורו של אפחד. נקודה. ועוד אחת.
נסה שנית._
אז את לא גורו או כנגורו?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 23 ספטמבר 2004, 09:50

מה שבטוח זה שאני צריכה קצת פלפל בדך הזה...
למה את רומזת? או שדיברת מפורשות?

מירוסלב כאן

על ידי חביתת_עין* » 22 ספטמבר 2004, 19:11

מה שבטוח זה שאני צריכה קצת פלפל בדך הזה...

(אפשר מלח, אפשר סחוג, הכול הולך עם חביתות..)

מירוסלב כאן

על ידי קרסביצה_כאן* » 22 ספטמבר 2004, 18:45

"סקס אפיל?
קראו לי????? "

לסקס-אפיל לא קוראים. אם הוא לא ישנו אז הוא איננו.
אתה הבנת זה?

מירוסלב כאן

על ידי סקס_אפיל* » 22 ספטמבר 2004, 18:38

כואבת לי הבטן, זה לא פייר, תפסיקו...

מירוסלב כאן

על ידי סמדר_נ* » 22 ספטמבר 2004, 18:35

:-D
>גם אני לא רפרשתי. איזה מזל שאני הייתי קודם!<

מירוסלב כאן

על ידי א_גרויסע_מויש* » 22 ספטמבר 2004, 18:31

לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה. לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה.
לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה. לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה.
לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה. לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה.
לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה. לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה.
לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה. לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה.
לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה. לעולם לא אשכח לרפרש לפני הוספת תגובה.

מירוסלב כאן

על ידי א_גרויסע_מויש* » 22 ספטמבר 2004, 18:30

למה שמישהו ירצה להפיל את הסקס? לא מספיק רע לנו גם ככה?

מירוסלב כאן

על ידי סמדר_נ* » 22 ספטמבר 2004, 18:28

למה להפיל את הסקס, למה?

מירוסלב כאן

על ידי סקס_אפיל* » 22 ספטמבר 2004, 18:27

קראו לי?????

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 22 ספטמבר 2004, 17:13

זה לא שמו של קיסר האימפריה ההבסבורגית ?
וזה מזכיר לי בדיחה. אפשר? (כאילו, מי שואל אתכם...).
משה מנדלסון עבד בחצר המלכות של המלך פרידריך השני.
יום אחד, כטוב עליו ביין, אמר פרידריך השני: "משה מנדלסון חמור אחד!".
"מלכי", ביקש מנדלסון, "האם תוכל לכתוב לי את מילותיך על קלף?"
"בוודאי", ענה המלך, וכתב את דבריו אלה על קלף..
"והאם תוכל לחתום בשמך בתחתית הקלף?", הקשה מנדלסון.
"כמובן", ענה המלך, וחתם בתחתית הקלף.
"ועתה, מלכי, ברשותך אקריא את אשר כתבת לי על הקלף:

משה מנדלסון חמור אחד,
פרידריך - השני!"

<מוקדש באהבה למירוסלב ששומר עליי גם כשאני לא כאן>

מירוסלב כאן

על ידי קרסביצה_כאן* » 22 ספטמבר 2004, 14:08

מה אתה אומר מירוסלב ? סקס-אפיל אה?
אין בושה אין.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 22 ספטמבר 2004, 12:35

מירוסלב, אתה עדיין בגדר איש מיסתורין. ספר משהו.
לפי מה שראיתי עד כה זה רק מוסיף לסקס-אפיל שלי.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 22 ספטמבר 2004, 12:34

וזה שאתה מס' 3 ברשימת הדפים החמים - כבר שמת לב?
אכן הצלחה יפה.

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 22 ספטמבר 2004, 12:33

אני אשאר איש מסתורין לצערי, מסיבות שכרגע ישארו שמורות עימי. בהמשך יכול להיות שאחשוף קצת יותר. לגבי קרית אונו, שם נולדתי, ולגבי הדרום אני אכן גר בדרום. ביישוב נחמד.

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 22 ספטמבר 2004, 10:22

יעל צ כאן.
מירוסלב, אתה עדיין בגדר איש מיסתורין. ספר משהו.

מירוסלב כאן

על ידי יוחננ_ית* » 22 ספטמבר 2004, 10:17

וזה שאתה מס' 3 ברשימת הדפים החמים - כבר שמת לב?

מירוסלב כאן

על ידי יוחננ_ית* » 22 ספטמבר 2004, 10:15

אני גר בדרום
דרך אגב יש כאן מישהו מקרית אונו?
קרית אונו זה נחשב דרום? או שאתה לא גר שם ורק התעניינת?
מצאת כבר את הסטטיסטיקות ששאלת לגביהם (מספר אנשים באתר, מס' כניסות לדף שלך...)?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 22 ספטמבר 2004, 10:08

לא הייתי בשום מקום ובכל זאת חזרתי. מה שמפריך כליל את קיומה של שרון ג.
אני מבקש, בדף שלי לא להעליב את באי הדף ובייחוד לא כאלה מרכזיים כמו שרון ג

מירוסלב כאן

על ידי משפריץ_לקיר* » 21 ספטמבר 2004, 23:05

שמפריך כליל זה לא שמו של קיסר האימפריה ההבסבורגית ?

לא. אני הוא הקיסר. תמיד מבלבלים בינינו. אידיוטים.

מירוסלב כאן

על ידי החמור_הקטן_בלעם* » 21 ספטמבר 2004, 22:54

שמפריך כליל
זה לא שמו של קיסר האימפריה ההבסבורגית ?

מירוסלב כאן

על ידי האיש_אשר_תמיד_חוזר* » 21 ספטמבר 2004, 22:46

הנני כאן.
לא הייתי בשום מקום ובכל זאת חזרתי. מה שמפריך כליל את קיומה של שרון ג.

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 21 ספטמבר 2004, 15:10

אני האיש אשר תמיד חוזר
לא הגיוני. הוא חייב ללכת קודם כל לאנשהו כדי שיוכל לחזור.

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 21 ספטמבר 2004, 15:10

יש תוכנת תרגום איפשהו?
שלום חברים,
מה נשמע?
טוב מאד?
נו, בסדר,
אני הולכת הביתה...

מירוסלב כאן

על ידי הגדר_הסובלת* » 21 ספטמבר 2004, 14:49

תוציאו כבר את האיש הזה ממני.
תקוע פה כבר שנים כמו אבן!

מירוסלב כאן

על ידי יעל_צ* » 21 ספטמבר 2004, 14:05

אני שב וחוזר ושואל איפה יעל צ? מה את כבר לא מחבבת אותי יותר?
מירוסלב, אני כאן, בירושלים. רק קצת עסוקה. עדיין מחבבת אותך.

והנה המשך השיר:
....הנני כאן
כמו אבן בגדר
הנני כאן
בסלע בבאר
אני האיש אשר תמיד חוזר

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 21 ספטמבר 2004, 13:27

_פְּרִיוְויֵט חברים,
קאק דִילָה?
אוֹצ'ין חַרָשוֹ?
נוּ, פְסְיוֹ.
יָה אִידוּ דָמוֹי._
יש תוכנת תרגום איפשהו?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 21 ספטמבר 2004, 13:24

אני שב וחוזר ושואל איפה יעל צ? מה את כבר לא מחבבת אותי יותר?

מירוסלב כאן

על ידי מירוסלב_כאן* » 21 ספטמבר 2004, 13:23

_מירוסלב,
הריני להודיעך, שדפך הפך רשמית לדף מיני.
אחד מסימני ההיכר לכך הוא ריבוי חיות משונות המלחכות לך את הדף._
אולי מישהו יסביר לי אחת ולתמיד מה זה המיני הזה? האם מדובר במיני קהילה? ואם כן,
_מי הם אותם בני מיני קהילה החשודים ומה ניתן לעשות נגדם?. האם הם מסוכנים?. יש צורך להזעיק את כוחות ההצלה?
מירוסלב כאן (14.09.2004 19:24):_

מירוסלב כאן

על ידי מלינקי_יוז'ק* » 21 ספטמבר 2004, 12:50

פְּרִיוְויֵט חברים,
קאק דִילָה?
אוֹצ'ין חַרָשוֹ?
נוּ, פְסְיוֹ.
יָה אִידוּ דָמוֹי.

מירוסלב כאן

על ידי קרסביצה_כאן* » 21 ספטמבר 2004, 11:50

מה זה דף הזה תגידו לי? מה פה קורה פה?

מירוסלב כאן

על ידי שרון_ג* » 21 ספטמבר 2004, 11:20

לפי שעון קיץ או חורף?
לפי שעון חול.

מירוסלב כאן

על ידי נזמית_לופתת* » 21 ספטמבר 2004, 00:14

הגיע זמן קריאת שמע של שחרית
לפי שעון קיץ או חורף?

מירוסלב כאן

על ידי קופצת_לרגע_רואה_כל_פגע* » 21 ספטמבר 2004, 00:12

סליחה, אני לא חיה, אני צמח! נכון, נכון.
אם כן, סימן היכר נוסף הוא צמחים לופתניים הנאחזים בדף ואינם מרפים, עד שיבואו רבנים ויגידו:
רבותי, הגיע זמן קריאת שמע של שחרית.

מירוסלב כאן

על ידי נזמית_לופתת* » 21 ספטמבר 2004, 00:10

הכביסה אינה נמנית על תפקידי המערכתיים. כך שלא ברור מדוע נוכחותי נדרשת דווקא שם על פני כל מקום אחר בחלד.
למה תמיד אני צריכה לעשות הכל בבית הזה?
הייתי מוסיפה "טפיל משתמט" אם היה זה אך יאה, אבל אני צמח מנומס.

מירוסלב כאן

על ידי ניקי_המלא* » 21 ספטמבר 2004, 00:08

עשית כבר כביסה היום?
הכביסה אינה נמנית על תפקידי המערכתיים. כך שלא ברור מדוע נוכחותי נדרשת דווקא שם על פני כל מקום אחר בחלד.

חזרה למעלה