על ידי נאוה_פרנס* » 19 ינואר 2002, 15:15
סביר להניח שמשמש לתקציבים אחרים.
אבל... אני למשל מקבלת עבור יהונתן 4 שעות הוראה יחידניות ע"ח משרד החינוך
אלו כספים שבאים ממשרד ביקור סדיר לצורך "צרכים מיוחדים"
ביקשתי שחלק מהכסף ישולם דרך המשכורת של אחת המורות אבל... כדי לעשות זאת צריך להמיר את הכסף לשעות תקן וזה בא מאותו תקציב עליו את מדברת. למפקח של ביה"ס א י ן שעות תקן כאלו לתת כי שעות תקן ניתנות לביה"ס בהתאם למספר התלמידים: X תלמידים = 1 שעת תקן בשבוע
יש יישובים שמקבלים יותר שעות כי יש בהם שכבות מצוקה או כי הם יישובי עימות.
מספר המחנכים בבית קטן, הסיבות שונות וכל אחד מטופל כמקרה יחיד
השגת תקציב כלשהו לילדים בחינוך ביתי מחייבת לדעתי ליצור נישה כזאת, ברורה מאוד במערכת החינוך
המטרה צריכה להיות שבדיוק כמו שכחד הורית, קיבלתי מביטוח לאומי שיק שניתן בתחילת שנה עבור כל ילד בגיל בי"ס (חינוך חובה),
כך, יחד עם האישור, תקבל המשפחה סל שירותים ו/או תקציב שיסייע במימון החינוך הביתי
זה אף פעם לא יממן את הכל אבל... יכול לעזור למי שאין לו....
המסקנה שאת ואני מגיעות אליה כל הזמן: צריך ארגון!
סביר להניח שמשמש לתקציבים אחרים.
אבל... אני למשל מקבלת עבור יהונתן 4 שעות הוראה יחידניות ע"ח משרד החינוך
אלו כספים שבאים ממשרד ביקור סדיר לצורך "צרכים מיוחדים"
ביקשתי שחלק מהכסף ישולם דרך המשכורת של אחת המורות אבל... כדי לעשות זאת צריך להמיר את הכסף לשעות תקן וזה בא מאותו תקציב עליו את מדברת. למפקח של ביה"ס [b]א י ן[/b] שעות תקן כאלו לתת כי שעות תקן ניתנות לביה"ס בהתאם למספר התלמידים: X תלמידים = 1 שעת תקן בשבוע
יש יישובים שמקבלים יותר שעות כי יש בהם שכבות מצוקה או כי הם יישובי עימות.
מספר המחנכים בבית קטן, הסיבות שונות וכל אחד מטופל כמקרה יחיד
השגת תקציב כלשהו לילדים בחינוך ביתי מחייבת לדעתי ליצור נישה כזאת, ברורה מאוד במערכת החינוך
המטרה צריכה להיות שבדיוק כמו שכחד הורית, קיבלתי מביטוח לאומי שיק שניתן בתחילת שנה עבור כל ילד בגיל בי"ס (חינוך חובה),
כך, יחד עם האישור, תקבל המשפחה סל שירותים ו/או תקציב שיסייע במימון החינוך הביתי
זה אף פעם לא יממן את הכל אבל... יכול לעזור למי שאין לו....
המסקנה שאת ואני מגיעות אליה כל הזמן: צריך ארגון!