מיכל ויטל

שליחת תגובה

המחנך מהווה מופת אפילו אם אינו "מתנהג למופת".
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מיכל ויטל

מיכל ויטל

על ידי ורד_גן_אביב* » 30 יוני 2010, 09:15

הי מיכל, אני רוצה לבנות כיפה גיאדזית מבמבוק ועליה מטפסים- יש לך ידע בנושא? להפנות? טלפון - אפס חמש שתיים- שש שתיים שש שלושים ושמונה שישים ושבע. מייל- אביב. קידס @ גימל. קום - כמו ששומעים.

תודה רבה!!!! וימים נפלאים. ורד מגן אביב.

מיכל ויטל

על ידי הירוקה_העשוקה* » 13 מאי 2010, 06:48

שלום לכולם
לצערי תכנון בית ירוק הסתיים בעושק שחור משחור... ,

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 01 מאי 2010, 00:42

זאת אני, לא פלוני אלמונית (-:
יש לי גם אתר חדש להפנות אתכם לראות דברים:

www.vital-baron.com

מיכל ויטל

על ידי פלוני_אלמונית* » 01 מאי 2010, 00:36

נכנסתי לדף שלי אחרי המון זמן ופתאום אני רואה את כל הפניות. מתנצלת על ההיעלמות. כל מי שרוצה יוכל לפגוש אותי ביום חמישי ביום העיון, יש לי מעגל בשעה 16.00
אז להתראות ומבטיחה מעכשיו כניסה שבועית לפחות לדף שלי...
מיכל

מיכל ויטל

על ידי גילית_ט* » 17 אפריל 2010, 20:57

היי מיכל
יש לך אולי לינק טוב לבניית ספסלים מבקבוקים ממוחזרים???

מיכל ויטל

על ידי איילת_מושל* » 25 נובמבר 2009, 13:29

היי מיכל!
אנחנו מתעתדים לבנות בית בהרחבה שבישוב לוזית. סביר להניח שעד שנוכל להתחיל לבנות ייקח כחצי שנה. בינתיים מחפשים רעיונות לבנייה.
אנחנו לא ממש יודעים מה הכיוון אבל חשוב לנו שיהיה פונקציונלי ולא פלצני, שיתחשב בסביבה ושיהיה חסכוני ויעיל מבחינת אנרגייה- מים אפורים, אגירת מי גשמים, חשמל סולארי וכו'.
אנחנו אמורים להיפגש עם קבלן שבונה בנייה רגילה ולראות דגמים, אבל בודקים גם בנייה קלה. אין לנו שום נסיון ואנחנו לא ממש יודעים מה לחפש.
האם זה יותר יקר לבנות אקולוגי?
נשמח לייעוץ. ואולי אף תכנון וליווי הבנייה
תודה,
איילת וגדי
050-5662306 איילת

מיכל ויטל

על ידי תאנה* » 27 יולי 2009, 23:00

שלום מיכל,
אני שוקלת להתחיל לימודי תואר שני בבה"ס ללימודי הסביבה פורטר בהתמחות בתחום האדריכלות. הלימודים מאוד מעניינים אותי אך אני חוששת ממציאת מקום תעסוקה בסיום. מה דעתך על המצב בשוק העבודה למסיימי תואר שכזה?

מיכל ויטל

על ידי שי_רי* » 30 יוני 2009, 11:58

שלום מיכל,

לא הצלחנו לשלוח לך מייל
אנחנו מחפשים אדריכל ירוק. אנחנ ורוצים לבנות את ביתינו בנגב ומחפשים אדריכל לתיכנון. אני מבינה שאת אדריכלית ירוקה, זה נכון? אנחנו גרים בגליל העליון.

נישמח אם תחזרי אלינו

תודה,

שירי ונמרוד
[email protected]

מיכל ויטל

על ידי יותמי* » 29 יוני 2009, 21:26

הי מיכל, אולי תוכלי גם להזמין לפרוייקט שלנו...
בנייה בשקי אדמה ברותם... בי ותודה תמי.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 28 יוני 2009, 22:21

שלום תמי
לא בטוח שראיתי מייל ממך. בכל אופן לצערי לא חזרנו על קורס הפרמקלצ'ר בדגש בניה ירוקה.
יעוץ יכול להתאים יותר בימים אלה.

מיכל

מיכל ויטל

על ידי אמא_של_א_א_א* » 14 יוני 2009, 23:02

מיכל , שלחתי לך מייל שמי תמי,
ועכשיו אחרי שקראתי כאן את הדף אני חושבת שנשמח גם לקבל יעוץ וגם לעבור קורס, את עדין מעבירה קורסים בתחום?

מיכל ויטל

על ידי לי_לו* » 14 אפריל 2009, 07:54

מיכל תודה.
חג שמח
/לילך

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 13 אפריל 2009, 22:23

סליחה לקרן ולילך, מקווה לפקוד את האתר לעיתים קרובות יותר...
מיכל

מיכל ויטל

על ידי קרן* » 15 ינואר 2009, 15:43

שלום מיכל,
אני מתעניינת ביעוץ ירוק ובמיוחד במים אפורים, צבעים לא רעילים אבל גם בשאר. אני בשלב התכנון, לקראת סיום. אני בונה בירושלים.
איך ניתן לקבל ממך יעוץ?
יום טוב,
קרן [email protected]

מיכל ויטל

על ידי לי_לו* » 12 דצמבר 2008, 17:30

שלום לך מיכל
שאלה לי אלייך ואשמח לתשובה...
לרגל התרחבות המשפחה הוספנו לביצנו הקט חדר - החדר בנוי מ פאנל מבודד
הבנייה היא מאד מהירה ויעילה אבל אני לא יכולה לסבול את המראה החיצוני.
ולכן, חשבתי פשוט למרוח עליו בוץ בנדיבות ובשמחה לפני הלידה.... טיח אדמה שכזה...
יש נוסחה ידועה ומדוייקת לטיח אדמה?
יש באיזורי אדמה שחורה בשפע ורציתי לשאול אותך אם יש לך איזו המלצה למינוני ערבוב עם קש, מים, אדמה מסויימת אחרת
או בכלל, אם תוכלי להאיר את עיני בעניין.
המון תודה
ושבת נעימה
לילך.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 05 אוקטובר 2008, 00:29

סדנת טיח סיד
בית ויטל, יום שישי 17.10.08

בסדנה האחרונה בנינו קיר חוץ מחבילות קש. זהו קיר הפרדה אקוסטי התוחם את חצרנו ממקור רעש מנועים בחצר השכנה, ועושה את העבודה מצוין.
כוונתנו הפעם ללמוד ולהכין ביחד טיח סיד בשיטת "סיד חי", כחומר גימור אופטימלי לקיר זה.
מנחה הסדנה, בשיתוף עם בנימין, הוא ד"ר נורברט הופפר, ד"ר לגיאולוגיה ומינרולוגיה, שחוקר באופן מעשי את נושא הסיד ב10 השנים האחרונות .


בתכנית:

למה סיד? - הסבר על מעגל התגובה הכימית שמתרחש בשלבים השונים של הכנת הסיד.
הכנת תערובת חמה עם סיד חי, והדגמה של שכבת ההרבצה.
טיוח הקיר בשכבה ראשונה ובשכבת החלקה בטיח סיד.


אנו מתחילים בשעה 09.00 בבוקר.
ארוחת צהריים משותפת , נא להביא מנה לשיתוף.
  1. נא להביא כפפות גומי , משקפי מגן, בגדי עבודה ארוכים ונעלי עבודה. העבודה עם הסיד מצריכה זהירות רבה מכיון שהוא צורב מאד. עלינו להדגיש שכל אחד מכם לוקח אחריות מלאה על עצמו בבואו לסדנה.
  1. תשלום לסדנה – 200 ש"ח ליום .
אנא הרשמו מראש! מספר המשתתפים מוגבל ל15 בלבד.

נשמח לראותכם,
בנימין ומיכל ויטל, ד"ר נורברט הופפר.
הרשמה במייל [email protected]
או בטלפון של בנימין - 050-7584731

מיכל ויטל

על ידי תבשיל_קדרה* » 26 אפריל 2008, 08:59

נעשה זאת עוד לפני התחלת העליה של הקירות
וואי. טוב שראתי עכשיו.
כלומר, גם זה צריך להדחס השבוע, לפני המילואים.
הצילו.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 26 אפריל 2008, 02:13

קורס פרמקלצ'ר נוסף
אנחנו פותחים בשמחה את הקורס השני ללימוד פרמקלצ'ר בדגש בניה אקולוגית.
התכנית דומה לזו שפרסמתי כאן ב19.11.07, שתמצאו אם תגללו אחורה.
כתבו לי ואשלח פרטים מדויקים.

להתראות

מיכל

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 05 אפריל 2008, 15:09

קדרתי הטעימה והיקרה
מאחר וסיכמנו שארנון גורן הוא היועץ שלכם, אני לא דואגת ובקרוב כשנשב איתו נדבר גם על החזרת מים לאסלות. נעשה זאת עוד לפני התחלת העליה של הקירות, כי זה דורש צנרת נוספת לניאגרות.

מיכל ויטל

על ידי תבשיל_קדרה* » 24 מרץ 2008, 20:39

אז יש פתרון להחזיר מים לאסלות?
'צה גם!

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 23 מרץ 2008, 23:47

יש כל מיני מערכות וכל מיני עלויות, כדאי לפנות לאנשי המקצוע. בכל אופן המטרה המועדפת בעיני היא הדחת אסלות ולאו דווקא השקיית גינה. אם אתם משפצים, אפשר בדרך להפריד מים אפורים וגם להחזיר לאסלות.
כדאי לדבר עם דור חבקין וארנון גורן מחברת "יישומים אקולוגיים".

מיכל ויטל

על ידי PKUBH,* » 23 מרץ 2008, 08:02

לא אין לנו כוונה לשבור קירות או להוסיף אבל בהחלט אשמח לשמוע לגבי מיחזור מים אשמח להשתמש בהם להקייה של הגינה, אז במה זה כרוך עלויות של מערכת כזו ?

מיכל ויטל

על ידי דודו_לב* » 22 מרץ 2008, 22:04

היי מיכל, ב ככר השוק, היו בימים האחרונים המלצות על מורה למתמטיקה באיזור, אז תבדקי שם.
שבוע טוב

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 22 מרץ 2008, 21:13

צריך לבדוק את הבית באופן ספיציפי, אבל בארבעת התחומים שציינתם אפשר לחסוך מעט מאד אנרגיה. אפשר לעשות יותר בתחום המים - מיחזור מים אפורים וכד'.
האם אתם לא חושבים לטפל בכלל בפתחים? לא משנים את גודל ותפקוד החדרים?

מיכל ויטל

על ידי PKUBH,* » 21 מרץ 2008, 22:28

שלום מיכל

האם ניתן להפוך בית קיים לבית ירוק בלי מהפכות והוצאות חורגות , קנינו דירת גן מתכננים שיפוץ החלפת ריצוף אינסטלציה מטבח ואמבטיה , מה ניתן לעשות ללחיסכון אנרגיה .

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 28 פברואר 2008, 00:51

שלום הדס
אשמח להיפגש, בואו למשרד ותראו צילומי עבודות.
ותודה לכולם על כל הברכות על הכתבה, ידיעות אחרונות הפתיע אותי ברמת התפוצה שלו...

מיכל ויטל

על ידי אום_לונה* » 22 פברואר 2008, 19:24

הי מיכל,
אשמח לקבוע פגישה או אולי עדיף קודם לדבר בטלפון?

מיכל ויטל

על ידי רוזמרין* » 22 פברואר 2008, 18:30

סחתיין על הכתבה מהיום ב"ידיעות אחרונות". כבוד למגזר!

מיכל ויטל

על ידי אמא_ערבה* » 22 פברואר 2008, 17:58

שלום לך מיכל
שמי הדס ואני ובן זוגי לקראת תכנון בית בזכרון יעקב מחפשים אדריכל או אדריכלית
שנינו עם זיכה ירוקה אם כי לא כתפיסת חיים מובהקת
מחפשים לתכנן בית פשוט וכפרי בעיצובו
האם תהיי מעוניינת להפגש
והאם אפשר לראות סגנון עבודות שלך
שת שלום
הדס

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 פברואר 2008, 20:02

שלום אום לונה
סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן לענות , שכחתי לבדוק את הדף הזה...
דירת גג עירונית ירוקה, זה אתגר מקסים שאני מאד לא רוצה להפנות למישהו אחר (-:
אני נמצאת בחיפה כל שבוע, ואשמח להיפגש איתך כדי להבין מה סדר הגודל ולהתקדם משם.
בהצלחה

מיכל ויטל

על ידי אום_לונה* » 10 פברואר 2008, 11:08

הי מיכל,
הייתי אצלך בבית לפני מספר שבועות במסגרת הקורס של טליה, לצערי באותו יום ירד גשם ולא יכולנו ממש לעשות סיור שלם במתחם שלכם. התחברתי לגישה שלך ובאותו זמן חשבתי כמה כיף יהיה אם אי פעם תהיה לי ההזדמנות שיהיה לי בית משלי! והנה כנראה שהמשאלה מתגשמת. אני ומשפחתי הקטנה עומדים לקראת קניה של דירת גג בחיפה, דרוש שיפוץ די מסיבי. הייתי רוצה לנסות להפוך את הדירה לדירה ירוקה ואקולוגית. יש לי רעיונות אבל כמובן שאנחנו צריכים מישהו מקצועי. רציתי לדעת האם וכיצד אפשר לעבוד איתך על פרויקט שכזה, ואם לא האם תוכלי להפנות אותי לאדם המתאים.

מיכל ויטל

על ידי ציבעונת_בשרון* » 20 ינואר 2008, 18:41

מיכל, טלפונים להתקשרות: 0778841329 אין תא קולי. או בסלולרי 0523527033(יש תא קולי, אך לא מושכת הודעות= לא פעיל
ד.א דיברתי עם המהנדס, מתברר שהוא גם עובד עם זי אלון, בניה קלה בעץ, אז התחום לא מאוד זר לו. הוא מבין את העבודה שלו בחתימה על התכניות, האם זה נכון? או שיש לו עוד עבודה? בכל אופן זה בסדר להרים אליו טלפון ולדבר איתו על מהות הבניה
טלפון כשנדבר.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 12 ינואר 2008, 18:15

לציבעונית
לא קיבלתי ממך מייל הרבה זמן.
ובקשר לקורס - הנה כמה תמונות ממנו, עם קצת אוירה של הפעילות, ותמונות של הקבוצה המדהימה שהתאספה...
http://picasaweb.google.com/efrat.hamer ... Dl1IHp3xOc

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 11 ינואר 2008, 22:35

הי,
שלחתי לך מייל, קיבלת???
בקשר לקומה שניה...

מיכל ויטל

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 ינואר 2008, 13:03

שכחתי להוסיף מייל לצורך קבלת עלות יעוץ אקלימי שביקשתי...
mrgal10@hotmail/com

מיכל ויטל

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 ינואר 2008, 12:58

הי מיכל
רציתי לדעת כמה עולה יעוץ אקלימי אקולוגי? אני גרה ליד קסטינה
בברכה

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 31 דצמבר 2007, 00:55

שלום לכם
אני כותבת כי אני מוצפת בעבודה, וממש מעונינת בעזרה.
אני מחפשת מישהו/הי שרוצה לשלב עיסוק בתכנון אדריכלי ירוק ופרמקלצ'ר.
מסגרת:
כ15 שעות שבועיות. גמישות רבה בשעות עצמן, ובמקום העבודה: חלק יהיו אצלי במשרד, בית וגינה. (שרטוט, תכנון, כתיבה, אבל גם עבודה בגינה, בישול וסידורים אם צריך) בחלקן אפשר יהיה לקחת עבודה הביתה.
דרישות:
ידע ונסיון באוטוקד 2006. (יתרון להנדסאי אדריכלות/בנין)
ידע בתוכנות office.
תיק עוסק מורשה או עוסק זעיר.
מרץ וחדות יצירה.

בבקשה לשלוח כמה מילים או קו"ח במייל.

מיכל

מיכל ויטל

על ידי מיכלול_ה* » 27 דצמבר 2007, 18:51

תודה רבה. המגרש בגליל תחתון. המדרון הוא בשיפוע דרומה כלומר החלק הדרומי נמוך יותר מהצפוני. בכל מקרה אני בכלל עוד לא מעכלת שאנחנו כנראה נבנה שם.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 27 דצמבר 2007, 14:12

אכן יש הוצאות נלוות לבניה בשיפוע. זה כרוך בעיקר בבנית קירות תמך בתוך המגרש, ובינכם לבין השכנים. אני לא יודעת איפה המגרש, אבל למשל בגולן ובמשגב הועדות מאד מקפידות על קירות תמך בתכנית הפיתוח.
כמו כן, אם הנוף מתאים לכיווני שמש ורוח טובים, אז זה נפלא... אבל אם יש סתירה בין השניים, נוצרת התלבטות ויותר קשה לבנות נכון מבחינה אקלימית. לכן, למרות יופיו של הנוף, עדיף לפעמים לבחור במגרש השטוח.

מיכל ויטל

על ידי מיכלול_ה* » 25 דצמבר 2007, 22:05

מיכל מאחלת לכם בהצלחה ובעיקר הנאה בקורס ומהקורס. יש לי שאלה לגבי בחירת מגרש. ראינו הרחבה בה כל המגרשים פונים לאותו כיוון, מדובר במדרון. יש עוד אולי מגרש אחד במדרון שהפרשי הגובה בו הם 3.5 מטר וממש מעל יש כמה מגרשים שטוחים יותר. היתרון של המגרש בשיפוע הוא שיש ממנו נוף. האם יש לו עוד יתרונות בכך שהוא חשוף יותר לנוף? פרט לכך האם בניה בשיפוע מייקרת את הבניה בצורה משמעותית? בעצם אולי עדיף לשאול בטלפון. אנחנו פשוט צריכים להחליט עד ממחר מה אנחנו מעדיפים. לילה טוב, מיכל

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 25 דצמבר 2007, 20:15

שלום באופנים
נותרו עוד מקומות ספורים לקורס, שיפתח עוד 10 ימים. הזזנו כדי שתוכלו לבלות במדבר ולחזור...
מחכים לכם
מיכל ובנימין

מיכל ויטל

על ידי חתולה_משוטטת* » 13 דצמבר 2007, 13:40

הי מיכל
האי מייל שלי הוא [email protected]
ואשמח לקבל טופס הרשמה

יום טוב

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 27 נובמבר 2007, 22:35

שלום אור ושחר
(זה צירוף מקרים, השמות, או שאתם אחים?)
האם תוכלו לשלוח לי מייל או לתת כאן את האי-מייל שלכם?
תודה

מיכל ויטל

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 נובמבר 2007, 13:40

מתעניינים בקורס פרמקלצר
0544807834
אור ושחר

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 25 נובמבר 2007, 01:15

את תנור השמש לא לוקחים הביתה, אני חושבת. עוד לא החלטתי. כרגע נראה לי שעדיף ללמוד לבנות תנור טוב ויציב ולהשאיר אותו בשטח, מאשר לבנות משהו רעוע וקל שלוקחים הביתה.
הקורס מאד עמוס, ועדיין חסר בו זמן לחלק מהחומר , ובודאי לא נצליח לעשות ביקורי גינות אצל משתתפים. אבל נעודד את האנשים ליצור קבוצת תמיכה שתישאר בקשר אחרי הקורס ותעשה ביקורים ועזרה אחד לשני, ואחד מאיתנו ישתדל להצטרף.
תהיה התנסות קצרה בביו-דיזל. זה לא ממש ללמוד להפיק, כי לזה צריך הרבה ציוד.
לצערי הספר של טליה לא כלול במחיר, אבל אני אבדוק כמה הוא עולה ברכישה מרוכזת, סביר להניח שיש הנחה.
ואחרון חביב, טליה פתחה את קורס המורים והיא "מעבירה את השרביט" כדי להוריד מעצמה עומס, קשה לי להאמין שיהיה שיעור בהנחיה שלה. אולי...

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 24 נובמבר 2007, 19:12

הי מיכל, אני מתעניינת בקורס.... ושאלה להבהרה, בקטע המעשי, אלו מוצרים שמתנסים בעשיה שבאים איתנו? כמו תנור שמש??? האם יש מקום תוך כדי הקורס לעשות ביקורי גינות אצל המשתתפים? בנושא של ביו דיזל האם לומדים איך מכינים/ מפיקים דלק ביו דיזל ואף מתנסים בהליך העשיה??? האם משתתפי הקורס מקבלים את הספר של טליה שניידר: "גן עדן בפתח הבית"? האם יש שיעור / שניים בהנחייתה?

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 22 נובמבר 2007, 21:32

מיכל, תודה על המידע, יצרתי קשר עם רני, נשמע מאוד מעניין כל הסיפור עם הבמבוק, איזה כיף זה לגלות עוד דברים שמתחברים אליי בטבעי, אז שוב תודה( כשאנשים משתפים, העולם מתרחב, מהלב)

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 נובמבר 2007, 23:06

יש כבר טופס הרשמה לקורס, אז מי שמעונין מוזמן לשלוח מייל ולקבל אותו כדי להירשם.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 נובמבר 2007, 18:20

מיכל שלום, אולי את יודעת, איפה אפשר להשיג את המחברים של כיפה גיאודזית = דום???
לא משיגים - עושים לבד. זה תהליך של צנרת ישנה, שמן חם, מלחציים, ומקדח. אפשר ללמוד אותו אצל רני מבמבוק-סנטר. רני ליכטנר, לדעתי יש לו כאן דף, ואם לא אז google

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 נובמבר 2007, 18:18

עלתה לי מחשבה בראש לגבי העלויות של בית אקולוגי בארץ.
אני לא עניתי מיידית כי זה נושא בעייתי. אני מעדיפה לומר לאנשים ששואלים, שאם הם לא בונים בעצמם, אין סיבה שיצא להם יותר זול מבניה רגילה. אז שיקחו בחשבון בין 850-1000 $ למ"ר.
זה יכול להשתנות אם בונים בבניה עצמית, או בקבלנות עצמית. זה יכול להשתנות אם מורידים את הרמה או המחירים של חומרי הגמר... יש הרבה גמישות בתחום.
הדבר הנכון לעשות הוא לקבל הצעות מחיר כאשר יש תכניות מפורטות.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 נובמבר 2007, 18:14

או.קי, - קורס פרמקלצ'ר בדגש בניה אקולוגית - הזזנו את התאריכים לתוך שנת 2008 . אתם תחגגו במדבר, אחרים יעברו את הסילבסטר, וכשהראש יהיה נקי נתחיל ללמוד ביחד..
בקרוב נוציא טופס הרשמה, ונתחיל בהרשמה מסודרת.

מיכל ויטל

על ידי אם_הדרך* » 21 נובמבר 2007, 18:02

עלתה לי מחשבה בראש לגבי העלויות של בית אקולוגי בארץ. יש לך הערכות מחיר לבניה כזו (על בית רגיל מדברים על בערך 1000$ למטר)?

(מצטרפת לשאלה .....)

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 21 נובמבר 2007, 16:14

מיכל שלום, אולי את יודעת, איפה אפשר להשיג את המחברים של כיפה גיאודזית = דום???

עולה לי רעיון להקים כזה שיוצר שטח פנים גדול לשתול מעליו מטפס ואז בלילות הקיץ אפשר לישון בפנים....

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 נובמבר 2007, 14:34

נכון, אתם צודקים... ה28 בלבל אותי.
אני אבדוק מה אפשר לעשות , ואם יהיה תיקון אציין אותו כאן.
בכל מקרה, אם תחמיצו את השיעור הראשון, ותהיו קבוצה קטנה של אנשים, אין לי בעיה להשלים את ההרצאות ביום אחר עבורכם, כך שמה שתפסידו יהיה רק האפיה והבוץ והכיף..

מיכל ויטל

על ידי עודד_המחפש* » 21 נובמבר 2007, 10:19

הפוך, זה מפגש הפתיחה שמתנגש.
בדיוק.

מיכל ויטל

על ידי תבשיל_קדרה* » 21 נובמבר 2007, 07:40

אכן מתנגש. אבל זה רק מפגש הפרידה האחרון.
הפוך, זה מפגש הפתיחה שמתנגש.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 נובמבר 2007, 00:04

שלום עודד
אכן מתנגש. אבל זה רק מפגש הפרידה האחרון.
בוא תירשם לקורס (שלח לי את המייל שלך כך שאוכל לשלוח לך טופס הרשמה)
אם יהיה קהל גדול של באופנים, והרוב יבקשו להזיז את המפגש, נדבר על זה ביום הראשון ונזיז.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 20 נובמבר 2007, 23:53

אז קודם כל, קונסטרוקציה היא שלד.
לא כל בנין חייב בשלד: יש מבנים שנבנים בשיטה של קירות נושאים loadbaring walls , כאשר הקירות חזקים מספיק כדי לשאת את משקלם העצמי ואת משקל הגג. במקרים כאלה, הקירות יכולים להיות מאדמה, ואז אומרים שקירות האדמה הם קונסטרוקטיביים.
אבל בדרך כלל, בארץ, יש שלד של עמודים וקורות שנושא את משקל הגג, והקירות נקראים מילואה.
במקרה כזה , למיטב ידיעתי, אין שלד מבוץ, או עמודי אדמה. חומרים אופיניים לשלד הם בטון, פלדה, עץ.
הקירות סביב השלד יכולים להיות מכל חומר מתאים, כולל אדמה, חבילות קש, נייר ממוחזר וכד'.
לכן התקן שאסי מדבר עליו, הוא לא לשלד בוץ אלא ללבני אדמה. מלבני האדמה ניתן יהיה לבנות קירות קונסטרוקטיביים. המועצה היא, לעניות דעתי אבל אני לא בטוחה, מועצה אזורית רמת הנגב.

מיכל ויטל

על ידי עודד_המחפש* » 19 נובמבר 2007, 20:11

שלום,
התקשרתי לקבל פרטים על הקורס והנה אני מוצא אותם כאן (קיבלתי את הטלפון מטליה שניידר)
אבל:
תאריכים – ימי שישי בשבוע , 28.12.07 עד 21.3.08 מתנגש עם מפגש מדברי דצמבר 2007

האם זה סופי?

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 19 נובמבר 2007, 00:22

בענין הדיון הקודם שפתחה צבעונית:
יש קצת בלבול מושגים. מבטיחה לעשות סדר והסברים לגבי מה זה קונסטרוקציה, מה כאן מבוץ, מי זה אסי שלום ובאיזו מועצה - ממש בימים הקרובים.
לילה טוב

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 19 נובמבר 2007, 00:21

שואלים אותי הרבה כאן בתגובות, אם אני מלמדת ומחלקת קצת ידע ורעיונות.

אז הנה בא קורס שהוא גם מענין, גם נותן תעודה של מתכנן פרמקלצ'ר, וגם , נראה לי, יהיה שמח...





קורס פרמקלצ'ר בדגש בניה אקולוגית
מנחים: מיכל ויטל, בנימין ויטל*
מקום הקורס: רח' הגליל 51 כרכור. חלקת מגורים, אמנות וחקלאות ביתית (משק עזר) .
קורס תכנון מלא 72 שעות, עלות הקורס 1500 ש"ח.
תאריכים – ימי שישי בשבוע , 4.1.08 עד 4.4.08

תבנית יום לימודים אופינית:
שיעור 1 – 08.30 – 09.15
שיעור 2 – 09.15 – 10.15
הפסקת התמתחות ותה
שיעור 3 - 10.30 – 12.00
הפסקת ארוחת צהריים
שיעור 4 – 13.00 – 14.30



שע'
תאריך
נושאים
1
  1. 1.08
  2. הכרות ושבירת קרח.
  3. שעור עיוני: המשבר הסביבתי בראיה עולמית ומקומית, טביעת רגל אקולוגית ודרך ההתמודדות של פרמקלצ'ר – עשרת העקרונות.
  4. מעשי: “המוציא לחם מן הארץ" - הכנת תערובות אדמה וטיוח הטבון, הכנת תערובות בצק ואפייתן בטבון. הכנת גבינות עיזים.
ארוחה משותפת.
  1. סיור בחצר – גינה, פיסול, משרד התכנון, קואופרטיב אורגני, מערכת טיהור מים, שיטות בניה שונות, קדרות .
2
  1. 1.08
1+2.שיטת תכנון הראשונה: שיטת הספגטי. הבנה ותרגול.
  1. מעשי: הכנת ערוגות מוגבהות.
  2. צפיה בסרט: פרמקלצ'ר עם ביל מוליסון.
3
  1. 1.08
  2. הצגת תרגול שיטת הספגטי ע"י תלמידים.
  3. מים – שיעור עיוני: משבר המים, חיסכון והפחתה, אגירת מים וטל, מיחזור מים אפורים.
3+4. התחלת הכנת מערכת מים אפורים קטנה לקואופרטיב.
4
  1. 1.08
  2. שיטת התכנון השניה: אזורים וסקטורים, הגדלת פני שטח ונישות. הבנה ותרגול בקבוצה.
  3. עיוני: אדמה וקומפוסט.
3+4. מעשי: הכנת שירותי קומפוסט.
5
.1.2.08
  1. הצגת תרגול שיטת אזורים וסקטורים ע"י תלמידים.
  2. צמחיה – עצים והתפתחות יער.
  3. סרט – האיש שנטע עצים, או תמונות מגינות פרמקלצ'ר בעולם.
  4. גילדות בצומח.
6
  1. 2.08
  2. שיטת התכנון השלישית: תבניות. התבוננות בטבע, תרגול.
  3. שמירת זרעים.
  4. גינון ללא רעלים , חקלאות אורגנית.
  5. סיור בכרמל אצל מגדלים אורגניים. (מסיימים ב16.00 )
7
  1. 2.08
  2. הצגת תרגול שיטת התבניות על ידי הקבוצה.
  3. מבוא לבניה ירוקה.
3+4. ריקודי האדמה – סדנת תערובות אדמה, קוב ולבני אדובה.
סרט קצר על cob cottage company

8
  1. 2.08
1+2. שיטות בניה אלטרנטיביות בעולם.
3+4. מעשי: הכנת papercrete , טיח נייר ממוחזר, ויישום .
9
  1. 2.08
  2. שיטות תכנון נוספות: אקראי, זיהוי בעיות והזדמנויות.
  3. הפחתה, שימוש מחדש, מיחזור.
3+4. מעשי: תנורי שמש מחומרים ממוחזרים.
10
  1. 3.08
  2. הצגת תכנון שיטות אחרונות ע"י הקבוצה.
  3. אנרגיה נקיה: סולארי, רוח, ביו-מסה.
  4. ביו-דיזל ודלקים ביולוגיים אחרים.
  5. תוצרי הלואי של ביו-דיזל: הכנת סבוני גליצרין.
11
  1. 3.08
  2. כלכלה וכסף מקומי.
  3. צרכנות נבונה, הקואופרטיב.
  4. פרנסה נבונה ומקומיות.
  5. מעשי: מלאכות מסורתיות: קדרות אובניים, סיתות אבן, טויית צמר.
12
  1. 3.08
1-3. סיור - עמיעד לפידות – בניה ירוקה, שימור מים ואנרגיה.
4 . תזונה ובריאות אישית.
13
  1. 4.08
סיור בואדי ערה עם טל רז, מדריכה ותיקה מעמותת התיירות של הואדי – מלאכות שנשתמרו בכפרים ופרויקטים מיוחדים. סיום הקורס בפיקניק על הגבעות הפורחות.






על המנחים:
בנימין ויטל – פסל אמן, איש כפיים ורב פתרונים.
http://www.saatchi-gallery.co.uk/yourgallery/[po]artist profile[/po]/Benjamin+Vital/27685.html

מיכל ויטל – אדריכלית פנים ויועצת בניה ירוקה. בשנים האחרונות מתמחה בבניה בשיטות אלטרנטיביות, בחיסכון באנרגיה ומים. פעילה בפרויקטים רבים. http://www.greenpages.co.il/comp.php?id=553&long=heb

ליצירת קשר:
בנימין ויטל – 050-7584731 מיכל ויטל [email protected]

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 18 נובמבר 2007, 10:32

הבית נמצא במועצה אזורית לב השרון, ( תבשיל קדרה ), עם איזה מועצה אזורית הבחור דיבר???

מיכל ויטל

על ידי תבשיל_קדרה* » 17 נובמבר 2007, 08:42

מיכל (וצבעונית),
בענין תקנים לקונסטרוקציה מבוץ -
אסי שלום אמר שלי שמכון התקנים אישר למועצה איזורית בה הוא בונה לאמץ תקן כלשהו מחו"ל.
אפשר לשאול אותה איזו מועצה איזורית זו, ואיזה תקן אומץ.

מיכל ויטל

על ידי ענת_דולה* » 16 נובמבר 2007, 23:47

הי מיכל

עלתה לי מחשבה בראש לגבי העלויות של בית אקולוגי בארץ. יש לך הערכות מחיר לבניה כזו (על בית רגיל מדברים על בערך 1000$ למטר)?

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 16 נובמבר 2007, 00:41

שלום לצבעונית
אהבתי את הפעלתנות שלך - ביום אחד כבר דיברת עם המהנדס והתחלת לעבור מחלומות לבירורים...
אז אנא לא להתייאש. קודם כל, כמו שבשמת אמרה, היעוץ הירוק וההתקדמות לקראת חיים אקולוגיים יותר מיועדת למי שעדיין לא חי לגמרי כך (כולנו), ולכל אדם ולכל מבנה בשלב בו הם נמצאים.
ולגבי המהנדס - אני כמובן מעדיפה לעבוד עם מהנדסים שמכירים את החומרים, אוהבים ולא מתנגדים. נכון שאפשר למנות אותם על אצבעות יד אחת - אבל גם זה משהו.
לגבי העלאת תמונות לאתר - מאחר ולא ראיתי כאן תמונות מעולם, אני לא ממש יודעת איך עושים זאת. אבל יש לי דף בית באתר נוסף, ויש בו קצת יותר תמונות. זו הכתובת: http://cafe.themarker.com/view.php?u=34332
ואפשר גם להגיב שם ולשלוח לי דואר.
ולגבי סדנאות - לא מתוכננת סדנא בקרוב, אבל מתוכנן אצלנו קורס פרמקלצ'ר בדגש בניה אקולוגית.
פרטים אכניס הנה בקרוב. בנוסף , תהיה הרצאה בחיפה ב2.12.07 .
תהיי איתי בקשר בענין הקומה השניה אצלך
[email protected]

מיכל ויטל

על ידי בשמת_א* » 15 נובמבר 2007, 15:30

יש לך תמונות של בתים מאדמה שאת יכולה להעלות לפה???
חבל, זה סתם מעמיס על האתר.
אבל מיכל יכולה לשלוח לך בדואל (נדמה לי שלמעלה יש קישור לדואל של מיכל? מצטערת, סתם מתעצלת לבדוק).

גם אם הבית הנוכחי לא ממלא פונקציות ירוקות?
סתם מסקרנות: למה את מתכוונת בזה? (עד שמיכל תגיע ותשאל גם היא)
מה פירוש שהבית "לא ממלא פונקציות ירוקות"?
בדרך כלל מי שרוצה ייעוץ ירוק לבית קיים, זה מפני שהבית הקיים לא אקולוגי ורוצים לשפר את האקולוגיות שלו. לזה התכוונת?

(ובעיקרון, עד כמה שידוע לי מיכל נותנת ייעוץ ירוק לכל מי שרוצה, למטרות שרוצה - על איזה כיוונים חשבת? אור? אוויר? חיסכון במזגנים? מיחזור מים? הפרדת מים שחורים מאפורים? וכו')

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 15 נובמבר 2007, 15:14

הי,
דיברתי כעת עם מהנדס בועדה המקומית שלנו והוא, שלא מכיר כלל את רעיון הבניה באדמה, ענה שצריך אישור של מכון התקנים להשתמש בחומר= באדמה( קצת מצחיק לדעתי, אישור להשתמש באדמה) ועוד דבר שאמר שלגשת למהנדס שיודע לעשות חישובים סטטיים , וגם הבנתי מימנו שצריך קונסטרוקציה להחזיק את המבנה, אבל אז זה כבר לא ממש ירוק!!!
הבורות, עצובה היא.

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 15 נובמבר 2007, 13:58

ועוד משהו חשוב, יש איזה סדנא בקרוב???

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 15 נובמבר 2007, 13:58

עוד משהו...
יש לך תמונות של בתים מאדמה שאת יכולה להעלות לפה???
זה פשוט יתן תחושה של משהו ממשי יותר( מרק לכתוב על הנושא) גם לטובת מי שלא ראה וגם לטובת מי שאין לו אפשרות לנסוע ברחבי הארץ ולהכיר מקרוב ממש.
תוכלי לחשוב על זה? לחיובי..... תודה

מיכל ויטל

על ידי ציבעונית_בשרון* » 15 נובמבר 2007, 13:51

מיכל שלום
אני גרה בבית עם גג שטוח רוצה לבנות קומה שניה מאדמה, עם חבילות קש או שקים( בטכניקה של האדריכל האירני, אני חושבת ששמו נאדר), האם יש לך ניסיון מול רשויות בנוגע לתוספת בניה באדמה? איך יודעים אם הבית יחזיק מסה כזאת, באופן עקרוני היסודות יכולים לתמוך ב3 קומות, היסודות מגיעים ל9 מ' עומק, האם זה קשור?
האם את נותנת יעוץ ירוק גם אם הבית הנוכחי לא ממלא פונקציות ירוקות?
גרה במושב תנובות שבשרון, תודה.

מיכל ויטל

על ידי שלום_אלף* » 14 אוקטובר 2007, 07:50

תודה מיכל
אני אצור קשר

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 13 אוקטובר 2007, 17:29

שלום שלום
אני אכן עוסקת גם בשיפוץ של בתים ישנים, וגם יועצת באופן כללי לגבי בניה ירוקה כאשר יש מתכנן אחר. בכל אופן אתם קודם כל שכנים, אז אתם מוזמנים ליצור קשר , בעוד חודש כשאני חוזרת מארה"ב, ב11.11
ונראה איך מתקדמים.
מיכל

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 13 אוקטובר 2007, 17:23

שלום גל
לא ממש זוכרת? האם את גל שהיתה חברה של איתן?
בכל אופן את מוזמנת לשלוח מייל לכתובת אישית יותר:
[email protected]

מיכל ויטל

על ידי גל* » 12 אוקטובר 2007, 19:58

מיכל מה שלומךך??
את זוכרת תלמידה לאריגה משכבר הימים ?? מה שלום בנימין ומה שלום כל האפרוחים? בטח כבר מזמן יש לך תרנגול גבר גבר ושתי תרנגולות ...אולי דוגרות??

מיכל ויטל

על ידי שלום_אלף* » 12 אוקטובר 2007, 17:10

שלום, מיכל.

אנחנו זוג שנמצא לפני קניית בית ישן בפרדס חנה. בחצר יש בור ספיגה לא פעיל שצריך לסתום או לנצל לאגירת מי גשם או למים אפורים. אנחנו רוצים גם לסגור מרפסות וחניה מקורה. אולי לעשות חיפוי בוץ. כל מיני רעיונות (אני מפנטז על כיפה גיאודזית מכוסה בצמחים מטפסים בחצר).
יש אפשרות לקבל ייעוץ "ירוק" או אפילו ליווי של שיפוץ?
את מתעסקת בשיפוץ בתים ישנים?

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 01 אוגוסט 2007, 22:56

ביום ראשון מתחילים לחפות באדמהאת הכיפה הגדולה בבי"ס אילנות בירושלים. בואו להשתתף...

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 יולי 2007, 22:15

הזמנה ליום התנסות בבניה בבלות-קש
ביום שישי הקרוב, 27.7.07 - יום של בניה בבלות קש בגבעת ישעיהו. אודליה ואפרת, שתי מורות ליוגה, בונות סטודיו משותף במבנה שהיה לול ישן . אני אהיה שם ואדריך , והכוונה היא להניח בלות לשני קירות, להניח תבניות לדלתות וחלונות, ולטייח שכבה ראשונה. מתחילים ב07.00 בבוקר, הוראות הגעה ושאלות לאודליה: 077-7910420 , או אפרת: 052-3477805 .
כולכם מוזמנים לעזור, וללמוד תוך כדי התנסות.
להתראות
מיכל

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 21 יולי 2007, 22:14

הזמנה לימי התנדבות בבי"ס אילנות
בבית ספר אילנות לומדים 72 תלמידים בגילאי 6-21, הלוקים במוגבלויות מוטוריות חמורות – שיתוק מוחין ומחלות ניווניות. אוכלוסיית התלמידים מגוונת:יהודים, מוסלמים ונוצרים.
התלמידים מקבלים בביה"ס טיפולים פרטניים וקבוצתיים מצוות מקצועי:פזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, תקשורת, הידרותרפיה, טיפול בעזרת בע"ח, מוזיקה ואומנות. וכמו כן לומדים בכיתות לפי יכולתם וצרכיהם.
בבית ספרנו קיימת חצר משחקים קטנה עבור התלמידים. ברצוננו לבצע בה שינוי ולהפכה לחצר חושים ותחושות.
אנו מעוניינים לבנות בחצר מנהרת חושים ותחושות. מנהרה זו מיועדת ליצור חוויה כוללת ומעשירה המפעילה את חמשת החושים, תוך מעבר במנהרה ובשתי הכיפות העגולות בתחילתה ובסופה. המתחם כולו יהיה בנוי מחומרים טבעיים ו/או ממוחזרים, באוריינטציה אקולוגית ותוך צמצום ככל האפשר לנזק הנגרם לסביבה.
את הפרויקט מובילים שלשה:
דפנה ילון – אמנית בינלאומית בתחומי הקרמיקה והיצירה באדמה.
בנימין ויטל – אמן , המתמחה בפיסול בחומר .
מיכל ויטל – יועצת בניה ירוקה ומתכננת אקולוגית.
הצוות כולו מזמין אתכם לקחת חלק בבנית כיפות גיאודסיות מחופות אדמה, המכילות מעברי אור וחושך, טקסטורות שונות למגע ומתקני ריח וצליל. העבודה הינה במתכונת של התנדבות, ולמידה תוך כדי עשיה.
לוח הזמנים:
  1. 7- מילוי צמיגים בעפר, בניית כיפות גיאודסיות ושלד מנהרה מבמבוקים.(4 מתנדבים)
  2. 7 -1.8 – שזירת כפות תמרים כך שתכסינה ותצופפנה את הכיפה. (עד 10 מתנדבים)
5-7.8 חיפוי הכיפה הגדולה מבין השתיים בתערובת אדמה וקש (קוב). ביום זה אנו זקוקים לעד 20 מתנדבים, שיוכלו להתנסות בטכניקות של תערובות אדמה וטיוח.
8-9.8 - חיפוי בטיח מינרלי של הכיפה הגדולה ושל בסיס הכיפה הקטנה. (כ3 מתנדבים)


ימי העבודה יתחילו ב08.00 בבוקר וימשכו עד 14.00 .
אנא הרשמו מראש אצל כוכי, מזכירת ביה"ס – 02-6782645 , 02-6783677
או אצל נועה, מנהלת ביה"ס – 052-3512080
נשמח מאד לראותכם איתנו
צוות בית הספר אילנות
וצוות התכנון והביצוע.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 10 מאי 2007, 16:58

הסדנה נדחית ל25.5.07 , התכנית לא משתנה.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 18 אפריל 2007, 01:16

הזמנה לסדנה קרובה

מזמן כבר שמתי לב שכשאנשים מגיעים לסדנאות בניה באדמה, הם פשוט מאושרים ומחייכים. מסתבר שיש סיבה מדעית, ואני מצטטת מNRG:

"חשיפה לחיידק "ידידותי" הנמצא בבוץ עשויה לעזור לשפר את מצב הרוח ולהילחם בדיכאון, כך אומרים חוקרים מאוניברסיטת בריסטול שבבריטניה.

הם גילו כי עכברים שנחשפו ל'Mycobacterium vaccae' (סוג של חיידק טפיל) ייצרו כמות מרובה יותר של הכימיקל הנוצר במוח - סרוטונין. חוסר בסרוטונין קשור לדיכאון ותרופות אנטי דכאוניות נפוצות פועלות על-ידי כך שהן מעלות את רמות הסרוטונין."

אז אתם מוזמנים להידבק בחיידק בסדנה הקרובה:






סדנת טיח אדמה על קירות קונבנציונאליים
מעיינות סטף, יום שישי 11.5.07




ניפגש במעיינות סטף, בביתם של טל וגידי בשן, כדי לעסוק בפן מעניין ונגיש מאד של בניה אקולוגית: יישום טיח אדמה על קירות שנבנו בשיטות המקובלות, כולל התיחסות לאותו תהליך כאשר מיושם בבניה בשיטות אלטרנטיביות.

הסדנה מיועדת בעיקר לעוסקים בתחום העיצוב והתכנון האדריכלי – אדריכלי בנין , אדריכלי נוף ,מעצבי פנים ומעצבי מוצר.




במתחם כמה סוגי קירות: קירות אדמה ישנים וחדשים, וקירות של מבנה טרומי ישן, מחופים “שפריץ”.

נלמד כיצד לטפל בכל סוג של קיר לקראת יישום הטיח, נמצא ביחד מהן התערובות הנכונות לכל מטרה, וכמובן נכניס את הידיים לבוץ ונכייף...




לוח זמנים:



  1. 00– התכנסות והרשמה.
  1. 30 – שיחה על שיפורים אקולוגיים אפשריים בבתים ישנים .
  1. 30 – הדגמה של בניה באדמה, בבית האדמה שנבנה באתר בימים אלו.
  1. 30 – הכנת תערובות אדמה , וכן תערובת אדמה ונייר המתאימה לשיפור הבידוד, ותחילת טיוח.
  1. 30–הפסקת צהריים.
  1. 00 - שיחה על אפשרויות גימור שונות לטיח אדמה, המשך העבודה המשותפת.
  1. 00 – שיחת סיכום והתפזרות.


  • נא להביא בגדי עבודה ונעלי עבודה.
עלות: 150 ש"ח , לא כולל ארוחות. (אנא הביאו אתכם ארוחת צהריים קלה)

הרשמה ותשלום מראש אצל מיכל ויטל.

[email protected]

הסדנה תיפתח בהשתתפות מינימלית של 13 אנשים.




כדי להגיע לסטף: נוסעים דרך כביש מס' 1 לירושלים. במחלף הראל פונים ימינה לכוון הקסטל והדסה עין כרם. בכיכר סטף- נכנסים לאתר ,חולפים על פני מגרש החניה הגדול ובית הקפה,ממשיכים עם הכביש הסלול כ קמ' וחצי עד למעיינות סטף.מגיעים לכיכר קטנה שעץ זית במרכזה וחונים מעל המחסום החשמלי.בית משפחת בשן נמצא מתחת למחסום.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 17 מרץ 2007, 15:46

שלום לכל החברים והמבקרים בדף הבית שלי

אתם מאד מוזמנים לביתנו, שיהיה בית פתוח באירועי "דרך האמן" בפרדס-חנה כרכור השבוע. (תחנה מס' 37)

פרטים כאן

http://www.local-blog.co.il/home/?[po]page id[/po]=931

אשמח מאד לראותכם ולהכיר באופן לא וירטואלי

מיכל

מיכל ויטל

על ידי בשמת_א* » 24 ינואר 2007, 16:51

מיכל, האם עדיין רלבנטיות התוכניות האפשריות להקים קהילה אקולוגית קטנה בתוך כרכור, של כמה משפחות? אני שואלת בשביל חבר שמתעניין.

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 24 ינואר 2007, 11:51

שלום דניאל
סליחה על האיחור בתשובה.
גם אני עובדת עכשיו בדרום רמת הגולן (גבעת יואב) וחוקרת כרגע את ענין האקלים. אולי תתן לי תזכורת עוד כמה ימים, אני עומדת לקבל מדידות מהשירות המטראולוגי. הבנה של האקלים היא המפתח להחלטה איך לבנות.

מיכל ויטל

על ידי דניאל* » 06 ינואר 2007, 07:50

שלום מיכל. אני גר בישוב בדרום רמת הגולן, בבית בטון רגיל לצערי. אני מעוניין לבנות ביקתה בחצר האחורית או תוספת והפעם הייתי רוצה להגשים חלום אקולוגי בבניה. יש כ"כ הרבה מידע באתר.. בניה בבוץ קש ועוד. מה מתאים לאקלים בדרום הרמה? איך להתחיל? אשמח למידע. תודה דניאל

מיכל ויטל

על ידי כרובית* » 04 נובמבר 2006, 02:20

אולי..! ;-)

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 03 נובמבר 2006, 07:34

החדר, עם שימוש כמובן בשירותים , ועם סככה מקורה לידו - 150 $.

מיכל ויטל

על ידי אומה_לי* » 31 אוקטובר 2006, 19:52

אהלן מיכל
כמה עולה לשכור את החדר?

מיכל ויטל

על ידי מיכל_ויטל* » 30 אוקטובר 2006, 22:18

הי
הסטודיו מושכר בחלקו לקואופרטיב האורגני, ויש בו עוד חדר עם כניסה נפרדת שפנוי לגמרי והוא עדיין להשכרה.
ורעות, ילדת הכרובית... אולי תבואי לבקר קצת?
חיבוק
מיכל

מיכל ויטל

על ידי כרובית* » 26 אוקטובר 2006, 05:14

מיכלללל..! :-)

הממ האמת שאין לי הרבה מה לומר, רק שכיף להתקל פתאום בשם שלך כאן בין כל מליוני הדברים האחרים.. :-)
אשמח מאד לדעת מה שלומך ומה מעשיך בימים סתויים אלה, ומה שלום השארות/ים? לא התראינו כבר מלא זמן..

חיוכים,
רעות

מיכל ויטל

על ידי אומה_לי* » 25 אוקטובר 2006, 16:28

אהלן מיכל
האם הסטודיו שלך הושכר?
תודה ויום נפלא

חזרה למעלה