מיכל בן אריה

שליחת תגובה

כאשר נפסיק לחפש אחר החופש מעתה ועד עולם - נוכל לבחור בָּחֵירוּת - כאן ועכשיו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מיכל בן אריה

מיכל בן אריה

על ידי תפילה_לאם » 10 אוקטובר 2016, 18:21

שלום מיכל,

לא יודעת אם את כאן...
תבשיל קדרה הפנתה אותי לקבל ממך מתכון למיונז ביתי, אם אפשר.
אשמח לדעת גם כמה זמן הוא נשמר במקרר.

תודה מראש!

מיכל בן אריה

על ידי קרן_שמש_מאוחרת* » 26 ינואר 2015, 21:16

הי מיכל, דיברנו בזמנו בטלפון לגבי האזרחות הגרמנית..
חברה טובה שלי מלימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה היא כעת פסיכולוגית קלינית שמקבלת בקליניקה פרטית ברמת השרון.
היא עשתה את ההתמחות שלה בשירותי הייעוץ באוניברסיטת תל אביב ושם צברה ניסיון רב בעבודה עם חרדת בחינות.
אני ממליצה עליה בחום רב.
קוראים לה גילי כ"ץ-בן שפר.
הנייד שלה 054-5488373
בהצלחה!
קרן

מיכל בן אריה

על ידי רותם* » 11 מאי 2014, 21:34

הי מיכל
אני רוצה טיפול בפרחי באך עבור הילד שלי בן 3.5
אני גרה רחוק מתל אביב ורציתי לדעת אם יש דרך לעשות אבחון במייל או בטלפון ולשלוח תמצית בדואר?
וגם מה המחירים?
תודה רבה על ההתייחסות
אם תרצי אפשר גם במייל [email protected]
או בטלפון 054-6529980

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 10 ספטמבר 2013, 20:29

ובעקבותיה המלצה של בשמת א בככר השוק :-)

_אשמח מאוד להמלצה על מטפלת בפרחי באך באיזור תל אביב, רמת גן או גבעתיים.
חשובה לי אישיות נעימה ונוחה, מחירים סבירים, ומיקום_

באתי להמליץ ואני רואה שכבר הקדימו אותי, אבל לא נורא, טובים השניים מן האחד:

_אני ממליצה בחום רב ומניסיון אישי,
על מיכל בן אריה
ראי קישור,
מקצועית לעילא ולעילא ונעימה שזה חשוב באותה מידה_

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 10 ספטמבר 2013, 20:26

המלצה של עץ התמר שמצאתי בככר השוק: :-)

_אשמח מאוד להמלצה על מטפלת בפרחי באך באיזור תל אביב, רמת גן או גבעתיים.
חשובה לי אישיות נעימה ונוחה, מחירים סבירים, ומיקום.
היתה לי מטפלת כזאת שעזבה את המרכז ואני כבר מתגעגעת ומנסה להשלים את החסר (היא עברה למושב באזור השרון, אשמח להמליץ בחום על הקליניקה שלה למי שצריך)
תודה וגמר חתימה טובה_

אני ממליצה בחום רב ומניסיון אישי,
על מיכל בן אריה
ראי קישור,
מקצועית לעילא ולעילא ונעימה שזה חשוב באותה מידה happy

תמר

מיכל בן אריה

על ידי טלי_ב* » 09 מאי 2013, 12:10

מיכל, תודה על ההמלצה.
הולכת לקרוא קצת על הנושא.

מיכל בן אריה

על ידי אלמונית_מפאת_הפרטיות* » 08 מאי 2013, 13:29

המלצה חמה על מיכל בן אריה שעזרה למשפחתנו רבות בתמציות פרחי באך, גם ברקיחת התמציות וגם בהתייעצויות אינספור לאורך התהליך.

מיכל היא פסיכולוגית קלינית וגם מומחית במגוון רחב של שיטות טיפול, דבר שמורגש בגישה שלה.

היא אדם פתוח שרואה גם את התמונה הגדולה וגם את הפרטים הקטנים,
כך שהיא מביאה ומוסיפה לייעוץ בפרחי באך גם את כל התובנות וההבנות מהידע הנרחב שלה, בהתבוננויות מסוג אחר בנפש ובגוף האדם המטופל.

ואני רוצה לציין עוד שני פרטים חשובים, בעיני:
הטיפול בפרחי באך זול משמעותית ביחס לכל טיפול אחר, ואינו תהליך שמחייב פגישה שבועית.
זה בהחלט שיקול במשפחות חינוך ביתי עם מפרנס יחיד...

וגם, אני אהבתי את זה ששלב ההתייעצויות עם מיכל מאפשר לי להיות מעורבת ושותפה בחשיבה.
אבל מי שלא מעוניין בזה, יכול פשוט לבקש ממיכל לתת לו שילוב תמציות לפי שיקולה, מבלי להיות מעורב בהחלטות.
מיכל מאפשרת גמישות בתהליך וכל אחד יכול להתאים לעצמו את רמת המעורבות שמתאימה לו בטיפול.

והעיקר, הגענו לתוצאות שרצינו, והישגנו פתרון לקשיים שעמדנו בפניהם.

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 02 מאי 2013, 07:32

בשמת יקרה,

שימחת אותי מאד בעידכון שלך לגבי התוצאות של הטיפול בפרחי באך.
שמחה שקלעתי בבחירת התמציות הנכונות,
ושמחה שהיה לך את האימון בי ובניסיון שלי עם פרחי באך, כדי להתאזר בסבלנות,
ותודה שהיו לך את ההתמדה והנכונות כדי לטפל בעזרת התמציות ולתת להן לעשות את העבודה עד שראית את השינוי.

יופי
תמיד משמח אותי לשמוע על התוצאות של פרחי באך
תודה @}}

מיכל בן אריה

על ידי בשמת_א* » 01 מאי 2013, 22:27

הי מיכל!

הייתי חייבת לבוא גם לכאן ולספר לך בהתרגשות איך טיפול פרחי הבאך שלך (התמציות שהצעת ושאת מספקת) התחיל סוף סוף לעזור לילד שדיברנו עליו!
זה לקח המון זמן, אבל צדקת - עם סימפטומים כל כך קשים, פשוט לוקח הרבה יותר זמן לראות שינוי.
וסוף סוף רואים שינוי.
אז באתי לשתף גם אותך בשמחה הגדולה על זה שפרחי הבאך באמת עוזרים.
תודה רבה על העצות המדוייקות, על הרקיחה ועל כל התמיכה {@

ובהזדמנות זו נזכרתי שהרי גם לי רקחת בזמנו שילוב תמציות לבעיית העייפות הקשה שסבלתי ממנה,
וגם זה לקח זמן, והנה עכשיו כמעט אין זכר.
היום אגב אני חושבת שהיתה לי עייפות האדרנל (adrenal fatigue) אבל אז בכלל לא הכרתי את המושג.
שוב תודה! {@

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 10 אפריל 2013, 11:26

נגה הי,

לא מדובר באחי.
עניתי למישהי בשם אני צה שחיפשה עבור אחיה.
הצעתי את עצמי...
תודה על פנייתך.

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 06 אפריל 2013, 21:44

_למישהו כאן יש רעיון ?
אח שלי (25) עובר תקופה לא פשוטה בחיים....הוא נעזר מאד בטיפול הומאופתי אבל הוא מחפש בנוסף טיפול שילווה אותו בצורה יותר תומכת, בעיבוד חוויות, הבנות, קשיים......הוא מעדיף לא טיפול פסיכולוגי....
הוא פתוח לכל הכיוונים וישמח לשמוע רעיונות..... עדיף בתל אביב וסביבתה....._

לאני צה? שמחפשת עבור אחיה,

בעוונותי אני פסיכולוגית קלינית :-)
אבל אני מציעה ליווי תומך שמאפשר עיבוד של חוויות ורגשות - לא רק בצורת טיפול פסיכולוגי.
אני נעזרת בשיטות משלימות כמו תטא הילינג, ועוד סוגים של הילינג (הילינג גביעי הזהב, הפשטות שבאלוהות ועוד...)
שמאפשרות התבוננות מעמיקה בחוויות ובמחסומים, ובעיקר ניקוי והשתחררות מהם.
יש לי ניסיון ארוך וטוב בשיתוף טיפולים עם הומיאופטיה.
ומקבלת בתל אביב...

אז את מוזמנת ליידע את אחיך ואפשר להתקשר אלי ל- 054-7720305

שבוע טוב @}

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 23 פברואר 2013, 18:10

גם לגבי תטא וגם לגבי עזרה בשינוי תזונתי.

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 23 פברואר 2013, 18:08

את מוזמנת לכתוב לי למייל, או להתקשר.

מיכל בן אריה

על ידי מחפשת* » 23 פברואר 2013, 17:13

סיפרת שהיית בעבר בקורס תטא הילינג אני רוצה להירשם לקורס במרץ אשמח לשמוע פרטים

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 13 פברואר 2013, 11:51

יקרה,
כולנו מרגישים לפעמים את החווייה הזו של להיות בלתי מוגן, עם כנפיים פלומתיות שלא צימחו עדיין כוח, מחוץ לקן שאמור להגן עלינו.
מרגישים רגשות שבלתי נסבל להרגיש, בטח אם לא עוטפים אותנו ומכילים, ככה לבד להיזרק להרגיש...

שולחת לך חיבוק עוטף שיעזור קצת.
ושולחת לך כוחות כדי שתסכימי, שתוכלי להרשות לעצמך להרגיש את מה שעולה מבפנים.

ובעיקר, תלכי לחפש כרגע מי יכול להיות נוכח איתך כאשר עולים הרגשות ואת זקוקה לביחד כדי להרגיש את עצמך.

אכן אתגר...
חיבוקים ()(())(())

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 02 ינואר 2013, 13:25

שיר, שלחתי לך מייל לגבי הפסיכיאטר

מיכל בן אריה

על ידי שיר* » 30 דצמבר 2012, 22:01

שלום מיכל
ראיתי את התשובה שלך בכיכר לגבי פסיכיאטר וכבר מאוחר להתקשר
אם מתאים תוכלי בבקשה לשלו לי מייל?
geshemor גי מייל נקודה קום
תודה!
שפע ברכות

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 08 דצמבר 2012, 16:07

המבצע שלי למיפגשי תטא הילינג

אנשי קהילה יקרים @}

אני יותר מדי נהנית מכדי להפסיק את מבצע התטא הילינג :-)
ומודה לכל האנשים שהגיעו אלי לאפשר להם ולי להתנסות בשיטה הקסומה הזו.

סיימתי לפני כמה חודשים קורסי יסוד ומתקדמים בתטא הילינג. מאז הוספתי את השיטה הנפלאה הזו לארגז הכלים שלי,
אני מאד מתפעלת מהתוצאות המהירות להגיע עמוק לרגשות ולהצליח לשנות דפוסים, אמונות והתנהגויות תכל'ס בשטח.

אני מזמינה אתכם למיפגשי טיפול בתטא הילינג במחיר מבצע של 180 ש"ח, ( לטיפול של שעה, או יותר, אם יש צורך ),
לכל אדם עד 4 מיפגשים במחיר הזה.

אפשר להתקשר אלי ל- 054-7720305 ולקרוא בדף הבית שלי עוד עלי ומה זה תטא הילינג. אני מקבלת בתל אביב.


אני כמובן מביאה איתי גם את הניסיון שלי בפסיכולוגית קלינית / פסיכותירפיה, פרחי באך ועוד.

להתר או או או ת , מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 29 נובמבר 2012, 10:10

מי אני

אני מיכל .
פסיכולוגית קלינית מומחית .

עובדת בת"א.
מטפלת גם בפרחי באך, כטיפול נפרד התומך במצבים ריגשיים, או כטיפול משלים ומזרז תהליכים בתוך הטיפול הפסיכולוגי.

אני עושה את אהבתי הגדולה - מיפגש עם אנשים.

אני מלווה מבוגרים באופן פרטני בתהליך צמיחה אישי .
מדריכה הורים בחווייה המאתגרת של הורות .
אני פוגשת ילדים ו"משוחחת" איתם באמצעות מישחק, ( Play Therapy ) .
מלווה זוגות בתהליך בדיקת הזוגיות שלהם, במטרה לסלק דפוסי תקשורת מכאיבים ויצירת זוגיות מספקת עבור כל אחד מבני הזוג ,
או יצירת פרידה שלמה ומוסכמת .
בעת הצורך עושה איבחונים לבחינת המצב ההתפתחותי הכולל בילדים, עם התמקדות בתחום הריגשי, וגם בדיקת בשלות לקראת כיתה א' .

אני רואה את הטיפול כדרך חווייתית שמטרתה השגת התפתחות ושינוי, דרך מרגשת ולעתים מפתיעה .
ומאמינה שהטיפול נועד לשרת את החיים . מטרתו ליצור שינויים מעשיים במציאות החיצונית .

מאמינה שלכל משפחה יש את הדרך הנכונה עבורה להתנהלות, בין אם בחינוך בייתי ובין אם בחינוך המימסדי .

אני בעד תהליך עמוק ויסודי, אולם פתוחה לתהליכים ממוקדי-מטרה -
לכן מלווה תהליכי קאוצ'ינג ממוקדי-תוצאות בתחומים הבאים: התפתחות מקצועית, לימודים, יצירת זוגיות, כסף.

אני לא מפסיקה לחפש וללמוד, בנוסף להתפתחות בתחום הפסיכולוגי. במהלך ההתעשרות התוודעתי לשיטות נפלאות,
שכל אחת מוצאת את דרכה ברגע הנכון ועם המטופל שמתאים לו, בכדי לסייע בתהליך הטיפולי .
בין השיטות יש את העבודה להחזרת רסיסי נשמה ומישפטים מיוחדים לאישון העין עפ"י דון קלארק,
תקשורת מקרבת, טיפול דיאדי, רייקי, ייעוץ הדדי, סדנת IMC, העבודה עפ"י ביירון קייטי, המסע עפ"י ברנדון בייס
הפשטות שבאלוהות , תטא הילינג ועוד .

אפשרי גם ייעוץ טלפוני .

אפשר ליצור איתי קשר במייל : michalatherhome ב- gmail דוט com , או בטלפון : 5222140 בתל אביב , 03 .
או בנייד: 054-7720305. }

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 29 נובמבר 2012, 10:07

מה זה תטא הילינג

תטא הילינג היא טכניקה פשוטה וקלה ליישום, שמאפשרת להתחבר אל החוזק הפנימי, ולהשיג ריפוי ריגשי, פיזי, ומימוש עצמי.
זוהי דרך נגישה ופשוטה אשר עוקפת את המודע ומגיעה ישירות אל התת-מודע. שם ניתן לעשות שינויים עם תוצאות מיידיות.
התטא הילינג מאפשרת לנו לזהות ולשנות תפיסות ואמונות לא מודעות שמעכבות את היכולת שלנו להשיג את מטרתנו המודעת, כמו רצוננו בשינוי ובריפוי.
ניתן לזהות ולשלוף מתת המודע אמונות חוסמות ומגבילות ולהחליפן באמונות חדשות ומעצימות.
ניתן לאתר פחדים ומעצורים ולנטרל אותם ממקום עמוק.

כך נוכל לזמן לעצמנו דברים חדשים לחיים וליצור מציאות חדשה.

באמצעות התטא הילינג ניתן להשיג התפתחות אישית והגשמה בכל תחומי החיים.
ניתן ליצור מימוש בתחום הזוגיות, הקריירה, המשפחה, הכסף ועוד.
ניתן להתנהל מתוך שקט ועוצמה פנימית. }

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 29 נובמבר 2012, 10:03

אנשי קהילה יקרים @}

אני יותר מדי נהנית מכדי להפסיק את מבצע התטא הילינג :-)
ומודה לכל האנשים שהגיעו אלי לאפשר להם ולי להתנסות בשיטה הקסומה הזו.

סיימתי לפני כמה חודשים קורסי יסוד ומתקדמים בתטא הילינג.
מאז הוספתי את השיטה הנפלאה הזו לארגז הכלים שלי,
אני מאד מתפעלת מהתוצאות המהירות להגיע עמוק לרגשות ולהצליח לשנות דפוסים, אמונות והתנהגויות תכל'ס בשטח.

אני מזמינה אתכם למיפגשי טיפול בתטא הילינג במחיר מבצע של 180 ש"ח ( לטיפול של שעה, או יותר אם יש צורך )
אני מקבלת בתל אביב.

אפשר להתקשר אלי ל- 054-7720305
ולקרוא בדף הבית שלי עוד עלי ומה זה תטא הילינג.
אני כמובן מביאה איתי גם את הניסיון שלי בפסיכולוגית קלינית / פסיכותירפיה, פרחי באך ועוד.

להתר או או או ת , מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 18 אוקטובר 2012, 20:06

נפלא :-)

מיכל בן אריה

על ידי בשמת_א* » 18 אוקטובר 2012, 18:10

(-: דרך אגב, בסוף אתחיל את סדנאות סדר ואירגון שלי בתל אביב בנובמבר.

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 18 אוקטובר 2012, 17:01

בשמת יקרה,

טיפולי תטא הילינג או כל טיפול אחר פשוט בתיאום מראש, גמיש.
ויקרה, הכנסתי את ההסבר על התטא הילינג גם בסוף. את צודקת ! מי שרגיל לדף שלי אכן לא נכנס לתחילתו וחבל שיפספס את ההסבר על התטא :-)

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 18 אוקטובר 2012, 16:59

מה זה תטא הילינג ?

תטא הילינג היא טכניקה פשוטה וקלה ליישום, שמאפשרת להתחבר אל החוזק הפנימי, ולהשיג ריפוי ריגשי, פיזי, ומימוש עצמי.
זוהי דרך נגישה ופשוטה אשר עוקפת את המודע ומגיעה ישירות אל התת-מודע. שם ניתן לעשות שינויים עם תוצאות מיידיות.

התטא הילינג מאפשרת לנו לזהות ולשנות תפיסות ואמונות לא מודעות שמעכבות את היכולת שלנו להשיג את מטרתנו המודעת, כמו רצוננו בשינוי ובריפוי.
ניתן לזהות ולשלוף מתת המודע אמונות חוסמות ומגבילות ולהחליפן באמונות חדשות ומעצימות.
ניתן לאתר פחדים ומעצורים ולנטרל אותם ממקום עמוק.

כך נוכל לזמן לעצמנו דברים חדשים לחיים וליצור מציאות חדשה.

באמצעות התטא הילינג ניתן להשיג התפתחות אישית והגשמה בכל תחומי החיים.
ניתן ליצור מימוש בתחום הזוגיות, הקריירה, המשפחה, הכסף ועוד.
ניתן להתנהל מתוך שקט ועוצמה פנימית. }

מיכל בן אריה

על ידי בשמת_א* » 12 אוקטובר 2012, 22:26

אני סתם שאלה:
יש ימים קבועים שאת עושה טיפולי תטא הילינג או שזה פשוט בתיאום מראש, גמיש?

ואולי תכניסי את ההסבר על התטא הילינג גם בסוף? מי שרגיל להיכנס לדף שלך יכול בקלות לפספס שבתחילת הדף יש הסבר על התטא הילינג.

מיכל בן אריה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 ספטמבר 2011, 10:12

יקירתי, קיווינו לראותכם אתמול באירוע אך לא הייתם - בלעדיכם זה כמו לבוא לטקס האוסקר ולא לראות את ג'ק ניקולסון ;-)
מקווה שהכל טוב ויותר מזה.
@}

מיכל בן אריה

על ידי שיבולת_שועל* » 19 אוקטובר 2010, 12:25

מיכל, תודה {@

מיכל בן אריה

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 ספטמבר 2010, 22:57

זה בטעות שאנחנו אומרים שאנחנו מחנכים אותם
אהבתי...
חזרנו מחופשה בביתנו הקודם והיה פשוט נפלא לראות את המקסימה שלי מלאה בשמחת חיים. עם החופשה, אני מגלה שיש לי יותר סבלנות להכיל, ואני מאד מרוצה מזה ומקווה שכך ימשך...
לילה טוב, ושוב תודה

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 17 ספטמבר 2010, 22:32

כאשר היא מאשימה אותך, ה נראה שהיא מרגישה מאד אשמה וכועסת על עצמה.היא לא יכולה להכיל את זה אז מוצאת פתרון להקיא את הרגשות האלה החוצה , עליך !
זה ניסיון שלה להסתדר עם התיסכול על זה שהרטיבה.
כך אני מבינה את זה...
אני מציעה, עד כמה שניתן לגייס אמפטיה בחמש בבוקר :-) להגיד בטון אמפטי שזה אכן נורא מתסכל לקום רטובה בבוקר, וכן, זה מאד לא נעים להרטיב בלילה את המיטה.
היא עדיין תמשיך לשאוג שזה בגללך , אבל משהו בה ישמע את מה שאת אומרת.
מבעד למלים שלך בעצם נאמר : " אני מבינה שאת מאד מתוסכלת וכועסת שהרטבת, וואלה זה אכן לא נעים, ואת מנסה כרגע לפרוק את זה עלי. אבל אני לא מתבלבלת וקולטת
מה את מרגישה, לכן אני מאד מצטערת ביחד איתך על זה שהרטבת ועל זה שזה כל-כך מתסכל אותך ! "
את לא נכנסת איתה לדיון או הצטדקות או האשמה שלה או העמדתה על האמת העובדתית שאת לא קשורה להרטבה, כמובן...

תחזיקי מעמד, הילדים מלמדים אותנו כל הזמן ומאלצים אותנו להרחיב את היכולות שלנו (())
זה בטעות שאנחנו אומרים שאנחנו מחנכים אותם :-)

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 17 ספטמבר 2010, 09:14

ועוד משהו קטן... היום היא קמה בחמש בוקר בשאגות "בגללך קמתי רטובה!"- מה להגיד במקרה כזה?
במהלך הלילה חשבתי על הדברים שלך ונראה לי שהכעס הוא חלק מרכזי מהעניין- מלבד לשקף לה את הרגש, יש עוד משהו שאפשר לעשות?
שוב הרבה תודה...

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 17 ספטמבר 2010, 00:02

נראה לי שפסק הזמן לעיתים הוא גם עבורי- להירגע רגע אחד לפני שאני מתחילה לשוחח איתה. מה גם שאחיה כרגע נמצא לבד בסלון, וזה יותר מסוכן...
קניתי את האמירה על הכעס- נראה לי שאני אשתמש בה הרבה בקרוב...-שוב המון תודה

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 16 ספטמבר 2010, 02:02

הי מיכל,

אכן קשה בתוך כל העומס הזה להישאר לבד כשהבעל במילואים...

אני מציעה בהחלט להמשיך להגיב על אמירה חצופה מצידה, ולא לאפשר לה להמשיך כאילו כלום לא קרה,
אבל, השינוי שאני מציעה הוא שפסק הזמן יהיה יחד איתך...
זאת אומרת שהתגובה היא על האמירה, ומתרחשת תגובה מצידך שמאירה את תשומת ליבה שאת לא מסכימה שיימשך,
אבל ביחד איתה !
למשל : " או-קיי, ככה אני לא מסכימה שתדברי אלי, בואי, אנחנו יוצאות כרגע מהסלון והולכות לחדר שלך לכמה דקות כי אני מאד כועסת ולא מרוצה ממה שאמרת לי כרגע ! "
ואז שתיכן צועדות, את יכולה להחזיק את ידה ולהוליך אותה לחדר שלה יחד איתך, ואז את יושבת שם בשקט כמה דקות, אפשר לשוחח איתה על כמה לא היה נעים לך או להגיד לה שאת כועסת מדי וצריכה להירגע ואת מעדיפה כרגע לא לדבר כמה דקות.
אני איכשהו מעדיפה את זה על פני שליחה לגלות, שבה הילד מקבל את ההרגשה שלהיות לבד עם עצמו זה עונש רציני ... ואכן בגילאים הצעירים ילדים מתקשים להכיל את עצמם בזמנים של רגשות קשים ומבלבלים ( שלא לדבר עלינו המבוגרים ...).

ועל תגובות נבזיות של שמחה לאיד מצידה הייתי מציעה שתגידי לה: " אני רואה שאת מאד כועסת" , בטון נייטרלי שמראה לה שקלטת שכנראה כך היא מרגישה.
היא בעצם משתפת אותך במה שעובר לה בפנים, על כעסים ורצון לנקמה וזה בסדר, זה טוב שמשתפת.
וגם את יכולה להגיד לה שאת מצטערת שלא הצליח לך , שאת קצת עצובה או מאוכזבת.
וזהו.

תמשיכי לעדכן , וחיזקי ואימצי
(())

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 12 ספטמבר 2010, 21:38

טוב, עכשיו בנוסף לכל בעלי במילואים...יופי של תזמון. רציתי לשפוך את ליבי, אבל המרגיעון הצליח להרגיע אותי -"המחנך מהווה מופת אפילו אם אינו "מתנהג למופת"...לא יאמן כמה שאני מרגישה שאני מתנהגת לא למופת...אני כל כך חסרת סבלנות אל הקטנה שלי- והייא מגיבה ועוד יותר מצליחה להתיש אותי...היום שלחתי אותה לפסק זמן (!!!) אחרי שהיתה אמירה חצופה מצידה. האמת, זה ממש מאפס אותה, אבל אני כל כך כועסת על עצמי שאני מגיעה למצבים האלה...עכשיו היא התחילה עם תגובות של שמחה לאיד- "איזה יופי שהוא נפל..." "איזה כיף שזה לא הצליח לך..."- זה קורע לי את הלב- למה היא מרגישה צורך להגיד את הדברים האלה??? אשמח לתובנותייך- לילה טוב, מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 07 ספטמבר 2010, 08:51

למיכל,

וואוהו ! עוד קלטתי את מה שהוספת , שגם את עובדת !!!!!!!
אכן הרבה להכיל בתקופה קצרה !!!!

לגבי הציוויים , תשתדלי להתעלם , או להיענות עניינית למה שהבת מבקשת, או להגיד ביובש מה , בטון נייטרלי, שלא נעים לך הציווי ואת מבקשת שתבקש בצורה נעימה כדי שתוכלי לתת לה.
אבל בגדול לא הייתי מתעכבת על זה, היא ככה מוציאה כרגע קיטור , וחשוב יותר לשים לב לרגשות שיש לכולכם...

תמשיכי לעדכן או לשאול, אם מתאים לך.

שולחת חיבוק

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 06 ספטמבר 2010, 22:08

הי מיכל- כמה חיכיתי למילים שלך...שוב את מצליחה לומר את הדברים הברורים, ומנסחת לי את המציאות בדרך כל כך מובנת...
האמת, היומיים האחרונים היו כבר יותר טובים. קיבלתי החלטה שאקח אותה מוקדם יותר מהגן, וכך תהיה לנו שעה משותפת יחד- אני מודה שאני נגררת לעיתים לנקיונות, אבל משתדלת...
היא עדיין פונה בציוויים כלפינו, ואני שואלת עצמי מאיפה התעוזה??? ונכון, אני בתקופה לא פשוטה, קשה לי להכיל את כל הסביבה- הרבה גירויים ונהלים חדשים, ואני מרגישה לעיתים כאילו היא נוזפת בי, ולא אני בה...
בעלי מאד משתדל להגיע מוקדם- אבל אכן גם הוא בעבודה חדשה, זה לא תמיד מתאפשר...וגם אני עובדת, ומרגישה שקשה לי להכיל את כל מה שקורה לי שם...
אני מרגישה ברת מזל שיש לי אפשרות לשוחח איתך על הדברים ומאמצת את הצעותיך בשמחה. פשוט תודה שאת שם...נשתמע, מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 05 ספטמבר 2010, 15:22

הי מיכל,

נשמע ממש לא קל...
טוב שפנית,

ראשית נשמע שאת / אתם בתקופת הסתגלות.
אני בטוחה שהיו לכם נימוקים כבדי משקל מדוע לערוך את השינוי הזה במגורים.
וכעת פשוט לוקח זמן להסתגל.

מה שהכי בלט לי זה שאת זקוקה להכלה !
מבוגר לבדו לא יכול להכיל שניים קטנים, כל שעות היום לבדו, מה עוד שהוא בעצמו עוד מנסה להסתגל ולקלוט מי בעד מי פה.

מאד ממליצה לך בכל דרך לנסות להיות בחברה של מבוגרים חלק מהיום. עבורך להכלה אותך יחד עם הילדים.
לנסות להכיר שכנה / שכנות, אמהות בגן שעשועים השכונתי, להיות בקשר טלפוני עם חברה טובה שרחוקה כרגע גיאוגרפית,
כל אדם שיכול כרגע לתמוך , להקשיב , והכי רצוי להגיע ולשהות איתך כמה זמן שאפשרי,
רצוי כל יום כמה שעות...אם אפשרי.

ולגבי הבת, להמשיך עם מה שהתחלנו : להמליל את רגשותיה, ולשתף ברגשותיך שלך.
תשתפי אותה שאת בעצמך מנסה להסתגל לבית החדש, ואוף היית רוצה שכבר הכל יהיה מסודר, וכדו'.
( מבלי להעביר אליה חוסר אונים או ייאוש או חרטה ...אלא את רגשותיך אבל בצורה שלא אמורה להדאיג אותה שהיא עוד צריכה לטפל בך ...)
ושאולי גם היא מרגישה קצת מבולבלת להיות בבית חדש עם סביבה חדשה לגמרי,
ושאת סומכת על עצמך וגם עליה שייקח זמן אבל אתן תסתדרו ותכירו ולאט לאט תרגישו בבית גם בבית עצמו וגם במושב.

להגיד שבבית הקודם היה קל יותר כי היה לכם אוטו או תחבורה ציבורית להגיע , וכעת אתם צריכים להתארגן עם החברים במסגרת המושב,
וזה דורש לעשות היכרויות עם הרבה אנשים חדשים , וזה נחמד אבל גם מעייף.

ועוד "תיק" שאני מפילה עליך,
נראה שהבת זקוקה לזמן איתך מבלי שהקטן נושף בעורפה.
זו עצה שנראה לי שקשה ליישום כרגע, אבל אם תצליחי אפילו חמש דקות להיות איתה לבדכן
ולהגיד לה כמה את זקוקה לזמן איתה לבד, וכמה את מחכה להיות איתה ולבלות איתה.
אני יודעת שכרגע להגיד את זה זה לא הכי מדוייק מבחינת הרגשותיך ...אבל ככל שתגידי לה יותר -
גם את תרגישי את זה מחדש, וגם היא תירגע שרוצים אותה ולא שהיא רק עומדת בצילו של אחיה החמוד גונב תשומת הלב מבלי שהיא יכולה לעשות דבר.

ואני בדחילו ורחימו מעיזה להציע...אולי בעלך יכול להגיד במקום עבודתו שהוא צריך לתקופה הקרובה יותר זמן להקדיש למשפחה והוא ישלים את החסר
בהמשך ? או שגם הוא בעבודה חדשה וצריך מיידית להוכיח את עצמו ?

אני גם מציעה לך לראות את הדברים לא כהחלטה שגוייה, אלא כקשיי הסתגלות צפויים למקום חדש...
תזכרי שבעתיד את תרגישי טוב בבית ובמקום החדש הזה וכל הקשיים העכשוויים ייראו לך מצחיקים...

תכתבי לי ואשמח להמשיך להגיב
מחזקת אותך ושולחת חיבוקים

מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 31 אוגוסט 2010, 14:25

הי מיכל, זו שוב אני....
הפעם מהבית החדש עם דמעות בעיניים):...
פתאום נדמה לי שעשינו החלטה שגויה- היה לנו חודש לא פשוט שבו הילדים היו איתי בבית, והבית התארגן לו בקצב מאד איטי. האמת, מאוד ציפיתי לחודש הזה- וכגודל הציפיה גודל האכזבה. אנחנו גרים בישוב מרוחק, בלי אוטו, רב שעות היום ממש חם...הגדולה שלי התקשתה עם חוסר החברה, אז אחה"צ הפגשנו אותה עם חברות- אבל, במהלך היום היא היתה מאד מציקה לאחיה הקטן. אותו קטן זוכה לתגובות מאד נלהבות מהסביבה והקנאה שלה בו היא אדירה. היא צובטת, דוחפת וצוחקת עליו- מעין התדרדרות שמי שהכיר אותה קודם ממש מתפלא למשמע הדברים. ואולי הקושי הגדול הוא שאני מרגישה שקשה לי להכיל אותה- ואני יודעת שאני פועלת לא נכון איתה. היא מגלה חוצפה כלפינו, ואפילו התחילה להרביץ לנו. ואו...זה ממש קשה לי לראות את זה כתוב, ולהאמין שזו המציאות שלנו. אני חסרת אונים, ולכן מרשה לעצמי לפנות אליך שוב- פשוט אין לי מושג למי פונים פה...הכל חדש, ולא מוכר. אשמח לשמוע ממך...תודה, מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 14 יולי 2010, 04:53

למיכל , מאד מתרגשת לקרוא את דבריך , תודה, מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 13 יולי 2010, 21:57

ואו...היום הייתה לנו השכבה נפלאה! מה שמודעות יכולה לעשות...זה לא שהיא הייתה יותר זריזה, אבל אני פשוט לא התרגזתי אלא הסברתי עצמי כפי שהצעת- והכי נפלא היה לראות איך היא מגיבה לעניין- זכיתי לכזה חיבוק שזה היה שווה הכל! אין ספק שיש לך את זה...תודות ולילה טוב

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 13 יולי 2010, 06:26

מיכל הי ,

יופי , מאד מתרגשת לשמוע ,

תמשיכי לעדכן או לשאול , כשיתאים לך .

יום טוב

מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 12 יולי 2010, 22:54

הי מיכל, בכל פעם אני חוזרת לדבריך- וכמו בספר טוב, מוצאת בהם עוד תובנות...
אוטוטו אני "סוגרת" שבועיים לבד- ואני מלאת הערכה לחד הוריות שבינינו- בכל זאת בזכותך הצלחתי להרגיש קצת פחות לבד...
היום גייסתי את הארותיך למשימת האריזה המשותפת שלנו, ואמרתי לה שאני כבר מחכה לזמן שיהיה לנו יחד באוגוסט- וכבר ראיתי את השינוי!
אכן, אני צריכה ללמוד לשתף אותה יותר ברגשות שלי, כדי שהיא תוכל לעשות זאת בעצמה- רעיון נפלא, אני מתחילה כבר ממחר...
כבר נגמרו לי המילים שבהם אוכל להודות לך- אז פשוט תודה, את נהדרת...

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 12 יולי 2010, 19:23

מיכל הי ,

תענוג להיות איתך בקשר .
אשמח שתעדכני ו/או תשאלי .

לא צריך בהכרח לקנות לה שעון משלה ,
אבל אם כבר העלית את הרעיון , הייתי מציעה לה שאם היא מספיק בוגרת להתייחס לשעון ברצינות כמה פעמים ,
( ולפרט לה כדי שיהיה לה ברור מה הכוונה של המלים המופשטות האלה של "בוגרת בנושא הזמן": כמו להיכנס למקלחת בזמן, כמו להתארגן בזמן בבוקר ) -
אתם ( ההורים ) תחשבו שהיא מספיק בוגרת לקבל שעון , ומה דעתה ?
כן, אני יודעת זה נשמע לא טוב ...אבל אני חושבת שלפעמים מין פיתוי כזה, עוזר לילדים להתמקד על מטרה שברגע הראשון נראית יותר חשובה לנו ועוזר להם להיכנס גם למוטיבציה על זה ...

אני גם מניחה שכמו שקשה לך להישאר לבד עם שניים קטנים , גם לה קשה פתאום להתרחק מאבא שלה , ולהפסיד את הקירבה עם אימה המוטרדת ( ואני כמובן אומרת את זה ללא שיפוט כלל ).
אז הייתי ממלילה גם התייחסות לזה שאבא רחוק , על איך את מתגעגעת , וכמה את כבר מחכה שתעברו לדירה החדשה כי אז אבא יהיה כל ערב בבית .
ולנסות לעזור לה להמליל את מה שהיא מרגישה בנושא. וזה בסדר שלא תהיה מסוגלת להגיד שום דבר משמעותי באופן מילולי בעיניין, היא הרי אומרת את דברה בצורה שילדים מדברים לרוב - במעשים ! ותפקידנו לקרוא אותם .

גם הייתי משתפת אותה ברצון שלך להיות איתה , רק שתיכן, ושאת מצטערת שכרגע כל הפרידות כוללות כל כך הרבה אנשים , ושאת צריכה להתאזר בסבלנות רק לבית החדש כי את כל-כך מתגעגעת לזמן שיהיה רק לשתיכן . היא תבין, הרגש שבזה יעבור אליה , גם אם לא כל מילה תהיה מדוייקת , הנפש שלה תשמע : "ההההם , אמא שלי רוצה גם להיות איתי לבד , זה לא רק שאני תלוייה בה ומתגעגעת אליה ...".

אוהבת לעשות מצווה :-)

להשתמע

מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 12 יולי 2010, 12:41

מה שמצאתי שנכון לעשות , למרות שזה הכי מנוגד ליכולתינו והבנתנו , זה כן להתגייס יותר ולהיצמד לילד שמבקש אקסטרא יחס , גם לדברים שהוא כבר מסוגל מזמן
כל ברור...דווקא אני מבינה כך את הדברים, אבל מוצאת שכמו שאמרת בשל עומס לקראת המעבר קשה לי להתגייס- שכחתי לציין שאבא כבר עבר התחיל בעבודתו החדשה ומגיע הביתה רק בסופי שבוע במהלך החודש הנוכחי.
הרעיון עם השעון הוא באמת מעולה- נראה לך מתאים שאקנה לה שעון משלה לצורך העניין, או שהרחקתי לכת?
נתת לי הרבה חומר למחשבה, אני מרגישה צורך לפנות לנו זמן איכות רק אנחנו- יש לנו כל כך הרבה פרידות לעשות, שכל התכניות לאחרונה כוללות עוד חברים וחברות-
בכל מקרה- חשוב לי לשתף אותך שביומיים האחרונים בעקבות הדברים שלך, אני כבר מרגישה שיש התקדמות חיובית, ותפקידי כנראה לשמר את זה על מנת שזה יימשך...
הרבה תודה, וכמובן שאשמח לעדכן ולהתעדכן אם יהיו לך דברים נוספים- עשית מצווה! תודה

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 12 יולי 2010, 09:28

הי מיכל ,

טוב , על פניו נראה שאין לילדה איזו רגישות חושית , היא מגוונת באוכל , היא אוהבת להיות בגינת שעשועים בלי הגבלה מצידה .

נראה לי שהיסקת מסקנה ששווה לבדוק אותה , לגבי זה שהילדה מסמנת לך/לכם שהיא זקוקה ליותר .
נראה שיש לה איזה חוש מדוייק להבחין כמה אתם פנויים אליה , והיא מייד קוראת לכם לסדר כאשר אתם יוצאים מפוקוס על ההורות ...
( מה שכולנו עושים כמובן בשל טרדות החיים והעומס ).
מה שמצאתי שנכון לעשות , למרות שזה הכי מנוגד ליכולתינו והבנתנו , זה כן להתגייס יותר ולהיצמד לילד שמבקש אקסטרא יחס , גם לדברים שהוא כבר מסוגל מזמן ,
כי אז הוא נרגע , בזמן ובקצב שמתאימים לו , כאילו אומר לעצמו : "או-קיי, הם הבינו את צרכי , אני לא עזוב , קולטים אותי , אני יכול להירגע שהכל בסדר , אין סכנה
שמא לא אקבל את צרכי"...
זה יוצא לנו יותר "חסכוני" להתגייס במיוחד דווקא כשאין לנו , מאשר לכבות את השריפות שנוצרות בגלל שלא התפנינו.

לגבי שיחה לפני השינה , שכל-כך מקרבת וחשובה , אבל היא עדיין לא מבינה את ההגיון של רווח והפסד של ההימרחות ואז שאין זמן וכוחות לשיחה ,
אפשר לנסות להסביר לה בבירור עם שעון , "תראי , בואי נעשה מהר מקלחת , אם נגמור מקלחת עד שהמחוג יראה כך וכך בשעון ,
אז יהיה לנו זמן ונצליח לעשות שיחה כייפית לפני השינה , ואם לא נספיק - אז אולי מחר נשתדל להספיק וכן נשוחח" .
ואז זה גם הופך להיות באחריותה . אל תפעילי לחץ מצד אחד , אבל כן תעזרי לה לנסות להצליח אם היא מראה נכונות .
שזה לא ייראה שזה אינטרס שלך מצד אחד , אבל כן תהיי תומכת אם היא עוזרת ,
אם היא ממשיכה להתבחבש , אז צאי מהתמונה ,
ולקראת השינה כאשר רוצה שיחה , אז בטון אוהד תוכלי להגיד לה , "מתוקה , היום נכנסנו לישון מאוחר , את רואה ? המחוג כבר עבר את ...
אבל אני בטוחה שמחר אם תשתדלי לסיים את המקלחת מהר - יישאר לנו זמן לשיחה ונשוחח בכיף , לילה טוב מתוקה " .
כדי שזה ייהפך למוטיבציה שלה להתחשב בסדרי עולם של זמן .

לגבי נוהגה לצבוט , זה לא נראה רגישות חושית , זה נראה רגישות לזה שיש לה אח קטן :-)
ואולי גם להודיע שאם לא יילך בטוב , אז היא תאותת "ברע" שהיא לא מרוצה ממה שקורה פה במשפחה הזו לאחרונה .

ושוב , מתבקש לחבר את שתי שאלותיך ,
הייתי מציעה לך לשוחח איתה בפתיחות על מה שעובר עליך לאחרונה סביב מעבר הדירה , ומה שעובר על שני ההורים אולי ,
שאת מאד עסוקה גם במחשבות וגם במעשים לקדם את המעבר , שאת חושבת על כך וכך , תשתפי אותה בפרוטרוט , שמתאים לגילה,
בלי כמובן להפיל עליה דאגות קיומיות , אבל כן לשתף במחשבות והתעסקויות שאופייניות למעבר דירה ,
ותגידי לה שייתכן שבגלל זה לפעמים את פחות פנוייה אליה לעומת העבר ,
ואת יודעת בבטחון שכאשר תסיימו עם המעבר ועם הסידור של הבית החדש , שוב תהיי הרבה יותר פנוייה אליה .
וגם כמו שעושים עם לידת אח קטן , שמגייסים את הילד להיות שותף כדי שירגיש חלק מהסצינה , אפשר לשתף אותה גם בלהביא ארגזים ,
בלחשוב איזה מהצעצועים שלה היא מוסרת ואילו חשובים לה לקחת לבית החדש , וכדו'.
ולהדגיש לה אילו יתרונות אישיים ייצא לה מהמעבר , ( "יהיה לך חדר יותר גדול , תהיה אמבטיה יותר כייפית וכו' ).

בהצלחה , ואשמח שתשתפי איך הולך , או אם עולות עוד שאלות .

מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 11 יולי 2010, 23:27

הסירי דאגה, אני בודקת....אני מחכה בקוצר רוח, אבל כמובן בזמנך הפנוי! רב תודות, ולילה טוב

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 11 יולי 2010, 22:11

מיכל הי,

קראתי ברפרוף ,
אשמח מאד לקרוא שוב ולענות בימים הקרובים ,
יש לי פשוט ימים עמוסים בימים הקרובים , תבדקי את דף הבית שלי בקרוב ,
לילהטוב

מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 10 יולי 2010, 21:19

ואו....ראשית תודה רבה על הנכונות לעזור- זה באמת מחמם את הלב...וכמובן מאפשר לי לעצור ולחשוב על הדפוסים הלא מוצלחים שסיגלתי לעצמי מול היקרה לי מכל...
אז ככה- יש לה צורך בקצב הזה במהלך כל היום, פשוט בבוקר זה הרבה יותר בולט על רקע הצורך בהתארגנות ויציאה לעבודה...
האם היא מגבירה את האיטיות כאשר צריך לעשות שינוי? בגדול כן, כנראה שזה אכן צורך בגיוס כוחות, היא גם נוטה לבקש ממני עזרה בהתלבשות ולאחרונה אף מבקשת ממני להיות איתה בשירותים לעזור לה לשטוף ידיים- ואצלי זה יוצר תגובה של "אבל את בוגרת, בואי תנסי בעצמך", ומעורר אצלי הרבה חוסר סבלנות. בכלל עכשיו כשאני חושבת על זה, אני מעט חסרת סבלנות אליה לאחרונה- לא תמיד קשובה למה שהיא אומרת ברובד הסמוי וכמובן גם הגלוי.
האם היא אוהבת להיות בחוץ ? בגינת שעשועים וכדו' ?- אוהבת מאד, בעיקר כשמזמינים חברות לשם.
איך היא בכניסה למקלחת וביציאה ממנה ? איך היא לקראת הירדמות בלילה ?- אוי....כמה קשה לגייס אותה למשימות האלה- זה מגיע למצב שלפני השינה היא רוצה לדבר ולשוחח, והאמת שגם אני הייתי רוצה- אבל היא כל כך מורחת את הזמן, שכבר נהיה מאד מאוחר- והיא צריכה לישון, ואני מותשת....
האם היא רגישה חושית באיזו דרך ? לאחרונה היא נוהגת לצבוט את כל סובביה באופן מאד חזק. בכלל עם האח הקטן שלה, היא מאד לא עדינה וגורמת להרבה מתח כשהיא בסביבתו...
האם במשך היום בדברים שלא דורשים שינוי סביבה או אוירה, האם גם אז היא לוקחת זמן רב להתארגנות ? לא מצליחה לחשוב כל כך על סיטואציות שכאלו...
איך היא באוכל ? אכלנית מצויינת, אוכלת הכל ובהנאה רבה.

פתאום אני מבינה שאולי זו בקשה לתשומת לב ממני- אני באמת מאד לא סבלנית כלפיה, עם המעבר והכל- הראש שלי במקום אחר. אם כי ההתנהגויות האלו תמיד היו שם, אולי עכשיו זה מקצין כי אני פחות פנויה...
מה דעתך? ושוב תודה על ההקשבה...

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 10 יולי 2010, 03:23

מיכל הי ,

ראשית שמחתי על מילותיך , שמחה שעזר .
לפעמים אנו צריכים לשמוע מבחוץ את הדברים הכי ברורים שאיך שלא חשבנו על זה בעצמנו :-)

אשמח לעזור לך בעיניין שהעלית .
אני מנסה להבין את הקצב של בתך ומה משמעותו.
האם לאורך כל היום , כל הזמן , יש לה צורך בקצב איטי ?
נשמע שהיא מגבירה את האיטיות כאשר צריך לעשות שינוי , מעבר , בין מצב אחד לשני . משינה לעירות , משהייה בתוך הבית ליציאה מהבית למשל .
יציאה כנראה מרגישה לה שדורשת ממנה התארגנות נפשית וכוחות . האמנם ?
האם היא אוהבת להיות בחוץ ? בגינת שעשועים וכדו' ?
איך היא בכניסה למקלחת וביציאה ממנה ? איך היא לקראת הירדמות בלילה ?
מה שאת מתארת לגבי הבקרים , מזכיר את הביטוי שלה של הקושי לקראת מעבר הדירה . היא מבטאה ששינוי המצב קשה לה .
האם היא רגישה חושית באיזו דרך ? האם היא זקוקה לעטיפה , למיסוך מהפצצת החושים שהסביבה לפעמים מזמנת ?
האם במשך היום בדברים שלא דורשים שינוי סביבה או אוירה, האם גם אז היא לוקחת זמן רב להתארגנות ?
איך היא באוכל ? נצמדת למוכר או מוכנה להתנסות בטעמים ומירקמים חדשים ?

זאת אומרת כרגע יש לי יותר שאלות מתשובות :-) אבל זה בניסיון לחדד את ההבנה של הקושי שאת מתארת .

עדיין נראה שתמצית כמו Walnut יכולה לעזור לה בהתחסנות מפני שינויים ועמידה מוצלחת יותר עם מעברים, ואולי גם Clematis , אם את מרגישה שהיא "רחפנית".

אשמח לשמוע ממך פירוט לגבי שאלותי ושנמשיך להבין ביחד מה הצורך האמיתי שלה , או מה היא מנסה להגיד לכם , ואיך הכי נכון להגיב עבורה ובשבילכם כמשפחה .

מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 09 יולי 2010, 20:59

ואולי תוכלי לעזור לי בעוד עניין קטן (במידה ולא מתאים, גם זה מקובל...)
אותה בת מקסימה בת 4, היא בעלת קצב משלה....מאד איטית בהתנהלותה, וזה גם הקסם שבה. אולם, בבוקר או כשצריך להתארגן ולצאת לאן שהוא היא מצליחה להכפיל את האיטיות הזו פי כמה, מה שיוצר אצלנו חוסר שקט משפחתי. בשישי שבת, אנחנו מאד מנסים להכיל את הצורך הזה בזמן להתארגנות- אולם האם זה באמת צורך? או דרך שלה לומר לנו משהו? מאד אשמח לשמוע לדעתך- תודה, מיכל

מיכל בן אריה

על ידי מיכל* » 09 יולי 2010, 14:28

הי מיכל- הרבה תודה על הארותיך ותשומת הלב...אכן, דברי חכמה אמרת- פתאום חשבתי כמה זה ברור ואיך לא חשבתי על זה לבד... הרבה הרבה תודה, שמרתי את דבריך בליבי! ובטח גם הבת שלי מודה לך...

מיכל בן אריה

על ידי מיכל_בן_אריה* » 21 יוני 2010, 14:36

תודה לך אקו / סולו @} @} @}

מיכל בן אריה

על ידי אקו/סולו* » 21 יוני 2010, 08:54

ברכותיי

מיכל בן אריה

על ידי אנונימי » 21 יוני 2010, 08:48

תתחדשי {@
המון המון הצלחה
(())

מיכל בן אריה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 21 יוני 2010, 01:05

אהה, חשבתי שכבר ידעת מי אני :-)

מיכל בן אריה

על ידי עודד_המחפש* » 20 יוני 2010, 16:17

תתחדשי! @}
ומכיוון שאף אחד עוד לא תייג, אז יש לי העונג:
דף בית אישי...

מיכל בן אריה

על ידי בשמת_א* » 19 יוני 2010, 16:47

איזה יופי! תתחדשי! {@ סוף סוף הכנת דף שאפשר להפנות אליו בצורה ישירה (-;

מיכל בן אריה

על ידי ההולכת_בדרכים* » 19 יוני 2010, 15:04

_הו, איזה יופי
תתחדשי!_

מיכל בן אריה

על ידי שרית_טבקה* » 19 יוני 2010, 14:41

הי מיכל,

כל הכבוד על היוזמה.

שיהיה בהצלחה!

שרית

מיכל בן אריה

על ידי ליאורה_אורה* » 19 יוני 2010, 11:08

תתחדשי! הגיע הזמן (-:
בהצלחה @}

מיכל בן אריה

על ידי עירית_לוי » 19 יוני 2010, 09:07

הו, איזה יופי :-)
תתחדשי!
{@

מיכל בן אריה

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 18 יוני 2010, 09:00

תתחדשי יקירתי (()) ובהצלחה @}

מיכל בן אריה

על ידי ניצן_אמ* » 17 יוני 2010, 23:36

ברוכה הבאה!! @} @} @}

מיכל בן אריה

על ידי סיגל_ב* » 17 יוני 2010, 11:28

תתחדשי מיכל!
ברוכה הנמצאת עימנו זמן רב... :-) @} @} @}

מיכל בן אריה

על ידי אנונימי » 17 יוני 2010, 11:28

שלום ,

אני מיכל .
פסיכולוגית קלינית מומחית .

מקיימת מיפגשים בקליניקה נעימה וחמימה במרכז תל-אביב.
יש לי ניסיון רב שנים בתחום הנפש ואני פועלת ממלוא האהבה במיפגשים איתי.

מטפלת גם באמצעות פרחי באך, כטיפול נפרד התומך במצבים ריגשיים, או כטיפול משלים ומזרז תהליכים בתוך הטיפול הפסיכולוגי.

מלווה מבוגרים לצמיחה אישית והתמודדות עם שינויים.
מדריכה הורים בחווייה המאתגרת של הורות .
פוגשת ילדים ו"משוחחת" איתם באמצעות מישחק, ( Play Therapy ) .

ומלווה זוגות ( במגוון הקשת של מערכות היחסים ), בתהליך בדיקת הזוגיות שלהם, במטרה להתיר דפוסי תקשורת מכאיבים וליצור זוגיות מספקת עבור כל אחד מבני הזוג , או להגיע לפרידה שלימה ומוסכמת.
.
בעת הצורך עושה איבחונים לבחינת המצב ההתפתחותי הכולל בילדים, עם התמקדות בתחום הריגשי, וגם בדיקת בשלות לקראת כיתה א'.

אני רואה את הטיפול כדרך חווייתית שמטרתה השגת התפתחות ושינוי, דרך מרגשת ולעתים מפתיעה .
ומאמינה שהטיפול נועד לשרת את החיים. מטרתו ליצור שינויים מעשיים במציאות החיצונית.

מאמינה שלכל משפחה יש את הדרך הנכונה עבורה להתנהלות, בין אם בחינוך בייתי ובין אם בחינוך המימסדי.

אני בעד תהליך עמוק ויסודי, אולם פתוחה לתהליכים ממוקדי-מטרה ( קאוצ'ינג ) - להשגת תוצאות הן בתחום המקצועי והן האישי.

במהלך הדרך התוודעתי לשיטות נפלאות, שכל אחת מוצאת את דרכה ברגע הנכון ולמטופל שמתאים לו.
בין השיטות בהן אני משתמשת: תטא הילינג, המסע עפ"י ברנדון בייס, הפשטות שבאלוהות ועוד.

אפשרי גם ייעוץ טלפוני.

ניתן ליצור קשר איתי במייל : [email protected], או בנייד: 054-7720305.

אפשר להכיר אותי יותר בפייסבוק:
https://www.facebook.com/michal.benarieh.psychologist

ומעט ממה שאומרים עלי:
http://michalbenarieh.wordpress.com/wp- ... tomize.php


הרבה טוב

מיכל



מה זה תטא הילינג ?

תטא הילינג היא טכניקה פשוטה וקלה ליישום, שמאפשרת להתחבר אל החוזק הפנימי, ולהשיג ריפוי ריגשי, פיזי, ומימוש עצמי.

זוהי דרך נגישה ופשוטה אשר עוקפת את המודע ומגיעה ישירות אל התת-מודע. שם ניתן לעשות שינויים עם תוצאות מיידיות.

התטא הילינג מאפשרת לנו לזהות ולשנות תפיסות ואמונות לא מודעות שמעכבות את היכולת שלנו להשיג את מטרתנו המודעת, כמו רצוננו בשינוי ובריפוי.
ניתן לזהות ולשלוף מתת המודע אמונות חוסמות ומגבילות ולהחליפן באמונות חדשות ומעצימות.
ניתן לאתר פחדים ומעצורים ולנטרל אותם ממקום עמוק.

כך נוכל לזמן לעצמנו דברים חדשים לחיים וליצור מציאות חדשה.


באמצעות התטא הילינג ניתן להשיג התפתחות אישית והגשמה בכל תחומי החיים.
ניתן ליצור מימוש בתחום הזוגיות, הקריירה, המשפחה, הכסף ועוד.
ניתן להתנהל מתוך שקט ועוצמה פנימית.}
המבצע שלי למיפגשי תטא הילינג

אנשי קהילה יקרים @}

אני יותר מדי נהנית מכדי להפסיק את מבצע התטא הילינג :-)
ומודה לכל האנשים שהגיעו אלי לאפשר להם ולי להתנסות בשיטה הקסומה הזו.

סיימתי לפני כמה חודשים קורסי יסוד ומתקדמים בתטא הילינג. מאז הוספתי את השיטה הנפלאה הזו לארגז הכלים שלי,
אני מאד מתפעלת מהתוצאות המהירות להגיע עמוק לרגשות ולהצליח לשנות דפוסים, אמונות והתנהגויות תכל'ס בשטח.

אני מזמינה אתכם למיפגשי טיפול בתטא הילינג במחיר מבצע של 180 ש"ח, ( לטיפול של שעה, או יותר, אם יש צורך ),
לכל אדם עד 4 מיפגשים במחיר הזה.

אפשר להתקשר אלי ל- 054-7720305 ולקרוא בדף הבית שלי עוד עלי ומה זה תטא הילינג. אני מקבלת בתל אביב.


אני כמובן מביאה איתי גם את הניסיון שלי בפסיכולוגית קלינית / פסיכותירפיה, פרחי באך ועוד.

להתר או או או ת , מיכל

חזרה למעלה