מה קרה לאתר

שליחת תגובה

כאשר הכלי לא מכוון, כאשר צליליו צורמים, האוזן איננה פנויה אל הניגון.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מה קרה לאתר

מה קרה לאתר

על ידי נקודות_ורודות_אגדיות* » 12 מאי 2010, 01:16

גם אצלי מתחיל שוב להיות איטי...

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 11 מאי 2010, 11:15

גוגל משום מה מתעלם מההצנעה שלנו, בניגוד לתיעוד שלהם. שלחתי להם דיווח על זה, אבל לא קיבלתי תשובה.
אני אבדוק אם זה באמת דף מסוים שמושך הרבה.

מה קרה לאתר

על ידי עורכת* » 11 מאי 2010, 09:15

יונת שלום , לעניות דעתי גם הדף של ה"נוכלת" מכניס המון אנשים מגוגל..
הוספתי לו "דף מוצנע" לפני זמן די רב, אבל זה לא עובד...

מה קרה לאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מאי 2010, 08:17

יונת שלום , לעניות דעתי גם הדף של ה"נוכלת" מכניס המון אנשים מגוגל..
אולי דעתי ענייה ?

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 11 מאי 2010, 07:23

יש הרבה יותר כניסות מהרגיל, אפילו בשעות לא סבירות. מה שגורם לי לחשוב שזה לא אנשים אלא רובוט. אני אנסה למצוא זמן לחקור את זה ולחסום אותו.

מה קרה לאתר

על ידי מכורה* » 10 מאי 2010, 21:38

מה קרה בימים האחרונים? לוקח המון זמן לרפרש...
שוב השרת? מתעניינת...

מה קרה לאתר

על ידי רחל_ברמן* » 16 יוני 2009, 23:02

ממש לרקוד על כל העוגות משני הקצוות.
:-d
נראה לי שזה בעיקר גורם לרגליים מלאות בקצפת.

מה קרה לאתר

על ידי קלמנ_טינה* » 16 יוני 2009, 22:16

כאשר משתמש רשום משלם, הוא פטור מהפרסומות
|Y|
מכל הרעיונות שעלו כאן, זה הכי מוצא חן בעיני.
ממש לרקוד על כל העוגות משני הקצוות.

מה קרה לאתר

על ידי תות_שדה* » 16 יוני 2009, 21:55

את כן רואה, הם פשוט מרוכזים ביחד תחת הכותרת "דפים שלא ביקרתי" (ואם את לא רואה כנראה שיש לך בעיה עם הדפדפן).
הא נכון...תודה...
אלו דפים עם שינויים של השבוע האחרון, כן?

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 15 יוני 2009, 23:09

שלולית, זו הצעה ישנה וקשה לי לממש אותה כרגע. צר לי.

מה קרה לאתר

על ידי תזמורת_הים* » 15 יוני 2009, 22:42

אבל אז אני לא רואה דפים שלא ביקרתי בהם ואולי יעניינו אותי...
את כן רואה, הם פשוט מרוכזים ביחד תחת הכותרת "דפים שלא ביקרתי" (ואם את לא רואה כנראה שיש לך בעיה עם הדפדפן).

מה קרה לאתר

על ידי טלי_מא* » 15 יוני 2009, 22:09

מה קרה לאתר

על ידי שלולית_י* » 15 יוני 2009, 21:45

אם כבר כולם מעלים הצעות.. אז אולי יש תומכים לרעיון הבא:
כשאני רואה במה חדש דפים שלא הכרתי, עם שם מעניין, אני פותחת, מחכה שהדף ייטען, יפתח.. ומה בסוף? זה דף בלוג עם שם שרמז על משהו אחר לחלוטין. קצת מעכב, ובעיקר מכלה את מעט הדקות מול המחשב.
אולי אפשר שדפי בלוג/בית יסומנו בצבע אחד, ודפי נושאים בדף אחר?

מה קרה לאתר

על ידי תות_שדה* » 15 יוני 2009, 18:58

בחרי באופציה "מיון לפי תאריך ביקור אחרון שלי" וכך הדפים שבקרת בהם לאחרונה יהיו מקובצים בראש הרשימה מדי יום.
כן,
אבל אז אני לא רואה דפים שלא ביקרתי בהם ואולי יעניינו אותי...

כמו כן, את יכולה להוריד את הסימון מהאפשרות לכלול בתצוגה "דפים שלא ביקרתי". נסי ותהני!
ניסיתי. לא קרה כלום....

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 15 יוני 2009, 11:59

כל הכבוד שמצאת את זה תותחית את :-) תודה. לא יאמן המיקרוסופט האלה ואיך אנשים לא מחליפים אותם. אם אני מבין נכון הסיבה שהיה צריך טבלה ולא אטריביוט לבלוק זה בגלל שזה לא בסטריקט (מה שגורר קווירקס מוד) אבל לא התעמקתי כל כך. אולי שיהיה לי טיפה יותר זמן אלמד את זה ואערוך ניסויים. אבל עד אז בטח מיקרוסופט יתעשתו ויתאימו את עצמם לשאר העולם החופשי. זה בטח כבר מתוקן בIE8.

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 15 יוני 2009, 09:38

הקטע הוא לגרום לאקספלורר להבין שהוא צריך לשים לב לגודל של האלמנט המדובר (חיפוש על hasLayout יספק תשובות מעניינות). הדרך הכי נקיה לעשות את זה היא לכתוב במפורש zoom:1.

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 15 יוני 2009, 09:05

:-( . האמת שטרם הבנתי איפה הבעיה (כי ZOOM:1 זו ברירת המחדל, למשל) אבל בזמן שיקח לי להתעמק בנבכי IE על המודים השונים שלו, הם כבר יתקנו את הבאג, אני מקווה. טוב אני אפסיק להציק לך :-)

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 15 יוני 2009, 09:02

כמו כן, את יכולה להוריד את הסימון מהאפשרות לכלול בתצוגה "דפים שלא ביקרתי". נסי ותהני!

מה קרה לאתר

על ידי תזמורת_הים* » 15 יוני 2009, 08:07

בחרי באופציה "מיון לפי תאריך ביקור אחרון שלי" וכך הדפים שבקרת בהם לאחרונה יהיו מקובצים בראש הרשימה מדי יום.

מה קרה לאתר

על ידי תות_שדה* » 15 יוני 2009, 07:55

בעיה:
עד היום הייתי ב מה חדש ישן אבל מכיוון שהוא כבר לא עובד עברתי ל מה חדש.
אבל.....
הוא לא מסמן לי באדום דפים שביקרתי בהם רק אתמול (ולא מחקתי היסטריה או קוקיס) כל יום אני צריכה לאתר מחדש באיזה דפים ביקרתי אתמול....
(אפילו אם אני סוגרת את מה חדש ופותחת שוב, כל הקישורים חוזרים להיות ירוקים....)
מה לעשות?

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 14 יוני 2009, 23:53

למרבה הצער סטריקט לא פותר את הבעיות של אקספלורר... :-)

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 14 יוני 2009, 13:49

יש לי תחושה (מבוססת משהו), שאם עוברים לסטריקט חלק מהבאגים נפתרים. אבל זה קצת הרבה עבודה. הוולידייטור של W3C מצא מעל 300 שגיאות (לא כולן קשורות רק לסטריקט). בכל מקרה האתר נראה בסדר גמור. למעשה מבחינת העיצוב והפונקציונליות זה האתר החביב עלי. יישר כוח.

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 14 יוני 2009, 00:04

אבל בתמורה לא עובד ה"מאז שבדקתי לאחרונה", הוא מופיע מסומן ואני מקבלת 3 ימים אחורה.
כן, באג טפשי שלי. עכשיו תיקנתי.

בערך מוחלט, אני לא להשאיר רווח למטה... ואין חשש שהשורה האחרונה תהיה ארוכה במיוחד כי היא הקישור.

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 13 יוני 2009, 21:11

יישור לשמאל לא עובד עם הצמדה למטה, וגם משפיע על רוחב הטור של שאר הטקסט, ולכן זה יסיט את הטקסט שלידו ימינה.
אולי לא הסברתי את עצמי נכון - הבלוק בא אחרי הפיסקה של הפרסומת. הוא חייב לפיכך להיות מוצמד למטה כי הוא קובע מה זה הלמטה. ועוד לפיכך לא יכול להיות טקסט לידו אלא רק מעליו. אני חושב שמוטב כך, כיון שתארי לך שהשורה האחרונה היתה מעט יותר ארוכה? היא היתה מתנגשת עם האלמנט שלנו. המס על הנדל"ן זניח. אבל עדין נותרה הבעיה שזה מתפרש על כל הרוחב. יש לי עוד כמה פתרונות מהשרוול החובבני שלי אבל נראה לי שאעשה רק נזק. בכל מקרה סחטין על ההשקעה. אם תרצי בכל זאת אשמח להתעמק בזה, רק לא רוצה ליצור מצב שאת גם צריכה למצוא פיתרון וגם לתקן את הפיתרונות שלי.
מקווה שימצא פיתרון טוב שלא יכלול טבלאות. בסופו של דבר יש תקן ברור והדפדפנים יעמדו בו.

מה קרה לאתר

על ידי אוד_ליה* » 13 יוני 2009, 20:20

_גם אצלי הסתדר, אבל בתמורה לא עובד ה"מאז שבדקתי לאחרונה", הוא מופיע מסומן ואני מקבלת 3 ימים אחורה.
אה כן, והרבה הרבה תודה על כל המאמצים!_

מה קרה לאתר

על ידי ללי* » 13 יוני 2009, 17:52

גם אצלי הסתדר, אבל בתמורה לא עובד ה"מאז שבדקתי לאחרונה", הוא מופיע מסומן ואני מקבלת 3 ימים אחורה.
אה כן, והרבה הרבה תודה על כל המאמצים!

מה קרה לאתר

על ידי תבשיל_קדרה* » 13 יוני 2009, 16:32

:-D
משעשע.

מה קרה לאתר

על ידי '_'* » 13 יוני 2009, 16:09

יונת איזה כיף לקרוא דברי טעם מהסוג שלא מהווים בסיס לווכוח
http://xkcd.com/263/

מה קרה לאתר

על ידי בשמת_א* » 13 יוני 2009, 11:36

הסתדר לי!

מה קרה לאתר

על ידי אמא_לשלושה* » 13 יוני 2009, 11:13

הסתדר לי!

מה קרה לאתר

על ידי אילה_א* » 13 יוני 2009, 11:00

הסתדר לי!

מה קרה לאתר

על ידי תבשיל_קדרה* » 13 יוני 2009, 10:33

הסתדר לי!
גם לי.

מה קרה לאתר

על ידי טרה_רוסה* » 13 יוני 2009, 07:54

הסתדר לי!

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 13 יוני 2009, 02:14

אין כמו www.positioniseverything.net!
מסתבר שכל מה שצריך להגיד לאקספלורר זה zoom:1 ופתאום הוא מתנהג יפה. בחיים לא הייתי עולה על זה בלעדיהם.
(והחלפתי את ה-div בטבלה, צריך להתפשר לפעמים...)

לסיכום, עכשיו כולם אמורים לראות את המודעה כמו שצריך.

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 13 יוני 2009, 01:39

גיליתי רק עכשיו את browsershots.com, ושם אפשר לראות איך אנחנו נראים בדפדפנים שונים.

פלוני אלמוני, <center> ממרכז את הטקסט, אבל רוחב הבלוק עדיין נשאר כרוחב הדף. כנראה שאני אצטרך לשים <table> ממש במקום להשתמש ב-CSS כמו בנאדם.

בערך מוחלט, יישור לשמאל לא עובד עם הצמדה למטה, וגם משפיע על רוחב הטור של שאר הטקסט, ולכן זה יסיט את הטקסט שלידו ימינה.

טוב, התחלתי להקיש בגוגל ie abs והוא מיד השלים לי ל- ie absolute position bug. מסתבר שאני לא היחידה... אני הולכת לקרוא.

מה קרה לאתר

על ידי לי_אורה* » 12 יוני 2009, 12:09

אני בעד פרסומות ברוח האתר

מה קרה לאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 יוני 2009, 10:23

לא יודעת אם כבר כתבו- אם יהיו בצד פרסומות של חברי הקהילה (כדי שנדע להתייחס אליהן בהתאם) זה יהיה נחמד ואני בטח אפרסם.

מה קרה לאתר

על ידי פלוני_אלמוני* » 12 יוני 2009, 10:00

<center>
פרסומת
</ center>
בלי position absolute כמו שאמרו

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 12 יוני 2009, 08:01

אין לי כאן IE לבדוק את זה אבל נראה לי שההיסט הוא גם בפיירפוקס אלא שזה בא לידי ביטוי רק אם מנסים למקמו במרכז הבלוק. זה משהו שקשור לסגנון טבלה, לדעתי. נסו להחליף מיקום אבסלוטי של האלמנט הסורר בהקפתו בבלוק עם יישור לשמאל.

מה קרה לאתר

על ידי דובונית* » 12 יוני 2009, 00:55

ומה דעתכם שמחר בבוקר כל אחד מאיתנו ישלם 200 ש"ח לפני כל החלטה על ההמשך? נניח אנחנו 100 קבועים? כבר 20,000 ש"ח לאפשר זמן חשיבה ליונת ורני. (שכחתי את מי אני מצטטת, סליחה עם המקור)
תומכת, ביצעתי... אם כי לא הייתי מתעקשת על הסכום... כל אחד על פי ראות עיניו, ושיבורך...
אני מסכימה מאוד עם הדברים על כך שבנינו כאן קהילה, ושיש לקחת אחריות... יש לאתר הזה חשיבות עצומה דווקא בכך שהוא חושף אנשים חדשים לנושאים חשובים מאוד שבדר"כ אין לו גישה אליהם (בלי חיתולים, תחבושות רב פעמיות), על ידי חיוב תשלום נאבד אות םואת הפוטנציאל שינוי שלהם... פספוס גדול מאוד...
אפשר לנסות את התרגיל שהיה בזמנו בדף שתי כוס מים, שכל כמה ימים השתדלנו להעלות אותו למה חדש ע"י כתיבת הודעה קצרה, ובכך להזכיר לכולנו לשתות מים. בכל מקרה, ניתן לנסות להעלות מדי פעם גם את דף אתר באופן טבעי שווה תשלום להזכיר לכולנו לשלם גם בלי אסונות כדוגמת זה שפקד אותנו השבוע...
מה דעתכם? יכול לעבוד?
בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

מה קרה לאתר

על ידי רני_כשר* » 11 יוני 2009, 22:09

_במידה והפרסומות נשארות באתר, כדאי לבנות דף שיסביר איך אפשר לפרסם. תנאים ועלויות.
יש פה כל מיני בעלי עסקים קטנים. חלקם באופןים יותר מאחרים,
אבל אם אפשר גם לקדם את העסק הפרטי וגם לתרום לאתר, אז למה לא.._.
<שאלה שעלתה בדף חדש פרסומות באופן רשמיות>

ננסה לעשות קישור מהמודעה אל דף שיגדיר איך ניתן לפרסם, מה המגבלות וכד'. בקרוב...
בינתיים יש לפחות שני דברים דחופים יותר - אחד לפתור את הבעיות עם המודעה כך שתתאים לדפדפנים השונים (אצלי היא עובדת הכי טוב עם פיירפוקס. אולי זו עוד הזדמנות לזנוח את האקספלורר ולעבור למוזילה הפתוחה והחינמית).
והדבר השני - להעלות את טופס התשלום האוטומטי.
מקווים שזה יעלה בתחילת השבוע.

מה קרה לאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 יוני 2009, 22:00

כן, באקספלורר מודעת הפרסומת יוצאת קצת שמאלה מדי, וטור הצד "עולה" עליה.

אני גם עם אקספלורר וטור הצד לא "עולה" על מודעת הפרסומת.

אולי זה תלוי באיזה רזולוציה גולשים?

מה קרה לאתר

על ידי בשמת_א* » 11 יוני 2009, 21:34

כן, באקספלורר מודעת הפרסומת יוצאת קצת שמאלה מדי, וטור הצד "עולה" עליה.

מה קרה לאתר

על ידי ה_עוגיה* » 11 יוני 2009, 20:39

יונת,
אצל בוני אתרים רציניים יש חיוב נוסף על התאמה לאקספלורר :-) (אני לא מנסה לרמוז שאת לא רצינית אלא שאת דווקא לא צריכה להקדיש מאמצים מיוחדים להתאמה לדפדפנים מחורבנים)

אני מציעה שתכתבו איפושהו בטור צד על הדפדפן המומלץ לצפיה ושזה לא יהיה אחד שעולה כסף.

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 11 יוני 2009, 19:50

אוף, האקספלורר ימח שמו!
אצלי באקספלורר 7 זה בסדר, אבל לך תבין את מיקרוסופט...
אני אנסה לשחק עם זה אולי.

מה קרה לאתר

על ידי הריונית_בארונית* » 11 יוני 2009, 16:35

אני לא ראיתי ההצפה בקשר לפסטיבל קודם. ומרגע שראיתי את מודעת הפרסומת היה מאד ברור לי שזו פרסומת (מזכיר את הפורמט של גוגל, בעיני), וגם ברכתי ש"החיינו". הגיע הזמן שיגיע תשלום מסודר, ושבעלי האתר יפסיקו להתחנן לתשלום.

מה קרה לאתר

על ידי יעלי_לה » 11 יוני 2009, 16:20

אצלי באקספלורר 7 זה מופיע בערך בגובה של "מסלולי קריאה" בטור צד (אבל לא בטור צד, יותר ימינה).
בפיירפוקס זה בסדר.

מה קרה לאתר

על ידי יונת_שרון* » 11 יוני 2009, 16:16

כן...
באיזה דפדפן את משתמשת? את יודעת באיזו גירסה?

מה קרה לאתר

על ידי אהבת_עולם* » 11 יוני 2009, 15:37

דרך אגב, למה בריבוע הצהוב של 'הצג אפשרויות' כתוב למטה 'הודעת חסות'?
זה היה אמור להופיע ליד הפרסומת?

מה קרה לאתר

על ידי אהבת_עולם* » 11 יוני 2009, 15:34

אותה אחת כותבת גם תחת הכינוי ירוקים וזו אותה מי שמקיימת את אותו פסטיבל ירוק בו מדובר וגם מתחזה למתלהבים ממנו ולאלו שמתכוונים להגיע אליו .
בכל שאר הדפים המדוברים גם אני ראיתי את זה. בהחלט.
השאלה אם מי שכתבה כאן בכינוי בלי קשר גם היא אותה אחת. 'תגובה', איך את/ה יודע/ת שזו אותה אחת?

אם כן, אז זה באמת מבאס.
זו דרך פרסום ממש גועלית להתחזות לאנשים שמתלהבים מהדבר.
זו דרך שממש לא מתאימה לאתר הזה. (אם זו את שעשית זאת, אז כן, אני מדברת אלייך, ואנא קחי זאת לתשומת לבך).

מצד שני אם היא כבר משתמשת בכל הדרכים הכשרות יותר והכשרות פחות לפרסם את עצמה, אז לפחות שתשלם על כך.
על הפרסומת המשולמת שמופיעה כרגע - סבבה.
אבל גם אם היא משלמת על פרסומת - זה עדיין לא מצדיק לפרסם את עצמה בדרכים עקיפות, ע"י התחזות וכדומה !

(כל הנ"ל, אם באמת בלי קשר היא אותה אחת.
גם אם לא - אותה אחת אכן עשתה זאת קודם, אבל אם לא חזרה על אותה התנהלות גם בדף הזה - הייתי מתייחסת למה שהיה קודם כאל חוסר הבנה, ופוטרת אותה מחמת הספק)

***********

אני לרגע התבלבלתי לראות את המודעה בראש "מה חדש" וחשבתי שזה ארוע של הקהילה
אכן. גם לי הייתה בעיה כזו.
זה לא היה נראה לי ממש כמו אירוע של הקהילה, אז חשבתי שאולי זה משהו שיוצרי האתר משווקים (כמו שהייתה החנות 'בשבילנו').

רני, אני חושבת שמי שלא מודע לכך שהתחלתם להכניס פרסומות, או אנשים שנכנסים רק פעם בכמה זמן ולא עוקבים אחרי השינויים - עלולים באמת לחשוב שמדובר באירועים של הקהילה, או בשיווק של בעלי האתר, או במשהו שהקהילה עומדת מאחוריו.

האם יש דרך לציין ליד הפרסומת שזו פרסומת?
(כמו בעיתון שמופיעה בראש הדף הכותרת 'דף פרסומי')

מה קרה לאתר

על ידי אלטר_אגו* » 11 יוני 2009, 09:39

עוד מישהו שם לב?
כן.
מצד שני אם היא כבר משתמשת בכל הדרכים הכשרות יותר והכשרות פחות לפרסם את עצמה, אז לפחות שתשלם על כך.
בדיוק. ועכשיו גם יהיה ברור שזו פרסומת.

מה קרה לאתר

על ידי ^_^* » 11 יוני 2009, 08:15

אולי הכשרת השרץ היא בלתי נמנעת?
(-:

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 11 יוני 2009, 08:10

_שרת זה שם אחר למחשב
ב2000 שקל חד פעמי אפשר לסגור עניין._
מחשב ביתי יכול לארח אתר עם תעבורה קטנה יחסית, אבל מחשב ביתי לא יכול להתמודד בכבוד עם מאה או יותר בקשות בו זמנית שמתרעננות ומתרעננות עד שהרענון זקוק לרענון בעצמו. יש צורך גם בגיבוי טוב במעבדים טובים ומתאימים לעבודה מרובת בקשות, קירור וכו'. רוחב פס אפשר לקנות. גם למחשב הביתי וגם לשרת הביתי, אבל צריך לבדוק את המספרים. הכל בסופו של דבר תלוי בזה. עושה רושם שהCPU שוקל הכי הרבה בתקציב ואת זה שרת בהחלט פותר.
קניית שרת מצריכה גם התעסקות סביבו, והשאלה היא האם מי מהעוסקים במלאכה מעוניין להרחיב את תחום עיסוקו בכך,
התעסקות ראשונית בעיקר (שגם אינה מסובכת לדעתי - בהתחשב בכך שהאתר כבר הוקם וכל מה שנדרש ונערך, כבר ידוע). אח"כ זה כמו כל שרת רגיל. זה לא שאם אתה משכיר שרת, אתה משכיר גם טכנאים.
אבל נראה לי שאדוני האתר מבינים בדברים האלה יפה מאוד ומן הסתם שקלו את כל האפשרויות.

מה קרה לאתר

על ידי חלוקית_נחל* » 11 יוני 2009, 07:20

קניית שרת זה דבר יקר אבל הוא יכול לארח כמה אתרים.

קניית שרת מצריכה גם התעסקות סביבו, והשאלה היא האם מי מהעוסקים במלאכה מעוניין להרחיב את תחום עיסוקו בכך,
אבל בהחלט מרגע שנתקבלה החלטה, ניתן למכור שטחי אחסון לאתרים אחרים וכו',
ניתן, לחלופין לשכור שרת יעודי, שרק האתר שלך מאוחסן עליו, בעלות של כ-400 ש"ח בחודש, אם אינני טועה ואז אין בעיה של התחלקות במשאבים עם אתרים אחרים וגם ניתן לצרוך שירותי אחזקה, תיקונים וכו'.

עם זאת, אני מודעת לכך שבחסות האינטרנט נרקם לו פער מתמיד בין האני האמיתי לאני הוירטואלי ולמרות התמיכה בקיר לקיר באתר ובתשלום וכו', בהחלט יתכן שבפועל אנשים לא משלמים וכך כל דיבורינו והצעותינו הן חסרות משמעות...

האם בפועל עד כה שילמו פחות מ-70 איש ? 0-:
למען הסר ספק, אני בהחלט חושבת שלעומלים בפרך על אחזקת האתר מגיע להתפרנס בכבוד.

אני גם מסכימה עם תגובה. גם אני קלטתי תגובות פזורות של "ירוקים" ושל הפסטיבל בדפים השונים. היות ומול המחשב אני בדרך כלל בפיזור דעת, לא תמיד קישרתי את התגובות לאותה יישות. דרך אגב, איך אתה יודע שגם התגובה בדף הזה היא של אותה אחת? מצד אחד נוצר כאן פתח להטעייה כביכול, מצד שני אם היא כבר משתמשת בכל הדרכים הכשרות יותר והכשרות פחות לפרסם את עצמה, אז לפחות שתשלם על כך.

אולי הכשרת השרץ היא בלתי נמנעת? מה שודאי הוא שהשינוי כנראה הוא בלתי נמנע. @}

מה קרה לאתר

על ידי תוהה_גם* » 11 יוני 2009, 07:08

אותה אחת כותבת גם תחת הכינוי ירוקים וזו אותה מי שמקיימת את אותו פסטיבל ירוק בו מדובר וגם מתחזה למתלהבים ממנו ולאלו שמתכוונים להגיע אליו .
לא מובן לי מאיפה הידיעות הללו. זה נשמע קצת כמו עבודה של השב"כ, לא?

אני לרגע התבלבלתי לראות את המודעה בראש "מה חדש" וחשבתי שזה ארוע של הקהילה
אולי בגלל שהמודעה לא "קופצת" וצבעונית כמו שאתה רגיל. תתרגל למשהו אחר.
ואולי צריך לשים את הדיסקליימר (ההצהרה של "באופן טבעי" שזה לא הוא) בצורה נגישה וברורה יותר.

עד שקישרתי למודעה שפגשתי אינספור פעמים בשבועות האחרונים באתר ולמגמה החדשה למימונו. והתבאסתי על החיבור בין שני אלו.
אולי דווקא כאשר תהיה אפשרות פרסום לגיטימית, בתשלום, לא צריך יהיה להאבק כל הזמן במפרסמים שעושים זאת "תוך כדי" האתר. הם יישלחו כלאחר כבוד לטל' שכתוב ב באופן טבעי ויעשו את זה בצורה רשמית.

מה קרה לאתר

על ידי '_'* » 11 יוני 2009, 00:22

מי את תגובה
להבדיל מכל האנשים כאן , ככה"ן שדווקא היא משלמת

קנית שרת זה לא הבעיה
שרת זה שם אחר למחשב
ב2000 שקל חד פעמי אפשר לסגור עניין.

הבעיה היא חיבור לאינטרנט שיספק מאות גולשים ביום.
בחיבור ביתי רגיל , קצב ההעלאה של הנתונים הוא כ 100 קילוהרץ
הגולש הרביעי כבר ירגיש שזה איטי.

לכן השרת צריך להיות של ספקית אינטרנט ראשית שמחוברת עם פס רחב במיוחד.

מה קרה לאתר

על ידי תגובה* » 10 יוני 2009, 22:30

לי יש משהו לומר, לא מאוד קשור, אבל קצת כן:

כמה תגובות מעלי הגיבה תחת הכינוי בלי קשר? מישהי, וכתבה
נחמד מאד גם שיש הנחה לחברי באופן.... התכונתי ללכת ואני שמחה על ההנחה!
אותה אחת כותבת גם תחת הכינוי ירוקים וזו אותה מי שמקיימת את אותו פסטיבל ירוק בו מדובר וגם מתחזה למתלהבים ממנו ולאלו שמתכוונים להגיע אליו .
שויין, גם זו דרך שיווק.

עוד לפני הפיכתה לפרסומת הראשונה כאן, היא הפגיזה, הפציצה והגזימה בהצפת האתר, בכל דף אפשרי, כולל נסיונות חוזרים לפתיחת דף מיוחד ולא לגיטימי לפירסום הפסטיבל(עוד מישהו שם לב? אני לא מגזים. ממש כך היה) .

לכן לי לא נוח עם הפירסום הזה. אולי זה מיקרי, ולא הייתי מרגיש ככה לגבי פרסומת לפסטיבל אחר ועסקים אחרים. אולי זה מפני שנוצרה אצלי כבר לפני מס' שבועות תחושת קבס מהאגרסיביות של הפירסום שלה והנסיונות לדחוף אותו לאנשים בכל דרך ולנצל את האתר מס' פעמים ביום למטרה זו.
אשכרה נוצרה אוירה שזה "פסטיבל באופני" בעוד שזהו עוד אחד מהאירועים הירוקים מרובי דוכני מכירה שהכניסה אליו מאוד יקרה ולא ידידותית לסביבה. ולכן השיווק כ"כ אגרסיבי, כי צריך הרבה שיכנוע לגרום לאנשים לשלם כ"כ הרבה.
נכון שרני הדגיש וכולנו יודעים שמודעה כזו אינה המלצה של האתר ודינה כדין כל פרסומת באמצעי התשקורת, אבל כנראה שכאן צריך להתרגל לנוכחותן כי בלעדיהן היה כאן אחר . שונה מהעולם החיצון.
אני לרגע התבלבלתי לראות את המודעה בראש "מה חדש" וחשבתי שזה ארוע של הקהילה, עד שקישרתי למודעה שפגשתי אינספור פעמים בשבועות האחרונים באתר ולמגמה החדשה למימונו. והתבאסתי על החיבור בין שני אלו.

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 10 יוני 2009, 22:08

עוד קצת לפתח את זה. אפשר לחבור לעוד כמה ארגונים ירוקים ולהתחלק בהוצאות. קניית שרת זה דבר יקר אבל הוא יכול לארח כמה אתרים.

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 10 יוני 2009, 22:05

אם קצת לפתח את זה, אולי אפשר שרת שפועל על אנרגיה ירוקה או משהו כזה. תוכלו לארח אתרים אחרים על אותו שרת ובכך לקזז חלק מההוצאות. מוכן לסייע טכנית או לדווש בפדלים :-). אולי אפילו תקבלו סיבסוד ממשלתי (כן ממש).
לא נשמע ריאלי אבל תמיד כיף להשתעשע ברעיונות.

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 10 יוני 2009, 22:02

לא בטוח שזה יוזיל עלויות כשלעצמו, אבל אולי כדאי לשקול קניית שרת עצמאי.

מה קרה לאתר

על ידי תזמורת_הים* » 10 יוני 2009, 19:51

אה, ומה רע בלשלם היום 7 שקלים, שזה מה שרני וחדווה ביקשו?
את זה אני כבר משלמת מזמן... הענין הוא שאני די בטוחה שבגלל שהתשלום אינו חובה, יש הרבה שלא משלמים, אם בגלל שהם לא רוצים, ואם בגלל שהם שוכחים/דחיינות כרונית. כשרק חלק מהמשתמשים משלמים, 7 ש' לחודש זה פשוט לא מספיק (עובדה), ובעיני זה לא פתרון מוצלח שאותו אחוז חלקי של אנשים ישלם סכום הרבה יותר גבוה. הרבה יותר מוצלח בעיני שמספר הרבה יותר גבוה של אנשים ישלם את אותו סכום סמלי.

מה קרה לאתר

על ידי חצרן_המפלגה* » 10 יוני 2009, 17:26

כי זה היה או להיכשל כדבריך, או ללכת צעד קדימה בתור קהילה או חברה אנושית

מה קרה לאתר

על ידי ש_י_ר_י* » 10 יוני 2009, 15:32

_מאוכזב בעיקר כי מהרבה בחינות אחרות הקהילה הזאת דוקא מצטיינת,
וחבל לי שפה נכשלנו._
אולי זה מראה ששום קהילה או חברה אנושית לא יכולה להיות מושלמת?...

מה קרה לאתר

על ידי אורי_יורמן* » 10 יוני 2009, 15:09

מצטט מדף אחר:
_בחיינו, הרי אנחנו מדברים כאן כל הזמן על לקחת אחריות על החיים שלנו בכל מיני רמות: בהריון, בלידה, במה שאנחנו אוכלים, בחינוך, בבריאות ועוד ועוד- אז קטן עלינו לזכור לשלם!
בואו ניקח על זה אחריות, מה הבעיה?_

כאן אני מרגיש שאנחנו נכשלנו כקהילה.
עד שכבר קם לו פרוייקט חברתי כל כך ראוי, עם מבנה חברתי יפה,
הקהילה נכשלת בלקיחת אחריות בסיסית על הפרוייקט, מה שגורם לאלו שיושבים בין הפטיש לסדן (כלומר החובות הכלכליים הם עליהם) להצטרך לשנות את השיטה.

מאוכזב בעיקר כי מהרבה בחינות אחרות הקהילה הזאת דוקא מצטיינת,
וחבל לי שפה נכשלנו.

מה קרה לאתר

על ידי בשמת_א* » 10 יוני 2009, 13:56

שהצעות כמו "אולי נשלם כולנו עוד 200 ש' היום"- אלי למשל לא מדברות. לי לא שווה להוציא היום 200 ש' מהכיס
אה, ומה רע בלשלם היום 7 שקלים, שזה מה שרני וחדווה ביקשו?

7 שקלים לא שווה לך האתר הזה, פעם בחודש?

אני על האינטרנט משלמת יותר מזה. יש תשלום לספק (לא נטוויז'ן הנוכלים הגנבים, אם כבר מדברים על זה), ויש תשלום ל- ADSL או כבלים (מקווה שכתבתי את שם הדף נכון). ובדיוק עידכנתי את החבילה: זה יוצא בהחלט יותר מ-7 שקלים בחודש! רק בשביל הקו!

אם אלף איש יזכרו פעם בחודש לשלם 7 ש"ח, זה כבר יוכל להחזיק שרת וספק טובים.

מה קרה לאתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 10 יוני 2009, 13:56

נחמד! לא מפריע בכלל!

מה קרה לאתר

על ידי אורי_יורמן* » 10 יוני 2009, 13:51

בלי קשר,
נכון,
אבל התכוונתי דוקא לאספקטים אחרים.
אכתוב על זה בכל זאת, אח"כ

מה קרה לאתר

על ידי אמא_נמרה* » 10 יוני 2009, 13:36

||yes נחמד! לא מפריע בכלל!

מה קרה לאתר

על ידי בלי_קשר* » 10 יוני 2009, 13:36

לדעתי זה דוקא אומר עלינו כל מני דברים כחברה
מה זה אומר? שאנשים צריכים להתפרנס? לשלם חשמל, טלפון, אינטרנט, אוכל...?
ברור שזה אומר.
אם מישהו כאן היה חי בבקתת בוץ במדבר אוכל גרגרים ולא משלם חשבונות, הוא לא היה כאן.
מה לעשות...

מה קרה לאתר

על ידי אורי_יורמן* » 10 יוני 2009, 13:33

לדעתי זה דוקא אומר עלינו כל מני דברים כחברה,
אבל אני לא בטוח אם יש לי כוח לכתוב על זה,
גם ככה אף אחד לא יסכים איתי

מה קרה לאתר

על ידי בלי_קשר* » 10 יוני 2009, 13:23

נחמד מאד גם שיש הנחה לחברי באופן.... התכונתי ללכת ואני שמחה על ההנחה!

מה קרה לאתר

על ידי יעלי_לה » 10 יוני 2009, 13:05

_בינתיים אנחנו מנסים משהו חדש: מודעות חסות בכמה דפים – כאן למעלה, ב-דף פתיחה, וב-ככר השוק.
המשך גלישה נעימה,
רני, יונת, ושאר הצוות._

|Y| נחמד! לא מפריע בכלל!

מה קרה לאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 10 יוני 2009, 11:24

לא בקיא בכל הפרטים,
אבל שרת dedicated
עולה כ 800 שקל בחודש

על פי מה שנאמר כאן יש עשרות של אנשים ששילמו,
התשלום המומלץ הוא 7 ש"ח לחודש.


זה לחלוטין לא כולל תשלום לעוסקים בדבר.
אני מתנגד לכך שיפורסם כמה כבר יש, או שיהיה קאונטר למעלה. זה רק יהוה תירוץ לאנשים האחרונים לא לשלם.

מה קרה לאתר

על ידי קן_לציפור* » 10 יוני 2009, 07:55

האם גם אצלכם דפים מסויימים לא עולים? עדיין.

עכשיו המחשב הוציא לי הודעה:

שגיאה בקידוד תוכן
לא ניתן להציג את הדף שאתה מנסה לראות מכיוון שהוא משתמש בסוג דחיסה לא חוקי או לא ידוע.
אנא צור קשר עם בעלי האתר בכדי ליידע אותם אודות בעיה זו.

אז הנה. יצרתי.

מה קרה לאתר

על ידי חלוקית_נחל* » 10 יוני 2009, 07:15

על מנת להבין את המצב לאשורו, ולא מתוך מקום חטטני, או דרישה לשקיפות וכו',
הייתי שמחה לשמוע ולהבין מהן העלויות הנדרשות וכמה אנשים שילמו בפועל.
נראה לי שזה יכול להכניס קצת סדר ולפוגג את הערפל @}

מה קרה לאתר

על ידי צל_הימים* » 10 יוני 2009, 03:02

<צל הימים בעד פרסום למערכות להעשרת מים בחסות האחים עופר>

מה קרה לאתר

על ידי אל_דנטה* » 09 יוני 2009, 23:04

רני, האם אפשר לשאול כמה כסף חסר כרגע?

>אל דנטה בעד קאונטר כמו בטיימס סקוור במעלה הדפים שמראה כמה חסר וייתן בראש כל הזמן לקוראים<
>ובעד מדור הנקה בחסות מזגני אלקטרה ומדור אקולוגיה בחסות שרי אריסון<

מה קרה לאתר

על ידי נרקיס* » 09 יוני 2009, 23:03

זה בסדר להזרים שפע. מכל הסוגים. מכל המינים.

לחלוק בשפע. ללא התנצלות, ללא הסברים.

לחלוק מהשפע שלי גם בכסף לטובת מי שחלק איתי את השפע שלו לאורך שנות צמיחתי.

איזה שפע נפלא.

אשמח לשלם באהבה ולהמשיך להזרים את השפע.

(()).

מה קרה לאתר

על ידי '_'* » 09 יוני 2009, 22:53

לא חושבת שצריכה להיות שקיפות ולו מינימלית בקטע הזה
מאוד מאוד מסכים.

אם יש משהו שאפשר להגיד שהוא מגעיל והוא קיים בישראל זו התחושה (להבדיל כמובן) שהקבצן בצומת דופק אותך אישית
ז"א :"לו ידעתי שהוא באמת רעב, הייתי נותן לו שקל , אבל אם אני אעשה חשבון כמה אנשים עוברים כאן ביום, אז אם כל אחד יתן שקל אז הוא מרוויח 2000 שקל ביום, והמניאק עוד ללא משלם מיסים בכלל,
הוא לא באמת עני, תוך שנה הוא יכול לקנות וילה וכו' וכו' וכו' "

האמירה "לא איכפת לי שירויחו, אבל אם אני משלם אני רוצה לדעת כמה הם מרויחים"
היא במקרה הטוב - לא נכונה
במקרה הרע היא שיקרית צינית ומרושעת

ועוד משהו שאני רוצה להבהיר,
התשלום המדובר עד עתה לא היה שכר, הוא היה לכיסוי עלויות, והוא לא כיסה , ואותם אנשים שתרמו מזמנם בצורה מאוד נדיבה , תרמו גם מכספם באופן ישיר.

אז כאן מדובר במקרה הפוך מהקבצן, ז"א המנטליות השלטת היא לא רק "הקבצן הזה מרמה אותי"
אלא גם "מגיע לי"

מגיע לי האתר הזה בחינם וללא פרסומות.
(גילוי נאות, גם אני שכחתי לשלם תקופה ארוכה , ובמקרה נזכרתי לפני כמה שבועות, ועכישו אני מטיף בצדקנות ;-) )
--
אגב פרסומות, בכלל לא ברור שהפרסומות יכסו את עלויות האתר. במיוחד כשמדובר בקהל שסולד מפרסומות ושהן יהיו מוצנעות. לדעתי יש בארץ פחות מעשרה אתרים גדולים שיכולים להתקיים מבאנרים וכו', אני אבדוק נתון מדויק.
יונת, רני,
לכו על EXIT
תנסו למכור את האתר לAOL או לפחות לתפוז

מה קרה לאתר

על ידי גילית_ט* » 09 יוני 2009, 22:44

_גמאני חושבת שמגיע לבעלי האתר להתפרנס ממנו בכבוד רב.
מגיע להם._
במיוחד שהם עושים כ"כ הרבה בשביל הקהילה, למה שלא יהנו ממנו כלכלית???

מה קרה לאתר

על ידי יער_ה* » 09 יוני 2009, 17:52

באתר www.griddlers.net יש פרסומות ואפשרות להירשם כמשתמש. כאשר משתמש רשום משלם, הוא פטור מהפרסומות (ומקבל כמה דברים כבונוס).

אני חושבת שפספסתי משהו. מדוע יוצאים מתוך הנחה שכל מי שמפרסם באתר הוא גם משתתף באתר? ובהקצנה, האם מחשיבים את כל מי שמפרסם דברים למסירה בדומה למי שמפרסם בתי עסק? אני לא יודעת מה היחס אבל מעניין לבדוק - האם רוב המפרסמים הם "חיצוניים" או משתתפים? ובהתאם גם לתכנן מודל עסקי. כי כרגע נדמה לי (ואולי אני טועה) שרוב המשתתפים אינם מפרסמים ולכן מודל המבוסס על "משלם מקבל זכות לפרסום" יהיה חסר טעם.

מה קרה לאתר

על ידי בערך_מוחלט* » 09 יוני 2009, 17:36

אפשר אתר חף מפירסומות למשלמים (אם ירצו) ואתר עם פירסומות ללא-משלמים. פירסומות טקסט בלבד עם רגישות לתוכן האתר. בכל מקרה לדעתי הרשימה של המשלמים והלא-משלמים צריכה להיות חבויה. האינטרנט זה המקום היחיד שאפשר להגשים בו את חלומותי האנארכיסטים. חוץ מזה מי שירצה ישלם ומי שלא לא. צריך לתת את המידע היבש ושום טריקים לא ישפיעו על ההחלטה.

מה קרה לאתר

על ידי הקוסמת_מארץ_עוץ* » 09 יוני 2009, 17:15

אני גם לא חושבת שצריכה להיות שקיפות.
וגם חושבת שמגיע לבעלי האתר להתפרנס ממנו בכבוד רב.
מגיע להם.

מה קרה לאתר

על ידי תזמורת_הים* » 09 יוני 2009, 16:40

_חוששת שלהתנות כניסה בתשלום אכן ידיר רגליי רבים וטובים שיכולים היו לגלות התמכרות זו או אחרת ולשלם בחפץ לב לאחר היכרות הולכת ומעמיקה עם האתר.
המציאות מראה, שרק כמה מאות (מתוך האלפים/עשרות האלפים הגולשים כאן) משלמים במקרה הטוב, ובפועל כנראה רק כמה עשרות._
אני חושבת שזה בכללל לא משנה מה העלויות, וכמה כסף רני וחדווה ויונת ורועי עומדים להרוויח אם בכלל, ולא חושבת שצריכה להיות שקיפות ולו מינימלית בקטע הזה. מנהלי תפוז/ווינט/נענע לא מדווחים לגולשים שלהם כמה הם מרוויחים מהפרסומות והבאנרים והאפשרות לפרסם שם גוגל אדס, וגם לא כמה עולה להם לתחזק את כל העסק, נכון? לא רואה למה באתר באופן טבעי זה צריך להיות אחרת. אינטרנט זה אינטרנט, ידוע שזה לא בחינם, מי שלא מאמין- שיבנה אתר מקביל לבאופן ויווכח בעצמו.

אני הייתי רוצה שהמודל העסקי יפעל בשתי דרכים- או תשלום על שימוש באתר, אבל תשלום חובה, ואז חסל סדר מצב שבו אחוז קטן מהמשתמשים מממן את האתר בשביל כולם, או שאף אחד לא משלם- אבל יש פרסומות.
אישית אני בעד פרסומות, כי גם אני חושבת שהתנית השימוש באתר בתשלום יגרום לכך שאנשים חדשים לא ירצו להצטרף. אם זו האופציה שתבחר צריך לדעתי לאפשר תקופת בינתיים חינמית, או לאפשר למשל רק קריאה בחינם וכל פעולה אחרת בתשלום. בקיצור צריך להקדיש לנושא הרבה מחשבה.
אני רוצה גם להוסיף שהצעות כמו "אולי נשלם כולנו עוד 200 ש' היום"- אלי למשל לא מדברות. לי לא שווה להוציא היום 200 ש' מהכיס. אני אמנם אוהבת את האתר מאד, ומסכימה לגמרי שהוא צריך להיות רווחי עבור מי שבונה ומתחזק אותו, אבל יש גבול עד כמה אני מוכנה להשקיע כדי לממן אותו (אם לעומת זאת אוכל לקבל בתמורה ל 200 ש' ואולי גם יותר אפשרות ריאלית לקדם את העסק שלי, זה כבר סיפור אחר).

אני רוצה להוסיף שבאופן אישי אני אכבד כל החלטה שתתקבל, גם אם לא אבין את ההגיון מאחוריה, ואני מצדיעה ליונת ורועי ורני וכולם על העבודה הרבה שמושקעת באתר הזה כבר שנים.

מה קרה לאתר

על ידי אמא_של_יונת* » 09 יוני 2009, 15:38

וגם אני ממש אלרגית לחתימות ההן בתפוז. זה מעצבן בטירוף.
כנ"ל.

חוששת שלהתנות כניסה בתשלום אכן ידיר רגליי רבים וטובים שיכולים היו לגלות התמכרות זו או אחרת ולשלם בחפץ לב לאחר היכרות הולכת ומעמיקה עם האתר.
המציאות מראה, שרק כמה מאות (מתוך האלפים/עשרות האלפים הגולשים כאן) משלמים במקרה הטוב, ובפועל כנראה רק כמה עשרות.
אז - אמנם חבל ש רבים וטובים שיכולים היו לגלות התמכרות זו או אחרת ידירו מכאן רגליהם, אבל חבל יותר אם האתר לא יתקיים בכלל מחוסר מימון.

מה קרה לאתר

על ידי ליאת_טאוב* » 09 יוני 2009, 15:27

אבל, זו עורמה ועוול. מי מרשה לעצמו לדרוש שקיפות ממישהו אחר. מה זה פה? חברה ציבורית? חברה ממשלתית? הלו?..
לא דרשתי, הצעתי.

טוב שהשרותים לאחזקת האתר הזה יקרים, טוב מאוד.
אין לנו כנראה בסיס אמיתי לדיון פה.


ואם יש כאלה שלא יכנסו כי אין שקיפות, או לא ישתמשו כי זה עולה כסף או כי זה יקר, וכו' וכו'... עדיף שלא יהיו כאן. באמת.
לא זכור לי שמישהי/ו איימה בסנקציות נגד האתר.

תרבות הדיון שלך משו משו.

מה קרה לאתר

על ידי בשמת_א* » 09 יוני 2009, 14:38

תודה, יהיה בסדר (-:

מה קרה לאתר

על ידי אורי_יורמן* » 09 יוני 2009, 14:04

מה שמרתק בעיני זה שאחרי שהם תורמים, ונסחפים אחרי כל מיני תשלום מרצון, עוד יש כאן לאנשים את החוצפה לבוא בדרישות.
איפה ראית דרישות? אני ראיתי הצעות והבעת דעה.

תראי באיזה רוך מבקשים פה מאנשים שעובדים ומשקיעים מזמנם הפרטי - לפרט את הכנסותיהם והוצאותיהם - שקיפות עלאק.
כשאני עושה דברים בכובע הקסמים, אני מפרט מה ולמה. שאנשים ידעו כמה עלה לי, שידעו מכמה כסף הייתי מרוצה, ויעשו את החשבון שלהם. בדרך כלל בוחרים לתת לי יותר כסף ממה שביקשתי.
ושוב, אני רק מציע. לא דורש. ובתוך זה אני גם מפרגן למפעילים והם יודעים את דעותי עליהם. מעטים מאיתנו יצרו בחייהם פרוייקט מדהים כמו האתר הזה.

רוצה להוסיף ל דווקא כן שאם השתמע מדברי כאילו אני נגד פרנסה טובה למפעילי האתר, אז זה לא נכון.
מצד שני, הייתי רוצה שנחשוב מהם הכשלים שגרמו לכך שלא מספיק אנשים שילמו, ונפתור את זה.
טופס תשלום לאתר אפשר לעשות די בקלות בעזרת האתר litrom.com - ראו למשל את הדף לתשלום לעמותת שחרור בעלי חיים ישראל
תזכורת לתשלום זה גם רעיון טוב.
הרבה עמותות מאפשרות תשלום בהוראת קבע, ואז זה בכלל פותר את הבעיה של לזכור לשלם...

מה קרה לאתר

על ידי ''_''* » 09 יוני 2009, 13:37

וואללה נכון. רואים שביליתי יותר מדי שעות בטיפול נמרץ ביממה האחרונה
אוי...
קבלי חיזוקים....

מה קרה לאתר

על ידי בשמת_א* » 09 יוני 2009, 13:24

<מתוך 10 ש"ח, אחרי שמורידים 3% עמלה, נשארים 97%, כלומר 9.7 ש"ח
וואללה נכון. רואים שביליתי יותר מדי שעות בטיפול נמרץ ביממה האחרונה S-:

חזרה למעלה