מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

שליחת תגובה

אופטימיות היא פסימיות בהווה, פסימיות היא אופטימיות בהווה. ומה עכשיו?
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי עלי_השלכת* » 14 יולי 2014, 23:43

כנראה שיש...
https://www.facebook.com/events/6788437 ... 6/?[po]ref newsfeed story type[/po]=regular

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי טדליק_נהנאנע* » 14 יולי 2014, 23:34

הלוואי שהיתה איזו דרך לעשות משלוחי כל טוב ליושבים בעזה. או אולי יש ואין לי מושג מהי.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי יעל* » 14 יולי 2014, 23:31

מיכל |Y| או, אלה מילואים רוחניים!

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי מיכל_צמות* » 14 יולי 2014, 23:27

המורה הרוחנית שלי - מקולורדו - הסבירה פעם שאין מה לשלוח אנרגיה למי שמתעסק בפגיעה - כי הוא יקח את האנרגיה הזו ויתעל אותה לדרך שלו - למעשה להגדלת הפגיעה.
זה לא נוגד את המקום של להביא את האור והאהבה לאן שכן אפשר. מבחינתי זו העשייה כאן קרוב לבית. שבוע שעבר אחרי שהיתה בביג בפ"ח הפגנה ואנשים צעקו "מוות לערבים" והפחידו את העובדים במקום עד מוות - ביחד עם עוד חברה התארגנו, אספנו תרומות - עברנו בין העובדים והמבקרים הערבים במקום וחילקנו פרחים - עם האמירה שאנחנו אוהבים ושמחים לחיות בשלום בחיי היום יום.
בעיני זו דרך הרבה יותר מוצלחת להעביר אנרגיה חיובית ואור.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי טדליק_נהנאנע* » 14 יולי 2014, 21:24

מקפיצה, נראה לי חשוב ונכון.

(יופי, המרגיעון - הכל בעיני המתבונן... אפילו הוא כבר בדכאון?!...)

ואפשר להחליף את נסראללה במי שחפצה נפשכם. חמאס/ ג׳יהאד/ ביבי/ גזענים/סמולנים/השכן שלא ישן.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי מיצי_החתולה* » 28 יולי 2008, 22:50

ומה יקרה אם נשלח את עמנוא ל לנסראללה?? D-: אני לא בטוחה שכדאי לבדוק.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי צל_הימים* » 28 יולי 2008, 15:43

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי מירימ_מ* » 26 פברואר 2008, 21:49

סוסת פרא
אני מכירה את הספר - הוא מדבר חמלה - משהו שבחיים שלנו נחפשים בנרות. תודה על השיתוף, אני אקרא בבלוג שלך עוד

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי סוסת_פרא* » 22 פברואר 2008, 12:56

איזה כיף שהדף פתאום חזר לחיים.
זו אני לב אדום שפתחתי את הדף.
מירית מ, אני שמחה לשמוע את מה שאת מספרת.

האמת, זה כ"כ מתקשר לי בדיוק לספר שסיימתי לקרוא עכשיו 'השמיים שבתוכי' מאת אתי הילסום. על יהודיה בשואה, שהצליחה אפילו בזוועות הכי גדולות לראות טוב, ובגרמנים לראות בני אדם, ואפילו לרחם עליהם בְּמקום שהתגובה הראשונית בו היא לרוב פחד אם לא אימה. (ספר מומלץ ! וגם כתבתי עליו בבלוג שלי. ואולי עוד אוסיף...).

אני לא יודעת עד כמה הייתה לי יכולת כזו לו ממש עמדתי פנים מול פנים עם אדם כזה. הייתי רוצה להגיע לכך.
אבל בתור התחלה - לנסות את הגישה הזו מרחוק.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי מירימ_מ* » 06 פברואר 2008, 21:26

שמאתי מחברה שיש דף כזה ומצאתי אותו לשימחתי. לב אדום, אשמח לשתף אותך שכל התקופה של המלחמה כל יום שלחתי איחולים טובים ואהבה לנסראללה בתוך תרגול מדיטציה שעשיתי - בחרתי אותו כי הוא היה מפחיד ומגעיל ומאיים מאוד בשבילי והיום אני מרגישה שעברתי תהליך חזק עם זה. אני מרגישה אליו יותר חמלה ורצון לעזור לו בצרה ובדידות שהוא נמצא בהן מאשר רצון ליזום את הפגישה שלו עם אלוהים. נוכחותו הראתה לי את הפחדים שלי. לא חייבים להידבק אליו, אפשר לקחת "גיבור" אחר ולעבור שינוי, ככל שיהיה יותר אור בתוכנו - יהיה גם יותר בהיר בחיים שלנו.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי ילדת_קיץ* » 24 ינואר 2008, 14:51

לסלוח לנסראללה זה תפקידו של אלוהים, תפקידה של ישראל זה לארגן את פגישה בינהם.
האמת לא קראתי את כל הדף אבל מה שנראה לי הכי הגיוני זה זה! פשוט גדול!

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי אהבה_טהורה* » 24 ינואר 2008, 13:32

קראתי עכשיו את הדף הזה והוא פשוט דף מקסים וחכם ואני שמחה שלא מחקתם אותו,זאת נתפסת לי כדרך ריפוי עוצמתית מהפחד, לשלוח אור אל מה/מי שאנחנו מפחדים ממנו יכול לעזור לעצמנו להשתחרר מהפחד, ואולי גם באמת לעזור לצד השני, הרי כולנו רסיסים של אותה מהות שממנה נפרדנו ואליה אנחנו חוזרים.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי לב_אדום* » 05 יוני 2007, 00:52

טוב, כיוון שזה הדף שאני פתחתי אז אני אומרת: לא למחוק.

(אם היה לי דף בית, אז הרעיון הכי טוב היה לדעתי, לשאול אותי קודם, אבל אין לי דף בית, אז אין לי טענות...)

סיבות להשארת הדף:
קודם כל, הרעיון שהעליתי נראה לי ראוי למחשבה.
ושנית, זה לא רלוונטי לומר שהדף לא רלוונטי ;-) - כיוון שברור שאין הכוונה לנסראללה דווקא, אלא הוא רק מטאפורה לכל מי שנראה לנו 'הכי רע בעולם' ושאנחנו שונאים או מאיים עלינו, ובעיקר בעיקר למי שנראה לנו הכי 'לא ראוי' שנשלח אליו אור. (אבל אולי דווקא בגלל זה זאת הסיבה שהכי כדאי לשלוח אליו אור...)

מלבד זאת, אני יכולה לראות קשר בין הרעיונות שבדף הזה לרעיונות קצת מהפכניים דומים, כמו בדף 100 אחוז אחריות. ואולי אני אמצא בעתיד קבוצת דפים מתאימה. ואולי גם אנסה לאנדקס אותו.

תודה. ואשמח אם הדיון יימשך (הדיון על נושא הדף כמובן, לא על המחיקות. אבל אפשר גם על המחיקות אם רוצים. :-)).

{@

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי לב_אדום* » 29 אוגוסט 2006, 02:15

ההתמקדות בנסראללה מראה שכולנו בחושך. מנהיגים לא ישנו את העולם.
אופק, אתה צודק. זה ברור לי.
לא ה'מנהיגים' הם באמת אלה שמשנים את העולם.
רק, מה לעשות, אני באופן אישי בכל זאת הפנמתי את הדמות של נסראללה כדמות שמהווה איום עליי. כי, למרות הידע הרוחני שלי, אני עדיין מושפעת גם מתפיסות אנושיות רגילות.
ואם אני מוצאת עצמי רואה בו מהווה איום - אני חושבת שזה אומר שהוא דמות שאליו כדאי לי לשלוח אור.

***********************************

אני אגב, לא מאמין לא בזה שישראל "רעה" ולא שנסראללה "רע" או ההפך.
אל דנטה, אתה צודק. זה הרבה יותר מורכב מזה.

בכל זאת, אני באופן אישי, לצערי, עדיין לא הגעתי למהות שמעבר לדואליות של טוב ורע. ויש דברים בעולם, אנשים, תופעות שמתפרשים אצלי כ'רעים'. אולי זו שחצנות מצדי. אבל אין לי כרגע אפשרות ממש לראות אחרת.

ניקח דוגמא שלרוב אין מחלוקת עליה - היטלר. אולי מנקודת מבט גבוהה יותר הייתי יכולה לראות את הטוב שהוא בעצם. אבל כרגע, קשה לי לראות בו מהות הטוב. באופן פשטני, כן הייתי תופסת עצמי מולו כטוב מול רע. אולי התפיסה היא פשטנית, אולי מוטעית, אבל כשהיא קיימת - אני מציעה 'בוא נעבוד עם מה שיש ונלך עם זה צעד קדימה'.

ודבר חשוב נוסף: אנחנו מפרשים כ'רע' משהו שמאוד מפחיד אותנו.
כעס או שנאה כלפי מישהו נולדים לרוב מתוך שמרגישים מאוימים על ידיו (לפעמים עד כדי חוסר אונים מולו), בין שיש לזה בסיס במציאות ובין שלא.
רבים תופסים את נסראללה כדמות המאיימת על שלומם באופן ממשי.
מתוך כך רואים בו 'רע' ועשויה להיוולד גם שנאה.

אני הצעתי להחליף את השנאה בשליחת אור.
וזה לא משום שאני חושבת שאני טובה ממנו, אבל אם בתוכי הוא נתפס כמפחיד ולכן 'רע' - אז זה המקום לשלוח אליו אור.

זה יכול להיות נכון בשני המקרים:
  • גם אם מאמינים שבמישהו יש רק חושך - ולכן שולחים אליו אור שיחליף את מקום החושך.
  • וגם אם מאמינים שבמישהו שנראה 'חשוך' יש גם אור - ואז שולחים אליו אור כדי שיפגוש את האור שבו ויעורר אותו לבוא לידי ביטוי.
הדבר החשוב באמת הוא, שבסופו של דבר, תמיד כל פעולה שלי חוזרת אליי.
גם אם נדמה לי שאני שולחת אור לנסראללה - אני בעצם שולחת אור לעצמי.

ואחרי פעולה כזאת - אני בטח עשויה להרגיש יותר מלאה אור, פחות פוחדת, וכשיש פחות פחד - יש פחות שנאה.
זה קודם כל ישנה אותי. ואולי גם יגיע אליו, אני לא יודעת. (אני מאמינה שזה אפשרי).

אם נגיד לדוגמא, יש לי בעיה עם מה חדש, אז עדיף שאשלח לסרוור או לרועי ויונת אור וזה יפתר?
תנסה, מה יש לך להפסיד? כבר היו דברים מעולם... ;-)

***********************************

אמא הפתעה, אהבתי את מה שכתבת, והסברת גם את דעתי. תודה.

אין טוב ורע בלשלוח אור. אני יכולה לשלוח אור למי שארצה. התגובה פשוט מפתיע אצל מי שהיחסים שלי איתו לא בדיוק בשיאם.
יחסים לא טובים (לא טוב ורע) - לשלוח אהבה - לקבל אהבה. נוסחה פשוטה.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 אוגוסט 2006, 00:50

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי אל_דנטה* » 28 אוגוסט 2006, 23:12

כלומר, אם נגיד לדוגמא, יש לי בעיה עם מה חדש, אז עדיף שאשלח לסרוור או לרועי ויונת אור וזה יפתר?

(או שעדיף שאכתוב לרועי, תשמע, יש לי בעיה עם ה מה חדש והוא יכתוב לי בחזרה 'כנס ותנקה את הקוקיז שלך' ונפתור את הבעיה כבני אדם - יענו בשיחה)
אבל שלא תבינו, כל זה ברוח טובה ואוהדת, עדיף לשלוח אור מאשר טילים!

>אל דנטה זה, גם אם יבוא לו אלוהים מול העיניים שלו באותות ומופתים, עם אפרים סנה בוער יחשוב שזו הלצה מתוכחמת של מישהו<

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי with_passion* » 28 אוגוסט 2006, 23:08

ההתמקדות בנסראללה מראה שכולנו בחושך. מנהיגים לא ישנו את העולם - וההתמקדות בהם מן ההכרח היא גם התעלמות מההמונים. לשלוח אור לנסארללה זה למעשה איך להשאר בבית ולחשוב שאני עושה משהו חיובי... מתי נשחרר את עצמינו מתסביך הגיטו? מתי נצא מהבית? מתי נלך אל הגדרות המפרידות בינינו לאחינו - כן אל גבול לבנון - ובמו ידינו, בלי לחכות למנהיגים (שלא ישארו מנהיגים ללא הגדרות הללו), נפתח את הגדרות, ונזמין את הפליטים לצימרים ולג'קוזי ונבין שכולנו אוהבים פלאפל. מי בא לעשות את זה, מחר?

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי מיכל_שץ* » 28 אוגוסט 2006, 22:40

it takes two to tango
בדיוק!
בגלל זה אם "נשלח אור" ז"א שנחשוב בצורה חיובית על הסיטואציה, נגדיל את האור והאהבה בחיינו שלנו ולא נריב איתו, כך הוא לא יוכל לריב איתנו, ופשוט יפסיק...
אבל בשביל זה צריך שכולם פה יפסיקו לכעוס עליו.
וגם (ובעיקר) על עצמם

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי ענת_קדם* » 28 אוגוסט 2006, 22:26

לב אדום רעיון מקסים.
אני בעד לשלוח אור לנסראללה ולכל האנשים הנמצאים בחושך.
משמעות לשלוח אור היא כמו לכעוס על משהו עד כדי כך שאתה רוצה להרביץ אבל במקום אתה בא ומחבק. כל כך נפלא בעוצמתו, מפתייע רק לראותאיך כשזה קורה משהו נמס שם בין שני הניצים. אז כן לחבק יהיה קצת יותר מורכב אבל בהחלט אור זה דבר נפלא שלא כרוך במאמץ. כבר שולחת.
אל דנטה אני אגב, לא מאמין לא בזה שישראל "רעה" ולא שנסראללה "רע" או ההפך._
צודק. מסכימה לחלוטין אבל לא על כך מדובר בלשלוח אור אין טוב ורע בלשלוח אור. אני יכולה לשלוח אור למי שארצה. התגובה פשוט מפתיע אצל מי שהיחסים שלי איתו לא בדיוק בשיאם.
דוגמא קצת פשטנית אולי- כשהיתחלתי לעבוד הבוסית שלי לא הפסיקה להתעמר בי. הייתי חוזרת בוכה. (כזאת אני רגישה) בסוף בחרתי בגישה-של לשלוח לה אהבה. כל בוקר הייתי מדמיינת אותה ושולחת לה אהבה. התגובה הייתה מהממת. פתאום היא התחילה לחייך אלי ולשאול לשלומי ומפה לשם -היא חולה על הטוסיק שלי;-) אז אולי זאת דוגמא מעט לא קשורה אבל הרעיון דומה. יחסים לא טובים (לא טוב ורע) - לשלוח אהבה - לקבל אהבה. נוסחה פשוטה.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוגוסט 2006, 22:22

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי אל_דנטה* » 28 אוגוסט 2006, 20:21

איזו שחצנות מביכה....
נסראללה רע, ישראל טובה.
אולי ההפך הוא הנכון, לפחות מנקודת מבטו של נסראללה זה ככה, אני משוכנע.
למה מי אנחנו שנשלח "אור" (ומה זה אור בדיוק? פרוג'קטורים?) לנסראללה הלא "מואר". אולי, כדאי לארגן עצומה שנסראללה ישב וישלח אור לנו?

אני אגב, לא מאמין לא בזה שישראל "רעה" ולא שנסראללה "רע" או ההפך. אני כן מאמין בהבנה מורכבת יותר של המציאות מאשר טוב, רע אור, וחושך.

it takes two to tango.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי לב_אדום* » 28 אוגוסט 2006, 19:52

אני לא אמרתי לסלוח לנסראללה על מה שהוא עושה. בטח לא בכוונה של לקבל את זה או להצדיק את זה.

אני התכוונתי שמי שמתנהג ברוע, זה משום חוסר אור בתוכו.

לפעמים זה דרך חיים קשה שהבן אדם עבר שגרמה לו להיאטם ולהיסגר לחלוטין לרגשות. ולאור.
לפעמים, אני לא יודעת, אולי הוא נולד ככה. עם חוסר אור.

אם שולחים אור לאדם כזה, זה לא בגלל שאוהבים את החושך שבו, זה בגלל שרוצים להכניס לשם יותר אור.

אם היה אפשר בפעולה כזאת להכניס לשם יותר אור, זה לא היה כדאי? גם בשבילו וגם בשבילנו?
יותר אור זה תמיד יותר אור - לא יותר חושך.
אם נשלח אור, יהיה יותר אור.

לא נשמע הגיוני?

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי ציפ_ציף* » 27 אוגוסט 2006, 20:13

לסלוח לנסראללה זה תפקידו של אלוהים, תפקידה של ישראל זה לארגן את הפגישה ביניהם.גדול !

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי יעלי_לה » 26 אוגוסט 2006, 00:43

רעיון מעניין ודי יפה.

אני כשלעצמי, גם לפי איך שאני מבינה את נושא ה אחריות שלמה וגם סתם ככה, מעדיפה בתור התחלה לשלוח אור למקום בתוך עצמי שזימן לחיים שלי ("יצר") סיטואציה שמערבת את נסראללה וכל חבריו האפלוליים, להתנצל בפני עצמי ולתת לעצמי במקום הזה אהבה, לא יודעת אם כדי שזה "יתקן" משהו שנמצא בחוץ כמו בגלל שזה מרגיע ונותן לי הרגשה טובה יותר ברגע של פחד או דאגה או כעס או שנאה וכו'. (גם יותר קל לביצוע: לא ניסיתי אבל אני לא בטוחה שאצליח לשלוח לחבר'ה האלה אור באמת, בלי שיתלוו לזה צללים).

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי אל_דנטה* » 25 אוגוסט 2006, 22:06

יענו, אור ממוקד?

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי פלוני_אלמוני* » 25 אוגוסט 2006, 20:26

אני בעד. אפשר לשלוח חבילה שתתפוצץ ותאיר את שמי ביירות.
כמו שאמר אחד האמריקאים (שוורצקופ או מישהו דומה) כשנשאל האם אין צורך לסלוח לנסראללה:
לסלוח לנסראללה זה תפקידו של אלוהים, תפקידה של ישראל זה לארגן את הפגישה ביניהם.

מה יקרה אם נשלח אור לנסראללה

על ידי לב_אדום* » 25 אוגוסט 2006, 18:45

אנחנו כל הזמן מדברים על לשלוח אור וריפוי לחיילים, לאנשים הפצועים, וגם לאנשים החפים מפשע אשר מן העבר השני.
אבל לא ל'אויב'.
אף פעם לא שמעתי שמישהו אומר: 'בוא נשלח אור לנסראללה. בוא נשלח אור לבן-לאדן. לסאדאם חוסיין. בוא נשלח להם אהבה'.
לא שמעתי.

ואני פתאום חשבתי על רעיון מהפכני שכזה: מה יקרה אם נשלח להם אור ואהבה?

מה, אנחנו חוששים שהם יתחזקו ברוע שלהם אם נשלח להם.
נדמה לי שלהפך.
נדמה לי שמפעילים אותם כוחות חושך, דווקא מתוך חוסר אור, ואם נשלח אור, יהיה בהם פחות כוחות חושך.

וגם, אם להתייחס לדברים שעלו בדף אחריות שלמה, לפיהם יש לנו אחריות לכל דבר אשר קורה בעולם ואשר אנחנו פוגשים בו, וגם לפי דברים שלמדתי בעבר - הכול קיים בתוכנו. הכול משקף לנו חלקים שבנו.
כך שאם יש נסראללה בחוץ, יש נסראללה בפנים.
וגם טובי בראונינג בסיפרה 'עצמת הרכות' אומרת: תחפשו איפה הטרוריסט הזה קיים בתוכך?
(אולי הקול הפנימי שעושה לך טרור, שמדכא אותך... וכו')

אז לפי אחריות שלמה, ברגע שנרפא את החלק הזה בתוכנו, הוא יתרפא בחוץ. כלומר לשלוח אור ואהבה לחלק הזה בתוכנו.

ואם נסראללה משקף את החלק הזה בתוכנו, אולי כמו שאנחנו עושים מדיטציה של שליחת אור לחיילים ולחטופים נעשה כזו לשליחת אור לכל 'כוחות האופל' ולמצוא את המקום של האהבה שלנו כלפיהם? אולי?

חזרה למעלה