לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

שליחת תגובה

זכותנו המלאה להיות מטומטמים - ככל שנחפוץ.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 25 אוגוסט 2017, 08:46

זה תמיד טוב. ככה לומדים.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוגוסט 2017, 16:37

דיברתי על עצמי בגוף שלישי
אופס סליחה שהתערבתי בשיחה :-)

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 24 אוגוסט 2017, 09:32

דיברתי על עצמי בגוף שלישי. כלומר, למה לך להשתתף - למה לי להשתתף.
אני באתי ללמוד ואני מדברת בשם עצמי ובשם מטרותי האישיות בלבד.
הנה זכיתי במשהו נחמד על הבוקר. תודה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוגוסט 2017, 06:08

אם את לא חרשת (מטפורית) למה לך להשתתף בפעילות שמתאימה להן ואינה מתאימה לך?
מי אמר שהשתתפתי? בסך הכל סייעתי כמיטב יכולתי להבין מדוע השיח בדף מסוים, בין שתי כותבות אחרות, לא התקדם.

אם באת להקשיב, ללמוד, לשתף למה לך לעסוק בפעילות אחרת כמו לשפוט מי צודקת ומי לא?
איפה נראה לך שקבעתי מי צודקת ומי לא? לא זכורה לי כל נטיה לצד זה או אחר, ועצם ההגדרה שלי ״דו שיח של חרשים״ מתייחסת לשני הצדדים במהותה.

אם את משקיעה את זמנך ומרצך ומוכנה לשתף מנסיון חייך - מה את רוצה בתמורה?
אה, לא ביקשתי תמורה ישירה. אני מעוניינת לתרום לרווחה הכללית, ובעקיפין גם לרווחה שלי.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 23 אוגוסט 2017, 23:16

בשביל מה לקיים דו שיח של חרשים, במיוחד אם את לא חרשת?
אם את לא חרשת (מטפורית) למה לך להשתתף בפעילות שמתאימה להן ואינה מתאימה לך?

אם באת להקשיב, ללמוד, לשתף למה לך לעסוק בפעילות אחרת כמו לשפוט מי צודקת ומי לא?
אם את משקיעה את זמנך ומרצך ומוכנה לשתף מנסיון חייך - מה את רוצה בתמורה?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אישה_במסע* » 23 אוגוסט 2017, 22:30

אז מהי משמעותו הלא-וכחנית של המשפט הזה?
המשמעות, כמו שאני מבינה אותה - אם את רואה שמי שנמצא מולך בדיאלוג חרש - כלומר לא מבין אותך. אי הבנה לי חייבת להיות מתוך חוסר הקשבה, היא יכולה להיות קצר תקשורת - אז את תמשיכי לנסות לשווא ליצור איתו דיאלוג, אלא תלכי למקום בו יש אנשים שומעים. להמשיך בניסיונות לדבר עם חרש זה חסר טעם.

זה סוג של כניעה, וגם הצעה מהכוונות הטובות ביותר - למה את נשארת במקום שלא נעים לך? אם לא נעים פה, בואי למקום אחר שנעים בו יותר. הנה, אני נמצאת במקום כזה עכשיו וממש כייף פה - הצרפי אליי!

ככה אני הבנתי את זה, ולא ראיתי במשפט הזה שום משמעות ווכחנית. אבל מה שחסר פה לדעתי זה לא יכולת הקשבה, אלא אמונה בתום הלב של הצד השני, ופרשנות שמניחה אותן, במקום לראות ווכחנות איפה שאין.

והאינצידנט הזה מדגים את המצב - מטאפורה אחת פורשה בצורה שלא מניחה כוונות טובות. כותבת המטאפורה לא הניחה אי הבנה תמימה מהצד השני ולא ניסתה להסביר את עצמה. קשר בתקשורת, שהופך לוויכוח. ככה זה בדרך כלל, לדעתי.

אין לי ממש הצעות שיפור בהקשר הזה. אמונה בכוונות טובות נוצרת כשיש מערכות יחסים בין אנשים על פני זמן, באופן בסיסי. כשיש מספיק אנשים כאלו, נוצרת גם אווירה כללית כזו. אבל בין פולנים אלמונים? אין ממש אמונה בכך. ולכן מיה שאפשר לפרש בצורה לא שוחרת טוב, יפורש ככה.

חסרה סובלנות לקצרי תקשורת. אבל סבלנות כזו נוצרת מניסיון - אחרי ששוב ושוב מעלים את המשפט שפורש כפוגע או ווכחני, והצד השני מסביר את זה בצורה מוצלחת, או מתנצל על הפגיעה. היא לא נוצרת בחלל האוויר, ולא ראוי לצפות לה ככה סתם, לדעתי.

אני ממש לא חושבת שהפרשנות שהטון שלי הוא ווכחני הוא סוגיה שבאחריות השומעת בלבד - בעיניי זה עצימת עיניים למציאות. והמציאות היא שלאנשים יש נטייה לפרש ניסוחים מסויימים בדרכים מסויימות, ויש חוקיות בפירושים האלו.

תכלס, בעיניי עצם זה שיש ניסיון לדיון על העלמות אנשים מהאתר בין אלמונים מקטין מאוד את הסיכוי לדיון. חסר פה good faith. חסרה פה הנחת הכוונות הטובות. חסרה פה סבלנות לקצרי תקשורת. ובלעדיה, קשה מאוד לנהל דיון נורמלי. במיוחד במיוחד באינטרנט, איפה שאין שפת גוף ואין תגובה מיידית.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 23 אוגוסט 2017, 22:11

בשביל מה לקיים דו שיח של חרשים, במיוחד אם את לא חרשת?
אוקיי, אנסה לבדוק את המשמעות של המשפט הזה באופן אחר, בלי לייחס לו וכחנות סתמית.

כאילו, ברור שאין לאף אחד רצון לקיים ״דו שיח של חרשים״, ביטוי שמשמעותו שאף אחד לא מקשיב לשני ומתייחס לדבריו של השני בכבוד, אלא שכל אחד ממשיך וחוזר לטעון את טיעוניו.
הרצון הוא לקיים דו שיח אמיתי. לגמרי. אבל יש אנשים שרוצים בעצם רק לשכנע את השני ולא מסוגלים להקשיב לו, ואז לא יכול להיווצר דו שיח.

הסיומת - אם את לא חרשת? - תמוהה מאוד, מה הקשר? הרי הדיאלוג פה הוא בכתיבה, לא בהאזנה שמיעתית.
ואם הכוונה היא ל״חרשת״ מטאפורית, במובן של ״לא שומעת את האחר״, הרי ברור שאף אחת לא רואה עצמה כ״חרשת״, אלא כמי שמעוניינת בדיאלוג.

אז מהי משמעותו הלא-וכחנית של המשפט הזה?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 23 אוגוסט 2017, 06:14

התגובה הזאת דומה להפליא לתגובה שכתבתי למישהי והיא לגיטימית מאד בעיני. אף אחת לא חייבת להמשיך בדיון.
לי ברור שהפרשנות שהטון שלי הוא ווכחני הוא סוגיה שבאחריות השומעת בלבד.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלונית_אלמוני* » 20 אוגוסט 2017, 18:50

חבל שנעלבת פלונית לי אישית הטון של לא פלונית יותר לא נשמע וכחני. אבל רצונך הוא כבודך.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוגוסט 2017, 20:34

אין לי מושג מה בעצם התכוונת להגיד, לא אלמונית יותר, אבל לא אהבתי את עצם הפרשנות לדברים שלי ואת הטון הווכחני ולכן אין לי עניין להמשיך לדון בזה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 19 אוגוסט 2017, 12:45

מה שאת אומרת, במרחב המציאות, שקול לזה שתגידי שמישהו חטף מכות כי הייתה לו כיפה - כאילו שזו הצדקה.
בעולם הסייבר כמובן שאי אפשר להכות פיזית מישהי.
לכן, לדעתי גם אין משמעות או צורך להעתיק לכאן את הציפיה שאנשים שפויים מסביב יבוא להגנת המותקף.
זו שיש לה מקום נכבד בעולם המציאות.
-
בעולם הסייבר, הדרך הפשוטה ביותר להתמודד היא ללכת למקום אחר. נחמד יותר.
בשביל מה לקיים דו שיח של חרשים, במיוחד אם את לא חרשת?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2017, 16:05

בדף שאלה של אמונה נראה לי שהיתה בעיה בהעלאת נושא של צניעות בחברה הדתית עם ניסיון שלא להתייחס לאמונה הדתית, וזה מה שגרר דו שיח של חירשים..

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי חבל_לי* » 18 אוגוסט 2017, 14:55

בדף שאלה של אמונה לא השתתפתי. עכשיו שקראתי ראיתי באמת צורה לא תקינה בכלל של תגובות. לא יודעת. נראה לי לא נכון שכולם כאילו שותקים על זה ו ממשיכים הלאה. לא רוצה לעורר מהומות, אבל לדעתי זוהי התנהגות לא נכונה של שאר המישתתפות. ושוב זוהי דעתי בלבד יתכן שאני טועה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי חבל_לי* » 18 אוגוסט 2017, 14:21

המטרה שלי היא לדבר בנושאים שמעניינים אותי .אבל כשמתקיפים אותי בצורה עוקצנית אני מאבדת עיניין....
באמת מעט מאוד אנשים הגיבו לי. לדעתי זה אומר דרשני.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 18 אוגוסט 2017, 14:03

חבל לי.
אני הותקפתי על ידי X בדיון בנושא אמונה ממש לפני כמה ימים.
האם לדעתך אני זקוקה להגנה ממנה? לא.
אבל אני חושבת שזה בדיוק מסוג הדברים שגורם לאנשים לא להיכנס להנה.
אם אני לא משיגה כאן את המטרה שלי, למה לי להיכנס לכאן?
אלא אם המטרה שלי היא להיות צודקת....

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי חבל_לי* » 18 אוגוסט 2017, 13:53

אולי אני טועה אבל הרושם שלי הוא שאפשר כאן לפגוע באלמונית ולאיש לא אכפת. כי הן ממילא אלמוניות......

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אישה_במסע* » 18 אוגוסט 2017, 13:27

הרושם שלי הוא שרוב מוחלט של המתקפות נעשה על ידי אלמוניות. ושבדרך כלל תוקפים נשים עם ניק קבוע.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי חבל_לי* » 18 אוגוסט 2017, 13:23

מה שאמרתי זה לא טענה למה לא מגיבים לי אלא טענה שיש התעלמות מ תגובות פוגעניות מכיוון שהן נכתבות על ידי בעלות הדעה באתר. לעומת זאת המותקפות לרוב פחות ידועות או חדשות.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 18 אוגוסט 2017, 13:01

האם בכלל מותר לי לשלול דעה כי להבנתי דעתה השגויה של X מנוגדת לחלוטין לדיעה הנכונה וההגיונית שלי? אז להבנתי, לא.
גם לדעתי, עדיף שלא לבטל דעה של אחרים, ולא להתחיל ב״אני לא מסכימה ל..״ או ״אני חושבת שמה שנכתב על יד x הוא הזוי״. מספיק לכתוב את מה שרוצים, וככה גם לא מתחיל מאבק של התנגחויות.
כמו כן, מפריעה מאוד דרישה להתייחסות מצד מי שביטאה עמדה, למרות שאפשר להבין את התסכול כשאין התייחסות לתגובה כלשהי. בדרך כלל אם לא מגיבים זה כי לא מסכימים או חושבים שהאמירה לא מספיק מעניינת, ואין טעם להכניס מישהי לויכוח בכוח.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 18 אוגוסט 2017, 12:51

אין פלא שהתופעה קיימת ולא הולכת להעלם.
נכון. בגלל זה אנשים נעלמים.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 18 אוגוסט 2017, 12:50

תקנו אותי אם אני טועה אינך טועה.
יש שאלה עקרונית, האם כל דיעה היא לגיטימית? לדעתי, כן. גם אם מוחקים אותה, היא עדיין קיימת. בעבר, מנעד הדעות הלגיטימיות באתר היה פעם גדול יותר. היו אפילו גברים שכתבו כאן ולמדתי מהם המון.

למשל, אם X מחזיקה בדעה שונה משלי, דעה המנוגדת לחלוטין לתפיסת עולמי, דעה שאפילו מקוממת אותי.... האם התשובה שלי לה תנסה לתקן אותה או את דעתה?
האם בכלל מותר לי לשלול דעה כי להבנתי דעתה השגויה של X מנוגדת לחלוטין לדיעה הנכונה וההגיונית שלי? אז להבנתי, לא.
אם אני שוללת דעות, אני מפספסת את מהות הדיון. מטרתו אינה להכריע בין נכון ולא נכון אלא לפתח את עצמי.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלונית_אלמונית* » 18 אוגוסט 2017, 12:30

עם גישה של "בואו כולנו נישתוק וניסתקל מהצד כי אין לנו כוח להיתערב ולהעיר" אין פלא שהתופעה קיימת ולא הולכת להעלם.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אישה_במסע* » 18 אוגוסט 2017, 12:25

בכל אופן לדעתי לא נכון לעבור על זה ולשתוק.
פעם חשבתי ככה. עכשיו? עכשיו ראיתי כמה פעמים איך זה רק מלבה את האש והופך משהו קטן למלחמה גדולה של שני מחנות. אז עכשיו אני לא יודעת. אני באמת לא יודעת.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי חבל_לי* » 18 אוגוסט 2017, 11:55

כנראה לא הבנת אותי. כתבתי שלדעתי צריך להעיר בצורה עיניינית מבלי להכנס להעלביות נוספות.
לכתוב משהו כמו : x, הצורה שאת מתבטאת כלפי y היא לא מקובלת כאן. נרצה לשמוע את דעתך אם הטון יהיה יותר מכבד.

בכל אופן לדעתי לא נכון לעבור על זה ולשתוק.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אישה_במסע* » 18 אוגוסט 2017, 10:54

תקנו אותי אם אני טועה
בתור מי שתומכת בלתמוך במי שהעליבו אותה, אני לא תומכת ב"להעמיד במקום" שזה בעצם לתקוף בחזרה ולחזק דינמיקה של משחקי כוח. אבל דווקא בתור מי שכן תומכת בהתערבות, אני יודעת שרוב האנשים לא מתהגים ככה ולא מסכימים שצריך להתנהג ככה. במציאות. באינטרנט דווקא מתערבים הרבה יותר, בטח כאן, בבאופן. זה הרושם שלי.
וזה בלי להכנס לכל המורכבויות של האינטרנט (ע"ע, התעלמות מטרולים, התערבות בשם של מישהי שלא נעלבה בכלל, שיכולה להיות יהירה, ובאופן כללי העדר שפת גוף שמאפשרת לחוות דעה בצורה הרבה יותר מוצלחת במרחב הפיזי).

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי חבל_לי* » 18 אוגוסט 2017, 10:29

בודאי שאי אפשר לתת איזה עונש על כך.... אבל אני חושבת שכמו שהדיון אמיתי אם אחת המיתדינות היתה תוקפת אותי בצורה עוקצנית אהיתי מצפה משאר משתתפי הדיון שלא יביטו סתם וישתקו אלא יעמידו אותה במקומה. זאת אומרת יעירו בצורה עניינית מבלי להכנס ליוכוחים ועוד העלביות.
כך אפשר גם כאן. אבל לא נראה לי שזה יקרה, כי פעמים רבות המשתתפות ה"מובילות" ובעלות הדעה הן התוקפנות, לכן לא יגידו להן כלום.
תקנו אותי אם אני טועה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אישה_במסע* » 17 אוגוסט 2017, 22:28

כי לא ניתן להטיל שום סנקציה על מי שעובר על מה שהוגדר כמותר.
בטח שאפשר. יש לא מעט פורומים עם חסימה של משתמשים, לזמן מוגבל או לתמיד. זו בחירה מודעת של בעלי האתר ש{{}}באופן טבעי לא יהיה כמו הרוב המוחלט של האתרים.

וגם בבאופן אפשר להטיל סנקציות. למשל, למחוק הודעות. אני לא חושבת שיש פה פחות סנקציות מבחיים האמיתיים - אם מישהו יעליב אותך בחיים האמיתיים, תתקשרי למשטרה? יתנו לו קנס?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לא_אלמונית_יותר* » 17 אוגוסט 2017, 22:04

חבל לי. את צודקת מאד. טוב שמצאת את הדף והעלית את הנושא.

סוגיית קביעת הגבולות בכל חברה או משטר בעייתיים מאד. במדינה דמוקרטית הרוב קובע מה מותר ומה אסור. האסור מוגדר על ידי העונש שמטילים על אלו שעברו את הגבול שהוגדר. למשל, אזרחי המדינה נדרשים לשלם מיסים ומי שמנסה להתחמק מתשלום צפוי לעונש.

במרחב הסייבר בעצם, הכל מותר פשוט כי לא ניתן להטיל שום סנקציה על מי שעובר על מה שהוגדר כמותר. כלומר, גם אם נגדיר מותר ואסור, בהעדר עונש פועל יוצא הוא שבעצם, כאן הכל מותר. יש לזה יתרונות רבים וגם חסרונות אבל אלו הכללים כאן. כך, אני יכולה לפגוע בך, להעליב אותך ובעצם אי אפשר לעשות לי דבר. אף אחד הרי אפילו לא יודע מי אני.

אכן, בעבר האתר הזה היה יותר נחמד לפונים אליו ונפח התקשורת ומגוון הדעות היה בהתאם. זה היה מקום שכיף להיכנס אליו. אנשים מוכשרים ששוטטו כאן נהגו לקבל בסבר פנים יפות אנשים שבאו לכאן ולענות או להציג דעות שונות ומגוונות. גם מגוון הנושאים היה רחב ומעניין.

בשלב מסוים, האתר הפך להיות פחות נחמד. גם דיון שניסיתי לפתח בדף שעסק באמונה הפך מיד לדיאלוג (או מונולוג) שלא היה חשק להמשיך בו. לא בשביל זה אני כאן.

יש לך רעיון איך ליצור כאן מציאות אחרת?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלונית_אלמונית* » 17 אוגוסט 2017, 18:51

מזדהא לחלוטין עם הדברים של חבל . מה לעשות? חבל לך לצפות כאן ליותר רגישות.
הג'ונגל קיים בכל מקום.
ובאמת, יש עוד פורומים. את יכולה לנסות שם.....

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אישה_במסע* » 17 אוגוסט 2017, 13:33

למה שימחקו? אנשים כתבו דברים דומים למה שכתבת עוד ב-2006, וכתבת את זה בדף עם שם הדף המתאים לנושא.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי חבל_לי* » 17 אוגוסט 2017, 08:49

שלום לכולם!
בזמן האחרון יש באתר תופעה לא נעימה - תגובות של משתתפות מקבלות תגובות הכתובות בטון עוקצני ומתנשא, באווירה פוגענית. דיונים מרתקים נקטעים בכזאת צורה וזה חבל כי לולא הצורה הפוגענית של התגובות היו יכולים להמשיך. משתתפים עונים בכעס בלי פרופורציה דבר שככל הניראה לא היו עושים זאת לאיש בחיי היומיום.
לא יודעת לגבי האחרים אבל זה בהחלט משפיע על מידת הישתתפותי כאן. חושבת פעמים לפני שאכתוב תגובה שתגרור שלל הערות עוקצניות. וזה בהחלט לא מה שאני רוצה. האתר הזה הוא המקום שלנו לדיון בנושאים של חיים באופן-טבעי, ודווקא בכזה מקום אני מצפה מקצת יותר הבנה ורגישות משאר פורומים ברשת.
יתכן שכך אני מרגישה בעקבות תגובות מסוימות שקיבלתי אבל לי נראה שיש עוד שיסכימו איתי. מקווה שתספיקו לקרוא את ההודעה לפני שיחליטו שזה טרול וימחקו לי אותה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אהבת_עולם* » 23 יולי 2011, 00:30

חושבת אולי לאחד בצורה כלשהי עם משתתפים באתר שהפסיקו לכתוב.

או לחלופין להפריד את הדיון הרציני בנושא אנשים שנעלמים מהאתר (כפי שמתנהל בדף משתתפים באתר שהפסיקו לכתוב ובחלק מהדף הזה), מהדיון ההיתולי שבדף הזה.
כלומר, להעביר חלק מהדף הזה לדף ההוא, וכאן להשאיר רק את הדיון ההיתולי.

נראה לי בכל זאת כדאי שיהיה דיון רציני בנפרד.

דף לאיחוד, דף לעריכה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פ* » 19 אפריל 2009, 20:48

"תמונה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי ריש_גלית* » 14 מאי 2008, 00:57

לא, הדף לא למחיקה, זה ברור, לא?
אמנם אני לא חלק מהנוסטלגיה שרצה פה אבל יש לי חוש היסטורי.
או כמו שכתבה משוררת הדור:
_שווה להשאיר
לזכר כל מי שנפל קורבן לחידודי הלשון של עצמם ו/או של אחרים
אהה וכמובן גם לזכר אלו שסתם מיצו
נותן השראה ופרופורציה

בעד לשמר לדורות הבאים_

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי קט_קטית* » 14 מאי 2008, 00:44

האם הדף למחקיה?
בעיניי
שווה להשאיר
לזכר כל מי שנפל קורבן לחידודי הלשון של עצמם ו/או של אחרים
אהה וכמובן גם לזכר אלו שסתם מיצו
נותן השראה ופרופורציה

בעד לשמר לדורות הבאים

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אתי* » 13 מאי 2008, 18:06

פשוט כי היא העיזה להביא כמה תמונות מגוש עציון המושלג
אני חושבת שהיא מחקה בגלל אנשים רעים ומגעילים שברגע שלוחצים על המתג ה"נכון" כל ההכלה וההבנה נגוזה מהחלון (של בית הטיט העשוי לבנים מקומפוסט, כן?), וכל הקטנות שלהם מתגלה במלוא הדרה.

@}

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי א* » 03 פברואר 2008, 23:53

באמת מי?? אין לכם בושה?
מה זאת אומרת באמת מי? היא בעצמה מחקה, מה לא ברור?

_לי די ברור למה, פשוט כי היא העיזה להביא כמה תמונות מגוש עציון המושלג,
בגלל זה כתבתי

כאילו דא?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי א* » 03 פברואר 2008, 23:42

ציף ציף בעצמה מחקה.
ולמה?!
את באמת שואלת? כאילו דא?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 03 פברואר 2008, 23:36

ומי מחק את הדף של ציף ציף? ולמה?!

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי ענן_בעננים* » 03 פברואר 2008, 23:17

ידעתי שאת איכשהו עדיין קוראת...
תגידי לרמי שאחת הסיבות שאין לנו שיחות יוצאות לחו"ל מהסלולארי היא שהשיחות נודדות למצרים.
וגם שיפסיק לקשקש ויחזיר אתכם הביתה!
ואם כבר מדברים על חו"ל מה נהיה?
תכתבי - המייל שלי כבר מתפקד מחדש

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לענן_בעננים_משרון* » 03 פברואר 2008, 20:56

רמי אומר שתתחברי לאינטרנט דרך הרשת הסלולרית של מצריים :-D
(הוא ישר זיהה שזאת את למרות שלא מכיר את הניק שלך...)

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי ענן_בעננים* » 03 פברואר 2008, 11:50

סיבה נוספת להעלמות:
לפני למעלה מחודשיים עברנו לבאר-מילכה, ושם לא היה אינטרנט -לכן נעלמתי...
אז הנה, יש לנו אינטרנט בישוב ואני שמחה לבשר שחזרתי
שלום מחדש לכולם :-)

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי איתן_לרנר* » 03 פברואר 2008, 11:39

לאחר שדיון שלם ומעניין לא מצא חן בעיניי מי מחברי האתר אתמול ( בדף : תמונות _מהשלג דף נמס )ונמחק ולאחר שנמחק שוב אחרי עריכה בה החזרתי אותו גם אני מרגיש שאין עיניין לכתוב כאן. רעיון העריכה הוא נפלא אך כאשר הוא משמש ככלי לסתימת פיות בסגנון הבולשוויקי המוכר .. ובכן , לא בשבילי.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי שונקייט* » 26 ינואר 2008, 23:12

פורשת מהדיונים (אך לא מהלוחות!) לאחר שהשתכנעתי בנ"ל (שוב).
הנה המייל שלי [email protected]

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 29 דצמבר 2007, 20:12

כ"כ הפנמתי את באופן, שאני יכולה להריץ בראש הדמיה של דיון מהיר על כל נושא שנוי במחלוקת בחיי עם נגיעות לטבעי/לא טבעי, ובד"כ ללבן אותו מכל הצדדים בפחות מאחוז מהזמן שלוקח לעקוב אחר דיון אמיתי כאן ולהשתתף בו
שווה גריין :-D

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 דצמבר 2007, 18:23

אני יכולה להעיד על עצמי שבשלב מסויים הבנתי שכשהערך העצמי, הביטחון העצמי שלי גדל, לא הייתי זקוקה לתמיכת הקהילה, או לבדוק באתר אם מה שאני עושה זה בסדר - אני יודעת שכל מה שאני עושה זה בסדר ולמעלה מזה.

ואילו במקרה שלי, כ"כ הפנמתי את באופן, שאני יכולה להריץ בראש הדמייה של דיון מהיר על כל נושא שנוי במחלוקת בחיי עם נגיעות לטבעי/לא טבעי, ובד"כ ללבן אותו מכל הצדדים בפחות מאחוז מהזמן שלוקח לעקוב אחר דיון אמיתי כאן ולהשתתף בו, ובלי הרגשות השליליים שלפעמים נלווים לדיונים הללו. אני מגיעה לכמה חוטי מסקנה, בוחרת את הפתיל שמתאים לי ביותר, וזהו.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 23 אוקטובר 2007, 12:35

קראי בעיון את הטקסט שמש ממש בתחילת הדף..
יופי ניצן... בגללך הלכה לי רבע שעה עבודה!

<מצחיק כמו אתמול הדף הזה :-D >

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פפפפ* » 22 אוקטובר 2007, 17:31

וואללה לא יודעת מי את, בסוף יצא ששתינו שנאנו אחת את השניה בדיונים השונים;-)
הסתכלתי למעלה וראיתי שכתבתי "האור נמצא בכולם" וקלטתי שאני עוד עלולה לשנוא את עצמי בדיון הזה ;-)

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי ניצן_אמ* » 22 אוקטובר 2007, 15:00

לוטם, קראי בעיון את הטקסט שמש ממש בתחילת הדף..

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אוקטובר 2007, 14:46

מה לוטם לא ידעת? את לא מכירה את הניק החדש (טוב, חדש-ישן) שלה?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 22 אוקטובר 2007, 14:44

פפפפ תודה שענית לי. אהבתי, ואני עוד אחשוב, (ואחשוב ואחשוב ואחשוב) על התשובה שלך. אני שמחה שאת כאן מדי פעם (וואללה לא יודעת מי את, בסוף יצא ששתינו שנאנו אחת את השניה בדיונים השונים ;-)) ולו רק בשביל התשובה שענית לי הפעם..

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פפפפ* » 22 אוקטובר 2007, 05:30

דווקא ההתנשאות נראת לי סיבה יותר הגיונית
ההתנשאות של מי?

כל מה שאני עושה זה טוב ולמעלה מזה. כל צעד שאני לוקחת הוא בדרך הנכונה. וזו לא רק אני, אלה כולם. גם את, כרמל, כל מה שאת עושה הוא טוב ולמעלה מזה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לוטם_מרווני* » 22 אוקטובר 2007, 00:30

תיזהרי היא קוראת כאן
נפלא, זו בשורה נפלאה!

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי כרמל_האורחת* » 21 אוקטובר 2007, 20:15

אני יודעת שכל מה שאני עושה זה בסדר ולמעלה מזה

כן כרמל האורחת, כל מה שאני עושה. וההערה שלך יש בה קצת תשובה לשאלה לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר.
דווקא ההתנשאות נראת לי סיבה יותר הגיונית
"אין צדיק בארץ אשר יעשה טוב ולא יחטא" חוץ מ פפפפ כמובן. (או שהגיעו ימות המשיח?Q)

ולמעלה מזה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פפפפ* » 21 אוקטובר 2007, 19:03

כן כרמל האורחת, כל מה שאני עושה. וההערה שלך יש בה קצת תשובה לשאלה לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר.

ממש מעניין מה שכתבת. אפשר פירוט, הבהרות, למה הכוונה?
אה.. יכול להיות שזה כמו שאדם חוזר בתשובה ומנסה להראות לאחרים את האור. הוא עושה את זה עד שהוא מבין שבעצם, מלכתחילה, האור נמצא בכולם. והוא מנסה לעזור בדרכו שלו כי ברמה מסויימת, הוא עדיין צריך להשתכנע בנכונות דרכו. וכשהוא מרגיש שדרכו היא לא נכונה או לא נכונה, אלא פשוט דרכו וכל אחד דרכו אחרת, הוא משחרר את עצמו מהצורך לדבר על זה.
הלכתי במסלול מסויים, שהיה חדש לי, הייתי זקוקה לאישור של החברה (אנשי באופן במקרה הזה) וגם לקונפליקט שהציגה בפני החברה המסויימת הזאת כדי לצמוח, וברגע שהבנתי שכל מה שאני עושה זה טוב, ובדרך הנכונה, ניסיתי להשתחרר מהצורך באישור שמגיע גם ע"י דיוני באופן טבעי וגם ע"י עזרה לאחרים. אני אומרת ניסיתי כי כמו שניתן להבחין, אני עדיין כאן מדי פעם..

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2007, 14:35

תיזהרי היא קוראת כאן
היא ממשטרת באופן?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 21 אוקטובר 2007, 14:22

הצורך לעזור לאחר נבע מהצורך לעזור לעצמי, ואני לא זקוקה כרגע לעזרה.
ממש מעניין מה שכתבת. אפשר פירוט, הבהרות, למה הכוונה?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי כרמל_האורחת* » 21 אוקטובר 2007, 09:58

אני יודעת שכל מה שאני עושה זה בסדר ולמעלה מזה
כל מה שאת עושה ??

פפפפ

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פפפפ* » 21 אוקטובר 2007, 05:35

אני יכולה להעיד על עצמי שבשלב מסויים הבנתי שכשהערך העצמי, הביטחון העצמי שלי גדל, לא הייתי זקוקה לתמיכת הקהילה, או לבדוק באתר אם מה שאני עושה זה בסדר - אני יודעת שכל מה שאני עושה זה בסדר ולמעלה מזה. ועם הצמיחה ביכולות, נהייה קשה יותר לקרוא באתר כי יש לפעמים, במקומות מסויימים, מסכנות, פלגמטיות וחוסר אונים, ולא הייתי מעונינת להיחשף אליהם בשלב שבו עזבתי. ואין לי יותר צורך לייעץ כי יש לי אמונה שלמה שכל אדם מגיע למקום אליו הוא צריך להגיע, בין אם אני עוזרת לו ובין אם לו. הצורך לעזור לאחר נבע מהצורך לעזור לעצמי, ואני לא זקוקה כרגע לעזרה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אילה_א* » 20 אוקטובר 2007, 23:14

תיזהרי היא קוראת כאן

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי ענן_בעננים* » 20 אוקטובר 2007, 23:04

שרון ג
נמצאת כרגע בארה"ב עם משפחתה,
ילדה בן לפני חצי שנה.
להערכתי החיים טובים לה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי נטע* » 20 אוקטובר 2007, 22:40

דף מעולה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי עין_הסערה* » 20 אוקטובר 2007, 19:52

שלום כרמל,
תודה שאת זוכרת אותי! בחרתי להעלים את הניק שלי, (רחלי), לטובת משהו קצת יותר אנונימי.
אני יכולה לחלוק איתך חלק מן הסיבות שבגללן הפחתתי את נוכחותי באתר, אחרי תקופות שבהן כתבתי יותר (וגם קראתי יותר):
יש לי פחות זמן בחיים;
יש לי יותר ילדים, והרבה פחות אנרגיה;
יש לי פחות כוחות להתלבטויות והבדיקה האינסופית של כל החלטה קטנה;
יש לי פחות אנרגיה ליסורי מצפון ותחושות של "לא מספיק טובה";
יש לי פחות יכולת להכיל ולקבל את השונה ממני (שוב, עניין של זמן ואנרגיה);
ופחות כוחות לתמוך באחרים, ולשתף במה שאני עברתי.
אני פחות נמצאת - ולכן גם פחות נעזרת ופחות נתמכת, ופחות מושפעת. אני בעיקר בעיקר - עייפה.
אפשר לומר, שאני כבר הרבה פחות באופן, למרות שאולי מעולם לא הייתי.
אני עדיין מציצה ב מה חדש, מחפשת בעיקר שמות מוכרים ונושאים מוכרים לי. אני עדיין מעדכנת את הבלוג שלי בערך אחת לכמה חודשים.

מעניין שדוקא השבת הירהרתי באפשרות לפתוח דף, בניק אחר אולי, ולשתף בכמה דברים.
שוב תודה, שהחזרת אותי לכתוב. לפחות לפעם הזו.

(אני עורכת את הדף ומוחקת את הניק המקורי שלי)

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי יעלי_לה » 19 אוקטובר 2007, 22:14

לפעמים בא גם לי להיעלם - כל פעם שכולם מתחילים לריב עם כולם. בינתיים המכורה שבי ניצחה...

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אורי_יורמן* » 19 אוקטובר 2007, 21:55

קראתי קצת למעלה.. דף מצחיק!

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי בשמת_א* » 19 אוקטובר 2007, 20:47

אני פשוט מתגעגעת לכתיבה שלה
כמוני כמוך וכמונו עוד הרבה. טוף, מה אפשר לעשות. נחכה לימים טובים יותר.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוקטובר 2007, 10:34

אני יודעת ומודעת לכל מה שקרה עם ענת, ומכירה גם את הדפים הקשורים, זה לא תעלומה בשבילי, אני פשוט מתגעגעת לכתיבה שלה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי מוערכת?* » 19 אוקטובר 2007, 10:34

ואם הוא מחוק אולי זה אומר שלמרות הסקרנות והרצון העז והגעגועים צריך להשאיר את זה כך? ולא לתת אופציות לא רצויות?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי עורכת_מוערכת* » 19 אוקטובר 2007, 10:22

בדף של ענת גביש יש הסבר מחוק אבל ניתן לשיחזור למה היא לא כאן

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוקטובר 2007, 10:20

אל מי למשל?
ענת גביש למשל..

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוקטובר 2007, 09:43

מתגעגעים אליכם
אל מי למשל?

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אוקטובר 2007, 09:31

למה לא נשמע קולכם? מתגעגעים אליכם

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי תרה* » 19 אוקטובר 2007, 07:53

יש גם אנשים שמשנים כינוי

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אמא_של_איסתרא_ובלגינא* » 19 אוקטובר 2007, 05:15

אני לדוג' פה ולא פה חליפות.

לא תמיד כותבת - אז אל תעלימו אותי...

אני לא דף למחיקה :)

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי באופן_לייט* » 19 אוקטובר 2007, 00:02

לפני המחיקה הסבר (חלקי)
יש תהליך "טבעי" לקהילות אינטרנט שבו י ש"גלים" של כותבים שמגלים נושא / תחום / אנשים אחרים כותבים כותבים עד שממצים ואז פשוט נעלמים ובא דור חדש
על עצמי יכול הלהעיד שכתבתי שנה מאוד אינטנסיבית (חבל שלא מקבלים משכורת על בילוי בבאופן) ואז נהייתי רוויה הן מעצם הכתיבה והרגשתי שזה בא על חשבון קשרים אמיתיים עם אנשים בשר ודם
וגם היה פה תהליך שלא התאים לי של התחזקות קולות שנראו (ולפעמים עדיין נראים) לי קיצוניים קיצוניות באופן טבעי 1 עד 10000000000000 הם דפים שילמדו אתך הרבה על מי שפרשו באותו זמן בערך.
אח"כ חזרתי לכתוב. הפעם במינון הרבה יותר נמוך ובנושאים אחרים בד"כ.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי כרמל_האורחת* » 18 אוקטובר 2007, 19:32

מי נעלב? אני לא.
כיוון שהפנו את תשומת ליבי שיש כבר דף/ים בנושא: דף למחיקה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי סמדר_נ* » 18 אוקטובר 2007, 15:51

לרחלי יש ניק אחר. אם היא תרצה היא תיכנס לכאן ותכתוב מהו.
>תורמת מידע<

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי מכשפה* » 18 אוקטובר 2007, 15:14

חוץ מזה, זה בסדר גמור להעלם. וגם בסדר גמור להתגעגע....
אפשר גם להסתכל על זה ככה: אנשים באו, למדו, חשבו, הפנימו, מיצו והמשיכו הלאה על גבי הלמידה החדשה, שהצטרפה ללמידות הישנות. חלק לקחו איתם לדרכם גם חבריות שאולי, נמשכות באופנים שאינם "באופן".
לא צריך להיעלב. זה שמישהי מיצתה את מה שיש לה לקבל מהאתר - לא אומר שאין לאתר מה לתת למי שעוד כאן. טוב שיש תנועה.
גם אני כשלעצמי בילתי פה שנה ומשהו מאוד באינטנסיביות, ממש מכורה, ששוברת קריז כל בוקר ו"מרפרשת" מה חדש בכל הזדמנות ואחר כך זה עבר לי לאיזה תקופה ועכשיו קצת חוזרת . בטח יש עוד המונים כמוני.... (-:

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי טלי_מא* » 18 אוקטובר 2007, 13:56

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי כרמל_האורחת* » 18 אוקטובר 2007, 13:19

שמות רבים שפעם נכחו פה, נעלמו.
אנשים כתבו בלוגים, הוסיפו הערות והארות, פתחו דפים, התייעצו ו.. נעלמו!
אני יודעת שהאינטרנט גדול ורחב ויש עוד אתרים מעניינים. אבל ככה? לא לבוא אפילו לבקר?
ללכת ולהשאיר רק סימן (דף בית) או שלא.. במקום שהיה פעם בית..
דוגמאות? בבקשה: רחלי, עדינה מאוד שרון ג ועוד.. ועוד
הסברים לפתרון התעלומה יתקבלו בברכה.

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פלוני_אלמונית* » 06 אוקטובר 2007, 11:04

ומישהו יודע דרך אגב איפה לב אדום?? כלכך אהבתי אותה...
הפכה להיות מתה מורפוזה

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי פ_רח* » 03 יוני 2007, 10:50

מאמינה שאפציע מתישהו בקרוב שוב.
מחכה בסבלנות @}

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לב_אדום* » 02 יוני 2007, 22:58

ומישהו יודע דרך אגב איפה לב אדום?? כלכך אהבתי אותה...

איזה כיף, עכשיו רק ראיתי את זה.:-] תודה.
ובמקרה, או שלא במקרה, זה נכתב ביום הולדתי (18/11) !!!

דרך אגב, לעניין השאלה, אני מדי פעם מציצה כאן, לפעמים כותבת בלי שם קבוע. מאמינה שאפציע מתישהו בקרוב שוב.
בינתיים, חן חן...

{@

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי אל_דנטה* » 15 דצמבר 2006, 14:41

האמת היא שאני דווקא דומה יותר לרוג'ר מור מאשר לרביט. אבל כל הסחות הדעת לא יעזרו. לא לחצים אמריקאים ולא האו"ם ולא כלום.
אני את שרון ג לא מחזיר! והכנתי כבר קמפיין בנושא:
"שרון ג מאז ולעולם!" "נ נח נחמ נחמש שרון ג"

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי מירוסלב_כאן* » 15 דצמבר 2006, 13:02

נהיה כאן מעניין מאוד ואפילו קצת מורכב אבל חבל שאני לא מכיר כאן אף אחד

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי צחוק_ים* » 09 דצמבר 2006, 21:18

_הרי זה ברור כשמש! גם אני וגם שרון ג? הפסקנו לכתוב (טוב, אני קצת פחות הפסקתי, אבל הפסקתי. וגם אם לא, אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה!) ולא נחזור עד שימצא המודל הכלכלי הנכון שיחזיר אותנו.
יותר נכון, עד שימצא המודל שיגרום לי להחזיר את שרון ג?!
שמעתם??_
D-:
<צחוקים של ראש השבוע שוים אפילו יותר מצחוקים של אמצע השבוע
שאו ברכה כה חה חה>
אל דנטה, יש לי הרגשה שאתה בעצמך סוג של רוג'ר רביט
<כן, ואני כמובן, כמובן, מזכירה מאוד את ג'סיקה..>

לאן ולמה נעלמים אנשים מהאתר

על ידי לי_אורה* » 08 דצמבר 2006, 15:40


חזרה למעלה