דימום ויסתי מוגבר או גיל המעבר

שליחת תגובה

יש בדידות אין קץ אצל העריצות.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: דימום ויסתי מוגבר או גיל המעבר

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי שירה* » 21 אוקטובר 2021, 00:19

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מצאתי תגובה שלי מלפני מעל 4 שנים. וואו! בכל אופן, אני בת 45, והמחזור עדיין איתי. הוא הגיע אחרי 4 חודשים שלא היה לו זכר והיה חלש חלש במשך שבועיים, הולך ובא כזה ואז בום, בארבעה ימים האחרונים שיטפון. אני מבינה שזה כנראה רירית הרחם שממש התעבתה אז אני כרגע חיה עם זה, אני ממש עייפה במהלך היום, מותשת, אבל אני כאן כדי להגיד לכם שהמחזור משתגע לפני גיל המעבר ואנחנו עוברות משהו נורמלי לחלוטין.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי יולי_קו » 20 יוני 2020, 13:36

פלונית יקרה,
האם יתכן שזו הפלה?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 20 יוני 2020, 09:06

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

כמה טוב שאתן פה בת כמעט 43 לא קיבלתי חודש וחצי ועכשיו דימומים כבדים עם גושים קיבלתי ממש התקפת חרדה פוחדת רצח

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי נאווה* » 28 אוקטובר 2019, 06:54

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בת 55 מיספר חודשים לאא מחזור לאחרונה דימום קל קרה למישהי ככה

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 07 יוני 2019, 20:13

אני בת 52 , המחזור הפסיק לפני כ3 שנים, מאתמול מחזור כמו לפני שנים, ללא כאבים, האם תקין מה לעשות?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי טל_כהן* » 30 אפריל 2019, 13:36

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בת 46 קיבלתי מחזור שנמשך שבוע לאחר מכן הפסקה של 3 ימים ואז שוב דימום ושוב הפסקה ושוב דימום היום היתי אצל הרופא נשים שנתן לי לעשות אולרטראסאונד וגינלי ואגן ומלבד שרירן אמר שהכל תקים ולא להתייחס לשרירן אחד 5 מ"מ ששכיח ביותר, לטענתו, אמר שזה קשור להתקן ונתן לי כדורי האקספרון 2 כדורים כפול 3 פעמים ביום להפסקת הדימום, מישהי מכירה??

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 מרץ 2019, 19:14

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בת 53 אחרי חודשיים ללא מחזור קבלתי מחזור חלש מאוד ( בניגוב בלבד ) וכאבי בטן תחתונה .
לחוצה ... האם ככה זה במחזורים האחרונים לפני ההעלמות הסופית ?
תודה

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בשמת_א* » 11 מרץ 2019, 15:22

הכתובת לשאלה הזאת היא מקור רפואי. הייתי מתקשרת למוקד של קופת החולים שלה, יש דבר כזה שנקרא "התייעצות עם אחות". שתשאל שם, יגידו לה.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 11 מרץ 2019, 15:20

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, לאמא שלי שהיא בת 55 הפסיק המחזור כבר לפני 3 שנים ועכשיו פתאום קיבלה מחזור מסיבי של כמה ימים. האם זה נורמאלי או שצריך להיבדק?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 פברואר 2019, 22:06

פשוט עשיתי טעות נוראית ופניתי לדוקטור גוגל, .. אחריי קריאה קצת יותר מתונה ,אני רואה שאין ככ מה לדאוג . אבל רצוי לבדוק. אנחנו בגיל מעפן. פרימנופאוזה.... אני הולכת לנסות לפתוח דף חדש ,עם השם הזה.
אשמח שתבואו.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 פברואר 2019, 21:48

גשם תודה ככ גדולה על תשובה שלך. אני בוכה ובהיסטריה. רוצה לצלצל מחר לרופא. מפלס החרדה הוא עצום. מרגישה ככ מוזר.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי גשם* » 12 פברואר 2019, 21:42

גם לי זה קרה כמה פעמים לאחרונה וגם אני בת 44. אני חושבת (כמוך) שזה קשור לביוץ. שמעתי שיש נשים שמדממות קצת עם הביוץ.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 פברואר 2019, 21:32

היי לכל הזאבות החכמות.
אני קוראת אתכן כאן, וכבר מרגישה לא לבד. תודה לכן! לכולכן.
אני בת 44 וחצי, וכבר מתחילה להרגיש שינויים. במחזור עצמו. אבל אני רוצה לשאול על משו שיש לי ב3 חודשים האחרונים.
אני מקבלת מחזור, אחריי 25 או 26 ימים,
ושבוע או שבועים אחריי המחזור, בזמן הביוץ(?) יש קצת דם חלש מאוד בניגוב.
שנמשך חצי יום, או יום. ואז נעלם לגמריי.
אני בהתקף חרדה כרגע. למישהי היה את זה? זה מוכר??
מחכה לתשובה, תגובה.... תודה מראש.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי יונת_שרון* » 15 ינואר 2019, 07:30

מה את מרגישה? (מלבד הדימום)

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי יעל* » 15 ינואר 2019, 00:29

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בת 39, לאחרונה קיבלתי ווסת ארוך מהרגיל...13 ימים....
נורא מבוהלת?
מה עליי לעשות?
מישהי חוותה דבר כזה...

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 נובמבר 2018, 15:18

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

לא מאמינה אני קוראת על גיל המעבר והווסת שדברתן עליו בהתחלה.. אז אני בת 31 שנה אחרי לידה כמעט. מאז שהמחזור חזר הוא נמשך שבוע פלוס נפסק ליום יימיים ושוב חוזר עם גושים מוזרים ובגדול.. הרופאים שלחו אותי לבית גם יש ascus.. לא יודעת מה לעשות לא מפסיקה לדמם 😩

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי רונצ'ה* » 10 נובמבר 2018, 11:59

בת 51.5 עד כה המחזורים שלי היו סדירים ומדוייקים. ביום השני דימום מוגבר ואז עוד כשבוע עד שעובר לגמרי. לפני שבועיים קיבלתי שוב מחזור, היו 4 ימים של טפטופים ומאז ועד לרגע זה 9 ימים של שטפונות, זרמים חזקים, קרישי דם ועוד....לא מפסיק! הייתי לפני יומיים אצל רופא נשים ונתן לי "הקסאקפרו" להפסקת דימום, ל3 ימים באופן מתוגבר ואז לחזור אליו. מישהי חוותה מקרה דומה? מציינת שיש לי שרירן די גדול (משהו כמו 5*6) במעקב. מישהי יכולה להרגיע אותי????

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי שרון_בת_44* » 09 נובמבר 2018, 16:22

אני בת 44. כבר שנה שהמחזור אצלי השתגע לגמרי... בעבר היה לי מחזור סדיר לחלוטין. עכשיו השתגע. פעם מגיע אחרי חודשיים. פעם מגיע אחרי 17 יום. פעם נמשך למשך 6 ימים, פעם נמשך יומיים..
ועכשיו הגיע משהו חדש! קיבלתי מחזור אחרי 5 שבועות. המחזור נמשך 5 ימים. היתה הפסקה של 3 ימים. ביום ה 3 בערב היו כאבי ביוץ. למחרת בבוקר התחילו טיפטופי דימום בניגוב, ולמחרת - שוב מחזור! אמנם קליל אבל מחזור לכל דבר. וככה 3 ימים. היה יום של הפוגה. והבוקר שוב ניגבתי - ויש דימום קליל בניגוב!
מה יהיה???
התקשרתי לקופת חולים. האחות אמרה לי לבדוק הריון. בדקתי מיד. אני לא. מאיפה היא הביאה את זה?!
אמא שלי אומרת שזה טבעי. גם אחותי.
אבל אני ממש בחרדות. ממש.
התור הבא לרופאת נשים הוא רק בעוד חודש.
אני אדם בריא בדרך כלל.
עשיתי בדיקות דם לפני 4 חודשים. הכל היה סבבה.
יש למישהי עצה מרגיעה?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2018, 11:32

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בת 58 ובזמן האחרון אני מדממת לפעמים כשבועים
ואין לי מחזור כבר מגיל 39

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 25 אוגוסט 2018, 18:01

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

מאמינים בטיפולי פוריות בגיל 40? או עדיף לנסות באופן טיבעי ?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי יולי_קו » 31 יולי 2018, 09:20

לא חייבים לדאוג, את יכולה ללכת לבדיקה (יש בדיקות דם לזיהוי כמות הורמונים בדם), יתכן שאת עוברת בהדרגה למצב חכמת השבט (אין מחזור).

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 31 יולי 2018, 01:15

בת 55. שמונה חדשים הפסקה במחזור ופתאום הופיע שוב. מחזור רגיל של חמישה ימים עם דימום סביר. אחרי 21 יום שוב דימום ווסת . עכשיו ביום הרביעי ועדיין דימום די שופע. האם לדאוג?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בת_55* » 07 אפריל 2018, 12:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם יש קשר לקבלת מחזור בגיל מאוחר 16 ,ובין גיל מעבר מאוחר ? עד היום מחזור סדיר בגיל 55....

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 מרץ 2018, 20:55

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני מזדהה עם חלק מהתופעות.. עוזר לי להבין שכמוני יש הרבה... בריאות לכל הנשים היקרות

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי יולי_קו » 09 פברואר 2018, 09:22

יכול להיות שזו הפלה ספונטנית.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי אמא_לשלושה_נסיכים_ונסיכה* » 09 פברואר 2018, 01:32

יש לי שאלה..
אני שנתיים לאחר לידה
מניקה, המחזור לא הופיע עד לפני 3 חודשים
הייתה שוב הפסקה של חודשיים ולפני שבוע קיבלתי שוב מחזור שהתחיל. רגיל ודי חלש וביום הרביעי התחזק משמעותית דימום כבד עם גושים
וזה עדיין ממשיך ( פחות כבד) אבל די חזק מהרגיל
התייעצי עם רופא הנשים שאמר שהפסקת המחזור הארוכה שהיתה לי בהחלט יכולה לגרום לתופעה של מחזור כבד והוא הפנה אותי לבדיקות דם לודא שאין אנמניה
האם למישהי קרה דבר כזה אחרי תקופה ללא מחזור?
אני ממש מודאגת ומקווה שהכל תקין אצלי

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בת_47* » 13 דצמבר 2017, 09:24

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

המחזור אמור להסתיים ואז המשיכו כתמים חומים ועכשיו הפך לקרישי דם, המחזור לא מפסיק.
זה נורמלי?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בת_49* » 01 יולי 2017, 09:09

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי, אני בת 49 בפרימנופאוזה. קיבלתי מחזור של 10 ימים. לאחר סיומו אחרי יומיים פתאום הכתמות כבר 6 ימים- בניגוב ובתחתונית. מישהו נתקל בזה בגיל הזה?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 15 אפריל 2017, 23:37

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בת 49 נושקת לגיל 50 קיבלתי מחזור כבר 4 פעמים החודש ,טובלת במקוה ושוב מקבלת או לא מספיקה...מלווה בתחושה גופנית לא נעימה אני מאד מודאגת מזה ...מה הן הסיבות למצב זה?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי שירה40* » 05 אפריל 2017, 10:57

אני כל כך שמחה על השרשור הזה. אני בת 40 ואני רואה פה שכל כך הרבה בנות עוברות מה שאני עוברת. המחזור שלי השתגע. עכשיו זה כבר 3 ימים שהוא מגיע פעם בשבועיים וכל פעם נמשך שבוע (במקום מחזור סדיר שהיה נמשך 3-4 ימים). הדימומים כבדים ו"מוזרים", הכאב מגיע לא ביום הראשון כמו שהיה אלא ביום השלישי, הרביעי או ביום בלתי צפוי אחר. הייתי בהריון בעבר אך עברתי הפלה, אין לי כוונה להכנס להריון, לא בקרוב ולא בכלל. אני רק בשוק איך ממחזור של שעון שוויצרי הפכתי ליצור מדמם ומסמורטט (בעצם יש לי מחזור כל שבוע, כי הוא נמשך שבוע!). אני טבעונית ועושה פעילות גופנית על בסיס קבוע. לא ציפיתי לטירוף הזה בגיל כל כך צעיר ובלי סימפטומים אחרים. מקווה שיתאזן או שהמחזור ייפרד ממני לשלום בקרוב בלי שאצטרך לסחוב את זה עוד 10 שנים. אמאלה!

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 04 מרץ 2017, 20:09

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

בת 52 עם שרירן גדול מחזור שנמשך 8ימים חלק מהימים מלווה בדימום וסתי כבד שמתבטא בקרישי דם וגושים מה עליי לעשות האם יש משהי במצב דומה תודה

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי ריקה* » 05 פברואר 2017, 01:08

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אשמח לקצת מידע.
אני בת 44.
בשנה האחרונה הווסת שלי מגיע בין 23 ימים לכל 26 ימים. ממש קצר.
פעמיים היה לי 33 ימים. חשבתי שזה הריון ואז היה ווסת מוזרה של כתמים.
הפעם 10 ימים של כתמים. אחרי 8 ימים נקיים שוב כתמים למשך שבוע ומאז כבר 10 ימים של דימום כבד.
עשיתי פרופיל הורמונלי. מתאים לאמצע ווסת.
בספירת דם עדיין יש לי המוגלובין תקין אבל בירידה. הברזל שלי ממש נמוך. חצי ממה שהיה בבדיקה לפני שלושה חודשים.
מה עושים?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי לביאה* » 12 אוגוסט 2016, 00:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

(פלוני אלמונית), כמעט כמו אצלך, דימום קל מאוד- בתחתונית או בניגוב, כשבועיים אחרי מחזור(אני בת 48 בדיוק), לפני כשנה הוציאו לי פוליפ מהרחם, הוא היה תקין, ..ורק בסוף החודש יש לי תור לרופא..:( מקווה לא להשתגע עד אז..).

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יולי 2016, 07:19

דימום. אנינבת 46 וסובלת מזה שלושה שבועות מדימום קל מעט על התחתונית ומעט בניגוב. פניתי לרופאת נשים שמאד הלחיצה אותי וניסתה לקחת ביובסיה אך לא הצליחה מכוון שיש לי צוואר אחורי כך אמרה. בבידקת אולטרסאונד היא ראתה פוליפ אך לא הייתה בטוחה בכך ושלחה אותי למכון לבדיקת אולטרסאונד מעמיקה. גם היא לא ממש היתה בטוחה שזה פוליפ או הסתיידות ונשלחתי להמשך טיפול. אני כל כך חרדה ומטבעי נמנעת מרופא נשים מפחד מהבדיקןת הפולשניות. האם משהי עברה דבר דומה? האם אני יכולה להתעלם מהדימום המועט ולחזור לחיי?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 09 יוני 2016, 21:48

בנות שמעתי על מסטיק תימני שמחזק את רירית הרחם ועוצר דימומים היכנסו לגוגל וכתבו מסטיק תימני יופיע לכם הוראות שימוש והסברים למה הוא טוב נסו , כדאי במשך 3 מחזורים לא מזיק על בסיס צמחי מרפא, בהצלחה לכולם ובריאות

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי דביבי* » 03 יוני 2016, 18:31

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי מאוד שמחתי לקרוא את הדף הזה! אני כבר שנים בזמן שאני לא מניקה עם דימום כבד מאוד במחזור באופן כזה שאני פשוט מתעוררת בלילה מזרימה של דם. צריכה להחליף טמפון xl כמעט כל שעה. שאלתי היא האם משהיא ניסתה טיפול טבי שהצליח להוריד את כמות הדימום? אני ממש אובדת עצות כי אני חלשה רוב הזמן עם אנמיה קשה למרות שאני לוקחת תכשירי ברזל.
תודה ענקית מראש על התגובות שלכם

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 27 מאי 2016, 06:51

אני בת 48 שנה וחצי אני סובלת מדימום מוגבר כולל גושים עד כדי שיבוש בעבודה ובכלל בחיים יש לי שריררן והוא הגורם לא יודעת מה לעשות לא מעוניינת בניתוח אני מנסה כל מיני פתרונות כמו למשל דיקור או טיפות אומופטיות להקטנת שרירן וזרימת דם בעקבות זה ההמוגלובין נמוך מחפשת עוד ניסיונות,

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 אפריל 2016, 08:02

אני בת 47 המחזור לא סדיר והחודש זה ממש מוגזם, המחזור נמשך 8 ימים בזרימה רגילה וזה ממשיך עם דימום קל (בניגוב) שבוע וחצי לאחר המחזור, זה מאוד מדאיג אותי, יש לי תור לרופאה בעוד שבועיים ובינתיים אני ממש דואגת..
האם מישהי מכן מכירה את התופעה?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי סנונית_הסיפורים* » 29 מרץ 2016, 18:21

תה פטל עלים ותה מרווה מונעים גודש מוגזם

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 29 מרץ 2016, 10:11

אני בת 56 וחצי הפרעות במחזור בשנה האחרונה דימומים פעם חזקים.ופעם חלשים אבל כל הזמן קיימים הרירית פעם דקה ופעם עבה מדי נשלחתי להיסטרוסקופיה ניתוחית פוחדת האם זה לא מיותר

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי עלית,* » 20 מרץ 2016, 12:26

אאני בת 48 המחזור פסק חצי שנה,ושוב חזר לכאן או לשם,רק שהחודש עברו שמונה ימים בזרמים יותר מרובים,ולא ניגמר,,מה עושים,?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי רסיסים_של_אור* » 13 מרץ 2016, 18:18

כן, כתבתי לך בדף האחר שכתבת בו.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 מרץ 2016, 09:21

אני קוראת כאן ונדהמת...אני לא לבד...מחזור פעמיים בחודש?? אחריי 16 ימים ממחזור סדיר. קיבלתי שוב מחזור. הרופאה אמרה לי שכנראה זה ביוץ...האם ביוץ יכול להראות כמו מחזור קליל??? ועכשיו 12 ימים מאז ״ הביוץ מחזור״״ שוב אני מרגישה שעומדת לקבל.... משהו... האם זה נורמאלי?? מפלס הפארנויות בשמיים....אני בת 41 למישהי היה כזה פעם??? מחזור שלי תמיד סדיר ואין בעיות...:(

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי אווופ_כבר* » 29 נובמבר 2015, 01:25

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

היי
אם לקחת פוסטינור... אין לך הריון, זה וודאי. אבל גם מה שסיפרת על ההפסקה במחזור וכו'... כניראה זו הפסקת שווא. הוא עוד ישוב....

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 נובמבר 2015, 08:12

היי אני בת 52 ורופאת נשים אמרה לי שאני פורייה עדיין ויכולה להכנס להריון..המחזור מאחר לי כבר חודשיים לאחר בדיקת הריון היה שלילי..בעלי לא נזהר ולקחתי פוסטינור..עדיין לא קיבלתי מחזור השאלה אם למשהי זה קרה והאם יש אפשרות להריון..אודה על תשובתכם המהירה אנמ פשוט משתגעת ממתח נפשי..

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי וסת_מבאסת* » 27 נובמבר 2015, 18:13

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

קוארת בעניין את כל התכתובת, אני בת 49, רגע לפני 50. חזרתי במיון לאחר שהדימום התחזק וזרם כמים. בדרך כלל לא סבלתי ממחזורים חריגים. אני משתדלת לחיות ללא תרופות בטח לא חזקות, קיבלתי כדורי הקסאקפרון לעצירת הדימום, לקחתי 2 עד כה, שוקלת אם להמשיך, בגלל כל תופעות הלוואי המצויינות על האריזה, במיוחד כי עלול לגרום לקרישי דם... נראה, בכל מקרה טוב לדעת ׳אני לא לבד׳

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 28 אוקטובר 2015, 23:21

היי אני בת 55 והווסת הסתיימה לפני 3שנים והיום קיבלתי מחזור(אורח נשים)האם זה שכיח אשמח לתגובה

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 ספטמבר 2015, 21:44

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בת 41 והתחיל לי שיבושים של הווסת.כל חיי היה תקין וקבוע מאוד.השנה האחרונה דימומים מוגברים וגולת הכותרת....החודש קיבלתי ווסת 3 פעמים 8 ימים מלא! בקושי הספקתי לטבול במקווה ואחרי יומיים שוב ווסת וחוזר חלילה
אני לא ילדתי הרבה .2 לידות וגם ב ivf . פוריות לא הצד החזק אצלי...האם זה התחלה לסוף הווסת?...מגיל 40-47 יש צפי כזה שזה יכול להימשך כך 7 שנים

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי המזמרת* » 21 ספטמבר 2015, 23:44

אתר מקסים וחשוב בשיתוף שבו מרגישים שאנו לא לבד.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי אישה_ששואלת* » 07 ספטמבר 2015, 12:17

אני בת 51 ובחודש האחרון קבלתי מחזור כבר שלוש פעמים. כדאי ללכת להבדק או שזאת רק אחת התופעות של גיל המעבר? למישהי יש הצעה/רעיון?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי סנונית_הסיפורים* » 20 אפריל 2015, 23:23

לדימום כבד מאד יעל תה חזק ממרווה ומפטל עלים

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 19 אפריל 2015, 15:01

אני בת 53 המחזור הפסיק לי לארבע חודשים וחזר שוב עם דימומים כבדים מאוד אני לא יכולה לצאת מהבית כי צריכה להחליף תחבושת כל שעה כמעט האם יש למישהי הסבר או איך להתמודד אם זה ? יש איזה טיפול ?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי מיכל* » 23 מרץ 2014, 19:13

בת 54 בגיל המעבר תופעות לא מהעולם הזה למדתי להתמודד בהתחלה נבהלתי מאוד
אני אוכלת בבוקר כמה דקות אחרי מופיע דיכאון ונעלם כמה דקות אחרי אני פשוט יוצאת להליכה וזה נעלם
בפעם הראשונה הייתי פשוט בפניקה
יש למישהי מושג אם יעלם הסיוט הזה?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 ינואר 2014, 13:15

אה ואם זה לא מספיק אז שסוף סוף נגמר הדימום כמה ימים נושמת ואז מגיע הביוץ שגם אותו אני מרגישה למשך יממה כאבים באגן שרק משכחי כאבים ירגיעו קצת זה פשוט סיוט

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 ינואר 2014, 13:12

בת 49 לאחרונה המחזור לא יציב יכולות להתחיל תופעות של כאילו עומד להגיע וזה יכול להתמשך שבוע עם התנפחות כאבים בבטן התחתונה דכאון קל ופתאום זה מגיע דימום חזק וכל התופעות מתגברות לעוד 5 ימים זה נורא חצי חודש סביב עניין המחזור איכות חיים ירודה מה עושים?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי גם* » 20 נובמבר 2012, 22:19

אני עברתי היסטרוסקופיה אבחנתית לאיתור התקן סורר והיסטרוסקופיה ניתוחית בהרדמה מלאה להסרת שרירן. תהליך מאוד פשוט (שניהם), למרות שגם לי היו חששות. לא הבנתי ממך האם מדובר באבחנתית או ניתוחית.
בהנחה שאבחנתית: אם את מפחדת מהכאב כי את רגישה את יכולה לקחת אקמול לפני. זה לא מאוד כואב אבל יש אי נוחות כמו ביום הכבד של המחזור. אם את מפחדת באופן כללי מהפולשנות (כמוני) את יכולה לקחת וואבן ולהירגע. ואם את נגד תרופות מסוג זה תקחי חברה או בנזוג תומך להחזיק את היד. בשורה התחתונה מדובר בהליך פשוט ושכיח כמעט ללא סיכון וסיבוך. לא נעים, אבל פשוט עוברים אותו.
אגב, נמאס לי מ- 5 שנים של דימומים כבדים, שרירנים, קרישים ואנמיה בלתי פוסקת. בחודש הבא אעבור כריתת רחם ואני ממש מרגישה שחיי עומדים להשתפר מאוד. אני בת 42 וגמרתי ילדים.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי דימומים_בגיל_המעבר* » 19 נובמבר 2012, 16:53

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

אני בת 55, המחזור הפסיק אצלי לפני כשנתיים, חזר אחרי חצי שנה, הפסיק והיום יש לי דימומים כבר חודשיים, בדיקת פאפ עדיין אין תשובה, הייתי בבית חולים, שם נאמר לי שרואים פוליפ בעיין, אולם באולטראסאונד לא רואים כלום, הוסבר לי שכנראה זה קריש דם ולא פוליפ, בכל מקרה נתנו לי תור לבדיקת היסטוסקופיה, אני דיי פוחדת, מישהי עברה משהו בסגנון?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי מדממת* » 30 דצמבר 2010, 08:24

מדממת כבר חודש, בהפסקות, די מעט בכל פעם, אבל ביומיים הראשונים הדימום התגבר, הרבה מאד דם, אפילו יחסית למחזורים הכבדים הרגילים שלי. אפילו מרגישה מעט סחרחורת. יש לי תור אצל רופאת הנשים ביום שלישי הבא. לדאוג? ללכת קודם?

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי עדיין_ילדה* » 13 אפריל 2010, 20:15

עדיין לא בדקתי את בלוטת התריס, אבל אין לי תופעות כמו השמנה לא מוסברת, גבות שמתקצרות
עייפות יש,אבל לא בטוחה אם זה יתר על המידה ואם כן,אם זה לא קשור לאנמיה.
שמעתי גם שזה יכול לנבוע ממחסור באשלגן,שגורם לקרישי דם בגוף באופן כללי ובמחזור פשוט רואים את זה

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלונית* » 13 אפריל 2010, 16:33

האם יש לך עוד סימפטומים של בעיות בבלוטה? חוסר כוחות, עייפות, השמנה לא מוסברת, גבות שמתקצרות? אם לא תמחקי....

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי עדיין_ילדה* » 13 אפריל 2010, 14:32

תודה לוטם

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי לוטם_מרווני* » 10 אפריל 2010, 20:35

גיל המעבר הם 14 החודשים מהדימום האחרון. 14 חודשים נקיים מווסת.
רוב הנשים מתארות כל מיני תופעות- כמו דימום מועט או מוגבר, אי הופעת דימום לספר חודשים, איחורים, דימום קרישי או נוזלי, ארוך או קצר. הדברים הללו משתנים ואינם בהכרח מעידים על סיום הווסתות.
הם יכולים להעיד על מגוון רחב של דברים ובלתי ניתן לאבחן באינטרנט. הדבר היחידי שאני יכולה לומר לך בוודאות היא שזה לא סמן בלעדי של גיל המעבר.
אם כי יש עדויות להופעת גיל המעבר גם בשנות השלושים. בדקי מתי זה קרה אצל אמך, סבתך וכו'.
(())

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי עדיין_ילדה* » 10 אפריל 2010, 15:11

תודה.
אני חושבת שאלך לכיוון תזונתי,מרגיש לי נכון ויש בי דחף לשינוי תזונתי,
אעדכן אם יהיו שינויים.
אשמח לשמוע עוד תובנות

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי רישגלית* » 08 אפריל 2010, 22:36

אם ההורמונים מאוזנים (לפי הבדיקה של היום השלישי למחזור) אז אין סיבה לחשוב שהקדמת את גיל המעבר. התופעות של גיל המעבר קשורות קודם כל לשינויים ההורמונליים, עד כמה שידוע לי.
אני מניחה ששינוי תזונתי לכיוון של תזונה חיה שמבוססת בעיקר על ירקות ופירות ואגוזים, וגם מעט בשר - בד"כ יכול לעשות טוב לגוף, אם כי לא בטוח שישפיע דווקא על התופעות שאת מדברת עליהן.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי רוקדת_לאור_ירח* » 08 אפריל 2010, 21:11

אצלי זה היה ככה מאז גיל 30 ואפילו קודם הרבה זמן. זה בדרך כלל ככה פלוס מינוס מלבד כאשר הייתי בהריון כמובן וגם בזמן הנקה המחזורים שלי היו סבירים.
בניגוד לרוב הנשים בהריון לא סבלתי מאנמיה, להיפך, זו היתה תקופה בה סופסוף הברזל שלי התאזן כי לא היה לי מחזור...
די התרגלתי לזה ולמדתי לתפקד עם זה ולתסף את עצמי, כי אחרת אני עם אנמיה כל הזמן. אצלי גם מטפל טען בזמנו שזה נגרם גם מקנדידה, כל ההיחלשות של הגוף.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי תפוח_אדמה* » 08 אפריל 2010, 15:15

תלכי לבדוק את תפקודי בלוטת התריס. זה אחד הסימפטומים של תת פעילות.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי עדיין_ילדה* » 08 אפריל 2010, 13:31

מאוד זקוקה לעזרתכן הבאופנית,
אני בת 33 ויש לי תופעות דומות לנשים שמשתפות כאן,
לפני כשמונה חודשים הדימום הוסתי שלי החל להיות קרישי
וכמות הדם במחזור גדלה משמעותית לעומת מה שאני רגילה, ברמה של להחליף
תחבושת כל שעה בימים הקשים וגם מספר ימי הוסת התארך,
חשבתי שזה משהו זמני שיעבור,שאולי הגוף מתנקה,אבל זה ממשיך
הייתי אצל רופא נשים ששלח אותי לאולטראסאונד ובדיקת דם ביום השלישי למחזור
וחוץ מרמת ברזל מעט נמוכה (מן הסתם) הכל תקין וההורמונים מאוזנים.
הוא אמר שהרירית מעט עבה (8 מ"מ) והמליץ לקחת גלולות-מה שלא בא בחשבון.
אין לי מושג באיזו דרך לטפל בזה,אם בכלל צריך לטפל בזה ומאיפה זה בא לי???
מה זה? הקדמתי את גיל המעבר? האם שינוי תזונתי או טיפול אחר יכול לעזור?
האם זה יכול להקשות עליי להכנס להריון?
אני לא מבינה אם זה משהו שעליי לקבל ומעכשיו ככה הם פני הדברים או שמשהו אינו תקין.
אני אמא לילד בן שנתיים וחצי ומעולם לא היו לי בעיות עם המחזור,
נכנסתי להריון בצ'יק,ההריון והלידה היו קלים ועברו בצורה חלקה

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי א.מרוה* » 28 יולי 2009, 12:37

אצלי המחזור נעלם לשלושה חודשים. בירור העלה שכנראה אני נכנסת לגיל מעבר והרופא הודיע שלא אוכל להרות שוב וזה למרות שהמחזור בינתיים. הוצע לי טיפול וסרבתי. אחרי חצי שנה המחזור שוב נעלם לשלושה חודשים ושוב חזר לשלושה ואז נעלם. הייתה לי נפיחות בבטן, עייפות וביכיתי את הפוריות שנגמרה. לבסוף גיליתי שאני בשבוע 17 בהריון. ילדתי בגיל 42+ . לדעתי זה לא שחור לבן. לגוף יש תקופות שיותר קשה לו להרות ויש תקופות שזה משתנה.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי אלמונית_לצורך_העניין* » 16 ינואר 2009, 23:44

לתומי פינטזתי על הריון בגיל 40 ועוד אחד שנתיים שלוש אחרי.
גם אני. למזלי ההריון השני קרה בקלות ובספונטניות קצת לפני שמלאו לי 40, ואחריו, כאמור, הייתי שאננה. גם אני מבקשת לעצמי ולמשפחה שלי שנצליח להביא עוד ילד לעולם. ובהצלחה גם לך, כמובן. אין צורך להיבהל, את עדיין בגיל סביר להריון שני, מקסימום עם קצת עזרה הורמונלית והרבה סבלנות ואהבה. המון אהבה לך, למשפחה שלך, למה שיש ולמה שיבוא. @}

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי שאלה* » 16 ינואר 2009, 23:26

אני ממש מבוהלת פתאום.אלך לעשות את הבדיקה ההורמונלית.ילדתי כשהייתי בערך בת 37. היה פשוט להרות. הייתי שאננה מאז והיום אני ממש חרדה שמא לא אצליח. מנסים. מקוים. אחרי הבדיקה אהיה חכמה יותר. מקוה לטוב. אני עדיין מניקה אבל הוסת חזרה כשנה לאחר הלידה והיתה תמיד סדירה. עכשיו המצב הוא שהיא מגיעה באיחור של מס' ימים, במקום לאחר 25-6 ימים, 30 ימים. ככה כבר שלושה מחזורים. אני מתחילה לפחד ויודעת שזה לא יעזור לי להיכנס להריון ואולי אפילו יפריע. ולתומי פינטזתי על הריון בגיל 40 ועוד אחד שנתיים שלוש אחרי.מבקשת לעצמי ולמשפחה שלי שנצליח להביא עוד ילד לעולם.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי אלמונית_לצורך_העניין* » 16 ינואר 2009, 22:56

חגית ל - מזל טוב לך @} - אבל זה באמת מזל ותו לא. אצל רוב הנשים יש ירידה דרסטית בפוריות מעל גיל מסוים. לדעתי ומניסיוני הרע מוטב לומר את הדברים בצורה קצת פחות מעודדת, כדי שמי שחשוב לה להרות וללדת תזדרז מעט או הרבה (בהתאם לגילה) ולא תחיה בתחושה - מוטעית על פי רוב - שאף פעם לא מאוחר מדי.
אצלי האי סדירות במחזור התחילה כשהוא חזר כשנה וחודשיים אחרי הלידה, ולמרות גילי אז - 42 וחצי - בכלל לא הבנתי שיש לזה קשר לירידה בפוריות ולגיל. קראתי באיזה דף פה בבאופן שזה קרה למישהי והסתדר אחר כך, והייתי שאננה. גם כשהלכתי להומואופת ולקחתי רמדי שעזר לי לא קישרתי את הדברים לגילי. רק כעבור כשנה, כשעשיתי בדיקת פרופיל הורמונלי, נפל האסימון. ואז כבר הייתי מבוגרת בשנה - שנה קריטית במקרה הזה.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי חגית_ל* » 16 ינואר 2009, 22:29

אני ילדתי בגיל 41 ושוב לא מזמן, בגיל 45 ושנה ו-4 חודשים אחרי הלידה קיבלתי את המחזור, וחודשיים אחרי שוב מחזור - לגמרי רגילים - בינתיים.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי משתפת* » 16 ינואר 2009, 15:00

אני בת 43.
גם אני חווה שינויים בצורת המחזור, למרות שכל החיים זה מקבל פנים שונות ותופעות שונות.
בקיצור נכון להיום המחזור יותר ארוך ולפעמים הדימום חזק מאוד, מלווה הרבה פעמים בכאבי ראש ואפילו דימום מהאף.
לא נעים ומזל שאני בבית כך שעוברת את זה קרוב לשירותים הביתיים.
אני לא יודעת על סמך מה כתבו פה למעלה שהגוף מרוקן את כל הדם שנשאר (או בדומה)- זה לא נשמע לי ממש נכון. לי זה מרגיש (אינטואיטבית) שהגוף מאותת דווקא להיכנס עוד להריון- כאילו מן שירת הברבור, או שהוא אומר: הנה יש לך עוד כמה שנים לפני שזה נגמר.
המחזורים הכבדים מצביעים לי על ריפוד רב יותר של הרחם וכאילו מוכנות גדולה יותר להריון (שוב, על סמך הרגשה).

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי הזיה* » 16 ינואר 2009, 13:13

תגידו, עוד מישהיא חווה קשר בין הוסת לירידה במערכת החיסונית?
מאז גיל 40 כל חורף אני חולה בקורלציה להתחלת הווסת ורק לאחרונה שמתי לב לקשר
ומה ניתן לעשות למנוע...

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי תשובה* » 16 ינואר 2009, 08:46

אם אפשר לשאול, מה עברת בדרך אל האושר?...
אין לי כ"כ זמן לתשובה ארוכה והאמת שגם לא כ"כ כוח נפשי לזה
בקצרה- אצלי חלה ירידה מאד דרסטית בפוריות יחסית בגיל צעיר
(כנראה ההתחלה היתה באזור גיל 37) אבל זה היה הדרגתי,מחזורים מבולגנים וכאלה,
בגלל זה אני חושבת שכ"כ חשוב לבדוק את זה
כי כשזה מתחיל זה לא בבום ויש עוד זמן לפעול.
אני גיליתי את זה ממש על הקצה (או כמו שהרופאה שלי אמרה "על הביצית האחרונה") והייתי צריכה עזרה
בלהכנס להריון הזה.
סתם בהערה- עד אז "סבלתי" מפוריות יתר וההריונות הקודמים קרו בשניות.

פרופיל הורמונאלי זה בדיקת דם, שבודקת ערכים של הורמונים שקשורים לעניין.
אני חושבת שהמרכזי הוא ה FSH שככל שהוא גבוה יותר כך כמות הרזרבה השחלתית (ביציות) קטנה יותר
ויש עוד כמה ערכים שנבדקים.
עושים את הבדיקה הזו ביום השלישי לוסת (לדימום).

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בת_44* » 15 ינואר 2009, 23:57

מה זה פרופיל הורמונאלי, ואיך עושים את זה??

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי שאלה* » 15 ינואר 2009, 20:29

זה היה חוסך לי דרך יסורים לא קלה
אם אפשר לשאול, מה עברת בדרך אל האושר?...

אבל הי, היא נגמרה בתינוק!
היום אני מבינה כמה זה לא ברור מאליו. איזה יופי שככה זה נגמר!

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי תשובה* » 15 ינואר 2009, 18:51

לבת 40 ,
אני אמנם לא דמות מקצועית אבל טיפה מכירה את הנושא "על בשרי".

מגיל 35 חלה ירידה משמעותית בפוריות. תיכף תיכנסנה לפה נשים שנכנסו להריון בקלות ובטבעיות בגיל 43 ויספרו לך כמה הכל קל ונפלא
אבל האמת היא שכן, אנחנו נהיות פחות ופחות פוריות וזה כמובן לא קורה בבת אחת אלא בהדרגה.
(ד"א, מסתבר שגיל מעבר מוקדם הוא תופעה די שכיחה ויש נשים ש"חוטפות" אותה עוד לפני גיל 40).
מה שאת מתארת יכול להיות סתם חוסר איזון או שיבושים זמניים או פשוט שינוי בלו"ז של הוסת וכן, יכול להצביע גם על שינויים שקשורים לגיל.
אפשר לבדוק את כל זה בבדיקת דם פשוטה. בקשי מהרופא שלך לערוך פרופיל הורמונאלי
זה יתן לך תמונה לגבי איפה את נמצאת.
סליחה אם אני נשמעת מפחידה, שוב אני אומרת, זה יכול להיות הכל.
הלוואי ולי מישהו היה אומר את הדברים האלו בזמן, זה היה חוסך לי דרך יסורים לא קלה
(אבל הי, היא נגמרה בתינוק!)
הרבה בהצלחה

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי שאלה* » 15 ינואר 2009, 15:55

האם תמיד יש דימום ויסתי מוגבר בשלב המעבר?
אני בת 40 וקצת ולפתע הרווח בין הוסת האחרונה לבאה אחריה, גדל. מס' ימים הבדל. פעם היה 24-25 פתאום 30 .
חשבתי לשמחתי שנכנסתי להריון, אבל כבר פעמיים שלוש חוויתי את זה ולא היה הריון והגיעה וסת רגילה.
האם יתכן כי זה מעיד על ירידה משמעותית בסיכוי שלי להיכנס להריון? עצוב לי מאוד.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי עשב_השדה* » 12 ינואר 2009, 10:13

כדאי לבדוק
שררנים
איזון הורמונאלי
ברזל
לטעמי כריתת רחם זו פעולה אלימה
שמשבשת את כל המבנה התוך בטני
ולפעמים יש לה תוצאות הפוגעות באיכות חיים
)אפשר לטפל
בשיטות מהרפואה האלטרנטיבית שיכולות לעזור
רפלקסולוגיה,רפואה סינית,שיטת פאולה, דמיון מודרך נטורופטיה ועוד
בהצלחה
וכן כן חוויתי שנוי מגיל 44 בערך
יותר דימום, יותר גושי,יותר חריף הpms
זה לוקח עשר שנים בערך עד שזה מסתיים
ואפשר לשלוט בזה באמצעים טבעיים כמוזכר

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי פלוני_אלמונית* » 12 ינואר 2009, 09:38

אוי...לא רוצה להלחיץ, אבל בת 44, תבדקי בדחיפות מה רמת הברזל שלך. גם אני בגילך, עברתי משהו דומה והגעתי למצב של תרומת דם דחופה.
אוכל לספר לך מעט על מה שעברתי: אחרי שלב הבריחה מהמידע שבגוגל, נאלצתי להתמודד.
מצאתי שהפתרון שהכי התאים לי, מסיבותי שלי ומשום שסיימתי ללדת, היה כריתת רחם (ללא שחלות), שנעשתה באשפוז קצר באסותא.
ההתאוששות לא היתה קשה כפי שהזהירו אותי ואני חיה בשלום וללא תופעות לוואי בלי הרחם. היחסים עם בן הזוג? למרבה הפלא אפילו השתפרו.
ממליצה לך לבדוק אפשרויות נוספות שבזמני עוד לא היו מפותחות, כמו צריבת השרירנים. נדמה לי שיש מכון בתל השומר שעוסק בכך.
אני משתפת, משום שכשהייתי במצב הזה הופתעתי לגלות כמה הרבה נשים סובלות קשות מהתופעה, במשך שנים ובטוחות שהן היחידות.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בת_44* » 11 ינואר 2009, 23:52

תודה תודה לכל המגיבות, כבר כשמרגישה לא לבד מפלס החרדה יורד.
אמנם לא מפלס התשישות..
לוטם מרווני, התכוונת שאת יכולה להוסיף לכתוב כאן, או להפנות אותי למקום אחר?
את יודעת, ה"טרום" הזה של לפני גיל המעבר, מה שאני חווה עכשיו, הוא מן משהו שלא קלטתי עד עכשיו. מה קורה בין ה"יש ווסת" ל"אין ווסת".. המעבר אל גיל המעבר.
הקרישים (מזל שלא כרישים) , גושים כהים ובהירים שהצטרפו להם לדימום, עושים לי תחושה של התפרקות מבפנים.
וש"נגמר לי הדם בגוף"..

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי שלולית_י* » 11 ינואר 2009, 20:38

איפה אפשר לקרוא על הנושא ברוח "טבעית"?
אני מתענינת עבור קרובת משפחה שלךא תכנס לקרוא פה, אבל אני יכולה לחפש ולהעביר לה מידע.
מדובר באשה בשנות ה-50 לחייה, כבר מס' שנים (אולי 5 אולי יותר) שסובלת מדימומים כבדים מאד ולא סדירים (כלומר: המחזור מגיע הרבה יותר תכוף מפעם בחודש). רופאת הנשים שבה ואומרת לה שזה קשור לגיל ובגלל שזה סוף הווסת, הגוף מוציא את כל הדם.
בפועל, ה"סוף" הזה נמשך כבר שנים, מעייף מאד, מחליש, וכמובן מכביד על כל התוכניות כי עם כמות הדימום הזו אף פעולנה אינה אפשרית כמעט.
משהו לא בסדר, לדעתי, ואני רוצה לחפש רעיונות וטיפול בשבילה.

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי לוטם_מרווני* » 11 ינואר 2009, 16:59

זו אכן יכולה להיות תופעה של השנים שלפני גיל המעבר. (את מוזמנת לשמוע עוד על נושא גיל המעבר ואיך מתכוננים אליו)

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בת_45* » 11 ינואר 2009, 14:37

כן. חוויתי.
אם את דואגת- לכי להיבדק, השינויים בגילאינו המופלג הם הורמונאליים ומעלים את מפלס החרדה.
ולכן כדאי לבדוק- אין צורך לחרוד יותר מהדרוש....

''דימום ויסתי מוגבר'' או גיל המעבר

על ידי בת_44* » 10 ינואר 2009, 23:09

ברחתי כל עוד רוחי בי מה"גוגל" ותוצאותיו.. קראתי על שרירנים, מיומות, כריתות רחם וחימומים חצי פולשניים.. הצילו!!!
סך הכל רציתי לשאול...
זו כבר פעם שלישית ברציפות שהדימום בזמן הווסת שלי מאוד כבד (יחסית אלי..), ועם כל מיני קרישים בגדלים מגוונים,
האם מישהי מכן חוותה דבר כזה? האם זאת פשוט "תופעת טרום גיל המעבר" או שכדאי ללכת לבדוק?

חזרה למעלה