כלים חד פעמיים

שליחת תגובה

האחדות היא אחת, וככל שנפרק אותה לפרטים, כך נשמור על אשליית קיומנו.
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: כלים חד פעמיים

כלים חד פעמיים

על ידי קארין* » 15 נובמבר 2020, 14:44

מקרה שקרה לי אתמול וקורה לי הרבה יותר מידי פעמיים לאחרונה,
מנסה למצוא את התסריט הסובלני והנכון לבקש מחברים לא להביא לפיקניקים כלים חד פעמיים,
אני טבעונית ובמלחמה הזו ויתרתי עדיין קונים הרבה יותר מידי דברים מהחי, אבל אני מוכנה "לספוג" את זה, אבל ברגע שמביאים כמויות של כלים חד"פ שברובם לא משתמשים והכל נזרק, אני מרגישה חסרת סבלנות וממש לא נחמדה כשאני מתחילה להסביר בפעם המאה על הנזקים (הפעם זה היה ליד הילדים כולל תאורים גראפים של ציפורים וצבי ים שאוכלים פלסטיק), החבורה הם חברי ילדות שאני מאוד פתוחה איתם ונהנית אבל ברור לי שאין ברירה אלה למצוא דרך לגרום להם להפחית או לצמצם.

כלים חד פעמיים

על ידי יונת_שרון* » 31 מאי 2018, 07:15

לא. ברובן יש פלסטיק, שחלקים ממנו נמסים בחום, נכנסים לגוף, ומשבשים את המערכת ההורמונלית.
וזה ממשיך להיות לא בריא אחרי השתיה: הכוסות שזרקת הולכות לפח, מזהמות את הקרקע (במקרה הטוב) או הים (במקרה הרע), חונקות ומרעילות את החיות שנתקלות בהן.

כלים חד פעמיים

על ידי פלוני_אלמונית* » 30 מאי 2018, 14:40

+הודעה ממשתתפת חדשה התקבלה בברכה:+

האם כוסות חד פעמי למשקה חם זה בריא באופן קבוע יום יום

כלים חד פעמיים

על ידי זרח_הפרח* » 29 אוקטובר 2013, 08:49

תגידו (קצת סוטה מהנושא), ומה עושים עם כמויות השקיות שהולכות ביום על איסוף אחרי הכלבים...?
יש לי שתי כלבות, אנחנו קונים להן את השקיות המתכלות, אבל בכל זאת, 4-6 שקיות ליום!
ניסינו להשתמש בעיתונים, זה היה לא יעיל..
רעיונות?

כלים חד פעמיים

על ידי עוד_פלוני* » 07 מאי 2010, 16:06

יש יותר מסוג אחד של כלים חד פעמיים מתכלים
אם תסתכלו באתר שצרפתי תראו שיש מספר חומרים מתכלים מהם ניתן לעשות כלים חד פעמיים מתכלים ולא תמיד הם בדיוק שומרים על הסביבה..

כלים חד פעמיים

על ידי אפרת* » 03 מרץ 2010, 23:05

וגם לא נראה לי שטוש ירד אחר כך מהכוס

אז תציירו אתם משהו שונה על כל כוס וככה כל אחד ידע איזו שלו.
שלי הירוקה עם החיפושית.

כלים חד פעמיים

על ידי אהבת_עולם* » 01 מרץ 2010, 16:34

גומיות נשמע לי מעולה
אבל אם הכוסות לא ישרות אלא הדופן באלכסון (הקוטר למעלה יותר רחב מלמטה), נדמה לי שהגומיות יחליקו.

כלים חד פעמיים

על ידי עודד_המחפש* » 01 מרץ 2010, 10:49

גומיות נשמע לי מעולה
רעיון מדליק וגם אפשר להפוך אותו לשעשוע
תודה

כלים חד פעמיים

על ידי אילה_א* » 28 פברואר 2010, 23:06

מדבקות נשמע לי מעולה

כלים חד פעמיים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 28 פברואר 2010, 22:20

כמובן במחשבה שנייה זה לא חייב להיות רק הצבע - אפשר ליצור צירופים של גומיה אחת מולבשת על הכוס, או שתיים. וכך מכל כוס יהיו כוס בלי גומיה, כוס עם פס אחד וכוס עם 2 פסים. נגיד שיהיו גם 2 צבעי גומיות, אז לכל כוס יהיו 6 צירופים אפשריים.

כלים חד פעמיים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 28 פברואר 2010, 21:59

גומיות חזקות
העבות. מאלה שמשמשות במשרדים, או להידוק חבילות מכתבים בדואר.

כלים חד פעמיים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 28 פברואר 2010, 21:58

אפשר לקנות חבילות של גומיות חזקות בצבעים שונים ולהלביש על הכוסות בצירופי צבעים שונים, נגיד אם תמצאו כוסות בשישה צבעים שונים וגומיות ב-5 צבעים שונים, יהיו 55 צירופים שונים אם אינני טועה (עייפה מאוד אבל הצלחתי למצוא ברשת את הנוסחה לצירופים :-) ). פשוט לבקש מכל אורח לזהות את הצירוף שלו.

כלים חד פעמיים

על ידי שלולית_י* » 28 פברואר 2010, 20:51

כוסות שנראות שונות אחת מהשניה,
אנחנו קנינו כוסות חד פעמיות אבל מהסוג הקשיח, היקר. הן משמשות אותנו בארועים ככוסות רב-פעמיות, ואנחנו מדביקים על כל אחת מדבקת פרח או סמיילי בצבע שונה.
אחת לכמה זמן יש כוס שנסדקת. עדיין יותר כדאי מח"פ רגיל.

מבאס לשטוף את כל הכלים במטבח הקיבוצי הקטנטן
בסיטואציה דומה בעבר, השתמשתי בגיגית מי סבון (אקולוגי עדין) וגיגית מים. אפשר בעצם גם ביור שמילאת במים. כלים מארוחה רבת-משתתפים זה דווקא די קל, כי מדובר בהמון פריטים מאותו סוג.
ערמת צלחות גבוהה שנחה בכיור המלא בסון תישטף בסרט נע די מהר, כנ"ל הסכום שמונח ממוין בתוך קערות/כוסות עם מים. בכל אופן כל הכבוד לך.

כלים חד פעמיים

על ידי עודד_המחפש* » 28 פברואר 2010, 18:32

אם תקנה כוסות שונות הן לא יערמו לך
ברור. הכוונה שיהיו זהות בצורה אבל לא במראה.

בעיני זה לא נורא לשתות מכוס של מישהו אחר
את לא האורחת הממוצעת כנראה. נראה אותך אומרת את זה לאמא שלי.

ואני שוטפת את שלי ככה במים שנצברים בקערה אז לא קשה לי לשטוף אותן מהר ובלי לבזבז מים רבים
העניין הוא לא הקושי בשטיפה או כמות המים. כשאנחנו באמצע אירוע/ח אנחנו לא רוצים לשטוף כוסות. רק בסוף.

כלים חד פעמיים

על ידי אילה_א* » 28 פברואר 2010, 09:08

הרעיון מעולה כי אם תקנה כוסות שונות הן לא יערמו לך ויתפסו המון מקום בבית עד השימוש הבא
מצד שני בעיני זה לא נורא לשתות מכוס של מישהו אחר
ואני שוטפת את שלי ככה במים שנצברים בקערה אז לא קשה לי לשטוף אותן מהר ובלי לבזבז מים רבים

כלים חד פעמיים

על ידי אהבת_עולם* » 28 פברואר 2010, 07:36

עודד, אולי תקנה 50 כוסות מאותו סוג בכמה צבעים (בטח יש סוגים של כוסות שאפשר להשיג בכחול אדום צהוב וכו') -
ותצייר אתה עליהן ציורים או קישוטים פשוטים בצבעים שמיועדים לכך שלא יורדים בשטיפה.
(אני יודעת שיש צבעים שמציירים איתם על ספלים. אם זה מתאים גם לציור על פלסטיק, אני לא יודעת).

כלים חד פעמיים

על ידי עודד_המחפש* » 27 פברואר 2010, 23:41

הייתי רוצה שיהיו לנו בבית איזה 50 כוסות פלסטיק (רב פעמיות כמובן) לשתיה קלה באירועים.
יש לנו כמה יחידות בודדות מאיקאה, בצבעים שונים.
אפשר כמובן לקנות עוד כאלה, אבל הייתי שמח אם היו לי 50 כוסות שנראות שונות אחת מהשניה, ככה שמי שלוקח כוס בתחילת האירוע, יוכל להניח אותה בצד ולהמשיך להשתמש בה גם אחר כך, לפי הצבע/ציור.
הציעו לי לשים טושים או מדבקות ליד הכוסות כדי שאנשים יוכלו לסמן, אבל ברור לי שזה לא יעבוד. אנשים לא יתחילו לסמן את הכוסות שלהם, וגם לא נראה לי שטוש ירד אחר כך מהכוס.
האם למישהו יש איזה רעיון או יודע איפה אפשר להשיג סט כזה של כוסות?
או שאולי מישהו רוצה לקחת את זה כסטארט אפ? :-)

כלים חד פעמיים

על ידי שום_כתוש* » 27 פברואר 2010, 19:29

קיבלי לפני כמה זמן סמניות לכוסות, מין דמויות מגומי שנצמדות עם ואקום פיצפון לכוסות, על אותו עיקרון, אפשר לקנות דף מדבקות באופיס דיפו ודומיו ולהדפיס דף מדבקות עם ציורים משעשעים או סתם שכל אחד יכתוב שמו על המדבקה ויסמן את כוסו.
פרט לכך, יש היום גם חד פעמיות מתכלות, אך יקרות יותר ואז רצוי מאוד לסמן את הכוסות כי זה חוסך כמות גדולה של כוסות,

כלים חד פעמיים

על ידי אהבת_עולם* » 27 פברואר 2010, 18:54

נהוג בארועים להניח כמה טושים עבים ליד הכוסות
למיטב הבנתי עושים זאת עם כוסות חד פעמיות, לא? אלא אם כן אפשר אחר כך למחוק את הכיתוב באיזושהי דרך...?

כלים חד פעמיים

על ידי ענבל_מזכרון_יעקב* » 27 פברואר 2010, 15:11

היי,
נהוג בארועים להניח כמה טושים עבים ליד הכוסות ולבקש מהאורחים לרשום את שמם על הכוס שלקחו, כדי להמשיך להשתמש בה במשך כל הארוע. כאשר מוסיפים הסבר של "למען שמירה על הסביבה", אנשים לרוב עושים זאת בשמחה.

כלים חד פעמיים

על ידי שני* » 15 אוגוסט 2009, 20:11

חשוב לזכור, בהמשך לכתבה של טלי מאיר-צ'יזיק ב{{}}קישור - מה שמעודד אותנו לנוחות פסיבית תמיד ראוי לבחינה נוספת.
כל מה שמשמש כחד פעמי, לא יכול להחשב כממש אקולוגי.
היום גם מכשיר DVD וקומקום חשמלי יכולים להחשב כמעט חד פעמיים. קל להתפעל מהמחיר הזול ובעצם, למה לתקן ולא לקנות חדש באותו המחיר?
ככל שנשמור על כלים, רהיטים, מכשירים לאורך זמן, כך נטיב עם הסביבה.

כלים חד פעמיים

על ידי טלי_מא* » 17 פברואר 2008, 16:11

כלים חד פעמיים

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 פברואר 2008, 15:40

ישנם כלים חד פעמים מתכלים. 100% טבעיים. החברה היא חברת אקופלייטס
ניתן לקבל אינפורמציה באתר שלהם: www.ecoplates.co.il

כלים חד פעמיים

על ידי יעלי_לה » 19 נובמבר 2006, 12:40

לא בטוחה שזה הדף המתאים - משהו שמצאתי במקרה: אריזות אכילות מה דעתכם? נשמע לי לא כ"כ בריא (בטח מכיל שומן מוקשה, לא?)

כלים חד פעמיים

על ידי אף_חצוף* » 09 אוקטובר 2006, 18:30

חמותי משתמשת בכוסות חד פעמיות בבית באופן קבוע. יש בארון כוסות זכוכית אבל הן כמעט לא בשימוש. כשאני מגיעה, אני לפעמים מוציאה כוס מהארון ומשתמשת בה. בפעמים שלא, אני לוקחת כוס חד פעמית ושמה אותה בצד, שתשמש אותי לאורך כל היום, אבל גם כשאני אומרת שהכוס הזו שלי, היא מוצאת את דרכה לפח. הם יכולים להשתמש בחמש ושש כוסות ביום, אם הם לוקחים כוס חדשה כל כמה שעות. מטורף ועצוב.

כלים חד פעמיים

על ידי שולי_האורגנית* » 17 מאי 2006, 23:35

רצתי לידע אתכם שיש היום תחליף לכלים חד פעמיים, חברת אקו-לוגי התחילה לייבא כלים חד פעמיים מקנה סוכר.

אישית כשאנו יוצאים לפיקניק אני מעדיפה לקחת כלים רב פעמיים מהבית(יותר זול), אבל כשאין ברירה אני לוקחת ברכב לחירום סט צלחות וכוסות מקנה סוכר, משתמשת בהם מס' פעמים וכשהם לא נראים לי, הם מושלכים לקומפוט הביתי.

לפרטים אפשר להתקשר 050-7605-695

כלים חד פעמיים

על ידי ש_מים_וארץ* » 02 פברואר 2005, 08:59

ב דחילו, וואלה, לא הרגשתי שגייסתי להנה את הרוחניות (?) היא התגייסה מעצמה כנראה.
את מעירה את תשומת ליבי לתמימות שוב....
איך יתעוררו אם לאף אחד זה לא כואב בכיס?
לא יודעת, אני מאמינה שמתישהו זה יתחיל לכאוב גם בכיס של מישהו.
בינתיים העובדה היא שמתחילה התעוררות, הנה אפילו כאן מדסקסים את הנושא, זה עשוי לעורר עוד כמה נפשות ישנות, לא?

כלים חד פעמיים

על ידי ליאת_טאוב* » 02 פברואר 2005, 00:37

אני מסכימה באופן מאוד עקרוני. תקופה קצרה בחיי אכלתי כך, עד שגיליתי שלתינוקות שסובלים מהרבה ליחה מזון חי בלבד הוא רע.
חוצמזה אני ממש אוהבת לבשל. אפשר לבשל בישולים מאוד קלים. אני מנביטה את הקטניות לפני שאני מבשלת אותן ומקצרת את הבישול ביותר מחצי, לדוגמה.

כלים חד פעמיים

על ידי פלוני_אלמונית* » 02 פברואר 2005, 00:17

השאלה של הדף מחזקת אותי בדעה שהאוכל הכי טוב לבן אדם זה - רואו פוד (=מזון ראשוני). הווי אומר: פירות וירקות חיים, אגוזים, שקדים, נבטים. זהו. הכי בריא. הכי זול. הכי זמין. הכי לא מקולקל (הבישול מקלקל את הויטמינים והאנזימים שבאוכל ! הידעתם?!). וגם הכי פחות דורש זמן הכנה וזמן ניקיון. והכי פחות כלים ולכלוך.
אתה רעב? אתה אוכל תפוח שלם. אוכל פלפל שלם. מלפפון. לא צריך אפילו לחתוך.
אבל אם ממש ממש בא - אז סלט.
וגם שותים רק מים. שזה מאוד קל לשטוף, לא צריך אפילו סבון. ולכן אין בזבוז מים ואין סבון שמוסיף רעלים לטבע.

קישורים:
www.rawfoodinfo.com/articles/[po]rawconcept main[/po].html - מעולה!
www.shirleys-wellness-cafe.com/rawfood.htm
www.adama.net

כלים חד פעמיים

על ידי ב_דחילו* » 01 פברואר 2005, 09:57

מן התדרדרות שהאנושות מביאה על עצמה כדי להתעורר מחדש שמים יקרה, הלוואי. איך את מגייסת את הרוחניות הזאת? אנשים מייצרים זבל ומשהו מרוויח מזה, איך יתעוררו אם לאף אחד זה לא כואב בכיס? :-(

כלים חד פעמיים

על ידי עדי_ל* » 01 פברואר 2005, 00:46

מן התדרדרות שהאנושות מביאה על עצמה כדי להתעורר מחדש, להבין את המחדל ולהתחיל לשמור על החיים
או על מה שישאר מהם :-(

כלים חד פעמיים

על ידי ש_מים_וארץ* » 31 ינואר 2005, 22:07

אני לא חושבת שזה תהליך לא רצוני שקרה לנו.
גם אני לא, אבל בכל זאת מאמינה שלפחות חלק מהתהליך הזה התהווה באופן לא מודע. מן התדרדרות שהאנושות מביאה על עצמה כדי להתעורר מחדש, להבין את המחדל ולהתחיל לשמור על החיים.

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 22:02

תמיד עולה לי בראש כל הסבתות, שהשתמשו בכל שקיק תה 10 פעמים ושמרו בצד על צלוחית, אספו שקיות ניילון ולא זרקו כלום (טוב, גם אני כזו :-D) אבל הכוונה שזו הייתה הנורמה, וזה ממש לא היה מזמן.

כלים חד פעמיים

על ידי ליאת_טאוב* » 31 ינואר 2005, 21:59

אני לא חושבת שזה תהליך לא רצוני שקרה לנו. זה לא משהו פאסיבי, התרבות בה אחנו חיות. יצרנו אותה, מי יותר מי פחות.

כלים חד פעמיים

על ידי ש_מים_וארץ* » 31 ינואר 2005, 21:58

נקלענו??
שנגיד דירדרנו עצמנו אליה?

כלים חד פעמיים

על ידי ליאת_טאוב* » 31 ינואר 2005, 21:31

מה העמדה לגבי כלים ח"פ מנייר?
80 שקיות נייר זה עץ. כמה כוסות זה עץ?
אני לא בטוחה שזה יותר טוב מפלסטיק... טוב, אולי קצת יותר טוב, אבל עדיין רע.

כלים חד פעמיים, כמו חטיף בשקית חד פעמית, כמו מצלמה חד פעמית, כמו חיתול חד פעמי, כמו מגבונים חד פעמיים, כמו מפיות חד פעמיות, כמו זיון חד פעמי... הנאה ונוחות של רגע, אבל בבוקר צריך לפנות הרבה זבל מהבית.

בתוך תרבות הצריכה שנקלענו אליה
נקלענו??

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 18:46

נדמה לי שב-שבט הריינבו יש איזה עניין כה שכל אחד מביא כוס לשתייה/אוכל וכף משלו.

כלים חד פעמיים

על ידי ש_מים_וארץ* » 31 ינואר 2005, 17:24

פעם השתתפתי בארוחת קדירה באיזה מאהל.
היה סיר מג'דרה גדול וקערת סלט נאה. כל אחד מהסועדים הגיש בתורו את הצלחת למוזג (שישב עם כולם במעגל),
בתום הארוחה כל אחד שטף את הכלי שלו והניח במקום.
הכל התנהל כל-כך מדוייק. תפריט מספיק ובריא, לא הרבה מידי, לא פחות מידי, חברותא נעימה, ארוחה שקטה, מים, מדורה באמצע...
הטבח/המוזג (הבן דוד שלי...) היה מבסוט להגיש את ה'יצירה' שלו לסועדים ולא היה שום עניין והתעסקות עם הכלים.

מבחינתי זו היתה השראה נהדרת לאיך שהדברים צריכים להתנהל באמת.
ארוחות בארועים גדולים ולהרבה סועדים צריכות להתבסס על מזון בסיסי ועם מעט מאוד כלים (ובטח שלא חד פעמיים).
קשה להגיע לזה בתוך תרבות הצריכה שנקלענו אליה, אבל לשאוף זה גם משהו....

<בכלל, אולי הגיע הזמן לצאת לשוק עם איזה 'מסטינג' אזרחי מהפכני לכל מצב/לכל דורש...>
<תרבות המסטינג- שאנשים יידעו שאם הם באים לארוע בלעדיו, הם נשארים רעבים>-

כלים חד פעמיים

על ידי מיכל_שץ* » 31 ינואר 2005, 15:53

מה העמדה לגבי כלים ח"פ מנייר?

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 14:02

|Y|

אוסיף סיפור:
כשחמותי מזמינה את המשפחה המורחבת לארוחת צהריים בחוץ, היא מגישה ב-כלים חד פעמיים. כל פעם הפח המלא בכלי פלסטיק עיצבן לי את הרשתית. בסוף אמרתי לה שפעם הבאה כלים אמיתיים, והרחיצה עליי. הארוע הבא היה במקרה היומולדת של הבת שלי. החמות אמנם ניסתה לעשות לי תרגיל התחמקות של הרגע האחרון, אבל הודות לבעלי החמוד, החזרנו את התוכנית למסלולה ברגע האחרון.
חייבת לציין שהיה דיי מבאס לשטוף את כל הכלים במטבח הקיבוצי הקטנטן שממש לא ערוך לשטיפה. לקח לי איזה שעה לשטוף הכל בזמן שכולם ישבו בחוץ ופטפטו על כוס תה P-: אבל אני לא מצטערת! אידיאולוגיה אמיתית זה גם כשזה דורש מאמץ!

כלים חד פעמיים

על ידי אילה_א* » 31 ינואר 2005, 13:52

אחלה קניתי 21 ואחת כוסות ורודות ב30 שח אני בטוחה שהן ישמשו אותי לאורך זמן ולהרבה ארועים
אולי אני אביא אותן למפגש רווקים רווקות ינואר2005

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 13:13

אז אשאיר ביינתיים כך, ואחליף בהזדמנות.

כלים חד פעמיים

על ידי אילה_א* » 31 ינואר 2005, 11:24

לא על תחליפו
בדיוק חשבתי לעצמי כמה נעים שסוגיה שאני מתלבטת לגביה מעניינת עוד אנשים
בעצם בכל מקרה היא תעניין אז אפשר להחליף
חן חן לכולן על ההשתתפות ובמיוחד על הרעיון אני אלך לשוק לקנות כאלה כי פתאום נראהלי שטוב שיהיו לי בבית כ זאת לא הפעם האחרונה שאני אזדקק להן

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 10:43

אולי נחליף שם ל- כלים חד פעמיים ?

כלים חד פעמיים

על ידי יעל_צ* » 31 ינואר 2005, 10:40

משהו מתוך האתר של בית ספר שדה בוקר.
בין השאר יש שם הצעה לשטיפה חסכונית ויעילה של כמות גדולה של כלים בתנאי שטח.

הפסקת שימוש בכלים חד פעמיים בטיולים

כלים חד פעמיים

על ידי ב_דחילו* » 31 ינואר 2005, 10:32

|Y|

כלים חד פעמיים

על ידי יעלי* » 31 ינואר 2005, 09:45

כתבה מעולה על חד פעמיות. אני יודעת שזה קצת כמו לשכנע את המשוכנעים, אבל בכל זאת...
תרבות החד פעמי

כלים חד פעמיים

על ידי יעל_צ* » 31 ינואר 2005, 09:31

להרגשתי, הבעיה עם החד פעמיים היא המסה של הזבל שהם הופכים להיות רבע שעה אחרי שמשתמשים בהם.
בדיוק. וראי את כל צידי הדרכים והיערות בארצנו, המלאים במסה הזאת. כל החד פעמיים האלה גם ממלאים עשרות שקיות ניילון שלתוכן זורקים אותם אחרי הסעודה. והשקיות האלה הן עוד תוספת נכבדה להררי הזבל.

מצד שני, לשטוף כלים (כוסות, צלחות, סכו"ם וקערות הגשה) של 100 סועדים זו צריכה גדולה ואולי בזבזנית מידי של מים וסבון. אפילו אם כל אחד מ 100 הסועדים האלה היה אוכל לבד בבית, הרי שהכלים שלו היו נשטפים וצורכים מים, בכל מקרה. ולגבי הסבון - יש היום הרי חומרי ניקוי ידידותיים לסביבה.

כלים חד פעמיים

על ידי ש_מים_וארץ* » 31 ינואר 2005, 08:57

מה הבעייה בכלים חד פעמיים?

להרגשתי, הבעיה עם החד פעמיים היא המסה של הזבל שהם הופכים להיות רבע שעה אחרי שמשתמשים בהם.
מצד שני, לשטוף כלים (כוסות, צלחות, סכו"ם וקערות הגשה) של 100 סועדים זו צריכה גדולה ואולי בזבזנית מידי של מים וסבון.
ככה שאני באמת עוד לא סגורה על העניין הזה.

כלים חד פעמיים

על ידי עדי_ל* » 31 ינואר 2005, 01:25

מה עם כוסות פלסטיק רב-פעמיות (לאסוף מחברות שיש להן ילדים)? אפשר להכניס בסוף אחת לתוך השניה, ולקחת הביתה בשקית כשהן מלוכלכות

רעיון מעולה
ולי יש עשרות רבות של כוסות כאלו. אם את זקוקה להן , אוכל להשאיל לך.

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 00:58

מה עם כוסות פלסטיק רב-פעמיות (לאסוף מחברות שיש להן ילדים)? אפשר להכניס בסוף אחת לתוך השניה, ולקחת הביתה בשקית כשהן מלוכלכות.

כלים חד פעמיים

על ידי אילה_א* » 31 ינואר 2005, 00:51

אופ לא הייתי ברורה אבל הכוונה שלי היא לכוסות
קערות ברור שאני אביא

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 00:47

כלים מזכוכית גורמים להרבה זיהום אויר בזמן הייצור שלהם
לי יש כלי זכוכית שנמצאים בשימוש כבר 40 שנים. אני בטוחה שהם כבר פיצו על הזיהום.

ואילו כלים מפלסטיק מיוצרים מנפט שהוא טבעי ,,,,
וזכוכית זה לא טבעי (חול)? ייצור פלסטיק אינו גורם זיהום אוויר?

למה לאופניים יש צמיגים מגומי ולא מעץ?
עניין של בלימת זעזועים, לא?

כלים חד פעמיים

על ידי מיסטר_בי* » 31 ינואר 2005, 00:44

להשתמש בכלים חד פעמיים מסיבות ברורות(אני מקוה)
מה הבעייה בכלים חד פעמיים?
מה התחליף ?
אם את רוצה אזמין אותך למסעדה או לפלאפל.

כלים חד פעמיים

על ידי טרה_רוסה* » 31 ינואר 2005, 00:40

מה הבעיה להביא בקערה ולהחזיר אותה בסוף האירוע ?

כלים חד פעמיים

על ידי אילה_א* » 31 ינואר 2005, 00:35

נגיד שאתן צריכות להביא כיבוד לארוע במקום שאין בו מטבח או כלים
ואתן לא רוצות להשתמש בכלים חד פעמיים מסיבות ברורות(אני מקוה)
מה התחליף ?האופציה ? חשבתי להביא כוסות מהבית אבל אני באה על אופניים וגם כך מסורבל לי לסחוב הכל .
למישהי יש רעיונות ?

חזרה למעלה