ילדים נעדרים

שליחת תגובה

כשעולה התנגדות - שימו לב
קוד אישור
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות.
סמיילים
|יד1| |תינוק| |בלונים| |אוף| ;-) :-] |U| |נורה| |עוגה| |גזר| |אפרוח| 8-) :'( {@ :-) |L| :-D |H| ((-)) (()) |יש| |רעיון| {} |#| |>| |שקרן| >:( <:) |N| :-0 |תמר| :-S |מתנה| |<| :-( ZZZ :-| |*| :-/ :-P |עץ| |!| |-0 |Y| :-9 V :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode פעיל
[img] פעיל
[url] פעיל
סמיילים פעילים

צפיה מקדימה של הנושא
   

הרחב תצוגה צפיה מקדימה של הנושא: ילדים נעדרים

ילדים נעדרים

על ידי חלוק_ביתי* » 26 אוגוסט 2008, 20:30

הילדים שלה אומרים ששיקמה את עצמה לאחר החיים במשפחה האלימה, ולא היתה בקשר עם המשפחה כבר 12 שנה.
ואולי הקשר בכל זאת נוצר והילדים לא ידעו?
ברור שיכול להיות כאן פשוט צירוף מקרים טרגי מדהים, אבל עצם זה שהרצח בקדיתא, לא זו בלבד שלא פוענח, אלא אף תמוה מיסודו, זה מה שמדליק לי פה נורה אדומה. משהו קרה לרוז, בין אם נרצחה ובין אם לאו וגם האופן בו היא נרצחה ומי רצח אותה ואיך, הכל מאוד תמוה. גם הרעיון המשונה של הסבא לשלוח אותה לפנימיה דתית, מאיפה בא לו הרעיון בדיוק? אולי סיגלית אחותו רצתה לאמץ אותה? אמנם נשמע לי על פניו לא הגיוני, אבל אי אפשר לדעת כלום.
מה גם שהוא לא היה בהלוויה שלה. כשאחות נרצחת ככה במפתיע, שבועיים אחרי החתונה, בנסיבות כל כך לא ברורות, היינו מצפים מהאח, אפילו לא דיבר איתה שנים, שיהיה מזועזע וישכח מהריב ביניהם, לא? אבל כנראה שהרצח לא ממש הפתיע אותו והוא לא הופיע להלוויה.
בקיצור, אם המשטרה תשחרר אותם סתם בגלל שאין גופה, זו תעודת עניות למשטרה ולמדינה בכלל. צריך לחקור היטב את הנושא הזה.
אני מתפדחת ללכת עם התאוריה שלי למשטרה כי אולי זה מובן מאליו שצריך לחקור את הכיוון הזה, לא? או שזו רק אני שחושבת כך? מה דעתכם, לעשות עם התאוריה הזאת משהו? זה מקובל בכלל לפנות למשטרה על תאוריה בלי שום הוכחות?

ילדים נעדרים

על ידי כריסטופית_רובין* » 26 אוגוסט 2008, 19:36

יהי זכרה ברוך.ילדה יקרה ותמימה.

פשוט לא יאומן. אין לי מילים לתאר.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 אוגוסט 2008, 19:19

אז עכשיו ידברו נגד חינוך ביתי? זה לא חינוך ולא ביתי, זו הזנחה נטו.
אותנו את לא צריכה לשכנע.
פשוט, התגובות היו "איך ילדה בת ארבע וחצי לא הולכת לגן?"

וכאמור, במקרה הזה חבל מאוד שהילדה לא הלכה לגן, עם או בלי אג'נדה מנומקת. אם כי ממילא כמעט שום גן לא היה מקבל אותה, עם בעיותיה התפקודיות הקשות כתוצאה מההזנחה וההתעללויות שעברה.

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אוגוסט 2008, 17:34

אז עכשיו ידברו נגד חינוך ביתי? זה לא חינוך ולא ביתי, זו הזנחה נטו. לא היתה אג'נדה מנומקת מאחורי אי הליכתה של רוז לגן אלא רק תלישות ופסיכיות כללית של המשפחה. קשה לדעת לעכל כיצד נראה עולמה של בת ארבע שאין בכל העולם כולו מישהו שטובתה נמצאת אצלו במקום הראשון.

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 26 אוגוסט 2008, 17:00

אז אולי הם ידעו משהו?
אולי, ואולי לא. הילדים שלה אומרים ששיקמה את עצמה לאחר החיים במשפחה האלימה, ולא היתה בקשר עם המשפחה כבר 12 שנה.

ילדים נעדרים

על ידי טליה_אלמתן* » 26 אוגוסט 2008, 16:52

ווי עכשיו שאת אומרת זה ממש נשמע נכון!

ילדים נעדרים

על ידי חלוק_ביתי* » 26 אוגוסט 2008, 15:08

משהו חשוד מאוד פה בעיני.
זוכרים את הזוג מקדיתא שנרצח לאחר החתונה שלהם?
טוב, אז האשה היתה האחות של רון - הסבא שרצח את רוז.
לפי הכתבות השונות, מסתבר שהוא אפילו לא היה בהלוויה שלה!
מסתבר שהיו סכסוכים נוראיים במשפחה על רקע משכנתא שהוא לקח מהמשפחה.
ומה שלי מדליק פה נורה אדומה זה הרצח של הזוג בקדיתא.
מי רצח אותם? מאבטח אחד שנסע איתם לנופש כי רצה טרמפ לקברות צדיקים. נשמע לכם הגיוני?? זוג בירח דבש ירצה לחסוך כסף על מונית בשביל לחלוק אותו עם טרמפיסט לא מוכר???
חסרים לי פרטים כמובן, אבל יש לי הרגשה שה"טרמפיסט" הזה שבסופו של דבר "התאבד" רצח אותם על רקע אחר...
הרי הם נרצחו לפני חודש.
ורוז נעלמה כבר לפני 3 חודשים.
אז אולי הם ידעו משהו?
אולי הם ידעו משהו והתכוונו לעשות משהו בקשר לזה מיד אחרי הירח דבש?
אולי מישהו לא רצה שידברו?
והמאבטח שרצח. מי הוא היה? מדוע הוא רצח אותם? בשביל כסף??? בשביל זה שווה לו לרצוח שניים, כדי לשדוד מהם ארנק???
ולמה הוא התאבד?
אולי הוא לא התאבד? אולי מישהו גרם לו להתאבד??
אולי הוא נשלח לרצוח אותם? אולי הוא רוצח שכיר?
ואולי אחרי הרצח הוא רצה לספר מי שלח אותו?

האמא ויויאן, שהיא הסבתא רבה של רוז והאמא של הנרצחת מקדיתא אמנם משתפת פעולה יפה עם החוקרים, אבל גם היא כנראה יודעת משהו ולכן משאירים אותה במעצר.
יש משהו מאוד מאוד מאוד מסריח במשפחה הזאת.
לא ברור אם המשטרה תעלה על זה, אבל אני מאוד מקווה שיעשו עבודת בלשות טובה ויפתרו שתי תעלומות - מה קרה לרוז ואיך זה קשור לרצח בקדיתא.
וכמובן שגם האמא מארי לא חפה מכל פשע. משהו אצלה גם לא בסדר. לא ברור מה.

ילדים נעדרים

על ידי סלעית* » 26 אוגוסט 2008, 11:40

ילדים נעדרים

על ידי סלעית* » 26 אוגוסט 2008, 11:31

כתוב שהוא בהתחלה הודה ואז חזר בו ומאז לא מדבר, ומן הסתם לא מצאו אותה או את המזוודה עם גופתה, ולכן פנו לציבור אם מישהו במקרה ראה אותה, וכך ידעו שאולי היא לא מתה. אם הוא זרק את המזוודה כשרוז בתוכה כשאף אחד לא היה בסביבה, אז אין עדות נגדו עד שתימצא המזוודה, אוי...

ילדים נעדרים

על ידי איתי_שרון* » 26 אוגוסט 2008, 11:24

מעבר לזה - אם אני מבין נכון את מה שקורה - כנראה שלמשטרה אין מספיק ראיות אחרת לא היה צריך את כל העניין הזה של פרסום חלקי ובקשת עזרה מהציבור.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 אוגוסט 2008, 11:23

אז עכשיו ידברו נגד חינוך ביתי?
כבר דיברו (בתגובות בעיקר).

איתי, צודק.

ילדים נעדרים

על ידי איתי_שרון* » 26 אוגוסט 2008, 11:20

קרוטונית - אנחנו לא יודעים מה בדיוק הסיפור. הילדה כנראה לא גרה במקום קבוע, ולכן לא בטוח שלאותם שכנים היה קשר רציף אתה. ברמה העקרונית מוסר ההשכל שלי הוא שכולנו צריכים להיות קצת יותר ערניים לגבי מה שקורה מסביבנו, וגם לדחוף את האף כשצריך.

ילדים נעדרים

על ידי סלעית* » 26 אוגוסט 2008, 11:20

(היא גם לא הלכה לגן, וזה כנראה אחד המקרים שבהם חיוני לשלוח ילד לגן).

אז עכשיו ידברו נגד חינוך ביתי?
<סוטה מהנושא>

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 אוגוסט 2008, 11:15

שלאבא שלה שחי בצרפת לא היה מושג שהילדה שלו נעלמה עד שהפרשה התפרסמה בארץ
והשכנים, שלכאורה הילדים שלהם שיחקו איתה כל יום - לא שמו לב שהיא לא שם מאז מאי?
(היא גם לא הלכה לגן, וזה כנראה אחד המקרים שבהם חיוני לשלוח ילד לגן).

ילדים נעדרים

על ידי רינ_צ'י* » 26 אוגוסט 2008, 11:13

החבר של האמא
שהוא גם האבא הביולוגי של בעלה, לפי מה שכתוב בעיתון הצרפתי. משמע סבהּ של הילדה.

ילדים נעדרים

על ידי סלעית* » 26 אוגוסט 2008, 11:12

ואם הבנתי נכון, החבר של האמא הוא גם אביו של האבא, כלומר הוא סבא של רוז.
:-(

ילדים נעדרים

על ידי איתי_שרון* » 26 אוגוסט 2008, 11:02

אפשר להשתמש בשרות של גוגל לתרגום הדף הזה.
אני לא יודע אם זה המקרה הכי מזעזע, אבל לי הבטן התהפכה. לילדה המסכנה הזאת היו כנראה חיים נוראים עוד לפני זה, מספיק לחשוב על זה שלאבא שלה שחי בצרפת לא היה מושג שהילדה שלו נעלמה עד שהפרשה התפרסמה בארץ (את זה אפשר לקרוא בהארץ) בכדי להבין עד כמה בודדה היא היתה צריכה להיות.

ילדים נעדרים

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 26 אוגוסט 2008, 11:00

זו משפחה צרפתית שגרה בנתניה, והסבתא-רבא היא זו שהודיעה למשטרה אחרי שלא שמעה מהילדה זמן רב.

ילדים נעדרים

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 26 אוגוסט 2008, 10:59

החבר של האמא פחות או יותר הודה שהוא הכה את הילדה ואחר כך הכניס אותה למזוודה שזרק לירקון... ואחר כך חזר בו.

ילדים נעדרים

על ידי קיזי_הילדה_הצוענייה* » 26 אוגוסט 2008, 10:57

נותנים המון פרטים, אני יכולה לתרגם אם אתם רוצים.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 26 אוגוסט 2008, 10:49

פורסמו פרטים בעיתון צרפתי (לא שזה עוזר למי שלא יודע צרפתית, כמוני).
כנראה שצו איסור הפרסום יוסר בעוד שעה בערך.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 אוגוסט 2008, 22:52

מישהו זוכר פה את פרשת מורן?
לא יודעת.. מתי בערך זה היה?

ילדים נעדרים

על ידי חלוק_ביתי* » 25 אוגוסט 2008, 22:42

מישהו זוכר פה את פרשת מורן? כשמדברים על המקרה המזעזע ביותר בתולדות המדינה, אני לא בטוחה אם מישהו בכלל זוכר ילדה יפהפיה בת 3 שנרצחה באופן ברוטלי ואלים על ידי דודה. היא נולדה להורים מבוגרים מאוד אחרי שנים ללא ילדים ואחרי טיפולים קשים. האח של האמא היה אדם אלים מאוד והיה מגיע תמיד ומתעלל במורן. ההורים היו מבוגרים ולא יכלו לעשות כלום כנגד הדוד האלים. עד לסוף המר והנורא שאני לא כל כך רוצה לפרט. רק אומר שזה קרה באמבטיה, ולא, זו לא היתה הטבעה.
והיה עוד מקרה של האמא מכרמיאל שרצחה את שתי בנותיה על ידי הטבעה באמבטיה.
אז אם המקרה של רוז הוא המזעזע ביותר, אני כבר לא רוצה לדמיין. ה' ישמור.
ילדה יפה מסכנה.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 אוגוסט 2008, 22:19

ההורים חשודים
אגב, ההורים של מדלן כבר מזמן נוקו מכל אשם.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 אוגוסט 2008, 22:18

עוד רמזים

כאב בטן עושה הסיפור הזה.

ילדים נעדרים

על ידי אילה_א* » 25 אוגוסט 2008, 00:48

לא נראהלי כי אז לא היה צו איסור פירסום
כנראה שאחד ההורים חטף אותה או משהו כזה

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 24 אוגוסט 2008, 23:48

ועכשיו מה, האם לפנינו סיפור מדלן -- הגרסה הישראלית? http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1014749.html

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 04 נובמבר 2007, 00:12

פשוט לא יאומן שעברה כבר חצי שנה ואין כל זכר לילדה. אני מנסה לדמיין את התחושות של ההורים (אני לא מאמינה לרגע שהם אשמים. הם יפים, הם רופאים, וכנראה שנורא כיף להתעלל בהם. מין ציד מכשפות מודרני. זו דעתי) ומרגישה את הלחץ דם עולה לי. איזה אומללות.

ילדים נעדרים

על ידי ...* » 14 ספטמבר 2007, 14:09

לא סתם חשודים. החשד כעת הוא כי היא מתה ממתן מופרז של כדורי שינה .

אם זה נכון, זה בלתי נתפס.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 14 ספטמבר 2007, 13:34

תפנית איומה בסיפור של מדלן - ההורים חשודים

ילדים נעדרים

על ידי אלונ_צ'יק* » 30 אוגוסט 2007, 13:09

:-(

ילדים נעדרים

על ידי סיפורי_פוגית* » 30 אוגוסט 2007, 12:47

_נורא.
אבל פחות עצוב מהכיוונים האחרים שנבדקו, לדוג' רשתות פדופילים._
מבחינת האפשרות שהילדה אינה חיה יותר זה כנראה עדיף להורים - זה מאפשר להם לשחרר אותה ולהתחיל לשקם את עצמם ואת מה שנשאר מהמשפחה שלהם
ואני אכתוב כאן את המשפט הכי מעצבן שנאמר לי בשבעה (כי בסיטואציה כזאת הוא באמת חסר רגישות לחלוטין) אבל הוא נכון (עם הסתייגויות קלות)
"את צעירה, יהיו לך עוד ילדים" זה נכון גם לגבי ההורים האלה.
הכוח החדש של החיים שמגיע הביתה עם ילד חדש שנולד אחרי טראומה של אובדן הוא פשוט בלתי יאמן, הוא לא משכיח את הילד שאבד, או מפחית את עוצמת הכאב, אבל הוא בהחלט מאפשר להורים ולמשפחה לחזור לחיות (חיים כמעט נורמליים)

ילדים נעדרים

על ידי gani* » 27 אוגוסט 2007, 20:15

:-( נורא.
אבל פחות עצוב מהכיוונים האחרים שנבדקו, לדוג' רשתות פדופילים.

>לא מצליחה לנסח כמה מזעזע להצטרך לשקול את האפשרויות זו מול זו<

ילדים נעדרים

על ידי אלונ_צ'יק* » 27 אוגוסט 2007, 16:56

היה עדכון לפני כמה ימים שהחשד העיקרי שהילדה נרצחה בחדר המלון. :-(

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 04 יולי 2007, 11:58

אני עדיין עוקבת, ואין עדיין חדש. חוץ מניסיון סחיטה אכזרי מההורים. חודשיים ללא סימן.

ילדים נעדרים

על ידי רעות_וצליל* » 06 יוני 2007, 10:13

זה כמו עם הדוחות חניה....
מחליטים / שוכחים לשים 4 שקלים במדחן, ואחרכך כועסים ומתעצבנים כשצריך לשלם 100 שקל על הדוח חניה.

אם ההורים האלו כאלו עשירים, שהם יכולים להרשות לעצמם טיולים לחו"ל, וארוחות במסעדות, ולבנות אתר אינטרנט, ולהביא את דיויד בקהם לפרסום, למה הם לא לקחו בייבי סיטר או אופר, או שומר חמוש עם פלפון שיעמוד מחוץ לדלת של החדר, כך הם גם היו יכולים להנות כמו שצריך מהארוחת ערב, בלי לקום כל חצי שעה ולדאוג.

סליחה מראש על האכזריות....

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 04 יוני 2007, 19:26

אז אין עדיין חדש ממדלין. אין צליל, אין סימן. אני עדיין מתקשה להשתחרר מהסיפור. קראתי בפורומים בבריטניה אנשים שפיתחו תיאוריות קונספירציה שלמות סביב ההורים, אבל זה נראה לי הזוי. קראתי שהמשטרה בפורטוגל בודקת גם רמזים שמגיעים מכל מיני בעלי כוחות מיוחדים, אבל כנראה שהם סבורים שאולי ככה יגיעו מסרים מהחוטף.
אני חושבת שהמצב הזה הוא המצב הכי גרוע שיכול להיות. איך חיים שלמים מתפרקים ברגע.

ילדים נעדרים

על ידי מאמא* » 01 יוני 2007, 02:12

אז מה קורה עם מדלן? יש חדש, או שעדיין נעדרת?
אכן סיפור שנוגע לפחדים הכי הכי שלנו. והפחד הוא שלא משנה עד כמה נגונן על ילדינו תמיד יהיו מצבים שלא תהייה לנו שליטה על מה שמתרחש. (שאלקים ישמור).

ילדים נעדרים

על ידי ה_מערוך* » 29 מאי 2007, 16:18

_פותחת הדף על מדלן לא תדע איפה למצוא אותו
אין הפרדה בין הדפים שהתמזגו ..._

פלוני אלמוני, אתה צודק. ועל כן עשיתי כמה שינויים שיועילו בעניין.
  • קודם כל, עשיתי העברה אוטומטית מהדף מה קרה למדלין לדף זה - כדי שמי שיחפש את תוכן הדף מה קרה למדלין יגיע לכאן בלחיצה על שם הדף המקורי.
  • שנית, ציינתי בראש הדף הזה כי הדיון מהדף מה קרה למדלין הועבר לדף זה. כדי שאם מישהו יגיע לדף הזה בהעברה אוטומטית, ויתבלבל כשלא ימצא את התוכן שחיפש - יידע שהוא נמצא בהמשך הדף.
  • שלישית - כדי שיראו את ההפרדה בין שני הנושאים שבדף הזה (הרי בסה"כ יש כאן שני דיונים על שני ילדים שונים שנחטפו) - עשיתי:
א. שני קווים צהובים להפרדה בין שני הנושאים.
ב. לאחר 2 הקווים הצהובים, בראש הדיון הנוכחי - ציינתי באותיות מודגשות כי הדיון הזה הועבר מהדף מה קרה למדלין.

מקווה שזה מספק אותך.

וכמו כן, אני חושבת שמן הראוי כאשר עושים איחודי דפים באמת לתת את הדעת על כל הסוגיות האלה, ולנהוג בדומה למה שעשיתי:
  1. העברה אוטומטית - מאוד חשוב !
  2. לציין בראש הדף כי הועבר לכאן דיון זה וזה מדף זה וזה. (לא תמיד חיוני, אך יכול להועיל).
  3. לעשות סימן שמפריד בין דיון לדיון. (לא תמיד חיוני, אך יכול להועיל).
  4. כותרת לדיון החדש שמציינת מאיזה דף הוא הועבר - חיוני !
{@

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 מאי 2007, 19:04

סתם צחקתי
גיחי.

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אדמוני* » 25 מאי 2007, 13:34

סתם צחקתי - אני יודע מה יש לך נגדי - גם לי יש את זה נגדי

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 מאי 2007, 12:04

מה יש לך נגדי ?
שום דבר. זה לא שבוע טוב באתר בתחום העריכה, אם לא שמת לב, וניגשתי לדף הזה אחרי שהיו כבר מחלוקות לגביו.

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אדמוני* » 25 מאי 2007, 11:30

מה יש לך נגדי ?

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 25 מאי 2007, 08:57

הכותבים בדף על מדלן, כולל פותחת הדף, הסכימו לאחד את שני הדפים.

אין הפרדה בין הדפים שהתמזגו ...
אכן. זהו איחוד.

שם הדף לא מתאים לתוכנו
איזו הצעה אחרת יש לך לשם?

אולי אשנה יותר מרק את השם...
ואולי אולי אולי, לעשות דווקא כל היום זה לא כדאי?

אם כבר החליטו, ואם כבר שיניתי (על פי מה שהוחלט!), חכה עם שינויים נוספים - קודם תציע אותם, למשל שם חדש, והמתן שיקבלו אישור של דמויות נוספות (רצוי לא כל מיני גרסאות של פלוני אדמוני וחבריו).

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמוני* » 24 מאי 2007, 23:55

יופי שבאת. מה אומרת ההתנגדות שלך?
שיש לי התנגדות.
מה היה לא ברור לך במשפט הזה?
לא נראה לי, לא מתאים מכמה וכמה סיבות.
קודם כל שם הדף לא מתאים לתוכנו (לדעתי, כמובן לדעתי).
פותחת הדף על מדלן לא תדע איפה למצוא אותו
אין הפרדה בין הדפים שהתמזגו ...
לא נראה לי...

אם יש בעיה עם השם אתה מוזמן לשנות אותו.
תודה על הרשות, אבל אולי אשנה יותר מרק את השם...

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 24 מאי 2007, 23:44

יופי שבאת. מה אומרת ההתנגדות שלך?
אם יש בעיה עם השם אתה מוזמן לשנות אותו.

<הולכת לישון>

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמוני* » 24 מאי 2007, 23:36

לי יש התנגדות לשם הדף ולאיחודו...

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 22 מאי 2007, 16:48

אתמול ראיתי וידיאו ביתי של הילדה. רוקדת, תוססת, ואמא מצלמת בהנאה. ממש כמו הקטנה שלי (כמו בנות בדרך כלל בגיל המקסים הזה), שאני מסניפה במיוחד בשבועות האחרונים. בכיתי מול הוידיאו הזה בצורה קיצונית, והחלטתי שאני חייבת להתאזן באיזשהי דרך. קצת מורידה מינונים.

ילדים נעדרים

על ידי אלונ_צ'יק* » 22 מאי 2007, 15:54

הדברים האלה לא מתרחשים סתם ככה

ברוסיה, איפה שאני גדלתי, דברים כאלו קוראים כל הזמן, וככה סתם. גם כשהאמא משאירה שניה את העגלה מחוץ לקיוסק כדי לקנות פחית שתייה.

במקום כזה לומדים לגונן על הילדים מכל כיוון.

וברור לי שאת רוצה הסבר שישקיט את הסערה, ויחזיר את ההגיון שהעולם הוא צודק, ולא יכול להיות ככה סתם, ובטח היתה סיבה... אבל לפעמים אין.

ילדים נעדרים

על ידי תבונה* » 22 מאי 2007, 15:41

הדברים האלה לא מתרחשים סתם ככה. בטח יש מעקב ארוך טווח על המשפחה.
לא ברגע מסירים עין מהילדה והיא נעלמת, מחכים לרגע המתאים.

ילדים נעדרים

על ידי הילה* » 20 מאי 2007, 00:58

באמת אני מתלבטת לגבי ההתנהגות שלי מעכשיו. למשל, הבן שלי, בן 7, מחכה לי בבית 10 דקות כשאני קופצת להביא את הקטנה מהגן. הוא מתעקש להישאר ולא להיגרר איתי. עד עכשיו הוא סגר את הדלת מבפנים. העדפתי שתהיה לו אפשרות לברוח אם תהיה שריפה. אבל הסיכוי לשריפה הוא כל כך קלוש, ואחרי ניסיון שעשיתי לו ובו הוא פתח את הדלת בקלילות ל"גנן" (אני במסווה) אני מעדיפה לנעול אותו מבחוץ.
ובינתיים, עוד יום עבר בלי סימן ממדלין. יש הרבה ילדים אומללים בעולם, כמו שכתבה נועה בר, אבל הפנים המתוקות של הילדה הזאת, והמחשבה על זה שהיא בטח לא מבינה מה קרה לעולם הבטוח והברור מאליו שלה, רודפות אותי. קראתי שאשה אחת טוענת שהיא ראתה אותה במרוקו, לפני ששמעה על החטיפה, והילדה אמרה לאיזה איש שהיה איתה "אז אני אראה את אמא עוד מעט"? היום חלמתי שהקטנה שלי טובעת. זה בטח קשור.

ילדים נעדרים

על ידי קט_קטית* » 18 מאי 2007, 23:16

בארץ היה מקרה לפני חצי שנה אולי...
אמא אחת הלכה להוציא את ילדתה מהגן, בזמן שאחיה נשאר לבד בבית לרבע שעה בלבד.
בזמן הזה הוא שרף את כל הדירה ונחנק למוות. האמא הגיעה הביתה ראתה מכבי אש ו... אין ילד.
רבע שעה!
השכנים שמעו אותו צועק אך לאפחד לא היה מפתח. לא היו מכבי אש בקרבת המקום (עיר גדולה)
הכל קרה כ"כ מהר...

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 18 מאי 2007, 13:07

ברור שההורים שגו, אבל אני לא רואה אותם כאטומים ואכזרים. אטומים ואכזרים זה הורים שבכוונה תחילה פוגעים בילדים. ההורים האלה פגעו בילדה ללא כוונה תחילה.

ילדים נעדרים

על ידי סוף_מעגל* » 18 מאי 2007, 10:44

החטיפה היא מקרה שההזנחה ההורית אפשרה אותו סיבתית לפחות באופן חלקי.
מסכימה.
עצוב אך מדויק.

< שוב, בהנחה שאין חורים בסיפור >

ילדים נעדרים

על ידי סוף_מעגל* » 18 מאי 2007, 10:10

מעידה על אטימות ואכזריות.
היה לי קשה לכתוב את זה אבל לזה בדיוק התכוונתי.
ועדיין, גם לכאלה, לא מגיע עונש בדמות חטיפה של ילדה.

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 18 מאי 2007, 08:09

בקשר לשם, אני הרגשתי שאני עדיין בתוך הסיפור של מדלין עצמה, הקונקרטית. כאילו "מגיע" לה שיחשבו עליה ספציפית, בלי קשר לזה שכמובן זה מעורר בכולנו פחדים ודמיונות על עצמנו. נראה לי שהמצב שבו לוקחים לך את הילד ואתה לא יודע מה קורה איתו הוא אחד המצבים הכי נוראים (אם כי למזלנו זה גם לא הכי שכיח), יותר גרוע משלל הקשיים שהחיים עלולים להעמיד בפנינו. כאן, כשההורים יודעים שזה באשמתם, זה בכלל מצב שאי אפשר לדמיין.
עוד מחשבה שזה העלה לי היא שהנה בתמונה משפחה מאושרת, מצליחה, יפה, ממש מעוררת קנאה. ופתאום הכל מתהפך, ואף אחד בעולם כבר לא היה רוצה להתחלף איתם ועם מה שעובר עליהם...
ולסוף מעגל, אני חושבת שאין חור בסיפור... זה ממש מה שהם עשו. נכון זו לא טעות של שנייה, את צודקת, זה טעות של שיקול דעת. אבל עדיין, זה לא שהם הורים לא טובים ומסורים, הרי רואים שהם שבורים. ועדיין אני מאוד מרחמת עליהם יותר מאשר כועסת עליהם.
האתר שהם הקימו:
http://www.bringmadeleinehome.com/

ילדים נעדרים

על ידי אילה_א* » 17 מאי 2007, 23:45

ולא רואה למה לשנות את שם הדף
כי מחר מישהו יפתח דף על ילדים נחטפים איזה פחד ולא ידע שבעצם יש דף כזה רק שקוראים לו מה קרה למדלין ולכן עדיף ששם הדף יעיד לפחות במשהו על תוכנו .
אכן מפחיד .


רגשית, הרבה יותר אפשרי להתמודד עם העורכים כשהם עורכים מאשר כשהם כותבים
זה היה מישהו שרצה להכניס לי מתחת לחגורה . ולא שם לב שלא לבשתי אחת.

ילדים נעדרים

על ידי חוה_אם_כל_חי* » 17 מאי 2007, 23:19

כן, גם אני לא הבנתי.

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 מאי 2007, 23:19

רגשית, הרבה יותר אפשרי להתמודד עם העורכים כשהם עורכים מאשר כשהם כותבים
הא? כלומר? אפשר פירוש ברור לאמא עייפה-שאין-לה-כח-להתרכז-ולהבין-לבד?

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 17 מאי 2007, 23:16

רגשית, הרבה יותר קל להתמודד עם סוגיות של "מתי והאם למחוק את הדף", ו"איך נקרא לדף",
רגשית, הרבה יותר אפשרי להתמודד עם העורכים כשהם עורכים מאשר כשהם כותבים...

ילדים נעדרים

על ידי חוה_אם_כל_חי* » 17 מאי 2007, 21:57

תראו, אנחנו מתעסקים יותר בעריכה מאשר בתוכן, וזה כבר מוגזם.>
רגשית, הרבה יותר קל להתמודד עם סוגיות של "מתי והאם למחוק את הדף", ו"איך נקרא לדף", מאשר עם הידיעה המזוויעה שילדה קטנה נלקחה באישון לילה ממיטתה, ואף אחד בעולם לא יודע איפה היא ומה קרה לה, ואולי לא נדע לעולם. זה כל כך כל כך נורא, ומחריד, ומבעית, ומבהיל, שבאמת, ההתעסקות עם שם הדף אולי עוזרת לטשטש קצת את האימה.

ילדים נעדרים

על ידי יעלי_לה » 17 מאי 2007, 18:06

תראו, אנחנו מתעסקים יותר בעריכה מאשר בתוכן, וזה כבר מוגזם
|Y|

ילדים נעדרים

על ידי שוכנת_הצוק* » 17 מאי 2007, 17:57

לפי מה שהבנתי, האבא יצא וחזר לחדר כל כמה דקות במהלך הארוחה לבדוק שהם בסדר. לא שנטשו אותם חלילה.

<ולא רואה למה לשנות את שם הדף - מותר לפתוח דף לפי אסוציאציה, ולתת לדיון להימשך ולזרום לאו דווקא בכיוון ה"רשמי". תראו, אנחנו מתעסקים יותר בעריכה מאשר בתוכן, וזה כבר מוגזם.>

ילדים נעדרים

על ידי סוף_מעגל* » 17 מאי 2007, 16:44

חייבת להוסיף :
ליבי עם ההורים, ואני לא יודעת על הסיפור למעט מה שכתוב בדף הזה, אבל אם, לימור, מה שכתבת פה נכון אז זו לא טעות של שנייה.
טעות של שניה זו טעות למשל של שיקול דעת שגוי בכביש שמוביל לתאונת דרכים.

יצא לי להיות בעבר בבית מלון בחו"ל עם בעל ופעוט בן 3. יצאנו לארוחת ערב בתורות בערב שבו הקטנצ'יק נרדם מוקדם.

< חייב להיות "חור" בסיפור המקורי. זה פשוט לא יכול להיות >

ילדים נעדרים

על ידי סוף_מעגל* » 17 מאי 2007, 16:36

יש מקומות שמאוד מקובל להשאיר בהם תינוקות קטנים לבד כי הם כבר ישנים
איפה זה מקובל ?

< בישראל זה פלילי (=מחוץ לחוק).
אני יכולה להביןן שיש מדינות בהן זה לא מעוגן בחוק אבל...
קשה לי להאמין שיש מקומות בהן זה מקובל, כלומר, נחשב ל"בסדר". >

< בכל אופן זה נראה לי בלתי אפשרי להשאיר תאומים בני שנתיים וילדה בת 4 לבד.
גם אם הם ישנים, הם יכולים להתעורר, לא ?
כלומר, גם אם שלושתם ישנים בדר"כ טוב, עדיין הם יכולים להתעורר מכאב בטן/שיניים פתאומי. >

ילדים נעדרים

על ידי מחשבות* » 17 מאי 2007, 15:55

ואני חושבת כמה ילדים כאלו נעלמו ונעלמים כל יום לאנשים פחות פוטוגנים, בכפרים אמיתיים, ומי שומע עליהם בכלל.

ילדים נעדרים

על ידי קט_קטית* » 17 מאי 2007, 14:01

וההורים שניהם רופאים
דווקא אם שניהם היו איכרים הייתי מופתעת...

ילדים נעדרים

על ידי טרה_רוסה* » 17 מאי 2007, 13:52

אני לא מבינה איך אפשר להשאיר ילדים כל כך קטנים לבד, גם אם זה בחדר במלון ו"רק" בשביל לאכול ארוחת ערב. מה ההבדל בין זה ובין להשאיר אותם לבד בבית? בכלל לא מתוך פחד שיחטפו אותם אלא באופן כללי. אם ילד מתעורר וצריך משהו? אם ילד לא מרגיש טוב פתאום? אם פורצת שריפה? אפילו שההורים הלכו לבדוק מדי פעם שהם בסדר. הרי לא צריך הרבה יותר מכמה דקות כדי שיקרה משהו נורא לפעמים (תאונה למשל).


אלה הן גם המחשבות שלי. וההורים שניהם רופאים.

ילדים נעדרים

על ידי אילה_א* » 16 מאי 2007, 22:59

יש מקומות שמאוד מקובל להשאיר בהם תינוקות קטנים לבד כי הם כבר ישנים
אכן טירוף

ילדים נעדרים

על ידי קיזי* » 16 מאי 2007, 22:55

אני מבינה מאוד את הפחד מכל מה שאינו בשליטתנו בכל הנוגע לילדים, אבל לדעתי במקרה הזה היה שיקול דעת מוטעה וחוסר אחריות של ההורים.

ילדים נעדרים

על ידי קט_קטית* » 16 מאי 2007, 22:31

אולי כדאי לשנות את השם לפחדים של הורים ?

יהיה מאוד במקום לדעתי

ילדים נעדרים

על ידי קיזי* » 16 מאי 2007, 22:30

אני לא מבינה איך אפשר להשאיר ילדים כל כך קטנים לבד, גם אם זה בחדר במלון ו"רק" בשביל לאכול ארוחת ערב. מה ההבדל בין זה ובין להשאיר אותם לבד בבית? בכלל לא מתוך פחד שיחטפו אותם אלא באופן כללי. אם ילד מתעורר וצריך משהו? אם ילד לא מרגיש טוב פתאום? אם פורצת שריפה? אפילו שההורים הלכו לבדוק מדי פעם שהם בסדר. הרי לא צריך הרבה יותר מכמה דקות כדי שיקרה משהו נורא לפעמים (תאונה למשל).

ילדים נעדרים

על ידי אילה_א* » 16 מאי 2007, 22:16

בטח שמחקת את פלונית יכולה לערוך באמפטיה וסימפטיה מה שאת רוצה
אולי כדאי לשנות את השם לפחדים של הורים ?

ילדים נעדרים

על ידי פלוני_אלמונית* » 16 מאי 2007, 19:45

אני מרגישה כל כך עצובה והתגובה היחידה היא "דף זמני"...
את צודקת זו באמת לא תגובה הולמת ומתאימה. יש עורכים אמפתיים יותר ויש עורכים טכניים יותר..
מחקתי.
אין בזה צורך מסכימה עם יעלילה שכתבה אולי תתני קודם לדיון להתפתח ורק אז תחליטי אם הוא זמני או לא?

_על שתי האחיות שהלכו לדיסקו בדולפינריום
והתפוצצו לרסיסים, והוריהם נשארו יתומים_
(<שכולים(?)>)

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 16 מאי 2007, 15:05

אילה, לא נעלבתי, עוד לא פתחתי כאן דף אז לא ידעתי אם עשיתי נכון או לא. כיף לך שאת לא מכירה את הסיפור... אחרי ששמעתי עליו אני לא יכולה להתנתק ממנו. כי זה בדיוק הפחדים שקט קטית כותבת עליהם. אני לא יודעת למה צריך לחשוב על הדברים האלה כשהכל בסדר, זה פשוט קורה לי. זה כל כך סימבולי, שחטפו את הילדה מהמיטה בלילה, זה מין פחד עמוק של ילדים אני חושבת, ומצד שני זה כאילו המקום הכי בטוח, המיטה, בלילה, אחרי נשיקת לילה טוב.
המחשבה שמישהו פשוט לקח להם את הילד. זה נורא.
זה מעסיק אותי כל היום. אולי הדף הזה יעזור לי להירגע.

ילדים נעדרים

על ידי קט_קטית* » 16 מאי 2007, 14:49

טוף אני כותבת בכל מקרה
הנה הם באים
הפחדים והחרדות
לאו דווקא על מדלן
אבל גם
גם עליה וגם...
על תאיר ראדה
שהלכה ללמוד בבי"ס וגרונה שוסף בשירותים
על מעין ספיר שהלכה להפגש עם חברות,
נאנסה ונרצחה מטרים ליד ביתה
על כל הילדים שלא אזכור את שמם,
שנשכחים בהסעות ומתים מוות איטי ואכזרי
על שתי האחיות שהלכו לדיסקו בדולפינריום
והתפוצצו לרסיסים, והוריהם נשארו יתומים
כל כך מפחיד אותי לשמוע על המקרים האלה
וכל כך מושך מהצד השני
כאילו אלמד מזה משהו
כאילו אוכל לשמור על הבנות שלי תמיד
לא רוצה לחיות דקה יותר מהבנות שלי
איך בכלל אפשר להמשיך לחיות בלי הילד?
ולמה לי לחשוב על זה כשהכל ב"ה בסדר?

ילדים נעדרים

על ידי יעלי_לה » 16 מאי 2007, 14:45

אילה, אולי תתני קודם לדיון להתפתח ורק אז תחליטי אם הוא זמני או לא?

ילדים נעדרים

על ידי קט_קטית* » 16 מאי 2007, 14:42

רציתי לכתוב אבל זה לכתוב על הפחדים הכי עמוקים שלי
לאו דווקא על מדלן
מתאים?

ילדים נעדרים

על ידי אילה_א* » 16 מאי 2007, 14:41

מתאים מאוד
פשוט עוד נגיד חצי שנה אולי יהיה אפשר למחוק אותו (אני מקוה שפשוט ימצאו את הילדה) וזה רק סימון כזה לעורכים שצריך לבדוק מתי למחוק את הדף הזה . מקוה שלא נעלבת מזה זה לא אישי בכלל.
מעבר לזה אני מצטערת שאין לי אפילו טיפת מושג על מה את מדברת אבל אני נמנעת מחדשות ככל הניתן .

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 16 מאי 2007, 14:22

מה זאת אומרת דף זמני? לא פתחתי במקום הנכון? אם מישהו יוכל להסביר לי אני אשמח.
אני מרגישה כל כך עצובה והתגובה היחידה היא "דף זמני"... אולי הנושא לא מתאים לכאן?

ילדים נעדרים

על ידי לימור* » 16 מאי 2007, 11:39

אני לא יודעת אם אני פותחת נכון את הדף...
כבר כמעט שבועיים אני עוקבת אחרי הסיפור של מדלין מקקאן. מי שלא שמע - ילדה בריטית בת 4 שנחטפה בפורטוגל, כשהוריה אכלו ארוחת ערב באזור אחר במלון הדירות שבו הם שוהים. בחדר היו מדלין ושני אחיה התאומים בני השנתיים. מישהו פשוט נכנס ולקח אותה. ועד היום לא יודעים מה קרה ואיפה היא.
אני משתגעת מהסיפור הזה. בישראל לא כל כך עוסקים בזה, אז אני כל הזמן צופה בסקיי ניוז ובודקת בחדשות באינטרנט.
אני מרחמת כל כך ההורים. יכולה לדמיין את רגשי האשמה. המחשבה הזאת על טעות קטנה שאתה עושה, טעות של שנייה, בשביל משהו כל כך לא חשוב, שהורסת את החיים. ואי אפשר לחזור אחורה.

ילדים נעדרים

על ידי עלה_דפנה* » 04 דצמבר 2006, 21:21

אני משאירה מחוץ לשירותים ציבוריים רת הקטן בן השנתיים וחצי.
אלוהים ישמור, נדמה לי שלא אעשה זאת שוב.
ובכלל, הרבה פעמים הוא נעלם ממרחב הראייה שלי לכמה שניות ואפילו יותר
במקומות מוכרים לנו, גם מזה ניאלץ להיגמל.
רעד בכל הגוף...

ילדים נעדרים

על ידי אנונימי » 04 דצמבר 2006, 21:14

לי קרה מקרה שהילדה נרדמה בסלקל כשהיתה בת חודש וחצי, בדרכנו לבטוח לאומי (רק היא ואני), הוצאתי את הסלקל והלכתי איתו ביד לבניין, הייתי צריכה לשירותים באופן בהול, נכנסתי, ראיתי שאין אפשרות להכניס אותו לשום תא, השארתי את הדלת פתוחה, את הילדה מולי כמעט בפנים ושכולם יתפוצצו. הילדה לא יוצאת מטווח הראיה שלי, אפילו במחיר השתנה (יחסית) בפרהסיה.

ילדים נעדרים

על ידי מיכל_צמות* » 02 מאי 2006, 15:56

נמצא בריא ושלם בדירה בירושלים צריך אייקון של אנחת רווחה.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מאי 2006, 11:37

נמצא בריא ושלם בדירה בירושלים, הטילו איפול על המשך החקירה. כנראה שזו לא היתה חטיפה, אולי עניין משפחתי. משהו מאוד לא ברור שם.

ילדים נעדרים

על ידי קרוטונית_מהמרק_הגדול* » 02 מאי 2006, 11:37

לשירותים כימיים לא נכנסתי אף פעם עם יותר מילד אחד
לגריין! לגריין! :-D

ילדים נעדרים

על ידי אמא_בבית* » 02 מאי 2006, 11:28

התינוק נמצא!!!

ילדים נעדרים

על ידי תבשיל_קדרה* » 02 מאי 2006, 11:10

עם הפנים לאסלה
כן. רק בשביל להצליח לסגור את הדלת.

ילדים נעדרים

על ידי פלונית* » 02 מאי 2006, 10:09

התינוק נמצא!

עכשיו הודיעו בחדשות. אמרו שנסיבות מציאתו עדיין אסורות לפרסום.

חזרה למעלה